Skip to content


       Szűrés lista

A Tökéletesen Érdektelen Forduló

Egyharmad?
Kétharmad?
Háromharmad?


Micsoda izgalmak ...

22:16
Hétfő reggel narancssárga hajnalra ébred az ország. Jó éjszakát!

20:46
Mesterházy:
"Haza nem lehet ellenzék nélkül."
Törésvonal: Demokratikus oldal, nem demokratikus oldal.

20:42
Történelmi vereség ez Ildikó. 50 egyéni győzelemmel számoltatok, lett belőle kettő.
Lendvai és az elnökség lemondott. Májusban kongresszus.
Ennyi volt, viszlát, szevasztok!

20:40
Lendvai, mögötte a Teljes Elnökség:
"Az MSZP nem liheg senki nyakában". A demokráciát fogják védeni, a baloldal, a progresszió szószólója lesz.

20:28
Nem lesz Morvai Krisztina államfő-jelölt. Ehhez 50 képviselő kellene, a Jobbiknak 47 van + Molnár Oszkár. Nem elég.

20:26
263 fideszes képviselő lesz.
Kétharmad. Egyedül. Durva.

20:21
Szanyi 7959 - Szalay 7584.
Nem tudom elhinni!

20:13
Szanyi 390 szavazattal vezet (62%-os feldolgozotság)
Ezt nem hiszem el ... ez a csaló hülye behúzza. Angyalföld monnyon le!

20:10
Molnár Gyula, Botka és Ujhelyi veszített, ahogy a miskolci négyes is.
Ennyit az MSZP-s fellegvárakról (Budapest, Szeged, Miskolc).

20:05
Szanyi 47,81% - Szalay 44,51% (feldol. 55,81%)

20:02
Mindenhol vezet a Fidesz, kivéve 3 választókerületben:
Edelény (Molnár Oszkár), és Angyalföldön két helyen (Szanyi és Tóth).

19:59
20%-os feldolgozottságnál Szanyi kapitány 16 szavazattal vezet. Veszélyben a értelem!

19:54
Budapest, 11. kerület, 48%-os feldolgozottság:
Simicskó-Molnár Gyula 50-45

19:52
Az élelmiszerosztás bejött, Budapest, 6. kerület, Illés Zoltán 66%-on.

19:51
A nagy miskolci négyes is vesztésre áll, vagyis mind a 4 MSZP-s jelölt Miskolcon.

19:48
Szeged, 28%-os feldolgozás
Dr. Bohács 53%
Botka 38%

A másik szegedi kerületben Bodó Imre veri Ujhelyi Pistát (54%-39/)

19:47
Mu-ha-ha, Karsai József bukik Mezőkovácsházán:
Simonka György 58%
Karsai 26%

19:33
Budapest, 21. kerület, 14,28% feldolgozás:
Németh Szilárd (Fidesz) 54%
Hudák János (LMP) 46%
Itt lépett vissza az MSZP, szépen felnyomták az LMP-s jelölt voksait ...

19:31
Dunaújváros, Fidesz 55%, MSZP 30%
Esztergom, Meggyes Tamás 59%

19:29
Edelény, Molnár Oszkár vezet, 20% feldolgozás:
Molnár Oszkár 46%
Dr. Daher Pierre 35%

19:13
MSZP-székház.
"Nem sikerült megfordítani a hangulatot az országban, a kétharmadot eldöntöttnek tekintették a választók" - fogalmazott az egyik informátor A hangulat nyomott, de nem tragikus, tárgyilagosan értékelik a helyzetet forrásaink.

19:10:

A Szonda Ipsos mandátumbecslése alapján a Fidesz-KDNP 264 helyet szerez az új parlamentben, így kétharmados többsége lesz. Az MSZP 58, a Jobbik 48, az LMP 16 képviselőt küldhet az Országgyűlésbe az intézet szerint.

18:45:
17:30-ig a szavazók 41,89 százalék adta le a voksát. Két hete ugyanekkor 59,28%, négy éve, 2006-ban a második fordulóban 57,63 százalék szavazott.

A mínusz 16-18 százalék erősen szignifikáns, magyarul a szavazókat nem érdekelte a második forduló.

De miért is érdekelte volna?
A szavazók szempontjából nézve is kellett volna valami "tétnek" lennie, ami megmozgatja ezt a 2,5 millió embert. De sem a Fidesz 2/3-a, sem a ne legyen meg a Fidesznek a 2/3-a ezek szerint nem ilyen.

A "ne legyen meg a Fidesznek a 2/3, mert akkor itt a világvége" csak azt a pár száz rettegő szocit izgatja, nagyon úgy néz ki.

Az új kormány már megvan (Fidesz), az új kormány stabil parlamenti többséggel fog rendelkezni (Fidesz), és a kétharmad pár fős többséggel amúgy is csak matematikailag lenne meg, gyakorlatban nem lehetne megvalósítani.

De persze azért kíváncsiak vagyunk, hány mandátumot hoz a Fidesz a mai 57-ből. Mert az tényleg példátlan lenne, ha 176/176-al teljesítenék a 2010-es választást.

Amúgy én sem mentem el szavazni, ennek két oka volt:
- A két héttel ezelőtti 2,5 órás sorban állás mély nyomott hagyott bennem.
- Már csak két jelölt volt (Bp.,14. ker.), egy Fideszes és egy LMP-s. Nekem teljesen mindegy, hogy melyikük nyeri a mandátumot, az a lényeg, hogy biztosan nem MSZP-s nyer.

Tanulság:
Már az az is nagy csoda, hogy egyszer elmennek az emberek szavazni, az, hogy kétszer is elmenjenek, nagy kérés feléjük.
Szóval szerintem a második fordulót el kellene törölni ...

1 választás, 1 szavazat, 1 kampány.
Olcsóbb, rövidebb, könnyebb.

Címkék: választás voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr631950350

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Bosszú 2010.04.25. 20:06:54

zsazsu4Világpremier!Az Örülünk, Vincent Filmstúdió büszkén bemutatja A Bosszú című filmjét. A meghökkentő filmalkotás, három parádés percben folgalja össze a koalíciós szakítástól a Fidesz lehengerlő győzelméig terjedő folyamatot. A főszerepben: John C...

Trackback: Majd hétfőn reggel 2010.04.25. 20:04:38

Most este van, vasárnap este. Holnap jönnek a szürke hétköznapok. Hátat fordítunk az ünnepnek, a nagy alapelveknek, a „kategóriáknak”, a mához vezető történelmi szükségszerűségeknek, az út elemzésének. Mintha elvégeztük volna azt, amit el ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jozicsenko 2010.04.25. 18:51:01

hááááát (has) ezzel vitatkozok

1. kell az a második forduló: lehet fordítani...
2. spórolni egyszerubben is lehet: a reklámokat el kell tüntetni a tv-kből, rádiókból, maradjon a sajtóban meg a neten

(a fidesz pl már ajánlotta ezt, engem meg szimplán zavar, hgoy 4 v. 8 éve iszonyat baloldali médiatúlsuly volt, ill. hogy azt végülis mind mi fizettük: a pártfinanszírozás vicces részeivel, pl a négyesmetró nem hiszem hogy azért olyan drága, mert demszkynek kell fél horvátország)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 18:53:10

Stimmel. A szavazóhelyiségek körül alig láttam embert. Nem is csoda.
A két forduló között a pártok lapultak, mint szar a fűben, ha néhány hisztérikus és a sajtóban túlreprezentált kirohanást nem számítunk. Persze éppen azért voltak túlreprezentáltak, mert említésre méltó dolog abszolúte nem történt.
A Fidesz moccanni nem mert, nehogy akár egyetlen mandátumot elpuskázzon. Régi tanulság ugyanis, és ezt mostanra sikerült megtanulniuk: ha beszélnek, buknak.
A szocik örülnek, hogy lyuk van a seggükön, szerintem azzal vannak elfoglalva, nehogy valahogy lecsússzanak a hajó azon részéről, ami még kilóg a vízből.
A jobbiknak szerintem semmiféle kommunikációs ötlete nem volt azok után, hogy kétharmadot álmodtak, és nagyon nem azt kapták.
Az LMP-ről meg még saját maguk sem tudják, hogy mit kezdjenek a nyakukba szakadt, és nem várt tisztességgel.
Számomra az egyetlen kérdés az, hogy vajon a szavazási kedv ilyetén alakulása általános-e, vagy csak a jobbikosok mentek el szavazni, mert ez is egy lehetséges kimenetel. Nem hiszem, de elképzelhető.
Na, majd meglátjuk hamarosan.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.25. 18:53:36

@jozicsenko:

"1. kell az a második forduló: lehet fordítani..."

Ja, két hétig meg a demagógia ezerrel ... minek?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.25. 18:56:38

@El Topo (Sgt. Elias): Pontosan, a Jobbik előzhet, mert ők tuti mentek 2x is nagy arányban.

Az alacsony szavazati arány, azonban jól jöhetett a szanyi-féléknek...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 18:58:29

Ja, és részemről simán el tudnék tekinteni a listás szavazástól. Felfoghatatlannak tartom, hogy olyan arcok üljenek a Parlamentben, akikre élő ember nem szavazott egyéniben, esetleg nem is indult, csak jó helyen volt a listán.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.25. 18:59:08

@El Topo (Sgt. Elias): Ezt én is támogatnám! Lófaszt nekik nem parlamenti helyet!

dr. Aullah 2010.04.25. 18:59:23

Mi volt az a hír, hogy az MDFesek nem mentek el, hogy segítsenek vagy mi? Most volt a hírekben, de az SGU új része miatt lemaradtam róla.
Én voltam ma is. :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 19:02:26

Meg lennének még egyéb ötleteim is, itt van például az értelmi-tájékozottsági alapú cenzus.

Horizont 2010.04.25. 19:04:09

@El Topo (Sgt. Elias):
Na most kivételesen teljes mértékben igazat kell adjak magam is így gondoltam. Hozzátéve, hogy azért ici-pici "kövéres" elszólás azért volt adócsökkentésről. Lehet, sok ember rájött, hogy a kánaán mégis odébb van, és otthon maradtak vagy kirándultak ebben a szép időben. Mi is bográcsoztunk ugyan, de elmentünk becsülettel szavazni, mert itt még nagy a tét. Fideszes, MSZP-s, Jobbikos párharc. Izgalmas. Lesz.

jozicsenko 2010.04.25. 19:06:47

@zero: nézd: ha lopni akarnak, lopni fognak -akár új kocsi a cél, akár óriás plakát vagy egy 20 emelet magas óriáshirdetés...

mondanám a kontrollt, de épp ezen a blogon írták le ezerszer: van olyan dolog, aminek a rendőrség nem megy neki: a politika és a cigányság (iiletve most fordult a dolog, talán)

mindegy, jó szorakozást!

ui: azrt Szanyikapitányra kiváncsi vagyok :-)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 19:06:53

@Horizont:

Először is a fideszes-jobbikos-mszps az nem párharc, hanem inkább egy jóféle mexikói felállás.
A kövéres elszólás az meg szerintem szándékos volt. Amennyi szavazatot vitt, annyival megkönnyíti a dolgukat az elkövetkezőkben.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 19:12:17

Azt mondja a zindex:
"Csak a sajtó vehet részt a Jobbik eredményváró rendezvényén. Az imént két idős hölgyet hazaküldtek, mondván, a sajtó regisztrált munkatársain kívül csupán ötven meghívott vendéget engednek be az eseményre. Vona Gábor várhatóan kilenc-fél tíz körül tart sajtótájékoztatót, előtte, fél nyolc körül Balczó Zoltán, a Jobbik EP-képviselője beszél majd."

Mi a jóisten folyik itt?

2010.04.25. 19:15:10

Itt FIDESZ-MSZP-LMP maradt, nekem a szar különféle módozatai. Viszont láthatóan aktívak voltak a nyugdíjasok az utcában, így féltem nem szavazni. Ugyanis nálunk van a híres Szanyi kapitány...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.25. 19:17:19

Szerintem is tök felesleges a 2. forduló. Első fordulóban valaki mondjuk 6x %-os részvétel mellett szerez 49%-ot. Jön a 2. forduló, ugyanaz az ember 4x%-os részvétel mellett nyer mondjuk 42%-al. Az egész egy marhaság. Egy forduló aki mer az nyer, kész vége. Lehet kormányozni, vagy alkudozni....

jágör68 2010.04.25. 19:18:10

Remélem csak azok maradtak otthon, akik nem fizetnek adót, nem dolgoznak/ tak soha.
UFF!

twitter.com/hangthebankers

qwertzu 2010.04.25. 19:28:36

"és a kétharmad pár fős többséggel amúgy is csak matematikailag lenne meg, gyakorlatban nem lehetne megvalósítani." Mert? Az a pár főt bőven elég. Kb vagy 4 szavazásra összerántani.

