Skip to content


       Szűrés lista

Blama 141 millióból

Állami megemlékezés kordonok mögött? Nem hír, megszoktuk már.

Húsz éves a Köztársaság Díj "érdekes" személyeknek, például az ex-MSZMP-KB-s Ormos Máriának, a híres jogvédő Ferge Zsuzsának, vagy épp TGM-nek és Debreczeni József -mostanság a Népszavában alkotó- "közírónak"? Volt már ilyen, nem meglepő.

De hogy az 1956-os FORRADALOM ötvenharmadik, és a köztársaság kikiáltásának (milyen remekül kitervelték annak idején, hogy október 23-a inkább erről szóljon, mint '56-ról.....hiába, konspirációban  a szocik verhetetlenek) huszadik évfordulóján tartott állami ünnepség plakátjain a címert ne tudják helyesen ábrázolni?! Na, ez már igen!

A plakáton szereplő címer kinagyítva:

 

(Fotó: MNO - Szentmártoni Szabó Géza)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ugye a koronának aranyszínűnek (sárgának) kéne lennie, a zöld hármashalomnak pedig telinek, vonalak nélkül. Az Alkotmány (76. pragrafus, 2. bekezdés) világosan leírja, milyen a Magyar Köztársaság címere. Elhiszem, hogy valaki nem tudja, nem olvasta, magát az ábrát sem látta/látja eleget, vagy csak egyszerűen nem érdekli, de akkor legalább keressen rá a gugliban, az is segít! Kiváltképp állami megrendelés, megemlékezés esetén.


"
Nettó 141 millió forintból valósíthatja meg a közbeszerzési eljárás nyertese az október 23. és november 4. közötti rendezvényeket, így idén 87 millió forinttal költ kevesebbet a kormány az állami rendezvényekre - jelentette be pénteken Budai Bernadett kormányszóvivő. Szerinte ez a tavalyi állami ünnepséghez képest 40 százalékos megtakarítást jelent. A közbeszerzési eljárás győztese a Leon Kft., a cég végzi majd a rendezvényszervezési, kreatív tervezési, gyártási, médiafoglalási és PR-feladatokat."

 

Ennyire futotta ebből a pénzből? Hogy sikerült összefotosoppolni a címer színes és fekete-fehér ábrázolásait? Nem volt egy ember, aki észrevette volna, hogy itt valami nem stimmel? Se a MeH-ben, se a cégnél? Pedig a Leon nagyon büszke magára:


"A LEON kft. 2005 decemberétől az egyetlen ISO9001/2001 minőségbiztosítási rendszerrel rendelkező szolgáltató, mindemellett 1998 óta meghatározó szereplő a magyar rendezvénytechnikai szolgáltatók között. Ennek megfelelően szolgáltatásait nyugat-európai szintű, kifogástalan minőség jellemzi.

....

Technikai eszköztárunk mellett, szakképzett, professzionális és segítőkész munkatársaink garantálják, hogy a rendezvények a pontos határidők betartásával, nagy megelégedettséggel megvalósulnak. Magas emberi és szakmai követelményeknek megfelelő kollégáinkkal hosszú évek óta dolgozunk együtt, akik folyamatos képzésben részesülnek. Munkavezetőink fiatal, idegen nyelveket beszélő, felsőfokú végzettséggel rendelkező, tapasztalt szakemberek."

 

Gratulálunk nekik!

Címkék: magyarország abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr951471203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2009.10.24. 10:13:03

Hát, "szép", mit ne mondjak!
Úgy a címer, mint a névsor.

Mi a búbánatot keres az 1956 felirat a Húsz éves a Köztársaság plakáton?
Nem vagyok egy matek zseni, de 2009-1956 az nem 20.
De, valahogy egyet kell értsek 'Palmas "összeeseküvés-elméletével", mely szerint: "milyen remekül kitervelték annak idején, hogy október 23-a inkább erről szóljon, mint '56-ról...."

Ugyehogyugye!
Csak nem sikerül(t) megszabadulni a múlttól!

tudi 2009.10.24. 10:31:55

Nemazért, de a címert lehet ovodások is jobban elkészítik, mint ez a cég ennyi pénzért.
Ezért forog nekem mindíg a gyomrom, mikor a szocik ünnepelnek, megcsinálták a rendszerváltást mondhatjuk maguknak és azt ünnelik, amit csináltak.
Laspalmas eggyetértek inkább ezt ünneplik, mint 56-ot.
A "régiekben" legalább volt némi "becsület" pl: horn asszem ki se ment koszorúzni, meggyesi kora reggel koszorúzott, de gyurcsánynak már volt pofája kiállni és úgy koszorúzni.

Mourinho már nem a király 2009.10.24. 10:33:00

Mondjuk én sem értem, ott van ugye az a link amit laspalmas mutatott, megvan ott a cimer mindenféle kiterjesztéseben, csak le kellett volna tölteni...

nmi 2009.10.24. 10:36:05

Az a legnagyobb baj, hogy 141 millióból csaptak maguknak egy zártkörű bulit. Elég lett volna a tavalyit felvételről leadni, és mindenki örüljön...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 10:37:37

Nézzük a dolog jó oldalát: legalább nem a Kádár-címert rakták ki.

nmi 2009.10.24. 10:45:01

és az árpád sávokat is nagylelkűen meghagyták ...

f.m.j. 2009.10.24. 11:01:54

én se értem, hogy mit keres itt a szégyenteljes 1989-es év?
Én ezt inkább gyászolom, hogy megtörtént, hogy újra átbasztak (mondjuk koromnál fogva először, aztán jön sorba, persze 2006,) egy újabb szégyenfoltja a történelmünknek, és így párhuzamba állítva '56-tal, szerintem vagy nagyon tudatos lépés volt, és most ott röhögnek a függöny mögött, vagy azt se tudják mit cselekszenek, és akkor meg köteles vagyok megbocsátani?
Abból viszont nem esznek :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.10.24. 11:02:30

@Marcellusca:
Első kérdésedre:
A Magyar Köztársaság állami ünnepéről szóló törvény (1991. évi VIII. tv.) a következő nemzeti és állami ünnepekről szól:
A Magyar Köztársaság nemzeti ünnepei (1. §):
c) október 23-a, az 1956. évi forradalom és szabadságharc kezdetének, valamint a Magyar Köztársaság 1989. évi kikiáltásának napja.

f.m.j. 2009.10.24. 11:08:02

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

jól látod, pont ez a bajunk :)

oké, van rá törvény (le van papírozva szokás szerint), de attól még ocsmány húzás volt, nem? Az, hogy 18 év múlva eszméltünk erre a gazemberségre is (ki mikor:)) az a mi hibánk...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.24. 11:11:16

Hagyni kellett volna a régi címert amit 56-ban kivágtak.Egyszerű volt és nem ilyen magyarkodó.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.24. 11:13:53

1-2 év múlva meg laspalmas,zero eric és társaik kapnak majd kitüntetést személyesen Vona Gábortól.

f.m.j. 2009.10.24. 11:49:46

@Tigeri:

jaj, soha, de az átkúrásban osztozom :)

kuki123 2009.10.24. 12:02:26

azt hittem erről fog majd szólni az írás:
1956 szembeköpése: október 23-i állami kitüntetettek: kommunisták, cionista zsidók, anarchisták, besúgók

