Skip to content


       Szűrés lista

Kísért az MVM-es múlt

Hahaha.... Tegnap írtam kommentben, hogy Mr. Istvan Kocsis hiába tetszeleg a BKV megmentőjének szerepében, ez nem feledteti senkivel az MVM-es ügyeket. De nem ám! Ma hozta le a Blikk az állami vállalat nemrégiben zajlott adóvizsgálatának részleteit (mondjuk elég necces adótitkot feszegetni, de biztos jó jogászaik vannak), mely szerint 2007-ben, Kocsis vezetése alatt 38 millió 496 ezer 430 forintot költött reprezentációs célra a cég.

Tételesen:

- 8,4 millió: borok
- 1,7 millió: borok díszcsomagolása
- 1,0 millió: szivarok
- 842 ezer: szivarszakértő
- 288 ezer: teniszütő vásárlása egy jótékonysági árverésen
- 8,3 millió: ajándékok, tollak, pezsgők
- 1,5 millió: étterem
- 433 ezer: virág
- 720 ezer: titkárnő és sofőr ruházkodása
- 601 ezer: Kocsis ruházkodása
- 3,4 millió: svájci órák
 

Az MVM sajtóosztálya nem cáfolta a Blikk értesüléseit. Megerősítették, hogy ezek a kiadások szerepelnek 2007-es nyilvántartásukban. Ugyanakkor sem a milliós órák, sem a teniszütő, illetve a bor és a többi eszköz nincs az MVM raktárában, így valószínűleg elajándékozták azokat.

Kocsis Pásztor Erzsébet BKV-szóvivőn keresztül azt üzente, hogy mindig betartotta a költségvetésben meghatározott kommunikációs költségeket.

Remélhetőleg ezzel nem fog véget érni az ügy, szívesen megnézném, ahogy megbilincselik Mr.Istvant, miközben ő kétségbeesetten ismételgeti, hogy "deénrendettettemaBKV-nál".

Címkék: botrány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr151958364

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Milliók luxusajándékokra a Villamos Műveknél 2010.05.10. 18:56:13

Szivarok, borok, svájci karórák - 2007-ben csaknem 38,5 milliót költöttek a Villamos Műveknél reprezentációs célra Kocsis István vezetése alatt. A jelenleg BKV-t igazgató Kocsis azt üzente, betartotta a kommunikációs költségeket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reKorrekt 2010.04.28. 09:37:49

Igazából itt sem az a gond hogy elköltötték az erre előírt keretirányzatot, hanem az, hogy ekkora az erre a célra előírt keretirányzat.
Olyan ez mint az EU által előírt kötelező EU-reklámozás 100 milliókért.

Énbagoly 2010.04.28. 09:39:09

Ha a költségvetésük szerint ennyit lehet baromságokra költeni, akkor rossz a költségvetés. És mivel gondolom azt is ők osztották be, elég halvány ez a duma védekezésnek.
De remélem, lesz még ennek az embernek kisebb is az arca.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 09:40:33

"842 ezer: szivarszakértő" - LOL :))))

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 09:40:46

Igazából, ezek szvsz önmagában nem olyan vészes dolgok. Bár a szivarszakértő kicsit röhejes :-D

Meg az arányok is néhol :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.28. 09:43:05

601 ezer ruházkodásra???? Bazmeg!!!!! Okés, hogy egy jobb öltöny valóban egy kiló, de 6-ot venni egy évben baszki?

KoboldMatyas 2010.04.28. 09:44:40

OFF

Ma letartóztatásba helyezték a Honvédelmi Minisztérium legnagyobb hadiipari cége, a HM EI Zrt. vezérigazgatóját
mno.hu/portal/709901

ON

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.28. 09:45:11

Óriási egyábként, amit ezeknél a cégeknél tudnak művelni ilyen-olyan címeken.:)
Most hirtelen nem vágom melyik focieseményen volt, de talán világbajnokság lehetett, amikor minden szünetben reklámozta magát a Paksi Atomerőmű. Marha kiváncsi lennék, hogy a cég marketingese mivel tudná megindokolni ezt a lépést. Több áramot szeretnének eladni? Kapcsoljam be a hősugárzót, hogy többet fogyasszak? Vagy ne a gyöngyösvisontai áramot vehyem, hanem a paksit? Vagy mi?
Ugyanez lenne a kérdésem amikor látom a hatalmas MVM óriásplakátokat, hogy "Ha áram van, minden van". Oké, mindenki tudja, hogy a villamosenergia ma már kikerülhetetlenül fontos. És? Mire szeretnének ösztönözni?
A reprezentációs téma meg aztán mindennek a teteje! Szivarszakértő?:D
Az eszem megáll!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.28. 09:46:10

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Az a sok orgia ahol össze-vissza rókázta azt az öltönyt!!! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.28. 09:49:34

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

És miért nem telt rá a fizetéséből?
Annyira bírom, hogy a nagy fizu mellé még igénybeveszik a mindenféle költségtéritést is, mint a sima egyszerű dolgozók, akiknek tényleg segítség, és akiknek a kevés fizetését próbálja a munkaadó így kompenzálni valamelyeset.
Remélem még kedvezményes áramot is kapott Kocsis úr.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 09:50:07

@Noname Cowboy: Lehetnél belátóbb, azokon az orgiákon minket képviselt :-D

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.04.28. 09:50:21

433 ezer: virág

vajon hány menetet kellett a virágnak bevállalnia ezért a zsetonért ? :))

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 09:50:59

@laspalmas: A kedvezményes áram alap mindenkinél aki ott dolgozik. De legalábbis a vezetőknél biztosan.

Marcellusca 2010.04.28. 09:53:51

@reKorrekt: Pontosan.
Bakker, több, mint 38 milla "PR" f@szságokra?

Közben meg tegnap nyilatkozták, hogy nem az áram, mint energia a drága, hanem a járulékok.
Az. Meg a sz@rságokra kidobott milliókat is velünk fizettetik meg.
És a villanyáram 30%-a a távfűtési kompenzációra megy el.
Felteszem a (hülye?) kérdést: Marika néninek, Bivalybasznádon, a családi házikójában, mi köze van a pesti panelek távhő támogatásához?
Meg nekem, mikor a társasháznak saját kazánja és fűtésrendszere van?

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.04.28. 09:55:18

Ezt a 842 ezres szivarszakértőt nem értem..
Hacsak nem szakértett az illető másfajta szivarokat is jó alaposan,elölről-hátulról.. :-D

esef 2010.04.28. 09:55:31

Étterem, borok, ruházkodás, szivarszakértő, virág, titkárnő. Nem kell nagy logika, hogy összerakjuk a képet... Mit szólt ehhez Mrs. Istvan Kocsis?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 09:56:56

@Marcellusca: "Közben meg tegnap nyilatkozták, hogy nem az áram, mint energia a drága, hanem a járulékok" - azt tegnap én is láttam, amikor valami mókus magyarázta a bizonyítványt, hogy nem maga a villamos energia a drága, hanem a rárakódó egyebek.

kérdeztem is asszonyt, hogy ez, mint fogyasztót, aki a cehhet kifizeti hol érdekel? leszarom. engem az érdekel, hogy a környező országokhoz képest miért drágább ez IS? a MIÉRT az nem igazán hat meg.

www.jogiforum.hu/hirek/22482

... valamiért úgy gondolom, hogy ez akár kapcsolódhat is.

sz4sz4 2010.04.28. 09:57:00

@El Topo (Sgt. Elias):

"Szeptembertől az év végéig tart az MVM-Havas együttműködés, az MVM megújítja Havas honlapját, már ki is kihelyezett pár logót, Havasnak pedig "fontos", MVM-es témákról kell beszélnie, mint például a Paksi Atomerőmű bővítése. Amúgy sosem értettem, miért reklámozza magát a Paksi Atomerőmű. Meg akar győzni, hogy tőle vegyem az áramot?
Havas ezért hétszámjegyű összeget kap (valahol 1 millió és 9,9 millió között)."

vastagbor.blog.hu/2009/08/26/tanar_ur_milyen_erzes_prostitualodni

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 09:58:17

@Jack/rendetteremt/: bazz, igazad lesz!