CommanderCool 2010.04.25. 19:28:44

Azért az 50% körüli részvétel sem alacsony, sőt! Csak hozzászoktunk hogy a magyar 4 évenkénti országgyűlési választásokon ilyen 65% körüli vagy feletti részvétel van első fordulóban (ez nagyon nagyon magas arány). Persze maga a két forduló meg a listás-egyénis dupla szavazás is hülyeség ettől függetlenül.
Fel kéne osztani az országot mondjuk 150 részre, a 150 részben részenként minden párt 1 emberrel indulhat(a kopogtató cédulát meghagynám , ezzel lehet kontrollálni hogy nehogy minden idióta pártot alapítson és induljon, aztán ha szerez 1%ot is netán és bár nem jut be, valamilyen támogatásra jogosult legyen), 1 forduló, mindegy milyen részvétel mellett mindegy milyen arányban kapják a szavazatot , aki a legtöbbet kapja bent van a többinek viszlát, és így 150 fő bent is ülhet a Parlamentben (persze ehhez először meg kéne felezni a képviselői létszámot...de még erre sem képesek, nem hogy a választási rendszeren szabni egy nagyot.)

Furamadár 2010.04.25. 19:34:38

Botoxbanya, kezdhecc RETTEGNI! :P

órarugógerincű felpattanó 2010.04.25. 19:35:45

@qwertzu: Így van. Jelen állás szerint 4 szavazáshoz kell kétharmad. De legyen évente négy szavazás, azt akár össze lehet időzíteni egy napra. A többi alkalommal meg van egy sima erős többség.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 19:36:06

@Gunther:

Hátugye, Edelény... az ország egyik szellemi fellegvára.:)

Homeoffice 2010.04.25. 19:38:41

@El Topo (Sgt. Elias):

:)
Hát igen. Az ország intellektuális szöglete... De EZ is Magyarország :)

2010.04.25. 19:42:15

Ma egész hosszú híradás volt a Bayer3-on a választásról.
Utana nem győztem magyarázni, hogy az, hogy Jobbik nem csak azt jelenti a magyar nyelvben, hogy beste, hanem, hogy rechte, mert az nálunk gleiche wort.

Hogy Orbánt be vágák Ok, hogy Vona nyilatkozott, Ok, de Bauer miért? Egyáltalán ki a fasz az a Bauer?
Most nem akarok a Kurucos paranoiával élni, hogy a zsidó média?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 19:43:15

@órarugógerincű felpattanó: @Gunther:

Naná, hogy a gumikalapács.:) Miért, mi mással tudott volna hatni a választóira ez a toprongy?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 19:49:03

Dúró Dóra külön szolgáltatásban részesíti a jobbik meghívott vendégeit.:D
És ha Emőke megtudja?

2010.04.25. 19:49:24

Én örülnék ha Oszkár nyerne, mert elég ganaj volt a pártja vele.
Igaz nem is mertek ellene komoly ellenfelet indítani.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 19:52:34

@Frengi:

Ezen nagyot röhögtem: "A Vörösmarty téren a tömeg egy része megtapsolta Molnár Gumikalapács edelényi eredményét, de aztán észbe kaptak."

qwertzu 2010.04.25. 19:52:41

Basszus Szanyi csak 2 szavazattal van lemaradva. Célfotós lesz.

Homeoffice 2010.04.25. 19:54:47

@qwertzu:

Tg-n egy fickó szerin t Szanyi kapitány fordított. 16+ neki

Marcellusca 2010.04.25. 19:57:08

@El Topo (Sgt. Elias): Ábszolúte igazad van.
És a következő kommenteddel is egyetértek.

A listás szavazás monnyon le! :)

qwertzu 2010.04.25. 19:59:18

@Gunther: És tényleg bazz. Gecibe.

arlequin 2010.04.25. 20:01:14

@El Topo (Sgt. Elias): az lmp nagyon is tudja, ne aggódj. ;-)

suski 2010.04.25. 20:04:54

nem hiszem el, hogy Szanyi meg tudja nyerni....
Ezeket tényleg a cirkuszban kéne mutogatni!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.25. 20:06:17

Szanyi ha nyer, képviselő lesz ...sosem szabadulunk meg tőle ...

qwertzu 2010.04.25. 20:06:52

És Szanyi be fogja húzni. Na ezt nem vártam.

suski 2010.04.25. 20:06:58

LMP-sek átszavaztak Szanyira???? Erre a mocskos szarházira??

2010.04.25. 20:07:03

@suski: éreztem én, ld. 2010.04.25. 19:15:10 kommentem.
ÁÁÁÁÁ, segítség !!!

feriboy 2010.04.25. 20:07:11

Szanyi behúzza bammeg, hát beszarok!!!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 20:08:09

@zero:

Míg a halál el nem választ!:D

Homeoffice 2010.04.25. 20:11:33

LOL lehet, hogy a Yamamoto mégsem süllyed el?

f.m.j. 2010.04.25. 20:12:30

A Szanyi meg addig picsogott, hogy meg lesz neki... ekkora férget...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.25. 20:13:13

Meg telebaszta a kerület oszlopait a mocsok tábláival.

Zigi 2010.04.25. 20:14:41

@feriboy: @Gunther: Meg fog fordulni Szanyi körzete, mert ott ahol "átszavazók" voltak, még nem végeztek a számolással.

Marcellusca 2010.04.25. 20:14:57

@Gunther: Remélem ma is Totyára szavaztál! :))))))))

Illúzióromboló kockacukor 2010.04.25. 20:16:24

Azt mondjátok, meg, hogy mi van a 13. ker-ben? Rózsadomb? Vagy mér ragaszkodnak ezek ennyire? Központi nyugdíjasotthon? Nemértem, nemértem. Vidéki vagyok, biztos azé.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 20:16:34

@Noname Cowboy:

Megnézem én azt a választót, amelyik plakátra szavaz...

ketroot 2010.04.25. 20:16:42

Szanyi kapitáááááááány.... Ájáájájjáj...

esef 2010.04.25. 20:16:54

A Szanyi egy rohadék tetű, kommunista zsidó. Mindenre képes a szemétdombi hatalmáért. (lásd 2002-ben a MIÉP-es jelölt megveretése) Akik megszavazzák, megérdemlik...

fairi 2010.04.25. 20:17:34

13.kerület igazi fellegvár,nincs olyan dolog ami meg tudja rendíteni a kerület hűségét :):)

mutter adott egy ezrest ha Szanyira ikszelek,mivel jobbik nem volt a választókerületben és az eredmény sokat nem oszt és szoroz..elcsábultam:(

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.25. 20:18:33

@El Topo (Sgt. Elias): Háát nem a plakátra! Csak hát ugye az értelem nem éppen erőssége a szavazóinak!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.25. 20:18:40

@fairi:

remélem az ezrest eltetted, és nem húztad be szanyira az ikszet ...

suski 2010.04.25. 20:20:30

@esef: de Szanyi megérdemelte volna, hogy csúnyán pofára essen...

ketroot 2010.04.25. 20:20:34

Na a nol.hu-n már indul a rettegés...

fairi 2010.04.25. 20:20:47

nem anyám bekiabált mikor az lmp-re akartam ikszelni hogy nehogy...
én a sarokban ikszeltem,fülke foglalt volt...

Marcellusca 2010.04.25. 20:21:25

@Illúzióromboló kockacukor: Angyalföld, Újlipótváros.
Volt munkás kerület, megmaradt régi bérházakkal és abban lakó öregekkel, majdnem belváros, némi zs.dó beütéssel. :)))

Lone Wolf 2010.04.25. 20:21:32

No, úgy tűnik megvan a 2/3!

"Kedves" MSZP lehet félni. Mert Ma SZoPni fogtok!

suski 2010.04.25. 20:22:21

már csak 2 százalékkal vezet a féreg..

f.m.j. 2010.04.25. 20:22:45

Viszont Molnár Gyula vesztett... az meg mindenképpent féreg :)

Zigi 2010.04.25. 20:22:59

@Zigi: De ha még sem fordul meg, akkor Angyalföld a következő négy évben szopni fog.

fairi 2010.04.25. 20:23:45

házunkban hatalmas "retteges" lett mikor a Szanyi a második lett..
elsőn ellenálltam a családi hagyománynak és kettő iksz a jobbikra, mostmár követni kellett...

Már megsajnáltam Szanyit hogy nem fog tudni márkás piát inni ha kiesik a parlamentből..

Grafithuszar 2010.04.25. 20:24:23

Na a XIII kerületről szólva: "Munkásököl vasököl, ha kell odacsap ahova köll".
Amúgy az alacsony részvétel, szerintem azt mutatja meg, hogy az igazán párthű szavazók hova szavaznak.... szóval szerintem ennek is köszönhető a Szanyi sikere.

Lone Wolf 2010.04.25. 20:24:54

Akkor most minden kedves MSZP-snek küldöm ezt a számot. :)

www.youtube.com/watch?v=_dx0qWHL7dc

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 20:25:39

@Zigi:

Ugyan miért? Csak nem azt akarod mondani, hogy a fideszesek bosszúálló fajta?:D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.25. 20:27:02

Remélem a Roma meccs nem lesz ilyen érdektelen.Viszlát!:))

Kartal (rezervált) 2010.04.25. 20:27:26

Szanyi 7959 - Szalay 7584. - ezen én is kiakadtam.

Marcellusca 2010.04.25. 20:27:45

@Lone Wolf: Úúúúú, bakker, ez mekkora kedvencem volt!!!!!
Meg a következő is.

www.youtube.com/watch?v=QNbRMG-4wAI&feature=related

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.25. 20:29:07

Szanyikapitány megnyeri a csatát, ilyen nincs......hát micsináltak a voksturisták? :)?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.25. 20:30:44

@laspalmas:

Nem mentek el ... alig voltak igazolással szavazók :S

1 Dr. Szanyi Tibor MSZP 8 704 47,40
2 Dr. Szalay Péter FIDESZ-KDNP 8 257 44,97
3 Tordai Bence LEHET MÁS A POLITIKA 1 402 7,63

Marcellusca 2010.04.25. 20:31:14

@laspalmas: Na, akkor már nyugodtan mehetek alukálni. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

neurotikk! (törölt) 2010.04.25. 20:31:15

Szerintetek hova tuntek a Jobbikos kommentelogepek?

Lone Wolf 2010.04.25. 20:31:40

@Marcellusca: Jaja! Hogy én ezekre mennyit tomboltam anno a discokban! :)

arlequin 2010.04.25. 20:33:22

@Kartal (beleszól): vazze. győzött a tibcsi?!
hurrá! vesztett a fidesz.
meghalt a nemkirály! éljen a nemkirály!

"egyedül vagyunk, tibor."

helyett

egyedül vagy...

Kartal (rezervált) 2010.04.25. 20:33:36

@Tigeri: Tudom, a Nap lehull az égről, a tengerek vérré válnak, és az örök sötétségben a Vezénylő Tábornokra felesküdött seregek terrorizálják a hős (poszt)kommunista ellenállókat...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.25. 20:34:01

@El Topo (Sgt. Elias):

:)

"Morvai Krisztina is megérkezett a Jobbik eredményváró rendezvényére. Egyelőre nem nyilatkozott, de nagyon szép csillogós fülbevalója és ahhoz passzoló nyaklánca van. "

fairi 2010.04.25. 20:34:15

@laspalmas:

ez nem volt kérdés..
nincs olyan videó-hangfelvétel,esemény ami megtudná dönteni..

Töth Jóska meg nem is kérdés...

@neurotikk!:

Jobbikus szempontból érdektele...
Kérdés csak a Fidesz győzelmének mértéke volt...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.25. 20:35:00

Kik szavaztak a Szanyira?! El se hiszem hogy ennyi hülye van ott :D

Mindegy, most verheti a mellét, hogy NEKI SIKERÜLTés átszavazók voltak és wáááááááááááááá :D

Szopjon le. A 2/3 meg megvan... ...Kedves Fidesz, lehet akkor kirángatni az országot a szarból.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 20:35:26

@neurotikk!:

Megszopatta őket a saját vezérük. Ha nem igéri be nekik a kétharmadot, meg hogy kormányerő lesznek, ezek most úgy örülnének az 50 képviselőjüknek, mint majom a farkának.

szabogyula 2010.04.25. 20:36:24

Azt kivánom a Vastagbőrnek , hogy a 2/3-ad ellenére maradjon " ellenzéki " és " oknyomozó " .
Ez a lényeg .
Köszönettel , 1 szavazó .
( Olvasunk benneteket mindennap :)

CyberPunK 2010.04.25. 20:39:11

Tehát 4 évig a Fidesz azt csinál amit akar, a Jobbik veri a mellét, hogy parlamenti párt, de semmit se érnek, az MSZP Orbánozik tovább, kivéve Szanyit, akitől várhatunk még pár balfaszságot, az LMP-sek közül meg kéthetente lebukik majd egy-két tag, hogy a budiban zöldet szívtak? Csodás, izgi lesz.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.25. 20:39:20

Anti meg Kósa megkímélhette volna ettől a jónépet .

fairi 2010.04.25. 20:39:29

@ColT:

Akik az MSZP-re mint régi romantikusan gondolják..Anno munkáskerület volt,nem mai fiatalok TV-t nézik és visszamerengenek a régi korokra--Milyen jó volt mikor az MSZMP volt...
persze elhiszik amit mond Szanyi,netet nem olvasnak..
van egy fix réteg aki mindig elmegy és odaikszel ahová már 40 éve..Mint a szomszédunk..

