Skip to content


       Szűrés lista

Betyárkocsmát ide a radikálisoknak!

Torockai László, a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom tiszteletbeli elnöke kitalált valami újat:


"A Magyarország legfrekventáltabb helyén, Budapest szívében található Klub64 hazánk első állandóan és egész évben működő nemzeti szórakozóhelye. Az ötszáz férőhelyes, rendkívül igényesen berendezett klub a baráti beszélgetésekre is alkalmas labirintus-szerű helyszíne három bárpulttal rendelkezik, amelyből az egyik a 100 % magyar pult nevet viseli, itt ugyanis kizárólag magyar italok kaphatók.

A színpadon hétről hétre élő fellépések láthatók, s miközben az egyik tánctérnél lemezlovas keveri a talpalávalót, a másik teremben időnként karaoke zajlik. A klub-jelleget erősíti, hogy délutánonként előadások, beszélgetések és rádióműsorok élő és nyilvános felvétele folyik. A Klub64 szinte minden részében nagy képernyős tévékészülékek találhatóak, amelyeken folyamatosan különböző sportközvetítéseket nézhetünk, közösen szurkolhatunk, időnként neves szakkommentátorok részvételével. A személyzet nemzeti érzelmű, a berendezés magyaros, betyáros. A lemezlovas csak magyar zenéket játszik.
Ha felcsendül a nyitódal - Rózsa Sándor nótája, a RomEr által feldolgozott Esik eső - már mindenki tudhatja, hogy kezdődik a buli.

Péntekenként a nemzeti rock szerelmeseinek kedvez, míg szombaton a magyar könnyűzene más műfajai hallhatók.

Várjuk szeretettel mindazokat a jó szándékú honfitársainkat, akik magyarok között akarnak felhőtlenül szórakozni!"

 

Nemzeti diszkó, betyárkocsma a nagymagyaroknak, eszméletlen ötlet! A vicces kis videójára emlékszünk még a csapatnak?

Így néz ki a klub:

 

 

Torockai így nyilatkozott a helyről a kurucoknak:

"Itt egymást érik a szórakozóhelyek, de eddig csak a liberalizmust, nemzetköziséget és a devianciát terjesztették. Mostantól nemzeti szórakozóhely működik itt."

Szavai máris elnyerik értelmüket, ha rápillantunk a térképre:

 

Az Alterego a budapesti melegek egyik kedvenc szórakozóhelye, tele van kikent transzvesztita előadóval + ugye még a vendégkör.

Vajon hány balhé, verekedés lesz?

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr82050647

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Irtaná a Jobbik szakpolitikusait Toroczkai 2010.08.13. 16:09:02

A Hatvannégy Vármegye vezére tűzzel-vassal irtaná a Jobbik szakpolitikusait. Toroczkai László árulásnak tartja Pősze Lajos nyilatkozatát, aki arról beszélt: a Magyar Gárda felett eljárt az idő, a mozgalom már csak felesleges önmutogatás.

Trackback: Toroczkai László melegbárt bérel 2010.06.03. 10:28:20

Toroczkai László az egykori Bamboo, Revans illetve egy hete még a GLAM névre hallgató melegbárt bérelte ki, klub64 nevű kuruc klubjának (a név választás nem véletlen, az üzmeletető egyben a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom tiszteletbeli elnöke is ...

Trackback: Klub64 és Glam Budapest: Melegbárból nemzeti szórakozóhely 2010.06.03. 07:01:05

  Nagy örömmel olvastuk a Kuruc szívmelengető PR-interjúját Toroczkai Lászlóval Budapest új, nemzeti szórakozóhelyéről a Klub64-ről. Az interjú önmagában is jelentős élvezeti értékkel bír (a Hogyan tudják megakadályozni, hogy más nemzet...

Trackback: Érdekes szomszédság 2010.06.02. 16:08:47

Amikor az először olvastam az alábbi hírt, azt hittem, a Hírcsárdán járok, csak a design változott meg, de nem, ez nem fake: A Club Alterego, a budapesti meleg közösség egyik legfelkapottabb helye, radikális szomszédot kap. Az egyik legnépszerűbb mele...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.06.02. 14:06:42

Szerintem nem lesz balhé, a nemzeti együttműködés jegyében együtt fognak múlatni.)

Énbagoly 2010.06.02. 14:08:05

Atyám! Akkor az itt berúgóknak nemzeti érzelmű lesz még a hányása is?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.02. 14:11:30

Engem feszélyezne "mulatozás" közben, hogy ilyen szigorú arcok figyelnek :)

f.m.j. 2010.06.02. 14:11:49

@Énbagoly: inkább nemzeti színű :)

amúgy meg, én biztos nem érezném jól magam, midőn körbenéznék, és a képek hangulatából Mórics: Barbárok c. novellája jutna az eszembe...

Stoney Hill Billy 2010.06.02. 14:12:19

Se jager, se jack daniels, se coca cola, se heineken, se hohes C, megy oda a tököm!

f.m.j. 2010.06.02. 14:12:23

@laspalmas: majd' egyre gondoltunk... :)

Énbagoly 2010.06.02. 14:13:36

@f.m.j.: igaz, ez még kivitelezhető is. :)

@laspalmas: ugyan, a betyárok híresen szerettek inni. Úgyhogy illenek oda azok a képek. :)

Énbagoly 2010.06.02. 14:16:18

@laspalmas: igyák, ha szeretik a magyar kólát. :)

kranführer 2010.06.02. 14:16:37

Az Alteregósokat meg elverjük mint buzi a f@szát...:-)))

Dr Minimum 2010.06.02. 14:21:43

@Stoney Hill Billy: A három pultból az egyik lesz ilyen. De manapság már azt is meg kell becsülni, ha az információk felét képes feldolgozni a kedves olvasó :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 14:22:44

Hú, rám már a Dürerben is rendesen a frászt hozzák a falról lebámuló alakok, bizonyos véralkoholszint felett.

De nem rossz. Emberünk este jól belakik a lehelpiaci rovásírásos boltból szerzett csabai kalbászból, elmegy mulatni a betyárkocsmába, ahol rátölt némi unikumot, békési szilvát, magyar nótára, ja nem, nemzeti rockra vígadva. Aztán hajnalban a magyartaxi hazafuvarozza. Kihagytam valamit? Frankón lefedi az életet.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.06.02. 14:23:07

Az ír, belga, angol, szlovák, cseh, stb. helyek mellett miért is ne? :)

jozicsenko 2010.06.02. 14:23:12

mermostmiért...

lehetett volna Club69 is...

(bár ez alapján a pár kép alapján elég korrektnek néz ki a hely)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 14:24:16

halkan kérdezem meg: ebben mi a vastagbőr? a lebuj helye, vagy a felszolgálandó italok? nem értem...

f.m.j. 2010.06.02. 14:24:47

Gazdag mondakör szól róla, de életének tényeiről keveset lehet tudni. A Borovszky-féle sorozatban megjelent Szabolcs vármegyei kötet ismerteti Geszti Jóska perét. A perben nevezetes esemény volt, amikor egy 1847-es szembesítésen Geszti rablótársa Zsíros Pista szemébe mont viselt tetteit, minek hatására "az oroszlán erejü Gesztely József mielőtt észrevette volna a nemes bíróság, lecsavarítva kezéről a vasat, úgy ütötte arczul czinkostársát, hogy lebukott előtte".

Kicsit utána néztem ennek a kis betyár-romantikának... ne legyenek kétségeink, hogy mind köztörvényes gyilkos vadember volt (kövezzetek meg érte...) Jó, lehet, hogy a képek között van juhász, meg kanász is, de jó...
Most komolyan ez fejezi ki a legjobban az identitásunkat? Nekem az angoloknál se jön be ez a robinhúd mizéria, kinőttem belőle 10 évesen, pedig 100x olvastam a Mándy könyvet :)
ez olyan lejárató, még ha volt is ilyen, erre nem vagyok büszke, ne csodálkozzunk, ha egyesek bőszárúgatyáznak, meg fütyülős barackoznak.... mi adjuk az alapot hozzá

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.02. 14:25:11

jó kezdeményezés, csak általában az ilyen helyek megkérik a pia árát, igaz, elég igényesnek tűnik...
viszont engem frusztrálna a sok kopasz :(
ha pénteken nemzeti rock, szombaton könnyűzene, akkor hétköznap?
ja és mi számít magyar italnak? mert pl. a soproni már osztrák kézen van, de pl. a löwenbraunt nálunk is gyártják:/

f.m.j. 2010.06.02. 14:25:32

@Seduxen: szerintem a provokálás (mellette a buzibár :))

Kicsit Karcos 2010.06.02. 14:26:37

"Ott benn ülnek a legények a kocsmában,
Asztal körül, lámpa alatt, tizenhárman"

schnee 2010.06.02. 14:28:03

SZVSZ kuyrva jó ötlet ez a hely. Meglátjuk bejön-e nekik :)

Jobbágy 2010.06.02. 14:30:06

Nem értem ezt a posztot, valahogy itt a fityisz kormányra kerülésével lanyhulnak a dógok... Egyébként meg a lényeg, hogy a sör olccsó legyen és hideg, és a felest is jóárasítsák, meghát most jut eszembe: normális bort normális áron, nem az a sajtzabálós faszaság, ha ez megvan, a többit leszarom. Monnyuk tuti elnézek. Boksz meg egyébként is mindig van.

