Skip to content


       Szűrés lista

Mokka, a fő-fő PC

A hazai pártfüggetlen, kulturált tájékoztatás mintapéldánya, a Mokka és a tegnapi szavazása.

Részeredmény:

(A Szanyival készített riport erre.)

Megkérdezhettek volna rengeteg mindent, pl.

Egyetért azzal, hogy a köztársasági elnököt nem illik becsmérelni?

Egyetért azzal, hogy Szanyi Tibor egy orbitális nagy bunkó?

Egyetért azzal, hogy az MSZP-nek Sólyom-fóbiája van?

Nem, nekik Sólyomról kellett egy kis népszerűségkutatást végezni.

Jaj, de mit is gondolkodok a színvonalon, mikor ez az a csatorna, amin a Józsibarát is fut...... Én kérek elnézést!

Címkék: politika tv2 szavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr121476277

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szar alak-e Sólyom László? 2009.10.29. 13:27:27

 Földi S. Péter a Népszabadságos blogjában arról értekezik, hogy miért nem lehet Sólyom László köztársasági elnököt (KE) parasztnak, beszarinak, gyalázatosnak nevezni. Mindezt bizonyítani is tudom egy viszonylag könnyen belátható logikai láncca...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vomit 2009.10.27. 11:07:45

ebbol elsotetules lesz

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.10.27. 11:09:07

Mokkában jellemzőek az ehhez hasonló kérdések, de ez azért elég erősre sikerült. Akármilyen is Sólyom, mégiscsak ő a köztársasági elnök.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 11:09:29

Bocs de ki az a Szanyi Tibor?Elnézést nem ismerem.

eszkep 2009.10.27. 11:09:53

@Őrnagy Őrnagy: Minimum...!
Több szót nem is érdemes vesztegetni erre az esetre, nem alacsonyodom le a szocikhoz.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.27. 11:10:22

a Teve2 meg a Retekklub már réges-régen elsötétült...

rolika 2009.10.27. 11:10:37

Egyetért-e azzal, hogy ez a tolvaj-rabló balliberális söpredék elhúzzon végre a véreres kék faszba?

eszkep 2009.10.27. 11:10:56

@Tigeri: MSZP-s országgyűlési képviselő

Kenguru 2009.10.27. 11:13:28

@Tigeri: Korunk Szamuley-je, az MSZP neo-tahoproli vonalanak elharcosa.

Celja hogy a "balra tolja" a partot, azaz meg tobbet vegyenek el a "gazdagoktol"(dolgozo, gyereket nevelo fiatalok) es meg tobbet adjanak a rajuk szavazo nyugdijasoknak.
Ez utonbbiakat egyben jol at is kurjak, hiszen a fokent altalunk igyenbe vett egeszseugyi ellatast meg lerohasztjak.
Egyeb kerdes?

nyg 2009.10.27. 11:15:20

Egy hét elsötétítés meg sem kottyan a Mokka sötétségében.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.27. 11:17:16

Hol van leírva, hogy mindenkinek szeretni kell a Köztársasági Elnököt?
Az MSZP nem kedveli, nem szereti.

És?
Majd hozzászoknak, vagy megszöknek ....

jozicsenko 2009.10.27. 11:28:00

@zero: végülis, még nem lehetett belő nácit csinálni, a szlovákok megtették helyettünk amit kellett, szoval baj nincs

remélem megélem még, hogy a fidesz egyszerre ad közt. elnököt és min. elnököt :-)

egy Orbán-Kósa párostól az összes megélhetési rettegő eldobná az agyát

(egy Orbán közt. elnök és Vona min. elnök párostól meg a teljes ny eu-i sajtó :-DDDD )

Kisfiona 2009.10.27. 11:40:10

Ó igen, maximálisan egyetértek :D Meg is kapta Szanyi tőlem a tököscsávó díjat :D

Stoney Hill Billy 2009.10.27. 11:42:48

Ezek a tv2-nél mi a faszt képzelnek? A szanyi megteheti, bár már az is gyalázat, de egy televízió?
Földig rombolni, oszt sóval behinteni a helyét.

showderklubonline · http://showderklubonline.blog.hu/ 2009.10.27. 11:44:57

mi különbség van a műsorban feltett kérdés és az "Egyetért azzal, hogy Szanyi Tibor egy orbitális nagy bunkó?" közt? sólyom egy semmirekellő (szanyi szintén az)... nehogy már előírás/illendőség legyen szeretni egy akármilyen kinevezett bohócot! ilyen alapon szeresd a máv vezérigazgatót is, azt se te választottad, az se csinál semmi hasznosat...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 11:48:29

@jozicsenko: Ilyeneket ne vizionálj,mert már most is rettegek.:))A többieknek meg kösz az infót.

buckafej 2009.10.27. 11:49:34

Szanyi egy elmebeteg alkoholista.
Sólyom egy értelmes ember, remélem többé a lábát sem teszi a TV2 környékére, és ha van a
Fideszben egy kis lojalitás, ő sem tenné.
Mindig is tudtam, hogy a TV2 egy beteg cég, néha van 1-2 jobb film, de amúgy egy árva szart nem érnek a műsorai, szerencsére meg is bukik a legtöbb.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 11:51:47

@Stoney Hill Billy: Sajnos a BL meccsek miatt szükség van rájuk.:((

buckafej 2009.10.27. 11:53:11

showderklubonline
Miért is semmirekellő Sólyom?
Egy tanult jogász, volt alkotmánybíró, környezetvédő, és az első köztársasági elnök, aki tényleg nem köthető kapásból valamelyik párthoz.
Szerintem a lába nyomába sem érsz cimbora.

