Skip to content


       Szűrés lista

Pifti nagylelkű ajándékai

Ki se nézni a halkszavú Hillerből ennyi fifikát és trükközést.

Van nekünk egy Nemzeti Kulturális Alapunk (NKA), amelynek célja "a nemzeti és az egyetemes értékek létrehozásának, megőrzésének, valamint hazai és határon túli terjesztésének támogatása". Vagyis pályázatok útján plusz pénzeket biztosít a kulturális élet szervezéséhez, lebonyolításához. A kifizethető keret 25%-ról maga a miniszter dönt személyesen.

Tavasszal az ÁSZ egy jelentésben keményen bírálta az NKA működését:

"A miniszteri keret célját sem az alapok általános működését szabályozó jogszabályok, sem az egyes alapok létrehozását, működtetését szabályozó törvények és kormányrendeletek nem határozták meg."

"A miniszteri keretből egyedi támogatás igénylésének lehetőségéről, ügymenetéről az NKA, az OKM honlapja és az Oktatási és Kulturális Közlöny sem adott tájékoztatást, ami csökkentette a támogatást igénylők esélyegyenlőségét,..."

"A döntések megalapozásához nem készítettek egységes, mérhető, a pályázók által is megismerhető szempontrendszert,..."

"A támogatási kérelmek nem tartalmazták teljes körűen a megalapozott döntéshez szükséges információkat,..."

Hiller a 2006-2008. évi, hozzá tartozó támogatások 97,5 százalékát egyedi döntéssel hagyta jóvá, és csupán 2,5 százalékára írt ki pályázatot - derül ki még az ÁSZ jelentéséből.

Az Origo ezután átnézte a nyilvános adatokat, és összesítették azokat: 2006-tól 2010 február végéig 68 település, megye, illetve fővárosi kerület önkormányzata vagy polgármesteri hivatala kapott pénzt a Nemzeti Kulturális Alap miniszteri keretéből. A legtöbb érintett önkormányzat ebben az időszakban csak egy vagy két alkalommal jutott így támogatáshoz, kivéve......bármilyen hihetetlen is.....Hiller választókerülete, Soroksár és Pesterzsébet.

A soroksári önkormányzat összesen hat alkalommal jutott pénzhez:

- 2006-ban az idősek világnapja programjainak lebonyolítására kapott 350 ezer forintot
- 2008 őszén az önkormányzat a Táncsics Mihály Művelődési Ház számára kért és kapott 154 ezer forintot a Búzavirág Magyar Nóta Klub 2008-as rendezvényeire.
- 2009-ben ugyanez a művelődési ház négyszer kapott miniszteri keretből támogatást:
a) 250 ezer forintot egy vígopera bemutatására,
b) 400 ezer forintot drámajátékos előadásokra,
c) 300 ezer forintot az idősek világnapja rendezvényre, valamint múzeumlátogatás és klubdélutánok szervezésére,
d) 300 ezer forintot arra, hogy a soroksári férfi népdalkör kórustalálkozókon vehessen részt

A pesterzsébeti önkormányzat kilenc alkalommal kért sikeresen pénzt a miniszteri keretből:
- 2007
a) 1,8 millió forinthoz jutottak a VI. Keresztúr Kistérségi Napok Kulturális Fesztivál megrendezésére
b) 400 ezer forintot kapott a pesterzsébeti polgármesteri hivatal "finnországi szakmai úton való részvételre"
c) 2 millió forintot a Pesterzsébet történetét bemutató könyv újranyomtatására

- 2008
a) 1,2 millió forintot szereztek újévi koncert rendezésére
b) 1,5 milliót állandó ingyenes kiállításra a hivatalban
c) 3 millió forintot kaptak egy épülő uszoda előcsarnokának "monumentális falfelületére elhelyezendő műalkotás elkészíttetésére"

- 2009
a) a Pesterzsébeti Művészeti Esték nevű rendezvényt támogatta a miniszteri keret 3 millió forinttal
b) 1,5 millió forint újévi koncertre

- 2010 januárjában 3 millió forintot kapott Pesterzsébet a miniszteri keretből arra, hogy megvásárolják és közterületen elhelyezzék Vizsolyi János szobrászművész szobrát.

Helyi szervezetek is sikerrel igényeltek több alkalommal miniszteri támogatást:

- 11 alkalommal kapott pénzt az önkormányzat által is támogatott Pesterzsébeti Múzeum kiállításokra, programokra, művészek díjazására, könyvkiadásra
- a Pesterzsébeti Pedagógiai Intézet négyszer kapott támogatást
- egy plébánia 2 millió forintot kapott elektromos orgona vásárlására
- 2009-ben 250 ezer forint ment a nagycsaládosok Mikulás-ünnepségének kulturális programjaira
- 500ezer egy helyi művészeti alapítvány táncprodukciójára
- Soroksáron az önkormányzaton kívül a helyi nőegylet, a Galéria 13 Soroksár Kulturális Szolgáltató Kht. és a Rozmaring Nyugdíjas Egyesület jutott a miniszteri keretből támogatáshoz

Persze az OKM szerint mindez véletlen, a két önkormányzat szerint pedig nem Hiller elfogult, hanem ők ügyesek pályázásban.

Lehet, bár Pifti hálálkodó fazonnak látszik: kitömte a ballib sajtót is egy kis lóvéval.

Az MNO írta meg, hogy az NKA honlapján a Miniszteri támogatások 2010. április 1-30-ig rovatban olvashatjuk a következőket:

- ATV / A Reggeli Jamcímű magazinműsor kulturális blokkjánakmegvalósítására, különös tekintettel Pécs-2010 kulturális főváros bemutatására  / 20.000.000,- Ft

- Hócipő Kft. / a Hócipő című szatirikus kétheti lap 2010. évi (5., 6., 7., 8., 9., 10.) lapszámok megjelentetésére / 5.000.000,-Ft

- Mozgó Világ Alapítvány / A Mozgó Világ című társadalmi és kulturális folyóirat 2010.évi megjelentetésére / 7.000.000,- Ft

- Pallas Páholy / Örökös tagok lábnyomainak elhelyezésére a Budapest Nagymező utcai pesti Brodway-n / 3.500.000,-Ft

Mindez persze különösen azért vicces egy picit, mert Szanyikapitány épp a minap panaszkodott, hogy "A még státuszban lévő lakájmédiánk is egyre kevésbé foglalkozik velünk, ám miért is tenné, hiszen fizetni nem nagyon fogunk tudni, médiaképes mondanivalónk pedig nincs, s ami van, az legfeljebb belterjesen magunkról szól. Az meg rajtunk kívül nem sokakat érdekel."

Tehát ezek voltak az utolsó kifizetések a baráti sajtónak, ciki.....