A tolvaj és terrorista Bajnai-rezsim nem hazudtolta meg önmagát, Kozma Imre kivételével volt MSZMP-sek, MSZP-sek, cionista, SZDSZ-es komcsizsidók, közpénztolvajok, hazaárulók, anarchisták és más hulladékok vettek át állami plecsnit. Mintha a csörgőkígyó kapna elismerést szelídségéért... s épp csak a döglődő pufajkás maradt ki. Még lényegretörőbben: a kitüntetettek 99%-a kommunista és/vagy izraelita. És rasszizmusról van pofája panaszkodni ezeknek, miközben kontraszelektált, származási-ideológiai alapon kerültek kiválasztásra (ugyan, dehogy, hazudná erre egy ballib.. No persze, teljes és puszta véletlen, hogy nem eszkimók, szlovénok vagy kalmükök). Igazi héber faji diktatúrában élünk, e nevek pedig azt is jelentik, hogy nagyjából ez a szélsőséges, deviáns, idegen söpredék az izraeli gyarmatosítást kiszolgáló Bajnai-rezsim utolsó és fő támasza. A zsidó terrorállamban vajon hány palesztint tüntetnek ki a nemzeti ünnepen? Lássuk a mocskok listáját.
Ágh Attila filozófus (hivatásos antimagyar gyűlölködő, tényhamisító zsidó, MSZMP-MSZP), Chikán Attila volt gazdasági miniszter (MSZMP, az Orbán-kormány egyik volt házi komcsija a sok közül), Debreczeni József közíró (Gyurcsány seggnyalója, MDF-liberális, hazugságbajnok véglény), Dornbach Alajos, az Országgyűlés volt alelnöke (volt komcsi, ma cionista hazaáruló, SZDSZ), Esterházy Péter író (élesen magyarellenes zsidó(anyai ágon) féreg, SZDSZ), Fábry Béla pedagógus (olvasók szerint a fóti MSZP elnöke), Ferge Zsuzsa szociológus (cionista zsidó, cigányfajvédő, SZDSZ), Göncz Árpád volt köztársasági elnök (már 1945 után ÁVH-s besúgó, (fél)zsidó, SZDSZ), Györgyi Kálmán volt legfőbb ügyész (kádárista vérügyész, politikai üldözöttek meghurcolója, MSZMP-MSZP), Jancsó Miklós filmrendező (antimagyar zsidó, SZDSZ), Kádár Béla közgazdász (MDF-liberális, IMF-ista "szakember", a neokomcsi rablóprivatizáció egyik elősegítője), Kéri László politológus (hírhedt kommunista-cionista gyűlölködő, hazudozó MSZP), Kornai János közgazdász (hazánk egyik fő eladósítója, antimagyar zsidó, SZDSZ), Kósa Ferenc filmrendező (MSZP), Kósáné Kovács Magda volt EP-képviselő (szélsőséges kádárista zsidó satrafa, MSZMP-MSZP), Kozma Imre, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat elnöke, Kovács László, az Európai Bizottság tagja (szélsőséges, hazaáruló büdöskommunista, (fél) zsidó, MSZMP-MSZP), Kupa Mihály volt pénzügyminiszter (a komcsi rablóprivatizáció egyik elősegítője, MDF-liberális), Levendel Ádám szociológus (tipikus SZDSZ-es zsidó "szakember, közvéleménykutatás-hamisító Sanda Ipsés), Nyers Rezső volt államminiszter (vén büdöskomcsi hazaáruló, MSZMP-MSZP), Ormos Mária történész (pontosabban MSZMP KB-s történelemhamisító zsidó), Rajk László (ocsmány épületeiről hírhedt, tehetségtelen, kontraszelektált "építész", pártállami besúgó, (fél)zsidó, SZDSZ), illetve Tamás Gáspár Miklós volt országgyűlési képviselő (szélsőséges, antimagyar, neoanarchista zsidó, SZDSZ).
Kuruc.info

kuki123 2009.10.24. 12:04:29

Csak nekem tűnt fel a Piros pipacs a háttérben?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.24. 12:13:42

Én, ha kormány lennék (kac-kac) visszakérném a pénzt és kirúgnám szép nagy ívben azt aki átvette a "munkát"!

llll5 (törölt) 2009.10.24. 12:22:03

@volánrulz: ja, ezek tények, hozzátéve, hogy TGM még secus is volt.
Egyébként egy kicsi OFF a tegnapi napról:1, tisztelem azokat a jobbikosokat, akik ott voltak a HVIM rendezvényén, a többi jobbikos szégyellje magát, hiszen a HVIM tagjai és a szimpatizánsok átmentek a jobbik rendezvényére, ezzel is növelve a tömeg nagyságát.2, a Gárda hozta szokásos formáját, részt vett egy polkorrekt rendezvényen, mást nem tett.Remélem, azért legalább a fűnyíráshoz értenek:DDD3,Viki meg jó, hogy nem Ausztráliában tartott demonstrációt/Nagytéténynél kijjebb már nem is mehetett volna/, bár felöllem ott lehetne miniszterelnök is, csak nálunk ne legyen.ON

f.m.j. 2009.10.24. 12:24:16

@mókusfüles bukósisak:

ez félreérthető, szóval a "nép" oldalán :)

És mielött valamelyik faszfej elkezdi az "irigyszittyaszarmagyar" mantrát, annak csak annyit mondanék, hogy itt ülök kezem a szivemen, és : nem, ami annyit jelent, hogy nem. Se többet, se kevesebbet :)

és mostanában kicsusszan a csúnya szó, de csak mert nem náci vagyok, hanem dühös :):):)

f.m.j. 2009.10.24. 12:25:52

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

akkor nem értem minek ez a szép nick ide, megérte regisztrálni? :)

kuki123 2009.10.24. 12:30:00

@Talon Karrde: jól van na, egy posztot megért volna

Viktus 2009.10.24. 12:35:08

Ildi néni nem is kapott semmit? :O na ez felháborító meg Gyurcsány Ferenc a köztársaság első védelmező jedi lovagja.

Nyaligátor · http://autostat.hu/technikai-szotar 2009.10.24. 12:49:56

@Viktus:
Nem inkább a sötét lovagja? Mondjuk az orra kilógna a csuklya alól, de az fajtája jelképe...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 12:50:21

@Tigeri:

Köszi szépen, én jól elvagyok anélkül is.
Az a fontos, hogy nyugodtan tudjak tükörbe nézni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 12:55:50

@volánrulz:

Nem érted te ezt:

"A kitüntetést azok kaphatták, akik aktívan részt vettek a 20 évvel ezelőtti rendszerváltásban, és azóta is sokat tettek a Magyar Köztársaságért - mondta Bajnai Gordon miniszterelnök.

- Azok, akiket itt ma kitüntetünk a cselekedeteikkel előre vitték ezt az ügyet, ezt országot, tettek érte. Tettek érte azzal is, hogy amikor létrejött Magyarország akkor képesek voltak az alapvető célokban egyetérteni. Ezzel is példát állítva a mának. "
www.mr1-kossuth.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=107895

Kopasz4x4 2009.10.24. 13:26:01

@laspalmas:
Az biztos hogy nem egy Kempelen Farkas mert , szerintem összekeveri a világos lovagot a sötét paraszttal.
Már csak azért is mert jövőre az 56'- os ünnepségeken, biztos Csintalan Sanyikát, Deutsch Tompikát meg Rogán Tónit fogja kitüntetni.

llll5 (törölt) 2009.10.24. 13:28:28

@laspalmas: ez igaz:)De ő nemcsak azért ment oda, ezt szerintem sokan tudják:)Ja és valahogy elfelejtették közölni, hogy hányan voltak kiváncsiak a Fidesz-rendezvényére:)

f.m.j. 2009.10.24. 13:28:43

@Kopasz4x4:

jájj, hát ennél még én is szebb jövőt kívánok magunknak :)

Horizont 2009.10.24. 13:30:40

@laspalmas: Jobb lett volna ha kevesebbet tettek volna, de még jobb lett volna ha semmit nem tettek volna. Lehet előbbre tartanánk.
Ez már annyira fáj, hogy ilyen hülyének néznek minket. Ormos Mária szemrebbenés nélkül azt mondta a Hír Tv-nek, hogy ő soha nem mondta azt, hogy ellenforradalom volt. Ó egek...

Csak ne zsidózna ennyit ez a Kuruc, felfordul a gyomrom a stílusuktól (is).Agyonvágja az igazságot is! Egyszer már úgy szeretném látni kik írják a Kurucot :))) Vagy mégse?!

Csillagszemű Juhász 2009.10.24. 13:33:38

Tigeri 2009.10.24. 11:13:53
1-2 év múlva meg laspalmas,zero eric és társaik kapnak majd kitüntetést személyesen Vona Gábortól.

Ez nagyon gyenge volt... Már megfigyeltem, hogy sokszor ezzel próbálják emberek a rájuk nézve kellemetlen dolgokat magyarázni, hogy majd ekkor-akkor meg ez és az lesz. Tudod te is jól ,hogy nem kapnak semmit Vonától, de már magyarázod, hogy ez a brigád ennyi erővel megérdemli a kitüntetést.

llll5 (törölt) 2009.10.24. 13:38:50

Ha még nem látta valaki, nézze meg.Magyarország.2oo9.Döbbenetes. www.szentkoronaradio.com./belfold/2OO9_1o_24_az-egyik-elhurcolt-hazafi-felesege-volt-az -ejjeli-menedek-vendege

llll5 (törölt) 2009.10.24. 13:42:00

@llll5: bocs, a link vége valamiért nem stimmel, de rákattintva így is megtalálható.Az Echo tv felvétele.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 13:42:06

@Horizont:

Szemrebbenés nélkül?! Tágra nyitott szűzlányszemekkel mondta a vén banya. Egyszer jó lenne belelátni a fejükbe, hogy mit gondolnak ilyenkor.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 13:45:31

@Csillagszemű Juhász:

Tudod, sokan nem és nem bírják elképzelni, felfogni, hogy valaki csak úgy, minden érdek nélkül csinál valamit. Számukra a világ csak fekete és fehér, folyton kategóriákban gondolkodnak, és ha valaki nem illik bele valamelyik dobozukba, hát beletuszkolják. /legyint/

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 13:46:40

@llll5:

Kérlek ne írj o-kat 0 helyett, nagyon csúnya...

f.m.j. 2009.10.24. 13:46:46

@Horizont:

A töri tanárom már '89-ben azt mondta, hogy lehet, hogy jobban járnánk, ha hagynák teljesen lerohadni a rendzsert, nem tudom az államcsődre, meg komcsi teljes kiűzésre gondolt-e, (akasztásra biztos nem, mert liberális konzervatív nagyszerű ember volt), de mai szemmel: tuti :) szóval egy matt libárális emberből kő jobbost csináltak az évek, meg a rutin, vagy tapasztalat.
Emlékszem esszét iratott a kiegyezésről mellette, ellene, szóval a kételkedést magamba szívtam rendesen.