Aldo · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.10.27. 12:01:46

sajnos nem csak a tv2 és az rtlklub sötétült el régesrég hanem a magyar nép is egyreinkább ebbe az irányba tendál. komolyan mondom bíróság elé kellene állítani ezt a két szutyok csatornát a népbutitásért. vállalniuk kéne a felelősséget...

Beer Ninja 2009.10.27. 12:05:58

Nem nézünk TV-t (egyáltalán nincs is), így tőlem nyugodtan tönkremehetnek a kereskedelmi mocskok... :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 12:13:02

Szerintem ezek valami bulin ittak meg szívtak aztán jött az hogy:Nem mered megcsinálni!-Miicsoda één? Na fogadjunk egy láda sörbe!Hát így történt.

jozicsenko 2009.10.27. 12:18:12

@Tigeri: ha jól értettem, egy erősebb, 2/3os jobboldali parlamentben cél a teljesen új alkotmány, BTK, minden

Orbán úgy építhet országot, ahogyan akar: amivel bekerül a történelembe (ez a célja, ha "minihitlernek/mininapoleonnak" hivják baloldalt, megértik miért)

kisebb a slepp, kisebb a banda, nem lesz gond akkora akol fenntatásával

főleg az összes ejtőernyős elvtárat kiszórják a 19 megye összes cégének vezetőségéből, fb, it tagságábó

(=így lesz elég megtakarítás, hgoy tényleg egy kulcsos adó lehessen, amivel a következő választást is megnyerhetik)

kb 100.000 elftársnak nagyon sz.r lesz, mert munkát kell keresni, de kit érdekel, ha nem 60%ot, hanem max 40%ot kell fizetni?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 12:33:18

Egyetért azzal, hogy a Mokka elsötétítése emelné az ország kultúrális színvonalát? :)

llll5 (törölt) 2009.10.27. 12:39:19

@buckafej: azért 1-2 dolgot tisztázzunk.Sólyom a volt baranya megyei párttitkár veje, így jutott elöbbre az átkosban.Egy nagy büne volt:a 9o-es évek elején az Ab. elnökeként "szabotálta" a Zétényi-Takács féle igazságtételi törvényt.Ezenkivül max. egy szimpla "bohóc", ennyi.Viszont, az is tény, hogy a tv2 jogászai nem ismerik az Alkotmányt, ugyanis a közt. elnöki intézmény eleve súlytalan, ergo az erre vonatkozó kérdésfelvetés értelmetlen.

llll5 (törölt) 2009.10.27. 12:44:31

@zero: erről van szó.Hozzátéve, hogy már szerintem a fidesz is megbánta Sólymot, ugyanis kiszámithatatlan.

Krikri 2009.10.27. 12:59:44

Én már rajtatok kívül nem nézek híreket , sajna az Index is egyre unalmasabb, a lényeg úgyis itt van :-) Viszont ez a következő nekem kellett kicsit hogy más szemszögből is lássam végrte az országot, mégha ez nyálas stb stb is :-)
www.youtube.com/watch?v=e0wkokaybWA&feature=player_embedded#

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.27. 13:11:18

Egyetért e Ön azzal,hogy a már jó ideje a béka segge alatt lévő nézettségű és színvonalú (olykor egy-két adás után a süllyesztőben eltűnő) műsorokkal az étert szennyező és a Tilla nevű bohócot a Liptai "Gesztesivel szappanoperaszerűen szakítok az 534.-ik rész már a Blikkben" Claudiával karöltve 24 órán belül 36 órát a képernyőre engedő tv2-t Vona Gábor eldózerolja?

- igen - 33%
- természetesen,magától értetődő - 33%
- nem érdekel,majd elfordulok,hogy ne lássam - 34%

Stoney Hill Billy 2009.10.27. 13:16:20

@Tigeri: igazad van: a székházat, a felszerelést eladjuk, a liptait és a többi ribancot meg futtatjuk vmelyik vidéki bordélyban pár évig, a bevételből pedig elmegyünk néhány meccsre

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 13:19:03

Nem ez az a csávó akinek beszólt a tomketbéla egy sajtótájékoztatón hogy:Milyen jogon nácizzák le őket?

Nath 2009.10.27. 13:27:04

A köztársasági elnök nemcsak kifejezi a nemzet egységét, hanem - és erről Szanyi Úr megfeledkezett, úgy látszik - őrködik az államszervezet demokratikus működése felett. Ezek a legfontosabb "feladatai", velük indít az Alkotmány...
Ez az őrködés is épp annyira szimbolikus megfogalmazás, mint a "nemzet egységének kifejezése", de ha már utóbbin kezdenek el lovagolni a Vörösök, akkor vizsgálják behatóbban piciny köztársaságunk államszervezetének demokratikus működését :)
Nyilván a szocialisták szemében az őszödi beszéd kiszivárgásával nyilvánosságra jutott népámítás, költségvetés-hamisítás még belefér a a demokrácia fogalmába, sokak szerint azonban nem, és remek lenne, ha erre rádöbbennének.
Sólyom egy értelmes, művelt ember, és remek jogász is, nem véletlenül volt az Alkotmánybíróság elnöke. Lehet, hogy a fellépése egy bárgyú ember benyomását kelti, ez azonban semmit se csökkent szellemi képességein.
Így megsérteni egy köztársasági elnököt, abszurd, de még az is hihetetlen, hogy egy Szanyi-szintű jelentéktelen senkiházi ugat be egy nála sokkal nagyobb tudású embernek...

