Skip to content


       Szűrés lista

"Nem ingyen adjuk, mert nem szavazatot vásárolunk"

Mondta Illés Zoli (Fidesz, Terézváros) a nyugdíjas néninek a 2. forduló előtti kampányrendezvényen, melynek a fő témája ez volt:

A videóból sok minden kiderül:

Illés Zoli nem szavazatvásárlásnak gondolja ezt az akciót, ezért kéri el a 200 forintot.

Számlát nem ad, mert ő vette meg az 1-1 tonna élelmiszert és ő annyiért adja tovább amennyiért csak szeretné. Ha 200-ért, akkor 200-ért.
Sőt, az akciót megismételte még kétszer, így összesen a 3 napon  3-3 tonna élelmiszert "osztott ki".
Vagyis 9 tonnát.

A szatyor, amiben kapják a cuccot, nem Fideszes, bár egy baszott nagy narancssárga körbe(?) bele van írva, hogy "Itt az ideje a környezetváltozásnak".
 


(Videó: NOL)

A "vásár" előtt Schmitt Pál szólt a Zemberekhez: "azért jöttek az emberek olajat, cukrot és lisztet venni, mert változást akarnak."

NOL:
"A végig velünk lévő angol újságíró, aki jó ideig a Financial Times-t tudósította a térségből, azt kérdezte, milyen változást szeretnének a jelenlévők. Az étolaj árát szeretnék megváltoztatni? Később hozzátette: annyira feudális ez az egész."

Szerintem inkább szánalmas, de a feudális sem rossz. Biztos Gordon Brown is osztogatja a cukrot valahol Londonban ....
 
1 liter olaj, 1 kg cukor és liszt összesen amúgy 650 forintba kerül, és Illés 200 forintért adta ezt a pakkot.

1000 liter olaj = 350 000 forint * 3 = 1 050 000 forint.
1000 kg liszt = 150 00 forint *3 = 450 000 forint.
1000 kg cukor = 200 000 forint *3 = 600 000 forint.

Összesen 2,1 millió forint, a 200 forintokból visszajött 600 ezer forint, vagyis Illés Zolinak legalább 1,5 millióba fájhatott ez az akció.

Tiszta szerencse, hogy 1 képviselő összesen 1 millió forintot költhet a teljes kampányára!

Ha emelnék ezt a limitet, Illés Zoli annyit fordíthatna az ilyen akciókra, hogy talán még az éhező Csádot is ellátná liszttel ...



(Fotók: origo)
 
Friss:
Időközben megérkezett az Apeh állásfoglalása is:
"Ha Illés magánszemélyként, nem rendszeresen végez hasonló tevékenységet, azzal adószabályt nem sért. A magánszemély ugyanis nem áfaalany, és ha nem rendszeres a tevékenység, akkor nem is kell bejelentkeznie az adóhatósághoz. Ha ugyanezt egy cég tenné, amelynek áfafizetési kötelezettsége van, már más lenne a helyzet."

Valljuk be, érdekes  ...
Az APEH zaklatja azokat a kismamákat is, akik a Vaterán adják el a gyerkőcök kinőtt ruháit, de 600 ezer forintot kaszálni 9 tonna élelmiszer eladásával az teljesen rendben van ...
Vagyis ha kiállok a Blahára is árulgatok egy kicsit, az teljesen rendben lesz, hiszen magánszemélyként, nem rendszeres végzek ilyen tevékenységet.

Az Apeh-et megcsapta a kormányváltás szele?

Címkék: választás pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr531933768

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Illés Ranger Zoltán, a sherwoodi Rúzsa Sándor 2010.09.18. 11:41:33

A minap olvastam Illés Ranger Zoltánnal egy interjút, amiben az alábbiakat mondja: „... Nem azt várom egy helyettes államtitkártól, hogy szakmai döntéseket hozzon helyettem, elegendő, ha végrehajtja azt, amire a kellő kompetenciák birtokában, ...

Trackback: A saját kerületét fenyegette Spaller? 2010.04.19. 16:28:48

A fidesz egyetlen vesztesre álló országgyűlési képviselője, Spaller Endre kampányzárót tartott. A kerületi kampányrendezvények hangulatát felülről, színvonalát alulról suroló rendezvényt azonban nem Pataky "Isten, haza, asszisztens" Attila be...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atila68 (törölt) 2010.04.19. 20:00:57

Ha huszas vagyok az a baj,
Ha harmincas bagyok az a baj.

Pipas 2010.04.19. 20:03:44

@Egy kicsit karcos: Kéres egy sört meg egy kis unikomot, de nem kell ÁFÁt fizetnem, mert általában kóser szilvát iszom?! Ne mááááá!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.19. 20:04:42

Már megint Index címlap.Az Istenek szeretnek titeket.

atila68 (törölt) 2010.04.19. 20:04:47

Angliában mennyi is az élelmiszerek ÁFÁ-ja?

Spiro 2010.04.19. 20:05:44

@órarugógerincű felpattanó:
Sajnos ez az adófizetők gondja, mert mi adjuk össze a mások által rosszhiszeműen felvett juttatásokat.

