Skip to content


       Szűrés lista

A Tökéletesen Érdektelen Forduló

Egyharmad?
Kétharmad?
Háromharmad?


Micsoda izgalmak ...

22:16
Hétfő reggel narancssárga hajnalra ébred az ország. Jó éjszakát!

20:46
Mesterházy:
"Haza nem lehet ellenzék nélkül."
Törésvonal: Demokratikus oldal, nem demokratikus oldal.

20:42
Történelmi vereség ez Ildikó. 50 egyéni győzelemmel számoltatok, lett belőle kettő.
Lendvai és az elnökség lemondott. Májusban kongresszus.
Ennyi volt, viszlát, szevasztok!

20:40
Lendvai, mögötte a Teljes Elnökség:
"Az MSZP nem liheg senki nyakában". A demokráciát fogják védeni, a baloldal, a progresszió szószólója lesz.

20:28
Nem lesz Morvai Krisztina államfő-jelölt. Ehhez 50 képviselő kellene, a Jobbiknak 47 van + Molnár Oszkár. Nem elég.

20:26
263 fideszes képviselő lesz.
Kétharmad. Egyedül. Durva.

20:21
Szanyi 7959 - Szalay 7584.
Nem tudom elhinni!

20:13
Szanyi 390 szavazattal vezet (62%-os feldolgozotság)
Ezt nem hiszem el ... ez a csaló hülye behúzza. Angyalföld monnyon le!

20:10
Molnár Gyula, Botka és Ujhelyi veszített, ahogy a miskolci négyes is.
Ennyit az MSZP-s fellegvárakról (Budapest, Szeged, Miskolc).

20:05
Szanyi 47,81% - Szalay 44,51% (feldol. 55,81%)

20:02
Mindenhol vezet a Fidesz, kivéve 3 választókerületben:
Edelény (Molnár Oszkár), és Angyalföldön két helyen (Szanyi és Tóth).

19:59
20%-os feldolgozottságnál Szanyi kapitány 16 szavazattal vezet. Veszélyben a értelem!

19:54
Budapest, 11. kerület, 48%-os feldolgozottság:
Simicskó-Molnár Gyula 50-45

19:52
Az élelmiszerosztás bejött, Budapest, 6. kerület, Illés Zoltán 66%-on.

19:51
A nagy miskolci négyes is vesztésre áll, vagyis mind a 4 MSZP-s jelölt Miskolcon.

19:48
Szeged, 28%-os feldolgozás
Dr. Bohács 53%
Botka 38%

A másik szegedi kerületben Bodó Imre veri Ujhelyi Pistát (54%-39/)

19:47
Mu-ha-ha, Karsai József bukik Mezőkovácsházán:
Simonka György 58%
Karsai 26%

19:33
Budapest, 21. kerület, 14,28% feldolgozás:
Németh Szilárd (Fidesz) 54%
Hudák János (LMP) 46%
Itt lépett vissza az MSZP, szépen felnyomták az LMP-s jelölt voksait ...

19:31
Dunaújváros, Fidesz 55%, MSZP 30%
Esztergom, Meggyes Tamás 59%

19:29
Edelény, Molnár Oszkár vezet, 20% feldolgozás:
Molnár Oszkár 46%
Dr. Daher Pierre 35%

19:13
MSZP-székház.
"Nem sikerült megfordítani a hangulatot az országban, a kétharmadot eldöntöttnek tekintették a választók" - fogalmazott az egyik informátor A hangulat nyomott, de nem tragikus, tárgyilagosan értékelik a helyzetet forrásaink.

19:10:

A Szonda Ipsos mandátumbecslése alapján a Fidesz-KDNP 264 helyet szerez az új parlamentben, így kétharmados többsége lesz. Az MSZP 58, a Jobbik 48, az LMP 16 képviselőt küldhet az Országgyűlésbe az intézet szerint.

18:45:
17:30-ig a szavazók 41,89 százalék adta le a voksát. Két hete ugyanekkor 59,28%, négy éve, 2006-ban a második fordulóban 57,63 százalék szavazott.

A mínusz 16-18 százalék erősen szignifikáns, magyarul a szavazókat nem érdekelte a második forduló.

De miért is érdekelte volna?
A szavazók szempontjából nézve is kellett volna valami "tétnek" lennie, ami megmozgatja ezt a 2,5 millió embert. De sem a Fidesz 2/3-a, sem a ne legyen meg a Fidesznek a 2/3-a ezek szerint nem ilyen.

A "ne legyen meg a Fidesznek a 2/3, mert akkor itt a világvége" csak azt a pár száz rettegő szocit izgatja, nagyon úgy néz ki.

Az új kormány már megvan (Fidesz), az új kormány stabil parlamenti többséggel fog rendelkezni (Fidesz), és a kétharmad pár fős többséggel amúgy is csak matematikailag lenne meg, gyakorlatban nem lehetne megvalósítani.

De persze azért kíváncsiak vagyunk, hány mandátumot hoz a Fidesz a mai 57-ből. Mert az tényleg példátlan lenne, ha 176/176-al teljesítenék a 2010-es választást.

Amúgy én sem mentem el szavazni, ennek két oka volt:
- A két héttel ezelőtti 2,5 órás sorban állás mély nyomott hagyott bennem.
- Már csak két jelölt volt (Bp.,14. ker.), egy Fideszes és egy LMP-s. Nekem teljesen mindegy, hogy melyikük nyeri a mandátumot, az a lényeg, hogy biztosan nem MSZP-s nyer.

