Skip to content


       Szűrés lista

"Kiegyensúlyozott" és "pártatlan" média: számok és tények

Az Országos Rádió és Televízió Testület új szolgáltatást indított a honlapján, amelynek célja, hogy az országgyűlési képviselőválasztás kampányában hetente frissített információkkal lássa el az ORTT oldalának látogatóit a politikusok médiahasználatával, az általuk képviselt üzenetekkel összefüggésben úgy, hogy mindeközben a műsorok nézettségéről, illetve hallgatottságáról is adatokat közöl.

Az érdeklődők interaktív módon nem csupán arról kapnak információkat, hogy melyik párt melyik képviselője vagy jelöltje hol és mikor szerepelt, hanem arról is, hogy ott mely témában szólalt meg, illetve mekkora közönséghez jutott el a mondanivalója.

A vizsgált műsorszámok listája:

  • MTV1: esti Híradó, déli Híradó, Ma reggel, Este, A szólás szabadsága,
  • Duna TV: Híradó, Közbeszéd, Heti Hírmondó,
  • TV2: Tények, Tények este, Mokka, Napló,
  • RTL Klub: Híradó, Házon kívül,
  • ATV: Híradó, Egyenes beszéd, Pont7,
  • Echo TV: Híradó, Heti mérleg,
  • Hálózat TV: Hírháló,
  • Kossuth rádió: 180 perc (hétfőtől péntekig: 6-tól 7 óráig), Déli Krónika (12-12.30), Esti Krónika (17.30-18.00), Ütköző (hétfőtől péntekig 18.00-18.30), Vasárnapi újság (vasárnap 6-8.30),
  • Class FM: Hírek (6.30-6.45),
  • Neo FM: Hírek (6.30-6.45),
  • Inforádió: Reggeli Drive Time (6.30-7.30), Aréna (hétfőtől Péntekig: 19.00-20.00, hétvégén: 17.00-18.00),
  • Lánchíd rádió: Reggeli Expressz (hétfőtől szombatig 6.00-7.00), Szabad gondolat (vasárnap 7.00-9.00),
  • Klubrádió: Reggeli gyors (hétfőtől péntekig 6.00-7.00), Kontra (hétfőtől péntekig: 18.00-19.45), Hetes stúdió (szombat: 15.00-17.00).


Akkor nézzük az 5 miniszterelnök-jelöltet, Orbán Viktort, Mesterházy Attilát, Bokros Lajost, Schiffer Andrást és Vona Gábort, hogy mit dob ki nekik ez a "Politikusi GRP".

A vizsgált időszak: Február 1. - 14.

Orbán Viktor:



Bokros Lajos:




Mesterházy Attila:





Schiffer András:





Vona Gábor:


Ezek után tényleg csak néhány politikus, akik többet szerepeltek, mint a Jobbik elnöke:


Lehet ezt csinálni, kérem szépen, lehet ... hiszen nyáron is ezért jöttetek össze, nem? Kibeszélni, összekacsintani, hogy hogyan NE tudósítsunk a Jobbikról ...

Csak az baj, miközben nézegetem a számokat, hogy ezzel semmit az égvilágon nem sikerült elérnetek.  A szőnyegalásöprés, elhallgatás bizonyítottan nem vált be, mert a Jobbik hónapról hónapra erősödik, pedig ugye a számok nem azt mutatják, hogy a csapból is Vona Gábor folyna, éjjel-nappal, minden hullámhosszon.

Még 44 napig lehet ezt folytatni, hajrá, csak így tovább ...


"Részben épp a fiatalok körében fokozódó aktivitás lehet a magyarázata a Jobbik erősödésének. A radikális jobboldali párt a teljes szavazókorú népesség körében 2, a "biztos" szavazók körében 4, a választani tudó biztos szavazók körében pedig 5 százalékponttal növelte a támogatottságát egyetlen hónap alatt. A növekedés minden korcsoportban megfigyelhető, ám a 30-39 évesek körében eléri a 4, a 30 évesnél fiatalabbak körében a 8 százalékpontot, és ezzel a 40 alatti választói csoportban az MSZP elé kerülve egyértelműen a második legerősebb párt.
(...)
A mostani, nagyobb mintán készült felmérés alkalmas részletesebb földrajzi elemzésre is: a szavazási térképen tisztán kirajzolódik a Jobbik átlagosnál jóval nagyobb támogatottsága az észak-magyarországi régióban, ahol a Jobbikra a választók 19 százaléka, míg az MSZP-re 16 százaléka szavazna." - Median


Erről van szó:



És még két ORTT grafika a barikad.hu-ról, de a többit is érdemes megnézni ...

 

Címkék: média választás jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr871789251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 08:39:15

Egy kérdésem lenne: Vitya; A szólás szabadsága, 2010.02.14.. 2 (KETTŐ!!!) másodperc. Ott ismertette a kormányprogramot, vagy mi?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.26. 08:40:17

Én már többször kifejtettem. Hiába szerepel Viktor többet attól sem program sem elképzelés nincs FIDESZ részéről. Mesterházy és az MSZP olyan szlogenekkel kampányol amit évek óta meg kellett volna tenni s nem tett meg emitt is hiteltelen. Az MDF-SZDSZ talán be sem jut. az LMP háát olyan főképpen Bp-i. Naszóval a nagy pártok kampánya olyan szagú mint aki nem akar semmit. Főképpen ezt a szarkupacot a nyakába kapni. De a mézesbödön szélét sem elereszteni. Magyarul úgy táncolnak a szarosvödör alatt, hogy leginkább a Jobbik nyakába kerüljön a tartalom. Látszólag mindent megtesznek azért, hogy a Jobbik mindenütt jól szerepeljen. Vagy nem kapányolnak vagy hígfos az egész egy harcos kampány celfonápapírjába csomagolva.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.26. 08:40:23

@Seduxen:

Biztos csak annyit mondott, hogy :
"Oszt' csókolom"

zala 2010.02.26. 08:42:23

off:
Zero lesz-e írás a Vértesi Erőmű kontra Kapolyi-féle System Consulting ügy új fejleményéből, mely szerint a Vértesi Erőműnek okozott jelenleg nagyjából 10 milliárd forintos de még a folyamatban lévő perek miatt növekvő veszteséget okozó Kapolyi cég 270 millió fortint megfizetésével megmenekült a felszámolástól?
on

kuki123 2010.02.26. 08:47:54

pont tegnap volt az M1-en Vona

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 08:51:03

@Noname Cowboy: ne is mondd, lehet, hogy bukom azt üveg vörösbort, amiben Szellemmel fogadtunk :)))

www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-336074

@zero: ja, lehet. Monnyuk ha Krizsó Szilvi volt a műsorvezető, akkor én személy szerint abszolút megértem Viktort :)))

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.02.26. 08:54:27

A felsorolásból kihagytátok a HírTV-t, de a képeken, meg az adatok között szerepel.
Csak szólok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.26. 08:55:38

@volánrulz:

Lehet az MTV-ben is lehúzták a statot és tenni akartak ez ellen ...

zala 2010.02.26. 08:56:08

@Seduxen: köszi ezt a linket :D

egy apróságot emelnék ki belőle: "Ha őszinte vagyok hozzátok, mint legutóbb Feri volt ... "
Azóta (!) nem volt senki (!) közöttük, aki legalább hozzájuk (!) őszinte lett volna?
Köszönjük, kedves Ferenc és Attila, hogy legalább ti.
Legutóbb a Veres turiszt kapcsán jutott eszembe, hogy a politikusnak nem a szavahihetősége a legfontosabb? Nyilván nem, hiszen akkor Janiék nem állnak elő - ha jól számolom - négy nap alatt három különböző válasszal.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.26. 08:56:10

@Gerusz:

Az ORTT hagyta ki, nem mi ... onnan van

Kamee 2010.02.26. 08:57:12

Még nincsen frissítve minden, mert Vona tegnap végre a Ma reggelben lehetőséget kapott.

eszkep 2010.02.26. 08:58:34

OFF:
Zero, most frankón... Én is csinálok honlapot, és sikerül megoldani, hogy dinamikusn igazítsam a felbontáshoz az oldal elrendezését. Az általatok használt blogmotort ugyan nem ismerem, de 2010-et írunk és a honlapom statisztikája szerint (is) az emberek 99.99%-a min. 1280-as vízszintes felbontást használ...
A monitoromon a képek egy vékony sávban jelennek meg, de legalább olvashatatlanok...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.26. 08:59:43

@Kamee:

Csak febr. 14-ig vannak fent az adatok. Azért lett erre az időszakra nézve.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.26. 09:00:38

@eszkep:

Küldj print-screent, nálam minden felbontásban, minden böngészőben jó.

Kartal (rezervált) 2010.02.26. 09:03:17

Őszintén szólva nem lep meg a dolog. Tavasszal viszont marha nagy pofára eséseket fogunk látni, abban biztos vagyok :)

kuki123 2010.02.26. 09:04:38

@Gerusz: nyugi a Hírtv-n se m voltak...esetleg a hírekben...ha a cigók "szórakoztak" és a gárda felvonult vagy ha esemény híreket kellett bemondani...esetleg ha bírósági ügy volt ilyesmi...de semmi több perces videó...áhh dehogy még véletlenül se...csak szigorúan 30mp max

Toszkána Grófja 2010.02.26. 09:06:00

@Kamee: Emlékeim szerint a Ma Reggel szemköztjében már volt egyszer-kétszer, meg a Napkeltébe is hívták annak idején a kereszttűzbe (pl. az emlékezetes Betlen-Vona párbajkor). Persze ha ezeket is beleszámolnák a fenti statisztikákba, még akkor is sokkal kevesebb lenne a Vona ideje, arról nem is beszélve, hogy általában hülyeségekről kérdezik, nem a Jobbik programjáról.

Lacc78 2010.02.26. 09:06:01

A Torgyán Pubi még él? A fene se gondolta volna.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.26. 09:25:26

itt a Vonas video.
magaert beszel. Nemhiaba felnek tole. Ezt leadnak mondjuk a bk szuneteben igencsak megugrana a tamogattosag...

barikad.hu/node/47853

eszkep 2010.02.26. 09:31:30

Azért az ECHO és a HírTV (de a magyar Hírlapot is mellé rakhatnánk) "eredményén" látszik, hogy a FIDESZ azért be van szarva a Jobbiktól. Csak az a gond, hogy a XXI. században ez az agyonhalgatás egyrészt nem működik, másrészt halál nevetséges (vagy szánalmas?)

