Skip to content


       Szűrés lista

Hurrá, újabb majd' egy kilométer!

Kaposszekcső 1500 lakosú község Tolna megyében, a dombóvári kistérségben.

Cikk a 2006-os faluújságból:

 

2009-ben az álom végre valóra vált, nekiálltak a Kaposszekcsőt Dombóváral összekötő bicikliút utolsó szakaszának is.

Október 14-én fúvószenekar kísérete mellett tették le az alapkövet:

Aztán földmunkáztak,

árkot mélyítettek,

hidat építettek,

meg pihenőt,

és 2010. január 26-ra el is készült az út.

Ezután kicsit várni kellett, mert hóban-fagyban kevesen szeretnek biciklizni, nem az a kimondott téli sport... Március elején aztán nagy csinadrattával beharangozták az átadást:

 

 Az izzócsavarós Szabó miniszter stílusosan biciklivel érkezett:

 

Miután kifújta magát, MSZP-ízű meghatót mondott:


"Tudom, hogy ez az út nem csak idegenforgalmi attrakció és nem csupán a sportolás kedvéért épült. Ezen az úton iskolába és munkába járnak majd. A bicikliken lesznek zsákok, szatyrok és táskák. Ezek az utak legalább olyan fontosak, mint az autópályák. Mert emberek tömege számára teszik lehetővé a közlekedés szabadságát."

(...)

A most megvalósult projekt a hivatásforgalmú és szabadidős kerékpározás biztonságos feltételeinek megteremtéséhez, Dombóvár és Kaposszekcső kerékpáros összeköttetésének kiépítéséhez, a környezetkímélő közlekedés feltételeinek biztosításához és a légszennyezettség csökkentéséhez járult hozzá. 

 

Komolyan mondom, könnyes lett a szemem.

Mert ezután jön az a rész, hogy ez a majd' egy kilométer bicikliút mennyibe is került.

Tippek?

Ne vicceljünk, nem óvoda ez! 10-20 millió?! Ugyan!

Nagy munka volt ez:


"2009 októberében adták át a munkaterületet a Belváros Tetőtér Kft. számára, melynek alkalmazottai az év végéig - egyre romló időjárási körülmények közepette, sokszor hóviharban és fagyban - befejezték a dolgukat. Elkészült a 2,6 méter széles, aszfaltozott kerékpárút, mely mentén minkét oldalon félméteres padkát alakítottak ki. A töltésrészű segíti a csapadékvíz elvezetését. Egy vízfolyás felett hidat kellett építeni és attól nem messze kialakítottak egy pihenőül is szolgáló fedett esőbeállót." -dombovar.hu

 

Tehát a költségek:

......dobpergés......


"A projekt összköltsége mintegy 55 millió forint mely az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból 46 millió forint vissza nem térítendő támogatásból és az önkormányzat közel 9 millió forint összegű önerejéből áll. Így a projekt 84,13 %-os támogatottsággal rendelkezik."

 

Biztos örülnek az uniós állampolgárok, hogy 184.000 euróból (= 3,66 nokiás doboz) épült Magyarországon egy "közel egy kilométer hosszú kerékpárút", ami csökkenti a légszennyezettséget. Hurrá!

Címkék: kormány környezetvédelem abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr211818782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pistu 2010.03.08. 13:53:20

Na akkor ez csak 3,666667 Nokiás-dobozba került. Tiszta occsóó vót! :(

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.03.08. 13:54:55

ez kész bzmg. nem hiszem el. komolyan fel kéne gyújtani az összes köcsögöt...

f.m.j. 2010.03.08. 13:57:38

úgy tűnik, hogy nemcsak a BKV táján kéne már seperni...

Jim Raynor 2010.03.08. 13:59:49

még ócsón kijöttek, mert a híd (lol!) helyett fúrhattak volna alagutat is a szántásba....