Tanulság:
Már az az is nagy csoda, hogy egyszer elmennek az emberek szavazni, az, hogy kétszer is elmenjenek, nagy kérés feléjük.
Szóval szerintem a második fordulót el kellene törölni ...

1 választás, 1 szavazat, 1 kampány.
Olcsóbb, rövidebb, könnyebb.

Címkék: választás voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr661950350

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Bosszú 2010.04.25. 20:06:54

zsazsu4Világpremier!Az Örülünk, Vincent Filmstúdió büszkén bemutatja A Bosszú című filmjét. A meghökkentő filmalkotás, három parádés percben folgalja össze a koalíciós szakítástól a Fidesz lehengerlő győzelméig terjedő folyamatot. A főszerepben: John C...

Trackback: Majd hétfőn reggel 2010.04.25. 20:04:38

Most este van, vasárnap este. Holnap jönnek a szürke hétköznapok. Hátat fordítunk az ünnepnek, a nagy alapelveknek, a „kategóriáknak”, a mához vezető történelmi szükségszerűségeknek, az út elemzésének. Mintha elvégeztük volna azt, amit el ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krikri 2010.04.26. 06:15:19

Nem védem az Indexet mert időnként borzalmas, pártos és ellhallgat, de mai kis cikk a nagy választási hírek alatt:
index.hu/gazdasag/2010/04/25/az_aram_beszerzesi_ara_csak_harmada_a_vegfelhasznaloinak/?rnd=735
ez azért vastagbőr érdemrendes (tavaly a fidesz is megszavazta, egyhangúlag, hogy fizessük csak a termelőknek az eszközök árát továbbra is, amit már rég kifizettünk nekik..)

Lone Wolf 2010.04.26. 06:16:55

@Rwindx: "Mindenhol ezek a jövendőmondók, ha előbb aktivizálják magukat talán még az előző 8 évet is elkerülhettük volna..."

Pont hogy nem... inkább még mindig itt lógna a nyakunkon az MSZP

-Elvégre ha egyformák, akkor nem tökmindegy hogy ki van hatalmon? Akkor már inkább maradjon a legutolsó bagázs. Igaz hogy Sz*r, de legalább már megszoktuk őket...

Tipikus rosszfiús húzás ezzel etetni a jónépet.

-Nem baj, hogy mi gazemberek vagyunk, majd lehúzzuk a másikat is magunkhoz a sárba, és ha már nem látják közöttünk a különbséget, azt csinálunk amit akarunk.

ők már csak így gondolkoznak...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.26. 07:05:02

'reggelt náczik!
bazz, kinézek reggel az ablakon, és mit látok? a ház előtti játaszótér így néz ki:

utazas.sk/wp-content/uploads/2010/02/kolb%C3%A1sz.jpg

Viktor-Viktor!!

Lone Wolf 2010.04.26. 07:19:09

@Seduxen: :)

Aszittem hogy neked is feltűnt a nap átalakulása. Narancs lett belőle! XB

eszkep 2010.04.26. 08:01:46

@neurotikk!: "Nem hinnem, hogy az Index bevallaltan balos lenne."

Érdemes megnézni az archívumot a következő bontásban: 2000-2002, 2002-2006.
Vagy érdemes megnézni a blog-ajánlót. A bevallottan MSZP által üzemeltetett fideszfigyel és piroslap napi rendszerességgel volt kint a főlapon. Vastagbőr havonta egyszer.

Lone Wolf 2010.04.26. 08:16:48

LOL! A szürkekardigános sem sokat ült a romokon. Már nekiállt az áskálódásnak.
hvg.hu/velemeny/20100425_kiut_fidesz_sajto_media

Kovpet 2010.04.26. 08:25:32

Tessék mondani kolbászból van már mindenhol a kerítés?
Én panelban lakom albérletben így nem tudhatom. Valaki adhatna pár falatot belőle, akinek sok a kerítése :).

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.26. 08:25:42

@Lone Wolf: LOL

Na most, hogy Őfelsége teljeskiőrlés... ööö, izé teljeskörű felhatalmazást kapott kíváncsian várom mit tesz le az asztalra.

Mert ugye magvas programjuk megvalósításában sem koalíciós partner, sem az ellenzék nem fogja zavarni.

Ja, SchifferBanditól kérdezném: Amikor a demokratikus ellenzékkel történő együttműködésre utalt, akkor NEM a maszopra gondolt? Offkorz még 1 kérdés: a '89-es rendszerváltás alkotmányos vívmányaihoz történő feltétlen ragaszkodás az miért is ennyire fontos? Nem lehet, hogy az "alapító atyák tévedtek" ?:)))

reKorrekt 2010.04.26. 08:43:06

"Szanyi mandátuma egy hét múlva dől el. 124 szavazat a különbség, a külföldi voksokra várnak..."

Külföldi voksokra? Akkor ezennel be is jelentem hogy Szanyi elbukott :D

Homeoffice 2010.04.26. 08:45:29

@Seduxen:

Szabin sem tudsz elszabadulni a nettől?:))
Szép az idő!:D
Kolbászból van a kerítés:D

reKorrekt 2010.04.26. 08:52:26

@Krikri: "érdemrendes" - Juj, ez már inkább tisztikeresztes!

