Skip to content


       Szűrés lista

Makaó vagy Ulánbátor: Jani házhoz megy, és dolgozik az országért

Dobolyi volt hétfő reggel a Mokka vendége, ahol nemcsak a makaói útról kérdezgették, hanem a 2 millió forintba kerülő mongóliairól is. (Veres Jani repjegye 1,1 millióba került, a neten 250 ezerért találtam, de az a fránya közbeszerzés de megdrágította ...)
Dobolyi szerint ennek az útnak "nagyon sok hozadéka lesz az ország számára". Lentebb kiderül, mekkora is ez a "hozadék", illetve ez a szó pontosan mit jelent a szocialisták számára...

Szóval Dobolyi elmesélte, hogy kerültek ők ketten Makaóra, hát ez valami hihetetlenül gyenge sztori volt.
A lényeg (04:30-tól): Az Európai Szocialisták Dobolyit, vagyis Veres János irodavezetőjét (!) delegálták Makaó visszacsatolásának 10. évfordulójára rendezett Nagy Kínai Kommunista Ünnepségre, Veres pedig ettől függetlenül éppen kínaiakkal tárgyalt Budapesten, akik meghívták Pekingbe tárgyalni, és ott felajánlották neki, hogy menjen el a makaói ünnepségre, majd gondolom a véletlenek szerencsés alakulása folytán egymásba botlottak a makaói utcán ...

Micsoda döbbenetes, elementáris erejű főnök-beosztott találkozás lehetett:

-János, maga itt?!
-Alexandra, micsoda meglepetés!


Ja, és bár a kínaiak hívták meg Verest, de az útját az MSZP fizette, Dobolyi szerint.



Ezzel szemben Veres azt nyilatkozta tegnap, hogy saját zsebből fizette makaói utazását Dobolyi Alexandrával, a titkárságvezetőjével.

Majd Bryan Synnott az origo kérdésére megerősítette, hogy a párt (Európai Szocialista) nem fizetett Dobolyi makaói útjáért. "Az Európai Szocialisták Pártja nem küldött senkit a Makaón rendezett ünnepségre".

Sőt, még az MSZP is megerősítette, hogy ők sem fizettek semmit.
 
Rég találkoztam ilyen kínos történettel ... nem tudják, hogy voltak-e Kínában? Nem tudják, hogy miért voltak ott? Azt sem tudják, hogy ki fizette az utat?

Önnel is történt már hasonló? Vagy politikusnak kell lenni, hogy ilyen rejtélyes dolgok történjenek?

Vajon pontosan mi és hogyan történt, hogy egyre kínosabb hazugságokba keverik magukat?
 
A videó:



De nem is ez az érdekes most már, hanem hogy mit csinált Veres a szuperfontos ázsiai országban, Mongóliában?



A mongol újság megírta (a linket köszönjük!):


HUNGARY TO GRANT USD 25 MILLION SOFT LOAN
2010-01-14 20:31:58

   Ulaanbaatar, /MONTSAME/ The third Mongolia-Hungary inter-governmental meeting of cooperation in trade, economy, sciences and technique was held Wednesday in the Government House. This meeting was co-chaired by Kh.Battulga, the Minister of Road, Transportation, Construction and Urban Development and a head of the Mongolian side of Mongolia-Hungary inter-governmental commission, and by Veres Janos, a plenipotentiary to the Hungary's Premier in charge of development of economic collaboration with Asian countries.
               
The two countries discussed issues of the bilateral relations and collaboration, and established some documents--a general inter-governmental agreement on financial cooperation for granting a soft loan of USD 25 million will be given by Hungary for repairing the "Biokombinat" state-owned enterprise; and a cooperation agreement between the custom organizations.
               
A cooperation memorandum was inked between Mongolia's Authority of Mineral Resources (MAMR) and Hungary's Service of Mining and Geology. The MAMR and the Hungary's Geophysical Institute signed a mutual understanding memorandum.
               
After the ceremony, the Premier S.Batbold received Mr Veres Janos, head of the Hungarian delegation. Batbold thanked for granting the long-term soft loan and congratulated for participating in the commission's meeting. He mentioned about the 60th anniversary of the bilateral diplomatic relations and marking it in a wide range.
               
The Premier told the delegation about his plan to visit Hungary, and conveyed a greeting to his counterpart of Hungary Gordon Bajnai.


Vagyis Veres arról tárgyalt, hogy 25 millió dolláros kölcsönt adunk Mongóliának (5 milliárd forint), a Biokombinat nevű állami vállalat felújítására. A Biokombinát projekt: vakcina fejlesztés.

A "Megállapodás" a Magyar Közlönyben:






Nézzük, a Kormányszóvivői Iroda olvasatában hogy szerepel ez a hír:


"Márciusban Magyarországra látogat a mongol miniszterelnök, Veres János ezt készítette elő. Ezenkívül részt vett a gazdasági vegyes bizottság ülésén, tárgyalt egy Mongóliában 40 éve működő magyar biokombinát engedélyének meghosszabbításáról, arról, hogy a Tudományos Akadémia tanulmányozná a mongol ásványkincseket, és a két ország közötti vámügyi megállapodásról is."


Aki kiolvassa a sorok közül 25 millió dolláros kölcsönt, kap egy emlékeztető bögrét!

Ugyanez Veres Jani tolmácsolásában: "Mongóliában nem csak ketten voltunk, más minisztériumból is utaztak a delegációval, az út fontos államérdeket szolgált, megérte a rá költött pénzt, és természetes, hogy beosztottját magával vittem, hisz Dobolyi éppen a keleti országok szakértője."

Vajon most Veres a 2 millióra vagy az 5 milliárdra gondol?! Megérte, ja ... előre a baráti Mongóliáért!

A Biokombinathoz ennyi köze van Magyarországnak: 


"In 1973, an agreement was concluded on the Scientific and Technological cooperation between the Songino Biocombinat and the enterprise Phylaxia of Hungary. The technical and the technological level of the new Biocombinat has reached a much Higher extent amongst the members of the Council of Mutual Economic Assistance (COMECON).

In 1990, the Hungarian specialists returned to their country and the Mongolian national workers, specialists and employers accepted the responsibility of leading and managing the production by themselves. Despite financial, material, technological and certain management difficulties, the Mongolians have proven that they have the capacity to manage the production independently."


Magyarul:
"A 70-es években magyar gazdasági-műszaki közreműködéssel olyan nagyberuházások készültek el, mint a Harhorini Malom, a Szonginói Biokombinát (állatgyógyászati termékeket előállító nagyüzem), a Darhani Vágóhíd és Húskombinát, az Ulánbátori Ruhagyár, magyar geológiai expedíciók, s magyar vízügyi szakemberek csoportjai dolgoztak évekig Mongóliában."

Szóval mi támogatjuk egy kis baráti elvtársi kölcsönnel ezt a mongol gyógyszergyárat. És Veres zsírozta le a bizniszt. Nice!

És akkor egy kis pdf-csemege Soros György honlapjáról:


Below is the list of enterprises and economic entities to be privatized in 2005-2008:

1. Economic entities
-"Gobi" Shareholding Co. By open tender
-"Buligaar" Shareholding Co. By open tender
-"Mongol Camel Wool" Co., Ltd. By auction sale
-"Darkhan Makh-Expo" Shareholding Co. By auction sale
-"Gan teerem" Shareholding Co. By auction sale
-"Mongol-Bolgargeo" Co., Ltd. Preferably by sales’ offer to Bulgaria
-"Mongol-Czechmetal" Co., Ltd. Preferably by sale’s offer t Czech Republic
-"Darkhan metalurgy factory" . By open international tender
-Aerogeodesy State Enterprise, Cartography State Enterprise. By open tender among investors
-Hovd cement factory
-"Hutul cement" Co., Ltd. By opoen tender
-"Biokombinat State Enterprise. By open tender
-Mongolian-Russian Joint Erdenet Co., Ltd. and "Monrostsvetmet" Co., Ltd. Privatization scheme yet to work out



Jól látom, Jánosunk átnyergelt a színesfémbizniszről a gyógyszeriparba, és magyar állami pénzen kipofozzák a nagy mongol állami céget, hogy aztán (Sorosék) megprivatizálják?!

Mindenezt titokban, pofátlanul és 90 nappal a választások előtt?

Akkor vajon mit művelhettek az elmúlt 8 évben?

Érdekesség:
Phylaxia  Pharma Zrt.
állatgyógyászati termékek, agrobiológiai készítmények, rovarirtószerek gyártásával foglalkozik. A tervezett projektek közül példaként említették 2009-ben Mongóliában, a Phylaxia által felépített szonginói biokombinát rekonstrukcióját, amely 25 millió eurós beruházást igényel.

Nos, úgy néz ki, nem ők ruháznak be, hanem a magyar állam ... miért is verné ilyen költségekbe magát egy magáncég, nem?!

Címkék: mszp botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr211780921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy állítás egy tagadás 2010.02.23. 09:53:58

 Vastagbőr cikk : Index cikk :  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2010.02.23. 08:40:09

és hát mi buktatta le? A saját farka, hehehe, olyan kisstílűen megy ez az egész, csak a pénz megy nagyban.

dr. Aullah 2010.02.23. 08:41:39

De akkor most ezért kapjon valamit... ne sumákolják már ezt is. HAZUDIK, NYÍLVÁNVALÓ! Összevissza beszélnek.

Az ilyen hírektől kinyílik a LMPVS a zsebemben.

BrotherLouie 2010.02.23. 08:44:24

Imádom az ilyen cikkeiteket!

kenájkikit 2010.02.23. 08:45:42

amekkora pénzekkel itt játszanak, nyilvánvaló, hogy következménye nem lesz, de lagalább a hírekben legyen benne és minden kurva mszp szavazónak magyarázzáak már el, hogy ezek mit művelnek az ő pénzükből is.

VR6 2010.02.23. 08:46:47

@Aullah: Ááá úgysem fog, itt nincs semminek sem következménye.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.23. 08:48:59

Ez a pina is hazudik! Valaki talál olyan cikket ahol a PES elismeri, hogy ezt a cédát küldték és fizették az útját? :)
Jó kisVeres tanítvány. Avagy zsák a foltját!

arlequin 2010.02.23. 08:53:58

szerintem is nagy hozadéka lesz Mo-nak.
ha a szandi teherbe esett, az plusz egy 'fehérgyerek' a zországnak. az pedig bármi pénzt megér.
nem fijjug?

reKorrekt 2010.02.23. 08:56:10

Teszi mindezt úgy, hogy közben emberek küldenek haza kórházból, mert nincs pénz. Foglalkozás körében elkövetett emberölés? Moccskos gecik!

snq 2010.02.23. 09:00:01

de buták voltak, hát egyszerűen titkosítani kellett volna

alfa.orionis 2010.02.23. 09:00:19

Makaó nagyon fontos hely, hiszen Kína Makaó része- mondja Alexánk (1.09-nél)
Tovább nem is néztem:))
Lehet, Mongóliát is Makaóhoz csatolták azóta?

DopeBob 2010.02.23. 09:01:40

Népszavazás a mentelmi jog azonnali megszüntetéséről? Egyáltalán ki a f@aszom találta ezt ki, hogy mentelmi jog?

kuki123 2010.02.23. 09:01:58

jujj...
új irány.....mondgólia...
új emberek LOL

az a videó...a becstlen brigantikból NICE! XD

off a kuruc feltörte a választás.hu-t....poénos de azon kívül hogy rámutat mennyire sérülékeny a rendszer...kurvára nem vicces

arlequin 2010.02.23. 09:03:06

veres visszakozott...
index.hu/belfold/2010/valasztas/veres_most_mar_ugy_emlekszik_sajat_penzbol_utazott/
egyre jobb. mit fog szólni az asszony, hogy költi a házipénztárt?

Mr. Acid 2010.02.23. 09:05:27

Csak 5 milliárd? Annyit egy jobb hétvégén elverek...