Szerencsére Teddy mindent megmagyarázott: "A Hócipő "atyja", Farkasházy Tivadar indulatosan reagált a hvg.hu megkeresésére: nem érti, miért hívjuk - mondta. „A minőségi sajtót Nyugat-Európában is támogatják, ez történt a Hócipő esetében is, ebben semmi kivetnivaló nincs. Attól, hogy egy lap szatirikus, még kulturális tartalommal bír” - magyarázta. Az újságíró úgy fogalmazott: értetlenül áll a támadás előtt, miközben jobboldali médiumokra milliárdokat költenek állami pénzből, mégis őt érik támadások időről-időre. „A pénz, amit kaptunk 400-ad része a Heti Válasz alapítására költött kétmilliárdnak” – érvelt, hozzátéve: nem érti a figyelmet, őt nem pénzátadáson kapták rajta, csak támogatást kapott egy olyan lap, melynek "szerzőgárdájában szerepel Váncsa István, Lengyel László, Megyesi Gusztáv és haláláig Faludy György és Fejtő Ferenc"."

 

Az OKM természetesen közleményben cáfol minden "rosszindulatú" feltételezést:


"
a napilap állításával ellentétben a miniszter nem távozása előtt, hanem tavaly novemberben, illetve 2010 januárjában és februárjában döntött a támogatásokról.

A Milliókkal búcsúztak a Hócipőtől című cikk több "kistafírozott balliberális médiumot és szervezetet" sorol fel, amelyek az NKA idei miniszteri keretéből pénzhez juthatnak, az OKM szerint azonban Hiller István számos kulturális intézménynek, ügynek ítélt oda támogatást.

Az NKA honlapján közzétett adatokból kiderül, hogy a Nap Kiadó Kft. Csoóri Sándor Föld, nyitott sebem válogatott versek CD-vel kiegészített kötetének, valamint Görömbei András Csoóri Sándor című könyvének megjelentetésére hárommillió forintot kap a miniszteri döntés alapján; a régi magyar tánchagyományokat megőrző és népszerűsítő Experidance produkció húszmilliós, míg a Magyar Jazz Művészeti Nonprofit Kft. 25 millió forintos támogatásban részesül - sorolt példákat a tárca közleménye."

 

Mondok én is egy példát, hogy még teljesebb legyen a kép:

A tatabányai Értük-Velük Egyesület "3 napos nemzetközi kulturális fesztivál megrendezésére közel 800 fő, sajátos nevelési igényű tanuló részére Zánkán" leírású pályázatára kerek 1 millió forintot kapott Piftitől.

(forrás: Origo, MNO, FN)

Címkék: mszp abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr482033109

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hiller István a baráti sajtót támogatja 2010.05.27. 12:10:39

A leköszönő oktatási és kulturális miniszter, Hiller István miniszteri keretéből áprilisban milliókat osztott szét baloldali sajtótermékeknek, köztük a Hócipőnek és az ATV-nek, de kapott pénzt Görgey Gábor is. Farkasházy kommentárja: "a minőségi s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esef 2010.05.27. 13:17:44

@vol:
Kb. néhány ezer.

borovi 2010.05.27. 13:30:11

anyira demagóg vagy, hogy az szánni való. majd figyeld csak meg, hogy micsoda pénzosztás indul meg itt hamarosan orbánék részéről a haveri (párt)sajtónak. akkor is legyen egy ilyen nagyon harcos poszt, jó?

flippant 2010.05.27. 13:32:53

Haver Hiller liberális ámokfutásával teljesen padlóra küldte a magyar oktatási rendszert. Már csak ezért is felelősségre lehetne vonni a komcsit.

molaris 2010.05.27. 13:55:06

@Ásómaci:

Ásómaci 2010.05.27. 09:49:16 /- bocs nem akarok kötözködni, de a helyes sorrend, ha először Pifti efftássat változtatjuk meg.

molaris 2010.05.27. 13:57:55

@vol:
Nem, mert titkosítva van. Nemzetbiztonsági okokból!
Ugyanis, ha kiderülne, mennyiért markol fel Teddy ennyi pénzt, tényleg lenne forradalom.XDXD

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.05.27. 13:59:52

De jó! Lehet csámcsogni. Ezeken én nem csodálkozom. Valljuk már be józan ésszel, evidens, hogy nem pl. a Magyar Hírlapot támogatta. Garantáltam tudom, hogy a fityesz nem fogja a hócipőt támogatni, ellenben a jobbos sajtóhoz fognak kerülni a zsíros állami pénzek. Ez így működik

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.05.27. 14:02:56

@esef: ha a mensa-ra gondolsz, ott 148 a ponthatar es nem 0.2, hanem 2% korulire teszik a reszaranyt. Szoval vegul is nem fertel bele... :)))))

himpellér 2010.05.27. 14:04:33

Az egész exbolsi bagázst rabosítani kéne. Börtönbe velük! Heil Hiller!

soniq 2010.05.27. 14:13:37

Jól értem, hogy Farkasházy a Heti Válasz magántőkéből történő alapításához hasonlítja az igénytelen szarrakás Hócipő állami pénzekből, pályáztatás nélkül, egyszemélyi döntéssel, több alkalommal történő kistafírozását? Tényleg ennyire életképtelen gyökér kretén a ballib médiában mindenki? Nyomjál már egy reality checket teddy.

Szeplő 2010.05.27. 14:29:13

Hát kellett a zsé Bayreuth-ra, elvégre Mimikével rendszeres operalátogatók...,
ezt a fazont nyugodtan össze lehetne kötni a többi szervilis szemétládával. Tehetség nulla, maradandó alkotás nulla, az egész létük maga a nulla. A heti tetvesben szépen egymásra találtak a Benny Hill utánzattal meg a zsírmájú minihuszárral.

elfelejtette 2010.05.27. 14:42:51

Mocskosul elfogult vagyok a ballibbel szemben (mármint olyan formában, hogy rühellem őket), de ez tényleg aprópénz, ilyen mindenhol akad. Sőt, ha csak ez lenne a bűnük, attól még lehettek volna nagyformátumúak a nagypolitikában.

wagabound 2010.05.27. 14:46:51

Ez tényleg nem volt szép a Piftitől. Igazán példát vehetett volna az egykori Fideszt-kormányról, mondjuk például Deutsch Tompikáról, aki 2002-ben az utolsó napokban csak úgy szórta a pénzt a.... Kiknek is?...

Doubledeceker 2010.05.27. 14:48:19

" de ez tényleg aprópénz, ilyen mindenhol akad."

Én meg kurvára nem vagyok elfogult velük szemben, de pofám leszakad. Ennyire mocskos pofátlan tolvaj bandát, ezeknek mindent szabad. MOndjuk minden politikus ilyen, az utolsó forintodat is ellopja. Viszik majd magukkal még a szobanövényeket is.....

Nincs olyan, hogy aprópénz, vagy pont azért felháborító, mert azt megértem ha kijátszik több milliárdot, de hogy még az apróért is eladja magát.

kolompar.sara · http://ferfibunozes.blog.hu 2010.05.27. 14:53:26

pisti is ferfi. bar azert orban a ferfibb fajta!

