Skip to content


       Szűrés lista

A pofátlanságnak nincs határa: árvíz idején zsilipet lopni?!

Mit érdemel az, aki árvíz idején zsilipet lop?

Hmmm?

Felteszem máshogy a kérdést:

Ha "terrorizmus" az, ha a szántóföldön "kémiáznak" a gyerekek suli után, ha "terrorizmus" az, ha meggyullad pár lábtörlő, akkor vajon ha embereket, állatokat, ingatlanokat veszélyeztetnek a kibaszott ellopott vas miatt, akkor az mi?

Május 24. pünkösd hétfő. Szolnok

Megrongálták, tönkre tették és részben eltulajdonították az Alcsi szivattyútelep nyomócsövének elzárószerkezetét Szolnokon. Az elzárószerkezet hiányában a mentett oldali területek esetleges elöntését nem lehet megakadályozni. tolvajok a szivattyútelepen található elzárószerkezeten kívül a kerítést és a kapukat is eltulajdonították.

"Másfél millió forintos kárt okoztak tolvajok hétfőn, akik megrongálták Szolnokon az alcsi szivattyútelepet és ellopták az egyik nyomócső elzáró szerkezetét" - mondta keddi tájékoztatóján Kóthay László vízügyi szakállamtitkár. Szerinte akár százmilliós is lehetett volna a kár, ha a rongálás és lopás miatt a környéket nem lehetett volna megvédeni az árvíztől.

A tettest, egy szolnoki fiatalembert amúgy 5 órán belül elfogták, az ócskavasként alig tízezer forintot érő tolózárat visszaszerelték.

Évente átlagosan 10-15 millió forintba kerülnek a pótlások a Kötikövizig-nek, de előfordult már olyan rongálás és lopás is, aminek harminc millióba került a kijavítása, illetve pótlása. A bűnözők szinte mindent lopnak, ami nincs lehegesztve a helyére
 
Május 23. pünkösd vasárnap, Kisszentmárton:

Itt már nem voltak szerencsések a helyi lakosok.
A Kisszentmárton közelében levő Fekete-víz patakról ismeretlen tettesek elloptak egy zsilipet, így fél méter magas víz öntötte el a településre vezető utat. Víz alá került 2-3 hektárnyi erdő és szójaültetvény is. Az utat kétszáz méter hosszan lepte el a víz, ellehetetlenítve a közlekedést a zsákfaluba. A helyi lakosok segítségével közel 6000 homokzsák felhasználásával sikerült elzárni a víz útját. A munkálatok idejére teljes útzárat kellett elrendelni.

A katasztrófavédelem a siklósi tűzoltók segítségét kérték, ők készítették a fotókat:


A vadnai polgármester, Bencze Péter is kifakadt a nyomtatott Magyar Nemzetben:
"Tavaly a romák úgy jártak csoportosan a vasúti töltéshez, hogy azt hittük, a MÁV küldte őket oda. Ám nem dolgozni mentek az ott található zsilip fém alkatrészeit gyűjtögették. Feljelentést tettek a rendőrségen, de a tettesek nem kerültek kézre."

A Népszabadságnál körüljárták, hogy miért pont Borsod megyét viselte meg ennyire az eső és az áradás:

1. csapadékos tél
A baj tavaly december 25-én kezdődött, amikor jelentős hó esett mind a szlovák, mind a hazai területeken. Az enyhe időjárás miatt ez a hó gyorsan elolvadt, s már az idei év első napjaiban áradásokat okozott. Azóta, a csapadékos időjárásnak köszönhetően szinte minden hónapban levonult egy olyan árhullám, amely miatt harmadfokú árvízvédelmi készültséget kellett elrendelni. A meglévő gátak átáztak, a magas parti településeket és a nyílt ártéri területeket is többször elöntötte a víz, miközben a belvíz is gondot okozott. A földek már nem tudtak több csapadékot elnyelni.

2. Hatalmas mennyiségű májusi csapadék
A szlovák területeken nagy mennyiségű csapadék esett, amely a folyókon keresztül hamar ideért. A medrek megteltek.

3. Hiányos védművek
Könnyebb lett volna a védekezés, ha már kész lenne a Sajóecseg melletti új töltés: a 800 millió forintos beruházáshoz elkészültek a tervek, a pénzt is megnyerték, most a vízjogi engedélyekre várnak, s a tervek szerint itt két év múlva már stabil gát védi a falut. A Bódva mellett viszont egyáltalán nincs szabályos töltés, mindössze hatvan kilométer hosszan úgynevezett depónia védi a településeket. Ezt rendszerint a mederből kikotort hordalékból emelik a part mellett, szerkezete, szélessége meg sem közelíti a valódi védvonalakat.

4. Bürokrácia
Boldva például 200 millió forintot nyert el arra, hogy egy százezer köbméternyi vizet befogadó tározót alakítson ki a község melletti mezőgazdasági földeken, ám eddig nem tudták elkezdeni a munkát, mert a területek átminősítése hosszadalmas és bürokratikus.
"Előfordult, hogy egy bagolyköpet miatt kellett elhalasztani egy milliárdos tározói beruházást. A természetvédők a köpetben egy ritka egérfaj koponyamaradványait találták meg. Ez nem vicc, hanem maga a valóság!" -  nyilatkozta a vízügyi szakember.
A legtöbb vízügyi beruházás azért csúszik évekig, mert a húsz évvel ezelőtti kárpótláskor a földterületeket elaprózták, s megesik, hogy két-három hektárnyi területnek százötven tulajdonosa van.

5. Vízügyi szakma válsága
"Az elmúlt évtizedben a vízügyes lobbi ereje szétesett, a jövővel ma senki nem foglalkozik. Amikor egy szakmai konferencián felvetődött, hogy harminc-negyven évre előre meg kellene határozni, milyen legyen a tározói kapacitás a hazai folyóvizek mellett, sokan értetlenül néztek, hiszen ebben az országban még öt-hat évre sem lehet előre tervezni. A vízügyimérnök-képzés elsorvadt, ez a pálya manapság nem vonzó. Közben az elmúlt években a vízügyi igazgatóságok létszámát folyamatosan csökkentették, a következő ciklusban már saját minisztériuma sem lesz ennek az ágazatnak, mert beolvasztják a vidékfejlesztési tárcába. Ott vajon melyik lobbi lesz az erősebb?" - mondta a vízügyi szakember
 
6. Illegális fakitermelés
"A hullámterek egy részét már rég elvette a mezőgazdaság, de ha elönti a vetést a víz, a gazda azonnal a vízügyet hibáztatja, amiért nem védte meg a földjét. Baj van most az ország északi részében? Lábon tűntek el ott az illegálisan kivágott erdők, s a hegyoldalakból akadálytalanul zúdulhat le a víz. Ha van fa, akkor a levél előbb felfogja az esőcseppeket, utána az avar is megállítja a víz egy részét, majd a gyökérzet is magába szív valamennyit. Ez lassítja a továbbáramlást, elosztja a terheket. Az ellopott fa erre nem képes." -  mondta a vízügyi szakember

Na, vajon melyik megyében a legnépszerűbb a falopás?
Nem Borsodban?