842 ezer: szivarszakértő

éééssss

433 ezer: virág

ezek szerint "Virág" lehetett akár a "szivarszakértő" is. 842.-t kapott a "szivarozásért", 433-t "hagyományosért" :)))

PublicEnemy 2010.04.28. 10:00:59

@Seduxen: magyarán mondva "prosti" :))) Abból is a luxus kivitel.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 10:01:47

@PublicEnemy: faszt! Hostess bazze HOSZTESSSZ! (vagy konzumhölgy) :)))

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.04.28. 10:02:16

A többihez képest kicsi de annál pofátlanabb a "jótékonysági árverésen" vett teniszütő. Baszki, már a kombinétehén BKV-s megvásárlásánál is mondtam, hogy egy állami vállalat ne jótékonykodjon az én pénzemből. Ha én akarok, akkor megteszem, ha a főnökök akarnak, akkor tegyék meg a fizetésből meg a prémiumból.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.04.28. 10:03:31

@Seduxen: :-D Melyik is az a Virág?A Voksán?A neten elterjedt mobiltelefonos képek alapján ő biztosan tud szakérteni.. :-)

"azt tegnap én is láttam, amikor valami mókus magyarázta a bizonyítványt, hogy nem maga a villamos energia a drága, hanem a rárakódó egyebek.."
Például a vezetékre pottyanó madárürülék (mint rárakódó egyéb) ?Biztosan már az is benne van..

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.28. 10:05:11

És a piát sem bízták a véletlenre.:D
Mennyibe kerül manapság egy üveg nagyon jó bor?

Marcellusca 2010.04.28. 10:06:58

@El Topo (Sgt. Elias): Szivarszakértő azé' köll, hogy megtaníccsa nékik, hogy miként kell a vastagabbat a szájba venni. :)))
Vagy csak egyszerűen qrvákat fizettek, akik "szakállas Csongort" szívtak. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 10:07:13

@Jack/rendetteremt/: @órarugógerincű felpattanó: új értelmet nyerne a közpénz "kiszivattyúzása", még ha csak átvitt értelemben is :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 10:11:29

@Jack/rendetteremt/: most mondd azt, hogy nem tűnik szakértőnek :)))

belzebubó 2010.04.28. 10:13:35

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": 100.000 egy öltöny? Ezek az ex szoci elvtársak már csak Brioniban nyomják 3.000 EUR-ért, mint Gerhardt Schröder igy a szociáldemokrácia jegyében, igaz Gyurcsány Zegnában feszitett ugyanennyiért.

Annyira nevetséges amikor Kocsis és a Csányi-félékből álló köreik még pottyantósra jártak ifjú korukban, de most már 800.000-ért szivarszakértő kell nekik meg sommelier. Azt is megnézném, hogy Kocsis István aki "jó ember" Csányi szerint kitől vette azokat a borokat? Csak nem az uncsitesója férjétől Csányi papától?

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:15:21

@belzebubó: Ilyen sikeres, és tehetséges üzletembereknek már csak jár, nem?

Marcellusca 2010.04.28. 10:15:56

@Seduxen: Miazhogy! Nemkicsit! Nagyonis! :)))

Úgy, egyszer, csak (szigorúan) próbából, a kíváncsiság kedvéért megszakérthetne engem is! :DDD

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2010.04.28. 10:18:43

@El Topo (Sgt. Elias):
Chateau Pajzos-Megyer Aszú 5 puttonyos. 1 palackos ár: 9 504 Ft. 6 palackos ár: 8 934 Ft ...

Ez elég fasza bor :)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:20:49

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]: És az az ezer palack pikkpakk elfogy jó társaságban. Pláne, ha szépen be van csomagolva.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 10:21:23

@belzebubó: "Csak nem az uncsitesója férjétől Csányi papától? " - aligha. A Teleki borok azért nem a prémium kategóriásak :)))

ha már Villány, és valami puccos vörös nedű (amiből ha sokat iszik, ugyanúgy ordítva fog hányni, mint a 800.-Ft/palack bortól), akkor:

www.wineandfeeling.hu/index.php?modul=termek&kod=5103&kezd=0&mkod=13

www.wineandfeeling.hu/index.php?modul=termek&kod=157&kezd=20&mkod=13

Marcellusca 2010.04.28. 10:21:36

@belzebubó: Igen ez is egy jó kérdés.

Gyerekkorában még csak "francia" fürdőszobája (lávór) volt, most meg elvárja, hogy inas törölje a seggét.
Azt sem tudja, hogy mi a különbség a kadarka meg a cabernet sauvignon között, de borszakértő köll neki. Mondjuk, lehet, hogy éppen eztért. Végülis, nincs ezzel probléma, csak ne a cég fizesse! Van neki nemkevés fizuja, állja a cehet abból!

Marcellusca 2010.04.28. 10:23:18

@órarugógerincű felpattanó: Ja, ja. :)
Főleg "szivarszakértők" és "virágok" között. :DDDD

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:24:38

@Marcellusca: Aki a "virágot" szereti rossz ember nem lehet. :-D

Marcellusca 2010.04.28. 10:25:02

@Marcellusca: Ja, és a buli után meg köll a zúj öltöny is. :)))

Marcellusca 2010.04.28. 10:25:40

@órarugógerincű felpattanó: Szerintem ez volt a jelmondata a madöfösöknek is. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 10:26:05

@Marcellusca: miért kellene bazze? a tisztitóban kiszedik belőle a hányást. (más "testnedv" esetében mondjuk nem tudom mi a helyzet)

asszem ériiiiik a banáááááán, nagyon ériiiiik :))))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.28. 10:26:22

@Seduxen: ettől a bortól rókázta le biztos a drága öltönyt :D

suski 2010.04.28. 10:26:33

most izéltek annyira. Minden rendes banánköztársaságban van szivarszakértô...

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:27:56

@Noname Cowboy: Drága öltönyre nem illik olcsó szar bort hányni :-D

Kicsit Karcos 2010.04.28. 10:28:14

"Az MVM sajtóosztálya nem cáfolta a Blikk értesüléseit. Megerősítették, hogy ezek a kiadások szerepelnek 2007-es nyilvántartásukban. Ugyanakkor sem a milliós órák, sem a teniszütő, illetve a bor és a többi eszköz nincs az MVM raktárában, így valószínűleg elajándékozták azokat."

Akkor ezek nyilván benne vannak a megajándékozott adóbevallásában, illetve ha nincs gazdája, akkor nyilván vezette mégiscsak vezette az MVM, hogy kinek mit ajándékozott, ha pedig ez sem, akkor nyilván az illetékes elöljáró elviszi a hanyag vagy hűtlen kezelés miatti balhét.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 10:29:51

@órarugógerincű felpattanó: és olcsó öltönyre drága bort? azt ér? :))))

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:30:31

@Seduxen: Mindjárt kikeresem az etikettes kiskönyvecskémben :-D

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.04.28. 10:32:19

@órarugógerincű felpattanó: Nem a boron van a hangsúly,hanem az előtte elfogyasztott kaviártól.Az képezi majd az egyedi,drága mintát a zakón.. :-)

ketroot 2010.04.28. 10:33:26

@Marcellusca:

No meg francia sütőn, Regault-on (ejtsd: rözsó) készült étkeket fogyasztottak:D

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:34:01

@Jack/rendetteremt/: Azért a vivőanyag is fontos :-) Kaviárt sem szabad valami olcsó lőrével eljuttatni a megfelelően költséges alapanyagra :-)

Marcellusca 2010.04.28. 10:34:23

@Seduxen: Én szokom néznyi a szíeszáj sorozatokat, és ottan láttam, hogy mosás után is kimotathatójak. :)))

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:37:40

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]: Kirúgják a ház oldalát, az biztos. Van is rá okuk, volt miből dőzsölniük.

esef 2010.04.28. 10:37:40

@El Topo (Sgt. Elias):
Szerintem az valami jófajta kiskunsági kannás bor lehetett, természetesen szigorúan közbeszerzés keretében. Azért került annyiba, mert csak ez az egy szállító tudta felmutatni a megfelelő referenciákat. :P

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Én két hete vettem 3 öltönyt egyszerre. Igaz, nem ugyanilyen kategóriájúakat...

Marcellusca 2010.04.28. 10:39:39

@Seduxen:
@órarugógerincű felpattanó:
@Jack/rendetteremt/:
Erről nekem az első feleses poén jut eszembe.
Röviden, csak a vége:
- Na, én most már felmegyek, oszt', megnézem, ki az a Józsi bácsi!
xD

Kicsit Karcos 2010.04.28. 10:41:10

Visszavonulva, önként
Megírja azt, ami történt,
Körmöli egyedül a lapra,
Hány hordót vert csapra.