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 09:32:27

Szerintem az egész tök fölösleges. Én nem nézek Tv-t és a generációm jelentős része is így van ezzel, mindent az internetről szerzünk be. Ez szimplán kontra produktív.

eszkep 2010.02.26. 09:36:44

Muhaha! Aaz idei (jan 1-től) "eredményeket" figyelembe véve, Vona összesen kétszer szerepelt, mindkétszer jan 31-én, egyszer 14 másodpercet(!), egyszer 414 másodpercet...

eszkep 2010.02.26. 09:37:59

@Hülyegyerek: Én sem nézek, de szerintem pl. a 3 millió nyugdíjas sokat nézi a TV-t.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 09:41:33

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: tudtommal Rékasi "háromszemű" Károly elhagyni készül a "Mátyás-király teret", ergo kellene a sorozatba egy "ügyeletes rosszfiú". Ha (Ar)Rogán(s) Anti szerepelhet celebműsorban, akkor Vona Gabi lehetne a BK új negatív főhőse :))))))

Dr Minimum 2010.02.26. 09:44:04

@eszkep: Azoknak úgyis mind1, legtöbbje nem sűrűn változtatja az álláspontját. gyurcsány, vagy orbán fan többnyire. És ebben őket nem nagyon kell/lehet győzködni.

eszkep 2010.02.26. 09:45:24

@Noname Cowboy: "Hiába szerepel Viktor többet attól sem program sem elképzelés nincs FIDESZ részéről."

Ezt a NOL-on olvastad?
Pl. csak az adócsökkentést 3 évig kellett pofáznia a FIDESZ-nek, mire megtették idén januártól...
A válságkezeléssel kapcsolatos programtervezetet meg el lehet olvasni a FIDESZ honlapján. Végül is megérte, hogy nem hallottál mér róla, csak három éve elérhető...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.26. 09:46:46

amugy a nyugdijasok miatt siman megerne. az en ismeros / rokon nyugdijas hozzatartozoim akkora ordas marhasagokat mondanak mind a jobbikrol, mint arrol, hogy mi lesz, ha jon a fidesz, hogy csak na.

Csodalkozunk, hogy az msz(m)p re szavaz?

m.logic 2010.02.26. 09:49:20

Meg fog változni ez, amint Novák beül az OVB-be, illetve vége a kopogtató-gyűjtésnek és megvannak a számok.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.02.26. 09:49:25

Régebben azt hittem ,hogy profik,jól felkészültek stb. a hatalmon lévők,lassan rá kell döbbenni ,hogy O-S-T-O-B-Á-K. A másik oldala az ,hogy ez is elég volt sajnos,de az 50 év agymosó (gulyás)kommunizmus,segített nekik nem kicsit.
Ezek ostoba seggfejek...."értelmiségiek","újságírók" Istenem....Mondjuk az mostanra egész világossá vált,hogy a magyar média a béka segge alatti színvonalat képvisel minden szinten.Hihetetlen de ők meg vannak róla győződve ,hogy profik :D,egyetlen mércéjük a nézettség,látogatottság meg a fizetésük ,szerencsétlen barmok....Az milyen ,hogy a Bárdos család valami médiaképző iskolát vezet de egy híradót nem bírtak elnyekeregni baki nélkül....aztán milyen büszke ,hogy zuniós támogatást nyert az oskolájához...hát aki a miniszterelnökkel jár koncertre...az lenne a csúnya ha nem szerezne...:D

Az internet meg a józan ész lassan megpecsételi a sorsukat szerencsére!

eszkep 2010.02.26. 09:49:52

@Dr Minimum: Azért, a tegnap reggeli riport elég hatásos szerintem még az "agymosott" korosztálynál is.

barikad.hu/node/47853

Tehát a liberális ribanc még 2010-ben is ott tart, hogy agyilag nem képes (nem akar...) felfogni egyre inkább égető társadalmi problémákat, az tragikus... Ezek után elképzelhetjük a liberális kormányzati munkát, ha odáig nem jutnak el, hogy egyáltalán definiálják a problémát...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.26. 09:50:24

@eszkep: Ezt látom tapasztalom. De az adócsökkentés magában még nem program ember! Azért többet várnék egy olyan párttól aki szavakban 2/3-ra pályázik.

nyg 2010.02.26. 09:52:34

Korábban Fidesszel is az volt, ami most a jobbikkal. Medgyessy azt javasolta, ha tévét akar a fidesz (Orbán), vegyen magának. A Fidesz megfogadta a tanácsot, most van saját médiája. Kéretlen tanács a Jobbiknak: nem sopánkodni, irígykedni, hanem utánozni! Ezt egyébként a Barikáddal már el is kezdte.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.02.26. 10:01:12

@nyg: Azért jó lenne a BBC forma felé nyitni a "köz" tvnél...nehogy már az legyen a megoldás ,hogy minden párt saját tvt tart magának...nonszensz.

eszkep 2010.02.26. 10:03:16

@Noname Cowboy: Tehát mondom mégegyszer: HÁROM ÉVE elérhető a honlapkukon. Az "adócsökkentés" valóban nem program, a doksiban az "adórendszer átalakításáról" van szó ami azért "kicsit" koncepciózusabb.

picur3ka 2010.02.26. 10:03:57

@Seduxen:

Bevagtak tole egy pofat.

ErEr 2010.02.26. 10:04:12

Végre valaki csinálja meg az elmúlt 8 évet tartalmazó videó összevágást. Nem hiszem el hogy ha a kampány beindul megint az ilyen ezeréve szajkozott fostalicska szlogenekkel mint az "ADÓCSÖKKENTÉS" vagy a "NYUGDíJEMELÉS" be lehet hülyíteni az embereket. Csak azért mert fáradtak a sok gond miatt kicsit visszagondolni is, akár még egy képes honlap is jó lenne dátum, botrány + kép felsorolással EMLÉKEZETFELFRISSITÉSKÉNT.
A Jobbik-tól való Fidesz félelem érdekes, de valahol árulkodó is. Viszont a Jobbikban is van pár nagyon fura arc azt meg kell hagyni...

Kartal (rezervált) 2010.02.26. 10:06:09

@Blás Sailor von Wolfhausery: "köz"tévé, a közpénzből üzemel, de csak az egyik oldalt közvetíti, amiről pedig nem beszélünk, az nincs is...
Ahogy Hofi mondta: büszkén jelenthetem, Magyarországon analfabéta nincs! ÖSSZEÍRVA! Nem akartak fogyni, hát megoldottuk...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.26. 10:07:02

@eszkep: 3 éve! Most kell ennek előtérben lenni! S nem eldugva valahol a fidesz.hu-n. Mert pl nem lelem sehol. linket pls!

Noname Watanabe 2010.02.26. 10:08:49

@Noname Cowboy: Nehéz úgy programot készíteni, hogy veresjaniék visszatartják a reális költségvetési számokat... Mintha úgy kéne feleséget választanod, hogy csak a seggét látod, meg kivillan a bokája, de a fején zacskó van :P :D

Zigi 2010.02.26. 10:14:25

@Dr Minimum: Hidd el elég sok nyugdíjas megváltoztatja az álláspontját teszem azt Északkelet-Magyarországon, mondjuk egy hátrányos helyzetűek által a sérelmére elkövetett erőszakos betöréses rablás hatására.

picur3ka 2010.02.26. 10:16:23

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: @eszkep:

Itt is van ilyen sok, mondjak, amit egy evtizede nyomat a maszop, nol megirta, akkor ugy van.

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 10:21:08

@eszkep: Na de ez egy politikusfigyelő az interneten!!! Ezt nem a nyuggerek lesik.

m.logic 2010.02.26. 10:22:28

@Zigi: Szerinted hányan hallottak a 92 éves nénike meggyilkolásáról?

picur3ka 2010.02.26. 10:24:38

@ErEr:

Nem olyan nagy csoda az, van vagy 4-5 millio szavazati joggal rendelkezo allampolgar, aki ecceruen kommunistoid beallitottsagu. Na ezek kozul aki elmegy, sok, ha mas nem, listan a Jobbikra szavazhat.

Mourinho már nem a király 2010.02.26. 10:26:16

@Zigi: 4 év múlva meg harcolunk a bőrfejűek ellen, ehh.
Nem biztos hogy olyan jó lesz egy jobbikkal a parlamentben. Békésebb nem lesz az ország, ezzel gondolom mindenki tisztában van.

eszkep 2010.02.26. 10:27:24

@Noname Cowboy:
jovonk.hu/FideszPP2007_HU.pdf
Tényleg baromira el van dugva, a főoldalról elérhető... Ez egyébként nem csak a te, de a teljes ballib média figyelmét elkerülte...

Hogy megspóróljunk neked egy felesleges kommentet:
Az nem időfüggő, hogy kell egy recessziós hatású válságot miként kell kezelni. Minden gazdaságtannal foglalkozó könyvben le van írva.... It a Vastagbőrön is volt róla szó anno, hogy a szocik kb. pont az ellenkezőjét csinálták, mint amit kellett volna (és amit csináltak az EU-s országok nagy többsége). És ez nem csak a világválságra értendő, hanem már a 2006-tól kezdődő "kiigazításokra" is melyek csak elmélyítették a válságot.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.26. 10:29:13

@Seduxen: Háát belelapoztam. Sajna azokra a kérdésekre no válasz ami az átlagszavazót érdekli. Némi esetleges gazdasági kérdéesen kívül mint adócsökkentés. Főképpen eddig is ismert lőzungok! Kevés érdemleges.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.26. 10:30:01

@m.logic: szerinted hany helyen volt a barikad, kuruc.info -n kivul?
nem szegyen? ez az elkurvult media?

bezzeg bmeg a ciganygyilkossagok... arrol minden kellett most, hiszen most van az evfordulo... stb. talan kedden volt? de csutortokon teljes mediakuss..

ejh, kibaszott kettos merce: de utalom.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.26. 10:32:18

@Anthony (kick-ass): nezd meg a vona videot. ott a jo kerdes felteve: tudsz mondani egyetlen KONKRET esetet, mikor jobbikos, vagy gardatag agresszivkodott volna valakivel?

ha nalad az a bekes, hogy bekesen lehet gyilkolni, rabolni, lopni, anelkul hogy torvenyek korlatoznak es szankcionalnak ezt, akkor remelem nem lesz igazad.

De az a nyugger, aki odahaza ul es varja hogy mikor tori ra a szomszed ciganycsalad az ajtot ejjel, az lehet maskeppen gondolja.

Leszel te meg oreg, es ne adj isten, fogsz te meg rettegni ettol a liberalis banda altal kinevelt megelhetesi ciganybunozo retegtol! akkor majd olvasgad vissza a gondolataidat.

ketroot 2010.02.26. 10:36:21

Kicsit OFF:
(Gondolom nem fognak róla cikkezni a Stop.hu-n vagy a NOL-on esetleg...

www.delmagyar.hu/szeged_hirek/europai_sereghajto_a_del-alfoldi_regio/2143795/

ON

eszkep 2010.02.26. 10:37:58

@Noname Cowboy: "ismert lőzungok! Kevés érdemleges"
Ember!!! Olvastad te már az MSZP programját??????
Egyébként mit vársz?? Konkrét egyenleteket?

"Sajna azokra a kérdésekre no válasz ami az átlagszavazót érdekli"
Bocsi, hogy nincs benne, mennyibe fog kerülni a zsömle a TESCO-ban ősszel... Szerinted mi a faszról kell szólnia egy kormányprogramnak????