Pl. akinek van piacképes vagyona azt nem kell segélyezni, hanem fedezet mellet nyújtott (állami) életjáradékot / hitelt kell neki nyújtani jelzállog fedezet, vagy elidegenítési tiltás mellett. (örökölni pl. csak a támogatás visszafizetése után lehetne, stb.)

Akik segélyre aspirálnak tegyenek vagyonnyilatkozatot, és ne az Önkori, hanem az APEH folyósítsa a segélyt (nyilvántartás mellett).

Spiro 2010.04.19. 20:06:50

@Egy kicsit karcos:

Csak az a baj, hogy már 3.-szor csinálja, és ez rendszeres, vagy üzletszerű.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 20:08:31

@Spiro: nem baj, a mi adócsaló tésztademokratánk jó adócsaló tésztademokrata.

soproni1 2010.04.19. 20:09:22

" 1 tonna élelmiszer kerül kiosztásra"
Fogalmazás 1-es !

A macska fel van mászva a fára a kutya által.
A rendőr szóvivő szokott ilyen párttitkár mondatokat mondani.

ormotlan 2010.04.19. 20:10:01

FELJELENTENI FELJELENTENI FELJELENTENI

Ezek akarják a korrupciót visszaszorítani?!

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 20:11:07

@Spiro: Ez faszság. Ráadásul nem is erről volt szó abban a kommentben, amire válaszoltál.

Pipas 2010.04.19. 20:11:49

@Spiro: Hat tonna élelmiszert 3 kilós csomagokban eladni nyilvánkereskedelemnek minősül. Hatalmas sorok álltak, alkalmazottakkal dolgozott, kereskedelmi mennyiségben vásárolt és adott el. Valószínűleg egy sor jogszabályt megsértett, de nem baj, neki szabad...

szabogyula 2010.04.19. 20:12:38

Erről , a Jobbik által sokat birált, új " titkositási " törvényről mi a véleményetek ?
ekint.org/ekint/ekint.news.page?nodeid=301
Az MSZP és a FIDESZ is támogatta .

Spiro 2010.04.19. 20:18:49

@órarugógerincű felpattanó:
Arany szivem, én a lakástámogatási felvetésedre válaszoltam, és próbáltam megvilágítani, hogy miért döglött meg a kezdeményezés (ezért, mert boldog boldogtalam kapott támogatást érdemtelenül, de a tervezett bevételi oldal nem teljesült, és párhuzamosan sikerült egy építőipari lufit fujni (ezek, most állást keresnek munka híján), bár lehetett volna jó is.

Ezen nem veszünk össze remélem. :)

Horizont 2010.04.19. 20:18:57

@Tigeri:
Miért nem tudnak egy szar posztot írni, hogy még véletlen se tegyék ki őket az Indexre??!:))

A poszthoz csak annyit, hogy mindig minden oldalon akad képviselő aki megcsinálja ezt, mert igen is előnyt szeretne kovácsolni belőle. A magyar (egyesek) meg egy olyan fajta, hogyha valami potya van, nem számít honnan, kitől jön, vannak -e elvei vagy nincsenek, bemasírozik a kígyózó sorba és szarik rá, hogy megalázó vagy sem! Így találkoznak egymással akik megérdemlik egymást. Ne jöjjön senki azzal, hogy nyomorban élnek, mert bár tudom sokan élnek szegényen, de soha nem a tisztes szegénységben élő áll oda......alamizsnáért!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.19. 20:23:58

@Horizont: Miért?A múltkor pont itt írta valaki,hogy elmentek a szoci rendezvényre,és,hogy a szocik nem is tudták,hogy három jobbikost támogattak némi száraztésztával.:))

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 20:25:19

@Pipas: Illés Zoltán jól dokumentáltan 120 ezer forinttal megkárosította az adófizetőket, de majd elszámoltatja őt a Fidesz, és megy a börtönbe, miután Pokorni lecsapatta a kezét.

Jól mondom?

Spiro 2010.04.19. 20:28:59

@Pipas:
Azért szomorú, hogy az APEH szóvivő ennyire tájékozatlan, vagy megengedő.

Belőlem mindig bohócot csinálnak, ha ellenőrzésre kerül sor, akár mennyire igyekszem. Lehet, hogy felveszem az Illés Zoltán nevet, és újra dobok (a kimaradok helyett).

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 20:35:12

@Spiro: Na, fussunk nekije mégegyszer: azt írtad, hogy nem volt meg a várt bevétel. Én erre azt írtam, hogy intézze az akinek dolga, és joga azt intézni, de az biztos, hogy akik végül intézték, azok nem jól intézték.
Erre írtad, hogy kinek az érdeke az, hogy jól legyen intézve. Ez irreleváns.

Arról nem is beszélve, ha van egy fám, és nem tudom leszüretelni a gyümölcsöt, mert más megteszi, akkor nem a fát kell kivágni, hanem a tolvajt lelőni.

