Skip to content


       Szűrés lista

Kit akarnak elvarázsolni a nyálgéppel?

Komolyan mondom, nem hiszem el. Nem olvasnak Orbánék újságot, internetet?

Nem veszik észre, mennyien bíznak bennük? Abban, hogy majd ők igazságot szolgáltatnak, visszaszedik az ellopott milliárdokat, lecsukják az elmúlt 8 év bűnözőit, hogy TESZNEK valamit?

Nem veszik észre, hogy a népnek elege van már az elmúlt 20 év tesze-tosza, túlköltekező mutyipolitikájából, ami tönkretette Magyarországot? Nem veszik észre, hogy a Zemberek radikális változást akarnak, amit a Jobbik remek érzékkel meg is lovagol?

Nem veszik észre, hogy elég volt a langyosságból, tűz kell végre?

Kevés már hínármódra lassan lebegni, büszke fenyőként egyenes derékkal ki kell állni a viharba, hát olyan nehéz ez?!

Nehéz mutatni az erőt, akaratot, elszántságot?

És pont március 15-én, a forradalom ünnepén?

Pont akkor kell vérszegénységet mutatni, hadd forogjanak Petőfiék a sírjukban?

A sok jelentkező közül tényleg muszáj volt a kappanhangú Palcsó Tomit felkérni?!

Őt?!

 

Tényleg ő fogja Varga Mikivel a Nemzeti dalt énekelni?!

Ezt? 

 

Nagyon hiteles és lelkesítő lesz..

Gratulálok a választásért!

Címkék: fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr661831300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 14:09:58

Na kisanyám.Most nagyon sok TV2 nézőt megséetettél.:))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 14:14:15

@Tigeri:

Nem gond, bevettem a tablettát :))

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.03.11. 14:19:39

@Dr Minimum: LOL :D

Sose értettem, miért kell folyton a sztárgyárból kigördült dalipari vizesnyolcasokat futtatni...

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 14:22:44

@laspalmas:

De ugye nem a Gabi bácsitól kaptad! :-)

Lone Wolf 2010.03.11. 14:23:14

@ Laspalmas Bocsi, de most nem értek veled egyet. Amennyire félnek a szocik, amekkora sz@rban vannak, nem kellene nekik semmiféle indokot, és lehetőséget adni, hogy valami drasztikusat léphessenek, Vagy, egyszerűen csak ujjal mutogathassanak. Ebben az esetben a FIDESZ jól tette hogy kitért.

Tudod, mindennek meg van az ideje. Meg van az ideje a lázadozásnak, a tüntetésnek, a forradalomnak: Ennek, még tavaly ilyenkor is lett volna értelme. De most már csak az MSZP malmára hajtaná a vizet. Nem-nem! Most szépen csöndesen meg kell várni a választásokat. Pillanatnyilag ennek van itt az ideje. Most, annak van itt az ideje hogy minél több sz@r fel legyen ásva, hánytorgatva, és nem hagyni hogy feledésbe merüljön. Most annak van itt az ideje, hogy minél több ilyen esetben feljelentést tegyünk, mi egyszerű emberek, nem számít, ha csak tizedével tudnak érdemben foglalkozni, a lavina, már beindult, és fogalomzavarral élve, repül a nehéz kő. Csak annyi a tennivaló, hogy a levegőbe maradjon, és terelgetve legyen.

A kocka el van vetve! De még gurul!

Most annak van itt az ideje, hogy tudtukra adjuk, miszerint, ILYET soha de soha többet! SENKITŐL!

Az énekes úr, már más lapra tartozik...

justicar 2010.03.11. 14:23:38

Nem gondoltam , hogy egyszer komolyan kell venni majd a "politikai megasztár" fogalmát :D

Hosszúlépés 2010.03.11. 14:25:35

Nincs a Palcsóval baj, spórolnak a kampányköltségen :D

kuki123 2010.03.11. 14:31:24

"Kevés már hínármódra lassan lebegni, büszke fenyőként egyenes derékkal ki kell állni a viharba, hát olyan nehéz ez?!"
Fidesz meg az egyenes derék...LOL

"Pont akkor kell vérszegénységet mutatni, hadd forogjanak Petőfiék a sírjukban?"
www.youtube.com/watch?v=L5I2S6C1YwI
jah tényleg forog a sírban(nem csak számolni de a nemzeti dalt se tudják)

"Nehéz mutatni az erőt, akaratot, elszántságot?"
Fidesznek olyan sose volt

palcsótomi hol van ehhez képest:
www.youtube.com/watch?v=cYDOmSk6Lt8&feature=related

Jobbágy 2010.03.11. 14:35:24

@Lone Wolf: Itt az idő, hogy kapjuk fityiszes bögrét:))

Lone Wolf 2010.03.11. 14:37:43

EHH! Én egy lipton earl grey-est szeretnék. Esetleg, egy Picard kapitány képmásával díszített is számításba jöhetne. XD

Jobbágy 2010.03.11. 14:41:54

@Lone Wolf: Multikra csak a következő parlamentin lehet szavazni :)

Hosszúlépés 2010.03.11. 14:44:52

@Jobbágy: bevillant, ahogy az ósünös banya verekszik a tesco-hívővel :D

sz4sz4 2010.03.11. 14:45:11

Ez az a palcsótomi, aki a haverjával részegen várta a sofőrsegélyes arcot, de nem jött, ezért átdobta a kulcsot a nála kevésbé részeg haverjának, majd ezután szépen feltekeredtek egy oszlopra?

Homeoffice 2010.03.11. 14:47:47

Engem miért nem kértek fel? :)))))
Sztem a tizedéből is kijönnének.:)

nyugatioldal 2010.03.11. 14:50:07

Mivel a Palcsó Tomi lép fel, ezért a maszopra szavazok áprilisban. Feri, megbocsájtva a 8 évnyi elqrás!

Dezsőke 2010.03.11. 14:50:56

Komolyan mondom, nem hiszem el. Nem olvasnak az Orbán-hívők újságot, internetet?

Nem veszik észre, hogy hiába bíznak bennük? Abban, hogy majd ők igazságot szolgáltatnak, visszaszedik az ellopott milliárdokat, lecsukják az elmúlt 8 év bűnözőit, hogy TESZNEK valamit?

Nem veszik észre, hogy a Fidesz is kivette a részét az elmúlt 20 év tesze-tosza, túlköltekező mutyipolitikájából, ami tönkretette Magyarországot? Nem veszik észre, hogy Orbánék sem akarnak radikális változást?

kamasuka 2010.03.11. 14:54:48

Nem mindegy? Az esti hííííráááádóóóóbááááán úgyis csak a zOrbán fog szólni a zEmberkhez részt emelik majd ki. Esetleg a Tv2n még megjegyzik, hogy: Úristen! Hová süllyedt ez a Tomi? A patás rendezvényén vesz részt? Úristen! Igaz, drága Bolgár úr?

Felőlem a Michelle Wild is felléphetne, vagy bármelyik csalgaénekes, nem ez az ünnep lényege.

kamasuka 2010.03.11. 14:58:05

@volánrulz:
"jah tényleg forog a sírban(nem csak számolni de a nemzeti dalt se tudják)"
Tudom mire gondolsz, és iszonyat nagy fasz volt az, aki ezen a blogjában háborgott.

