Skip to content


       Szűrés lista

Lehet készülni az újabb listázásra

Lendvai Ildikó már tegnap megadta az alaphangot a 28.972-ik demokráciaféltő sajtótájékoztatóján a legnonszenszebb magyar választással kapcsolatban, mikor emberek még éjjel is sorban álltak, hogy szavazhassanak.

"A pártelnök hozzátette: annak megvizsgálását javasolják, hogy mi vezetett jónéhány körzetben a szavazás ilyen elhúzódásához.

Lendvai Ildikó azt firtatta: fölmerülhet-e a gyanú, hogy "a választás utolsó óráiban Kubatov-szavazók jelentek meg a szavazófülkéknél, máshonnan megjelent szavazók". Szerinte meg kell vizsgálni, hogy történt-e a törvénymódosítással való visszaélés. Hangsúlyozta: az MSZP igényli az átgondolást és követeli a vizsgálatot." - NOL (csak hogy autentikus legyek)

Videó itt.

 

Ezt most újra meg lehet lovagolni, mehet majd a csámcsogás két hétig, listázástól csaláson át diktatúráig minden rettegőelemet be tud majd vetni a becsületes emberek értékalapú közössége.

A vasárnap esti majdhogynem végleges eredmények szerint 95,34%-os feldolgozottság mellett a 19-es körzetben 1998-ban, 2002-ben, 2006-ban is győztes Szanyi Tibor nyert 37,87 százalékkal, Szalay Péter (Fidesz-KDNP) szorosan mögötte, 37,71 százalékon állt.

A 100%-os feldolgozottság után azonban megfordult az állás: Szalay Péter 38,33%, Szanyi Tibor 36,79%, szavazatkülönbség 429 darab.

Ami pedig ezt az egészet érdekessé, és rettegésre alkalmassá teszi, az az, hogy ebben a 19-es körzetben van a Kassák Lajos Gimnázium, ahol este 11 előtt 10 perccel ért véget a szavazás, mert sok más helyhez hasonlóan kígyózó sorok várakoztak.

(képek: Index, MTI)

A választókerületben a választás várhatóan érvényes, eredménytelen lesz, ezért második fordulót kell tartani. Mocskos, köpködő kampányt jósolok addig.

 

Címkék: választás voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr241913883

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Másnaposan 2010.04.12. 12:55:01

A fél ország álmosan kóvályog, hisz szinte mindenki éjfél után is még a tévé és/vagy számítógép előtt ült, vagy talán épp egy pártbuli helyszínén örült vagy bánkódott az eredményeken, esetleg kínjában röhögött az OVB orbitális töketlenkedésén (de most ...

Trackback: Választási jóslat április 10-ről 2010.04.12. 12:28:39

Kedves olvasó! Ma, április 12-én minden bizonnyal nagyon sok cikket és posztot fogsz találni a tegnapi választásról és annak eredményéről; az Index címlapja is tele lesz megmondóemberekkel, elemzőkkel, és „én megmondtam!” típusú cikkek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2010.04.12. 12:30:52

@nestrot10:
bazmeg, pihenj egy kicsit, látom hosszú volt a kampány :)

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 12:34:10

@nestrot10:

szerintem feküdj le aludni, hosszú volt az éjszaka, meg aztán ki is kéne józanodnod...

Gest anyó férje 2010.04.12. 12:43:58

Nagy peche az MSZP-nek, hogy a szavazói nem képesek órákat sorbanállni, sőt legtöbbnyire már gondolkodni se. Kevés idő múlva meg már élni se lesznek képesek, béke poraikra

Szerencsétlen nemzedék, amelynek a letűnése így nem méltó részvétet, hanem közröhejt és megkönnyebbült sóhajt vált majd ki. Elég viszolyogtató, de hát ez a helyzet

bmezei 2010.04.12. 12:52:15

Nyertünk nyertünk végre kezdődhet a nagytakarítás.Most az MSZP-sek zokognak de nem kell sírni nem fog fájni:D. Május végén megalakul a II.Orbán-kormány juppééééé.Hajrá Viktor szép volt fiúk.

nestrot10 2010.04.12. 13:00:02

Cigány -min elnökünk lesz..Hurrá!!!!! ( a cigó, lop csal hazudik,..Ezüsthajó, Orbánimázs központ klientúrának (seggnyalóknak) Széchenyi terv vissza nem téritendő lóvéval.......(visszatérítés a Fidesz kasszába)--..Hurrá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nestrot10 2010.04.12. 13:00:41

Majd a Jobbik rendet csinál! Orsós mehet a cigánybűnőzökkel együtt a dutyiba:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:00:41

@El Topo (Sgt. Elias): nem akarok cinikus lenni, de láttunk már olyat az elmúlt 20 év politikusai között, akiknek kb az első "munkahelyük" volt az ogy képviselőség (hogy más közjogi pozíciót ne is említsünk...) :))))

Szóval Sanyi esete nem egyedi :)))