"A bicikliken lesznek zsákok, szatyrok és táskák" hát ezen besírtam, micsoda éleslátás :D :D

eszkep 2010.03.08. 14:00:55

laspalmas, legyünk büszkék az új magyar eredetű mértékegységre. Igenis írjuk oda a pontos összeget: 3,66 Nokiás-doboz.
:-)

Jim Raynor 2010.03.08. 14:02:14

"Egy vízfolyás felett hidat kellett építeni "

mely vízfolyást a képek tanúsága szerint az építkezés kedvéért simán betemettek a faszba :D :D

Marcellusca 2010.03.08. 14:03:18

Miajóbüdösfranc került 55 millába?
Fúúú, a zidőjárási viszontagságok. Bakker, meg kellett volna várni a tavaszt!
Azé' kíváncsi vagyok, mennyire lesz tartós. Jövő tavasszal mennyire lesz felfagyva, megsűlyedve az az aszfaltcsík?

sorokinV 2010.03.08. 14:04:09

Remélem a 6,7%-os emelkedőhöz építettek gyorsító sávot is! Nehogy má' ott kelljen araszolni a részeges bácsikák összecsukható campingje mögött!

Pistu 2010.03.08. 14:05:22

Azta tehát a másfél kilométernyi bringás útra kellett pihenő.
Akkor ha lehetne ajánlani építsenek már oda egy kaszinót is. Meg legyen golfpálya az út egyik oldalán, javaslom hungarikumként vezessük be a golfban a "találd el a biciklist" nevezetű népi játékot. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 14:05:50

@Jim Raynor:

Nem, szerintem elterelték xD
Annak a képnek az a hivatalos címe, hogy "Mélyül az árok",
(aztán "Folyik a víz", csak erről nincs kép), és utána "Épül a híd"
Cseles :)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.03.08. 14:06:08

@sorokinV: meg leállósávot, hogy félre tudjanak állni a kerékcserések... 8D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 14:06:58

@Pistu:

Ki kell javítsalak :))
"közel egy kilométer hosszú"

Jim Raynor 2010.03.08. 14:09:25

@laspalmas:

ehh, ennyi erővel egy duzzasztógátat is felhúzhattak volna :D

Marcellusca 2010.03.08. 14:09:36

@Jim Raynor: Ja, ja.
Egyébként én zsákot, biciklin szállítani - hosszabb távon, általában - a svéd kisebbséget szoktam látni. Úgy viszik a "talált" cuccot. :)

Ja, és a vízfolyáshoz is elég lett volna lerakni egy nagyobb átereszt.
Hehe! És buszmegállót építettek a bringaút mellé. :DDDD

Tudom, tudom, ha ezek nincsenek, akkor kevesebbet lehetett volna lenyúlni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 14:13:39

Ha minden igaz, akkor ez ca 6.2 km táv.

Az efftásakat ismerve az 55 millió az potom összeg. Ha 1 km autópálya 2 milliárd, akkor 1 km bicikliút simán kerülhetne 200 millióba. Így a teljes projekt alsóhangon 1.2 milliárd "kellene", hogy legyen.

Szóval lepénylesőket alapállásba :)))

Lone Wolf 2010.03.08. 14:13:57

Na várjunk csak... Jól értem? 4! év kellett hogy elkészítsenek egy qrva bicikliutat? választási kampánytól, választási kampányig?

AZTALEBORULT!!! XD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.08. 14:14:20

10 közmunkás 2 hét alatt megépítette volna.

Jim Raynor 2010.03.08. 14:14:33

@Marcellusca:

na ja, a kerékpáros szállítmányozás terén a svédek rendkívül kreatívak, nincs az a stuff, amit fel ne tudnának rakni egy bringára............:)

Marcellusca 2010.03.08. 14:14:36

@laspalmas: Aha. Szóval köbö 502 méter, tehát kerekítve 1 km. :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 14:14:44

@Marcellusca:

Most hogy mondod, ez a zsákos duma tényleg elég rászistának hangzik :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 14:15:03

ja, bocs, az 1 km-t nem olvastam :)

akkor is óccsó volt :)

Lone Wolf 2010.03.08. 14:15:23

@zero: Ja... ha dolgoztak volna. És nem lenne az egésznek ilyen mocskos kampányszaga...