Visszavonulva, önként
Megírja azt, ami történt,
Kísért a múlt, pipára gyújt
A sherwoodi erdőben Robin Hood.

(Aurora)

Kicsit Karcos 2010.04.28. 10:44:34

@Kicsit Karcos:

Barackca: "Mocskos BKV, sálálálálá"

Idézet a youtube-ról az énekestől:

hukrisz: "Huu, ezt már 16 éve írtuk, természetesen azóta már talán zenélni is tudunk :-)
Azért az önmagáért beszél, hogy 16 év alatt minden évben helytálló volt a dalunk és nem sok esély van arra hogy valaha is elavultá válna."

Zuzu Petals 2010.04.28. 10:44:43

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Az a helyzet,h a maláj kurvák hányásával öszekeveredett kokain eltávolítására jelenleg csak a meleg ecetes ollós módszer ismert. Ezek a foltok sajnos elkeülhetetlenek minden állami cégnél felelős beosztásban dolgozó embernél. Gondolom, te sem vennéd a szívedre, ha foltos öltönyben kellene Kovács úrnak járni. Örülj inkább,h tavaly csak 6 db öltönyt kért a válságra hivatkozva az elhasználódott 51 db helyett...

Kicsit Karcos 2010.04.28. 10:46:16

Egyébként úgy jogos, hogy a BKV Nagy Rendbetételéért kapja meg a prémiumot, úgy értem, ha elkészült vele, az MVM-ért pedig tartsa a hátát.

Egyébként ilyen cégek vezetői nem szégyellik a saját cégük "szolgáltatásait"?

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 10:50:11

@Kicsit Karcos: Ő nem tett olyan nagy dolgokat, csak amikor más kibuggyantotta a szart, akkor szaladt a lapáttal. Ha nem derültek volna ki a dolgok, akkor szép csendben intézték volna maximum.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 10:50:11

@Kicsit Karcos: "Egyébként ilyen cégek vezetői nem szégyellik a saját cégük "szolgáltatásait"? " - nem! tekintve, hogy nem ismerik....

ashnur · http://blog.elni.hu/ 2010.04.28. 10:51:26

kinek jutott még eszébe a 1láthatatlan légió? :D "288 ezer: teniszütő vásárlása egy jótékonysági árverésen" ... ahahah, legnagyobb.

A hatalmas hangárban ott feküdt felhalmozva minden. Wilkie úr (aki változatlanul civilben járt), Podvinecz és Durien derekas munkát végeztek. Csak a kétszáz darab gumikesztyű okozott némi gondot. A lakktáskákat és a napszemüvegeket valahogy elhordja majd a legénység, de a gumikesztyűt mire használják? Teniszütőből hála istennek csak negyvenet kellett venni.

A katonák felszerelését Durien írta elő. De nem kívánta meg a sereg számára a gumikesztyűt, teniszütőt, és azt a hetven tucat MacWulf-Grober patent biztosítótűt, ami utoljára került elő a csomagokból. Ez rejtélyes ügy volt és nem firtatták. Ő csak összeírta egy listán, ami a légióban elengedhetetlenül szükséges.

Mondom, pompás volt a felszerelés, csak a kereskedők nem akarták elég drágán számítani a dolgokat.

Márpedig Wilkie úr keresni akart. Ezért aztán engedményeket kellett tenni. Így például a piperekereskedő hajlandó volt magasan számlázni a borotvakészleteket, de csak akkor, ha Wilkie úr megveszi a raktárban száradó hétszáz gumikesztyűt, amit egy forró napon, pillanatnyi önkívületében rendelt meg. A sportfelszerelési üzlet tulajdonosa csak úgy ment bele a kulacsok és turistapoharakkal történő manipulációba, ha negyven teniszütőt is eladhat. Podvinecz marsall ismerőse, egy cipőgyáros szerezte be a bakancsokat, de isten tudja, miért és hogyan, a cipőkkel együtt hetven tucat Mac-Wulf-Gruber patent biztosítótűt is szállítottak. A marsall szerint a sivatagban ilyesminek nagy hasznát vehetik, és amikor Wilkie közelebbi felvilágosítást követelt, azt mondta, hogy a tűkkel alkalmilag odatűzhetik a gumikesztyűket a teniszütőkhöz, ha úgy adódik, majd egyszer, hogy felmerül a biztosítótűk használatának kérdése.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.04.28. 10:54:07

@órarugógerincű felpattanó: És még nem restelltek részegen hazautazni a Kocsis érdekeltségébe tartozó eszközökkel.. :
bkv-figyelő,mai bejegyzés:miert-nem-takaritjak-ki-a-hanyast-a-metrokocsikbol (linket nem engedi)

@Kicsit Karcos:

Mostanság már napi két olyan poszt van a bkv-figyelőn,hogy kizuhant a busz ajtaja meg leesett a busztető egy darabja.. biztosan nem csomagolták be rendesen a járműveket,nem úgy, mint a borokat abból az 1,7 millióból..

fell bandi 2010.04.28. 11:05:13

@órarugógerincű felpattanó: ne viccelj már!! ha nincs egy ilyen komoly szivarszakértő, akkor milliókat dobhatnak ki szar szivarokra. biztosra akartak menni, ezért szakértőt alkalmaztak. remélem, a legközelebbi bor-, whisky-, whiskey-, és egyéb kifinomult ízlést igénylő vásárlásuknál engem keresnek meg tanácsokért!!

Kicsit Karcos 2010.04.28. 11:07:12

@Jack/rendetteremt/: azért a legnagyobb az az volt, amikor télen egész éjjel túráztatták az összes busz motorját, hogy el tudjanak indulni reggel.

Mert ugye nincs pénz javítani.

De k. unalmas már évtizedeken át azt hallgatni felváltva, hogy mire nincs pénz, és hogy mégis hány tízmilliárdot nyomnak bele ezekbe a fostalicskákba tűzoltás címén.

"Ez a harc lesz a végső" - ez nagyon jól meghatározza ezt a hozzáállást. Csak még ezt a napot húzzuk ki, a többi nem számít.

Kicsit Karcos 2010.04.28. 11:15:20

"Kocsis Pásztor Erzsébet BKV-szóvivőn keresztül azt üzente, hogy mindig betartotta a költségvetésben meghatározott kommunikációs költségeket."

Ez is miféle magyarázat?

A költségvetésben az is benne van, hogy mennyit _kell_ szivarszakértőre költeni?

reKorrekt 2010.04.28. 11:30:58

@Lone Wolf: "a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megkezdett autópálya-építés nyertese a PVT-M7 Konzorcium volt, amelyben a Porr Építő Kft. a fő résztvevő. A Porr a balatonfüredi Kutas B.B.B. Kft.-nek adta ki a mezőgazdasági utakra vonatkozó megrendelést, de ez a cég közbeiktatta a Mezőbau Invest '09 Kft.-t, azonban még itt sincs vége a láncnak. A Mezőbau ugyanis a nyíradonyi Nyírút Kft.-nek adta tovább a megrendelést, amely végül megbízta a ZalaSprint-M Kft.-t a munkálatok elvégzésével."

Így csoda hogy 3 milliárd egy km autópálya?

Kicsit Karcos 2010.04.28. 11:33:13

"Egy autó járt, kettőt használt

Fullextrás Audi A6-os luxusautója mellé egy 20 millió forint értékű terepjárót is vetetett magának az MVM pénzén Kocsis István. Pedig a munkaszerződése szerint csak egyetlen kocsira volt jogosult. Ez is egy adóvizsgálat során derült ki. A vezérigazgató korábban azt közölte a Blikk-kel, hogy az MVM vezéreként többfelé kellett utaznia az országban. Ha a terepviszonyok úgy kívánták, akkor ment a terepjáróval."

www.blikk.hu/blikk_aktualis/8-millios-borszamlaja-volt-kocsis-istvannak-2017039/

Kellett volna neki egy Dodge Viper is azokra az esetekre, amikor gyorsan kell menni.

herut 2010.04.28. 11:35:22

Kocsisnak lehetnének suicid gondolatai,miközben Antal Attilával egy kétszer kettő négyzetméteres konkrétan őrzött helyiségben nosztalgiáznak! Mi fog még kiderülni? Az egész magyar gazdasági,politikai vezetés ilyen?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.28. 11:37:54

A monopolhelyzetben lévő állami cégeknél drága a bor meg a szivar ...