DopeBob 2010.02.23. 09:05:57

Az a nagyon durva, hogy ez egyetlen egy eset, ami véletlenül kiderült, erről is hazudhatnak össze vissza következmények nélkül, a fizetésemnek meg elveszik a felét, mert hogy nincs pénz... de van, csak kurva rossz helyen!!!!!

Float 2010.02.23. 09:07:24

Az vesse rá az első követ, aki nem utazott még Kínába a szeretőjével állami pénzből. Továbbá szeretném ha most minden kommentelő magába szállna, és a vissza nem térítendő milliárdos állami támogatásból felfuttatott, majd fillérekért kiprivatizált mongóliai cégeinek listáját egy A4-es lapon megküldeni a blikk/origó/vastag oknyomozóinak, csak hogy mindenki lássa, hogy mennyire a nép fia ez a Jani, köszönöm XD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.23. 09:07:42

Phylaxia Pharma Zrt. állatgyógyászati termékek, agrobiológiai készítmények, rovarirtószerek gyártásával foglalkozik. A tervezett projektek közül példaként említették 2009-ben Mongóliában, a Phylaxia által felépített szonginói biokombinát rekonstrukcióját, amely 25 millió eurós beruházást igényel.

Lám-lám, miket dob ki a fránya Google ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.23. 09:09:13

Még örülhetünk is, hogy 1 év alatt a 25 millió EURÓBÓL -> 25 millió dollár lett!

Spóroltak nekünk 1 milliárd forintot ...

arlequin 2010.02.23. 09:09:24

na most jobban észbe kaptam és szaftos bugyturka-hurka részleteken túl immáron szemlélem a kibontakozó nemzetközi zsidó-magyar-mongol összeesküvést.
tehát:
1. Veres a MI pénzünkön (mer' én is adófizető vagyok ám!) kistafírungozza a biokombinátot
2. Soros papa szaré'-húgy' megveszi az ottani hazaáruló policicusoktól
3. aztán gondolom visszaoszt a mongoloknak is meg a janinak is.
4. nekünk mi marad? vastagbőr és ökölbe szorult talpak.

szép az élet trallala
ha van sok péz trallala
szandi-jani trallala
meg a jó soros papa
dől a mongol trallala
szép makaó trallala
saját utak trallala
a veres jól megszopja?
faszt, fiacskáim, azt...

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.02.23. 09:13:29

@reKorrekt: ha már egészségügy, részlet dr. Csókay András egyik cikkéből, csak hogy megértsük, mit is jelent többek között a "tönkretették az egészségügyet" frázis:

"Az egyik fővárosi kórházban, ahol baleseti, így égett sérülteket is ellátnak, elkeseredetten mondták az orvosok, nővérek, hogy a gyógyszerkeret brutális csökkentése miatt nem tudnak elegendő fájdalomcsillapítót adni. Dobálják magukat kínjukban a megégett betegek, ezért le kell kötözni őket. Így viszont az erőlködéstől néha az ízületeik ficamodnak ki, növelve ezzel kínjukat. A sikoltozó, szenvedő betegek szörnyen megviselik a személyzetet. A megvonások miatti olcsó, korszerűtlen kötöző anyag az égett, illetve fertőzött sebekbe beleragad. A napi kötözés során is kellene adni fájdalomcsillapítót, amire megint nem jut keret, nincs pénz. Van olyan orvos, nővér, aki emberségből inkább a saját fizetéséből szerez be fájdalomcsillapítót, korszerűbb kötöző anyagot, kenőcsöt, mert nem bírja az állandó sikoltozást, ordítozást, nyöszörgést."

bocs, az offért.

arlequin 2010.02.23. 09:14:11

@zero: neked mekkora igazad van! csupa szívjóságból spóroltak nekünk. és miért nem tudunk annak örülni, hogy a keleti piacokon is terjeszkedünk? hisz' a vona is megmondta, meg a viktor is beszélt erről. jani mindössze elkezdte pozi-cionálni (á la soros) magát a jobbik nemzetgazdasági kabinetje felé. rendes tőle. a nép igaz fijja!

jozicsenko 2010.02.23. 09:18:16

@arlequin: elviszi a kertészt Balira, saját költségen...

alfa.orionis 2010.02.23. 09:18:53

@alfa.orionis: Mégis végignéztem az összes videót.
És nagyon röhögök! :))

(pont tegnap láttam a Becstelen brigantykat- de ezt a jelenetet soha többet nem kapcsolom Tarantinohoz! Mint tudjuk, az élet a legnagyobb rendező!)

magichorze 2010.02.23. 09:21:31

az vesse rájuk az első követ, aki minden makaói útjára emlékszik

arlequin 2010.02.23. 09:29:29

@reKorrekt: hasonló dolgok vannak országszerte...
@magichorze: és sem emléxem mikor jártam arra utoljára. feledékeny az emberfajta...

f.m.j. 2010.02.23. 09:30:23

@xanax: írnék erre valamit, de a káromkodáson kívül semmi, de semmi nem jut az eszembe, nagyon sajnálom a betegeket, magunkat, mikor lesz vége ennek a lázálomnak, amit Magyarországnak hívnak?

alfa.orionis 2010.02.23. 09:30:46

@zero: Lepkefing ez! Szigorúan szakmai alapon..

minimalista 2010.02.23. 09:31:16

Ez a pénzfeltöltős-eladós játék nagyon ismerős valahonnan a Kárpát-medence környékéről, ja igen, ha jól emlékszem a Postabank vagy mi...:S

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.23. 09:32:07

@f.m.j.: Hát véleményem nekem is csak nagyon hosszú káromkodásban ölthetne testet.
de röviden csak L.M.P.V.S

kuki123 2010.02.23. 09:33:29

remélem akkora szarvihar lesz belőle hogy az mszp 10% veszt még

de a leglényegesebb hogy állami pénzen felújítják 5miilliárdért és utánna privatizálják és ÉPPEN SOROS GYÖRGY veszi meg lol

na ez ment itt 20 évig pontosan így....

na de érdemes megnézni a SOROS GYÖRGY LISTÁT...privatizálandó cégek..
és ez az a SOROS GYÖRGY aki ellen franciaországban elfogató parancs van mert a francia frankot(akkor még) majdnem bedöntötte...

mellesleg zsidó :)
és a lista a kurucon jelent meg, valaki véletlenül észre vette és kirakták

Lake 2010.02.23. 09:36:38

Nem, nem kell ezek után nyomozni, meg bíróságok, stb...nem! Ezeket el kell kapni a nyílt utcán és jól p.csánrugdosni!...mert az legalább fájna nekik! Ezek másbók úgysem értenek, de a fizikai fájdalom, az méltó büntetés lenne nekik. Ja, hogy ez már fasizmus? Neem, nem az, ezek csak bolsevista módszerek, azt meg szabad tagadni, ellentétben a fasizmussal...tegnaptól (tudom csúsztatok...leszarom:D)
Defenesztrációt!!! ( képviselők ablakon való kidobálása a középkori Prágában)

Palmer, Laura (törölt) 2010.02.23. 09:38:16

@volánrulz: Sajna csak lószarvihar lesz belőle, kattognak kicsit még a kétmillás úton, és ennyi.

Amúgy szegény Szandi nem egy okos, de a kiruccanásaiért azért keményen küzd. Én inkább elégítenék ki orálisan egy lovat, mint ezt a verest...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.23. 09:40:03

@volánrulz:

1 .Soros György aranyba fekteti a pénzét.

2. "Egyes lapokban hangsúlyt kapott a bányászati, geológiai és geofizikai együttműködés kérdése is az aláírt dokumentumok kapcsán." - Veres János

Biztos nincs összefüggés ...

justicar 2010.02.23. 09:44:30

Ez tisztára mint az alkonyzóna. Van ami megtörténik azt mégsem, van ami meg sem történik, azt mégis nyilatkoznak róla. Vicc az egész, csak már nem tudok rajta röhögni.

reKorrekt 2010.02.23. 09:44:31

Jól emlékszem hoyg veresnek már nincs mentelmi joga, mert le kellett mondania róla mikor az eubankba jelölték? Itt az alkalom kedves fidesz...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.23. 09:47:47

@laspalmas: Kérdem én mi a búbánatos faszért segélyezgetünk mi bárkit is amikor a kilóg a szaros seggünk a szakadt gatyánkból??? HeY!

arlequin 2010.02.23. 09:48:37

@zero: ez a soros-lista gyakorlatilag fedi a mongol bánya-, és építőipar nagyját. tudod mi jut eszembe?
a zorbánbányák.
meg a strabag-demokraták.
meg az autópályaépítések.
meg a bauxit.
meg az urán.
van még. mondjam tovább?

arlequin 2010.02.23. 09:49:22

@Noname Cowboy: ebből láccik, hogy nem vagy lyó keresztény.
"segély, segély über alles!"

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.23. 09:50:54

@laspalmas: Hát ahogy a kinéz a mellette lévő rendeletekkel összehasonlítva itt kvázi egy sajtfecnin leírva adunk 25M USD-t! Ha én hitelt veszek fel akárcsak 1 millát is 5x hoszabb szerződésben köteleznek mindenfélére a bankok!

kuki123 2010.02.23. 09:51:59

@zero: fogadjunk, hogy mongoliában sok arany van...
nincsenek környezet szabályok: simán lehet ciános technikát használni

v_feco 2010.02.23. 09:52:44

ha jol olvasok a sorok kozt fizettunk azert h jani elkenje alexandra szajat egy makaoi szallodaban...nagyon tuti...mar biztos untak az irodai iroasztalt...

sorokinV 2010.02.23. 09:54:00

Harmadsori olvasatra is annyira hihetetlen, szürreális a történet.

z666 2010.02.23. 09:55:31

@volánrulz: Tegyük hozzá, hogy Orbánék is Soros-ösztöndíjjal tanultak annak idején, tehát jó kis cionista kiképzést kaptak...

OFF:
NEM VOLT HOLOKAUSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De már igazán csinálhatnánk egyet...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 09:57:40

faszvagyok. elsore sikerult 208.000 ft-ert talalnom repjegyet mongoliaba. kozbeszerezzek-e inkabb?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.23. 09:58:17

Zero, nagyon jó lett a poszt. Szépen utána mentél a dolgoknak.
Egyébként meg ennyit soros "üzleti zsenijéről". Így bárki multimilliárdos lenne hamar.

m.logic 2010.02.23. 09:59:18

@zero: Az ilyen cikkeket elkülditek a Jobbiknak, Fidesznek, Sólyomnak, rendőrségnek, ügyészségnek...?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.23. 10:01:23

@Noname Cowboy: Nem lenne ilyesmivel baj, ha utána magyar cégek bányászhatnának mongóliában, csak az a gusztustalan, hogy veres-soros magánmutyi lesz belőle. Az lett volna a jó, ha mongol testvéreink amikor megérkezett ez a küldöttség, mindjárt lenyilazták volna őket a ge**be, és elásták volna a sztyeppén. Akkor ajándékba is megérte volna adni a 25 milla dollárt.

kuki123 2010.02.23. 10:03:03

@laspalmas: wow olvastad lejjebb is?
A Magyar Köztársaság Kormánya és a Ciprusi Köztársaság Kormánya közötti
kétoldalú kutatás-fejlesztési együttmûködésrõl szóló megállapodás
szövegének végleges megállapítására adott felhatalmazásról

cipruson mit kell kutatni és mit lehet fejleszteni? vagy csak én nem vagyok képben?
a 8890-es oldalon fél oldal csak...

picur3ka 2010.02.23. 10:07:27

@Lake:

Ez nagyon jo. Igen, a bolseviszta modszerek legalisak, nem is volt olyan, ezeket kell hirdetni.