Azért "mentségére" szóljon, ő már a médiában "tett le" ezt-azt az asztalra :)))) itt az "ezt-azt" szabadon helyettesíthető ízlés szerint :)))

@Gest anyó férje: ez a nick beszarás :))))

DArchAngel 2010.04.12. 13:02:04

Nyertetek, laspalmas: index.hu/belfold/2010/valasztas/elso_fordulo/mszp_a_fidesz_kerjen_bocsanatot/
Nyakó az MSZP.hu-n videón is látható. Remek két hét elé nézünk, lesz itt nagyüzemi szardobálás.

bmezei 2010.04.12. 13:06:02

@nestrot10: Sajnállak de nem baj majd ha jobb lesz remélem ilyeneket nem fogsz mondani.Én felsorolnám az MSZP alatt történt dolgokat(BKV,Hagyó ügy, Kormányzati negyed tender,2006 őszi esemény és még sorokhatnánk).

repens 2010.04.12. 13:06:33

Elég egyértelmű, hogy a fidesz kihasználta az elcseszett jogszabálymódosítást. A csalás határát súrolva.
Megnyerték a választást, megérdemelték. De most érdemes azon elgondolkodni, hogy hajlandók vagyunk-e biankó csekket adni egy olyan pártnak, ami a szavazók átcsoportosításával megmutatta, semmivel nem különb az eddig hatalmon lévőnél. Vagy pedig nyel egy nagyot mindenki, és akár jobbikosként egy második helyen álló "komcsira", akár balosként egy második helyen álló "fasisztára" szavaz ott, ahol még lehet. Legalább írjunk rá egy összeget arra a csekkre, mielőtt Orbán kezébe adjuk, mert ha nem, utána késő sírni!
Ha tényleg jobbítani akarnak a helyzeten, ahhoz úgyis megkapják a támogatást valamelyik másik párttól. De ha csak saját magukat akarják bebetonozni, ahhoz nem. Erre kell nekik a kétharmad, nem másra...

2010.04.12. 13:09:13

@nestrot10: Menj már a .....-ba, kérlek.

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:10:13

@El Topo (Sgt. Elias): "Lendvaiban az volt a legérdekesebb, hogy valami kimeneti csatolóegységet cserélhettek benne mostanában, mert eddig nem volt ilyen pösze. Vagy rosszul vettem észre?"
A fogorvosa a legapróbb részleteket is meg tudná válaszolni erre a kérdésre.

öcsi55 2010.04.12. 13:11:57

@nestrot10: Mult héten azt irtad "Orbán takarodj" a nép nem így akarta !Most térdre kell
borulnod elötte.NAGYON GYŐZTÜNK!!!!
900000-még maradtak a nagy hívők,de ök legalább maradtak.Mesterházi mögül a szocivezérkar
mint sülyedő hajóról a patkányok MENEKÜLTEK!
Hajrá Fidesz!!!!

sprenczl 2010.04.12. 13:12:29

Megjelent kubatov szavazókról Botox -Ildikónak: a XI-ker-i Bocskai úton már délelőtt is soha nem látott sor állt... teli egyetemistákkal. Amiatt a kis törvénymódosítás miatt, amit ők is elfogadtak...a sorbanállók egy jó része amúgy Jobbik és LMP szimpatizáns volt :-)
Üdv. a Bp. XI-ből Sopánkának!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 13:14:16

Döbbenetes bejelentés:

Kubatov kabátjából kihullott egy BEVÁSÁRLÓLISTA:

20 deka parizer
2 cola
4 tej
fogkrém
wc-papír
1 kiló kenyér
2 kiló kommu... krumpli

RETTEGJÜNK!

2010.04.12. 13:15:09

@repens: Mi egyértelmű?
Lassan mondom, hogy megértse mindenki:
Az elbaszott jogszabály miatt a nem állandó lakóhelyükön szavazókat egy-egy körbe terelték.
Ergo tömegesen szavaztak ezeken a helyeken a fiatalok, akik tanulnak az adott városban. Ha nézted a tévét a sorban állók túlnyomó része fiatal volt. A maszop hívő nyuggerek nyilván otthon ülnek, nem fognak igazolással szavazni.
Ahhoz meg nem Kubatov, hogy ezek a fiatal emberek ne mszp-re szavazzanak, hiszen utálják mint varjú a rohadt tököt.
Ez van, így jártak. Kurvára megérdemelte ez a rohadt tetves banda.

öcsi55 2010.04.12. 13:17:03

@bmezei: Nagyon egyetértek veled.

Droid 2010.04.12. 13:18:02

Kibaszottul bekaphatja a lendvai a Kubatov-szavazóival együtt. 4 órát álltam sorba Pécsen és egy centet se fizettek érte hogy szavazzak vkire...

idióta komcsi

2010.04.12. 13:18:33

@repens: Amúgy meg összenő ami összetartozik. A fideszgyűlölettől szenvedő emeszpések eszerint még az általul lefasisztázott jobbikkal is fogjanak össze, mi?
Ezt nevezik elvhű politizálásnak nálatok bolsevikoknál mi?
Lásd Molotov-Ribbentroppp paktum.
Na ideje volt hogy elhúzzatok pihenni, eleget romboltátok ezt az országot.

is 2010.04.12. 13:19:11

(többek között) ezzel a poszttal már el is kezdődött

eml 2010.04.12. 13:21:07

Lendvai lemondott már? Mire vár?