z666 2009.10.27. 13:32:36

@buckafej: Egy hihetetlenül gyáva, cionista féreg Sólyom! De ez a jelenlegi foglalkozásának alapfeltétele...

llll5 (törölt) 2009.10.27. 13:34:34

@Tigeri: de, az.
OFF, de ezt érdemes elolvasni, igaz a kurucon jelent meg, de tényeket ír le:"Hazugság, Reakció a neved" www.kuruc.info/r/26/49196

Kenguru 2009.10.27. 13:35:24

@llll5: Nagyon is kiszamithato. Vannak moralis-erkolcsi-alkotmanyos elvei, es ezek szerint cselekszik.
Autonom szemelyiseg, tobb ilyen kene.

Vannak dolgai amivel nem ertek egyet(pl radar-ugy), de sok esetben nagyon erdemes odafigyelni arra amit mond.
Pl a visszakulodott torvenyjavasaltok indoklasa, vagy a balaton melletti repulter eseten.

Nath 2009.10.27. 13:36:10

@llll5: Az miért bűn, hogy szabotálta az igazságtételi törvényt? Az Alkotmánybíróság döntésébe nem kell politikai okot bemagyarázni, ez szimplán jogi (közjogi, büntetőjogi) kérdés volt. Van egy Alkotmányunk ami leszögezi a jogállamiság kritériumát. A jogállamiságba nem fér bele elévült bűncselekmények újból büntethetővé tétele (vagy a még el nem évült bűncselekmények elévülési idejét törvénnyel meghosszabbítani, stb.), továbbá a politikai ok (amire a Zétényi-Takács féle törvény alapult volna) hát eléggé értelmezhetetlen kategória...
Nem kéne összemosni a szakmai tevékenységét a politikával...

Kenguru 2009.10.27. 13:37:10

@llll5: A Kuruc "tenyeivel" szemben erdemes eros fentartasokkal elni.
Mondjuk azt tekintik "tenynek" amit ok akarnak.
Kacsa magazin.

llll5 (törölt) 2009.10.27. 13:52:02

@Kenguru: ez igaz,de a Reakcióval szemben is.Sólyommal kapcsolatban más a véleményem, de tiszteletben tartom a te véleményedet.
@Nath: erre csak röviden válaszolok:minden politika.A hivatalos indokolást egyébként de jure én is ismerem, ám de facto nem ezért semmisitte meg az Ab. a fent emlitett törvényt....

Putyur 2009.10.27. 13:58:16

@Őrnagy Őrnagy: Egy hét elsötétítés...??? Örökkévalóság (háromszor)!
:-/

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.27. 14:06:23

@showderklubonline:

Jelképesen írtam, olyasmit kérdezhettek volna, hogy "Egyetért azzal, hogy Szanyi Tibor szégyellje magát?"

Tény, hogy nem kötelező szeretni Sólyomot, de egyfajta tisztelet akkor is kijár a hivatalának. Elvégre a legfőbb közjogi méltóságok egyike, nem Szanyi kocsmai cimbije.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.27. 14:09:27

@Tigeri:

Azt nem tudom, de ő volt az, aki Seres Máriát se vette túl komolyan, a riport végén még be is szólt neki.

llll5 (törölt) 2009.10.27. 14:15:47

@laspalmas: tuti, hogy ő volt.Belógott a Képviselői Irodaházi sajtótájékoztatójára és ott szólt be Szanyinak.Akkor valamelyik nemzeti portálon fent is volt az ezt bemutató videó, de már nem emlékszem, hogy melyiken.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.27. 14:19:49

@z666: egy rövid kitérő a szintedre. Apád fasza féreg, amin kijöttél annó....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 14:20:48

@llll5: Én sem tudom hol láttam...jaa nem is láttam csak mesélték.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 14:24:18

@Talon Karrde: Ja különben is a Viktorék embere hogy lehetne cionista?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 14:25:49

Mondjuk a tomketbéla sose volt normális.:))

llll5 (törölt) 2009.10.27. 14:29:05

@Tigeri: hát, ez tény, hogy sose volt normális:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 14:33:48

@llll5: Szerinted milyen az ha össze vagy zárva vele egy szobába?:))

llll5 (törölt) 2009.10.27. 14:42:02

@Tigeri: megőrülnék:))Bár inkább ez a nem normális, mint egy buzi:))Erről jut eszembe, megkeresem Seduxent egy kérdés erejéig:))

buckafej 2009.10.27. 14:49:44

llll5
A baranyai párttitkár veje.
Hú!!!
Erről a tanú című film jut az eszembe, amikor kiderítik az uszoda jegyszedőjéről, hogy az anyja egy malomtulajdonos reakciósnak volt a szeretője.:)))
Szabotálta a törvényt?
Két eset lehetséges:
Egy törvény vagy alkotmányos, vagy nem az.
Az alkotmánybíróság elnökeként tette a dolgát.
Én is örültem volna a felelősségre vonásnak, de nem volt elég szándék rá 1990 után, csak egy gagyi törvény, amire Te hivatkozol.

vomit 2009.10.27. 15:06:21

@rolika: off, legyszi errol postot, b+, nem fut a millardos csucsuzlet
Alig fogy a H1N1-vakcina itthon, de külföldre sem lehet eladni
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-311411

llll5 (törölt) 2009.10.27. 15:09:24

@buckafej: Ez a vita parttalan.Értsd meg, a politika hozza a törvényeket, ebből indulj ki.Nem volt rá szándék?Javaslom, nézd meg a '92-es Kónya-Pető vitát, aztán talán revidiálni fogod az álláspontodat.A törvény meg nem volt gagyi, hidd el tudom.