A minap a klubrádiót hallgattam, délelött a Kunczemaci volt benne (phejj, köpni kell, by tvmaci) szóval 20 évesekkel beszélgetett, amellett, hogy gyatra volt, arra kaptam fel a fejemet, hogy arról beszél, hogy a kivívott jogok mellett a pógároknak kötelességei is vannak, asssztaaa!!!, gondoltam, mi a szöszmötös bánatos katyvasz van már megint, de aztán megnyugodtam, mert azt kezdte mantrázni, hogy az adófizetés elkerülése miatt (2000 milliárdos hiány a büdzséből) tartunk itt ahol, ja, meg a közlekedési szabályok megszegése miatt, hihihi...

Horizont 2009.10.24. 13:49:56

@laspalmas:
Azért döbbentem le annyira, mert az én időmben nem is lehetett mást mondani csak azt, hogy ellenforradalom és kiáll ez a vén csoroszlya és belemondja több millió ember képébe ezt a hazugságot, amit tudunk a saját életünkből, hogyan volt. Most mit csináljak ha oly korban éltem? A hónap Vastagbőr díját adományozom ennek a nagyot hazudó nőnek, és szégyellheti magát, és a korát se tudom nézni, annyira felháborított.

Horizont 2009.10.24. 13:56:04

@mókusfüles bukósisak:
Ja azért tartunk itt, á nekik semmi közük ehhez?! Óh de nagy lesz a pofára esésük jövőre:))
Sajnos addig már nem lesz ünnepünk úgyhogy javaslom november 7. és április 4. -ét, hogy egymást megjutalmazzák még utoljára:))

llll5 (törölt) 2009.10.24. 13:56:45

@laspalmas: bocs, igyekszem, de még tanulom ezt a netes "jelrendszert".Ha már itt tartunk:az xD ill. az S a kommentek végén mit jelent?

zsoltix 2009.10.24. 14:03:42

Azt mondta a venlany, hogy csak egyszer nevezte ellenforradalomnak, de akkor is kenyszer hatasara:)

f.m.j. 2009.10.24. 14:04:38

@laspalmas: @llll5:

bocs, de sztem nem az ő hibája, mert a link ilyen :)

Csillagszemű Juhász 2009.10.24. 14:18:13

Most mondjam azt, hogy valszeg más országokban egy ilyenből nem kis botrány lenne? Én nem vagyok nacionalista, de a címert bazeg tudjuk már ennyi pénzért megcsinálni normálisan! Gondoljatok bele, valaki rosszul ábrázolná az amerikai sast...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 14:25:55

@llll5:

Komolyan kérded?
xD : nagyon röhög (fordítsd balra a fejed, és egy ilyen arcot látsz)
:S : összezavarodott ( ----II----)

A kettőspont ( röhögésnél x) a szemek, a másik karakter pedig mindig a száj)

Itt mindent megtalálsz:
www.rovidites.hu/index.php

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.24. 14:30:19

@mókusfüles bukósisak: sajnos (érdekes!) nem csak a link ilyen :) már én is szóltam, de mind1

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 14:30:35

@zsoltix:

Kósáné Kovács Magda is nyilatkozott, hogy ő mindig '56-ot mondott csak.
Őt se értem, nagyon skizofrén lehet:

"Édesapja,
Kovács Ferenc (1907) elsõ generációs értelmiségiként lett
ismert ideggyógyász fõorvos, elõbb az István, majd a
László Kórházban dolgozott. 1957. március 13-án egyetlen
napra lefogták, majd fegyelmivel elbocsátották, mivel az
István Kórházban a forradalom alatt a munkástanács elnöke
volt. Kórházi osztály vezetését többé nem bízták rá,
fõorvosként mégis õ lett a Heine-Medin-kór országos
szakértõje."

"1967-tõl a Magyar Szocialista Munkáspárt tagja.
Szakszervezeti pozíciójának köszönhetõen 1985-1989 között
tagja volt a Hazafias Népfront elnökségének."
www.parlament.hu/kepviselo/elet/k338.htm

"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 14:31:17

@mókusfüles bukósisak:

Nem, ezt már rég megfigyeltem nála, ez az ő rossz szokása :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 14:33:09

@Csillagszemű Juhász:

Bele se írtam a cikkbe ilyen demagóg dolgokat, mert kiátkozott volna a sok liberális....
Egyébként hiányolom az olyan kommenteket, hogy
"csak az hibázik, aki dolgozik"
"tévedni emberi dolog"
"csak irigykedtek, hogy nem ti kaptátok a 141 milliót"
stb. xD

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.24. 14:33:29

@laspalmas: <> azt jelenti hogy "nem egyenlő" (C++ programozási nyelvben). Bocs, ha nem volt közérthető

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.24. 14:34:43

@llll5: van valami közöd a szentkoronaradio.com - hoz?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 14:35:10

@Talon Karrde:

Á, köszi, nem vagyok programozó :)
Csak így ismerem (de ezt is fura volt megszokni) : =/=

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 14:37:42

Értem én, de vannak dolgok, amivel nem viccelünk. Ez is olyan. :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.24. 14:45:24

azért ez már eleve fun, egyrészt hogy így elszúrni. másrészt a nagy önfényezés is érdekes:
"Technikai eszköztárunk mellett, szakképzett, professzionális és segítőkész munkatársaink garantálják, hogy a rendezvények a pontos határidők betartásával, nagy megelégedettséggel megvalósulnak. Magas emberi és szakmai követelményeknek megfelelő kollégáinkkal hosszú évek óta dolgozunk együtt, akik folyamatos képzésben részesülnek." - bocsánat, de ez nem ALAPKÖVETELMÉNY? Tudom, csak nekem az. :-)

f.m.j. 2009.10.24. 14:46:34

@Talon Karrde:

én is ilyesmit következtettem, de ezt nyilván nem árulhatják el, ezért nem kérdeztem rá, úgy látszik te kevésbé vagy szívbajos :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 14:47:02

"Egyszerűen idejétmúltnak látom, hogy folyton visszatekintsünk, és mindent a múlthoz mérjünk. "
"Jó és rossz mindig relatív."
"Embert ölni szerintem sem helyes, de nem rágódom azon, mi volt ötvenhárom évvel ezelőtt."

Interjú Fenyő Ivánnal:
www.hetivalasz.hu/cikk/0910/24724

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.24. 14:50:59

@laspalmas: kicsit gonosz kérdés ugrott be nekem reflexből... mondjuk a jó és rossz mindig relatív: tehát Ön szerint elképzelhető, hogy Pol Pot tulajdonképp felvilágosult hős volt, aki idejekorán felismerte a veszélyt? :)

f.m.j. 2009.10.24. 14:51:24

@laspalmas:

te, szerinted is azért csinálták vele a riportot, hogy bebizonyítsák mekkora szar?

anyám, fenyőivánnak minden szava sárarany :):):)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.24. 14:51:51

@laspalmas: Ez nekem?:((Aki olvassa a kommentjeimet az tudja,hogy egy már megnáczult egykori maszop szavazó vagyok.:))))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.24. 14:53:04

@mókusfüles bukósisak: na igen. de látom az újságíró sem hagyta ki a ziccert: "De akkor a tarkón lőtt pesti srácok halála sem rossz, mert a szovjet katonának nyilván jó volt, hogy sikerült lelőni őket."

f.m.j. 2009.10.24. 15:01:36

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

fenyőiván töktehetségtelen, és még buta is, jó válasz az agymosott felvilágosodott setétség itthoni megnyilvánulására...

f.m.j. 2009.10.24. 15:02:54

ill. nem válasz, hanem "jó példa", idézőjel erőteljes :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.24. 15:06:04

@mókusfüles bukósisak: azért általában tudom, mikor kell az idézőjeleket kitenni :-) nála sok helyütt muszáj :D

Jégvihar 2009.10.24. 15:09:51

Szép napot mindenkinek.
Úgy látom a többség ezért azért haragszik választott vezetőinkre. Nos én a legjobban a nácizásért haragszom. Magyarázza már el nekem valaki hogy ha egy nép a vezetőinek zsidókat is választ az hogyan náci? Azonfelül akár a kormány akár az ellenzékből miért nem állt ki senki nemzetközi porondon és mondta el a származását, kettős állampolgárságát. Kikérve magának a rasszista jelzőt a hazájával kapcsolatban. Nos ez a hazaárulás!!! Itt lehet megfogni a tudatos tönkretételt, lejáratást.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.24. 15:17:49

@laspalmas: Egyébként mit vársz rongyos 141 millióért?:))Tudod katona esete a rosszlánnyal:Te riherongy lapost kaptam tőled.-Miért mit vár egy huszasért selyemhernyót?

abandi 2009.10.24. 15:24:17

Szabadság, elf-társak!
Látom, a hármashalomból, csak a "kilátónyit" hagyták meg a címerben.
Azért a kettőskeresztből -amit a tótok már elloptak, halmosustul-, még nem mertek ödögvillát csinálni!
Kezdenek rettegni...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.24. 15:30:37

@Jégvihar: Sajnos a múltkori svéd riportban erre még rá is erősítettek Göncz meg a Mohácsi,és ez tényleg borzasztó.Elég gyökér dolog volt mindkettőtől finoman szólva.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.24. 15:34:19

@Jégvihar: bazimegakurvanagyon csatlakozom ehhez az észrevételedhez!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.24. 15:36:46

@abandi: elf, LOL, te inkább egy drow vagy wazze!

