Skip to content


       Szűrés lista

Demszky beszélt

Demszky szerint azért vették őrizetbe Mesterházy Ernőt, mert az SZDSZ-MDF együttműködés (melyet ő készített elő, meg ugye ő a pénzes bácsi) veszélyezteti a Fidesz 2/3-adot és az MSZP eredményeit, és így akarják megfúrni a nyugodt erő (a centrum) megerősödését.

Mesterházy nem is foglalkozott a BKV ügyeivel, nagyon csendes tanácsadó volt.

Vagyis Mesterházy Ernő a Fidesz-MSZP összeesküvés (?) áldozata ...

De Demszky nagyon bízik a rendőrségben.

Beszélt (=magyarázkodott) vagy 40 percig. Élőben lehetett nézni itt. Most Kocsis beszél.

Egy bukott ember vergődése volt. Szánalmas.

Részletesebben, hogy miről beszélt még a budakeszi lakos D. Gábor erre.
 

Címkék: demszky

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr861739502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jawbone 2010.02.08. 15:54:22

fog ez még hosszabban is beszelni
csak akkor majd felolvassak neki elotte, hogy
"minden amit mond felhasznalhato on ellen a birosagon.."

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2010.02.08. 16:01:10

jawbone, helyesebben:
"Esküszik, hogy az igazat, csakis az igazat vallja..."
ha minden politikust lecsuknanak, valamint megvonnak a kedvezmenyeket azoktol, akik VETTÉK a rokkantságit, állitom két honap alatt nullázodna az államadósság.

kuki123 2010.02.08. 16:14:19

na húzzon a picsába mostmá... (a börtönbe)

szarkavaró

z666 2010.02.08. 16:17:31

Akkor leszek nyugodt végre, ha a lámpavason fog utolsókat vergődni...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.08. 16:18:38

Várható volt a reakciója!
Csak ki kellett találni és betanulni a szöveget!. Ja a kérdéseket meg el kellett küldeni előtte a lakájmédiának. Nehogy rosszat kérdezzenek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.08. 16:20:55

Engem monnyuk meglepett. Én azt hittem, hogy a szokásos "Én erről nem tudtam"-panelt veszi elő...

"Kicsit" izzadtságszagú, de meglepően bájos összeesküvés-elmélet.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.08. 16:22:12

@Seduxen: Mondjuk az lett volna a másik verzió. :) De még lehet, hogy előkerül az is.

tudi 2010.02.08. 16:26:19

Mivan Gabikám szorul a hurok?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.08. 16:26:51

@Seduxen:

szerintem azt már nem merte ellőni .... aki képes egy lerobbant Ladát a szervízútról elvontatni, az ne tudott volna a legnagyobb fővárosi cég több tízmilliárdjáról ??

no way ....

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.08. 16:27:11

"Mesterházy nem is foglalkozott a BKV ügyeivel, nagyon csendes tanácsadó volt."
Most akkor nem foglalkozott vele, vagy tanácsot adott nekik?

Egyébként meg hogyan került a BKV közelébe Mesterházy? Megfigyelőként? Nem úgy volt, hogy a BKV az MSZP pénzszivattyúja? Hiszen a mocskosnáci Fideszbarát ügyészség éppen ezért igyekszik most kinyírni: hogy ne legyen zsozsója a kommeroknak. Azután következik a MÁV, a másik pénzszivattyú.
vagy
Összeszólalkoztak valamin (pénzen, nyilván) a zelftársak és a pajeszosok, és most szépen darálják egymást befele, a Fidesz meg csak röhög rajtuk.
Számomra a második lehetőség az életszerűbb, azért a Fidesz nem annyira ügyes, hogy ezt így megszervezze.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.08. 16:29:11

@zero: remélem azt a verziót az Ügyészségnek tartogatja :)))

komolyan, szerintem a Rio-i karnevál az kutya fasza lenne ahhoz képest, ami Budapesten lenne, ha Sky végre "helyére kerülne" (és mondjuk HETENTE egyszer zuhanyozhatna Gyurival, és Mikivel egy jót...)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.08. 16:31:28

@Seduxen: Valakik mégis minig megválasztják. Ez nem fér a fejembe már vagy 10 éve. Soha senkivel nem találkoztam, aki rá szavazott volna. Tényleg nem.

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 16:31:48

@Seduxen:

ezt (én erről nem tudtam, és nem is kellett róla tudnom) már ő és haverjai simára koptatták, így most a másik rá jellemzővel jön elő. Összeseküvés áldozatai.

Ahha. Gondolom a rendőrségen is egy fideszes meg egy mszp-és rendőr hallgatta ki....A bíró meg egyszerre a fideszmszp, meg több okkult feketemáglya titkos társaság tagja is, és ráadásul igazából maga a patás volt álruhában. ....... Mindig ez szokott lenni.

nyugatioldal 2010.02.08. 16:33:42

Arról emlékeztek, amikor Kókát kiröhögték az újságírók. Úgy tűnik a maradék libsik semmiből nem tanulnak... :-))

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=203956

tlac 2010.02.08. 16:34:10

Elhittük Antalnak, hogy újabb konsziolidáció nélkül rendbe hozható a cég, a piacon megvehető külső szakértelem révén, amit tanácsadó cégektől rendeltek - emlékezett a főpolgármester.
Gábor, ez nagyon gyenge...

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 16:34:47

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

ez tényleg így van. Én soha éltemben még élő eleven demszkí szavazóval még nem találkoztam. Az neten is csak eggyel, ezzel a bezuval...

nyugatioldal 2010.02.08. 16:34:58

Egyébként ha végképp nem marad érv, mindig elő lehet veni a Z0rbánt?
Mi lenne ezekkel, ha a Patás nem létezne... Ja igen: egypártrendszer lenne...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.08. 16:35:30

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: rossz körökben mozgunk, azért van :)

@derelyegrádi szellem: kövezz meg - biztos naiv vagyok - de engem meglepett. Kíváncsi vagyok milyen "dokumentumokkal" áll elő. Gondolom a Draskovics Bizonyítékgyár Zrt. munkatársai gőzerővel dolgoznak. De vigyázz Gabi, NE robbantós vidijó legyen. Az már nem annyira "tutkeráj" :)))

nu dikkmáshalom, uzsgyi haza :)

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 16:37:30

@tlac:

Hát tényleg, különösen úgy, hogy az alapos gyanú szerint tanácsokat sem kaptak....

Muhhahhhahaa!

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 16:39:53

De bármennyibe, hogy a beszéd végére kihozza, igazából a személyesen a Patás hibás az egészért.

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 16:42:32

@tlac:

Ja meg némi ellentmondásban is van az eddig mondottakkal, ami szerint ő nem is tudott semmiféle tanácsadói szerződésekről. Most akkor tudtál róluk Gabi, vagy sem?

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.08. 16:46:56

@Seduxen: Most hogy az a kapafogú geci is szóba került: Gollamot vajon mikor basszák be pár 120 kilós, szűz izraelita ánuszrózsára kiéhezett kancigány mellé előzetesbe?