Pipas 2010.04.19. 20:36:40

@Egy kicsit karcos: A Fidesz nem számoltat el senkit, legfeljebb odadob a tömegnek egy-két sameszt, akik nem loptak eleget, hogy mindenkinek jusson. Nyilvánvaló, hogy a negyven rablóból a húsz nem fogja bekísérni az őrszobára a másik huszat! ;)

@Spiro: Annó az átkosba az egyik haveromat hangoskodásért bevitték a yardra az éjszaka közepén. A másik csávó ki akarta szabadítani, de nem találta melyik az zárka ablaka, pedig kis kavicsokkal dobálta az ablakokat. Akkor aztán az egyik sarki fülkéből éjjel kettőkor felhívta a rendőrséget és azt mondta:

-- Halló, Kovács elvtárs vagyok a megyéről és az XY elvtárs ügyében telefonálok...

Idáig jutott, amikor letették a másik oldalon. Mondjuk nem kicsit volt részeg... Annyi még hozzátartozik, hogy mire a csávó visszaért a kollégiumba, addigra a haverja már ott volt. Hazangedték.

Szóval a tanulság: mindegy mit csinálsz, ezek ismerik egymást, nem tudod megszopatni őket. ;)

Spiro 2010.04.19. 20:52:23

@órarugógerincű felpattanó:
Ha nincs meg a kamattámogatás fedezéséhez, az új építésű lakások értékesítéséből vizionált ÁFA és nyereség adó bevétel, akkor a konstrukció nem működő képes. Azaz ez csak papíron volt önfenntartó. (egyszerűbb lett volna, ha a kamattámogatásnak megfelelő összeggel csökkentették volna az ÁFA-t, így ez azzal az előnnyel is járt volna, hogy kevesebb hitelt vettek volna fel a delikvensek, vagy nagyobb lakást vettek volna, csak nálunk a pártok imádnak segélyeket osztogatni a szavazatokért)
Gondolom azért szüntették meg, mert olyan méreteket öltött a kiadás, hogy csak további másokat sújtó adóemelésekkel lehetett volna csak betömni a lyukakat.
Erre írtam, hogy ez már az adófizetők dolga, mert gondolom te sem akarod másnak adni a fádon termő gyümölcsöt, csak azért mer az állam így rendeli.

Betarthatatlan törvényeket, konstrukciókat remekül tudunk alkotni.

Erre írogatta neked valaki, hogy nem aru-, szolgáltatás-, kamattámogatás kell, hanem kisebb adók. Adófizetőknek ez jobb megoldás, mint a segélyek (mert ezek elvonása, visszautalása, nyilvántartása bürokrácia, és költség növelő, ami vagy kevesebb segélyt, vagy nagyobb adóterhelést jelent.) pl. családi pótlékot mi a fenének adóban elvonni, majd visszafizetni, stb.?

Szerintem értjük egymást.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 21:09:33

@Spiro: Érteni értelek, csak nem értek egyet.

Spiro 2010.04.19. 21:10:35

Illés Zoltán hazudott. Szavazatokat vásárolt, számla nélkül árult (ki tudja milyen jövedelemből és az szerepel- e adóbevallásában (gondolom nem bizományosi értékesítést folytatott), ergo több törvényt megsértett.

Kéretik a hatóságokat hivatalból nyomozást, vizsgálatot elrendelni. (de nem ellenem :) )

Remélem, amikor a parlamentben felszólal majd, akkor a többiek kivonulnak a teremből, ahogy ezt ilyen esetben kell.

Erdőtársulás 2010.04.19. 21:23:42

Ez az az Illés Zoltán, aki 2007-ben követelte, hogy a kommunista kormány vegye körül szarkofággal a paksi atomerőművet? Az milyen "környezet- változás" lett volna!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.19. 21:23:51

Apeh-állásfoglalás:

"Ha Illés magánszemélyként, nem rendszeresen végez hasonló tevékenységet, azzal adószabályt nem sért - közölte az [origo] érdeklődésére Bakonyi Ágnes, az APEH szóvivője. A magánszemély ugyanis nem áfaalany, és ha nem rendszeres a tevékenység, akkor nem is kell bejelentkeznie az adóhatósághoz. Ha ugyanezt egy cég tenné, amelynek áfafizetési kötelezettsége van, már más lenne a helyzet - mondta a szóvivő."

www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100419-az-apeh-szerint-nem-sert-adoszabalyokat-illes-zoltan-elelmiszerosztasa.html

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.19. 21:29:12

Valljuk be, érdekes ...

Az APEH zaklatja azokat a kismamákat is, akik a Vaterán adják el a gyerkőcök kinőtt ruháit, de 600 ezer forintot kaszálni 9 tonna élelmiszer eladásával az teljesen rendben van ...
Vagyis ha kiállok a Blahára is árulgatok egy kicsit, az teljesen rendben lesz, hiszen magánszemélyként, nem rendszeres végzek ilyen tevékenységet.

Az Apeh-et megcsapta a kormányváltás szele?