MSZP addig nyer míg nevet nem változtat,benne van a MSZP mindegy ki van a képek,még ha egy majom lenen akkor is nyerne...

neurotikk! (törölt) 2010.04.25. 20:39:55

@El Topo (Sgt. Elias):
:D Meg mindig nehez elhinni hogy ilyen eleslato es hatarozott velemenyu szavazok ennyire hisznek a mesekben. : )
Mi lett volna itt ha a Mikulas is indul? : ))

ketroot 2010.04.25. 20:40:17

...Ibi nénje nyomja mán:) Be szép!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.25. 20:41:52

Ildiék nem tudták magukat megvédeni a haszonlesőktől ,gyááá xD

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.25. 20:42:30

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, rúgjátok már le ezt a mocskos balfasz dilettáns vén kurvát a kamrák elől! Ez már fáj! Lendvai monnyon le!!!

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.25. 20:43:11

@Szekuriti Blogger: Ehhem a kamerák elől, bár a kamrákat is tudnám használni Ildikó nénivel kapcsolatban :)

jozicsenko 2010.04.25. 20:43:28

ahhhh, botoxlady nyilatkozik

"sokat tehet a nyertes az 52%-os választói támogatottsággal" /kétharmad az mama!/

hivatkozik a saját egymillió szavazatára (a fideszt lefelé, az mszp-t felfelé dicsérei)

hups: ez mindjár sír...

nem baj mama, a nyugdíj már eleve járt neked

"bár a szavazók nem gazdagemberek"
"beleroppanhattunk volna..." (a lopásba?)
"pénzügyi problémák"/"kormányzati, morális problémák"
"szembenézni az mszp gondjaival"

jhjajjjj! mi van itt!

a legjobb: "az mszp levonja a tanulságokat" : Lendvai lemond, de a vezetőség csak felajánlja! vagyis a megszokott tánc jön: ő hátrébb, GyF előrébb lép majd

szumma: olyanok mint a bourbonok: nem tanulnak és nem felejtenek...

arlequin 2010.04.25. 20:46:08

@zero: ebből is látszik, hogy az lmp elszívta a fideszszavazókat. höhöhö.

jozicsenko 2010.04.25. 20:46:22

van kettő egyéni helyük, faszán büszkék rá, nem baj öcsém: téged megvéd a párt,még veled együtt másik 57et is

de a többieket már nem! ha loptatok, számoljatok a börtönnel!

f.m.j. 2010.04.25. 20:47:25

MEsterházy jól átköltött egyet: "a haza nem lehet ellenzék nélkül"..... hányás

jozicsenko 2010.04.25. 20:47:36

@arlequin: nem tudom, de valahogy úgy éreztem Szekeres e.t. nál, hogy ahol az lmp indult, az egyharmad megvotl

de! úgy beszélt róla, mintha az tisztán az mszp érdeme lett volna, vagyis: az mszp egyharmada az lmp miatt maradt el? :-)

Kartal (rezervált) 2010.04.25. 20:51:19

Hééé! Index címlapon vagytok xD

arlequin 2010.04.25. 20:53:45

@ColT: "Kedves Fidesz, lehet akkor kirángatni az országot a szarból."
de izibe!

@zero: én is melegen ajánlom az értelmes szemlélő helyzetét. gumikalapáccsal a fideszes üvegharangra. különben egy bolonddal szegényebbek lesztek. pedig még a topot is behoztam...

@El Topo (Sgt. Elias): "ezek most úgy örülnének az 50 képviselőjüknek, mint majom a farkának."
gondold tovább a kielégült öröm szempontjából. szerintem ez kifejezetten bölcs húzás volt vona részéről. a kukta is úgy főz jól, ha csak a gőz kis részét ereszti ki, de nem az egészet.

arlequin 2010.04.25. 20:54:35

@Kartal (beleszól): na már csak a nyilvánosság kellett. pfej. populista blógósok.

f.m.j. 2010.04.25. 20:55:09

aért ez a viktorozás borzalmas, sose tudnék ilyet tenni, ahhoz túlságosan egyedi ember vagyok, az autentikus függetlenség megtestsítője :):):))))

Illúzióromboló kockacukor 2010.04.25. 20:59:16

Ria, Ria Viktória. Sírvafakadok.
<demagógia>beszélj Viktor!!!4 </demagógia>

Horizont 2010.04.25. 21:00:27

Orbán azt mondta világsiker ez! (?)Hű miket mond még...
Hungária- kiabálják!
Vona viszont olyan szolidan csendesen beszélt.
Szanyi sorsa csak csütörtökön dől el.
Viszont Magda kikapott!! Vivát:)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 21:02:02

Még két hete a Viktor azt mondta, hogy már holnap reggel elkezdődnek a pozitív változások az élet minden területén.
Én minden esetre korán kelek holnap, hogy lássam!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.04.25. 21:04:03

@Horizont:

"világsiker": szép eufemizmus a diktatórikus túlhatalomra.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.25. 21:05:43

@.Pierre Bezuhov.: meg a barnaesőre ,mii lesz ígyh vheletekh dhemokratákhal?

Zigi 2010.04.25. 21:07:02

1900 szavazatot még mindig nem számoltak meg Szanyi körzetében, még minden lehet.

Illúzióromboló kockacukor 2010.04.25. 21:07:41

Viktor felolvasott 50 random mondatot a bullshit generátorból. Valahogy ilyen érzésem volt, a mondatok között összefüggő szövegre utaló kapcsolatot nem sikerült találnom.. :/

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.25. 21:08:25

Ajjaj, ria-ria, Hungária van, pont úgy mint Vonáéknál az első fordulóban...érzem már a mocskos fasizmus settenkedni...sőt holnaptól már meg is mutatja magát...

Horizont 2010.04.25. 21:08:27

@.Pierre Bezuhov.:
Miért az jobb volt amikor Torgyánnal össze kellett borulnia? Nincs jelentősége, hidd el! Attól ami volt rosszabb nem jöhet ezt be kell látnod még neked is. A stílusuk remélem finomodott a 8 évvel ezelőttihez képest.

neurotikk! (törölt) 2010.04.25. 21:08:55

Orban meg mindig nagyokat mond. Forradalom, vilagsiker, "a szavazok ertelmet adtak a demokracianak", ket mondattal kesobb: "rendszerdontes" (Ooo... most akkor milyen rendszer lesz?), forradalom, 20 ev sanyargatas (szerintem elfeledkezett 4 evrol), szabad vilag csucstartoi lettunk, forradalom (jajj de szereti ezt a szot hasznalni egy szavazasra), diadalra vittuk az almokat, ... aztan ujra szerenyseget hirdet.
Nagyon jol tette hogy nem szolalt meg a kampanyidoszakban, most nem lenne 2/3.
Hajjaj, beszel, beszel, beszel, beszelni es nagyokat mondani nem tud jobban senki mas. Most majd kiderul hogy cselekedni is tud e ilyen cikormanyosan es tulozva...
Ami tetszik: a gyoztesnek feladata van. Nagyon is igaz, igy legyen.

Tevedes ne essek, ma messze o a legjobb valasztas a valasztekbol.
Ennyire gyenge lett a valasztek?

Homeoffice 2010.04.25. 21:09:15

@Marcellusca:

Nah szép új világ kezdődött.:)
Erre elszáll a net:))))
Egyébként szted?:D

neurotikk! (törölt) 2010.04.25. 21:10:49

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Nah! Azert ez eleg eroltetett pahuzam, jo nagy ugras.
Amugy a skandalogepek lathatoan meg kielik magukat utoljara, egyszeru emberek orome, nem sok alkalmuk lesz a kovetkezo evekben...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.04.25. 21:11:09

@El Topo (Sgt. Elias): pozitív változások, csak nem neked. :))
a szekértolóknak osztanak koncot...

Zigi 2010.04.25. 21:12:17

A 48-as szavazókörből, ahol az átszavazók szavazhattak, még nincsenek eredmények. Két hete kb. 500 fős többséget kapott itt a fideszes jelölt.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 21:12:47

@.Pierre Bezuhov.:

Határozottan emlékszem, hogy az élet minden területét mondta. Csak nem azt akarod mondani, hogy hazudott? Ő, aki még sosem!

zsoltix 2010.04.25. 21:12:55

Vilagraszolo gyozelem, vilagcsucs, vilagsiker, blabla. Ennek most orulni kellene? Egyelore ez csak Orbaneknak jo, nem nekunk. Majd orulok, ha az orszagnak is jo lesz. Egyelore csak duma van.

Egy kicsit karcos 2010.04.25. 21:13:34

Jaj én már nagyon várom, hogy a patkó szélsőjobboldalán helyet foglaló Jobbiktól ki hogyan fog elhatárolódni, és mivel érvelnek majd, miért nem a Jobbik mellé akarnak ülni. De hát az LMP muszáj lesz bevállalni, ők a legfiatalabbak:) Az alakuló ülést adja majd a TV? Vagy bemehetek vendégként, mint Zoltaiék nemrég?

f.m.j. 2010.04.25. 21:13:47

@Horizont: az mszp-nek egyszer már volt 2/3-az szdsz-szel, akkor nem beszéltek túlhatalomról, ezt az egyet jól mondta Kósa, ha jól csinálják, nekem mindegy, ha meg nem, 4 év múlva ők is mennek19%-kal a búsba :)

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 21:14:14

@El Topo (Sgt. Elias): Én is. De csak muszájból. Holnap is felkél a nap, holnap is meló, és holnaptól is politikusok magyarázzák a gazdaságot, amihez halvány fogalmuk sincs.
Egyáltalán, mihez van egy politikusnak fogalma ?;-D

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.04.25. 21:14:53

@Blás Sailor von Wolfhausery: te csak egy újabb szarrágó vagy, a szokásos szánalmas dumával..mész a szűrőbe :D

flippant 2010.04.25. 21:15:10

@zsoltix: Örülni kell mert így totálisan övék a felelősség és nem kenhetik a sz@rt az ellenzékre. Így ha nem hozzák el a beígért Kánaánt 4 év múlva mehetnek a mszop-szadesz mellé... a szemétdombra....

2010.04.25. 21:17:40

@f.m.j.: ha nem jól csinálják, addigra mind megdöglünk! Esetleg elmehetünk Londonba wc-pucolónak. :-(

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 21:17:44

@Donna (Cara)mba:

Lopáshoz? Hazudozáshoz? Kerteléshez? Félrekúráshoz?

szabogyula 2010.04.25. 21:18:13

@.Pierre Bezuhov.: Tudod cinikusnak lenni a legkönnyübb ...
Nagyanyám szokta azt mondani : " Ennek rossz vége lessz "
1. Ha rossz vége lett , nyert , mert igaza lett .
2. Ha nem lett rossz vége , mindenki örült , senkisem foglalkozott nagyanyámmal .

Úgyhogy ne szurkolj a kudarcért .
Meg egyébként se .

Horizont 2010.04.25. 21:19:34

@f.m.j.: Gyorsan robognak az évek és egyre kevesebb a maradvány. Épp ezért egyre jobban sajnálom ha elvesznek tőlem újabb és újabb négy éveket haszontalanul. Marad a remény.....

eml 2010.04.25. 21:20:02

@flippant: És akkor utána? Jobbik? Nem szeretek masírozni!

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2010.04.25. 21:20:59

Nem hiszem el Angyalföldet... Nem baj, remélem 0,7 mp alatt fel lesz függesztve Szanyi mentelmi joga.

f.m.j. 2010.04.25. 21:21:22

@csernaja obca:

az igaz, én is úgy érzem nincs több 4 évem újabb elkúrókra), ellen sokat úgysem nem tehetek, de ebből a kettős mércéből már elegem van (ezalatt azt értem, hogy az mszp-szdsz-nek lehet abszolút többsége, az "ellenségnek" nem)
Te mitől változtál meg? Emlékeim szerint eddig nem így vélekedtél... :P

f.m.j. 2010.04.25. 21:22:07

most elszállt, vagy nem szállt? (a kommentem:))

f.m.j. 2010.04.25. 21:22:53

@Horizont: dettó ezt írtam kicsit kapkodva :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.25. 21:25:06

Azért egy sört megiszok.....:D

odin 2010.04.25. 21:25:21

Remélem ki tudják és ki akarják használni majd ezt a győzelmet mert ha nem akkor végük lesz egyszer és mindenkorra.Övék minden felelősség nincs mellébeszélés ha elqúrják. Csak attól félek hogy az elkövetkezendő években csak azt fogjuk hallani: hogy a szocik úgy elqúrták hogy mi már nem tehetünk semmit sem. Ne feledjük hogy 2006 óta fideszes többségű önkormányzatok működnek az országban és a pénz ugyanúgy folyt el mintha szocik lettek volna hatalmon.