Címkék: társadalom abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr872031417

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PointeDuLac (törölt) 2010.05.26. 14:18:59

Retkes cigány.innen üzenem orbánnak meg a többi nagyhatalmúnak,hogy akkor fogják itt mindenki tiszteletét kivívni,ha végre megállítják ezeknek a szaporodását!mocskos tetvek.

ketroot 2010.05.26. 14:19:26

@fenehorizont:

Valamikor még hír volt, hogy elakarják azt is törölni (a ténylegeset), mert hogy "embertelen...", és asszem az EU is eltörölné... Az ilyen Lacikanyócvanvalahányok biztos üdvözölnék a döntést. Amúgy, ha az EU eltörli, az is egyike annak, hogy Európa pár évtized múlva lehúzhatja magát a wc-n...

Bobby Newmark 2010.05.26. 14:19:51

@fenehorizont: Ja, és mit dolgoztatsz velük? Olyan munkát, amit a nem bűnöző munkanélküliek is szívesen végeznének, és szabadok elől vennéd el a munkát? Vagy esetleg olyasmit, amit rabokkal 10x-es áron lehet csak elvégeztetni az őrzésük miatt?

Az egy elbaszott tévhit, hogy a börtönben dolgoznak, a gyakorlatban nem lehet nekik munkát találni. A saját börtönüket ellátó farmokon NÉHÁNYAN dolgozgatnak, de gyakorlatilag minden elítélt oda akar kerülni, az a háváj.

JohnHenry 2010.05.26. 14:21:36

nincs épp kéznél btk, de a zsiliplopás szvsz inkább közveszélyokozás...
egyébként honnan veszitek, hogy a zsilipet árvíz idején lopták el? elég életszerűtlen, hogy nyakig a vízben odamennek zsilipet bontani, mindezt nyilván a töltésen dolgozók szeme láttára...

nyilvánvaló, hogy a zsilipet korábban lopták el, gátőr meg nincs, hogy ellenőrizze rendszeresen a területet.

Marcellusca 2010.05.26. 14:22:21

@Babu2000: Erről a Brian élete című film jelenete jut eszembe. :D

Magóg napján (törölt) 2010.05.26. 14:22:37

1. Aki lopja a zsilipet az terroista.... kötelet neki.
2. Isten meg minden dolláron rajta van... akit az se zavar ez se zavarja.

JohnHenry 2010.05.26. 14:23:59

hmm, a "sieg heil"-es kommenteket törölni kéne...

Magóg napján (törölt) 2010.05.26. 14:24:47

Azért a katonáságnál ki tudtak találni roppant értelmes munkákat.... ha mást nem a börtönt felújíthatnák...

Magóg napján (törölt) 2010.05.26. 14:26:12

@JohnHenry: A cenzura elég demokratikus dolog... mert megoldja a porblémát?

kvadrillio 2010.05.26. 14:26:58

Aki zsilipet lop vészhelyzetben, 3x szigorúbb büntetést kapjon.
DE!
Az új erdőtörvény megalkotását az uniós csatlakozás miatt megváltozott jogszabályi környezet, a magánerdők megszaporodása, illetve az illegális fakitermelés és a falopások elharapózása indokolta. A jogszabály előkészítési munkálatait végző FVM főosztályvezetője, Nagy Dániel a kibontakozó nyilatkozatháborúban azzal érvelt, hogy a tervezet a bonyolult erdészeti engedélyezési procedúrákat egyszerűsítené, és külön Erdővédelmi Szolgálatot állítana fel, másrészt bevezetné a faanyag származási igazolást. A civilek javaslatára bekerültek a törvénybe az erdőtermészetességi kategóriák, és az is, hogy az erdő természetességi állapota nem romolhat a gazdálkodás során vagyis tilos gyorsabb hasznot hozó, de természetvédelmi szempontból kártékony fajtákra lecserélni a kivágott, őshonos fákat. Az erdőgazdálkodó kötelessége lenne az erdőt felújítani, még akkor is, ha a fákat ellopták. A szabály azt hivatott megakadályozni, hogy az erdőtulajdonosok engedély nélkül kitermeljék az erdőt, azt fatolvajokra kenjék, majd a kopár területet elhagyják. (Tegyük hozzá, ma is erdőfelújítást ír elő számukra a törvény.)

Tehát, nemcsak lopják a fákat, hanem az újgazdag erdőprivatizátorok is ritkítják alaposan, kivágatják a régi őshonos fákat, mert esetleg golfpályát terveznek a helyére, hatalmas kárt okozva ezzel ökológiailag. Pedig a törvény szerint kötelesen még a kipusztuló fákat is újak ültetésével PÓTOLNI !!!

JohnHenry 2010.05.26. 14:28:26

@Magóg napján: "sieg heil"-es fröcsögéseket törölni cenzúra lenne? más az elképzelésünk a szólásszabadságról...

tudi 2010.05.26. 14:30:15

Aki ilyet tesz azt fellógatni, agyonlőni, felnégyelni, 50-100 év börtön.
"Előfordult, hogy egy bagolyköpet miatt kellett elhalasztani egy milliárdos tározói beruházást. A természetvédők a köpetben egy ritka egérfaj koponyamaradványait találták meg. Ez nem vicc, hanem maga a valóság!" Ez nagyon kemény tehát egy kurva kibaszott egércsont miatt nem épülhet védmű. Bár én már sok bürokratikus hülyeséget hallottam ez sem gyenge.
"A legtöbb vízügyi beruházás azért csúszik évekig, mert a húsz évvel ezelőtti kárpótláskor a földterületeket elaprózták, s megesik, hogy két-három hektárnyi területnek százötven tulajdonosa van." Köszönjuk annak a címeres baromnak, aki kitalálta az osztatlan közös tulajdon nevezetű agyrémet. Bezzeg az elvtársak földjei meg erdői azok nincsenek elaprózódva.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.26. 14:30:27

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

Remekül definiáltad magadat, Morfológus.
12 éves vagy?

JohnHenry 2010.05.26. 14:32:53

hogy ne csak fröcsögés legyen:

Közveszélyokozás

Aki árvíz okozásával, robbanó, sugárzó avagy más anyag, energia vagy tűz pusztító hatásának kiváltásával közveszélyt idéz elő, vagy a közveszély elhárítását, avagy következményeinek enyhítését akadályozza, bűntettet követ el, és két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. A büntetés öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekményt
a) bűnszövetségben,
b) különösen nagy, vagy ezt meghaladó vagyoni hátrányt okozva
követik el.A büntetés öt évtől tizenöt évig terjedő, vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a Közveszélyokozás egy vagy több ember halálát idézi elő.Aki a közveszélyokozást gondatlanságból követi el, vétség miatt három évig, különösen nagy, vagy ezt meghaladó vagyoni hátrány esetén öt évig, egy vagy több ember halála esetén két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.Aki közveszélyokozásra irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.Korlátlanul enyhíthető annak a büntetése, aki a közveszélyt, mielőtt abból káros következmény származott volna, önként megszünteti.

