Skip to content


       Szűrés lista

A sajóbábonyi hős forradalmárok - Kávé helyett XXXVII.

Napról-napra egyre kínosabb ... Már 14 ember van előzetesben a sajóbábonyi "tömegverekedés" miatt.
Az arány 14 - 0.
A tények makacs dolgok, némi zavar is támadt az Erőben, hogy ezt mégis hogy magyarázzák ki ... A TASZ és hasonló társai csak annyit tudtak kipréselni magukból, hogy "dehát pár gárdistást meg jobbikost is őrizetbe kellett volna venni" ... 

A szemét, részrehajló rendőrök ...

A legeslegkirályabb írással viszont Villás Lajos jelentkezett a c-press.hu-n, aki a Roma Rendőrök Országos Egyesületének főtanácsosa.

Lajos bá' (ha szabad így hívnom) nem kevesebbet állít, mint a sajóbábonyi srácok (mármint a letartóztatottak és társaik) hősök voltak, forradalmárok, és tettük legenda lehet, éppen úgy, mint egykor a „fekete párducok” voltak.

Csemegézzünk egy kicsit Villás mester írásából, de természetes egészben is kötelező olvasmány:


A rendőrség megjelent, igen nagy erőkkel, és a tragédia akkor elmaradt. A helybéli idősebb romák, és azok, akiknek szava, tekintélye van a többiek előtt, csendre, nyugalomra intettek mindenkit. Hatásos volt az együttműködés, mondhatni példa értékű. Kár, hogy mindez másnapra átfordult egy sokkal rosszabb megoldás irányába.

 


Fiatalok egy csoportja, akiket mélységesen megbántottak, emberségükben és a folyamatos provokációk hatására elvesztették önkontrolljukat. Igen, a közéjük behajtó, és a gépkocsiban gárdista formaruhát viselő személyek, – akiknek ott semmi keresnivalójuk nem volt – a csoportba hajtottak. Az indulatokat már az idősebbek megfékezni nem tudták. Nem a személyek ellen irányult a támadás, hanem a jármű, a tárgy ellen, amely a provokátorokat szállította. Megrongálták, összetörték. A személyeknek az utastérben bántódásuk nem esett, személyi sérülés nem történt. A gépkocsiban viszont jelentős anyagi kár keletkezett.


 


Ők azok a fiatalok, akik megelégelték az állandó megalázást, a kirekesztettséget, a szemlesütve való életmódot. Emberként kívánnak élni, és szeretnék, ha jogaikat mások is tiszteletben tartanák. A provokációnak pontosan ez volt a célja. Valahol egyszer elérni, hogy a cigányok egyszer a gárdára támadjanak! Utána megindulhat a sajtóhadjárat, és maga a háborús bosszú is. Megindulhatnak a nyílt terrorista megmozdulások, egész falvak, községek megfenyítése, megregulázása. Ezek a fiatalok elveszítették a fejüket.


 


Elveszítették a Szabadságukat, jogukat az emberibb életre! Ellenük, teljesen jogosan, büntetőeljárás indult, és hosszú-hosszú évekre búcsút mondhatnak mindarra, amit családnak, emberségnek, emberi életnek neveznek!

A provokátorok pedig, akik mindezt előidézték, akik az egész cselekmény sort generálták, szabadon flangálnak, és már tervezik a következő helyszínt. Ők, büntetlenek maradnak. Ez ma, a hatályos MAGYAR JOGREND!

 


Megverték a boltos asszonyt! – szólnak a híradások. (...)

A képviselő asszony bizony az uzsorások csoportjához tartozik – mondják róla! Lakatos Jánosné a vele készült rádióriportban nagyon határozottan állította, hogy a boltos, uzsorakölcsönöket ad a cigányoknak. Ha nincs pénzük, vásárolhatnak, de csak felárral. Bizony, amikor a szükség ráviszi az embert, mindenféle üzletbe könnyen beleegyezik. Főleg akkor, ha olyan személy kínálja fel „áldozatos segítségét” akire egykor szavazatát adta. Így lehetett önkormányzati képviselő. Igaz, áldozott is erre éppen eleget. Lejárt szavatosságú kekszet, lisztet, étolajat osztogatott a szavazatért. Utána meg már csak az uzsorakamat volt a kapcsolatokban az irányadó. Azok estek neki, akiket alja népnek nevezett, és akikből évek óta olyan jól élt. Megalázni, megszégyeníteni nem volt rest, de a hasznot, azt mindig beszedte pontosan, határidőre. Ebben a tekintetben elnézést soha nem tanúsított. Talán nem kellett volna bántani, kezet bemocskolni… Ha nincs többé vásárló, nincs bolt sem… De ezt akkor, az egyszerű emberek nem mérték fel. Talán azok sem, akik ismét ott vásárolnak, kamatra, hozomra. A bolt pedig hozza a hasznot, jól meg lehet élni az „alja népből”!

 


Visszatérve azokra a fiatalokra, akik magukról megfeledkezve megrongálták azt a bizonyos gépkocsit, egykor, majd a jövőben akár legendává is válhatnak.

Tettük legenda lehet, éppen úgy, mint egykor a „fekete párducok” voltak. Radikálisok, a jogaikért nagyon keményen kiálló fiatalok, akik tettükért börtönnel feleltek. Ma, hősöknek mondják, és tisztelik is Őket. Húsz-harminc év múlva, amikorra Magyarországon is emberi jogok lesznek az EMBERI JOGOK, a megemlékezésekben már nem garázdákról, bűnözőkről fognak beszélni, hanem korukat megelőző fiatal forradalmárokról… Ez ellen ma, orvosság nincs. Gyógymódot a politikusok tudnának prezentálni, de arra ma, a maiak képtelenek! 

 

Címkék: kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr831539003

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny336 2009.11.20. 13:06:29

"s a gépkocsiban gárdista formaruhát viselő személyek, – akiknek ott semmi keresnivalójuk nem volt"
Miért ne mehettek volna arra? Vagy az ő utcájuk, és az engedélyük nélkül nem hajthat be oda senki?!
Ez kirekesztő, és rasszista, magyar származásuk miatt nem akarták őket átengedni a gépjárművükkel.

"Azok estek neki, akiket alja népnek nevezett, és akikből évek óta olyan jól élt. Megalázni, megszégyeníteni nem volt rest, de a hasznot, azt mindig beszedte pontosan, határidőre. Ebben a tekintetben elnézést soha nem tanúsított. Talán nem kellett volna bántani, kezet bemocskolni…"

Hmm-hmm. Érdekes meglátás.

Johnny336 2009.11.20. 13:07:49

"Radikálisok, a jogaikért nagyon keményen kiálló fiatalok"

Ezek után szerintem ne mondja radikálisnak a jobbikot meg gárdát, mert még a végén összemossa ezeket a szenny nácikat az igazszívű forradalmár cigányokkal.

spájdernecc 2009.11.20. 13:09:28

érdekes érvelési és logikai csavarok...
azért ezen a Feketepárducos-forradalmáros párhuzamon még dolgozni kell

marcinátor (törölt) 2009.11.20. 13:10:02

"Húsz-harminc év múlva ... már nem garázdákról, bűnözőkről fognak beszélni, hanem korukat megelőző fiatal forradalmárokról…"
Csak megvan annak is a veszélye, hogy esetleg a cigányokat irtó bandáról fogják ezt mondani :-)

irrelevant 2009.11.20. 13:11:39

Ez nem, eeeeez... Ilyen nincs, ilyet nem lehet leírni, ennél nincs lejjebb...

kyncza 2009.11.20. 13:14:10

Röviden és tömören! villás lajos!! Hogy húznának téged is villára te tetű!!!

Adjon az Isten szebb jövőt! (asszem el is határolódok, és feljelentem magam önként)

btk282 2009.11.20. 13:15:02

Az a furcsa, hogy megint érdekes vélemények látnak napvilágot. Rendőőrsöt Sajóbábonyba....stb. , de minek, hiszen csak 42 bűncselekmény történt...!? Ez nyilván igy is van, tehát az emlitett településen jó a közbiztonság. arról nem szól a fáma, hogy hány szabálysértési feljelentés, ill eljárás indult. A TASZ....akkor is kipréselhetne magából valamit amikor a romák betakaritják a környékbeli településeken azokat a terményeket amit más emberek fáradtságos munkával termeltek meg. Ráadásul úgy, hogy még a képükbe is röhögnek: minek izzadnánk, maga vet és kapál jövöre is.A romák úgy utaznak pl. Miskolcra, hogy kést fognak a kalaúzra, ha csak rájuk mer nézni...és sorolhatnám. Hol a rendőrség az ilyen esetekben, de ezt ne is firtassuk. De azt inkább hol van ilyenkor a sok élroma harcos és jogvédő. Ja , valahol küzd a romák felemelkedéséért.....hogy alkalmas időben megjelenjen a "sajóbábonyokban"

Grafithuszar 2009.11.20. 13:16:40

"Ők azok a fiatalok, akik megelégelték az állandó megalázást, a kirekesztettséget, a szemlesütve való életmódot. Emberként kívánnak élni, és szeretnék, ha jogaikat mások is tiszteletben tartanák."