Jim Raynor 2010.04.26. 09:01:41

@Gunther:

milyen szabi bazmeg? :D eszem megáll :D

reKorrekt 2010.04.26. 09:07:29

"Az edelényi körzetben Daher Pierre elveszítette a választást, és ezt el is ismerte. Az esti lakossági tájékoztatón a nyertes Molnár Oszkár és a saját küzdelmét a Molnár Oszkár mögött a Jobbikkal összefogó MSZP, illetve a tisztességes emberek összecsapásaként írta le. Mint mondta, összefogtak a kisebbségek és a külföldiek ellen, és be fogja perelni Molnár Oszkárt a kampány során elhangzott "hazugságok" miatt."
:'-(

Kicsit Karcos 2010.04.26. 09:08:08

Azért ez is egy nem semmi kitétel az Alkotmányban:

24. § (5) Az új alkotmány előkészítésének részletes szabályairól szóló országgyűlési határozat elfogadásához az országgyűlési képviselők négyötödének szavazata szükséges.

Jól értem, hogy az első alkotmánymódosításhoz 4/5-ös többség kell, és csak azután lehet 2/3-dal eltörölni ezt a négyötödös szabályt?

Kicsit Karcos 2010.04.26. 09:17:07

1995. évi XLIV. törvény

a Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló, többször módosított 1949. évi XX. törvény módosításáról

1. § Az Alkotmány 24. §-a a következő új (5) bekezdéssel egészül ki:

„(5) Az új alkotmány előkészítésének részletes szabályairól szóló országgyűlési határozat elfogadásához az országgyűlési képviselők négyötödének szavazata szükséges.”

2. § E törvény a kihirdetését követő 3. napon lép hatályba, és az 1994-ben megválasztott Országgyűlés megbízatásának megszűnésekor hatályát veszti.

1000ev.hu/index.php?a=3¶m=9207

Ez még a demokratikus kétharmad öröksége, ha jól látom.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.26. 10:01:36

@Kicsit Karcos: Nem! Az az új alkotmányrol rendelkezik.
De az alkotmánymódosításhoz már a 2/3-ad is elég. Tehát a 4/5-ös cikkelyt is lehet módosítani 2/3-al. Ez monddjuk egy baromság. Erről értekezett tg is.

Karlitosz 2010.04.26. 10:05:31

@reKorrekt: ezek a szemét magyarok, hát nem összefogtak a cigányok és a külföldiek ellen? egyszerűen nem hagyják hogy a cigányok és külföldiek irányítsák őket. még egy ilyen fasisztarasszistanácik nép nincsen is mint ez a magyar, igaz Pierre?

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:09:10

@Noname Cowboy: akkor ha új alkotmányt akarnak csinálni, akkor előbb eltörlik 2/3-del a 4/5-ös szabályt, és utána megtehetik? Erre van mód akár a parlament első ülésnapján is, vagy csak a 13. hónapban?

Karlitosz 2010.04.26. 10:11:32

na akkor nyilatkozzon a Párt, mikor viszik gyurcsótányt a börtönbe?

Mourinho már nem a király 2010.04.26. 10:14:31

Ez a "mostantól kolbászból van a kerítés" annyira szánalmas. Kedves elvtársak, tessék kitalálni valami eredetibbet. További kellemes hétfőt, válaszokat a savanyú a szőlő jeligére ( vagy narancs?)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.26. 10:14:51

@Kicsit Karcos: Elvben bármikor. Amikor megalakult az új parlament. Meg hát nem árt módosítani a 2/3-adot sem. Abszolut többségre. Mert valljuk meg nagyan nehéz lesz technikailag kivitelezni, hogy mindig ott legyen mindenki.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.26. 10:18:19

@Noname Cowboy: De miért kellene folyamatosan 2/3-os többség? Elég arra a pár szavazásra összetülkölni a jónépet, a többi ülésen elég a sima többség is.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.04.26. 10:21:13

Orbán "Patásördög" Viktor végre elmondhatta azt a beszédet, amire 8 éve készült. Csak azt sajnálom, hogy az mszp még mindig erősebb a Jobbiknál (bár nem sokkal) és az lmp is magához képest szép számmal lesz jelen a parlamentben. ("köszönjük Budapest" :P )

Lendvai meg lemondott... na baz'meg csak 4 évet késtek, hogy elkezdjék gyakorolni milyen is a politika tőlünk nyugatabbra. De azért elkezdte sűrűn félteni a demokráciát (mert hát ki tudja, a "Patásördög" lehet, hogy olyan diktatúrát fog varázsolni a mi alkotmányunkból, hogy a fal adja a másikat :D )

Azért nem lenne hülyeség, ha egy következő választásnál az adófizető állampolgárok szavazatait súlyozottan vennék figyelembe. pl.: 4-szer, 5-ször annyit nyomna a latban, mint egy nyugdíjasé, segélyesé...stb.

Grafithuszar 2010.04.26. 10:24:55

@reKorrekt: " Külföldi voksokra? Akkor ezennel be is jelentem hogy Szanyi elbukott :D "..