kuki123 2010.02.23. 10:13:21

@órarugógerincű felpattanó: 20 évig így ment...az üzlet...és így szakemberek ők(a fidesznél is) csak volt a hevernak egy tuti tippe

továbbá leszarom hogy Veres (Zidán) Sanyi kivel kevél számomra kurvára mindegy...már az sem üti meg nálam a lécet hogy közpénzből basztak el 2 milcsit repcsire
de még abban is benne vagyok ha az állam vásárolt volna ott aranybányát vagy tudom is én mit szarnám le ha azt a pénzt, értéket ide hozná és látna.....de nem ez az ő kis magán mutyjuk az adófizetők pénzén ....ami véletlenül kiderült...
remélem délutánra már az ügyészségi és a rendőrségi szóvivő fog magyarázkodni....

tényleg kiküldjük az egész pereputtyot lenyilazzák a sztyeppén...WIN

Bicskas 2010.02.23. 10:15:43

-"Mongol Camel Wool" Co., Ltd. By auction sale
Ezt nem vesszük meg? Úgyis sokat emlegetjük a "Tent Cityt" de mennyivel menőbb lenne egy "Jurta City".

m.logic 2010.02.23. 10:16:18

Amúgy Soros 80 éves. Több pénze van, mint Mo-nak. Valószínűleg több mindent irányít a világon, mint bárki más. Mi a faszt akar még ez a tetű és miért pont tőlünk lop?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.23. 10:16:26

@Ásómaci: Kell az a harmadik hely a listán, hogy meglegyen a mentelmi jog. De kell a két harmad is, legrosszabb esetben a jobbikkal, hogy le lehessen pattintani a mentelmi jogot.

sorokinV 2010.02.23. 10:17:46

@volánrulz:

Magánmutyi, ami mellett még kiszórtak 25 MD USD-ét is.

f.m.j. 2010.02.23. 10:18:43

@m.logic: mert mi hagyjuk. Ha meg nem hagynánk, bizonyára nácifasisztakirekesztőhatárrevizionistairredentavendettákok vagyunk

órarugógerincű felpattanó 2010.02.23. 10:19:00

@volánrulz: fidex nem ilyen volumenben dolgozott. Ott is voltak előnyös üzletek a támogatóknak nyilván, de mégis akkora háttérrel is csak kajaibrahimozni meg szőlőbányákozni tudtak pedig láttuk, hogy akár a titkosszolgálatot sem voltak restek használni.

f.m.j. 2010.02.23. 10:19:30

Ki találta ki a mentelmi jogot? Vagy ez mindenhol így van a világon?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.23. 10:19:34

@órarugógerincű felpattanó: mármint akkora háttérrel a szocik, nem tudtak hozni komoly ügyeket, csak a kicsiket fújták fel.

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 10:20:40

@Vendash: Hát ők maguk. Valahogy csak meg kell úszni a részegen okozott baleseteket, zsarolást, korrupciót, uzsorát...
@volánrulz: Már látom, vezető hír lesz: a Vastagbőr és stábja megbuktatta a kormányt... alig várom :)
@m.logic: nyugi, azok már hivatalból olvassák...
@sorokinV: ugyan! Csak reálpolitika, nemzetközi méretekben.
@arlequin: hoppá! Felvásárolják Mongóliát is?

f.m.j. 2010.02.23. 10:21:27

@zero: szerintem ne örülj annyira, de szeintem olvassák ők azt maguktól is, de nem feltétlenül azért, mert tetszik nekik :) belenéznek a nép tükrébe, aztán gyorsan elfelejtik mit láttak :P

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 10:23:27

@m.logic: soros az egyik legszemetebb antimagyar hazaarulo zsido geci. Erdemes megnezni az indexes archivumban a soros cikkeket. nagy gazadasagi joslasokat. Kurva nagy atveres az egesz.

beeteti a tomeget a faszsagaival hogy ez meg ez lesz. es kurvara az ellenkezojet cselekszi. nem egy esetben fordult mar elo.

az otp elleni tamadas is szanalmas volt. ez nevezi meg magat magyarnak.

golyot neki. remelem hamarosan megdoglik.

m.logic 2010.02.23. 10:24:22

@zero: Jó lenne, ha a Hirtv beolvasná, vagy a Jobbik "zsidózna" egyet és bekerülne a hírekbe.

Marcellusca 2010.02.23. 10:24:50

Muhaha!

Cherchez la femme.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 10:25:52

@zero: szeritnem baszottul kellene.
az emberek hulyek. bakker, a kozvetlen csaladomban azt kapom vissza, mikor emlegetem ezeket a dolgokot: hogy csak egy forrasbol tajekozodok, es nem is igaz amit mondtok, nem is igy van, es a masik part is ugyanolyan lesz, es nem lehet semmin valtoztatni stb.

komolyan, megerdemeljuk, hogy ilyen szarban elunk. megerdemeljuk az adoterhet, az illeteket, a segelyek kifizeteset, az allamadossagot, minden. Milyen nep az, aki nem kepes tenni a sajat erdekeben, mert UGYSEM VALTOZIK SEMMI? brrrr...

ezert szavaznak a hulyek ugyanugy az mszpre, mint eddig...
[meg szerintem a fideszre is, mert azok sem csinaltak semmit az elmult 12 evben...]

birkanep.

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 10:29:14

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: nincs ebben semmi meglepő, ez a tőzsdecápák bevett módszere. Az, hogy hányan mennek tönkre, hányan pusztulnak bele, senkit nem érdekel.

arlequin 2010.02.23. 10:32:00

@Bicskas:

jurtaváros
(by arlequin)
szép kerek a jurtaváros
ki itt lakik az mind sáros
nem kell ide csendőrbrigád
önként húzzák a rabigát
szép csíkos az öltözet
tisztán fénylik a körlet
kerekerdő-jurtaváros
tárt karokkal vár rád jános!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 10:32:14

@Kartal (aki beleszól): persze, ertem en. csak a tetu index meg lehozza focimkent. ha sorost latok, mar ra sem kattintok. ugyanez van az indexes ciganysajnaltato cikkekkel: erezzek, hogy nem erdekel senkit. ezt kene tenni mindenkinek. hatha rajonnenek hogy nem eri meg ilyet irni.

z666 2010.02.23. 10:35:58

@m.logic: Mert a neve magyar, ezért minket jobban gyűlöl a többi gójnál.
Azért a fő Rockefeller és Rotschild sokkal befolyásosabb ennél...

z666 2010.02.23. 10:37:32

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:
"2ezert szavaznak a hulyek ugyanugy az mszpre, mint eddig...
[meg szerintem a fideszre is, mert azok sem csinaltak semmit az elmult 12 evben...]
birkanep. "

Az általános választójog az egyik legundorítóbb dolog a demokráciában.

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 10:38:42

Mongólia

Ez régi MSZP szokás. Az adófizetők pénzén megtámogatnak egy országot, aztán cserébe magánüzeleteket kérnek. Ezt már eljátszották Vietnam, Indonézia, és most Mongólia viszonylatában is. Most a Jani ennek intézésével van megbízva. Közben elugrik Makaóra is kicsit kikapcsolódni, intézgetni Alexadrát is.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.23. 10:38:51

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Tényleg tanulhatnátok már némi történelmet, a hülyeség szajkózásán kívül. Először pl azt, hogy mire is lett kitalálva a demokrácia, és hogyan működik. Aztán mondjuk referenciaként, hogy jó Mátyás királyunknak mennyi idejébe került, mire érezhető változásokat tudott véghez vinni, pedig ő despota volt, elvi egyeduralkodó. 9 évig tartott, csak az az időszak, hogy megszilárdítsa a helyzetét, komoly sereget állítson fel, és átalakítsa a pénzügyi rendszert.

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 10:43:08

@órarugógerincű felpattanó: és ő is kivel harcolt elsősorban? A magyar arisztokráciával. Komolyan mondom, évszázadok óta legádázabb ellensége a magyarnak a magyar.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.23. 10:43:47

@derelyegrádi szellem: Na hát ez az. Mi fieztjük a cimbik meg learatják a zsíros lepkevadészati bizniceket!

kuki123 2010.02.23. 10:45:35

OFF már reggel is mondtam hogy feltörték a VÁlasztsá.hu oldalt...de indexre csak most jutott ki a hír
index.hu/tech/biztonsag/2010/02/23/feltortek_az_orszagos_valasztasi_iroda_honlapjat/
az index lehagyta a dávid ibolya pártot
kuruc.info/r/6/55658/

kurucon már hajnali 3kor fenn volt :P
továbbá épül itt a magán vagyon szépen:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/23/epul_a_csanyi-agrarbirodalom/

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2010.02.23. 10:56:47

@volánrulz: Csányihoz.

Már hónapokkal mondtam, hogy az IMF hitel bankmentőcsomagaival az OTP nem a kis- és középvállalkozásoknak adott kedvezményes hiteleket (amit kellett volna), hanem Csányi jutott előnyhöz, amit a mezőgazdaságba pupmált bele. Csodálkozom, hogy csak most lett hír...

órarugógerincű felpattanó 2010.02.23. 10:57:43

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: konkrétan arra, hogy azt írtad, hogy a fidesz se csinált semmit. Egy pszichiátriai kivizsgálás nem ártana :D mszpsnek se neveztek még :D

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 10:58:40

@Kartal (aki beleszól): jah, jo volt a cikked. :)

ezt a feltorest nem ertem... bakker neha ugy erzem, mintha tiszta hulyek lennenek a kuruc infon. mi
a faszt ertek el ezzel az egesszel? semmi hatasa nincsen. csak par idiota megint tud jobbik ellenes jelszavakat skandalni.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 10:59:58

@órarugógerincű felpattanó: bocs, de ez a holokamus torveny ugy felbaszott... miutan elkuldtem, mar nem tudtam javitani.

amugy en regen fidesz szavazo voltam, de totalisan kicsinalt az, amit a fidesz nem csinalt az elmult nyolc evben. brrrr...

vomit 2010.02.23. 11:00:51

@xanax: ha zavarnak a sikoltozo egettek, akkor azon csak pislogni fogsz, hogy abszurdisztan evente milliardokat kolt nem letezo (lassan mondom: nem letezo) gyogyszerhatoanyagok licenszere.

snq 2010.02.23. 11:05:43

nem tudom milyen feltörésről beszéltek

kuruc.info/r/6/55658/
nézzétek meg a linkekben a 'nev'/'cim' paramétereket. ez 'feltörés'?

kovacssteve 2010.02.23. 11:08:05

Tényleg vicces, hogy senki nem tud semmit, senki nem fizetett semmit! Így én is kiruccannék most egy kis pihenésre!

2010.02.23. 11:12:48

Az államadósság több mint százmilliárd dollár, ehhez képest ez a 25 millió már aprópénz. :-(

kovacssteve 2010.02.23. 11:14:09

Persze, hogy saját pénzből fizette! Szerintem ő mindezt csak "miattunk" csinálja, a pénz neki nem számít! Köszönjük jani!

Marcellusca 2010.02.23. 11:15:42

@kovacssteve: Ja, ja!

Tényleg!
Nem akarja valaki kifizetni a jövőhavi Sopron környéki kiruccanásomat?
De, most komolyan!
Bp. - Balf - Bp., két éjszaka, panzióban.
Na, jó a borfogyasztásomat állom én.
xD

Lone Wolf 2010.02.23. 11:19:07

@volánrulz:

"cipruson mit kell kutatni és mit lehet fejleszteni? vagy csak én nem vagyok képben?
a 8890-es oldalon fél oldal csak..."

