Skip to content


       Szűrés lista

Mexikói felállás: az első vérig

Valóban remek a hasonlat, amiben a "mexikói felálláshoz" hasonlítják az új parlamenti viszonyokat. ("Mexican standoff": az olyan jelenetek neve, amikor egy körben állnak többen, és mindenki fegyvert fog a mellette álló fejéhez.)

A Fidesz+KDNP nem foglalkozik a másik három párttal kb. mintha nem is lennének. Kétharmad felett, meg tonnányi tennivalóval a nyakukon azt gondolom, hogy ez érthető.

Az LMP egyelőre very happy, hogy bejutottak, próbálnak rájönni, pontosan mit is jelent, milyen "munka" is ez a képviselőség, mit, hol és hogyan kell "dolgozniuk". A Jobbik nekik ugye szélsőséges, az MSZP pedig ellenfél. Az első törvényjavaslatuk a pártfinanszírozás  átalakításáról fog szólni. Várjuk, hogy melyik párt milyen kifogással mer nemet mondania erre. Hamar elválik, hogy tényleg más lesz-e a politizálás.

A Jobbik szintén keresgéli merre van az ülésterem meg a büfé, meg biztos nagyon izgulnak, hogy melyik frakció lesz a padtársuk, a móka-faktor kedvéért remélem beültetik őket a kommancsok és szdsz 2.0 közé ...
Ezzel be is lőttük, hogy mi a véleményük a másik két ellenzéki pártól, a Fidesznek meg szintén a körmére szeretnének koppintani, elvégre megmondták, hogy nagykoalíció meg jaffa ... 
Első törvényjavaslatuk szerint június 4-ét, a trianoni békediktátum napját nemzeti emléknappá szeretnék nyilvánítani. Ez a Jobbik szempontjából egy remek húzás, ha sikerül véghezvinni, akkor nagy eredmény, ha pedig nem, akkor lehet szépen kommunikálni, hogy "ezek" még erre sem hajlandóak, tessék, mi megmondtuk: nagykoalíció.

Az MSZP frakcióban  - mint kiderült - "azok lesznek ott akik hozzá vannak szokva, hogy dolgoztatnak és nem dolgoznak. Az elmúlt 20 évben apparátusok tetején ültek, megszokták, hogy a rendszer mögöttük működik." Mivel azt álmodták meg maguknak, hogy ők a demokrácia védői, így a Fidesz minden lépését hújdenagyon fogják figyelni, a Jobbik a szélsőségesfasisztanácirettenet, az LMP meg a nagy ellenfél a ballib oldalon, nem egy szdsz, akit bezabáltak 1994-ben.

És hogy miért érdekes mindez?

Egy vizsgálóbizottság felállítását jelenleg 77 képviselő indítványozhatja, de jelenleg az MSZP-nek és az LMP-nek együtt sincsen ennyi mandátuma (59+16 < 77).
Vagyis az MSZP-nek, hogy egyetlen nyomorult vizsgálóbizottságot létrehozzon, a Fidesszel VAGY a Jobbikkal kell megegyezni, vagy az LMP-vel ÉS a Jobbikkal vagy Fidesszel.

A Jobbik kedden be is jelentette, hogy parlamenti vizsgálóbizottság felállításával kívánja felderíteni a Fidesz és az MSZP titkos és törvénytelen választói adatbázisait. Az LMP-vel együtt sem lesz meg a 77 képviselő ehhez, de meglátjuk.

Az első vér amúgy nem ekkor fog kibuggyanni, hanem már korábban, mikor a frakcióvezetők leülnek felosztani a bizottságokat.

Vona, Mesterházy, Lázár, Harrach, Schiffer
: ők a májusi Vacsoracsata sztárjai.


 


"A házszabály szerint minden képviselőcsoport delegálhat legalább egy embert minden állandó bizottságba, a bizottsági helyeket és tisztségeket a frakciók számarányának megfelelően kell elosztani. A posztokat alapvetően a frakciók közti megállapodással kell elosztani, de ha ez nem jönne létre, a házelnök - akit hagyományosan a kormánytöbbség soraiból választanak - saját javaslatot terjeszt elő, amiről a parlament vita nélkül határoz. Ez azt jelenti, hogy a kormányoldal, ha akarja, teljesen a saját elképzelése szerint állíthatja össze a bizottságokat."


És hogy miért ennyire fontosak a bizottságok? Hiába írom meg álmaim törvényjavaslatát, ha ez sosem kerül szavazásra a Tisztelt Ház elé, mivel a bizottságban elgáncsolják. Erről tudna mesélni a Fidesz is ...


"Ezek a testületek azért fontosak, mert minden javaslat - például az ellenzék indítványai, módosító javaslatai - először az illetékes bizottság elé kerülnek. Annak kell eldöntenie, hogy vitára alkalmas-e egyáltalán például egy törvényjavaslat, tehát eljuthat-e egyáltalán a plenáris ülésre. A módosító indítványok közül pedig, az úgynevezett egyharmados szabály értelmében csak azok kerülhetnek szavazásra, amelyeket a bizottságokban a tagok legalább egyharmada támogatott."

 
2006-ban a következőképpen osztották fel a bizottságokat, vagyis az alábbi pártok adták a elnököt: 

Alkotmányügyi, igazságügyi és ügyrendi bizottság  MSZP
Egészségügyi bizottság MSZP
Emberi jogi, kisebbségi, civil- és vallásügyi bizottság Fidesz
Európai ügyek bizottsága SZDSZ
Foglalkoztatási és munkaügyi bizottság  MSZP
Gazdasági és informatikai bizottság MSZP
Honvédelmi és rendészeti bizottság  Fidesz
Ifjúsági, szociális és családügyi bizottság MSZP
Költségvetési, pénzügyi és számvevőszéki bizottság  Fidesz
Környezetvédelmi bizottság  KDNP
Kulturális és sajtóbizottság SZDSZ
Külügyi és határon túli magyarok bizottsága Fidesz
Mentelmi, összeférhetetlenségi és mandátumvizsgáló bizottság MSZP
Mezőgazdasági bizottság Fidesz
Nemzetbiztonsági bizottság KDNP
Oktatási és tudományos bizottság  MSZP
Önkormányzati és területfejlesztési bizottság MSZP
Sport- és turisztikai bizottság  Fidesz


Kormánypártok:
MSZP 8
SZDSZ 2


Ellenzék:
Fidesz 6
KDNP 2


Vona Gábor jött elő elsőként a kívánságlistával: a külügyi vagy a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztját szeretnék. Kovács Laci meg is kongatta a vészharangot: csak ne a külügyet!
"Ha az új parlamentben a Jobbik kapná a külügyi bizottság elnökének posztját, az az első pillanattól kezdve komoly károkat okozna Magyarország nemzetközi kapcsolatainak, megítélésének."

Pedig valamit kapni fognak ...

1998-2002 között MIÉP-es elnöke volt a stratégiailag roppant fontos Társadalmi szervezetek bizottságának ... na, valahová ide lőhetjük be, hogy milyen bizottságra számíthat a Jobbik.

Tegnap az LMP is előállt, hogy ők mit szeretnének: Ők egyenes két bizottsági elnöki posztot kérnek, mégpedig a környezetvédelmit, az emberi jogit esetleg az önkormányzatit. Merész tervek, főleg annak tudatában, hogy 2006-ban a hasonló nagyságú MDF nem kapott egyetlen bizottságot sem ...

A
Fideszben harsány kacaj fogadta Vona Gábor kívánságlistáját, és nem foglalkoznak azzal, hogy az ellenzéknek jutó helyeket ki kapja, így az MSZP-nek, a Jobbiknak és az LMP-nek egymás között kell majd megegyeznie erről.

Akkor lesz nagy tüzijáték, ha a Fidesz tényleg csak 3 bizottsági elnöki posztot ad az ellenzéknek ...

Ezt az egyeztetést remélem élőben fogják közvetíteni, mivel nagy érdeklődésre tarthat számon ez a meccs:

"Új baloldal" vs. "radikalizmus szakmai arca"  vs. "lehet más a politika" ...

Címkék: politika választás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr291958467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.04.29. 09:14:15

Szanalmas az, hogy 90 evvel trianon utan meg azert kell kuzdeni hogy nemzeti emlek vagy nemzeti gyasznap legyen az orszag legnagyobb tragediaja.
Emellett a holokausztrol, hanukarol es minden mas szarrol megemlekezunk allamilag is.

Ez egy orszag, ahol a sajat tortenelmere nem emlekezhet, masokera meg kell emlekezni?
Magyarsag? Nemzet?

Jonnek majd a makimajmok frocsogni hogy trianon regen volt es a tobbi kommunista hazaarulo duma. Istvan is regen elt, valami 1000 eve. Megis van augusztus 20-ai unnepseg.

A fidesznek kutya kotelessege lenne a jobbiktol fuggetlenul nemzeti nappa nyilvanitani junius negyediket. Mar azert megerne, hogy a sok idiota megelhetesi rettego tisztaba tudja tenni a trianont. Es amikor azt hallja, hogy valahol trianonoznak vagy trianonra emlekeznek, ne a gazkamrak, a nacik, meg a zsidoirtas jusson eszebe. Mar ezert megerne.. ha a tobbi oktol eltekintunk.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 09:15:17

Majd csinál új bizottságot a Fidesz az ellenzéknek, pl. szélsőségesek elleni küzdelem bizottsága, oszt jónapot.

Az ellenzék meg ha nem tudja a törvényjavaslatait eljuttatni szavazásra sem, akkor a népszavazást fogják nyomatni ezerrel.

misztikus alfahím 2010.04.29. 09:27:18

Ne feledjük, hogy a Jobbik vállát is számtalan gond nyomja. Ők nem csak értünk, de a palesztinokért is síkra szállnak.

hvg.hu/itthon.tarsadalom/20100429_palesztin_nagykovet_jobbik#rss

dr. Aullah 2010.04.29. 09:35:06

Ez tényleg jó hasonlat :D

Amúgy kisebb koromban ezt sosem értettem. Elvileg minden pártnak az az érdeke, hogy jó legyen nekünk itthon nem? Persze, aztán kapám apámtól egy tockost, hogy de hülye vagyok...

Szebb Jövőt!

misztikus alfahím 2010.04.29. 09:36:02

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

A kiegyezést ünnepeljük, közvetve pedig az vezetett Triannonhoz. Kossuth emlékezetes Kasszandra levele, mintha csak a jövőbe látott volna ugyebár...
"a kiegyezés nem a 48-as jogok visszaszerzését, hanem azok feladását jelenti; ráadásul a nem magyar nemzetiségek feje felett megkötött egyezséggel Magyarország bűnrészessé válik, és a birodalom bármikori felbomlásakor kegyetlenül meg fog bűnhődni"

Közvetve tehát Triannonról is megemlékezünk amikor tapsolunk a kiegyezésnek.

Tapmancs 2010.04.29. 09:36:25

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

Ja. A holokauszt emléknap valahogy magától értetődő, Trianon meg fel sem merült. Ebből azért világosan látszik kik irányították az országot.

minimalista 2010.04.29. 09:39:43

"Az első törvényjavaslatuk a pártfinanszírozás átalakításáról fog szólni. Várjuk, hogy melyik párt milyen kifogással mer nemet mondania erre. Hamar elválik, hogy tényleg más lesz-e a politizálás.
"
Íme, az egyik legfontosabb kérdés, zero, nagyon jól látod: abszolút szimbolikus értékű döntés lenne a fidesz részéről, ha meg sem várván az lmp javaslatát maguk nyújtanának be egy korrekt pártfinanszírozási és képviselői-jogállási törvénycsomagot.
Ez a minimuma annak, hogy a zemberek hite, politikába/politikusokba vetett bizalma visszatérjen. Ezzel a lépéssel tudnák igazán legitimálni a 2/3-os többségüket a narancsosok, egy ilyen lépés után magam is elhinném, hogy most valami tényleg "más" jön.

Ha elmulasztják ezt a szimbolikus aktust - részemről -mehetnek a picsába, én meg nyugatra...

loláb 2010.04.29. 09:43:13

No, ez a Trianon emléknap gyönyörűen bebizonyítja, mire számíthatunk a jobbiktól.