Zsocaba 2010.02.08. 16:47:19

Én adnék ezeknek egy hetet, ami alatt büntetlenül elhagyhatják az országot. Legjobb esetben is csak házi őrizet lesz, GPS bokaperec nélkül, heti 1 ellenőrzéssel....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.08. 16:47:50

A semélyes kedvencem:

"Demszky szerint a BKV sorsát húsz éve politikai alkuk határozzák meg, a finanszírozáson keresztül a mindenkori kormány sakkban tarthatja a mindenkori városvezetést. "Nekem magamnak is van felelősségem abban, hogy ennek a politikai játszmának a kereteit nem rúgtam fel" - mondta. Demszky hibásnak érzi magát abban is, hogy nem vállalt föl durva megszorításokat, de hozzátette: szélmalomharcnak érezte volna, ha szembe kellett volna szállnia a politikai erőfölénnyel."

Milyen szélmalomharc, bmeg?
20 évből 16 évig MSZP-SZDSZ koalíció irányította a várost, és 12 évig mellé MSZP-SZDSZ kormány volt.

Szélmalomharc, beszarok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.08. 16:49:29

Balogh ügyvédje, az öreg Bárándy:

"Balogh nem vett részt a pénzszerzésekben, véli az ügyvéd, mivel ő csak papírokat írt alá, amiknek ugyan voltak pénzügyi következményei, de ő konkrétan nem kapott ezekért anyagi juttatást. A vezérigazgató fölött álltak olyan politikusok, akik igazították őt is. Remélem, ezzel nem sértek meg államtitkot, de a dolog a „ha ezt meg azt nem csinálod, akkor meglátod mi lesz” elven működött, mondta a műsorban Bárándy György.

Van olyan szakértői szerződés, ami 2,5 milliárd forintról szól, „én ezt nem hittem volna, hogy ilyen nagy összegű szerződések lehetnek, de úgy tűnik, mégis”. Arra, hogy valakik Baloghra felülről nyomást gyakoroltak, csak közvetett bizonyítékok vannak, mégpedig mások tanúvallomásai, mondta az ügyvéd, aki úgy véli, bőven lesznek még tanúk, hiszen nem a volt megbízott vezérigazgató volt az egyetlen, akire nyomást gyakoroltak: „A második tanút, pedig mindig sokkal könnyebb megtalálni, mint az elsőt”. "

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 16:51:22

Te gabi!

Három napja még azt mondtad, közted meg a Mesterházy között az a szó,. hogy BKV el sem hangzott, a mostani dumád mintha ellentmondani látszana ennek...(Mesterházy így , BKV úgy...)

De fogalmazhatunk így is: Össze-vissza hazudozol, ráadásul ügyetlenül is, nem lesz ennek így jó vége Gabi...

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.02.08. 17:00:22

de a lexebb, srácok, a legxebb: hagyóval kapcsolatosan az ügyészség még mindig nem mondott semmit se. mi van, ha a bevarrt páciensek nem is róla, hanem demszkyről daloltak? vagy mindkettőről? még hozzájuk se szóltak, de már kegyetlenül bedaráztak.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.08. 17:02:14

@zero: Gáborunk úgy értette, hogy az MSZP folyamatosan csesztette Gabi bácsit, hogy nyomjon pénzt a BKV-ba, az SZDSZ meg hülye lett volna ezzel egyenesen az MSZP számlájára utalni s zsozsót.
Na, így értette a politikai nyomásgyakorlást.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.08. 17:26:43

@triumphator:

hagyó ellen nem is nyomozhatnak, mert mentelmi joga van. demszkynek nincs ilyen.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.08. 17:28:23

20 év a főváros élén dicstelen véget ér...

Szpáhi 2010.02.08. 17:29:29

"csendes tanácsadó" - ez szerintem megérne egy külön posztot. azért kapta a pénzét, hogy csöndben maradjon?:) bmeg

2010.02.08. 17:32:07

Szegény Demszky! Mint egy szerencsétlen , ugy magyarázkodott. Pedig Gáborom, hidd el a sz@r már a nyakadig ér, és ha valaki belédkapaszkodik, akkor ellep rendesen. Remélem rájuk rohad a müanyaglakat a kaptárba, és jó társaság közé kerülnek. Vasárnaponként --ha az ügyészség következetesen végzi a dolgát és a biróság is bekeményit--majd játszhatnak meccset az mszp-szdsz politikusok börtönvállogatottja, mondjuk a rablásért elitéltekkel. Ezt ugy vagy 6 évig adhatná a tv is.

Jobbágy 2010.02.08. 17:37:33

ha valaki kíváncsi az alkesz "maszatolására": www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=307991

abandi 2010.02.08. 17:37:37

Nem hiszem el!
Már csak 1db. kérdésem van:
Van-e kiadatási egyezményünk az adria-parti magyarul is tudó kolóniával?

loláb 2010.02.08. 17:38:38

"Demszky szerint azért vették őrizetbe Mesterházy Ernőt, mert az SZDSZ-MDF együttműködés (melyet ő készített elő, meg ugye ő a pénzes bácsi) veszélyezteti a Fidesz 2/3-adot és az MSZP eredményeit"

Speciel nekem is ez a véleményem, ez persze nem jelenti azt, hogy Mesterházy vétlen volna a bkvs ügyekben.

Az, pedig, hogy Demszky szerint neki abban van felelőssége, hogy "elfogadta a játékszabályokat", az a főpolgármester úr megúszásra játszó taktikájának része.

"Ő bízik abban, hogy Hagyó nem követett el bűncselekményt". Szíve joga, max téved, de ugye a lónak is 4 lába van, mégis megbotlik, hát a polgármesterünk sem tévedhetetlen.

Csak azt magyarázza meg valaki, hogy egy ilyen helyzetben nem sokkal célravezetőbb az őszinteség? Valami ilyesmi:

"Tudtam róla, szoltam Hagyónak, hogy ne csinálja, de megtagadta a kérésemet, nekem meg nem volt választási lehetőségem. A pártomnak 6 képviselője van a frakcióban, a szocialistáknak 25, nélkülük nincs többségem, muszáj volt lenyelnem a békát. Ilyen a politika."

nyugatioldal 2010.02.08. 17:41:43

@Szpáhi: Mé? Szalainé drága is kapott hallgatási zsét, s rögtön vissza is foglalkoztatták. A szociknál ez bevett szokás.

www.hirado.hu/Hirek/2009/07/27/17/BKV_botrany_100M_vegkielegites__4M_fizetes__16M.aspx

Szpáhi 2010.02.08. 17:42:48

@nyugatioldal: jah, a felejtés bére? vágom

nyugatioldal 2010.02.08. 17:44:37

@loláb: Fel lehet állni akkor. Kezdésként. Nem pedig magyarázkodni. Most. Vagy van vmi törvény arra, hogy csak Demszky vezetheti a Várost?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.08. 17:46:48

@loláb:

le is lehet mondani .... miért erőlteti ezt a 8 hónapot?

neki már mindegy, megy nyugdíjba, a pártjának annyi ....

