Skip to content


       Szűrés lista

Molnár Gyula a következő?

A zuhanyhíradó legfrissebb hírei:

Molnár Gyula, a 11. kerület polgármestere hamarosan vádlott lehet.

A Kopaszi-gát hullámai lassan elérik Gyulust is, december eleje óta már a Központi Nyomozó Főügyészség irányítja a nyomozást ... 

A rendőrség hűtlen kezeléssel gyanúsítja a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. egyik jogelődje, a Kincstári Vagyoni Igazgatóság egyes vezetőit. Ami érdekes, hogy eddig még nem fordult elő, hogy az állami vagyont kezelő vezető tisztségviselőket gyanúsítottak volna meg hűtlen kezeléssel.

De miért pont most?

Nos, az elvtársak csak egy nagyon picit voltak pofátlanok ...

A 3,3 hektáros, Duna-parti területet 220 millió forintért, vagyis négyzetméterenként 6600 forintért adták el. A vevő a Sampaio Üzletviteli és Tanácsadó Kft volt. A KVI vagyonkezelési főosztályvezetője az üzlet megkötésekor Vas János volt, aki az MDF listájáról került az Országgyűlésbe. Ugyanezen a listán alig néhány hellyel mögötte Rózsa István György állt, a Sampaio volt ügyvezetője és tulajdonosa. És ki hagyta jóvá ezt roppant alacsony vételárat? Nem találjátok ki: Veres János pénzügyminiszter ...

A Sampaio hátterében álló vállalkozások a Leisztinger Tamás nevével fémjelzett cégcsoporthoz tartoznak. Leisztingernek az egész Kopaszi-gátra fájt a foga, és most jön a képbe Molnár Gyula.

A 11. kerület 2006-ban vett meg a KVI-től egy szintén a Lágymányosi-öbölben található 38 ezer négyzetméteres telket, 417 millió forintért. Molnár Gyula kerületi polgármester szociális, gazdasági és területfejlesztési célokra igényelte a jó fekvésű, értékes ingatlant. Arról, hogy továbbadja, eladja, szó sem esett. Legalább is nyilvánosan nem ...

Az értékes ingatlant Molnár Gyula rögtön eladta Leisztingernek - ugyanannyiért, mint amennyiért vette.

Leisztinger a kerület segítségével 2006-2007-ben a teljes Lágymányosi-öblöt megszerezte magának, több, mint 40 hektárt, mindössze néhány milliárd forintért.

Majd 2007 nyarán eladták 3 portugál cégnek 25 milliárd (!) forintért.

Ügyes, mi?

Leisztinger 2007-ben azt nyilatkozta, hogy egy teljes szabályos üzlet történt, és a kerület nagyon jól járt: "Leisztinger azt hangsúlyozta, hogy az ügylet büntetőjogilag és üzletileg is egyaránt tiszta, s véleménye szerint ezzel a konstrukcióval a kerület is nagyon jól járt. Egy hosszú évek óta elhanyagolt, minősíthetetlen állapotú területért az önkormányzat egy gyönyörű közparkot kapott, és keresett 2,1 milliárd forintot."

Csak ugyanazt kérdezem, amit Hunvald, Verók és a többi szocialista ingatlanmester esetében: Ugyan miért nem a kerület adta el közvetlenül a portugáloknak 25 milliárdért?

Kronológia öböl-ügyben.

Az MSZP vezetése is érezte, hogy Molnár Gyulával bizony gond lesz, mivel az országos listán az 59. helyet kapta meg (2006: 39.), a budapesti listán pedig csak a 18. helyet (2006: 2.)

Molnár Gyula, ha nem nyer egyéniben, akkor nem lesz országgyűlési képviselő májustól, így a mentelmi jog felfüggesztését sem kell kikérni, mert nem is lesz mentelmi jog.

Én csak annyit kérdeznék: Megérte, Gyula?

Címkék: mszp pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr891705892

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az ügyészek vádiratot fogalmaznak 2010.01.27. 16:38:02

Úgy tűnik Schneller Domonkos fideszes képviselőnek lett igaza Molnár Gyula szocialista országgyűlési képviselővel szemben. Hosszú évek óta nyomoznak a Lágymányosi-öböl ügyben Schneller feljelentése alapján. Molnár Gyula ez idő alatt sokszor nevetve pró...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.27. 11:07:36

Remélem, hogy előbb utóbb az ilyen Leisztinger félélet is eléri a végzet!

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.01.27. 11:07:49

és hagyó "elkamínó" miklós? szemmel kellene tartani, mielőtt elzarándokol mondjuk thaiföldre.

kuki123 2010.01.27. 11:09:14

De nagy a beáldozási ráta, kell a hely meg mutogatni hogy nincs köztük korrupt...

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.27. 11:09:18

417 millió vs. 25 milliárd F@sza. Akkor tuti megérte, még a hülyének is.

anarcho78 2010.01.27. 11:10:03

könyörgöm, verjék vasra az összes résztvevőt. ha lehet Portugáliában, mert az biztos, hogy ők is benne vannak nyakig.

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.27. 11:11:13

@volánrulz: Akkor az összes f@rok, egy nagy, közös máglyára vonul és "égjen a zsír" ? Megvenném DVD-n az már biztos.

Zetek 2010.01.27. 11:11:25

Milyen jól kezdődik a mai nap. A Gyula mottója valami olyasmi, hogy Újbudán a tények beszélnek. Remélem, az ügyészség is így gondolja.

Homeoffice 2010.01.27. 11:11:44

Hát nagy a mészárlás...
De, a mocskos életbe már, mit fogna kapni ha majd jön az ELSZÁMOLTATÁS....
max 3 - 5 évet. A pénz jó helyekre elosztva, aztán maradék életüket a kamatokból élik.
A rohadt annyukat...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.27. 11:12:26

Régen írtam valahol egyik postnál, hogy Gyulát ki fogják csinálni. Megpróbálta Pestről Fletót kiszorítani 2006 után mert erős embernek hitte magát, most ő lesz az akivel példát fognak statuálni. Ha nem véd meg a párt és a mögötte lévő pénz, akkor ennyit érsz........

kenájkikit 2010.01.27. 11:12:59

@Noname Cowboy: én meg remélem a veres féléket éri el, de sajnos azokat persze nem fogja:@

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.27. 11:14:52

@667 - A Sátán szomszédja:
Valahogy ezek a "szocialistákhoz" köthető oltári jó bizniszek kivitel szempontjából egészen véletlenül hasonlítanak egymásra. Fletó is kb így lett sikeres üzletember. Lsd Szalay ingatlan (állambácsi szarért húgyért elkotyavetyéli, fletótól visszabérli fletó állammal a használatért még fel is újítattja.