Bobby Newmark 2010.05.26. 14:34:49

@tudi: Tulajdonképpen az ilyenek miatt tartom a legaljadékabb élősködő geciknek a zöldeket... Az egy dolog, hogy védjük a környezetet, de ha nekik az ősközösségbe visszajutás a céljuk, akkor nyugodtan megbaszhatják a büdös kurva anyjukat, az állatvilágban az sem ritka esemény.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.05.26. 14:36:31

@fenehorizont:

Az 58 éves férfi két hónapja szabadult a szegedi fegyházból, ahol 14 év 1 hónapot ült emberölésért. Az eddigi adatok szerint ő vette rá a két fiatalembert — egyikük a rokona —, hogy kirabolják a garázsboltot.

www.beol.hu/bekes/kek-hirek-bulvar/rablotamadas-szarvason-stabil-a-megkeselt-asszony-allapota-274723

Igen, bejut, néhány év, kijön, és újra öl.

z666 2010.05.26. 14:36:32

@Meleardil Eressea Iluvadan:
"De a te biggyedo ajku, repedt sarku, vizfeju, tottyadt alfelu, tiznapos vizihullakent buzlo szuled az kenytelen volt. Egeszen konkretan spermat kellett hogy lopjon az allatkerti orangutanhazbol, mivel semmilyen mas remenye a teherbeesesre nem volt. Persze nem itelem el a szerencsetlent, mert epen elegge megverte tetteert az isten, amikor neked sikerult eloburjanzanod a kotyvalekbol."

Asszem, ez volt a tökéletes válasz az iylen agyhalottnak. :) Vitázni fölösleges vele...

indapass90210 2010.05.26. 14:37:34

Mi lenne, ha adnánk az erdőírtóknak egy megyét, hogy csináljanak saját országot? Aki pedig eddig ott élt, de nem bírt annyit a tűző napon bodzát szedni, annak adnánk egy családi házat jó helyen, kárpótlásként? Szerintem román, szlovák, ukrán részről is sokan adnának területet a jó cél érdekében! Mindenki megérdemel egy saját országot!

JohnHenry 2010.05.26. 14:38:27

és akkor hozzáteszem - nyugodtan lehet anyázni - , hogy előfordulhat, hogy a bíróság azt is megb....a majd, akinek rendszeresen ellenőrizni/ellenőriztetni kellett volna a védművek meglétét/működőképességét, merthogy a zsilip az nem olyan, hogy egyszer beszerelik és aztán soha többé nem kell vele foglalkozni.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.05.26. 14:39:39

@ketroot: Ha jól tudom, a Lengyelek visszahozták. Keresztény ország.

Rwindx 2010.05.26. 14:41:57

@Dövan: Megérdemel, de nem a miénkből. Mi már kétharmadot "lepasszoltunk"... Van egy csomó, jelenleg lakatlan sziget minden kontinens körül.

f.m.j. 2010.05.26. 14:42:12

@Dövan: ezt nem is te találtad ki, ez már régóta megy... én nem szeretném pl.

f.m.j. 2010.05.26. 14:44:26

@Dövan: ja, és szerintem nem mindenki érdemel saját országot

átlátó 2010.05.26. 14:48:21

@Dövan: A javaslatod megoldásra való törekvése ellenére én azon a véleményen vagyok, hogy nem egy megyét, de egy négyzetmétert se adok ezeknek! Van még hely a Földön valahol, kutassák föl. Akinek pedig nem tetszik a sieg heil, annak megismétlem. Tehát sieg heil! Ez valami olyasmit jelent tudniillik, hogy győzelemre fel. Ugyanmár had tegyem magamévá, tehát sieg heil!

Bobby Newmark 2010.05.26. 14:48:28

@Rwindx: Külön előnye, hogy most odatelepítjük őket, 10 év múlva meg annyira megemelkedik a tengerszint, hogy megszűnik a sziget. :P

indapass90210 2010.05.26. 14:48:59

@f.m.j.: ne legyél ilyen rosszindulatú!

Mindenesetre hála az Úniónak, egy szép napon majd eltűnnek a még meglévő határok, és mindenki oda költözhet, ahová csak akar!

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.05.26. 14:51:12

Kínában életfogytig tartó kénszermunkát, vagy halál büntit kapna

Rwindx 2010.05.26. 14:53:50

@Bobby Newmark:
Ebbe nem gondoltam bele, de feltételezem a leendő kormányuk helyes, okos és előrelátó intézkedésekkel megoldja a helyzetet a jövőben. A nép, mely hálával gondol vezetőire melyek elvezették őket a rászista gádzsó parasztok elnyomása alól, pedig egy emberként fogja szorgalmasan munkával építeni új hazáját és gátjait.

Sárgakiskacsa 2010.05.26. 14:58:22

@www.Bisex.hu: Az Kína. Ott még van rend. Bármennyire is elítéljük őket az ottani rendszer miatt, de legalább rend van. Ott a rendőrségnek is van még hatalma és méltósága. Nem úgy, mint itt. Nagybátyám mesélte egy kínai útjáról – munkája miatt kellett időnként kiutaznia –, épp szemtanúja volt egy rendőri intézkedésnek. Ott nagyon sok biciklitároló van, bemész, kihozol egy bicajt, mész tovább. Tehát közös az egész. Egy emberke nem vitte vissza, hanem otthagyta az utcán. Vesztére, mert észrevette egy rendőr. Odament hozzá, durr, egy qva nagy pofon, viszed vissza, és már kullogott is vissza a biciklivel az illető, szépen a helyére tette.
Akkor nálunk ez hogy is működne? Tegyük fel, hogy már az első órában nem lopják el az összes biciklit... Ha a rendőr be merne szólni, még őt vernék meg és jelentenék fel...

Senkifia 2010.05.26. 15:04:15

@hubertusz: www.youtube.com/watch?v=g8KC5RWkOxY

ez is színesfém "kereskedő volt". Tanulni lehetne a rendőrségi fellépésről ezt-azt. És nem emberi jogokról ugatni a parlamentbe,meg kisebbségvédeni ,miközben ellopják a hízott disznótól a vasúti sínig mindent ami mozdítható, hektárnyi erdőket lopnak el(naaaagy tévedés,hogy szegínyek csak ágakat), külön technológia van a terménylopásra: elmegy elöl egy autó,lever mindent a földre, utána felszedik a földről, és ha elkapják őket,"Hásze mink csak a fődre esettet szeggyük össze, moré".... És bodzaszedésből vesznek X5ös BMW-t.