Értelmetlen, a külhoni magyarsággal kapcsolatos ellenérzések szításán kívül csak a jobbik "felszalámizásának elkerülését", és a politikai önigazolását szolgáló kezdeményezés, amit ermészetesen nem fog többséget kapni a parlamentben.

Kibaszottul örülök, hogy a fidesznek egyedül is megvan a kétharmada, és nem kell EZEKKEL alkudoznia semmiről.

dr. Aullah 2010.04.29. 09:44:22

@minimalista: Hát nem tudom... elvileg eddig is volt egy határ, amennyit lehetett költeni, eddig is tojtak rá. De végül is jó lenne átszervezni már.

Engem leginkább az érdekel, mikor lesz kisebb parlament... azt is csak lebegtetik, meg tervezgetnek...

Marcellusca 2010.04.29. 09:46:43

@minimalista: Dehát, most változtatták meg nemrég.
Túúúúdod. A Seres-féle aláírásgyűjtés után.

Vagy nem ilyeténféle változtatásra gondoltatok? :)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 09:49:16

Arra nem is gondoltok, hogy egy ilyen emléknap miatt a slota mit össze rikácsolhatna kint. Élnek ám ott magyarok is, nem kellene szívatni őket.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 09:52:05

@Marcellusca: én olyan változtatásra gondolok, hogy éljenek meg a pártok a tagdíjaikból, és aki összegyűjt 10k szavazatot, amivel képviselő lesz, az szedjen össze tőlük egy-egy ezrest is a fizetésére.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.04.29. 09:52:16

Na majd meglátjuk, milyen hamar tanulnak bele az újak is a lopásba...
Ami szerintem igazán röhej, hogy a KDNP-nek saját frakciója van. Kb. kizárólag a minél több bizottsági helyért volt eddig is, meg most is. Remélhetőleg a Fidesz végre kannibalizálja, és nem kell a Semjén-féle hülyeségeket túl sokáig hallgatni.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.04.29. 09:57:26

@misztikus alfahím:
szemely szerint a kiegyezesnek sem tapsoltam soha. De az mindegy. :)

A trianoni megemlekezest ugy ertem hogy allami unnepseg. zaszlo felarbocon, legalabb egy himnusz es kesz. Ez lenne a minimum. Meg mikor regen egyetemista voltam akkor a hvim szervezett megemlekezest az akkor meg nevenincs budahazyval meg torockaival. Nagyon egyszeru volt a program. Osszegyultunk, normalis sorokban elmentunk a francia, roman, szerb nagykovetsegekhez. Himnuszenekles, beszed, vesszen trianon es vege is volt. Nem volt semmi atrocitas, voltak nemzeti zaszlok / arpad sav is talan, de nem volt annyira divat, mint ma / , voltak csaladok, apuka kisgyerekkel. Normalisan viselkedtek az emberek.

Este teveben: neonaci szelsosegesek tuntettek..

aham. anyatok.
Szoval ha ott a politikusokban van meg magyar ver, tenni kell erte, es nem lenacizni.
Ha korbekerdeznel, szerintem a kiegyezesrol az orszag fele azt sem tudna, melyik ado adja es hogy mikor kezdodik.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 09:57:33

@órarugógerincű felpattanó: akkor töröljük el március 15-ét is, az is sokakat bosszant a határon túl. Ünnepeljük a szlovák államalapítást helyette, hajrá, merjünk kicsik lenni.

minimalista 2010.04.29. 09:58:08

@Aullah:
Fontos a kisebb parlament is, csak azzal még nem égetik porrá a korrupció "melegágyát", a kampányfinanszírozást.

Marcellusca 2010.04.29. 09:58:28

@Kicsit Karcos: Én is ilyenre gondoltam.
Tagdíjakból, adományokból tartsák fenn magukat.
Egyetlen fillér közpént sem adnék a kampányra. Anélkül is meg lehet oldani (lásd: LMP, Jobbik).

És mindezt ellenőrizhető módon!!!

Ja, és ugyanez vonatkozna az egyházakra is.

devisionhun 2010.04.29. 09:59:17

A nemzetbiztonságot tényleg lehetne az egyik új pártnak adni... És mivel az nem hippiknek való, sokkal jobban illenek oda a paranoiások. Kicsit lehet tényleg a nemzetbizonságról szólna a dolog és nem a belső körök mutyizásáról...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:00:48

@órarugógerincű felpattanó: "Arra nem is gondoltok, hogy egy ilyen emléknap miatt a slota mit össze rikácsolhatna kint" - ez esetben a külügyminiszter diszkréten felhívná SzlotaJancsi figyelmét arra, hogy nem szép dolog egy ország BELÜGYÉBE avatkoznia. Ahogy azt tanácsolta - nem is egyszer - a magyar politikusoknak, amikor a szlovák nyelvtörvény kapcsán hangoztatták aggályaikat.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 10:01:24

@Kicsit Karcos: Nem ugyanaz a kettő. Ezt azért szerintem te is látod.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.29. 10:01:55

Zero vazeg, téged ki oktatott politikai elemzésre? Nem tudok belekötni egyetlen szavadba sem: igaz, igaz, igaz!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.29. 10:01:57

@loláb:

szerintem egy emléknap nem a világ vége, inkább amolyan szimbolikus gesztus ...

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 10:02:52

@Seduxen: Igen a szlovákok már csak így működnek.

dr. Aullah 2010.04.29. 10:03:22

@minimalista: Az nekem tenne jót, az én kicsi szivemnek. Kevesebb hazaá... potilikus ülne egy helyen, nem kéne a sok mocskos tol... fejes fejét látnom egyszerre. :D

Max. 2010.04.29. 10:06:38

"a Jobbik kapná a külügyi bizottság elnökének posztját, az az első pillanattól kezdve komoly károkat okozna Magyarország nemzetközi kapcsolatainak, megítélésének."

No de kérlek, milyen kapcsolata van MO-nak, amin rontani lehetne? Esetleg az számít jónak, hogy a szlovákok vagy románok ugatnak valamit, és mi szó nélkül hagyjuk, vagy hevesen bólogatunk? Valaki rontsa már el az ilyen kapcsolatokat, könyörgöm...

Marcellusca 2010.04.29. 10:07:04

@Gerusz: Ne aggódj, el fog jönni annak is az ideje! :)

Némi apróság elkerüli az emberek/elemzők/politológusok figyelmét.
Mindenki a nagy arányú, 68%-os Fityisz győzelemről beszél. Hogy nem volt még ilyen nagyarányú győzelem.
Csak azt felejtik el, hogy ez KÉT párt koalíciója.
'94-ben majd' 72%-os volt a koalíciós többség.

eszkep 2010.04.29. 10:10:08

@Marcellusca: "Némi apróság elkerüli az emberek/elemzők/politológusok figyelmét."

Nem kerülte el a figyelmüket, te vagy elképesztően buta.
Kevered a választási szövetséget a kolaícióval.

Max. 2010.04.29. 10:11:56

"Arra nem is gondoltok, hogy egy ilyen emléknap miatt a slota mit össze rikácsolhatna kint. Élnek ám ott magyarok is, nem kellene szívatni őket. "

Hülye-e vagy? A határon túli magyarok ezt a napot nem mint emléknapot, hanem mint GYÁSZNAPOT tartják meg, fáklyás felvonulásokkal, megemlékezésekkel, satöbbikkel. Szerinted izgatja őket, hogy MO-n ebből *emléknap* lesz, amikor eddig is le voltak szarva MO által nagy ívben?

Bár igazad lehet, felejtsük el ezt a napot, nehogy megsértsük a nagy, bátor és nemes szomszédaink nemzeti önérzetét.

Marcellusca 2010.04.29. 10:12:08

@órarugógerincű felpattanó: Már, bocs, de ki nem sz@rja le a szlovákokat?
Mint fentebb írták, belügy, hogy mi, melyik történelmi eseményünk kapcsán nyílvánítunk egy napot emléknappá.
Nem határrevízióról van szó.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:13:23

@órarugógerincű felpattanó: tudod miért "működnek" így? mert MEGTEHETIK. az elmúlt 8 év "külpolitikája" tette ezt lehetővé, hogy kedvükre felmossák velünk a padlót. Remélem az új külpolitika változtat ezen (Vitya mondott is erről szerintem korrekt dolgokat). Szerintem az lenne a korrekt, ha mi tiszteljük a szomszédainkat, akkor ők is tisztelnek minket.

És hangsúlyozom: nem hiszem, hogy Szlotákiának bármilyen köze lenne egy magyarországi gyásznaphoz. Vagy október 6. miatt rikácsoljanak az osztrákok, és a ruszkik, mert az meg nekik fáj?

eszkep 2010.04.29. 10:13:54

@loláb: Nem tudom mi a bajod a Trianon emléknappal???
Lengyelország megszűnt létezni talán 2007 óta, miután április 13 emléknap lett??
Próbálj meg NEM taplónak tűnni, az nem dicsőség!

eszkep 2010.04.29. 10:15:58

@Seduxen: Ki nem szarja le a szlovákokat és Slotát???
Miféle belügy??? Még a Himnuszuk is egy mygyar népdal dallamára íródott.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 10:16:40

@Marcellusca: Mindenki tudja, hogy a kdnp csak a fidesz kulcstartó dísze.

Marcellusca 2010.04.29. 10:16:45

@eszkep: Kösz, hogy így felhomályosítasz!

Lehet a szavakon lovagolni, de a tény az tény.
Nem egyedül a Fityisz szerzte meg a szavazatok 68%-át!

De majd figyeld meg, hogy a ciklus végére, a következő választásokra bedarálja a KDNP-t és egyedül fog indulni.
Nem is lesz ekkora támogatottsága.

Max. 2010.04.29. 10:17:05

"Értelmetlen, a külhoni magyarsággal kapcsolatos ellenérzések szításán"

Szóval ha ellopják a biciklidet a cigányok, akkor nem teszel feljelentést, nehogy rasszistának tűnj, ugye?

Ilyen emberek tényleg vannak?

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.29. 10:17:49

@Marcellusca: a KDNP már régóta nem létezik. Azért van csak bábként, hogy kimondja, ami nem illik a FIDESZ imizsébe, illetve külön pártként külön poszt jár neki a bizottságokban is, így a FIDESZ 2x-esen van benn. Most a Jobbik is alakíthatott volna 3 pártot, kijönne az eredményből, aztán akkor lenne olyan bizottság amiben lenne 1 FIDESZ, 1 KDNP, 1 MSZP, 1 LMP, 1 Jobbik1, 1 Jobik2, 1 Jobbik3 párt, ergo a Jobbik 3:4 arányban lenne, ami nem is rossz :)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 10:18:27

@Seduxen: Előbb egy normális külpolitika kellene, és ha már a szlovákok tudják hol a helyük, akkor jöhet az emléknap is szerintem. Ráadásul csak lesznek ott is egyszer választások, jöhetne oda is egy normálisabb kormány.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.29. 10:18:31

@Szekuriti Blogger: lehet hogy nem bizottságot kellett volna írni, asszem az ORTT pl. ilyen, hogy mindegyik párt egy tagot delegálhat, meg talán a közigazgatásban .. de majd megmondják mások

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.29. 10:20:14

@Marcellusca: Jaja. Mert ha választás előtt kötik a választási szövetség ha utánna akkor koalivió. Egyébként pedig ugyanaz. Elvben a KDNP frakció szavazhatna másképp. Láthattuk Ibikét is tán 2002-ben. Bemászott a FIDESZ hátán oszt mi lett.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:20:37

@eszkep: szerintem fuss neki még egyszer a komment olvasásának, hátha második nekifutásra sikerül értelmezni...

Taktikai Atompingvin 2010.04.29. 10:22:28

@zero: Szimbolikus gesztus, amitől a szlovákok frászt kaphatnak. Ha kedvük van hozzá....
Na de a témához kapcsolódva: vicces lesz nézni ahogy a parlament előtt a munkásőr özvegyek ölre mennek a gárdistákkal miközben a mediátor-szociológusok megpróbálják megbeszélni :-)

Tapmancs 2010.04.29. 10:22:48

@Szekuriti Blogger: @zero:

Én azért bele tudok kötni:

Az az "egyenlőre" igazából "egyelőre" akar lenni.

:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:23:21

@órarugógerincű felpattanó: ebben van igazságod, de ha egy talpraesettebb külügyminiszter, és persze mögötte egy - legalább kicsit - "nemzetibb" kormány áll, akkor nyugodtan jöhet azonnal a nemzeti gyásznap. Ha jancsi meg beszól, akkor elmagyarázzák neki, hol is van a helye a világban.

Amúgy illúzióink ne legyenek: a kampány Slotáék részéről permanens "magyarozással" fog telni, ez az egyetlen esélye a parlamentbe kerülésre. Ha jól rémlik, Fico-ék vezetnek, gyanús, hogy nyerik az idei választást (náluk talán augusztusban lesz?)

Kicsit Karcos 2010.04.29. 10:23:28

@Max.: jelen helyzetünkben már az is nagy eredmény, hogy ennyien lehurrogják Kovács László von Bratislava híveit. Nem volt ez mindig így, 2006 előtt például határozottan fordított volt a helyzet.

Marcellusca 2010.04.29. 10:24:27

@órarugógerincű felpattanó:
@Szekuriti Blogger:
Persze, persze.
Mindenki tudja, hogy már csak papíron létezik a KDNP, de amíg "van", addig számolni kell velük.
Amit Ti is említettetek: bizottsági helyek és egyéb delegáltak.

Úgy kellene módosítani a választási törvény, hogy az ilyen "párt- és választási szövetségek" (csak, hogy eszkep is örűűűjjjjön) egyetlen pártnak minősüljenek. Így nem tudna mindenhol 2 helyet elvinni (gyakorlatilag) ugyanaz a párt.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 10:26:54

@Seduxen: A durva az, hogy ha slota így zsidózna, mint ahogy magyarozik, a moszad már rég eltüntette volna.

Marcellusca 2010.04.29. 10:28:10

@Seduxen: Akkor ki kell várni az ottani választások végét, hogy ne tudjanak "magyarozni" és utána meg lehetne csinálni.

Stoney Hill Billy 2010.04.29. 10:30:11

Remélem a nemzetbiztonságit nem kapja meg az orosz Lobbi(k). - LMP ?
A külügyi élén meg télleg gáz lenne Vona. - Jó öreg Kovács?
Szerintem mindegyik kap 2-t, oszt kussolhatnak.

Marcellusca 2010.04.29. 10:30:58

@órarugógerincű felpattanó: Há', akko', kűggyünk mi egy elit alakulatot. :)
A 36 éves nyuggerekből, reaktiválva, szervezve. :D

loláb 2010.04.29. 10:32:42

@eszkep:
@zero:

Ti tényleg nem vágjátok, hogy ez a törvény milyen ellenérzéseket szít a többségi (szlovák, román, szerb) társadalomban a helyi magyar kisebbésgekkel szemben?
Kurvára örülnek majd a "szimbolikának", ha a szerb gyerekek hazafele feltörlik a padlót a szabadkai magyar kölkökkel, meg esténként bekúrják az ablakot egy féltéglával.

Taktikai Atompingvin 2010.04.29. 10:33:14

@Seduxen: "Ha jól rémlik, Fico-ék vezetnek, gyanús, hogy nyerik az idei választást"
Megnyerhetik, de nem biztos, hogy ugyanaz lesz a koalíciós felállás, sok kis párt van ott.
Egyrészt mert Slota-t már mindenki a halál faszára kívánja, a saját koalíciós partnerei fogtak ellene össze az önkormányzati választáson hogy leváltsák a zsolnai polgármesteri tisztségről. Sikerült is. A másik pedig, hogy elemzők szerint a múltkor is csak az alacsony részvétel miatt jutottak be.

Max. 2010.04.29. 10:33:47

@Kicsit Karcos: Elég nagy baj, hogy a magyar mentalitás idáig süllyedt. Próbálnád egy románnak azt mondani, hogy egy négyzetcenti terület az országukból rossz kezekben van, rosszabb lenne, mintha az anyját szidnád, közben meg arról megy a diskurzus odaát, hogy nekik kell Moldávia meg MO is, a Tiszáig.

MO-n meg arról megy a diskurzus, hogy van-e értelme egyáltalán emléknappá nyilvánítani azt a napot, amikor az ország kétharmadát elosztogatták. Szégyen.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 10:35:40

@Marcellusca: hadd magyarozzanak. Meg kell adni a teljes (azaz a mostanival megegyező) jogú magyar állampolgárságot a felvidéki magyaroknak (ha a Fidesz elsumákolná vagy kilúgozná, akkor népszavazással), és azt utána senki el nem veheti tőlük. Utána már meglesz a jogalapunk sok olyan dologra, amire most nem (pl. a nyelvtörvény elleni aktív fellépésre), mert az állampolgárság politikailag korrekt dolog, szemben a nemzettel. Slota ugat, a karaván halad.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:36:28

@Taktikai Atompingvin: igen, én is valami olyasmit olvastam (talán hvg?), hogy szinte biztos, hogy nem a jelenlegi koalíciós felállás lesz. azért az érdekes, hogy a ciklus elején annyira nem volt kényelmetlen Ficonak az SNE, csak így a vége felé. Alkeszjános egy ideje ontja magából a baromságot, eddig Róbert barátunkat annyira nem zavarta.

@órarugógerincű felpattanó: nevetni fogsz, nekem is az jutott eszembe, hogy a Jobbik zsidózása, cigányozása merő kertipiknik Slota kirohanásaihoz képest...

eszkep 2010.04.29. 10:39:56

@Marcellusca: A KDNP-n nincs mit "bedarálni" egyedül nem jutna be a parlamentbe.
Ez a "bedarálás" szintén valami "urban legends".
- A KDNP-t nem kellett "bedarálni", Torgyán egyszerűen szimplán hülye volt, pontosabban politikai ripacs.
- A MIÉP-en sem volt mit bedarálni, Csurka öregkorára megbolondult.
- Az MDF-et meg végképp nem darálták be, sőt 2006-ban egyedül jutott be a parlamentbe. Hogy Dávid Ibolya egy vicchalmazt csinált a pártból, az az ő bajuk.

Hogy nem tudod, mit jelent a koalíció, meg választási szövetség, azt meg olvasd el a neten, ez már tényleg nevetséges!

"Kurvára örülnek majd a "szimbolikának", ha a szerb gyerekek hazafele feltörlik a padlót a szabadkai magyar kölkökkel, meg esténként bekúrják az ablakot egy féltéglával. "

Ez most is így van, ezen mit változtat egy emléknap??????????????????

Kicsit Karcos 2010.04.29. 10:40:50

@Max.: ez a múlt. A jövő megkezdődött. Ma már divat a fiatalság körében hazafinak lenni, a történelmünket kutatni, kultúránkat, hagyományainkat ápolni. Nézd csak meg, milyen neveket adnak a mostanában született gyermekeknek. A 2006-os sokk hosszú távon, összességében sokkal több hasznot hajtott, mint amennyi kárt okozott, kormány bizalomvesztése ide, felgyújtott autók oda.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 10:41:28

@Marcellusca: Ugye, hogy lehetne használni még azokat az embereket értelmes dolgokra is? :-D

órarugógerincű felpattanó 2010.04.29. 10:42:23

@Seduxen: Egyértelműen gyenge kezdők a köcsög slotához képest

eszkep 2010.04.29. 10:43:45

@loláb: "Ti tényleg nem vágjátok, hogy ez a törvény milyen ellenérzéseket szít a többségi (szlovák, román, szerb) társadalomban a helyi magyar kisebbésgekkel szemben?"

Mert most aztán a "magyarszeretetükről" "híresek" a fenti népek mi???
Ez a retardált felfogás tragikus egyébként. Azzal lehet felmosni a padlót, aki ezt engedi. Ezen nem az segít, ha úgy ugrálunk, ahogy a környező népek tapsolnak, hanem határozott külpolitikával. A magyar kormánynak nem a szlovákok , románok és szerbek körében kell népszerűnek lennie.

Taktikai Atompingvin 2010.04.29. 10:43:50

@Seduxen: Remélte, hogy ha jóllakatja a népet, azok nem szólnak, hogy Jancsinak ömlik a szar a szájából. Azok meg rájöttek, hogy soviniszta szövegek nélkül is lehet jól kormányozni. Ez az itteni kormánynak is tanulság lehetne.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:44:42

@órarugógerincű felpattanó: mi tagadás, egy-két magyar T72-es futógörgőjét szívesen beolajoznám slota kiontott beleivel. bocsánat, militarista énem OFF.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:47:29

@Taktikai Atompingvin: "Azok meg rájöttek, hogy soviniszta szövegek nélkül is lehet jól kormányozni" - iiigen, igzad van, DE! azért egy egészséges nacioanlista szemlélettől még nem kell megijedni. Szerintem Ficoba szorult is épp elég. Persze, össze sem lehet hasonlítani az alkesszel, de ha vélt, vagy valós sérelem éri Szlovákiát, akkor Fico nem lapít, mint szar a fűben. Ellentétben ugye egy-két "nagy formátumú" magyar politikussal, aki még tán elnézést is kér, hogy nagyrabecsült északi szomszédunk érzékeny lelkébe gázoltunk. Na ezzel a mentalitással kellene szakítani örökre.

reKorrekt 2010.04.29. 10:48:51

"Első törvényjavaslatuk szerint június 4-ét, a trianoni békediktátum napját nemzeti emléknappá szeretnék nyilvánítani. Ez a Jobbik szempontjából egy remek húzás..."
Épp az ilyen "kikényszerített eldöntendő kérdés feltevések" miatt jó hogy ott a Jobbik. Rengeteg olyan témakörben fognak törvényjavaslatot benyújtani, melyeket eddig még említésre sem méltattak az eddigiek, nemhogy állást foglaljanak bennük.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 10:49:22

@Seduxen: így van, Fico kiválóan képviseli a szlovák érdekeket. Aki ezt nem látja, az nem tudja legyőzni sem.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 10:49:36

@Marcellusca: Az "éljen a 2/3"-dért tied a nari-bögre:-D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.29. 10:50:13

@Seduxen: Szeva öccse!Örülök a Barca sikerének.:))Neeem baaj,majd este a liverpúl(ásít):))

Marcellusca 2010.04.29. 10:50:47

@Kicsit Karcos: Őőőőő, izé, szóval, mindenféle adót/járulékot is itt fizetnének?

@eszkep: Nyugi! Nagy ívben teszek a Fityisz-KDNP választási szövetségedre!
Attól, hogy a gyereket Józsiról Dezsőre átnevezed, még egy fiúgyermekről beszélünk.

@órarugógerincű felpattanó: Há', mondom mi va'. :)))

Kicsit Karcos 2010.04.29. 10:53:29

@Marcellusca: ott fizetnék, ahol életvitelszerűen tartózkodnak. Mint a mostani magyar állampolgárok is. Ezért írtam, hogy a mostaniakkal megegyező jogú állampolgárságot kell adni nekik, nem magyarigazolványt meg oklevelet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.29. 10:53:36

A fidesz-kdnp szövetség max, annyit tesz,hogy valamit mondanak a szocik erre feláll Navrasics elmondja ez miért szar.Majd Semjén is megteszi ugyanezt.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 10:56:09

@Kicsit Karcos: a különbség az lenne, hogy ezentúl bejáratott, nemzetközileg elismert eszközökkel tudnánk védeni az érdekeiket. Azt most sajnos nem fogja Ojrópa, hogy Trianon meg Benes. Az állampolgárságot értik.

Marcellusca 2010.04.29. 10:56:53

@Donna (Cara)mba: Úúúúú, megen van "akcijó"? :)

Egyébként nem "éljen", hanem "éjjen". :)
Nagy különbség! :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.29. 10:57:07

Ebben az egészben az a jó,hogy a fidesznek pont most nem is lett volna szüksége a 2/3-ra.Három ilyen ellentétes párt mellett a parlamentben bármit meg lehet szavazni.Ami nem tetszik a szociknak azt megszavazza az LMP,ami ezeknek nem tetszik azt megszavazza a jobbik.Mondjuk akkor a szocik részéről lenne náczizás.

reKorrekt 2010.04.29. 10:57:38

@órarugógerincű felpattanó: Persze, és még mi kérjünk elnézést Slota Úrtól hogy létezünk egyáltalán, nem?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 10:58:12

@Tigeri: nyald ki a seggem! :))

zero! BANÁNT A MANDRÓNAAAAAK!!!! :)))

reKorrekt 2010.04.29. 11:00:27

@devisionhun: Ide a bökőt hogy Kövér Laca lesz a nemzetbiztonsági elnöke.

loláb 2010.04.29. 11:04:28

@eszkep:
Reménytelen vagy.