Megj. bezzeg a Vona, az fasza dolog. De hát megválaszolta a kérdést, nem?

kamasuka 2010.03.11. 14:58:57

@Dezsőke:
Persze hogy nem. Azt csak a Jobbik akar. De hogy ki áll mögötte, meg milyen pénzből, az persze náluk sem tartozik senkire.

Haloperidol 2010.03.11. 15:04:02

@volánrulz:

TÖKÉLETESEN IGAZAD VAN!!!!!

A fidesz soha nem tudott mást adni, mint ami önmaga volt. Ezért vesztett el 2 választást egymás után, úgy, hogy megmagyarázták, hogy a zemberek a hibásak.

Egy lúzer banda, akik most csak azért nyernek, mert a maszop-szadesz ENNYIRE elkúrta.

Én voltam a fideszben (csak szimpatizáns szerencsére, nem tag) mindig az volt a hozzáállás, hogy miért NEM kell most dolgozni.

A nyálgép Palcsó pontosan az, amit a fidesz képvisel. a hínáros, mocsár, amiben elsűllyed az ember.

A Fidesz gyáva patkányok gyülekezete, akiknek csak a saját f..zukon kemény a kezük, de amint van valami, akkor mindjárt meg a megfelelési kényszer, a behódolás.

Soha többé nem szavazok rájuk.

f.m.j. 2010.03.11. 15:04:30

index.hu/kultur/pol/2010/03/11/lovasi_andras_az_elso_kossuth_dijas_rockzenesz/

ha ez megtörténhet, akkor miért ne énekelhetné el tomigyerek a Nemzeti dalt? :):)
itt minden megtörténhet ebben az országban

Haloperidol 2010.03.11. 15:05:00

@kamasuka:

A fidesz mögött ki áll, miféle pénzzel, ez nem kérdés?

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.03.11. 15:11:20

laspalmas,

a kampány nem neked szól. hanem a palcsó tomit adó tv-csatorna közönségének.

dianafan9 (törölt) 2010.03.11. 15:13:05

forradalmat sohasem a legrosszabb helyzetben lévő réteg szokott kirobbantani, hanem azok, akik csalódtak.
na ezért félek én az ősztől meg a jövő évtől, mert rengeteg csalódott ember lesz itt.

öööö...izé 2010.03.11. 15:14:39

Még mindig inkább, mint Vikidált felkérni a Himnuszra:-)

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2010.03.11. 15:15:21

@triumphator: Pontosan. Talán mostanra megtanulták, hogy egy ilyen elgerinctelenített, langymeleghez szoktatott országban nem lehet éles dolgokat csinálni. Csak szép lassan...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.11. 15:15:42

@öööö...izé: sőt Vikidált (persze matarészegen) DUETTBEN KirályLindussal :))))

snq 2010.03.11. 15:18:30

60 évet a 60 évért

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 15:18:41

@Seduxen: Azért a Király Lindussal én is lennék duettben.:))

Spiritmonger 2010.03.11. 15:19:39

azért ez a palcsótomi nagyon gáz

a puhapöcsség mértékegysége lehetne, a kappan hangjával, a ketrecszerű arcszőrzetével, és a vidéki "Adamcsik Tamás, alias Tomek" tekintetével - lásd szlengblog...

ha már petőfi, ha már zene, akkor a kugli együttes feltámadott a tenger című műve kell ide:

www.youtube.com/watch?v=Puh4w9jjlNA

Tapmancs 2010.03.11. 15:21:07

A Fidesz végérvényesen színt vallott amikor a titkosítások szigorítását megszavazta. Kár hogy a Zemberek ezt nem veszik észre.

kamasuka 2010.03.11. 15:23:12

@LION_heart:
Ti már úgyis tudjátok a választ ... Viszont nekem max. csak tippem van, hogy milyen medve áll a Jobbik mögött.

Hosszúlépés 2010.03.11. 15:23:42

index.hu/belfold/2010/valasztas/betamadta_a_nepszabadsag_az_lmp-t/
A Népszabadság csütörtöki számában, az Álláspont rovatban Tóth Ákos cikke azzal foglalkozik, hogy a Lehet Más a Politika hogyan tudott Borsod megyei listát állítani. A cikk szerint a pártot a Fidesz támogatja, a szerző arra utal, hogy tőlük szerzett ajánlócédulákat az LMP.

Ez volt már?

Rwindx 2010.03.11. 15:23:50

off:
index.hu/kulfold/2010/03/11/robogovasarlas/
Igaz nem magyarországi hír, de elég nagy vastagbőr.
on

Atrox 2010.03.11. 15:24:54

Egy klasszikust idézve: "Ki ez a faszkalapos???"

Még jó, hogy a söpredék kereskedelmi média úgy 4 éve leszoktatott a nézéséről. Amikor még semmiről sem tudó fasziként néztem az éjszakai zavargásokat, hol a TV székház ostromáról csak és kizárólag a HÍR TV tudósított. És bármilyen oldaltól, csoportosulástól függetlenül ez nem volt egy akkora horderejű esemény, amiről illett volna élőben tudósítani és a nép arcába tolni, mindenféle magyarázat, cenzúra nélkül?
Na azóta nem nézem a szenny adókat, így szerencsére nem ismerem ezeket világ végéről előbányászott, magukat valakinek gondoló kis senkiházi pöcsöket és perckirályokat.
Hát, nekem egy ilyen takonykirály ne énekeljen hazafias dalokat, és lassan tényleg szégyellni fogom, hogy volt olyan választás, amikor a Fideszre tettem a voksomat.

Az meg, hogy akik még most is bíznak a Fideszben, vajon nem látják a hibákat? De látják, mint ahogy a hívő is látja vallásai hibáit, csak nincs ereje hozzá, hogy beismerje maga előtt. Mert akkor számot kellene adnia magának arról, hogy évekig-évtizedekig egy hamis dologban hitt, bízott. Ezt nehéz beismerni...

öööö...izé 2010.03.11. 15:25:00

@Tigeri: Vagy egy trió: te+Linda+Gyula ?:-)

kamasuka 2010.03.11. 15:25:40

@dianafan9:
2002-ben a MIÉP vizionált 25-30%-ot, oszt lett 4. Van ez így. Csak mert többszázezer emberke megy el egy rendezvényre, az nem jelenti azt, hogy ennyien is szavaznának rájuk (ls. az 1945ös Kommunista Párt szopása!).

Sugyosa 2010.03.11. 15:25:55

@Tigeri: Melyik NÉP? A kiválasztott?

kamasuka: kicsit fáradt már ez a medvés szöveg, az elején is hülyeség volt, azóta se lett több alapja. Nem mi szavaztuk meg, illetve támogattuk a holotörvény megszavazását, nekünk nincsenek tel-avivi tartótisztjeink...

kamasuka 2010.03.11. 15:27:53

@Hosszúlépés:
Azon kívül, hogy semmi értelme sincs a dolognak, max. a fidesz borsodi egyéni mandátumai múlhatnak rajta, így valóban úristen! kategória ...

sudo su (törölt) 2010.03.11. 15:28:13

@LION_heart: Nem tudod? Hát a sötétség seregei! Legalábbis Vadai szerint.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.11. 15:32:15

Kedves Zero!
Ha lenne egy Vastagbor ujsag, elofizetnem magamnak es tagabb csaladomnak is. Mar a cime is telitalalat. Megfelelo boritotervvel az arusoknal is tarolna. Havilapkent kell inditani, es ha megvan a stabil eladasi szint, akkor esetleg hetilapkent. Tehetseged boven van hozza. Sokszorta annyi, mint az ellaposodott, kiarusitott becsuletu "publicistaknak". Peldakent ez a mondat:
"Kevés már hínármódra lassan lebegni, büszke fenyőként egyenes derékkal ki kell állni a viharba, hát olyan nehéz ez?!"

