Skip to content


       Szűrés lista

Kit akarnak elvarázsolni a nyálgéppel?

Komolyan mondom, nem hiszem el. Nem olvasnak Orbánék újságot, internetet?

Nem veszik észre, mennyien bíznak bennük? Abban, hogy majd ők igazságot szolgáltatnak, visszaszedik az ellopott milliárdokat, lecsukják az elmúlt 8 év bűnözőit, hogy TESZNEK valamit?

Nem veszik észre, hogy a népnek elege van már az elmúlt 20 év tesze-tosza, túlköltekező mutyipolitikájából, ami tönkretette Magyarországot? Nem veszik észre, hogy a Zemberek radikális változást akarnak, amit a Jobbik remek érzékkel meg is lovagol?

Nem veszik észre, hogy elég volt a langyosságból, tűz kell végre?

Kevés már hínármódra lassan lebegni, büszke fenyőként egyenes derékkal ki kell állni a viharba, hát olyan nehéz ez?!

Nehéz mutatni az erőt, akaratot, elszántságot?

És pont március 15-én, a forradalom ünnepén?

Pont akkor kell vérszegénységet mutatni, hadd forogjanak Petőfiék a sírjukban?

A sok jelentkező közül tényleg muszáj volt a kappanhangú Palcsó Tomit felkérni?!

Őt?!

 

Tényleg ő fogja Varga Mikivel a Nemzeti dalt énekelni?!

Ezt? 

 

Nagyon hiteles és lelkesítő lesz..

Gratulálok a választásért!

Címkék: fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr761831300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geor dar khordak 2010.03.11. 16:19:32

@Meleardil Eressea Iluvadan:
Oda kéne figyelni arra amit olvasol, a postot laspalmas írta.

Atrox 2010.03.11. 16:19:57

@kamasuka:
"Fő, hogy a Jobbik tökéletes és nincsenek hibái."

Ezt nem tudom, hol olvastad a kommentemben. Nem is szólt a Jobbikról a hozzászólásom. Szeretem, mikor szavakat adnak a számba és gondolatokat a fejembe. Így kell maszatolni és terelni.

De ha már ilyen tapló módon rákérdeztél, akkor igen, a Jobbiknak is vannak hibái. Csak úgy érzem, ők még kaphatnak egy lehetőséget. A Fidesz már sokat kapott (csak a legutóbbi pár hónap: költségtérítéses népszavazás megtárgyalása, titkosítási törvény, mentelmi jog megvonás). Nahát-nahát, milyen szépen össze lehet kacsintani az MSZP-vel... Ha csak a legújabbat nézzük: holokauszt tagadási törvény. Ebben például azt nem értem, hogy miért tartózkodtak? Nincs pl. erről a kérdésről egy határozott gondolat, vezérvonal a pártban? Nem tudták eldönteni ez most kell nekünk vagy nem? Sokkal jobban tisztelném őket, ha erre egy határozott igen vagy nem válasz érkezik a részükről. De ez! Nem mertek színt vallani, mert bármiről határozott vélerményt mondanak, az elrettent tőlük x db szavazót. Szánalmas...

Smacika 2010.03.11. 16:20:50

@Seduxen: Egy abszolút viccből van.
Mi az abszolút csúszós?
Lásd mint fent.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:21:02

Aztán ki tudja?Lehet,hogy véletlenül egész jól fogja énekelni,aztán csak nézünk.Mondjuk engem az egész fidesz rendezvény nem érdekel.

Smacika 2010.03.11. 16:21:48

@Seduxen: És nyugodan használhatod forrásmegjelölés nélkül.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.11. 16:23:55

@geor dar khordak: Ez igaz... osszeolvastam az elozo irassal, es a kettore egyutt reagaltam Nem irtam ki reszletesen, hogy ugy altalaban a vastagborre gondolok, es az itteni cikkeik szinvonalara. Azert Zerot szolitottam meg a cimben, mert a masik iras hozzaszolasaiban o valaszolgatott a hasonlo felvetesekre. Laspalmas-tol elnezest kerek, nem szandekosan hagytam ki. Kapkodtam kisse.