2010.01.27. 11:15:44

Most miért csodálkoztok? Ez egy szociálisan érzékeny kormány. Amit lehet ellop, elcsesz, elkur, stb,stb. Jöhet a " Putyin-módszer". Legközelebb biztosan nem tesz ilyet.

kuki123 2010.01.27. 11:20:14

@667 - A Sátán szomszédja: jah én is ezt akartam mondani fogadjunk hogy a fia rokona cégének számláján landolt..ami persze véletlenül egy kis szigetecske offshore bankjában van bejegyezve :)

ilyen videót sokan rendelnének...még az Artijustnak is szívesen fizetek a jogdíjért :D

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.27. 11:24:14

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Ezek kampányolnak "Tisztesség Tapasztalat Felelősség" szlogennel, ezek...

kuki123 2010.01.27. 11:25:25

@DexterMorgan78/Séfbácsi: nem csak feltó az egész mszp szdsz mdf fidesz maffia banda
csak ebből a sok fasza üzletből mindig kihagyták az álag embereket..nekik csak az adófizetés maradt meg a hitel

mondjam hogy hajrá Jobbik :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 11:25:58

Egész jó a műsor :)

Újfent megkérem a Fidesz prominenseit: MARADJANAK KUSSBAN ÁPRILISIG!!!!

Élvezzék csak a műsort, nincs semmi teendőjük.

Kicsit - na jó, kurvára - drága, de kibebaszott jó a történet, és grafikája se' utolsó :)))))

szabogyula 2010.01.27. 11:28:20

" eladták 3 portugál cégnek 25 milliárd forintért .. "
Vaze , ebből az egész vagyonadó cirkuszból 70 milliárd folyt volna be ...
Ja , hogy kéne a pénzem , hogy szponzoráljam az MSZP-SZDSZ "becsület - tisztesség " kampányát ?

Mourinho már nem a király 2010.01.27. 11:28:53

"Én csak annyit kérdeznék: Megérte, Gyula?"
- meghát, 2-3 milliárdból meg lehet élni sokfelé a világon, főleg ott ahonnan nem id adják majd ki Magyarországnak (meg ha ki is adják a luxusbörtön nem is olyan rossz, szinte jobb mint egy idősotthon)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.27. 11:31:32

@Anthony - awkward silence:

Gyula jelenleg nyaral valahol ..... lehet már készíti elő a terepet magának :-)

Marcellusca 2010.01.27. 11:33:51

Bennem csak az a kérdés merült fel, hogy miért pont most.
Miért nem évekkel ezelőtt, amikor elkövették a stikliket?

Jaaa, valaki nézett tegnap/ma híradót?
Valami olyasmit csíptem el félfüllel, hogy Navracsics valami feljelentésről zagyvált, hogy 2006-ban nem valós adatokat közölt a kormány és MOST feljelentést tesznek.
Vagy nem jól hallottam? :D

dr. Aullah 2010.01.27. 11:34:21

Meg milyen az már, hogy ha nem jut be akkor nem kap mentelmi jogot és akkor megússza. Hihetetlen, hogy ilyenek mögé bújnak. Pfújj, mocskos szemetek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.27. 11:34:32

Egy ide illő Vona-idézet:

"A pártelnök a „bóvli ellenkultúrát sugárzó" RTL Klubot és a TV2-t azonnal elhallgattatná, helyükön - az elítélteket felvonultató korábbi vacsoracsata mintájára - pedig szívesen látna egy börtön valóságshowt, melyben az előző évek politikai elitjének nemzetellenes szereplői lennének a börtönlakók, és „arról lehetne szavazni, hogy ki kivel menjen zuhanyozni"."

drkovax 2010.01.27. 11:35:33

@volánrulz: érdekelne ebben a sztoriban (is), hogy hol a fideszes szál a jobbik kommandó szerint (azon kívül, hogy ők is ezen a bolygón vannak) ?

eszkep 2010.01.27. 11:36:32

"Megérte, Gyula?"
Remélhetőleg (nagyon) nem érte meg neki!

acel 2010.01.27. 11:38:15

A kérdés hogy miért pont most? Ezt az ügy régi, és mindeki tudhatott róla.

drkovax 2010.01.27. 11:39:27

@Marcellusca:
1. Jól halottad. És azért _ismétlik_ meg a feljelentést (2006 után újra), mert most nyertek pert, azügyben, hogy az eltitkolt adatok közérdekűek (amnno ugyanis erre hivatkozva utasították el ugyanezt a feljelentést) ...
2. A rendőrök/ügyészek meg azért most, mert ismerik az időszámítást, és mostmár világos, hogy az ügyeket az elvtársak nem tudják elvenni tőlük/lezárni/stb. ...

dr. Aullah 2010.01.27. 11:40:15

""Leisztinger azt hangsúlyozta, hogy az ügylet büntetőjogilag és üzletileg is egyaránt tiszta, s véleménye szerint ezzel a konstrukcióval a kerület is nagyon jól járt."

-Mi az? Lop. Csal. Hazudik.
-...
-Politikus

OFF: hogy tudom beállítani avatarom, sehol nem találok ilyen funkciót :S

eszkep 2010.01.27. 11:40:18

@drkovax: Vedd tudomásul, hogy Molnár Gyula az ÁLDOZAT ebben a neofasisisztanáciiirredentasovinisztakirekesztőgyűlöletkeltő FIDESZ-es agresszióban! A FIDESZ-bérenc agymanimulátorok a KÖZVETLEN és EGYEDÜLI felelősök!