Marcellusca 2009.10.27. 15:10:11

Nu, hát reméltem, hogy lesz belőle poszt.
Előre leszögezem, nem olvastam a kommenteket.

Szóval: szvsz van némi igazság abban, amit Szanyi mondott.
- A Közt. Elnoknek az egységet kellene megtestesítenie, nem mégjobban szítani az ellentéteket!
- 4 éve mást sem tesz, csak a jobboldalt hergeli.
- A megválasztása is egy hányinger kategória.
- Legfontosabb megnyilvánulásai szinte mindig valami réti büdöske érdekében történt, nem az állam érdekében.
- 2006-ban mé' nem rinyált? Csak most jut eszébe? Mért pont az '56 alkalmából kellett megszólalnia, mikor bármely nap megtehetné?!
- Mi köze van az öszödi beszédnek '56-hoz vagy '89-hez?

Úgyhogy ne jöjjön senki azzal, hogy szeretnem és egyetértenem kell vele, mert ő az aki!!!!!
Majd, ha úgy ténykedik, akkor talán. Nálam a megválasztásával leírta magát ez a gyalázatos alak, amikor sikerült a gerincét kidobnia, ott, helyben a Parlamentben.
Azóta sem volt egyetlen épkézláb megnyilvánulása.
(A kiállásáról, megjelenéséről most ne vitázzunk! :D)

z666 2009.10.27. 15:12:45

@Talon Karrde: Mégis, hogyan kéne nevezni egy, a zsidó érdekeket maximálisan kiszolgáló, gerinctelen csúszómászót?
(kuruc.info/r/9/24207/)
De, hogy a te szinteden is érthető legyen: Qrva anyád!

Marcellusca 2009.10.27. 15:13:12

@buckafej: Ezen gondolkozz még egy kicsit!
Ülj le, egyes! :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 15:20:23

Na van itt minden zsidó ,cigány,anyázás...Itthon vagyok!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 15:22:18

Millen lyóó mikor a náczikok egymást szidják.:))

f.m.j. 2009.10.27. 15:29:20

A TV2-nek úgy anblokk nem kéne senkiről ilyen kérdést feltenni, egyszerűen nincs ebben a helyzetben.
Igazatok van, igazi vastagbőrös megmozdulás a részükről, főleg az felháborító, hogy nincs tükrük, ill. letakarva tárolják egy poros szobában (valahol ott, ahol ahol a lelkiismeretüknek kéne lakni)
A lényeg nem Szanyi Tiboron, meg Sólyom Lászlón van.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.27. 15:41:40

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

szóval akkor azért nem tanultál meg helyesen írni, mert a TV2 nem hagyott rá időt? :))))))))

@laspalmas:
"...de egyfajta tisztelet akkor is kijár a hivatalának. Elvégre a legfőbb közjogi méltóságok egyike..."
MUHÁHÁ :DDDDDDDDD
hát ezen azóta is röhögök :DDDDDD
"Ez olyan bort iszik, vizet prédikál-" os feeleing :)

buckafej 2009.10.27. 15:47:22

@Marcellusca:
Amit irtál abban semmi konkrétum nincs, csak kinyilatkoztatások:
jobboldalt hergeli, ellenséget szít stb.
Ezek egyébként tipikus baloldali szövegek.
2006- ban megszólalt Öszöd kapcsán.
Ami úgy kapcsolódik 1956- hoz, hogy akkor is a hazug hatalommal volt tele az emeberek hócipője.
@llll5:
A Kónya- Pető vitát láttam, és Kónyával értettem egyet.
De azt is látom, most hol van az Imre.
Miért nem hoztak olyan törvényt, mint a csehek, hogy a komcsikat kitiltották a politikai életből?
Legalább 10- 20 évre.

A lényeg egyébként tényleg az, hogy a TV2 egy szar.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 16:00:59

@Pierre (Bezuhov): gratulálok. ügyes vagy. most akkor építő hozzászólásod is lesz, vagy csak gúnyolódsz? :)

jozicsenko 2009.10.27. 17:06:48

a kuruczos cikk eltünt... :-(((

@z666:
@Talon Karrde:
úgy örülök nektek meg a szofisztikált észosztásnak! ajánlom nektek a cégünknél rendszeresített elektromos dekapitátort, se fejfájás, se agyalás :-D

Dr Minimum 2009.10.27. 17:14:44

Kivételesen egyetértek szanyi tipcsivel, de neki is kijárna vagy hét év kötél.