Es a valasz: nagyon nehez. Cselekvo emberkent te valoszinuleg el sem tudod kepzelni, hogy a passzivan sodrodokban mekkora remuletet okoz, amikor tenni kell, es nincs kibuvo. Addig hazudnak maguknak es masoknak is, amig fejukre nem omlik minden, csak ne kelljen megmozdulni. Az emberek zome gyava, nagy reszuk lusta is. Ebben semmi rosszindulat nincs, mivel sosem volt maskepp. Talan csak Spartaban, de ot eleg kemeny volt az elovalogatas.

Ertem en, hogy a "nep kivanja" a radikalizmust. A bibi ott van, hogy azt is csinalni kell, nem kuldi le a joisten, mint a szentleleket. Tele van a szamocamintas napozom azokkal, aki ugy velik, hogy az egyetlen tennivalojuk hazajukkal, es azon szukebb kozosseggel szemben, amiben elnek, hogy negy evente kinnal-kesevvel elhelyeznek egy fecnin nehany X-et. Van aki meg meg ahhoz is lusta, es azzal magyarazza, hogy o "kiabrandult". Erre is van megfeleo valaszom, de az sajna nemigen turi a nyomdafesteket.

f.m.j. 2010.03.11. 15:32:48

www.youtube.com/watch?v=i367SC_eVG0&feature=related

na, és ezekből ki lenne hiteles művész? (nem palcsó védelmében...) de mindtől hányni kell... pedig a szám gyönyörű, még ha lopta is a geszti

Hosszúlépés 2010.03.11. 15:33:28

@kamasuka: nem azt írtam, hogy úristen kategória.

dr. Aullah 2010.03.11. 15:39:13

Még mindig jobb, mint amikor az oláh énekelte a "magyarországot", amit mellesleg GP simán ellopott :)

Atrox 2010.03.11. 15:42:23

@Meleardil Eressea Iluvadan: Szívemből szóltál. A legtöbb ember tényleg gyáva meg lusta meg félti a legutolsó kis morzsáját is (ki a vagyonát, ki az egzisztenciáját, ki a családját, ki az állsást, ki a testi épségét). Amíg ezt megtarthatja, addig nem érdekli, hogy egyébként igazság van-e körülötte, és hogy mások hogyan élnek. Sok tényleg intelligens, okos barátom van, akik látják a bajokat, gondokat, de soha nem fognak megmozdulni, sem szavakban, sem tettekben, mert nekik van egy jó állásuk és megfelelő egzisztenciájuk (én jól elvagyok, mások baja nem rám tartozik, nem én tehetek mások nyomoráról). Nem fognak azért kockázatot vállalni, mert másoknak (saját hibájukon kívül) kibaszott rosszúl megy, köszönhetően drága politikusainknak.

És tényleg, még arra a kibaszott szavazásra is úgy kell őket könyörögve rávenni...

greybull 2010.03.11. 15:43:03

Scenárió:
2010 04 11: Fidesz győz egyszerű többséggel.
2010 06..: benzin ára 400 Ft/liter, kenyér: 600Ft/kiló
2010 08..: bejelentik az őszi általános áremeléseket: 200%, 300%
2010 10...: általános taxis és árufuvarozó blokád - a benzin ára már 800 Ft/liter.
2010 11..: sztrájkok, tömegtüntetések, lázongás, tömeges boltfosztogatás, a TESCO-k lángokban, utcai összecsapások, lövöldözés, harcok, kormány lemond, a központi hatalom megsemmisül.
2011.01....NATO és ENSZ csapatok (szlovák, román haderő főleg) bevonulnak. Nemzetközi konferencia Magyarország felosztásáról: a Dunántúl nagy része Ausztriáé, kisebb északi és déli része Szlovákiáé, Horvátországé. Szlovénia tisztességből nem kér belőlünk. Szerbia megkapja Bács-Kiskun és Csongrád megyét - méltányosságból kiterjeszti rájuk a Vajdasági autonómiát. A Tiszántúl Romániáé, azzal, hogy Békés megyében szlovák autonóm terület alakul. A Duna-Tisza köze megoszlik Szlovákia és Ukrajna között.

reKorrekt 2010.03.11. 15:44:39

A helyes válasz: Enrico Palazzo!

spájdernecc 2010.03.11. 15:49:24

aki húszéves korában nem forradalmár, az gazember
aki ötvenéves korában is az, az hülye
a Fidesznek pont most nem szabad radikalizálódnia, az átlagpolgár nem szereti a felfordulást
szerintem
vessetek a mókusok elé

kamasuka 2010.03.11. 15:49:33

@Hosszúlépés:
Ez olyan, mint a MSZP-Fidesz nagykoalíciós elmélkedés. Van aki hisz benne, más meg nem.

Ilyen alapon a Jobbik is lehet a Fidesz kreálmánya, akinek az a célja, hogy összeszedje az orbánfóbiásokat balról, azért, hogy ha elmennek szavazni, akkor ne vesszen el a szavazatuk esetleg az MSZP támogatásával és legyen egy biztos jobbos többség a parlamentben.

De írj már egy érvet, hogy miért jó a Fidesznek, ha az LMP indul! Mert azon kívül, hogy esetleg szavazatokat vihet el tőle, másra nem igazán jó. Ráadásul, az amennyit meg hoz(hatna) elmélkedés az lutri kategória. Vagy hoz, vagy nem. Ilyen alapon amennyi +10% a Jobbiknak elmélkedés már le volt írva, az azt jelentené, hogy minimum 202%-nál járnak.

Érdekes, de választások környékén mindig feltűnnek hasonló pártocskák, és lehetőleg jobbról próbálnak szippantani. Anno ilyen volt a Centrum, most meg az LMP. Miért nem azzal jönnek a nevükben soha, hogy:
"Lehet Más Baloldali Politika", vagy "Lehet Más Liberális Politika"? Mindig csak egy párt jön, ami szalámizni próbál, jobbról. Legjobb példa erre az ökv. Ha Katona akkor nem indul, ma nem Demszky Gábor BP főpolgármestere.

@Atrox:
"Az meg, hogy akik még most is bíznak a Fideszben, vajon nem látják a hibákat?"
Fő, hogy a Jobbik tökéletes és nincsenek hibái.

Egyelőre a párt ugyanaz a jelenség, mint az Ataka Bulgáriában. Se több, se kevesebb. (Ők az EPn 12%-ot, a választásokon, magasabb részvételnél 9%-ot kaptak.)

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.03.11. 15:51:40

R. B. Kapitány forgott a sírjában, Som bevett egy doboz nyugtatót és ráivott egy két dekás kevertet, Balázs Fecó a sarokba fordulva zokogott, Brunner meg valószínűleg felvágta az ereit, míg "Tomi" énekelt...

Aztakurva, ennél még Mary Zsuzsi is hitelesebb lett volna.