Pistu 2010.03.08. 14:16:49

@laspalmas: Bocsi, én a belinkelt képen olvastam út hosszát. Ott 1628m-es , másfél kilométernyi útról regélnek. Annyi mindent értelmeznek furcsán, lehet hogy a hosszúság mértékegységeivel is gondban vannak :)

sorokinV 2010.03.08. 14:17:12

@Lecso (F*ck the Shit):

Igazad van! El kell kerülni az olyan balesetveszélyes szituációkat, mikor az út melletti bokrosba bújva pumpálja valaki a kereket!
OFF:
Nekem volt szerencsém néhányszor sörözni az egyik legnagyobb autópálya-építő cég műszaki kivitelező mérnökével (vagy valami ilyesmi volt a titulusa) és büszkén mesélte, hogy a magyar utak a legjobban felszereltek mindenféle hozzá kapcsolódó műtárgyakkal. Fél kilométerenként van békaalagúttól kezdve, vadriasztóig minden lófasz, ami csak eszébe juthat a tervezőnek. Gyakorlatilag olyan műszaki követelményrendszert "véstek kőbe", mely lehetetlenné teszi a gazdaságos (megtérülő) útépítést, de a világ összes betonja felhasználható. Szal' műszaki tartalomban mindenhol világelsők vagyunk, ha kell, ha nem.
ON

Lone Wolf 2010.03.08. 14:18:52

Ezt a tempót űberelni csak akkor lehetne, ha fognák magukat, és újra kőolajat csinálnának a kátrányból, majd visszaszivattyúznák a föld alá. A bazaltot meg összehegesztenék, és visszatömködnék egy túzhányó torkába, hogy összehozzák az abszolút negatív munkatempórekordot...

Marcellusca 2010.03.08. 14:20:24

Na, mosmá homályosítson fel valaki, hogy mennyi az az annyi!
Mert @laspalmas: szerint "közel egy kilóméter", míg @Seduxen: szerint ca 6,2.
Akkó mos mennyi?
Mer' nem mindegy ám, hogy mennyijé aggyák kilóméterét annak a bringaútnak! :)))

reKorrekt 2010.03.08. 14:21:04

Esetleg a helyi kisebbség közmunka keretében ott állhatna vizespalackokkal a kezében az út mentén egész nap; ha esetleg valaki megszomjazna...

Marcellusca 2010.03.08. 14:25:43

@reKorrekt: Úgy, úgy! Szigorúan vizespalackokkal, flakonokkal.
Mer' a ceglédi kantát még a végén másra használnák! :DDDD

PublicEnemy 2010.03.08. 14:26:19

Mennyibe is kerül 1km autópálya?....1milliárd? Akkor az 1km bringaút 55milláért nem is "olyan sok".
Én sokat jártam arra autóval,és tényleg rohadt balesetveszélyes,amikor a mami,papi(nem beszélve az anyukákról a gyerkőccel a kosárban) ott egyensúlyoznak az útszélén a bringával.Az autós meg folyamatosan a visszapillantót nézi,hogy mikor kapják telibe hátulról,mert a szembejövő forgalom miatt nem tudja kikerülni a "szatyrosokat" és kénytelen rásatuzni.

zrobasé 2010.03.08. 14:33:26

a tisztánlátás kedvéért :
-a 2006-ban átadott bicikliút hossza : 1628m, ára :23 millió forint
-a posztban tárgyalt bicikliút hossza : 970m, ára 55 millió forint
a mostani út pontos adatai :
"II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)
I. Támogatott műszaki tartalom
- kerékpárút hossza: 970 fm
- bozót és cserjeírtás: 2120 m2
- föld kitermelés: 1271,76 m3
- töltés építés: 889,58 m3
- NA 300 KG-PVC csatorna építés: 4,5 fm
- mechanikailag stabilizált alapréteg építés (M40): 252,2 m3
- beton burkolatalap készítés (C8-32/FN): 302,64 m3
- hengerelt aszfalt kopóréteg építés (AC-8 kopó): 75,66 m3
- útburkolati jelek készítése: 56 m2
- kéttámaszú gerendahíd építése: 1 db
II. Nem támogatott műszaki tartalom
- kerékpárút hossza: 158,5 fm
- mechanikailag stabilizált alapréteg építés (M40): 41,29 m3
- beton burkolatalap készítés (C8-32/FN): 48,24 m3
- hengerelt aszfalt kopóréteg építés: 11,73 m3
- föld kitermelés: 100,79 m3
- töltés építés: 47,45 m3"

Hosszúlépés 2010.03.08. 14:34:30

@Marcellusca: ugyan már...mert te még sose láttál üdítőspalackban színtiszta hp-t. Aztán meg magyarázkodhatnának, hogy a munkától mámorosodtak meg:D

dianafan9 (törölt) 2010.03.08. 14:36:21

A bírálóbizottság elfelejtette azt hozzátenni, hogy:
- Elég lesz fele ilyen szélességben.
- Nem kell pihenő 1 kilométeres szakaszra.
- Nem kell híd, arra a 20 méterre felvezetjük az országút mellé, sárga festéssel.