Karcolt lendület 2010.04.28. 11:41:18

Ezek mondjuk pitiáner összegek az egészhez képest és egy részét még én is meg tudnám indokolni látatlanba. (Pl. ha az irodában folyamatosan friss vágott virág vagy üzleti ebédek elszámolása ill. ajándékba adott borok: pont erre van az ilyen reprezentációs költségkeret.)

Ugynakkor ideje, hogy Kocsis elvtárs is picsán legyen rugva, pl. a horvátországi szálloda ügy nagyon ocsmány volt és ott tényleg komoly összegről van szó...

2010.04.28. 11:43:08

@laspalmas: Minden igazgatónak van repikerete. Pár kisebb ajándékkal, egy palack drága borral, egy doboz finom szivarral meg lehet nyerni egy üzleti partner baráti jóindulatát, ez még nem is korrupció, csak udvariasság. 38 millió talán egy kicsit tényleg soknak hangzik ilyen célra, de ha azt veszed, hogy a bkv-nál csak Moby Dick a 2,5x-esét vitte, ez meg ki tudja hányfelé osztandó, akkor azért nem lehet kitenni az egyenlőségjelelet a kettő közé.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2010.04.28. 11:43:46

...meg amennyi lé még bújtatottan kiment.

Marcellusca 2010.04.28. 11:44:47

@Lone Wolf: EZ AZ!!!! :)

De majd holnaptól úúúúúú, nem, mán hétfőtől az van, hogy megszűntetik ezt, mer' ez mán egy másik ország. :)
Vagy csak annyi fog változni, hogy a Strabag helyett a Vegyépszer lesz a fővállalkozó.

Be kellene szűntetni/tiltani ezt az alvállalkozói láncolatokat!
Hogy egy munka elvégzéséhez X alvállalkozón jut el a feladat, végrehajtási szintre.
Ezért ilyen drága minden építkezés. Mert mindenkileveszi magának a sápot.

Kicsit Karcos 2010.04.28. 11:44:58

A sztrájkot Hagyó szervezi, a rendbetételt Kocsis, a nyomozást Bencze.

Keresse meg a 3 apró különbséget a fenti három úr között!

egri Fehér 2010.04.28. 11:50:56

8 millió egyáltalán nem sok pl. karácsonyi ajándékborokra egy ilyen nagy cégnél, nem ezért nem szeretjük Kocsist...

$raczger · http://php-script.hu 2010.04.28. 11:52:21

Kíváncsi vagyok, tudja-e valaki milyen háza van Kocsisnak Leányfalun? Lehet tippelni, ha kell majd lefotózom.

Kicsit Karcos 2010.04.28. 11:53:31

@egri Fehér: 8 millió valóban nem sok ajándék borokra, de 288 ezer forint teniszütő vásárlása egy jótékonysági árverésen sok. Jótékonykodjon az, aki azt a saját pénzéből teszi!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.28. 11:53:54

@Marcellusca: A legnygaobb baj, hogy közben a végrehajtó szint lófaszt se lát! mert a lánc többi tagja között elfogy.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.28. 11:54:40

@$raczger: Azt hiszem már volt valahol. Sőt köködött róla Havas Úr is! :)

Alex3000 2010.04.28. 11:56:21

És még voltak olyanok, nem is kevesen, akik erre a "fajra" szavaztak. Hihetetlen!

Kicsit Karcos 2010.04.28. 11:56:46

@Kicsit Karcos: vazze, behúztál a csőbe! 20 ezer forintos borból minden napra egy üveggel + karácsonyra 50 éveggel az igenis sok!

ZioN 2010.04.28. 12:00:45

www.szivarszakerto.com/ <---- Csak nekem nagy fehérség az oldal?

ZioN 2010.04.28. 12:01:45

Nagyon érdekel,mégis hogyan kell szivart szakérteni

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 12:03:29

@laspalmas: Valószínűleg nem. De azt nem is nézik. Mondjuk én személy szerint annak örülnék, ha egy két méteres karóra lenne rászorulva.

fell bandi 2010.04.28. 12:05:03

@belzebubó: szerintem nem az, Kocsisnak óriási medencéje is van a kertben

egri Fehér 2010.04.28. 12:05:16

@Kicsit Karcos:
2000 palack 1500 Ft-os bor az átlagos partnereknek
+
1000 palack 3000 Ft-os bor a kiemeltebbeknek
+
400 palack 5000 Ft-os bor a nagyonnagykutyáknak

mindez pinceáron, közvetlenül beszerezve. szerintem egy ekkora cégnél ennyi karácsonyi+egyéb repiborra szükség lehet

persze, ha akarok, itt is lehet csalni, meg pénzt kivenni a cégből, szóval lehet itt akár bármi is, de a bármibe a normális repiajándék-vásárlás is beletartozik

belzebubó 2010.04.28. 12:10:16

@Noname Cowboy: A Pekár, majd Haggenmacher villa végül a szakszervezet vagyona volt, gyermeküdülő a stranddal szemben,melegvizes medencével. Leányfalu talán második legnagyobb épülete, aminek felujitására állítólag több száz millát költött. Kocsis a Műegyetem legföbb KISZ-vezetőségéből indult.

Az eladáshoz persze kellett a jó kis szakszervezeti összefogás, ugyanis más vevő is lett volna, de kifejezetten csak Kocsisnak akarták odaadni. Kocsis megett meg ott áll szorosan az OTP-s Csányi.
Az előbb leirtam már a rokoni kapcsolatot vele.
Az a szociálisan érzékeny szocialistáknak és szakszervezeti holdudvaruknak persze eszébe sem jutott, hogy maradjon gyermeküdülő, a melegvizes medencéjével.
Fontosabb, hogy az elvtárs és haverjai áztathassák a töküket benne.

doberman 2010.04.28. 12:10:53

A szivarszakértő -gondolom- könyvelésileg luxusprostit jelenthet... ugye?

ZioN 2010.04.28. 12:15:07

Csak mert ahogy bújom,mindig csak ez az egy oldalt találom,szivarszakértés címén.Gondolom totál véletlen hogy most lett fehér az oldal,mikor 2007be volt bejegyezve.

fell bandi 2010.04.28. 12:15:31

maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=le%C3%A1nyfalu&ie=UTF8&ll=47.718041,19.087726&spn=0.005298,0.009656&t=k&z=17
Ez lesz a birtok. A cím sok helyen hozzáférhető, pl. a BKV honlapján is.
Név:
Dr. Kocsis István

Születési hely, idő:

Pusztavám, 1952. január 30.

Lakhely:

2016 Leányfalu, Móricz Zsigmond út 163/C

Iskolai végzettség:

okleveles gépészmérnök,
Budapesti Műszaki Egyetem

Jelenlegi munkahely és funkció:

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság , vezérigazgató

kovacssteve 2010.04.28. 12:16:59

Olyan jól dolgoztak, hogy ők is megérdemelnek egy kis kikapcsolódást, ahhoz pedig bizony elengedhetetlenek ezek a kellékek!:0)

belzebubó 2010.04.28. 12:19:12

@fell bandi: Ez a villa sajnos az a villa, a volt gyermeküdülő:

"Kocsis István Leányfalun vett szakszervezeti üdülőt

Leányfalu - Az ellenzék hetek óta napirenden tartja a sportminiszter különböző ingatlanügyeit. Gyurcsány Ferenc, mint kiderült, nemcsak a balatonőszödi kormányüdülő egyik villáját lízingeli 10 éve, hanem egy cége révén megvette a Miniszterelnöki Hivatal Szalay utcai épületének több szintjét, ahol többek közt a kancellária óvodája működött. A Blikk információi szerint a Paksi Atomerőmű Rt. vezérigazgatója, Kocsis István pedig pár éve egy leányfalui volt szakszervezeti üdülő boldog tulajdonosává vált.