Novbert 2010.03.11. 15:53:01

@greybull: Azt kihagytad hogy:
2011.02...: Budapestet a nemzetközi csapatok evakuálják, aztán a helyét felszánják és bevetik sóval :)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.03.11. 15:56:32

Nincs Palcsóval semmi baj, profilból még hasonlít is Petőfire egy kicsit .-)))))

Homeoffice 2010.03.11. 15:57:21

2011.05. Budaházy szabadcsapataival még tartja magát az Erzsébet-hídnál! A Haza nem eladó!

majomkutya 2010.03.11. 15:59:00

Szerintem a Fidesz vagy nem akar, vagy nem tud (esetleg mindkettő) radikális változást és elszámoltatást csinálni. Hogy miért? Azért mert olyanok, mint az elmúlt 8 évnyi tevékenységük volt (lásd: vízgereblyézés, vekkercsörgetés, köztéri tojástartó, számtalan megígért, majd be nem tartott dolog, 72 órás ultimátum, stb...). Hát ezért. Mikor a Palcsó nyert a megasztárban, véletlenül néztem az eredményhírdetést. Mutatták a két versenyzőt. A zsűri mondta, hogy mennyire nehéz volt választani. Nyomban egy náci gondolat futott át az agyamon: valóban nehéz lehet egy cigány (Caramell) és egy buzi/vagy annak látszó egyed (palcsó) közül kiválasztani, hogy ki legyen az ország hangja egy teljes évig!
Ennél már csak az lett volna szebb húzás a Fidesztől, ha a cigányt, Caramellt választja.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.11. 16:00:51

Nem tudom, hogy Feke Pál melyik politikai oldalhoz húz, de a Nemzeti dalt előadni speciel tud:

www.youtube.com/watch?v=4W4w0rtnA58

Tomikánál százszor jobb lett volna...

Necoure Yamaki 2010.03.11. 16:01:26

Én pedig látva a nagy változások szükségességét, ezútin mozgalmat indítok, hogy az új Alkotmánnyal egyidejűleg változtassuk meg a Himnuszt is.
Elég volt a nyavajgásból!
Elég a sírás-rívásból
Elég a minket tépő balsorsból!
Elég az önsajnáltatásból!

A magyar név megint szép lesz, ide veled régi kardunk! :)

Spiritmonger 2010.03.11. 16:01:36

ezért a Zöld csillag feldolgozásért nyilvános kínzás járna, hangszálátvágással jobb demokráciákban

illetve, vagy 75 éve, tőlünk kicsit északnyugatra, bizony akadt egy miniszter, aki kimondta, hogy aki művészet helyett selejtet alkot, azt lágerekben kell átnevelni...milyen igaza is volt

csak egy tanács Tominak:

táncolj, a port jobban bírom!

majomkutya 2010.03.11. 16:04:20

@Fedor: Tudom. De ez most nem lényeg.

majomkutya 2010.03.11. 16:05:55

Ezzel az erővel, hogy Palcsót kiválasztották, akár Fekete Pákót is választhatták volna. Elvégre ő is egy nagy sztár!

Hosszúlépés 2010.03.11. 16:06:43

@kamasuka: na, kezded érteni, miért linkeltem be. Mert ez a választás (is) kezd egyre jobban hasonlítani egy kedves, nagy gruppenszexre. Amúgy marhára nem érdekel, hogy melyik párt kivel paktál le, pont azért, mert ha az érdekük úgy kívánja, bő nyállal tátognak egymás f@sza felé (lásd MDF-SZDSZ). Több kérdés?

majomkutya 2010.03.11. 16:08:11

@f.m.j.: Mindig elkap a hányinger mikor azokat a "művészeket" meglátom, akik az általad belinkelt videóban szerepelnek...

Smacika 2010.03.11. 16:13:09

A nyálgép egy enyhe kifejezés erre a "megasztárra".
Szerintem olyan sikamlós ez a féreg, mint friss hal egy vödör takonyban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.11. 16:14:34

Azt mondja meg valaki, hogy ki a tök az a Palcsó Tomi?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.11. 16:15:51

@Smacika: "Szerintem olyan sikamlós ez a féreg, mint friss hal egy vödör takonyban"

kész, ezen behaltam. ez saját kreálmány, vagy koppintás? :)))

ha saját, akkor forrásmegjelöléssel átvenném :)))

majomkutya 2010.03.11. 16:18:23

@Gery.Greyhound: MU-HA-HA
A legjobb hozzászólás, komolyan mondom...

geor dar khordak 2010.03.11. 16:19:32

@Meleardil Eressea Iluvadan:
Oda kéne figyelni arra amit olvasol, a postot laspalmas írta.

Atrox 2010.03.11. 16:19:57

@kamasuka:
"Fő, hogy a Jobbik tökéletes és nincsenek hibái."

Ezt nem tudom, hol olvastad a kommentemben. Nem is szólt a Jobbikról a hozzászólásom. Szeretem, mikor szavakat adnak a számba és gondolatokat a fejembe. Így kell maszatolni és terelni.

De ha már ilyen tapló módon rákérdeztél, akkor igen, a Jobbiknak is vannak hibái. Csak úgy érzem, ők még kaphatnak egy lehetőséget. A Fidesz már sokat kapott (csak a legutóbbi pár hónap: költségtérítéses népszavazás megtárgyalása, titkosítási törvény, mentelmi jog megvonás). Nahát-nahát, milyen szépen össze lehet kacsintani az MSZP-vel... Ha csak a legújabbat nézzük: holokauszt tagadási törvény. Ebben például azt nem értem, hogy miért tartózkodtak? Nincs pl. erről a kérdésről egy határozott gondolat, vezérvonal a pártban? Nem tudták eldönteni ez most kell nekünk vagy nem? Sokkal jobban tisztelném őket, ha erre egy határozott igen vagy nem válasz érkezik a részükről. De ez! Nem mertek színt vallani, mert bármiről határozott vélerményt mondanak, az elrettent tőlük x db szavazót. Szánalmas...

Smacika 2010.03.11. 16:20:50

@Seduxen: Egy abszolút viccből van.
Mi az abszolút csúszós?
Lásd mint fent.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:21:02

Aztán ki tudja?Lehet,hogy véletlenül egész jól fogja énekelni,aztán csak nézünk.Mondjuk engem az egész fidesz rendezvény nem érdekel.

Smacika 2010.03.11. 16:21:48

@Seduxen: És nyugodan használhatod forrásmegjelölés nélkül.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.11. 16:23:55

@geor dar khordak: Ez igaz... osszeolvastam az elozo irassal, es a kettore egyutt reagaltam Nem irtam ki reszletesen, hogy ugy altalaban a vastagborre gondolok, es az itteni cikkeik szinvonalara. Azert Zerot szolitottam meg a cimben, mert a masik iras hozzaszolasaiban o valaszolgatott a hasonlo felvetesekre. Laspalmas-tol elnezest kerek, nem szandekosan hagytam ki. Kapkodtam kisse.

Smacika 2010.03.11. 16:24:11

@Tigeri: "Lehet,hogy véletlenül egész jól fogja énekelni,aztán csak nézünk."
Na ezt gondold újra. Olyan, hogy véletlenül jól énekelni??? Ez??? Még direkt sem tud.
Van az a kappanhangú gecihuszár a mostani szériából, ennél már csak az lenne rosszabb.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.11. 16:32:26

@Smacika: jó pap holtig :)

nu dikkmáshalom nácziakok!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 16:32:36

@Lone Wolf:

Nem azt mondtam, hogy csináljon a Fidesz forradalmat, de ez a langyigyerek, akibe csak hálni jár a lélek.....hát ez nem passzol olyanhoz, aki tenni akar valamit.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 16:35:54

@triumphator:

Ja, én nem számítok? Akkor elnézést :)

dr.justice 2010.03.11. 16:39:46

@Spiritmonger:

Bocs, de ettől van egy kicsit ütősebb változat is. Ossian !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

www.youtube.com/watch?v=uXZoj60z4Ug

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:41:11

@laspalmas: Egy olyan párthoz illik,akinek van egy megfáradt vezére.

dr.justice 2010.03.11. 16:42:17

@derelyegrádi szellem:

Te is allergiás vagy a ciánra ? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 16:42:42

@f.m.j.:

Ibolyában legalább van szenvedély, Tominak meg a légy berepül a szájába.