Mi sem egyszerűbb. Mindenki csak arra vár hogy végre tanuljanak valami hasznos szakmát, és aztán elmenjenek dolgozni, majd emberként normális körülmények között éljenek, és ne egy koszos putriban.
A baj csak az hogy sokkal egyszerűbb rettegni, és segélyért ácsorogni, mint elmenni az iskolába, és utána napi 8 órában dolgozni

spájdernecc 2009.11.20. 13:16:47

...és valahol felsír egy gumiégető...

kyncza 2009.11.20. 13:20:21

"Ők azok a fiatalok, akik megelégelték az állandó megalázást, a kirekesztettséget, a szemlesütve való életmódot. Emberként kívánnak élni, és szeretnék, ha jogaikat mások is tiszteletben tartanák."

villás lala! Megosztok veled egy titkot...a Gárda is épp emiatt jött létre, csak nem kizárólag saját, hanem mások védelmére is, tudod? te barom...

Marcellusca 2009.11.20. 13:21:49

Fúúúúúú, BAMMEG, zero!
Ez mind a XXXVII kávé egyben volt.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.20. 13:22:28

nah, valami jo posztot vartam, erre cigany nepmeset kaptam.

hat a kave helyett flaget levehetitek rola. Ez annyira tomeny baromsag, amit a csako ir hogy meg fel sem huztam magam rajta. annyira egyszeru: elgurult a gyogyszere. ennyi.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.20. 13:27:00

egy megoldás van: a nemzeti radikalizmus.

Kartal (rezervált) 2009.11.20. 13:27:35

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ....
Ez már fááááj!
És a polkorrekt fogalmazás csúcsa:
www.boon.hu/hirek/im:boon:crime/cikk/sajobabony-ujabb-hat-szemely-elozetesben/cn/news-20091120-09193555

"felfegyverkezve, csoportosan elkövetett közösség tagjai elleni erőszak és rongálás" - ez a vád a cigók ellen, magyarán RASSZISTA CIGÁNYOK TÁMADTAK MEG MAGYAROKAT!!! És akkor előáll egy ilyen írással. Ideges lettem, iszok egy kávét...
Ennek az országnak vége.

@btk282: "de minek, hiszen csak 42 bűncselekmény történt...!?" az elmúlt pontosan egy évebn. De tavaly tavasszal a polgármester egy - cigók által elkövetett - kegyetlen gyilkosság kapcsán követelni kezdte a halálbüntetés visszaállítását. Ez már nem került bele a 42-be.

@Johnny336: szemtanúk szerint A CIGÁNYSOR KÖZELÉBE SEM MENTEK! A falu elején álltak meg - értsd: még a faluba sem mentek be!!! -, egy fehér Ford furgon vitte oda hozzájuk a felfegyverzett cigányokat, akik egy szó nélkül nekik estek.
Forrás: kuruc.info/r/35/50504/

reKorrekt 2009.11.20. 13:29:35

"sajnáljuk hogy elrontottuk a fekete párduc bulijukat"

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.11.20. 13:32:05

Én meg már kisírtaam a szemem aszegény, emberségükben megalázott cigányokon. Ez a "tündér" Lala. meg egyszrűen hülye.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.20. 13:33:30

@btk282:

A "42 bűncselekmény / 365 nap" vitához csak annyit, hogy HÁNY 20 000 érték alatti lopás történt?
Mert azt nem számolja senki!
Ha bemész a rendőrségre, hogy elloptak 2 zsák krumplit tőled, a rendőrség elküld a jegyzőhöz!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.20. 13:34:12

@Grafithuszar:

"Emberként kívánnak élni" vs. "baltával, karókkal szétvert Suzuki"

reKorrekt 2009.11.20. 13:35:11

Na erre varrjatok gombot:

"Olvasó: üldözik a nemzeti érzelmet a Honvédségnél, s Kuruc.infóra írókat keresnek

A hazáért?Sziasztok, kurucok! Történetemet szeretném megosztani Veletek! Szeptemberben bevonultam alapkiképzésre, szerződéses honvédként. Minden vizsgát sikerrel abszolváltam, ám az egyik nap egy laktanyán kívüli foglalkozáson szóltak, hogy harmadmagammal menjek vissza a laktanyába. Mást nem közöltek.

Bevittek minket, ahol már egy ÁVH-s szolga és egy KBH-s baromarcú várt ránk egy kutya társaságában. Elmondták, hogy ez egy kábítószerkereső kutya, és a mi szekrényünknél jelzett. Négyünkből 2 ember azonnal tisztázódott, és folytathatta a kiképzést, 2-en viszont fennakadtunk a rostán, de nem kábszer miatt. Átkutatták a szekrényt, kipakoltattak mindent, a pólókat megnézték, és ez lett a vesztem.

Konkrétan egy alvás céljából (direkt kifordítva) hordott pólón, valamint egy testnevelésen, szintén kifordítva használt pólón akadtak fent. Az alvóson a minta a 2006-os őszi eseményeket ábrázolta, a tesis mintája egy "Hazáért" felirat volt. Találtak még nálam Wass Albert-regényeket, egy 2 kötetes Szálasiékról szóló könyvet (komcsi szemszögből), ill. Erdély elcsatolásáról is. Ezt követte a vita (a rebiszes kollégák sajnálásától kezdve, a "vegye már észre,a honvédség a másik oldalon áll" mondattal befejezőleg), majd pár fotó készítése. Ezután eltűntek. A 4. társamról nem tudok semmit.
Pár hétre rá kihallgattak, mindent tudni akartak a 23-át megelőző utolsó munkanapon. Mit fogok csinálni, kivel, hol, mettől-meddig? Mindent leírattak velem, és hangfelvétel is készült. Közölték, hogy megfigyelnek. Hétfőn kérdezték, hogy miért nem ott voltam, ahol mondtam stb. Állítólag tudomásuk volt arról, hogy már írtam a Kurucra cikket (köszi a tippet, soha nem voltam a honlapon, de másnap felkerestem), hogy fegyvert akarok szerezni, vagy már szereztem is, hogy kétlaki életet élek, és Budaházyékhoz hasonlítgattak. Érdeklődtek, hogy mikor lesz lövészet (arra nem is engedtek ki). Később teljesíthettem az előírt penzumot, majd rá pár napra leszereltek. A próbaidő alatt bármikor, indoklás nélkül felmondhatnak (éltek is ezzel a lehetőséggel).
Szent meggyőződésük, hogy "szélsőjobbos" vagyok, a föld alatt fegyverkezem, és van egy hadseregem. Eddig nem foglalkoztam ilyenekkel, de most már azt kívánom: bár így lenne...
A jövőben gyakran fogom látogatni a Kurucot, és ott leszek a barikádokon!
A nevemet ne közöljétek, ezek úgyis tudják, kiről van szó, nem kell bizonyíték a kezükbe!
Üdv, egy igazi honvéd"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.20. 13:36:30

@ermi50xn6j2:

Hülye, nem hülye -> Roma Rendőrök Országos Egyesületének főtanácsosa
Ergó -> roma értelmiségi, a "krém" .

rolika 2009.11.20. 13:40:03

Nekem az annyira tetszik, hogy meghozzák a cigányok védelmére ezt a "közösség elleni erőszak"- törvényt, hát erre bazmeg csupa cigányt tartóztatnak le erre a törvényre hivatkozva...