Horizont 2010.04.25. 21:25:44

Hunvald szavazott a börtönben!:(

Homeoffice 2010.04.25. 21:27:07

LOl
Azért örülök:)))
Fidesz 2/3ad, Spallerke meg nem nyert....duplalol...
Nah megyek innét elköltözni, mert sztem ezt behintik sóval:)))) (igen 20. vk.)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 21:28:30

@Horizont:
Mondod te. Egyelőre nincs eltiltva a közügyek gyakorlásától.

odin 2010.04.25. 21:28:38

Jah meg együtt módosítottak alkotmányt mikor a képviselői költségtérítésekről volt szó. Szóval ne várjunk csodát csak azt hogy elindulunk már valamerre. Vagy nem de akkor pucolhatjuk a bakikat mert menetelni fogunk.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.25. 21:28:56

@zero: Elképesztő. Abban a kerületben az értelem hiánycikk lehet...

Homeoffice 2010.04.25. 21:30:10

@molnibalage:

Melyik vkról beszélsz? 19 vagy 20?
Mert a 20. vk ról tudok beszélni :)

2010.04.25. 21:30:17

Molnár Oszkár győzelme elég világos üzenet a cigánybűnözők seggét nyaló liberálisoknak.

dr. Aullah 2010.04.25. 21:30:47

Szanyi behúzza... ez az ország szégyene... ezek után is meglesz neki.
Nem tudom kik szavaznak ott, de aki ráXelt, az mind taigetosz pozitív.

Nem tudom ti hol néztétek, én a hírtvn, amikor a botoxlady mondta hogy lemondanak, akkor a másik nagyobb képernyőn mutatták az ellenszúrkolókat... hogy kiabáltak, meg mondták hogy: "ELKÚRTÁK!"

Aztán meg.... a Házmestert lekeverték, és adták Vonát! :D Tényleg elkezdődött a változás :D

gyilkos fűegér 2010.04.25. 21:31:35

legszívesebben lementeném az egész posztot kommentekkel, hogy két év múlva visszakopipasztozzam a pofátokba, de lusta vagyok hozzá

flippant 2010.04.25. 21:32:17

@imperial: Meg a fideszes arab kórházigazgatóknak...

2010.04.25. 21:32:36

@Aullah: a zsidók és a maszop nyuggerek szavaztak rá. Újlipót tele van mindkettővel.

szabogyula 2010.04.25. 21:32:44

Hány mentelmi jog függesztödött fel ? :)
Cinikus vagyok, de ebben benne van minden ..

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 21:33:03

@imperial:

Na, azért a kemény széljobberek kezdenek magukhoz térni.:) Mondjuk a ló megsértődne...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 21:35:15

Egyébként két hete a blogokon is mekkora élet volt, most meg elég gyér a látogatottság mindenhol.:)

dr. Aullah 2010.04.25. 21:35:42

@imperial: Igen, ennek kimondottan örülök!

jágör68 2010.04.25. 21:36:30

Gratulálok az IMF- nek 2/3- ot megszavazóknak. TAPS- TAPS- TAPS- VASTAPS!

twitter.com/hangthebankers

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.25. 21:36:34

@Aullah: Még szerencse, hogy összefutottatok, mi?:D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.25. 21:37:06

@Gunther: Melyik eredményére válaszoltam? Ezek után eltöprengek, hogy akkor is megválasztanának valakit, ha full alkesz, csalja a nejét, veri a gyerekeit és esetleg be is vallja, hogy gyilkos? Megáll az ész...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.04.25. 21:38:59

@szabogyula:
nem lesz semmiféle kudarc itt mert Mihályék mindent be tudnak adni a fanok. a balfaszságaikat is sikerként fogják elkönyvelni a pógárok

2010.04.25. 21:39:49

@Aullah: Minden EMBER örül :))

kamasuka 2010.04.25. 21:39:50

120 a különbség Szanyi és üldözője között. Szép. Ez nem lesz meg Attis!

Homeoffice 2010.04.25. 21:40:34

@molnibalage:

NAh figy öreg....
Mielőtt az emberi ész magasságaiba mész bele... nézz már Esztergomra.
A 20 vk.ban egy veterán polgármester állt szemben egy elég kezdő fickóval ,aki mögött a fidesz állt.
Egyébként Szanyi full alkesz. Nyugi.... a Fidesznél is vannak keményvonalasok:)

Zuzu Petals 2010.04.25. 21:41:11

@Jobbágy: Továbbra is bizonyos vagyok a nemi identitásomban, és abban,h a hideg kiráz a gerontofíliától, de az utóbbi két hétben két vén pics* is olyan dolgot csinált, amitől különös bizsergés fogott el. Ajj, már 3x megnéztem Ildi nénit, de még mindig óriási élvezeti értékkel bír az a felvétel.

flippant 2010.04.25. 21:46:20

@jágör68: Ne bántsd ezeket... ők aZZemberek..

szabogyula 2010.04.25. 21:47:40

Várom az átadás-átvételi leltárt .
Lesz bőven mazsolázni a VB-nek .
De ha csak arra gondolok , ( 1 példa az ezerből ) hogy a Budapesti rendőrség egyértelmüen hátrányos feltételekkel " lizingeli " a 300 db rendőrautóját ...hát....
Mennyit soroljak ??
...
Asszem nekünk is össze kéne irni a kivizsgálásra váró ügyek listáját .

Disznó Úr 2010.04.25. 21:48:59

Most szemmel láthatóan is igazolást nyert, amit lakóhelyem kapcsán a mindennapokban mindig is éreztem. Az egész országban csak itt tudott egyéni mandátumot szerezni az mszp. Itt viszont telibe talált (kivéve ugyebár az Újlipótváros dél csücskét, ami az V. kerülethez tartozik, de ugyebár ez a terület sem kifejezetten az izzó lelkű nemzeti szavazók lakhelye).

Már nem először írom: ez meg is látszik a populáción. Ez tényleg egy rezervátum. Meghívok mindenkit kedvenc játékomra: a Lehel piacon átügetve találj 10 embert, akinek az arcán tükröződik valamiféle jóérzés/értelem.

A XIII. kerület nem rés, hanem erős bástya a kommunizmus falán.

Zuzu Petals 2010.04.25. 21:49:05

@Aullah: Jee. Ezt én is láttam, és visítva röhögtem. Megböbbentő a hasonlóság, meg kell hagyni...

Higany 2010.04.25. 21:55:04

Azért óvatosan ezzel a "matematikai 2/3", meg azzal, hogy "gyakorlatilag nem valósítható meg".
A szocik 2 évig kisebbségben kormányoztak és nem lehetett őket kifüstölni. (Köszönet illeti ezért Janit és barátait, de biztos vagyok benne, hogy hasonló erős jellemeket lehet majd találni a Fidesz frakciót kívülről erősítendő...)
A 2/3-os törvények közül van amihez az összes képviselő 2/3-a kell, meg van amihez a jelenlévők 2/3-a.

2010.04.25. 21:55:50

@flippant: "A művelődési házban, a vesztes Daher Pierre (Fidesz) rendezvényén megjelentek négyötöde roma volt."

No comment...

Frontin 2010.04.25. 21:58:23

@Disznó Úr: Szegény! Azért van remény, nézd meg pl. Miskolcot, a vörös bástyát, vagy akár Szegedet. A XIII. kerben is lesz változás, ahogy kihal a régi gárda. Emiatt ne költözz el. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.25. 22:00:33

'estét faschiszta csőcselék :)

tessék mondani, most rettegni kell a 2/3 miatt, vagy örülni neki?

én a magam részéről kb beleszarok, mindenesetre az efftásak befosása az örömmel tölt el. :)))

Amit 100%-ban maguknak köszönhetnek!

jóccakát!

szabogyula 2010.04.25. 22:00:53

Az viszont tényleg nagyon fáj , hogy mindezt GyF végignézte a 206 cm-es plazmatévéjén , és holnap reggel elmegy szabdlábon futni a budai hegyekben , ,
és élvezi a szabad nap sugarait ..

Zuzu Petals 2010.04.25. 22:01:28

@Higany: Szerintem gyakorlatilag megvalósítható. Van olyan, h a munkaadó azt mondja,h nem vehetsz ki akkor épp szabit, amikor akarsz, meg olyan is van,h beteget jelentesz, de sürgős meló miatt behívnak kicsit,h lerendezd azokat a dolgokat, amik hozzád tartoznak. Kb. az nem tud ott lenni, aki kórházban fekszik, a többiért meg küldethetnek kocsit a szavazásra, és 5-en még így is hiányozhatnak... De egyébként is szeretik egymás gombját nyomkodni amúgy. Meg fogák oldani.

Homeoffice 2010.04.25. 22:01:56

@Seduxen:

Csá Főnök!
Mi lesz itt:)))
Mi be fogunk szarni a munktától:D

eml 2010.04.25. 22:11:34

@Disznó Úr: Ezért tudott nyerni a Kalapácsos Ember.

cometneni 2010.04.25. 22:11:37

Ne haragudjatok, eláruljátok, h Szanyi miért kapitány? tényleg fogalmam sincs, ezért a kérdés. egyébként meg akárki nyert is, holnap ugyanúgy dolgozni kell, és a kenyér sem lesz olcsóbb.

eml 2010.04.25. 22:14:14

@cometneni: Óóóóó, merj nagyot álmodni! Holnap már kenyér sem kell (csak el ne rontsam a gyomrom a kerítéssel).

Taktikai Atompingvin 2010.04.25. 22:15:10

@cometneni: www.youtube.com/watch?v=cz9IjlgCuHQ&feature=player_embedded
Shalom szélsőségek! Kétharmad megvan, ma este móóka holnaptól vértizzadás.

arlequin 2010.04.25. 22:15:53

@odin: egyetértek

@gyilkos fűegér: te még reménykedsz? höhöhö.

@Seduxen: rettegve kell örülni. ilyen egyszerű kérdést sem tudsz megoldani? ha a seduxen nem műxik, dobj 2 xanaxot. rögtön tudni fogod, hogy mit kell csinálni. bedobni egy...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.25. 22:20:35

@arlequin: na azt biztos nem. Pénteken én kb az egész idei alkoholmennyiséget magamhoz vettem. És szegény @Gunther: meg, hajjaj :))))

Gunther: nem lesz itt semmi meló. Alkotmány, és összes jogszabály hatályon kívül helyezve, Viktor királlyá koronázva a Duna jegén. Te nem olvasol kaccsolatot? :))

Arp1 2010.04.25. 22:21:36

"Orbán Viktor világsikert lát"

Hogy a zindex még ezen a napon se képes pozitív címet kitenni. Remélem OV kőkemény médiadiktatúrát csinál és ráncba szedi őket.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2010.04.25. 22:21:50

@neurotikk!:
pl. nem a monitor előtt gubbasztanak +23 Celsius fokos külső hőmérsékletben, hanem rázzák a bográcsot benne a turulpörkölttel.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.25. 22:23:59

@Gunther: Szóval azért, mert Sztálin egy veterán diktátor volt, attól te rá szavaznál, ha lehetne. Milyen kavlitása és gerince vagy szanyikámnak...?

cometneni 2010.04.25. 22:25:35

Köszi! amúgymeg a Viki koronázásához annyit,h egyszer már megúsztatta a koronát, lehet, az volt a próbaút...

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.04.25. 22:31:24

Megvan a Fidesz 2/3 -ad, ezek után fel kell tűrni az ingujjat és nekilátni a szarlapátolásnak.

És nagyon bízom benne hogy a romeltakarítás nem abból fog állni hogy az MSZP-s tolvajok helyett Fideszes tolvajok lopják a közpénzt.
Bár szerintem ezt a Fiúk is tudják hogy nem nagyon lehet mutyizni, mert az embereknek tele a hócipője az enyveskezű politikusojból.

legeslegujabbkor 2010.04.25. 22:36:22

Én a szomorúságot is láttam Orbán Viktor szemében, hogy nem mondhatta ki: Megnyertük az előrehozott választásokat!