Spiro 2010.04.19. 21:34:40

@zero:
Cikkben leírtad most 3 napig csinálta, ez idő alatt összesen 3000 eladást végzett, és máskor is csinált már ilyet krumplival, stb.-vel.
Ha ez nem rendszeres, illetve ami mégfontosabb nem üzletszerű, akkor megeszem a kalapom (az APEH szemszögébő az sem életszerű, hogy veszteségesen árul, alul számláz valamit).

Akár, hogy csűrjük csavarjuk egy APEH vizsgálatnál bárkit megmérnek ezért, kivéve ha Illés Zoltán a neve.

Spiro 2010.04.19. 21:36:31

@zero:
Másrészről, ha te arulgatnál így, aközterület felügyelők, vagy a rendőrök már kérnék is az engedélyedet.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 21:39:14

@zero: ha napi 20 ezer forint felett árulsz a Blahán, akkor harmadnap már ne Te menj ki, hanem bérelj fel (zsebből-zsebbe) 10 ezerért 2-2 napra mindig mást franchise-szerződéssel, és ők majd magánszemélyként elpasszolják a szajrét...

igazi hős 2010.04.19. 21:52:17

@Kartal (beleszól): Mekkora hülye vagy! Hadgyakorlaton mindig M-zárolt készletet etették meg, a lejárat közelit, esetleg 1-2 évvel túltároltat. (Táborfalvi babkonzerves vaklövészet minden "öregnek" megvan, ugye?) Májkrém vagy löncshús sem áll el ítéletnapig, néha frissíteni kell a készletet.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 21:53:20

2003. évi XVI. törvény
az agrárpiaci rendtartásról

29. § (4) A törvény hatálya alá tartozó mezőgazdasági és élelmiszer-ipari termék lakossági célú kereskedelmi értékesítési ára nem lehet alacsonyabb, mint a szerződésben meghatározott számlázott átadási ára.

(6) Az akit a (4) bekezdésben előírt feltételek fennállása hátrányosan érint, a termék lakossági célú kereskedelmi értékesítésétől számított 60 napon belül a megyei (fővárosi) földművelésügyi hivatalhoz (a továbbiakban: Hivatal) írásban fordulhat. A Hivatal az államigazgatási eljárás általános szabályairól szóló 1957. évi IV. törvény alapján hozott határozattal kötelezheti a feldolgozót, a viszonteladót, illetve a forgalmazót a szerződésben meghatározott számlázott átadási ár alatt értékesített termék teljes mennyiségére vonatkozóan a termék, szerződésben meghatározott, számlázott átadási ára és a termék lakossági célú kereskedelmi
értékesítési ára közötti különbözet kétszeresének a 7. § (1) bekezdés c) pontjában megnevezett számlára történő befizetésére.

A törvény hatálya alá tartozó termékcsoportok

15. Árucsoport: Állati és növényi zsír és olaj; ezek bontási terméke; elkészített ételzsír; állati és növényi eredetű viasz

17. Árucsoport: Cukor és cukoráruk

www.fvm.gov.hu/doc/upload/200407/2003_xvi.pdf

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.19. 21:56:24

@Egy kicsit karcos:

Illés úr vajon hány jogszabályt hágott át? :-)

Labancz 2010.04.19. 21:57:18

Abszurdisztán! LOL
Az alapítványok részére adott céges adomány nem vonható le az adóalapból csak akkor, ha az rendszeres adomány. Két alkalom már rendszeresnek számít. Ezért kérik az alapítványok, hogy a cégek két részletben utálják át az adományaikat, mert az APEH állásfoglalás szerint az már rendszeres.
Ha Illés Z. "osztogat" pénzért ezt-azt, nyugta nélkül, az nem rendszeres.
Egy vagyonosodási vizsgálat sem lenne értelmetlen, mert felmerül a kérdés, hogy adózott jövedeleméből osztogat-e Illés. De annak is utána lehetne nézni, hogy az ARO étolajat milyen Metro-kártyával fizették ki.
Na ennyit a jogbiztonságról kishazánkban.

arlequin 2010.04.19. 22:00:09

@zero: ez nyilván úgy bűzlik, mint a harmadnapos halathánytampálinkával kategória. mondjuk meglepődtem, hogy az illés zoli ilyenre vetemedik, de valószínűleg nem az ő ötlete volt. ez semmi más mint gerinctelen fikazabáltatás.

"itt az idő! te is lehetsz vásárló!"

eddig sem voltam nagy véleménnyel a fideszről, de ezután... s majd persze jönnek az ismerősök, hogy "tudod ez amiatt volt, merthogy csak 48%, és a szocik mindenre képesek, és ezért nekünk is lépnünk kellett". amitől csak azért nem tudnék hányni, mert nehogymá' ezek miatt adjak ki valamit magamból... ez nettó parasztvakítás, és itt természetesen a budapestiről (igen-igen) van szó, aki kellőképpen gyökértelen.
tényleg nem gondoltam volna (és ez nyilván minősít engem is), hogy az illés zoli ide süllyed. borzalmas? nem. rettenetes? nem. undorító? nem.
egyszerűen emberalatti. pénzért mindent. mammonimádó. ugye ő kdnp-s? ez kellőképpen mínősíti a kdnp-t is. a balog zolival együtt aki az izraeli kamugyárosoknak és tömeggyilkosoknak gazsulál.