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 14:56:56

@elfelejtette:

Aprópénz? Egyrészt nem az, másrészt ez volt az n+1 iylen kis "aprópénz". Fajkasházy már legalább ötödször kapott, amire csak én emlékszem Lumpen Mónikától (persze nem a sajátjábó) 3 millió nőnapi cikkért, NBH valami hasonló kamu dologért 6 millió, ha jól emlékszem, Piftitől meg vagy 3.-4. kis "ajándékcsomag".

A napkeltét nyomató cég meg több mint 100 milliót kapott különböző minisztériumoktól, pl a felnőttképzési alapból is.

kenesur 2010.05.27. 14:57:39

A Hócipő megérdemelte a pénzt és pont. Nehogymár azok ugassanak itt, akik olyan tolvajokra szavaztak, akik 2002-ben ennél a lóvénál sokkal de sokkal többet osztogattak szét a mi pénzünkből és bebetonozták a saját embereiket a fontosabb pozíciókba évekre!! Szégyen és gyalázat!

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 14:59:27

@borovi:

te meg egy igazi idióta módjára egy MEGTÖRTÉNT eseményt hasonlítasz, állítasz szembe egy VÉLT jövőbelivel.

kenesur 2010.05.27. 15:02:27

@soniq: Olvastál már Hócipőt életedben? Hát lehet, hogy hitelesebb cikkek vannak benne, mint amiket sok buzi jobbos bértollnok összehord mondjuk egy oligarcha médiumában. Andrassew Iván egyedül zsebreteszi az összes véresszájú 'bayerzsoltit', aki annyira se hiteles, mint a hamis 54 ezres bankjegy. A 'mélymagyar' ember szlovák rendszámos terepjáróval. Na de ez már egy másik sztori.

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:03:15

@kenesur:

valami felsorolást ha nyomatnál erről némi tényanyaggal, az jó lenne. Mert akkor nem csak fröcsögnél, hanem mondanál is valamit. Várom.

Hogy kik a tolvajok azt meg remekül lehet látni a napi hírekből. Te mondjál már nekem egy fideszest aki pl előzetesben ül, vagy korrupciós bcs-ért elítélték. Minden egyes darabért én 5 szocit írok neked. Ezt is várom.

tölgyes 2010.05.27. 15:04:47

Nincs mese! Az MSZP kemény ideológiai és kultúrharcot folytatott... Ha majd ezt a fidesz leállítja, akkor az már elegendő ok lesz a vádaskodásra. Pedig szükség lesz a változtatásra. A személyekben is a támogatás szerkezetében is.

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:05:45

@kenesur:

Olvastam. Rém szar. És áruld már el egy "vicc" lapot miért kell közpénzekből támogatni, és ha igen, miért pont azt, és miért nem egy másikat?

tölgyes 2010.05.27. 15:07:31

@kenesur: Látja Ön személyeskedik.. máris személyeskedik.Egyébként semmi baj nincs a Hócipővel. Kell akár még a Hócipőhöz hasonló politikai bulvár is...CSAK ÁLLAMI PÉNZ NEM KELL BELE! Ha Önnek olyan nagyon tetszik, majd eltartja.

kenesur 2010.05.27. 15:09:22

@tölgyes: eddig is azt tettem, előfizető vagyok. @derelyegrádi szellem: hát a 'vicc lap' elég erős megfogalmazás, még idéző jelben is.

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:09:36

@election sc.monitor:

Én mindig is tudtam. A pártitikár elvtárs 100 forintért megba......, inkább másikat: lekísérné a csigát Kecskemétre.

Magóg napján (törölt) 2010.05.27. 15:09:52

Heti tetvest mikor szüntetik meg?

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:12:02

@kenesur:

az, igen. Én még vicceset abban soha nem olvastam. De úgy látom te sem. Ami azért egy évtizedes "szatírikus kéthetilaptól" nem kis bravúr, ismerjük be....

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:13:49

@kenesur:

Ja és a kérdésre is válaszolhatnál.

szempontpuska 2010.05.27. 15:19:26

Én is mondok egy példát:
Felső Mocsolád, sportcsarnok

dereng valami?
Egyik olyan, mint a másik

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.27. 15:22:19

@borovi:

A tények felsorolása demagógnak számít? Akkor az vagyok, vállalom.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.27. 15:25:17

@derelyegrádi szellem:

Kihagytad, hogy a BKV-nak is csináltak valami ötperc alatt összedobható vacakot 3 millióért.

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:31:12

@szempontpuska:

nekem semmi nem dereng, segítsél már. Köszi.

@laspalmas:

Pont a BKV-tól ne kapott volna, hiszem arról az egyik igazgatója is világosan megmondta, az SZDSZ és az MSZP-s mókusok kifizetőhelye volt. És a Fajkasházy elvtársra mindkét kritérium áll. Ő a tőről metszett metszethalmaz. Úgyis, mint Charta szóvivő...

Ezek a srácok nem sietnek a tények előadásával, meg a válaszokkal a legegyszerűbb kérdésekre sem. Szerinted megint Godot-ra várok? :-)

azember 2010.05.27. 15:31:44

A hócipőnek azzal a feltétellel itélte oda a piftike az öt millát,hogy a humor továbrais ellenzéki maradjon...,(ahogy ez eddig is volt a heti - hetesben) Jó mi???

Lord_M_ 2010.05.27. 15:34:24

Hetihetes felvétel (fiktív)
"ez lettenetes. Minap is ültünk a Mimivel az opeha ház büféjében, meht kedden és szehdán ott heggelizünk... és csöhög a telefon... Nem mondom meg, hogy ki hívott, de innen üzenem, hogy ...
- figyeld - figyeld bepöccent (jáksó)
- Hagyjad mááár ... (Hernádi)
- légyszíves most ne szóhakozzatok ezen... tehát innen üzenem, hogy báhmikoh megnézhetik a könyvelést, soha egyetlen fohintot sem kaptunk csak úgy, és nem vettünk ki egyetlen fohintot sem az újság kasszájából... felhábohítónak tahtom hogy kávézás közben zavahtak... hendes becsületes állampolgáh vagyok..."
... negyed órával később
"- És azt meséltem, hogy két hete amikor Malohkán voltunk a Mimivel - zavaht minket a hideg itthon....
- "Zavah a hideg Mimi ... mit csináljunk? (Gálvölgyi)
- Mennyünk le Malorkára... (Bajor)
- Hova? (Gálvölgyi)
- Jaj, Malohkáha... (Bajor)
- Menjünk... (Gálvölgyi)
- Te figyelj Teddy, Hogy volt azzal a támogatással? - (Bajor)
- Menjetek a ffhancba....
"
Vágás...

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:37:08

@soniq:

"ennyire életképtelen gyökér kretén a ballib médiában mindenki?"

Ennyire. Ezért élnek mindig közpénzekből.