És akkor el lehet tenni a nokiás dobozt is, és megvan 15 millából.
Mondjuk ez még mindig nem indokolja, hogy mi_a_francnak_kell_a_halál_faszára bicikliút?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 14:38:25

@PublicEnemy: "Mennyibe is kerül 1km autópálya?....1milliárd? Akkor az 1km bringaút 55milláért nem is "olyan sok"."

Köszönöm! Nem csak én gonolom így :))))

minimalista 2010.03.08. 14:39:12

Bizony, az útépítés drága mulatság, mint minden, ha építőiparról van szó.
Nem mellesleg a közbeszerzésekhez, uniós pályázatokhoz van egy minisztériumi építőipari adatbázis, a létező összes építőanyag, hozzávaló, eszköz és munkavégzés konkrét beárazásával és bizony irgalmatlan összeg egy -egy tétel. A vállalkozónak természetesen ezen adatbázis alapján kell elszámolnia a költségvetését. Hogy a minisztériumban mi alapján lövik be, mondjuk egy m2 tetőcserép (ezerféle van) árát, az egy jó kérdés. Szerintem haruspexeket (madárbélből jósló ókori csodabogár ) alkalmaznak.

Az igazán dicső tényező ebben a projekt megvalósulási ideje: 1km - 4év, tehát 1,46 m naponta, a HÉTSZÁZÁT!!!

Marcellusca 2010.03.08. 14:41:56

@Hosszúlépés: Na, de én éppen arra gondoltam, hogy üresen millen gyaó hángszerszám az a kanta mán. :)))
A Jauzsi meg a Dezső elűveszik a nágykánálát, ázokkál meg Jenci gyerök tud szípen muzsikányi. :)))
Oszt', mán mingyá mehetik á folklór is, ottan á "buszmegállóba'"! :DDDD

kispista 2010.03.08. 14:43:28

@dianafan9:
A szélességre szabványok léteznek (hogy elférjen két brigás biztonságosan).

Itt leginkább az csindaratta a szánalmas, amivel ezt átadták, amikor kb 1000x ennyire lenne szükség (főleg amikor bezárják a vasutakat, a buszok is ritkán járnak meg egy átlagfizetésből nem futja autóra)

nfgy 2010.03.08. 14:44:01

Nálam nemrég térkövezték az udvart.A térkövezés 5000 FT/NM2!!! áron történt anyaggal munkadíjjal együtt.60 cm mélyen bedolgozták a követ a talajba,szerintem ehhez a bicikliúthoz nem is dolgoztak be nm2-ként annyi anyagot az alapba mint nálam.Ha jól számolok,ez az út 2600 nm2 (2,6 mtr x1000 mtr),és belekerült négyzetméterenként 21154 Ft-ba!!!
Egyszerűen pofátlanok.

Jim Raynor 2010.03.08. 14:44:17

@minimalista:

"tehát 1,46 m naponta"

nade "egyre romló időjárási körülmények közepette, sokszor hóviharban és fagyban"!!!!!!!!! :D

Marcellusca 2010.03.08. 14:44:21

@Seduxen: Mer', Nektek semmisenem drága! Főleg, ha adóforintokró' van szó. :D

zrobasé 2010.03.08. 14:46:51

ja, és még annyit: nem 4 évig készült...a közbeszerzés kiirásának dátuma :2009.08.14.
ajánlati határidő : 2009.09.07.
a fotók alapján a munka kezdete : 2009.okt.14 (alapkőletétel)
munka vég : 2010.jan.26.

minimalista 2010.03.08. 14:49:19

@zrobasé:
Nem, de 2006 óta várnak rá, ergo...

minimalista 2010.03.08. 14:53:19

@Jim Raynor:
Mindezt úgy, hogy a hátrányos helyzetű munkavállalók foglalkoztatási programjának e projekt során alkalmazott munkavállalóit, például Pista bácsit, a vak darukezelőt, Zolit, a süket úthengerest és Gazsi bácsit, a tolókocsis csákányost még meg sem említetted! :D

PublicEnemy 2010.03.08. 14:53:19

@Seduxen: Én is ezt akartam írni a kommentedhez. :))
Szerintem nem ezen kellene felháborodni.Ennek legalább van haszna,és nem Nokia-dobozból épült magán-hászienda lett belőle...ennyi.

