Skip to content


       Szűrés lista

Szegény Karsait megvezették

Zero kérdezte a tegnapi providentes postban, hogy "Vajon Karsai külön mennyit kapott az egyéni, csodaszámba illő, 180 fokos pálfordulásáért?"

Nos, mivel természetesen ő az egy igaz ember az MSZP-ben, aki Torgyán Józsi bácsit megszégyenítő módon foglalkozik a kisemberekkel, semennyit. Szegénykét becsapták a csúnya gonosz lobbisták.


"Karsai József tiltakozik, amiért a hétfői frakcióülésen a pénzügyekhez értő képviselőtársai félrevezették a gyorskölcsönök kamatplafonja, a teljes hiteldíj mutató (THM) törvénymódosító indítványának megszavazása kapcsán.

Bocsánatot kérek mindazoktól, akik a gyorskölcsönt folyósítók csapdájába estek. A végszavazáson nem járulok hozzá, hogy a volt kormányszóvivő lobbijával törvényessé váljon az uzsorakamat.-

Karsai közleményében feltette a kérdést, a kormányszóvivői munka után Daróczi Dávid nem tartja-e gyomorforgatónak a gyorskölcsönös cégnél betöltött munkakörét? (Daróczi és Batiz András pr-cége a Providentnek is dolgozik).

— A volt államhatalmi szervek nyugdíjasai, verőlegények most újra porondra léphetnek és hetente, naponta zaklatják majd a kifizetetlen kölcsönök miatt az ország legszegényebbjeit. Kérem a kormányt és a képviselőket, hogy hozzunk igazi uzsora ellenes törvényt." - beol.hu

 

Kikívánkozik belőlem a kérdés, miszerint: Józsi b+, te minek vagy ott?! Azt se tudod, miről van szó, csak nyomsz össze-vissza?

Persze ezt a magaslabdát Daróczi és Batiz cége is lecsapta a szokásos semmitmondó mondatokkal teletűzdelt közleményükben :


"Megtisztelő Karsai József feltételezése, amely szerint a W. Wolf and Partners Gál J. Zoltán kivételével a teljes MSZP-frakciót, sőt két fideszes és három független képviselőt is mozgósítani tud ügyfelei érdekében. Cégünk azonban kizárólag kommunikációs tanácsadásra kötött szerződést a Provident Zrt.-vel. Miután Karsai József saját képviselőtársai felelősségét firtatja, javasoljuk, hogy őket kérdezze meg a pénzintézetek tevékenységét korlátozó döntésük hátteréről.

...

Meggyőződésünk, hogy minden képviselő megfontoltan végzi munkáját, és hoz döntést az Országgyűlésben. Karsai képviselő urat is arra bíztatjuk, hogy mielőtt megnyomja a gombot, tanulmányozza át a szavazásra bocsájtott előterjesztést.
..."


Igazat adok, ott a pont.

Ja, és ha ők ha lobbiznak, akkor törvényesen lobbiznak ... mu-ha-ha:
"Cégünk elkötelezett híve a transzparens működésnek, így ha lobbizunk bármilyen ügyben, akkor eleget teszünk jelentési kötelezettségünknek, ahogyan azt a törvény előírja. Egyébként ugyanezt kell tenniük a képviselőknek is, ha lobbistát fogadnak, így Karsai József állítása a képviselők jelentései alapján könnyen ellenőrizhető"

Van-e még egy ilyen köpönyegforgató idióta, mint Karsai?

Címkék: politika mszp pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr581587604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuki123 2009.12.10. 09:11:09

Karsai...LOL pedig az mszp talán meg egyetlen hihető figurája...
el lehet képzelni menyire hiteles a többi

egyébként már bennem is felmerült a kérdés régebbről:
Józsi b+, te minek vagy ott?!

Fénygalogos 2009.12.10. 09:11:22

Van-e még egy ilyen köpönyegforgató idióta, mint Karsai?
Mondjuk a teljes politikai elit!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.10. 09:14:35

@volánrulz:

De komolyan.
Mindig tiltakozik, mint az állat, aztán megszavazza, amit előtte leszólt. Akkor hülye-e?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.10. 09:17:14

Amúgy hogy pislogna, ha beperelnék rágalmazásért
"A volt államhatalmi szervek nyugdíjasai, verőlegények"

Azért én nem hiszem, hogy ennyire durva lenne a helyzet...vagy igen?