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 22:41:26

@El Topo (Sgt. Elias): A mai magyar átlagpolitikus az általad felsorolt négy tevékenységhez igen jól ért, de ha csak háromhoz, nekem az is bőven sok(k).

arlequin 2010.04.25. 22:43:31

@Seduxen: alig várom, hogy vmi tisztességes alkotmányszerkezetet tegyenek elénk. a korrupt alkotmánybíróságot elzavarják kukutyinba zabot hegyezni. lecsukni az összes mszpést és szdszest. meg egy pár fideszest. satöbbi. ha orbán nem él a helyzettel, akkor pokolra jut. a vicces, hogy ezt ő is tudja. de egy pintérrel? höhöhö. csak csinálják. alig várom. vagy pusztuljanak bele.

jpmjpm 2010.04.25. 22:44:51

Annak örülök, hogy az egyéni mandátumokból csak 2 jutott (tudom, hogy Szanyi helye még nem biztos, de azért borítékolhatjuk) az MSZP-nek. Én csak arra lennék kiváncsi, hogy a 13. kerületben annyira jóélni, hogy mindkét MSZP-s ott jutott be? Vagy mi a fene van ott? Valaki világosítson fel pls.

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 22:46:16

@Taktikai Atompingvin: Ilyen se volt még: nem tudom, most örülök vagy nem örülök a jobboldali 2/3-adnak?
Abban hogy nekünk, aktívaknak továbbra is: hajrá, magyarok, na ezt például értem is és tudom is:(

Disznó Úr 2010.04.25. 22:46:31

@cometneni: Hasonló primitív megnyilvánulásokkal már tele van a padlás. Borosbocsi, hetihetes.
Ostoba és aljas blaszfémia a Szent Koronával kapcsolatban ez a viccelődés.

Megvolt a kommentre a reakció, lehet menni a pénztárhoz a kapcsolat-nál. Már a múltkor is volt egy hasonló nénike.

Taktikai Atompingvin 2010.04.25. 22:47:08

Na akkor a Sötétség seregeinek. Az első ülésnap :)
www.youtube.com/watch?v=NHETHsG0WVk

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 22:49:18

egyébként faszaság lesz

4 évig ellenzéki lesz az egész ballib média ....
cakkpakk
(jóóó Lakat T Csársz ... nem média, illetve nem eleme)

még a heti hetes is ellenzéki lesz
hurray

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 22:50:47

váj jánk fajkasházyy + a többi pajti

neurotikk! (törölt) 2010.04.25. 22:55:43

@Arp1:
Ennel mi a pozitivabb? Hogy a zold emberkek is sargak lesznek mostantol es a Felcsutnak szurkolnak?

Amugy nana, hogy rendet rak minden nyilvanos mediaban, mint ahogy korabban elkezdte. Nehogy mar azt mondjanak itt osszevissza az emberek nyilvanosan ami eszukbe jut, csakis a helyeset szabad mondani. Plane nem a kormalyt kritizalni, a kormany minden magyar embert kepvisel. Mindet! Lathatjuk a szavazatokbol, es Viki is megmondta! Egyseg van a kurvaistenit! Az emberk es a kormany egy! Legitimaciot kapott vagy mi! Aki a kormanyt kritizalja az az egyseges Magyarorszagot is, az a rend elleni izgato szemely, az pedig nagyon rossz dolog!
Egyertelmu hogy uj sajtotorveny kell. Es ujra igazi Kiralyi Televizio, mint a regi szep idokben.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 22:57:52

@arlequin:

pintért máshol megírtam.
pintér a szívem csücsökje
:DDD

arlequin 2010.04.25. 23:00:11

@Disznó Úr: te minek foglalkozol hülyékkel gyesznó koma?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 23:00:56

godfather for president
keresztapa for belügyminiszter

Disznó Úr 2010.04.25. 23:04:13

@arlequin: Igazad van, de szerettem volna ha keres..... Ha már úgysem lesz olcsóbb a kenyér. Malachoz hasonlatos heves vérmérsékletem átveszi az irányítást:) Pedig tudom, a trollok...

Taktikai Atompingvin 2010.04.25. 23:05:59

@Donna (Cara)mba: Kemény időszak jön, de szerintem legalább megyünk valamerre.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.25. 23:13:47

Hát bazmeg, ez a nyomorult féreg Szanyi csak összecsalta magának. H I H E T E T L E N. Ezek nem olvasnak se újságot, se V'bőrt?

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 23:13:50

@Taktikai Atompingvin: Én is ebben bízok. Rá is mondom az áment.
Aztán meg elmegyek lefeküdni.

Jó éjszakát Neked és a többi bagolynak is!

órarugógerincű felpattanó 2010.04.25. 23:21:25

Hehe, végül tizenhat százalék lett az mszp :D Elindultak az szdsz-i úton.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 23:23:00

@Donna (Cara)mba:

20 éve kb egy rendes 2/3-os törvényt nem sikerült rendesen megcsinálni/átvinni a rendszeren.,..

szóval
azóta be van fagyva az egész...

arlequin 2010.04.25. 23:23:24

@szorokin: úgy legyen. úgy-úgy. végülis megköszönhetjük, hogy csak pintér, nem pedig sintér.

@Disznó Úr: a trollok jó fejek, csak magas hőfokon nem tudnak gondolkozni. ez a szilícium-alapú életformáknak a 'hibája'.

@KuKori: nem csalt össze semmit. csak ennyire buták és ennyire utálják a zorbánt/fideszt.

suski 2010.04.25. 23:31:21

@molnibalage: "Melyik eredményére válaszoltam? Ezek után eltöprengek, hogy akkor is megválasztanának valakit, ha full alkesz, csalja a nejét, veri a gyerekeit és esetleg be is vallja, hogy gyilkos? Megáll az ész... "

hát ha jó elvtárs, akkor biztos..

jpmjpm 2010.04.25. 23:35:00

Egyébként azt nem értem, hogy Orbán hogy is érti a világsikert. WTF??

Ezt majd 4 év múlva mondja és akkor örülünk mindannyian.

Zigi 2010.04.25. 23:40:46

Összeszámolták az "átszavazók" szavazókörét Bp 19. vk-ben. Már csak 124 szavazatnyi előnye van Szanyinak. Az utolsó szavazókört csak csütörtökön, a beérkező külképviseleti szavazatokkal együtt számolják át. Az lenne az igazi csattanó, ha ekkor fordulna meg az eredmény Szalay Péter javára.

dr. Aullah 2010.04.25. 23:42:25

@jpmjpm: Úgy mondta, mintha már kihúzta volna az országot a szarból. Nevetséges. Még el sem foglalták a helyüket, de már teljesen ellent mondanak az ígérgetéseiknek!

arlequin 2010.04.25. 23:43:14

@jpmjpm: világsiker? úgy, hogy ilyen kiszeretett 'demokráciában' sehol nem létezett, hogy vki 2/3-al nyerjen. ez tényleg világsiker. meg is ijedtek tőle jópáran. remélem orbán nem. gatyát fel.

Arp1 2010.04.25. 23:43:44

@neurotikk!: Nem alapvetően rossz amit írnak, hanem ahogy írják. Mindig van benne valami elégedetlenkedés, sunyi hanghordozás, kárörvendés. Ez visszataszító. Olyan is van, hogy a cím hatásvadász, teljes ellentéte annak ami a cikkben rendesen le van írva. Sunyik, na. Egy tiszta rendszerben úgy kellene, hogy a zindex is nyíltan vállalja fel az oldalát. Aztán vállalja a következményeket tisztességgel, nem itt sunyi címekkel borzolják a kedélyeket.

Amit a ballerek csináltak Király TV-ként és Napkelte műsorcímmel, az a szöges ellentéte. Annak semmi alapja nem volt, de még finom b*ogatásnak se lehetett mondani, olyan alapvetően hazug volt. Amióta kiebrudalták a baller rettegőket, azóta egész nézhető, szoktam is nézni. Ugyanazt a hazugsággyárat megcsinálni jobb oldalról semmi értelme. Az már most jól van ahogy van, csak ez a zindex sunyiskodik még itt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.25. 23:43:51

@arlequin: Hát akkor nekik pedig szopóág lesz négy évig...

Egy kicsit karcos 2010.04.25. 23:45:28

@szorokin: jó lenne, ha arra használnák a kétharmadot, hogy visszaaják a Zembereknek a döntés jogát az alkotmányt, a nemzetközi szerződéseket és a köztársasági elnök személyét érintő kérdésekről, a többi 2/3-os törvényt pedig felesre minősítenék át. A 2/3-os törvény demokráciában olyan, mint a tizenharmadik hónap a kronológiában.

Arp1 2010.04.25. 23:56:06

@jpmjpm: Mindig azon hőzöng a magyar, hogy mennyire nem képes a fajtája összefogni. Hát most itt van, most összefogott.

gudmen 2010.04.25. 23:56:35

index.indavideo.hu/video/A_Fidesz_egyharmada_is_kartekony_volt/

Hajos nyugodtan visszakerülhet a pártmunkás-tablora, nem élt a megelölegezett bizalommal..

Egy kicsit karcos 2010.04.26. 00:13:35

Egy kisebb összeállítást készítettem azokról a jeles, új képviselőkről, akik, khm, a leginkább hajlamosak lehetnek majd olyan tevékenységet végezni, ami ezen blog sztárjaivá teheti őket. Én kérek elnézést, ha túl hosszú lett a lista. Szóval:

Dr. Baja Ferenc (MSZP) országos lista
Dr. Bárándy Gergely (MSZP) országos lista
Boldvai László (MSZP) területi lista, Nógrád
Burány Sándor (MSZP) területi lista, Budapest
Farkas Flórián (Fidesz-KDNP) területi lista, Budapest
Gyurcsány Ferenc (MSZP) országos lista
Dr. Hiller István (MSZP) országos lista
Dr. Illés Zoltán (Fidesz-KDNP) Budapest 8.vk.
Kiss Péter (MSZP) országos lista
Dr. Kolber István (MSZP) területi lista, Somogy
Kovács László (MSZP) országos lista
Dr. Kövér László (Fidesz-KDNP) területi lista, Zala
Kubatov Gábor (Fidesz-KDNP) területi lista, Budapest
Dr. Kupper András (Fidesz-KDNP) Budapest 17.vk.
Dr. Lamperth Mónika (MSZP) országos lista
Dr. Lázár János (Fidesz-KDNP) Csongrád megye 6.vk.
Lendvai Ildikó (MSZP) területi lista, Budapest
Mandur László (MSZP) országos lista
Meggyes Tamás (Fidesz-KDNP) Komárom-Esztergom megye 5.vk.
Németh Zsolt (Fidesz-KDNP) területi lista, Budapest
Nyakó István (MSZP) országos lista
Pokorni Zoltán (Fidesz-KDNP) Budapest 18.vk.
Puch László (MSZP) országos lista
Rogán Antal (Fidesz-KDNP) Budapest 7.vk.
Dr. Semjén Zsolt (Fidesz-KDNP) Bács-Kiskun megye 7.vk.
Dr. Steiner Pál (MSZP) területi lista, Budapest
Dr. Szekeres Imre (MSZP) területi lista, Jász-Nagykun-Szolnok
Szijjártó Péter (Fidesz-KDNP) területi lista, Győr-Moson-Sopron
Dr. Ujhelyi István (MSZP) országos lista
Dr. Vadai Ágnes (MSZP) országos lista
Dr. Veres János (MSZP) területi lista, Szabolcs-Szatmár-Bereg

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.26. 00:22:40

Nawazzeg, a piroslap.blog.hu-n elindult a sírás-rívás. Persze a zelempé a hibás, mer' nem vót elég udvarias az elvtársakkal. 8 év elQrt poiltikája, a korrupciós botrányok cunamija, a fatuskókra-minikilátókra-síkalagutakra eltapsolt adóforintok és EU-támogatások mind-mind nem számítanak. De az a köcsög LMP, az igen! Merugye, idézem:

"Nos az MSZP szavazók döntő többsége nem volt birka, akit zavart volna az LMP kicsit udvariatlan reakciója a visszalépésre és a Fidesz kétharmada ellen támogatták az LMP jelöltjeit. Azonban valóban nem mind ment el. Ha az LMP ügyesebben vagy barátságosabban reagál, akkor talán elmentek volna és néhány aktivizálódó szavazóval együtt nyerhettek volna."

MSZP szavazó =/= birka? LOOOOL

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.26. 00:30:26

@Arp1: Rohadtul egyszerű: nem olvasol Indexet. Én ezt teszem és bevált:).

2010.04.26. 00:32:47

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): a piroslapos komcsik kinek a farkát szopják, hogy minden nap kirakják őket címlapra?

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.26. 00:41:52

@imperial: :DDD

Volt már ott a Vbőr is a 2 forduló között jópárszor. Bár, a posztok színvonalát összehasonlítva, igazad van. Én sem értem.