Smacika 2010.03.11. 16:24:11

@Tigeri: "Lehet,hogy véletlenül egész jól fogja énekelni,aztán csak nézünk."
Na ezt gondold újra. Olyan, hogy véletlenül jól énekelni??? Ez??? Még direkt sem tud.
Van az a kappanhangú gecihuszár a mostani szériából, ennél már csak az lenne rosszabb.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.11. 16:32:26

@Smacika: jó pap holtig :)

nu dikkmáshalom nácziakok!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 16:32:36

@Lone Wolf:

Nem azt mondtam, hogy csináljon a Fidesz forradalmat, de ez a langyigyerek, akibe csak hálni jár a lélek.....hát ez nem passzol olyanhoz, aki tenni akar valamit.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 16:35:54

@triumphator:

Ja, én nem számítok? Akkor elnézést :)

dr.justice 2010.03.11. 16:39:46

@Spiritmonger:

Bocs, de ettől van egy kicsit ütősebb változat is. Ossian !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

www.youtube.com/watch?v=uXZoj60z4Ug

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:41:11

@laspalmas: Egy olyan párthoz illik,akinek van egy megfáradt vezére.

dr.justice 2010.03.11. 16:42:17

@derelyegrádi szellem:

Te is allergiás vagy a ciánra ? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 16:42:42

@f.m.j.:

Ibolyában legalább van szenvedély, Tominak meg a légy berepül a szájába.

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:44:20

@Spiritmonger:

"táncolj, a port jobban bírom!"

te egy idióta vagy! Ezen hangosan felröhögtem! :-)))))

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:46:42

@Gery.Greyhound:

Passz. Nem tudom.

@dr.justice:

Ha allergiás nem is vagyok rá, de szarul bírom az tény...:-)

majomkutya 2010.03.11. 16:47:56

@Tigeri: Dehogy neked! Pákó szavajárása a "hulykocsog". Csak elképzeltem, hogyan "énekelné" a nemzeti dalt a hazai celebvilág egyik főcelebe. Bocs, ah félreérthető volt.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.11. 16:51:04

csak el ne kurja a szoveget, mint a lindus a himnuszet. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:53:46

@derelyegrádi szellem: Próbáltad már?Mesélj!:))
@majomkutya: Reméltem csak nem voltam biztos benne köszi.:))
Én is azért írtam amit írtam.:))
@laspalmas: Te kimész a rendezvényre vagy a tévében nézed?:))

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:56:36

@Tigeri:

Igen. Úgy kezdődik, hogy felhívod a Kunczét....:-)

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:58:28

@Tigeri:

pedig a végén lehet lesz kukagyújtogatás is! :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:58:49

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Például: Itt a Viktor válasszatok???
Egészen véletlenül.

Haloperidol 2010.03.11. 17:05:06

@dr.justice:

Ja. A Rock Katonái! Azok kellenek ide!!! Nem Kib...tt palcsótomik...

Elhagynak százak jönnek ezrek....

YEEEE! :-)

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.03.11. 17:05:54

Egyenes nyárfaként , dacolva a viharral? Kicsit sokat kérsz a Fidesztől. Hajlanak ők mint a nádszál, és forognak,mint a szélkakas ha fúj délről a szél. Nem várok én ezektől semmit, lsd. Pintér keresztapa a legfőbb miniszter jelölt.-köp egy nagyot, ha kiment-.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 17:12:05

@LION_heart: Mint az a régi dal:
"a rock katonái összejöttek,hanyagok és jólöltözöttek.":))

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 17:15:12

@Tigeri:

Azt csak akkor, ha te is ott leszel :-)

arlequin 2010.03.11. 17:22:41

@geor dar khordak: na de kopó... nehezen hal a szakma, ugye?

tudi 2010.03.11. 17:32:36

@Gery.Greyhound: Én sem tudom, valami Megasztáros hüyegyerek.
Eszem-faszom, hát ennél még mi is jobbak vagyun, nekünk csak fizetni/adni kéne valami jó kis hangulatjavítót, oszt már énekelnénk is a haverokkal, csak szerintem amilyen hangon tudunk mi "vonyítani", azzal inkább tömeget lehetne oszlatni, de sebaj legalább lelkesen csináljuk és ez a lényeg.
Amúgy most nem kéne a balhé az utcákon 15.-én, mert ezzel csak az mszp-nek tennének szívességet, már lehetne mivel rémisztgetni a népeket, hogy mi lesz itten. az emberk a mérgüket inkább április 11.-én adják ki azzal, hogy nem az mszpre szavaznak.
@Tigeri: Jó helyen van ő ott ahol van, legalábbis most.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 17:39:21