Kicsit Karcos 2010.06.02. 14:30:39

@f.m.j.: a betyárromantika egyik pillére az, hogy amikor amnesztiát kaptak '48-ban, akkor ezek a (valóban köztörvényes, gyilkos vad-) emberek halált megvető bátorsággal és eredményesen harcoltak a magyar szabadságért.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 14:31:31

@f.m.j.: bizonyára ez volt a fő motívum a helyválasztásnál. mert nem ám a fél BRFK ott fog lebzselni, és kamerázni, hátha történik valami balhé :))))

megjegyzem a fényképek alapján szép, igényes a hely. nagy kérdés: vizezik -e majd a HP-t? :))))

cotti 2010.06.02. 14:32:23

Szerintem jó ötlet. :)

Én kben bírom Toroczkait, nem az az eszetlen fajta, akinek be van állítva. 'Szórakoztatóipari vonalon' is ügyes, a Magyar Szigetet pl. nagyon jól kitalálta és megcsinálta.

f.m.j. 2010.06.02. 14:33:00

@Kicsit Karcos: ahha... :) ez egy kicsit jobb színben tünteti fel elöttem a dolgot, de aztán hátul még motoszkál a fejemben, hogy mire mentek vele? Nincs magyar szabadság, oszt csókolom :)

Nzoltan 2010.06.02. 14:35:51

Itt kapható lesz Márka Cola is? :P

Dr Minimum 2010.06.02. 14:36:16

@f.m.j.: Látom te is levetted a lényeget... XDDDDD

eszkep 2010.06.02. 14:36:22

@Stoney Hill Billy: No igen Whisky nincs, de hányféle pálinkából lehet választani...
Egyébként teljesen jó ötletnek tartom!

Victor 2010.06.02. 14:36:41

@purga: nem annyira rémisztőek, mint a képek a falon :D

eszkep 2010.06.02. 14:39:08

@Stoney Hill Billy: Viszont a HÁROMBÓL csak az egyik bárpult 100% magayr, a másik kettőnél biztosn van Whisky is.

spájdernecc 2010.06.02. 14:39:56

Nincs ezzel semmi baj
ivoda, ivoda

magyar ellenállás 2010.06.02. 14:40:09

Jó lehet.
Alkalmas spiclik szűrésére is.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 14:41:39

Remélem sikerül bevásárolniuk valami igazi jó pálinkából, mert úgy hajtom azt már jó ideje, mint a jó disznósajtot. Ergo sikertelenül.

Zuzu Petals 2010.06.02. 14:42:14

@neccharisnyás útonálló: ZWACK Unicumot? Inkább megissza a szlovák Zlatý Bažant-ot. igazából az lenne a menő, ha egy betyár mászkálna fel-alá és odacsapna annak, aki nem magyar piát vesz.

"Péntekenként a nemzeti rock szerelmeseinek kedvez, míg szombaton a magyar könnyűzene más műfajai hallhatók." Nahh, ezt meg inkább nem is kommentálom... Tuti buli!
Különben meg Toroczkai úrnak eddig ez miért nem jutott eszébe? Miért nem nyitott egy ilyen helyet kicsit kintebb korábban? Vagy kisebbet, ahhoz sem kell ennyi pénz... Ej, ej...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.06.02. 14:43:54

A Jókai utca sarkán állnak majd a fészkontrollos meg a dresszkódos rendőrök és kinek-kinek megmondják majd,hogy merre kell fordulnia.. "Te jobbra,te balra mész.." :-D

Az egyik helyen farba rúgnak ,
a másik helyen meg farba d*gnak.. :-D

Az izgalmasabb lenne,ha mindenkinek egy irányba lehetne csak elhagyni a környéket,így nem az..

Viccen kívül..jó kis hely lesz az,ha nem nyúlnak nagyon mellé.Sajnos a nosztalgiamuzsikán kívül nem nagyon van olyan magyar cucc,amire hallás- és jó ízlés károsodás nélkül lehetne táncolni..

+Mondjuk fehér kárpitot sehova sem tennék magyarországi szórakozóhelyen..

f.m.j. 2010.06.02. 14:45:33

@Dr Minimum: a lényeg nem látása nálam egy önkifejezési eszköz :)
vagy annak látása...
persze... nem szabad ezt olyan komolyan venni :) semmit, és minden mindennel összefügg, ill. épp ellenkezőleg...
és közben mindenkinek kell egy hely, ahol jól érzi magát...

Kicsit Karcos 2010.06.02. 14:50:13

"Annak idején sokat háborogtam azon, hogy miközben az angol kocsmák előtt brit zászlót, az ír pubok előtt ír zászlót, Délvidéken pedig a szerb zenét játszó szórakozóhelyek bejáratánál szerb zászlót lengetett a szél, aközben elképzelhetetlennek tűnt, hogy egy magyar szórakozóhely kitűzze a nemzeti lobogónkat. Nos, az első, amit észrevesz a látogató a Klub64-nél, hogy az utcafronton nemzeti zászlók lobognak."

Nos, igen. Külföldiában én sem a McDonaldsba szoktam járni, hanem ahol a helyi ízeket kapom. Nem lennék meglepve, ha egy-egy nyári éjszakán több turista fordulna meg itt, mint magyar. Buzibár Friscóban meg Londonban is van elég, de betyárokat csak itt láthat a nagyérdemű.

Biztos vagyok benne, hogy ez a vállalkozása is sikeres lesz Toroczkainak.

Jobbágy 2010.06.02. 14:51:44

Egyébként meg hatalmas reklám nekik!!!!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.06.02. 14:53:07

Ingyen reklám megvolt, balhé lehetőségére a figyelemfelhívás, megvolt.

Jó post lett, gratulálok!:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 14:55:47

@Zuzu Petals: Tényleg. Basszus! Magyar nótát nem lehet a Ck miatt, unikumot nem lehet a ZSk miatt. Öregapám meg forog a sírjában, mint a pörgettyű. Á, nem tudnak ezek élni.
Bár szerintem Ruzsasándor is rágcsálná a bajszát rendesen, ha holtából feltámadva Pesten teremne, és benyitna a csehóba.
De biztos sikeres lesz. Inni eljárni sokan szeretnek, és a rovásírásos cuccokra is van kereslet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.02. 15:01:13

öööö ... és ha nem fizetnek védelmi pénzt, és bekúrja a maffia a molotovot?

Marcellusca 2010.06.02. 15:01:15

@Nzoltan: Nem. :)
Csak Szőke Kóla. :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.02. 15:01:46

@Stoney Hill Billy:

Zsindelyes biztos van .... (az ugye magyar?)

Kicsit Karcos 2010.06.02. 15:02:32

@Jack/rendetteremt/:

"...nem nagyon van olyan magyar cucc,amire hallás- és jó ízlés károsodás nélkül lehetne táncolni"

Akit a Blues Company egy ilyen helyen nem tud megtáncoltatni, az vagy süket, vagy lábatlan:-)

www.youtube.com/watch?v=F5vCaIZuMjM

Persze nem ők az egyetlenek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.02. 15:03:55

@Seduxen:

Ingyen reklám:-)
1 hétig féláron ihatunk ott ...:-)

Marcellusca 2010.06.02. 15:03:57

@Zuzu Petals: Jajjjmááán!
Ne a mostani tuc-tuc meg tingli-tangli zenére gondújjá!
Stílszerűen: "Petróleum lámpa" lesz. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 15:06:34

@zero: az anyátok mindenit :))) nehogy irigy legyek :))))

Marcellusca 2010.06.02. 15:07:23

@Jack/rendetteremt/:
"+Mondjuk fehér kárpitot sehova sem tennék magyarországi szórakozóhelyen.." - Mi azzal a porbléma? :)
Fehér megvan, pirosnak ott a h.nyás (mer' ugyi abban mindig van répa :D), már csak valami ződ löttyöt köll még tanányi, amit rá lehet önteni. :D

yxpwrmvjatq&@#§ 2010.06.02. 15:08:38

@Jack/rendetteremt/: "+Mondjuk fehér kárpitot sehova sem tennék magyarországi szórakozóhelyen.."