Imént kommentelt be nekem egy srác Fideszes mutyikat a fideszfigyelőről - 1998-2002 közöttieket. Szerintem ő nem érti, hogy miért röhögöm ki. :D

Lone Wolf 2010.04.26. 00:54:33

@Egy kicsit karcos: Érdekes hogy a 31 fő közül az ;

59 fős MSZP frakcióban van 19! Gengszergyanús. (minden 3-dik)

Míg a 262 Fideszes közül van 12... ( minden 21-edik...)
És ezek nagy része az MSZP szerint gyanús, az MSZP szavahihetősége megy ugye?

Egy kicsit karcos 2010.04.26. 00:56:31

@Lone Wolf: félreértesz, ezek nekem gyanúsak.

Lone Wolf 2010.04.26. 00:59:14

@Egy kicsit karcos:

Javarészt azért mert "valakik" azt mondják hogy gyanúsak. Nem?

de tökmindegy. az arány önmagában is árulkodik arról, hogy melyik párt milyen. ;)

Arp1 2010.04.26. 01:02:55

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): "LMP udvariatlan fogadtatása"

Haha. Szóval a kommerek így beszélnek azokról akikre nem tudják ráhúzni hogy jobbosok, szóval akik nem olyanok akiktől semmi jót különben se várhatnának. Akik ugyan nem szövetségeseik, de akikről finomabban, választékosabban kell fogalmazniuk.

eml 2010.04.26. 01:20:49

@Lone Wolf: Változni fognak az arányok, sajnos.

Rwindx 2010.04.26. 01:28:54

Mindenhol ezek a jövendőmondók, ha előbb aktivizálják magukat talán még az előző 8 évet is elkerülhettük volna...

neurotikk! (törölt) 2010.04.26. 01:50:37

@Arp1:
Jah, ertem.
Az Index tenyleg egy kis sunyi hatasvadasz bulvarlappa valik.
De ezt a sunyisagot en betudnam a kicsinyes hatasvadaszkodasnak.
Partfuggetlenul.
Egy media pont addig hiheto egyebkent amig a leheto legelfogulatlanabb. A legjobbak igyekeznek partatlanok lenni, jobb ha nem allnak ki erzelmileg semmi mellett, mindenrol objektiven beszelnek.
Nem mondom hogy az Indexnek sikerul jonak lenni, de nem szokasa kiallni dolgok mellett, megszolal ilyen is olyan is, hirek innen is onnan is, a kicsinyes piszkalodas a stilusa, ennyi. Aki jobb celpont az ilyenre, az tobbet kap.

Nem hinnem, hogy az Index bevallaltan balos lenne. Piszkal akit jobban lehet, marmint kicsinyesen lehet, kesz.
De egyebkent egy sajto a velemeny szabdsaga es a fuggetlenseg eszmejenek kovetese miatt mindenkepp a liberalis elvekhez all kozelebb ohatatlanul is. Idealis esetben. Es erzekenyebben reagalnak a konzervativ beszolasokra.
Bevallom nekem tetszik ahogy sok jobboldali dolgot kifiguraznak, de nem keruli el a baloldal sem a sorsat. Csak a jobbosoknak ohatatlanul rosszabbul esik a jobbos piszkalodas, na meg konnyebb celpont is.
Tulreagaljak es belemagyaraznak itt olyat is ami ott sincs.

A Kiralyi TV pedig Fidesz talalmany. Francnak kellett folytatni a szar hagyomanyt.

Krikri 2010.04.26. 06:15:19

Nem védem az Indexet mert időnként borzalmas, pártos és ellhallgat, de mai kis cikk a nagy választási hírek alatt:
index.hu/gazdasag/2010/04/25/az_aram_beszerzesi_ara_csak_harmada_a_vegfelhasznaloinak/?rnd=735
ez azért vastagbőr érdemrendes (tavaly a fidesz is megszavazta, egyhangúlag, hogy fizessük csak a termelőknek az eszközök árát továbbra is, amit már rég kifizettünk nekik..)

Lone Wolf 2010.04.26. 06:16:55

@Rwindx: "Mindenhol ezek a jövendőmondók, ha előbb aktivizálják magukat talán még az előző 8 évet is elkerülhettük volna..."

Pont hogy nem... inkább még mindig itt lógna a nyakunkon az MSZP

-Elvégre ha egyformák, akkor nem tökmindegy hogy ki van hatalmon? Akkor már inkább maradjon a legutolsó bagázs. Igaz hogy Sz*r, de legalább már megszoktuk őket...

Tipikus rosszfiús húzás ezzel etetni a jónépet.

-Nem baj, hogy mi gazemberek vagyunk, majd lehúzzuk a másikat is magunkhoz a sárba, és ha már nem látják közöttünk a különbséget, azt csinálunk amit akarunk.

ők már csak így gondolkoznak...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.26. 07:05:02

'reggelt náczik!
bazz, kinézek reggel az ablakon, és mit látok? a ház előtti játaszótér így néz ki:

utazas.sk/wp-content/uploads/2010/02/kolb%C3%A1sz.jpg

Viktor-Viktor!!

Lone Wolf 2010.04.26. 07:19:09

@Seduxen: :)

Aszittem hogy neked is feltűnt a nap átalakulása. Narancs lett belőle! XB

eszkep 2010.04.26. 08:01:46

@neurotikk!: "Nem hinnem, hogy az Index bevallaltan balos lenne."

Érdemes megnézni az archívumot a következő bontásban: 2000-2002, 2002-2006.
Vagy érdemes megnézni a blog-ajánlót. A bevallottan MSZP által üzemeltetett fideszfigyel és piroslap napi rendszerességgel volt kint a főlapon. Vastagbőr havonta egyszer.

Lone Wolf 2010.04.26. 08:16:48

LOL! A szürkekardigános sem sokat ült a romokon. Már nekiállt az áskálódásnak.
hvg.hu/velemeny/20100425_kiut_fidesz_sajto_media

Kovpet 2010.04.26. 08:25:32

Tessék mondani kolbászból van már mindenhol a kerítés?
Én panelban lakom albérletben így nem tudhatom. Valaki adhatna pár falatot belőle, akinek sok a kerítése :).

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.26. 08:25:42

@Lone Wolf: LOL

Na most, hogy Őfelsége teljeskiőrlés... ööö, izé teljeskörű felhatalmazást kapott kíváncsian várom mit tesz le az asztalra.

Mert ugye magvas programjuk megvalósításában sem koalíciós partner, sem az ellenzék nem fogja zavarni.

Ja, SchifferBanditól kérdezném: Amikor a demokratikus ellenzékkel történő együttműködésre utalt, akkor NEM a maszopra gondolt? Offkorz még 1 kérdés: a '89-es rendszerváltás alkotmányos vívmányaihoz történő feltétlen ragaszkodás az miért is ennyire fontos? Nem lehet, hogy az "alapító atyák tévedtek" ?:)))

reKorrekt 2010.04.26. 08:43:06

"Szanyi mandátuma egy hét múlva dől el. 124 szavazat a különbség, a külföldi voksokra várnak..."

Külföldi voksokra? Akkor ezennel be is jelentem hogy Szanyi elbukott :D

Homeoffice 2010.04.26. 08:45:29

@Seduxen:

Szabin sem tudsz elszabadulni a nettől?:))
Szép az idő!:D
Kolbászból van a kerítés:D

reKorrekt 2010.04.26. 08:52:26

@Krikri: "érdemrendes" - Juj, ez már inkább tisztikeresztes!

Jim Raynor 2010.04.26. 09:01:41

@Gunther:

milyen szabi bazmeg? :D eszem megáll :D

reKorrekt 2010.04.26. 09:07:29

"Az edelényi körzetben Daher Pierre elveszítette a választást, és ezt el is ismerte. Az esti lakossági tájékoztatón a nyertes Molnár Oszkár és a saját küzdelmét a Molnár Oszkár mögött a Jobbikkal összefogó MSZP, illetve a tisztességes emberek összecsapásaként írta le. Mint mondta, összefogtak a kisebbségek és a külföldiek ellen, és be fogja perelni Molnár Oszkárt a kampány során elhangzott "hazugságok" miatt."
:'-(

Kicsit Karcos 2010.04.26. 09:08:08

Azért ez is egy nem semmi kitétel az Alkotmányban:

24. § (5) Az új alkotmány előkészítésének részletes szabályairól szóló országgyűlési határozat elfogadásához az országgyűlési képviselők négyötödének szavazata szükséges.

Jól értem, hogy az első alkotmánymódosításhoz 4/5-ös többség kell, és csak azután lehet 2/3-dal eltörölni ezt a négyötödös szabályt?

Kicsit Karcos 2010.04.26. 09:17:07

1995. évi XLIV. törvény

a Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló, többször módosított 1949. évi XX. törvény módosításáról

1. § Az Alkotmány 24. §-a a következő új (5) bekezdéssel egészül ki:

„(5) Az új alkotmány előkészítésének részletes szabályairól szóló országgyűlési határozat elfogadásához az országgyűlési képviselők négyötödének szavazata szükséges.”

2. § E törvény a kihirdetését követő 3. napon lép hatályba, és az 1994-ben megválasztott Országgyűlés megbízatásának megszűnésekor hatályát veszti.

1000ev.hu/index.php?a=3¶m=9207

Ez még a demokratikus kétharmad öröksége, ha jól látom.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.26. 10:01:36

@Kicsit Karcos: Nem! Az az új alkotmányrol rendelkezik.
De az alkotmánymódosításhoz már a 2/3-ad is elég. Tehát a 4/5-ös cikkelyt is lehet módosítani 2/3-al. Ez monddjuk egy baromság. Erről értekezett tg is.

Karlitosz 2010.04.26. 10:05:31

@reKorrekt: ezek a szemét magyarok, hát nem összefogtak a cigányok és a külföldiek ellen? egyszerűen nem hagyják hogy a cigányok és külföldiek irányítsák őket. még egy ilyen fasisztarasszistanácik nép nincsen is mint ez a magyar, igaz Pierre?

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:09:10

@Noname Cowboy: akkor ha új alkotmányt akarnak csinálni, akkor előbb eltörlik 2/3-del a 4/5-ös szabályt, és utána megtehetik? Erre van mód akár a parlament első ülésnapján is, vagy csak a 13. hónapban?

Karlitosz 2010.04.26. 10:11:32

na akkor nyilatkozzon a Párt, mikor viszik gyurcsótányt a börtönbe?

Mourinho már nem a király 2010.04.26. 10:14:31

Ez a "mostantól kolbászból van a kerítés" annyira szánalmas. Kedves elvtársak, tessék kitalálni valami eredetibbet. További kellemes hétfőt, válaszokat a savanyú a szőlő jeligére ( vagy narancs?)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.26. 10:14:51

@Kicsit Karcos: Elvben bármikor. Amikor megalakult az új parlament. Meg hát nem árt módosítani a 2/3-adot sem. Abszolut többségre. Mert valljuk meg nagyan nehéz lesz technikailag kivitelezni, hogy mindig ott legyen mindenki.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.26. 10:18:19

@Noname Cowboy: De miért kellene folyamatosan 2/3-os többség? Elég arra a pár szavazásra összetülkölni a jónépet, a többi ülésen elég a sima többség is.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.04.26. 10:21:13

Orbán "Patásördög" Viktor végre elmondhatta azt a beszédet, amire 8 éve készült. Csak azt sajnálom, hogy az mszp még mindig erősebb a Jobbiknál (bár nem sokkal) és az lmp is magához képest szép számmal lesz jelen a parlamentben. ("köszönjük Budapest" :P )

Lendvai meg lemondott... na baz'meg csak 4 évet késtek, hogy elkezdjék gyakorolni milyen is a politika tőlünk nyugatabbra. De azért elkezdte sűrűn félteni a demokráciát (mert hát ki tudja, a "Patásördög" lehet, hogy olyan diktatúrát fog varázsolni a mi alkotmányunkból, hogy a fal adja a másikat :D )

Azért nem lenne hülyeség, ha egy következő választásnál az adófizető állampolgárok szavazatait súlyozottan vennék figyelembe. pl.: 4-szer, 5-ször annyit nyomna a latban, mint egy nyugdíjasé, segélyesé...stb.

Grafithuszar 2010.04.26. 10:24:55

@reKorrekt: " Külföldi voksokra? Akkor ezennel be is jelentem hogy Szanyi elbukott :D "..

Miért is? A külföldi voksok, inkább az MSZP felé húznak. De még ha nem is így lenne hanem olyan 50-50% még akkor is Szanyi nyer. (Ha jól tudom oylan 200 voks van)

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:27:25

@Noname Cowboy: kétharmados törvény = tizenharmadik havi nyugdíj. A kétharmados kérdések nagyrészéről népszavazást illene kiírni (alkotmányozás, KE-választás, fontos nemzetközi szerződések), a többit eltörölni.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:28:08

@Kicsit Karcos: mi ugyanis még mindig itt fogunk állni a sarkon, amikor a Fidesz már sehol sem lesz.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 10:29:37

@Gunther:

Hősök vagytok. Angellandon nem törtek át a patásödög kénköves seregei! :-)

Marcellusca 2010.04.26. 10:30:19

Napot!