@laspalmas: Pont az előbb jutottál eszembe,hogy :Bezzeg ha a G.C. lenne ott a rendezvényen akkor nem lenne túl messze.:))

eszkep 2010.03.11. 17:45:41

Nos, a gyerek tényleg nem tud énekelni, (állítólag) népszerű, és ez a fontos kampányidőszakban...
Nem lesz Kárpátia a Jobbik ünnepségén? Akkor inkább oda megyek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 18:04:57

@Tigeri:

Csak a férfiakat lehet a szemüknél fogva vezetni, mi erősebbek vagyunk :)

geor dar khordak 2010.03.11. 18:12:21

@arlequin: Mi a problémád?
geor dar khordak kedvenc karakterem

arlequin 2010.03.11. 18:16:08

@geor dar khordak: problémám? semmi. nekem al marem. ;-) csak jó kopóként végigolvastad és nem hagytad veszni a zsákmányt. tulképp ez dícséret volt. a kopót is szeressem.

arlequin 2010.03.11. 18:34:06

KBM-mel szép az élet...

Roxvox 2010.03.11. 19:14:45

A celebek eltartása miért olyan kurva fontos, csak nem ők is a kisebbség része? :(((

kamasuka 2010.03.11. 19:17:06

@Atrox:
Máshol két párt van, és csak ők kapnak lehetőségeket, pedig elég sok van a rovásukon.

"Nem mertek színt vallani, mert bármiről határozott vélerményt mondanak, az elrettent tőlük x db szavazót"
Ha már színvallás, volt már olyan, hogy fizetett hírdetésben a Jobbik elhatárolódik mondjuk a Kuructól? Nem emlékszem rá. Ja, akkor őket is csesztetni kezdenék, mint szegény Böjte Csabát ...

Nos, ez a politika.

OFF:

index.hu/kulfold/2010/03/11/karambol_eltusolasaval_vadoljak_az_orosz_rendoroket/

Lone Wolf 2010.03.11. 19:18:07

@laspalmas:
-"Nem azt mondtam, hogy csináljon a Fidesz forradalmat, de ez a langyigyerek, akibe csak hálni jár a lélek.....hát ez nem passzol olyanhoz, aki tenni akar valamit."

Ezt adom. de nem is ezen volt a mondandómban a hangsúly. Most már inkább kerülni kellene a balhéközeli helyzeteket. Pláne, ha szemmel láthatólag az MSZP balhét akar. Mert ugye, ők jelentették be UTÓLAG a fidesz rendezvényétől 100 méterre a sajátjukat. Na most, ha itt nem a szarkavarás reménye vezette őket, akkor mégis mi?

@arlequin:
@geor dar khordak

Mágusozunk? Mágusozunk? :D

kamasuka 2010.03.11. 19:19:01

@kamasuka:
Ja, és erre válaszoltam:
"lassan tényleg szégyellni fogom, hogy volt olyan választás, amikor a Fideszre tettem a voksomat"

f.m.j. 2010.03.11. 19:36:23

@laspalmas:

de abban a klipben nemcsak az Ibolya énekel, hanem a hazai poprockkönnyűzene szine-java. Oláh Ibolya egy villanatnyit van benne a végén...

arlequin 2010.03.11. 19:37:40

@Lone Wolf: sok mágust olvastam (gyak az összeset), olvasok, fogok? ha lesznek még jó könyveik, akkor igen. jó kikapcs, egy nap szabi, egy könyv.

Lone Wolf 2010.03.11. 19:44:29

"egy nap szabi, egy könyv."

Majd ha egy nap alatt le tudsz gyűrni 2-3 ilyen ponyva kategóriás könyvet, jelentkezz. Nekem, 1 ilyen 2-3 óra max 4. ;)

ja, és semmi negatív kicsengése nem akart lenni itt a ponyvának. Én is szeretem őket.
Itt a ponyva arra utal, hogy neméppen magasirodalmi munkák, mint teszem azt a GYU. Az, nekem is belekerül 2 nap/kötetbe.

A régebbi MAGUS regények közül meg szinte az összeset olvastam. A régi gárda összeomlása óta, viszont egyet sem!

Rorgosh 2010.03.11. 19:56:39

Gáz, bár a fidesz alapvetően most nem a radikálosokat célozza meg.