"Mert most aztán a "magyarszeretetükről" "híresek" a fenti népek mi???"
Pont ezért kellene tovább szítani az ellentéteket egy ilyen "gesztussal", mi?

"Azzal lehet felmosni a padlót, aki ezt engedi."
Mit is tudna tenni magyarország, ha a szlovák, román, szerb radikálisok elkezdenék vegzálni a magyar kisebbségeket?

"Ezen nem az segít, ha úgy ugrálunk, ahogy a környező népek tapsolnak, hanem határozott külpolitikával."
A határozott külpolitikával sem fogod tudni megakadályozni, hogy a szerb szkínhed Vlad ne verje pofán a hazafele igyekvő magyar napközist.

"A magyar kormánynak nem a szlovákok , románok és szerbek körében kell népszerűnek lennie."
Még mindíg nem érted, hogy a magyar kormány népszerütlenségét pont nem a kormányon verik el, hanem azokon, akik ott élnek.

Marcellusca 2010.04.29. 11:08:21

@Seduxen: Valami rossz történt Veled tennap este? :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 11:11:49

@Marcellusca: te is kinyalhatod! ne mondd, hogy a digóknak szurkoltál, mert menten magam alá piszkítok...

Max. 2010.04.29. 11:11:58

@loláb: Tanúsíthatom, hogy azok, akik ott élnek, nem félnek ezektől a cigányoktól, és igenis határozott fellépést várnak Magyarországtól, bár az utóbbi időben inkább nem várnak semmit, mert nincs kitől.

És igen, határon túl a Jobbiknak van a legnagyobb népszerűsége, még akkor is, ha agyonverik őket az utcán.

reKorrekt 2010.04.29. 11:12:06

Slota: túszejtő
Felvidéki magyarok: túszok
Magyar külügy: Stockholm szindróma

arlequin 2010.04.29. 11:16:37

@zero: jó lett poszt zero. köszi.

és ha nem szavazza meg a fidesz a trianon-emléknapot, az nagyon komoly következményekkel fog járni. azonnaliakkal.

misztikus alfahím 2010.04.29. 11:25:16

Függetlenül a Triannoni emléknaptól és attól, hogy ez kit irritál és miért és kit nem és miért, hadd tegyek már fel 2 kérdést:

Tfh valami úton módon létrejönne a Történelmi Triannon előtti Nagy Magyarország

1) Csak a területet szeretnénk visszakapni, vagy a rajta élő lakosságot is?
zárójel: (A Magyar Királyságon belül a magyar lakosság aránya 1900-ban már elérte az 50%-ot.) zárójel bezárva

2) Amennyiben a válasz terület + lakosság, úgy mit fogunk kezdeni a 13M magyar + kb. 6-7M szlovák, román, szerb, ukrán, osztrák(!) nemzetiséggel akiknek máson sem jár az eszük, minthogy kivívják függetlenségüket, bombákat kötözzenek magukra és felrobbantsanak a kölykünkkel együtt, amikor a McDonaldsban tömjük a hamburgert.
Vagy ilyen nem lesz, hiszen a környező országokban ismeretlen fogalom a nacionalizmus és a szlovákok is boldogan énekelnék velünk a himnuszt az új hazájukban? Vagy lesz ilyen, de nem baj, majd keményen odavágunk és eltiporjuk a mocskos kis nackó függetlenedési törekvéseket?

Nos? Elég szopás, ha valaki a sakkban csak odáig jut el, hogy megtolja az egyik parasztot. Valahogy folytatni is kell a játszmát. Tehát, hogyan tovább?

reKorrekt 2010.04.29. 11:28:49

"Az MSZP még elosztaná a Szülőföld Alap milliárdjait
A Fidesz felszólítja a kormányt, hogy néhány héttel a végleges távozása előtt ne ossza el a Szülőföld Alap milliárdjait – közölte Cser-Palkovics András csütörtökön."

Bazzeg, ennél lejjebb már tényleg nincs....

Marcellusca 2010.04.29. 11:29:04

@Seduxen: Én aluttam. :)
"Nem értek a focihoz." :DDDD

Max. 2010.04.29. 11:31:40

@misztikus alfahím: érdekes módon pl. Svájcban, az Egyesült Államokban fel sem tevődik ez a probléma. Megkapnák az őket illető jogokat, és end of story. A honosításuk ugyanúgy történne, ahogy jelenleg valaki megkapja az állampolgárságot. Megsúgom, legalább 1,5 millió román maradna román állampolgár, magyarországi lakcímmel.

"máson sem jár az eszük, minthogy kivívják függetlenségüket, bombákat kötözzenek magukra"

Mint ahogy teszik azt a felvidéki és erdélyi magyarok is jelen pillanatban, ugye?

Kicsit Karcos 2010.04.29. 11:32:15

@loláb: ebból az egész rettegésedből egy mondatra reagálnék, mert az túlmutat azon, mint ami próbált lenni:

"A határozott külpolitikával sem fogod tudni megakadályozni, hogy a szerb szkínhed Vlad ne verje pofán a hazafele igyekvő magyar napközist."

Ezt ugye megakadályozni _előre_ nem lehet, senkinek a megverését nem lehet tutira megelőzni.

De:

- meg lehet írni a helyi sajtóban, tematizálni lehet vele Szerbiában és Európában
- jogsegélyt lehet nyújtani az áldozatnak
- Szerbia uniós csatlakozásának megszavazásáért cserébe előírhatjuk, hogy a rendőrségük álljon rá ezerrel a magyarverésekre (nem ám úgy, mint ahogy a románok csatlakozását feltétel nélkül szavazta meg a Fidesz!)
- bojkottot hirdethetünk Szerbia ellen úgy, hogy az ott élő magyar állampolgárok mégis megkapják azt, amire szükségük van, pl. a nagykövetségen nyitott üzletekben
- ha ez sem elég, felvethetjük a koszovói megoldást

Ezek kemény eszközök, nem pofázás meg hőzöngés. Közös bennük, hogy egyiket még csak meg sem említettük eddig. Szerbia kormányát érdekeltté kell és tudjuk is tenni a magyarokkal való tisztességes bánásmódban.

regression 2010.04.29. 11:36:52

@loláb: Baszd meg, magyarul minden határon túli magyar túsz, és lófaszt sem tehetünk a környező országok ellenében. Semmit, semmilyen ügyben. A logikád alapján NEM LEHET MAGYAR KÜLÜGY, mert BÁRMILYEN határozott fellépés esetén megverhetik az ottani magyarokat.

Súgok: Mikor volt olyan, hogy NEM verték meg odaát a magyarokat?

misztikus alfahím 2010.04.29. 11:39:11

@Max.:

:)
A kérdésre válaszolj, légyszíves, ha érdekel!

Tehát még 1x. Szerinted mi lenne? Valójában mi lenne, nem pedig egy álomvilágban mi lenne? Tehát az alapján amit jelenleg a téged körülvevő világból látsz és felfogsz mi lenne?

Amúgy történelmileg Svájc és az USA idecitálása már megbocsáss... :)
USA - EU hasonlat hogy tetszik? Arra biztos rá tudnál hörögni, hogy ég és föld, nem?

reKorrekt 2010.04.29. 11:42:15

@misztikus alfahím: Senki nem beszélt területi revízióról, mivel a szíve mélyén mindenki tudja hogy e létrejöttének esélye 0,01%.
Nem véletlen az sem, hogy ha autonómiáról esik szó, akkor mindenki Székelyföldre gondol. Hogy miért? Mert az ott élők 80%-a magyar (12.000 km2). És hogy miért van szükség az autonómiára? Mert a román kormány kurvanagy ívben leszarja és nyomorban tartja egész Erdélyt, de leginkább Székelyföldet. Erdély nekik csak egy könnyen jött kincsesbánya, amiből leginkább csak kivenni akarnak.

misztikus alfahím 2010.04.29. 11:43:08

@Max.:

"Mint ahogy teszik azt a felvidéki és erdélyi magyarok is jelen pillanatban, ugye? "

Mintha rémlene, hogy AKKOR volt némi puffogtatás itt is, ott is. Tudod 90 évvel ezelőtt. Vagy most már mások az emberek, most már nem számít hol húzódnak a határok? Mert ha neked számít, akkor sajnos neki is és ez egy olyan ellentmondás amit erőszakkal csak egyféleképpen lehet feloldani: az egyikőtöknek vége lesz. :(

misztikus alfahím 2010.04.29. 11:45:22

@reKorrekt:

Csak magamat tudom idézni:
"Függetlenül a Triannoni emléknaptól és attól, hogy ez kit irritál és miért és kit nem és miért, hadd tegyek már fel 2 kérdést:...."

Érdekelne a hogyan és a tovább?

anchor 2010.04.29. 11:50:30

@Seduxen: Na ja, de ki fogja majd letakarítani?

Kicsit Karcos 2010.04.29. 11:58:40

@misztikus alfahím: ha valóban érdekel Téged a hogyan és a tovább, akkor ne ugorjuk át a Trianon-emléknap értelmét és célját, mert anélkül lófiszt sem fogsz érteni belőle.

Max. 2010.04.29. 11:59:48

@misztikus alfahím: Nézd, őket nem érdekelte, mi lesz a magyarokkal, akkor kézenfekvő, hogy ugyanúgy oldjuk meg a dolgot. Ez van. Kölcsönkenyér visszajár. És a közhittel ellentétben ezt meg lehet oldani demokratikus módon is.

misztikus alfahím 2010.04.29. 12:01:19

Orbán viktor mond vmit, erre kitör egy vulkán, összeomlik Görögország és mellesleg zuhanni kezd a Ft.

MSZP: Orbán Viktor piacellenes, befektetőellenes, jaj szegény Magyarország, szegény devizahitelesek, elmennek a befektetők, kivonul a tőke, jaj jaj

Jobbik: Orbán Viktor, ki tudja milyen külföldi multik, idegenszívű befektetők érdekeit szem előtt tartva romlásba dönti Magyarországot, megszáll minket a külföldi tőke, idegen befektetők kezére jut az ország, jaj jaj.

Az LMP-ről egyelőre nincs ötletem mit fog jajgatni.

Azt hiszem a következő 4 év legviccesebb Stand Up-jai a parlamenti közvetítések lesznek. :)

misztikus alfahím 2010.04.29. 12:02:16

@Max.:

Köszi, erre a kézenfekvő megoldásra voltam kíváncsi.

Marcellusca 2010.04.29. 12:06:31

@misztikus alfahím: Jóva, látom nagy Fityisz-fan vagy.

A vulkán még Viktor Viktorovics Viktorov megnyílvánulása előtt tört ki.
Viszont a forint gyengülése az MNB elnök "megtámadása" után gyengült.
Nem kicsit. Egyetlen nap alatt.

Egyébként meg az egész semmit nem fog változni.
Eddig mindenért (tűkár, vízkás, oszkár) Gyurcsányt okolták, most majd a Viktorodat.

Csak bírjátok ki!

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 12:08:00

@Marcellusca: Jó van, nna, sose tuttam hejesen irni:;-D

Max. 2010.04.29. 12:10:12

@misztikus alfahím: Amúgy érdekelne, hogy szerinted most végül is ki a szájbergyerek ebben a történetben, akinek bocsánatot kéne kérnie? A magyarok, akinek szanaszét darabolták az amúgy gazdaságilag és katonailag is erős országát, vaaagy a szlovákok, szerbek és románok, akik a megszerzett területeken azóta is csak pöffeszkednek, és elnyomás alatt tartják a magyar lakosságot? Utóbbiakról megjegyezném még, hogy majd' akkora területet kaptak, amekkora most MO, és semmit nem tudtak vele kezdeni, csak lerombolták, amit magyar kéz épített, önigazolásképpen betelepítettek oda másfél millió románt, hogy meglegyenek az arányok, meg ezzel a területtel tartatják el a fél országot. A szerbek szintén zenészek, a szlovákok még okésak úgy ahogy, legalább nem mennek csődbe.