Ironfist 2009.11.20. 13:44:50

"Nem a személyek ellen irányult a támadás, hanem a jármű, a tárgy ellen"

Mindenki el tudja képzelni a következő jelenetet?
Békésen, munkára várakozó, szemlesütött roma származású fiatalok egy csoportja éppen ingyenes közmunkát végzett, hogy addig is míg nincs munkájuk - persze kirekesztés miatt - a társadalom hasznos tagjai legyenek. Egyszer csak egy fekete autó jelent meg, lámpái vörösen, és gonoszul villogtak az éjszakában, benne lobogó hajú ... (na jó, ... mondjuk csillogó fejű), villogó szemű, tébolyult vigyorba torzult arcú gárdisták, akik orvul nekihajtottak a roma származású fiataloknak. Na mármost, mivel szegény megkülönböztetett kisebbség megszokta, hogy mindig rettegve félre kell ugrálni a felsőbbrendű, gonosz fehérek elől, így szerencsére nem történt személyi sérülés. A közmunkában szintén aktívan, ámbátor hajlott korukra való tekintettel kissé lassabban részt vevő roma származású tisztes nyugdíjasok, kik végigdolgozták egész életüket, próbálták csitítani az érthető indulatokat, ám nem sikerült. A fiatalok közt vezető szerepet betöltő Orsós Álámér odaqment a sátáni kacajt hallató gárdistákhoz, megkérte őket, hogy lesznek szívesek kiszállni a gépjárműből, persze ez a világért sem kényszerítés volt, csupán a biztonságukért aggódott. Majd ezután, jogos szankció történt, a romák szisztematikusan lebontották a csúnya-csúnya autót, hogy ily minősíthetetlen atrocitást soha ne tudjon többet elkövetni.

Szerintem ez teljesen hihető. Nem?

redriot77 2009.11.20. 13:45:51

Ekkora hazugságfolyamot még nem jelenített meg a monitor itt előttem. Csoda, hogy nem robbant fel. Ez már nem a "Kávé helyett", hanem inkább "Elektrosokk helyett".

"akik megelégelték az állandó megalázást, a kirekesztettséget, a szemlesütve való életmódot. "

A jó kurva anyját! Ha egy egyszerű fehérember megy a járdán, és szembe jön hat-nyolc cigány csatárláncban, akkor a magyar süti le a szemét, nehogy egy "mit nézel geci?" után a bordái közé nyomjanak egy kést. Szemlesütve élni. Hát basszátok meg, ez kurvára nem jellemző a fajtátokra!

"Emberként kívánnak élni, és szeretnék, ha jogaikat mások is tiszteletben tartanák.""

Tartsátok tiszteletben a magántulajdon jogát: ne vegyétek el azt ami másé!
Tartsátok tiszteletben a köztulajdon jogát! Ne tegyétek tönkre azt amit más is használna!
Tartsátok tiszteletben azokat, akiknek az adójából a segélyt kapjátok!
Ha ez megvan, akkor rátérhetünk a ti jogaitokra is... Addig mégis mi a faszért tiszteljünk titeket???

"búcsút mondhatnak mindarra, amit családnak, emberségnek, emberi életnek neveznek!"

Baszdmeg Lajosbácsi, elvesztettem a fonalat: előbb azt írod, hogy emberi életet kívánnak élni. Most meg azt írod, hogy a börtön elveszi tőlük az emberi életet. Most akkor ki él, hogyan él, ki ember, ki nem?

"Azok estek neki, akiket alja népnek nevezett, és akikből évek óta olyan jól élt."

A vegyesbolt, amit a cigányok tartanak el. Na jó. Andersen, Grimm-testvérek, Benedek Elek, Villás Lajos.

beleszolok 2009.11.20. 13:46:32

Mi lenne, ha az emberi élet eléréseben ők is megtennék az első lépcsőt, és megpróbálnának emberként viselkedni. Nem szarunk a szoba közepére, nem verekszünk, nem lopunk, iskolába járatjuk a gyermekünket, stb...

beleszolok 2009.11.20. 13:47:20

@zero: a jegyző meg széttárja a kezeit...

Potyoló 2009.11.20. 13:48:05

Bazz, ezt a Villás Lajost miből tenyésztették ki? Asszem egy hozzá hasonlóba véletlenül beleléptem tegnap az utcán...

A cigányok közé hajtó gárdistákról csak annyit, hogy a településen kívül, az út szélén, a rendőröktől nem messze parkoló autót azért támadták meg a helyszínre kisteherautóval szállított felfegyverzett cigányok, mert magyarokat láttak benne. Gyk-k kedvéért: azért mentek oda, hogy meggyilkolják a benne ülő két nőt és egy fiút.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.20. 13:49:19

Számomra az emberként élés a tisztaságot, kulturáltságot jelenti. Ezekhez ráadásul csak akarat kell.

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2009.11.20. 13:50:46

"Valahol egyszer elérni, hogy a cigányok egyszer a gárdára támadjanak!"

Egyszer, bazmeg.
Szakadna le a keze, amivel megírta.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.11.20. 13:51:44

"Igen, a közéjük behajtó, és a gépkocsiban gárdista formaruhát viselő személyek, – akiknek ott semmi keresnivalójuk nem volt – a csoportba hajtottak."

ez ugye lalibátyó alapvetése, mint hősi tett.

mivel már önmagában hazugság, így az egész szépen hazugságra épített szöveg egy lufi. esti mese, értékelhetetlen és komolyan vehetetlen szar.

attól függetlenül, hogy maga a mondat olyan amilyen stilisztikailag, a béka segge alatt van, még lehetne igaz is.
azonban nem igaz.

mindenhol, a balos médiákban is már az az igazság van leírva, hogy a kocsi a városka határán kívül állt!!! a rendőri ellenőrzésre várva, amikor odahajtott egy kisteher aminek a platójáról leugráltak a cigányok és nekiestek a kocsinak. amiben egy férfi és két nő ült akik közül az egyik még kiskorú volt.

ez ugye lalibátyó alapvetése, mint hősi tett.

mivel már önmagában hazugság, így az egész szépen hazugságra épített szöveg egy lufi. esti mese, értékelhetetlen és komolyan vehetetlen szar.

nyugatioldal 2009.11.20. 13:51:58

@Ironfist: Szerintem pusztán annyi történt, hogy munkából hazajőve annyira fáradtak voltak, hogy nem vették észre a közéjük hajtó gárdista csapatszállító gépjárművet, csak mikor már késő volt, így félreugortak, csakhogy a szerszámaikat eldobták közben, s mint ad Isten, némelyik beleállt a suzukiba. Ennyi.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.20. 13:52:35

Itt egy másik, másmilyen hangvételű írás Villástól:
portal.c-press.hu/200809093285/belfold/villas-lajos-szegyent-hoztal-ram.html

"Mulatni, szórakozni, egymásnak örülni sem tudtok. Vélt, vagy valós sérelmeket nem az „öregeink” hagyományai szerint, békésen rendezitek, hanem párbeszéd helyett, a disznóölő késsel érveltek…"

Potyoló 2009.11.20. 13:53:08

OFF, bár ez is egy kritizálhatatlan, önmagát törvény felett állónak képzelő népcsoportról szól:

www.hetivalasz.hu/cikk/0911/25056

Végre egy újságíró, aki mer kérdezni!

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.11.20. 14:00:19

Mindenképpen szítani kell még a népet, meg húzni az emberek agyát. Gratulálok Villás úrnak.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a jogaik közül melyiket és mennyit is ismernek.
(A kötelezettség meg már elcsépelt dolog...)

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.20. 14:08:01

- Vállalhatatlan figurákért nem muszáj a szomszédba mennie. Ügyvezetőjük, az egykori munkásőr Zoltai Gusztáv nem kínos?

- Demokratikus szabályokat alakítottam ki - a többség választja meg a vezetőket. Ha olyan embert választanak, aki nem tetszik a másik választott tisztségviselőnek, akkor annak kell távoznia, akinek nem tetszik. A közösség Zoltai előélete ismeretében úgy döntött, hogy dolgozzunk együtt. Elfogadtam ezt a döntést.

- Ennyi erővel a Fidesz is jelölheti Molnár Oszkárt, ha a helyi szervezet őt akarja...

- Alapvető a különbség. A miénk olyan közösség, ahol hitük és/vagy származásuk alapján tartoznak össze az emberek. A pártválasztás viszont tisztán ideológiai, világnézeti döntés dolga.

AZ MÁÁÁS! E P I C

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.20. 14:14:20

Jaaj srácok ezt nagyon benéztétek.Az a helyzet,hogy a csávó indulni akar a humorfesztiválon.Előtte viszont be kell adni az anyagát írásban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.20. 14:15:42

@Marcellusca: nu hogy haladsz kedves "Soap"? :)))

Johnny336 2009.11.20. 14:15:57

- Nem zsidó is jelentkezhet?
- Főszabályként nem, hiszen ezeket a kórházakat, szociális otthonokat, zsinagógákat éppen azért tartjuk fenn, hogy a zsidó embereknek legyen hová fordulniuk.