Na, új napra ébredtünk. :)
Olyan bolondokháza van itt .... :D

Tapmancs 2010.04.26. 10:35:29

@Kicsit Karcos: népszavazást? Ugyan! A zemberek arra szavaznának ami nekik jó lenne a következő két hónapban, az hogy mi lesz utána nem érdekes.

Marcellusca 2010.04.26. 10:37:11

@Seduxen: Vájjjá, vájjjá mán, az nemúgyvan! :)

Tennap a Kósa mán megmonta, hogy nem leszen egybűl kóbászbúl a kerítés. :)
Ehhez idő köll.
Meg, hogy kéri a segggítséget.
Na, bazzeg, mán megen mi csinyájjuk meg, mer' űk ...

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:42:08

@Tapmancs: ha a Zemberek rosszul szavaznak, akkor majd megtanulják vállalni a következményeit, és legközelebb jobban meggondolják a szavazatukat. Mellesleg az alkotmányozó pártokra is a Zemberek szavaznak.

Homeoffice 2010.04.26. 10:55:04

@derelyegrádi szellem:

A cinizmusod .... :)
De A patásördög fel is adta az ostromot:)
Gyenge volt a hadvezér nah:)

Rwindx 2010.04.26. 10:56:42

@Lone Wolf:
Ez csak egy irónikus megjegyzés volt eml kommentjére, nem kell túlértékelni :)
A független maszop hű emberkék minden bolgon annyira látják mi fog történni hogy valami hihetetlen.

Lone Wolf 2010.04.26. 11:01:16

@Rwindx: "független maszop hű"

Őőőő... Nincs itt némi ellentmondás?!

2010.04.26. 11:02:26

Szervusztok nácikok!

Én már azt hittem soha nem érem meg felfele fővel, hogy a pomogácsok elhúzzanak a vérbe, de megértem.

Hát nekem szép nap ez a mai.

Sanos, én nem tudtam szavazni, mert húsvét vasárnap lehetett volna Münchenben, és hát nekem nem az volt a szabadnapom, de amúgy a Jobbikra szavaztam volna, de így is jó.

Most aztán nem tudom , hogy ki ellen fogunk uszulni.

Aggódom is, hogy mi lesz a jó kis Vatagbőrrel, itt marad majd téma nélkül. Esetleg VV Anikó vagy Szabó patricia lesz a téma, mert már Genorazóról is ritkán hallani.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.26. 11:07:48

@Frengi: Lesz itt téma!!!! :):):)
Főleg, ha Pintér Sanyi lesz belügyminiszter de lehetne hosszan sorolni. Remélem azonban, hogy a Sötét seregek Vezénylő tábornoka megfékezi körülöttük úszkáló vérszagra gyűlő cápákat :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.26. 11:09:33

Ma reggel elmentem új személyit csináltatni, mert azt mondták, hogy ma egy új országban ébredek. De tévedtem, mert ma nem volt ügyfélfogadás. Rájöttem, hogy ez még mindig a régi Magyarország :(

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:10:34

@Gunther:

A józsit még megbocsátom (Te azt mondtad oké a csávó, és ezt én Neked elhiszem), az eredmény szempontjából ugyan teljesen súlytalan, de "szanyi kapitányt" nehezen emésztem meg. Ki szavazhat vajon egy figurára?

Ti tudjátok....Nálunk már megjöttek a hentesek kerítést építeni..:-)

u.i. De legalább jövendőlése bejött. "Egyedül vagyunk....." Nagyon egyedül vagytok...szerencsére.

Homeoffice 2010.04.26. 11:13:43

@derelyegrádi szellem:

Józsi legalább fejlesztett, és ezt nem csak én mondom, de szanyi kapitány.... hát azt én sem értem.
Mondjuk az esztergomi fenegyerek fideszesnél sem nagyon értem hogy jött össze a 60 %:)

Kicsit Karcos 2010.04.26. 11:16:33

@Gunther: most megnyugodhatnak a szocik is és a fideszesek is, mert a másik frakcióban is lesznek gazembererek, 1-1.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:18:50

@Seduxen:

Én meg képzeld el, tegnap este benézek a borhűtőbe, látok ott egy villányi vöröset, és akkor bevillant, hogy EZT MÉG ÉN VETTEM! :-))

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:20:57

@Kicsit Karcos:

de - szerencsére - lesz egy frakció, amiben csakis grál lovagok lesznek...

dr. Aullah 2010.04.26. 11:22:34

@derelyegrádi szellem: Az az angyalföld egy érdekes hely lehet. Tele van idiótákkal és/vagy olyanokkal akik érdekeltek a mutyikban.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:27:24

@Aullah:

nem biztos. Lehet ennek más oka is. Miért lakna ott több idióta mint másutt?

Lone Wolf 2010.04.26. 11:30:07

@derelyegrádi szellem: Mert lepra, és alul művelt munkástelep?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.26. 11:32:20

Hát, igen! Egy régi ismerősöm mondta azt, amikor a házasság előtti szexről kérdezték, hogy mi a véleménye róla:
Szükséges! Mert e nélkül az ember úgy jár, mint az egyszeri, hogy a házasság előtt azt hitte a lányról hogy földi angyal, csak utána jött rá, hogy angyalföldi!

Kicsit Karcos 2010.04.26. 11:32:45

@derelyegrádi szellem: ne kenegess, sem a Jobbik, sem az LMP frakciójában nem lesz sem Kupper, sem Meggyes, sem Boldvai, sem Gyurcsányi. Saját kakit nem szép dolog másra kenni, nem jöttél rá erre az előző ciklusban?

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:37:06

@Lone Wolf:

És a "munkástelepeken" lakók idióták? Én nem gondolnám.

Ez azok hibája, akik ez elmúlt 8 év eseményei ellenére sem tudták a szocikra szavazásról lebeszélni az ottélőket, vagy olyan jelötlet állítani akiről elhiszik, hogy másképp, de főleg jobban mennének a dolgaik ha azokra szavaznának.

Szerencsére ez a hiba csak 2 választókör esetében merült fel a 176-ból.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:40:35

@Kicsit Karcos:

Kupper és meggyes eddig mit? hol? és mennyit? lopott el.. Tényszerű adatokat várnék.

Köszi.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 11:42:07

@Lone Wolf: ha Angyalföld lepra, alulművelt munkástelep, mert Szanyira szavazott, akkor mi a véleményed a budapestiekről, akik négyszer(!!!!) választották újra Demszkyt?

Lone Wolf 2010.04.26. 11:47:12

@Kicsit Karcos: "ha Angyalföld lepra, alulművelt munkástelep, mert Szanyira szavazott,"

Nem kérlek, Angyalföld azért lepratelep mert az. Helló! XIII ker! Az ecceri munkások, meg a funkcionáris analfabélák, és nyuggerek meg mindig is az MSZP szavazói bázisát képezték.

"akkor mi a véleményed a budapestiekről, akik négyszer(!!!!) választották újra Demszkyt?"

Ugyanaz mint azokról, akik az elmúlt 20 évben 3X!!! Megválasztották az MSZP-t A szocializmus alatt megtanult leckék ellenére...

ELGURULT A GYÓGYSZERÜK!

Rwindx 2010.04.26. 11:48:09

@derelyegrádi szellem:
Én nem tudom hogy loptak-e vagy sem, de hogy közülük legalább meggyesnek semmi keresnivalója sem a fidesz, sem a parlament, sem semmilyen városháza közelében az teljesen biztos.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.04.26. 11:50:50

@derelyegrádi szellem:

Angyalföld, Csepel, de még Kőbánya is, ahol bár most nyert a fidesz. Szerintem egyszerűen csak rengeteg sok begyepesedett ember él ott, akiknek a politikáról sok fogalmuk nincs. Eldöntötték magukban, hogy a fidesz rossz, az mszp jó. És nem képesek belátni, hogy azzal az "agyonművelt" munkásproletár lelkületükkel ők is képesek k**va nagyot tévedni. Ezek akkor is rájuk szavaznának, ha 2-3 északi megyénket odaajándékozná a hőn szeretett pártjuk a szlovákoknak.
Találkoztam már én is olyan idősebb nénivel, aki emberként irtózatosan jó fej, rendes. De ha politikáról van szó, akkor ... no comment.

Marcellusca 2010.04.26. 11:51:26

@Lone Wolf: Miva? Miva? Miva? :)))

Már tegnap írtam: Munkás kerület, zömmel régi bérházakkal, benne lakó öregekkel.
De, mint tegnap Tóth is mondta, épült kb. 10.000 lakás. És alapvetően rendben van a kerület, nagyobb része (még) nincs lepukkanva.

Homeoffice 2010.04.26. 11:54:59

@Marcellusca:

Én nem kezdek bele a kontrákba, mert nem akarok személyeskedni:)

Roxvox 2010.04.26. 12:05:25

Az ország zászlaja mától narancs-fehér-zöld. Kimarad belőle a vörös, meghalt a demokrácia.
Az a két pesti kerület nagy szarban lesz, folyik a pezsgő, dínom-dánom, kurva kíváncsi leszek. :)

arlequin 2010.04.26. 12:21:45

@Roxvox: akkor ez innentől fogva írország! höhöhö. éljen a megbonthatatlan ősszittya-kelta kútúrazonosság a pentaton zenével és a O'neill-magja (Mac'O'neill) sarjadékokkal!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.26. 12:38:06

@csabapayne: Erről eszembe jutott egy örökzöld.
Orwell:Állatfarm
"Négy láb jó, két láb rossz!"

Roxvox 2010.04.26. 12:50:56

Szanyi Tibit a XIII.ker. egyik fele meg, a másik fele lesajnálta.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 13:14:40

@csabapayne: Fidesz jó, MSZP rossz. Fidesznek megvásárolt cigány jó, MSZP-re 60 éve leszavazó munkás rossz.

Roxvox 2010.04.26. 13:43:24

Szanyi csak 124 szavazattal vezet, de hátravan még több mint 900 szavazat kiértékelése.
Ha innen elbukja (benne van a pakliban) szerintem megy ő is Daróczi után.

molaris 2010.04.26. 13:47:49

Azért ne feledjétek, hogy Szanyi még messze nem dőlhet hátra!
124 szavazat előny igen minimális, mert több mint kétezer hátra van.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 14:28:14

@Gunther: Mindent bevetettek, hidd el. Meg ha kiderül, hogy nem Tompikára szavaztál, akkor, ha van vesztenivalód, kezdhetsz kicsit aggódni... így megy ez mifelénk.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 14:29:02

@Kicsit Karcos:

Ezek lennének azok? (egy rosz link, meg egy lendvai köszöntő)

@Rwindx:

Mitől? Csak oka van, hogy jelölték. A másik része meg az, hogy kinek van kerenivalója ott meg kinek nincs, azt a választók döntik el szabad, és demokratikus választásokon. Meggyest én nem ismerem, de esztergomiaktól halottam róla jót is, de rosszat is. Mint bárki másról.

Kupper nekem nem szimpatikus ember, így féltávolról. Nem szavazok rá örömmel. De soha sehol semmi tényanyaggal nem szolgált senki, hogy tolvaj lenne. És a letolvajozáshoz - szerintem - ezt mindenképpen meg kéne várni. Vagy tévednék?

@csabapayne:

szerintem nincs igazad. Itt blogon is vannak angyalföldiek és sem nem ostobák, sem nem begyepesedettek, de mégis egyéniben a szocira (a Józsira, nem szanyi kapitányra) szavaztak. Mert - állításuk szerint - a Spaller (vagy kicsoda) ilyen meg olyan. Ez a fidesz hibája, olyan jelöltet kell állítani, akire hajladók rászavazni ez emberek, és nem józsiznak helyette, még tanult, normális, világot reálisan látó fiatal emberek is. Ez ilyen k....va egyszerű.

Roxvox 2010.04.26. 14:45:58

Mélységesen felháborít, hogy két helyen is Mszp-s nyert, ez biztos csalás. :)

Karlitosz 2010.04.26. 16:05:30

@derelyegrádi szellem: centrum parkolóról hallottál már? kupper, fürst györgy, nézz utána a google-n ezeknek a neveknek, meg a közép afrikai köztársaságnak. jócskán megérdemelnék hogy lámpavason lengedezzenek.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 16:15:45

@Karlitosz:
Halottam. Kupper nagybátyja aze gyik tulajdonosa a cégnek. De ebből miként köüvetkezik, jhogy maga Kupper egyáltalán érintett a Centrum ügyeiben. persze lehet, de HOL van ennek bármi bizonyítéka. Pusztán hogy nagybátyja tulajdonos ott, ez önmagában semmi.

Fürst György meg mszp-és alpolgármester volt (ott viselt dolgai miatt bűnvádi eljárás folyik ellene), onnan lett Centrum vezető. De mi köze ennek a fidesz képviselő kuppernek? Mi?