Régóta működik ilyen. Úgy hívják, hogy Bed Beach.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.02. 15:08:54

@Marcellusca: absinth:)

@Kicsit Karcos: nanana, ők meg csúnyán beszélnek és az nem fér bele az erkölcsös ideológiába:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 15:09:47

@Marcellusca: te városi suttyó, te! a répa az MIÓTA PIROS?? :))))) mert az tény, hogy MINDEN hányás kötelező eleme a répa, de piros max attól lesz, ha VÖRÖSbortól hánysz :)))

Példának okádék a takony is lehet zöld:) odakened a turhát, odahánysz, és minden kerek :)))))))

Zuzu Petals 2010.06.02. 15:18:40

@neccharisnyás útonálló: Minden az ártól függ majd. A kárpátiás/eddás/ossiános etc. arcok eddig is elvoltak a Wigwamban meg a Rocktogonban (az egyik a halál hímtagján van, a másik meg alapból egy hányás), bár a hely mitt majd lehet átszoknak pénteken - előtte lehet olcsón inni a Bakegérben, tehát péntek még OK. De szombaton a hely várhatóan = minden békatos pesti kaka hely minusz Dr. Alban, Ace of Base meg a hasonlók, amik már a kutyának se hiányozának...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 15:22:52

@Zuzu Petals: Hú, várom, egy idő után megjelennek-e majd a kétbites csitrik, akik sportként űzik majd a betyárkufircot.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.06.02. 15:23:36

@Kicsit Karcos: Megvizslattam,egész jó.. :-)
@f.m.j.: ez már pohártörői magasságokba emelkedik.. :-D

Johnny336 2010.06.02. 15:24:41

Kíváncsi vagyok mennyire lesznek gyakori vendégek arra razziázó rendőrök. Gondolom erősen fogják figyelni a helyet, tehát a közbiztonság jelentősen javulni fog a környéken :D

Kicsit Karcos 2010.06.02. 15:25:25

@f.m.j.: van benne spiritusz:)

@purga: mi az, hogy, nagyon is! Kevés más nép tud olyan ízesen káromkodni, mint a magyar. Német barátomnak alig tudtam fordítani magyar káromkodásokat, kénytelen volt hát maga, magyarul alkotni ilyet: fasztej:D ...de hát ez is csak egy szó. Nem véletlen, hogy nem Szent László, hanem Sobri Jóska figyel a kocsmában, ld. az interjút is.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.02. 15:28:35

@Kicsit Karcos: hmm... végül is jogos, de akkor körözött bűnözőket is kiszolgálnak majd? :) hisz az is betyáros dolog, vagy hogy is van ez?

Kicsit Karcos 2010.06.02. 15:31:40

@purga: miért ne szolgálnák ki? A körözött bűnöző pénze is ugyanolyan szagú, mint bárki másé, a kocsmárosnak nem az országban kell rendet tartania, hanem a kocsmában.

Tibor54 2010.06.02. 15:32:26

@laspalmas: azt a magaslabdat kihagyni, hogy a Klub64 pár hónapja még melegbár volt GLAM BUDAPEST néven. A képek alapján a tapéta is maradt, a hosszúkás képeken meleg celebritások voltak betyárok helyett. Képeket mindenki talál a neten róla.
Bizonyíték: www.partyphoto.hu/helyszin/glam-budapest

Marcellusca 2010.06.02. 15:37:19

@Seduxen: Nu, akkó mögvan a mögódás. :)))
F@sza, dombon a tanya. :DDDD

Kicsit Karcos 2010.06.02. 15:37:37

@Tibor54: akkor két legyet ütött egy csapásra Toroczkai, akárcsak a Hunnia KSK a Goldbergerrel.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.06.02. 15:39:19

@Tibor54: Ez szó szerint MELEG! :-D
Hogy is szokták mondani?Ne menj UV lámpával a kezedben a wc-re.. :-D

greybull 2010.06.02. 15:43:42

Nekem nincs "cowboy" nosztalgiám a magyar betyárok iránt (pedig lehetne, mert egyik egyenesági ősöm maga is betyár volt, Rúzsa Sándor kollégája, sőt tán komája is, bizony!), - bizony ezek a mi betyárjaink a legközönségesebb rabló, tolvaj, gyilkosok voltak kivétel nélkül. Többre tartom Ráday Gedeont, nem is tudom miért nincs szobra sehol (tudtommal).

Manatwork (törölt) 2010.06.02. 15:45:37

@Kicsit Karcos: Ezek is tudnának jó bulit csinálni ott. Láttam már őket Blues Company előtt. Nagyon tuti volt. Magyarok, csak magyarul játszanak és még olcsók is szerintem:
www.youtube.com/watch?v=Q7zQQR3QV4M

Zuzu Petals 2010.06.02. 15:47:39

@neccharisnyás útonálló: Biztos lehetsz benne,h hamarosan megelennek, és qrva nagy lesz a pofájuk. Szerintem ők fognak mad beszólogatni leginkább, ezzel is mutatván a szomorúarcú kárpátiásoknak, laza pokolgépeseknek (akiknek természetesen amatőr rockbandája fellép majd a Sziget -10. napján a Hammer sátorban), hogy ők mekkora arcok - pénteken.
Szombaton pedig majd Fanka Deli koncerten vadásznak a turultetkós lánykák, akiket csak a hajhossz alapján lehet megkülönböztetni a hímektől, de azért lélekben mégis csakcsajok maradnak (bizonyára gyönyörű látványt nyújt majd két összeizzadt fiatal egymásra találása Sobri Jóska képe előtt...)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 15:53:11

@Zuzu Petals: A kárpátiások szomorúarcúak? Azt hittem, ezt a jelzőt már lefoglalták az emok.

Tony Almeida 2010.06.02. 15:55:01

Nekem tetszik az ötlet, végre egy hely, ahol rendes zenét lehet majd hallani. Az a "baj", hogy nem pesti vagyok, úgyhogy ritkán jutok el majd ide, de majd igyexem...
Meg talán a cigányoktól sem kell majd félni, hogy belémkötnek (Eddig 100% cigányok kötöttek csak belém).

Nem értem, miért Vastagbőr ez.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.06.02. 15:58:01

Grinzingibe kell menni, oszt van kolhoz-krémes hagymával, meg koccintós bor :)

2010.06.02. 16:03:48

egyszerűen szánalmas. nemzeti módon szórakozni. aztán majd nemzeti színűt fognak okádni, ha túlisszák magukat? a város lotyóit meg nemzeti módon fogják szopatni a szemközi bokorban? vagy most ezt hogy? vagy csak a deviánsok szórakoznak így? igazmagyarok nem?

arra emlékeztet ez, mint mikor egy south park részben keresztény rockzenekart alapítottak, a folytatást meg gondolom mindenki ismeri...

Dezső bá 2010.06.02. 16:06:34

@Tibor54: Ez volt korábban a bamboo?

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.06.02. 16:07:21

Remélem, hogy a berendezés (poharak, lámpák, bőrgarnitúra, evőeszközök, bézbólütők :-)) egyaránt magyar gyártmányúak. Ha már...

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.06.02. 16:09:00

@anal_intruder: tegye fel a magyar kezét az , aki piros-fehér-zöldet hányt már!

Gondolom, ez kizárólag meggylikőr - tejberotty - spenót hármasával megoldható. Jó étvágyat!

Zuzu Petals 2010.06.02. 16:09:36

@Marcellusca: Na az is lesz tuti. Ha nem hallottam volna eddigi életem során azt is vagy 2000x, meg nem maradhat el a "pappipidám, hopp, happipidám, hopp" Republik sem, de ez inkább karaoketerem gyanús, a ménsztédzs inkább trendibb, bááár manapság minden előadó vagy b*zi vagy cig*ny vagy zsidoid a méjjmagyarok szerint...

nestrotty 2010.06.02. 16:09:41

@anal_intruder: a szemközti bokorban?
Szemközt nincs bokor...

Szép neved van... , jártál az Angyal Bárba?

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.06.02. 16:09:45

Ha a fenti recept szerint fejjel lefelé hányok, akkor az olasz?

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.06.02. 16:14:56

Jäger-kóla helyett Unicum-Traubi? Ehhh.... :PPP

Amúgy miért ne lehetne ilyen hely is? Sztem mókásan hangzik. Bár törzsvendég nem leszek, egyszer lehet megnézem, már csak a hangulat miatt is.

@anal_intruder: Na igen. Legalább lesz összehasonlítási alap. Megnézhetjük, hogy mulat a mélymagyar. :D
(tippem szerint ugyanolyan "deviánsan")

2010.06.02. 16:15:25

@nestrotty: ha csak a bokor jött le a dologból akkor mindegy ;)

Zuzu Petals 2010.06.02. 16:16:40

@neccharisnyás útonálló: nem, nem az emok igazából nagyon szomorúak, a kárpátiapólósoknak pedig valami különös dolog folytán rendszerint olyan a tekintetük, mit egy gazdára váró tamagocsiállatnak fészbukon, ami csak durvább lesz minden deci vébéká elfogyasztása után (megfelel mennyiségű ital elfogyasztása után pedigle fura násztáncba kezdenek kedvenc nótáukat hallván - előreterpesz rogyasztással, és éneklés a csillárnak léggitárkísérettel)

Zuzu Petals 2010.06.02. 16:17:21

elküldöde blogmotor?