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.10.24. 15:40:05

@laspalmas:

szerintem ez az mszp.hu pont olyan szélsőséges mint a kurucinfo csak a másik oldalról

abandi 2009.10.24. 15:41:38

@Jégvihar:
Én örülök a kitüntettek listájának!
Ezt se nekem kellett összeállítani...
Viszont egyre nehezebb összehangolni a lámpavashúzó és a kötélverő üzemekben szorgoskodóak munkabírását...

Jégvihar 2009.10.24. 15:42:35

Nos csakhogy ne off-nak tünjön. Mi van akkor ha én ezt az -apró- bakit is ezen a szűrőn keresztül nézem.

abandi 2009.10.24. 15:42:37

@abandi:
Jav: kitűnteretteterettetek

f.m.j. 2009.10.24. 15:51:08

Hallgassatok punk zenét, garantáltan dühösek maradtok :)

f.m.j. 2009.10.24. 16:43:12

index.hu/kultur/showbiz/2009/10/23/az_r.e.m._szerint_engedely_nelkul_kinoztak_rockzenevel_foglyokat_guantanamon/

na, ezt basszustuba, nemtom hova tenni: buzipöcsű R.E.M.-es csávónak az fáj, hogy nem fizettek nekik jogdíjat... otthon számolgatja: ez a fogolytáborban elhangzott számomért, de rohadtjó vagyok, még ki is nyiffant rá a selejtes iraki... basszki

llll5 (törölt) 2009.10.24. 17:08:48

@mókusfüles bukósisak: köszi!
@Talon Karrde: semmi.Még kommentálni sem szoktam oda.Viszont kedvelem őket, nem elsősorban azért, mert hiteles és pontosan lehet tudni, hogy kik szerkesztik, szemben pl.kuruccal.
@laspalmas: teljesen komolyan.Ciki, de nem vagyok egy net-zseni/bánom is, mert nem tudok filmeket letölteni:D/.Köszi a segitséget!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 17:34:04

@dr. Grünwald Ottó:

Lehet kalapot emelni, rendszeresen nézem, mit ír a párt. :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.24. 18:03:41

@mókusfüles bukósisak: azért az R.E.M. tényleg kínzás kategória már :D
@laspalmas: ismerd meg ellenséged? :D

f.m.j. 2009.10.24. 19:25:09

@KennyOMG:

elvileg jár neki a titulus, én úgy tudom

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2009.10.24. 19:26:34

Akkor legyszives mutass az elmult 7 evbol "Orban miniszterelnok ur" kifejezest az indexrol. :]

f.m.j. 2009.10.24. 19:29:13

@KennyOMG:

aha, ebből a szempontból jogos :)

esef 2009.10.24. 20:12:55

@volánrulz:
Kozma atyának én is adtam volna kitüntetést, a többinek meg 40 év kényszermunkát Szibériában.

Beosztott 2009.10.24. 20:50:20

@esef:
nem exportálhatjuk a szemetet.
miért kellene oroszországnak bajlódnia a mi salakanyagunkkal?

beleszolok 2009.10.24. 20:55:40

Rogán Antóniával amúgy mi a baj?

Kartal (rezervált) 2009.10.24. 21:01:26

Akkor egy kis kuruc.info:
Magyar vagy olasz nemzeti ünnep volt a tegnap Demszky városában?
kuruc.info/r/6/49047/

Jégvihar 2009.10.24. 21:02:05

pld:kuruc.info/r/20/48984/ Ugyan nem a pártatlan és a mindig korrekt hiradásáról híres de ez igaz.

Kartal (rezervált) 2009.10.24. 21:05:10

@mókusfüles bukósisak: Igaza is van. Kik kapnak adómentesen költségtérítéseket? Kik kapnak segélyeket szintén adómentesen? Kik kerülik/kerülték offshore cégekkel az adófizetést?... Ha ez mind nem lenne, nem itt tartanánk.

Jégvihar 2009.10.24. 21:06:09

Vannak jeképek amiket tuti fővesztés terhe melett ronthatnál csak el.

abandi 2009.10.24. 21:08:23

@Jégvihar:
Én rendszeres ollvasójuk vagyok.
A judapest.orgról és a konzervatóriumról , meg a tótawé ...is kitiltottak zsidózásért.
Belátom: igazuk volt.
Nekik!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.24. 21:09:28

@Kartal (a dühös): Ez nagyon el van kúrva. Próbáltam kiokoskodni, hogy hátha a másik oldalról kell nézni, de nem. A forgalom előre megy és így nem jó... Szégyen a köbön.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.24. 21:12:33

@beleszolok:

A fideszes celebbel? Nekem semmi, de tartózkodhatna a hülye ötletektől.
vastagbor.blog.hu/2009/03/13/rogan_es_a_tojastartoja

Ja, és a kerület ingatlanügyei valószínűleg megérnének egy misét.
vastagbor.blog.hu/2009/04/08/hotel_az_udvaron
vastagbor.blog.hu/2009/10/22/egy_sikeres_ember

Jégvihar 2009.10.24. 21:12:55

@abandi: Félreértés ne essék nem tartozom azok közé akik elhatárolódnak az elhatárolódástól is. Viszont az is tény hogy nem egyszer fordul elő cigányozás csak úgy, amikor ez még tényekkel nem támasztható alá. Pozitívum hogy igensokmindenről beszélnek ami igaz és másutt nem téma, de a BŐRÜNKRE:XD megy.

Jégvihar 2009.10.24. 21:19:31

@abandi: Egyébkén meg kit honnét tiltanak ki. Engem spec. egy főként kisebbségek által látogatott vendéglátóipari helységből tiltottak ki nemrég. (nem kell a balhé) felszólalással.

Jégvihar 2009.10.24. 21:20:16

Nagyon kirekesztő a csapos:DDDDD

abandi 2009.10.24. 21:32:24

@Jégvihar:
Én a fiatalos kertvárosi fehér soxori többdiplomás kertvérosi részben csak hadd maradjak "gárdista".
Még a zsidó matek tanár is ártalmas a kiskölökre, mert egy kifacsart gondolatmenetet tanít!
A humán tantárgyakban meg már övék az elejétőlvégig.
Mi meg szülők...
Ehhh...Bassza meg.

Jégvihar 2009.10.24. 21:38:59

@abandi: Gondolom azt teszed amit én. Teszek a pc-re igazat mondok pláne a gyerekeimnek.

Jégvihar 2009.10.24. 21:47:06

Hozzá tennék még valamit. Aki azt hiszi hogy nem folyik egy uj honfoglalás nyilván arctalan sumák gusztustalan módon, (Minősítve nem csak a kort) az nem lát semmit. Ezért nem igazán szeretem amikor a részletekben vesznek el az emberek.

abandi 2009.10.24. 21:50:08

@Jégvihar:
Hát nem.
Mert bizony, a rühös cigány (fásiádám), vagy a rohadt zsidó (már a neve sem jut eszembe a művészúrnak) unoka-isibulira csak a legjobbak-mindenki mehet...
Oltás: a csoki-cuki- dizsi!
Ej, bazmeg!

analfaomega 2009.10.24. 21:53:02

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: A szöveg nem vészes, a cégek általában szeretik fényezni magukat. Csak ilyenkor vicces, mikor a tények pont mást mutatnak.
Mondjuk az is érdekes, hogy ilyen jellegű megrendeléseknél nincs ott mellékletben, hogy az egyes jelképeket hogyan szabad megjeleníteni, esetleg a használható grafikák különböző formátumokban (mint a post-ban levő linken is).
Illetve aki a teljesítésit aláírta, nem nézte meg mit kapott cserébe?
Persze azt nyilván nem mindenhol szokás...

analfaomega 2009.10.24. 21:55:47

@Talon Karrde: Nagyon off: Valóban azt jelenti több nyelvben, de a C++-ban pont nem. Lásd !=

Jégvihar 2009.10.24. 21:56:57

@abandi: Értem én a kínt és érzem is. Ma már nem abban a korban élünk amikor a véres kardot körbevitték és jöttek a MAGYAROK. Információ V.S dezinformáció. Az emberek nem tudnak kiellen fordulni. Kitalálták ezt jól. Viszont egy szűkebb csoport is tud sokmindent tenni ha okos és elég elszánt.

analfaomega 2009.10.24. 21:57:06

@abandi:
"Még a zsidó matek tanár is ártalmas a kiskölökre, mert egy kifacsart gondolatmenetet tanít!"
???