"mivé lettél szép hazám?"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.19. 22:02:00

@arlequin:

Remélem már nem aggódtok, hogy ápr.26-én bezár a blog téma hiányában? :-)

Pipas 2010.04.19. 22:06:50

@zero: Az egyik ismerősöm bort termel. Sokat. Ősszel mondta, hogy menjek ki szüretre, nagy buli, lesz kaja, bor dögivel persze, pálinka is. Dolgozni nem kell, mert tudja, hogy pro primo buzi számítógépes vagyok és pro secundo amúgy is be fogok nyomni fél tízre mint a disznyó. Mondta, hogy majd azt mondjuk, hogy 3000 forintot adott nekem arra a napra, leadózik, és akkor az APEH békénhagyja... mert ha azt mondjuk, hogy én csak enni és bebaszni mentem oda, akkor nagyon megcseszik.

Hát barátom ez aztán az ország mi?!

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.04.19. 22:10:05

Szó szerint megvette őket kilóra.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 22:13:25

@zero: nem az a fő baj, hogy Illés áthágja a jogszabályokat, hanem hogy sem az APEH, sem senki nem hágja meg a tisztességtelen versenyzőket:( Azt hinné az ember, egyszerű a helyzet, videófelvétel, lényegi tények beismerése, a szokásosnál világosabb törvényi szabályozás, a komplett vádiratot felszolgálják már a médiában, és nem történik semmi. Jó, persze, sejthető, hogy miért... érinthetetleneknek szabad a trambulinról is, a többieknek a medencében sem.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.19. 22:15:24

Mit is lehetne erre írni:D Megvan:

Viktor! Viktor! Viktor!

Lesz majd itten' Kánaán! Meglássátok'! :D

Amúgy ha már számlát nem kell adnia mert rajta van az örökéletkód, zene szólt-e a "rendezvényen"? Artisjus volt-e kint nála beszedni a jogdíjakat? :D

arlequin 2010.04.19. 22:17:16

@zero: shakespeare születésnapján? vicc lenne. ám-bátor eddig sem aggódtam emiatt. csak vinni kell tovább. kitartás zero-si! ;-)
egyébként téma addig lesz, amíg a világ, világ. úgyhogy végítéletig nem kell bezárni.

flippant 2010.04.19. 22:18:59

A pletykák szerint a Nyírségben kilos cukorért, lisztért és pár száz forintért vásárolták fel a nagy pártok anno -4 évvel ezelőtt- a pirézek szavazatait. Most akciós termékekkel. És még mondják, hogy nem fejlődik a demokrácia kishazánkban.

Pipas 2010.04.19. 22:23:55

@flippant: Fejlődünk bizony! Pár éve még az irokézek áltak sorba üveggyöngyökért, manapság már a fehér telepesek is. Ezt csinálja utánunk a fejlett nyugat! ;)

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 22:25:31

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: no meg megfeleltek-e az árusítás körülményei a HACCP, az ISO9001 és a többi szigorú standardnak? Volt-e panaszkönyv, és a sorra tekintettel kellő számú Toi-Toi? A reklamációt hol és hogyan lehet foganatosítani? Ha valaki megbetegszik a liszttől, ki a felelős, és ezt mi bizonyítja? Hallott már vajon ilyenekről Illés, vagy csak nekünk kell ilyeneket észben tartanunk, legyen bármi is a szakmánk?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.19. 22:27:41

@Egy kicsit karcos: nekünk kell, mert nekünk nincs örökéletkódunk...és bizony a kisember van mindig a fasz másik végén.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 22:27:48

@Egy kicsit karcos: no meg felmerül még, hogy ha az ő kerületének lakói minden további korlátozás nélkül vásárolhattak ott, akkor más miért nem? Én nyithatok olyan üzletet, ahol a hétesieket nem szolgálom ki, vagy ahol csak magunkfajták vásárolhatnak tőlem?

Horizont 2010.04.19. 22:32:15

Miért mert valaki arra gondolni, hogy nem lesz téma? Egy kormányváltástól? Ez itt kérem Magyarország! A téma a földön (pardon a közéletben) hever! Nem fogunk unatkozni, és a kávénk is meglesz a kétharmaddal együtt :)

Pipas 2010.04.19. 22:32:45

Még jó, hogy a Fidesz és az MSzP ún. demokratikus pártok. Ha ez a két párt nem lenne demokratikus -- ahogy azt egyébként mondták magukról -- nem is tudom mi lenne velünk. Úgy hallottam vannak 'nem demokratikus' pártok. Hűűűű azoktól félek én magam is. ;)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.19. 22:33:24

@Labancz: Mivel 3 alkalommal történt az már rendszeres ezek szerint!
Illés Zoltán szarjon sünt! Meg minden ilyen szavaztvásárló köcsög is! Tök mindgy jobb vagy bal. Undorító cselekedet.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 22:34:37

Alkotmány

70/A. § (1) A Magyar Köztársaság biztosítja a területén tartózkodó minden személy számára az emberi, illetve az állampolgári jogokat, bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül.