Kicsit kirekesztés szaga van ennek...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.20. 14:18:01

"Nem a személyek ellen irányult a támadás, hanem a jármű, a tárgy ellen,"

ennek monnyuk némileg ellentmond az ülés fejtámláján található fejszenyom, de villás-pajtást ez bizonyára nem zavarja

Arivistus 2009.11.20. 14:21:58

Az a legdurvább, hogy ezek még az MSZP-s őrangyalaiknak is beszólnak. Hol lenne létszámában és az irántuk tanúsított tűrésben ez a pokolfajzat nép, ha nem állna mögötte sz MSZP? És akkor azt mondani, hogy azért verték meg mert hitelre is adott a boltjában árút és ettől már ő egy uzsorás volt..... Nem tudom, szerintem ha valaki kiállna mellettem, és azt nem verném széjjel, ráadásul ahhoz hogy valaki a C-kategóriások mellé kiálljon ahhoz elég sok belső morális kompromisszumot kell kötni....

Jobbágy 2009.11.20. 14:25:08

Még pénzt a roma felzárkóztatásra, hogy adóforintjainkból ilyen magvas gondolatok születhessenek!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.20. 14:30:07

hehehe. mdf lolka. :))) mekkora jo. integralni az szdsz-eseket. mar csak a fidesznek kellene oket integralni. :)

szebb jovot!

elhatarolodtam. :)

Sugyosa 2009.11.20. 14:32:34

A baj az, ogy húsz-harminc év múlva, a jelenlegi demográfiai trendeket figyelembe véve elképzelhető, hogy tényleg hősöknek fogják tartani őket...

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.11.20. 14:32:56

Azt tudjátok ,hogy miért példálózik húsz-harminc évvel.Körülbelül akkora lesznek annyian mint a nem cigányok.Ha nem változik semmi a gyerekvállalási tendenciákon.

reKorrekt 2009.11.20. 14:33:43

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Nagy ötlet ez ibitől. Így a szadeszosokkal talán meg lesz a 1,5% xD

Taktikai Atompingvin 2009.11.20. 14:34:10

Tényleg hős forradalmárok lesznek. 50 év múlva úgyis többségbe kerülnek.

LorenzoLamas 2009.11.20. 14:42:57

"korukat megelőző fiatal forradalmárok"

Muhahaha!!!

"-Gázsi, há' forradalmár vagy!
-Öhö.Hallod, nem tudom mi a gecit jelent!"

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.20. 14:50:06

Majdnem meg is könneztem ezeket a legendákat muháháh

A legjobb komment meg korrekttől jött, a foresztgámpos idézettel :D

Marcellusca 2009.11.20. 14:55:32

@Seduxen: Tennap eljutottam Csernobilba. :)))

synthesizer 2009.11.20. 14:56:46

Ne aggódj Lajos, mártírok lesztek mind! Majd lesz egy emléknap amikor megemlékezünk hősi halottjaitokról, meglátogatunk egy putrimúzeumot ("Apa, miért van kaki a plazmatévé előtt?"), elmorzsolunk egy pár könnyet, milyen barbár nép voltunk, hogy ezt a színes kultúrát eltöröltük a föld színéről.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.20. 14:58:44

@Marcellusca: húúúh, az az überfasza pálya :)) Majd küldj egy "hedsátot" Zakhaev-papának :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.20. 14:59:24

nu jó, ennyit erre a hétre!

dikkmáshalom mindenkinek :)

Potyoló 2009.11.20. 15:00:44

@synthesizer: Szines, az biztos. A barna is szín. Amúgy szimpatikus kis utópiát írtál.

Ja, elhatárolódok. :)

Jobbágy 2009.11.20. 15:03:39

@synthesizer: a próféta szóljék belőled

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.11.20. 15:06:28

lajos bá' nettó bűnpártoló és mint olyan, büntetendő.

italmester 2009.11.20. 15:12:42

a legnagyobb probléma hogy egyáltalán foglalkozunk azzal amit mond...igy számára úgy tünik hogy fontos ember sokan odafigyelnek rá... azzal tudnánk ezt elkerülni hogy nem is foglalkozunk ezekkel a disz c megmondó emberekkel... és egy idö után megunják és eltünnek...

Potyoló 2009.11.20. 15:14:28

A kaccsolat.hu-n ilyen kiváló szavazás volt októberben erről a Villás nevű rágcsálóról:

"Támogatjátok-e Villás Lajos barátunk "Kisebbségi Díj" kitüntetését, amelyet több évtizedes ezirányú munkájáért adna a Miniszterelnöki Hivatal?"

Aradebil 2009.11.20. 15:23:44

tudom h nem szokás kurucról linkelni,de katika is megérne egy postot,v egy updatet:

kuruc.info/r/34/50628/

Petrow 2009.11.20. 15:25:04

@zero: az a vicc(?), hogy ezt a cikket ez a f@$z ugyanúgy megírná, ha mondjuk az egyik balta mondjuk az anyósülésen ülő fejében köt ki, csak kihúzza a "személyeknek az utastérben bántódásuk nem esett, személyi sérülés nem történt" részt.

Naumov 2009.11.20. 15:30:15

My Goodness. Ja bocsánat, nácik volnánk vagy mi, tehát Meine Güte. Ilyen ország tényleg nincs.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.11.20. 15:33:13

BAMMM!
Ez volt annak a biztosítéknak a hangja, ami ettől a "publicisztikától" vágódott ki nálam. Pedig tegnap cseréltem az OCÖ-s post után... ha ez így megy tovább, le kell cserélnem automata relére.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2009.11.20. 15:38:47

Javaslom, Zolivagyok után szabadon tekerjünk egyet az itt leírtakon, és cseréljük ki a cigányt magyarra, és a magyart cigányra. Az eredeti posztot itt olvashatjátok: zolivagyok.blog.hu/2009/11/13/ne_fenyegess

2009.11.20. 15:54:17

Én a cigányokat sajnálom a legjobban, mert ezek a tetvesek szégyent hoznak a saját fajtájukra, miattuk utálunk már lassan minden cigányt, aki eddig normális volt, lassan az is megbolondul.

Az idióta jogvédőknek persze semmi sem drága, a szavazatokért az anyjukat is eladnák, uszítanak egymás ellen cigányt és nem cigányt, mert nekik minnél rosszabb annál jobb.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.20. 15:57:42

@Frengi: en meg az oregeket, a kissracokat, akik napi szinten ciganyterror alatt elnek a lakasukban, az utcakon es az iskolaban.

innentol kezdve leszarom hogy a ciganysagra rossz fenyt vet a ciganybunozok hordaja. Nem latom a ciganyszervezetek felvonulasait, mogotte a bekes, dolgozo cigany munkasok, adofizeto emberek hadat, hogy le a ciganybunozessel, es buntessek meg a bunosoket.

te latod?

utoiteletes nep a magyar..

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.20. 15:58:16

Tegnap beszélgettem egy bolgár sráccal, politika, ErómaJunijó, kommunista gengszterváltás, miazmás, és egyetértettünk, hogy amíg nem folyik a vér, nem lesz itt (és ott sem) semmi változás.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.20. 15:59:08

@szmoker: Erópa, természetesen, ahogy a Gyula mondta vala :)

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.20. 16:00:39

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: "Esztelen semmirekellők csürhéje, akiket elsőként állított falhoz a forradalom."
Gollam! Gollam!

tudi 2009.11.20. 16:11:52

"Forradalmárok", Fekete Párducok persze, az az egy ici-pici különbség, hogy a négerek amerikában dolgoztak (legalábbiss egy jó részük), csak jogaik nem voltak, nem járhattak egyetemekre (a cigányokat többszörösen támogatják, ha egyetemre főiskolábra akar menni) például, ez a jogfosztotság vezetett a feket párducokhoz. Itt hol vannak a cigányok jogfosztva.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.20. 16:28:26

És a legviccesebb, hogy a mi adónkból uszítanak ezek a cigány "értelmiségiek".

Proszektura is hozta a formáját: proszektura.blog.hu/2009/11/19/valasztasi_kampany_rendori_segedlettel

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem vagyok képes felfogni, hogy hogy lehet kimagyarázni egy lincselési kísérletet?