Senkifia 2010.05.26. 15:06:59

@kolompar.sara: ...és nagy valószínűséggel kolompár-ivadék :)

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2010.05.26. 15:08:08

ööö... biztos bantunégerek voltak.
Dehát ebben a tetves országban nincsen bantunégerbűnözés.

Amúgy jel feltolnám a seggükbe a szivattyút, csakúgy egészségügyi célból, beöntés miatt, szocpolitilag. Pont.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.26. 15:11:10

@Denimm: Most kissé megzavarodtam: Neonáci lenne Lengyel László?
(A magyar emberek az édes anyanyelvükön a mellékneveket kis kezdőbetűvel írják, kivéve pl. ha mondatot kezdenek velük.)

Senkifia 2010.05.26. 15:11:37

miért van az,hogy csak a hülyeséget vagyunk képesek átvenni,mondjuk a liberális(ami nem is annyira liberális) Államokból? A Katrina hurrikán alatt hadiállapot volt New Orleans-ben. És ha loptál, katonák hajkurásztak gépfegyverrel.
Szükségállapot elrendelés a katasztrófa-területen, és géppisztollyal járőrözés,netán első felszólitás után lőni, ha nincs annyi morál egyesekben(mert nincs,már bebizonyították százszor-ezerszer),hogy tragédia idején kicsit szüneteltessék a gennyládaságot és ne lopjanak pénzt se az amúgy is nyomorultaktól, nemhogy zsilipet, a jó qrva anyjukba mennének vissza, aholis uszkálnának cápák a magzatvizükbe. rohadék sutyerákok.

f.m.j. 2010.05.26. 15:20:46

@Dövan: ne viccelődjél már... milyen hála az Úniónak? Milyen határok tűnnének el? Szerinted mit szólna Franciaország, vagy Szlovákia, ha nem tartanák tiszteletben a határait? Költözni meg így is lehet bárhová szabadon, ha van elég pénzed hozzá, meg bátorságod...
Az Únió egy szar, ezt mindenki tudja

Senkifia 2010.05.26. 15:23:11

@JohnHenry: de jóóóóó ... szdsz-es e vagy?? :) ilyen hülye hozzáállás hallod. tipikus liberális. Hogyaszongy: minek ment oda? há' nem a támadó a hibás, hanem az áldozat, baszod. A szegíny segílyes meg lopja nyugodtan a síneket, me' majd , a te liberális gondolkodásodat követve, úgyis pótolja majd a MÁV. És igenis büntesse meg a kisíklott vonat vezetőjét, amér' nem látta,hogy hiányzik egy síndarab, vagy a jelzőlámpa kábelje...
eszméletlen, milyen szintű hülyeség az,amit itt képviselni szíveskedsz. az a"ja szegíny csak a pillangót követve mászott át a 3 méter magas kerítésen,hogy jössz te ahhoz,hogy hagyd a kutyát,hogy letépje a fél karját? amiből nem akarta eldobni a kést,by the way. És igenis a tulaj magyarázkodjon,ha betörőt csap le a saját házában, a két kiskorú gyermeke szobája előtt... Mér' nem mérte fel a kés hosszát, és lépett fel arányosan? hogy merészelt méteres bottal nekimenni a támadónak? a rohadék...
gratulálok a hozzáálláshoz.
szerintem lennie kéne olyan törvénynek,miszerint pl. a 3 méteres kerítés(amelyen kapu és csengő van, ha kajára lenne szükséged,ja és "Vigyázz, a kutya harap" tábla) tetején megszűnik létezni szinte minden alapvető emberi jogod. És nem hivatkozhatsz többé rájuk,ha a kerítés túloldalán lerágja a kezed két dobermann...

JohnHenry 2010.05.26. 15:25:00

@f.m.j.: az Unió egy nagyonis jó ötlet, csak épp az öreg kontinens nem képes felülemelkedni a nemzetállami önzésen.

Rwindx 2010.05.26. 15:26:00

@Senkifia: Szerintem itt nem írt ilyeneket. Még csak hasonlót sem, hacsaknem másik blogban.

JohnHenry 2010.05.26. 15:27:24

@Senkifia: szóval szerinted én szdsz-es vagyok, de a hozzászólásod végén sikeresen eljutottál oda, hogy szarok a törvények.

mégiscsak fejlődőképes vagy :-)

jabba2 2010.05.26. 15:35:07

Egy ősi törvényt kéne visszahozni,:Ki egy tyúk értékénél többet lop,annak keze vétetik!

Fenehorizont 667 2010.05.26. 15:46:29

@Valahol Máshol:
áh, ez nagyon elkeserítő. faszkivan, hogy a rinyálás meg tud hatni egy bírát.
egy cigány akkor fakad sírva, és jajveszékel teljesen élethűen és hihetően, amikor éppen akar.

venszivar 2010.05.26. 15:46:38

@jabba2: Ez is jó !!!De míg van kezük,addig a törpe vezír a családi kő bányákba dolgoztathatná őket...Habár lehet,hogy a vérei !!?????

Rwindx 2010.05.26. 15:49:06

off:
"Robert Fico szerint rosszul kezdett az új magyar kormány. A szlovák kormányfő nemcsak a kettős állampolgárságot lehető tevő törvény elfogadást kifogásolta, hanem azt is, hogy Orbán Viktor első hivatalos külföldi útja Lengyelországba vezet."

Fico már teljesen megőrült. Mit hisz magáról ez a szarevő? A magyar kormánynak talán azonnal elé kellene járulnia? Látszik mire szoktatta a maszop ezt a hisztigépet.

on

himpellér 2010.05.26. 15:49:29

Mikor megy már végre a cigány tábor az égbe?

Senkifia 2010.05.26. 15:52:18

@Rwindx: nem, én csak továbbvittem ennek a gondolkodásmódnak a fonalát. miszerint jó jó,hogy ellopta a suttyó a zsilipet, dehát miért nem vonják felelősségre a gát karbantartóját, amiért ezt nem vette észre. A baj csak az,hogy a zsilipet közvetlenül az árvízi helyzet előtt,illetve közben lopta el a kedves ember. És erre ne már az legyen az első reakció,hogy jójó, de osszuk már meg a felelősséget. Mert ez az a tipikus liberális szutyok,amit 8 éven át prezentáltak szdsz-ék, olyan körülményekre vonatkoztatva,amit én felsoroltam. Ezek létező btk-s törvények voltak. Most már kezd változni szép lassan. De nehogy már a gátőrt tegyem felelőssé a zsiliplopásért, miközben azt meg felejtsem el, hogy milyen szintű moralitáshiányra vall az,hogy a sutyerák ellopja a zsilipet. Nem beszélve a segítségnyújtóktól lopásokról, meg a kézpénzlopás a szerencsétlenektől, stb. Majd erre is mondjuk azt,hogy miért hagyta üresen a házát az árvízkárosult,és hagyta benn a pénzt. ő a hibás, nem a suttyó tolvaj. Bár a suttyó ebben a kontextusban dícséret.