Hosszúlépés 2010.03.08. 14:53:47

@Marcellusca: vigyázz, mert a műsor már feláras :D

belzebubó 2010.03.08. 14:54:49

@nfgy: Na de neked van ilyen kutyaólad meg kishidad? Meg volt állófogadás és rezesbanda az átadáskor? Na ugye-ugye :))
@Marcellusca: "A projekt összköltsége mintegy 55 millió forint"
@zrobasé: 2006-ban kezdték ezt a pár kilométeres útépitést a fenti cikk szerint, az utolsó közel! 1 km, 2009-es projekt,de az összes többi nem.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 14:55:56

Értitek?? Belváros Tetőtér Kft!!! :D:D:D:D

zrobasé 2010.03.08. 14:58:45

@minimalista:
nem kötözködés, de itt mi meg 30 éve várjuk az elkerülő utat, és még mindig semmi...najó, a nyomvonal már majdnem ki van jelölve...
más...a szélessége :2,6 m...nem találom sehol, hogy ezt mi indokolta...2m pont elég lenne...mert ha 2m, és csak kerekpárút, akkor mehet rajta smk, de ha gyalog- és kerékpárút, akkor meg min. 3m kellene hogy legyen...így ez a 2,6m szélesség elég ad hoc szerű...

nfgy 2010.03.08. 15:00:57

@belzebubó:
Az nincs de 3 színű térkővel lerakták a placcot.Én meg még az 5000 Ft/nm árat is sokalltam.

PublicEnemy 2010.03.08. 15:01:13

@Noname Cowboy: Ja,elég röhejesen hangzik! De ha a Dombóvári Kerékpárútépítő Kft. csinálta volna,akkor meg azért gyanakszunk mutyizásra...szerintem ezt inkább hagyjuk. Valaki mindig jól jár az ilyesmivel.

minimalista 2010.03.08. 15:01:25

@reKorrekt:
ijesztő lehet, a lányoknak bejön?? :D :D

zrobasé 2010.03.08. 15:01:52

mondjuk azért télvíz idején betonozni, aszfaltozni...hóban,fagyban...minimum hülyeség...a hétszázát !

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 15:01:56

@picur3ka/beleallos kampany: Hááát ezt várható volt. Csak kérdés, hogy ibolyát és Károlyt mikor zavarják el a picsába!

Marcellusca 2010.03.08. 15:03:29

@zrobasé: Szerintem ilyen széles grédert meg aszfaltozó-gépet találtak. :)

minimalista 2010.03.08. 15:05:06

@zrobasé:
Persze, ez sajnos már "természetes"...

PublicEnemy 2010.03.08. 15:05:08

@picur3ka/beleallos kampany: Ez már nagyon régóta amolyan "parton vergődő hal szindróma"!Én élvezem.... :))) Már nem sokáig kell várni,hogy végre teljesen eltűnjenek a süllyesztőben és odakerüljenek,ahová valók.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 15:06:00

@PublicEnemy: www.belvarositetoter.hu/
Milyen refernciájuk volt kerékpárútépítésre??? :):):):)

minimalista 2010.03.08. 15:08:57

@zrobasé:
Meg kell nézni a főteret Pécsett! Azt is fagyban rakták hogy behozzák a lemaradást és 2 hét múlva már úgy nézett ki mint Mexikó egy Richter 7-es földrengés után. De szerencsére a városvezetés mindenkit megnyugtatott: a hibás részeket (értsd min. az 50%-a) újrarakják. Micsoda szerencse! És így csak újabb XY millióval került többe!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 15:10:21

@Noname Cowboy: "Milyen refernciájuk volt kerékpárútépítésre??? "

Nokia6110
Nokia3120

soroljam még?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 15:12:50

@minimalista: Ne is mond. Hasonlót nálunk a XXII. kerben is elkövettek. Olyan a járdán a térkövezés mint a Chilei földrengés lett volna ott is.