Horizont 2009.10.27. 18:01:54

Szanyi egy tahó. A TV2 pedig minősíthetetlen.
Nekem az a véleményem, hogy jó lenne ha úgy működne az ország, hogy a közjogi méltóságok státusza akkor is szent, ha az aki betölti nagyon nem szimpatikus. Lehet kulturáltan megkritizálni esetleg, de méltatlan szavakkal illetni, erről szavazni (???!) nem lehet (ne)! Már akkor kiakadtam amikor Gerő András történész beszari alaknak nevezte Sólyom -ot. De ha ezen felháborodok akkor engedtessék meg, hogy ugyanígy felháborodjak amikor a Miniszterelnököt mocskolják. Mindegy kinek, minek hívják! Ha egy kulturált, normális politikai életet élő országunk lenne talán nem is fordulnának elő ilyen helyzetek ahol a Közjogi méltóságainkat, nem kezeljük méltósággal!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.27. 18:09:33

nagyon OFF, ezt láttátok már?
kuruc.info/r/34/49094/
(nyugi videóklipp)

Horizont 2009.10.27. 18:44:59

@Talon Karrde: Azok a boldog szép napok!!
Na ez aranyos volt, igaz a Kuruc hál istennek nem írt mellé semmit:DDDD

Horizont 2009.10.27. 18:48:39

@mókusfüles bukósisak:
Már a lószar is büdös! Amúgy szomorú, volt egy nyerő lovunk , és úgy néz ki az se lesz már....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.27. 18:56:05

@Őrnagy Őrnagy: Istenem, ha örökre elsötétülne...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.27. 19:11:27

@jozicsenko: Hej, Jozicsenko, de szép is lenne! Szüvemból szólottál! (Idézet Tőled: "egy Orbán közt. elnök és Vona min. elnök párostól meg a teljes ny eu-i sajtó :-DDDD" eldobná az agyát. Legszivesebben csupa-csupa nagybetüvel írnám fentidézett mondatodat. Eddig a legszebb, amit olvastam. De még jöhet jóra jó, mert lassan haladok a kommentek olvasásával:(

Marcellusca 2009.10.27. 19:29:42

@buckafej: A kinyilatkoztatásokat nem én, hanem a közt. eln. tette.
Csak tudni kell olvasni, hallani.
Felejtsük már el, hogyha nem értek egyet bizonyos dolgokban a jobboldal néhány megnyilvánulásával (és a megmondóembereikkel), akkor csakis komcsi lehetek!!!!!!!!!! Nem! Csak más a véleményem. Ennyi.

@Horizont: Kiskezitcsókolom, a véleménynyilvánítás szabad.
Hadd tartsam már Sólyom-ot annak, aminek én akarom.
Elegem van már a sok PC megfogalmazásból.
Nem a titulusa miatt akarok bárkit is megbecsülni (ahogy mondani szoktam: ugyanolyan büdöset sz@rik, mint én. Lehet, hogy még büdösebbet is. :D), hanem a tettei miatt.
És ez a két lábon járó szerencsétlenség még mindig nem sok mindent tett a nemzet egységének érdekében. Sőt!

Abban viszont egyetértek, hogy egy minimális alap megbecsülésnek lennie kellene!
De, úgy gondolom, nem az átlagpógár tett azért, hogy nincs semmi megbecsülése ezeknek a közjogi méltóságoknak. Tettek ők maguk ezért. "Nem kicsit."

AkinekSemmiSemTetszik 2009.10.27. 19:40:54

Ezekből a fincsi interjúkból szedi meg magát a tv2. A botrány mindenkit érdekel.
A Közt.elnök meg hát gyalázatos? Annyira azért nem, csak olyan, mintha nem is lenne. Van valami, bemutatják, hogy nekünk van ám ilyenünk is.. beszól pár nagyon okos egyben általános dolgot és keziccsókolom. Ennél azért több dolga lenne. Csak azért lakozik bennem iránta egy icipici tisztelet, mert van egy olyan címe, amit hagyományok miatt illik tisztelni.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.27. 19:47:16

@Krikri: Nekem tetszett, amit belinkeltél. Egy normális országban egy normális ország-imidzs építő csapatnak minimum ilyen színvonalú munkát kellene végeznie. Vajon leadják valahol ezt az ország-reklámot, vagy csak fasisztáznak és náciznak bennünket (a saját pénzünkön) minden jelentősebb ország nagy olvasottságú napi vagy heti lapjaiban.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.27. 19:47:48

szanyi ne fikázza sólyomotí4

ők választották.

Horizont 2009.10.27. 20:09:14

@Marcellusca: Jaj hát te is tudod, hogy én mire gondoltam! A véleménynyilvánítás és az ordenáré leszarás között azért vannak még árnyalatnyi különbségek. Én sem csípem Sólyom "urat", de azért más ha kocsmában (:DDD) mondunk mi kis emberek véleményt és más ha egy történész vagy egy parlamenti képviselő teszi ezt a médiában. Egy bizonyos szintet csak kéne ott fenn tartani! Szerintem. Ott kéne kezdeni a szinten tartást, aztán jöhet a kocsma is....

Horizont 2009.10.27. 20:12:34

@Doña ¡Cara(mba)!:
Már megnéztem több nap alatt többször is, hogy "jóérzést" gyűjtsek be magunkról :DDDD

Marcellusca 2009.10.27. 20:25:57

@Horizont: Igazad van, csak van azért olyan helyzet (ez most lehet, hogy nem az), amikor fel kell rázni az embereket.
Megegyébkéntis!
Kezdődik!
Keeeezdőőődik!
Apa, Anya, keeeeezzzzzdőőőőőődik!
A kampány.