Érdemes észrevenni, hogy mennyire óvatosan kivárnak most a kampánnyal, hagyják, hogy mindenki túligérje vagy nevetségessé tegye magát.

Nem lepne meg, ha a programjuk nem hemzsegne milliárd forintokra lebontható elemektől. Inkább egyszerűen beígérik a strukturális reformokat, ami bőven elegendő a választók kb. 60%-ának megfogásához.

geor dar khordak 2010.03.11. 20:09:45

@Lone Wolf: Nem igazán, cimboráim tolták, inkább csak olvasni szeretek.

Aaronka 2010.03.11. 20:29:33

ha ez a Palcsó gyerek kappanhangú, akkor te Pavarotti lehetsz. Ennek a kölöknek iszonyat jó hangja van. Az, hogy a dalválasztása meg a stílusa nem jön be sok "keménylegénynek" még nem jelenti azt, hogy nem tud énekelni. Nem vagyok fan, nem veszem a lemezét, de a hangja kurva jó.

fokabacsi 2010.03.11. 20:45:35

@Aaronka: Te sem sokat koptattad a konzervatórium padlóját , ha szerinted ez a herélt hangú tetszik neked.

arlequin 2010.03.11. 20:50:58

@Lone Wolf: gyereked nincs? sütöl-főzöl? szerelmed van? sétálni szeretsz? elmélyedést gyakorlosz? mert ha igen, akkor csak 1 könyv ;-) ha mindez nincs, akkor persze (?). 2-3 könyv. naponta 300-600 oldal ( a katedrálisra 2 nap kellett, morgott is a család). de ez csak ilyen könyvmoly baromállatoknak mint mi. a biciklizést, a szabadba pukkantást és a favágást/tűzrakást (télen) kihagytam...

geor dar khordak 2010.03.11. 21:25:09

@arlequin: Bocs, hogy belevau de a katedrális a legjobb Follett könyv,
amúgyis az egyik legjobb könyv amit olvastam, ajánlom mindekinek.

arlequin 2010.03.11. 21:50:21

@geor dar khordak:
OFF
bocs hogy belevau kedves kopó, de most rossz nyomra tévedtél. én most fonyódi tibor (harrison fawcett), meglátásom szerint egyik legjobb kortárs írónk eposzára gondoltam, ami eredetileg 2 kötetből állt (a katedrális legendája és a katedrális harcosai, vagy vmi ilyesmi), az egyesített mű 1000 oldal sűrűn szedett kisbetűvel, nagyjából B/5-ös formátumban. merem ajánlani. sőt. miazhogy? nagyonis!
ken follett örökbecsűjét huszonéve olvastam amikor magyarul megjelent. szerettem. de a 'magyar' katedrális sokkalta jobban tetszett... (persze ez utóbbiban vannak ördögök/angyalok/vér/harc/mágia/stbstbstb.
ON

geor dar khordak 2010.03.11. 21:58:58

@arlequin: Igy jártam. XD
Nem ismerem, de ha ennyire dicséred utánanézek.

panki1983 2010.03.11. 22:27:50

Úr Isten szegény Radics Béla ha hallaná miféle nyomorult énekli a számát....

arlequin 2010.03.11. 22:31:40

@geor dar khordak: OFF
ja és igen. übertechnikával fűszerezve. ;-)
mi vagy te? harcművész? mi ez a tajcsi jel?
dogON

Rézvirág 2010.03.11. 23:21:17

Amúgy meg nem kell ríni. Így mindenkinek a kedvében járnak, lesz ott nagy öreg is, meg mai fiatal is, aztán kinek a pap, kinek a papné.
Én spec nagyon bírom mind a kettőt :o)

geor dar khordak 2010.03.11. 23:29:04

@arlequin: Nem vagyok harcművész (régen jártam goju-ryu-ra ).
Jin-jang szimbólum, olvass utána ha érdekel.

arlequin 2010.03.11. 23:40:15

@geor dar khordak: hehe. bedobtam a csalit és ráharaptál kopó. ez nem jin-jang. hanem a kettőnek a tökéletes egysége, a tajcsi. bocsáss meg, de te nézz utána (ne az édesvíznél...). na nem hisztizek tovább. tudom mo-on ez jin-jang, de nem az, hanem tajcsi. ennyit ér az ismeret nélküli majmolás, és ennyit ér a felszín látszata. tessék már ismerni a shin hagyományt ha ilyeneket használsz, még akkor is ha csak pusztán 'tetszik'. elnézést mégegyszer. hihi. ;-) szép estét/napot ki mikor olvassa.