Miért is? A külföldi voksok, inkább az MSZP felé húznak. De még ha nem is így lenne hanem olyan 50-50% még akkor is Szanyi nyer. (Ha jól tudom oylan 200 voks van)

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:27:25

@Noname Cowboy: kétharmados törvény = tizenharmadik havi nyugdíj. A kétharmados kérdések nagyrészéről népszavazást illene kiírni (alkotmányozás, KE-választás, fontos nemzetközi szerződések), a többit eltörölni.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:28:08

@Kicsit Karcos: mi ugyanis még mindig itt fogunk állni a sarkon, amikor a Fidesz már sehol sem lesz.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 10:29:37

@Gunther:

Hősök vagytok. Angellandon nem törtek át a patásödög kénköves seregei! :-)

Marcellusca 2010.04.26. 10:30:19

Napot!

Na, új napra ébredtünk. :)
Olyan bolondokháza van itt .... :D

Tapmancs 2010.04.26. 10:35:29

@Kicsit Karcos: népszavazást? Ugyan! A zemberek arra szavaznának ami nekik jó lenne a következő két hónapban, az hogy mi lesz utána nem érdekes.

Marcellusca 2010.04.26. 10:37:11

@Seduxen: Vájjjá, vájjjá mán, az nemúgyvan! :)

Tennap a Kósa mán megmonta, hogy nem leszen egybűl kóbászbúl a kerítés. :)
Ehhez idő köll.
Meg, hogy kéri a segggítséget.
Na, bazzeg, mán megen mi csinyájjuk meg, mer' űk ...

Kicsit Karcos 2010.04.26. 10:42:08

@Tapmancs: ha a Zemberek rosszul szavaznak, akkor majd megtanulják vállalni a következményeit, és legközelebb jobban meggondolják a szavazatukat. Mellesleg az alkotmányozó pártokra is a Zemberek szavaznak.

Homeoffice 2010.04.26. 10:55:04

@derelyegrádi szellem:

A cinizmusod .... :)
De A patásördög fel is adta az ostromot:)
Gyenge volt a hadvezér nah:)

Rwindx 2010.04.26. 10:56:42

@Lone Wolf:
Ez csak egy irónikus megjegyzés volt eml kommentjére, nem kell túlértékelni :)
A független maszop hű emberkék minden bolgon annyira látják mi fog történni hogy valami hihetetlen.

Lone Wolf 2010.04.26. 11:01:16

@Rwindx: "független maszop hű"

Őőőő... Nincs itt némi ellentmondás?!

2010.04.26. 11:02:26

Szervusztok nácikok!

Én már azt hittem soha nem érem meg felfele fővel, hogy a pomogácsok elhúzzanak a vérbe, de megértem.

Hát nekem szép nap ez a mai.

Sanos, én nem tudtam szavazni, mert húsvét vasárnap lehetett volna Münchenben, és hát nekem nem az volt a szabadnapom, de amúgy a Jobbikra szavaztam volna, de így is jó.

Most aztán nem tudom , hogy ki ellen fogunk uszulni.

Aggódom is, hogy mi lesz a jó kis Vatagbőrrel, itt marad majd téma nélkül. Esetleg VV Anikó vagy Szabó patricia lesz a téma, mert már Genorazóról is ritkán hallani.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.26. 11:07:48

@Frengi: Lesz itt téma!!!! :):):)
Főleg, ha Pintér Sanyi lesz belügyminiszter de lehetne hosszan sorolni. Remélem azonban, hogy a Sötét seregek Vezénylő tábornoka megfékezi körülöttük úszkáló vérszagra gyűlő cápákat :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.26. 11:09:33

Ma reggel elmentem új személyit csináltatni, mert azt mondták, hogy ma egy új országban ébredek. De tévedtem, mert ma nem volt ügyfélfogadás. Rájöttem, hogy ez még mindig a régi Magyarország :(

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:10:34

@Gunther:

A józsit még megbocsátom (Te azt mondtad oké a csávó, és ezt én Neked elhiszem), az eredmény szempontjából ugyan teljesen súlytalan, de "szanyi kapitányt" nehezen emésztem meg. Ki szavazhat vajon egy figurára?

Ti tudjátok....Nálunk már megjöttek a hentesek kerítést építeni..:-)

u.i. De legalább jövendőlése bejött. "Egyedül vagyunk....." Nagyon egyedül vagytok...szerencsére.

Homeoffice 2010.04.26. 11:13:43

@derelyegrádi szellem:

Józsi legalább fejlesztett, és ezt nem csak én mondom, de szanyi kapitány.... hát azt én sem értem.
Mondjuk az esztergomi fenegyerek fideszesnél sem nagyon értem hogy jött össze a 60 %:)

Kicsit Karcos 2010.04.26. 11:16:33

@Gunther: most megnyugodhatnak a szocik is és a fideszesek is, mert a másik frakcióban is lesznek gazembererek, 1-1.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:18:50

@Seduxen:

Én meg képzeld el, tegnap este benézek a borhűtőbe, látok ott egy villányi vöröset, és akkor bevillant, hogy EZT MÉG ÉN VETTEM! :-))

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:20:57

@Kicsit Karcos:

de - szerencsére - lesz egy frakció, amiben csakis grál lovagok lesznek...

dr. Aullah 2010.04.26. 11:22:34

@derelyegrádi szellem: Az az angyalföld egy érdekes hely lehet. Tele van idiótákkal és/vagy olyanokkal akik érdekeltek a mutyikban.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:27:24

@Aullah:

nem biztos. Lehet ennek más oka is. Miért lakna ott több idióta mint másutt?