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:44:20

@Spiritmonger:

"táncolj, a port jobban bírom!"

te egy idióta vagy! Ezen hangosan felröhögtem! :-)))))

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:46:42

@Gery.Greyhound:

Passz. Nem tudom.

@dr.justice:

Ha allergiás nem is vagyok rá, de szarul bírom az tény...:-)

majomkutya 2010.03.11. 16:47:56

@Tigeri: Dehogy neked! Pákó szavajárása a "hulykocsog". Csak elképzeltem, hogyan "énekelné" a nemzeti dalt a hazai celebvilág egyik főcelebe. Bocs, ah félreérthető volt.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.11. 16:51:04

csak el ne kurja a szoveget, mint a lindus a himnuszet. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:53:46

@derelyegrádi szellem: Próbáltad már?Mesélj!:))
@majomkutya: Reméltem csak nem voltam biztos benne köszi.:))
Én is azért írtam amit írtam.:))
@laspalmas: Te kimész a rendezvényre vagy a tévében nézed?:))

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:56:36

@Tigeri:

Igen. Úgy kezdődik, hogy felhívod a Kunczét....:-)

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 16:58:28

@Tigeri:

pedig a végén lehet lesz kukagyújtogatás is! :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 16:58:49

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Például: Itt a Viktor válasszatok???
Egészen véletlenül.

Haloperidol 2010.03.11. 17:05:06

@dr.justice:

Ja. A Rock Katonái! Azok kellenek ide!!! Nem Kib...tt palcsótomik...

Elhagynak százak jönnek ezrek....

YEEEE! :-)

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.03.11. 17:05:54

Egyenes nyárfaként , dacolva a viharral? Kicsit sokat kérsz a Fidesztől. Hajlanak ők mint a nádszál, és forognak,mint a szélkakas ha fúj délről a szél. Nem várok én ezektől semmit, lsd. Pintér keresztapa a legfőbb miniszter jelölt.-köp egy nagyot, ha kiment-.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 17:12:05

@LION_heart: Mint az a régi dal:
"a rock katonái összejöttek,hanyagok és jólöltözöttek.":))

derelyegrádi szellem 2010.03.11. 17:15:12

@Tigeri:

Azt csak akkor, ha te is ott leszel :-)

arlequin 2010.03.11. 17:22:41

@geor dar khordak: na de kopó... nehezen hal a szakma, ugye?

tudi 2010.03.11. 17:32:36

@Gery.Greyhound: Én sem tudom, valami Megasztáros hüyegyerek.
Eszem-faszom, hát ennél még mi is jobbak vagyun, nekünk csak fizetni/adni kéne valami jó kis hangulatjavítót, oszt már énekelnénk is a haverokkal, csak szerintem amilyen hangon tudunk mi "vonyítani", azzal inkább tömeget lehetne oszlatni, de sebaj legalább lelkesen csináljuk és ez a lényeg.
Amúgy most nem kéne a balhé az utcákon 15.-én, mert ezzel csak az mszp-nek tennének szívességet, már lehetne mivel rémisztgetni a népeket, hogy mi lesz itten. az emberk a mérgüket inkább április 11.-én adják ki azzal, hogy nem az mszpre szavaznak.
@Tigeri: Jó helyen van ő ott ahol van, legalábbis most.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.11. 17:39:21

@laspalmas: Pont az előbb jutottál eszembe,hogy :Bezzeg ha a G.C. lenne ott a rendezvényen akkor nem lenne túl messze.:))

eszkep 2010.03.11. 17:45:41

Nos, a gyerek tényleg nem tud énekelni, (állítólag) népszerű, és ez a fontos kampányidőszakban...
Nem lesz Kárpátia a Jobbik ünnepségén? Akkor inkább oda megyek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 18:04:57

@Tigeri:

Csak a férfiakat lehet a szemüknél fogva vezetni, mi erősebbek vagyunk :)

geor dar khordak 2010.03.11. 18:12:21

@arlequin: Mi a problémád?
geor dar khordak kedvenc karakterem

arlequin 2010.03.11. 18:16:08

@geor dar khordak: problémám? semmi. nekem al marem. ;-) csak jó kopóként végigolvastad és nem hagytad veszni a zsákmányt. tulképp ez dícséret volt. a kopót is szeressem.

arlequin 2010.03.11. 18:34:06

KBM-mel szép az élet...

Roxvox 2010.03.11. 19:14:45

A celebek eltartása miért olyan kurva fontos, csak nem ők is a kisebbség része? :(((

kamasuka 2010.03.11. 19:17:06

@Atrox:
Máshol két párt van, és csak ők kapnak lehetőségeket, pedig elég sok van a rovásukon.

"Nem mertek színt vallani, mert bármiről határozott vélerményt mondanak, az elrettent tőlük x db szavazót"
Ha már színvallás, volt már olyan, hogy fizetett hírdetésben a Jobbik elhatárolódik mondjuk a Kuructól? Nem emlékszem rá. Ja, akkor őket is csesztetni kezdenék, mint szegény Böjte Csabát ...

Nos, ez a politika.

OFF:

index.hu/kulfold/2010/03/11/karambol_eltusolasaval_vadoljak_az_orosz_rendoroket/

Lone Wolf 2010.03.11. 19:18:07

@laspalmas:
-"Nem azt mondtam, hogy csináljon a Fidesz forradalmat, de ez a langyigyerek, akibe csak hálni jár a lélek.....hát ez nem passzol olyanhoz, aki tenni akar valamit."

Ezt adom. de nem is ezen volt a mondandómban a hangsúly. Most már inkább kerülni kellene a balhéközeli helyzeteket. Pláne, ha szemmel láthatólag az MSZP balhét akar. Mert ugye, ők jelentették be UTÓLAG a fidesz rendezvényétől 100 méterre a sajátjukat. Na most, ha itt nem a szarkavarás reménye vezette őket, akkor mégis mi?

@arlequin:
@geor dar khordak

Mágusozunk? Mágusozunk? :D

kamasuka 2010.03.11. 19:19:01

@kamasuka:
Ja, és erre válaszoltam:
"lassan tényleg szégyellni fogom, hogy volt olyan választás, amikor a Fideszre tettem a voksomat"

f.m.j. 2010.03.11. 19:36:23

@laspalmas:

de abban a klipben nemcsak az Ibolya énekel, hanem a hazai poprockkönnyűzene szine-java. Oláh Ibolya egy villanatnyit van benne a végén...

arlequin 2010.03.11. 19:37:40

@Lone Wolf: sok mágust olvastam (gyak az összeset), olvasok, fogok? ha lesznek még jó könyveik, akkor igen. jó kikapcs, egy nap szabi, egy könyv.

Lone Wolf 2010.03.11. 19:44:29

"egy nap szabi, egy könyv."