2010.05.26. 15:54:59

@Dövan: igazad van dövan, mondjuk kezdjük a ti megyétekkel vagy mondjuk a te házaddal, add oda vagy olvasd el Spirótól a Feleségversenyt

Senkifia 2010.05.26. 15:55:13

@JohnHenry: ebből a szempontból már rég kifejlődtem. és ezeket a szar törvényeket a ballibék csinálták ilyen szarul az elmúlt 8 évben. már változóban van hálistennek. a szadesz lelépése után már maszop is próbált változtatni,mintegy menve a menthetőt.
szóval igen, fenntartom, hogy az amit te itt prezentáltál, az a suttyó liberális hozzáállás, hogy nem is az elkövető a bűnös, és osszuk már szét a felelősséget.
ha nem így lenne, akkor magyarázd el,mire is gondoltál pontosan,mert abból,amit írtál,csak és kizárólag ez jön át.

Kicsit Karcos 2010.05.26. 15:55:19

@Rwindx: OFF Fico nem vette észre, hogy megdöglött a lova. Engem talán nehéz vádolni naridroidsággal, de nagyon is jól csinálta a Fidesz ezt a dolgot: szavazás azonnal, Ficoék rinyálása leszarva, ezzel párhuzamosan az összes szomszéd hozzájárulásának begyűjtése, első út Lengyelországba, idáig szép munka. Ficónak már csak a fenyegetőzés, aztán meg az átkozódás marad (meg Gyurcsányiéknak is).

Fenehorizont 667 2010.05.26. 15:55:28

@fenehorizont:
plusz -hála az utóbbi évek "liberális" maszlaggal leöntött faszkodásainak, nagyonis jól tudja, hogy mit kell mondani, hogy megússza: az a 70 éves bácsi, akit 42 késszúrással öltek meg, összesen négyen, miután egy beton járólapot széttörtek a fején, az cigányozott előtte. dekülönbenis, a megélhetési lehetetlenségek miatt fanyalodtak arra, hogy széttrancsírozzák a fejét, mert ők olyannagyon szegények, és ki vannak rekesztve. áhhh...

monyon le 2010.05.26. 15:57:33

A francokat érdekli, hogy Bodzás Lakatos fivérek, vagy Fekete Dzsoni kongóból, esetleg Kohn rabbi , vagy macedón bevándorlók voltak kik rákattantak a vízügyi műtárgyakra.
Nem érdekel milyen a bőrszíne, etnikuma, hovatartozása politikai nézete!
De!
Tessék már példát statuálni a büntetési tételekkel! Legyen már a szemét mocsok közszemlére téve a Nép előtt (személyiség jogait, hogy nem lehet mutatni az arcát - kiröhögöm). Dolgoztatni nap mint nap amíg csak mozog, az elvezető árkok tisztításával, kubikoljon a nyomorultja! És ha egy kisebbségi csoportból érkezett, fennhangon bemutatni egy kisebbségi település lakosainak - hogy hát kérem szépen itt az az állat ki miatt, még az a kis vagyonotok is szét ázott -tessék megnevelni!
Ezt az ilyennek:

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\

Rwindx 2010.05.26. 16:07:20

@Senkifia:
Kicsét szétbontanám, tudom idegesítő, de nem áll szándékomban idegesíteni, csak most erre van időm:
"miszerint jó jó,hogy ellopta a suttyó a zsilipet, dehát miért nem vonják felelősségre a gát karbantartóját, amiért ezt nem vette észre."
Teljesen igaza van ebben. Azt IS felelősségre kell vonni, ha szükséges. Ez könnyen kiderül ha megnézik az ellenőrzési és karbantartási jegyzőkönyveket összevetve az előírásokkal. Ha nem történt meg az előírt időpontban az ellenőrzés, vagy nem készült a lopásról jelentés, akkor ezzel ő is veszélyeztette a települést, munkakörileg. Ha mindent megtett, akkor erről termésetesen szó sincs.

"A baj csak az,hogy a zsilipet közvetlenül az árvízi helyzet előtt,illetve közben lopta el a kedves ember." - Ezt jelenleg azon kívül aki ellopta még senki sem tudja.

"És erre ne már az legyen az első reakció,hogy jójó, de osszuk már meg a felelősséget."
Ez nem felelősségmegosztás, hanem pont a felelősségek pontos definiálása. Ha valaki esetleg nem látta el a rábízott feladatát, melynek ráadásul közbiztonsági vonzatai vannak, akkor azt büntessék meg. Ne sunnyogjuk már el.

"De nehogy már a gátőrt tegyem felelőssé a zsiliplopásért," - Nem, ha felmerül a felelőssége akkor nem a lopásban lesz felelőssége, hanem szakmai mulasztásban.

"miközben azt meg felejtsem el, hogy milyen szintű moralitáshiányra vall az,hogy a sutyerák ellopja a zsilipet." - Senki nem mondta ezt. Ne felejtsd el, én sem fogom.

"Nem beszélve a segítségnyújtóktól lopásokról, meg a kézpénzlopás a szerencsétlenektől, stb. Majd erre is mondjuk azt,hogy miért hagyta üresen a házát az árvízkárosult,és hagyta benn a pénzt. ő a hibás, nem a suttyó tolvaj." - Szerintem erre sem gondolt, amikor a fentieket leírta. Persze nem tudhatom mire gondolt (ahogy rajta kívül más sem), de normális ember ilyet nem gondol.

"nem, én csak továbbvittem ennek a gondolkodásmódnak a fonalát." - Szerintem nem jó irányba, valamiért túlreagáltál egy félreértést.

gyilkos fűegér 2010.05.26. 16:08:22

Értem én, lopnak mindent a cigók. Aztán a cuccot ki veszi meg tőlük jó áron barátaim? Ah, csak nem egy rendes magyar "vállalkozó"?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.26. 16:10:39

@Dövan: Szerintem Indiában jobban terem a bodza és toleránsabbak az őslakosok...