Taktikai Atompingvin 2010.02.08. 17:47:26

Lehet, hogy ez az utolsó szó jogán jött?
Azért vicces lesz, ha Sky is elkezd "felfelé dalolni", márpedig, ha nincs mentelmi joga, eléggé valószínű.
@zero: A főváros vezetőjének nincs mentelmi joga? Ez komoly?

Taktikai Atompingvin 2010.02.08. 17:52:46

"Demszky Gábor úgy fogalmazott: amennyiben a rendőrség a segítségét kérné, természetesen együtt fog működni velük. Emlékeztetett arra is, hogy őt nem védi a mentelmi jog."
LOL tényleg nincs neki....

Roxvox 2010.02.08. 17:55:59

Ilyen beosztásban (főpolgármester) tisztességes ember egy percig nem maradhat, nem 20 évig.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.02.08. 18:02:16

@zero:
valszeg ismeretlen tettes(ek) ellen nyomoznak, úgy a kényelmes, lehet adatot gyűjteni. hagyóról és demszkyről is. aztán majd kérik a mentelmi jog felfüggesztését, ha úgy jön ki a lépés.

picur3ka 2010.02.08. 18:07:13

Hat, szerintem, igen nyilvanvaloan folyik a hatalmi harc, talan ez volt a keves igaz abban, amit mondott. A szocik akarjak az uj mdf feletti kontrolt, szoval mesi bealdozasa hasznos lehet, persze bealdozni csak olyat erdemes, akit ugye fogva is tudnak tartani.

loláb 2010.02.08. 18:07:23

@zero: Ez a koalíciós kényszer nem tegnap óta van a városházán, hanem 98 óta. Nem most kellett volna lemondania, pont az a helyzet, hogy mengtanult együtt élni vele. És egész eddig faszán csinálta Demszky "nem vagyok felelős" Gábornak volt mindig kire mutogatnia. Most nem nagyon tud másra kenni semmit, mivel a fő támogatója (érdemes elolvasni az Origo cikkét mesterházyról) bukott be. Így járt.

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 18:10:45

@zero:

"hagyó ellen nem is nyomozhatnak, mert mentelmi joga van."

Dehogynem nyomozhatnak, csak személy ellen (in personam) nem indíthatják meg vele szemben az eljárást (nem ganúsíthatják meg, ennek hiányában nem indíványozhatnak ellene semmyilen kényszerintézkedés elrendelését), csak ha a mentelmi jogát felfüggesztették. De ez nem akadálya az esetleg ellene szóló bizonytási eszközök beszerzésének (vallomások felvételének, tárgyi/okirati bizonyítékok beszerzésének.)

Aztán ha már nincs mentelmi jog, vagy azt felfüggesztették, akkor közlik vele a gyanúsítást, ha van ellene alapos gyanú. Ha felfüggesztés alatt (tehát még OGY-i képviselő) akkor a Központi Nyomozó Ügyészség, ha már nem az, akkor bárki, tehát a rendőrség is lefolytathatja az eljárást.

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 18:17:14

@zero:

Hát pont ez az, hogy ő nyugdíjba szeretne vonulni, nem pedig a börtönbe.

sorokinV 2010.02.08. 18:17:21

@zero:

Én is élőben néztem és nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Az ember, aki semmiről sem tudott, mindenkiben megbízott, mindenkit szeretett, csak jót akart, ésatöbbi. Ilyen nincs bazze', hogy egy ilyen fontos tisztségben valaki azzal védekezzen, hogy semmiről sem tudott. Jogosan felmerülhet a kérdés, hogy akkor egészen pontosan mi a fasszal töltötte az időt az elmúlt 20 évben?!!
És nem igaz, hogy egyetlen egy ember nem állt föl a sajtájékoztatón és mondta neki: "Ha ennyire fogalmad sincs semmiről, akkor húzz már el légy oly kedves a picsába innét!"
Az "én nem vettem észre semmit" szöveget mondhatja Ilonka néni, aki a retyit takarította az elmúlt 20 évben, de a főpolgármestertől ilyet hallani durva.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.02.08. 18:17:54

milyen játékszabályokat fogadott el édesjóistenem. 20 éve polgármester. körülötte minden és mindenki változott már, csak ő maradt ott a helyén. ő fogadta el a játékszabályokat? miért akkor ki a tököm alkotta őket? 20 éve van a város élén a jóéletbemár.

sorokinV 2010.02.08. 18:20:16

@dr. Grünwald Ottó:

Az elmúlt 20 évben a demokrácia íratlan "játékszabályait" kellett volna "elfogadnia" és ebben a percben lemondani és hazamenni pakolni.

badblood 2010.02.08. 18:25:59

@Roxvox:

...de ez itt abszurdisztán. Itt mindent lehet, és annak az ellenkezőjét is, következmények nélkül :((

órarugógerincű felpattanó 2010.02.08. 18:47:04

@derelyegrádi szellem: Én is valami olyasmit hallottam tv-ben talán, hogy akinek mentelmi joga van, az ellen nyomozni sem lehet

molaris 2010.02.08. 18:53:38

A főpolgármester, aki soha, semmiről nem tudott!
Akkor mi lószerszámmal foglalkozott majd húsz évet?

molaris 2010.02.08. 18:54:56

Most! Mindent tisztán lát!

abandi 2010.02.08. 19:00:04

@órarugógerincű felpattanó:
Ha csak nem az"Ismeretlen elkövető" varázscímen indul meg?
Nyomozni mindenki ellen lehet, csak felesleges...dikk mán!

molaris 2010.02.08. 19:02:34

Bocs az off- ért, de ezen a hétvégén átsiklottunk, pedig nem semmi:
"Felmentette a Magyar-Szlovák Kisebbségi Vegyes Bizottság magyar tagozati titkárát Bajnai Gordon, helyére pedig az MSZP miniszterelnök-jelöltjének feleségét nevezte ki."

sorokinV 2010.02.08. 19:04:47

Látatlanban február hó vastagbőr győztese Demszky!

arlequin 2010.02.08. 19:08:58

szegény demszkáj... ő nem tudott semmit...nem hallott semmit...nem mondott semmit

gyerekek! szerintem igaza vagyon! nézzetek rá büdöspestre.

tényleg nem csinált semmit

az utolsó szaváig elhiszem. szerintem azért remegett ennyire, mert felnőtt fejjel életében először igazat mondott.

ugye?

pictof 2010.02.08. 19:17:44

Cserélni kellene a táblát: Demszky City...

órarugógerincű felpattanó 2010.02.08. 19:17:55

@molaris: Szóba került a kommentekben. Nyilván nagyon jó szakember lehet.

szucs.adam 2010.02.08. 19:22:56

Bazz, ez nagyon durva ahogy a csávó felolvassa a szövegét...
Hihetetlen!
De az még inkább, hogy ez 20 éve főpolgármester...

loláb 2010.02.08. 19:23:47

@sorokinV:

"Az "én nem vettem észre semmit" szöveget mondhatja Ilonka néni, aki a retyit takarította az elmúlt 20 évben, de a főpolgármestertől ilyet hallani durva."