Lone Wolf 2010.04.26. 11:30:07

@derelyegrádi szellem: Mert lepra, és alul művelt munkástelep?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.26. 11:32:20

Hát, igen! Egy régi ismerősöm mondta azt, amikor a házasság előtti szexről kérdezték, hogy mi a véleménye róla:
Szükséges! Mert e nélkül az ember úgy jár, mint az egyszeri, hogy a házasság előtt azt hitte a lányról hogy földi angyal, csak utána jött rá, hogy angyalföldi!

Kicsit Karcos 2010.04.26. 11:32:45

@derelyegrádi szellem: ne kenegess, sem a Jobbik, sem az LMP frakciójában nem lesz sem Kupper, sem Meggyes, sem Boldvai, sem Gyurcsányi. Saját kakit nem szép dolog másra kenni, nem jöttél rá erre az előző ciklusban?

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:37:06

@Lone Wolf:

És a "munkástelepeken" lakók idióták? Én nem gondolnám.

Ez azok hibája, akik ez elmúlt 8 év eseményei ellenére sem tudták a szocikra szavazásról lebeszélni az ottélőket, vagy olyan jelötlet állítani akiről elhiszik, hogy másképp, de főleg jobban mennének a dolgaik ha azokra szavaznának.

Szerencsére ez a hiba csak 2 választókör esetében merült fel a 176-ból.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 11:40:35

@Kicsit Karcos:

Kupper és meggyes eddig mit? hol? és mennyit? lopott el.. Tényszerű adatokat várnék.

Köszi.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 11:42:07

@Lone Wolf: ha Angyalföld lepra, alulművelt munkástelep, mert Szanyira szavazott, akkor mi a véleményed a budapestiekről, akik négyszer(!!!!) választották újra Demszkyt?

Lone Wolf 2010.04.26. 11:47:12

@Kicsit Karcos: "ha Angyalföld lepra, alulművelt munkástelep, mert Szanyira szavazott,"

Nem kérlek, Angyalföld azért lepratelep mert az. Helló! XIII ker! Az ecceri munkások, meg a funkcionáris analfabélák, és nyuggerek meg mindig is az MSZP szavazói bázisát képezték.

"akkor mi a véleményed a budapestiekről, akik négyszer(!!!!) választották újra Demszkyt?"

Ugyanaz mint azokról, akik az elmúlt 20 évben 3X!!! Megválasztották az MSZP-t A szocializmus alatt megtanult leckék ellenére...

ELGURULT A GYÓGYSZERÜK!

Rwindx 2010.04.26. 11:48:09

@derelyegrádi szellem:
Én nem tudom hogy loptak-e vagy sem, de hogy közülük legalább meggyesnek semmi keresnivalója sem a fidesz, sem a parlament, sem semmilyen városháza közelében az teljesen biztos.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.04.26. 11:50:50

@derelyegrádi szellem:

Angyalföld, Csepel, de még Kőbánya is, ahol bár most nyert a fidesz. Szerintem egyszerűen csak rengeteg sok begyepesedett ember él ott, akiknek a politikáról sok fogalmuk nincs. Eldöntötték magukban, hogy a fidesz rossz, az mszp jó. És nem képesek belátni, hogy azzal az "agyonművelt" munkásproletár lelkületükkel ők is képesek k**va nagyot tévedni. Ezek akkor is rájuk szavaznának, ha 2-3 északi megyénket odaajándékozná a hőn szeretett pártjuk a szlovákoknak.
Találkoztam már én is olyan idősebb nénivel, aki emberként irtózatosan jó fej, rendes. De ha politikáról van szó, akkor ... no comment.

Marcellusca 2010.04.26. 11:51:26

@Lone Wolf: Miva? Miva? Miva? :)))

Már tegnap írtam: Munkás kerület, zömmel régi bérházakkal, benne lakó öregekkel.
De, mint tegnap Tóth is mondta, épült kb. 10.000 lakás. És alapvetően rendben van a kerület, nagyobb része (még) nincs lepukkanva.

Homeoffice 2010.04.26. 11:54:59

@Marcellusca:

Én nem kezdek bele a kontrákba, mert nem akarok személyeskedni:)

Roxvox 2010.04.26. 12:05:25

Az ország zászlaja mától narancs-fehér-zöld. Kimarad belőle a vörös, meghalt a demokrácia.
Az a két pesti kerület nagy szarban lesz, folyik a pezsgő, dínom-dánom, kurva kíváncsi leszek. :)

arlequin 2010.04.26. 12:21:45

@Roxvox: akkor ez innentől fogva írország! höhöhö. éljen a megbonthatatlan ősszittya-kelta kútúrazonosság a pentaton zenével és a O'neill-magja (Mac'O'neill) sarjadékokkal!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.26. 12:38:06

@csabapayne: Erről eszembe jutott egy örökzöld.
Orwell:Állatfarm
"Négy láb jó, két láb rossz!"

Roxvox 2010.04.26. 12:50:56

Szanyi Tibit a XIII.ker. egyik fele meg, a másik fele lesajnálta.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 13:14:40

@csabapayne: Fidesz jó, MSZP rossz. Fidesznek megvásárolt cigány jó, MSZP-re 60 éve leszavazó munkás rossz.