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:18:55

@Seduxen:

"vizezik -e majd a HP-t? :)))) "

Nem tudom. De ki akarna ott nyomtatni? :-)

@zero:

Látszott is rajtad. Mondjuk első blikkre azt gondoltam volna az állapotodból kiindulva, hogy teljesen ingyen iszol...:-)

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:20:30

@maholnap:

Nem, ahhoz 90 fokban kell balról jobbra hányni...

2010.06.02. 16:23:09

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): igen, erre céloztam. de azt is megnézhetjük, hogy ezek az emberek akik állandóan a multik kizsákmányolásáról papolnak, meg a néphülyítésről, meg a liberális mocsokról azok ha a saját üzletükről van szó mennyiért adnak majd egy korsó csapolt-vizezett sört... azt is megkockáztatom, hogy drágábban mint máshol, csak szépen átkötik egy nemzeti szalaggal aztán mindjárt mennyivel jobban esik egy cseh/német/szlovák sör. érted csináljon egy magyaros szórakozóhelyet, pozícionálja magát ennek megfelelően, de hagyjuk már ezt a süket dumát: "Itt egymást érik a szórakozóhelyek, de eddig csak a liberalizmust, nemzetköziséget és a devianciát terjesztették. Mostantól nemzeti szórakozóhely működik itt."

Ha valaki nem Rákóczi indulóra akar táncolni a hanem mondjuk egy David Guettára és nem nemzeti szalaggal átkötött sört szürcsöl, hanem mondjuk egy Coronitát, azt ne nevezzük már erkölcsi fertőnek.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.06.02. 16:23:42

@derelyegrádi szellem: igaz, köszi. Ha 90 fokkal elfordulok fejjel lefelé, és spenót - tej - meggylikőrrel gyúrok előtte, akkor is olasz? És palesztin nemzeti színeket hogyan tudok előállítani?

nestrotty 2010.06.02. 16:24:33

@anal_intruder: Csípem a dumcsid, kis huncut ;)

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:24:38

@Seduxen:

"ebben mi a vastagbőr?"

Az ülőgarnitúra, ha jól látom...:-)

Kicsit Karcos 2010.06.02. 16:25:41

@maholnap: szerintem menj el nyugodtan szombaton, és próbáld ki. Ha szerencséd van, személyesen Szkinhed Bandi fog majd segíteni neked 90 fokkal fejjel lefelé elfordulni. Ne felejts majd megírni az élményeidet a Piroslapon!

2010.06.02. 16:27:59

@nestrotty: a nevem ellenére semmilyen devianciám sincs, szóval ha már csatoltad a felcsatolhatót, akkor teheted is vissza a szekrénybe ;)

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:28:07

@anal_intruder:

Alapvetően igazd is lehet. Egy ponton viszotn vitatkoznom kell. A coronita nevő mexikói buzisör ivása bizony nagyon súlyosan kifogásolandó...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 16:31:17

@derelyegrádi szellem: látom tréfarépa volt a reggeli :)))) Marcel-barátunk sztereotípiáját erősítendő most már lehet egy kiadós hányást előállítani, a répa már adott :)))

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:32:13

@maholnap:

tej-curacao (gyk.:fehér-kék) + fehérfoszfor. Legalábbis Gázában így szokták.

Kicsit Karcos 2010.06.02. 16:32:19

@derelyegrádi szellem: akkor lesz a nyitóbuli, meg ha jól sejtem, aznap nem is fog dolgozni a kolléga;)

plephyl 2010.06.02. 16:37:17

csak szólok, hogy ez a post véletlenül a VASTAGBŐR nevű blogra került!!!
szerintem ahhoz kell vastagbőr, hogy ezt valaki a vbőrre kitegye....

Kicsit Karcos 2010.06.02. 16:38:25

@anal_intruder: akkor igyál whiskeyt... én maradok a whiskynél. Na nem gyakran iszom, ezért annyira nem is érdekel, hogy 200 vagy 1000 forint a feles, mint téged, aki hányni jársz a kocsmába...

füligjimmy77 2010.06.02. 16:38:39

Van azért lóvé ebben a magyarságbizniszben.

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:38:43

@anal_intruder:

Az ára majd mindegy. De hogy lehet egy kukoricából készített valamit SÖR gyanánt fogyasztani? Ezt itt a kérdés...

A fülbevalós "férfin" meg már semmi sem segít, mégha rendes sört inna, az sem.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.06.02. 16:39:46

@anal_intruder: A Moji(r)tó koktél is alap.. (ly-el nem mutatna jól és lenne egyértelmű) :-D

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:42:14

@Kicsit Karcos:

Ja, nem az idegesíti az embert, hogy eddig egy vagyont elivott, hanem az, hogy most egy autó árát kihányta... :-))

@Jack/rendetteremt/:

Valami olyasmi. :-)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.06.02. 16:46:44

A cikk kapcsán én a következőkön gondolkoztam el...

1. Biznisz iz biznisz... a full magyar pult még önmagában nem fedheti le minden átlag vadmagyar ízlését. Az alkoholizmus nagy úr. :-) De a jobbikék úgyis jóba akarnak lenni a ruszkikkal, akkor meg már csak nem tesznek ki Tajga szeszesitalt... :-PPPP

2. Van egyáltalán olyan sörgyárunk, amelyiket még nem vette meg egy multi? (Borsodi?)

3. Amin én a legnagyobbat vigyorogtam: "amelyeken folyamatosan különböző sportközvetítéseket nézhetünk, közösen szurkolhatunk, időnként neves szakkommentátorok részvételével".

Ha itt is érvényesül a magyar preferencia, akkor a foci és F1 rajongókat máris sikerült elriasztani ettől a kricsmitől... :-))) az NB1-es meccsek pedig nem ültetnek tömegeket a TV elé... maradnak a kézilabda- és hokiimádó vadmagyarok, vagy a Puskás Öcsi összest tolják le videón?!... :-)))

Kicsit Karcos 2010.06.02. 16:50:10

@no-night:

"Van egyáltalán olyan sörgyárunk, amelyiket még nem vette meg egy multi?"

Azt nem tudom, de van nyílt forráskódú sör, bárki elkészítheti:

freebeer.org/blog/recipe/

DArchAngel 2010.06.02. 16:53:20

Miért ez a neve?
Amúgy jó biznisz kiszolgálni a nagymagyar vásárlói réteget. Akár a méregdrágán adott ősmagyar, táltos, összeesküvés elméletes könyvekre, akár a Harcos (TM) cuccokra gondolunk.
Kíváncsi vagyok, milyen lesz amúgy a hely. Partifotók hol lesznek? A kuruczinfo.hu -n, vagy a rendorseg.hu -n :P

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 16:53:45

@no-night:

Szerintem jobb lenne Gárdista Niki filmjeit vetíteni, annak nagyobb keletje lenne, mint a Vasas-Videoton "rangadónak"! :-))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 16:55:40

@derelyegrádi szellem: és ott minek "szurkolhatna" a nép eccerű gyermeke? a 28+kalap mérettel megáldott négernek, hogy "Tóójjjad neki!!" :))))))

Kicsit Karcos 2010.06.02. 16:56:30

@DArchAngel:

"Akár a méregdrágán adott ..."

Jó reggelt, a többi könyv és ruha sem olcsóbb. Nem attól lesz magyar valami, hogy óóóócccsóóó, hanem attól, hogy itt készül, esetleg van is rajta valami utalás hazánkra.

"Partifotók hol lesznek? A kuruczinfo.hu -n, vagy a rendorseg.hu -n :P"

:)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.06.02. 16:59:04

@no-night: én részemről sokkal szívesebben nézek női kézilabdát.A csajok legalább összedolgoznak.No meg a látvány sem semmi.. :-D
A focit csak az árukapcsolás miatt erőltetik le mindenki torkán,az F1 közben meg elaludtam (mikor játékban próbáltam ki,akkor is).
@derelyegrádi szellem: film témában ez eléggé övön aluli volt.. :-D

nestrotty 2010.06.02. 16:59:27

@anal_intruder: mi az a deviancia?