Lendvai (és az MSZP) azóta nem hiteles, amikor Gyurcsány elvonult és Lendvai egyke jelöltként lett pártelnök. Kicsit felidézte a dolog a régi pártállami szavazásokat (Mi a különbség a fehér elefánt? És mégis voltál szavazni?), és ezektől a pártállami szavazási emlékektől beindult az emberek önvédelmi reflexe. Majd az új elnökasszony kiállt a nép elé és nyilatkozott. Lendvai: "elvállalom a feladatot -MSZP elnökség- DE...." A DE mögött jött a mutyi, akkor, amikor már világosan látszott, hogy mutyinak helye nincs. Az emberek nem tűrik a mutyit.

is 2010.04.12. 13:21:44

@Bem anyó: ott vannak az egyetemi koleszok (XI.). a XIII-ban a sok új lakást mondják.

2010.04.12. 13:22:10

@nestrot10: Én neked ezentúl csak annyit fogok írni: "Netstrot10 kérem..."

Ebből tudd majd, hogy elküldtelek oda, ahonnan jöttél újszülöttként.
És az nem Trollfalva. Ott csak nevelkedtél.

is 2010.04.12. 13:23:09

"és ezektől a pártállami szavazási emlékektől beindult az emberek önvédelmi reflex"

ez nem igaz. Orbán egyetlen jelölt volt, 1191/1996-ot kapott, aztán sehol semmi reflex. te hülyeségeket írsz.

lkjpoi 2010.04.12. 13:26:46

@órarugógerincű felpattanó: ez szörnyű. Nem elég, hogy eladták a jövőnket az ő 13. havi nyugdíjukért, még van pofája ilyeneket írni?! A 8 millióból az a 3 millió azért nem ment el, mert leszarta. Amikor az ő kis kedvencei nyertek, akkor sem volt sokkal nagyobb a részvétel. Aki pedig szarik rá, és nem megy el, az így járt. Ha olyan nagyon az mszp-re akartak volna szavazni, vagy bárki másra, akkor elmennek, és szavaznak.

tlac 2010.04.12. 13:27:19

vazz 2..7 órákat állnak sorban zömmel nem otthon szavazó egyetemisták (bkire is szavazzanak, de főleg FIDESZ, LMP, Jobbik lehetett), erre egy Szanyi , egy Lendvai Ildikó kapásból ezeket is lefasisztázza. Protkója otrombán pösze. Én lennék alig várnám hogy 2 hét múlva leszavazzak ezek ellen...

repens 2010.04.12. 13:27:34

Üzenem a sok marhának, aki reflexből lekomcsizott ahelyetzt hogy megpróbálna gondolkodni:
1. fiatal vagyok, épp csak nem borítja el a szemem a narancs köd
2. inkább a jobbik, mint az mszp... de főleg egy ilyen helyzetben, még mindig inkább az mszp eggyel több képviselővel, mint a fidesz kétharmaddal.
Sajnálom, ha valaki azt nem képes felfogni, hogy a 2/3 túl nagy esély egy mai magyar pártnak. Kb annyit jelent, mintha rögtön meg is koronáztátok volna...

eml 2010.04.12. 13:28:30

@is: Onnan ez nem volt csoda!

lkjpoi 2010.04.12. 13:30:46

@repens: lehet, hogy neked egyértelmű, mert a pártközpontból azt mondták, írogass ilyeneket. Nem baj, két hét múlva meglesz a 2/3 is a kormányzás mellé, és kussolhatsz 4 évig. Jó lenne már egy kis nyugalom, és hogy az ember a saját életére koncentrálhasson, mert "felül" minden rendben. 8 éve várunk erre.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.12. 13:32:38

@Bem anyó:

Azért mert a XI. kerületben van vagy 8 NAGY kollégium, egyetemek, rengeteg albérlet.

XIII. kerület szintén, XIV. kerület szintén.

2,5 órát vártam a sorban Zuglóban (14.ker), csak fiatalok álltak a sorban.

lkjpoi 2010.04.12. 13:32:51

@repens: volt 2/3 1994-1998 között is.
Ahhoz, hogy komoly reformok legyenek, kell 2/3. Amivel riogatsz, az minden realitásalapot nélkülöz, mivel EU-tagok vagyunk, ez meghatározza a kereteket a 2/3 ellenére is.