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 15:41:07

@azember:

Igazd van. Nekem csak a "humor" szóval van ezen aspektusban gondom. Említs valamit, ami - akár megalkuvások árán is - a humor kategóriába sorolható, és Fajkasházy mondta az elmút 20 évben. Most őszintén...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.05.27. 15:46:18

@derelyegrádi szellem: ""ennyire életképtelen gyökér kretén a ballib médiában mindenki?"
Ennyire. Ezért élnek mindig közpénzekből. "
Ott a pont!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.27. 15:51:17

@derelyegrádi szellem:

Nem, nem, szerintem csak keresgélnek a tankönyvükben, hogy minél teljesebb legyen az általad kért lista :)

t a m á s 2010.05.27. 16:05:21

Na most ez nem éppen up to date (vagy nagyon is az!)
Az itt íróknak van e fogalma hogy a mi adónkból mennyi milliárd (1.000.000.000 Ft) megy pl. az erdélyiek támogatására. Van aki szerint helyesen. Van aki szerint nem. Ebben én nem foglalok állást.
De az e cikk elején felsorolt MAGYAR rendezvények és kulturális megmozdulások,valamint folyóiratok támogatásánál sok milliószor több!

kenesur 2010.05.27. 16:12:45

@derelyegrádi szellem: bocs, csak haza kellett érnem a munkából. No akkor a tények, amiket hiányolsz!
(A Széchenyi terv két éve alatt miként történtek a pályázatok elbírálását követő kifizetések.)
2001-ben öt munkanap alatt majd ötven pályázat elbírálására került sor, átlagosan háromszázmillió értékben. Ám a 2002-es országgyûlési választások elsõ fordulója utáni elsõ, pályázatokat elbíráló értekezleten ugyancsak rákapcsoltak: egy ülés alatt egymilliárdot ítéltek oda 11 pályázónak. A két választási forduló közötti idõszakban 12 milliárdot osztottak ki a fideszes döntnökök. A második fordulót követõen sem állt le a tempó: május végéig sebtében majd 20 milliárdnak sikerült gazdát találni.
(...)
Egy pályázatot 2001-ben átlag hatvannyolc nap alatt bíráltak el. 2002-ben, a két forduló között a pecsenyesütés felgyorsult. A határidõ átlagban harminc napra szûkült. A korábban befogadott pályázatokra gyorsan pecsét került. S noha a két forduló között, illetve a második forduló után lényegesen csökkent a pályázatok száma, egyidejûleg feltûnõen megnõtt a kiosztásra kerülõ összegek nagysága. Ekkor már a milliárdos pályázatok elfogadása sem ritka. Korábban havonta átlagosan ötmilliárd sorsáról döntöttek, 2002 márciusában viszont tizenegymilliárdot, áprilisban huszonkettõt, májusban pedig tizennégymilliárdot ítéltek oda. Vajon miért? És hogy-hogy nem égett oda semmi, az ezt követő hónapokban? Csak egy példa a sok közül: Sarlós Tibor a két választási forduló között, 2002 áprilisában adta be a pályázatát, és azonnal meg is kapta a háromszázmilliót, a Royal Balaton Golf és Yacht Klub számára. Miért pont ő és miért pont ez a cég, a sok pályázó közül?
Tudva azt, mennyire kiköltekeztek a minisztériumok, s az új szocialista tárcavezetõk az üres kasszákkal voltak kénytelenek lebonyolítani kezdőlépéseiket, nézzük csak, hog a Széchenyi-terv fideszes két éve alatt összesen mennyit és miképpen osztottak, az ifjú titánok.
Nos, 2001-ben, a 12 hónap alatt 56 393 698 637 forint talált gazdára. 2002-ben, 5 hónap alatt 52 860 675 161 forint, vagyis majdnem annyi, mint korábban egy teljes esztendõ során. De sürgős lehetett a csókosokat kielégíteni.
teljes cikk: kapcsolat.hu/blog/kampanysult

kenesur 2010.05.27. 16:15:35

Kormányközlemény

a helyi önkormányzatok 2002. évi új, címzett támogatásainak döntéselőkészítéséről

Alcsútdoboz, Váli-Víz völgye
Alcsútdoboz Váli-víz völgye (Alcsútdoboz, Felcsút, Kajászó, Óbarok, Tabajd, Vál) felszíni vízelvezetése
2 ,7 milliárd FT támogatás a bekerülési költség 90 %-a
Kattints ide

Mellesleg(?) 14 odaitélt vizügyi témájú támogatás összesen 14,4 milliárd Ft volt

3. Az Orbán-kormány előterjesztése alapján, a kormánypárti képviselők szavazataival az
Országgyűlés 2001 . december 11-én címzett támogatásként 2 .716.650.000 Ft összeget ítélt
meg Alcsútdoboz, Felcsút, Kajászó, Óbarok, Tabajd és Vál települések belterületi
vízrendezésére . (Megjegyzendő, hogy ugyanez a törvény a fenti hat település közül kettőnek,
Kajászónak és Válnak Saracskával együtt további 1 .034.545.000 forint támogatást is megítél
„Szennyvízelvezetés és -tisztítás" címén" .) (Az erről rendelkező 2001 . évi XCIV. törvény

és ha ez nem elég érdemes az egész oldalt végignyálazni!
Lehet megmagyarázni kedves emberek!
Üdv!

t a m á s 2010.05.27. 16:20:01

@kenesur: És ezt 8 éven keresztül, újra és újra, sok helyen, sokszor és sokan - mint egy papagáj kommandó - miért nem mondták el. Akár megegyezés volt ebben akár más, hát most már késő.
És most soká nem is fognak tudni ezekről. A mostaniak nagyságrenddel ügyesebbek .

kenesur 2010.05.27. 16:33:35

Azért nem mondták el, mert beszariak voltak! Az egész MSZP-SZDSZ banda, és ezért hatalmasat csalódtam bennük! Nekik (is) le kellett volna vadászni minden akkori korrupt/tolvaj/maffiózót egyenként, de nem mertek belepiszkálni semmibe. (Talán pont az egyik régi-új miniszter maffiakapcsolatai miatt? Ki tudja...) Pedig lehet, hogy sokkal több vagy nagyobb csontváz esett volna ki a szekrényből azután a négy év után... Hangsúlyozom: nem biztos. Egyik 19 a másik egy híján húsz. De, hogy a Fidesz sokkal ügyesebben lop az egyszer szent!

kenesur 2010.05.27. 16:38:01

@t a m á s: biztosan tudod, hogy az a MI adónkból megy? Mert akkor nagyon, de nagyon szomorú lennék!!! Nehezen fogadom el, hogy amíg az ország 2/3-a itthon is a béka segge alatt van, hatalmas összegeket adjunk kifelé. Mert ha tetszik, ha nem... az 'kifelé' van innen. Majd ha az én tanári keresetem az engem megillető összeg lesz, akkor majd nem fogok morogni a többi 'szerencsétlennek' juttatott milliárdokon. Nagyon remélem, hogy nincs igazad!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.05.27. 16:41:01

Mondjuk leutalok az alapból 300eFt-ot a Patyomkin Népdalegyüttesnek, mert megrendezik a bármilyen népdalnapjukat. Abból 250eFt az önkormányzati tulajdonú ingatlan bérleti díja, merthát valahol meg kell rendezni...