Haloperidol 2010.03.11. 23:45:29

@Rorgosh:

Igazad van, most h a Jobbik betámadott, már nem menő a radikalizmus. A baj az, h így elveszti azokjat az embereket, akik igazán cselekedni akarnak. Én régebben segítettem a fidesz kampányát, (2002-ben) de korábban kiábrándultam (az EU csatlakozás után), otthagytam őket. Most jópár ismerős, akik TÉNYLEG a legaktívabbak voltak annak idején, átálltak a jobbikhoz, mert megunták a sok tutyimutyi f@szkalapot a fideszben. Mondjuk a kopogtatók így is megvannak nekik természetesen, az OV fanatikus nyannyerek is nyomulnak rendesen... :-) Én azóta annyit politizálok, h elmegyek szavazni, de most már a Jobbikra. A fidesz nekem lejárt, átb[@sztak és csalódtam bennük. Most már látom, hogy csak kihasználták a lelkesedést és a döbbenetet 2002 után ezzel a polgári körös szarsággal, amihez annak idején csatlakoztam.

arlequin 2010.03.11. 23:48:35

@Rézvirág: ez elbaszott. minek próbál ez tomi táncolni (rángatózni), ha nem tud? ráadásul erőltetetten énekli a marley számot. (egészen pontosan a torkát tesz ilyenkor tönkre) rettenetes. a kiejtésről nem is beszélve. ez itt nyálgép. ezerrel.
abbáznak: tóth vera jó. caramelnek jó hangja van, csak itt még nem tudta mire kell használni... elbaszarintott ez az egész abba-másolat. a többit nem kommentálom. nincs rá időm. fellövöm a pizsit. jóccakát hamarosan.

Kartal (rezervált) 2010.03.12. 00:09:41

Nah, fasza, ismét hánynom kell. Most meg kellett nézzem a Taurus előadásában is a Zöld csillagot, hogy ezt a gennyedéket valahogy el tudjam feledni.
@arlequin: jóccakát neked is :)

Kartal (rezervált) 2010.03.12. 00:17:40

@arlequin: @geor dar khordak: azt hozzá kell tenni, hogy kiadták Kleinheincz Csillla szerkesztésében újra, egy kötetben, de azt nem érdemes elolvasni. Amit Csilla beleírkált, az nagy kaka. Az a nő csak arra jó, hogy elcsessze a dolgokat. Fonyódit meg tudom ajánlani, az Isten ostorainál jobb könyvet nem nagyon olvastam... szóval hajrá... :)

Spiritmonger 2010.03.12. 00:38:38

@arlequin: Fonyódi Tibor és a MU sorozat überkirályság
igaz, mi lehet, hogy nem éljük meg, de jönek a madzsarok a plazmaíjakkal, és lesz ám rettegés galaxisszerte, még az uralkodó is szerényebbre vált, ha a főtáltossal tárgyal...

Lone Wolf 2010.03.12. 01:55:47

@arlequin:
"A katedrális"...

Jajj! A msyterus Universe sorozat! :D Há't a Brett Shaw és York Ketchian regényeket olvastad-e?

redriot77 2010.03.12. 06:38:17

"Nem veszik észre, mennyien bíznak bennük? Abban, hogy majd ők igazságot szolgáltatnak, visszaszedik az ellopott milliárdokat, lecsukják az elmúlt 8 év bűnözőit, hogy TESZNEK valamit?

Nem veszik észre, hogy a népnek elege van már az elmúlt 20 év tesze-tosza, túlköltekező mutyipolitikájából, ami tönkretette Magyarországot?"

Dehogynem, Orbán ettől azért sokkal okosabb ember. Éppen ezért ügyesebben fogják csinálni a túlköltekező mutyipolitikát mint az mszp, úgy hogy a zemberek ne vegyék észre. Pl. látványos kirakatpereket csinálnak, felelősségre vonják (egyébként nagyon helyesen) a Hagyó-féle véglényeket. Ezeknek az intézkedéseknek viszont nem az a célja hogy megtisztítsák az állami apparátust, a közhivatalokat, hanem az, hogy a saját embereiket ültessék a pénzcsapok mellé.