AZ offshore banktechnikák matematikai hátterét... XD

Zsombor78 2010.02.23. 11:20:59

Ez a Veres olyan mint a partja!Nem csak o utazgat kozpenzen a szeretojevel!Plusz meg magan uzleteket kot az adofizetok terhere!Igazi hazaarulo en azonnal felkotnem!!

kuki123 2010.02.23. 11:22:35

OFF:ez a pöcs index hozta a formáját:
index.hu/tech/net/2010/02/23/lenyomja-e_a_piros_alma_orban_viktort/

szemrebbenés nélkül állítják hogy alig vannak jobbikosak..
ahhelyett hogy az iwiwre felnéznének és láthatnák hogy van jobbikos klub és 21000 !ember van benne és akkor még a helyi és egyéb jobbikos klubokat még nem is mondtam ahol a 3-dik oldalig csak 400-on felüli...szóval úgy cirka 50000 ember...na jó legyen csak szerény 30e

a face book nem magyar..ergó szart se érdekel...magyar taglétszám az iwiwhez képest a szaros picsába sincs

azt már nem is mondom hogy az iwiwen a legnagyob fideszes klubb nem éri el a 2000-et se...
az első "a fidesz helyett a jobbik" is 2300fő is megelőzi

mszp 700 a legnagyobb
lmp 45
mdf 60...de csak 3 klub LOL
szdsz nincs

korrekt pártatlan média LOL

Tasli a blogger (törölt) 2010.02.23. 11:24:56

Ötezer millió forint kamataival segítünk valakin. Mongólián? Soroson?

Ej, de gazdag ország vagyunk!

dr. Aullah 2010.02.23. 11:32:46

Valszeg kimaradt nálam, vagy nem is lehet tudni, de KI CSINÁLTA a képeket? Mert én nem tudom.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 11:33:42

@volánrulz: az indexben ez rohely de kurvara. Nincs jobbik. Nem merheto. 1%-on van.
ugyanezt csinaltak az eus valasztas elott is.. talan meglesz a 4%.

sajnos ezek a "kozvelemeny kutatasok" is eleg nepbutito erovel birnak. Szerencsere ezt a szanalmas dolgokat - meg munkvera ciganyvedo munkassagat - kezdik egyre tobben atlatni. A nagy tagadasban az index lassan eljut oda, hogy eluldozi az olvasoit az allando cenzuraval es hazusagaival.

Amugy piszkosul nem azt kell nezni, hogy hany szazalek a jobbik. Mert azt ki nem szarja le?

Azt kell nezni, hogy 430.000 ember szavazott a jobbikra eus valasztasnal. Az 430.000 ember velemenye, akarata! Akarhogy is szepitjuk, az a szavazokepes lakossag legalabb 5%-a. [tekintve azt az extrem esetet, hogy elmegy a 8 milla ember valasztani.] Ha nem megy el, akkkor joval tobb.

Tehat itt nem az a kerdes, hogy van-e jobbik vagy nem merheto. Meg hogy az index mit csinal kinjaban. Meg hogy bajnai szerint a jobbik a kozellenseg.

Itt a fo dolog, ami szamit: azon emberke velemenye, akik a jobbikra szavaztak. Az a par szazezer - remelem valasztason egymillio feletti - ember, akik a tarsadalom reszet alkotjak. Nem ciganyok, mert azok nem ide szavaznak. Nem nyugdijasok, mert azok az mszpre szavaznak.
Hanem igenis, az aktiv dolgozok jelentos resze, a fiatalsag jelentos resze. Azok az emberek, akiket ha kivonnank a tarsadalombol, igencsak megereznek a hianyukat mindenhol.

Lehet cikkeket irni, meg tagadni: azokat szarod pofan, kedves indexes, akiktol a fizetesed egy reszet kapod.

Jobbik nincsen. de van 1 millio kiabrandult, elkeseredett, dolgozo, adozo, mostmarelegvolt ember. Nah, az szamit.

minimalista 2010.02.23. 11:33:55

Már megint szegény Veres Janit próbálja befeketíteni az álszent, reakciós média!
Hát nem veszitek észre hogy ez csak egy lejárató-kampány része, mellyel a tisztességes baloldali hazafiakkal (ilyenek ha kevesen is, de vannak!) sorsközösséget vállaló, ha lehet még tisztességesebb is igazabb hazafi maszop vezéreket próbálják besározni?!
Szegény Janink próbálja szebbé tenni silány hétköznapjainkat és ez a köszönet érte?!
Éjt nappallá téve értünk dolgozik mi meg szembeköpjük?!

Hát mit tehetné még hogy bizonyítsa hogy ő a legrátermettebb vezetőnk a gazdasági posztokra??
Szegény Jani, a "magyaros" mentalitás egyik fő áldozata, az igazság igazi mártírja ő ti meg észre sem veszitek!!!

Hányingerem van tőlünk! :D

Kenguru 2010.02.23. 11:34:13

Azt csondben megjegyzem hogy ha Soros aranyba fektette a penzet(azaz nem mindegy hogy o a sajatjat, vagy az alapkezelo cege az ugyfeleket) akkor pont az az erdeke hogy NE nyiljanak ujabb aranybanyak.

Az aranynal ugyanis az tud inflaciot okozni ha tobb lesz belole a piacon.

A Soros alapitvany pedig a Sorosnak nem hozza a penzt, hanem viszi. Ez az o hobbija a vilag jobba tetelere, szerinte.

Tudom hogy az alapbol antiszemitak ezt nem hiszik el, de ez van.

Azt tanacsoljak hogy ezt a ceget privatizalni kellene, hogy a mongol allam penzhez jusson.
Hogy ez mennyire jo otlet, az mas kerdes, de hogy ez megtortenik-e az a mongoloknon mulik, es nem a Sorosnak lesz belole haszna, o ilyenekkel nem foglalkozik.

Ezt a Veres Janit meg mostmar igazan meg kene verni. Illetve kiverni belole az ellopott penzt.
Ha esetleg elobb belehal, az jarulekos haszon.

Soros

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.23. 11:42:51

kapcsolat.hu/blog/a_holokauszt_tagadasrol

"Kedves Gyurcsány Ferenc !

Ezzel a bloggal megint bizonyította az emberi nagyságát.

Nagyon jó érzés, hogy még élhettem ebben a korban.

Ön kimagasodik a politikusok közül, így számomra érthető - bár nagyon sajnálatos - hogy támadják Önt, minden oldalról.

Bízom benne, hogy eljön az az idő, amikor kibontakoztathatja tehetségét a haza javára.

Végtelen hálával és szeretettel: Jupiter"

Nesztek, kávé helyett :)

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 11:56:04

@szmoker /segílyes/: kösz, pont most ittam volna egyet.

Félig OFF:
A BKV nem áll meg. Legalábbis a botrányok terén:
fmh.hu/belfoldi/20100223_botranyos_bkv_tanulmanyok
ON

f.m.j. 2010.02.23. 11:56:05

@szmoker /segílyes/: szerintem gúny, és irónia, annyira el van túlozva, hogy csakis paródia lehet. CSak így mehetett át a moderátorokon... csak be kell helyettesíteni a megfelelő szavakat, és máris egy gyalázkodó komment

kuki123 2010.02.23. 11:57:07

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: éppen azt számoltam az eus választás után hogy ha jó optimális az eset akkor 5,5 millión mennek el akkor is majdnem 10% simán

pedig azóta csak többen lettünk:)

egyébként csatlakoztam a jobbikhoz facbookhoz

néztem a többi facebookos jobbikfikázó klubbot..néztem iwiwen adatlapokat..azta kurva geci
zsidók buzik pénzügyileg eleresztett ...valami álomvilágban élő..csak bulizós képek...munkára beírva: semmit nem csinálok, bulizok és hasonlók :O

ráfeküdne a kuruc nagyon durva lenne

Marcellusca 2010.02.23. 11:59:18

@szmoker /segílyes/: Híínnye, bakker!
Még a gyomorsavam is felment.
Így ebéd előtt.
:D

reKorrekt 2010.02.23. 12:00:18

@volánrulz: 2006-ban 64% volt a részvéel ha jól emlékszem. Most szerintem többen leszünk, mivel aki a jobbikra szavaz az pl. mind el fog menni, ez tuti :) Én olyan 50 képviselőt jósolok be.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.23. 12:05:29

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Neharagudj, nem akarlak bántani, de a közvetlen családod nem kifejezetten zsenik gyülekezete. Meséld el nekik úgy, hogy megértsék, mekkora nonszensz az érvelésük.
Mondjuk tegyük fel, hogy albérletben laknak. Havonta jó nagy rakás lóvét fizetnek a lakás tulajának, cserébe ő befoltozza a tetőt ha beázik, megszerelteti a csapot ha csöpög, stb.
Aztán, amikor tényleg csöpög a csap, a tulaj bevallja, hogy bocsi, nem tudom megjavíttatni, mert momentán nincs rá pénzem. Pedig ugye azért kapja lóvét. A csap meg csöpög tovább.
Aztán egy szép napon jön egy másik pofa, aki azt mondja, hogy ha szeretnék, ő szívesen átveszi a kéglit, és becsszóra tényleg kezeli a problémákat.
Erre a tisztelt albérlő elküldi, hogy köszi nem, mert te is LEHET, hogy lopni fogsz, inkább fizetek tovább a jelenlegi szarjankónak, aki BIZTOSAN lop.
Nóóóórmális? Mekkora lúzernek kell lenni ehhez Margit néni, drága?

Valahogy így. Szerintem próbáld ki.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 12:06:39

tok nagy faszkalapsag ez a napi szinten nyomjak a false adatokat... hogy ez most ennyit csokkent stb. meg a jobbik nem merheto.

aki a jobbikra szavaz, meggyozodesbol teszi. az leszarja ezt a fostaligazast. aki meg emiatt nem szavaz a jobbikra, mert eppen a jobbik iwiw az index szerint csak 1000 fos, az menjen es szavazzon az mszpre, lmpre. stb. en szivem szerint az LMPvs -re szavaznek..

en nagy dobast varok a jobbiktol. Nem lepodnek meg, ha a fityisznek nem lenne meg a sima tobbsege sem. de hogy az mszp, lmp, jobbik egyutt ne erjen el csak 33% -ot azt kizartnak tartom.

verszoci nyuggerek: 15-8%, vernaci jobbikosok: 15-30%... plusz meg az apro.

nah, majd meglatjuk. mindenesetre az ilyen veres fele akciokkal kellene kampanyolni. menne is lefele a maszop nepszerusege.

Szebb Jovot!

Kampfer: te szdszre vagy lmpre szavazole? :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.23. 12:10:18

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: szerinted probaltam? amugy nem hulyek a csaladomban, de tenyleg nem. A fele hulye, de most az nem szamit, mert nem roluk van szo. :)

de egyszeruen amit te leirsz, az lepereg. Szerencsere csak az idos vonal a maszopos, de a fiatalokat nem tudom meggyozni a vernaculas elonyeirol. :)

jah, es tudod milyen kiabrandito? mikor ezekre az ervekre nem tudsz mit mondani?

hidd el, probaltam.
Mostanaban - x. probalkozas utan - mar inkabb elutom a temat viccel, ha oda kerul a sor.
kozben odabent faj a lelkem az ilyen hozzaallas miatt. Csak abban bizhatok, hogy az ido megvaltoztatja a szemleletuket. es termeszetesen abban, hogy a Jobbik bizonyit.

ha nem bizonyit, akkor kozvetlen kovetkezmeny - bar egymagaban nem szamit - minusz ket adofizeto az orszagnak. Es plusz ketto masiknak.

Ez van. Vagy itt elunk, vagy ha nem lehet, akkor ott, ahol erdemes.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.02.23. 12:13:48

mostanában ha politikáról van szó, mindig a következő Karinthy idézet ugrik be: "A kormány az a testület, ami mindig megtartja, amit ígér. Ha pénzt ígér, azt is megtartja."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.23. 12:21:21

""Mongóliában nem csak ketten voltunk, más minisztériumból is utaztak a delegációval, az út fontos államérdeket szolgált, "
Hát persze, csak elírták, mert ők a kormánypárt - > az ő érdekeiket szolgálta...

Ez nevetséges basszus, de jó, hogy mindjárt vége! Remélem soha többet nem lesznek szocik hatalmon!

Krikri 2010.02.23. 12:24:50

Facebook: 15ezer feletti rajonótábora van az almának:
www.facebook.com/pages/Vajon-lehet-e-tobb-rajongoja-ennek-a-szep-almanak-mint-Orban-Viktornak/319707227753?ref=nf
ez sztem csak "annyit" jelent h tele a hócipő....................