A hatalmas, főút melletti telken gyönyörű villa magasodik. A Blikk ottjártakor még egy hinta is tanúskodott arról, hogy valamikor gyerekzsivajtól volt hangos a környék. A szakszervezeti villát ugyanis gyereküdülőnek használta annak idején a Kereskedelmi, Pénzügyi és Vendéglátó-ipari Dolgozók Szakszervezete. Az érdekképviselet azóta megszűnt, s három másik szervezet (Vendéglátó és Idegenforgalmi Szakszervezet, a Bankok, Biztosítók Szakszervezetének Szövetsége, illetve a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete) örökölte a nagy értékű ingatlant.

Hajdan a KSZSZ használta az épületet (Fotó: Korponai Tamás)

- Két és fél éve adtuk el Kocsisnak a telket és a villát - mondta a Blikknek Sáling József, a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetének elnöke. - A pénzt tulajdonarányosan osztottuk el három részre - tette hozzá. Az érdekképviselet vezetője titkolja a vételárat, azt azonban elárulta, hogy 1993 óta már nem használták az üdülőt, 100 millió forintba került volna annak felújítása. Így árván állt a villa. Sáling állítása szerint újságban hirdették meg a telket, s fogalma sincs arról, hogyan került képbe Kocsis.

A hatalmas villa évekig kihasználatlanul állt, mert a szakszervezetnek nem volt elég pénze a felújításra (Fotó: Korponai Tamás)

A több mint 20 ezer négyzetméteres telket azóta az atomerőmű első embere csinosítgatja. A leányfalui önkormányzattól lapunk megtudta, hogy építési engedélyt kértek a patinás villára. A munkások már hozzá is láttak az átalakításhoz.
A Blikk szerette volna megkérdezni Kocsis Istvánt a vásárlás körülményeiről, ám többnapos próbálkozás ellenére sem tudtuk elérni a Paksi Atomerőmű Rt. vezérigazgatóját. Nevében titkárnője és sajtószóvivője is visszahívást ígért, lapzártánkig azonban Kocsis nem jelentkezett."

panteon 2010.04.28. 12:19:35

Mi a t..öm az a szivarszakértő?

ZioN 2010.04.28. 12:21:21

Látom más se tudja.Majd valaki felvilágosult burzsuj beavathatna bennünket :/

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.28. 12:27:06

@Kicsit Karcos:

Engem az érdekel, hogy a "költségvetésben meghatározott kommunikációs költségeket" muszáj az utolsó fillérig elkölteni?
Netán ez a 38 milla annak csak egy része, mert spóroltak?

tölgy1 2010.04.28. 12:29:27

@panteon: megmondja, hogy mit szívjon az elit. A többieknek ez nem kell, mer' szivatva vannak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.28. 12:31:15

@csernaja obca:

Persze, minden viszonyítás kérdése, de sok "kicsi" sokra megy ám.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.28. 12:33:21

@egri Fehér:

+ még 8,3 millió: ajándékok, tollak, pezsgők
Tényleg semmi extra :)

indapass90210 2010.04.28. 12:34:34

@tölgy1: faszokat, egy kilóért már olyat lehet venni leócsózva (krízis ugye), hogy az annál drágábbnak már csak a cimkéjéért fizetsz.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.28. 12:41:10

Nem értitek .Ez nekik JÁR.Miért?Csak!Mert.Miért ne.Meg mert megtehetik.Mert a nép hagyja.Az utolsó kettő remélhetőleg változni fog.Valamennyire.

Na majd ha látjátok a sok sikeres vállalkozót, Q7-ben meg X5-ben gondoljatok erre az ügyre (is).

panteon 2010.04.28. 12:42:50

Ilyen szivarszakértő végzettséget hol lehet tanulni? Ez szakmunkásképző vagy valami 4 éves Főiskola,

uhhh (törölt) 2010.04.28. 12:46:23

@egri Fehér:
A válság kitörtésekor ki lett adva ukázként,hogy nincs karácsonyi repiosztás az állami cégeknék.
Egy képeslap nem elég??Mi történik,ha nem kapnak bort?

dr. Aullah 2010.04.28. 12:46:24

Tegnap láttam híradóban. Mentek a bűnöz... akarom mondani a politikusok valami megbeszélésre, és mutatták, ahogy leparkol az egyik hazaáru... akarom mondani fejes, és ott volt 4 csúcsszuper AUDI egymás mellett... Mert nekik jár. Mert más autóval nem lehet munkába járni. Lehet én is eladom a kis Roveremet, és addig itthon maradok, amíg nem tudok beszerezni egy audit.

reKorrekt 2010.04.28. 12:46:55

@panteon: Mi a tököm az a kancellária óvoda?

$raczger · http://php-script.hu 2010.04.28. 12:47:25

@belzebubó: az lesz az:) legalábbis nem úgy kérdeztem hogy nem tudom, csak mert tudom hogy az, pár száz milka meglehet az értéke, mert egy régi kastélyt újíttatott fel

@fell bandi: ott van az, látod azt a nagy zöld tetejű valamit a kertjében? Fedett úszómedencének hívják:D

törökszultán 2010.04.28. 12:48:58

Nos, kedveskéim, a szivarszakértő az nem más, mint a szivarszakértő.

panteon 2010.04.28. 12:51:43

@reKorrekt: lehet, hogy onnan lehet tovább menni szivarszakértőnek..

movhu 2010.04.28. 12:52:23

Az MVM és az általa tulajdonolt cégekben ebben az időben divat volt a kisebb irodai alkalmazottak szintjéig lemenően 14-15. havi fizetést és még a havi fizetésnek megfelelő összeg 1-2-szeresére rugó juttatási csomagot adni. Az ennek az összegnek sokszorosát emésztette fel.

Frizer 2010.04.28. 12:53:49

Naszóval: van egy cég, ami termelt tavaly az államnak (merthogy állami cég) 49 milliárd forint adózás utáni nyereséget, amit az állam nagyvonalúan meg is felezett és betett simán a költségvetési lukak foltozása című projektjébe. Az 2450 millió HUF. Ezt is tegyük már hozzá ehhez az egyébként miről is szól ez a hír című íráshoz. Merthogy nem az nyert biznyítást, hogy az áramcégnél mindenki szivarozva dolgozott, miközben kibszott jó borokat ittak, hanem hogy valszeg repiajándékra költöttek ennyit. Mondjuk azt, hogy a svájci karóra az gyanús. Oké, az gyanús.

Marcellusca 2010.04.28. 12:54:47

@panteon: Államilag támogatott OKJ-s tanfolyam. :)
Csak meg kell találni, mert nem biztos, hogy ezen a néven fut. :D

fell bandi 2010.04.28. 12:54:57

@törökszultán: jó dolog egyébként ez a szivarszakértési ügy. egyre kell csak figyelni: nem mindegy, melyik oldalán vagy a szivarnak..

panteon 2010.04.28. 12:56:43

De most tényleg, ok felfogadtak egy ilyen szakértőt. És? Volt valami PowerPoint bemutató vagy mi?

belzebubó 2010.04.28. 12:57:44

Mátrai Erőmű: "A Horn-kormány olcsón eladta a német RWE-EVS cégnek a Mátrai Erőművet, olyan titkos garanciával, miszerint a cég Bükkábrányban új erőművi blokkokat építhet, és azokat - bár az átlagosnál sokkal drágábban termelnek áramot - közvetlenül a Paksi Atomerőmű után kapcsolják rá a hálózatra, így garantálva a bevételt.

Az ÁPV vezére, Kocsis István nem sokkal az ügylet után az RWE alkalmazottja lett havi 18 ezer márkás fizetésért. Ehhez miniszteri engedély kellett, amit Csiha Judit privatizációs miniszter (aki ekkoriban vett fel 8 millió forint értékű VIP-hitelt) meg is adott. Egyebek között ez az olcsón privatizált erőmű hozta be a költségvetésbe azt a pénzt, amivel a csőd szélén álló Postabankot meg lehetett támogatni, és így VIP-hiteleket és egyéb segítségeket igénybe venni. Közvagyonból magánvagyon. Megint."

fell bandi 2010.04.28. 13:00:44

@panteon: ne rugózz már ezen a szivarszakértői ügyön annyit: ilyen számlát tudott szerezni valamelyik pofa a cégnél, ennyi. nem hiszem hogy konkrétan a Kocsis tudott volna erről akkor. Ő ennél nagystílűbb, és ezekből a dolgokból sem sok baja lesz, azt hiszem. Hamarabb viszik el a gyurcsányit, hagyót, demszkit rabszíjon, egymáshoz kötve, mint hogy Kocsist meg merjék kérdezni bármiről... És ennek is megvan az oka..