Rákóczi induló helyett hallgass inkább igazi klasszikust: TIBI BÁCSI - A LEMEZLOVAS DALA!
www.youtube.com/watch?v=0Eglfu-vg0U
Kapd el a pontos labdát! ;

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 17:00:51

@Jack/rendetteremt/: "film témában ez eléggé övön aluli volt" - és méééég dobálja a magas labdákaaaat :)))))

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 17:05:56

@Seduxen:

Esetleg lehetne rá régi magyar fociközvetítések hangját keverni: Bene kapjaa...:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 17:07:53

@derelyegrádi szellem: esetleg Korda Gyurit felkérni:

"Ééééés, igen! Nem hiszem el, megadja!!! ÓÓÓLIIIINNNN!!" :)))

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.06.02. 17:08:53

@Kicsit Karcos: Ezen a "nyílt forráskódú sör"-ön nagyon jót röhögtem... közben meg eszembe jutott a pesti kültelki kocsmák kedvence, a Mister sör... :-))))

@Jack/rendetteremt/: Na akkor már inkább női vízilabda... ;-))))

@Tibor54: Ez nagyon jó, és nagyon találó. Ha azzal jönnek, hogy milyen pl. egy angol vagy egy ír pub, vagy egy németajkú országra hajazó söröző, akkor nem szabad elfelejteni, hogy ott azért a belső is sajátos. Ide is lehetett volna valami "magyarosch" belsőt tenni, akár népiest, akár urbánust... :-)))

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 17:10:51

@Seduxen:

Na akkor hívjad is a szervezőt, hogy a filmes szeckiót mi majd megoldjuk..:-)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.06.02. 17:20:24

@Seduxen: Korda Gyurit?Aki Sukorót akart a Velencei-tó mellé?Ne viccelj már!Micsoda szentségtörés lenne.. :-)

DArchAngel 2010.06.02. 17:21:41

@Kicsit Karcos: Nekem ár/érték arányban nagyon nem tetszettek, de bevallom, nem merültem el nagyon a dologban, csak egyszer egy fél órát áldoztam arra, hogy különböző on-line shopokon végigrohanjak ebben a témában. Voltak jó dolgok, de nagyon sok eléggé (le)húzós áru volt.

tudi 2010.06.02. 17:22:00

Végülis ha van rá kereslet és igény akkor miért ne.

Max. 2010.06.02. 17:22:53

Ez most tényleg egy post? Nem tudom, ki hogy járt külföldön, de én ahol voltam, ott minden sarkon volt valami hasonló. Vagy pont az a hír, hogy egy ilyen nemzeti öntudattól megszabadított országban is lesz ilyen? Nem értem, komolyan.

Disznó Úr 2010.06.02. 17:28:24

Nem értem mi ezzel a baj. Hány méterre szabad buzibártól nemzeti rock kocsmát nyitni? A gusztustalan (hányás stb.) felvetések is csak biztosan itt merülhetnek fel. Más irányultságú szórakozóhelyeknél nem. Pénzt is csak másoknak szabad keresni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 17:56:06

@anal_intruder:
mondjuk, aki guertát hallgat és a coronitát sörnek nevezi, az elmebajos szerintem :)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.06.02. 18:05:26

Szóval ha hígfos "nemzeti rock"ra vedeli az ember a piát akkor az nem "liberális deviancia"? Öntelt, korlátolt idióta faszkalap az egész szélsőjobb. Egyébként mi a gecit keresnek történelmi hősök egy piálda falán? Maximális disszonancia, baszki.

ddance 2010.06.02. 18:16:09

Ebben mi a Vastagbőr? De mi? Komolyan. Mi a probléma ezzel? Minden más országban teljesen normális az ilyen, nálunk meg ha vki nemzeti szórakozóhelyet nyit, netán kirakja a magyar zászlót a házára, arra már ferde szemmel néznek... A saját hazánkban!

Emberek, nézzetek már picit körül... Ezért nem fogja semmire sem vinni hazánk. Nézzétek meg az USA-t vagy Brazíliát, ott lépten-nyomon nemzeti jelképekbe botlik az ember, ott nem néznek le senkit ezért. Büszkék magukra és többre is vitték, mint mi.

Az nem probléma, hogy pl. a Hell energiaital gyártó 1,3 milliárd forintot kapott most az EU-tól a MO-i üzem támogatására, ezzel pedig 10-15 munkahelyet teremtenek??? (INDEX CÍMLAP VOLT MA!) Szerintem ez az elképesztő és Vastagbőr. Az miért nem került ki, hogy tucatszámra vannak buzibárok, miért csak az a probléma, ha nemzeti szórakozóhely nyílik?

Több bárpult van, csak az egyiknél vannak kizárólag magyar italok - pl pálinka. De nem értem. Ez miért és kinek probléma?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.06.02. 18:17:22

Egyébként, legalább hazaffyak szopassák a lánykáinkat! Ordenáré a sok ribanc fruska akik 20 Fontért, meg egy marék homokért, habos szájjal buknak, az angol-német-olasz "legénybúcsúzó", meg bulizó srácokra. Mert az olyan menőőőő...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.06.02. 18:18:57

@ddance: mert jobbik és fideszfikázással, most nagyon Index címlapra lehet kerülni. Nézd meg a piroslap blogot, kis pajorok sehol nem voltak eddig...most meg...:D

Léopold 2010.06.02. 18:19:07

@Zka: kik azok a tortenelmi hosok nev szerint? nem ismerni oket

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.06.02. 18:21:39

@Léopold: Hááát, a Jobbos Tibi, a Bakonyi Betyár Bandi...

ddance 2010.06.02. 18:23:10

És arra is kíváncsi lennék, hogy miért "nagymagyar" az, aki szereti a magyar zenét, vagy az átlagnál több magyar italt (pálinka) fogyaszt, ezzel pedig a magyar gazdaságot, magyar embereket támogatja... Minden normális országban ez így van, itthon meg már lenácizzák azt, aki egy picit is magyar mer lenni.

És unalmas ezzel jönni, hogy "biznisz meg pénz". Persze, mindenben benne van ez. Tán a Vastagbőr nem biznisz? Akkor miért vannak itt oldalt a reklámok? (Engem nem zavar, szerintem teljesen normális, az viszont beteges, hogy mindent a pénz oldaláról közelítetek meg, hogy a rohadt magyarok ebből a betyárkocsmából is üzletet csinálnak.)

Én spec. NEM EGY budapesti kocsmáról tudok, ami kommunista hangulatot áraszt, komcsi képek és dokumentumok vannak benne. Most melyik a jobb: az, vagy egy magyaros berendezésű, betyáros kocsma? Szerintem az utóbbi.

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 18:27:35

@Zka:

Gondlom a MARXIMmalis iylen gondjaid voltak. :-)

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

van ilyen blog, hogy piros lap? Hűűűűű, már a név is ellenállhatatlanul szellemes, csodálom, hogy nem vettem eddig észre. :-)))

Winston Smith 2010.06.02. 18:29:44

Szerintem jól néz ki a hely, én biztos meglátogatom.

De ha csak Kárpátia szól majd a hangfalakból, akkor tökönszúrom magam egy bugylibicskával.

Disznó Úr 2010.06.02. 18:33:42

@ddance: Teljesen egyetértek. Érdekes figyelni, hogy milyen szűkölést vált ki maga a gondolat is. Hogyhogy nem Che van a falon? Pedig az menő. ja igen: és a stílus....... Elég alacsony státuszú versenyzőkre utal.

Csumpitáz Alfréd 2010.06.02. 18:33:55

Na, beindult a nemzeti biznisz (illetve inkább új szakaszba lépett). Gratulálok. Mindegy, akinek ez kell az fizessen, mulasson, érezze jól magát, de ne hirdessük már ezt tisztábbnak, felsőbbrendűnek, stb. A tipikus magyar azonban ma is inkább elmegy a legközelebbi kocsmába szétüti magát két kommersz keverttel és három sörrel (ezek mindegy milyenek, csak olcsó legyen), aztán tapogatja a csaposcsaj seggét Boney M-re...

Amúgy a magyar zenék között lesz Belga, vagy mondjuk Sickratman is? Vagy a közismerten zsidó magyar könnyűzenészek közül (neveket direkt nem írok) bárki? Mert a magyar őket is szereti...

REPARATUR 2010.06.02. 18:34:40

ez a cikk ultragyenge. az egész copy +paste.
A blog elveszett április 11. óta

Barman's Choice · http://scotchwhiskyblog.wordpress.com 2010.06.02. 18:36:52

ahogy irta valaki,hogy mi volt elötte ez a klub,meg elnézve a fotókat amik elég furák..szerintem ez valami médiahekk lesz..

Barman's Choice · http://scotchwhiskyblog.wordpress.com 2010.06.02. 18:38:40

..azért is gondolom mert a betyáros foton a harmadik maga Toroczkai.
legalábbis nekem úgy tünik:)

bryan 2010.06.02. 18:45:46

Egyébként a hellyel pont szemben ott van a Savannah afrikai étterem és klub:
savannah.mindenkilapja.hu/
Nyárra ugyan zárva lesz, utána sem biztos, hogy kinyit, de ha igen, lesznek ott érdekes találkozások.

bryan 2010.06.02. 18:47:20

@Barman's Choice:
Nem az, ki van téve a klub ajtajára a logo.