Most akkor ez jól van így, mit gondolsz?

Marcellusca 2010.04.29. 12:12:40

@Donna (Cara)mba: Hááát, azé' idelye lenne megtanúnyi hejessen írnyi! :DDDD

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 12:14:42

@arlequin: Milyen következményekkel, Arlequin? Én nem hiszem, hogy te hiszed, hogy ez bármiféle következménnyel járna.
De azért megszavazzák, mert nem kerül semmibe. Csak azért. Meg majd kell az erdélyi szavazó 4 év múlva. Azért.
Persze, ettől függetlenül örülni fogok, hogy végre cirka 60-70 év után merünk újból egy napig emlékezni. Én persze azt is nagyon szeretném, hogy MINDEN iskolában ezt kötelezően, kimerítően, agyakba-lelkekbe vésve oktassák.
Nem a revízió okán. Hanem a tanulság miatt. Ami máig érvényes: nézd meg milyen katonai, gazdasági, etc. szövetségbe lépsz, ha már beléptél, hagyj nyitva egy kisajtót minden eshetőségre és védd a hazát: mindenekfelett, "szóval, tettel, ráutaló magatartással"...

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 12:16:01

@Marcellusca: Jó, de mostanék nem érek rá. Kicsinykét dógzok, mer' muszállly! Micsodás világ gyütt ránk:(

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.29. 12:17:50

@misztikus alfahím: "Az LMP-ről egyelőre nincs ötletem mit fog jajgatni." - "András, szerintem szívjunk el még egy spanglit!" :))))

Jurganov 2010.04.29. 12:31:44

@loláb: nos, értékes hozzászólásod után vártam kicsit, hogy lenyugodjak, de a kérdés akkor is bennem maradt: miért nem költözöl valahová külföldre? na persze nem úgy mint akik kénytelenek kinn dolgozni, hanem mint egy olyan valaki aki már teljesen magáévá tette azt a nézőpontot, hogy felette áll a magyaroknak és úgy gondol rájuk mint "azok". fognád magad és szevasz. de tényleg. nekem nem hiányoznál, és ha már mint mondjuk francia állampolgár osztanád az észt (nekik és nem nekünk) arról, hogy bizony hülyék vagytok ha meg akartok emlékezni valamiről ami a franciákkal történt. ennyi. menj és ott magyarázz ilyen f*szságokat. köszi.

picur3ka 2010.04.29. 12:39:23

@reKorrekt:

Hat ezek elkepeszto mocskok. Menjenek mar a 'csaba!

Marcellusca 2010.04.29. 12:40:49

@Jurganov: Mint pölö Waterloo? :)
Mer' aztatat még a franciák is megünneplik.

@Donna (Cara)mba: Mongyuk, erre a kis időre mán fölösleges megtanúnyi. :DDDDDD

Jurganov 2010.04.29. 12:49:43

@Marcellusca: eh, úgy elborult az agyam, hogy nem jutott eszembe semmi :). de waterloo jó példa. szal lolab lehet oda menni és osztani az észt, hogy " kedves franciák, ez hülyeség".

reKorrekt 2010.04.29. 13:00:02

Az meg gondolom senkit nem lep meg hogy az LMP programjában nemhogy egy bekezdés, de a 228 oldalon egy betű sem esik a határon túli magyarokról.

Max. 2010.04.29. 13:03:22

@Donna (Cara)mba: "kell az erdélyi szavazó 4 év múlva"

Hanyatt-homlok jönni fognak majd csak azért hogy szavazhassanak. Biztos. Meg az ne zavarjon, hogy ahhoz lakcím is kell. Majd Temesvárról a Zorbánra fog szavazni. Véletlenül sem otthon fog szavazni, hogy maradjon érdekképviselete.

dr. Aullah 2010.04.29. 13:15:17

@reKorrekt: Ezt most hogy gondoltad??? Hát az nagyon messze van Budapesttől... az nem számít :D

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 13:35:44

@Max.: Azt hiszem, félreértettél. Nem vagyok abszolut jártas a nemzetközileg szabályozott állampolgársági jogban, de úgy gondolom, hogy ha két államplogárságom van, és van két bejelentett lakcímem, akkor mindkét országban választhatok.
Én csak örülnék, ha az erdélyieknek (felvidékieknek, délvidékieknek) is lehetne beleszólásuk az összmagyar kérdésekbe, elvégre a fene se tehet róla, hogy húztak egy vonalat születési helyétől x kilométerre, de maradt az, akinek született.
Én csak arra akartam utalni, hogy félek, nehogy a Fidesz se merjen valami hatékonyabb lépéseket tenni annak érdekében, hogy össz-Kárpát-medenceileg legalább ne fogyjunk (el), illetve ha mégis tesz ilyen gesztust, az nehogy a "nesze semmi fogd-meg jól kategória legyen.

Marcellusca 2010.04.29. 13:43:21

Jajjajjjj!
Index címlap.
Öveket bekötni! :D

bence87 (törölt) 2010.04.29. 13:47:55

van egy olyan érzésem hogy Schifferrel a padlót fogják felmosni a vitákban. 16 fővel olyan súlytalan lesz mintha bent se lennének. az MSZPben olyan múmiák lesznek mint Kovács László. így nehéz lesz megújulni

JohnHenry 2010.04.29. 14:05:44

harrach egy álszent törtető politikus, amúgy egy senki, aki ott tesz keresztbe párton belül a riválisainak, ahol éppen tud; lázár egy idióta; a többit nem ismerem / nem érdekel.

molaris 2010.04.29. 14:13:23

Itt szókarate főleg a Fidesz- Jobbik felállásban várható. A maszopot lesöprik, hogy: kuss, volt alkalmatok, de ti eqrtátok. Az LMP, hószagú tavaszi szellő, nincs súlya.(Milyen szép "zölden" fogalmaztam.
A Jobbik kemény dió lesz. Ott fennáll a veszély, hogy négy év múlva kitakaríthatják Augiász istállóját.
Szóval, kemény menet lesz.

molaris 2010.04.29. 14:15:07

Hová lett? Azért sem írom újra.

Várúr 2010.04.29. 14:16:56

A Trianon-emléknap tipikus jobbikos politikai marketingakció (mint karácsonykor a templomoktól pár méterre felállított kereszt). Egyet kell érteni a dologgal, csak érdemes a helyén kezelni. Jobbikos külügyi bizottsági alelnök... Nem lep meg, hogy ezen a Fidesz szélesen mosolyog. Hasonló 5letük volt Morvai néni köztársasági elnöki jelölése (azaz a majdani jelölés bejelentése). Mondjunk minél nagyobbakat szittya feleim, oszt' lesz belőle pukkanás. Ha így folytatjátok, lassan eljuttok Slota Jankóig.

kuciber 2010.04.29. 14:19:09

Jobb dolguk van ma a külhoni magyaroknak ott ahol élnek, mint a Nagymagyarország idején az akkori kisebbségi nemzeteknek ott ahol éltek.

Várúr 2010.04.29. 14:20:12

@Donna (Cara)mba:
Egyébként minden szavaddal egyetértek.

kuciber 2010.04.29. 14:20:55

Meg mondjuk nézzetek meg egy 1914-s etnikai térképet is.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.29. 14:39:46

@loláb: Ó persze ,ilyen erővel ne legyen semmilyen emléknap mert valakiben biztos "ellenérzéseket kelt" .Nevetséges érv,ha annak szántad.Magyarország egyik legnagyobb történelmi tragédiája, ha tetszik ha nem,az 1950-1989 "történelem" könyveket felejtsük már el ,egyszer s mindenkorra, így 20 évvel a rendszerváltás után.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.29. 14:44:04

@kuciber: Mindezek érvek lennének ,hogy 3,5 millió embert tegyünk egyik pillanatról a másikra másodrendű "állampolgárrá",az évtizedes megkülönböztetésről ,szegregálásról nem is beszélve,kapj már a fejedhez öreg!Nevetséges.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.29. 14:49:35

Lord Newton - báró, az angol felsőház tagja, bosszú ideig volt diplomáciai és katonai szolgálatban, több politikai kérdésekkel foglalkozó műve jelent meg. 1916 óta másodállamtitkár az angol külügyminisztériumban (részlet):

"
Vegyük például azokat a gazdasági veszteségeket, amelyek Magyarországot érték. A békeszerződés következtében elvesztette Magyarország szántóföldjeinek az 57% -át, szarvasmarha állományának a 65% -át, juhainak a 70% -át, erdeinek a 80% -át, valamennyi sóbányáját és kb. egész bányaterületét, vasútvonalainak a 65% -át, beleértve legfontosabb vasúti összeköttetéseit és mindezeken kívül elveszti az ellenőrzési jogát a vízi utakon, amelytől nagy részben az ország boldogtilása függ. Minden túlzás nélkül mondhatnánk tehát, hogy az ország gazdaságilag képtelen lesz fennmaradni, de még ennél is súlyosabbá teszi a helyzetet az, hogy kb. 3 és fél millió magyart valamint másfél millió németül beszélő magyart, - mintha állatok volnának, úgy helyeztek át egyik országból a másikban. Ilyen körülmények között jogosan és természetesen kérdezhetjük: - Mi lett az úgynevezett "önkormányzati" jog kérdéseivel, miért kell civilizált emberi lények millióit átszállítani egyik országból a másikba, mint juhokat vagy barmokat, anélkül, hogy a véleményüket nyilváníthatnák?
Miért nem engedik meg, hogy itt is NÉPSZAVAZÁs legyen, mint ahogy máshol volt? A magyar kiküldötteik is kijelentették, hogy teljesen készek volnának belenyugodni egy népszavazás eredményébe. - Az egyedüli válasz arra a kérdésre, miért nem lehet ennek a népnek népszavazást engedélyezni, - az lehetne, hogy Magyarország annyira bűnös, hogy azt az engedményt sem lehet neki megadni, tőle ezt is meg kell vonni.
Én a magam részéről semmi ilyen megállapítást nem vagyok hajlandó elismerni, sőt azt állítom, hogy Magyarországnak határozottan erősebb joga van a követelésre, mint bármely más országnak, amellyel háborúban voltunk. - Hogyha a háborús felelősség kérdéséről van szó, mindnyájunknak egyet kell értenünk abban, hogy legelsősorban is Németország oka a világháborúnak és ennek következtében neki kell szenvednie, nem Magyarországnak.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 15:05:11

@Donna (Cara)mba: nekem egy ilyesmi megoldás tetszene, vázlatosan:

Alsóház: 96 képviselő, mind egyénileg megválasztva, 4-4 éves mandátummal, 1-1 hónap csúszással. Havonta a 2 lejárt mandátumú képviselői helyre országos választás a magyarorszag.hu-n. Havonta legfeljebb 2 képviselő visszahívható.

Felsőház: 48 képviselő, vétójoggal az alsóház döntései felett. Ebből 16 a legfontosabb szakmák kamaráinak képviselőjéből állna, 16 a társadalom rétegződését jeleníteni még (generációk, nemzetiségek, vallások), 16 pedig területileg reprezentálna (itt ülnének a határon túliak képviselői is). Tagjaikat a delegáló szervezetek jelölnék és hívhatnák vissza bármikor.