Márcsak azért is, mert a Horváth Éva dologról tudott, ezt ki is mondta. Az pedig hülten kezelés, bűncselekmény, amivel kapcsolatban minden állampolgárnak feljelentési kötelezettsége van. Tehát nem úgy kell elintézni a dolgot, hogy szól a helyettesének, hogy rúgja ki, hanem ismeretlen tettes ellen feljelentést tesz a rendörségen hűtlen kezelés gyanújában, aztán a rendőrség kinyomozza, hogy ki követte el a dolgot, ki szegte meg a vagyonkezelői kötelezettségét és okozott ezzel vagyoni hátrányt. Ha ettől eltérően jár el, bűnpártolást követ el, mivel segítséget nyújt abban, hogy egy bűncselekmény büntetlenül maradjon.

Azaz Demszky bűnpártolást követett el, mert a tudomására jutott hűtlen kezelést nem jelentette, hanem csak a helyettesének szólt, hogy "azt a hölgyet nem akarja ott látni többet". Emiatt történhetett meg, hogy mikor Hagyó azt mondta, már nem dolgozik a BKVnál akkor elhitte, és ezután még 24 millió forint kifizetés történt munkavégzés nélkül.

Horizont 2010.02.08. 19:23:56

"Annak, hogy vállalta a politikai felelősséget, Demszky Gábor szerint nincs különösebb következménye. Végigcsinálja a ciklust, mert a BKV ügyeit rendbe akarja tenni."

Istenem hol élnek ezek? Minek nézik az országot? És saját magukat benne?

abandi 2010.02.08. 19:34:08

@Horizont:
"Kármentésről" ....nem hallottál még?
Kazánház effektus...

Horizont 2010.02.08. 20:05:32

@abandi: Kazánház effektus... Az meg mi?
Mondjuk jobb lett volna ha semmit nem csinálnak, de őszintén olyan jó nézni a vergődésüket, vinnyogásukat. Meg az előzetes letartóztatásukat. Nem tudom, hogy ugyanez lenne-e ha még mondjuk 3 év lenne a választásokig?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.02.08. 20:06:42

>>Demszky szerint a BKV sorsát húsz éve politikai alkuk határozzák meg, a finanszírozáson keresztül a mindenkori kormány sakkban tarthatja a mindenkori városvezetést.<<

20-ból 12 éven át a te haverjaid voltak kormányon te szarjankó...

arlequin 2010.02.08. 20:09:02

@abandi: kazánba? erre gondoltál?

milyen szép kazán
szerződések éghetnek
demszki megizzad

Laibach 2010.02.08. 20:09:42

Bocs az off-ért, de most olvastam ezt a viccet és jót nevettem rajta:

"..MSzP nyilvános pályázatot hirdet választási kampány ötletekre. Az első három helyezettet díjazzák. A pályázat lezajlik, a meghívott zsüri kiválasztja a három legjobbat. Az első díjat Kohn nyeri meg.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre meghívják a nyerteseket. Nagy csindradatta mellett bemondják a harmadik helyezett nevét, aki egy Suzukit nyert, egy éves benzin használattal. Az üdvrivalgás óriási. Kohn előre dörzsöli a kezét, mi lesz az első díj, ha a harmadik egy autó.
Kihirdetik a második díjat is, ez egy gyönyörű torta, tűzijátékkal. Kohn aggódni kezd és felháborodottan kérdezi:
- Hogy lehet, hogy a harmadik egy autót kap, a második meg csak egy tortát?
- De kérem, ezt a tortát a Lendvai Ildikó sütötte! - hangzik a válasz.
- Tudják mit! – kiáltja felháborodottan Kohn. – B...-ák meg a Lendvai Ildikót!
- Na látja! Ez az első díj! – hangzik a válasz .."

abandi 2010.02.08. 20:11:52

@Horizont:
Iratmegsemmisítés...Tudod, abban nagyok!
A Dunán volt nem rég egy film a néhai szamizdatosokról...Na abban egy bizonyos krassó nevű izé megmondta: ebből a demszájból még lesz valaki!

misztikus alfahím 2010.02.08. 20:12:15

Demszky egy ellentmondás, amit ideje lenne feloldani.

Corry 2010.02.08. 20:17:09

@misztikus alfahím:

Igen, igen, de azért néhány ilyen sajtótájékoztató elkelne...
Még szerintem szerepeljen párszor, az mindenkinek jó lesz. :-)
Tényleg hogy van ilyenkor régi "barátunk" Gusztos Péter?????? Hogy megy sora nekije?

arlequin 2010.02.08. 20:17:54

@abandi: szerintem arra gondolt, hogy lesz belőle egy nagy ' ... '. igen az. az pedig magától feloldódik.

arlequin 2010.02.08. 20:20:44

@Corry: egy ilyen remegő zombit nézegetni...

nem vagy véletlenül szado-mazochista? vagy csak kiéhezett bosszúálló zorro?

abandi 2010.02.08. 20:29:52

@Corry:
Ántirásszísta álmokat szövöget...nagy tételben!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.08. 20:33:25

Azt mondja a balga, hogy nagy pártok állnak a Mesterháy meggyanusítása mögött. Nem lehet, hogy tényleg bűnös???

Horizont 2010.02.08. 20:45:30

@abandi:
Óh milyen tisztességes észjárásom van, eszembe se jutott a kazánról az irat megsemmisítés!
Vagy csak "szőkenő"? :DDDD

@Corry: Miután kimenekült az SZDSZ-ből, (vagy kimúlt alóla?) elmerült Kovács Patríciába:))

Corry 2010.02.08. 21:07:26

@arlequin:
Ejnye mán, csak megkérdeztem.
A Demszkájt én nem nézem, hanem tetszik, ahogy kampányol :-)))))))))))))))))))))

abandi 2010.02.08. 21:07:43

@Horizont:
Legyen csak szökkenő kis kegyed...
Egyébként: meg is úszhatnák a dolgot:
Egyszerűen bocsánatot kérnek és elmennek nyugdíjba....
Meg a faszomat! Lámpavas...

arlequin 2010.02.08. 21:10:17

@órarugógerincű felpattanó:
királyvíz. mi az hogy kénsav? te ennyire nem becsüled a halhatatlan lelkeket?!?

abandi 2010.02.08. 21:11:27

@abandi:
Áfa mentesen, állami-nemzetközi megrendelésre! (Természetesen közpénzből, ellenünk!)