Zigi 2010.02.26. 10:40:43

@m.logic: Hidd el a nyugdíjasok közül is tudják sokan mi az internet. Ha nem is használják, de a gyerekeik, unokáik igen, tőlük hallhatták az esetet. Meg hát ne becsüljük le az értelmi képességeiket annyira, csak azért, mert van egy párszáz fizetett agyhalott, akiket a szocialisták gyűlésről-gyűlésre hurcolnak.

Marcellusca 2010.02.26. 10:40:43

@Seduxen: Hát, az az idő még sok is arra, amit idáig hallottunk tőlük. :)

Láttam már ezt a kimutátust, akkor felkaptam az agyvizet, úgyhogy remélem nem baj, ha most nem teszem! :)))

Ha már média!
Látta valaki tegnap a Kassza című műsornak nevetett valamit azm1-en?
Mert én csak az uccsó 10-15 percet.
De az is bőven elég volt.
Főleg Zsigó Jenő (vagy hogyatökömbe híjják) a Romaparlament Elnöke b@szta ki nálam a biztosítékot. Legszívesebben oda mentem volna és fejbe rúgtam volna. Olyan sértődötten, döjfösen mondta a f@szságait, hogy majd' szétqrtam a tévét.
Mondjuk a többi vendég között is volt olyan, aki egyazon mondatában mondott ellet saját magának.
Aszongya, hogy meg kell szűntetni a diszkriminációt, majd a mondata végén a mondókája lényege, hogy pozitívan kelle diszkriminálni a romákat.

Kész voltam!

Homeoffice 2010.02.26. 10:44:53

@Marcellusca:

Atomot Nekik! Atomot a bestiáknak!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 10:44:57

@Marcellusca: na csak óvatosan posztkommunista tezsvírem, mert megkapjuk a bölcsek kövének őrzőitől, ami "kijár" nekünk :))))

ha Te ilyen műsorokkal stresszeled magad, az a Te bajod :))) én inkább megnéztem az ncis hétfőn leadott részét - mert nem láttam -, sokkal nagyobb élmény "vizuálisan" az a sorozat :)))

www.la-story.com/upload/2009/10/tvcom_gets_nciss_ziva_david_aka_cote_de_pablo_to_c/cote%20de%20pablo.jpg

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.02.26. 10:45:24

@Anthony (kick-ass): Persze, hogy nem lesz,a ballibák mit fognak művelni....semmi sem szent nekik és semmitől nem riadnak vissza,simán lejáratják az egész országot,hamis megrendelt külföldi cikkekkel.A szőnyegaláseprős taktikájuk most fog borulni....Mit összefognak nyivákolni az ő sajátos "liberalizmusok" mögé bújva...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.26. 10:46:54

@Marcellusca: "Aszongya, hogy meg kell szűntetni a diszkriminációt, majd a mondata végén a mondókája lényege, hogy pozitívan kelle diszkriminálni a romákat."

Amatőr hiba. Az ilyen összetett mondatok, csak összezavarják az embert. Máskor elég ha annyit monda: Aggyá!!!

Világos, egyenes és gerinces!

Marcellusca 2010.02.26. 10:48:31

@Hülyegyerek: De a legtöbb, ecceri választópógárnak nincsen internyettye. :)
Csak a tévébűl informálódik. És sokuk csak a földi sugárzásúakat (m1, TelaVív2, ReTeKKLUB) tudja fogni. :)))

Úgyhogy tényleg fonos (lenne), hogy kiegyensúlyozott és pártatlan legyenek ezek a médiumok!
De legfőképp az m1, ami közszolgálati!!!

kamasuka 2010.02.26. 10:50:50

@Hülyegyerek:
És szerinted mennyire nem buherálható egy ilyen? Vagy te ott ülsz egész nap a tévé előtt és egyszerre nézed az összes csatornát? Kötve hiszem.

Melyik melnök jelölt mennyi lehetőséget kapott?
A. ott vannak még a "töltelék emberek" hozzászólásai
B. és a nézettség kérdése

Pl. Orbánnak (aki ellen ugye a post ment) van egy ilyene: 1472mp 0,000%os nézettséggel. :) Vajon melyik lehet az elírás? :D

Ezekbe ráadásul beleszámították azt is, ha csak valakinek megemlítik a nevét, nemcsak azt, amikor az illető szerepel. Ilyen alapon az ATV sajtóklubja hetente 1 óra, illetve drága albán és szovjet úr műsora heti minimum 5 óra is lehetne, mert pl. ezekben folyamatos Orbánozás megy. :) Gondolom, a 2 sec Orbán max. annyi lehetett, mint ezen a 3. képen az amerikai katona szereplése:

www.hilaliya.com/images/sahaf3.bmp

Azért csekkoljátok meg a 2010 jan1-31 közötti időszakot is!

órarugógerincű felpattanó 2010.02.26. 10:51:59

Emberek, meg tudná valaki mondani, hogy hívják azt az idióta papot, aki állandóan a cigánygyilkosság eseményeire jár szidni a magyarokat?

picur3ka 2010.02.26. 10:52:48

@zero:

Csak a szokasos kampany vonal, semmi ertelme mas nem nagyon van. A Jobbik naci-fasiszta, a zorban egyezzen ki, fogjon ossze LEPJEN VISSZA A MASZOP JAVARA, mer ha nem, akkor naci-fasiszta. A PC meg somogyi, herenyi ibolya, s a maszop epitik a Nepfrontot, mint a 40-es evekben, a sok elmehaborodott.

PS: Eszkep nem a bogrere gyur szerintem, haha.

Marcellusca 2010.02.26. 10:56:20

@Seduxen: MEGHÁT!!!
Sunáznám, blokkolnám, mer' blokkolnám! :DDDD

De én aztatat láttam mán tennap előtt. És pont reklámszünet volt a CSI alatt. Én hüjjje, meg nem pont a zemegyre kapcsótam?! :D

picur3ka 2010.02.26. 10:57:33

@ketroot:

Mar cikkeztek rola. A nol-on mindenkeppen. 4 vagy 6, mindegy, szinte minden regionk az also 20-ban van. Jok a szocik gazdasagilag.

ketroot 2010.02.26. 10:58:57

@picur3ka/beleallos kampany:

Na, akkor nem láttam a fától az erdőt...:D Köszi!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.26. 10:59:39

@ketroot: Európa 20 legszegényebb magyarországi régiója között van a Dél-Alföld az EU statisztikai hivatalának (Eurostat) legfrissebb elemzése szerint, amely 2007-es adatok alapján dolgozott..
Én úgy tudtam, Magyarországon csak 7 régió van. Valószínűleg 20 magyarországi régió mellett van vagy negyven nem a legszegényebbek közé való is.

Közös határt Japánnal! :-D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 11:00:59

@Marcellusca: Inkább az indiai kiscsaj a gyilkos számokból.:))

picur3ka 2010.02.26. 11:01:00

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

En tudok. Raadasul kisgyermekes anyat tamadtak le igen durvan a kokarda viseles es a magyarsag dogaban, ugy, hogy majd osszeszarta magat szegeny.

Mourinho már nem a király 2010.02.26. 11:01:12

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: tévedésben vagy, én nem a maszop-libsi oldalt akarom védeni :)
Csak nem biztos hogy a Jobbiknak lesz megfelelő megoldása a problémára (illetve még az is lehet hogy lenne csak akkora lesz a sírás, hogy nem biztos hogy megvalósítható lesz)

A bőrfejűs dolgot csak félig komolyan írtam, de ha belegondolsz akkor megvan a veszélye (lásd a Fradi meccseket)

Marcellusca 2010.02.26. 11:02:27

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Persze, mert az általam fent már említett kanálisokat nézik.
És azt látják, amit a múltnap is leadott a retekklub a Budaházy témában. Szinte semmi nem volt igaz abból, amit mondtak.
Ezek után nincs is min csodálkozni.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.26. 11:03:39

@Marcellusca: Ja! Meg a Szociológus néprajzkutató szerint a tanárok a hibásak, hogy nem tudják letanítani a cigányoknak a 8 osztályt. Az Ungváry volt a legértelmesebb, csak ő egyedül volt.

picur3ka 2010.02.26. 11:03:42

@Ásómaci:

Ebben mar biztosan benne vannak a romaniai, etc., legszegenyebb magyar regiok is, meg a kinaiak.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 11:03:56

@Tigeri: na azé' Ziva David szpesölédzsent sem rossz buksza. blokkolni-sunázni, mercsak :))))

@Marcellusca: minnyá gondoltam:) nem egy budaibetti, de szódával elmenne, mi? :)))

Marcellusca 2010.02.26. 11:04:24

@Tigeri: Hehe!
Assenem rossz bőr! :)

z666 2010.02.26. 11:05:40

@eszkep: "Az nem időfüggő, hogy kell egy recessziós hatású válságot miként kell kezelni. Minden gazdaságtannal foglalkozó könyvben le van írva..."

Ha betartod a közgazdaságtan szabályait, azzal igazi megoldást sosem érhetsz el. Fel kell rúgni azokat a szabályokat.

Ugyanígy van a mesterséges politikai tengellyel: az egyik véglet a kommunizmus, a másik véglet a neokon kapitalizmus. Mindkettő zsidó dolog (tehát abnormális, a természet minden törvényének ellentmondó), így akárhol helyezkedsz el a tengelyen, az ő szekerüket tolod, és a népet, és végső soron a Föld pusztulására törsz. Tehát, a megoldás, hogy ki kell lépni az ő dimenziójukból!

reKorrekt 2010.02.26. 11:07:41

@zero: Szerintem arra gondol, hogy keskeny a poszt-komment oszlop, ezért a képekből nem tudtok normális méretet berakni... ha úgy döntötök, akkor kiszélesítem kicsit ha kell.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.02.26. 11:08:33

a nézőszám felmérések köszönőviszonyban sincsenek a valósággal.
egyébként meg pont leszarom, ki kit néz és mikor a tvben.
nálam full kiegyenlített a verseny, mert nincs tv.
én meg egyébként is náci vagyok, mert ide írogatok.

reKorrekt 2010.02.26. 11:08:44

@laspalmas: Lehet más sz szdsz? Csak tippelek :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.26. 11:11:17

@eszkep: Modottam, hogy az MSZP program is egy lófasz! A véleményem továbbra is, hogy a két nagypárt vagy látszat kampányt folytat illetve nem folytat egyenlpre semmit. S ez mind a Jobbik malmára hajtjaa vizet. Magyarúl együttes erővel tuszkolják be a Jobbikot a vágóhídra! A többi programosdi nem érdekes.