Alkotmányozás, KE-választás, fontos nemzetközi szerződések jóváhagyása népszavazás útján, szavazás sima többségi döntéssel itt is meg a parlamentben is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.29. 15:08:27

Attól tartok,hogy európában nem igaán szeretnek minket,úgyhogy nem igazán érdekli őket a Magyar kisebbségek helyzete.Ne legyen igazam.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 15:13:06

@Tigeri: mert lövésük nincs a történelmünkről, határon túl szakadt nemzetiségekről, Benes-dekrétumokról, ilyenekről. Ezért kell nekik az állampolgárság, ami egy ismert fogalom Európa többi részében is, mindenki ugyanúgy érti, és könnyen összevethető.

is 2010.04.29. 15:16:46

meg fogja csinálni a FIDESZ, mint 1998-2002-ben a MIÉPpel, hogy úgy tesz, mintha semmi köze nem lenne hozzá. csak most mondjuk a külügyi,a költségvetési, meg a nemzetbiztonsági bizottság nem fog ülésezni elnök hiányában (ezeket eddig mindig az ellenzék töltötte be). no, mindjárt érdekes lesz az EU szemszögéből. vagy persze lehet egész pályás letámadásba menni, kormánypárti külügyi, költségvetési és nemzetbiztonsági bizottságot felállítani, és akkor megnézzük, hogy zero még mindig nem kap-e észbe, vagy még akkor is a pökhendi kiröhögöset nyomja.

esef 2010.04.29. 15:49:05

@misztikus alfahím:
A szlovákok mehetnek ahova akarnak/tudnak, mint ahogy ők is megtették ezt a nagyszüleimmel a háború után. Nem csak a zsidók nem tudnak felejteni több generáció után sem...

nestrot10 2010.04.29. 15:57:00

ORBÁN TAKARODJ! igaz Orsós Orbántól csak feggverrel lehet majd a hatalmat elvenni, úgy megváltoztatja a választási törvényt és az alkotmányt!

LŐPORSZAGOT ÉRZEK!

derelyegrádi szellem 2010.04.29. 16:01:41

@nestrot10:

"LŐPORSZAGOT ÉRZEK!"

futóverseny volt a bolondok házában?

arlequin 2010.04.29. 16:28:17

@derelyegrádi szellem: nem volt. bezárták. azért vagyunk kinn.

gorcsev54 2010.04.29. 16:35:41

A cikk elejét olvastam el: Tehát bárki akar vizsgálódni nem teheti , mert nincs 77 szavazat.Körülbelül ezt is vártuk a 2/3 dal,most lesz ám csak fa.....világ, most aztán narancs osztás közben lehet tovább lopni, ha van még mit, bár találékonyak az elvtársak, mindig találnak maguknak valamit.Szerintem mint egyesek írták a"következő 4 év vicces parlament lesz" nekik az írom kérdés ki fog röhögni rajta és ki fog sírni-megsúgom nekik mi.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.04.29. 16:38:22

@Max.: talan emleknapok helyett ideje volna előre nézni.
aztan ha előre néznél észrevennéd:
- van globalizáció
- jó dolog jóban lenni a szomszédokkal (mert pl így mehet fasza kereskedelem) stb

tudod melyik orszag jar elen abban h elidegenitsen magatol mindenkit?
eszak korea. nezd meg h elnek.
ezt akarod?

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.04.29. 16:40:43

@Max.: nekem ugy remlik pont nacionalistak miatt kapta buntibol az orszag trianont.

arlequin 2010.04.29. 16:45:59

@gorcsev54: sírva röhögünk rajta. meghalt a cirkusz, éljen a cirkusz!

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.04.29. 16:46:47

@Kicsit Karcos: állampolgárság.
próbáld elemezni a szót a kurva életbe.
miért járna erdélyi magyaroknak peldaul? semmiert.
mi is ez?
magyarság igazolvány magyar származásuaknak? NEM
állampolgár -> állam | polgár
az államnak ugye vannak földrajzi határai, ami azokon a határokon belül van, ugye az az állam.
és gondold ezt tovább.

semmi bajom nincs más ország állampolgáraival, de pl aki románia területén, román állampolgár szülöktől született, ott élt mindig, ott fizet adot stb az miért kapjon magyar állampolgárságot?

tudi 2010.04.29. 16:52:17

Érdekes felállás lesz, lehet megéri majd nézni a közvetítést.
www.youtube.com/watch?v=K9AQiQRt5tM azért remélem idáig nem fognak fajlni a dolgok.
Ha a fidesznek van esze, akkor vagy megszavazza, vagy eléjje megy és benyújt két olyan törvényjavaslatot, mint amit a jobbik és az lmp javasolt.

Jurganov 2010.04.29. 16:54:17

@éjszárny zöldi: igyál még egyet :) rád fér.és ne gondolkodj, nem erős oldalad :)

Max. 2010.04.29. 16:58:59

@éjszárny zöldi: Nekem meg úgy rémlik, hogy Románia is pont a nácik oldalán harcolt a háborúban, vagy lemaradtam valamiről? Ehhez képest érdekes a darabolás téma... És ha már itt tartunk, Németország, Olaszország, Románia miért van még egyben? Daraboljuk fel az összes náci országot, hajrá!

"tudod melyik orszag jar elen abban h elidegenitsen magatol mindenkit? eszak korea"

Ez meg egy akkora baromság volt, hogy értelmezni sem tudom, így nem tudok érdemvben válaszolni rá.

derelyegrádi szellem 2010.04.29. 17:00:57

@éjszárny zöldi:

ha @Jurganov: (egyébként helyes) tanácsa ellenére mégis gondolkodnál, akkor ne írd le, ha mégis leírnád, akkor ne ide, ha mégis ide, akkor legalább a "Komment küldése" gombra ne kattints rá. Köszi.

arlequin 2010.04.29. 17:05:01

@Jurganov: @derelyegrádi szellem: köszönöm a zoktatást. ;-D nem, nem én voltam, de vmi ilyeneket írtam volna én is. azt az italt pedig küldheted jurganov, bemelegítésnek jó lesz, este férfias tejfakasztó hagyománnyal köszöntünk egy jövevényt.

arlequin 2010.04.29. 17:09:54

@Jurganov: az. ugyan tudtommal nem az enyém, hanem egy baráté. és ahogy áldott emlékezetű hamvas béla mondta volt lesajnálóan a fajtámról: ezeknek 'az ünnep alkalom az ivásra'. azért eszünk is. egyébként működik a tejfakasztás, múltkor is bejött. tényleg. vmi jót is csinálunk legalább.

arlequin 2010.04.29. 17:36:18

@derelyegrádi szellem: @Jurganov:

átadom.
majd mondom, hogy két szóvalbélelt, felfúvódott billentyűzetű bloghuszár üzeni.

na ezt nem, mert akkor lebukok. megvan! két jóakaró angyal mondta, nem lehet látni őket, de hallom a hangjukat. ez lesz az.

Szűrés

ON
azért tényleg érdekes lesz ez a parlamenti felállás, mondhatni hungarikum.
OFF

Kicsit Karcos 2010.04.29. 17:50:54

@éjszárny zöldi: vagy éppen magyar állampolgár szülőktől.

Én meg nem Magyarországon születtem magyar állampolgár szülőktől, tőlem nem akarod elvenni az állampolgárságot?

belzebubó 2010.04.29. 17:56:29

@éjszárny zöldi: Tanulmányozd a Jus Sanguinis-t. Remélem menni fog.

Megnézem cimlapon van-e a poszt, valami furcsa, hogy ennyi szefós jár erre.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 17:57:43

@éjszárny zöldi: egyébként felháborítóan aljas az érvrendszered. Erdélyt elcsatolták tőlünk, és te arra hivatkozol, hogy azért nem jár állampolgárság, mert Romániában él az illető?

Na elmész a sunyiba, és ne szólj többet hozzám.

teisfiambluetooth 2010.04.29. 17:58:49

@Marcellusca:

"Viszont a forint gyengülése az MNB elnök "megtámadása" után gyengült.
Nem kicsit. Egyetlen nap alatt."

Csak nem valami bolsevik szamizdat kiadványt lapozgattál? :) Mert ha gazdasági híreket is hallgatnál akkor tudnád, hogy még a korona, a zloty, a lej stb is zuhant, a zloty pldául többet is mint a Ft...
Jó lesz vigyázni mit mond a Viktor, még összeomlanak a lengyelek.

Kicsit Karcos 2010.04.29. 18:04:53

"Véleménynyilvánítás miatt lefokozásra ítélték a TMRSZ főtitkárát

Folytatólagosan elkövetett bujtogatás vétsége miatt 160 ezer forintos pénzbüntetésre és lefokozásra ítélte Szima Juditot, a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete (TMRSZ) főtitkárát a Fővárosi Bíróság Katonai Tanácsa.

A pénzbüntetés átváltoztatása esetén négyszáz napos szabadságvesztés terhelné Szima Juditot.

A Budapesti Katonai Ügyészség bujtogatás miatt vádat emelt a TMRSZ főtitkárával szemben. A vád szerint a főtitkár több, a szervezet honlapjára kikerült cikkben támadta a rendőri vezetőket. A katonai ügyészség három írás miatt indított eljárást."

(MTI nyomán)

kuruc.info/r/2/58862/

Tessék mondani, akkor a szakszervezeti vezetőnek mi a feladata? Az, ami a BKV-nál, asszisztálni cégének a szanaszéjjel lopásához?

Ennél felháborítóbb ítéletet nem sokat láttam, pedig volt már itt ez-az.

Remélem, felkerülnek a kurucra a vérbíró adatai, azt hiszem, közérdekűek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 18:07:55

@Kicsit Karcos:

Jaj, hát én is nagyon remélem, sőt a lakcímét is, meg hogy mikor jönnek el a gyerekei az iskolából!

Különben mit írt ez a Szima Judit? Mert simán el tudom róla képzelni, hogy disznóságokat.

Jurganov 2010.04.29. 18:16:32

@Kicsit Karcos: teljesen mind1, erről nem a bíró tehet-neki is megmondták mit tegyen.

derelyegrádi szellem 2010.04.29. 18:16:59

@teisfiambluetooth:

ez reális. Ha a patás ellenzékből képes volt 8 év alatt hazavágni Mo-t, akkor kormányról 2/3-dal simán kicsinálja még a legyeleket is, a cseheket meg fél kézzel, álmából felébresztve! Nem szívesen lennék akár még a japánok bőrében sem! :-)))

derelyegrádi szellem 2010.04.29. 18:20:33

@Jurganov:

Az nem lehet, hogy szima judit egy kissé túllépte, amit egy fegyveres testület tiszti beosztású tagja megengedhet magának?

Én nem tudom, nem ismerem az írásait, csak kérdezem.

Jurganov 2010.04.29. 18:30:32

@derelyegrádi szellem: fogalmam sincs, de támadták már a választások előtt is, mivel bírálta a rendőrségi vezetőket.

Marcellusca 2010.04.29. 18:38:09

@teisfiambluetooth: Igaz, igaz.
Nem olvasok a lengyel és cseh gazdaságról.
Lesz@rom, mi van a zloty-val meg a cseh koronával.
Magyar vagyok, Magyarországon élek, ezért a magyar forint érdekel.
A választások után, erősödött a forint, mert (állítólag) a befektetők (is) bíznak a változásban, hogy megszűnik (az eddigi szintű) mutyik.
Ezen felbuzdulva Viktor Viktorovics Viktorov kinyitja a száját és folyik belőle a sz@r.
Persze, hogy mindjárt visszahőköltek a befektetők.
És qrvára nem érdekel, hogy mi van Csehországban, Lengyelországban vagy Litvániában.
(Mondom mindezt úgy, hogy tudom, hogy a térség és az új tagállamok sorsa valahol összekapcsolódik.)

derelyegrádi szellem 2010.04.29. 18:42:19

@Jurganov:

hát akkor meg kéne velük ismerkedni véleményalkotás előtt.

Az hogy a választások előtt is támadták őt, nem jelenti azt, hogy nem követte el amivel vádolták (igaz, az ellenkezőjét se). Ez a "két láb rossz négy láb jó" verzióra hajazna, ha pusztán ez alapján ítélnénk meg.

Én a Bp.i Kat. Bíróságon korrekt ítélkezést tapasztaltam. (Persze ez sem lehet kizárólagos állítás) De ha dr. Tóth Szabolcs hb. százados hozta az ítéletet akkor biztos, mert ő egy felkészült, korrekt, és jó bíró, csak jókat tudok róla mondani.

Marcellusca 2010.04.29. 18:45:55

@arlequin: Én értelek. :)
És ismeretlenül is gratulálok az újszülött szüleinek és sok boldogságot az egész kiccsaládnak!