Agyalap 2009.11.20. 16:32:14

Hihetetlen szellemi nyomorban élnek a cigányok de úgy néz ki, hogy a tanult cigány okozza a legtöbb kárt fajtájának. Még több Mohácsit, Kolompárt meg Villást az országnak! Majdcsak lesz fegyveres összetűzés is előbb-utóbb...

2009.11.20. 16:36:01

No most már tudom, hogy nem az autóban ülök voltak a rasszisták, a gárdisták és a fasiszták, hanem maga az autó! Meg azt is tudom, hogy a boltos uzsorás volt, mert nem adott a cigányoknak ingyé' kaját, meg piját és ez az igazságtalanság bizony nagyon feldühitette a fiatalokat, mert nekik ez jár! Csak egy kérdésem volna-- vajon nem az a L.J.-né osztotta az észt aki több mint 10 millióval tartozik az APEH-nak? Sajnálom szegény cigány fiatalokat, akiket bizony megszégyenitenek, megaláznak és kirekesztenek, mikor elmondják nekik hogy hol, mit, mikor loptak! Mert bizony sérti az önérzetüket, mert ök azt hiszik ,hogy nekik mindent szabad--csak dolgozni, tanulni és becsületesen, tisztességesen élni nem. Mert a magyar azért van, hogy tartsa el öket. De meddig? Minden segélyt megvonni azoktól akik nem tartják be a törvényt és becsukni öket--mint a malacot! Mert a végén még a sok ostoba, buta , setét jogvédö kitalálja, hogy az autóban ülö nö, 16 éves fia és 8 éves leánya , rasszista, náci, fasiszta volt! Az autó pedig cukkolta a munkába induló, keményen, éjjel-nappal dolgozó romákat, akik maguk a becsület, a tisztesség és a megbizhatóság példaképei! És mi --adózók--ezeket tartjuk el? Na, kedves C-Press-es blogiró, ha olvasod, tudd--ez a pofátlanság teteje! Ha nem jó nektek itt, el lehet menni! De megnézném, hogy melyik ország olyan hülye, mint Magyarország--hogy kinyalja a cigányok seggét--az adófizetök kárára, és eltüri a jogsértéseket amit az általatok védett "testvéreitek" müvelnek!

Agyalap 2009.11.20. 16:49:13

Megkérdezném itt, hogy hol voltak az olasz jogvédők, amikor az olasz gárda szétverte a cigánytáborokat Róma körül? Hogyhogy ők nem érezték a munkaképtelen élősködők létjogosultságát? Csak nálunk kell dédelgetni őket? És mi hasznot hajtanak? Szépen énekelnek, Táncolnak?
Mert dolgozni nem akarnak az biztos...

törökszultán 2009.11.20. 16:52:01

Ez a Lajos bá' vagy hülye, vagy mnket néz hülyének.

colonel 2009.11.20. 17:01:32

Hogy rendőrként mond ilyet? És még állományban van? Jocó, olvasod te is, ki fogod rúgni?

colonel 2009.11.20. 17:05:28

Ma hajnalban nekem is hagyni kellett volna három hős forradalmárt, hogy kipakolják a szomszédot, mert a szent harchoz kellett a láncfűrész, a forrasztó és a többi szerszám? Még szerencse, hogy egy szál ...ban pattantam ki az ágyból, mert ha ne adj' Isten adott esetben vmi bajuk esik, néhány fasz elevenen megnyúzott volna. De nem fog érdekelni... a családom és javaim biztonsága fontosabb.

törökszultán 2009.11.20. 17:05:54

Mi lenne, ha besoroznánk ezeket katonának és megtámadnánk Romániát? Ha győzünk: miénk Erdély. Ha vesztünk: miénk Magyarország.

Dzsentrisvihák 2009.11.20. 17:28:20

Kerek tíz perce fogom a fejem... Mégis, hogyan szaladhat meg valakinek a keze annyira, hogy ilyen csőre töltött marhaságokat legyen képes leírni??? Fekete párducok..., ja, a platós teherautót meg a Knight Rider vezette... Elmennek már a francba...

Marcellusca 2009.11.20. 17:41:20

@Agyalap: Jajjj, ne mán!
Tennap (nagy-nagy pechemre) elcsíptem a Szempontban, amint Mohácsi(vész) Viktória bőszen fejtegette, hogy miért van az, hogy a romák 70%-a nem kap megfelelő oktatást.
Pölö, mert a pszichológiai tesztek (melyek az iskolaérettséget vizsgálják) is rasszisták, mert csak arra jók, hogy ez alapján kijelenthető legyen, hogy csak kisegítő iskolába járhat a purgyé.
Az, b@szd meg!
Arra már nem gondolt, hogy tényleg agyilag zoknik a kölkök.
És lehetne sorolni az okokat.

Tündér_Lala 2009.11.20. 17:43:56

A szégyen igazából az, hogy ezt és azt hiszem laspalmas által belinkelt teljesen vállaható másik írást ugyanaz az ember produkálta. Ez pedig csak egy módon lehetséges: valaki megfenyegette vagy megzsarolta, hogy másként viszonyuljon a helyzethez. Ez pedig nagyon nagyon szomorú, mert azt mutatja, hogy a jószándékú erők háttérba szorulnak és csak az uszító, a cigány rasszizmust feltámasztó, erősítő hangok kaphatnak felületet.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.20. 17:56:16

@Marcellusca: "Arra már nem gondolt, hogy tényleg agyilag zoknik a kölkök."
Ha még ez lenne. Mert arról, hogy valaki gyárilag hülye nem tehet senki. (Mármint ha ebben az esetben pont nem rokon az apa, és nem volt a közelben alkohol/cigi.)
De ha egy gyerekkel kis korában nem foglalkoznak, az bizony agyilag zokni lesz. Egy átlagos magyar úgy meg iskolába, hogy már tud 10ig számolni, ismer néhány betűt, és úgy általában be tudja azonosítani az írást, a saját nevét leírva felismeri. Stb, stb.
Egy gettócigány meg úgy, hogy a szülei szarnak rá, azt sem tudja, hova megy és miért.
De persze erről a magyarok tehetnek!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.20. 17:58:37

@törökszultán: Én már többször is felvetettem. Mondjuk meg lehetne ezt csinálni Olympia helyett...
Az egyetlen gond, hogy Erdély-Romániában 3millió cigány él, szóval erre még gyúrni kell.
Ki tudja, lehet, hogy az mszp-szdsz pont ezért tenyészti a cigányokat?

mikimiki 2009.11.20. 18:08:07

sajnáljuk hogy elrontottuk a fekete párduc bulijukat" Gump közlegény mondta. Ez az "ember" rendör volt valaha.A C Pressen uszit rendszeresen,azt látni kell.

Solmenir 2009.11.20. 18:24:33

Teljesen nyilvánvaló, hogy hazafik és lokálpatrióták, akiket a könyörtelen rezsim, oly kíméletlen törvényekkel, mint például a magántulajdon, teljesen elnyom.

Kartal (rezervált) 2009.11.20. 18:32:59

"Kozák János, az OCÖ elnökhelyettese csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján bejelentette: a cigányság jogainak érvényesítése érdekben..." - van itt joghoz értő írástudó? Mert szeretném megkérdezni, milyen jogai vannak a cigányságnak??? Mit jelent az a szóösszetétel, hogy a "cigányság jogainak érvényesítése"? Vannak extra, csak rájuk szabott jogok? Mert amennyire én tudom, pontosan ugyanannyi joguk van, mint bármelyik magyar állampolgárnak, vagyis akkor nem beszélhetünk a "cigányság jogairól". Ha meg nem így van, akkor mi alapján döntik el, kik a cigányok, és szeretném tudni, milyen jogaik vannak, amik nekem nincsenek...

Marcellusca 2009.11.20. 19:14:32

@TaTa86.: Pontosan erre gondoltam én is.
Durva kimondani, de nagy a beltenyészet. Náluk már mindenki mindenkinek rokona. A genetika meg kegyetlen tud lenni.
A purgyék meg nem járnak oviba. Még az "iskola-előkészítő" nagycsoportba sem.
Alap fogalmakkal nincsenek tisztában, mert a kutya nem tanítja addig őket semmire. Csak úgy vannak bele a világba.
Én nem azt mondom, hogy zseninek kell lenni, de hogy azt nem tudja, hogy mi a villa, hogy nem ismeri a mosdót, a wc-használatról ne is beszéljünk!
Számok/betűk ismerete? Muhahaha!
Nem lehet minden gyerek olyan okos, mint A Főnök. :)))
Múltkor ledöbbentem. Hosszabb útra mentünk és kicsit unatkozott. Ezért elkezdett elszámolni 100, azaz százig.
Meg vissza!
És még csak alig 5 éves!