Rwindx 2010.05.26. 16:11:23

@Kicsit Karcos:
Nos igen, éreznie kell lassan hogy körberöhögi mindenki, nemmellesleg kurvára leszarják a hisztijét, mert nem vele foglalkozik mindenki.

indapass90210 2010.05.26. 16:11:35

@f.m.j.: Húsz éve senki sem gondolta volna, hogy egy nap majd útlevél nélkül, egy személyivel leugorhatsz a spanyol tengerpartra úgy, hogy közben nem túrják át a kocsidat 5x. Egyszer majd EU kormány lesz, és akkor a jelenlegi kormányok úgy fognak tűnni, mint egy törzsfőnök meg a vének.

indapass90210 2010.05.26. 16:19:36

@dimitrisz: ami házam nekem van, azt bárkinek odaadom! A melyik megye kérdést pedig megoldja a változó népesség arány.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.05.26. 16:23:36

Ezt a hadiállapotos rendtartést láthattuk a hírekben, Chilében nem sokat szaroztak a földrengés után. A még megmaradt áruházakba be akartak törni mert nekik joguk van elvenni az élelmet (meg persze mindent ami mozdítható), a katonák pedig lelőtték őket. Egy nap után abbamaradtak a nagyobb boltok és áruházak fosztogatása. A kormány kézbe vette a dolgokat juttatott élelmet, gyógyszert, vizet, ami kellett, de nem önkiszolgáló volt a fél ország "mert nekem ehhez jogom van".... Oké, hogy az egy földrengés volt, de itthon békeidőben is ez megy. Kell valami a boltból? 20 000-es érték alatt van, elveszem. Gyereknél mobiltelefon? Öregasszonynál táska? Öten, hatan, nyolcan iszonyat keményen vagyunk, mert háromszoros túlerő alatt cigánycsordát támadni még nem láttam/hallottam. Nekünk ez jutott. Együttérzésem a keleti régióban élőknek akik nap mint nap ettől szenvednek. A 3500 friss ropogós új rendőrt van hova kihelyezni....

indapass90210 2010.05.26. 16:25:12

Azért nézzétek meg, milyen bunkókat szavaztak be a Parlamentbe:

"A következő felszólaló, Sneider "Roy" Tamás, a Jobbik szociálpolitikusa...Kifogásolta, hogy roma (az ő szavaival cigány) közmunkaprogramot hirdettek, "miért nincs sváb közmunkaprogram", kérdezte. A romaügyi tapasztalatait a kilencvenes évek egri szkínhed-roma háborújában szerzett szakember szerint ez irritálja a magyarokat."

Mintha nem lenne jobb mindenkinek, hogy aki akar közülük, az elmehessen dolgozni, aztán otthon a gyerek is lásson valami rendszerességet az apjától/anyjától.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.05.26. 16:27:02

@Dövan: Van még lakatlan terület a Földön. Ne fosszuk meg a cigókat attól, hogy teljesen önállóan, csak magukra hagyatkozva boldoguljanak. A "Majd eltartanak a magyarok!", vagy a "Majd eltart a f*szom!" dakota közmondások gyorsan értelmüket vesztenék. Szép látvány lenne ahogy ismerkednek a munka és a saját magadnak megtermelt érték fogalmaival. Valószinűleg kihalnának.

kszabo 2010.05.26. 16:27:02

@Bobby Newmark: Közmunka, gyerekek, aknaszedés, van bőven :)

==T== 2010.05.26. 16:28:42

@csernaja obca: Te ostoba, az erdő nem azért van, hogy kivágják, az erdő a természet része...

Kartal (rezervált) 2010.05.26. 16:48:32

@Senkifia: Pont ma délelőtt mondták a rádióban, hogy a vízműnél vannak olyan ajtók, amiket egyszerűen lehegesztenek, és amikor be kell menni, akkor a kollégák úgy vágják ki az ajtót, mivel nincs annyi lakat, ami a fémtolvajokat kívül tudná tartani. Ennyit a gát karbantartójáról.
Erről az újfajta "liberalizmusról" meg annyit, hogy a bűnöző seggét nyalják fehérre, miközben szemen köpik az áldozatot. Mit nekik az ártatlanok szenvedése, amikor milliókat lehet kaszálni cigányintegrációval, csak kicsit nyalni kell a sz***os fekete v***ukat... Már bocsánat, de ilyenkor elgurul a gyógyszerem.

@fenehorizont: a "liberális" faszkalapoknak te beszélhetsz. Mintha csak egy lemezjátszónak beszélnél, amelyiken megakadt a tű.

@Meleardil Eressea Iluvadan: közveszélyokozás: hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zvesz%C3%A9lyokoz%C3%A1s

@Csillagszemű Juhász: nekem meg több olyan cigány munkatársam volt/van, akikkel szívesebben dolgoztam/dolgozok együtt, mint a vérmagyar Jobbik párttag kollégával. Érdekes, őket sem cseszteti senki mert cigányok, megbecsült munkatársak. Nem a bőrszín itt a fő baj, az szinte senkit nem érdekel.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.26. 16:59:33

@PeriwinkIe (aka A 40-es fantomja):

HOGY MERED ELLOPNI A NEVEMET TE MOCSKOS MORFOLÓGUS NEVEZETŰ PATKÁNY???!!!

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.26. 17:02:18

@laspalmas: Épp a nevemet lopja a mocsok...

Ő nem én vagyok, remélem, senki nem kever össze ezzel a véglénnyel...

Nem lehetne icipicit kitiltani innen? Mondjuk úgy végleg. A stílusa egy dolog, de ellopni más nevét, ez genny dolog.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.26. 17:03:22

@laspalmas: Amúgy az általad idézett kommentet pont én írtam. :)

Rwindx 2010.05.26. 17:11:16

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):
Az L-t kicserélte i-re.
Látszik hogy csak csak egy véglény, nem több, ez nem stílus, hanem jellem kérdése. Ez próbál erkölcsi magaslatokból mást megítélni. hehe

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.26. 17:18:44

@Rwindx: Nah, átírtam a nickemet. :D

Nem is az zavar, hogy hülye és erre veri az ötcentist, az se zavarna, ha felfordul, csak most az én nevem alatt trollkodik mindenütt ez a genny...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.26. 17:31:15

@PeriwinkLe - az igazi (aka A 40-es fantomja): Segitek szemelyesen beszelgetni vele, ha valaki megmondja, hol lehet a tervet valosagba atultetni. Van a pofatlansagnak olyan szintje, amit csak a pofonzapor moshat le.

"Nem szabad viszonzatlanul hagyni masok tetteit. Erre valo a hala es a bosszu."

Magyarorszagnak egyetlen baja van, a tobbi mind ebbol ered. Ez az aljassag es a bunok kovetkezmenynelkulisege. Ha gonoszsagot latsz, ne menj el mellette!

Horizont 2010.05.26. 17:31:34

Mit érdemel az a bűnös aki árvíz idején zsilipet lop és víz alá kerül ez miatt minden?
Statáriális bíróság és a helyszínen főbe lőni! Virtuálisan eljutottam idáig. Az ilyenek menthetetlenek.
(ha) Elkapják, (ha) beviszik, aztán kijön és ugyanott folytatja, szeme se rebben.

Marcellusca 2010.05.26. 17:37:14

@Horizont: Hoppá, hoppá, Kiskezitcsókolom!
Radikalizálódunk, radikalizálódunk? :)
Úgy néz ki, nem csak függőséget okoz a V'bőr. :D

Egyébként teljesen egyetértek, támogatom.

Iszapszentkukac 2010.05.26. 17:45:03

Az ilyeneket a helyszínen agyon kéne lőni!
Attól tartok az elmúlt nyolc év ámokfutása helyrehozhatatlan károkat okozott...:(

Ja, és cikkhájl!
:)

derelyegrádi szellem 2010.05.26. 18:02:06

@Shaddam ':

Nem, azt az anyja csinálja neki..