lomposfarkas 2010.03.08. 15:13:57

Ezt a Szabó Imre is szoros kapcsolatban állhat a valósággal. Egy jégvédekezési rendezvényen elmondta többek között, hogy ha a fiát kérdezi a jégről, az annyit tud róla, hogy az kell a viszkibe... így, bele a proletár pofánkba.
Az új M6-on jártam Szekszárd és Paks között: pár kilométerenként van valami baszás: vízfolyások, mocsarak feletti hidacskák, több vadátjáró híd a pálya felett, Paksnál egy 600 méteres híd. A mostani 6-os út meg Paks-Szekszárd között idegesítően sík, és reménytelenül minimalista. A régiek szart se tudtak az útépítésről.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 15:14:26

@reKorrekt: mi lenne? már úgy is mindegy: jönnek a fasiszták, már az utcákon masíroznak. mindannyian LÓGNI FOGUNK!!!

printizé

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.08. 15:15:21

"46 millió"
MEEENNYYYIIIII

Szerintem egy tízesből megcsinálták volna a helyi vállalkozók :D
Főleg hogy gondolom az út 1 év múlva már repedezni, 2 múlva pedig mállani fog. Ahogy az kis hazánkban szokás.

Egyébként viszont végre nem csak autópálya épült, szóval én örülök neki, hogy végre van ott egyáltalán bicikliút.

A közút (elvileg főút) amúgy ott baromi keskeny, szóval biciklivel ot elég veszélyes.
Autóval is, mert persze kátyús is, és amikor tolnak le az önjelölt sumakkerek kátyúkerülgetés közben, akkor én is anyázok mindenfele (rendszeresen járok arra).

PublicEnemy 2010.03.08. 15:16:32

@Noname Cowboy: Nekem annyi elég a (referenciájukból olvasva),hogy amit elkezdtek 1éven belül be is fejezték. Ez magyar viszonylatban nézve csak egy szempillantásnak tűnik. :))) Persze gondolom izraeli"barátainknak" kicsit gyorsabban dolgoznak. fújj...én antiszemita disznó :)))

picur3ka 2010.03.08. 15:19:48

@Noname Cowboy: @PublicEnemy:

Ja, a baloldali szavazoknak pedig maradt a szoci part. Bar nem tudom, mennyire nepszeru Pesten az LMP.

zrobasé 2010.03.08. 15:22:20

@Noname Cowboy:
kicsit beleástam magam...a swietelsky mond valakinek valamit ? :)
a 2007-2008-as adatok alapján az ő tulajdonokban volt, 100%-ban...

Marcellusca 2010.03.08. 15:24:50

@reKorrekt: Hehe!
„Önök is látják, hogy ezek az újfasiszták, neonácik hogyan vannak összenőve a jobboldal legnagyobb pártjával" - Tán csak nem a Fideszre gondolt? :)
Vagy már nem az számít a jobboldal legnagyobb pártjának? :D

PublicEnemy 2010.03.08. 15:25:08

@zrobasé: Schindler listáján volt egy ilyen név... :))))

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.03.08. 15:26:10

A bicikliken lesznek zsákok, szatyrok és táskák .. meg a bokrokban a kisebbség,akik segítenek majd tehermentesíteni a drótszamarakat..

PublicEnemy 2010.03.08. 15:26:15

@zrobasé: Schindler listáján volt egy ilyen név... :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 15:29:15

@zrobasé: na legalább valahol megvalósulóban a "nagykoalíció". Vagy csak a szvitelszkinek van annyi esze, hogy "jobbra is" - "balra is" :))))

@PublicEnemy: nem volt rossz poén, de elsőre is értettük :)

arlequin 2010.03.08. 15:33:20

egy csan (zen) mondás jutott eszembe erről:
"folyik a híd"

csak itt a pénz folyik.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 15:55:51

@reKorrekt:

Nem, nála konkrétan az elmebaj jött elő.

Ami mindig megvolt, nézz csak a fejére, de most hogy az ingyenkarrier (tehetség, munka, kitartás híjján a Párt vonalán) helyett egy nagy bukás jön, ezek egyre gyakoribbak.

arlequin 2010.03.08. 15:56:49

@Seduxen: belesápadtam a rettegésbe. mi lesz ha...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.08. 15:57:23

@Seduxen: Nem ki bukta! :)) Veszni látszik a mentelmi jog!