Zetek 2009.12.10. 09:20:56

@laspalmas: Valahogy el kell játszania a hőst. Mindig neki gyűrkőzik, de az utolsó pillanatban mindig megszavazza. A battonyaiak ezt érdemlik, ha még mindig beveszik tőle ezt a magánszámot.

kamasuka 2009.12.10. 09:27:35

Jó lesz odafigyelni, mert egyesek szerint az MSZP kezd kimászni a gödörből (egy másik gödörbe?)

index.hu/belfold/hirek/2009/12/10/kezd_kimaszni_a_godorbol_az_mszp/

"A felmérés szerint az MSZP szimpatizánsainak csak 57 százaléka biztos abban, hogy a következő választásokon is erre a pártra szavaz"

Ezek után mit csodálkoztok Karsain? Ha ennyi hülye van az országban, aki beszopta, hogy a mostani kormánynak "köze nincs" az elmúlt hét év elqurásához, azt "Megyó, Gyurcsány, és az SZDSZ" idézte elő akkor ehhez mit lehet hozzátenni? :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.12.10. 09:32:05

Karsai ugyanolyan gyomorforgató morális hulla, mint a szent Szili, aki szintén szenzációsan tud tiltakozni, de 7 évig házelnök volt...

Kati, Józsi, nem kell abban a csapatban focizni, ahol elhányjuk magunkat ... le lehet mondani, KI LEHET LÉPNI a pártból ....

kuki123 2009.12.10. 09:34:08

@laspalmas: ez nekem is feltűnt már
talán ha 1-2 dologban szavazott úgy ahogy tényleg előre mondta.
aztán jól meg is büntették :D

OFF:
egyébként az mszp szavazók tényleg hülyék:
index.hu/belfold/hirek/2009/12/10/kezd_kimaszni_a_godorbol_az_mszp/
vagy hazudnak a közvélemény kutatók(nem az első eset lenne)
Jobbiknak 5 % LOL ez még 4 millió szavazó embernél is 10% körül lenne ha az EP-s 400erel számolunk
vajon a legerősebb mszp-s kerületben mérték fel?
mentek volna borsodba meg hevesbe...:)

3részt pedig érdekelne hogy a tegnapi nyugdíjpénztáras dolognál a törvény hogy változott?
mert ha én 2004-ben szerződést kötök bizonyos feltételekkel, akkor azt visszamenőlegesen nem változtathatja meg..ha mégis akkor meg köteles kifizetni a 2004-es szerződés szerint a már befizetett suskát
szóval valahol nagyon aggályos a dolog simán alkotmány bíróságra kéne küldeni a dolgot

freehckr 2009.12.10. 09:37:15

@volánrulz:
"egyébként az mszp szavazók tényleg hülyék"

A mostani Szonda "felmérés" nem nekünk szól, hanem a hétvégi szoci kongresszusra készült... majd ott lehet lobogtatni, látjátok elvtársak erősödünk, a talpasok meg szó nélkül megszavaznak mindent amit a vezérkar felvet. Kizártnak tartom hogy az elmúlt egy hónapban, akárcsak hibahatáron belül is, de erősödhetett a posztkommunista utódpárt. Ez csak a szokásos Szonda-MSZP kampány.

Grafithuszar 2009.12.10. 09:41:56

@volánrulz: Ugye-ugye. Már régóta hajtogatom, hogy nem szabad lebecsülni az MSZP-t és szavazóit. Lehet hogy az EU-s szavazáson, vagy egy időközi választáson meg lehet szorongatni, de a rendes parlamenti választás már más kategória. Az is csoda lenne ha 30% alatti eredményt érne el.

kuki123 2009.12.10. 09:44:07

@freehckr: főleg ilyen BKV ügyek után
bár az mszp-s szavazók erős emlékezetkiesésben szenvednek (sajnos) :P

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.12.10. 09:46:18

@volánrulz: max 2napos memóriájuk van!! Ennyit tudnak meg a nevüket!

Homeoffice 2009.12.10. 09:47:08

Világos.
Karsai nyerni akar. Mondjuk neki van a legnagyobb esélye az egyéniek közül. Ezért csinálja ezt az álszent politikát.

Homeoffice 2009.12.10. 09:49:03

Egyébként, mindekit emlékeztetek egy szomorú tényre. Egy 4 általánossal rendelkező norvég segílyesnek pont ugyanannyi szavazata van mint nekünk. És Ők többen vannak....
Szóval..

freehckr 2009.12.10. 09:54:49

@Gunther: "Egy 4 általánossal rendelkező norvég segílyesnek pont ugyanannyi szavazata van mint nekünk."