Marcellusca 2010.04.28. 13:02:25

@Frizer: Bocs, de kinek a pénzén és minek az árán sikerült ezt a nyereséget összehozni?
És miért csak a felét rakták be a zállamkasszába? Miért nem az összeset?
Hamár állami cég.

reKorrekt 2010.04.28. 13:02:31

@Frizer: Állami cégnél miért kell profitot termelni? Mert jelenleg minden ami profit, az gyakorlatilag adó. Ezek szerint ha az 50 milliárdot visszaosztod 3 millióval, az jön ki, hogy minden magyar családban havonta 1388 forint ADÓ az áramszámlából.

reKorrekt 2010.04.28. 13:04:47

@reKorrekt: Mármint az ÁFÁ-n felül.

minimalista 2010.04.28. 13:08:27

Nem értem miért vagytok úgy oda. Van finom ivóvizünk, kellő mennyiségű táplálékunk, hajlék a fejünk felett és a pc-re rákötve az internet, mindez a fizetésünk "csupán" 50-90%-ból.
Több nekünk nem jár, punktum!
:D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 13:08:50

@panteon: szerintem ez attól függ, hogy a szivarnak melyik felén akarsz lenni. Ha csak a szakmunkásképzőt abszolválja az ember, akkor lásd fentebb voksánvirág "gyakorlati vizsgáján" készült képet, ha 4 éves fősuli, és diplomázol, akkor lehetsz a szivar szerencsésebb felén...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.04.28. 13:11:06

Monica Lewinsky pl. szivarszakértő, ha értitek, hogy mondom.

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 13:13:02

@Seduxen:

Lebuktál! Te voltál a 840 ezres szivarszakértő! :-)

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 13:14:38

@Seduxen:

Megnyugtató olvasni, hogy így érted a villányi borokat.... :-)

Kivancsi 2010.04.28. 13:18:14

Most mar akkor tudjuk miert kerul sokba a villanyszamla :):)
Na igen most ertjuk miert erthetetlenek a szamlak, mert nem merik ra kiirni,
hogy az a tetel a Kocsis ur oltonyenek a rameso resze :):)
ez a tetel meg Kocsis cimbinek adott MVM-s karora rameso resze :):)
Csak kodszamokat meg blabla van a villanyszamlan :):)
A vegen a nagyosszeggel :):)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 13:18:18

@derelyegrádi szellem: sajnos nem :))) mert tény, hogy nem túl dekoratív ez a pumpaszájú virág, de azért 840ezerért azért "megszivaroztatnám" :)))

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 13:18:50

@minimalista: Úgy beszélsz, mintha lenne fizetésed :-D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 13:19:56

@Kivancsi: most komolyan, hogy nézne ki a számlán, hogy:

F-tétel: Az MVM Zrt. felsővezetése által igénybe vett luxus-prostituáltak szolgáltatásainak 1/6543964-ed része: 1875.-Ft+ÁFA

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 13:20:50

@Seduxen:

Semmi baja a Virág szájának. Ha aranyerem lenne, azon üldögélnék. :-)

noirp 2010.04.28. 13:24:54

@El Topo (Sgt. Elias): Mintha nem tudnánk, h odafent meneccser körökben máshogy "gondolkodnak". Az alapozó axióma a "NEKEM JÁR". (Nem véletlenül írtam ordítva). A következő általános jellemző a magamutogatási kényszer.
Ebből simán levezethető a reprezentációs keret (ÉN vagyok a cég arca, ne kelljen miattam szégyenkeznetek :DD), a reklámfolyamok, az igazgató névnapjának önkéntesen kötelező megünneplése is koccintással és ajándékkal, a százmillás végkielégítés (mennyit fáradtam érte!), a beosztottal való kufircolás (megengedhetem magamnak, végülis annyit fáradtam a cégért!), a rózsafa ágy
stb., stb., stb.

Amúgy! Őszintén kívánom Kocsisnak, SzSz Eleonórának és a többieknek, h egyszer próbálják ki: milyen azt számolgatni, h. "ha 27-én elmegyek a menzára, akkor 30-án este már csak krumplinudlit vacsorázom teával, hogy is legyen", vagy "most a villanyszámlát pöngessem ki, vagy a nyugtatót váltsam ki?"

Prof. Dr. Simon Templar 2010.04.28. 13:26:02

@órarugógerincű felpattanó: Nem csak a vezetőknél...apám a Hőerőműnél volt melós és mi is kedvezményesen kaptuk 38 évig...

reKorrekt 2010.04.28. 13:32:18

Az megvan hogy idén a gázszámlákba pedig Ferkó fantasztikus gáztározójának évi 26.000.000.000 forintos fenntartási költsége épül bele?

Rahsid 2010.04.28. 13:33:39

Milyen órákat vettek?

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 13:36:59

@Rahsid:

egyet. egy patec phillipet. Valakinek, talán Mr. Istvan Kocsisnak.

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 13:38:56

@Seduxen:

Most látom, hogy te valamit összekavartál.

a virág csak 433 ezer volt a lista alapján :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 13:42:12

@derelyegrádi szellem: nem tévedtem, én a 842.000-es tételhez gondoltam az igazán durva (közpénz)szivattyúzást :)

www.BiSzex.hu · http://bisex.hu 2010.04.28. 13:49:46

vidéken pedig éhesen mennek gyerekek iskolába, és éhesen fekszenek le aludni. gratulálok ennek a sok gecinek

PuruttyaIrto (törölt) 2010.04.28. 13:51:37

Köcsög Kocsit is el fogják egysezr kapni, és akkor legörbül a kis buzi bajsza.

minimalista 2010.04.28. 13:53:02

@reKorrekt:
És akkor, és akkor mi vaaan??!! Ezek HÁRDKÓRBA' nyomják haver!! :-S

cassio 2010.04.28. 13:55:31

@doberman: ez volt idaig a legjobb!!! LOL :))))))))))))))))))))))))))

Kicsit Karcos 2010.04.28. 13:55:32

Németh Krisztián olaszgyőző góllövő cipője: 102 ezer forint.
www.pepsifoci.hu/node/48884

Puskás Öcsi által dedikált focilabda: 185 ezer forint.
www.teszvesz.hu/item1005633892_puskas_ferenc_altal_dedikalt_labda.html

Vannak dolgok, amiket nem lehet pénzért megvenni. Minden másra ott vannak az állami tulajdonú cégek hitelkártyái.

monticello (törölt) 2010.04.28. 13:55:49

Bocs ha már valaki megírta, nem olvastam el a kommenteket.
Szóval a versenyszférában a nagyértékű luxusajándékok nem elítélendőek mert üzletet lehet nyerni velük, és nyilván megtérül annak aki ilyen költségekbe veri magát hogy a vevőit lekenyerezze. Kicsit OFF, de éppen ezért én a szuperkorrupt nagyokat sem ítélem el - pl. siemens, daimler, stb. - nem hülyék X millát zsebbe dugni, ha nX milla hasznot hozó megrendeléseket nyernek ezáltal. Szerintem nem is a cégeket kéne büntetni, hanem a kenést elfogadó, a az adózók pénzét nem sajnáló rohadék állami vezetőket. ON
Nade az MVM-nek soha se kellett versenyezni a vevők kegyeiért! Monopol áramelosztó állami vállalat. Egyértelmű, hogy a luxuscuccokat maguknak vették, a te villanyszámládból. Kötélre minddel!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.28. 13:55:57

@reKorrekt: mennyivel jobb lenne, ha böszmeferi épülne be a gáztározójába...

belekotty 2010.04.28. 14:04:09

Kocsis vastagon benne volt abban ahogy az ELMÜ-t eladták az RWE-nek, majd az RWE a fidesz ármány alatt ki is menekítette Németországba. A szocik alatt visszatért és Pakson kapcsolati nagytőkéskedett, majd ugye az MVM-ben folytatta.
A békávéhoz akkor érkezett amikor a szar kiborult, úgy hogy ott már nem tudott lopni. Nem azért mert nem akart, hanem mert már necces lett volna. Mehet Kóka mellé a levesbe...