(2) Az embereknek az (1) bekezdés szerinti bármilyen hátrányos megkülönböztetését a törvény szigorúan bünteti.

Milyen szigorúan bünteti a törvény, hogy Illés kirekesztette a szintén törvényellenesen, beszerzési ár alatt, nagykereskedelmi mennyiségben számla nélkül értékesített csomagok megvásárlásának lehetőségéből majdnem tízmillió honfitársunkat, őket születési helyzet alapján megkülönböztetve?

Pipas 2010.04.19. 22:35:16

@Noname Cowboy: Mond, mond, mond, hogy: 'Do you feel lucky? Punk?!'

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 22:37:34

Mondjuk ha ilyen kaliberűek lesznek a fideszes ügyek az elkövetkező négy évben, akkor nagyon elégedett leszek.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 22:39:15

@Egy kicsit karcos: Miért, kilökdöste őket a sorból? Vagy ellenőrizték a lakcímet?

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 22:41:47

@órarugógerincű felpattanó: úgy érted, egy alkotmánysértés, számlaadási kötelezettség elmulasztásával kombinálva, beszerzési ár alatti értékesítéssel fűszerezve, reklamációnak helyt nem biztosítva, mindezt az MSZP legellenszenvesebb arcának stílusában előadott szavazatvásárlási akciókkal egybekötve az még belefér?

arlequin 2010.04.19. 22:41:49

@órarugógerincű felpattanó: ez nem fideszes ügy, hanem idióták gyülekezete. ha ez éppen a fideszben van, "nuhát - mondaná kohn bácsi - a hülye pártfüggetlen"

suski 2010.04.19. 22:44:17

@Egy kicsit karcos: milyen születési helyzet??? Lakcím.

Illés Zoli! Semmi szükséged nem volt erre, minek lemenni kutyába???

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 22:45:56

@órarugógerincű felpattanó: persze, hogy ellenőrizték, külön, írásban kérték is, otthon ne hagyd.

www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100418-elelmiszert-osztott-illes-zoltan-fideszes-kepviselojelolt-a-vi-keruletben.html

Itt virítja éppen a kisasszony, Illés szigorúan nézi a lakcímkártyáját. Komolyan!

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 22:51:37

"Azt mondta - és ezt több sorban álló is megerősítette -, hogy már többször rendezett hasonló akciót, ősszel krumplit osztott, decemberben pedig karácsonyfát"

A galériában az ezen szöveg feletti kép (5/11) nagyon jó lett: Illés király sétál, a boldog nép pedig mind őt nézi, és áldja őt és a Pártot, hogy gondoskodik róluk. Illés elégedetten legelteti szemét fegyelmezett népén, akiknek szemében őszinte hála tüze gyúl, amiért kisegítette őket a hó közepén a szmötyiből. Remélem, nálunk is lesz ilyen 4 év múlva, mert az azt jelentené, hogy sokat fejlődött az ország.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 22:53:02

Miafax volt az alkotmánysértés?
Egyébként nem belefér/nembelefér kategória nálam, hanem egyszerűen nem izgat.

Arlequinnel egyetértek abban, hogy ez egy fasz. De erről a konkrét dologról valahogy Horn szövege jut eszembe: Na és?

arlequin 2010.04.19. 22:53:44

"egy alkotmánysértés, számlaadási kötelezettség elmulasztásával kombinálva, beszerzési ár alatti értékesítéssel fűszerezve, reklamációnak helyt nem biztosítva, mindezt az MSZP legellenszenvesebb arcának stílusában előadott szavazatvásárlási akciókkal egybekötve"

nagyon szép, pontos megfogalmazás. elmentve az utó-kórnak.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 22:55:19

@Egy kicsit karcos: Akkó jóvan. Akkor tessék feljelentést tenni, és ha nem fogadják el, még mindig lehetsz pótmagánvádló, ha téged is kiszorítottak lakóhely alapján.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 23:00:43

@órarugógerincű felpattanó: nem lehetne az ilyen védőbeszédekkel megvárni legalább a kormányalakítást? Olyan jó most még ez a kis vakáció, amikor a szocik már nem, a ficik meg még nem...