Sajnos igen, Magyarországon legalább két évtizedre valamiféle cenzushoz kellene kötni a választójogot (mondjuk nem vagyoni helyzethez, hanem iskolai végzettséghez). Az nem tartható tovább, hogy egy jogosítványt sem tudna szerezni egy-két retardált, de szavazhat.

Homeoffice 2009.12.10. 09:57:23

@freehckr:

gondolom nem rám irtad ezt... eü-i okokból énsem vezethetek... (Szem probléma)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.12.10. 10:03:51

Batiz sem piskóta azért..bevazelinezte magát a retekklubba aztán jött a fletó és azután mikor le kellett lépnie - a következő állásnál már kellett a jól megszokott mennyiségű lóvé meg a hatalom.Nem is csodálom,hogy a Providentnél kötött ki.. Tejfelesszájú,fókuszos bemondólegényből maffiózók konzumsegédje..szép kis karrier..
A képviselőkön pedig kár csodálkozni..Biztos forrásból tudom,hogy van/volt amelyik azt sem tudja/tudta,hogy melyik körzetben indult anno.Végül is nem csak az a fontos,hogy úszkálhat a húsos fazékban..
Nyomorult szar,szemét ez mindegyik.

rolika 2009.12.10. 10:05:19

Kommunistáktól nem kell sokat várni. Mindig is a világ söpredéke voltak, ez nem változott. Ennyit tudnak.

eszkep 2009.12.10. 10:08:04

Megvezették... A kurva életbe...
Engem elég hamar kirúgnának szakmai hozzánemértés miatt, de úgy látszik, az ország sorsáról azért "szavzgathat" egy képviselő úgy, hogy azt sem tudja, miről szavaz!

OFF:
Egy kis könyned olvasnivaló:
mno.hu/portal/681511

reKorrekt 2009.12.10. 10:16:30

A lobbirendszer létjogosult egy demokráciában (sic), de nem ebben az országban. Itt nem a civilek, a polgárok érvényesíthetik egy szervezeten keresztül érdekeiket, hanem CÉGEK és egyének baz+. Ma Mo-on pénz kell a lobbihoz, töménytelen pénz, mivel mindenkit le kell fizetni aki útjában állhat a dolognak (ld. előző poszt).
Míg ez nem változik, addig gondolkodás nélkül betiltanám az összes rohadék lobbicég tevékenységét, mert amit jelenleg csinálnak az megvesztegetés és korrupció és többet ártanak vele mint használnak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 10:17:43

Egy hangos "muhahahahahaha"-val köszöntsük a színpadon Ungár Klárát :)))

hvg.hu/itthon/20091209_ungar_klara_szema_roma_jeloltek.aspx

z666 2009.12.10. 10:17:52

@Gunther: No-no ne túlozzunk, nagyon kevés norvég végzett el 4 általánost... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 10:22:43

@z666: na!! elvégeztek azok 4 általánost (2 első, 2 második)....

Homeoffice 2009.12.10. 10:23:27

@z666:
Jójójó...
4szer íratták be az elsőbe.. Így okés?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.12.10. 10:27:51

@Seduxen:

Ungár Klárát kinevezem "Woman of Day"-nak :)

"Ötször indultam egyéni képviselőjelöltként és egyszer sem került többe a kampányom egymillió forintnál."

"kár tíz százalékot is elérhetünk. "

reKorrekt 2009.12.10. 10:31:50

@volánrulz: "ez még 4 millió szavazó embernél is 10% körül lenne ha az EP-s 400erel számolunk"

És ebben teljesen biztosak lehetünk, mert aki a Jobbikra szavazott, az 100% hogy el fog menni szavazni (mert ez az ország érdeke). Ergo a 400k+ biztos hogy meg lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 10:33:11

@zero: szerintem jól mutatja, hogy mennyire is élnek a valóságban "becses" politikusaink... főleg a hozzá hasonló libbantak...

remélem klárika már csomagolja a bőröndöt, le ne maradjon nekem a varsói expresszről... még baja esne ebben a tomboló faschizmusban...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 10:34:12

@Talon Karrde: az a baj, hogy néhány hete kibaxtak...

/bár újra regeltem.... :))) /

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.10. 10:34:43

ON: Ennek a Karsainak remélem nincs semmi köze szépséges megatáncos kolléganőmhöz... Mert ez egy mocskos disznó.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.10. 10:38:49

@zero:
"hvg.hu: A SZEMA szigorítani kívánja a gyűlöletbeszéd törvényi szabályozását. Letérne a párt a szólásszabadság Kis János – és Sólyom László – által kijelölt útjáról?