Marcellusca 2010.02.26. 11:11:46

@Ásómaci: Látom, nem csak én voltam ilyen mazopista. :)
Ő volt az a szemüveges, a Zsigóval szemben? Mert, ha igen, akkor: JA.

reKorrekt 2010.02.26. 11:12:57

@Anthony (kick-ass): Erdélyi létedre nem a jobbikra szavaznál? Hát ez érdekes, én mást gondoltam e téren általánosnak... :)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.02.26. 11:13:08

@Seduxen: Bezzeg a dátum elkerülte a figyelmedet! :-)
02.14. 2 másodpercbe simán belefér egy "Boldog Valentin napot".Viktorkának már csak ennyire futja.. :-D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 11:13:16

@Marcellusca: @Tigeri: ammá biztos, hogy Amita is erősen suna+ :)))

hubpages.com/hub/Navi-Rawat

vauuuuuuu-vauuuuuu :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 11:14:23

@Jack/rendetteremt/: óó, mea culpa :) kezd sok lenni a rovásomon :))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 11:15:12

@Seduxen: Mondom,hogy a fekete az egyik kedvenc színem.:)))) Na viszlát a netkávézóban!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.26. 11:20:00

@zero: szerintem teljesen érthető a helyzet.
A Jobbik radikálisan rendszerellenesnek vallja magát, az egész politikai-gazdasági-média világot el akarja küldeni a sunyiba. Ezért is népszerű.
A rezsim számára is világos ez, így kölcsönösen rühellik egymást.
Mi ezzel a gond?

Ha Vona és a jobbikosok a reggeli adásban jópofiznának arról, hogy ki hol nyaralt és a harmadik felesége megcsalta-e az elsőtől származó fiával, akkor a népszerűségük is lemenne a MDF szintjére, talán.

Karcolt lendület 2010.02.26. 11:26:30

Vona el akart menni tévében nyilatkozni vagy inkább "lemegyek a zemberek közé" kampányt szereti nyomni?
Mert szerintem az utóbbi, miközben itt fel vagytok háborodva, hogy nem szerepel a TV-ben, miközben olyan nagyon nem is akar...

picur3ka 2010.02.26. 11:29:33

Ugyesen a valasztasok utanra datumoztak ezt. Itt az a lenyeg ugyi, hogy a gazartamogatast az junio meg IMF mar 100 eve megmondta - ulzok kicsit -, hogy meg kell szuntetni.

portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=129206

reKorrekt 2010.02.26. 11:30:46

@Karcolt lendület: Akkor nem említette volna meg ezt a statisztikát a fent linkelt m1-es videóban. szeintem.

Diocles 2010.02.26. 11:36:28

Ez a helyzet nyilván áprilisig fog fennállni, egy parlamenti pártot már kevésbé lehet elhallgatni.

A média szerintem nagy változások előtt áll, de ez elsősorban a Fidesznek lesz kedvező.
Igazodnak hozzá a kermédiák és az állami média lenyúlható.

Nos, ez utóbbiba a Jobbik betársulhat csendestársként, ha hajlandó részben figyelembe venni majd a Fidesz érdekeit, és támogatni ezt-azt.
Akár még komoly rádiófrekvenciákat is szerezhetnek Jobbik-közeli körök, lásd Sláger-Danubius felosztást.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.02.26. 11:41:06

@Karcolt lendület: nekem sem lenne sok kedvem elmenni az ikszedik olyan adás után,amelyikben folyton csak piszkáltak és nem hagytak beszélni a programomról.Lehet már ki is vonultam volna a stúdióból is miután megnéztem volna,hogy az elém készített pohár szénsavas víz,hogy áll a kérdező riporter szemében ;-D

eszkep 2010.02.26. 11:45:11

@picur3ka/beleallos kampany: Abban biztos lehetsz, hogy ősszel (a fűtési szezon megindulása után) már a FIDESZ lesz a "felelős" ezért (is)...

arlequin 2010.02.26. 11:47:22

@denever: dettó ugyanezt 'csinálom'. heil!-ige scheisse...

eszkep 2010.02.26. 11:51:13

@Noname Cowboy: Nem igaz, te egészen pontosan azt ÍRTAD le:
"Hiába szerepel Viktor többet attól SEM PROGRAM SEM ELKÉPZELÉS nincs FIDESZ részéről."

Erre reflektáltam, és azóta is magyarázod a megmagyarázhatatlant. Legalább ami LE VAN ÍRVA, azt ne hazudtoljuk már meg, jó?

Marcellusca 2010.02.26. 11:51:53

@Seduxen: Na, hadd ne gúglizgassak, csak így, parasztosan beírom a többi sunázandót:
Emily Procter; Melina Kanakaredes, Vanessa Ferlito, Eva La Rue és még sorolhatnám. :)))

arlequin 2010.02.26. 11:53:00

nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem ez a bajnai sokkal gyorsabban/ügyesebben/lazábban okoz vérnyomásemelkedést, mint a gyurcsány.
nem tudom miért jutott eszembe (ja de igen a hetiválasz cölöpök cikkének képéről)
ON

Homeoffice 2010.02.26. 11:53:23

@Marcellusca:

Emily nálam csak Iceladyként szerepel:))) Ha mosolyog hülyét kapok:)))))

Marcellusca 2010.02.26. 11:53:52

@Seduxen: Na, hadd ne gúglizgassak, csak így, parasztosan beírom a többi sunázandót:
Emily Procter; Melina Kanakaredes, Vanessa Ferlito, Eva La Rue és még sorolhatnám. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 11:54:58

@Marcellusca: "Emily Procter"

na neeeemááá! az a nő olyan, mint egy jégcsap. ne kelljen már csalódnom benned :)

Ellenben az utolsó jelölted: asszem ő Natalia Boa Vista a CSI:Miami-ban, na ő tényleg vaúúúúúúúúú :))))

Marcellusca 2010.02.26. 11:55:33

Tiszta hülye ez a KBM!

Homeoffice 2010.02.26. 11:56:15

@Seduxen: @Marcellusca:

LOL

Seduval egyező az izlésünk:)))))

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 11:56:31

@z666: " Fel kell rúgni azokat a szabályokat."
Légyszi magyarázd el, hogy csinálnád ezt meg úgy, hogy ne dögöljünk éhen!

eszkep 2010.02.26. 11:56:41

@z666: én a gazdaságpolitika két pólusát így definiálnám neoliberális gazdaságpolitika (mondhatni anarchia) és az állam totális iránya alatt lévő gazdaságpolitika. A két véglet között kell megtalálni az ideális középutat, ami a szociknak nyilvánvalóan nem sikerült.
A "kommunista gazdaságpolitika" mint olyan nem létezik, az csak egy infantilis hülyeség (lásd pl. öt éves terv: az elvtársak 5 évre előre tudják, mire lesz kereslet, mire nem..., vagy egy másik érdekesség: a Szovjetunióban rövid ideig, MINDENKI ugyanannyit keresett, a rakétakutatótól a portásig!)

reKorrekt 2010.02.26. 11:56:47

@Marcellusca: Milyen egy sznob vagy b+. Én a szomszéd csajnál lecövekeltem :D

reKorrekt 2010.02.26. 12:00:06

@eszkep: Kezdhetnénk mondjuk az ágazatonkénti szövetkezeti rendszer létrehozásával, a mezőgazdaság rendberakásával, az import szarok letiltásával, ésatöbbi...
Munka lenne itt rengeteg, csak vagy kedv nincs vagy az eu tíccsa.

eszkep 2010.02.26. 12:01:20

@Hülyegyerek: A "szabályok felrúgásával" vitatkoznék, hisz nézzük a recesszió kezelésének módozatait:
hu.wikipedia.org/wiki/Recesszi%C3%B3

A szocik pont a "játékszabályok" felrúgásával hozták nehéz helyzetbe az országot, nevezetesen az erőn felüli költekezéssel 2002-2004 között (lásd 2. db "Száznapos program"). Utána 2004-2006 között ismét felrúgták a szabályokat, amikor nem tették a "nagykönyvben megírt" korrekciót, csak, hogy megnyerjék a következő választást... (A hazudozásra, trükkök százaira, adathamisításra most ki sem térnék...)

arlequin 2010.02.26. 12:02:24

@reKorrekt: bizony. nagyon sok kitörési lehetőségünk van, csak a meglévő eu-s szabályzat tíccsa... nekem ne tíccsák azt ha levegőt akarok venni, mert morcos leszek.

eszkep 2010.02.26. 12:05:50

@reKorrekt: "Kezdhetnénk mondjuk az ágazatonkénti szövetkezeti rendszer létrehozásával, a mezőgazdaság rendberakásával, az import szarok letiltásával, ésatöbbi..."

Bizony, remélhetőleg a következő kormány rádöbben arra, hogy a mezőgazdaságban hatalmas lehetőségek rejlenek Magyarországon! Sajnos az általad javasolt "import szarok letiltása" nem járható megoldás az EU-ban, de lennének "alternatív megoldások".

Marcellusca 2010.02.26. 12:19:23

@Gunther: Csak össze ne vesszünk! :DDDD

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 12:29:14

@eszkep: Remélem, nem velem vitatkozol, mert én is a szabályok felrúgását tettem szóvá. ;-))))

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.26. 12:29:42

@picur3ka/beleallos kampany: akkor a legjobb megoldas, ha a pontos infokkal egyutt kiteszed valahova a dolgot. esetleg elkuldod a gardanak vagy a jobbiknak.
nem hiszem hogy leszarnak...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.26. 12:33:30

@Anthony (kick-ass): jo, fradi meccsre sem agysebeszek jarnak. Ismertem par faszt, aki ment a be' kozepbe verekedni mar 15 evesen. nagy nulla volt a csako - Nemet Andras, Cserkeszolorol - mert csak csapatban volt bator. amugy egy tutyimutyi balfasz volt.
szoval itt nekik mindegy hogy ez fradi meccs, jobbik, mszp akarmi. csak balhe legyen. ezeket az embereket ki kellene mindenhonann szurni. sajnos nem lehet megakadalyozni hogy pl. a jobbikhoz csapodjanak, ha csak a balhe kedveeert is.

de a jobbik egy lehetoseg arra, hogy ezeket letartoztassak es a torvenyeket szigoritsak.

Sajnos sok embernek a jobbikrol a tv szekhazas balhe jut eszebe. Azert hidd el, igen sok jobbikos nem ert azzal egyet, es vannak normalis, tisztesseges csaladapak, mernokok, orvosok a jobbik soraiban, nem csak a iqnulla budahazi fele fajterek...

En pl. a rendoroket is becsuletesnek tartom, partnernek es nem ellensegnek. Ezert a sunozest meg a tobbi avh stb-t elitelem. Odamentek balhezni, szetbaszni a varost: jol pofan lettek verve.

nuh. :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.26. 12:36:12

@picur3ka/beleallos kampany: nekem is ez volt az elso gondoltaom a cikk utan... nocsak nocsak, aprilisban...

biztos osszeeskuves maniasak vagyunk..