Marcellusca 2009.11.20. 19:15:38

Héééé!
Hol a kommentem?!

2009.11.20. 19:21:29

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: igen

Mikszáthnál olvastam, hogy antiszemita az aki a kelleténél jobban utálja a szidókat, én igy vagyok ezzel a cigányokkal is.

A krumplibogarat sem azért utálom, mert csítkos.

hoplita 2009.11.20. 19:30:33

@zero:
Igen, ez a "krém", az elit...
Most pedig képzeljük mellé a "zaccot, az alját.
Az afrikai félszavannás területek páviánhordái a civilizáció letéteményesei ezekhez képest.
A főpávián meg osztja az észt.......eszem-faszom megáll..!!!!!!!

Ironfist 2009.11.20. 20:09:46

"Megalázni, megszégyeníteni nem volt rest, de a hasznot, azt mindig beszedte pontosan, határidőre. Ebben a tekintetben elnézést soha nem tanúsított."

Egyébként ezzel kapcsolatban el tudom képzelni, hogy a középkorú képviselőasszony, "szatócsné", milyen brutális módszerekhez folyamodhatott, mikor elment behajtani tartozását a sok szemlesütött, önhibáján kívül munkanélküli, ám józanéletű, becsületes roma származásúakhoz...

Yasashi Tanuki 2009.11.20. 20:16:15

Az MSZP-s boltos most jól megkapta a lejárt árukért cserébe szavazatokat vásárolt. Egy kérdés merült fel bennem: Vajon hogyan győződött meg róla, hogy a többnyire írástudatlan cigányok tényleg teljesítik az ügylet rájuk eső részét?
Valószínűleg azért ruházták meg az uzsorás boltost mert úgyis nemsokára bevezetik a szociális kártyát és tudják már nem lesz többé szükségük az uzsorakölcsönre.
A szép új uszorásmentes világ már itt van az ajtók előtt, kitartás cigányok!!!

Valakinyolc 2009.11.20. 20:35:55

OFF:

hallottátok? lesz Sztojka interjú a fókuszban :)

Aradebil 2009.11.20. 20:42:41

Itt a 21-ben megindult a buli...
az a vicc az egészben,hogy pont egy hete innen egy utcára szúrtak le egy embert....akkor nem volt itt ennyi csapatszállító érdekes módon:(

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.20. 20:50:38

@Valakinyolc: kurvajo ha mar azzal a fasszal is interjut keszitenek. mi lett? celeb?
melyik tetu az?

szanalom, ami csepelen folyik. erre bezzeg van esz, meg van ra keret.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.20. 20:53:42

@Aradebil: Volt oroszlános felső a támadón? Nem? Akkor meg?
A halál az élet természetes része, tessék jó európéer módjára felfogni, és nem folyton nyavalyogni, holmi késelés miatt!

Ami Csepelen történik megengedhetetlen a XXI. században a XXI. kerületben! A Nyilasgárda tagjai nyíltan szembeszegülnek a törvénnyel, és terrorizálják Csepel békés népét.
Csepel a béke szigetéből egy óra alatt változott át nyilas katlanná! Nem lehet elhallgatni a tényt, hogy a csepeli lakosok semmilyen ellenállást nem tanúsítottak e történelem szemétdombjára került eszme, és annak képviselői ellen!

Aradebil 2009.11.20. 21:01:51

@TaTa86.: az a baj hogy ezen már nevetni sem tudok:(
az emberben mindig kicsit árértékelődnek a dolgok,amikor a közvetlen környezetében történnek...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.20. 21:02:49

az szerintem a legdurvabb az egeszben, hogy mikor kellene egy kis ido hogy lehibbadjanak az indulatok, akkor sem lehet kussban lenni. most kinek volt erre szuksege hogy kimenjenek a rendorok kemenykedni? Mikor mult hetvegen meg lattuk mire kepesek.
Itt a hetvege... mi lesz most? ujabb sajobabony, olaszliszka vagy lachaza? Mi fog veletlenul tortenni?
ahelyett hogy keszulnenek a rendorok a cigany hordak megfekezesere, a polgarhaboru elkerulesere, farasztjak magukat a csepeli hulyeseggel.

:(((

draskovicsot kellene jol megruhazni es/vagy levinni borsodba egy kis faluba turistanak. csak hogy tudja, mirol beszel...

zsoltix 2009.11.20. 21:11:52

Ez nem gyenge, basszameg. Mondjuk tokmindegy, miket irkal, nem hinnem, hogy az atlag ciganyok olvasnanak ilyeneket. Nem is nekik szol. Egy ciganyoldal se ciganyoknak szol, max egy szuk reteguknek, kb 1%uk, aki olvas ilyen szarokat, de lehet, hogy sokat mondtam:)

tanarseged ur 2009.11.20. 21:17:24

A maszopos boltosnőnek szóljon már valaki, hogy perelje szét ezt a Villás Lajost rágalmazásért.
De ha tényleg uzsorás, akkor követeljük, hogy az MSZP határolódjon el.

zsoltix 2009.11.20. 21:31:24

@tanarseged ur: Fuggetlenul attol, hogy maszopos vagy sem, szerintem mar reg szetvertek volna a kokerok, ha nem adna hitelbe semmit. A hitel meg sehol nincs ingyen. Ettol meg ez nem uzsora.

nyílméregbéka 2009.11.20. 21:35:56

Fekete párducok?! Vazzeg, ha én fekete amerikai lennék, sértene, hogy _ezekkel_ egyáltalán egy napon említenek. Még akkor is, ha fekete bűnöző lennék. Mert még az is némileg fölöttük áll.
@zsoltix: szerinted meg tudják különböztetni a "hitel"-t és az "uzsorá"t? Bonyolult fogalmak ám ezek.

vitrinpista (törölt) 2009.11.20. 21:46:08

Valaki szólhatna Villás Lajosnak, hogy azért min. két apró különbség van az amerikai négerek meg kis hazánk cigányai között: 1. azok nem önként vándoroltak az újvilágba, hanem vitték őket, 2. őket VALÓBAN elnyomták. Szóval elég izzadságszagú ez az összehasonlítás.

zsoltix 2009.11.20. 22:02:29

@nyílméregbéka: Tudjak a francot. De nem is ez a lenyege ennek. Hanem majd ha jon a /Bajnai altal megalmodott/ magyar Obama, nemzeti unneppe fogja nyilvanitani a mult heti hoborgest. Remelem, nem fogom megerni:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.20. 22:07:58

@zsoltix: Hát igen, lehet, hogy a magyar Obama ott volt a szabadságharcosok között!

Egyébként én vagyok a náci, hogy nem a magyar Obamát, hanem (magyar) Mátyás királyt, de minimum a (magyar) Horthyt várom?
Miért van az, hogy egyes magyarok kifejezett vágyakoznak az önfeladásra?

zsoltix 2009.11.20. 22:11:20

Mult heti radiokabareban volt: 2040, ki kormanyoz Magyarorszagon? -Az MDMP. -Az mi? -A Magyar Dicsak More Part.

zsoltix 2009.11.20. 22:27:06

@TaTa86.: Itt mindenki nacinak szamit, aki szereti a hazajat. Ez a kurva nagy gaz. Ha az amerikai parhuzamnal maradunk, ok milyen buszkek az amerikai mivoltukra, lengetit a zaszlokat ezerrel, pedig egy szedettvedett nepseg. Mi, akik itt elunk ezer eve, es ugyanezt tesszuk, rohadt nacik vagyunk.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.11.20. 23:18:20

@redriot77: őszintén szólva, szépen hangzik, de olyan mint a disznófing. erős, de nem tartós :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.11.20. 23:20:16

@zsoltix: nekik az, ha nem ingyen adja a kaját, mert az nekik JÁR. szerintem meg a kőfejtőben robotolás járna, de én egy szarmagyar adófizető vagyok, aki eltart 2-3 ilyen nyikhajt is az adójából, tehát nekem kuss. kb. ezt látom kormányainktól amióta az eszem tudom. kezdem nagyon unni.