Krikri 2010.02.23. 12:27:06

Ez a cikk pedig nagyon tetszik, jó oknyomozó, a dolgokat összefüggéseiben látó anyagot olvasni.
A fotót pedig sztem az csinálta, aki BKV ügyben is borogatja a bilit (mert a rendőrségtől magától nem borulna) de úgysem tudjuk meg soha.

reKorrekt 2010.02.23. 12:30:23

@vomit: Ezt ki tudnád fejteni?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.23. 12:30:42

Amennyire "dübörgő" fejem ezt lehetővé teszi, próbálom értelmezni az összefüggéseket :)))

lényeg a lényeg, ez most 5*-os post, grat!

annyit megjegyeznék, hogy ne bántsátok Jánosékat! Biztos mindenki járt már úgy, hogy egy-egy "útjára" nem emlékszik, nemde? főleg a "vendéglátóipari hely" --> haza relációban igaz ez.

Bicskas 2010.02.23. 12:37:00

@arlequin: ez igazán jól sikerüt!

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 12:47:09

@Seduxen: de úgy még nem jártam, hogy a "vendéglátóipari hely" Makaón lett volna... arra azért emlékeznék.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.23. 12:53:10

@Kartal (aki beleszól): ááá, ez pusztán az alkohol mennyiségétől függ. én már jártam úgy, hogy nem csak azt képzeltem, hogy egy másik földrészen, de egyenesen egy másik univerzumban vagyok :)))

lehet, hogy Jánosunk is elkezdte pusztítani a nép ellenségét, és ez lett a vége :)

közben kibaszott az ablakon néhány milliárdot, de esetükben ennek a hírértéke erősen konvergál a nullához. 8 éve ezt csinálják, miért pont a végére változnának meg?

zsoltix 2010.02.23. 12:56:09

Megmagyaraznak mindent. Csodalkozom, hogy azt nem mondtak: rosszul tudja a sajto, nem Makaon, hanem Makon voltunk, csak elirtak.

arlequin 2010.02.23. 12:58:28

@Bicskas: á. csak kinyitom a fejem és már fúj is a bolond szél a bolond likból. ;-)
@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: nem ily egyszerű. ismerek én olyat, aki fiatal (34-35), viszont a saját zsebére szavaz. most gondolom a bokrosra. anyám (isten éltessen drága anyukám, csók a a családnak!) az madöf savazó 'nyuggyer' volt. most jobbikra fog szavazni. szóval nem ennyire egyértelmű ez a dolog. hirtelen felindulásból/indulatból/gyűlöletből/bálványimádásból szavaz a nép 70%-a. tetszik nem tetszik.
@Krikri: szerintem ez a piros alma a bokrosék ötlete. na majd nézzük meg. de nézd meg ezt:
www.bokroslajos.hu/
és ott figyel a piros alma beharapva... trallala

Krikri 2010.02.23. 13:01:00

@arlequin: én kaptam erre meghívót, az LMP-től. aztán h ki csatlakozik...

Bicskas 2010.02.23. 13:01:35

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: családban nem szabad politizálni. Nem ér annyit.

Krikri 2010.02.23. 13:02:58

itt a szöveg:
Vajon lehet-e több rajongója ennek a szép almának, mint Orbán Viktornak?
A(z) Lehet más a politika! tagjainak
Nándor Érsek-Obádovics február 15., 14:53 Reply
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Vajon-lehet-e-tobb-rajongoja-ennek-a-szep-almanak-mint-Orban-Viktornak

:)

arlequin 2010.02.23. 13:07:33

@Kartal (aki beleszól): a kocsira gondolsz, nem? nekünk is jól jönne. elférne a család... ja, hogy magamra gondolok? a nácifasiszták már csak ily önzők.

brainy_peter 2010.02.23. 13:08:50

"Vagy politikusnak kell lenni, hogy ilyen rejtélyes dolgok történjenek?"
Kérdésben a válasz...

Egyébként meg undorító, lehánynivaló fos amit művelnek, kezdve az ilyen követhetetlen és megmagyarázhatatlan utaktól a közösségi oldalakon látható vergődésekig.
Nem is írok többet, mert kinyomoznak, elvisznek a kgb-sek.

arlequin 2010.02.23. 13:34:30

@Bicskas: a családban nem szabad, ott muszáj... ha család nem veszi a fáradtságot és tisztázza le ezeket a dolgokat, akkor az felmérhetetlen károkat tud okozni. ésszel kell szeretni és szívvel gondolkozni. nem különválasztani a dolgokat.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.23. 13:41:11

"Veres János fehéroroszországi és mongóliai útjával kapcsolatban Molnár Csaba hangsúlyozta: oda a kormánybiztos a Magyar Köztársaság érdekében utazott, egy gazdasági vegyesbizottsági ülésen vett részt. "

arlequin 2010.02.23. 13:42:48

LOL!
csak most nézem a dobolyi-féle videót...
1:10-kor:
"Kína ugye Makaó része, ezt sok újságíró sajnos nem tudja..."
broáf! érted? kína makaó része... noooormááális?

mind2 (törölt) 2010.02.23. 13:43:05

Én csodálom ezt a pofátlan bandát, meg az olyanokat mint a Jani. Hihetetlen bátorságról tesznek tanúbizonyságot. Az utolsó pillanatig lopnak, sikkasztanak, csalnak, kizökkenthetetlen magabiztossággal. Mi más lehetne e mögött, mint a következmények nélküliség határozott tudata.Félelem nélküliség. Egy érzés, hogy úgysem lesz ebből elszámoltatás, engem úgysem mernek felelősségre vonni. Miért ez az érzés ?
Csak onnan fakadhat, hogy ezek az emberek zsarolási potenciállal rendelkeznek. Hogy a másik oldal stiklijeit is tudják. Hogy bizonyítékaik vannak.
Ezért röhögnek bele és fejelik le a kamerát, ezért röhögik ki a jogot, és bennünket.
maffia.

arlequin 2010.02.23. 13:43:45

@laspalmas: tehát a soros-biznissz az a Magy. Közt. érdeke. most már legalább tudjuk ezt is...

Lone Wolf 2010.02.23. 13:48:29

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

-"Mondjuk tegyük fel,..."

Remélem nem haragszol meg rám, ha ezt kölcsönveszem? Van és lesz is éppen elég idóta akinek ezt el kellene magyarázni.

picur3ka 2010.02.23. 13:49:20

@arlequin:

Csak egy kis resze, ezert nem tudjak sokan.

Smacika 2010.02.23. 13:50:22

Nem tudom az volt már, hogy: Jó-jó, hogy a saját pénzéből utazott, de kitől lopta-rabolt azt a saját pénzt?

molaris 2010.02.23. 13:52:01

Nézzük a tényeket, több szempontból megvilágítva.

1,- Veres Jani egy mocskos hazaáruló, Dobolyi (Nemdoktor) Alexandra a segítője.
2,- V. J. egy aljas tróger, D. A. a luvnyája.
3,- V. J. Soros kifutófiúja, D. A. a könyvelést viszi.
4,- V. J. időnkét megdöngeti D. A.- t, de szereti a romantikát.(is)
Sorolhatnók tovább, de fölösleges.

Javaslat a következő kormány számára:
Bányászati jogot szerezni Mongóliában, V. J.- t és társait (vannak bőven) ott dolgoztatni, jutalékra szerződtetett kínai felügyelőkkel. 10 évig.
És humánus vagyok.

molaris 2010.02.23. 13:53:50

@arlequin:
Veres Jani egy darabja, meg Dobolyi része- időnként.:D

kuki123 2010.02.23. 14:07:47

index.hu/bulvar/2010/02/23/rendorsegi_akcio_a_bajcsy-zsilinszky_uton/
ESKÜSZÖM NEKTEK tegnap este pont ennek a cégnek az állás ajánlatait néztem
és bosszankodtam hogy nem tudok csehül meg szlovákul
néztem fizetést évi 8-12 milla és tök pályakezdőt is felvesznek

aztán az tegnap az ágyban feküdve kedvenc filmem a Brókerarcok (Boiler Room) című film jutott eszembe és a technika ahogy pénzt szereztek....
1. friss hús, állástalan, fiatalok okosak, de nem eléggé...pénzre hajtanak
2. gyortalpaló mi tudjuk a tutit féle brókervizsga(a rendes brókervizsgásat első körben kidobják)
3. a tuti a következő itt tartani a cégnél az emberek részvényeit még akkor is ha veszteséges...
4. a tuti meló mellé extrajutalom jár...
5. a tuti meló valójában nem létező cégek nem létező részvényeinek fel UPolása amit a azután a piac már magával sodor felfelé...aztán a cégvezérek a saját papírjaikat eladják eszelős haszonnal.
Nem véletlen a nem létező cég papírjai gyorsan esni kezdenek...de hogy ne legyen nagy visszhangja a brókereket új papírok eladására irányítják a régivel ne nagyon foglalkozzanak...
a haszonból simán fedezik a többszörös jutalékot
6. a szerződéseket a titkárnő írta alá

Set nek jutott először eszébe hogy valami nem stimmel... az eladott papírok ára túl gyorsan esik
és ehhez képest túl nagy a jutalom

mit ad isten most déli hírtv -ben ugyan ezt hallom vissza pontról pontra

a tuti meló valójában a vásárolt értékpapír pont a túlfújt lufi állapotában van a cégvezérek eladják a részvényeket a beszervezendő részvényeseknek..azonban azonnal el kezd esni a részvény ár..a pénzből újra szinte 0 értékkel rendelkező papírokat vesznek felUP olják eladják a beszervezendő részvényesnek és körforgás.....

az a legmókásabb hogy tök legállis a dolog...egyetlen pontot kivéve: a bróker cég nem állhat semmilyen kapcsolatban a részvényt kibocsátó céggel...na ez persze a 21.században lol...de ha nem csinálják túl feltűnően sose derül ki...
sokat akarta szarka nem bírta a farka...:)

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 14:12:12

@mind2: a pszichopatákról mondják, hogy - végtelenül leegyszerűsítve - három dolog jellemzi őket: nem félnek, nem szeretnek, és nem tanulnak semmiből. Ez teszi őket átlagon felüli hazudozóvá, lelkiismeret nélküli gazemberré, gyilkossá, vagy épp politikussá. Szerintem a mai politikai garnitúra túlnyomó többsége pszichopata Magyarországon.
@molaris: száz évig. És még mindig emberbarát vagyok. Mint Petőfi :DDD

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 14:13:22

@volánrulz: bassz! Öt perccel megelőztél, most akartam linkelni a cikket. Csak mivel Indexet nem olvasok, máshonnan.

kuki123 2010.02.23. 14:17:35

index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/23/csalasert_es_okirathamisitasert_volt_elitelve_a_grupo_milton_elnoke/

1 rb. csalás bűntettében, 1 rb. közokirat-hamisítás bűntettében és 5 rb. magánokirat-hamisítás vétségében. Ezért a bíróság a vádlottat 1 év 6 hónap börtönbüntetésre ítélte. A bíróság a szabadságvesztés végrehajtását 2 évi próbaidőre felfüggesztette.