Majd ha egy nap alatt le tudsz gyűrni 2-3 ilyen ponyva kategóriás könyvet, jelentkezz. Nekem, 1 ilyen 2-3 óra max 4. ;)

ja, és semmi negatív kicsengése nem akart lenni itt a ponyvának. Én is szeretem őket.
Itt a ponyva arra utal, hogy neméppen magasirodalmi munkák, mint teszem azt a GYU. Az, nekem is belekerül 2 nap/kötetbe.

A régebbi MAGUS regények közül meg szinte az összeset olvastam. A régi gárda összeomlása óta, viszont egyet sem!

Rorgosh 2010.03.11. 19:56:39

Gáz, bár a fidesz alapvetően most nem a radikálosokat célozza meg.

Érdemes észrevenni, hogy mennyire óvatosan kivárnak most a kampánnyal, hagyják, hogy mindenki túligérje vagy nevetségessé tegye magát.

Nem lepne meg, ha a programjuk nem hemzsegne milliárd forintokra lebontható elemektől. Inkább egyszerűen beígérik a strukturális reformokat, ami bőven elegendő a választók kb. 60%-ának megfogásához.

geor dar khordak 2010.03.11. 20:09:45

@Lone Wolf: Nem igazán, cimboráim tolták, inkább csak olvasni szeretek.

Aaronka 2010.03.11. 20:29:33

ha ez a Palcsó gyerek kappanhangú, akkor te Pavarotti lehetsz. Ennek a kölöknek iszonyat jó hangja van. Az, hogy a dalválasztása meg a stílusa nem jön be sok "keménylegénynek" még nem jelenti azt, hogy nem tud énekelni. Nem vagyok fan, nem veszem a lemezét, de a hangja kurva jó.

fokabacsi 2010.03.11. 20:45:35

@Aaronka: Te sem sokat koptattad a konzervatórium padlóját , ha szerinted ez a herélt hangú tetszik neked.

arlequin 2010.03.11. 20:50:58

@Lone Wolf: gyereked nincs? sütöl-főzöl? szerelmed van? sétálni szeretsz? elmélyedést gyakorlosz? mert ha igen, akkor csak 1 könyv ;-) ha mindez nincs, akkor persze (?). 2-3 könyv. naponta 300-600 oldal ( a katedrálisra 2 nap kellett, morgott is a család). de ez csak ilyen könyvmoly baromállatoknak mint mi. a biciklizést, a szabadba pukkantást és a favágást/tűzrakást (télen) kihagytam...

geor dar khordak 2010.03.11. 21:25:09

@arlequin: Bocs, hogy belevau de a katedrális a legjobb Follett könyv,
amúgyis az egyik legjobb könyv amit olvastam, ajánlom mindekinek.

arlequin 2010.03.11. 21:50:21

@geor dar khordak:
OFF
bocs hogy belevau kedves kopó, de most rossz nyomra tévedtél. én most fonyódi tibor (harrison fawcett), meglátásom szerint egyik legjobb kortárs írónk eposzára gondoltam, ami eredetileg 2 kötetből állt (a katedrális legendája és a katedrális harcosai, vagy vmi ilyesmi), az egyesített mű 1000 oldal sűrűn szedett kisbetűvel, nagyjából B/5-ös formátumban. merem ajánlani. sőt. miazhogy? nagyonis!
ken follett örökbecsűjét huszonéve olvastam amikor magyarul megjelent. szerettem. de a 'magyar' katedrális sokkalta jobban tetszett... (persze ez utóbbiban vannak ördögök/angyalok/vér/harc/mágia/stbstbstb.
ON

geor dar khordak 2010.03.11. 21:58:58

@arlequin: Igy jártam. XD
Nem ismerem, de ha ennyire dicséred utánanézek.

panki1983 2010.03.11. 22:27:50

Úr Isten szegény Radics Béla ha hallaná miféle nyomorult énekli a számát....

arlequin 2010.03.11. 22:31:40

@geor dar khordak: OFF
ja és igen. übertechnikával fűszerezve. ;-)
mi vagy te? harcművész? mi ez a tajcsi jel?
dogON

Rézvirág 2010.03.11. 23:21:17

Amúgy meg nem kell ríni. Így mindenkinek a kedvében járnak, lesz ott nagy öreg is, meg mai fiatal is, aztán kinek a pap, kinek a papné.
Én spec nagyon bírom mind a kettőt :o)

geor dar khordak 2010.03.11. 23:29:04

@arlequin: Nem vagyok harcművész (régen jártam goju-ryu-ra ).
Jin-jang szimbólum, olvass utána ha érdekel.

arlequin 2010.03.11. 23:40:15

@geor dar khordak: hehe. bedobtam a csalit és ráharaptál kopó. ez nem jin-jang. hanem a kettőnek a tökéletes egysége, a tajcsi. bocsáss meg, de te nézz utána (ne az édesvíznél...). na nem hisztizek tovább. tudom mo-on ez jin-jang, de nem az, hanem tajcsi. ennyit ér az ismeret nélküli majmolás, és ennyit ér a felszín látszata. tessék már ismerni a shin hagyományt ha ilyeneket használsz, még akkor is ha csak pusztán 'tetszik'. elnézést mégegyszer. hihi. ;-) szép estét/napot ki mikor olvassa.

Haloperidol 2010.03.11. 23:45:29

@Rorgosh:

Igazad van, most h a Jobbik betámadott, már nem menő a radikalizmus. A baj az, h így elveszti azokjat az embereket, akik igazán cselekedni akarnak. Én régebben segítettem a fidesz kampányát, (2002-ben) de korábban kiábrándultam (az EU csatlakozás után), otthagytam őket. Most jópár ismerős, akik TÉNYLEG a legaktívabbak voltak annak idején, átálltak a jobbikhoz, mert megunták a sok tutyimutyi f@szkalapot a fideszben. Mondjuk a kopogtatók így is megvannak nekik természetesen, az OV fanatikus nyannyerek is nyomulnak rendesen... :-) Én azóta annyit politizálok, h elmegyek szavazni, de most már a Jobbikra. A fidesz nekem lejárt, átb[@sztak és csalódtam bennük. Most már látom, hogy csak kihasználták a lelkesedést és a döbbenetet 2002 után ezzel a polgári körös szarsággal, amihez annak idején csatlakoztam.

arlequin 2010.03.11. 23:48:35

@Rézvirág: ez elbaszott. minek próbál ez tomi táncolni (rángatózni), ha nem tud? ráadásul erőltetetten énekli a marley számot. (egészen pontosan a torkát tesz ilyenkor tönkre) rettenetes. a kiejtésről nem is beszélve. ez itt nyálgép. ezerrel.
abbáznak: tóth vera jó. caramelnek jó hangja van, csak itt még nem tudta mire kell használni... elbaszarintott ez az egész abba-másolat. a többit nem kommentálom. nincs rá időm. fellövöm a pizsit. jóccakát hamarosan.

Kartal (rezervált) 2010.03.12. 00:09:41

Nah, fasza, ismét hánynom kell. Most meg kellett nézzem a Taurus előadásában is a Zöld csillagot, hogy ezt a gennyedéket valahogy el tudjam feledni.
@arlequin: jóccakát neked is :)

Kartal (rezervált) 2010.03.12. 00:17:40

@arlequin: @geor dar khordak: azt hozzá kell tenni, hogy kiadták Kleinheincz Csillla szerkesztésében újra, egy kötetben, de azt nem érdemes elolvasni. Amit Csilla beleírkált, az nagy kaka. Az a nő csak arra jó, hogy elcsessze a dolgokat. Fonyódit meg tudom ajánlani, az Isten ostorainál jobb könyvet nem nagyon olvastam... szóval hajrá... :)

Spiritmonger 2010.03.12. 00:38:38

@arlequin: Fonyódi Tibor és a MU sorozat überkirályság
igaz, mi lehet, hogy nem éljük meg, de jönek a madzsarok a plazmaíjakkal, és lesz ám rettegés galaxisszerte, még az uralkodó is szerényebbre vált, ha a főtáltossal tárgyal...