Attól, hogy kenegetjük, a sz@r sz@r marad. :)

Horizont 2009.10.27. 20:52:05

@Marcellusca: Na ilyen kezdetű mondatokat szeretek: "Igazad van" :DDDD Itthon nem sűrűn jön össze:)))
Amúgy tényleg nem értem a TV2 -t. A múltkor Orbánt nyalta fényesre, most meg besegít Szanyinak! Lehet, hogy azt hiszik ez a tárgyilagos tájékoztatás? Vagy azt hitték elsöprő szavazatzuhatag lesz Sólyom mellett? Mi lesz még itt kampány címszó alatt?? Lehet egyszerűbb feljutni a K2-re oxigénpalack nélkül mint ezt itthon túlélni?!!

Jason Bourne 2009.10.27. 20:57:57

ez a szanyi egy igazi 24 karátos bolsevik, neo-leninfiú, aki sólyomfóbiában szenved. egyszer már beszólt az országházban Sólyomnak, hogy "ezt a bunkót", tök alaptalanul persze. akkor nem hittem hogy tudja még fokozni...

llll5 (törölt) 2009.10.27. 21:03:09

@buckafej: én beszéltem is Imrével, aki elmondta, hogy nem hívtak oda embereket, tényleg spontán és jogos volt az emberek dühe.Miért van most ott, ahol?Mert az MDF-ben anno nem igazán szerették, mivel nem kis szerepe volt a káros MDF-SZDSZ paktum aláírásában.Miért nem hoztunk olyan törvényt, mint a csehek?Mert nem volt rendszerváltás.Ennyi.A TV2-vel kapcsolatban egyetértünk.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.27. 21:03:37

Amúgy a "Mokka 3: súlytalan" mit jelent? Sólyom László súlytalan, vagy Szanyi Tibor kijelentése? Csak mert a feltett kérdésre adott válaszként inkább a második...

Marcellusca 2009.10.27. 21:04:09

@Horizont: Biztos úgy vannak vele, hogy X perc Vikivel/valamelyik fityiszessel és X perc (nem volt annyi!) Szanyival/valamelyik maszopossal, akkó meg vagyon a zegyensúly.
A mondandó,a lényeg nem számít. X perc az X perc.
Mindemellett abban is IGAZAD VAN (csak hogy örűjjé :DDDD), hogy úgy gondolták, hogy egy ilyen szavazgatáson majd bejön, hogy a többség Sólyom mellett voksol és akkor megvolt a napi nyelvcsapás.
Hát, ez most nem jött össze! :)

llll5 (törölt) 2009.10.27. 21:15:00

@Marcellusca: bezony:)És elötte is még hány szavazásuk nem jött össze, kurucék le is csapták mindig a labdát:))

Marcellusca 2009.10.27. 21:15:53

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Aznap reggel elmondták (ami így utólag nem derül ki), hogy arra gondoltak, hogy maga Szanyi, a személye súlytalan.

Horizont 2009.10.27. 21:21:05

@Marcellusca: A nagy betűs kiemelést külön köszöntem, örültem, majd megmutatom életem párjának, hogy ilyen is van (mármint igazam) :DDDD

Marcellusca 2009.10.27. 21:28:23

@Horizont: Nincs mit. Külön Neked szólt.
Csak, hogy egy kis jókedvet szerezzek, ebben a sok "jó" hírrel terhelt világban. :D

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.27. 21:30:33

Azt már megszoktam, h Szanyi egy kapitális tahó, de azért azon ledöbbentem, h ez volt a részeredmény, ami, miközben 47%-kal első Sólyom a ranglistán.

Ki a tököm nézi a Mokkát? Csak nem a mokkák?

zsoltix 2009.10.27. 21:35:52

Tudja-e On, ki az a Szanyi Tibor, es erdekli-e, mit dumal? 99%:Nem. 0.99%: Igen, volt egy Szanyi nevu osztalytarsam altalanosban, csak nem emlekszem a keresztnevere. 0.01%:Mszp tag vagyok, nem tudom ki ez, es mit mondott, de egyetertek vele.

Marcellusca 2009.10.27. 21:44:18

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Nem mindegy? :D

Egyébként (ha jól tévedek) 73-74% az igen.

Arivistus 2009.10.27. 21:44:56

Vastagbőr szavazást akarunk a témáról. Valahogy így:
1.: Sólyom tényleg egy gyalázatos alak, ahogy azt Szanyi elvtárs megmondta
2.: Szanyi egy tahó paraszt

Marcellusca 2009.10.27. 21:46:02

@Arivistus: Azé', lehet itt is meglepő eredmény születne. :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.27. 22:00:49

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"most akkor építő hozzászólásod is lesz, vagy csak gúnyolódsz? :)"

NANÁ!!!
Lám-pa-vas...lám-pa-vas!
( és/vagy )
Gyu-ccsuk fel... gyu-ccsuk fel!!! :D

Horizont 2009.10.27. 22:01:53

Vastagbőr a Blikkben!!! Laspalmas a "Nyugdíjas rendőrök paradicsoma a BKV" cikkben azt írják: a Vastagbőr című blog szerint!!!!! Micsoda haladás:)))

zsoltix 2009.10.27. 22:17:29

@Horizont: Egy pletykalapban szerepelni nem feltetlenul jelent haladast, de reklamnak mindenesetre jo:)

llll5 (törölt) 2009.10.27. 22:20:54

@Arivistus: és ha valaki mindkét válaszra szavazna?:))))

f.m.j. 2009.10.27. 23:29:47

@Krikri:

nekem is tetszett, és az sem tudja elvenni a kedvem, hogy jönnek páran, és azt mondják majd: dejszen ezek nem is magyarok... :):)

f.m.j. 2009.10.27. 23:31:15

@zsoltix:

jó bornak nem kell cégér :)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.27. 23:40:50

@Marcellusca: Köszi az infót! :)
Akkor ezt némi jóindulattal a korrektség apró jeleként is értelmezhetném...

makacs szennyeződés 2009.10.28. 00:35:36

fingom nincs ki az a Szanyi, de "gerinctelenre" szavaznék, ha nem lenne tényleg súlytalan, és persze ha néznék tévét, és azon belül is ezt, és még szavaznék is bármire egyáltalán.