Roxvox 2010.04.26. 13:43:24

Szanyi csak 124 szavazattal vezet, de hátravan még több mint 900 szavazat kiértékelése.
Ha innen elbukja (benne van a pakliban) szerintem megy ő is Daróczi után.

molaris 2010.04.26. 13:47:49

Azért ne feledjétek, hogy Szanyi még messze nem dőlhet hátra!
124 szavazat előny igen minimális, mert több mint kétezer hátra van.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.26. 14:28:14

@Gunther: Mindent bevetettek, hidd el. Meg ha kiderül, hogy nem Tompikára szavaztál, akkor, ha van vesztenivalód, kezdhetsz kicsit aggódni... így megy ez mifelénk.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 14:29:02

@Kicsit Karcos:

Ezek lennének azok? (egy rosz link, meg egy lendvai köszöntő)

@Rwindx:

Mitől? Csak oka van, hogy jelölték. A másik része meg az, hogy kinek van kerenivalója ott meg kinek nincs, azt a választók döntik el szabad, és demokratikus választásokon. Meggyest én nem ismerem, de esztergomiaktól halottam róla jót is, de rosszat is. Mint bárki másról.

Kupper nekem nem szimpatikus ember, így féltávolról. Nem szavazok rá örömmel. De soha sehol semmi tényanyaggal nem szolgált senki, hogy tolvaj lenne. És a letolvajozáshoz - szerintem - ezt mindenképpen meg kéne várni. Vagy tévednék?

@csabapayne:

szerintem nincs igazad. Itt blogon is vannak angyalföldiek és sem nem ostobák, sem nem begyepesedettek, de mégis egyéniben a szocira (a Józsira, nem szanyi kapitányra) szavaztak. Mert - állításuk szerint - a Spaller (vagy kicsoda) ilyen meg olyan. Ez a fidesz hibája, olyan jelöltet kell állítani, akire hajladók rászavazni ez emberek, és nem józsiznak helyette, még tanult, normális, világot reálisan látó fiatal emberek is. Ez ilyen k....va egyszerű.

Roxvox 2010.04.26. 14:45:58

Mélységesen felháborít, hogy két helyen is Mszp-s nyert, ez biztos csalás. :)

Karlitosz 2010.04.26. 16:05:30

@derelyegrádi szellem: centrum parkolóról hallottál már? kupper, fürst györgy, nézz utána a google-n ezeknek a neveknek, meg a közép afrikai köztársaságnak. jócskán megérdemelnék hogy lámpavason lengedezzenek.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 16:15:45

@Karlitosz:
Halottam. Kupper nagybátyja aze gyik tulajdonosa a cégnek. De ebből miként köüvetkezik, jhogy maga Kupper egyáltalán érintett a Centrum ügyeiben. persze lehet, de HOL van ennek bármi bizonyítéka. Pusztán hogy nagybátyja tulajdonos ott, ez önmagában semmi.

Fürst György meg mszp-és alpolgármester volt (ott viselt dolgai miatt bűnvádi eljárás folyik ellene), onnan lett Centrum vezető. De mi köze ennek a fidesz képviselő kuppernek? Mi?

Mert én készséggel elhiszem, csak valami tényadat kéne végre. mert ha ez úgy van, akkor pl én is, te is felelsz a nagybátyád ügyeiért, ha vannak.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 16:31:33

@derelyegrádi szellem: a fideszes Kupper közösséget vállalt a Centrum Kft.-vel + hazudik is róla. Kérsz linket?

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 17:20:07

@Kicsit Karcos:

Attól függ mit értesz a közösséget vállal alatt.

Hogy világos legyek mondok egy példát, és a logikádnak arra való vonatkoztatását, és annak eredményét:

Morvai "közösséget vállalt" Budaházyval, így ő is terrorista, mert Budaházyt terrorcselekményekkel vádolják. Ez hívják tendenciózus környzetbe helyezés technikájának.

Ezt meghaladóan aki pl kopogtatót Budaházynak adta, az is terrorista?
Aki gyűjtött számára, az is?

Rwindx 2010.04.26. 17:21:41

@derelyegrádi szellem:
Meggyest a fidesz jelölte, nem az emberek. Én jót nem hallottam még róla, rosszat annál többet. Amit írtam az én személyes véleményem volt.
Nem tévedsz, viszont én nem is tolvajoztam le egyiket sem :)

Kicsit Karcos 2010.04.26. 17:43:13

@derelyegrádi szellem: valljuk meg, Budaházy ügye elég gyenge riposzt volt Kupperre. Budaházy ellen ugyanis, ha nem tudnád, politikai megrendelésre koncepciós eljárás folyik (Kuppert melyik igazságügyi miniszter akarja sittre vágni, meg úgy egyáltalán, szokás-e ez a fajta megrendelés egy jogállamban?), az ő szavahihetősége eddig nem kérdőjeleződött meg, szemben Drazsééval, aki hamis bizonyítékkal próbálta Budaházyt évtizedekre börtönbe vágni.

Tudod, nem azzal kéne nagyot mondanod, ha már mindenképpen őisőiseset akarsz játszani, hogy kit vádoltak meg súlyosabb váddal, hanem hogy hogyan oldja fel egy adott érdekcsoport a közéjük tartozók zűrös ügyeit.

A Centrum például nagykoalíciós egyetértésben működik jó sok éve már, függetlenül attól, hogy Kupper csak hazudott, vagy lopott is.