8 év ellenzékiség után azért nekik is szükség van egy kis pénzinjekcióra - egyénileg is, és úgy is mint párt. Lesz itt még "Orbán takarodj!". Félre ne értsen valaki, én örülnék neki a legjobban ha kikormányoznák az országot ebből a fostengerből, de az elmúlt húsz év után talán érthető ha vannak kétségeim.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:29:23

de utálom ezt a szót h mutyi

felejtsük már el!
az összes párt használja, meg ti is. mivan?! nincs szókincsetek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:31:47

@Atrox: ha vki félti a családját, egzijét, én erre nem mondanám azt ált .ban , hogy gyáva

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:33:09

@greybull: húha, azért remélem ezt nem gondolja bárki is komolyan

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:54:20

@spájdernecc: aki húszéves korában nem forradalmár, az gazember
aki ötvenéves korában is az, az hülye"

hülyeség

arlequin 2010.03.12. 08:06:30

OFF
@Spiritmonger: @Lone Wolf: igen. óriási könyvek. nagy munka van mögöttük. és lehet hiába várom a 'förgeteg' folytatását, amit "naptól vagyok, holdtól vagyok" címmel ígérte fonyódi...
shaw és ketchikan urak sok-sok kellemes élményt nyújtottak.
a magyarságtudatot pedig lehet az isten ostorai sorozattal kellene az ifjúságba injekciózni. ismeret, tréfa, szerelem, harc, öregisten... minden van benne amit érdemes tudni. le a kalappal fonyódi előtt.
ON

Insp. GrossSkin 2010.03.12. 08:31:20

@laspalmas: Neked tenyleg ez a legnagyobb problemad? Gratulalok, sikerult a honap legszarabb posztjat osszehoznod. Ha mar Palcsorol van szo, talan megfelelo szamot kene nezegetned nem az egyik legerdektelenebbet. Mondjuk ezt:
www.youtube.com/watch?v=_cLG_zvmGWA
Tovabba tavol alljon tolem, hogy barmilyen a magyar mediaban tevekenykedo emberket vedjek, de ha neked Palcso Tamas hangja kappan akkor nagyon gyorsan keresd fel a fulesz orvosodat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.12. 08:32:34

"Nem veszik észre, hogy a Zemberek radikális változást akarnak, amit a Jobbik remek érzékkel meg is lovagol?"
Hát, sajnálatos módon már régóta én sem a Fityiszben látom a megváltót... Mondjuk a Jobbikban se annyira, de azért inkább abban.

De amúgy tényleg röhej, hogy ezzel a senkivel kampányolnak :D

Marcellusca 2010.03.12. 08:48:02

Szerintem avvan, hogy a fityisz, a szétesett szadesz miatt, mostmár meg akarja szólítani a liberális szavazókat. Ezé' köll a Palcsó "buzievagy" Tomika. :)))

Passzivista 2010.03.12. 08:55:05

Fekete Pako kellene a Nemzeti dalhoz!

Rézvirág 2010.03.12. 09:00:21

@LION_heart:

Én is ott kampányoltam 2002-ben, de sokakkal ellentétben én nem ábrándultam ki a Fideszből. És pár nappal ezelőttig a Jobbikot is csak összeráncolt homlokkal figyeltem, ugyanakkor szélesen mosolyogtam, amikor az EP választások alkalmából nálunk, egy ősszoci városban, bizonyos szavazókörökben rávertek az MSZP-re.
Most viszont kezd dézsavű érzésem lenni. Ha ott voltál 2002-ben, akkor talán emlékszel arra a pillanatra, amikor a választások _után_ a színpadon állt Orbán és Dávid, és a tömeg (számokba most ne menjünk bele :-)) skandálta, hogy "együtt! együtt!", Dávid meg kényszeredetten mosolygott...a sztori folytatását mindannyian tudjuk: először csak ráncoltuk a homlokunkat, aztán jött a miafasztcsinález?! hüledezés, amikor a baloldal helyett/mellett konkrétan nekiment a FIDESZnek, aztán meg ugye megláttuk, hogy összenő, ami összetartozik...
Lassan már a Jobbikkal kapcsolatban tartok a miafasztcsinález?! hüledezésnél és azt gondolom, hogy Szélest valaki igazán seggbe rúghatná már, hogy még adja is alájuk a lovat.
Mindamellett csöndben jegyzem meg, hogy bár fű-fa-virág válaszolt Bayer levelére, valahogy mind csak a személyeskedéssel volt elfoglalva, a levél _lényege_ fölött mindenki elegánsan elsiklott:

"S még egy apróság: azt nyilatkoztad az EP-választás előtt, hogy a választás után addig fogtok tüntetni, ameddig a kormány el nem takarodik. Gábor, eltelt egy év, kaptatok félmillió szavazatot. A kormány meg a helyén! Hát hol marad a forradalom? Vagy az Orbán dolga? Esetleg rájöttél, hogy kukaborogatással nem lehet bejutni a parlamentbe?"