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=157369

zero pedig FIDESZ-bérenc agitátor...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 11:41:11

@Marcellusca: de, jól hallottad. annyit azért hozzátennék, hogy tudomásom szerint böszöd után először azon ment a jogi huza-vona, hogy "közérdekű adatnak" minősülnek -e a költségvetési számok. Ezt nem tudom mikorra állapította meg Bíróság, hogy igen, annak.

Tény, hogy furcsa az időpontválasztás, de ez lenne a legnagyobb baj. Ja, és ha jól tudom "ismeretlen tettesek" ellen tették a feljelentést.

Tudom, hogy ezt így szokták, de kettőt kapásból meg tudnék nevezni: Fletó és Kapálógép János. Hogy rothadnátok el elevenen a börtönben....

doberman 2010.01.27. 11:41:21

Igen, a Fidesz is felbátorodott... feljelentették Gyurcsány Ferencet...

2006-ban ugyanis még csak ismeretlen tettes ellen mertek feljelentést tenni közérdekű adatok hamaisítása miatt... tökös gyerekek...

eszkep 2010.01.27. 11:42:07

@anarcho78: A portogálok?? Ők piaci árat fizettek érte!

eszkep 2010.01.27. 11:42:57

@Gunther: "De, a mocskos életbe már, mit fogna kapni ha majd jön az ELSZÁMOLTATÁS....
max 3 - 5 évet."
No igen, de felfüggesztve...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.27. 11:43:41

@Seduxen:

2007 óta nyomoznak, csak nem nagyon halad a nyomozás, amíg 2009. decemberében a Központi Nyomozó Főügyészség átvette az ügyet ....

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.27. 11:44:07

@zero: Utána mehet a máglyás ötletem ? :D Légyszi, légyszi !

Várkonyi 2010.01.27. 11:45:23

Lopnak csalnak, hazudnak, komcsik, szocik, szadik.

Ha egy-két ilyet kivégeznének - pedagógiai megfontolásból - rögtön nagyobb lenne a becsület ezen országban.
Ennyire egyszerű

eszkep 2010.01.27. 11:46:18

@ostoba 8o: Egy példa, hogy érezzük, milyen kibaszott sok pénz elraboltak ezek nyolc év alatt.

www.integratorforum.hu/hk-mainmenu-19/napkn-kked-f-leftmenu-2/1876-akademiai-kutatokoezpont-epuel-a-lagymanyosi-hid-labanal.html

"E céloknak eleget téve épül fel a BME területén 2012. december végéig a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) 9,5 milliárd forint (!!!) összköltségű természettudományi kutatóközpontja."

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 11:48:45

@eszkep: erre olvastam - igaz bkv-s vezetők kapcsán - bkvfigyelőn egy frappánsat:

Felsővezetőket a felsővezetékre!

szabogyula 2010.01.27. 11:48:55

@Marcellusca: Igen . A múlt héten megszületett a birósági itélet . A Ksh-nak 2006-ban ki kellett volna adnia az állaháztartásra vonatkozó adatokat . Nem adta ki , ezért a fidesz beperelte , amit múlt héten megnyert .
Innentől kezdve " közérdekü adatokkal való visszaélés " a vád .

eszkep 2010.01.27. 11:51:56

@zero: Zero, tényleg, az előző linket nem akarod belerakni a cikkbe, csak, hogy érezzük mennyi pénzől van szó?
Itt a link ismét:
www.integratorforum.hu/hk-mainmenu-19/napkn-kked-f-leftmenu-2/1876-akademiai-kutatokoezpont-epuel-a-lagymanyosi-hid-labanal.html

Homeoffice 2010.01.27. 11:52:20

@eszkep:

3-5 év felfüggesztett? Bazz Kötélen!!!!

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.01.27. 11:53:47

kibuggyant a szarszökőkút. vigyázat, mert mindekit maga alá temet!

Marcellusca 2010.01.27. 11:56:38

@drkovax:
@Seduxen:
Okszi, így már érthető(bb) a dolog.

@doberman: Mer' mi van akko', ha mégsenem a Fletó meg a Jani adta ki a "megrendelést", az adatokra? :D
Akkor visszanyal a fagyi és őket perelik be.

kuki123 2010.01.27. 11:58:37

@drkovax: hát nos igazadvan azt mondanám hogy ebben sehol...ebben az ügyben

De a tavaly novemberi titkosítási törvény mszp-fidesz suttyomban megszavazós bulijuk óta már látom mire megy ki a játék
(a fidesz98-02-es időszaka alatt meg imádtak mindent titkosítani 30-50 évre már már futószalagon mentek az ügyek) szóval ....

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 12:00:53

@Marcellusca: "Mer' mi van akko', ha mégsenem a Fletó meg a Jani adta ki a "megrendelést", az adatokra? "

Aha, ennek kb akkora az esélye, mint annak, hogy én még a héten Hold-utazást tegyek...

Valandil 2010.01.27. 12:02:48

@Noname Cowboy: A Pick tönkretételéért (is) járna Leisztingernek a kötél.

hoplita 2010.01.27. 12:03:07

@drkovax:
Ezt tárgyaljátok ki a lezárt regisztrációjú emenón....ott van rá kereslet, marti vagy írysz ugrik rá, mint éhtyúk a takonyra.:D

arlequin 2010.01.27. 12:05:40

@Gunther:
természetes érlelésen és szárításon megy át.
új hungaricum:
"Salami de politicus maximus mimosean"
nemespenésszel, hmmm, finhcsi

Marcellusca 2010.01.27. 12:06:10

@Seduxen: Mindenki tudja, hogy mi történt, de nem bizonyítható.
És itt a NEMen van a hagsúly.

albino combino 2010.01.27. 12:06:34

Nem tom. ebben az országban én simán cserélnék vele. most elvileg van X milliárd forintja csak úgy és kap majd maximum 4-5 évet. jó magaviselet meg miegymás, 2-3 év után kint van és van X milliárd forintja. aztán mehet isten hírével. ugye egy átlagember cirka 400 évig gürizhetne ennyi pénzért neki meg 2-3 évet kell pihengetnie ezért. eh Zero - szerintem kurvára megérte neki

hoplita 2010.01.27. 12:07:05

@volánrulz:
Ugyan mán....az csak véletlen volt, mellényomtak, na, mind a 160-an.
Hogy az apjuk nyomott volna mellé egy lyukkal, nem keltek vóna ki.