tokmányos 2009.11.20. 23:38:00

@TaTa86.: A 20.53-as kommentedhez- Tedd hozzá,hogy tisztelet a kivételnek ! Nem mintha hülyeséget írtál volna, csak fáj ,hogy a többi hiszékeny, becsapott,megtévesztett, és igen - az országra amúgy is jellemző - kényelmes , megalkuvó, picsanyaló ,nem gondolkodó polgártársaimmal összemostál ! KIKÉREM magamnak mint 21-es !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tokmányos 2009.11.20. 23:46:51

@tudi: Köszi az okos kommentedet. Jól látod.

tokmányos 2009.11.20. 23:54:38

@Agyalap: Én már vagy egy hónapja írtam a Róma környéki gettó ledózerolásáról senki nem reagált rá ,látom most sem!!!! Örülök ,hogy észrevetted.,és reagáltál rá.Pedig ők is EUS. ország,és nem volt semmi ricsaj a jogvédők részéről.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.21. 00:52:39

Villás mester cikke egy pamflet, annak majdnem minden stílusjegyét magán viseli (nem rövid):
A pamflet (röpirat, gúnyirat) Rövidebb terjedelmű publicisztikai műfaj, melyben a tárgyszerű érvelést az ellenfél álláspontjának parodisztikus kicsúfolása, vagy esetleg személyének támadása helyettesíti. Az elnevezés egy 12. századi költemény (Pamphilus sea de amore) címéből származik, s eredetileg mindenféle publicisztikai írásra használták. A műfaj képviselői H. de Rochefort, Szabó Dezső.
enciklopedia.fazekas.hu/mufaj/Pamflet.htm

vitrinpista (törölt) 2009.11.21. 01:38:52

@zsoltix: Magyar Obama? Az egy fehér, értelmiségi, magyar nő, meg egy jól szituált indiai vendégdiák gyereke lenne, és kb. annyira lenne "cigány" mint amennyire Obama "nigger" :-)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.11.21. 02:22:13

"Emberként kívánnak élni, és szeretnék, ha jogaikat mások is tiszteletben tartanák."

Kívánjuk, hogy emberként éljenek, és szeretnénk, ha mások jogait is tiszteletben tartanák.

Ennyi.

vitrinpista (törölt) 2009.11.21. 05:22:32

@Kunó_u.1(Karin): Semennyire. Obamának semmi köze nincs az amerikai négerekhez, nem közülük való. Meg egyébként sem néger, hanem mulatt.

Kunó_u.1(Karin) · http://www.youtube.com/watch?v=H8WudYVAB_4 2009.11.21. 06:10:13

@vitrinpista: Oké. :)
Igazán kedves tőled, hogy a körülményekre való tekintettel megbocsájtod neki, hogy sötét bőrrel született.

Offtopic vége

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.21. 08:16:29

@Valakinyolc:

Hallottam bizony, ez a média legalja. Gondolom, sírás-rívás-önsajnálat lesz. Hányinger.

tokmányos 2009.11.21. 08:37:56

@vitrinpista: Most má tudom azé mosolyog állandójan ,mert a Lagzis Lajkó zenéjire MULAT.

Horizont 2009.11.21. 13:11:53

@Pierre (Bezuhov):
Csak gratulálni lehet mind a két oldalnak! Bravó! Szánalmasak! MINDEGYIK!
"Megfogalmazása szerint nem a vérző szája, hanem az elszenvedett erkölcsi kár miatt háborodott fel"
Ez a mondat pedig felteszi a koronát minderre.
Én hol háborodhatok fel a sorozatos elszenvedett erkölcsi káromért?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.21. 14:13:45

@Horizont: mindkét oldalnak? oszmír'? ha én most véleményt nyílvánítok a bakancsos mélymagyarokról pl egy sörözőben, akkor az esetlegesen jelenlévő gardista engem milyen jogon basz pofán? vagy ez neketek nem probléma? csak ha cigány az illető? (költői kérdés volt)

jpmjpm 2009.11.21. 14:26:17

@Pierre (Bezuhov): Igazad van, a két dolog egyenértékű. Vkinek lekenni 2 pofont és baltával szétverni egy autót az ugyanaz. Barom!

Horizont 2009.11.21. 14:33:04

@Pierre (Bezuhov): Én mindenféle erőszakot elítélek. Mind a két oldalt azért mondtam, mert nem voltam ott, (te sem) ezért nem is tudjuk hitelesen megítélni mi történt. Mindenki a maga szemszögéből mondja a magáét. Persze egy sörözőben általában isznak az emberek és vannak íratlan törvények. Elmondhatom természetesen a véleményemet a bakancsos mélymagyarokról, a komcsikról, a szadeszesekről, a zsidókon át a cigányokig (kihagytam valakit?) de ha ezt gátlás nélkül teszem akkor nem lepődhetek meg ha pofán basszarintanak. Természetesen ez nagyon nagy probléma , de ez a mai magyar való világ. Miért itt az interneten (nem csak a Vastagbőrön) nem megy a virtuális pofán baszás?? (bocs a csúnya szóért, de ide illik) Dehogyis nem. Csak nem meglepődtél ezen a híreken? Én már semmin.

hoplita 2009.11.21. 14:34:02

@Pierre (Bezuhov):
Látod, jelen esetünkben egy nagyon jó, mondhatni eklatáns példán keresztül szemléltethető, hogy miért veszélyesebb műfaj a zinternetnél a kocsma.
A neten cigánykodhatsz, amennyi csak jól esik, beszólhatsz bárkinek, elküldheted anyuba az összes delikvenst, a legdurvább retorzió a kitiltás lehet.
Ellenben a kocsmában az ilyenért már vérrel fizetsz, így általában gyorsított tempóban vagy kénytelen a civilizációs normákat elsajátítani......amelyek nem is bonyolultak, sőt, roppant egyszerűek; ...ha nem tudod megvédeni magad, akkor kuss, mert szétb@sszák a fejed..!!!!!
Én mondom ezt neked, egy 25 éve kocsmázó mélymagyar....lásd, már ezért a kifejezésért szájon kapnálak, ha egy ilyen műintézményben összefutnánk.
És piszok gyorsan tanulnál.:)

Horizont 2009.11.21. 14:35:28

@Horizont: Na erről írtam. Virtuális pofán baszás.
@jpmjpm: barom
@Pierre (Bezuhov): faszfej
Bravó. És ha nem az internet két végén lennétek???

jpmjpm 2009.11.21. 14:48:47

@Pierre (Bezuhov): Jók az érveid. Gratulálok!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.21. 14:53:09

@hoplita:

csak az a probléma, cuncimókus, hogy egy agresszív barom számomra nem követendő civilizációs normaállító :)
S amúgy dankesőn a kommentedért, tanulságos :)
"...ha nem tudod megvédeni magad, akkor kuss, mert szétb@sszák a fejed..!!!!!"

picur3ka 2009.11.21. 14:56:01

@Kartal (a dühös):

Meg a ciganyok. Mit gondolsz, mi lesz a valasztasi eredmeny Babonyban egy ilyen cirkusz utan?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.21. 14:56:09

@jpmjpm: ejnye! nem jött át a kommentem.
csak a vastagbőr kulturájába próbálok INTEGRÁLÓDNI :))

hoplita 2009.11.21. 14:59:46

@Pierre (Bezuhov):
Cuncimókus az öreganyád lábaköze, kisfiam.:)
Egyébként meg van másik megoldás is, a tefajtádnak testhezállóbb.....szalaggy a bíróságra.
Nahát, tanulságos?
Látod, rendes faszi vagyok, ingyen is tanulhatsz tőlem.:)
Személyesen még több mindent tudnék neked tanítani, lehet fájna, de halálod napjáig bevésődne.:))))

jpmjpm 2009.11.21. 15:02:43

@Pierre (Bezuhov): INTEGRÁLÓDNI? A tesóidnak is ez a vesszőpripája 20+ éve. Aztán az integráció valahogy mindig az agresszivitásban jelenik meg.

Horizont 2009.11.21. 15:53:37

@laspalmas: Törvényesen kivégezni,(lenne jó) nincs helye a társadalomban.Egy csomó más "emberrel" együtt. Hajmeresztő. Ez nem pedofil.

@Pierre (Bezuhov): Látod, látod nem elégedtél meg az én szerény válaszommal, hogy mind a két oldalt elítélem pofozkodás ügyben, most aztán kaptál hideget, meleget. :))

Zöldfül 2009 2009.11.21. 16:16:59

Olvasom a kommenteket... Gyerekek, jó lesz vigyázni...
Nem soká megérjük, hogy valóra válik a következő vízió:
A Parlament folyosóján a szünetben két képviselő beszélget: - Te Gázsi, meg kíne má oldani ezt a madzsar kirdíst is!