így viszont innen értesülök arról, hogy ez érdekel valakit.

TristanSXT 2009.10.28. 00:52:02

A szavazás nem reprezentatív, mert azoknak a véleményét tükrözi, akik képesek kifizetni 250 Ft-ot egy SMS-ért, hogy minimálisan befolyásolják egy szavazás eredményét egy kereskedelmi csatorna reggeli műsorában.

Nem fizetek 250 Ft-ot egy SMS-ért. Pláne, ha nincs nagy befolyásoló hatása. Pláne, ha a tv2-n (igazából annyira nem kifejezetten a 2-vel van bajom, inkább a tv-vel). Pláne egy reggeli műsorban nem. Pláne, ha másnap úgyis lesz egy hasonlóan épületes szavazás.

Sültbolond 2009.10.28. 06:09:47

Nem tudom elképzelni azt, hogy itt bárki is elhiszi, hogy a tv2-n, vagy bármely más médiában megjelenő szavazási végeredmény valos! Hihetetlen, hogy erről egyáltalán bárki is véleményt mond úgy, hogy gőze sincs a betelefonálós- sms-ezős népetetés működéséről! Több ismerősöm is dolgozik a médiában, így sokmindent első kézből tudok. Van egy baromi rossz hírem: KAMU az egész. Pont sz.rik rá a média, hogy ki mire szavaz, vagy mit mond. Ez már előre le van játszva!
Sólyom, hogy milyen, az egyéni megitélés alá tartozik szerintem. Én is rühellem, mert aki a Magyarság ellen lobbizik külföldön, az nem érdemel meg semmilyen politikai, vagy egyéb felelős- vezető posztot. De ezt nyiltan kimondani egy politikusnak, finoman szólva is etikátlan.
Ha valakit érdekel, a miért van ez a médiában, az utcán és a politikában, az nézzen utána, hogy mi miért és hogyan zajlott romániában a Csau megbuktatásakor. Rohadtul meg fog lepődni!
Sólyom és társai, csak bábok.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.28. 06:25:57

@Pierre (Bezuhov): tehát gúnyolódsz tovább, legalább tudom, hogy nem kell komolyan venni téged. köszönöm az információt :)

Horizont 2009.10.28. 06:33:37

@Sültbolond: "Sólyom és társai, csak bábok. " Miért mi mik vagyunk??

@zsoltix: Nem kell reklám, és a haladás azt jelenti, hogy végre kiírták a forrást, mert már idéztek többször, de nem jelölték meg. Lehet, hogy pletykalap, de ez pont egy politikai leleplező cikk !

Sültbolond 2009.10.28. 06:45:42

@Horizont: Mi vagyunk azok akik:
1. A statiszta létszámot adjuk.
2. Akik tűrik, hogy az érdekcsoportok azt tegyék amit akarnak.

Valószínűleg sokan tudják, hogy Magyarország az ivóvíz készletei miatt rövidesen stratégiai központ lessz a világban! Ezért települnek ide az uj "honfoglalók"!
Sajnos Ehhez a felsővezetésben (és persze lejjebb is) szükség van olyan bábokra, akiket a cél érdekében előre meghatározott forgatókönyv szerint lehet mozgatni. Mi (átlag állampolgár) adjuk ehhez a statiszta hátteret. Nem igazán vagyunk bábok, mert még mindig nem sikerült nekik belerángatni minket egy polgárháborúba, pedig erre megy ki a játék! Ezért jelenik meg a médiában ilyen felmérés, ezért megy Sólyom Magyart rasszistázni az EP-be, s ezért jött létre jónéhány szervezet weboldal, stb. Nehogy azt hidje már bárki is, hogy a (Csak a példa kedvéért) Kuruc.info nincs érdekeltségi ellenőrzés alatt! Ezzel az oldallal (és a legtöbb ilyennel), nagyon jól nyomon követhető minden reakciója a valamelyest is észhasználó csoportoknak. Szükség van ránk a nagy játékhoz, de ehhez kellenek a szinjátékok is, lásd pl, ezt az egész leócsárolom, majd a médiában szavaztatok című részt!

Sültbolond 2009.10.28. 07:25:15

@Talon Karrde: ezt melyik rész miatt írtad? Volt valami ami esetleg szerinted minden valóságalapot nélkülöz?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.28. 07:30:26

Ez a nagy háttérjáték elmélet nekem nagyon olyan, mintha túl sok filmet néztél volna.