PublicEnemy 2010.03.08. 15:59:23

@Seduxen: Öröm nézni ezt a vergődést! :)))

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.03.08. 15:59:24

Annyira nem drága ez a kerékpárút, kevesebbe került, mint 1 Hagyó.

(Esetleg őt is bele lehetett volna építeni.)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 16:00:36

@Noname Cowboy: holmi szutykos mentelmi jognál itt sokkal nagyobb a tét - legalább is nekem :))))

@arlequin: én már hetek (mit hetek: HÓNAPOK) óta rettegek. folyamatosan csak a bakancsok csattogásának a hangját hallani, özönlenek a faschiszták gyönyörű világvárosunkba, már az utcára sem merek kimenni, mert mi lesz ha....

és még a fejem is milyen kibebaszottul fáj...

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 16:03:49

@Seduxen:

szerintem kezdheted a körülnézést a boros honlapokon..:-)

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 16:06:10

@Seduxen:

nekem hogy fog majd fájni, amikor megiszom az a jó villányi vöröset...:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 16:06:51

@derelyegrádi szellem: minek? nem szorulok én holmi honlapokra :) kialakult ízlésem van a vörös száraz borocskák között :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 16:09:42

@derelyegrádi szellem: attól ugyan nem! azok nem valami pacsmagolt szarok! szívem szerint - amolyan "unicumként" - egy kevéssé ismert villányi termelő borát venném, de azt igencsak nehéz Pesten megvenni. Villánykövesdre meg nem szívesen "ruccannék" le.

Mert - függetlenül attól, hogy minőségi borok - egy Tiffán, egy Bock, egy Vylyan, vagy Gere esetében NEM CSAK a bort fizetjük meg. A nevet is :)

arlequin 2010.03.08. 16:10:59

@derelyegrádi szellem: jó villányitól nem fog fájni a fejed. de ha neked az kell elugrok hozzád a 'suhi'-val.

@Seduxen: én meg azon morfondírozok, hogy melyik ruhám vegyem fel a nagy alkalomra:
1. a pepitát (ez a klasszikus, mindenhova jó)
2. az árpádsávosat (ez új szerzemény, eddig csak egyszer próbáltam ki, egy 5*10 méteres amerikai zászló előtt, ahhoz nagyon passzolt...)
3. vagy a vérnarancsosat (ez kívülről narancs, a csákójába nemzetiszín lobogó, a bélése vörös)

szerinted?

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 16:11:45

@Seduxen:

Akkor jó, mert valami nagyon finomat akarok inni :-). A MUMM pezsgő mellé, amit már bekészítettem a választások éjszakájára a Szadesz miatt.

reKorrekt 2010.03.08. 16:16:19

@Seduxen: "Villánykövesdre meg nem szívesen ruccannék le".
Nem a lószart nem :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 16:16:24

@arlequin: egyértelmű! az 1-est!!! :))))

@derelyegrádi szellem: na a kettő együtt viszont lehet, hogy odabasz :))) azt már csak halkan teszem hozzá, ha a 30-44 éves korosztály megkérdezésén alapuló - nem reprezentatív - felmérés is realizálódna (maszop 4%), akkor 1 álló hétig matarészeg lennék.

reKorrekt 2010.03.08. 16:17:46

@Seduxen: Nálunk (alföldi kisváros) pár hónapja nyílt egy villányi termelői bolt. Bemész egy kantával, 'oszt adnak :)

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 16:19:24

@Seduxen:

Tudom. Blogos pályafutásomat a Művelt Alkoholistán kezdtem. Ájemdzsí néven.