albino combino 2010.01.27. 12:07:23

@albino combino: a szó ismétlés ismétlés nem jó okééés

albino combino 2010.01.27. 12:10:07

kicsit OFF (bár ezt gyakorlatilag az összes V'bőr poszthoz írhatnám)

az milyen dolog már hogy vannak titkosított iratok? az államnak semmit nem lenne szabad titkosítani ami az adóforintokból került finanszírozásra! MINDEN kibaszott papírnak közérdekűnek kellene lennie. nehogy már bíróságra meg ide-oda kelljen mászkálnom ha én bele szeretnék tekinteni XY állami megrendelés papírjaiba....

hoplita 2010.01.27. 12:11:51

@arlequin:
Nekem egyik nagynénémnek volt a kedvenc szavajárása - Isten nyugosztalja - hogy nem csinálna ő semmit a komcsikkal, csak ötösével megfőzné őket és a többivel megetetné.:))
Szalámiról nem szólt, de szerintem az ellen sem lett volna kifogása.....

Pollo 2010.01.27. 12:13:43

@eszkep:
Azért kicsit árnyalandó a képet:
Nem tudom pontosan, de általában az ilyen kutatóintézetek marha nagyok. Nézd meg mondjuk a környéken lévő egyetemi épületeket (nem ott sem a diákok oktatására kell a nagy hely). Egy átlagos kétszintes családi házat felépíteni alaphangon 15-25 milla berendezés nélkül. Az ottani épületek méretéből kiindulva lesz mondjuk az alapterülete a családi ház százszorosa, és két szint helyett mondjuk 10 (és akkor csak két pinceszint van).
Másik: Természetéből fakadóan az ilyen helyeken (azon túl hogy a méret miatt is marha drága az épületgépészeti rész) egy csomó biztonsági előírásnak is meg kell felelni -külön légkondi a nukleáris laboroknak, külön a kémiai laboroknak, hihetetlen méretű IT háttér, a vele járó sok-sok kilóméternyi kábellel a falban, különleges villanyászati megoldások, speciális műszerekhez speciális kiszolgálóegységek. Szóval a jófajta magyaros szokásokat tekintve nem is olyan sok az a 9.5 milliárd.
Ami szerintem a hírrel kapcsolatban sokkal érdekesebb, hogy mennyi lesz a végszámla mikor kész lesz, és mennyi minden teljesül az eredeti megrendelésből, illetve mit fognak csinálni a régi épületekkel.
Persze ettől még lopni lophatnak, de szerintem ez nem igazán pénzszivattyú.
Üdv Pollo

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 12:14:42

@hoplita: ejnye, akkor az utolsó 5 viszont éhenhalna/vagy "kárba veszne"...

... báááár, egyebassza, megérné :))))

arlequin 2010.01.27. 12:18:11

@Seduxen:
nekik fel kellene mondaniuk a marx-engels-lenin összest fejből... lehetőleg naponta.

órarugógerincű felpattanó 2010.01.27. 12:19:37

@Pollo: Azt nem pénzszivattyúként linkelte, hanem a Molnár úrék által okozott kár nagyságának bemutatására. Hogy amennyit elsinkófáltak, annak a feléből komoly akadémiai beruházást lehet kivitelezni.

arlequin 2010.01.27. 12:20:11

@albino combino:
nem. nem lenne jó. egyáltalán nem lenne jó. abszolúte dilettáns felvetés.

több Szun-ce-t, kevesebb libeláciás maszlagot olvass...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 12:20:46

Óóóó, rezsómama a könyvtárasok gyöngye:

"Balsai István még nem találta meg a Fidesz-kormány idején el nem készített kormányülés jegyzőkönyveit?. Súlyosan megsértették 4 éven át a választópolgárok közérdekű adatokhoz való hozzáférésénak jogát.

Azt kellene már megkeresnie és megtalálni! Miért nem jelenti fel a felelősöket valaki?"

muhahaha, remélem érzitek: kormányülések jegyzőkönyvei vs. államháztartási adatok :)))))

elp 2010.01.27. 12:20:56

Magyarországon a gyilkos ragyástóni féle cigánybűnözőket sem képesek elitélni, lecsukni nemhogy politikusokat, kemény pártkatonákat.
Nem lesz itt semmiféle elszámoltatás, ha lesz is az is inkább üres kommunikáció,propaganda szintjén fog működni, effektív munka ugyse lesz.

Pollo 2010.01.27. 12:21:58

Kicsit a poszthoz is.
Megérte?
Szerintem meg, biztos "összelobbizott" annyit a kopaszi gát kapcsán, hogy ne kelljen többet hazalátogatnia, ha esetleg ismeretlen időre külföldre távozna.
Miért pont most?
Bár nem vagyok otthon az MSZP belügyeiben, de valószínüleg kihátrált mögüle párt (lásd alpolgimester váltás-bkv relációt)

Pollo 2010.01.27. 12:23:02

@órarugógerincű felpattanó:Ehh bocs @eszkep.
Kicsit félreértelmeztem.
Ebben az esetben igazad van.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 12:23:23

@arlequin: és ha nem megy, akkor "leves" :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.27. 12:24:38

Mi van Zero semmi jobbikos poszt? Amúgy meg attól tartok megérte neki:((

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.27. 12:25:31

@volánrulz:
ha szorgalmasan kommentelnél és nyomnád a prt+scr-t, akkor te is kaphatnál a zsákmányból egy sapkát :D

Homeoffice 2010.01.27. 12:29:41

Most komolyan...kik lesznek még a "Megtisztulás áldozatai"....

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.01.27. 12:30:43

@órarugógerincű felpattanó: hát még lélegeztetőgép mennyi kijönne belőle! mea culpa

Hetfield 2010.01.27. 12:33:25

@Seduxen: Rezsónéni most épp a Jobbikot buktatja le :D

arlequin 2010.01.27. 12:33:54

@Gunther:
csak ahogy az szokik lenni: az ország népe, a zistenatta níp!

b0z0 2010.01.27. 12:34:00

erről most valahogy Sukoró jutott eszembe...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.27. 12:36:40

Azért kíváncsi lennék,mennyit loptak el ezek az utóbbi években? ....Nem inkább mégsem akarom tudni.