EZZZZZZZ A JÓ ÉDES KURVAAA ANNYÁT A BÍRÓSÁGNAK

a Szanyi Tibor, Kovács Bence János, Vicente Cotino kép is ütős.....www.szanyi.hu/
igen ő az az mszps
lehet a cikket kommentelni is

kuki123 2010.02.23. 14:22:19

@Kartal (aki beleszól): szinte szó szerint a film
de a legnagyobb poén hogy tegnap este néztem az állás ajánlatukat az egyik munka közvetítő cégnél 40-60000 dollár fizetést plussz jutalékot kínáltak teljesen kezdőként és azt írták hogy a betanítást ők végzik, már akkor beugrott a film... most meg hallom a hírtv-én kaja közben

Bicskas 2010.02.23. 14:25:47

Tisztelt Dr. Veres János Úr!
Ön félreértésből méltatlan helyzetbe került. Pont amikor a hazaszeretet diktálta elfoglaltságai miatt nem tud időt szakítani emlékezésre vagy gondolkodásra. Ezért szeretnék tanáccsal szolgálni az ügy gyors lezárásához, mely mind az Ön, mind pártja makulátlan hírnevét kikezdheti. Vettem a bátorságot, és előkeressem 2009es vagyonnyilatkozatát. A dokumentum és az Ön szavahihetőségében nem kételkedve Ön rendelkezik 11 millió forint készpénzzel, számlákon lekötve 128 milló forinttal, 265 millió forinttal kölcsönadva, 22 millió forinttal befektetve. 16db ingatlannal és egy utánfutóval. Tisztelt Veres Úr! Nincs olyan ember az országban aki kételkedne benne, hogy Ön ki tudta fizetni a saját és a protokoll által megkövetelt kisérője utazását. Nincs más teendője mint előkeresni a repülőjegy, a Hungarikumokból összeállított ajándékkosár és a családi kiszerelésű koton számláját és elfaxolni a média képviselőinek. Kishazánkban kevésbé ismert, de egyébként remekül működő törzsutas programot is segítségül hívhatja. Kedvenc légitársasága valószínűleg örömmel állít ki igazolást a makaói út jóváírt kilométereiről.

Tisztelettel: Bicskas, az Ön 1/10 000 000 munkaadója

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.23. 14:33:26

@BálnaUhr:

Kiváncsi vagyok, mit fog kipréselni magából a Kormányszóvivői Iroda :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.23. 14:34:12

Egyébként meg:

"Észrevételeket, véleményeket várunk a nyirbator@mszp.hu, vagy a www.drveresjanos.hu elérhetőségekre."

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 14:37:25

@BálnaUhr: MONDTAM! A Vastagbőr megbuktatja a kormányt! :DDD
Ha látnátok hogy röhögök... xD

arlequin 2010.02.23. 14:37:25

@BálnaUhr:

"lássátok feleim szümtükkel mik vogymuk, vastagbőr és hálózat, az vogymuk"

erről szóltam volt vagy 2 hete. hogy a VB egyre inkább forrás lesz. na lassan (?) jönnek az IP-kurkászok, fekete autó, fehérporos levelek... az mno már a kormánysóvivőt kérdezi/baszogatja (az már nem a budai betti? nem emléxem)

ráadásul van pofája az mno-s szerzőnek 'zero'-t lenévtelenezni! a zero már nem is tisztességes név?! hát egy nagy nulla nem lehet valaki?! és a magamfajta senki akkor mit mondjon/írjon?! pfejj.

én a helyedben perelnék koma! ;-)))

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2010.02.23. 14:38:35

@laspalmas: Majd hivatkoznak Bezura vagy Libertére :)

arlequin 2010.02.23. 14:39:40

@Kartal (aki beleszól): egyidejűek között is te vagy először... hihihi
kicsiny szerelmetes országom, drága hazám. potyognak a könnyeim a röhögéstől gyerekek. elteszem a zsepit emlékbe, s majd bekereteztetem.

brainy_peter 2010.02.23. 14:40:26

@arlequin: Most min csodálkozol? Ezek átírják a térképet is. :D
Egyébként szánalom, gondolom zavarában cserélte fel a szezont a fazonnal...

kuki123 2010.02.23. 14:49:40

index.hu/belfold/2010/02/23/masfel_milliardos_karteritest_ker_az_allamtol_az_ud/

szilvási meg a haverok kavarják a szart
és az állam fogja kifizetni az okozott kárt...pontosabban mi adófizetők....

beszarás

index.hu/gazdasag/vilag/2010/02/23/adossagvalsagok_sora_fenyeget/
én azt nem értem hogy mindenki minden ország tartozik fűnek fának...akkor valójában senki nem tartozik senkinek vagy mivan érti ezt valaki? valaki csak nyer az egészen vagy mi

reKorrekt 2010.02.23. 14:53:10

@BálnaUhr: "A közélet visszásságait bemutató blog" xD

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2010.02.23. 15:00:42

@reKorrekt: Arra kiváncsi leszek, hogy majd a kormányváltás után is át fogják-e venni a Vastagbőrös posztokat.
Meg arra is, hogy mennyi jobboldali kommentelő marad itt :)

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 15:10:42

@arlequin: gondolj bele, micsoda fejetlen kapkodás lehet "odafenn"!
- Főnök, most mit hazudjunk? Mi van, ha megtalálják a többit? Hogy tüntessük el a nyomokat?...

reKorrekt 2010.02.23. 15:16:27

@Kartal (aki beleszól): Az a gáz hogy ha túl sok vizet kavarnak még meg zeroék nyilvánosan, ezek félek hogy - nbh-s közreműködéssel - kegyetlenül kicsinálják a bloggazdákat... Lásd pl. hírtv-s drogkocsibarejtés. Abból sem lett semmi bajuk, pedig feltételezhetően drazsé és veres is benne volt.
Én már mindent kinézek ezekből.

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 15:18:47

Hát zero, gratulálok, országos tényező lettél ezzel a kis cikkecskével. Szerintem tartsd bekapcsolva a telefonodat.

De azért arra is készülj, hogy ha a következtetésed helyes (nagyon úgy néz ki), akkor bizony most valakiknek nagyon a tökére léptél.

mind2 (törölt) 2010.02.23. 15:20:55

@Bicskas: frappáns, igaz, és természetes. gratulálok. :)

mind2 (törölt) 2010.02.23. 15:23:08

@derelyegrádi szellem: zero majd úgy végzi, mint az olasz főügyészek:( mindenesetre az oknyomozás tanulható, - mint látjuk.
Helló hivatásos újságírók, hol vagytok ???????????

reKorrekt 2010.02.23. 15:25:18

@mind2: A pártok zsebében vannak...

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 15:25:19

@mind2:

milyen zero? én nem is ismerek ilyet...:-)

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 15:27:28

@reKorrekt: nem tűnt fel senkinek, hogy drazsé eltűnése óta nem annyira a gárdát zaklatják a zsaruk, hanem a politikusokat és sleppjüket?

Zero, szakmát tévesztettél. A Te dolgod mostantól az oknyomozó újságírás :)

arlequin 2010.02.23. 15:27:56

@volánrulz: erről beszélek mijóta. az igazi bebukás csak most jön. az előző csak a főpróba volt . az usával kezdik. és igen folyamatosan nyernek rajta a 'piac láthatatlan keze' mögé bújók.
@BálnaUhr: ezek csak őrölt aszpirint küldenének amivel felütik egymásnak a cuccot a parlamentben a budiban... ;-)))
az értelmes ember nem jobboldali, az esetleg értelmesebb. az értelmes/gondolkodó ember nem baloldali, az esetleg hülyébb. az értelmes ember=ember. pont. és persze nácifaszista. kihagytam valamit?
@Kartal (aki beleszól): ezek a szerencsétlen mórok. annyi tehetségük sincs, hogy tisztességesen lopjanak. akkor már inkább a ... na ezt már le se írom.

pörög a körhinta, hol jobbra, hol balra
lelketlen emberek égnek szégyenfalra
a birka száját tátván egyre csak bámul
fejét kapja ide-oda, szeme belefájdul
a bolond ki a hintát egyre hajtja-hajtja
könnyes szemmel röhög: 'leszakadt a pajta!'

arlequin 2010.02.23. 15:32:05

@derelyegrádi szellem: csalatkozom. izé csatlakozom.
hajrá zero! remélem nincs családod, kutyád, stb. ;-)
és remélem van egy tutijó infós haverod aki mozgó IP-t gyárt neked. remélem laspalmas-t nem ismered személyesen és etcetera...
'kitartás száll a sí!'

arlequin 2010.02.23. 15:33:14

@mind2: én kivagyok. teljesen.

arlequin 2010.02.23. 15:34:48

ja és igen, itt most végzek, egy utolsó hsz.:
NAGYON remélem hogy az mno holnap lehozza nyomtatásban is... mert ha nem, nos az nem lenne jó.

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 15:37:30

@arlequin: hamis IP-hez nem kell info-s haver. Mit gondolsz, én hogy csinálom? :DDD

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 15:38:31

@mind2:
én nem ismerlek téged se.. netbetyár...

Mindenesetre a Veres Jani cerkáját épp mostanában kezdik befognia az asztali ceruzafaragóba, hogy ezt a mongóliát felhozta így Makaó kapcsán. Ha emiatt most bebukják az üzletet, akkor ez lesz a világ legdrágább kúrása, az tuti.

mind2 (törölt) 2010.02.23. 15:45:31

@derelyegrádi szellem: kis ország, kis kúrás, nagy ország nagy kúrás....na mármost, ha a hír tv lehozza, akkor másnap a tv2 is, mostanában ez a tendencia.
Régebben úgy volt, hogy a hír tv-n kb. 5 napig kellett valamit nyomatni, mire átugrotta a ker tévékben a lojalitás-küszöböt.
Azért megnézném ahogy a Krakkó Ákos elé nyomja a mikrofont : hogy akkor volt is, meg nem is, hívták-e vagy mégsem, fizették -e vagy mi fizettünk, vagy a Császár Attila, ő még jobb lenne, neki már van tapasztalata fizikai közelharcban is :D

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 15:57:04

"Nem fizette ki Dobolyi Alexandra makaói útját az Európai Szocialista Párt - közölte hétfőn az [origo]-val a párt sajtóreferense. Dobolyi Alexandra, Veres János kormánybiztos titkárságvezetője tavaly decemberben járt Veressel együtt Makaón, és hétfőn azt állította a TV2 Mokka című műsorában, hogy az ő útját az európai szocialisták fizették, Veresét pedig az MSZP. Az MSZP ezt hétfőn ismét tagadta."
Akkor ki is hazudik? xD

mind2 (törölt) 2010.02.23. 16:01:03

summa summárum : magyar kormányzati szervek alkalmazottai közpénzből elutaznak egy másik országba, ahol egy harmadik fél érdekében eljárva - jutalékért ? - magyar közpénzeket herdálnak el, s ezzel jogosulatlan előnyökhöz juttatják a harmadik felet. Mert gondolom, a történetet tovább írva : sajnáljuk, de rossz üzlet volt, valami ilyesmi lenne a magyarázat, mert erre már q sok esetet láttunk :(
@derelyegrádi szellem: ez jogilag mit merít ki ? komolyan kérdezem.
mert kb. olyan, mintha én, a pénztáros, leemelem a cég pénzének egy részét, és "befektetem" a vezetés tudta nélkül. Aztán szempilla verdesve közlöm, hogy jó befektetésnek tűnt, csak sajnos az a pénz már nem jön vissza. Közben persze elutalom a haver titkos bankszámlájára, és később osztozunk.
Erre megveregetik a vállamat, hogy aszta rézfán fütyülő angyalát, de kreatív a kolléga, mosolyognak ... és természetesen másnap is mehetek dolgozni.

Na neeee, ez már azért keményen büntetőjogi felségterület, kell hogy legyen, nem ?

arlequin 2010.02.23. 16:08:43

kurucról...:
"A holokausztot tagadni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki tagadja én nem ellenzem."
és a saját változatom:
az embert tagadni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki tagadja én nem ellenzem.

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 16:09:25

@mind2: attól függ ki követi el.

OFF, de nézzetek rá erre a linkre:
www.zsindex.hu/
nálatok mit csinál?
ON

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 16:34:18

@mind2:

amit leírtál az a sikkasztás tipuseste, hisz a rábízott idegen dologgal sajtátjaként rendelkezik.

2010.02.23. 16:34:56

OFF-féle:
Eszembejut a Jóbarátok egyik epizódja, amiben Ross éppen kiküldetésbe utazik:
"Joey: - Hová utazol?
Ross: - Kínába.
J: - Az ország Kínába?
R: - Nem, az anyám kínjába..."