Lone Wolf 2010.03.12. 01:55:47

@arlequin:
"A katedrális"...

Jajj! A msyterus Universe sorozat! :D Há't a Brett Shaw és York Ketchian regényeket olvastad-e?

redriot77 2010.03.12. 06:38:17

"Nem veszik észre, mennyien bíznak bennük? Abban, hogy majd ők igazságot szolgáltatnak, visszaszedik az ellopott milliárdokat, lecsukják az elmúlt 8 év bűnözőit, hogy TESZNEK valamit?

Nem veszik észre, hogy a népnek elege van már az elmúlt 20 év tesze-tosza, túlköltekező mutyipolitikájából, ami tönkretette Magyarországot?"

Dehogynem, Orbán ettől azért sokkal okosabb ember. Éppen ezért ügyesebben fogják csinálni a túlköltekező mutyipolitikát mint az mszp, úgy hogy a zemberek ne vegyék észre. Pl. látványos kirakatpereket csinálnak, felelősségre vonják (egyébként nagyon helyesen) a Hagyó-féle véglényeket. Ezeknek az intézkedéseknek viszont nem az a célja hogy megtisztítsák az állami apparátust, a közhivatalokat, hanem az, hogy a saját embereiket ültessék a pénzcsapok mellé.

8 év ellenzékiség után azért nekik is szükség van egy kis pénzinjekcióra - egyénileg is, és úgy is mint párt. Lesz itt még "Orbán takarodj!". Félre ne értsen valaki, én örülnék neki a legjobban ha kikormányoznák az országot ebből a fostengerből, de az elmúlt húsz év után talán érthető ha vannak kétségeim.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:29:23

de utálom ezt a szót h mutyi

felejtsük már el!
az összes párt használja, meg ti is. mivan?! nincs szókincsetek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:31:47

@Atrox: ha vki félti a családját, egzijét, én erre nem mondanám azt ált .ban , hogy gyáva

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:33:09

@greybull: húha, azért remélem ezt nem gondolja bárki is komolyan

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.12. 07:54:20

@spájdernecc: aki húszéves korában nem forradalmár, az gazember
aki ötvenéves korában is az, az hülye"

hülyeség

arlequin 2010.03.12. 08:06:30

OFF
@Spiritmonger: @Lone Wolf: igen. óriási könyvek. nagy munka van mögöttük. és lehet hiába várom a 'förgeteg' folytatását, amit "naptól vagyok, holdtól vagyok" címmel ígérte fonyódi...
shaw és ketchikan urak sok-sok kellemes élményt nyújtottak.
a magyarságtudatot pedig lehet az isten ostorai sorozattal kellene az ifjúságba injekciózni. ismeret, tréfa, szerelem, harc, öregisten... minden van benne amit érdemes tudni. le a kalappal fonyódi előtt.
ON

Insp. GrossSkin 2010.03.12. 08:31:20

@laspalmas: Neked tenyleg ez a legnagyobb problemad? Gratulalok, sikerult a honap legszarabb posztjat osszehoznod. Ha mar Palcsorol van szo, talan megfelelo szamot kene nezegetned nem az egyik legerdektelenebbet. Mondjuk ezt:
www.youtube.com/watch?v=_cLG_zvmGWA
Tovabba tavol alljon tolem, hogy barmilyen a magyar mediaban tevekenykedo emberket vedjek, de ha neked Palcso Tamas hangja kappan akkor nagyon gyorsan keresd fel a fulesz orvosodat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.12. 08:32:34

"Nem veszik észre, hogy a Zemberek radikális változást akarnak, amit a Jobbik remek érzékkel meg is lovagol?"
Hát, sajnálatos módon már régóta én sem a Fityiszben látom a megváltót... Mondjuk a Jobbikban se annyira, de azért inkább abban.

De amúgy tényleg röhej, hogy ezzel a senkivel kampányolnak :D

Marcellusca 2010.03.12. 08:48:02

Szerintem avvan, hogy a fityisz, a szétesett szadesz miatt, mostmár meg akarja szólítani a liberális szavazókat. Ezé' köll a Palcsó "buzievagy" Tomika. :)))

Passzivista 2010.03.12. 08:55:05

Fekete Pako kellene a Nemzeti dalhoz!

Rézvirág 2010.03.12. 09:00:21

@LION_heart:

Én is ott kampányoltam 2002-ben, de sokakkal ellentétben én nem ábrándultam ki a Fideszből. És pár nappal ezelőttig a Jobbikot is csak összeráncolt homlokkal figyeltem, ugyanakkor szélesen mosolyogtam, amikor az EP választások alkalmából nálunk, egy ősszoci városban, bizonyos szavazókörökben rávertek az MSZP-re.
Most viszont kezd dézsavű érzésem lenni. Ha ott voltál 2002-ben, akkor talán emlékszel arra a pillanatra, amikor a választások _után_ a színpadon állt Orbán és Dávid, és a tömeg (számokba most ne menjünk bele :-)) skandálta, hogy "együtt! együtt!", Dávid meg kényszeredetten mosolygott...a sztori folytatását mindannyian tudjuk: először csak ráncoltuk a homlokunkat, aztán jött a miafasztcsinález?! hüledezés, amikor a baloldal helyett/mellett konkrétan nekiment a FIDESZnek, aztán meg ugye megláttuk, hogy összenő, ami összetartozik...
Lassan már a Jobbikkal kapcsolatban tartok a miafasztcsinález?! hüledezésnél és azt gondolom, hogy Szélest valaki igazán seggbe rúghatná már, hogy még adja is alájuk a lovat.
Mindamellett csöndben jegyzem meg, hogy bár fű-fa-virág válaszolt Bayer levelére, valahogy mind csak a személyeskedéssel volt elfoglalva, a levél _lényege_ fölött mindenki elegánsan elsiklott:

"S még egy apróság: azt nyilatkoztad az EP-választás előtt, hogy a választás után addig fogtok tüntetni, ameddig a kormány el nem takarodik. Gábor, eltelt egy év, kaptatok félmillió szavazatot. A kormány meg a helyén! Hát hol marad a forradalom? Vagy az Orbán dolga? Esetleg rájöttél, hogy kukaborogatással nem lehet bejutni a parlamentbe?"