Marcellusca 2010.01.27. 12:39:48

@Seduxen: Azé' én is megnézném, hogy miket böfögtek össze kormányülés címszóval! :)

órarugógerincű felpattanó 2010.01.27. 12:40:31

@dr. Grünwald Ottó: Abból sosincs elég, pláne h1n1 járvány alatt.

Jobbágy 2010.01.27. 12:41:32

@elp: Akkor lesz itt olyan Jobbik kétharmad, mint a pinty. Ha a fityisz nem kapja össze magát, nem lesz bocsánat...

albino combino 2010.01.27. 12:43:37

@arlequin: mert? mi baj lenne belőle? mégis mi francért ne lehetne tudni h mire költik a T. képviselők a pénzünket?

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.01.27. 12:45:31

"Megérte, Gyula?"

Nyilván meg! Ennyi nullát bankjegyeken az életben nem látott volna a táskájában, mégha előtte osztozni is kellett másokkal.

zrobasé 2010.01.27. 12:45:51

"Az MSZP egy becsületes párt, becsületes emberek értékalapú közössége, és hinnie kell saját tisztességében."
"Kikérem magamnak, hogy Kaya Ibrahim és Josip Tot üzlettársai bennünket akarjanak morálra és erkölcsre tanítani."
prtscr,bögre,sapi,sál...

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.01.27. 12:49:00

Milyen nemzet fia aza drága, jó, ügyes üzletember? A Fidesz is megéri a pénzét, ugyanis lassan kiderül, hogy ők is tudtak a valótlan adatokról, csak akkor nem érte meg nekik, vele előhozakodni. Összejátszanak ezek keményen, utánna hintik nekünk a sót,meg etetik velünk a maszlagot, ami tudniillik egy mérges növény. Majd csak szépen kipusztuluk, s jöhetnek az új honfoglalók.

JKLM 2010.01.27. 13:01:26

Hogy megérte-e? ugyan már!
gyula kimegy tájföldre és boldogan él, mígnem egyszer csak meghal. Esetleg ha lesz annyi barom ember, akkor pedig bejut a parlamentbe és 4 évig folytatja, amit eddig se tett.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.27. 13:08:01

@zero:

Közben véletlenül megbetegszik, aztán csupa emberségből haza sem jön...

Az influenzás BKV-s igazgatóról sincs semmi hír azóta sem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 13:09:16

@Hetfield: és ugye rezsónéni nagy spíler...

@Marcellusca: mé', szerinted mi lehet benne?

- Viktor! Mozstakkó mennyié' úsztassuk meg azt a fejdíszt (a Koronát_ a szerk.) az Ezüsthajóval?
- Mittomén Sanyikám, kérdezd meg Ervint, ő a titokminiszter, eztetet ő jobban vágja...

vagy valami hasonló...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 13:11:10

@JKLM: "gyula kimegy tájföldre és boldogan él, mígnem egyszer csak meghal"

... ha esetleg a kiutazása, és az általad említett sajnálatos esemény között meg nem telne el még 1 hét sem, annak feltehetően nagyon örülne ez a hálás nemzet :))))

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.01.27. 13:16:50

Ha jol tudom, akkor jogrendunk resze, hogy jogsertes jogot nem alapit, valamint az erkolcsbe vagy hatalyos jogszabalyba utkozo szerzodesek semmisnek tekintendok, vagyis soha nem voltak ervenyben. Valami jogasz majd elmagyarazza, ha hulyeseget beszelek. Mindenesetre a fentiekbol nekem az kovetkezne, hogy jogilag az ugylet SOSEM jott letre, mivel mar szerzodeskoteskor minden szempontbol torvenytelen es erkolcstelen volt. Ez olyan, mintha valakit en papiron eladnek rabszolganak. Nyilvanvalo, hogy az egesz adasvetel ugy faroksag, ahogy van, es az erteke nem hadja meg a papirlap arat, amire irva vagyon. Kerdem en: miert nem kepes a tisztelt birosag vegezni a munkajat, es az ilyen szerzodeseket megsemmisiteni, az elherdalt vagyont onkormanyzati tulajdonba visszahelyezni? Hamar veget vetne a visszaeleseknek. Kartalanitasrol meg szo se essek, mert aki az ugyletet vegigvitte, az nyilvanvaloan orgazda, lopott ertekkel uzletelt. Ha en ket hetre kulfoldre megyek, es azalatt valaki betor a lakasomba, majd egy masik embernek eladja azt, akkor attol meg a lakasom nem lesz a vasarloe, es a kartalanitasarol sem nekem kell gondoskodnom. Jogsertes jogot nem alapit, tehat a torvenytelenul szerzett tulajdonjog sosem volt ervenyben.

Homeoffice 2010.01.27. 13:17:14

@Seduxen:

ÖÖÖÖÖÖÖÖ .... 52 milliárd forint?
Ez a magyar gazdaság.... ez egy Csoda!

szabogyula 2010.01.27. 13:20:46

Igen ! Igen ! Most valahogy hirtelen kurva fontosak lettek a nyugdijasok !
Az MSZP-s ma született bárányok óvják őket széltől , fagytól . Gondolom majd a Societasnál megmaradt Sziget- hetijegyeket is szétosztják közöttük ..
- Anyus , akkor most tankcsapdára menjünk vagy Limp Bizkitre ?
- Haggyá má ! Ezerszer megbeszéltük , hogy a reuma szakrendelés után az Üllőin Fradi -Vasas !
Az MSZP Budapesti elnöksége március 1.-től 50 %-al mérsékeln kivánja a BKV jegyek árát a nyugdijasoknak .
gondola.hu/hirek/123021

S.O.A. 2010.01.27. 13:20:58

@laspalmas: Tényleg, az aggódó apukáról valóban semmi hír... biztos az osztrák kórházi bürökrácia miatt nem jött még haza. (Törjön el tőből mind a két lába...)

zrobasé 2010.01.27. 13:28:06

@ostoba 8o:
csak 50%-al ? miért nem mindjárt 80 ? vagy 100 ? sőt, merjünk nagyot álmodni...minden bkv-ra szálló kapjon egy ezrest...azértmertcsak...gyerünk barátaim, húzzu(n)k (el a ) bele(inket) !