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.26. 12:46:14

@Marcellusca:

hát végiggugliztam a listát, de nem igazán vagyok elragadtatva...
úgy látom megint előadást kell tartanom a témában ;))

Homeoffice 2010.02.26. 12:46:32

@Marcellusca:

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

Ajánlom figyelmetekbe az Alkonyattól pirkadatig című remekmű kígyós táncát....

z666 2010.02.26. 12:48:45

@Taktikai Atompingvin:
"Légyszi magyarázd el, hogy csinálnád ezt meg úgy, hogy ne dögöljünk éhen! "
Élelmiszertermelés szempontjából a világ legjobb helyén élünk. Szerinted éhenhalnánk, ha kiszállnánk az abnormális pénzrendszerből???????
Ha maradunk a rendszerben, akkor fogunk éhen halni! Hiába termelsz meg 100 egységnyi javat, annak a 90%-át oda kell adnod a nemzetközi pénzvilágnak, cigányoknak, stb. Ezen felül szándékosan tönkreteszik a mezőgazdaságot, felvásárolják a földeket, stb...

z666 2010.02.26. 12:55:51

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:
Aki 2006 ősze után a rendőrség kötelékében maradt, az hazaáruló. Pont. Valamennyire meg lehet érteni az anyagi kiszolgáltatottságukat, de az tény marad, hogy ők tartották hatalmon Gyurcsányékat.
A legbutább Fradi-huligánnak legalább helyén van a szíve, ezért többre becsülöm őt akármelyik rendőrnél. És elég sok mérnök, orvos, ügyvéd, stb.. vett részt az utcai harcokban. (Én is építészmérnök vagyok.) Ja, pl. Budaházy is mérnök.

A TV-ostromról: Demszky elvtárs az utóbbi 20 év MINDEN EGYES NAPJÁN több kárt okozott, mint amennyi akár a TV-ostrom alatt történt. Több, mint 7000 nap!!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.26. 13:02:52

@Seduxen: Őrá gondolsz?
erotika.indavideo.hu/video/Monica_Belucci/
Nekem is az egyik kedvencem!
(Elizabeth Hurley mellett :-D, Ja, meg a Gubás Gabi :-D)

vagyok59 2010.02.26. 13:08:28

Mondjuk Vonának erősen besegít a cigánybűnözés. Erre azért többen odafigyelnek mint egy unalmas hírműsorra.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 13:11:02

@Gunther: ifjabb korában?

döglesznét szerintem még most is lehetne sunázni :))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.26. 13:17:26

@Seduxen: Egyébként, ha Monica Bellucci-t meglátom, mindig ez a szám jut eszembe :-D

www.youtube.com/watch?v=TwHdzGTNw7c

==T== 2010.02.26. 13:18:12

@órarugógerincű felpattanó: Nem pap. Szerencsére nem katlikus. Evangélikus.

MidlifeCrisis 2010.02.26. 13:27:12

@Seduxen: Hűbakker... Tízes skálán erős 8-as...

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 13:27:51

@z666: Az éhenhalást képletesen értettem. Rá vagyunk kötve a világpiacra, mint mindenki más is, arról nem lehet csak úgy leszállni.
A mezőgazdaságot tényleg támogatni kell, de nem értem, hogy van az, hogy régebben az EU költségvetés fele mezőgazdasági áruk felvásárlására ment el. Nem lehetne piacképesen termelni? Dehogynem. Nem ez egyszeri termelőt hibáztatom, hanem a termelők, feldolgozók és az értékesítők láncolatába többszörösen beékelődött felvásárlókat. Azokra semmi szükség ott, a termelő is tudna közvetlen értékesíteni.
És ezt a földfelvásárlós összeesküvést nem tudom bevenni, bocs. A zsidók nem fognak idetelepülni honfoglalóként, Izraelbe is azért mentek honfoglalni, mert az az őseik földje, nem azért mert jó a fekvése, vagy mittomén.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 13:29:34

@Ásómaci: hm, egyből "fürdőzhetnéke" támad az embernek :))))

Marcellusca 2010.02.26. 13:30:24

@Seduxen: Ajjjajjjjajjjjajjjjaaaajjjj! :)

Hát, IGEN!!!!! :)))

@Gunther: Ja, ja! :)

@.Pierre Bezuhov.: Hmmmm, pipihusi, nyami-nyami. :D

Asszem végig vehetnénk a filmek összes sötétbarna, fekete, valamirevaló színésznőjét! :DDDD

Homeoffice 2010.02.26. 13:30:32

Srácok... tudjátok min látszik hogy öregszünk de veszettül....
Az átlagéletkor (Megan Fox nélkül) bőven 40 + os:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 13:30:36

@Ásómaci: @MidlifeCrisis: meghiszem azt :))) nem véletlenül néztem meg anno egy valag részt abból a hülye sorozatból (Bűbájos boszorkák) :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 13:31:57

@Marcellusca: "Asszem végig vehetnénk a filmek összes sötétbarna, fekete, valamirevaló színésznőjét"

Ha kiadod könyvben, egy tuti vevőd lesz:))))

MidlifeCrisis 2010.02.26. 13:33:12

@Ásómaci: ha az is, k.. jól sikerült! :)))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.26. 13:35:59

a kossuth rádióba még jobbikos politikus soha nem volt

viszont mtv, roma magazin szószerint,
2x is, 2 műsorban

"a magyar gárda öli a cigányokat"

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 13:36:51

Bianca Rinaldi. Procter kisasszony 42 éves és nincs gyereke hajrá uraim!Aztán itt van a svéd modell taxi filmekből.Jennifer Love Hewitt.A teljesség igénye nélkül.:))))

Homeoffice 2010.02.26. 13:42:51

@Marcellusca:

Volt az a film mikor Sean Conneryvel játszott vaalmi betörőset..... nah ott kapapszkodtama karfába, mikor a Infra(lézer) sugarak között vonaglott:))))

Homeoffice 2010.02.26. 13:45:08

@Seduxen:

Khmmm.. "Fel is van egy út, meg le is van egy út!" :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 13:46:41

@MidlifeCrisis: igen, Natalia Boa Vista már "terítéken" volt :))

@Gunther: óóó, abban a testhezálló fekete bőrnaciban... vaúúúú-vaúúú, hol egy kancsó hideg víz? :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 13:47:09

Úgy látom kell egy külön poszt "Te kit sunáznál?" címmel. Amúgy a tegnapi vallomások után azt várom mikor vallja be Zero és Laspalmas,hogy 2006-ban a maszop központban ők is kiabálták hogy: Megcsináltuk! Megcsináltuk!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 13:49:55

@Tigeri: "Úgy látom kell egy külön poszt "Te kit sunáznál?" címmel"

ezt pl Eric megcsinálhatná :)))) lenne vagy mennyi komment.

ugyanis ha Zero csinálná, még elmenne politikai irányba, és ugye mondanom sem kell, hogy ebben a vonatkozásban kitől tartanék a legjobban :))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.26. 13:50:37

@Seduxen: Na jól van! Egy kis Playboy történelem a hétvégére:

www.keptelenseg.hu/erotika/playboy-tortenelem-14434

Jó "olvasgatást" :-D

reKorrekt 2010.02.26. 13:52:22

@Seduxen: Azt a filmet ő és a szerkója vitte a hátán. No meg a kislányos bája :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 13:53:27

@Seduxen: Laspalmas meg:" Ó engem meg a dzsordzsklúni sunázhatna.:))
MIndjárt jön a banán.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.26. 13:53:28

@Seduxen: Hmmmmmmm. Tango & Cash. Gyermekkoromat idézi :-D

z666 2010.02.26. 13:53:56

@Taktikai Atompingvin:
Izraelbe azért is mentek, mert ott az itt-ott lebukott bűnözőik ott totális védelmet élveznek. Olyan, mint a "ház" a fogócskában.
A földfelvásárlás nem feltétlenül azért kell, mert tömegesen ide akarnak tepelülni. Ha a bennszülött nép nem tudja megtermelni a saját kajáját, sokkal kiszolgáltatottabb. Egy városi embert sokkal könnyebb kordában tartani, mint egy kis faluban élőt. (Azért is telepítik be oda a bűnöző cigűányokat.) A cél, hogy minél többen települjenek be a városokba.

Homeoffice 2010.02.26. 13:57:09

Khmmm
A franciák legjobb importterméke is érdemel egy linket:
:)

www.canada-blogs.com/images_articles/img506.jpg

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 13:57:11

@reKorrekt: rögtön előbújna az emberből a "pedofil", mi? :)))

@Tigeri: ejha, bátor vagy, asszem veszélyes vizekre eveztél :))

@Ásómaci: a klasszikus duma Stallone-tól:
"Rambo? Az egy buzi"

Marcellusca 2010.02.26. 13:59:41

@Ásómaci: Azé' ő mán szét van csúszva egy pöppet. :)
Anno a Luise & Clark sorozatban volt igazán jó. :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.26. 14:01:31

@Seduxen: Erről Swarzenegger is eszembe jutott az Ikrek című filmből. Megállt a Rambó plakátja előtt, megnézte a saját bicepszét, legyintett egyet, majd tovább ment :D

Marcellusca 2010.02.26. 14:02:57

@Seduxen: Nekem bejön(ne). :)
Asszem vasárnap lesz valamelyik kanálison a Beépített szépség.

@Gunther: Ja, ja!
Meg a Zorro-ban is jól nézett ki.

Marcellusca 2010.02.26. 14:04:44

@Ásómaci: Óóóóóó, La Gitarra. :)
Csípem az ilyen kerek faros menyecskéket. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:05:20

@MidlifeCrisis: még nem. de egy kicsit "elcsépelt" lett volna :)

na jó, ha az élet úgy hozná, azért a popsiján, meg a hátán lévő tetkókat "kielemezném". ööö, akarom mondani: analizálnám :))))

@Ásómaci: igen, az egy nagyjelenet:)))

@Marcellusca: Lois bazze, LOIS

Pistu 2010.02.26. 14:06:02

@Tigeri: Minek? Én azért szeretem a Vastagbőrt mert nem csak egy blog, de már inkább közösségi site, egy igazi didzsitál pléjgránd :)

(nyelvemet kihúztam):)

reKorrekt 2010.02.26. 14:06:10

@Ásómaci: És amikor a pusztítóban Swarczii elnök volt? Hogy röhögtünk, most meg majdnem tényleg :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:06:47

@reKorrekt: "ne offolj" :)))

beszarás :)))))))

@Marcellusca: abbiztos, hogy Jlo igaz a "nagy kofferba jobb pakolni" c. alapigazság :)))

@Ásómaci: sábbátsálom :)

Marcellusca 2010.02.26. 14:07:31

@reKorrekt: LOL!

Aztán majd lesünk, ha mindannyian kapjuk a banánt. :)

eszkep 2010.02.26. 14:08:13

@Taktikai Atompingvin: Nem veled vitatkozom. Úgy érzem a leírtakkal támogattam a véleményedet.

Pistu 2010.02.26. 14:08:47

@Seduxen:
"abbiztos, hogy Jlo igaz a "nagy kofferba jobb pakolni" c. alapigazság :)))"

"Nagy kofferba jó pakolni, de szégyen vele utazni!" ???
:)

Marcellusca 2010.02.26. 14:09:46

@Seduxen: Luis, Lois, nem mindegy? Terry-n (és nem Hulk Hogen) van a lényeg. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:10:03

@Marcellusca: nem csak, hogy érik, de szerintem már "túlérett" lett eme déligyümölcs :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:11:06

@Marcellusca: Terry-n? nem elírtad? Terry-BEN lenne a "lényeg" :)))

Marcellusca 2010.02.26. 14:11:25

@Pistu: Úgy, úgy.