Így lesz bármire költhető önkormányzati keret a kulturális alapból jövő lóvéból.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.27. 16:42:26

@borovi: "akkor is legyen egy ilyen nagyon harcos poszt, jó?"
Szokott. :)
Tudom, ez fura és szokatlan...

Amúgy a nagy különbség, hogy a Fideszes fiúk majd csak FOGNAK lopni, ezek meg 8 éve tömik a zsebüket. Mindent a maga idejében...

@Lord_M_: Ez király! :DDD

tudi 2010.05.27. 16:56:35

„A minőségi sajtót Nyugat-Európában is támogatják, ez történt a Hócipő esetében is, ebben semmi kivetnivaló nincs. Attól, hogy egy lap szatirikus, még kulturális tartalommal bír” Ennyi erővel a Kuruc-infó is minőségi sajtó nem Teddy? Most sírtok-rítok, hogy mi lesz veletek elzárultak a pénzcsapok. Ez a zánkai tábora adott 1 milla a legnagyobb vastagbőr ebben a posztban.

wagabound 2010.05.27. 17:08:13

kenesur: "Azért nem mondták el, mert beszariak voltak! Az egész MSZP-SZDSZ banda,"

Nem azért, hanem mert amikor Horn Gyula nagy rössel nekilódult, hogy Ő MOST ALAPOSAN számonkér, éppúgy, ahogy most Viktor tervezi, szóltak neki, hogy "Gondold meg, Gyuszi, mert jópár zsíros ügyletben mi is benne voltunk alaposan!". Gyula és az MSZP rögtön el is felejtette az egészet. Ez a számonkérés ugyanis pont olyan veszélyes dolog, mint az ügynöklista: hamar kiderülhet, hogy mindkét oldal igencsak érintett. (V.ö.: autópálya pénzek 60-40 százalékos lenyúlása...).

Viktor könnyebb helyzetben van, mint amilyenben Horn volt. Elég csak bárhol elolvasni a Fidesz-hívők kommentjeit, azonnal látható, hogy az Orbán-imádat mindent elhomályosít, legfőképpen a józan ítélőképességet és az egyenlő mércével mérést. Amiért egy MSZP-st lenyakaznának, az egy Fideszestől bocsánatos bűn, sőt, még csak nem is bűn. Ezen kívül a Fideszesek vérpofik a kommunikációban és az agymosásban: nagyon jól tudják, hogy az emlékezet rövid, csak a közelmúltra koncentrál; ami régen volt, az talán igaz se volt, de ha mégis igaz volt, akkor - és most jön a lényeg, tessék figyelni, ilyenek vagyunk mi, magyarok, ott fenn, a nagy erkölcsi magaslaton! - azzal védik imádatuk tárgyát, hogy "deviszontazonban a maszoposok SOKKAL TÖBBET loptak!"...

kenesur 2010.05.27. 17:20:33

Viszont a derelyegrádi szellem nagyon eltűnt, amióta megkapta a kikönyörgött listáját!

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 18:15:26

@kenesur:

ne haragudj, dolgoznom is kell. ez tényleg a kapcsolatról van? Ott csak igaz írnak :)

Valami egy nagyon kicsit hitelesebbet. Lehet akár népszabó is, csak konkértumokkal.

K.Jani 2010.05.27. 18:19:24

ó drága barátaim, ti mindig csak a felszínt kapargatjátok! két éve kiírtak egy pályázatot a római magyar intézet felújítására. nagyon régi és patináns épület. már pontosan nem emlékszem, de sok pénzről volt szó, 100 millió körüli. mit ad isten a főnököm pályázata nyomtalanúl eltünt . mikor érdeklődött, konkrétan elküldték a pics@ba. majd a főnököm ügyvédjét ! is lerázták sec-perc. egy kis nyomozás után kiderült, hogy minő véletlenségből egy hillerrel összefüggésbe hozható cég nyerte el a pályázatot. minden bizonnyal ez csak egy eset a rengeteg közül, ami soha ki nem derül, csak pár ember tud róla. a régészeti szakszolgálat is megérne egy misét, ott is hatalmas pénzek mozognak, és egy miniszetri rendelet által lett monopol helyzetbe hozva. nem is gondolná az ember ,hogy mekkora nagy játékos a hiller. az is lehet, valaki segít neki a háttérből.

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 18:31:39

@kenesur:

Ebben vannak kokrétumok így foglalkozzunk vele:

1./ 2001. decembere az nem az orbán kormány működésnek vége, az valamikor 2002 május végén volt. Már itt sántít, már csak azért is, mert 2001. decemberében úgy tűnt, simán nyerik a válsztásokat, semmi okuk nem volt a nagy "sietségre". Itt el is bukik a hivatkozott párhuzam a Pifti húzásával.

2./ "Alcsútdoboz Váli-víz völgye (Alcsútdoboz, Felcsút, Kajászó, Óbarok, Tabajd, Vál) felszíni vízelvezetése"

Tehát szeritned pár falu víz-. és szennyvíz elvezetésére adott pénz, az egyenlő azzal, hogy egy pártember (Fajkasházy az) pártújságját (aA Hócipő az) rendszeresen megdobálják közpénzzel? Ez komoly bazmeg? Más falu nem kapott? Mert más vicclap nem. Érted ezt?

A faluk lakossága, akik ennek hasznát élvezi (XX. századi körülényke között élhet) az nyilván mind fideszes pártkatona, mint Fajkasházy? Te teljesen hülye vagy?

Valami olyan kellet volna, hogy egy fidesz közeli újság kap a fideszes minisztertől pénzt. Segítek, mert te nem csak hülyének látszol, hanem az is vagy. Történt ilyen 1998-2002. között.

A történet az alábbi: az Orbán kormány alatt. a Demokrata egyszer kapott a NKA-tól 4 millió forintot. El is kezdődött a vonítás a szokásos sakálhadtól. Pl maga a nagy Pető Iván is szólásra emlekdett a 168 óra hasábjain, a cikk címe: Agitka (nézz utána) Csak az felejtődött el akkor a sakálhad részéről, hogy pl a cikket lehozó 168 óra is kapott (ez annyira jellező, hogy tanmese is lehetne), meg az ÉS is, meg még sokan mások is, tehát nem csak a Demokrata, mint most a Piftitől a hócipő, meg a mozgó világ, meg a pallas páholy. Vágod? .

Mene tekel ufarszin, barátom...

u.i. Menj vissza kaccsolatra, ott mind 10-en ellenérv nélkkül egyet fognak érteni még az ilyen bullshitjeiddel is, ezt ígérem.

elfelejtette 2010.05.27. 18:37:56

@derelyegrádi szellem: Pedig az, apró. Az NKA-t át kéne alakítani, és hát nyilvánvaló, hogy haveri alapon ment a Hócipő kicsinosítása is, meg a többi, de ez attól még semmi. Abszolute el lehetne nézni, ha egyébként jól tették volna a dolgukat. Ilyen szintű részrehajlás mindegyik pártnál volt van és lesz is, erre mérget vehetsz.