Kicsit Karcos 2010.04.26. 17:48:36

@Kicsit Karcos: de hát te nem vagy egy megvezethető lény, aki Gázáremelést! vagy Magasabb parkolódíjat! táblákkal vonul tüntetni, úgyhogy nyilván érted a különbséget a két eset között, ti. amikor valaki ellen koncepciós eljárás folyik, meg amikor egy védett személy üzleteiről egy jól dokumentált hazugsága után elkezdenek suttogni a népek.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 18:01:37

"ha nem tudnád, politikai megrendelésre koncepciós eljárás folyik "

Ezt mindenki köteles megfellebezhetetlen igazságként tudomásul venni, és innentől kezdve TE meg Morvai dönti el, ki ellen folyik koncepciós eljárás, meg ki ellen sem? Ez komoly bazmeg?

De abban igazad van, hogy némileg sántít a párhuzam, hisz kupper ellen semmilyen nem folyik, így ő tolvaj, aki ellen meg folyik, az nem számít, hisz TE azt mondtad, az koncepciós, és punktumm.

Ez egész egyszerűen hihetetlen.

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 18:03:32

@Rwindx:

és a fidesz szavaztott rá, vagy estleg a választópolgárok?

Kicsit Karcos 2010.04.26. 18:07:26

@derelyegrádi szellem: azért ne húzd fel magad, nari, csak fizesd boldogan a parkolási díjat Kupper-Fürstéknek, és a haza fényre derül. Ajánlom Stumpf RTL Klubját, abban vannak vicces sorozatok, ha akarsz lazítani...

derelyegrádi szellem 2010.04.26. 18:14:49

@Kicsit Karcos:

Lebilincselő érvrendszer. Nem kellett csalódnom, ez önmagában is megnyugtat.

arlequin 2010.04.26. 18:25:14

@derelyegrádi szellem: @Kicsit Karcos: most elgondolkodtam azon, hogy kettőtök között melyik a nagyobb troll. aztán rájöttem, hogy én.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.26. 20:38:10

Fideszbirkának lehet magyarázni.:)) Még nem tért magához a 2/3 miatt.:))

Frontin 2010.04.26. 20:42:55

Hát, azért az Indexben sem csalódik az ember. Nagy munkával felkutattak egy fogatlan fideszest

index.hu/video/2010/04/26/fidesz

Rwindx 2010.04.26. 23:52:24

@derelyegrádi szellem:
Ők szavaztak természetesen, de véleményem szerint csak jobb hijján, ami duplán szomorú.

Noname Watanabe 2010.04.27. 07:17:21

A legjobb Szekeres "Nátófőtitkár" Imi vasárnap esti nyilatkozata volt: "A Lehet a Más Politika 30%-ot szerzett..."
Komolyan, ennyire durva anyagot tolnak a maszop-székházban?

Szabikaahh 2010.04.27. 07:50:27

Nos, ha jól emlékszem Döglégy Zoli szerint is: Angyalföld a hely ahonnan elindul a gonosz, mert a 13 kerület a bölcső. Szerintem nem sejtette, hogy mennyire rátapint a lényegre:))

Kicsit Karcos 2010.04.27. 09:02:14

Csapó1: azonnali, nagy arányú adócsökkentést hajtunk végre
Csapó2: 6 éves adócsökkentési programot indítunk

Interjú Pokornival:

"Egyszerre ígérnek gyors változásokat, és mondják azt, hogy fel kell mérni az ország valós állapotát, mert Önök szerint például nem igazak a költségvetés számai. Nincs ebben ellentmondás?

Ez két szempont. Az egyik a szándékoké, a másik a lehetőségeké. Igen van. Az ellentmondást jelzi az adócsökkentésről szóló vita, ami a lesz-e, mikor, mekkora, egymással konkuráló szempontjairól szól."

www.hirszerzo.hu/cikk.pokorni_a_fideszt_is_torzitotta_az_elmult_nyolc_ev.148681.html

Lesz-e?

Marcellusca 2010.04.27. 09:10:56

@Kicsit Karcos: Erről beszélek hetek óta.
Csak mindenki elsiklott idáig a kommentjeim felett.

De Kósa megint megmondta, hogy majd lesz valami, idővel, de ehhez összefogás és a szavazók kellenek.
Meg türelem, mert nem lesz egyből kolbászból a kerítés.
Kész röhej.
Már megy a magyarázkodás meg a mutogatás.

De, bízzonk Viktor Viktorovics Viktorban!
Mer', ő megmon'ta!!!!

Kicsit Karcos 2010.04.27. 09:22:58

@Marcellusca: a nép (meg persze Gyurcsányi) lesz a hibás, ha nem lesz adócsökkentés, mert nem tudunk összefogni. Kis összefogás, kis foci - mondják a 2/3-os párt alelnökei. Érik a világsiker! Vagy miket beszélek, a világsiker már megvolt, most már csak le kell kommunikálni.

loop80 2010.04.27. 09:34:53

"20:42
Történelmi vereség ez Ildikó. 50 egyéni győzelemmel számoltatok, lett belőle kettő.
Lendvai és az elnökség lemondott. Májusban kongresszus.
Ennyi volt, viszlát, szevasztok!"

VISZLÁT?!

No de zero!!! :D

Az utolsó mondat, helyesen: Ennyi volt, takarodjatok!!!

Marcellusca 2010.04.27. 09:54:40

@Kicsit Karcos: Ja, ja, pontosan.