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.08. 21:11:43

Hát @zero: Nem fiatal még Demszky a nyugdíjhoz? A pártjának viszont télleg vége :P

@Noname Cowboy: Olvasd el amit lóláb írt. Lehet, hogy tényleg bűnös (valószínű, ki ártatlan?:) , de biztos van benne politikai indíttatás is...

szabogyula 2010.02.08. 21:19:07

Ilyenkor már nem szokás kávét inni , de ha valaki akar ....
www.korrupedia.hu/index.php/Budapest

Fell Bandi 2010.02.08. 21:19:12

No, már csak tippeket várok: hány napja van még Demszkynek szabadlábon?

kamasuka 2010.02.08. 21:22:23

Ennek a pasinak, amikor a horvátországi baromságai kiderültek le kellett volna mondania. Mára egy kisszarpárt, vagy akár az LMP "húzóneve" (lol) is lehetne, vagy visszatérhetett volna a nyolcvanas évek gyökereihez. De nem. Mohó volt, buta és felelőtlen. Ha előveszik, és a BKVs majmok beszélni fognak, akkor bizony nagyot fog bukni. Ez a szarkupac - 4es metro, Budapest - annyira gyenge lábakon áll, hogy bármikor rádőlhet. Ez van! Tudni kell leállni - a lopással - és váltani. Ő nem tudott, sőt, irányíthatatlan hülyéket vett maga mellé aminek most lesz meg a böjtje.

arlequin 2010.02.08. 21:23:02

@kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook!:
küldd a notebukot te kis számító.

egyébként: a szabad madaraknak nincsen pártja. te valamit félreértettél. ezeknek nincsen pártjuk. az szdsz mindössze egy lehetőség volt ahol kiélhették magukat. soha senki nem bántotta őket, viszont egy erőteljes táptalajon felnőttek és semmi dolguk nem volt, mint lázadni. torz értékrendben, még hazugságaikban is álvalóságokat döngetve nőttek fel. széfútta fellegekként múlnak el.

semmit sem bánnak, semmit sem felejtenek. csakis magukhoz hűségesek, no meg a pénzhez, pinához piához, de utóbbi három csak a legelső függvénye. ezért nem érdekli őket, hogy a szervezet tönkrement, legfeljebb egy kicsit búslakodnak a rablási lehetőségek felett.

de csakis magukhoz, nyomorult egodiasztóléjukhoz hűségesek. senki máshoz. se gyerekhez, se istenhez, se hazához, se emberhez, se feleséghez, se anyához, se apához. senkihez. nyomorult, utolsó ördögfattyak.

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY - tessék bazdmeg, te ki közéjük tartozol: szembesülj. lehet nem tetszik, viszont igaz. szar ügy. jó reggelt. a damaszkuszi út nyitva. de ahhoz féreg vagy. vagy nem?

p.s.: egész jól sikerült kis írás, mi fiúk? ;-)

tlac 2010.02.08. 21:29:35

és még csak most jön a Margíthíd, a Metro4, ahol milliárdos tételekben szakértettek.. Demszkij Cash Gábor...

órarugógerincű felpattanó 2010.02.08. 21:30:31

@arlequin: Tudod, náczi-e vagyok. Ha van aranyfoga, az nem oldódik a kénsavban.

arlequin 2010.02.08. 21:36:32

@órarugógerincű felpattanó:

na nehogymá leálljak aranyfogakkal... azt nem lehet megenni. vagy igen?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.08. 21:42:02

@arlequin: Meg lehet. Ráadásul akárhányszor. :D

kapdbeabalbokám 2010.02.08. 21:42:17

Szegény apám mondta mindig:
"Fiam, csak arra figyelj, hogy fényes nappal szarba ne tenyerelj!"
Hát ezek nem hallgattak rá.

f.m.j. 2010.02.08. 21:45:36

@kapdbeabalbokám: :)
amúgy nem sok különbség van éjszaka beletenyerelni (a szar minden napszakban büdös:))

szabogyula 2010.02.08. 21:47:56

@Fell Bandi: Hehe ! Én felajánlok egy pezsgőt a legközelebb tippelőnek .
Az én tippem : 60 nap !
Azért ilyen sok , mert innentől kezdve valszeg beindul a " kazánház " és a " kigyulladt az autóm , és bent égtek az iratok " akció , és Isten malmai lassan őrölnek , de azért őrölnek .

arlequin 2010.02.08. 21:51:25

@órarugógerincű felpattanó:

hogy én erre nem döbbentem rá!!!

mindössze ki kell turkálni a szarból

zseniális!

szabadalmaztathatom? légyszi...

f.m.j. 2010.02.08. 21:52:27

Egyébként az a leggusztustalanabb a Demszkyben, hogy csak azért állt ki azért a két mocsadék pofájúért (Hagyó, Mesterházy E.), mert ha azok köpni fognak, (remélem fognak, mert nem lehetnek valami nagy jellemek) vége a dalnak, meg a műfoggal teli beszédhibás kis erőtlen nyilatkozatoknak, sokkal inkább helye lesz ott másnak a börtönben a fogai helyett

abandi 2010.02.08. 21:55:22

@kapdbeabalbokám:
A nagyanyám szerint volt vala:
Nem éri meg politizálni -hülyegyerekem- mert nem értesz hozzá !
Ő pedig okos, művelt, sok mindent átélt "asszonyka" volt...

picur3ka 2010.02.08. 22:08:21

@ostoba 8o:

Szerintem, leforditva, annyit mond, hogy hazudik.

Hat, Kocsis ujabb 30 feljelentest igert a hetre, szoval zsufoltak lesznek, de ha be akarjak nyomni, az a valsztasok elott lesz, szoval a 60 nap soknak tunik.

picur3ka 2010.02.08. 22:11:47

@Noname Cowboy:

A ketto nem zarja ki egymast.

abandi 2010.02.08. 22:18:08

@picur3ka/beleallos kampany:
Forrong a "plebs" és bízik a demokratikus választások eljövetelében...
Az azért nem most lesz, ha lesz...

f.m.j. 2010.02.08. 22:27:18

index.hu/video/2010/02/08/a_nagy_partok_allhatnak_mesterhazy_meggyanusitasa_mogott/

Aki kibírja a 11 percet, az csak annyit fog kérdezni: hogy a fenébe lehetett ez az ember 20 évig Budapest főpolgármestere? Rejtély, és talány, ennek megfejtése, felgöngyölítése az utókorra vár...

arlequin 2010.02.08. 22:36:38

@órarugógerincű felpattanó: örök hála és köszönet..
és ja! küldök egy sapkát meg egy bögrét és két pendrive-t. mi az nekem a patekért? ;-)))

abandi 2010.02.08. 22:42:29

@arlequin:
Maga annyira hálás , hogy akár egy dagadt pártaktivista nő is lehetne...

arlequin 2010.02.08. 22:46:10

@abandi:
ne dicsérj, mert rosszul jársz...

arlequin 2010.02.08. 23:03:36

@f.m.j.: most néztem meg.

fel kellett olvasnia a hazugságot, mert maga nem lett volna képes fejből elmondani.

de ami legjobban tetszett az a vége a volt. amikor aggódott m.e. egészségéért, merthogy magas a vérnyomása... ...háááááááááááát. ez igazi vastagbőr. többszázezer ember életfeltételeit baszta el, tette tönkre, rontotta le, gyalulta széjjel, vette semmibe. ÉS MÉG VAN POFÁJA A CSÓKOS MIATT AGGÓDNI... akit ő tett székbe, akit ő hatalmazott fel.

mellesleg maga az m.e.-vel kötött szerződés (ami rossz nyelvek szerint megvan) mond neki ellent, miszerint nem volt az ürgének tárgyalási-döntési jogköre...

mi lesz itt áprilisig emberek... kitartás! szálanként szedik szét egymást. ;-)

csak egy kávét kérek. cukorral persze. tej nem kell. azt a gyerekeknek hagyó-m...