2010.06.02. 18:50:18

@Max.: "Vagy pont az a hír, hogy egy ilyen nemzeti öntudattól megszabadított országban is lesz ilyen"

Igen, pont ezért hír. Bizonyos körökben ez a színtiszta nácizmus (magyar zászló, magyar pult) kiveri a biztosítékot. Melóznak az eltaposásáért cirka 65 éve és most mégis kezdhetnek hozzászokni :))

ddance 2010.06.02. 18:50:25

@GoodLord: A Sláger Rádióban játszottak Hungaricát? FankaDelit? Kárpátiát? Százezrek szeretik őket, mégsem nyomták pl a Vivában a Hungarica klippeket, noha vezette a MAHASZ eladási sikerlistáját is nem is olyan régen, Ákost meg az összes előadót megelőzve... Szóval nem tudom milyen alapon kéred számon, hogy vajon fognak-e Sickratmant játszani itt. Nyilván nem, azok után, hogy Sickratman Orbán Viktor meg sok más politikus megggyilkolására buzdított.

gauche caviar 2010.06.02. 18:50:42

@neccharisnyás útonálló: (a csabai kolbász speciel kifejezetten tót produktum, ettől persze még simán egy magyarországi szuperság /lenne egy kevésbé bolond környezetben/. / bár talán ez lehetne a lényeg: hogy nem attól jó valami mert magyar, hanem mert jó, és emelett még magyar is/).

Mondjuk ha már a betyárok a példaképek, akkor mi a fasz bajuk van ezeknek egy Kulcsárral vagy mondjuk egy Humvalddal? Törvényszegés-törvényszegés.
Csak a betyárok ugye kicsiben csinálták, amit - mondjuk - az mszp nagyban.
De akinek ez kell, az had menjen, tök jó lenne ha ez a sok frusztrált arc végre olyan helyre lelne ahol jól érezheti magát.
(de ha egy kurva ikeás poharat meglátok bent, egy kurva kínai flair széket...)

mákostészta 2010.06.02. 18:51:20

A képek alapján nem elég betyáros, de azé megnézzük, ha igaz, mee fáintos az ötlet!
A muzsikát majd meglássuk. A kerekesbendbe nem gondolkodunk, de azé lehet jójisa zene.

gauche caviar 2010.06.02. 18:51:59

@ddance: hogy Sickratman Orbán Viktor meg sok más politikus megggyilkolására buzdított.
pffff ihíjj... mert a Betyársereg, meg Budaházy és többiek azok aztán a békés megbeszélés, konstruktív diskurzus és empatikus mediáció hívei ám...

ddance 2010.06.02. 18:52:21

@GoodLord: Miért problémás egyébként a nemzeti biznisz? Probléma, ha vki magyar italt akar fogyasztani, magyar embereket támogatna? Nem értem.

Remélem az antifasiszta-biznisz, a csegevarás-biznisz, a holokauszt-biznisz, a multi-biznisz meg a kaszinó-biznisz is zavar! Meg úgy minden, amiben üzlet van.

teddyde 2010.06.02. 18:53:12

Tele van a bárpult az imperialista kapitalista zsidó világ nemzetrontó italaival! Nem is értem, hogy miért nem csak MAGYAR italokat árulnak??

ddance 2010.06.02. 18:54:51

@gauche caviar: ""Élve megnyúzni"

A felvétel tanúsága szerint többek között a versben az is szerepelt: "Orbán Viktort élve megnyúzni, Lovas István kibelezni, kiherélni, Kövér Lászlót lámpavasra kötni, Csurka Istvánt jégcsákánnyal ütni, Bencsik Andrást késhegyre szúrni, az összes Magyar Nemzetest fejbe rúgni." Továbbá: "Fajra zsidó ez a megélhetési magyar, egy zsidó zombi, aki zsidó vért akar. Hát ilyenekből áll ez a jobboldal, menjenek a picsába, de azonnal! Üssed, verjed, kúrjad, szúrjad, vágjad, akasszad! Élve ne hagyjad!".

Szegő Tibor, a Budapest Rádió programigazgatója az MTI-nek azt mondta: "Paizs Miklós alkotása egy művészeti alkotás, amelyet mi sem nem vállaltunk fel, sem nem utasítunk el, egyszerűen bemutattuk és a hallgatókra bíztuk, hogy ő milyen véleményt alkot". Közlése szerint Paizs Miklós több alternatív zenekarban fordult már meg..."

Bármilyen formában támogatni kéne ezt a liberális mocskot? Ne vicceljetek már, hogy az a probléma, hogy nem fogják játszani a fent említett Sickratman zenéit. Jobb országokban ezért börtönbe kerül az ilyen.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 18:56:27

miért ne lehetne nemzeti kocsma, betyárkocsma? üzleti vállalkozás, nem más mint a melegbár. én sem értem mi benne a vastagbőrre való, de legalább van hír róla...
...és sejtem, hogy ennek a fenntartásához és a rendezvényszervezéshez nem fognak kérni/kapni állami támogatást a "kárpátiapólósok", szemben a "szivárványzászlósok"kal, mert ez nem egy elnyomott kisebbség kulturális rendezvénye :)

halar 2010.06.02. 18:58:02

hogy mondják ősmagyarul azt, hogy karaoke?

Bergeroth 2010.06.02. 19:06:58

Az hogy a buzibár mellé építették az egyértelmű provokáció. Ebből is látszik, hogy ez a sok, magát fajmagyarnak gondoló tahó, nem ismerik és nem hajlandóak elfogadni az élni és élni hagyni elvét.
Viszont ha megkérdeznék őket, hogy mire fel jött ez az ötlet, akkor persze ők lennének megsértve, hogy őket miért provokálják ilyen kérdésekkel.

@ddance: Feltűnt-e, hogy Paizs Miklós csak tükröt tart a jobboldalnak? Ezek ugyanis színtiszta szélsőjobbos gondolatok, csak a megfelelő "egyenszavakat" kell kicserélni zsidó, komcsi, buzi, drogos, libsi, és egyéb ilyen jelegű szlengekre.
Aki ezen felkapja a vizet, annak csak fáj az igazság, semmi több.

mákostészta 2010.06.02. 19:07:01

@aronman: sehogy. Csak elkezdenek nótázni.

sivatagi n. 2010.06.02. 19:07:42

"betyárkocsma a nagymagyaroknak"

Aha, aki a Marximban eszik egy pizzát, az meg őskommunista.

papnövendég 2010.06.02. 19:10:25

Mindenkinek színvonalas esti szórakozást kívánok ebben a műintézetben.
De azért a parlament se rossz cirkusz helyett!

hoplita 2010.06.02. 19:11:39

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Hogy olvasná mán...hosszú.
Inkább böfög egyet.:)
Egy pár köcsöggel karöltve.

yxpwrmvjatq&@#§ 2010.06.02. 19:13:02

@aronman: japánul mondják;)
A japán–magyar nyelvrokonság elmélete az évszázadok során több nyelvkutató munkájában is felbukkant, támogatói napjainkban is akadnak. Ezen elméletek a japán és a magyar nyelvek közötti rokonságot próbálják meg alátámasztani.
hu.wikipedia.org/wiki/Jap%C3%A1n%E2%80%93magyar_nyelvrokons%C3%A1g

hoplita 2010.06.02. 19:19:18

@Bergeroth:
Ugyan, faszikám...!
Nem tűnik fel, hogy itt igazából senki nem kapja fel a kis nímand zsidógyereken a vizet...?
Ki a faxom az a paizsmiki...?
Valami fajsúlyos, említésre méltó figura lenne?
Ugyan, öcsi, leszarásra sem méltó...veled együtt, kis fröcsögőgép.:D

(meg)törölt dick 2010.06.02. 19:19:56

@Bergeroth: vannak hasonló szélsőjobbos számok, de azok már a kárpátián és rom erőszakon túl vannak, nagyon szűk réteg zenéje
a fideszesek, nemzetesek belekeverése ostobaság, nem művészet

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.06.02. 19:21:13

@Zka: Gondolom a guppinal veszelyesebb allatot nem tartasz otthon. Kaktusz sincs, mert az hegyes, macska, meg kutya se, mert az ragadozo, es te irtozol az eroszaktol. Arrol nem is beszelve, hogy nem gyozned felnottpelenkaval a sok ilyedseget, amikor mondjuk vakkant a kutya, vagy radfuj a cirmos. Nem a te harmatos, finoman cizellalt, csipkevel belelt liberalis lelkednek valo az effajta ordas eroszak! A te nagysagod a lelek nemessegebol es sziv tisztasagabol fakad, amit aranyos fennyel ragyog korbe a te mindenkit magahoz olelo toleranciad ("Öntelt, korlátolt idióta faszkalap az egész szélsőjobb.") Oszinten sajnalom, hogy nem sikerult korabban szuletned, hogy a hatvanas evek amerikajaban lehess tizeneves, mert akkor lett volna alkalmad kuzdeni az egyenlosegert, a bekeert, es meg tobb fuert. (Nem emlitve azt a nagyszeru kovetkezmenyt, hogy mostanra mar reg elhunytal volna valami tudattagito tuladagolasaban.) Amugy megertem a felhaborodasod. Hol van ez a vadmagyar lebuj az Alibi vagy az Alterego visszafogott, kifinomult, klasszikus eleganciajahoz, angol klubbokat megszegyenito, valogatott tagsagukhoz, es a napi kozony mocskabol igazgyongyokkent a felszinre hozott muveszi programokhoz, melyekben evezredes kulturalis kincsek kritalyosodtak ekkovekke!
www.youtube.com/watch?v=Yea7aqb8Vlc&feature=player_embedded