De ők nem hazudnak meg mennek bele felelőtlen ígéretekbe.

Kicsit Karcos 2010.04.27. 10:28:55

@Marcellusca: az adócsökkentés okafogyottá vált, mert egy jó kormány jól költi el az adóforintokat.

Kicsit Karcos 2010.04.27. 10:32:23

@Kicsit Karcos: ha lenne egy kis belátás a Zemberekben, akkor tüntetést szerveznének, ahol feloldják a Fideszt az adócsökkentési ígéret alól. "Adóemelést!" Nem tudom, meghajolna-e a népakaratnak a Fidesz.

krtek 2010.04.27. 11:08:43

Sajnos szkeptikus vagyok a kis magyar mutyiban szocializálodott fidesz miatt, de ha nem kell Lendvai néni ászakértő hablatyát olyan gyakran látni és főleg hallani, akkor már megérte az egész.

Majd hallgatunk nullkilóméteres (soha nem volt politikán kivüli állásom c.) jogászfíúkat...

Kiszámolja a Vektor kiscsapata mennyit veszít az adócsökkentéssel a budget, meg felteszi a kérdést vajon miből lehet ezt összetarhálni? Aztán majd jön a nagy polgári hablaty....

Fogadjunk!

Kicsit Karcos 2010.04.27. 11:59:24

@krtek: az adócsökkentéssel nyer a költségvetés is. Nem rövid, hanem közép- és hosszútávon. Rövid távon szopó, de nem is kéne mindig a végső harcot vívni.

Az adócsökkentéssel nem az a baj, hogy ráb.unk anyagilag, hanem az, hogy el fog maradni, legalábbis ha a Fidemeszpén múlik.

krtek 2010.04.27. 13:04:49

@Kicsit Karcos: Félre értettél. adócsökkentéssel nem az a lényeg hogy az amúgy is hülyérevett adófizető jól járjon. Az a lényeg hogy kisebb szinten is hagyják élni a normálisan küszködő pólgárokat. Nagyobb szinten ez nem kérdés mert mindig is voltak és ahogy kinéz lesznek is kiskapuk. Persze ez választásokkor inkább a parasztvakítás kategória.

Amire talán Te gondolsz, hogy az alacsony (inkább normális mértékű) adók miatt, szégyen és takargatni való legyen az adócsalás (mert most ez a fél ország megélhetési formája, orvostól a standard vállalkozóig) az bizony alapfelfogásbeli fejlődés kell. Amihez elsősorban az kellene, hogy ne egy mutyiiban felemelkedett politikusgeneráció pofázzon a vízről borvedelés közben.

Az adócsökkentés mellé drasztikus büntetési szintemelést és frissített ápdételt törvényeket is be kell vezetni. Közszereplőknék további kétszeres szorzóval. Egyébként az egész csak porhintés.

Kb. olyan porhintés mint a kisebb parlament. A vége az lesz, hogy majd csökkentenek is meg nem is. (pl. csökkentünk, de nem most!) Ennek az országnak egy kb 90 fős parlament is bőven sok lenne. Viszont aki bejut(ott) az nem hiszem hogy kihagyná a topmutyi állási lehetőséget, pusztán azért mert az országnak ez a szaros érdeke. Bár az eskü szövege ez, de a valóság pont az ellentettje. Vagy szerinted nem?

Kicsit Karcos 2010.04.27. 13:26:19

"Amire talán Te gondolsz, hogy az alacsony (inkább normális mértékű) adók miatt, szégyen és takargatni való legyen az adócsalás (mert most ez a fél ország megélhetési formája, orvostól a standard vállalkozóig) az bizony alapfelfogásbeli fejlődés kell. "

Igen, erre gondolok.

"Ennek az országnak egy kb 90 fős parlament is bőven sok lenne."

Nekem nem a Parlament létszámával van bajom elsősorban (de egyetértek, hogy 90 képviselő is el tudná látni a mostani, jórészt idomított majmok feladatát), hanem a jogosítványaival. Többször írtam, 2/3-os törvényeket eltörölni, alkotmányról, köztársasági elnökről, fontos nemzetközi szerződésekről a nép döntsön többségi alapon. A képviselők legyenek visszahívhatóak, és ne az országgyűlés kapjon 4 éves megbízatást, hanem külön-külön a képviselők. Ne legyen nagy választás nagy kampánnyal, nagy hazugságokkal, hanem ha lejár az ideje Kovács képviselőnek, akkor időközi választáson méresse meg magát egyedül a kihívóival szemben. A személyes jellegét kellene erősíteni a törvényhozásnak.

krtek 2010.04.27. 14:05:34

@Kicsit Karcos: Ez mind szép, de ez sajnos a mesekategória. A jelenlegi pol- és gazdasági "elit" mindent megtesz azért, hogy alapvetően ne legyen változás. Az alapjaiban elavult és szar alkotmány, valamint a régimódi, időnként idióta kiskapúbázisú törvények és szabályozások kérdésköre, nem beszélve az "amit szabad jupiternek" jellegű törvénykezésről napi téma minden gondolkodó ember számára, de ennek szarában felelősségrevonhatatlanul dagonyázó ön-, és népámító képviselők (és az őket támogató-etető-mozgató, annyát kilóra megvevő érdekkörök) bizony teljesen ellenérdekeltek.

süti beállítások módosítása