Cs 2010.04.12. 13:33:46

A tegnap estérből számomra ez a Lenadvai mondat volt a legsokkolóbb. A Köztársasági Elnöktől kezdve a LMP át a magukra valamit is adó újságírók és politikai elemzőkig mindenki el volt ájulva, azoktól a főként fiataloktól, akik ott álltak még este is és ha kellett hajnalig is. Ez egy igazi örömteli esemény volt a botrányban, hogy a mostani fiatalok is oda mennek és ha fene-fenét eszik akkor is szavaznak. Természetesen sokak már csak dacból, meg a hatalom elleni fricskából csinálták, de akkor is.
S erre jön az MSZP-ből elsőnek Lendvai és beleröcsögi az arcunkba ezt. Csak mert ő tudja
Korábbi alkalmakkal kapcsolatban se volt túl felemelő dolog, amikor a vesztes csalást emlegetett, de ez a mostani eset annyiban más, hogy itt konkrét arcok, konkrét nevek (pl Puhl Sándor, akit sokan ismernek) állnak a vádaskodásban. Nem az, hogy itt meg ott ezt meg azt csalták, hanem a Tv-ben láthatott fiatalok, akiknek láthattuk az arcaikat, az ismerősök felismerhették őket, stb azok lettek konkréten megvádolva csalással. Nem valami általános, névtelen valami, itt arcuk van a "csalóknak"
Lendvait én szénné perelném, ha ott lettem volna, engem ne rágalmazzon. Remélem lesznek olyanok megteszik ezt.

rolika 2010.04.12. 13:35:38

Tipikus szoci vircsaft volt ez is. Hoznak egy törvényt ész nélkül, aztán kiderül, alapjaiban nem működik az egész. Ordas nagy barmok ezek, de hál istennek végük van.

tlac 2010.04.12. 13:35:39

@repens: de ki adta neki ezt az esélyt??

Sunder 2010.04.12. 13:36:22

@emigrans proli:
Köszönöm Uram, hogy legalább szikrája még fellelhető....

Ez megért egy kommentet.

EllaSalmon 2010.04.12. 13:38:01

A maszop magára rántotta az elmúlt 8 év szétlopott és széthazudott, korrupcióba fulladt valóságát, de kutyából nem lesz szalonna: most sincs önkritika, magukba nézés, hanem megy tovább a patásorbánozás. Ez nekem nem újdonság, de vajon ki az az elvakult, aki ezután még bármit is vár tőlük???

p.a.r.t.i.z.a.n 2010.04.12. 13:41:37

Mindenhol azt látom hogy a Fidesz nyert, pedig nem, a FIdesz-KDNP nyert. Kíváncsi leszek hogy a mostani ünneplők mit szólnak majd a kötelező hittanhoz, Jézus nevének alkotmányba foglalásához vagy éppen a melegjogok megnyirbálásához, vagy hogy vasárnap nem mehetnek teszkózni mert a templomon kívül minden zárva lesz. Számítani lehet erre, ha a csuhások benyújtják a számlát a 8 év agitálásért. Persze ettől még lehet jó az egész, hiszen hihetetlen nagyságú felhatalmazással nyertek, ha ésszel használják ki a lehetőségeket.

5perc 2010.04.12. 13:42:04

@Seduxen: nem, nem előre, hátra.
Egy már kipróbált és leszerepelt párt váltja a most leszerepeltet. Mégis minek örüljek?

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:43:50

@repens:

Gondolom pont így voltál az mszp-szdsz kétharmaddal is. :-)

Na, tűnés a kaccsolat.hu-ra, ott vannak vevők erre az okfejtésre.

Homeoffice 2010.04.12. 13:44:45

@derelyegrádi szellem:

Szellem..szellem..nem birod a kritikát:D:D
Muhaha:))))

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 13:45:08

@derelyegrádi szellem: Ök nem tudják hogy fasiszták ????????????

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:46:26

@5perc: ha mérelgere kell (és lehet) tenni a '98-02, és az elmúlt 8 évet, akkor azért látszik, hogy vannak fokozatok. Ha a Fidesz a visszalépés, akkor mi lett volna az előre? Mert a Jobbik kormányre kerülésének NULLA volt az esélye.

Én úgy gondolom, hogy az erős felhatalmazással együtt is, Viktorék kaptak kvázi 4 év haladékot, mielőtt mennek a levesbe. Ha jól csinálják, akkor az az országnak is jó, ha nem, akkor ők is a maszop sorsára jutnak...

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 13:48:20

@p.a.r.t.i.z.a.n: De hiszen nem túl régen Viktor az oroszokkal együtt a csuhásokat is el akarta zavarni ?! Biztosan meggyőződést váltott !

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:50:27

@Gunther:

Günter, günter dehogynem. Csak a hülyeséget viselem nehezen.

Ezt magadon is láthatod..:-))

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:53:33

@kíváncsivagyok:

ha eddig nem tudták, most megtudták ildi nénitől.

Majd a 2. fordulóban meg is hálálják az infót, és az ildi néniéknek fájni fog. De aki hülye, az hülye.

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 13:58:47

@repens: Ez a választás totálisan arról szólt hogy kit NEM akarunk a parlamentbe ! Akkor is , ha megisszuk a levét ! Pedig a neheze még most jön : a legitimizált utcai politizálás , a legkisebb változás elutasítása , ha a bőrünkre megy stb. !