Viszont deszkába is lehet szeget verni! :)))

@Seduxen: Nem ösmerted? Pedig még a Kiskölök is tuggya. :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:12:03

@Marcellusca: de ismertem, csak ez cúúúnya dolog póóógártárs :)

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 14:14:48

@z666: Nyugat-Európában pedig épp fordítva van, mert a vidéki ember nehezebben létesít ipari komplexumot, vidéken rosszabb a munkalehetőség. Ott vannak a város méretű gettók. Ami a nagy tömeg miatt a bűnözők számára is előnyösebb. Nálunk azért szorultak vidékre a lumpen elemek, mert a munkások otthagyták a leépült gyárvidékeket. Az üres eladhatatlan házakat könnyebb megvenni, vagy csak egyszerűen belakni és lelakni....
@eszkep: Szerintem is lényegében egyetértünk.

Marcellusca 2010.02.26. 14:18:13

@Seduxen: Mosmé?
Mi vagyunk ám a "kiegyensúlyozottak". :)
Volt itt szőke, barna és fekete hajú. Fehér és latino.

De, itt egy ...

wanderfunk.files.wordpress.com/2009/12/sade.jpg

harlemworldblog.files.wordpress.com/2009/08/sade.jpg

És Ő már télleg MILF kategória. :D

Marcellusca 2010.02.26. 14:19:16

@Gunther: Óóóó, csak miatta néztem a JAG-et. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:22:24

@Gunther: bezony-bezony, MacKenzie alezredes asszonynak MINDENT bevallana az ember. főleg, ha testi kényszert alkalmaz :))))

@Marcellusca: vörös még nem :)

Pistu 2010.02.26. 14:22:59

OFF
Na úgy tűnik tényleg itt a tavasz. A férfi olvasóknál meg kezdődött a párzási időszak, amely ilyenkor kezdődik és egész éven át tart. :D
ON?

Homeoffice 2010.02.26. 14:23:23

Ha vörös...Akkor.. Acapulco akciócsoport!
A Sötétvörös nagymellű maca!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:27:17

@Pistu: ááá, ez csak a szokásos "amelyik kutya ugat, az nem harap". itt mindenki rongyol haza asszonyka szoknyájára :)))

szoktam volt mondani, hogy azért, mert nem ebédelünk, az étlapot még megnézhetjük :)))

Homeoffice 2010.02.26. 14:28:28

Nah, hogy egy kicsit visszatérjek a témáhz...Sokunkn ak inkább örömet okozna bármelyik Hölgy szereplése a tvben. :)))
Inkább Ők mint a politikusok:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:29:41

@Pistu: aha, ő az.

de akkor már:

cdn2.maxim.com/maxim/files/2008/02/05/alison-armitage/Alison-Armitage-gm_l2.jpg

itt tipikusan olyan "gyere, és dugjá' meg" nézése van :)))))

Marcellusca 2010.02.26. 14:30:46

@Seduxen: Szintén MILF a javából. :)
És ja, ja. :)))

@Pistu: Igggen, Ő az! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:31:33

@Gunther: ne OFFolj, bazze :)))

@Marcellusca: hééébazze! azért mert M.I.L.F.-ek is bekerültek a szórásba, azért nem mentünk át "Mature"-ba :)

reKorrekt 2010.02.26. 14:31:36

@Gunther: Amelyik hasonlít a Las Vegas soriban a butácska barna hostessre?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:34:57

@reKorrekt: ha már Las Vegas!

www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/vanessamarcil/vanessa_marcil_11.jpg

aki megfejti nekem, hogy melyik akciófilmben láthattuk a hölgyet egy forró jelenetben - GUGLI NÉLKÜL - az a vendégem egy bambira! (segítek: egyik főszereplő Nick' Cages. Na jó... a másik Ed Harris)

Homeoffice 2010.02.26. 14:35:55

@Seduxen:

Ez így túl egyszerü... a kedvenc filmem:)

Kisfiam..:D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 14:38:43

@Seduxen: És hallgattam a nézésére.Benyúltam a bugyijába és mintha egy lovat etettem volna...

Pistu 2010.02.26. 14:38:50

Ha már, akkor ő az egyik kedvenc pankrátor macám....öööö dívám :) :

wrestlingmania.blogosfere.it/images/FOTO%20KELLY%20KELLY%20%281%29.jpg

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:39:51

@Marcellusca: na mennyé a picsába!

@Gunther: azé' ott lettünk volna Cage-kolléga helyében a kertiszékben, khm :))))

Marcellusca 2010.02.26. 14:40:07

@Seduxen: Majd tíz év múlva másként beszélsz a "hálás negyvenes"-ekről! :DDDD

reKorrekt 2010.02.26. 14:40:09

@Seduxen: Naba, ő volt a felesége?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:45:00

@Pistu: kicsit "baltaarcú", máááá bocsánat :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:46:33

@Marcellusca: de bazze, ő max annyiban "negyvenes", hogy '41-ben született :)))

@reKorrekt: bezony ő :)

reKorrekt 2010.02.26. 14:51:06

Mikor a Koktél ment a moziban, ebbe a picsába egy évig szerelmes voltam:
blogs.tampabay.com/photos/uncategorized/2007/10/06/shue.jpg

Azok a szép dauerolt '80-as évek :) Egyszer se írt vissza.
A ribanc.

picur3ka 2010.02.26. 14:51:28

Ez mi ez? coming out club? Jol szetsunaztak ezt a temat! Kellemes hetveget kedves partkatonak, szolgaljak a dolgozo noket!

Marcellusca 2010.02.26. 14:52:59

@Seduxen: Bocs, aszittem a Sheperd igazgatónőre vonatkozott a megjegyzésed.

Egyébként Ann-Margret azon kevés NŐ közé tartozik - mint pölö S.L. - akik a 6. X után is jól tartják magukat. És a negyvenes évei elején nézett ki a legjobban.

Homeoffice 2010.02.26. 14:55:26

Jó hétvégét mindenkinek:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:55:48

@Pistu: óóó, márijjával szívesen "elbírkóznék" :))))

na jól van náczifaschiszták: "testnedvcserében" gazdag hétvégét kívánok mindenkinek :)))

Homeoffice 2010.02.26. 14:56:44

@Taktikai Atompingvin:

Hát igen:))) KÖSZÖNJÜK EZT A SZÉPSÉGET íGY A VÉGÉRE:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 14:57:37

@Marcellusca: ez mondjuk igaz. A szomszéd nője filmekben pl igencsak jól nézett ki az isteni Sofijja :)))

@Taktikai Atompingvin: dzsízzisz, mi ez a szörny?

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 15:03:55

@Gunther: @Seduxen: Csak szépen megszívattam mindenkit aki alantas ösztönei közepette gondolkodás nélkül rámegy minden linkre anélkül hogy megnézné, kinek a neve szerepel benne.
Jocelyn Wildenstein, a Macskanő ma már fogalom. Kellemes hétvégét és ésszel böngészni az internetet :))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 15:05:24

Lehet szemezgetni:D:\Documents\Wallpaper

Kartal (rezervált) 2010.02.26. 15:21:50

A kiegyensúlyozott és pártatlan tájékoztatás jegyében olvassátok el ennek a cikknek az alján lévő olvasói levelet, ami a fényképről szól:
kuruc.info/r/35/55845/
Ennyit erről a médiáról! Köpni tudnék, de sajnos nincs a közelben olyan, aki megérdemelné.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 15:28:06

@Lone Wolf: Azér ne ferdüljön már teljesen el a poszt.:))))

Marcellusca 2010.02.26. 15:34:12

@Taktikai Atompingvin: Fúúúúj, bazzeg, Hülyegyerek! :)
/Mer' gondolom Te vagyol az új név alatt. :D/

@Seduxen: Meg Ann is. :)

reKorrekt 2010.02.26. 15:37:00

Ha már szétcsaptuk a posztot, kanyarodjunk vissza "kicsit":
img230.imageshack.us/img230/356/hungaryeu.gif

Horizont 2010.02.26. 15:45:06

Látom hétvégére a politika úgy kiütött benneteket, (vagy a tavasz előszele??) szépen sorban kiütköztek a "megbuggyanás" jelei:DDDDD
A kommentelő FÉRFIVONAL:DDD Gondolkoztam megtörjem-e ezt a vonulatot??

Pistu 2010.02.26. 16:06:45

@Horizont: Dehogy ütött ki, ez csak polgári engedetlenség! Mi így tiltakozunk a pofátlan média ellen. :D

arlequin 2010.02.26. 16:14:29

gyerekek. ez azért több a soknál. ez már elég. ennyi szép hölgy és mindegyik csak a sunázásról beszél. több tisztelettel és őszinteséggel mondja ki a karakán magyar férfiember, hogy: "hölgyem én téged úgy megba..nálak, hogy sírva könyörögnél ismétlésért!"
na csak azért, hogy kiegyensúlyozott és pártatlan legyen a médiám.

reKorrekt 2010.02.26. 16:18:00

@arlequin: Én egy özvegyen maradt, hivatásának élõ, káros szenvedélyektõl mentes, komoly, tudományos munkát végzõ professzor vagyok.
Keresem azt a zeneszeretõ, természetkedvelõ, színházba járó, romantikus lelkû, intelligens, mûvelt, kedves hölgyet, aki leszopna.

arlequin 2010.02.26. 16:24:00

@reKorrekt: alakul. a szent szűz és a szégyentelen ribanc egy tőröl fakad. egyik tanítóm szava még a régi időkből:
"a feleség a társaságban legyen dáma, a konyhában szakácsnő, az ágyban pedig kurva. és nem jó ha a konyhában dáma, a társaságban kurva, az ágyban pedig szakácsnő."
mellesleg kifogástalan úriember volt az illető. nálánál finomabban senki nem tudta elhelyezni a hölgyeknek szánt bókokat, sem pedig elküldeni az anyjába egy ökröt, úgy hogy az még meg is köszönte... ;-)

Pistu 2010.02.26. 16:33:49

ÁÁÁ annyira basz az idegrángás, hogy rossz helyre ment. Bocsánat!

tudi 2010.02.26. 17:25:19

Hogy nem mutatják a médiában, de ennek ellenére népszerű a jobbik ez szerintem bizonyítvány az elmúlt 20 évről és a z elqurásokról.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.26. 17:32:04

Nektek nem érdemes posztot íni, mert csak csetelni jártok ide.

Üljetek le mind, elégtelen.

arlequin 2010.02.26. 17:48:00

@zero: igazgatói rovót nem osztasz? vagy legalább egy-egy osztályfőnökit? ;-))

derelyegrádi szellem 2010.02.26. 17:52:30

Na akkor ide mert ezt már úgyis szétoffolták:

A hírtv oldalá ezekl a hírek most éppen:

Tömeges megbetegedés a szociális otthonban - tilos a látogatás
17:28 A tűzoltókra támadtak a város cigányok lakta részén (szerintem GÁRDISTÁK)
17:16 Késekkel tartották sakkban a nőt a fiatal banditák (ezek is)
16:53 Lebuktatta a videó a játékost
16:40 697 tyúkot lovasítottak meg (szinte biztos, hogy ezek is)
16:21 Pornográf felvételeket készített a gyerekekről

Gárdistabűnözés pedig nincs, mint tudjuk.....