Pistabácsi 2010.06.02. 19:25:03

Én libsi vagyok, de nem látok ebben semmi rosszat. Ha okosan csinálják még jó is lehet. Csak ne a butamagyarkodás legyen benne. Értsd: Ne politikai alapon legyen magyar kocsma, hanem igazi magyar kocsma legyen, ahova a turisták is bejöhetnek igazi magyar italt inni. És annak a hozzászólónak, aki sajnálja, hogy nálunk nincsenek nemzeti színű lobogók a kocsmák előtt, csak annyit, hogy ez pusztán azért van, mert bizonyos csoportok politikai karrierjük érdekében kisajátították (és a szememben meggyalázták) a nemzeti szimbólumainkat, és ezért nálunk nem azt jelenti egy magyar zászló a kocsma előtt, mint akárhol máshol a saját lobogójuk. Na ez az igazi hazaárulás, nem a rossz kormányzás. Jó pálinka meg igenis van. pl: a Bolyhos féle konkrétan finom. Meg a múltkor vettem a pálinkaházban Csallóközi kisüstit. Az is odabasz.

Bergeroth 2010.06.02. 19:30:45

@hoplita:
ihi..ihi, és tényleg azt hitted, hogy odabaszóan vicces lesz majd, amit leírsz? :D ihi..ihi.
Fú de nagyon sötét vagy.

Vlagyimir Iljics Lenon 2010.06.02. 19:32:04

@Disznó Úr:
"Hogyhogy nem Che van a falon? Pedig az menő"
Anno a Portside (Dohány u.) falán: Sztálin és Mao...

Vateraman 2010.06.02. 19:33:53

Bakker, múltkor ittam "magyarok söre"-t, gondoltam kipróbálom a mélymagyar izlést. Olyan volt, mint a Kőbányai, csak 2x annyiért adták.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.06.02. 19:34:41

@Vlagyimir Iljics Lenon: Ja... es az Alcatraz falan? Ott sem Miki eger es Pluto kuty vigyorog. :)

peti papagáj 2010.06.02. 19:35:03

a ház specialitása a betyárkörte pálesz

kuki123 2010.06.02. 19:37:35

hű baszki ide el kell mennem :D

végre egy jó hely

Mindfield 2010.06.02. 19:40:27

Belépés csak őstermelői igazolvánnyal, vagy más egyéb bizonyítékkal, hogy te igazi nagy magyar paraszt vagy!

szélsőmeleg 2010.06.02. 19:46:41

szentkoronaradio.com/jacks-corner/2009_08_24_homoszexualis-kulturfesztival-nevek-es-cimek

A bűnös helyek listája... és egy ismerős cím, a GLAM elődje ugyancsak buzibár volt...
Revans Bar & Lounge
VI. ker., Desewffy utca. 44.
Telefon: 06-20-286-9020

A vicc az egészben az, hogy a nemzeti érzelemmel megáldott hazafiak UGYANAZON a fehér kanapén fognak betyárkodni a csajaikkal, ahol a "deviáns fartúrok" (idézet kuruc.info ról) 3 éven át iszogatták a koktéljaikat egymást simogatva (stb)...

Nem volt pénz új kanapéra, berendezésre?
Nem gyomorforgató dolog úgy kinyitni egy nemzeti érzelmű helyet, hogy hetekkel ezelőtt még minden berendezés a liberális nemzetromboló devianciát szolgálta, most meg betyártanyaként adják ugyanazt egy másik táblával és pár poszterrel?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 19:47:52

@szélsőmeleg:
Te csak azért, hogy még egy nicken elmondhasd a faszságot képes voltál újabb nicket regelni? :))))))))))

gargoyle81 2010.06.02. 19:48:54

A világjáróknak, akik azért érvelnek a betyárkocsma létrejötte mellett, mert külföldön is van ilyen:

Szerintem önmagában az még nem lenne baj, hogy létrejön egy "100% magyar" szórakozóhely, ha valóban olyan lenne, mint az általatok említett külföldi "nemzeti kocsmák". Egy olasz nacionalista kocsmáról ugyanis nem lehet elmondani, hogy egy zsidó vagy egy meleg gyomorgörcsöt kap már a látványtól is. Itt igen. És nem ok nélkül, ott van a kép alatt a bűbáj tulajdonostól idézett mondat: "Itt egymást érik a szórakozóhelyek, de eddig csak a liberalizmust, nemzetköziséget és a devianciát terjesztették".

Megjegyzem, a jobbikos haverjai, sőt talán ő maga is meglátogatta ezeket az undorító fertő helyeket, tehát behódolt a liberalizmust, nemzetköziséget és devianciát terjesztő férgeknek. Mert ha nem, akkor hova járt eddig? Ja, erről inkább ne beszéljünk, inkább nézzük, hogyan kezdődik Toroczkai Úr életrajza:
"Toroczkai László tulajdonképpen majdnem kétszer született. Először 1978. január 5-én éjjel akart megszületni, de az orvosok a szegedi klinikán hosszasan küzdöttek azért, hogy injekciókkal megállítsák a születést, mert veszélyes koraszülésnek minősítették az esetet. Mellesleg mindez a Szent Korona 33 esztendő utáni hazatérésével egy időben történt."

Na ezt hívják demagógiának. Aki pedig ennek a szárnyán betyárruhában lovagolva próbál meggazdagodni a behülyített szélsőjobbos közönségén, szerintem sokkal nagyobb bűnt követ el, mint az általa devianciaterjesztőnek titulált konkurrenciája.

szélsőmeleg 2010.06.02. 19:52:40

@Conv:
Én eddig nem írtam ide se máshova. De már ideje volt...
Faszság? Nézz utána kicsit...
Kb 4-500 partyfotóm van ahol travik ücsörögnek és pózolnak a kanapékon... a színpadon félpucér kisfiuk vonaglanak. És amikor a Klub64 felrakja az első partyfotóit, a média örömmel fogja a képeket pro és kontra leközölni.

szélsőmeleg 2010.06.02. 19:55:00

@Conv:
Tőlem legyen ott a Klub64, de tisztelje már meg Toroczkay a saját leendő vendégkörét, hogy lecseréli a berendezést...

Mapplethorpe 2010.06.02. 19:58:26

@szélsőmeleg:
Szivi! Úgy örülök, hogy itt vagy! Neked is feldugták a korbács nyele után a teleobjektívet?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 20:01:47

@szélsőmeleg:

bazzeg, Te nem vagy kerek :) nem azért faszság, mert nem igaz amit mondasz, hanem az a faszság ahogyan elővezeted.
ez: "Nem gyomorforgató dolog úgy kinyitni egy nemzeti érzelmű helyet, hogy hetekkel ezelőtt még minden berendezés a liberális nemzetromboló devianciát szolgálta, most meg betyártanyaként adják ugyanazt egy másik táblával és pár poszterrel?"

ez egy faszság. áruld már el, hogy mi a fasz köze van a jelenlegi funkciójának ahhoz, hogy előtte mi volt? :)
Gondolom neked már megfordult a fejedben, hogy micsoda gyomorforgató szakma a köszörűsé, hiszen késeket élez, amiket emberölésre is lehet használni, vajon miért nem hánynak a nemzeti radikálisok a cigánybűnözés eme melegágyának számító szakma képviselőitől? :)

Ha elolvastad volna a hozzászólásokat, már hasonlóan szolid elmék ezt az infót megejtették előtted :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 20:03:16

@szélsőmeleg:
megtisztelhetnéd a jelenlévő közönséget azzal, hogy ha már gondolatokat vetsz ide elénk, akkor gondolkodsz is és azt veted elénk, nem csak a baromságot :)

szélsőmeleg 2010.06.02. 20:04:02

@Mapplethorpe:
Nagyon kicsi a hely,nem kellett tele-t használni :)
Pedig, látod ha akkor ismertelek volna és ilyen jó ötleteket adsz akkor...hmmm...

Egyébként vicces, hogy hirtelen zavar a buziság,mert mást sajnos nem fogsz tudni reagálni arra, amit írtam. Dehát köszönd Toroczkainak, mert Édesem nincs az a fertőtlenítőszer, ami eltüntetné azt, ami ott történt az évek alatt :D

papnövendég 2010.06.02. 20:06:05

@szélsőmeleg:
@Mapplethorpe:
Osztán mire? Mapplethorpe képeire 1x2 méteren?
Hogy nem szégyenlitek magatokat, aljanépség.