Homeoffice 2010.01.27. 13:29:14

@Seduxen:

ne nekem.,... ostoba80 linkelte be először:)

Én köszönöm neki, hogy spórolhattam a kávén...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 13:34:03

@Gunther: @ostoba 8o: akkor MINDKETTŐTÖKNEK köszönöm :)

Bár az ebéd utáni kávét már betoltam, na arra ez a hír maga a méreg :)))

arlequin 2010.01.27. 13:35:28

@albino combino:

tessék már gondolkodni, ha az összes titkosszolgálati, stratégiai stb... papiros kinn lenne a placcon... na abból mi lenne?!

és itt most nem a mindeneket elhamisítókra gondolok, hanem a valóban fontosakra.
pl: ha a horvát-kalasnyikov üzletet (anno 90-es évek) kihirdették volna... ..a szerbek rögtön falhoz állították a bácska-bánáti magyarságot...

ne bosszants, gondolkozz inkább, avagy kombinálj tovább ;-)

szabogyula 2010.01.27. 13:36:09

@zrobasé: Várjál , április elején majd minden buszról leszálló nyugdijast gőzölgő sült karajjal várnak majd ilyen MSZP-s pártaktivisták .... " Köszönjük hogy igénybe vette szolgáltatásunkat ! Mustár , kecsap ? "

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 13:41:25

@ostoba 8o: "gőzölgő sült karajjal várnak"

gőzölgő sült csirkefarhátat akartál írni, nemde ?

illetve megkérdezik, hogy "Ugye tetszik tudni hova kell X-elni majd jövő vasárnap? Neeem? Milyen színű a télapó ruhája? Úgy van: PIROS. Na! Egy ilyen színű virágot tessék keresni a szavazólapon..."

Homeoffice 2010.01.27. 13:42:04

@ostoba 8o:

:))))
Aztán majd ha többi párt is beszáll a buliba.
Leszáll a nyugdíjjas nénike.. és rohannak felé az aktivisták... (egyik oldalról karaj, másik oldalról hurka-kolbász )

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 13:44:50

@Gunther: " másik oldalról hurka-kolbász"

azzal ugyan nem! Bazze, hát nem tudod, hogy a kolbász áprilistól "máshoz" lesz felhasználva?

www.virtus.hu/user_gfx/20091013/tn_aid2494_20091013150726_811.jpeg

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.27. 13:47:30

@ostoba 8o: Hehe! Majd lehervad a az arcodról a mosoly, ha a sült illatát viszi a szél az orrodba minden megállónál. :D

albino combino 2010.01.27. 13:48:18

@zrobasé: ezt sose értettem meg hogy a nyugdíjasoknak minek kell annyi kedvezményt adni. egy négy tagú családnak ugye vennie kell 4 bérletet a nyugdíjasnak meg nem kell miközben a családnak lehet h az egy főre eső jövedelem alacsonyabb mint az egyedül élő nyugdíjasnak

szabogyula 2010.01.27. 13:49:16

@Gunther: @Seduxen: A FIDESZ majd nyugdijas nénik esetében bevet fiatal sportoló fiukat is . Ezzel talán át tud csábitani néhány SZDSZ-es szakállas bácsit is ....
Dudzsákot direkt nem irtam , nem akarom megbántani , jó focista .

zrobasé 2010.01.27. 13:49:57

@ostoba 8o: @Seduxen: @Gunther:
nemrossznemrossz...de még mindig nem elég...
ha az emeszpére szavazol, akkor lassan mondom, hogy mindenki megérccse má':
NEM LESZ GÁZÁR ! és minden nyugdijas kap 13. havi bkv bérletet is !
prtscr,bögre,sapi,sál...

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.27. 13:50:20

@Seduxen: Azt mind darált nyugdíjból csinálta ! Én láttam ! :D

Homeoffice 2010.01.27. 13:52:18

@zrobasé:

Ügyes ötlet.... figyi sztem hagyjuk abba srácok, hátha valamely bérszoci ezt bedobja ötletként....
Aztán lesz itt nemulass:)))
Egyébként az ultimate az lenne, ha a nyugdíjasoknak nem kellen egyáltalán számlákat fizetni.... azt az állami tartalékok megoldják.

szabogyula 2010.01.27. 13:53:03

@albino combino: " A nyugdijasoknak minek kell annyi kedvezményt adni , "
Ember ! Tudod Te , hány és hány szerencsétlen MSZP-s képviselőnek nincs még háza Mallorcán ? Egy kis emberbarátiság , némi önzetlenség szorulhatott volna Beléd !
:)

albino combino 2010.01.27. 13:53:11

@arlequin: áh naiv fiatal vagyok én nem tom mi volt az az ügy. sztem meg akkor se kellene minden szir-szar kis ügyet egyből titkosítani vagy 176 évre. ma mi van? eladnak egy külföldi cégnek egy pár hektár földet vagy egy hazai céget és egyből titkosítják a részleteket. építenek X kilométer autópályát és nem tudod kideríteni h mégis hova a tökömbe folyt el a pénz.
meggyőzni úgyse tudsz mert éhes fáradt és nyűgös vagyok és most nem forog az agyam hogy átlássam az érveidet :D

nyugatioldal 2010.01.27. 13:55:00

(25 mrd - pár mrd)/2 = meg.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 13:58:01

@667 - A Sátán szomszédja: darált nyugdíjASból, nem ?

Én meg azt láttam, hogy a fidesz székházban nyugdíjasok csontjaiból építtetett magának trónt, és azon ül minden árnyékkormány-ülés alatt (amiről természetesen nem készül jegyzőkönyv...)

PrtScr
_____

SysRq

jihhhá, meg lesz az a bögre :)))

szabogyula 2010.01.27. 14:00:11

@albino combino: @arlequin: Valszeg combino nem fegyvereladási szerződésekre gondolt , de például gazdasági ügyekben az " üzleti titok " sok szart elrejt / het /
Nyilván erre gondolt . Támogatom .