De ne csak a "mezei" cigányokról essék szó... hanem a már kikupálódott, igy úgy vagyont felhalmozott (uzsorakölcsön, prostitúció, kábszerkereskedelem, megrendelt munka veréssel történő "kiegyenlítése" stb.) rabszolgát tartó, a mahinációit jelen esetben fémkereskedéssel álcázó "úriemberekről" is...náluk is megjelenhetne a Magyar Gárda... mert a rendőrség itt helyben a zsebében van...

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.21. 18:02:57

huhú, a sztori folytatódik :-o

újabb cigók fenyegették meg a társukat bekasznizó rendőrséget - ilyen ország pedig nincs CMCCXXII
reakcio.blog.hu/2009/11/21/hiaba_zsidozik_a_fakabat_igy_is_meg_lesz_b_va_reakcio_tv

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.11.21. 18:14:25

@Pierre (Bezuhov):

Az eddig tett hozzászólásaid alapján a vastagbőrön, összegezve, te nagyon buta, és nagyon sunyi vagy.

Felesleges kérned, nem fogok érvelni, méltatlan vagy arra, hogy értelmes vitára képesnek feltételezve téged, bármennyi energiát pazaroljon rád bárki is.

Addig, míg ezt a "faszfej" minősítést élőben nem mered megtenni, bevállalni, kár itt a neten okoskodnod.

Bizony az életben az ilyen magadfajták nem azért nem nem vágnak szájon valakit, ha az sértegeti őket, mert olyannyira humánus lelkek és toleránsak, hanem gyávák, és sunyik. A tolerancia és a humanista beállítás, csupán ennek a szégyellnivaló mentalitásnak a takargatása.
Mi sem bizonyítja jobban ezt, mint, hogy a neten viszont már megy a faszfejezés, csak az életben nem.

Ironfist 2009.11.21. 19:01:26

Pfff, mi ez a szájkarate? XD Úgy bírom ezeket, mindenki mondja "teli torokból", ettől már csak egy lépés az, hogy "Ha élőbe' talá'koznánk, akkor húúú, de levernélek áám!" XD

Nemi erőszaktevőket meg bevágni a börtönbe, hadd szórakozzanak rajta a nőt úgyis ezer éve nem látott, kőkemény rabok. Aztán tarkólövés.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.21. 19:29:21

@Conv: fenébe is!.... ide most egy nagyon faintos és bezuhovos replika jött volna, csak lenyelte a blogmotor (ez -megjegyzem - egyértelmű jele a demokráciánk hanyatlásának :DD )

Beer Ninja 2009.11.21. 20:17:23

Szegény roma fiatalok elunták a szemlesütve életet... Mifelénk mi megyünk el mellettük szemlesütve, ha nem akarunk provokációt az irányukból.
Nem hiszem el, hogy a roma jogvédők elhiszik, amiket leírnak. A jogvédőiket beültetném gárdista egyenruhában 1-1 kocsiban, rákötözném őket az ülésre, és úgy küldeném be őket 1-1 cigánysorra. Jobb lenne mindenkinek, ráadásul gyorsan tisztázódna a helyzet. :)

Marcellusca 2009.11.21. 20:27:42

@Valakinyolc:
@laspalmas:
Ollan kis megszeppent, csendes, tisztelettudó családapa (mer' aztat el köllött ám mondanyi, hogy 2 purgyéja van és apucival élnek, mer' HITELből /ki adhatta neki?/ építkeznek) ám.
Ha nem lennék ennyire szemétnáczifasisztfotelforradalmár még meg is sajnáltam volna.
Ja, és az úgy történt, hogy ő szinte ott senem vót.

Akkor engedném ki, amikor a festéstől összeérnek a falak!

Rwindx 2009.11.21. 21:43:05

Ezt a barmot sem az eszéért tartják az tuti. Kb mondatról mondatra meg lehet mondani hol hazudik hol bizonyíthatóan feltételez tények ismerete nélkül, hol pedig egyenesen uszit.

Persze ez a parazita is a mi adónkból él.

dr.justice 2009.11.21. 22:54:46

Nem akarok reklámozni senkit, de ezt érdemes elolvasni.

zipp.hu/velemeny/2009/11/21/rasszista_vagyok

Egy-két idézet :

A túl sok tabu egyik legfőbb oka a politikai korrektség fogalmának félreértelmezése. Igaz, hogy Amerikában nem lehet sértőn beszélni a színesbőrűekről, viszont nyugodtan le lehet írni, hogy 2007. júniusában százezer afroamerikai férfiból 4618 börtönben ült. Spanyol-amerikai származású („hispanic”) férfiak esetében ez a szám 1747, fehéreknél 773.

Hangsúlyosan ki kell végre mondani a legfontosabbat: a cigányság nélkül nem megy! Hozhat a többségi társadalom bármekkora áldozatot, lehet bármennyire toleráns, az ő erőfeszítésük nélkül nem lehet kitörni. Lehet ingyenes étkezés, ruha, bármi, ha nem mennek iskolába, otthon nem írják meg a leckét, ha nem szereznek szakmát, akkor hiába.

A közösség felelőssége, hogy a cigányságnak olyan utat ajánljon, amelyben vannak külső kényszerek, hogy kitörjön helyzetéből, mert a jelenlegi rendszerben örökre a kényelmes nyomorba süllyed. A kényelmes nyomor talán erős kifejezésnek tűnhet, de kutatásokból kiderült, a munkanélküliek húsz százaléka elégedett a pozíciójával, huszonhét százaléka pedig úgy gondolja, hogy egészen jó a helyzete, a dolgozók ennél elégedetlenebbek.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.11.21. 23:08:54

@laspalmas:
hát a kép alapján, erről a gyanúsítottról süt, hogy dakota.

mégis, mit láthatott ez a kretén otthon? vagy mit kaphatott ő?
és még ráadásul egy 10 éves tettestársat is vitt, tanítani?
beszarás

redriot77 2009.11.22. 08:35:42

A z index címoldaláról:

"Sztojka Iván szerint egy rossz pillantással kezdődött a verekedés, amiben Marian Cozmát megkéselték."

Ez a barom Villás miről makog?
"Ők azok a fiatalok, akik megelégelték az állandó megalázást, a kirekesztettséget, a szemlesütve való életmódot."

A jó kurva anyátokat, TI késeltek azonnal, ha valaki a mocskos pofátokra véletlenül ránéz, milyen szemlesütött életmódról gagyogsz te rohadék?????? ELEGEM VAN!

z666 2009.11.22. 11:29:12

A Fekete Párducok ugyanúgy viselkedtek, mint a felheccelt cigánybűnözők, tehát a hasonlat helytálló...

Agyalap 2009.11.23. 10:19:37

@Marcellusca: Két baj volt azzal a Mohácsi interjúval. Az egyik, hogy tényleg fogalma sincs arról, hogy miért 8 év alatt végeznek el 2 osztályt egyes cigánypurdék, a másik (nagyobb), hogy az bizony Mohácsi Erzsébet volt szeretett Viktóriánk hasonlóan képzett és objektív húgocskája. Remélem nem a szokásos családmodellt alkalmazták a kedves Mohácsi szülők, mert az tényleg a mohácsi vész lenne...

Agyalap 2009.11.23. 10:34:38

@tokmányos: Sajnálatos hülységünk miatt fogunk belefulladni a mocsokba.
Hogy a jogvédők nem sírtak a róma környéki cigánytáborok lerombolása miatt? Miért tették volna? A jogvédők a dolgozo és adózó emberek jogait védik. (Persze Abszurdisztánban nem.)
Az EU egyik legfőbb érdeke, hogy a szabad lakhelyváltoztatást megakadályozva Mo.on tartsák a cigányokat. Szenvedjünk velük mi.
Az, hogy a hazai "jogvédók" átvettek ezt a gyakorlatot, hogy az ország vezetése lenyeli az EU kisebségi piszkálódását már a saját hülyeségünk...

picur3ka 2009.11.26. 15:41:00

'A büntetőper jövő kedden folytatódik az eddig tizenötször büntetett, másodrendű vádlott Kolompár László OCÖ-képviselő, keceli romaszervezeti elnök meghallgatásával.'

Magyar Nemzet

picur3ka 2009.11.29. 14:48:12

Minden hetvegen lesz cirkusz most mar?

barikad.hu/node/41604

süti beállítások módosítása