Horizont 2010.05.26. 18:03:12

@Marcellusca:
Most jót nevetnék ha olyan lenne a téma. Radikalizálódom?Igen!! Védekeztem egy ideig aztán megadtam magam:)) Tele lett a hócipőm. Anyám én nem ilyen lovat akartam:) Sőt egyre gyakrabban érzem azt, hogy olyan szívesen odautaznék az illetőhöz és úgy de úgy meg tudnám püfölni! Nevelési célzattal! Amit kihagyott az anyja!
A Vastagbőr hatása alól nem lehet kibújni! Mint a kokain! Egy internet előfizetésért megkapom!:))
Hol vagyunk már a kávétól? Fényévekre!!

picur3ka 2010.05.26. 18:05:03

@JohnHenry:

Sajnos, tajekozatlan vagy. Az ilyen reszeket csak arviz idejen teszik fel sok helyen, mert kulonben ellopjak. Arvizek kozott orzik depokban.

derelyegrádi szellem 2010.05.26. 18:05:53

@kisherceg79:

Vagy a postaládáját, hogy mikor hozzák a következő idézést...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.26. 19:20:00

Belefojtani a cseszett kiáradó patakba. Vagy bedugni egy zsákba, és a többi, homokkal teli közé hajítani a töltésre. Bezzeg az ő ürgeluka tutira száraz ilyenkor is. Eszem megáll! Még szerencse, hogy a homokzsákot összekötő zsineg nem tartalmaz fémet.

f.m.j. 2010.05.26. 19:40:16

@JohnHenry:

Igen, jó ötlet. Pont úgy, mint a pilóta játéknál, akik felül vannak, meg hamar belettek véve a buliba, azoknak jó. Így lehet elnyomni a többieket, meg kizsigerelni, és a hülyék még akarták is...

@Dövan:

20 éve, és most sem engedhetem meg magamnak, hogy csak úgy leugorja különböző tengerpartokra, és őszintén bevallom, ne az útlevél megléte, vagy hiánya okozza ezt a kis hiányosságot...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.26. 20:16:56

Minden tiszteletem az árvizet megfékezőké, de :
Ha az én házamat 1-2 évente fenyegetné az ár, elöntené a víz, én úgy költöznék el, mint a huzat. Persze ha lehet. :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.26. 20:18:55

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): Az a baj hogy az ilyen cigányok arányaiban igen kevesen vannak :( Ha mind ilyen lenne, hát semmi gond nem lenne velük!

Csillagszemű Juhász 2010.05.26. 20:42:56

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): röhej, hogy valakik még ezt tudják tolni az emberek pofájába. "azé nem kap munkát mert barna a bőre." Nem azért mert 6 osztályt végzett, 30 évesen 10et böribe ült, írni, olvasni nem tud, sőt még magyarul se nagyon. De nem! Azért mert a magyar emberek szemét zavarja a barna szín.

Csillagszemű Juhász 2010.05.26. 20:44:52

@ColT: azért ez az elköltözés nem olyan egyszerű. Szerinted mennyit ér ott egy ingatlan? A másik meg, hogy nem mindenki 20-30 éves, hogy csak úgy költözget.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.26. 21:26:29

@PeriwinkLe - az igazi (aka A 40-es fantomja):

Nehezen is akartam elhinni, hogy te játszol, nem vall rád.
Innen amúgy már ki van tiltva, de hogy máshol mit csinál....szerintem írj a supportnak (support@blog.hu).

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.26. 21:31:28

@PeriwinkLe - az igazi (aka A 40-es fantomja):

No ne haragudj a gyanúsításért, írtam neked privit. Remélem neked :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.26. 21:34:31

@Horizont:

Múltkor is olyan viccesen jött ki, hogy épp Te, az Örök Optimista írtad, hogy a 3 csapás akkor lenne jó, ha a harmadiknál agyoncsapnák a delikvenst.... pedig valójában ez nem vicces egyáltalán....hogy itt tart az ország, ennyire kiábrándultak sokan

Horizont 2010.05.26. 23:00:18

@laspalmas: Így jár ki Vastagbőrre jár:))
Viccet félretéve, képzeld el ha egy ilyen öreglány aki szereti az életet és az embereket és akinek az első nickneve "optimista" volt, idáig jutott, akkor mi lehet annak a fejében aki eleve pesszimista típus. Döbbenten figyelek, kapkodom a levegőt, és kifordulok önmagamból. Lemerem írni, hogy én nagyon szerettem a HAZÁM réges régen és boldog voltam, hogy itt élek és nem a szomszédban valahol. És ide jutottunk...... Bánatos vagyok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.27. 08:49:35

@Csillagszemű Juhász: Akkor nem olvastad el amit írtam :)

"Persze ha lehet. :( "
Ez pont erre vontakozott.
De mondjuk egy faluval arrébb még akkor is menne a dolog, ha az ember 60 éves, nem egyből Pestre kell költözni.
A pénz más kérdés, de annyira nem hiszem, hogy sokkal többe kerülne a környéken valami árvízmentes ház.
Igazából azt furcsállom, hogy biztos van, aki megtehetné, és marad. Jó, biztos szeret ott lakni, de mondjuk engem zavarna, hogy évente kell árvízvédekezni, esetleg milliós károkat okoz a víz a lakhelyemben.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.27. 09:50:30

@laspalmas: Semmi gond, pont az volt a gyerek célja, hogy összekeverjenek vele. :) Köszi a privit, már válaszoltam is. ÉS írtam a Supportnak.

@Horizont: Öreglány? Optimista? Csak nem Idősasszony? :DD Őt sajnos pont kihagytam, nem jártam erre azokban a napokban, mikor Idősasszony törölve lett a téridő-kontinuumból. :D Csak legendákat hallottam róla, s hiába kerestem, nem találtam... nincsenek valakinek lementett Idősasszony-kommentjei? :)

:ON:
Komolyan remélem, hogy az ilyen bűncselekmények , mint a zsiliplopás, vasúti átkelő rongálása, közúti táblák ellopása stb. komolyabb büntetést kapnak majd, mint egy úgymond "megélhetési" bűnelkövetés.
Ezek könnyen tragédiát idézhetnek elő, nem kéne mentegetni az elkövetőket (akiknek egyébként remekül jelzi gyermeki színvonalát, hogy ennyire nem gondolnak bele tettük következményeibe - hogy is van az a duma a szavazati joggal és a beszámíthatósággal?)

Tegnap olvasgattam a parlamenti közvetítést. Esküszöm úgy tűnt, hogy a Fidesz-Jobbik-LMP konstruktívan próbál valami épelméjű dolgot létrehozni. Vita volt, nem veszekedés - ilyet nem láttam hosszú évek óta. Talán ésszel is fognak mostantól politizálni a parlamentben, nem csak jelvényekkel és szólamokkal? Optimista vagyok... :D

2010.05.27. 13:57:12

Rákosi alatt az ilyeneket simán felakasztották, még kevesebbért is.
Nem sírom vissza, csak úgy eszembe jutott.