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:00:13

@derelyegrádi szellem: Nemcsak a hülyeség pártsemleges, de a tolvajlás is ! Mindenki tudja ?

Homeoffice 2010.04.12. 14:00:21

@derelyegrádi szellem:

A hülyeségnek mindig is megvolt a létjogosultsága:))))
Meg hát ettől faszányos az élet:)
egyébként Ildi is elhúzhatna Ibi után:)

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:04:52

@öcsi55: Ha majd jönnek a megszorítások (mert jönnek !) Te fogod először elzavarni Orbánt. Magam részéről nem akarom elzavarni, csak lehozni a földre, mert elszállt , mint Júlia .

mbaye (törölt) 2010.04.12. 14:05:25

Feltűnt még valakinek rajtam kívül, hogy a FIDESZ elcsalta Szanyi Tibor mandátumát?
Direkt bejelentkeztettek egy csomó fiatal vidéki aktivistát a kerületébe, ahol 20 éve mindig a szocik győznek. Nyilván olyan vidéki körzetekből, ahonnan nem hiányoztak a szavazataik, mert elég erősek voltak (Debrecen).
Ez is csak azért tűnt fel nekem, mert a törvénymódosítás miatt csak egy szavazókörben szavazhattak a máshonnan átjelentkezettek, ezért lett nagy sorban állás hajnalig.
Enélkül is nyertek országosan, de Angyalföldön is ki kellett végezni a szocikat, ez volt a parancs a FIDESZ központból.
Nem szimpatikus megoldás.

lkjpoi 2010.04.12. 14:11:28

@mbaye: mivan, kell a pártbögre, hogy mindenhova becopy-zod ezt?
Kíváncsi vagyok, miért nem álltál oda tegnap este ezt közölni a sorbanállókkal, ma vszeg a balesetin ücsörögnél gipszben.

mbaye (törölt) 2010.04.12. 14:11:56

@Cs: nekem is több, mint gyanús, hogy pont oda jelentkeztek be azok a fiatal választók, ahol az MSZP egyetlen esélyes jelöltje indult. Szerintem szervezett akció volt az egész. Talán sose derül ki, hánynak ígértek valamit, vagy hánynak volt párttagkönyv a zsebében.

@rolika: A törvénymódosítást pedig mindenki megszavazta, nem szoci találmány volt.

2/3-ad meglesz a FIDESZ-nek, lehet dolgozni, nem ezüsthajózni, meg országimázsozni, bármit megtehetnek, akár az 50 fős parlamentet is megvalósíthatják.

Homeoffice 2010.04.12. 14:12:11

@mbaye:

Ez nem gond a szociknak,mert ha jól tudom második körben már nem szavaznak a diákok:)
Ugyanis, ha jól tudom nekik nem kell. (Mármint akiknek az eredeti helyükön már vége a választásnak)
Különben is hogy merészelsz igy beszélni a Fideszről?

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:13:01

@mbaye: Ennyire okosak lettek volna ? Ha azt nézem hogy ez a szavazási furcsaság rajtuk múlt , elképzelhető .

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:15:17

@mbaye: Nem kell oda pártkönyv , elég ha tudták hogy akik oda vannak irányítva milyen párt szimpatizánsai ! Márpedig úgy tűnik Kubatov óta tudják !

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 14:16:57

@mbaye:
Ejróóóóóópaaaaa segííííííííííííííííííííííííts!
Egyedül vagyunk, Tibor! Egyedül. Te meg én. Meg a nézők...

:-D

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:17:37

@mbaye: Milyen Ezüsthajó ? Már átnevezték Aranycsónakra és már előre titkosítva van !

mbaye (törölt) 2010.04.12. 14:18:26

@Gunther: "Különben is hogy merészelsz igy beszélni a Fideszről? " nem vagyok a tagja, hát így...
Én is a FIDESZ-re szavaztam, nálunk el is dőlt a mandátum sorsa 62 %-kal, de ha ilyen módszereket használnak, akkor miben különbek ők?

öcsi55 2010.04.12. 14:23:14

@kíváncsivagyok: Nem kell lehozni,mert 47 éve lent van!

Homeoffice 2010.04.12. 14:23:25

@mbaye:

Jó Neked. Én nem:)
Isten bizony azt hittem hogy Szellem egy kisit megdicsér, hogy kiállok a Fidesz mellett:)
De hát:D

Egyébként semmiben, de ne legyen igazam:)

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 14:26:00

@Gunther:

Ne haragudj elfelejtettem, de most gyorsan pótolom, mert a kollégád már megorrolt rám, és az már sok lenne, ha te is. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:29:06

@derelyegrádi szellem: látod "naridroid", így kell ezt :)))))))

Homeoffice 2010.04.12. 14:29:31

@derelyegrádi szellem: @mbaye:

Egyébként hogy a szocik fenegyerekének igenis meg kellett volna küzdeni ezzela fondorlatos fidesztrükkel is:)
Már látom ahogy, mint a kampányvdeóján, Gyula Vitéz hangjára menetel az Fidesz és a Világgal szemben... s közben mondja... "egyedül vagyok"
Muhaha!