Kartal (rezervált) 2010.02.08. 23:08:48

@derelyegrádi szellem: még vissza van a "parancsra tettem"... de lesz olyan is.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.08. 23:09:56

mesterházy zabáljon korinfárt, és húzzon a sitkóra.

Taktikai Atompingvin 2010.02.08. 23:13:59

@arlequin: "mi lesz itt áprilisig emberek... kitartás! szálanként szedik szét egymást."
Ezen gondolkodtam én is. Mi lenne, ha elhalasztanánk a választást? Ezek kinyírnák egymást :D
Csak az a baj hogy kb minket is....

arlequin 2010.02.08. 23:21:54

@órarugógerincű felpattanó:
na akkor utánanéztem ennek a mesterházy 'nemvagyokénsenkiderajtamkeresztülfutnakazügyek' fickónak.

most aljas leszek: üljön még egy kicsit és talán visszavesz az arcából... de addig. isten bocsássa meg: megérdemli. nem kicsit. nagyon.

abandi 2010.02.08. 23:24:28

@arlequin:
Már a "dícséret" sem érdem...
Hová fajul a világ?
Persze, majd egy "hülyegyerek" megmonnya...

arlequin 2010.02.08. 23:27:28

@abandi:
szép estét. most bevetem az aknamezőt ismételten. szunnyáta, ahogy a butisták mondják.

Taktikai Atompingvin 2010.02.08. 23:48:34

@abandi: Ma még két és fél órát fent kell lennem és már így is hullafáradt vagyok, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy mindenki hülye, csak te vagy zseniális......

abandi 2010.02.08. 23:59:53

@Hülyegyerek:
Na, akkor mekkszívam...
(az a libertés izé az azért szíven ütött....)

Taktikai Atompingvin 2010.02.09. 00:16:03

@abandi: Engem meg a cionistázás, meg a magasról jött lesajnálás.úgy en bloc. Hanyagoljuk a jövőben szerintem. Most viszont tényleg megyek mert vár egy félévnyi analízis tananyag. Jó éjt mindenkinek!

Taktikai Atompingvin 2010.02.09. 00:18:25

@abandi: Engem meg a cionistázás meg a magasról jött lesajnálás úgy en bloc. Hanyagoljuk a jövőben szerintem. Most viszont tényleg megyek mert vár egy félévnyi analízis tananyag.
Jó éjt mindenkinek!

Taktikai Atompingvin 2010.02.09. 00:19:00

@Hülyegyerek: Bocsi azt hittem elnyelte a blogmotor.

abandi 2010.02.09. 00:21:52

Oké, "felejtsük el"...a blogmotor zsidózását!
Jó munkát, szép temetést...kívánok!

picur3ka 2010.02.09. 00:37:19

Van egyaltalan olyan, hogy 260-as vernyomas?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.09. 00:55:01

@picur3ka/beleallos kampany: létezhet, de nem lehet sokáig kibírni kvázi rövidtávon is agykárosodást okoz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.09. 05:46:46

"az SZDSZ-MDF együttműködés (melyet ő készített elő, meg ugye ő a pénzes bácsi) veszélyezteti a Fidesz 2/3-adot "
Mit veszélyeztet?
Ki szavazna a SZDSZ-MDF-re?
Aki utálja az MDF-et az szereti a SZDSZ-t, esetleg. Az azért nem, mert utálja az MDF-t.
Meg van aki pont fordítva.
Meg van aki rühelli mind a kettőt.

Hol veszélyeztetné a két 5%-os pátocska a Ftyisz 2/3-adot?
A Jobbik szerintem inkább veszélyes rájuk.

Amúgy meg a Demszky már ne mondjon semmit, hanem húzzon el egy lakatlan szigetre!
Ezt a pofátlanságot, hogy nem mond le, pedig nyilvánvaló, hogy benne volt az elejétől... eszem-faxom megáll...

picur3ka 2010.02.09. 06:08:28

M. és a Himalája

Mesterházy Ernő letartóztatásáról Demszky Gábor elmondta: munkatársának lejáratásában számtalan politikai erő érdekelt. A főpolgármester fontosnak tartotta megemlékezni Mesterházy Ernő sokoldalúságáról. Erre példaként az általa szervezett Himalája-expedíciótól produceri munkájáig számtalan példát hozott, hirtelen nem tudnánk megmondani, miért.

Hirszerzo

marós 2010.02.09. 07:01:43

Demszky a nagy hóhányó, annyít hazudott, hogy a végén mindenki előtt nyilvánvaló lett, hogy ő is nyakig benne van a főváros korrupciós botrányaiban.

f.m.j. 2010.02.09. 08:05:15

@arlequin:

Érdekes az origós cikk is, ott úgy tálalják, mintha Demszky lett volna M.E. bábja, és irányíthatta még a magánéletét is. Amúgy ez a Demszky nem buzi? Olyan erőtlen, és puhapöccs.

Amúgy FELHÍVÁS: mindenki hallgasson Klubrégyót, a TASZ cigányjogi szervezet szóvivője Juhász Péter 8-9ig fog szerecsenmosdatni, és cigánysajnáltatni. (a TASZ járja Ózd, és környékét, és egyetlen hátrányos helyzetű réteget találtak, nekik segíytenek még jobban önérdeket érvényesíteni, juteszembe, a magyaroknak ezt ki tanítja meg? ) Szerintem V'bőr-díjas alakítás lesz.... :(:(:(

f.m.j. 2010.02.09. 08:20:39

segílytenek... na, ezt véletlenül írtam így. Szóval segítenek

f.m.j. 2010.02.09. 08:29:17

@Talon Karrde:

basszus, ezt én is néztem, és élénken emlékszem, hogy mindenki, aki erről beszélt a Jobbik oldaláról, az rögtön a nyakába kapta, hogy idióta összeesküvéselméletekbe hisz, meg agyhalott nácirasszista.
Most itt van, igaz, minden, sőt annál is rosszabb a forgatókönyv, ahogy először hittük, elképzelni se tudjuk mi mehet a fejünk felett

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.09. 08:32:02

@ostoba 8o: Egy hónappal ezelőtt voltam a Lidl-ben. Iratmegsemmisítő-akció volt. No mondom, a Maszop-Szadesz banda készül a kormányváltásra:D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.09. 08:36:31

Mellesleg Steiner Pál mikor húz már el a picsába???

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.02.09. 08:54:58

@f.m.j.: remélem lesz V'bűr poszt erről, mert ha ez nem vastag, akkor semmi.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.09. 09:19:06

@kamasuka: Jaj, de kis naív vagy. Nem láttál még gengszterfilmet? A maffiából nem lehet csak úgy kiszállni, és abbahagyni a lopást. Az nem úgy megy, hogy Demszky magának lop. Az SZDSZnek lop. Azok váltak mohóvá, akiknek a pénzesbőröndöket szállította. Csúnyán beszívatták a buta marháját.
Mondjuk, ha mocskos náci lennék, azt mondnaám, hogy ettől függetlenül nem bánnám, ha betoncsizmában halásznák ki a Dunából, de nem vagyok náci, úgyhogy nem mondom.