@arlequin:

szerintem seduxékhoz az IGEN, IGEN felíratú pólódba menj. Valasztásokkor ők abban vannak., hideg idő esetén egy Megyos meggypiros széldzsekivel kombinálják ..:-)

(Bocs sedux, de ezt most nem tudtam kihagyni..)

reKorrekt 2010.03.08. 16:19:24

@derelyegrádi szellem: Hát április 12 nálunk is szabi lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 16:19:26

@reKorrekt: :)))))

bazz, amikor 2 éve nyáron Pécsett nyaraltunk asszonnyal, egyértelmű volt, hogy átugrunk Villányba - pincelátogatásra. Igen ám, de az utolsó vonat este 8-kor jött visszafelé. Így nem volt választás, autóval mentünk. A nyálam patakokban csorgott, miközben asszony itta a finom nedüket. Én meg ippeghogy csak belekóstoltam. Be is várásoltam vagy 5-6 palackkal :)))))

Jim Raynor 2010.03.08. 16:24:14

@Seduxen:

öööööö miért nem vezetett a zasszony? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.08. 16:30:53

@Jim Raynor: jogosítvány nélkül viszonylag nehéz lett volna :)

Az már csak hab volt a tortán, hogy a helyszínen derült ki, hogy amúgy lehetett volna a pincetulaj panziójában szállást foglalni, és akkor ők át is fuvaroznak. Na majd legközelebb :))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 16:35:23

@Pistu:

Az az előző szakasz volt, ahhoz építettek most hozzá.

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 16:37:56

@Seduxen:

ha mégis megtörténne (sajnos ez nem fog, de ne legyünk telhetetlenek), akkor Veled tartanék!

arlequin 2010.03.08. 16:39:42

@derelyegrádi szellem: most szitáltattam a hátuljára, hogy: "nem kicsit, nagyon...", a pufajkámat pedig még nagyapám szedte le az egyik lámpavasos ávósról szorultabb időkre. lehet előveszem azt is... ott kell lennie valahol a nokiásdobozok között a padláson.

KBM?

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 16:47:46

@arlequin:

Így jó lesz az outlookod. :-)

Erről jut eszembe, hogy valaki ügyesebb pixelesztergályos nem akar montázsokat készíteni a "többen vagyunk, mint gondolná" szlogenből Hagyó, Hunvald képeivel. Szerintem az ütne...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 16:53:32

@derelyegrádi szellem:

Ne haragudj, de szerintem alkoholistának (mégha művelt is) gázabb lenni, mint kiábrándult MSZP-snek, amit folyton a többiek fejére olvasol. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.08. 16:55:02

@derelyegrádi szellem:

Olyan Hair-fílingbe lenne az igazi, ahogy mennek be a naaaaagy, sötéééét börtönkapun .

derelyegrádi szellem 2010.03.08. 16:56:04

@laspalmas:
ezt azért ilyen határozottan nem állítanám. :-)

arlequin 2010.03.08. 17:02:13

@derelyegrádi szellem: @laspalmas:
ki itt az alkoholista? mi alkoholt sose iszunk. csakis jóféle magyar borot, esetleg söröt.

Marcellusca 2010.03.08. 17:18:47

@Seduxen: Na, vazze!
A bejelentés után ki mert menni brunyálni? :)))

Marcellusca 2010.03.08. 17:23:31

@laspalmas: Haggyad mán! :)
Azé' ő is csak a vöröset szereti. :DDDD

tudi 2010.03.08. 17:28:05

Ne ez jó áttadnak 1km, majd ha 100 km kerékpárút épül, akkor lehetne rezesbanda, meg minden más. Mostanság megfognak ezek szaporodni, végülis kampányolni kell valamivel az MSZP-nek.

kuki123 2010.03.08. 17:32:47

55 millió mi a kurva isten fasza bassza meg he

1km

simán hűtlen kezelés

Rikki Harcos 2010.03.09. 00:21:03

persze, nagyon kampányszaga van az átadásnak

de míg 2006-ban a félkész dolgokat is átadták, most már csak ilyen kis szarra futja

fogash 2010.03.09. 07:40:59

Nálunk a faluban építőközösséget hoztunk létre, ami 30millióért csináltatta meg a településrész úthálózatát. A murva megvolt, de 6m széles gerincutat (1,2km) és 5m széles mellékutcákat (5db á 150m) építettek, 2x 5cm aszfalttal és szegélykövezéssel...

Hemü 2010.03.11. 20:26:06

Csak hogy szerepeljen itt egy ilyen is:

"Email-bombánk, és az MK lobbiereje segítségével sikerült elérnünk, hogy a Külső-Szilágyi úton ne épüljön meg a veszélyes, méregdrága szükségtelen bringagyász!"...

criticalmass.hu/blogbejegyzes/20100311/kulso-szilagyi-ut-gyoztunk

süti beállítások módosítása