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 18:48:21

@wagabound:

Tőled változatlanul várom afelsorolást., hogy D. Tompi kiknek "szórta a pénzt" a 2002-es kormányváltás előtt, mert ezzel még adós vagy.

@kenesur:

neked meg változatlanul áll az ajánatom, mely szerint mondasz egy fideszes csávót aki ellen büntetőeljárás folyik korrupciós bcs-k miatt, vagy már el is ítélték, és írok érte 5 szocit.

Meg emlékeztenélek arra meglehetősen kínos körülményre, hogy a "nagy fidezses lopások" ügyvében a jó Keller elvtárs (ami ehhez még egy kormányhivatalt is kapott személyzettel) 133 feljeletést tett (nagyon komoly ügyekben, mint pl haletetés, meg műanyag karórák a millenáris belépők mellé) 0 azaz nulla eredménnyel.

Illetve mégsem. A Keller egyik munkatársát a kormánybiztosságról eltíélték egy 10 milliós vesztegetés miatt! :-))))

Roxvox 2010.05.27. 18:48:32

A Heti Hetes törzsközönségét nem kell meggyőzni, Ők nem fognak kételkedni.:(

Marcellusca 2010.05.27. 19:03:54

@wagabound: Stimt.

@derelyegrádi szellem: Te meg levehetnéd már végre azt a narancsos napszemüveget!!!

Ne csinálj már belőlük szentet!
Ugyanolyan sz@rháziak, csak "szebben vannak csomagolva".

Egyik kutya, másik eb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 19:08:46

@Marcellusca:

Érvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

derelyegrádi szellem 2010.05.27. 19:21:04

@Marcellusca:

Vagy ilyesmit egy fideszesről:

"A különösen nagy kárt okozó, üzletszerűen, társtettesként, bűnszervezet tagjaként elkövetett csalás bűntette és más bűncselekmények miatt a Központi Nyomozó Főügyészség gyanúsítottként hallgatta ki Szabó Zoltán volt szocialista országgyűlési képviselőt".

Ez csak a mai nap termése. Ez ügyben már bent van hunvald (MSZP) Gál (SZDSZ), másik kerületben a TELJES mszp és szdsz frakció gyanúsított, most fogják meggyanúsítani a jó OGY képviselőjét a kerületnek, Bajor (Szdsz) már vád alatt vesztegetés miatt. És még csak egy város (Bp) két kerületetét érintettük a 23-ból. Vagy 30 csávó áll bűszervezetben elkövetett súlyos korrupciós bűncselekmények miatt eljárás alatt.

Ha majd ilyenek lesznek (vagy lettek volna) a másikak esetében is, akkor majd egy kapa alá veszem őket addig - ha nem haragszol - nem. Tudom, hogy vannak akiket a tények nem zavarnak, de eddig úgy tudtam te nem tartozol közéjük...

Rwindx 2010.05.27. 21:25:38

@derelyegrádi szellem: látom elvagy :)
Beszállnék szívesen, de melózok egész éjjel.

soniq 2010.05.27. 22:08:32

@kenesur: sajnos olvastam, okádék szar. Humor 0, hozzáadott érték 0, tehetségtelen, kiöregedetett munkásőrök és alkoholisták elfekvője. Kikérem magamnak, hogy a mi adónkból ilyen hulladékra dobjuk ki a pénzt. Több értelme lett volna a pénzköteget kivinni a Hősök terére, leönteni benzinnel és felgyújtani.

Ha esetleg te felfedeztél ebben a ``vicclapban'' olyan cikket, ami kicsalt élő emberből egy félmosolyt, ne habozz, oszd meg velünk.

Marcellusca 2010.05.28. 08:34:42

@derelyegrádi szellem: Teljes mértékben igazad van.
A tények magukért beszélnek. Igen, egyre több szociról derülnek ki dolgok.
Ez jó és egyben sajnálatos is.
Jó, mert derüljön ki és legyen következménye, és sajnálatos, mert van és minden napra jut. Ezt kell megszűntetni.

Tények: igaz, nem találták szabálytalannak, de a már annyit emlegetett koronaúsztatás, az Ezüsthajó, a Happy End, a fel nem szerelt beléptető-kapuk, a Viktorka min. elnöki hétköznapjairól szóló, kiadatlan, megnézhetetlen videó-dokumentáció azért létező dolgok. És akármennyire nem szeretitek, ha felemlegetik, mert az nemúgyvolt, létezett a Kaja Ibrahim-Joszip Tot ügylet, az állami gazdaságok hirtelen, gyors privatizációja.

De, tudod mit?
Ez sem zavarna különösebben, ha nem lennének ennyire beképzelt, arrogáns f@szfejek.
Már most is ezt kapjuk tőlük.
Megszavazzuk a törvényt, majd utána egyeztethetünk róla. WTF????
Nem egyeztetni kellene előbb? Mégha csak látszattevékenység is? Mint pölö most a bizottsági meghallgatások. Van (lenne) egy demokratikus "játékszabály", amelyet illik (illene) betartani!
De nem. Ők nem.

A szlovákiai magyarok kérték, hogy legalább egy hónapot várjanak a kettős állampolgárság kérdésével, hogy ne lehessen azt a szlovák kampányban felhasználni.
Reakció?
Lóf@szt! Ők most akarják (nem tudom, miért ilyen sűrgős, mikor januártól lép életbe?) meghozni a törvényt.
Keresztbe is tettek ezzel a szlovákiai magyar pártoknak, képviselőknek.
"Gratulálok!" A felvidéki magyaroknak pont az ellenkezőjét érték el.

Szombati, Kossuth-téri "hejehuja"?
Meg ez az állandó forradalom duma. Ezzel akarják most lemosni magukról az elmúlt 20 évet.
Mintha nem lettek volna benne vastagon.

Szóval, nem kellene mindent azon a narancsos szemüvegen keresztül nézni!
Időnként levehetnéd (Te is)!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.28. 09:08:43

ha már pifti, és az ő minisztériuma :))

hvg.hu/itthon/20100527_felfuggesztett_borovszky_timea

"vezető beosztású, hivatalos személy által elkövetett vesztegetés bűntettét követte el"

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.28. 09:14:52

@Marcellusca: "Megszavazzuk a törvényt, majd utána egyeztethetünk róla. WTF????
Nem egyeztetni kellene előbb? Mégha csak látszattevékenység is? Mint pölö most a bizottsági meghallgatások. Van (lenne) egy demokratikus "játékszabály", amelyet illik (illene) betartani!
De nem. Ők nem. "

azért ha jobban visszagondolsz az elmúlt ciklusra, ELŐZETES egyeztetések terén a szoclib oldal sem járt élen, szóval ez vica-verza.

ehhez egy adalék (függetlenül attól, hogy én nem csípem a manust, de ez az én egyéni szoc. problémám): az e heti hvg-ben van interjú Dr. Fogarasi Józseffel (jogász-szociológus), aki azt sérelmezi - oldaltól függetlenül -, hogy egy-egy javaslat mögött nincsenek értékelhető hatástanulmányok, magyarán, amit a természettudományok esetében kvázi megkövetelnek (kísérletezés), azt a jogalkotásnál nem merik. Példaképp' említi az önkormányzatiság bizonyos kérdéseit. Jogos igény lenne, hogy egy-egy ötletnek adni fél - egy évet, és pár településen (vagy egy régióban) bevezetni, és ha működik, akkor megcsinálni nagyban is.