Jurganov 2010.05.27. 14:21:32

@JohnHenry: kérlek, ha nem megerőltető megmagyaráznád nekem, hogy miért is annyira jó az unio? mert nekem sehogy sem jön le. magát az elvet sem értem, a gyakorlati megvalósításról már nem is beszélve. ne olyanokat mondj, hogy "kölcsönös gazdasági kapcsolatok", meg " mindenkinek jó mert mindenkinek jó" hanem olyanokra világíts rá, hogy miért is jó az nekünk ha pl a németek irányítják a magyar gazdaságot ( ami kb ua mint a kommunizmus legrosszabb része, vagyis: nem a mienk....) vagy, hogy miért is jó az, hogy meg van kivel kereskedhetünk és a többiekkel nem, meg ilyenek. :)

Csillagszemű Juhász 2010.05.27. 21:24:33

@ColT: értem amit mondtál. nem tudod elképzelni emberek mennyire tudnak ragaszkodni a kis házikójukhoz, ahol leélték az életüket. tudnék mesélni ....
azt is kérdezte tőlem egy német csákó, hogy ha annyi bajuk van a magyaroknak Szlovákiában, faszé nem költöznek Magyarországra.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.28. 20:19:29

Rájöttem emberek!!! Heuréka! A Vastagbőr.blog.hu működtetőit szoros szálak fűzik az antikoffeinista lobbyhoz. Ez már bizos. Súlyos összeesküvést látok a háttérben. Egy hétig nem vagyok az országban, és tessék...

Viccet félretéve, egyszer már felvázoltam: az ilyen embernek nem nevezhető férgeket csak megfélemlítéssel lehet "kezelni". Elkapni néhányat, egy diszkrét helyszínen látványos kínzások közepette kivégezni ezeket a szardarabokat, a mókáról fullhd videót lőni, majd feltolni néhány torrentsite-ra, örök mementóul a többi féregnek. Ezekre csak megfélemlítéssel és erőszakkal lehet hatni. Mert nem emberek, hanem páviánok. (elnézést a páviánoktól)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.05.29. 13:56:26

@Frengi: Most meg a gátakba kéne az ilyen tolvaj tetveket bebetonozni. Lenne anyag benne rendesen! Alapanyag van, nem is kár értük, a folyók is szép hosszúak...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.31. 15:30:07

@Meleardil Eressea Iluvadan: Mondtam en, hogy kozuzem megzavarasa!

Most leltem ra a torvenyre:
www.vaskuti.hu/hirek/Btk-modositas%202008%20LXXIX.pdf
(Elso oldal, jobbra lent.) Ez ot ev alapbol, de tizig foltornaszhato.
Na meg a kozveszelyokozas:
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zvesz%C3%A9lyokoz%C3%A1s
Ez tiz ev alapbol, de tizenotig is szallhat.

Mivel a ketto egymast nem kizaro, amde sulyosbito tetel, reszlegesen osszevonhatok. Ami azt jelenti, hogy ugy 15-20 evre siman bevarrhatja az elkovetot egy morcosabb biro. Mostmar csak az a kerdes, akad e biro elengendo verrel a pucajaban. Mert a gatakon dolgozo gardistakkal baromi kemenyek tudnak am lenni!
Konkretan azt irta az egyik biro egy gardista elleni iteletben, hogy azert szabta ki a legmagasabb buntetesi tetelt, mert sulyosbito korulmenykent vette figyelembe "az elkovetett cselekmeny tarsadalomra veszelyessegenek magas fokat". A "cselekmeny" konkretan az volt, hogy csorikam egyenruhaban tisztelgett a szozat es a himnusz alatt.

Nos, itt lenne az alkalom valodi bunozok ellen kemenykedni. A torvenyek ott varjak, hogy valaki vegre alkalmazza oket.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.31. 16:00:57

Nos...egy picipirinyo KBM, mivel negyed ora alatt sem jelent meg a hozzaszolas.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.31. 17:31:41

@Meleardil Eressea Iluvadan:
nono, csak nem veszed már ilyen komolyan ezt a dolgot!

Nehogy már egy vérnösző füvönülést, vagy fasiszta elholokausztolós mellényviselést, esetleg egy náci vigyázzban állást a himnusz alatt, súlyosbítva mellényviseléssel, összehasonlíts egy véletlenül elkövetett gyermekcsínnyel, egy egyszerű fémhulladék gyűjtéssel!

Főleg annak fényében, hogy a gárdaruhás vigyázzban állótól való rettegés vitte rá a szerencsétlen elnyomott kisebbséget, hogy védekezésül felkapja a zsilipnyitó szerkezetet.
A rémület amit a lapátoló gárdisták látványa okozott, amikor is azt hitte az ő sírját ássák a töltés tövében, az kényszerítette, hogy elszaladjon onnan, úgy, hogy a félelem görcsétől ökölbe szorult kezében maradt a vas.
Enyhítő körülményként kell figyelembe venni, hogy amint megnyugodott, és észrevette, hogy egy vasdarab van a kezében, azonnal jó és a környezetet védő honpolgárhoz méltón, az arra kijelölt gyűjtőhelyre vitte azt. A példás környezetvédelmi cselekményt jutalmazta csak az átvevőhely tulajdonosa azzal a háromszáz forinttal amit kapott érte.
Vegyük figyelembe, hogy a háromszáz forintot azonnal a magyar gazdaság felélénkítésébe fektette az italboltban a jóember, így a pénz azonnal visszakerült a gazdaság vérkeringésébe ezzel is élénkítve azt.

Javaslatom szerint, minden a gátakat 5 kilométerre megközelítő gárdistát azonnali golyó általi akasztásra kell ítélni amiért egy ártatlan és védtelen honpolgárt ilyen eszeveszett félelembe kergettek, mindezek mellett, a megrémült kisebbséget magas állami kitüntetésben kell részesíteni a gazdaság élénkítéséért végzett magas fokú elhivatottsága miatt.

Kicsit Karcos 2010.06.04. 21:53:39

"Rendkívüli ülést tartott a kormány: már 10 megyében hirdettek veszélyhelyzetet

Újabb hétezer katonát, polgárőrt, rendőrt és elítéltet rendelnek az árvízzel elöntött területekre. A legfontosabb, hogy emberélet elvesztése nélkül legyünk túl ezen a katasztrófán - mondta Orbán Viktor"

www.hirado.hu/Hirek/2010/06/04/19/Rendkivuli_ulest_tartott_a_kormany_ot_megyeben_hirdettek.aspx

vomit 2010.06.08. 15:29:29

"Halmaj határában romák készülnek orvhalászathoz a rendőrposzt orra előtt, s csak akkor hagynak fel a művelettel, mikor az rájuk szól: Ez már azért tényleg pofátlanság lenne!"

süti beállítások módosítása