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 23:03:07

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: aki regisztrált Kubatov-szavazó, annak is kellett vinnie a lakcímkártyát a vásárláshoz, vagy elég volt az e-mailcímét mondania?

arlequin 2010.04.19. 23:05:35

@órarugógerincű felpattanó: nem kicsit vagy cinikuss. nem mintha nem így menne.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 23:06:42

@Egy kicsit karcos: Védőbeszéd? Olyat tőlem nem hallasz, csak egyszerűen nem mozgat az ügy. De írtam, és komolyan gondoltam, ha téged érdekel, akkor tegyél feljelentést, és ha eredménytelen, akkor emelj pótmagánvádat.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 23:09:34

@arlequin: Cinikus vagyok, de ebben most pont mi a cinizmus? Komolyan, ha valakit zavar, akkor miért nem tesz ellene. Azért ez nem olyan, mint az akármilyen korrupciós ügy, hogy tudjuk hogy van, még talán azt is, hogy ki érintett, de nem tudnánk bizonyítani. Itt teljesen világos tényállás van, simán fel lehet lépni.

arlequin 2010.04.19. 23:14:15

@órarugógerincű felpattanó: persze, de közben tisztában vagy azzal, hogy gyakorlatilag lehetetlen bárkit 'rendbe tenni' ha a trónbitorló vezetők között leledzik. innentől fogva amit teszel/csiálsz ez kettős játék: izzítasz, majd megtörötten ekézed az 'ifjonti hévet'. kár érted.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 23:14:40

@órarugógerincű felpattanó: erre sem kapacitásom, sem képzettségem, sem türelmem nincsen. Én ennyit tudtam tenni, hogy kiegészítettem a posztot pár szóba jöhető paragrafussal. Nekem nem az az elsődleges célom, hogy Illés megbűnhődjön, hanem hogy jót beszélgessek, vitázzak, erősítsem a polgári megoldások iránti igényt, és hogy magam is visszaigazolást kapjak róla, hogy nem ez a száraztésztás tempó a menő Magyarországon az ország történelmének 3. évezredében.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.19. 23:16:31

@Egy kicsit karcos: szerintem ez a nap kérdése!

De amúgy gondoltam egy nagyot! Mondhatni merek nagy lenni! Holnap elmegyek a Billa-ba, veszek nagy fehérbab konzerveket nevetséges árakon, és átugrok Sopronba árulni azokat, de csak 3 napig. Mivel még az útiköltséggel együtt is megéri jóval az otthoni ár alatt adni, nagyot fogok kaszálni.
Na de! Vajon ->
1. mennyi időm lesz addig, amíg az ottani kereskedők élve koncolnak fel? (kipakolástól számítva persze)
2. mennyi idő alatt fognak megjelenni azok a szép zöld vámos ótók' ?
..és a végére:
mondhatom-e azt a számon kérőknek, hogy: "hát az illésnarizoli is így csinálhassa'! "

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 23:19:40

@arlequin: Nem ekézek semmit. Egyszerűen nem tudom ezek szerint hangsúlyozni, hogy mennyire nem érdekel ez az ügy, se a megoldása.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 23:21:05

@Egy kicsit karcos: Nincs ezzel gond, csak én is hozzátettem a gondolatmenethez, hogy ez mennyire nem ugrotta meg az ingerküszöbömet. Mint ahogy az sem amikor az mszp, vagy az szdsz csinált hasonlót.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 23:23:39

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: nem kell ehhez átmenni a határon, kalóz DVD-t is árulhatsz nyugodtan 3 napig magánszemélyként magánszemélyeknek ÁFA meg a többi papírmunka nélkül, talán még területfoglalási engedélyt sem kell kérned, ha nem túl nagy az asztalka, amire kipakolsz.

Azért röhej, hogy batyus cigányok kapnak 48 százalékokat, pláne ilyen 4 év után.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 23:24:45

@órarugógerincű felpattanó: nekem az is megugrotta, amikor ők disznólkodtak, meg a fideszéi is. Sőt még Morvai kerékbilincses cigánykodása is. Nálam ezek nem kioltják, hanem hatványozzák egymást.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.19. 23:25:25

@Egy kicsit karcos: elég ehhez egy a párt logójához véletlenül sem hasonlító emblémával ellátott szatyor? Azt mondod?

arlequin 2010.04.19. 23:25:30

@órarugógerincű felpattanó: ez egyszerűen a felelősség hárítása, amit teszel. felismered a bajt, de azt mondod: nem az enyém. lehet tényleg órarugógerincű vagy. de előbb-utóbb minden ilyen lejár. s csak felpattansz. de ez így nagyon kevés. se felelősség, se együttérzés, mindössze pattogás. az meg ki a kékeres sirálycsőrt érdekel? az mindössze individuális hiszti. hisztizel? nekem úgy tűnik. mert egyébként nem érdekel téged.
akkor minek foglalkozol vele?
olyan ez amiről beszélsz, mint a maszturbáció pornófilmre: semmi közöm hozzá, mégis megpróbálom élvezni. elég sekélyes. beteg és értelmetlen.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 23:36:14

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: természetesen, csak vigyázz, be ne fizesd véletlenül a termékdíjat a szatyrok után:)

suski 2010.04.19. 23:37:46

@arlequin: "tényleg nem gondoltam volna (és ez nyilván minősít engem is), hogy az illés zoli ide süllyed"

én sem gondoltam...szerintem nem kdnp-s.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 23:37:56

@arlequin: Még csak az se. Rendszeres olvasóként elolvasom, aztán elmondom a véleményemet. Oszt ennyi. Az ilyen piszlicsáré dolgok oldaltól függetlenül nem izgatnak.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.19. 23:40:05