Marcellusca 2010.05.28. 10:12:56

@Seduxen: Azért nem teljesen ugyanaz.
Legalább látszat volt.
Most meg még az sincs.
És nem is lesz.
Mint, ahogy '98-'02 között sem volt. (Mi kormányozunk és mindenki másnak kuss!)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.28. 10:20:05

@Marcellusca: látszat VOLT? Mikor? Miben? Szerintem nem ugyanazt az adást néztük :)))

Marcellusca 2010.05.28. 10:44:01

@Seduxen: Én arról beszélek, hogy az akkori ellenzék beadhatott módosító indítványt, meg törvényjavaslatot, mint demokratikus államokban szokás.
Igaz, ezt lesöpőrték az asztalról, a többség nem szavazta meg.
Ez is olyan csúnya, demokratikus lehetőség.

De mi volt most?
A parlamenti többség bead egy törvényjavaslatot, melyet meg is szavaz, majd azt mondja, hogy tárgyalhatunk róla.
Heee?????

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.28. 11:01:21

@Marcellusca: miért, most az ellenzék nem adhat be törvényjavaslatot?

www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_iromany.irom_lekerd_egysz?P_CKL=39&P_TIP=NULL&P_FOTIP=null&P_FOTIP=T

igaz nem sok az ellenzéki törvényjavaslat, de nyújtottak már be a mostani ciklusban is.

Az meg ugye a parlamenti többségből adódik, hogy általában a SAJÁT javaslataikat szavazzák meg, és nem az ellenzékét.

derelyegrádi szellem 2010.05.28. 11:18:56

@Marcellusca:

Összemosol dolgokat amiket nem kéne.

A lopás. Ha valaki ilyet állít (akár úgy is hogy azok is lopnak), annak valamivel alá kell támasztani mert az ténykérdés. Tehát ha "azok" is lopnak, akkor meg kell nevezni tényekkel az "azok" közül ki, és mikor, hol, mit. Gondolom ez világos

A koronaúsztatás (mint múltbamerengő, felesleges hülyeség szerintük*), meg dölyfösség, meg hasonlók ezek vélemények, amihez jogod van neked is, másoknak is. Nem is vitatkozom soha ilyenekkel. Gondolom ez is.

A "szemüveg". Na hát most nem leszek annyira udvarias, de megbántani azért nem akarlak. Én megértem fusztrációdat, hogy a régi piros szemüvegedet le kellett cserélni vállalhatatlanság okán, egy most hát nem is tudom pontosan milyenre (talán árpádsávosra, de nem tuti). A sok váltás engem is fusztrálna, és zavarna, hogy másnak nem kell váltogatnia.

A "haverjaid" meg hogy eltűntek, amikor érvelni kellett volna. Kár, mert pont most akartam bekérdezni, hogy az is fasza-e, hogy a Magyar Nemzeti Üdültetési Alapítvány 1.000.000.000,-Ft azaz egymilliárd forint körüli összeget kíván REKLÁMRA (nem víz és csatona hálózat fejlesztésére 6 falunak bazmeg) adni az ATV-nak (nem kell bemutatni őket, az elektronikus népszava), miközben honlapján koldul, mert állítása szerint nincs lé üdültetésre, ami a dolga, ezért vannak. KÖZPÉNZBŐL!

*akkor a szadesz ifi tagozat azzal "évelt", hogy miért nem költik inkább ezt a pénzt a laktanyák korszerűsítésére (nem vicc, így volt), amiket egyébként a sorkötelesség megszüntetése (ezt is ők forszírozták) miatt be kell zárni. :-)

derelyegrádi szellem 2010.05.28. 11:21:27

@Marcellusca:

Postosan hol is írták át házszabályt, mert eddig úgy volt, hogy tövényjavaslathoz bármelyik képviselő, frakció módosító indítványt nyújhatott be, és azokról külön is szavaztak. Én lemaradtam erről a házszabály módosításról. Segíts.

Marcellusca 2010.05.28. 11:38:41

@derelyegrádi szellem: Már "vártam", hogy mikor jössz ezzel a "vörös" szemüveggel. :)

Nem vagyok frusztrált.
Nem voltam/vagyok komcsi.
Egyedül a Fidesz arroganciája és állandó köpönyegforgatása az, ami visszataszít.
Azt hiszik ők sz@rták a spanyol viaszt, ők a helikopterek, mindenki más hülye.

A különböző "támogatások" engem is bosszantanak.
Főleg, hogy erősen selythető, hogy mire megy ki az egész.
De, a videó készítés nem bújtatott támogatás! Áááááá, dehogy!
Meg a beléptetőkapuk sem.
Volt "teljesítés", tehát nem kamu. :D

Marcellusca 2010.05.28. 11:42:12

@derelyegrádi szellem: Arról beszélek (egyébként tudom, hogy most megjátszod az értetlent, hogy kimosd a fityiszeseket!), hogy megszavazták a kisebb parlamentről (is) a törvényt, majd közölték, hogy lehet róla tárgyalni.

Ez olyasmi, hogy szájon csaplak, majd megbeszélhetjük a problémát.

Persze, még bármikor beadhatnak módosító indítványt.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.28. 11:54:15

@Marcellusca: sz'tem félreérted! arról van szó, hogy a parlament LÉTSZÁMÁT (tehát a max 200 fő+ 13 kisebbségi) az ALKOTMÁNY szabályozza. Erről szavaztak, igen. De a HOGYAN válasszuk a 213 főt, azt KÜLÖN törvény szabályozza, és ENNEK MÓDOSÍTÁSÁRÓL akarnak egyeztetni a többiekkel - jelezve, hogy erre 1 ÉVet gondolnak ők, ha nem sikerül megegyezni, akkor benyújtják a saját javaslatukat. Azért ez annyira nem durva szerintem.

De különben is: a parlamenti többségnek AZÉRT VAN TÖBBSÉGE, hogy DÖNTSÖN. Szerintem egy választásokon győztes erőtől elvárható (akármilyen színű), hogy legyenek JAVASLATAI, amiket benyújt, és MEGSZAVAZZÁK. Nem az ellenzéktől kell várni az ötleteket. Persze, ha életképes az ellenzék javaslata, nem túl korrekt CSAK AZÉRT lesöpörni, mert ellenzéki.