Kartal (rezervált) 2009.10.24. 22:00:32

@Horizont: Lehet, hogy szép csendesen titokban megtartják azt is, csak mi nem tudunk róla. És krokodilkönnyeket hullajtanak azokért a régi szép időkért, amikor még nem volt internet meg ellenzék...

Jégvihar 2009.10.24. 22:05:29

Azért a zsidózásról eszembe jutott valami: Izraelben délen egy normálisabb kocsmába kazár be sem mehet mert nem biztos hogy élve kijön. Nem kicsit utálja őket az eredeti semita zsidóság túlnyomó része.

beleszolok 2009.10.24. 22:09:27

@laspalmas: Hát a tojástartóra biztos nem kap békenóbeldíjat, de azokhoz a szállodaügyletekhez már túl sokat nem hiszem, hogy oda tudott volna férni. Gerendás féle bizniszt konkrétan még Steineren kellene számonkérni, ő volt előzőleg a belvárosi polgi, és rendesen sikerült rohasztania az V. kerületet, szvsz a másikat is vele vajazták. Hozzá képest Toncsi sokkal jobban viszi a kerületet.

Jégvihar 2009.10.24. 22:10:14

A cigányokról meg annyit hogy szintén utálja a saját fajtájának a törzsi primitív szinből kitört alakjai is. Nem csak azért mert olyanok amijenek hanem mert ellenük (is) fordulnak.

abandi 2009.10.24. 22:14:24

@analfaomega:
Nem érted mi?
Hát ez a baj.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.24. 22:19:34

@Tigeri: Magyarázd meg, hogy mi lehet egy címerben magyarkodó: a korona? A korona tlán magyar találmány, speciálisan magyar valami? A spanyol címer például koronás, oroszlán is szerepel benne, meg még két díszes oszlop is többek között - szerintem jól elvannak vele. Mi a baj a koronával: vagy csináljunk korszerű címert magunknak, mint Rákosi? Sarlóval, kalapáccsal, búzakalásszal? Nem vagyok egy heraldista, de egy címer szimbólumait örököljük, kialakul az adott nép történelme folyamán. Anno a Parlament ezt a címert fogadta el és nem az egyszerűbb Kossuth-címert, de attól ez még nem magyarkodó: egyszerűen ez országunk hivatalos címere. Magánemberként nem muszáj hogy tesszen, a piros-fehér-zöld kombinációt is tarthatjuk magyarkodónak, vagy ízléstelennek - elvégre beérhetnénk sima fehér színnel is, akkor meg az képviselné szimbolikusan Magyarországot. Tehát akkor a fehér szín lenne magyarkodó?

Jégvihar 2009.10.24. 22:20:31

@beleszolok: Tod a lényeg az hogy hova kit tudtak beültetni. Az egyiknek van annyi esze hogy megőrzi azt ami még megmaradt és így játsza át az uj honfoglalóknak, a másiknak képességeihez mérten még ennyi sincs. 25 évvel ezelőtt hallottam egy öreg zsidótol aki adózott izraelnek (muszály volt) - bele fogunk pusztulni amit ezek ezek a szemetek csinálnak.

Jégvihar 2009.10.24. 22:24:13

@abandi: Azt mondtam pontossan hogy nem közösködnek, viszont a kis zsidó népnél a kazárok messze többen vannak. Nagyságrendekkel. Lásd kelet europai majmok.

beleszolok 2009.10.24. 22:26:06

@Jégvihar: Ezt most nem teljesen fogtam, de ja.

Jégvihar 2009.10.24. 22:28:14

@beleszolok: Mit? :)))) néha gyorsabb az agyam mint a kezem bocsi:DDDD

Jégvihar 2009.10.24. 22:29:09

Kissebségi környezetben fordított a helyzet:XD

abandi 2009.10.24. 22:33:56

@Jégvihar:
Csatlakozom az értetlenkedőkhöz!
(Remélem kedves, felsőbbrendű majmokat akartál mondani...)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.24. 22:38:47

@Jégvihar: Totálisan telibe találtál. És a hajó is süllyed:, a baj, hogy mi is rajta vagyunk:(

analfaomega 2009.10.24. 22:56:40

@abandi: Valóban nem értem. De az előző három kérdőjelbe ezen kívül azt is szerettem volna belesűríteni, hogy vajon mi lehet az a kifacsart gondolatmenet, amivel egy "zsidó matektanár" megfertőzi a gyerekeket?

Jégvihar 2009.10.24. 23:31:28

@Perillustris: Nem!!!!!!!!!!!! Vannak még emberek!!!!!!!!!!! Én is meglepődtem de léteznek.
Csodák. Ahol most élek találkoztam Jugó cigány asszonnyal akinek teljesen normális felfogása van. Család, Barát, Elvek. Nem kell hogy egymás ellen fordítsanak, lásd (lugánói tanulmány) pld. Ez a mocsok rendszer arra épít hogy nincs valós ellenség, úgyhogy csinálunk neked. Rugdosd.

Jégvihar 2009.10.24. 23:34:35

Na ja azért ha sokáig kutatsz csak találsz igazi ellenséget.

Jégvihar 2009.10.24. 23:45:03

Mintha a post-hoz képest picit chat oldallá alakultunk volna. Bann all pls:DDD

Jégvihar 2009.10.25. 00:18:59

Azt próbáltam elmagyarázni talán rosszzul, hogy orrba lehet sőt kell verni a barmot aki ki akar rabolni, viszont nem biztos hogy ő az igazi ellenség.

analfaomega 2009.10.25. 00:32:56

@abandi: A matematika kicsit több, mint játék a számokkal, és az még a jobbik eset, ha az iskolában egyest kapsz, ha valamit rosszul csinálsz, mert az iskolán kívül súlyosabb következményei is lehetnek. De ez most lényegtelen.
A kifacsart gondolatmenet az ami érdekelt volna, mert ilyen kíváncsi vagyok, na. Meg azt gondolom, hogy a 2x2 az 4 Budapesten is, meg Tel-Avivban is, meg Pekingben is. És ha a tanár szerint nem négy, hanem öt, akkor az leginkább a szakmai hozzánemértésére utal, mint bármi másra.
Vagy az "átbaszásra" oktatást úgy érted, hogy azt tanítja, a 2x2 ugyan négy, de azért mondjátok azt, hogy öt? Mert akkor ott megint szakmai problémák vannak - nem matematikai, hanem tanári téren.
(A 2x2 csak példa, nem az a lényeg.)

Jégvihar 2009.10.25. 00:41:03

@analfaomega: Nem tisztem megvédeni és nem is szorul rá, DE egy tanár a viselkedésével és alapvető értékeivel (ha van ilyen) nyilván tudja befojásolni a fejlődésben levő személyiséget. Az hogy mit tanít mellékes. Nem hallottam olyan tanárt aki csak a saját tárgyát adta át mikor belépett az osztályba.( mielőtt megint lehülyéznének). Az értékrend szempontjából mellékes hogy mit tanít.

abandi 2009.10.25. 00:41:53

@analfaomega:
Látom, kapisgálod és azonnal "terelsz".
Neked felesleges születési bizonylattal rendelkezned ...

analfaomega 2009.10.25. 00:58:48

@Jégvihar: Az első mondattal teljesen egyetértek. A másodikkal nagyon nem. (A többi meg ismétlés)
Onnan indultunk, hogy a matektanár veszélyes, mert egy "kifacsart gondolatmenetet tanít". Az eddigiek alapján talán nem a matematikát oktatja rosszul, hanem az a kifacsart, amit mellette tanít a gyerekeknek. A kérdésem továbbra is az, hogy mi ez?

Jégvihar 2009.10.25. 00:59:37

@analfaomega: ÉRTÉKREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

analfaomega 2009.10.25. 01:01:19

@abandi: Én terelek? :)
Kezdettől az érdekelt volna, mi az a kifacsart gondolatmenet, amivel egy matektanár veszélyezteti a gyerekeket. Kaptam helyette csillagászatot, meg bankszámlát, meg születési bizonylatot.
És én terelek...

Jégvihar 2009.10.25. 01:06:01

@analfaomega: Alap esetben az átlag szülő 4-6 órát van a gyerekével:((((( A tanárok az iskolában 6-10. A kérdés! Kinek van nagyobb hatása. Nem értem még a kérdést sem, kivétel ez alól ha csak belekötni akarsz bármibe ami lehetőségnek látszik.

analfaomega 2009.10.25. 01:08:08

@Jégvihar:
Ez egy szép szó, de nem kell ordítani.
Egyrészt feltételeztem, hogy konkrét tapasztalat alapján írta amit írt, ez érdekelt volna.
Másrészt ez azt jelenti, hogy a matektanár olyanokat mond, hogy lopjatok, csaljatok, hazudjatok, ha érvényesülni akartok (ha nem is ilyen közvetlenül, de lényegében)? Mert ezt nevezhetjük életre nevelésnek is, különösen a mai Magyaroszágon, elég csak ezt a blogot visszaolvasni.
(Ok, ez csak egy rossz vicc volt)
De ha így van, biztos lehet lépéseket tenni ellene, nem?

abandi 2009.10.25. 01:10:21

@analfaomega:
Te is tisztában vagy azzal, hogy a matek az igazándiból nem csak összeadás-kivonás, és ezeknek a sokszorozása...
Természetesen nem állítom, hogy minden gyereket megfertőz a matektanci, hiszen van még töri és "magyar" tanci is...
Jááj, hád menjit köll medregulázsni a segíjírt?