Lehet nem korrekt az idezet, de turbékoló párocska simán elutazhatna oda. Nem az ország Kínába. Ott már ugye jártak.

arlequin 2010.02.23. 16:36:45

@Kartal (aki beleszól): OFF ezért szeretem az zindexet. van öniróniájuk, kb ezzel véget is ér a szeretemlista ;-))) ON

greybull 2010.02.23. 16:38:14

oszt ehhö mit szót azasszony (mármint a Veresnyé...)

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 17:06:37

@zero:

Aztán nehogy alább hagyjon a vidámkodás nálad, ha megjennek a Birodalmiak. Tényleg nem kívánom neked...Még van 50 napjuk.....

arlequin 2010.02.23. 17:08:30

@zero: egy nagy nulla. az vagy. grat a postért. UFF

tudi 2010.02.23. 17:10:03

LMPVS azon lógnátok már ti mocskos szemetek. Fejünkig ér a szar, de azért arra van pénz, hogy egy isten háta mögötti mongol gyógyszergyárat 25 millió $-ból felhejlesszünk, és aztán hírtelen, az nagy magyar és hazafi Soros Gyuri meg aprópénzért megvegye. Kíváncsi lettem vajon Jani mennyit kap vissza majd ezért a szívességért, vagy netán a párt kapja majd.

arlequin 2010.02.23. 17:11:11

@derelyegrádi szellem: 50 nap? ne viccelj már. ezt jobban gondold végig. sorospapa pártfüggetlen.

arlequin 2010.02.23. 17:12:06

@tudi: 5-15 milliót. dollárban. esetleg aranyban

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 17:16:16

@arlequin:

ezt az üzeletet az MSZP-sekkel kötötte. Ha a másikak is benne lennének az MNO biztos nem hozta volna le. Legalábbis szerintem.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.02.23. 17:19:50

@zero: Gratulálok, Zero! Olyan szintre fejlődöt a Vbőr, hogy mint hiteles forrást nem kisebb médium, mint a MNO - Magyar Nemzet Online - titeket nevez meg. Azért valljuk be, ez nem semmi siker se Neked/Nektek, se az itt kommentelőknek. A Magyar Nemzet azért komoly, elsőrendű újság...Neked még kinézhet egy újságírói állás. Ahogyan ennek a látszólag bulvár témának kibontottad a mögötte rejlő PÉNZ-businees hátterét, kiszimatoltad a mindenható PÉNZT, ez nem semmi, pestiesen szólva.
Örülök, hogy kommentelhetek néhanapján Nálatok. És komolyan: nagyon sok sikert kívánok mindőtöknek. Posztíróknak és kommentelőknek!
Szívből jövő üdv. Nektek:
Donna

arlequin 2010.02.23. 17:26:36

@derelyegrádi szellem: ebben van valami. csak akkor a szolgálatosok ehhez már nem fognak hozzányúlni. az az 50 nap kevés. és most inkább saját irhájukat/ért fognak dolgozni.
a választások után van egy-két hónap átmenet.
utána pedig a jobbik fogja kapni a nemzetbiztonsági bizottság elnöki tisztét..., de akár a minisztériumot is. lesz itt nagy benézés fidesznek. nem kicsi. ;-)))

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2010.02.23. 17:43:32

@zero: Nem is tudtam kinek címezni a cikket, csak belinkeltem :))

arlequin 2010.02.23. 17:53:13

lehet a jános nem érti az öregkor előnyeit és kapuzárási pánik miatt mongol-makaózik. pedig... a következő példa megmutatja, hogy nem is olyan rossz öregnek lenni:

Nyugdíjasok beszélgetnek a kocsmában:
- Tudja, nekem már annyira reszket a fejem a kortól, hogy a leves fele
mellémegy!
- Nekem meg annyira reszket a kezem az öregségtől, hogy háromszor is
elélvezek, mire kipisilem magam!

Doña ¡Cara(mba)! 2010.02.23. 18:10:03

@Kartal (aki beleszól): Jaj ne már, Kartal:-)))) Azt kérdezed, hogy ki is hazudik? Költői a kérdésed, ugye? Mér', pénzkisíboláson és állandó hazugságon kívül csináltak valamit 8 éve alatt?
A hazugság náluk a kommunikáció eleje, veleje, közepe, és a vége. És jólápoltan mosolyognak hozzá. Ez egyrészt genetikai örökség náluk, másfelől meg kemény tanulás eredménye.
Igazat, egyeneset szólni: nem, ezt beláthatod, képtelenség és abszurdum még feltételezni is róluk...Az egész kommunikációs tréningjük lényeg ez lehet: hogyan hazudjunk mindenki szemébe pillarezdülés nélkül? Aki ezen a vizsgán megbukik, már nem lehet se maszopos, se volt szadeszos nem lehetett, se ibolypárti.
Szerintem mi, ezen az oldalon mind megbukánk egy ilyen tréningen:(

Perfectname 2010.02.23. 18:18:24

ha én ezt tudom, h ez a jóember mongoliába utazik.....van egy mongol nőismerősöm...10 fiú testvére van...mind akkora mint egy egy jól fejlett bodzaszedő...valamelyik csak ráért volna kiosztani egy-két pofont

mind2 (törölt) 2010.02.23. 18:36:42

@arlequin: de hülllyye vagy :D
most komolyan. Rászólt Veresre v a l a k i , hogy hééé haver, nyomjál mán be ebbe az ulánbátori kócomfittybe 5 milliárd forintocskát, és jelezd, ha odaért. Odaért ??? Na haver, akkor megkenjük a mongol parlament kumiszivó versenyének 2008-as évi győztesét, hogy miénk a buli,mondjuk úgy szarért- húgyért :))) ebben az Isten nem látta országban annyi szerves és szervetlen szart gyártunk a Gobi közepén hogy még a kémholdak se vakaróznak tőle. Aztán a sok szart eladjuk Afrikában, tököm bánja mitől döglik meg a marokkói paradicsom terjesztőjének európai felvevő piaca. Pl. a magyar.
Janikám. A megbeszélt jutalék a tied. Ahogy megegyeztünk.
Lényeg a lényeg : mindezen profitot egy olyan pici , eladósodott,szarba se vett K.K.Európai ország finanszírozza , mint a magyarok.... és egy napon az új kormány apparátusának egyik tagja lapozgat valami papírokat : ez meg mi a szar Esztike ? Nem tudom Jóska, valami megállapodás, de azt sem tudom, eszik-e vagy isszák. Jól van Esztike, tegyük irattárba, felejtsük el, ezt bebuktuk.
Nekem meg csak egy kérdésem maradt : Te mennyire szereted ezt az országot, hazát, szülőföldet János ????

Kartal (rezervált) 2010.02.23. 19:24:06

@Doña ¡Cara(mba)!: persze, hogy költői, milyen más lehetne.
"pénzkisíboláson és állandó hazugságon kívül csináltak valamit 8 éve alatt?" - sajnos igen. Ha nem csináltak volna semmit, jobban állnánk. Tudod, nincs ártalmasabb az ostobánál, ha szorgalmas; vagy Hofi szavaival élve: büdös a szar, az már igaz, de mennyivel büdösebb, ha polcra tesszük...

derelyegrádi szellem 2010.02.23. 19:25:56

@arlequin:

"utána pedig a jobbik fogja kapni a nemzetbiztonsági bizottság elnöki tisztét..., de akár a minisztériumot is."

Azonosítatlan tartalmú palackokból ne igyál, mert annak ez lesz a vége...:-)

arlequin 2010.02.23. 19:35:22

@derelyegrádi szellem:
ez csak szimpla bolond lyukból bolond szél fú.
mellesleg ezek az eftásak tényleg nem értik mi megy vidéken. nem a nagyvárosokban, ami hozzávetőlegesen még 1,5-2M szavazó, hanem a kisebb helyeken. ők vidéken is jól vannak. a fidesz minden második szervezete a szakadás szélén áll, ezek többnyire már szakadtak is a kicsi tisztesség-kis gazembreség vonalán, de a politikai konc még összetartja őket. és a népek tudnak róla. bizony. a gyűrű gyorsan körbe ér. állítom: nagy meglepetés lesz a választás eredménye. és az aktivistáknak 'létérdeke', hogy ne lehessen elcsalni. kemény lesz.

trek1500 2010.02.23. 19:52:08

hihetetlen történet . gratulálok a Vastagbőr szerzőinek.

a legszebb az egészben , hogy a "soft" loan-t milyen feltételekkel adja a magyar állam . 0% kamat, 17 évre 4 év türelmi idővel.... miközben magyarországon a kkv szektor nem jut forráshoz ..beszarás

végül is al capone is egy apró kihágás miatt lett lesittelve , janink is lehet , hogy egy "hágás"-on fog megcsúszni .

arlequin 2010.02.23. 20:07:28

@trek1500: "janink is lehet , hogy egy "hágás"-on fog megcsúszni." ;-)

szabogyula 2010.02.23. 20:36:32

Veres makaóra megy , avagy mitől offshore az Omninvest ??

Horizont 2010.02.23. 21:54:59

Zero ez aztán oknyomozó poszt a javából! Gratulálok ez nem semmi volt!
Az előzetesben áprilisig is hosszú az idő, éber legyél:DDDDD Ha mennek érted majd legfeljebb megkéred őket, hogy tolassanak vissza hogy megsimogathasd a kutyád fejét:DDD
A történelem során hányszor volt balhé nő miatt! Veres Janink is elátkozhatná azt a pillanatot amikor összegabalyodott a beosztottjával! Pláne ilyen locsi-fecsivel. Ha nem rinyál a a mínusz 40 fokos Mongóliáról ahol a méregdrága hotelben is csak 16 fok volt, (majd megszakadt a szívem értük ) akkor lehet, hogy nem figyel fel Zero se rájuk. Most rábaszkuráztak .
Koedukált dutyi még nincs, bár ha lenne, ott is állami vagyis a mi pénzünkön dugnának .
Nincs kiút! :DDD Nekünk!!

Bicskas 2010.02.24. 01:00:37

Nem mentelmi bizottság kéne ezeknek hanem mentális.

Kartal (rezervált) 2010.02.24. 01:53:17

@Horizont: megsúgom, erre többen is felfigyeltek, de Zero volt az első, aki ilyen szépen összerakta a mozaikot. Ha ő nem teszi, akkor lehet, hogy a kurucok megteszik, de nem lett volna ekkora lángja. Legfeljebb rálegyintenek, hogy a hülye nácik megint vizionáltak valamit.

arlequin 2010.02.24. 09:50:27

a mai magyar nemzet (nyomtatott) nem hozta lea soros-szálat, mindössze a harmadik oldalon egy flekkes cikkecskében közli, hogy tovább magyarázkodik veres. remélem holnap robbantanak.

viszont nagyon érdekes cikket hoztak le a címlapon...
libajnaiék ciprusi cége nem fizetett adót se itt, se cipruson a dataplex ügylet nyomán, itt az onlány:
www.mno.hu/portal/696909

serteperte55 (törölt) 2010.02.24. 09:59:30

Valami oka nyilván volt Magyarország hatalmas mértékű eladósodásának az elmúlt években.
Itt van hogy miért.
Vajon mennyi zsét csorgat vissza Soros?

derelyegrádi szellem 2010.02.24. 10:10:45

@trek1500:

arról nem is beszélve, hogy közben mi az IMF-től több mint 6 %-os kamaton veszünk fel hitelt, majd azt 0%-on továbbadjuk. Örület, örület, és rendszer is van ebben is. Ezt a rendszert egy bűnszervezet üzemelteti, amit úgy hívnak: MSZP+haverok.

@arlequin:

ebben sincs semmi meglepő. Emlékezz: Oszkó (bajnaiék off-shore lovagja) azt mondta, a házát abból építette, hogy eladta a részesedését a Deloitte-ban. Nézd meg a cégmásolatát, hogy Oszkónak volt-e valaha tulajdonrésze a Deloitte-ban. Nem volt. Annak már jó régen két cipirusi cég a tulajdonosa. Ha nem volt, azt el sem adhatta, ha nem adhatta el, akkor abból jövedelme sem lehetett. Vagy csak nem a tulajdonló ciprusi cégben volt az a hányad? Mert ha igen, akkor azt kell mondani, meg hozni a papírokat....