2010.02.09. 09:50:24

Mindeki tudta, hogy Mesterházy az Ész a városházán, ennek a demszkájköcsögnek nem akarta direktbe bepiszkolni a kezét a harmincad beszedésével, a beruházások lesápolásával. Amikor azt mondta, hogy a Mesterházy nem egy városházi Raszputyin, nagyon elröhögtem magam, mert ezek szerint a városházi nőket Mesterházy nem szerelte meg, de egyébként ül minden, hogy az értelmi szerző ő volt ott.

@Ásómaci: ő nem fog, őt védi...a...izé, de nem mondok inkább sömmit. Az a jobb nekem

2010.02.09. 09:53:22

Ja, és a demokráciába vetett hitemet adta vissza az, hogy lesittelnek egy csomó mindenkit a BKV-nál. Mindenki tudta ezeket kb. 8 éve, csak a nagyfejűek nem?? Na nemár! Szóval nagyon örülök, hogy borult a bili, és bár ázunk nyakig tőle, de legalább megtisztul ez a góc.

mind2 (törölt) 2010.02.09. 10:08:44

Szóval a Mesterházy Ernő egy fillért nem kapott az "összekötő- tanácsadó" szerepért. Ha-Ha.Ha. Nem volt státusz, nem volt fizetés, megbízási díj, stb, semmi nem volt. Ráérő idejében tárgyalgatott a kormány képviselőivel, a BKV fejesekkel, pártok képviselőivel. Hobbiból, jó szándékból, a nagy szíve miatt levette rólad a terheket. Hát az apád f**** kedves Gábor. Kit nézel te hülyének ??? Mennyit kapott feketén a haverod, innen-onnan, mintegy jutalékként, "részesedésért ", folytathatnám. Most meg magas a vérnyomása ? Hogy oda ne rohanjak, gyűjteni ne gyűjtsünk neki egy lélegeztetőgépre? A fél ország gyógyszereken él, magas vérnyomásos, rákos, öngyilkos és reménytelenül kétségbeesett miattatok te szemét, utolsó szemétláda, aki még arra sem vagy képes, hogy a saját szavaiddal eldadogj valamit, .... előre leírják neked.
Hányni tudnék.

mind2 (törölt) 2010.02.09. 10:14:00

@arlequin: tökéletes megfogalmazás, úgy ahogy van. Ennél jobban összefoglalva a lényegüket, még sehol nem olvastam. Gratulálok.:)

Tündér_Lala 2010.02.09. 10:18:49

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
"A maffiából nem lehet csak úgy kiszállni, és abbahagyni a lopást. Az nem úgy megy, hogy Demszky magának lop. Az SZDSZnek lop. Azok váltak mohóvá, akiknek a pénzesbőröndöket szállította."

Azt hiszem itt van a lényeg. Ha valaki lop a pártjának, akkor lop magának is, bőven. Ez így melegágya a korrupciónak és kontra szelektív, mert csak az kerülhet pozícióba aki hajlandó a törvénytelenségekre. Ez nagy baj és a kapzsiság, illetve a legfőbb vezetők erősen kifogásolható vagyonszerzései nyomán féktelenné vált a tevékenység.
Fontos lenne mindannyiunk érdekében, hogy a pártfinanszírozáson változtassunk, mert sokkal, sokkal többet bukunk így, mintha ellenőrzötten kapnának pénzt. Ez pedig pártfüggetlenül így van.

arlequin 2010.02.09. 11:13:28

@mind2:
jujj, úgy repes a szívem, hogy méltatják szépírói tevékenységemet! ;-))
köszi. mondtam én hogy 'egész jó kis írás'. főleg egy bolondtól... ...de ezt csak egy másik bolond értheti meg. gyanús vagy te nekem... ;-)

f.m.j. 2010.02.09. 11:22:47

@arlequin:

én is értettem, most akkor baj van? :)

arlequin 2010.02.09. 11:49:30

@f.m.j.: nem kicsi. az azt jelenti, hogy te is hajlamos vagy következetesen gondolkodni és tervszerűen megbolondulni, ami egy nagyon rögös út. éppen mint a kereszténység...

f.m.j. 2010.02.09. 11:54:34

@arlequin: jajjaj, azt is kicsit ismerem :)

arlequin 2010.02.09. 11:59:18

@f.m.j.: na erről beszélek. ha már egy kicsit ismered akkor beszippant, mint az örvény. csak óvatosan ;-) mondjuk bolondnak lenni a legkirályabb a világon. ('Ugye Király Uram? - Persze Bolond, persze.')

f.m.j. 2010.02.09. 12:09:08

@arlequin: a világ bolondjának lenni, és annak szemében a Valakiért, és/vagy Valaki miatt, ugyi?

f.m.j. 2010.02.09. 12:12:26

A világ bolondjának lenni, és annak (a világnak) szemében bolondnak látszódni/látszani a Valakiért, és/vagy a Valaki miatt, ugyi?

arlequin 2010.02.09. 13:04:55

@f.m.j.: én ezt már nem is értem. ahhoz hülye vagyok. ;-)

inkább hányok egy modern cigány-kereket: DIGITV...

broáf

f.m.j. 2010.02.09. 13:52:53

@arlequin: amúgy nem rögös, keskeny

arlequin 2010.02.09. 15:00:51

@f.m.j.: nem nagyon ismerek 'rögösebb' utat, mint a pengeél...

redriot77 2010.02.09. 15:40:54

@picur3ka/beleallos kampany: kezdetnek nem rossz ez. Először meghallgatják, aztán kihallgatják. Szerintem már ettől is kész van Gabi: a tegnapi stand up show amit előadott amolyan előmenekülés volt. Azért állt ki és mondta el a szánalmas kis mondókáját, hogy utána ne baszogtassák ilyen bizottságos-meghallgatós dolgokkal.

Székely Gábor "meghívása" is kellemes meglepetés. Biztos szarabbul fogja érezni magát, mint ezen a bulin:
m.blog.hu/ki/kiforditott/image/ahitgyuli.jpg

redriot77 2010.02.09. 15:43:43

@f.m.j.: ezt nem lehet majd neten visszahallgatni? Az ilyen műsorok olyan kellemesen felnyomják bennem az adrenalint. :)

kuki123 2010.02.09. 16:15:18

kuruc.info/r/22/54945/

Mit mondanak a börtönőrök az előzetesben lévő BKV vezérkarnak lámpaoltáskor?

- ???
- Tessék vigyázni, az ajtók záródnak.