Sültbolond 2009.10.28. 07:43:14

@Talon Karrde: Nem szoktam tv-zni, csak nagyon ritkán. Erről a szavzásról a tv2-n is csak innét értesültem. De ha (ez nem csak rád vonatkozik) bárki úgy érzi, hogy mindaz mit itt leírtam marhaság, akkor higgye el: Irigylem. Szeretném behunyni a szemem, nem látni meg semmit, de sajnos voltak és vannak is még emberek a társaságomban, akik felnyitották a szemem. Ezek közül nem egy ügyvéd, médiában közép-felső szinten foglalkoztatott és bármily hihetetlen fullgazadag milliárdos is akad. Sőt tovább megyek. Olyan egyházi és politikai háttéremberek is ugyanezen véleményen vannak, akik ugyan a felsővezetés régióiban mozognak, de nem készül róluk "címlapfoto". A magyar televízió együk műsorszerkesztője igen sokrétűen felhomályosított pl a telefonos szavazások és nyereményjátékok működéséről. Nem semmi ami ott zajlik. De ez csak egy csepp a tengerben. Ha a tényekre is kíváncsi vagy, egyszerűen utána nézhetsz, mert csak rá kell keresned az interneten! Csak tudd jól megfogalmazni a kérdést.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.28. 07:48:32

Érdekes körökben mozogsz mindenesetre. Nem szeretnék indiszkrét lenni, de mi a foglalkozásod?

Sültbolond 2009.10.28. 07:49:21

És még valami! Remélem az idő majd téged igazol!!!! Tiszta szívemből kívánom!

Sültbolond 2009.10.28. 07:56:14

@Talon Karrde: Most hazudhatnék bármit, de nem teszem. Nem a foglalkozásom kapcsán ismerkedtem meg a szóban forgó személyekkel, hanem ettől teljesen eltérő módon, amely egy öngerjesztő folyamat. Megismerkedtem egy olyan öreg zsidóval, aki nem csatlakozott a népéhez, de az ismeretségei így is megvoltak. (akarta, vagy sem, nemtudom) Rajta keresztül indult el az egész. A médiában dolgozó 3-vagy 4 ember akikről említést tettem, pedig teljesen függetlenül egymástól ismertem meg. És sorolhatnám tovább, de azt hiszem ez teljesen lényegtelen. Hiszen ez a felyezet inkább szóljon a politikai csatározásokról, a tv2 szavaztatásán keresztül:)

f.m.j. 2009.10.28. 08:37:34

@Sültbolond:

én ezt nem tőled hallom először

Az összeesküvés elméleteket szokás lesöpörni az asztalról, de igazából az mutatja meg az igazságtartalmukat, hogy mennyi igazolódik be belőle.
A februári névtelen levélnek az 50%-a beigazolódott, szerintem ez ijesztő... ismered? (a reakció blog foglalkozott vele Sötétség délben címen-asszem) és már arra se reagált senki, senkit nem érdekelt...

f.m.j. 2009.10.28. 08:41:47

@Horizont:

mi vagyunk a "lakosság". Nem nemzet, és nép, mert az valami náci dolog...
Ejj, kifordult, kifacsart világ!

Horizont 2009.10.28. 09:51:38

@mókusfüles bukósisak:
Mi a hülye lakosság vagyunk:(((
Egyre hülyébbek....
De vezetőinket nem tudjuk felülmúlni ez ügyben:))

f.m.j. 2009.10.28. 10:42:06

@Sültbolond:

ha ez tényleg így lesz, beállok kútmérgezőn teroristának :):):) az is öngyilkos merénylő, csak sokkal továbbtart... :)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.10.28. 13:55:12

ez a Szanyi egy törpe fing és még Orbánka is magasabb nálánál.

Kodomo 2009.10.28. 21:12:43

"A köztársasági elnök mi az, hogy nem képviseli a nemzet egységét, pedig itt vagyunk mink is, régi elvtársak, nem kis számban, akik csalunk, hazudunk, akár az országot is tönkretesszük, csak hogy megnyerjük a választást és hatalomban maradva tovább mutyizhassunk a saját hasznunkra. Ha továbbra sem hajlandó velünk, a magyarság krémjével közösséget vállalni, juszt sem hozzuk haza az ofsor cégeinkbe szivattyúzott pénzt, hiába a mentesség, a kedvezmény."

Tündér_Lala 2009.11.02. 18:50:48

Solyom egy nagy tudású ember, aki valóban szuverén. Egy dolgot ért félre: a nemzet egységét abban az esetben lehet képviselni, ha minden politikai erő a nemzet felemelkedéséért dolgozik, csak különböző módon képzelik el annak megvalósítását. (Kossuth gyors, Széchenyi lassú reformjai)
Abban az esetben viszont, ha az egyik politikai erő hazug, csaló, tolvaj, a nemzet javait a nemzetközi nagytőkének átjátszó, hazaáruló banda, akkor nem lehet annak az érdekeit is képviselni.
Szanyi kevesli amennyire képviseli őket (ezt a maga tahó módján meg is fogalmazza), szerintem pedig túlzottan is képviseli őket. Azért legfontosabb mégiscsak a nemzet érdekeinek a védelme volna (azon belül fontos az intézményrendszer védelme, mint a demokrácia biztosítéka )

marós 2009.12.03. 16:10:30

A szocik tönkretették az országot, minden mozdíthatót elloptak, most következik a padlás lesöprése, a spájz kitakarítása, közben a figyelem elterelése érdekében hazugságokkal, bunkóságokkal árasztanak el bennünket. A propagandagépezet csúcsra van járatva, és ez így megy 2010 április végéig.

süti beállítások módosítása