U. K.: Le. Az általános emberi szabadság előrébbvaló a szólásszabadságnál. Nem lehet embereket félelemben tartani."

UHHHH! Végetek Vastagbőr!!! Beindítják a Cenzúrát! Nehogymá itt mindenki elmondja a gondolatait! Mert az félelmet kelt a szamurájkarddal hadonászó svédekben!
Ez kiverte nálam a biztosítékot!
Ungár Klára, én így szeretlek :P

Mellesleg, csodálkozom, hogy a Fidesz és az SZDSZ után nem volt egy kicsit még MDF-es és MSZP-s politikus. Belefért volna az IMÍDZS-be

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 10:47:53

@Talon Karrde: parancsolj

Tisztelt Miniszterelnök Úr...

... aki egyet jelent nekem a nappallal, és éjszakával, legyen szíves torzult elmémet megvilágítani!

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=3&i=125553

"Falus Ferenc tájékoztatása szerint Magyarországon már legalább kétmillió embert oltottak be az újinfluenza ellen "

"a 450 milliós Európában, ahol összesen tízmillió vakcinát adtak be. "

Fentiek fényében tegye meg nekem azt a szívességet (vagy valamelyik "követője"), hogy elmagyarázza, hogy az itthoni 20%-os oltottság, az európai 2,22%-ossal szemben miért is olyan borzasztó, hogy tele kelljen kűrtölni a médiát, hogy itthon a galád fidesz miatt nem oltják be magukat az emberek?

Ezek alapján félelmetes hatalma lehet Orbán Viktornak ojrópaszerte, hogy ennyire "hallgatnak rá a zemberek"... Pedig az Elbától nyugatra - feltételezem - nem "ezek" adják a vakcinát...

Köszönöm: Ottó

picur3ka 2009.12.10. 10:48:27

'Debreczeni maga ala szolmizalna' Muhaha.

Ungar igen hiteles tud lenni. Nem nyert egyszer sem egyeniben. A szolasszabadsag meg nem resze az altalanos emberi szabadsagjogoknak, nyilvan. Aztan nem volt koze az elmismasolt holokauszt penzekhez is?

Kulonben, a Szonda felmeres 14% maszop tamogatast ir, csak hogy ne beszeljunk melle.

kuki123 2009.12.10. 10:48:34

@reKorrekt: jaja pont azt mondogatták hogy nyár elején hogy ez így mind és nincs több mert reakciósok és ők tutkó elmentek és slussz passsz nincs több ember
de ezek szerint akkor most 8 millióan fognak szavazni :D

kuki123 2009.12.10. 10:55:25

@Seduxen: mivannnnn????? WTF :O
most akkor a 10 millióból mi ...CSAK MI kiteszünk 20%???? VAGY MI NEM TARTOZUNK EURÓPÁHOZ?

.őőőő..lenne egy kérdésem:

MI IS AZ A GYÓGYSZER LOBBI?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.10. 10:56:34

@Seduxen: danke
kiváncsi vagyok mennyit fog élni a komment.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 10:57:24

@volánrulz: Látod ezt nem tudom, hogy a 450 millában benne vagyunk -e mi is. Ha nem akkor, 440 millából oltatott 8 milla, azaz ca 1,8%.... wow :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:03:18

@Talon Karrde: wehehehe

""Elkéstél Ottó, már két klubtársad feltette ugyanezt a - nyilvánvalóan a központotokból származó - kérdést, méghozzá, a félreértések elkerülése érdekében szóról szóra ugyanígy: "

Taníts Mester, kik az én "klubtársaim"?

(megsúgom, személyesen Őszentsége, a "sötétség seregeinek vezénylő tábornoka" - csatt! most kaptam tőle egy sallert - diktálja a kommentemet...)"

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.10. 11:06:59

@Seduxen: LOL
ON:
bocs, hogy elvontam Sedux figyelmét a Vbőrről, de ezek nagyon hibbantak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:10:20

@Talon Karrde: ja, semmi gond, néha átkalandozok :) kell egy kis "felüdülés" :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:11:19

"A médiacirkuszt a Fidesz csinálta, mint ahogy folyamatosan mindenből azt csinál immár 8 éve.
Ha van saját jó minőségű oltóanyagunk, akkor miért ne tennénk meg, hogy minél kevesebb legyen a beteg. Sőt az áldozat. Mert lehet, hogy neked kevésnek tűnik, de azoknak az embereknek, akiknek a családtagjaik haltak meg, nem csak egy statisztikai adat, hanem a szomorú valóság.
Egyébként mi sem oltattuk be magunkat, és éppen ez a kavarás az oka. Nem lehet tudni, hogy fontos vagy nem, mert össze vissza beszél mindenki."