Cs 2010.04.12. 14:37:15

@mbaye: ha neked arra van ingered, hogy összeesküvés elméleteket gyárts és és könnyen azonosíthat fiatalokról azt gondold, hogy bérszavazok voltak, akkor hajrá! Lehet kevesebb rosszindulat kéne.

ui.: A nem lakóhelyükön szavazók nem oda mentek, ahová akartak, hanem azokba a néhány szavazókörbe ami ki volt nekik jelölve.

tryclops 2010.04.12. 14:44:21

@mbaye: Én is átjelentkező voltam, én is sorban álltam.
Először is: Kurva anyát Lendvainak, megszopatnak egy csomó fiatalt az elkúrt törvénymódosításukkal, és még van pofájuk vádaskodni. Egyébként is: azzal, hogy egy körzetbe terelték a távszavazókat, pont hogy a csalás esélyét csökkentették.

Megnéztem a saját szavazókörömet, és összahasonlítottam az egész 6ker eredményével (egyéniben):

Össszesen 19262 érvényes
FIDESZ 9367 - 48.6%
MASZOP 5017 - 26%
LMP 3224 - 16.7%
JOBBIK 1654 - 8.6%

Távszavazatos kör: 1094 érv.
FIDESZ 571 - 52.1%
MASZOP 193 - 17.6%
LMP 205 - 18.7%
JOBBIK 125 - 11.4%

Hát tényleg nem volt ideális a MASZOPNAK - de nem a Fidesz kapta meg egyedül azt a -9% szavazatot, az is látszik. (3.5% - 2% - 2.8%) Meg az is szép, hogy itt még az LMP is verte. (By the way: Hatvani Csaba körzete. Hörr-Hörr :)

Egyébként meg: Nem sok választási csalásról hallottam még, amit ellenzékből szerveztek meg. Erre a mindenkori kormánynak van lehetősége/helyzeti előnye.
f.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.12. 14:46:09

lendvai valóban ótvar, ráadásul, a tegnapi produkciója végképp szánalmas volt a köbön ( azbeszt.blog.hu/2010/04/12/szantsad_te_a_kurvanyad ), de azért érdekesnek tűnik, hogy az ilyen problémás választókerületekben vagy egy legyűrhetetlen ősszocit nyomtak le, vagy brutálisan magas aránnyal nyert a fideszes jelölt. A kocsiban hallottam az inforádióban pár eredményt, volt olyan körzet, ahogy 600+ szavazatot kapott a fideszes, az utána következő meg 200 körül, és volt egy másik is, ahol még ennél is durvább volt az eltérés (800 vs 200). Egy kis statisztikai játszadozást azért megérne a téma, szerintem.

2010.04.12. 14:47:52

@mbaye: Ember, a kerületben elég sok egyetemi kolesz van. De biztosan azért építették azokat is oda, hogy 2010-ben kibasszanak Szanyival. :-)

nyílméregbéka 2010.04.12. 14:48:33

Egy ismerősöm elmélete szerint azért szigorították az igazolással szavazást (= összeterelés 1 szavazókörbe), hogy akiket busszal hoznak vidékről választásicsalni, azokat ki lehessen szűrni.
Ez dicséretes szándék - ha erről lenne szó -, de ugyan hogy nézne ki a gyakorlatban?! Kígyózik a sor, odamegy az SZSZB embere:
"- Nono, emberek! Titeket busszal hoztak ide, választási csaláshoz!
- Nem is. Nekünk épp erre van dolgunk ma.
- De! Látom az arcotokon! Titeket szervezetten hoztak ide!
- De nem.
- De bizony hogy igen! Valljátok be azonnal!
- Nem. Nekünk csak itt lakik a sógorunk, és hozzá jöttünk.
- Rögtön valljátok be, vagy.... csúnyán nézünk rátok!!"

Ez lenne az eszköz a csalás kiszűrésére?

Cs 2010.04.12. 14:48:57

@mbaye: Én két dolog miatt hiszem, el hogy itt lelekes fiatalok voltak, aki kezdetben lelekesedésből, később már inkább dacból és ha megszívat a (választási)rendszer akkor én is megszívatom mentalitás miatt voltak ott.

1. amiről 2 ember tud az már nem titok. Amiről pár ezer az végképp nem az. ennyi emberből annak az esélye, hogy valaki elkotyogja, annak az esélye 100%

2. Jelölj ki Budapest területén 4db szavazókört, úgy valamelyik a város bármely pontjáról könnyen és gyorsan megközelíthető legyen (tehát központban vagy ahhoz közel kell lennie) és nem lehetne hasonló vádakkal illetni.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.04.12. 14:51:40

@derelyegrádi szellem:
Kedves Szellem!