Palmer, Laura (törölt) 2010.01.27. 14:01:06

Huhh, keverednek itt a dolgok...
Engem az érdekelne, hogy ennel a Leisztingernek honnan a picsából vannak milliárdjai???
Mert én is megcsináltam volna a bizniszt, ha lett volna rá kess. Erről írják mindenhol, hogy mekkora ász agrárvállalkozó. Úgy könnyű zabálni, ha ott állsz a pucér etiópok bödönje mellett egy kalasnyikovval. Ez ellen a fsz ellen miért nem indul eljárás? A többi marha meg adta alá a lovat, és ők fognak bebukni, akiknek csek pár tízmilla csorgott. Azért tartunk itt, mert minden politikus ostoba.

szabogyula 2010.01.27. 14:04:34

@Seduxen: Nemá , holnap népszabi főoldal : " szélsőjobbos portálokon nyugdijasok darálásáról vizionálnak "
Mondom : MSZP-s / és minden / politikus bünözőnek : épitőipar , 25 év próbaidőre .

albino combino 2010.01.27. 14:05:49

@ostoba 8o: áh én meg inkább visszavonom. nyilván bölcsen hozzák meg a vezetőink a titkosítási rendeleteket. szvsz csak értünk teszik. a nép érdekét tartják szem előtt

<Prt Scr>

jöhet a sapi

arlequin 2010.01.27. 14:06:51

@albino combino: kérdésedre: miért kell annyi kedvezményt adni a nyugdíjasoknak?

mert a demokrácia politikai ördögmotorja az életkor alapján süketíti és vakítja osztályharcba a zemberket. stbstbstb akik persze nem szültek eleget, továbbá a rendszerváltásig kiirtottak kb 5 millió magzatot (2009-ig).
nincs gyerek. vagy egyke, vagy kocsi, vagy kutya, esetleg macska.
na elegem van a blógásból, meg a szociografikus förmedvényemből.

és igen. pont ezért írtam
"és itt most nem a mindeneket elhamisítókra gondolok, hanem a valóban fontosakra."
nem földmutyikra, stb

szép napot mindenkinek

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 14:11:13

@zrobasé: Ha az mszp-re szavazol, NEM LESZ GÁZ! A tárolókban sem, mert még azt is ellopjuk.

Felelősségel, Tehetséggel... Vagy mi a kurva anyjuk a szlogen...

Marcellusca 2010.01.27. 14:11:51

@ostoba 8o:
@Seduxen:
Van róla poszty, úgyhogy húzzatok oda, ne itt OFFoljatok, náczikok! :DDDD

zrobasé 2010.01.27. 14:13:23

@Seduxen:
hehe, ez jó szlogen lenne :
MSZP...a mi kurva anyánkat...mi kérünk elnézést...

Marcellusca 2010.01.27. 14:14:47

@Seduxen: Bezony, bezony.
Csak hurkával, mert a kolbász köll majd "építkezéshez". :D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.27. 14:16:22

@Seduxen:
Az semmi. Én tudok egy tuti biztos infót mert egyik haverom anyukájának mondta egy néni a piacon, aki hallotta valahonnan, hogy polgárok házának az átadása előtt látták orbán meg még egy csomó fideszes karmazsinvörös kámzsában bent, amint kádár koponyával csináltak valami szeánszot, szilvásy testvére szerint valószínű hogy ezért siklott minden intézkedés félre, amit hoztak a gyurcsányferiék.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.27. 14:17:59

MSZP: Felelőtlenség, Tehetségtelenség, Bizalmatlanság

arlequin 2010.01.27. 14:20:56

@Seduxen:

"Én meg azt láttam, hogy a fidesz székházban nyugdíjasok csontjaiból építtetett magának trónt, és azon ül minden árnyékkormány-ülés alatt (amiről természetesen nem készül jegyzőkönyv...)"

király uram majd szénné röhögte magát, ezért a jövendőben jó szívvel kéri udvariasabb nemben közzé adni az árnyékszék híreit... ;-)

továbbá. az előbb a szövegben maradt egy (2009). először a tavalyi összadatot akartam leírni. az 7 millió magzatgyilkosság '56 óta. 7,000,000 db gyermek. szép nem? jók vagyunk.

hány abortuszon vagy túl te ki olvasol... és hány gyermeken... költői persze. aki válaszol, annak sírós bolond leszek.

arlequin 2010.01.27. 14:22:17

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
megkoronázták kádár koponyáját a szentkoronával?
vazze. már értem
(homlokra csap, álla leesik)

Marcellusca 2010.01.27. 14:22:40

@zrobasé:
".mi kérünk elnézést... " - miivaaaaa? Prolimókus elnézést kér?????
Hol élsz Te? :D

@ostoba 8o: Ó, kösz. Mán óvastam. :)

latte · http://midterms.blog.hu 2010.01.27. 14:34:48

Molnár Gyula az ellenségünk, aki megtiltja, hogy élhető legyen a XI.kerület, bár nem a szesztilalomért büntetik meg, megérdemli a sorsát...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.27. 14:38:41

Húúh, kicsit elgurult a gyógyszer mindenkinél, de jók vagyunk :)))

csak ne tévedjen ide a "banán-kommandó" :))

Rikki Harcos 2010.01.27. 15:09:00

van egy kedves ismerősöm, volt kollégám, simlis alak, de helyén van a szíve stb., nos ő még a '90-es évek elején autóbizniszből kifolyólag ült két évet, de azt mondja, nem sajnálja, azzal a pénzzel alapozta meg a jövőjét...ma a város elismert vállalkozója, mecénása, mindig segít

neki megérte

Hufnágel Istvánné 2010.01.27. 15:34:07

@Meleardil Eressea Iluvadan:

A bíróság azért "nem végzi a munkáját", mert neki ilyen munkája nincs... A bíróság ugyanis nem hivatalból jár el, hanem a (polgári perben, mely a semmisséget megállapíthatná) kereseti kérelemre.
Vagyis először valakinek azt be kellene nyújtani.
Azt hinné az ember, hogy ezt bárki megteheti, merthogy a jóerkölcse ütköző szerződés valóban semmis, a semmisségre meg bárki, határidő nélkül hivatkozhat a törvény szövege szerint. De persze valójában nem, mert - a Pp-re hivatkozva, amely alapján keresetet csak az érdekelt fél vagy az indíthat, akinek arra törvényi felhatalmazása - jelenleg ilyen keresetet úgy kb a felek (ők nem fognak ugye, nyilván) illetve az ügyész, mint tv alapján feljogosított személy indíthat.
Vagyis adott esetben az ügyészség mulaszt - csak ő tudná ugyanis kérni a bíróságtól a szerződés semmisségének megállapítását.