2010.04.28. 14:04:47

Ez is ugyanolyan zsivány, mint a többi.Csak hogy mentesitsék a felelöségre vonás alól, most a BKV-nál kavar. Az eszem megáll, szivarszakértö.Nem inkább prostira kellett a lóvé? Igaz, ök is szivaroznak, de nekik nem kell megmutatni, hogy hogyan szivják, vagy fogják. Most remélhetöleg Mr.Kocsis fog szivni, sokat és nagyot!

Véraláfutás2 2010.04.28. 14:06:29

@reKorrekt:
Ennyi pénzt inkább az alternatív energiákra költenék... (elektromos, földhő, napkollektorok, napcellák stb.) és erőteljesen csökkenteném a gázfüggést.

Marcellusca 2010.04.28. 14:06:57

@velkedravce: Arról nem is beszélve, hogy a versenyszférás repi cuccok után komoly adót b@sztak ki.

fluentlime 2010.04.28. 14:10:27

842000.- szivarszakértő áááááá........szerintem ezek felszopó celeb kurvák lehettek ennyiért.

egyenes labirintus 2010.04.28. 14:19:07

"Eladó féláron egy Patec Philipp svájci karóra, kb. három éves, adok mellé ajándékba, díszcsomagolásban pár üveg bort meg szivart is. Az ajánlatokat "szivarszakértő" jeligére várom a kiadóba."

monticello (törölt) 2010.04.28. 14:19:12

@Marcellusca: Ja. Egyértelmű, álljanak elő, kinek adták az ajándékot, és az illető leadózta-e, illetve az MVM mit nyert ezáltal? Ha semmit, akkor hűtlen kezelés, ha meg simán nincs meg a rolex akkor sikkasztás. És LETÖLTENDŐT kérünk szépen a leendő hölgyeknek, intenzív análtréninngel egybekötve.

belzebubó 2010.04.28. 14:24:41

@egyenes labirintus: Most má' javitok, nehogy kamut vegyetek, annyian leirtátok helytelenül.
Patek Philippe! De simán pépézheted: PP.
Én le tudom irni, Mr.Kocsis meg tudja venni. Van ez igy :D:D:D

Marcellusca 2010.04.28. 14:38:09

@belzebubó: Most örülünk, Vincent? :DDDD

egyenes labirintus 2010.04.28. 14:39:09

@belzebubó: Tényleg Patek baze', akkor engem átvertek. :D Pedig a "Patec"-ra is kidobott a gugli mindent. Há' ez van... mindegy. Bor, teniszütő, miegymás nem kell?:)

munkamacskák gazdija 2010.04.28. 14:41:47

Sokkal jobb, hogy ez a puritán Kocsis család él a villában, mitha gyerekek falkái rohangálnának fel s alá.
Pár éve nyilatkozta, hogy a gyerekei busszal járnak iskolába és 50 forint a napi zsebpénzük.
Ezt már a nyalógép riporter sem álta meg röhögés nélkül.

A villát szépen felújitották. Gondolom az anyós zoknistoppoló bt-je ide van bejelentve, igy nem kellett a felújitás áfájával vacakolniuk.
Ezt többen is firtatták már APEH köröknél, de ott érinthetetlennek tartották Kocsis elvtársat.

Remélem hamarosan még nagyobb ingatlanba költözhet. Az ő kvalitásának sokkal jobban megfelel a váci müintézmény vagy húsz évre.

robinzone 2010.04.28. 14:42:18

Ez az ügy azért szívás Mr. Kocsisnak, mert átlagésszel felfogható összegekről van szó. Csakúgy, mint a békávés ügyeknél. A horvát szálloda milliárdos nagyságrendje felfoghatatlan. Csakúgy, mint a gáztározó 26 milliárdja, de az már egy másik nagyszerű ügy.
Az MVM "versenyhelyzete", ami esetleg indokolná ezeket a kiadásokat, tényleg megérne egy misét!:)
A villát meg fogjuk fel úgy, hogy értéket mentett. Az még egy vagyonelkobzással - amire nem fog sor kerülni - visszaszerezhető!:)

webmestar 2010.04.28. 14:53:23

ha ha ha, elég közelről láttam az mvm költségvetését, szakdogám is félig róluk szólt. Költenek ennél szebb dolgokra is...

LakatosWinnetou 2010.04.28. 15:05:19

Javaslom, hogy az MVM vezetői természetben kapják meg a prémiumukat és különjuttatásaikat, KW/h-ban. A közvetlen fogyasztához egy arravaló ülőalkalmatosságot kapnának karácsonyra. Ilyet mondjuk a BKV-nál is el bírok képzelni, leutazhatják vonaljegyben a prémiumot.
Szerintetek?

arlequin 2010.04.28. 15:43:24

@LakatosWinnetou: abból lehetne nekik otthon az egész nappalit berendezni
4db villamosszék
2db villamoskerevet
természetesen az összes bútor kifejezetten áramvonalas

Komponista 2010.04.28. 16:11:25

A Kocsis nevű egyén több figyelmet érdemelne az ügyészség részéről, nem kétséges. Az MVM-től történt távozása óta mintegy másfél milliárd forintot keresnek, többek között olyan átutalások ügyében, amelyeknél egy bizonyos mrs. Kocsis nevű cégtulajdonos által jegyzett off-shore cégnél landoltak százmilliók... Most, hogy Kocsis megnyerte a Hagyó ellen folytatott játszmáját, ideje lenne őt is megvizsgálni egy kicsit közelebbről. Vagy Hagyó fejéért cserébe őt futni hagyják? Esetleg jó barátja, Csányi Sanyi bácsi menlevelet biztosít neki..? Amit leírtam: néhány hónapja az összes újságban olvasni lehetett. Ellenőrizhető a google használatával. Csak most valahogy igyekeznek mindezt elfeledtetni.

tudi 2010.04.28. 16:17:20

Mit vagytok úgy oda ez a 38 milla igazán aprópénz mondjuk a bkv-s bulihoz képest. Bár sok kicsi sokra megy.

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 16:20:53

@Komponista:

Nagyon úgy tűnik. Kocsis bevállalta a BKV sztorit, és lehet ezért cserébe "elfelejtik" neki a Paksi Atomerőmű, és MVM-mel kapcsolatos történetet.

Az MVm-nél egyébként 50 milliárodt kerestek, legalábbis a Márta tájékoztatása szerint.

A Hagyó vs. Kocsis összecsapást a Kocsis nyerte valóban, amire sok pénzt a legelején nem tetem volna. Valamit mégis csak tud a pali, mert az nem volt könnyű csata, és nem is állt jól benne az elején.

Ettől függetlenül persze a spanyolcsizma a megfelelő lábbeli neki is...

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 16:30:28

@tudi:

nem is az összeg, hanem pofátlanság, a virág még oké, még a bor is vistíva, ha elajándékozták az üzleti partnereknek. De a szivarszakértő nagyon erős. Azt majd saját pénzből, ha érdeklik szivarok, ha meg nem ért hozzá, akkor rágjon bagót, mint a nagyapja annak idején a szoba konyhában.

A 601 ezer Kocsisnak ruhára sem sok, csak nekem leégne a pofámról bőr, ha a kezembe nyomnának egy marék pénzt, menjél vegyél egy pár öltönyt magadnak, szarul nézel ki. Nekem megalázó, veszek én magamnak a saját pénzemből, majd ha strici leszek akkor majd mással vetetek.

Ezekből a vagyonuk ellenére a jóízlés hiányzik. Bugrisság Brook Brothers öltönybe csomagolva.

Kicsit Karcos 2010.04.28. 16:57:38

@derelyegrádi szellem: különösen azért erős a szivarszakértői díj, mert közel ugyanannyiért vettek szivart végül.

Persze nem kérdés, ha nem lett volna szakértő, aki ért az ócsításhoz, akkor drágább lett volna a szivar, legalább 8 kilóval.

tudi 2010.04.28. 17:00:19

@derelyegrádi szellem: Bevallom ott rontottam el, hogy az "aprópénz" után nem tettem egy :)-t
Azért a listát végig olvasva ezeken nekem is fennakadt a szemhélyam és néztem mint borlyú arra abizonyos kapura. Amúgy az utolsó mondatoddal elejétől a végéig eggyetértek, a 20-as, 30-as években lehet az ilyen embert lehet kitagadták volna az "úri" körökből.

FutoBolond 2010.04.28. 17:03:15

Nem tudom, miert ertetlenkedtek a szivarszakerton.