Arra vizsont nagyon kiváncsi lennék, hogy ezt a dataplex mintát (veszek egy céget, aztán mint miniszter a felügyeletem és irányításom alatt álló nagyvállatoktól származó megrendelésekkkel /így közpénzből/ felpumpálom, majd eladom sokszoros hasznon, amit aztán még le sem adózok itthon) hányszor játszották el kókáék, merthogy nem egyszer, az biztos. Okádnom kell már ezektől.

arlequin 2010.02.24. 10:29:07

@derelyegrádi szellem: úgy. viszont tudd meg, hogy ezeket már '93 óta a káderiskolákban így tanították, hogy ezt kell csinálni... és ez nem vicc. ismerem a helyzetet belülről: van egy volt 'barátom' aki most 35-36 körüli és színtiszta technokratává varázsolták. és igen a deloitte-nál is dolgozott, nem is alacsony beosztásban... tehát ez tudatos saját zseb.

derelyegrádi szellem 2010.02.24. 10:40:20

@arlequin:
Én azt szeretném, ha posztgraduális képzés a rácsos akadémián történne.

A technokaratákkal semi bajom, legyenek. Csak akik úgy technokratáskodnak, hogy közben a köz vagyonát átkonvertálják a sajátukká, azzal viszont van. Azoknak irány a börtön. Vagyonelkobzással. Kicsapnak 30-40 ügyben 10-12 év fegyházakat (vagyonelkobzással)ilyenekért, szerintem sok embernek elmegy a kedve ettől, még annak is, akinek ez megfordult a fejében. Ez csak így fog menni, sehogy máshogy. A szakmámnál fogva látom, hogy ez a magatartás olyan szinten leszivárgott már a hétköznapi élet szintjére, hogy az döbbenet.

sunaki 2010.02.24. 13:55:15

Ez a mese (dobolyi-veress-macao)kezdd tényleg olyan Háry János os lenni,hirtelen nemis tudom,hogy sírjak,e vagy nevessek e,eme remek mese hősökön.Ez a szerencsétlen dobolyi,valamit nagyon elcseszett,elösször diplomát hazudott,aztán attól volt hangos a sajtó,hogy a férje már eg yéve csalja,valami csinos kis döggel a divatszakmából,most meg ez a közpénzen dugunk..sztori:)Ráadásúl annniyra kemény volt a mokka reggeli adásában,hogy esküszöm nemakartam hinni a szememnek.Mint aki könyvből olvas ,úgy hazudik..és hát én kérek mindenkitől elnézést de a legnagyobb jó indulattal sem lehet őt ,,jó nőnek,,nevezni.Gyerekek!Ez egy elhasznált,alkesz benyomását keltette,ott reggel a Mokkában.Veress úr meg csak eltűnik egyszer s mindenkorra a szines fémjeivel együtt,és a tolvaj fiaival együtt,és most nem a fidesz szimpátia szól belőlem,mert nem szimpatizálok velük sem.Csak simán realista és jóérzésű állampolgár vagyok...

AgyAlap · http://agyalap.blog.hu 2010.02.24. 17:56:46

Jani most merészet gondol,
Szandrával utazást hangol,
S Makaóban együtt landol.
Blúz kigombol,
Hormon tombol.
Erőssége nem az angol.
Privatizál, mint egy mongol.

Shaddam 2010.02.24. 18:25:17

Felejtsd el megtaláltam.Tényleg ütős arcok vannak......

arlequin 2010.02.24. 18:59:55

@AgyAlap:
soros papa meg csak számol
jani a gatyából kirámol
szandi bőrszivart vámol
magyarország remegve rámol
vágy-butaság-irigység vádol

kösz a zihletet, ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.24. 19:03:02

A Hír TV Híradóban a 2 . vezető hír.

arlequin 2010.02.24. 19:12:46

juteszembe. a szandis videóról:
a legjobb az volt amikor azt mondta, hogy 'a veres'. nem 'az államtitkár úr', nem 'veres jános', hanem 'a veres'. ez mindent elárul. legalább is nekem. nektek?

arlequin 2010.02.24. 19:17:44

@zero: köszönhetően neked? hahaha
igen. de főleg janinak meg a szandinak.
soros papa is benne van a hírben? (nincs tv-m, onlány se nézem.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.24. 19:24:20

Rékucz mondta, kedves barátom Zero: Te sem ágyban fogsz meghalni:D

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.24. 19:26:09

Z pedig azt üzeni: aki keresi a bajt.... :D

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.24. 21:43:18

hogy a közösbe dobja szandit, ha a válsztásokig kussolunk:D

derelyegrádi szellem 2010.02.25. 09:26:40

@zero:

Meg a mai papírlapú MN-ben is benne van. Mondom, oszágos tényező lettél...

Kicsit Karcos 2010.02.25. 11:30:22

Zero: itt is gratulálok a cikkhez, és kíváncsian várom a kormányszóvivői iroda hazugságait az ügyben a Magyar Nemzet kérdéseire.

Ebben az ügyben minden benne volt, ami a 8 éve tartó mérvadó európai szakértői kormány lényege: hazudozás, mutyi, privatizáció, Soros, az adófizetők hülyének nézése, az MSZP-SZDSZ-MDF koalíció asszisztálása Magyarország és Mongólia megkárosításához.

Talán csak a rasszistázás és fasisztázás hiányzott.

Annyira hihetetlen ez az egész, nincs az az összeesküvés-elmélet ezekkel kapcsolatban, ami ne igazolódott volna be az elmúlt években róluk sokszorosan, dokumentáltam, sokszor cinikusan még el is ismerten.

Kicsit Karcos

GIjoe 2010.02.25. 15:00:07

Arcpirito....en egyebkent valltig azt allitom, hogy van itt penz dogivel.. mire lenne kepes ez az orszag ha normalisan iranyitanak? mondjuk ez ugye sansztalan.

AgyAlap · http://agyalap.blog.hu 2010.02.25. 15:55:01

@GIjoe: Nem értem: miért lenne sansztalan. Ha végre valaki objektíve nézné az 1998-2002 évek eredményeit, megdöbbenve látná az ég és föld különbséget. Jó, mondjuk a 2002-2010 közöttit könnyű überelni (még a mongoloknak is), de akkor is...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.25. 16:24:14

@AgyAlap:

Azt vedd hozzá, hogy 1998-2002 NEM volt 1 ft EU-s forint sem, és mégis épültek egy s más.

Most meg "csak" a 10%-os önerőt kell letenni, de már ez is nagy nehézséget okoz ...

AgyAlap · http://agyalap.blog.hu 2010.02.25. 16:39:52

@zero: Igen, még sok mindent hozzá lehet venni. A teljesség igénye nélkül:
- A legkevesebb privatizációs bevétel ciklusa: mkdsz.hu/content/view/10808/204/
- 1998-ban 160 állami céget vettek át a Horn kormánytól. 2002-ben 163-adtak át. Ezt is ki kellet gazdálkodni
- Csökkentették az államadósságot: mszpszdsz.uw.hu/allamadossag.html. Ezt is ki kellett gazdálkodni
stb.

Gajatri 2010.02.26. 10:38:45

Janival is jobban járnánk, ha csak kefélni menne külföldre.

vomit 2010.03.02. 21:45:43

@zero:
hatha valakit erdekel:
First documentation of counterfeit gold bars, plated tungsten
German ProSieben TV Channel Finds 500 Gram Tungsten Bar At W.C.Heraeus Gold Foundry With Bank Origin
www.zerohedge.com/print/84826

draga gyuri bacsink megis aranyba menekul, de gondolom neki igazi jut, es ebbol veletlenul inkabb kimarad. a mesügéknek meg jo lesz a bevonatos wolframtomb.
es veletlenul eppen most kezd elszallni a fedezetnelkuli papirarany (GLD) ara.

az arany wolframmal kicserelese nem most kezdodott.
"Between 1.3 and 1.5 million 400 oz tungsten blanks were allegedly manufactured by a very high-end, sophisticated refiner in the USA [more than 16 Thousand metric tonnes]."

a vilagszerte korozo sok ezer tonna hamis arany leleplezodese egeszen kozel kerult, amikor valakik 26 eve elvittek 6 ezer aranyrudat a heathrow-rol. nagy hajsza indult utanuk, de csak most sejtheto, mi volt az igazi gond.
Austrians Seize False Gold Tied to London Bullion Theft
www.nytimes.com/1983/12/22/world/austrians-seize-false-gold-tied-to-london-bullion-theft.html
hamis aranyat akartak becsben eladni, amire a gyanu szerint RAHAMISITOTTAK az igazi ellopott rudak szamait. ezt meg talan a maszop zaszlot lengeto nyuggereknek sem lehetne beadni. mar akkor hamis volt az egesz rakomany, a kispalyas repteri rablokat pedig likvidaltak.

Kicsit Karcos 2010.03.11. 15:32:40

A HírTV, Magyar Nemzet, HunHír stb. után a HírExtrán is a hír, a kormányszóvivői "válasszal":

www.hirextra.hu/2010/03/10/ez-hihetetlen-adunk-soros-gyorgynek-otmilliard-forintot/?p=2

Kérdéseinkkel megkerestük a Kormányszóvivői Irodát is - amelynek válasza kissé felemásra sikerült. A konkrét hitellel kapcsolatos kérdéseinkkel kapcsolatban mindenre kimerítően válaszolt, így megtudhatjuk azt is, hogy miért szükséges ezt a hitelt nyújtanunk Mongóliának, és hogy miért jó ez az országnak : " A Kormányszóvivői Iroda több Veres János mongóliai útjával kapcsolatos újságírói kérdésre adott válaszban is tett említést a Szonginói Biokombinát rekonstrukciójához biztosított 25 millió USD-s kötött segélyhitelről (mi ilyet nem találtunk - a szerk.).

A kötött segélyhitelezés a nemzetközi gyakorlatban elfogadott, külföldi donorok, így más EU-tagországok által is alkalmazott megoldás. A kedvezményezett ország fejlesztési prioritásaiból indul ki, miközben segíti a donor ország vállalatainak megjelenését a befogadó állam olyan beruházásaiban, ahol egyébként a finanszírozás biztosítása nélkül erre nem lenne esély.

Magyarország OECD és EU tagsága révén donorként jelenik meg a fejlődő világban, s ezzel az uniós tagországok mindegyike által tett konkrét kötelezettségvállalásokból a saját részét teljesíti, a világméretű szegénység csökkentése érdekében. E vállalások GDP arányosan történnek.

A magyar nemzetközi fejlesztési együttműködési politika számos eszköze közül az eg.... BLABLABLA

www.hirextra.hu/2010/03/10/ez-hihetetlen-adunk-soros-gyorgynek-otmilliard-forintot/?p=2

Kicsit Karcos 2010.03.11. 15:35:06

"Azonban volt két kérdésünk is, amely Soros Györgyre és a Phylaxiára vonatkozott - ezeket mintha meg sem hallották volna. Érdekes..."

Kicsit Karcos 2010.03.11. 15:41:19

És itt van a Biznisz lényege Bajnai szájából:

Hozzátette: a kulturális és oktatási együttműködés mellett komoly lehetőségek vannak az üzleti kapcsolatok elmélyítésére is. A kormányfő azt is elmondta, hogy szerdán Demszky Gábor főpolgármesterrel is tárgyalt, a találkozón együttműködési megállapodást írtak alá Budapest és Ulánbátor között. Szühbátarín Batbold magyarországi látogatásán Sólyom László köztársasági elnökkel és Katona Béla házelnökkel is találkozott.

pecsiujsag.hu/printing.php?aid=27289

süti beállítások módosítása