XD :D

f.m.j. 2010.02.09. 17:29:26

@arlequin: ne ess túlzásba, nem pengeél, csak keskeny

arlequin 2010.02.09. 17:36:44

@f.m.j.: egy bolondnak nem tudsz annál keskenyebbet mondani ;-))
és azon nem lehet túlzásba esni, mert rögtön leesel... ;-))

f.m.j. 2010.02.09. 17:42:23

@arlequin: nem esel le, mert annyira belédvésődik, minél jobban ficánkolsz, annál méllyebbre megy... és haladni se lehet ;-)

arlequin 2010.02.09. 17:43:27

@f.m.j.:
ugye ismered a magyar népmeséket? a vasbocskor mond neked valamit? ;-)

f.m.j. 2010.02.09. 17:54:50

Az igazi bolond mezítláb, becsületesen küzd

f.m.j. 2010.02.09. 17:56:40

mit neki vasbocskor :) meghagyja a kóklereknek :P

arlequin 2010.02.09. 18:11:13

@f.m.j.: bolond és becsület? haha. jó vicc. becsület csak azoknak kell, akik nem őszinték és másokkal mérik magukat. a bolond túl van a becsületen és a becstelenségen. szavakon és fogalmakon. és a bolond csak egyszeres bolond, nem pedig kétszeres. ha kétszeres lenne, akkor nem használna 'vasbocskort'. de így... ;-)
OFF: ezt itt fejezzük be. demszkáj beszélt UFF

f.m.j. 2010.02.09. 18:20:29

@redriot77: szerintem meg lehet hallgatni

www.klubradio.hu/index.php?id=28

ott van a Reggeli Gyors mai adásában, gondolom arra kell kattintani, 7-8ig volt vendég a spanglis csávó

f.m.j. 2010.02.09. 18:23:16

@arlequin: "ezt itt fejezzük be". Oké, már csak annyi engedtessék meg nekem, hogy akiről te beszélsz, az halott. Bocs, hogy tévedtem, tudd be annak, hogy nem vagyok jó emberismerő, kár, mert jó bolondnak tüntél ;P

arlequin 2010.02.09. 18:33:32

@f.m.j.: haha. igen halott. igazad van. a világ számára mindenképpen. nem tud vele mit kezdeni. jó bolond? olyan nincs. csak bolond van.

f.m.j. 2010.02.09. 18:42:08

idesüssetek!

www.magyarhirlap.hu/belfold/kuncze_gabor_lehet_az_mszp_fopolgarmesterjeloltje.html

@arlequin: most be kellet fejezni, vagy sem? Amúgy vannak gonosz bolondok is, te is tudod :)

f.m.j. 2010.02.09. 18:44:39

idesüssetek!

www.magyarhirlap.hu/belfold/kuncze_gabor_lehet_az_mszp_fopolgarmesterjeloltje.html

@arlequin: most akkor be kellett fejezni, vagy sem? amúgy vannak gonosz bolondok, te is tudod

f.m.j. 2010.02.09. 18:49:43

bocs, elszállt, aztán mégse :)

belzebubó 2010.02.09. 18:50:01

@f.m.j.: most Iványi Gábor mosdatja őket Jozefinának és elmondta, hogy csökken a bűnözés ezt mindenki tudja és egyébként a cigányok Európa legbékésebb népe.

f.m.j. 2010.02.09. 18:52:16

@belzebubó: hallgatom, hallgatom :)
igazi elfogulatlan tájékoztatás
Iványit különösen gyűlöletes a szememben, tudom nem túl felebaráti, de nekem az az ember nem felebarátom, nem is ellenségem, egyszerűen nem ember, rosszabb a cigányoknál is

arlequin 2010.02.09. 18:52:56

@f.m.j.: azok őrültek, nem bolondok. végülis mindegy a megnevezés. de igen, vannak. kevés, párját ritkítja.

picur3ka 2010.02.10. 11:00:15

A BKV részéről a társaság egy volt vezérigazgatója, Aba Botond írta alá a papírt. A metróépítés ügyében a rendőrség hetek óta nyomoz hűtlen kezelés miatt, de az ügyben hírzárlat van. A lap szerint azt is vizsgálják, hogy politikusoknak közük lehet-e a metróépítkezés megdrágulásához, és hogy egyes kivitelezők újabb és újabb többletköltségekkel állnak el

a bekavezik egy uj ige mar...

picur3ka 2010.02.10. 11:06:59

Ha Mesterhazy megmurderlodik, akkor egy fontos tanuval kevesebb, ugye...

arlequin 2010.02.10. 11:12:09

@picur3ka/beleallos kampany: jó meglátás. jól meg fogjuk látni ;-)

derelyegrádi szellem 2010.02.10. 13:20:12

Csoda, hogy ideges Demszky? :

"8 ,8 milliárd forintról kötöttek tanácsadói szerződést egy céggel a 4-es metró építői.

A szerződést a BKV kötötte az Euro metro Kft.-vel. Úgynevezett projektvezetési tanácsadásért 7,2 milliárd forint és 5,9 millió euró (1,6 milliárd forint) illeti meg a tanácsadót. A szerződést Aba Botond, a BKV korábbi vezérigazgatója és az Eurometro ügyvezetője írta alá.

Már korábban gyanúsnak találta a metró építését a rendőrség is. Hűtlen kezelés miatt hetek óta nyomoznak, de a Budapesti Rendőr-főkapitányság hírzárlatot rendelt el. A nyomozás során azt is vizsgálják, hogy politikusoknak közvetlenül közük lehet-e ahhoz, hogy a metró munkái megdrágultak, s az egyes munkákat végző kivitelező cégek mindig újabb többletigényekkel álltak elő. – Olyan szerződéseket kötöttek a 4-es metrónál, hogy a kivitelezők diktálhatták a feltételeket. Ha késik az állomás befejezése, akkor az építő cégnek kötbért kell fizetnie.

Viszont közben kártérítést kap az alagútépítő, ha emiatt nem tud dolgozni. Az ő kártérítése azonban magasabb, mint az állomásépítő büntetése. Ha a két cég tulajdonosa ugyanaz, akkor munka nélkül jut pénzhez, hiszen a büntetés, amit az egyik cége fi zet, kisebb, mint amennyit a másik vállalkozása kap kártérítésként."

Az utolsó két bekezdés csak azok kedvéért, akik érteni szeretnék miért volt is az, hogy a Hídépítő - mint annak idején állította - miért nem tudta határidőre, vagy egyáltalán megépíteni a Fővám téri állomást. Meg hogy Demszky miért nem akarta nyilvánosságra hoznia szerződéseket. Aki bábáskodott e kiváló szakmai munkán (Klados Guszti bá) az kap havi 8.8 ,millió fizetést.

U.i a "kis" különbözet a két kötbér között NAPI 45 millió.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.10. 13:20:33

@arlequin: "ördögfattyak" na, ennek van zamata. Olyan klassz, XIX századi káromkodás. Mennyivel stílusosabb, mint a kurvaanyád, meg a lófasztmama. Grat.

picur3ka 2010.02.10. 13:42:15

@derelyegrádi szellem:

Ezek szabalyos uzletet csinalnak a semmittevesbol, az esz megall.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.10. 15:40:26

@picur3ka/beleallos kampany:

De legalább most nem jött be nekik, hogy "papíron minden rendben"

arlequin 2010.02.10. 15:45:58

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
na ha ez tetszik, akkor az egyik személyes kedvencem a: 'takonytemető' (zsebkendő)
és persze a démonivadékokról sem feledkezünk meg...
ámbátor ezek nem ütik meg az ördögfattyak színvonalát, ezt elismerem. de ez is, az is, hozott anyag ;-)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.10. 15:56:49

Kíváncvi vagyok, hogy ma a meghallgatáson mit nyökög össze D. Gábor.

süti beállítások módosítása