@Egy kicsit karcos: Hát, én nem mondom, hogy ne háborodj fel, vagy ennek a felháborodásnak ne adj hangot, csak elmondtam, hogy mi az én véleményem az ilyen súlyú dolgokról, oldaltól függetlenül.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 23:48:31

@órarugógerincű felpattanó: tudod, engem az bánt, hogy egy picit azért bíztam most a Fideszben. De már kigyógyultam. Még kormányra sem jutottak, és egy pillanat alatt felvették az összes MSZP-s allűrt. Cigányokkal szavaztatnak, lopnak, csalnak, és azt a 3 ígéretüket, ami kicsúszott a szájukon, azt is rég visszavonták már. Az első megnevezett miniszter-jelöltjük a volt privatizációs kormánybiztos Martonyi elvtárs, cigányfronton már az SZDSZ programjánál tartanak, és a Jobbikot hibáztatják már előre mindenért. Ezt a programot viszont én már ismerem régóta, ez nem kell, már csak azért sem, mert az MSZP, ha egy aljas szemét párt is, de legalább balfaszok. Sajnos a fideszék ügyesebbek. Ez az Illés fogja védeni a parasztok érdekeit? Ez az Illés lesz államtitkár? Miféle nímandokkal lesz már megint tele a Ház?

arlequin 2010.04.19. 23:55:06

@suski: de, kdnp-s
@órarugógerincű felpattanó: ez nagyon csekély. sőt. mindössze önsegélyező hiszti-pisti. de te tudod. nekem mindössze szólnom kellett. nehéz lehet ennyire üresen. és mielőtt elmesélnéd, hogy dehogy, nos, mivel nincs bizonyosságod, ezért helyzeted valóban reménytelen.

suski 2010.04.20. 00:12:10

@arlequin: különben Balog Zoltán sem kdnp-s.

suski 2010.04.20. 00:14:03

@Egy kicsit karcos: Illés az értelmesebbek közé tartozik...nemtom mi veszi rá egy ilyen lisztosztogatásra, talány nekem is..

Egy kicsit karcos 2010.04.20. 00:18:27

@suski: mit tett le eddig az asztalra Illés, a kilós liszten kívül?

suski 2010.04.20. 00:23:26

@Egy kicsit karcos: a csepeli trutyi ügyében pl eléggé tépte a száját. Vagy az Andrássy úti szoci maffia ügyében. Az elmúlt ciklusban különben nem volt a parlamentben. Az egyetlen "zöld" fideszes talán.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.20. 00:25:40

@Egy kicsit karcos: nem figyelsz bazmeg' ! Letett még az asztalra 1 liter étolajat, 1 kiló cukrot, és a fentebb kitárgyalt reklámszatyrot! Na persze fejenként!

belzebubó 2010.04.20. 07:19:01

@Egy kicsit karcos: Illés Zolit még a saját pártján belül is parkolópályára tették mivel az elveihez túlságosan ragaszkodott. Mára úgy látszik eladta magát, de a környezetvédelem neki mindig is a legfontosabb volt.
@arlequin: Illés Zoli fideszes, nem az alapitók közé tartozik, nem bibós,de régóta az.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.20. 08:03:53

ez hülye, de teljesen

jó lenne ha vki tényleg segítene, de az ne legyen már ilyen hülye, és ne legyen szavazatvásárló politikus

arlequin 2010.04.20. 08:19:55

@belzebubó: akkor én vagyok a hülye, biztos beleégett a nyáklapomba, hogy a normálisabb fideszeseket automatikusan besorozom a kdnp-be. elnézést.

minimalista 2010.04.20. 08:39:04

@Egy kicsit karcos:
Szépen összeállítottad a vádiratot, csak az a kár hogy egy fideszes "menő" ellen ezt egy hivatal sem fogja napirendre venni. És nem most köszöntünk el a jogbiztonságtól és jogállamtól, soha még csak nem is találkoztunk vele. Ez az igazán szomorú...

belzebubó 2010.04.20. 09:15:07

A francnak kellett ez az egész, 1 hete erről tárgyal a ballib média még Verók is megszólalt az ügyben és Gyuribá' rettegői is ezen jógáznak 1 hete. És pont Illés Zoli! El sem hittem róla amikor először hallottam.

suski 2010.04.20. 19:59:38

@arlequin: igen , Balog is fideszes, mert kérdezték, hogy miért nem kdnp, a válasz pedig az volt, hogy a fideszbe is kell a kereszténység vagy vmi ilyesmi..

suski 2010.04.20. 20:02:31

@belzebubó: biztosan részt vett vmi kampányagymosáson a szagérttôkkel...szerintem se volt erre szüksége 48%-kal vezetve, korrupcióban nyakig ülô szadomaszop bagázs, kétszeres vádlott maffiatag ellen...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.21. 13:39:20

OV ebben az esetben miért nem rúgja picsán a csávót?
Most attól függetlenül hogy ők it a megváltók, nem kéne törvényt szegni. Nekik sem nézhető ez el.

(Azt figyelitek, hogy vörös nyakkendője van? :D )

süti beállítások módosítása