Ezt érti valaki???

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:13:51

@reKorrekt: Ejnye "klubtárs", micsoda komment volt ez a "másik blogon"? :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:14:33

"Naja, a fidesz médiacirkuszt csinál, az mszp meg tönkreteszi az országot. Melyik a jobb?

Gyurcsánynak innen üzenném, hogy nem kell a fröcsögés és a műfelháborodás, néhány fanon kívül senki nem hisz már önnek. Az emberek több mint fele inkább egy cseresznyefaágon látná magát, mint a parlamentben.

@reKorrekt: kommentjét őrizzük meg, mert asszem hamarosan "történelem lesz" :))))

reKorrekt 2009.12.10. 11:31:31

@Seduxen: Én arra mondtam, de aztán megtaláltam előrébb :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:32:39

"Jaaaj, ez most mennyire fááááj... Megyek megkérem Viktort, hogy simizze meg a kis buksimat, az mindig felvidít...

Jövő tavaszig további jó mulatást!

Adjon az Isten SZEBB JÖVŐT!"

Ezt vajon meghagyják?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:33:46

@reKorrekt: megjegyzem ez @Talon Karrde: hibája! Ő "uszított" :)))))

reKorrekt 2009.12.10. 11:35:44

@Seduxen: Na eddig bírta a "...látná cseresznyefa ágon..." kommentem :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:37:20

@reKorrekt: wehehehe... azért jó móka ez lássuk be :)))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.10. 11:39:17

@reKorrekt:
@Seduxen:
Mindkettőtök hozzászólása arhiválva lesz az erekciós posztban.

Homeoffice 2009.12.10. 11:39:39

@Seduxen: @reKorrekt:

LOL
sanyika02 veletek van:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:41:34

@Gunther: majd az ügyeletes agyhalott kioszt, azt' nézhetsz :)))

@Talon Karrde: köszönöm szépen!

Homeoffice 2009.12.10. 11:43:02

@Seduxen:

Túl finoman osztom az acélt így nehezen tud rajtam fogást találni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:43:03

Ááááááááááááááá, ez fáááááááájt :)))

"Kedves Feri!
Tökéletesen igazad van abban, hogy a törvények rajtunk múlnak.
Csakhogy már most is azt látjuk, hogy a törvények alkalmazása bizonyos koncepciós ügyekhez vezetett:
ld Zuschlag-ügy, Hunvald-ügy.
S még inkább arról lehet szó, hogy a törvényeket kényük-kedvük szerint faraghatják a hatalomittasok."