Pistu 2010.02.26. 18:00:52

@arlequin: Szerintem ne hergeld, mert igaza van :( Na nem mintha én nem vettem volna ki a részem az offolásban.

Valamelyik tech-guru nem tudna javasolni valamit? (Tudom is én, chat-szoba vagy valami újabb találmány.)

arlequin 2010.02.26. 18:02:00

@derelyegrádi szellem: a gárdisták ennyire 'gárdoltalanok' lennének? (csak hogy fájjon ;-)

Rwindx 2010.02.26. 18:02:48

@arlequin: A tanítód bölcs ember :)

picur3ka 2010.02.26. 18:06:07

@derelyegrádi szellem:

Akkor mar csak a hetesi neni temeteserol szolo Nol-os cikket es Herenyi kommunista megemlekezeset olvasd el es kepbe leszel mara. Remelem...

@Pistu:

Szerintem, nyisson nektek a Zero egy sunazo topicot, Marcel cimmel.

derelyegrádi szellem 2010.02.26. 18:13:01

@arlequin: ez tényleg tjáf, nem, ellenkezőleg: fájt...:-)
@picur3ka/beleallos kampany: így készülvén a hétvégére nem akarnék most szívrohamot kapni...:-) herényi jelentőségéről az információt már a neve önmagában hordozza....

Marcellusca 2010.02.26. 18:20:52

@zero: Bocsi, de mán tele a tökünk a politikával. :)

Időnként könnyítenie köll a férfiembernek! :DDDD

Marcellusca 2010.02.26. 18:24:40

@picur3ka/beleallos kampany: Van olyan blog, ahun létezik a blogon belűl egy off-topic poszt. :)
Oda írogatunk mindent, hogy ne az aktuális posztot off-oljuk szét. :D
Na, de ez nem az a blog. :DDDD

arlequin 2010.02.26. 18:33:32

@Pistu: persze igaza vagyon. dehát a zélet könyörtelen és szenvedés, a médiumok pedig pártosak. nem kicsit. mi az hogy! nagyon is!
@derelyegrádi szellem: fight? mer' az minő szívfáj-dalom, fájhat is...

arlequin 2010.02.26. 18:41:57

nem tudom volt-e már:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/26/brusszeli_vizsgalat_indulhat_savoly_ugyeben/
szopóág (vagy valami ilyesmit szoktok ti írni..)

2010.02.26. 18:44:54

Nem tudom, hogy keresett a cikkíró, én a következőket találtam Vonáról ugyanitt:

Vona Gábor Jobbik miniszterelnök-jelölt
A szólás szabadsága (MTV1) (2010-02-21) 1 9 0,510
Reggeli Drive Time (Inforádió) (2010-02-15) 1 109 0,037

Ez se sok, de nem nulla.

Pistu 2010.02.26. 18:46:48

@arlequin: mai napomat szégyelnem kellene, de igen vegyes volt. Felhúztak, megnevetettek, aztán megint felhúztak... Nem akartam neked se beszólni, csak ha pattogok ilyen vagyok.

Marcellusca 2010.02.26. 18:51:44

@iii: Óóóóó, ne mérgelődj! Egész héten ilyen volt.

Mer' ez is a Zorbán miatt van. :)

Pistu 2010.02.26. 18:53:08

@iii: Ott van a képek felett :)

"A vizsgált időszak: Február 1. - 14"

Ezek a kimutatások erről a 2 hétről szólnak :)

2010.02.26. 18:54:51

És még:

Morvai Krisztina Jobbik
Közbeszéd (Duna TV) (2010-02-17) 1 428 0,057
Ma reggel (MTV1) (2010-02-05) 1 315 0,203
Összesen 2 743 0,260

Balczó Zoltán Jobbik Heti Hírmondó (Duna TV) (2010-02-14) 1 151 0,024

Gaudi-Nagy Tamás Jobbik
Híradó 21 (Hír TV) (2010-02-17) 1 12 0,000
RTL Klub Híradó (2010-02-17) 1 23 1,447
Összesen 2 35 1,447

arlequin 2010.02.26. 18:55:19

@Pistu:
ÓFF:
ó.
én sokkal rosszabb vagyok ennél.
és zero-t sem sajnálom.
szerintem úgy általában örül, hogy írhat és mások kommentálnak. ez fontos. mégha olykor tükörbe is pillant, ahogy mindnyájan.
és tényleg sok-sok értelmes hsz és érdekes illetve fontos adat gyűlik itt össze. vegyes a társaság, szinte minden szakmára jut 1-2 fő, de többnyire sokoldalú ez a nácifaszista (ez a 'faszista' ma nagyon kijött ;-))) .
ráadásul saját különbejáratú bolondotok is van... kettő is. "ugye király uram?" "persze bolond, persze"
továbbá ez a blog nem 'kiegyensúlyozott és pártatlan'. ez is jó. én akkor bukkantam rá amikor az év blogjává választották. előtte nem 'blogoltam' sehol. utána is csak olvasgattam, majd be-(bele)szóltam. s ragadtam.
és nekem is vastag a bőr a képemen, ráadásul sok szép színes álarccal rendelkezem. ;-)

szép estét mindenkinek!

2010.02.26. 18:55:41

@Pistu: Ja, elnéztem én 25-nek láttam a végét valamiért.

2010.02.26. 18:57:35

@Pistu: Nem, nem, mégiscsak jól láttam. Vonára febr. 1 és 25 között keresett.

2010.02.26. 19:01:00

@Pistu: de nem, mégse néztem el, Vonára febr. 1-25 között keresett a beillesztett kép szerint.

arlequin 2010.02.26. 20:14:40

ON
"A Hír TV jogásza elismerte, több hónapig szándékosan meg sem említették a Jobbik nevét"
kuruc.info/r/52/55890/
OFF

2010.02.26. 20:24:11

@arlequin: Ezen nem csodálkozom. A HírTV Fidesz-TV, ők _ma már_ ellenérdekeltek Vonáék forszírozásában.

kuki123 2010.02.26. 20:43:09

@zero:
XD

ugye holnap lesz Szekeres elvtárs: "Már pedig nem mondok le" ügy?
a Hírtv-én jó kérdést tettek fel a szóvivőnek.....már csak azt kellett volna mondani hogy az ügyben a hadbíróság fog dönteni és nem szekeres úgyhogy nyugodtan lemondhatott volna :D
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=310744
(egyébként ilyenkor pont azért kell lemondani mert ezzel biztosítják a kivizsgálás tisztaságát ..érintetlenségét....valamint azért is kell lemondani, mert szarul működik az általa működtetett rendszer amit ő felügyelt...ő tartozik felelősséggel.....de hát ez egy következmények nélküli ország....)

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=310832
állás halmozás....zsíros jutalék ...vastagpofa

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=310840
nem is abszurdisztán lenne ha nem itt történne... 2 hivatal egymásra vár...amíg elévül az ügy gondolom

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=310747
ennek az a pikantériája hogy az állam/ adófizetők pénzén lett megsemmisítve, de csak 300e Ft-kellett fizetni...sanszos hogy nem ennyibe került

2010.02.26. 20:55:38

Még valami: azt se felejtsük el, hogy a Jobbik folyamatosan gyalulja a két kertévét, miért rohannának őket népszerűsíteni? Az RTL-ben most szerepelt Morvai és onnan kiderül, hogy csak hosszabb és élő adásban lett volna hajlandó szerepelni.

(Volt) favoritjuk, Budaházy meg az MTV megostromlására buzdított. Igaz, akkor még a Hírtv-ben forradalmárok voltak.

2010.02.26. 20:57:03

@volánrulz: kicsit egyoldalú a médiafogyasztásod. ;-) Ettől még persze igaz lehet.

Pistu 2010.02.26. 21:15:13

@iii: Akkor én kérek elnézést! Bocs!

kuki123 2010.02.26. 21:48:55

@iii: :)
időnként végig megyek egyes hírforrásokon...de mindig megszoktam hallgatni

@zero: felejtsd el amit előbb mondtam..van ennél jobb sztory is a többit majd később írd:

kuruc.info/r/2/55901/
„Az, hogy a kommunizmus áldozatává vált valaki, az részben az ő döntése volt. Antikommunista volt, egyéb nézeteket vallott, tehát ő erről dönthetett. Ha akart, kommunista is lehetett” – közölte Herényi Károly egy rádióinterjúban. Az önmagát „konzervatív párt”-ként meghatározó MDF képviselője szerint

ez már erősen túllövi az antianyagos vastagbőrt is....
kb annyit mondott ezzel hogy: mi a fasznak szarakodtunk '56-ban inkább hagytuk volna leigázni magunkat...
de valójában nem erről van szó hanem arról hogy a Sztálin elvtárs vezénylete alatt csak úgy pár millióan haltak meg...

„Az, hogy a kommunizmus áldozatává vált valaki, az részben az ő döntése volt."
kész ezt érti valaki? mert az én agyam képtelen feldolgozni...ez így ebben a formában felvállalhatatlan...

és ezek Magyaroknak Demokratáknak és Szabadnak vallják magukat és ezeknek van Normális Magyarországért nevű programjuk.....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 22:04:16

@zero: Bazdmeg Zero! Szerinted állva gépelünk? :))

Pistu 2010.02.26. 22:07:15

@volánrulz: Ha nem érted, akkor te nem vagy konzervatív! Ennyi. Ez egy epikus méretű végső bukás. Ha lenne gerince, akkor pisztolycsőre harapna, hogy mentse a nemlétező becsületét!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 22:25:42

@volánrulz: @Pistu: 1. ez hülye 2. no comment 3.A cigányok és politikusok esetében mindig azt gondolja az ember,hogy ennél már nincs lejjebb.Aztán rájön,hogy de van.:((

kuki123 2010.02.26. 22:54:58

@Tigeri: mandiner.blog.hu/2010/02/26/maguknak_kerestek_a_bajt_az_ellenforradalmar_tetvek

egyébként nem értem miért nem lehet egy szintre hozni: mind a 2-nél a törvény az adott esemény megtörténésének tagadását büntette volna....nagy nyilvánosság előtt...
szóval szánalmasak

" Húsz éve más sem történik, minthogy megpróbáljuk ezt a két történelmi tragédiát egy szintre hozni, de ez - még egyszer mondom - nem egy szintű, mert az egyik egy népirtás, a másik pedig egy olyan politikai diktatúra negatív következménye és eredménye, ami a történelem folyamán sajnos előfordul, sokkal sűrűbben. A népirtás az hál' Istennek ritkább dolog. De ez nem két azonos fajsúlyú ügy, nem egy törvénybe való.”
ha jól értelmezem akkor a kommunizmus alatt nem halt meg senki....szerintem ajánlom neki ezt a könyvet:
hu.wikipedia.org/wiki/A_kommunizmus_fekete_k%C3%B6nyve

egyébként Zero ilyenkor hol van? alszik már vagy mi? még csak 22:40 van én ilyenkor ébredek mondjuk XD