Marcellusca 2010.05.28. 12:02:32

@Seduxen:
"Persze, ha életképes az ellenzék javaslata, nem túl korrekt CSAK AZÉRT lesöpörni, mert ellenzéki." - Pedig ez megy már majd' 20 éve.
Csak mindig más az ellenzék és más aki lesöpri az asztalról. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.28. 12:05:12

@Marcellusca: na látod, a szoclib sem volt jobb ebből a szempontból. itt már olyan árkokat ástak ezek egymás között, ami gyakorlatilag betemethetetlen.

Marcellusca 2010.05.28. 12:07:47

@Seduxen: Nekem lenne rá javaslatom. :)))
Csak az nem szalonképes és nagyon drasztikus (lenne). :DDDD

derelyegrádi szellem 2010.05.28. 12:09:38

@Marcellusca:

te valamit nagyon nem értesz. Megrpóbálom kibazsott egyszerűen.

Van egy tv javaslat a200 fős parlamentről, Annak van időkeretben egy általános VITÁJA, majd be lehet nyújtania a módosító indítványokat, azokról is van vita. Majd jő a szavazás.

MI A KIS FASZOM AKADÁLYA VOLT HOGY AZ ELLENZÉK A VÉLEMÉNYÉT MÓDOSÍTÓ INÍTVÁNYOK FORMÁJÁBAN BEMYÚJTSA? Mi? (értsd: ne 200 fő legyen, hanem 201, vagy 20000, vagy mittudomén)

Az egyebeket (hogy nem is arról van szó, amit te gondolsz) már Sedux végtelen türelemmel leírta.

bazmeg tényleg nem értem mit akarok én itt kimosni...

Marcellusca 2010.05.28. 12:18:24

@derelyegrádi szellem: Ne erőlködj! :)
Én sem fogok. :D

Elbeszélünk egymás mellett.

Szeplő 2010.05.28. 12:26:15

@Marcellusca: ha megpróbáljuk egyforma mércével mérni az elmúlt 20 év bűneit, kártékonyságát, szándékos károkozását, a mérleg serpenyőjének " kinézetéről " nem lehetnek kétségeim. Ez mind anyagi, mind erkölcsi károkozás tekintetében egyértelmű képet adna. Nem tudom számodra melyik politikai berendezkedés lenne egyáltalán megfelelő. Vagy van-e olyan egyáltalán ?
Lehet csak én szédülök :( ?

Marcellusca 2010.05.28. 12:34:35

@Szeplő:
"Vagy van-e olyan egyáltalán ?" - Nem tudom. Lehet, nem is létezik. Csak utópia. :D

Olyan rendszert tudnék elviselni, ahol:
- (valóban) mindenki egyenlő;
- a ka-tak, ktv-k és a képviselők a köz érdekében tevékenykedik;
- ahol a bűnösöket megbűntetik;
- ahol hagyják az embert élni/érvényesülni, nem folytják agyon a rárótt terhek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.28. 12:50:58

@derelyegrádi szellem: "Van egy tv javaslat a200 fős parlamentről" - azért azt halkan megjegyezném, hogy 11 naptári nap alatt eme Alkotmánymódosító tv. javaslatból TÖRVÉNY is lett. 25-én kihirdetésre került. Ergo nem egész 2 hét alatt átment a bizottságok-vita-szavazás parlamenti, ÉS a köztársasági elnöki aláírás, kihirdetés procedúrán. Tehát nem szaroztak sokat.

Az mondjuk külön érdekesség, hogy az ogy.képviselők választásáról szóló törvény módosításáról szóló tv. javaslatokat a maszop IS, és a fidesz IS egymástól függetlenül MÁR benyújtotta (T/18, és T/20 irományszámon). Kicsit licit-jellegűnek érzem én ezt a dolgot :))))

Marcellusca 2010.05.28. 13:11:29

@Seduxen: Látom, kapisgálod, miről beszélek. :)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.28. 13:21:49

@Marcellusca:

De bazdmeg FOJTJÁK!!!!!
Megőrülök! Ilyen kibaszott nagy problémát okoz a pontos j használata? Felnőtt ember vagy, vagy taknyos gyerek?

arlequin 2010.05.28. 13:40:37

@El Topo (Sgt. Elias): lesúlytó ez az elmetébojodott hejesírás, ugye?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.28. 13:42:38

@arlequin:

Amúgy nem vagyok helyesírás mániákus, de ma már kétszer írt olyat a fickó, hogy kifolyt a szemem a látványtól!

Marcellusca 2010.05.28. 13:48:01

@El Topo (Sgt. Elias): Bocsássá meg, ó, Nagy Mester!
Taníccsá, bazmeg, taníccsá!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.28. 13:51:24

@Marcellusca:

De most nem erről van szó, hogy ki a mester, baszod! Hanem hogy következetesen elkúrod az LY használatát.

arlequin 2010.05.28. 13:51:51

@El Topo (Sgt. Elias): kell az néha. rádöbbenünk arra, hogy az írott és a beszélt nyelv nem ugyanaz ;-). világéletemben próbáltam helyesen írni - persze nem 2 évesen - és általában sikerül is. igenis oda köll figyelni. de. egy nyelvtani meghatározást sem tudnék felidézni. szerintem azok nem is magyarul vannak.

@Marcellusca: pifti nagylelkű alyándéka ez. bötsüld mög! ;-D

arlequin 2010.05.28. 13:52:59

@El Topo (Sgt. Elias): lehet direkte csinálja...

na további szép napot az összes léhűtőnek!

Marcellusca 2010.05.28. 14:04:09

@arlequin: Ó, nem. Én még korábban tanultam, tanítottak. :)

De lehet, hüje maradtam, ezé', fojamatosan elb@szom.
LY vagy J, nem mindegy? :D

arlequin 2010.05.28. 14:13:15

@Marcellusca: te nem hüje vagy, hanem egy cynykus allyadék.

Marcellusca 2010.05.28. 14:17:09

@arlequin: Oppá, bocsánat. :)
Lebuktam? :D

arlequin 2010.05.28. 14:29:35

@Marcellusca: ez magyarország. a vezetők csak felfelé buknak. te ugye lyól vezeted a pálinkát?

derelyegrádi szellem 2010.05.28. 15:25:45

@Marcellusca:

Fogalmazzunk pontosan: TE elbeszélsz valahova, de mellé, ez viszont igaz.

Jobbágy 2010.05.28. 17:41:26

Nem tehetem meg, hogy nem szólok hozzá: "Pifti" megalol, az egyikn leglmpvs-ra érettebb figura, mindig brájent juttatja eszembe - hozzátok elém jóbertet

gyika 50 2010.05.30. 18:42:54

@kenesur: te biztos komcsi vagy.Én a farkasházinakegy fillért sem adnék, viszont a heti hetesbeli szinvonaltalan fröcsögseiért simán karóba húznám.

süti beállítások módosítása