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.10. 11:44:47

Ez nagyon szép hozzászólás Orsolya44-től. Mondja el nekem valaki, hogy ennek mi értelme van. Mármint a komment értelmére gondolok, mert elolvasás után eszembe jutott Michael Palin, maikor osztja az észt a Brian életében: "Egyik reggel eltűnnek a dolgok..."
A következő a komment:
Nem tetszik ez a cikk. Megnéztem, Ágh Attila írta. Addig lehet vele egyetérteni, hogy az mszp is a fidesz görbe tükrében látja magát.
Ez már hasonlít ahhoz, amit én virtuális világnak nevezek.Lehet görbe tükörnek is mondani, de inkább a feje tetejére állított, fordított világnak neveznén.
Itt gyakorlatilag minden hazugság, ami a való világban igazság. Minden amit a fidesz követ el, megvádolja vele az mszp-t, hogy ők csinálják .
Nehogy már az mszp-t szólítsa fel egy baloldali is, hogy tartson önvizsgálatot. És a fidesz? Őket akkor ki fogja felszólítani, hogy tartsanak önvizsgálatot. Miért nem számított nekik az ország érdeke, miért nem számított a világválság a világjárvány. Miért követtek el mindent, hogy még a legnagyobb bajban is nehezítsék a helyzetet ahogy csak tőlük tellik. A fideszt ki fogja felszólítani, hogy önvizsgálatot tartsanak és szégyelljék magukat, amiért ezt tették Magyarországgal?
Ez a szörnyű a baloldali értelmiségben. A fidesszel nem foglalkoznak. A siker legitimálja, szentesíti az eszközt. Pedig a baloldali értelmiség nélkül nem jöhetett volna létre a fidesznek ez a sikere. Ha nem játszák hogy ők a független gondolkodók és baloldaliságuk ellenére állandóan az mszp-t kritizálták, miközben a jobboldali értelmiség, szolgaian aszisztált a fidesz összes az ország érdekeivel szembe menő lépéshez, Még a baloldal is a baloldalt kritizálta.
Így aztán ez a fordított, virtuális világ mindenkire hatott.
Még a szocialisták is elkezdték szégyelni azt a hét évet, ami óriási fejlesztéseket hozott, miközben leszorította a hiányt, és jelentősen csökkentette a különbséget a szegények és a gazdagok között. Enni adott a szegény gyerekeknek, elindította az integrációt, a korai fejlesztést, a korszerű szakképzést. Ilyenekről egyedül Gréczi Zsolt írt, de a fordított világban élőknek, ő szinte zárt intézetbe valónak tűnt, annyira más volt, mint az összes többi, pedig ő mondta a színtiszta igazat és a fordított világ volt maga a hazugság.
És akkor még Orosz József is feltett egy kérdést, amiben őt a szocialisták bűneiről kérdezte, mert ez volt a fodított világban élőknél az evidencia, a megkérdőjelezhetetlen alaptétel. És mikor Gréczi megkérdezte milyen bűnök,Ő nem tud bünökről. Ő óriási fejlesztéseket lát, csökkenő hiányt az egész világ által elismerten példásan kezelt válságot,stb és Orosz akkor gondolt bele talán(de nem biztos), hogy ő is egy súlykolt propaganda fogja.
És Ágh Atilla is ennek a fogja. Ugyan már eljutott a görbe tükör létezéséig, de addig még nem, hogy ne ebben a görbe tükörben lássa a szocialistákat.
Jó lenne ha végre a baloldal ráébredne a való világra, és arra, hogy mindennek pont az ellenkezőjét súlykolják, mint ami a valóság.
Ha ők visszatérnének a valósághoz, akkor van esélyük a választókat is visszatéríteni.
Jobban tetszik az a cím hogy haladás és biztonság. Mindkettő pozitív és mindkettő jellemző a modern baloldalra és mindkettő nagyon aktuális. A jelenben a biztonság a legfontosabb, a stabilitás megörzése, a munkahelyek védelme, a segítség a bajbajutottaknak, amit mind nagyon tisztességesen tesz a Bajnai kormány. A haladás pedig a jövőről szól. A fejlődésről a tőkevonzó képesség növeléséről a felzárkózásról, a modernizációról. Mindarról amiről egy modern baloldali programnak szólnia kell.
A kiegyzés, nem pozitív azok szemében, akik leszámolást akarnak, és a fidesz fordított világában látják az országot. Akik a való világot látják, és a szocialistákkal szimpatizálnak, nem akarnak kiegyezni a hazugsággal. Azt akarják, hogy az igazság győzzön.
A kiegyezés ezzel a fidesz féle virtuális világgal történő megalkuvás, mondhatni a megadás szava. Pedig az mszp-nek csak akkor van esélye nyerni, ha a virtuális világot képes lesz darabokra zúzni, és ráébreszteni az embereket a való világra, ahol a biztonságot, és a haladást a Bajnai program jelenti, a fidesz féle program pedig a csődöt. Ezzel én nem akarok kiegyzeni.A Bajnai programot akarom választani. És a többség is azt akarná, ha világossá tennék, mi a választása.
Kiegyezni majd akkor lehet, ha a fidesz elveszti a választást, és végre rájön, hogy addig nincs esélye, amíg egy európai, demokratikus jobboldali páttá nem válik.
Na egy ilyen párttal már ki lehet egyezni, és megegyezni az ország alapvető kérdéseiben."

reKorrekt 2009.12.10. 11:46:38

Ettől lefossátok a bokátokat:

Tisztelt reKorrekt!
Értesítünk, hogy az általad létrehozott #852408 azonosítójú, Gyurcsány Ferenc blog hozzászólás tartalom moderálásra (Moderálás) került a moderálási alapelvek (kapcsolat.hu/moderalasi_elvek) következő pontja(i) alapján:

- 4.3.10. Árt, zavarja a kulturált vitát, vagy a közösség életét

A moderált tartalom:
==================================================
Blog hozzászólás: 2009-12-10 11:43
Egyet értenék veled, ha a cég nem kapott volna kétmilliárd forint vissza nem térítendő támogatást a nemzeti kutatási alapból. És ha tényleg nem kérdés a tulaj, akkor az nbh vajon miért keresgél?
==================================================
A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:
Hiányzik a forrás megjelölés.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:49:18

@reKorrekt: demokrácia kommancs módra, mit vártál?!

reKorrekt 2009.12.10. 11:53:20

@Seduxen: Most eszembejutott hogy miért töröltem annó magam. Ezek csináltak maguknak egy homokozót, és aki nem méhecske alakú sütit akar nyomni benne, annak elveszik a lapátját...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 11:54:46