Bocsánat a késői válaszért. Látom mondanivalóm kiforgatják bárhogy fogalmazok, azért téged tisztelettel megkérdezlek még egyszer:

Elképzelhető e, hogy a Fidesz, állampolgári érdekek mentén, korrektül fog kormányozni, amikor a korábban felsorolt kétes elemek vannak a soraik között?

Az hogy Pintér keresztapa vagy sem, Neked mindenképp tudnod kell.

2010.04.12. 14:52:10

@Before: Én nem tudom miért kell összeesküvésre gondolni, mikor a dolog magyarázata nyilvánvaló: Az igazolással szavazók zöme fiatal, hiszen nem az öreg taták mennek el otthonról a nagyvárosokba tanulni, dolgozni.
Ebben a korcsoportban a maszop sehol sincs. Mit kell csodálkozni a kataszrtrofális maszop eredményen, ha több ezer ilyen fiatalt irányítottak rá a jogszabályok szerint ezekre a szavazókörökre?

Homeoffice 2010.04.12. 14:52:28

@fricy:

Nah, csakhogy szépen tisztáűn lássuk a dolgokat
Szóval, bár nem érdemli meg, hogy védelmébe kelljek, egy KDNP-s képviselő (forrás: parlament.hu irományok) önálló inditványát 5 párti egyeztetés után adta be az önkormányzati miniszter (Bajnai) és 355 en voksoltak igennel.
Szóval gondolkozz el ezen please.
Kösz!
Ui: Attól függetlenül Lendvai mondjon le!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.12. 15:02:50

@zulu: elképzelhető, hogy igazad van, bár én a demográfiai okokat kicsit kevésbé éreztem meghatározónak. Lehet, hogy valóban van egy ilyen hozadéka ennek a vándorszavazósdinak, de az eredmények akkor is furcsák kicsit. Első olvasatra fenntartanám mindkét kimenetel lehetőségét.

2010.04.12. 15:10:44

@Before: Olvastam olyan felmérést, mely szerint a maszop 5% körül áll a 30 alattiaknál. Ha ez nem meghatározó, akkor mi? Kérdezem én, a várható nagyarányú győzelem tisztaságát miért kockáztatná a fidesz azzal, hogy utaztat pár ezer embert? Néhány mandátumért? Ugyan már...
Itt nem arról volt szó, hogy győz-e a fidesz, hnem aról, hogy mennyire.

Persze Lendvaiék most majd ezerrel fogják tolni a kékcédulás vádat, pedig a magyar történelem ben csak az ő pártjuk élt ezzel a módszerrel.

Cs 2010.04.12. 15:13:05

@Before: mi a furcsa ezekben az eredményekben? Hogy a 30 alatti korosztályban az MSZP népszerűsége alacsony? Vagy az, hogy az LMP-é meg fiatal értelmiség körében magas? Vagy mi?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:19:20

@bmezei: Azért tényleg röhejes, hogy olyan pitiáner ügyekkel dobálóznak... IGEN, a FIDESZ sem korrupciómentes. Viszont

- nem építettek völgyidat oda, ahol nincs völgy
- nem fúrtak alagutat, ahol nincs hegy
- nem építettek metrót úgy, ahogy nincs értelme.

Ezek összértéke kb. 800 milliárd, de inkább több. Ez CSAK 3 eset volt... Ha megfelszülsz sem találn 1998 és 2002 között ennyit.

A BKV milliárdos lenyúlásai MÁV, stb?

Valószínű, hogy lesz korrupciós ügy a FIDESZ-nél is, ahogy volt is, de azért a létékeket lássuk már...

Homeoffice 2010.04.12. 15:21:04

@molnibalage:

Hűha... Völgyhíd+ alagutak tervei 2001esek:)))
Vagy rosszul tudom?

molaris 2010.04.12. 15:24:29

@Port Kennedy(Australia):
Mint szakmailag érdekeltek , a Feleségemmel mi is ezen akadtunk fent. Gobbi Hildára hajazott, csak a fogsorpörgetés maradt el.XD

Karlitosz 2010.04.12. 15:25:21

akkor nyilatkozzon Orbán hogy mikor állítják bíróság elé gyurcsányit és a többi sz@rházit.

spájdernecc 2010.04.12. 15:26:11

@Gunther:
rosszul
a nyomvonal terve nagyjából stimmel, de pont azért hozták délebbre a mostani 6-ostól, hogy elkerüljék a drága műtárgyakat

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:28:57

@Gunther: Azt nem tudom, de akkor meg ott bukuk az mszmp-s "szakértelem", hogy nem változatták meg...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.12. 15:29:58

@zulu: @Cs: Okéoké, elismerem, valóban torzulhatott ennyire a szavazás eredménye.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:30:46

@mbaye: Az elvtársak építették oda a kollégiumokat sok sok éve. Náluk reklamálj te gyökér...

Lone Wolf 2010.04.12. 15:32:26

@zulu:
"Persze Lendvaiék most majd ezerrel fogják tolni a kékcédulás vádat, pedig a magyar történelem ben csak az ő pártjuk élt ezzel a módszerrel."