Jégvihar 2009.10.25. 01:10:26

Még egy lehetőség eszembe jutott. neked jó tanáraid voltak. Az enyémek között volt történelem tanár aki a fia alsónemüjéről és illatszereiről beszélt több órán át. (nem mindenki a tárgyat adja át)

Jégvihar 2009.10.25. 01:12:28

@abandi: Kérlek ne haragudj ha feleslegesen dumáltam bele.

Jégvihar 2009.10.25. 01:24:03

@abandi: Mondtam én hogy vannak még EMBEREK:)))))

Jégvihar 2009.10.25. 01:26:49

Nos hölgyek és urak, mindenkinek eseményekben dús kellemes élyszakát kívánok. bb

abandi 2009.10.25. 01:35:24

Jó éjt, mindenkinek!
(afelhadnagynak is jöhet a szunya...)

analfaomega 2009.10.25. 01:40:13

@Jégvihar: @abandi:
A félreértések elkerülése végett: nem, nem az volt a célom, hogy belekössek bármibe. Volt egy ilyen mondat, hogy ""Még a zsidó matek tanár is ártalmas a kiskölökre, mert egy kifacsart gondolatmenetet tanít!" - erre a konkrét esetre lettem volnam kíváncsi, hogy hogy lehet kifacsart matekot tanítani, de erre végül is nem kaptam választ. Ez most már mindegy.
Hogy vannak-e rossz tanárok? Vannak. De ez nem a tanár származásától függ. Nem csak az megy tanárnak, aki az szeretne lennei, hanem olyanok is, akiknek csak oda sikerül felvételizni. Az alacsony fizetések. A tíz év után alatt a sok hülye gyerek okozta idegesség, unalom, fásultság. És van még ezer más oka. Szóval igen, vannak problémás tanárok.
De.
Nem lehet az eseteleges gondokat a tanárral megbeszélni?
Vagy az igazgatóval?
Még mindig túl naív vagyok?

Marcellusca 2009.10.25. 08:40:18

Hehe!
Végig olvastam az esti diskurzust, erről a "zsidó matektanár" kérdésben.
Lehet, hogy az én következtetésem rossz, de én azt értettem belőle, első blikkre, hogy érdekesen számolnak a zsidók. Mégpedig a II. vh. zsidó áldozataira gondolva. Érdekes módon mindig növekszik a számuk.
Az is igaz, hogy egy tanár nem csak a tananyagot adja át (,ha tudja), hanem általános értékeket is közvetít. A megjelenésével, a kiállásával, a megszólalásával, minden cselekedetével. Még a munkamoráljával, a hozzáállásával is. Mert a gyerek nem hülye, nagyon jók az érzékei és tudattalanul is használja.
Ezen kívül az sem elhanyagolható, hogy melyik tanár, melyik témára helyezi a hangsúlyt.
Ha már matek tanár volt a példa: összeadás-kivonás, vagy százalék számítás a hangsúlyosabb.
De lehet, hogy ez is csak egy rossz teória. :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.25. 08:55:14

@analfaomega: OFF! Ezt hívják úgy hogy pofára estem, most épp égek. Tényleg nem C++, látszik hogy azzal csak az egyetemen találkoztam... Pascalból meg Delphiből kellene emlékezzek rá de mit csináljak, vagy 5-6 éve "nincs seggem" a programozáshoz :)

f.m.j. 2009.10.25. 09:22:27

@Marcellusca:

én meg valahogy nem a zsidó matektanártól féltem a gyerekemet, szerintem meglehetősen alulprezentáltak lehetnek ebben a prosztó szakmában...
Sokkal inkább tartok tőlük ügyvédként, történészként, befektetőként, bíróként, talán még orvosként is, jogászként, közgazdászként, felügyelő bizottsági tagként..., asszem elég lesz. Ja, nem, a bankárt kifelejtettem :)
És nem félek tőlük pékként, órásmesterként, favágóként, stb. stb :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.25. 10:17:29

Abandi kapott egy nap szabit, hogy összerendezze a gondolatait.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.25. 10:18:20

Azt meg nem hiszem el, hogy az '56-os postnál zsidóztok......nézzetek már magatokba!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.25. 10:56:35

Címer ügyben meg örüljünk, h 7,5 év kormányzás után még egyáltalán vannak piros-fehér sávok benne.

Különben, ha ismernék az Alkotmányt, már rég előrehozott választás után volnánk:

"(2) A Magyar Köztársaságban minden hatalom a népé, amely a népszuverenitást választott képviselői útján, valamint közvetlenül gyakorolja."

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.25. 11:00:56

@laspalmas:

'56 kapcsán Havas Szófia zsidózott:

"1956 esetében nem szoktam forradalomról beszélni, mert a börtönből kiszabadult nyilaskereszteseket nem tudnám semmilyen módon forradalmároknak nevezni. Ahogyan azokat a géppisztolyokkal köröző fiatalokat sem, akik ugyanúgy járták a házakat, mint 1944-ben zsidókra vadászva"

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.25. 11:02:44

@laspalmas:
jobbikos kocsmában ilyet tenni!!??
ejnye és bejnye.
hová jut így a világ? =)

Marcellusca 2009.10.25. 11:15:31

@Pierre (Bezuhov):
Milyen jobbikos kocsmáról beszélsz?
Megártott a hosszú hétvége?
Vagy az, hogy pénteken nem volt balhé, ami miatt most lehetne köpköndi (kinek-kinek ízlése szerint)?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.25. 11:21:05

@laspalmas:
"Abandi kapott egy nap szabit"

Fizetett szabit?:o)
Avagy: Abandi pasi, Szabolcs is , tehát buziztok, Laspalmas?:o)

kamasuka 2009.10.25. 11:39:23

A rendszerváltás elqurása akkor kezdődött, amikor nagy hírtelenjében nem végezték ki Péter Gábort (er. Auspitz Benjámin). Ami utána jött, az egy KGBs blabla, amibe csak a Fidesz 1998-as kormányalakításakor csúszott hiba. De most annyira elqurták a hatalmukat ezalatt a 7 év alatt, hogy ők is csak néznek, hogy mi lesz ebből ...

llll5 (törölt) 2009.10.25. 11:57:16

@laspalmas: had kérdezzek valamit:1, elöször is szerinted mi a zsidózás?Én ugyanis az útszéli, néha megalapozatlan kijelentéseket értem rajta, a zsidókkal kapcsolatos tények leírását nem.2, Cigányozni lehet?Mert az folyamatosan zajlik mindig...3, Miért ne lehetne 56-al kapcsolatban a zsidók szerepéről beszélni?Mert bizony volt-nem túl pozitiv -szerepük akkor is volt/lásd,David Irwing:Felkelés!c. könyvét/Végezetül, lehet, hogy nem leszek népszerű, de nekem semmi bajom a cigányokkal. Kissé leegyszerüsitve:azt teszik, amit a megszálló zsidók és a bérenceik megednek nekik.Ezenkivül:'89-ben a cigányok siettek Tőkés püspök segitségére...a zsidók mikor tettek bármit is a magyarokért?Várom a válaszodat...

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.25. 12:02:59

@Marcellusca:
erről
m.blog.hu/va/vastagbor/image/2009/10/13.jpg

Egyébként azért nem volt balhé mert a majmok most egyedül maradtak a nagy játszótéren. ergó nem volt kit megtámadni, dobálni ésatöbbi. tetszik érteni?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.25. 12:15:51

@llll5: abandi "zsidózós" kommentjei már ki lettek moderálva, hidd el, hogy megérdemelte.

llll5 (törölt) 2009.10.25. 12:22:52

@Talon Karrde: nem láttam azokat a kommenteket, de neked elhiszem.Ám én nem konkrétan miatta várom a választ laspalmastól.

f.m.j. 2009.10.25. 13:05:25

@llll5:

ezeknek a kérdéseknek én is kíváncsi vagyok a válaszára, de tartok tőle, hogy nincs rájuk értelmes, pontos válasz.

abandi zavaros kommentjei nemcsak a "zsidózása" (amiről azt sem tudjuk micsoda) miatt furák :) de én hallottam, olvastam az övénél sokkal durvábbat is. Persze ez nem azt jelenti, hogy akkor okés.

Ám azt szabadon lehet mondani, hogy a magyar (mer1 az olyan faj-ta) ilyen, meg olyan, a legdurvábbakat is, és akkor megy a hallgatás, mint szar a fűben, akkor nincs modera...

Van egy jó mondás: mindig az az elnyomó, akit nem lehet szidni (by P.Á.) Hát így megy ez...