Marcellusca 2010.04.29. 18:47:57

@El Topo (Sgt. Elias): Leírta mindazt, amivel (szinte) minden rendőr tisztában van.

Csak nála nem vették számításba, hogy mindezt szakszervezeti vezetőként, a megoldandó problémák feltárásáért tette.

Marcellusca 2010.04.29. 18:49:45

@derelyegrádi szellem: Nem hiszem, hogy Tóth szds. volt a hadbíró, mert min őrgy.-nak kellett lennie.

Jurganov 2010.04.29. 18:57:03

@derelyegrádi szellem: nem kell, igazából úgy jó véleményt alkotni, hogy nem ismerjük a körülményeket-egyszerű, jó :)

a bírálást nm úgy értettem, hogy " ejnye-bejnye" hanem rágalmazták, fenyegették (ha jól tudom) majd ezt követően vádat emeltek ellene. természetesen elhiszem, hogy a kat. ügyészség precízen és jól jár el, de ezeket a dolgokat egymás mögé téve valahogy olyan érzése van az embernek, hogy nem annyira elképzelhetetlen a dolgok olyan alakulása, hogy belesegítettek ebbe az ítéletbe.
persze lehet, hogy mint rendőr nem mondhat igazat soha ( politikusképző? ) vagy amennyiben megteszi megfenyítik, de akkor is..

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.04.29. 19:10:43

@Kicsit Karcos: elcsatolták. ez van. ideje elfogadni, mivel valtozni nem fog.
mi is elvettük valakitol ezt a foldet a honfoglalaskor. azoknak akike volt nem akarod visszaadni es visszamenni azsia fele?

Marcellusca 2010.04.29. 19:16:37

@El Topo (Sgt. Elias): Őőőő, izé, most megfogtál, mert most konkrét dolog nem jut eszembe. Nem tegnap olvastam róla. :)))
De a gúgli a barátod. :D

Ordnassac 2010.04.29. 19:22:01

Halk megjegyzés: az MDF 2006-ban kapott bizottsági elnöki posztot, a környezetvédelmit (Katona Kálmán volt az elnök). A KDNP-s Nagy Andor az MDF-frakció felbomlása után kapta meg az elnöki széket. Legalább legyünk pontosak, ha (jogosan) fikázunk.

Kivlov 2010.04.29. 19:39:30

a 2/3 a lényeg, a többiek meg (főleg a maszop) elgondolkodhatnak, hogy miért is alakultak így az erőviszonyok...

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 19:50:45

@Kivlov: maradjunk már annyiban, hogy ez a 2/3 a Fidesz világsikere, és nem az országé. Ha némi személyes véleményt is hozzáfűzhetek, ez nem az MSZP-nek a legnagyobb kudarc, hanem az országnak, hogy megint sikerült bepalizni, hozomra, sőt biankó ennyi embertől kicsalni az x-et a semmivel. Jhah és azok a Fidesz-hívek érdemlik ezt meg a legjobban, nem akarom túlzottan bántani őket, akiket előbb szétveretett a Böszme, és utána Orbán cserben hagyott, és most mégis rászavaztak "elszámoltatás" jeligére. Pintér Sándor lesz a jutalom, Hatalával és Lázárral súlyosbítva.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 19:51:14

@Marcellusca:

Nem vagyok én mazo, hogy Szima Juditot olvasgassak.:D

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 19:59:13

@Jurganov: már miért is mentesítené a bírót, ha leszólnak neki a piros telefonon, és erre elítél valakit ártatlanul, sőt azért, mert tisztességesen végzi a dolgát?

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 20:22:53

@Marcellusca:

Ezek szóvá tételéért vádolják Szima Juditot (szemelvények):

1. Az ORFK egyes vezetői figyelmen kívül hagynak jogerős bírói döntésben foglaltakat

2. Van olyan rendőri vezető (állományilletékes parancsnok), aki írásos utasításba adja a kisrendőr munkaköri leírásába, hogy szolgálatonként hány állampolgárt kell igazoltatnia és intézkednie. Ha pedig ezt a számot nem teljesíti az elvárás szerint, akkor negatív irányban eltérítik az illetményét, magyarul kevesebb lesz a kisrendőr fizetése.

3. Van olyan rendőri vezető, aki nyíltan hangoztatja, hogy azért, mert kisrendőrök panaszkodni mertek a minősíthetetlen kapitányságvezetői ténykedés miatt „el lesznek taposva, mint egy csótány”.

4. Rendszeres az ellentételezés nélküli túlmunka végeztetése. A City Police-szal és egyéb intézkedéseivel Gergényi 2000 fős létszámhiányt idézett elő.

kuruc.info/r/22/26194/

Szima Judit a Rendőrséget képviseli, vádlói az ÁVH-t és a vérbíróságot.

Szima szakszervezeti vezetőként _köteles_ szóvá tenni fenti jelenségeket, nincs más választása. Azért büntették meg, mert a munkáját végezte.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 20:43:39

@Egy kicsit karcos:

A kisrendőr az mi a magasságos atyaúristen? Még jó, hogy nem rendőrke!

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 20:47:37

@Max.: Ja, Románia pont 12 óra előtt fél másodperccel lépett ki a háborúból, hogy hathatósan segítse a fennmaradó 30 secundumban a háború megnyerési esélyeit (pont az ellenkező oldalon, amin állt úgy cirkakb. 4 kemény esztendeig).
Hiába bocskor a lábukon, sunyi ész van a fejükben, az úgy látszik, többet ér:(
Hűség???? A gyávák "fegyvere", lásd Magyarország, akit százszor inkább szálltak volna meg a németek, mert akkor 1947-ben már kifeszített dolmánnyal a jó oldalon kötöttük volna a párizsi szerződést...
Hüjjjjjjjék voltunk, úgy tűnik, azok is maradtunk:(
Nemzeti karakter a szótartás, amikor annak az ideje rég lejárt:(
Ócska kacat, a gyengék, gyávák, letaposottak szenteltvize, amiben megmosakodnak, mégse látszódjanak annyira nyomorult átverteknek...

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 20:49:35

@éjszárny zöldi: A szlovákoknak, horvátoknak, izraelieknek miért jár itt, Magyarországon, magyarországi lakhelyen kettős állampolgárság? Megmagyaráznád szegény hülye fejemnek?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 20:51:54

@Donna (Cara)mba:

Mielőtt könnyekig meghatódnánk a karakán, akár hülyeségig menő nagymagyar hűség jelenségén, ne felejtsük el megemlíteni, hogy a náci németorzághoz volt hűséges az utolsó pillanatig.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 20:53:36

@Donna (Cara)mba:

Fölösleges hiszti. Gyakorlatilag bárki juthat magyar állampolgársághoz aki csak akar.
Mit szeretnétek? Szőnyegbombázásszerűen magyar útleveleket szórni Erdélyre?

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:00:05

@arlequin: Kissé lemaradtam, de én is gratulálok a szülőknek, az emberkepalánta pedig nőjön fel egy szerető kisközösségen (ha addigra a nagyot sikerül komplett elbaltázni:(
A férfiaknak becsületes, áldomásos, helytálló ivászatot, a nőknek pedig türelmes, elnéző jóindulatot és szükség esetén némi konkrét (meg)támogatást:)

Éljen, egy parány emberkével többen lettünk! Vidám nap ez a mai, nekünk is:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:03:34

@Donna (Cara)mba:

És aki mondjuk nem kér belőle?
Tényleg nem vágom, mire fel ez az állampolgársági hisztéria. Van legalább tíz közeli ismerősöm, aki erdélyből jött ide. Van köztük székely is, meg román is. Mindenki csont nélkül megkapta az állampolgárságot. Mi kéne még?

Jurganov 2010.04.29. 21:04:33

@El Topo (Sgt. Elias): jaja, próbáld így. csak az a gond, hogy így ostobának tűnsz, pedig nem vagy az.
@Egy kicsit karcos: ezt gondold végig. vajon miért teszi amit tesz?(mármint ha és amennyiben tényleg ez történt). félti a saját életét.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:05:56

Na, mit akar mondani Jurganov, ami nem jelenik meg?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:09:32

@Jurganov:

Egyszerűen nem hiszem el, hogy egy rendőr százados ilyet leír, hogy kisrendőr.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:10:12

@El Topo (Sgt. Elias): Olvass már figyelmesen: eddig nem kellett benned csalódnom!
Éppen azt írom, amit mondasz. Mi a fene nagy francba kellett nekünk a németekhez hűségesnek maradni? Hisz még Erdély se helytálló indok, mert azt a németek, akik nem voltak politikai idióták, odaígérték Antonescunak is és Hortyhnak is. Mégis, miből gondoltuk hogy ez korrekt katonai szövetség? Hát idióták voltunk/vagyunk mi?
Én is ígérhetek fűt-fát. Elbírja a papír. Mégsem hiszem, hogy diplomata volnék vagy katonai attasé:) Pedig annak aztán tényleg kellene némi korrepetáció fűfa ígérgetésben, szerződés aláírásban, majd másnap megkeresni, miért is kell felbontani:)
Na nehogy már! Háborúban idegen hatalomhoz hűség - felröhögtem! Ilyet csak agyament idióta bír még csak elképzelni is. Vagy mit gondoltunk/gondolnak politikusaink? Ásó, kapa és a nagyharang?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:14:40

@Donna (Cara)mba:

Körülbelül.
Valamikor a nyolcvanas években a hiradó tudósított egy spanyol-argentin magas szintű találkozóról, ahol szerződésbe foglalták, hogy Spanyolországnak elidegeníthetetlen joga van Gibraltarhoz, ellenben Argentina vitathatatlan birtoka a Falkland szigetek.
Egy bökkenője volt a dolognak, mind a kettő a briteké.:D

Jurganov 2010.04.29. 21:14:51

@El Topo (Sgt. Elias): milyen rendőr százados?
@Donna (Cara)mba: régimódi, becsületes, meg más olyan dolgok amik ma már nem sokat jelentenek :) és persze mert nem tudtunk kiugrani ( az oroszok felé nem akartunk, másfele meg nem akarták).

Kivlov 2010.04.29. 21:16:35

@Egy kicsit karcos:
129-edjére is megkérdezem: mi más lehetőség volt az ország számára2010-ben, mint a fityisz 2/3?
maszop? minek? 8 év alatt nem voltak képesek 1 épkézláb intézkedésre, miért épp most lennének?
szadesz? ez valami betegség? rég lógniuk kéne?
elempé? ??? szdsz2.0
madöf? kötélcélpontok2
jobbik? legyen, de kívülről egyből a kör közepére... necces. plusz a washinton-bp-telaviv tengely megőrülne tőlük...

maradt a fityisz. meg fogsz lepődni. Az emberek nagy része nem csodát vár tőlük. nagyon sokan azzal is megelégszenek, ha nem qrják el.

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:17:09

@Jurganov: "félti a saját életét. "

Vazze, egy bíró csak ne féltse az életét. Pláne ne úgy, hogy azzal más életét kúrja el.

Ha életveszélyesen fenyegetik, akkor írja meg a sztoriját, küldje el országnak-világnak-kurucnak a fenyegetői nevével, költözzön el, stb.

Baszod, egy beszari bíró miatt legyen rendőrállam?

Én nem tudom elfogadni ezt a tempót.

B eset, hogy van mivel zsarolni, és megzsarolták, na ebben az esetben meg pláne nem tudok érte könnyeket hullatni.

A társadalom normális önvédelmi reflexe, ha kiveti az ilyeneket magából. _Akármiért_ is tette.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:17:17

@El Topo (Sgt. Elias): Akinek kell, persze.
Román barátaidat csak engedd be a spájzodba te. Nagy a te spájzod és a szíved, beleférnek:)
Én megtartanám a szokásos távolságot - nem árt az, jobb a békesség. Pedig voltak román barátnőim, barátaim, elképzelheted életem első 21 évében:) De a barátság akkor maradt meg, ha kerültünk bizonyos tabukat.
Én úgy vagyok vele, ha nem feltétlenül muszáj, nem vagyok híve a behódoltatásnak. Inkább elkerülöm a muszáj helyzeteket.
De te élj velük boldogul. Nyilván más a helyzeted.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:17:58

@Kivlov:

Ez a tengely ez kurva jó.:D Ki találhatta ki? Zseniális!:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:20:29

@Donna (Cara)mba:

Mondjuk a kérdésem az volt, hogy mi kéne még azon kívül, hogy bárki aki igényli, magyar állampolgársághoz juthat, minden nehézség nélkül, a jelenlegi jogi környezetben is?