Mindenki magából indul ki.

tryclops 2010.04.12. 15:32:33

@Gunther:
Igen, már tegnap elgondolkodtam. Először akkora, amikor délután jöttek a hírek, hogy kezdenek kialakulni a sorok. (cca. 14 óra).
Aztán akkor, amikor először hallottam róla, hogy nem lehet plusz embereket beállítani ezekbe a körzetekbe, mert "írva vagyon". Nem baj, hogy már délután látták hogy szar az egész, jogszabály van, nemgyorsítunk, jóezígy.
Harmadszorra akkor gondolkodtam el, amikor láttam, hogy hogy pörögnek a helyi jómunkásemberek akik reggeltől esteig végezték az elbaszott adminisztrációt., Megállás nélkül. MAX respect nekik, főleg a XI kerületben.
Negyedszerre akkor, amikor eset 7 után kiderül, hogy az OVB ezt nem tudta 3/4 7-ig. WTF???
Ötödszörre pedig akkor, amikor az m1 leadta élőben a 8órás ködszurkálásukat, amit már Zero is megénekelt.
Az már csak hab a tortán, hogy 386 képviselő közül egy se gondolkodott el rajta, amikor nagy-nagy konszenzussal megszavazták.
f.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:34:54

@anti_troll: D209? Fletó? Az utóbbi csak azért nem köztörvényes, mert elévült öcsém...

Endordelfin 2010.04.12. 15:35:01

@molnibalage: ööö, bocs de ezt meg kell kérdeznem, még akkor is, ha gyenge lesz:
Te a jövőbe látsz?
Olyan biztonsággal mersz kijelenteni dolgokat...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:37:03

@Endordelfin: Valószínű = biztos?

1. Ki volt a nyelvtan tanárod? A szövegértelmezés nem megy.

2. Ki volt a matek tanárod? Mert a jelek szerint a valószínűség fogalmával is hadilábon állsz.

Leülhetsz, 1-es.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 15:39:29

@Endordelfin:

nem akarok beleszólni de múltidőt (építeTTek, fúrTak stb) felismereted a hsz.-ben?

molaris 2010.04.12. 15:42:43

Nos ez a vád úgy baromság, ahogy kimondatott.
Ugyanis! Egy sima szavazóra is kell egy perc minimum. Mivel eggyel több papírt kell ellenőrizni, így ez több idő. Tehát ideális esetben, a rendelkezésre álló 13 óra, 780 szavazóra elegendő.
Innen már egyszerű a dolog. A többi már "túlórába esik".
Ráadásul ugyebár nem egyenletesen vonul a tudatos szavazó.

Endordelfin 2010.04.12. 15:44:51

@molnibalage:
"Valószínű, hogy lesz korrupciós ügy a FIDESZ-nél is, ahogy volt is, de azért a létékeket lássuk már... "

Nekem úgy tanították, hogy a lesz jövő időre utal. Megsúgom, azt még nem ismerjük.( ha ennyire ragaszkodsz a paraszt szintű leereszkedő hangnemhez, ami mellékesen szólva,úgy látom, rutinból jól megy ) A léptéket látni a jelenben lehet.
Tehát azt szeretnéd, ha úgy látnánk a léptéket, hogy közben a jövőbe tekintünk. [ azaz, ebből következik, hogy szerinted a fidesznél soha nem lesz olyan mértékű baromkodás, mint az mszpnél. Honnan tudod? ]
Szerintem ez lehetetlen, de javíts ki, és firkálj mögé valami többezerszer elsütött dolgot, és töltsön el az elégedettség.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:52:50

@Endordelfin: Nem ismerjük = valósznű = lehet?

Trollkodsz még egy kicsit?

Endordelfin 2010.04.12. 15:59:57

@molnibalage:
Hm, Troll. Ezt ilyen vonatkozásban még soha nem hallottam, mit jelent?
Ó, várj, megvan. Most jut eszembe, elég gyakran látom, és mindig az jut eszembe, hogy robotokat látok, akik a beléjük programozott szavakat böfögik vissza. Félelmetes, be kell valljam.
Nem, látom nem érted meg mit akarok, én sem tudom megérteni, hogy te miért nem tudod ezt felfogni, úgyhogy én abbahagyom, mert itt érdemi vita nem fog kialakulni. Bár ezt meg tudtam mondani az első reagálásodból is, az én hibám, hogy visszaírtam.

tudi 2010.04.12. 17:19:52

Lendvai takarodj az anyádba, most 4-8 évig erről az "elcsalt" választásról fognak regélni.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 17:29:31

@tudi:
nem, ez ki fog majd egészülni megint a csonakkautratóriumos hadovával, mert azt nem tartom valósíznűnek, hogy a jobbikkal megegyeznének a kurátorok személyében. :-)

tudi 2010.04.12. 18:08:34

@derelyegrádi szellem: Meg a fidesz újra elvesz majd 25000 Ft-ot minden nyugdíjastól, amit persze vissza kell adnia ennek az "értékalapú közösségnek".

süti beállítások módosítása