@reKorrekt: szerencsére kevés retardált 4 éves játszik abban a homokozóban, és reméljük a természetes szelekció még tovább csökkenti a létszámot...

kuki123 2009.12.10. 11:58:49

@reKorrekt: jah csak gyurcsány blog ...én 2x szóltam hozzá :D
1xer csak simán moderáltak aztán a 2diknál megszüntették a fiókomat..nem tudom hogy sikerült ez nekik
de nem is érdekelt mert teli volt olyan elvakult emberek hozzászólásaival hogy ....
azóta sem néztem az oldalt

reKorrekt 2009.12.10. 12:00:46

Lehet regelni kéne Kapcsolat szintre, megadni a telószámom, aztán a választások előtt együtt röhöghetnénk az mszp kampány sms-ein :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 12:02:58

@reKorrekt: @volánrulz:

egy újabb gyöngyszem:

"Gyurcsány Ferenc nem fél. Egyszer már visszahozta pártját a semmiből. Az ő kormánya volt a rendszerváltás óta az első, amelyet újraválasztottak."

Tényleg??? Valaki mesélje már el nekem, hogy gyurcsótányt miért is választották "ÚJRA"? Legjobb tudomásom szerint a választópolgárok - sajnos - EGYSZER szavaztak erre az elmebetegre...

Kartal (rezervált) 2009.12.10. 12:08:32

@reKorrekt: Szólás szabadsága, avagy ilyet mi a Népszabadságban nem írtunk, tehát hazugság.
Visszatértek azok a boldog ötvenes évek!

Ettől is lefossátok a bokátok:
"Azt hallottuk, hogy ha a magyarok egységesek lennének, az ország gazdasága lehetővé tenné, hogy megvédjék azt bármilyen ellenségtől. De a magyarok a világon a legrosszabb fajta, mindenki csak a maga hasznát nézi, és ha teheti, a köztulajdon zsírján hízik. Nem becsülik a többi országot. Bár úgy mulatoznak együtt, mintha mind testvérek volnának, alattomban azonban egymásra acsarkodnak. Nincs olyan nehéz ügy, amit meg ne lehetne nyerni két vagy három ember megvesztegetésével. Önteltek, büszkék, nem képesek sem parancsolni, sem engedelmeskedni, de nem szívesen fogadnak el tanácsokat. Csak keveset dolgoznak, mivel idejüket mulatozással és intrikákkal töltik."
V. Károly követének jelentése a fenséges császárhoz Magyarország állapotáról

érdektelen 2009.12.10. 12:11:11

Visszatérve Karsaira, a kórház-privatizáció ellen is nagyon ágált, de amikor sorra került a nyilvános szavazáson, mondta az igent.

Igazi MSZP-s mintadarab: játssza a kisemberek védelmezőjét, de közben tömi a zsebét és a maga jövőjére gondol.

reKorrekt 2009.12.10. 12:11:59

- 4.3.25. Tartalma a moderálással vagy az üzemeltetéssel foglalkozik
A moderált tartalom:
==================================================
Blog hozzászólás: 2009-12-10 12:05
Na akkor itt mostmár számomra tényleg nem világos a dolog :) Forrás? Nekem az előbb ezért törölték a kommentem. Klassz. Tiszta botox 'cenzúra' ildi fílingem van
==================================================

Kartal (rezervált) 2009.12.10. 12:12:22

@Seduxen: végül is igaza van, nem őt választották újra, hanem az ő kormánya volt az első... de most hülyeséget beszélek, gyurcsány kormányát nem mi választottuk meg, az még a Medgyessy-féle kormány volt, tehát újra sem választhattuk.
És tessék mondani, arról miért nem beszél, hogy ezt mégis milyen eszközökkel érték el? (hazudtunk nappal éjjel és este, meg trükkök százai...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 12:15:23

@Kartal (a dühös): milyen eszközökkel, jaaaaj. "Nem bontották ki az igazság minden részletét"...

"az még a Medgyessy-féle kormány volt, tehát újra sem választhattuk"

köszönöm. de ez persze a retardáltaknak nem tűnik fel. a jegyzetben szerepel 42 alkalommal Orbán Viktor, ennyi éppen elég...

kuki123 2009.12.10. 12:30:06

@reKorrekt: tök mindegy ha csak nem tetszik nekik már törlik a hozzá szólást
ez ilyen tipikus saját maguk alatt vágják a fát...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 12:36:58

"Ha a szocialistákat választja az ország, akkor tovább folytatódhatnak a fejlesztések, elkészül a négyes metró, az összes autópálya, amit beterveztek 2013-ig. "

jihhhááááá :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.10. 12:48:14

@Seduxen: Most mi van? Ha másképp nem,hát veszünk fel ré hitelt,de kész lesz még ha beledöglünk is!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 12:50:18

@Tigeri: szerinted aki 2009-ben leír, az melyik országban (adabszurdum melyik BOLYGÓN?) él? hihetetlen bazze....