Egyébként meg volt eredeti román barátnőm is, éltem is vele, ma sem bánom.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:20:35

@El Topo (Sgt. Elias): Na, a példád kiváló, mennyit ér egy nemzetközi szerződés...Annyit, amennyit a feleknek érdekük betartani belőle és addig, ameddig még fennáll az érdek. Értesz te engem, csak rég beszélgettünk.

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:22:15

@Kivlov: talán szóvá kellett volna tenni a Fidesz impotenciáját és cinizmusát 2006 óta következetesen, nem csak gyurcsányizni.

Az utolsó pillanatban persze csak szarul lehet dönteni.

De itt van, van 4 évünk jobb kormányt csinálni. De a fideszesek egy meghatározó részének már most jó a szemkilövető Gergényi barátja, "nem baj, bízzunk benne, adjunk neki esélyt".

A Fidesznek hány tagja tiltakozik most Pintér ellen? Pl. Pintér ellen, úgy értem. Meg a többi komcsi besúgó ellen, akiket a nyakunkra akarnak hozni. Nem akarnak bomlasztani, ugye?

Aztán majd 2014-ben lesz az, hogy nem lesz más választásunk, mint Gyurcsányi?

Hát ha eddig nem, akkor most kéne gondolkodni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:22:55

@Donna (Cara)mba:

Meg amennyi hatalmuk van hozzá!

Mert én könnyen ismerem el, hogy neked jogod van a holland királyi trónra, gondolom cserébe te is belátod, hogy engem illet a svéd királyság és birtokai. Csak éppen egyikünknek sincs köze egyikhez sem.

Jurganov 2010.04.29. 21:25:06

@Egy kicsit karcos: ez nem így megy :) ezt te is tudod, csak gondold végig.
@Kivlov: egy lényegesen erősebb jobbikos (tudod, azok az arcok akik valami értelmeset mondtak egyedül a kampány során) ellenzék és egy gyengébb fityisz-kormány. annak jobban örültem volna. főleg azért mert még emlékszem mi volt anno mikor a fityisz uralkodott, majd amikor leváltották őket...arra is :) én úgy gondolom, hogy ezzel a 2/3-al gyakorlatilag magukra húzták a földet az emberek (ha már úgyis a gödörben vannak).

Kivlov 2010.04.29. 21:25:37

@Egy kicsit karcos:
"...impotenciáját és cinizmusát 2006 óta ..."

na ennyit tud a baloldal. ezért tartunk itt az elmúlt 8 év után, mert kormányon is állandóan az ellenzékkel foglalkoztak, meg zorbánoztak érdemi kormányzás helyett! ők voltak többségben (míg szét nem cseszték magukat) lehetett volna intézkedéseket hozni, nem csak "qrva országozni" meg más pöcsét a csalánba verni. férgek.
4 év múlva gyurcsányi? minek? vona...
meg is érdemlitek, hogy az elempével együtt vagytok vagy 70en a Kossuth-téren.

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:26:47

@El Topo (Sgt. Elias):

"Mondjuk a kérdésem az volt, hogy mi kéne még azon kívül, hogy bárki aki igényli, magyar állampolgársághoz juthat, minden nehézség nélkül, a jelenlegi jogi környezetben is?"

Nem kéne állampolgárságot adni bárkinek, csak akire szüksége van az országnak vagy rokoni-kulturális kapcsolatok miatt alanyi jogon, vagy a szakértelme miatt, vagy horribile dictu hálából.

Fekete Pákó nyet, Puczi Béla dá, ha így érthető.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:30:01

@Egy kicsit karcos:

Szerintem sem.
Annak idején a portugálok gyakorlata szerintem elsőrangú volt. Mármint Afrikában.:D

Kivlov 2010.04.29. 21:30:38

@Jurganov:
abban lett volna még potenciál, igen. csak a balos média úgy összemosta volna őket (riogatás, fasisztázás, demokratázás), hogy 4 év múlva tuti kampó van.

Kivlov 2010.04.29. 21:31:46

@El Topo (Sgt. Elias):
Nem kitalálás: ez tény.
Yellow Star Express...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:32:19

@Kivlov:

Ha nem akarjuk, hogy valakivel összemossanak, akkor nem kell vele közösködni. Ez ilyen egyszerű.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:33:38

@Kivlov:

Hápersze hogy tény!:D
Itt megy át a fejünk fölött, lehet látni ahogy kikerülik a légifolyosók!:D

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:33:59

@Kivlov: összekeversz engem valakivel.

Kivlov 2010.04.29. 21:35:25

@Egy kicsit karcos:
Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:22:15
???

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:36:04

@Jurganov: nem várok el senkitől többet, mint magamtól.

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:40:18

@El Topo (Sgt. Elias): mi volt a portugál módszer lényege?

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:41:21

@Kivlov: már megbocsáss, de kit érdekel, mit hazudozik össze a ballib média? Ők lennének a mérce, vagy mi?

Jurganov 2010.04.29. 21:42:13

@Kivlov: a balos média alól ki lett volna húzva a talaj, ha az emberek azt látják, hogy tényleg haladunk valahová.
@Egy kicsit karcos: akkor mondanám úgy, hogy nem is lehetsz bíró amíg nem bizonyítod a hűségedet az uraidhoz. mint egy cégnél, csak akkor lehetsz főnök ha lojális vagy és szófogadó.

Kivlov 2010.04.29. 21:44:54

@Egy kicsit karcos:
engem nem érdekel mit hazudoznak. viszont a sok segélyes, meg a 19E-ért megvehető nyugger (akik a szavazók 50%-át adják) azon élnek, amit a TV-ben hallanak. És ha 4 éven át az megy, hogy a "zorbán" mennyit lopott tőlük + hogy milyen fasiszták ezek + ezek, akkor hacsak nincs 30% reálbér / nyugdíj / életszínvonal emelkedés, mehet a jobboldal a fenébe.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:46:06

@El Topo (Sgt. Elias): Hát persze, szépek, ezt én nem is mondanám, hogy nem. Még volt egy hírhedt mataharijuk is, aki elcsavarta a svájci nagykövet fejét, olyannyira, hogy nem csak visszahívták a nagykövetet (Jean-Pierre Vettovaglia), de a karrierjének is annyi lett:)
És kedvesek. Ha férfi lennék, nyilván én is belebolondulhattam volna egybe. De mivel konzervatív nő vagyok, ezért maradtak a román férfiak, de nem csavarta egy se el a fejem, mert akik próbálkoztak, nem voltak az eseteim. 16-21 éves koromig valahogy elkerütl ez a kísértés. Jött helyette más:)
Amíg egyfele evezünk, nincs is gond. Én meg 12 évet echte román tannyelvű iskolába jártam, tehát elkerülhetetlen volt a közös kapcsolat, és én sem bánom azt a korszakot. Többet megtudtam róluk, mint bármely olvasmányból.
De itt nem barátságról és egyéb kapcsolatokról beszélünk, hanem állampolgárságról. Azt a németeknél is automatikusan az kapta meg (sokan vándoroltak ki anno Romániából), aki schwartz auf weiss bizonyítani tudott legalább egy német egyenesági felmenőt. Aki magyar (német ősök nélkül) vándorolt ki még 1989 előtt Ny-Németországba, annak 10 évig kellett várnia a nyugat-német állampolgárságra. Izraelbe meg ugyancsak legalább egy ágon vérszerinti zsidó kérvényező kaphatott egyáltalán bevándorlási vízumot. Sok ilyen ismerősöm volt, volt aki meg se kapta, mert nem tudta megfelelően dokumentálni származását.
Ez volt, ma már bizonyára nincs így, ez csak a múlt kísértete mind német, mind más ország tekintetében. De akkor ez a gyakorlat létezett és szentesítve is volt.
És ezen senki nem happogott.
Csak koptatom a képernyőt, mert mindezt te is tudod.
Hál'istennek, ma már nincs így!

Rwindx 2010.04.29. 21:46:38

@Marcellusca:
Azért is figyelhetnéd mi van a zlotyval mert a lengyelek pénzneme, már ha tudod kik a lengyelek. Legfőképpen meg nem ülnél fel olyan maszopos propagandának hogy a patás miatt gyengült a forint (görögök és portugálok miatt), ami szerencsére már erősödik vissza, amiről szintén nem a patás tehet, hanem elsősorban a németek.

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:48:31

@Jurganov: ezt éppen meg tudnám cáfolni az életből vett példákkal. Kapitalizmusban egyébként mindenkinek megvan rá a módja, hogy szabadúszóként vagy vállalkozóként keresse a kenyerét, ha ért a szakmájához. Én mindig felvállaltam a konfliktusokat, akkor ha, ha mindenki más lapított. Nem véletlenül ez a nickem. Semmibe veszem azokat az embereket, akik tudatosan tönkreteszik mások életét a saját boldogulásuk érdekében. Mindig van korrekt megoldás, még ha rögösebb is a tisztességes út.

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:50:00

@Kivlov: mert most mi fog menni szerinted?

Ott volt Pokorni, bevezette az iskolásoknak az évenkinti holóemléknapot, mégis fasisztázták a Fideszt reggel, éjjel meg este. De meg lehet próbálni mégegyszer, hátha most bejön...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.29. 21:51:02

@Egy kicsit karcos:

Egyszerű: aki jól beszélt portugálul, és elért egy bizonyos kulturális minimumot, az állampolgár volt.
A többiek meg nem.

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 21:55:53

@El Topo (Sgt. Elias): na kb. így kellene nekünk is, mindkét mondatodban foglaltakra egyidejűleg tekintettel.

Jurganov 2010.04.29. 21:56:21

@Egy kicsit karcos: ezen nem veszünk össze :) te így látod én úgy. szvsz a kapitalizmus ua mint a kommunizmus-csak a nevek mások. van az a mondás, hogy a kommunizmus a kapitalizmus őszinte formája. és tényleg. amúgy cáfold meg példákkal, hogy létezik olyan cég ahol döntéshozó helyzetben van valaki aki nem lojális.

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 21:59:47

@szorokin: Felavattam:) Millen színű szalagot kellett volna elvágnom?;-D

Egy kicsit karcos 2010.04.29. 22:05:55

@Jurganov: kapitalizmus jó, kommunizmus rossz. Period.

:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 22:08:54

@El Topo (Sgt. Elias): @Egy kicsit karcos:

"aki jól beszélt portugálul, és elért egy bizonyos kulturális minimumot, az állampolgár volt.
A többiek meg nem. "

ez így teljesen korrekt/kóser

@Donna (Cara)mba:

óóó köszi...
már épp utána válaszoltam is...egy kis jungot javasoltam...

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 22:13:57

@El Topo (Sgt. Elias): Hát ez kár, mármint trón, birtok, miegymás,-)
Pedig csak egy parányi gondolkodási időt kértem volna, mégis, hogy lássák, kivel van dolguk:) Nem azonnal rávágni: igen, kérem alássan, elfogadom:)

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 22:55:24

@szorokin: Írtam is egy kis Jungot, csak elhúztál....

Donna (Cara)mba 2010.04.29. 23:16:38

@Donna (Cara)mba: Jóccakát. Voltam offolni, de oda se figyeltél:(
Ott vártalak és álldigáltam egymagam, mint egy félresikerült kamaszkori randin:)
Aludj jól!

picur3ka 2010.04.30. 13:06:09

Es kezdodik a meccs:

'A Fidesz kezdeményezte, hogy a szokásostól eltérően legyen sajtónyilvános a megbeszélés. A második pedig az, hogy nem a kétharmados parlamenti többséget birtokló Fidesz-KDNP tett javaslatot, hanem azt mondták: várják az ellenzék kezdeményezéseit. Így az MSZP, a Jobbik és az LMP tárgyalásai következnek.'

www.hirszerzo.hu/cikk.fordulat_a_fidesz_gesztussal_inditotta_a_parlamenti_ciklust.149212.html

süti beállítások módosítása