Lone Wolf 2010.03.12. 09:16:35

@arlequin:

AZ a fene nagy helyzet, hogy az utóbbi 4-5 évben le vagyok maradva ezekkel a regényekkel. PL, az isten ostoráról nem is hallottam. Tudod... Azok a mocskos anyagiak. Maj'd kibújtam a bőrömből, amikor az Időodüsszea sorozatra Clrake-tól össze tudtam szedni a pénzt. Utálok ilyet kérni, de nem tudod, le lehet valahol a regényeit tölteni? Priviben PLZ

Rézvirág 2010.03.12. 09:21:45

@Marcellusca:
Palcsó Tomi a fiatal lányok, anyukák és a nagymamák -és ilyenből is van bőven a FIDESZ táborban ;-) - kedvence. Rossznyelvek szerint ezért lett döntős a megasztárban. Szerény, jó tanuló, szépen énekel, stb . Ő "a jófiú" :-) Még az autóbalesete körüli botrányból is úgy tudott kijönni, hogy ő lett a kamaszok szüleinél a "látod, még vele is mi elő nem fordulhat, nagyon vigyázz magadra!" példabeszédek szereplője.
Egyáltalán nem "buzivagye" kategória :-D, épp ellenkezőleg! Nem minden nőnemű lény bukik ám a kigyúrt macsupicsukra ;-)

Rézvirág 2010.03.12. 09:25:48

@Lone Wolf: Könyvtár? Nem tudom, persze, merre laksz, itt nálunk sincs meg minden a városi könyvtárban, de azért egy próbát megér. Egészen más hangulata van, ha könyvet olvas az ember :-)

Lone Wolf 2010.03.12. 09:31:22

@Rézvirág:

Sajna, ez felejtős. Túl kicsi a miénk, és kevés a pénze.

Marcellusca 2010.03.12. 09:41:37

@Rézvirág: OK, biztos igazad van.
Akkor ha nem "buzievagy" kategória, akkor metroszexuális.
Ha akarom nő, ha akarom férfi. :)
Tudom, hogy a lyányok és a lyányos anyák kedvence. Csak nem tud énekelni.
És azzal ia tisztában vagyok, hogy a nők zöme nem bukik az izomagyakra. :)
Ezért vagyok olyan sikeres köreikben. :DDDD

Rézvirág 2010.03.12. 09:57:24

@Rézvirág: Még mindig ezen a "buzievagy" dolgon mosolygok, meg azon, hogy mennyire mellélőttél.
PT ugye egy "Idol" típusú (megvett vagy koppintott) tehetségkutató műsorban szerepelt. Nálunk 4 évadot élt meg, USÁban most megy a 9. Szinte minden szériában ott van "a jófiú" típus, akire a "konzervatív" (!) nézők milliószám nyomják az sms-eket. "Konzervatív " alatt nem feltétlenül a politikai hovatartozást értem. "a jófiú" típus a "srác a szomszédból", kedves, nem harsány, visszafogott, jól tanul, megbízható, stb, az a típus, akivel az ember nyugodtan elengedi a lányát randizni. PT _tipikusan_ ez a kategória.
Csak érdekességképpen itt egy link a múlt évi American Idol döntőből:
"a jófiú" vs "buzievagy"
www.youtube.com/watch?v=2tqR3GUdopA
Szerinted ki nyert?
Egy szó mint száz, nem tudom, hogy ebből a szempontból ezt átgondolták-e, vagy csak beletrafáltak, de egy jobbközép pártnak egy ilyen "a jófiú" típus tökéletes választás. Szerintem.