Kartal (rezervált) 2009.12.10. 13:18:54

@Seduxen: ha meg nem, akkor vége a liberális demokráciának, jön a patás, a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka, és saját két kénkőszagú kezével fogja visszabontani az autópályát, és betemeti a metrót...
És ezt beveszi valaki?
Naná, hogy be, én is ismerek ilyet :(((

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.10. 13:21:52

Amúgy meg Karsait nem megvezették hanem megfizették.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.10. 13:29:09

@Kartal (a dühös): de ha már temet, remélem a nagy építési gödröket - a válságra való tekintettel - ki fogja használni...

és most el6árolódok magamtól :)))

Rikki Harcos 2009.12.10. 13:43:29

Karsai, mint az egér, amelyik egész életében azt tervezi, hogy most már nem a fal mellett fog átkelni a szobán, csak aztán nem jön össze neki

Kartal (rezervált) 2009.12.10. 13:48:37

@Tigeri: Nekem szerencsére már az anyósom is a Jobbikra szavazott, de közeli ismeretségben van ilyen nálam is. Mit lehet tenni? Nem akarok haragot, befogom a pofám, vagy csak szép finoman próbálok rávezetni... ami néha megy is, de csak kis dolgokban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.10. 13:52:36

@Kartal (a dühös): Itt ez nem fog menni...De én legalább megnáczultam...:))

tudi 2009.12.10. 16:36:33

Oh a szegény hát megvezették azok a gazok, hogy sajnálom, de pesze tünteni azt tud minden ellen.
@zero: "Kati, Józsi, nem kell abban a csapatban focizni, ahol elhányjuk magunkat ... le lehet mondani, KI LEHET LÉPNI a pártból .... " Igaz, sőt nagyon is mikor a szili ott volt a hír tv-ben a riporter is majden erre tért ki mindíg, hogy ha nem tetszik nekik ott, akkor minek vannak ott. Ja mert bíztos nekik is csurrant-csöppent egy kevéske a mutyiból.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.12.10. 17:53:08

Karsai József nagyon nem tud valamit, pedig régi motoros. Ugye a szavazásoknál a frakcióvezető kiabálja közhírré a társainak, hogy igen, nem vagy tartózkodás gombot kell megnyomni. Ebből következik, hogy ha az MSZP-ben azt kiabálják, hogy "nem", akkor Józsibának az "igent" kell pajkosan kattingatnia. Vagy együtt szavazni a fidesszel néha. Bár, lehet ez már túl bonyolult a politikusoknak.

Marcellusca 2009.12.10. 21:26:44

Karsait megvezették.
Meg a k.... a...t!
Hogy nem annyára vezették volna, szűzlány korában a mezőhegyesi (csak, hogy ne kelljen messzire mennie) fedező mént!
Sík hülye és nem veszi észre. De ez a kisebb baj. A rosszabb az, hogy nem szól neki senki!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.10. 23:07:08

@tudi: Sztem nálad a pont az alábbi kommenteddel:

"Kati, Józsi, nem kell abban a csapatban focizni, ahol elhányjuk magunkat ... le lehet mondani, KI LEHET LÉPNI a pártból .... " Igaz, sőt nagyon is mikor a szili ott volt a hír tv-ben a riporter is majden erre tért ki mindíg, hogy ha nem tetszik nekik ott, akkor minek vannak ott. Ja mert bíztos nekik is csurrant-csöppent egy kevéske a mutyiból.

Én lagálábbis pontosan így gondolom, ahogy leírtad. Igen, ki kellene lépni, nem muszáj abban a csapatban játszani továbbra is.
Ja, hogy a pénz.

Nem lehet örömködni és szűzlánynak is maradni egyidejüleg.

tokmányos 2009.12.11. 16:29:49

Tegnap láttam a riportot vele. Ez egy tipikus rendkívül ostoba igazi picsanyaló vér komcsi geci!!! A fiatal újságírók úgy bevitték az erdőbe, pár egyszerű keresztkérdéssel,hogy folyamatosan ellentmondásban volt az előző kijelentéseivel.Legalább hazudni tudna következetesen! Mocskos patkány.

süti beállítások módosítása