ZöldMarci 2010.02.27. 00:49:45

A posztba egy olyan keresőképet másoltál be, ami elvileg február 1-25-re keres Vona Gábor találatot, de nem talál. Ezzel szemben két találat is van ebből az időszakból:

Vona Gábor Jobbik miniszterelnök-jelölt
A szólás szabadsága (MTV1) (2010-02-21) 1 9 0,510
Reggeli Drive Time (Inforádió) (2010-02-15) 1 109 0,037

adattar.ortt.hu/index.php?act=show&p=pol_grp&evFrom=2010&hoFrom=2&napFrom=1&evTo=2010&hoTo=2&napTo=25&musor=&tema=&politikus=Vona+G%E1bor+Jobbik+minisztereln%F6k-jel%F6lt

Kérlek a kiegyensúlyozott és pártatlan tájékoztatás érdekében javítsd ki.

misztikus alfahím 2010.02.27. 08:04:30

A bolhacirkusz című rádió műsorban Hajós András mondta egyszer (nem pontosan idézem, de ez volt a lényeg)
A pártok programjairól szerettünk volna beszélni, de az nincs. Az MSZP botrányairól pedig már nem érdemes, felesleges borzolni a kedélyeket, fokozni az indulatokat (stb)

Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az MSZP esetében a kevesebb nyilvánosság direkt jó. Ha nézel egy TV műsort amiben egy MSZP-s arc szerepel ugyan mi az első kérdés ami az eszedbe jut? Hol a pénz? :) Az ellenmédia nyilván fel is tenné a kérdést, a baráti meg úgy érzi ezt a szart már nem lehet lemosni kamerák előtt, tehát nem erőltetik a szereplést.

A Jobbik is jobban jár, ha nem szerepel. Most még eljátsszák a lázadó pártot a valódi LehetMásaPolitikát, de ha bekerülnek ők is hamar odatelepednek a fazék köré. Ezen túlmenően vízióimban szerepel egy hír ami arról tájékoztat, hogy a Jobbikból kivált egy radikális csoport mert szerintük a Jobbik már nem eléggé radikális. Nem is lesz az. A parlamentben semmiképp. Morvai Krisztina próbálja mutatni milyen egy "tökös" jobbikos az EP-ben, de ott is inkább csak egyszerűen hülyét csinál magából és belőlünk is. Köztársasági elnöknő, mi? Az finom lenne. :(

A sok szerepléssel a FIDESZ sem nyerhet. Ha nagyon eluralkodik a biztos befutó érzés a választókban sokan lehet el sem mennek szavazni. Az "erőszakos, mohó" kopogtatócédula gyűjtés is a tüzet hivatott életben tartani.

Ez egy olyan kampány lesz ahol az "nyer" aki kevesebbet lesz szem előtt. Ide jutottunk.
Senkiháziak kezében van a politikusi szakma. Eszem, faszom megáll.

Marcellusca 2010.02.27. 08:59:46

@kill004: Bazzeg, ezt végig sem tudtam olvasni.
Annyi kamu és csúsztatás van benne, hogy a harmadánál feladtam.

Már az elején rosszul indít.
Ovis Polgári Kör mióta egyenlő a Zsidesszel? (Ha már ezt a kifejezést használja ez az idióta.)
A Kuruc.infó mióta egyenlő a Jobbikkal?!
Az, hogy egy társaságban (Turul-kö) (??????) töltik az időt, miért kell, hogy feltétele legyen, hogy mindenben egyetértsenek?

Auris 2010.02.27. 10:00:19

@kill004: Na azt biztosra veszem, hogy erre a nyílt levélre meglesz a Vona válasza!!!
Kíváncsi már csak arra vagyok, az is lejön-e majd a Magyar Hírlapban!

Egyébként szerintem az ilyen cikkek inkább használnak a jobboldalnak, mint ártanak.
Élesen elválik a radikális jobboldal és a jobbközép. Ennélfogva szélesebb a jobboldal spektruma, többen megtalálhatják a választók közül az egyértelműen nekik tetsző irányzatot.

És az ilyen cívodás azt mutatja, hogy a két irányzat nem működik együtt. Ez középről még sokakat bevonzhat a Fideszhez, akiket jelenleg a baloldal azzal riogat, hogy a Fidesz és a nácik egy húron pendülnek. Ez, a fő cél (MSZP-SZDSZ-MDF klientúra leváltása) elérése szempontjából mindenkinek jó. Ha együttműködő hangot ütnének meg, máris hozná a die Welt, hogy hazánkban az egész jobboldal náci.

A választások után meg úgyis tejesen más politikai inerciarendszerben mozog majd mindenki!

Auris 2010.02.27. 10:43:54

@Auris: Na talán ez is aláhúzza amit fentebb kifejtettem:

www.pecsistop.hu/articles/article.php?id=618509

Gyurcsány hosszú idő után színre lépett, a Szabadegyetemen mondott beszédet. Ebben hangsúlyozta:

""A Fidesz és a Jobbik között nincs érdemi elhatárolódás. A Fidesz nem tudta pacifikálni a Jobbikot, inkább a Jobbik fertőzte meg a Fideszt, amelynek történelmi bűne, hogy az elmúlt négy évben a rendetlenség és a káosz apostola lett" - hangoztatta a szabadegyetemen."

És erre jön Bayer Zsolt és belerúg egy hatalmasat a Vonába..... He-he-he...

Cogito ergo sum......

Roxvox 2010.02.27. 16:50:01

Akik még nem szereltek annyit a médiákban, mint a többiek, azokat kényszeríteni kellene hátrányuk behozására. :((( Egy nagy lófaszt, így sincs más abban a kurva Tv-ben, csak politika. Tudom ez egy ilyen időszak.

eszkep 2010.02.27. 17:13:53

Azt mondjuk megértem, ha a ballib média megmondóemberei leizzadnak, amikor ilyenek vannak képernyőn:

www.youtube.com/watch?v=y17-6MF19cE
www.youtube.com/watch?v=MvTodgScvfE&feature=related

Izzadjanak csak, tavasztól lesz rá alkalmuk bőven!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.27. 17:21:22

@picur3ka/beleallos kampany:

Lesz ám mocskosorbánozás a 40-50-60%-os emelés után ------>1000 pont a maszopnak
Viszont az sem elhanyagolható, hogy hányakat fognak kilakoltatni, mer' nem bírja fizetni?
Irtó nagy baj lesz ebből......és az a hibás, aki bevezette, ők szopatták meg a zembereket, ráadásul duplán.

picur3ka 2010.02.27. 17:39:28

@laspalmas:

1000 pont??? Hat ezek a mocskos gecik meg soha semmiert nem vallaltak a felelosseget.
Ok csak ne pontszerezzenek, hanem menjenek el a verbe vegre.

Es mennyi cirkuszt fognak generalni! Ha a Jobbik veluk fog kooperalni mint ellenzekkel, ez meg igen rut tud lenni... Gyurcsnyt meg le kene kapcsolni mar, azt hiszem.

ZöldMarci 2010.03.01. 10:19:11

@zero: Zero!

Két napja már írtam, jó volna ha javítanád az alábbi "hibát":

A posztba egy olyan keresőképet másoltál be, ami elvileg február 1-25-re keres Vona Gábor találatot, de nem talál. Ezzel szemben két találat is van ebből az időszakból:

Vona Gábor Jobbik miniszterelnök-jelölt
A szólás szabadsága (MTV1) (2010-02-21) 1 9 0,510
Reggeli Drive Time (Inforádió) (2010-02-15) 1 109 0,037

adattar.ortt.hu/index.php?act=show&p=pol_grp&evFrom=2010&hoFrom=2&napFrom=1&evTo=2010&hoTo=2&napTo=25&musor=&tema=&politikus=Vona+G%E1bor+Jobbik+minisztereln%F6k-jel%F6lt

Mivel a cikkben csak egyszer szerepel, hogy a vizsgált időszak február 1-14, így ez az 1-25 keresőkép megtévesztő lehet.
Kérlek a kiegyensúlyozott és pártatlan tájékoztatás érdekében javítsd ki.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.01. 13:56:52

@ZöldMarci:

Javítva! A poszt írásakor (02.25-én) ezt dobta ki a kereső. Vagyis a semmit.

MÁV tulaj 2010.03.01. 16:35:31

Az, amit a magyar média a Jobbikkal tesz, egész egyszerűen vérlázító. Egyetlen előnye van: azt hiszem, minden értelmes ember látja ezt, s talán elgondolkodik, hogy MIÉRT csinálja mindezt a magyar média, politikai hovatartozástól függetlenül. Mert FÉLNEK. S nyilván van is rá okuk. A kereskedelmi csatornákat kevésbé ítélem el, ők – jórészt – magánpénzekből gazdálkodnak, s bár az engedélyük kiadásakor írásba adták, hogy kiegyensúlyozott hírműsorokat sugároznak, ezt persze nemigen tartják be. A közpénzből – többek között a Jobbik-szimpatizánsok adóforintjaiból – eltartott csatornáknak azonban – álláspontom szerint – kutya kötelességük lenne (ha nem is mm-re centizve) valamiféle arányosság biztosítása. Remélem, lesz módja az új országgyűlésnek arra, hogy mindezért ALKALMATLANSÁG miatt kirugdossa e szerkesztőket, hírszerkesztőket és csatorna-vezetőket (tehát nem sokmilliós végkielégítésekkel, hanem egyetlen fillér ilyesmi nélkül).
Ez legyen a minimális program.
Illetve az, hogy ha baloldali érzelmű vagy, akkor lásd most, hogy ki a kisemmizett, tehát szavazz a Jobbikra! Ha liberális vagy, lásd, hogyan tiporják lábbal a Jobbik jogait, tehát szavazz a Jobbikra! Ha pedig közömbös vagy a politika iránt, akkor csak azért is szavazz a Jobbikra, hadd essen le az álluk a szemforgató képmutatóknak!

fokabacsi 2010.03.01. 17:04:02

Remélem lesz végre annyi intelligenciája a választóknak, hogy olyat kap a hazug tolvaj csaló , hazaáruló mindenkit eladósító "baloldal" , hogy a másikat a fal adja. Mégis miért kell az ország népét fogyatékosnak nézni ?? Semmirevaló hitvány egyedek szerepelnek reggelente és hazudoznak szemrebbenés nélkül, akire egy szamarat nem bíznék ??! Olyanok szerepelnek a képernyőn , mint az agg Csurka ??? Szenilis vén szerencsétlen, ma reggel láttam azt sem tudja mit beszél. Bárki bármilyen folyósnyálú idióta, csak nehogy a Jobbik képernyőre kerüljön mert egyből kilóg a lószerszám ! :-)))) Nem hiszem el, hogy nincsen parancsba adva, hogy a jobbik nem kerülhet képernyőre !!! Vagy a Civil Mozgalom például. Múlt csütörtökön 3 perc ! Mennyi lehet ennek a tolvaj maffiózó hordának a számláján, hogy ennyire rettegnek az elszámoltatástól??

süti beállítások módosítása