Ti megis hogy fogalmaznatok bele a listaba igenyesen a Kelemen Annacskara elkoltott penzeket? Na ugye! :P

Csak Mrs. Istvan Kocsis ra ne jojjon!

derelyegrádi szellem 2010.04.28. 17:04:11

@Kicsit Karcos:

nem az összege erős, a ténye. szivarszakértőt majd mindenki saját léjén fogadjon, ha érdekli a szivar szakmai szinten.

Ha valakinek szivart kivánnak ajándékozni én (bár sem szakértő nem vagyok, és még nem is szivarozom) ingyen innen megmondom nekik, hogy a Cohiba, Monte Christo, Romeo és Julia és a Partagas jó szivar, sehol senki előtt nem égnek le vele, bárkinek adható.

Kicsit Karcos 2010.04.28. 17:07:18

@derelyegrádi szellem: 100% jogos, persze, de azon sem lennék meglepődve, ha lett volna főállású szivarszakértőjük is...

Kicsit Karcos 2010.04.28. 17:08:37

@Kicsit Karcos:

http://web.archive.org/web/*/szivarszakerto.hu

Itt meg a .hu is, persze.

belzebubó 2010.04.28. 17:29:26

A honlapon már megvédik Kocsist: www.bkv.hu/kozlemenyek/1104.html

Akinek kifizették a "szivarszakértést" biztosan elmélyitette őket azért a short churchillek világában is és ilyen "mélyreható" szakértést meg kell fizetni. Ezek tuti azt szeretik, mert ha nem "short churchill"-jük lenne ott, akkor nem lenne kompenzációs kényszerük. :D

Kicsit Karcos 2010.04.28. 17:32:40

@belzebubó: fokozza, fokozza....

Nos, milyen alapon is pont a bkv.hu-n jelenik meg Kocsis MVM-es tevékenységének a mosdatása?

tosokigyula04 2010.04.28. 18:19:04

@laspalmas:
Szia

Írtam neked üzenetet,lécci olvasd el sos!

Köszi

belzebubó 2010.04.28. 18:35:56

@Kicsit Karcos: Nos, ezt talán Székely Erzsébetnek cimezd a kommunikációs osztvez-nek.

Horizont 2010.04.28. 19:30:26

- 1,7 millió: borok díszcsomagolása (????) Mi a lószarba csomagolták be ennyiért? A bankókba?
Mondjuk kiszoríthatott volna ennyi pénzből egy beszédtanárra, mert szörnyű ahogy beszélni tud!
A szivar miatt még Clintonnak is volt egy-két izzadt pillanata, de a mi Pistukánkkal ilyen soha nem fordulhat elő:) Életútját olvasva, Ő a MI Nemzeti Kincsünk:(

lótumfaktum 2010.04.28. 20:00:47

EEEmbeereek Nee feelejtsünk!!

Kocsis vitézsége alatt volt a majdnem CSERNOBIL!!!!!! PAKSON!!!
Még a bajsza sem rezdűlt miatta!
Nem felejteni, a számonkérési listán első helyet érdemel.

lótumfaktum 2010.04.28. 20:04:04

@Horizont: azt a csuklást még tanítani fogják ,a magyar-ómagyar nyelvórákon.ízes a kíejtése.

kapdbeabalbokám 2010.04.28. 20:51:29

Tisztelt Kocsis Úr!
Kedves Pitek (talán emlékszel a bece nevedre)!
Tudod ahogy tanultuk minden terméknek (szolgáltatásnak) van élet görbéje.
Vagyis mehetsz a darálóba.
Ui:
Nem felejtem ahogy 1983-ban az M12 csavar lelkivilágáról beszéltél, talán ott kellet volna abba hagyni.

Kartal (rezervált) 2010.04.28. 20:54:35

@Horizont: no igen. Aranyba kellene foglalni. Folyékony aranyba.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.28. 21:28:47

@Kicsit Karcos:

Szerintem nem velük szerződött az MVM.

"Registrant:
Clasy Thomas
Park Place, Suite 100
San Mateo, California 94403
United States

Domain Name: SZIVARSZAKERTO.COM
Created on: 27-Oct-07
Expires on: 27-Oct-10
Last Updated on: 22-Jan-10"

Horizont 2010.04.28. 21:53:00

A MI Pistukánk kitüntetései:
Eötvös Loránd díj
ÁPV Zrt. „Az év menedzsere” díj
Kurcsatov díj, Arany Fokozat (Orosz Állami Kitüntetés a Nukleáris Energetikai Kapcsolatok Fejlesztéséért)
Gábor Dénes díj
Paks város díszpolgára
Ez az utolsó azért fáj.........(meg a többi is)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.28. 22:02:26

@Horizont: Mondjuk szerintem kis országunkban ÁPV-s "Az év menedzsere"-ért alapból, tárgyalás nélkül főbe kellene lőni a díj tulajdonosait.

2010.04.30. 20:19:07

@Horizont: lehet, hogy sok bort küldtek. Mondjuk ezer darabot. Minden üzleti partner teljes menedzsmentjének egyet-egyet karira. És fizettek 1700 Ft-ot a csomagolásért, amiből ugye az áfa levonása után egyből csak 1360 marad a csomagoló vállalkozónál...
Megjegyzem a bátyám a Matávnál dolgozott mint utolsó kis telefonszerelő, és Straub Elek repikeretéből még ő is kapott karácsonyi bejglit díszdobozban. Na az is valami ilyen nagyságrendű könyvelési tétel lehetett, amikor az összes matáv dolgozót megajándékozta az igazgató.
Szerintem egyáltalán nem gáz ez az 1,7 millió. Egy bkv tanácsadó ennyiért már alá sem írja a munkaszerződését. ;-)

2010.05.01. 13:58:41

@Horizont: Bár ez volna itt a legnagyobb gáz! Akkor néhány irigy, kicsinyes alakon kívül mindenki boldog lehetne. ;-)
Elmondom, az én ex-főnököm még golfklub tag is volt évi egymillió forintért. Utálta, mint a mocskot. Taxival járkált a golfklubba, mert -az üzletmenetből kifolyólag- ladája volt csóringernek, de ha nem repizett meg jópofizott volna a multik túlfizetett lófaszigazgatócskáinak, akkor gyorsan elmaradtak volna a megrendelései. Ez egy ilyen világ, sok az eximó, oszt kevés a fóka, mindenki úgy tülekedik, ahogy tud. Megtehette volna azt is, hogy brutális árversenybe kezd a konkurrenciával, de könnyen meglehet, hogy az drágább lett volna, mint golfklub tagdíj.

Horizont 2010.05.01. 14:09:55

@csernaja obca:
Mindenki hozzá csap a szarhoz egy lapáttal. Te is! Ezzel: "néhány irigy, kicsinyes alakon kívül" Valóban azt gondolod minden ember mozgatórugója csak az irigység és kicsinyesség lehet?Miből gondolod?? Sokszor szoktál itt tévedni, ezt is odaveszem:)
Nem sajnálom az ex-főnököd aki taxival járkált a golfpályára, és 1 milkát kifizetett tagságira. Lehet, hogy csak nagyravágyás munkált benne és az "odatartozás" vágya. Megérdemelte.
Természetesen tudom, hogy kell repi költség. Az ésszerűség határain belül. Na ez nem az az eset.....

tintamin 2010.05.10. 20:17:33

Valami szörnyű titkot tudhat ez a pali.
A Fidesz aztán hozzá se nyúl, hagyják lubickolni, Szíjjártó az ilyeneket már virtálisan máglyára küldte, de neki nem mer beszólni senki sem.

Az lesz a Fidesz-éra legnagyobb szégyene, ha ez a mocskos tolvaj paraszt sitt nélkül megússza.
Tessék csak elkezdeni nála a "múlt bűneinek feltárását", csak elő kell venni az újságokat.

A bicska nyílik, ha meghallom a nevét, ezt a pökhendi, arrogáns köcsögöt, "minden törvényes", Fideszék voltak ilyenek legutóbb....

fokabacsi 2010.05.10. 21:14:12

@tintamin: Pedig ha tudnák ?? Aki valamilyen titkot tud, és nem hozza nyilvánosságra, annak ez könnyen egészségtelen lehet. mert mi van, ha valaki úgy dönt, hogy a titok titok maradjon. Az ólom pedig elég mérgező ! :-))

süti beállítások módosítása