én olyan kishülye idealista vagyok, hogy olyan világban akarok élni, ahol nem olvassák senki fejére a származását, csak valahogy mindig azok tartják ezt fontosnak, akik tiltakoznak ellene, mondom, nagy a katyvasz, és rend már soha sem lesz, csak egyre nagyobb káoszamigosz

llll5 (törölt) 2009.10.25. 13:16:20

@mókusfüles bukósisak: nagyrészt egyetértünk.Akkor már ketten várjuk laspalmas válaszát.

llll5 (törölt) 2009.10.25. 13:20:57

@mókusfüles bukósisak: helyesbitek:teljesen egyetértünk.Tehát, akkor várjuk laspalmas válaszát.

f.m.j. 2009.10.25. 13:43:33

hája, és akkor megint a 3 millió feljelentő spiclik országa leszünk, elegem van már ezekből a szerepekből, amit rám/ránk akarnak kényszeríteni...
én biztos, hogy senkit nem fogok "ezeknek" feljelenteni,... ejdejszen, nem is tudnék, most eszmélek, akik fel tudnának valakit is jelenteni, azok maguk A korruptak a velejükig, a fejük tetejétől a lábuk ujjáig, a szénfekete lelkükig, de gyanítom, már azt is rég eladták az ördögnek... (maró gúnyos kacajt hallatva indulok az ebédemet elfogyasztani :))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.25. 15:05:08

@llll5:

Tudod nekem abból van nagyon elegem, hogy akár a kiskunpölöskei óvodások farsangjáról, akár Teréz anyáról írunk, valaki mindig elkezdi, hogy "deazsidóktehetnekmindenről és fujjfujjfujj"
Itt ugyanis távolról sem az '56-os zsidókról folyt a társalgás, hanem valami zavaros katyvasz van a matek- és egyéb tanárokról.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.25. 15:13:00

@mókusfüles bukósisak:

Figyelj Mókus, légy határozottabb! Címezd nyugodtan nekem a kommentet.

Az fáj, hogy Svejk nem lett a másik postnál kimoderálva? Ő úgy gondolja, nem kell felvenni.
Amíg
- nagyjából témába vág
- nem mocskolódás, személyeskedés
- nem értetlenkedő trolloskodás
nem moderálok ki egy kommentet sem.

f.m.j. 2009.10.25. 15:22:32

@laspalmas:

nocsak, légyszi ne légy rám mérges, amúgy Svejk a másik posztnál van, és én főleg nem akarom, hogy kimoderáld, mert miért is kéne? Beszélgetünk vígan, nem értek vele egyet, de nincs is ezzel semmi baj...
III/5 tett fel neked egy kérdést, amire én is kíváncsi lettem, talán baj? Válaszoltál, azt amit, az a te válaszod, és én azt mondtam, ez is megérthető, és én is utálom az öncélú zsidózást, bármit is jelentsen is ez...

Jégvihar 2009.10.25. 15:24:05

Szép napot mindenkinek.
Tényleg én ki sem lettem dobva, pedig már az éjjel beírtam hogy kicsit túl nagy az off.
Ezért velem együtt bann pls.:)

f.m.j. 2009.10.25. 15:24:17

ja, azt nem rád/rátok értettem hogy hallgatna, mint szar a fűben

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.25. 15:54:04

@mókusfüles bukósisak:

Dehogy vagyok mérges, félreértesz. :)
De ez ugye úgy tűnt, mint ami ránk/rám vonatkozik:
"Ám azt szabadon lehet mondani, hogy a magyar (mer1 az olyan faj-ta) ilyen, meg olyan, a legdurvábbakat is, és akkor megy a hallgatás, mint szar a fűben, akkor nincs modera..."

dr.justice 2009.10.25. 18:42:47

@Pierre (Bezuhov):

A felmérést úgy is lehet értékelni, hogy az olvasók több mint fele nem Jobbik szimpatizáns, vagy nem venné a fáradságot, hogy elmenjen miattuk szavazni. Az, hogy többségben vannak nem jelenti azt, hogy a 'bőr szorosan kötődne egy párthoz. Szerintem.

llll5 (törölt) 2009.10.25. 20:19:40

@laspalmas: hát, ez nem igazán válasz a kérdésemre...ja és még valami:"Amig
-nem....személyeskedés.....nem moderálok ki egy kommentet sem" Én nem ezt vettem észre..

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.10.25. 22:47:55

@laspalmas: 2009.10.25. 10:18:20: 56-ot (és a megelőző, borzasztó időket) ugyanúgy nehéz "elvitatni" aljas és "mellesleg" zsidó emberektől, (mint ugye rákosi, gerő, farkas) ahogy 19-et az országot vörösterrorba borító kun béláéktól. mindkét "éra" vezetői gyűlölték a magyarokat. és nem osztálykülönbségbeli vagy ideológiai hanem bizony faji alapon. (ráadásul egy sem villogott hivatalosan azzal, hogy zsidó, elbújni próbáltak a magyar (tóvá apasztott) tengerben.. csak amikor acsarkodniuk "kellett"(?).. na akkor előjöttek a farbával, hogy ők nem vállalnak semmi sorsközösséget a magyar néppel..)

azt kimondani, hogy ők zsidók voltak; csak nem zsidózás? azok voltak. és gonosz, a történelem pöcegödrébe való "vezetők".

56 kapcsán az említett "trojka" kifejezetten azért vette be a vezetésbe rajkot és nagy imrét is, mert nb! keresztények voltak. keresztény - kommunisták.. (kérem nevezze meg 5 pontért melyik 2 jelentős magyarországi kommunista vezetőt végezték ki koncepciós pereket követően, s nevezettek milyen felekezethez tartozónak voltak "minősítve"..)

a nagy imre "imádat" is fals alapokon nyugszik. hogy jobb volt mint rákosi? persze. (mondjuk eleve azért tették vezető pozícióba 1953-1955 között, hogy majd a rákosi visszatérhessen.. tehát nem azért mert moszkvában belátták volna, hogy a rákosi bukó..) de azért a nagy imre is épp eléggé kommunista volt. talán annyi vér nem tapadt a kezéhez, mint csermanek-kádárnak.. (az megvan, hogy a kádárt lényegében a nagy imre szabadította ki még miniszterelnöksége alatt? ..)

mint magyar forradalmi miniszterelnöknek kijár nagynak a tisztelet és a nép szemszögéből valóban aljas koncepciós per során ítélték el, de mint kommunista vezető: gyáván (de bátrabban, mint akármelyik másik kommunista vezető) kiállt a magyar nép érdekei mellett, de mindezt sután és ostobán tette, és szovjet szemszögből áruló módon.

ellentmondásos egész 56, és csak azért kell és lehet szerintem 'megünnepelni' mert a sok féligazság között volt egy jókora szabadságvágy. és az nem egyéneké vagy politikusoké. hanem a népé. ha a "vezetők" szóba kerülnek, akkor az előbbi tények szerintem igenis megemlíthetők, és megemlítendők..

a nem "hétköznapi" zsidó emberek meg azért antiszemitáznak folyton, mert a vétkeieket, bűneiket szépen be lehet vele takarni; a büntetést meg elodázni. hétköznapi zsidók (ahogy tapasztaltam párszor) meg ugyanúgy be vannak hülyítve, mint a hétköznapi magyarok. ezért nem lehet lassan azt mondani, hogy voltunk az állatkertben, láttuk az oroszlánt, a jegesmedvét a gazellát, a zsi... és akkor próbálhatod nyaktorjánként, az polkorrektebb.. de inteligencs már utóbbiban is zsidózást vél (sőt tud) felfedezni.. tényleg szörnyű. (és ezzel leginkább azokat baszogatják, akik - amikor tényleg jönne megint egy korszak, amikor csak a zsidóságuk miatt ismét megbélyegzik és üldözik őket (akiknek nincs pénze az óperencián is túlra menekíteni a vagyont) - megvédhetnék, meg akarnák vagy tudnák védeni őket..)

eszkep 2009.10.26. 08:34:32

@Kartal (a dühös): Igen, ez klasszikus probléma. Én még az általános iskolában az "átkosban" egyszer naivan megkérdeztem, miért van olasz zászló kirakva nemzeti ünnepkor. Racionális választ nem kaptam, de közben rájöttem.
Az alacsony színvonalú szocik még egy zászlót sem tudnak kirakni, vagy nem is akarják!

jozicsenko 2009.10.26. 08:40:03

hi!

örülök, hogy zsidózással szimplán félrevittétek a témát

a lényeg, a google szerint:
www.rakoczi-szfv.hu/cimer.html itt több cimer is van is,
www.rakoczi-szfv.hu/foto_jelkepek/foto_cimer/1867_kis_cimer.png az eredeti
www.noihonlap.hu/images/magyar_cimer.jpg
www.bm.hu/images/c400.gif

egy perc alatt több tucat cimert találtam, kérem a 140 miliót!
(Tigerinek, vallástól függetlenül: ha nem tetszik a címer, költözz oda, ahol nem bántanak majd érte az elftársak: az antarktiszra vagy a szaharába...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.26. 08:43:53

cikkájl!

ez már-már a "muhahahahaha"-kategória.

hvg.hu/gazdasag/20091025_bajnai_antikorrupcios_csomag.aspx

eszembe jutott valami káposzta, meg kecske, de ezt biztos csak a cinizmusom mondatja.