Rézvirág 2010.03.12. 10:00:42

@Marcellusca: Hát hiába nézem, sehogyse nő! :o))))

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.12. 10:27:56

palcsó tomi tényleg egy rossz vicc. de remélem emiatt még senki se fog beleszeretni megint az mszp-be. (ha a jobbiknak az egészséges fejbőr énekel, még az is jobb)
www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0&feature=player_embedded

geor dar khordak 2010.03.12. 10:48:34

@arlequin: Provokálsz, XD. Én a feng-shuiból ismerem a jelet te máshonnan. Amúgy tényleg semmi köze egymáshoz a taónak a taicsinak a feng-shuinak a jin-jangnak XD.

Marcellusca 2010.03.12. 11:06:35

@Rézvirág: Értem én és igazad is van.
Nem véletlenszerűen válogatták össze a "nagytehetségeket" ebbe a műsorba. :)
Tehetségről csak minimálisan lehet beszélni.
Verseny. És én így is néztem (időnként, de hamar elment a kedvem a sok bénától), nem pedig úgy, hogy ki szimpatikus, ki nem. Tud-é-e énekelni vagy csak nyervékol?
Asszem egy kezemen megszámolhatnám azokat, akik az összes szériában, mint énekelni tudó szerepelt.
És P. Tomika nem tartozik közéjük. :)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.12. 12:37:07

"Abban, hogy majd ők igazságot szolgáltatnak, visszaszedik az ellopott milliárdokat, lecsukják az elmúlt 8 év bűnözőit,"

Szerintem a legtöbben csak azt szeretnék, hogy álljon normális pályára az ország, inkább a jövővel és nem a múlttal vannak elfoglalva. Nem a bosszúállás a lényeg, hanem az, hogy többé ne fordulhassanak elő ilyen dolgok.

Horizont 2010.03.12. 16:22:34

Palcsó? Én mint dupla lányos anyuka, tiltakozom az ellen, hogy a lányos anyukák álma. Nekem aztán nem. És a lányaimnak se. Nem azért mert az izomkolosszusokat díjaznám (bár egy kis kockás has:DD) hanem azért, mert kiráz a hideg azoktól a mostani fiúcskáktól akik átmenetet képeznek a férfi és nő között! Egy férfi legyen férfi kívül-belül!!
A Fidesz választása? Kampány! Azt hiszik ezzel megszólítanak nagyon sok fiatalt, meg anyukájukat:) Én biztos nem tolnám a fiatalok elé példakép gyanánt és nem jutalmaznám meg egy ilyen szép lehetőséggel, aki részegen beül a részeg sofőr barátja mellé, apuci kocsijába és felcsavarodnak egy oszlopra. A kis hős:(
Nem kell túlzott elvárás a Fidesz felé (sem ) és akkor kapunk is valamit, és nem csalódunk túl nagyot.Csodákat ő sem fog végrehajtani, ugyanaz a 10 millió (magyar) ember marad itt:)) Csodák pedig nincsenek! Ami itt van attól csak jobb jöhet! Ha mi is akarjuk, és teszünk érte.

f.m.j. 2010.03.12. 19:24:19

Még nem is éltem én e földön, amikor ez ment... nagyon ütős kis zene, jó lenne legalább egy ilyen március 15-én, tetszik is, meg minden, de miért érzem mégis úgy, hogy valahol ezidőtájt zökkent ki az idő, és borult minden? :)

www.youtube.com/watch?v=5Jj3wZVc7nw

arlequin 2010.03.13. 01:14:25

@geor dar khordak: "Én a feng-shuiból ismerem a jelet te máshonnan. Amúgy tényleg semmi köze egymáshoz a taónak a taicsinak a feng-shuinak a jin-jangnak"
na most akkor. lótúrót nincs köze egymáshoz. csak nem mindegy, hogy tiszta (értsd: kínai) forrásból tudod, vagy édesvíz 'fengshuiból' olvastad. mondom, nézz utána. és hát ezek után napersze, hogy provokálok, mint a vokálos lányok. amiket pedig leírtál azok olyanok mint létra szintjei, nem pedig a szivárvány színei. legyen már kedves kopó, annyira kopó, hogy utánanéz a dolgoknak. köszönöm.

geor dar khordak 2010.03.13. 12:02:18

@arlequin:
Irónia.
Kinaiúl nem tudok.
Ne légy ideges, semmi értelme!

Taktikai Atompingvin 2010.03.13. 12:14:16

@arlequin: Ne piszkáld az ilanori születésű renegát toroni fejvadászt :-)

kamasuka 2010.03.15. 15:45:52

Tökéletesek voltak Varga Miklóssal, pedig nem így tervezték. :D

süti beállítások módosítása