Mert én készséggel elhiszem, csak valami tényadat kéne végre. mert ha ez úgy van, akkor pl én is, te is felelsz a nagybátyád ügyeiért, ha vannak.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 16:31:33

@derelyegrádi szellem: a fideszes Kupper közösséget vállalt a Centrum Kft.-vel + hazudik is róla. Kérsz linket?

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 17:20:07

@Kicsit Karcos:

Attól függ mit értesz a közösséget vállal alatt.

Hogy világos legyek mondok egy példát, és a logikádnak arra való vonatkoztatását, és annak eredményét:

Morvai "közösséget vállalt" Budaházyval, így ő is terrorista, mert Budaházyt terrorcselekményekkel vádolják. Ez hívják tendenciózus környzetbe helyezés technikájának.

Ezt meghaladóan aki pl kopogtatót Budaházynak adta, az is terrorista?
Aki gyűjtött számára, az is?

Rwindx 2010.04.26. 17:21:41

@derelyegrádi szellem:
Meggyest a fidesz jelölte, nem az emberek. Én jót nem hallottam még róla, rosszat annál többet. Amit írtam az én személyes véleményem volt.
Nem tévedsz, viszont én nem is tolvajoztam le egyiket sem :)

Kicsit Karcos 2010.04.26. 17:43:13

@derelyegrádi szellem: valljuk meg, Budaházy ügye elég gyenge riposzt volt Kupperre. Budaházy ellen ugyanis, ha nem tudnád, politikai megrendelésre koncepciós eljárás folyik (Kuppert melyik igazságügyi miniszter akarja sittre vágni, meg úgy egyáltalán, szokás-e ez a fajta megrendelés egy jogállamban?), az ő szavahihetősége eddig nem kérdőjeleződött meg, szemben Drazsééval, aki hamis bizonyítékkal próbálta Budaházyt évtizedekre börtönbe vágni.

Tudod, nem azzal kéne nagyot mondanod, ha már mindenképpen őisőiseset akarsz játszani, hogy kit vádoltak meg súlyosabb váddal, hanem hogy hogyan oldja fel egy adott érdekcsoport a közéjük tartozók zűrös ügyeit.

A Centrum például nagykoalíciós egyetértésben működik jó sok éve már, függetlenül attól, hogy Kupper csak hazudott, vagy lopott is.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 17:48:36

@Kicsit Karcos: de hát te nem vagy egy megvezethető lény, aki Gázáremelést! vagy Magasabb parkolódíjat! táblákkal vonul tüntetni, úgyhogy nyilván érted a különbséget a két eset között, ti. amikor valaki ellen koncepciós eljárás folyik, meg amikor egy védett személy üzleteiről egy jól dokumentált hazugsága után elkezdenek suttogni a népek.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 18:01:37

"ha nem tudnád, politikai megrendelésre koncepciós eljárás folyik "

Ezt mindenki köteles megfellebezhetetlen igazságként tudomásul venni, és innentől kezdve TE meg Morvai dönti el, ki ellen folyik koncepciós eljárás, meg ki ellen sem? Ez komoly bazmeg?

De abban igazad van, hogy némileg sántít a párhuzam, hisz kupper ellen semmilyen nem folyik, így ő tolvaj, aki ellen meg folyik, az nem számít, hisz TE azt mondtad, az koncepciós, és punktumm.

Ez egész egyszerűen hihetetlen.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 18:03:32

@Rwindx:

és a fidesz szavaztott rá, vagy estleg a választópolgárok?

Kicsit Karcos 2010.04.26. 18:07:26

@derelyegrádi szellem: azért ne húzd fel magad, nari, csak fizesd boldogan a parkolási díjat Kupper-Fürstéknek, és a haza fényre derül. Ajánlom Stumpf RTL Klubját, abban vannak vicces sorozatok, ha akarsz lazítani...

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 18:14:49

@Kicsit Karcos:

Lebilincselő érvrendszer. Nem kellett csalódnom, ez önmagában is megnyugtat.

arlequin 2010.04.26. 18:25:14

@derelyegrádi szellem: @Kicsit Karcos: most elgondolkodtam azon, hogy kettőtök között melyik a nagyobb troll. aztán rájöttem, hogy én.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.26. 20:38:10

Fideszbirkának lehet magyarázni.:)) Még nem tért magához a 2/3 miatt.:))

Frontin 2010.04.26. 20:42:55

Hát, azért az Indexben sem csalódik az ember. Nagy munkával felkutattak egy fogatlan fideszest

index.hu/video/2010/04/26/fidesz

Rwindx 2010.04.26. 23:52:24

@derelyegrádi szellem:
Ők szavaztak természetesen, de véleményem szerint csak jobb hijján, ami duplán szomorú.

Noname Watanabe 2010.04.27. 07:17:21

A legjobb Szekeres "Nátófőtitkár" Imi vasárnap esti nyilatkozata volt: "A Lehet a Más Politika 30%-ot szerzett..."
Komolyan, ennyire durva anyagot tolnak a maszop-székházban?

Szabikaahh 2010.04.27. 07:50:27

Nos, ha jól emlékszem Döglégy Zoli szerint is: Angyalföld a hely ahonnan elindul a gonosz, mert a 13 kerület a bölcső. Szerintem nem sejtette, hogy mennyire rátapint a lényegre:))

Kicsit Karcos 2010.04.27. 09:02:14

Csapó1: azonnali, nagy arányú adócsökkentést hajtunk végre
Csapó2: 6 éves adócsökkentési programot indítunk

Interjú Pokornival:

"Egyszerre ígérnek gyors változásokat, és mondják azt, hogy fel kell mérni az ország valós állapotát, mert Önök szerint például nem igazak a költségvetés számai. Nincs ebben ellentmondás?

Ez két szempont. Az egyik a szándékoké, a másik a lehetőségeké. Igen van. Az ellentmondást jelzi az adócsökkentésről szóló vita, ami a lesz-e, mikor, mekkora, egymással konkuráló szempontjairól szól."

www.hirszerzo.hu/cikk.pokorni_a_fideszt_is_torzitotta_az_elmult_nyolc_ev.148681.html

Lesz-e?

Marcellusca 2010.04.27. 09:10:56

@Kicsit Karcos: Erről beszélek hetek óta.
Csak mindenki elsiklott idáig a kommentjeim felett.

De Kósa megint megmondta, hogy majd lesz valami, idővel, de ehhez összefogás és a szavazók kellenek.
Meg türelem, mert nem lesz egyből kolbászból a kerítés.
Kész röhej.
Már megy a magyarázkodás meg a mutogatás.

De, bízzonk Viktor Viktorovics Viktorban!
Mer', ő megmon'ta!!!!

Kicsit Karcos 2010.04.27. 09:22:58

@Marcellusca: a nép (meg persze Gyurcsányi) lesz a hibás, ha nem lesz adócsökkentés, mert nem tudunk összefogni. Kis összefogás, kis foci - mondják a 2/3-os párt alelnökei. Érik a világsiker! Vagy miket beszélek, a világsiker már megvolt, most már csak le kell kommunikálni.

loop80 2010.04.27. 09:34:53

"20:42
Történelmi vereség ez Ildikó. 50 egyéni győzelemmel számoltatok, lett belőle kettő.
Lendvai és az elnökség lemondott. Májusban kongresszus.
Ennyi volt, viszlát, szevasztok!"

VISZLÁT?!

No de zero!!! :D

Az utolsó mondat, helyesen: Ennyi volt, takarodjatok!!!

Marcellusca 2010.04.27. 09:54:40

@Kicsit Karcos: Ja, ja, pontosan.

De ők nem hazudnak meg mennek bele felelőtlen ígéretekbe.

Kicsit Karcos 2010.04.27. 10:28:55

@Marcellusca: az adócsökkentés okafogyottá vált, mert egy jó kormány jól költi el az adóforintokat.

Kicsit Karcos 2010.04.27. 10:32:23

@Kicsit Karcos: ha lenne egy kis belátás a Zemberekben, akkor tüntetést szerveznének, ahol feloldják a Fideszt az adócsökkentési ígéret alól. "Adóemelést!" Nem tudom, meghajolna-e a népakaratnak a Fidesz.

krtek 2010.04.27. 11:08:43

Sajnos szkeptikus vagyok a kis magyar mutyiban szocializálodott fidesz miatt, de ha nem kell Lendvai néni ászakértő hablatyát olyan gyakran látni és főleg hallani, akkor már megérte az egész.

Majd hallgatunk nullkilóméteres (soha nem volt politikán kivüli állásom c.) jogászfíúkat...

Kiszámolja a Vektor kiscsapata mennyit veszít az adócsökkentéssel a budget, meg felteszi a kérdést vajon miből lehet ezt összetarhálni? Aztán majd jön a nagy polgári hablaty....

Fogadjunk!

Kicsit Karcos 2010.04.27. 11:59:24

@krtek: az adócsökkentéssel nyer a költségvetés is. Nem rövid, hanem közép- és hosszútávon. Rövid távon szopó, de nem is kéne mindig a végső harcot vívni.

Az adócsökkentéssel nem az a baj, hogy ráb.unk anyagilag, hanem az, hogy el fog maradni, legalábbis ha a Fidemeszpén múlik.

krtek 2010.04.27. 13:04:49

@Kicsit Karcos: Félre értettél. adócsökkentéssel nem az a lényeg hogy az amúgy is hülyérevett adófizető jól járjon. Az a lényeg hogy kisebb szinten is hagyják élni a normálisan küszködő pólgárokat. Nagyobb szinten ez nem kérdés mert mindig is voltak és ahogy kinéz lesznek is kiskapuk. Persze ez választásokkor inkább a parasztvakítás kategória.

Amire talán Te gondolsz, hogy az alacsony (inkább normális mértékű) adók miatt, szégyen és takargatni való legyen az adócsalás (mert most ez a fél ország megélhetési formája, orvostól a standard vállalkozóig) az bizony alapfelfogásbeli fejlődés kell. Amihez elsősorban az kellene, hogy ne egy mutyiiban felemelkedett politikusgeneráció pofázzon a vízről borvedelés közben.

Az adócsökkentés mellé drasztikus büntetési szintemelést és frissített ápdételt törvényeket is be kell vezetni. Közszereplőknék további kétszeres szorzóval. Egyébként az egész csak porhintés.

Kb. olyan porhintés mint a kisebb parlament. A vége az lesz, hogy majd csökkentenek is meg nem is. (pl. csökkentünk, de nem most!) Ennek az országnak egy kb 90 fős parlament is bőven sok lenne. Viszont aki bejut(ott) az nem hiszem hogy kihagyná a topmutyi állási lehetőséget, pusztán azért mert az országnak ez a szaros érdeke. Bár az eskü szövege ez, de a valóság pont az ellentettje. Vagy szerinted nem?

Kicsit Karcos 2010.04.27. 13:26:19

"Amire talán Te gondolsz, hogy az alacsony (inkább normális mértékű) adók miatt, szégyen és takargatni való legyen az adócsalás (mert most ez a fél ország megélhetési formája, orvostól a standard vállalkozóig) az bizony alapfelfogásbeli fejlődés kell. "

Igen, erre gondolok.

"Ennek az országnak egy kb 90 fős parlament is bőven sok lenne."

Nekem nem a Parlament létszámával van bajom elsősorban (de egyetértek, hogy 90 képviselő is el tudná látni a mostani, jórészt idomított majmok feladatát), hanem a jogosítványaival. Többször írtam, 2/3-os törvényeket eltörölni, alkotmányról, köztársasági elnökről, fontos nemzetközi szerződésekről a nép döntsön többségi alapon. A képviselők legyenek visszahívhatóak, és ne az országgyűlés kapjon 4 éves megbízatást, hanem külön-külön a képviselők. Ne legyen nagy választás nagy kampánnyal, nagy hazugságokkal, hanem ha lejár az ideje Kovács képviselőnek, akkor időközi választáson méresse meg magát egyedül a kihívóival szemben. A személyes jellegét kellene erősíteni a törvényhozásnak.

krtek 2010.04.27. 14:05:34

@Kicsit Karcos: Ez mind szép, de ez sajnos a mesekategória. A jelenlegi pol- és gazdasági "elit" mindent megtesz azért, hogy alapvetően ne legyen változás. Az alapjaiban elavult és szar alkotmány, valamint a régimódi, időnként idióta kiskapúbázisú törvények és szabályozások kérdésköre, nem beszélve az "amit szabad jupiternek" jellegű törvénykezésről napi téma minden gondolkodó ember számára, de ennek szarában felelősségrevonhatatlanul dagonyázó ön-, és népámító képviselők (és az őket támogató-etető-mozgató, annyát kilóra megvevő érdekkörök) bizony teljesen ellenérdekeltek.

süti beállítások módosítása