Sültbolond 2009.10.26. 09:32:51

@Seduxen: A részletekről azt mondta, a hivatal nem veszi át mások munkáját, NEM LESSZ NYOMOZATI JOGKÖRE, de ha bűncselekményre utaló információ kerül a birtokába, azt továbbítja. Megjegyezte: a hivatal a korrupció kezdeményezőjét is VIZSGÁLNI TUDJA MAJD.

Akkor ez most hogy is van?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.26. 09:38:37

@Sültbolond: igen, ez érdekes. sőt, még bírságolhat is! ami alapból furcsa, mert ha jogtalan előnyszerzés van pl, akkor büntetőfeljelentést kell tenni, és kész.

mondjuk politikus szájából hallani a korrupció elleni küzdelmet, az magában paradox.

llll5 (törölt) 2009.10.26. 11:36:05

@fogsunder: remek komment, egyetértek veled.Viszont érdemi választ laspalmastól szerintem ne remélj.Nagy Imréhez kapcsolódóan csak annyit fűznék hozzá, hogy tökéletesen illik rá ez az idézet:"Kommunista volt, de magyarként halt meg"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.26. 11:52:03

@fogsunder:

Tartok itt mindenkit annyira felnőttnek, hogy tudja: nem az a zsidózás, ha kimondjuk valakiről a tényt, miszerint zsidó. De legközelebb olvasd el az összes kommentet. Ezt írtam:
laspalmas · vastagbor.blog.hu 2009.10.25. 15:05:08

llll5 (törölt) 2009.10.26. 12:06:15

@laspalmas: Igen és ebben a kommentedben sem kaptam érdemi választ a kérdéseimre.Csak visszafogottan dühödt kommentet.Nézd, ha nem kedvelsz engem, mert nem vagyok Orbán-fan vagy valami más miatt nem "zártál a szivedbe", akkor nyugodtan írd meg, hogy ne kommenteljek a cikkeidre.Nem fogok megsértödni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.26. 12:23:40

@llll5:

"ha nem kedvelsz engem, mert nem vagyok Orbán-fan"

Na, ez a nap kommentje, köszi! Mer' én aztán az vagyok, mi? xDDD

llll5 (törölt) 2009.10.26. 12:29:45

@laspalmas: nézd, ezt nem tudom, csak erre következtettem, de ha tévedtem, akkor elnézést.A többi kérdéseimet ellenben továbbra is fentartom, vagyis várom rá az érdemi válaszokat..

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.26. 12:33:34

@jozicsenko: Miért nem szibériába? Vagy inkább auschwitzba?:))Úgy látom ebben a postban mindenki félre ért engem.:((

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.26. 12:41:08

Ha esetleg valaki tút komolyan veszi egy -két kommentemet akkor ezt a végére::)) Elnézést kérek de túl sok náczivadászt olvasok.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.26. 12:42:23

@laspalmas: Csak hogy ne érezd magad jól:Én is azt hittem.:))

llll5 (törölt) 2009.10.26. 12:57:56

@Tigeri: na, akkor nem voltam ezzel egyedül:))

Sültbolond 2009.10.26. 16:11:34

Mindenki zsidózik, cigányozik, stb.! Miért? hiszen többet köszönhetünk nekik, mint bárki másnak!!!!! A FIDESZ (ZSIDESZ) és az MSZP (MSZMP), anno széthúzta az országot! Mi több a családokat! Most "drága"zsidó "testvéreink" ujra eggyé kovácsolják a nemzetet. Szerintem ezért csak hálával tartozunk! (A marhák) Elfeledvén, hogy a magyar nép addig nem tart össze, míg nincs ellensége, az önmaga védelme érdekében kreált egyet, amivel összetartásra ösztönzi eme ország minden nációhoz tartozó ÉRTELMES polgárát!!! Köszönetemet ezúton szeretném kifelyezni, magam és kötélfonó barátaim nevében!

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.10.26. 16:33:32

@laspalmas: 2009.10.26. 12:23:40 : "Tartok itt mindenkit annyira felnőttnek" :-D Azt hiszem az első mondat első felével már meg is bukott a mutatvány.. ;-) Szerintem a blogra is igaz, hogy minél többen olvassák és főleg szólnak hozzá, annál nagyobb számban lesz off, oda nem illő indulatoskodás a kommentek között. Tartósan magas látogatottságnál meg állandósul ez a helyzet és "nem kell" várni százvalahány hsz-re, hogy így legyen..

Tudom, hogy azt írtad. Szerkesztő kommenteket el szoktam olvasni, és még meg is értem (ha van benne megérthető ;-)). Viszont. Azt kifogásoltad, hogy, hogyan lehet zsidó-matektanározni egy 56-os posztban. Úgy, hogy: 56-ban volt szerepük zsidó embereknek (hangsúlyosan kommunista vezetői oldalról); a szent korona tant sem éppen magyar nemzetiségű emberek szokták támadni "magasabb" szinteken.. Tehát villámgyorsan el lehet jutni addig, hogy valaki beírja: zsidó. Onnantól kezdve meg persze, hogy ezen a mindkét fél által utált-szeretett témán megy a csámcsogás.. A matektanározás is (mint azt valaki be is írta - olvass vissza :-p ;-)) azért merült fel, mert köztudomású, milyen zseniális matematikai képességgel megáldottak a holokausztipar harcos hívei.. Az állandó ajvékolásból már annak is elege van szerintem, aki 6 milliárd(!) zsidó kegyetlen meggyilkolásában hisz. No nem magától..

Az előbbiekhez még hozzájön a mostani elkordonosított, álszent kormány és ellenzék által levezényelt (egymás szempontjából helyesen) mocskolódó "ünneplés" (kormány oldalról már tényleg arról van szó, hogy erősen koncentrálnak a "kiszesek" a szóra, hogy "ellen"forradalom, és ez ad erőt nekik koszorúzni..) + újabb lenyúlás, ami valakit megint gazdagabbá tett, ráadásul nemzeti jelképünk kárára.

Maga a lenyúláson való esetleges "szörnyülködés" egy sorban leírható, és már meg is történt a poszt szövegében. Mi maradt hátra? Igen..

Egyébként lehet, hogy a "kivitelező" cég szoros kapcsolatban áll az IMF-fel. És kellett a cinóber-okker a koronáról a csillagra.. (Ne kérdezd meg milyen csillagra, mert zsidózás lesz.. ;-))

fokabacsi 2009.10.26. 16:55:44

V
"56 kapcsán Havas Szófia zsidózott:

"1956 esetében nem szoktam forradalomról beszélni, mert a börtönből kiszabadult nyeny lelkilaskereszteseket nem tudnám semmilyen módon forradalmároknak nevezni. Ahogyan azokat a géppisztolyokkal köröző fiatalokat sem, akik ugyanúgy járták a házakat, mint 1944-ben zsidókra vadászva"
Eszem azt az érzékeny lelkét nekijje?! Ez a vén bolsi ribi elfelejti, hogy ezelőtt voltak a kitelapítések, a kuláklistázások, az internálások , a padlás sőprések stb, stb! Még ennek áll feljebb a pofátlan bolsijának ?!

abandi 2009.10.26. 17:10:02

@laspalmas:
Okés, én is így gondoltam!
Sajna én a "lepkefing hatása az időjárásra" című témában is -egy/két lóugrással- eljutok a szimpla zsidózásig...
Nem szerencsés, tudom.

llll5 (törölt) 2009.10.26. 22:12:10

@Sültbolond: stimt.Röviden még annyit tennék hozzá, hogy amig néztem Bukfenc müsorát,/kb. 1 éve leszoktam róla/azon röhögtem, hogy gyakorlatilag mindenkiben tudatositotta, hogy Perez mit mondott, azzal, hogy ezt a tények ellenére tagadta.

abandi 2009.10.26. 22:19:43

@llll5:
Vicc volt az a javából, semmi több!
Nem is értem a férefordításból adódó aljas rágalmakat!
(Lásd még: talmud, meg a ciánisták jegyzései...)
Egyébként a cigányok beintegrálása meg egyhelyben jár.
Több tévét kéne nézni...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.26. 22:25:59

@abandi: Aush-witz?Ejnye már megint egyre rosszabb vagyok.

llll5 (törölt) 2009.10.26. 22:27:30

@abandi: az Echot néztem volna, amig Széles nem állt be a fidesz mögé.Akkor még nem jött az ECHO itt, most meg már-1-2 müsor kivételével-olyan, mintha a Hír tv-t nézném...

llll5 (törölt) 2009.10.26. 22:28:50

@Tigeri: vazze, ez nagyon jó szöveg!:)))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.26. 22:34:04

@llll5: Talán már írtam itt.Volt 90 körül egy szabad száj nevű vicclap ha jól emlékszem ott olvastam

abandi 2009.10.27. 00:28:14

@Tigeri:
Nem is értem, sőt...!
@llll5:
Biztos új buszgyárat akar zsIKARUS névvel...

süti beállítások módosítása