A kártalanításban viszont a portugálokkal szemben nincs igazad. Ők - elvileg, hangsúlyozom, mert a mögöttes sztorit nem tudom, de első blikkre - az ingatlannyilvántartásban jóhiszeműen bízva, az abba bejegyzett tulajdonostól egy érvényes adásvételi szerződéssel vásárolták az ingatlant. - Az, hogy az ő jogügyletük is "bibis", az nem rajtuk múlik, vagyis ők nem kerülhetnek ezáltal kedvezőtlenebb helyzetbe, mint az adásvétel előtt.

BTW a szerződés semmisségének a jogkövetkezménye - ha lehetséges - az eredeti állapot helyreállítása - vagyis pénz vissza, ingatlan vissza. Itt tehát a kártérítés "másodlagos", amely nem a semmisségből ered - hanem esetleg az adott fél másikat "megtévesztő" eljrásából például, de nem önmagából a semmisségből.

Egyébként a példádban (kirabolnak) egyrészt vannak kivételek (pl. kereskedelmi forgalomban, többszöri eladás esetén a vevő tulajdonossá válhat, ekkor neked jár természetesen az ár), másrészt abban sincs igazad, hogy ha vissza kell adnia, akkor nem jár a vevőnek "kártalanítás" - ez nem kártalanítás igazából, hanem a vételár visszafizetésére vonatkozó kötelezettsége az eladónak, de azt biza vissza kell fizetnie az eladónak. Természetesen más a helyzet, ha a "vevő" nem vevő, hanem orgazda... De ez ugyebár külön bizonyítandó.

Bocsi. :)

pete27 2010.01.27. 16:15:03

A diófám még mindíg áll, ha netán elfogyna a lámpavas!

tudi 2010.01.27. 16:23:14

Ez az csak így tovább, remélem látni fogjuk még mikit is bilincsbe verve, már csak veres jani hiányozna, de a hab a tortán a Fletó lenne, mit nem adnék, ha látnám bilincsbe verve. Bár ez csak lázállom, lesznek, akik látván, hogy szorl a hurok, húznak a "nyaralni".
Amúgy tényleg, ha sokan lesznek van pesten elég lámpavas.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.01.27. 20:09:59

@Hufnágel Istvánné: Koszonom a preciz valaszt. Pontosan ezt szerettem volna tudni. Tulajdonkeppen megerositettel az allaspontomban, es kozben kiigazitottad nehany hianyos ismeretbol adodo tevedesemet. Megegyszer kosz!
Termeszetesen sarkitott peldakat hoztam fel, hogy erzekeltessem az allaspontomat. Amikor azt mondtam, hogy a vevot nem kell kartalanitani, akkor arra gondoltam, hogy ez nem a meglopott felelossege, hanem a hamis eladast vegigvivo bunozoe. Erre vot a lakasos pelda is. Hulyen festene, ha vissza kellene vasarolnom a sajat hazamat. Termeszetesen a valoban johiszemu vevo joggal koveteli vissza a penzet, de attol meg a szerzodes semmis, es a tulajdonjog nem illeti meg. Mar ha jol ertettem amit irtal.
Meg egy dolgot kerdeznek. Ha egyszer a tulajdonjog elvileg letre sem jott, van e valami plusz feltetele, hogy ezt ki is mondjak. Tehat peldaul egy 2006-os szerzodest megsemmisithet e ez alapjan egy 2010-ben kiadott ugyeszsegi inditvanybol keletkezo birosagi itelet? Mashogyan fogalmazva: van e annyi ido, hogy egy nyilvanvalo torvenytelenseg is torvenyesse valjon?

suski 2010.01.27. 20:12:38

Hát persze, hogy megérte neki. Egy-két év felfüggesztett legrosszabb esetben, aztán Hawaii.

Kartal (rezervált) 2010.01.27. 20:15:31

Bassza meg, én migyá sírok! MÉ' PONT MOST 12 ÓRÁZUNK, A ROHADT ÉLETBE?!

@Marcellusca: NEM mindenkinek kell bizonyíték a ravasz meghúzásához... :D
És kikérem magamnak a nácit! Én faschista vagyok xDDDD
@pete27: nekünk van egy elsőrangú fenyőfánk, és a környéken sok a varjú...

Roxvox 2010.01.27. 20:43:29

Kíváncsi leszek, hogy ki fogja először a farkára húzni a rókát, mert előbb-utóbb eljön az ideje.

redriot77 2010.01.27. 22:25:32

A következő dalt Molnár Gyulának küldöm:

www.youtube.com/watch?v=S7JiEbQeRFc

Erre a zenére plasztikáznám át a fejét egy láncfűrésszel.

Hufnágel Istvánné 2010.01.28. 13:09:19

@Meleardil Eressea Iluvadan:

A kérdésedre a válasz megint a - szerintem egyébként messzemenőkig feleslegesen leszűkítő! - bírósági gyakorlatban rejlik. A Ptk alapján egy szerződés semmisségére határidő nélkül lehet hivatkozni (ellentétben az érvénytelenség egyéb eseteire, vagyis a megtámadhatóságra pl. tévedés, megtévesztés, értékaránytalanság). A bírói gyakorlat alapján azonban a semmisségre ugyan határidő nélkül lehet hivatkozni, de a szerződés érvénytelenségeinek konzekvenciáit (ami, mint fent írtam, esetünkben az eredeti állapot helyreállítása lenne) csak a normál elévülési időn belül lehet levonni. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hiába semmis a szerződés, ha 5 éven belül nem kérik annak megállapítását és a megállapítás alapján az eredeti tulajdoni viszonyok helyreállítását, akkor cseszhetik a dolgot...

Röviden a válasz tehát: igen, van annyi idő, hogy "tövényessé" váljon. (Nem válik törvényessé, csak a törvénytelenség következményei nem lesznek levonhatóak.)

süti beállítások módosítása