Lone Wolf 2010.03.12. 09:16:35

@arlequin:

AZ a fene nagy helyzet, hogy az utóbbi 4-5 évben le vagyok maradva ezekkel a regényekkel. PL, az isten ostoráról nem is hallottam. Tudod... Azok a mocskos anyagiak. Maj'd kibújtam a bőrömből, amikor az Időodüsszea sorozatra Clrake-tól össze tudtam szedni a pénzt. Utálok ilyet kérni, de nem tudod, le lehet valahol a regényeit tölteni? Priviben PLZ

Rézvirág 2010.03.12. 09:21:45

@Marcellusca:
Palcsó Tomi a fiatal lányok, anyukák és a nagymamák -és ilyenből is van bőven a FIDESZ táborban ;-) - kedvence. Rossznyelvek szerint ezért lett döntős a megasztárban. Szerény, jó tanuló, szépen énekel, stb . Ő "a jófiú" :-) Még az autóbalesete körüli botrányból is úgy tudott kijönni, hogy ő lett a kamaszok szüleinél a "látod, még vele is mi elő nem fordulhat, nagyon vigyázz magadra!" példabeszédek szereplője.
Egyáltalán nem "buzivagye" kategória :-D, épp ellenkezőleg! Nem minden nőnemű lény bukik ám a kigyúrt macsupicsukra ;-)

Rézvirág 2010.03.12. 09:25:48

@Lone Wolf: Könyvtár? Nem tudom, persze, merre laksz, itt nálunk sincs meg minden a városi könyvtárban, de azért egy próbát megér. Egészen más hangulata van, ha könyvet olvas az ember :-)

Lone Wolf 2010.03.12. 09:31:22

@Rézvirág:

Sajna, ez felejtős. Túl kicsi a miénk, és kevés a pénze.

Marcellusca 2010.03.12. 09:41:37

@Rézvirág: OK, biztos igazad van.
Akkor ha nem "buzievagy" kategória, akkor metroszexuális.
Ha akarom nő, ha akarom férfi. :)
Tudom, hogy a lyányok és a lyányos anyák kedvence. Csak nem tud énekelni.
És azzal ia tisztában vagyok, hogy a nők zöme nem bukik az izomagyakra. :)
Ezért vagyok olyan sikeres köreikben. :DDDD

Rézvirág 2010.03.12. 09:57:24

@Rézvirág: Még mindig ezen a "buzievagy" dolgon mosolygok, meg azon, hogy mennyire mellélőttél.
PT ugye egy "Idol" típusú (megvett vagy koppintott) tehetségkutató műsorban szerepelt. Nálunk 4 évadot élt meg, USÁban most megy a 9. Szinte minden szériában ott van "a jófiú" típus, akire a "konzervatív" (!) nézők milliószám nyomják az sms-eket. "Konzervatív " alatt nem feltétlenül a politikai hovatartozást értem. "a jófiú" típus a "srác a szomszédból", kedves, nem harsány, visszafogott, jól tanul, megbízható, stb, az a típus, akivel az ember nyugodtan elengedi a lányát randizni. PT _tipikusan_ ez a kategória.
Csak érdekességképpen itt egy link a múlt évi American Idol döntőből:
"a jófiú" vs "buzievagy"
www.youtube.com/watch?v=2tqR3GUdopA
Szerinted ki nyert?
Egy szó mint száz, nem tudom, hogy ebből a szempontból ezt átgondolták-e, vagy csak beletrafáltak, de egy jobbközép pártnak egy ilyen "a jófiú" típus tökéletes választás. Szerintem.

Rézvirág 2010.03.12. 10:00:42

@Marcellusca: Hát hiába nézem, sehogyse nő! :o))))

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.12. 10:27:56

palcsó tomi tényleg egy rossz vicc. de remélem emiatt még senki se fog beleszeretni megint az mszp-be. (ha a jobbiknak az egészséges fejbőr énekel, még az is jobb)
www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0&feature=player_embedded

geor dar khordak 2010.03.12. 10:48:34

@arlequin: Provokálsz, XD. Én a feng-shuiból ismerem a jelet te máshonnan. Amúgy tényleg semmi köze egymáshoz a taónak a taicsinak a feng-shuinak a jin-jangnak XD.

Marcellusca 2010.03.12. 11:06:35

@Rézvirág: Értem én és igazad is van.
Nem véletlenszerűen válogatták össze a "nagytehetségeket" ebbe a műsorba. :)
Tehetségről csak minimálisan lehet beszélni.
Verseny. És én így is néztem (időnként, de hamar elment a kedvem a sok bénától), nem pedig úgy, hogy ki szimpatikus, ki nem. Tud-é-e énekelni vagy csak nyervékol?
Asszem egy kezemen megszámolhatnám azokat, akik az összes szériában, mint énekelni tudó szerepelt.
És P. Tomika nem tartozik közéjük. :)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.12. 12:37:07

"Abban, hogy majd ők igazságot szolgáltatnak, visszaszedik az ellopott milliárdokat, lecsukják az elmúlt 8 év bűnözőit,"

Szerintem a legtöbben csak azt szeretnék, hogy álljon normális pályára az ország, inkább a jövővel és nem a múlttal vannak elfoglalva. Nem a bosszúállás a lényeg, hanem az, hogy többé ne fordulhassanak elő ilyen dolgok.

Horizont 2010.03.12. 16:22:34

Palcsó? Én mint dupla lányos anyuka, tiltakozom az ellen, hogy a lányos anyukák álma. Nekem aztán nem. És a lányaimnak se. Nem azért mert az izomkolosszusokat díjaznám (bár egy kis kockás has:DD) hanem azért, mert kiráz a hideg azoktól a mostani fiúcskáktól akik átmenetet képeznek a férfi és nő között! Egy férfi legyen férfi kívül-belül!!
A Fidesz választása? Kampány! Azt hiszik ezzel megszólítanak nagyon sok fiatalt, meg anyukájukat:) Én biztos nem tolnám a fiatalok elé példakép gyanánt és nem jutalmaznám meg egy ilyen szép lehetőséggel, aki részegen beül a részeg sofőr barátja mellé, apuci kocsijába és felcsavarodnak egy oszlopra. A kis hős:(
Nem kell túlzott elvárás a Fidesz felé (sem ) és akkor kapunk is valamit, és nem csalódunk túl nagyot.Csodákat ő sem fog végrehajtani, ugyanaz a 10 millió (magyar) ember marad itt:)) Csodák pedig nincsenek! Ami itt van attól csak jobb jöhet! Ha mi is akarjuk, és teszünk érte.

f.m.j. 2010.03.12. 19:24:19

Még nem is éltem én e földön, amikor ez ment... nagyon ütős kis zene, jó lenne legalább egy ilyen március 15-én, tetszik is, meg minden, de miért érzem mégis úgy, hogy valahol ezidőtájt zökkent ki az idő, és borult minden? :)

www.youtube.com/watch?v=5Jj3wZVc7nw

arlequin 2010.03.13. 01:14:25

@geor dar khordak: "Én a feng-shuiból ismerem a jelet te máshonnan. Amúgy tényleg semmi köze egymáshoz a taónak a taicsinak a feng-shuinak a jin-jangnak"
na most akkor. lótúrót nincs köze egymáshoz. csak nem mindegy, hogy tiszta (értsd: kínai) forrásból tudod, vagy édesvíz 'fengshuiból' olvastad. mondom, nézz utána. és hát ezek után napersze, hogy provokálok, mint a vokálos lányok. amiket pedig leírtál azok olyanok mint létra szintjei, nem pedig a szivárvány színei. legyen már kedves kopó, annyira kopó, hogy utánanéz a dolgoknak. köszönöm.

geor dar khordak 2010.03.13. 12:02:18

@arlequin:
Irónia.
Kinaiúl nem tudok.
Ne légy ideges, semmi értelme!

Taktikai Atompingvin 2010.03.13. 12:14:16

@arlequin: Ne piszkáld az ilanori születésű renegát toroni fejvadászt :-)

kamasuka 2010.03.15. 15:45:52

Tökéletesek voltak Varga Miklóssal, pedig nem így tervezték. :D

süti beállítások módosítása