Vlagyimir Iljics Lenon 2010.06.02. 20:08:08

@Dzsugás Vili:
Ha a Kremlre gondolsz, elvtárs, akkor igen.
Gyakran járok oda kísérteni, a szocialista szellem vasútján...

flippant 2010.06.02. 20:11:53

Mondjuk ide szívesebben mennék be meginni egy sört mint mondjuk egy tiszacsegei cigánykocsmába

szélsőmeleg 2010.06.02. 20:13:01

@Conv:
Ember, az egy buzibár berendezése, amire most ráhuzzák, hogy "rendkívül igényesen berendezett"
Én nem vagyok kerek? Akkor ő egy pénzéhes zs..., aki 3 Ft 20 Fillérből kirakott 5 posztert...Nesze Nektek Betyárkocsma...
Ha Toroczkai kitalálja, hogy a szivárvány a 2011-es divat miután összeszedegette a 2010-es melegfelvonulás eldobált zászlóit, akkor azzal fog feszíteni a Betyársereg?
Elvek...

Mapplethorpe 2010.06.02. 20:13:17

@szélsőmeleg:
Sem hirtelen, sem a buziság nem zavar. Csak az, ahogy leírod. A te buziságod nem belsőleg megélt homoszexualitás, hanem divatgenyóság. Baromságok helyett tisztelettel: www.mapplethorpe.org/

anchor 2010.06.02. 20:15:18

@pedoform: És csibésztallérral fizetsz érte?

Kicsit Karcos 2010.06.02. 20:17:13

Szerintem pár 32 nickűn kívül senkinek nincs komoly baja Toroczkai korcsmájával... nekik is csak azért, mert eddig a buzibárok voltak a trendik a főváros belvárosában, és most kiszorította az egyiket.

Mejegyzem, nekem Sickratmannel sincs különösebb bajom, volt 1-2 jó zenéje (Halál Fetyó, Buzi-e, UFO - utóbbi kettővel a buzikat-bibsiket is kellőképpen kiakasztotta), ölég provokatív, az tény. A Belga első két albumát kimondottan szerettem, és a Belgához nem kevés köze volt Sickratmannek. Sőt a buzibárok sem zavarnak, amíg az én városomban nincs ilyen:-) A budapestieknek nyilván van rá igényük, azért vannak; hát most majd lesz igényük a szegedi Toroczkai korcsmájára is, nem baj az.

Egy dolog szomorít csak el, hogy a biboldóknak már csak a valódi késdobálók színvonalát idéző behányásokra futja; hol vannak ezek például El Topótól?

Remélem, Toroczkai Budapesten is megmutatja, hogy nem véletlen az, amit a HVIM-mel elért; ráadásul a saját erejéből, sőt folyamatos támadások, fenyegetések, zaklatások közepette, nem úgy, mint pl. Gerendai.

Dzsugás Vili 2010.06.02. 20:18:43

@Vlagyimir Iljics Lenon:
Akkor téged láttalak egyik ilyen kísértésemkor. Nem akarsz velem együtt kísérteni? Találkozunk 2010. november 7.-én a Mavzolej Ljenyina bejárata előtt! És bejárjuk Európát, mint a kommunizmus kísértetei! Felolvassuk koreai nyelven a Kommunista Kiáltványt! Rendben?

Öleld meg a pánikmacit és mond el neki mi fáj 2010.06.02. 20:22:56

Ez a cikk egy LOL.
Nagyon durván zuhan ennek a blognak a minősége, és a postok értelmi színvonala.
Asszem egy darabig hanyagolom is az olvasását.

Ez a felhasználó törölte a kedvencek közül a vastagbőrt...

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.06.02. 20:24:51

Semmi velőtrázó fasiztázás,nácizás...ajajajaj már ez a blogketrec se a régi!hát mi leszh igyh az igazhi dhemokratákkhal?

Amúgy valami energia italt nyomhatnának,úgy mint a teszkós,cbas, stb. valami jó kis névvel :) ,amin kiakadhatnának a liberték xD.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.06.02. 20:27:01

@Öleld meg a pánikmacit és mond el neki mi fáj: ne tedd,ez pont arra készült ,hogy zindexblogketrec legyen belőle,be is jött,a jobb cuccok onnan ismerhetők meg ,hogy véletlenül se kerülnek a ketrecbe!:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 20:29:23

@szélsőmeleg:
és nem lehetett egy buzibár igényesen berendezett?
a berendezésnek semmi köze a használók hülyeségéhez.

Tibor54 2010.06.02. 20:30:20

Ne a melegségről alkossatok véleményt. A vicc még ott van, hogy egy volt melegbárból lett a nemzeti szittyabár. Nekem nincs semmi bajom vele, - egyikben se voltam vagy leszek - de vajon a többi nemzeti érzelműnek ez miért ott cseszi a csőrét, hogy ez a melegek bűne már megint?

Vlagyimir Iljics Lenon 2010.06.02. 20:33:53

@Dzsugás Vili: очень хорошо
Meghívom kubai barátaimat is, a Portside de Cuba-ból...

szélsőmeleg 2010.06.02. 20:34:05

@Conv:
de, termeszetesen lehetett az. DE nincs az a buzi aki szívesen lemenne arra helyre, ami előtte Toroczkaié volt és semmit nem változtattak rajta.
Egy példa. Ha felraknak a zsinagógára egy keresztet, az máris katolikus templom lesz szerinted?

táboricsendőr 2010.06.02. 20:35:40

@Tibor54:
A buzi és a nyilas egyaránt a nemzet ellensége! Fogjátok már fel magyarok!

Kicsit Karcos 2010.06.02. 20:37:39

@táboricsendőr: a kőszegi gázkamra volt-e már? makkabi.hu/ujelet/archiv/u980802.html még egy érv a nemzeti rockkocsma ellen:-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 20:41:27

@szélsőmeleg:

ha templomként használják a továbbiakban, igen.
Ha kocsmaként, akkor kocsma. Ha börtönként, akkor börtön, ha kórházként, akkor kórház. még akkor is, ha ugyanaz a szőnyeg, vagy asztal, vagy padsor van benne.
minden hely az, amivé a használói teszik.

anchor 2010.06.02. 20:42:06

@Manatwork: Emmeg a szomszédba vót!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 20:42:43

@Tibor54: még egy két hozzászólásos nick aki ugyanazt a baromságot fújja :)

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.06.02. 20:42:46

@szélsőmeleg: "termeszetesen lehetett az. DE nincs az a buzi aki szívesen lemenne arra helyre, ami előtte Toroczkaié volt és semmit nem változtattak rajta."

Gondolom ez azert van, mert ok befogadok es toleransak, a naczifashisztak meg nem azok.

anyad2 2010.06.02. 20:43:14

@Pistabácsi: Az hogy neked mit jelent a magyar lobogó és hogy szerinted ki mocskolt be kit vagy mit az magánügy, ugyanis ezzel szemben kemény tények állnak.
De az, hogy egy Nagy-Magyarország matricát nem merek kirakni az autómra mert összetörik -itt Magyarországon-, nem hogy elgondolkodtató, de nagyon-nagyon szomorú. Katasztrofális.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 20:44:31

@táboricsendőr: gratulálok neked is a második hozzászólásodhoz :)

ma minden új reg a vastagbőrön nyit? :))))))))

vagy valaki nem un újabb és újabb nickeket gyártani, hogy erősítse a saját hozzászólásait :)

táboricsendőr 2010.06.02. 20:45:43

@Kicsit Karcos:
Én a Kormányzó Úr Őfőméltóságára esküdtem fel. Neki ehhez semmi köze.

táboricsendőr 2010.06.02. 20:56:24

@Conv:
Mert te hány regen vagy bent?
Nekem csak "Harminckét nevem volt". Eddig.
És a többieknek mennyi?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 21:04:58

@nestrotty: NEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gratulálok! Kiérdemelted, hogy a szittyaturul meglátogasson éjszaka, és annyiszor lelje kedvét a hátsó feledben, míg végkimerülésben rogyik a padlóra, mosolyra kunkorodó csőrrel.

anchor 2010.06.02. 21:05:07

Magyar bélbe magyar piát,
Magyar májra magyar halált. (:
Most pediglen megkeresem ama kétszerforralt baracknedűt.

perzsmacska 2010.06.02. 21:06:32

Subbán már leírtam, de még egyszer. Miért olyan nagy szó ez? Van egy csomó westernkocsma Buffalo Billel, most lesz egy betyárkocsma Rózsa Sándorral. Ez legalább eredeti.

szélsőmeleg 2010.06.02. 21:07:11

@Meleardil Eressea Iluvadan:
Tudod itt elvekről van szó. Elvekről, amiknek fontosságát nem a melegek szokták hírdetni.
Nem a melegek dobtak molotov koktélt 2 naczifashiszta helyre pár éve, csak azért mert zárt ajtók mögött az ment ami nekik elméletileg nem tetszett.
De legalább mostmár lesz egy hely nekik is, amire lehet...

Lone Wolf 2010.06.02. 21:12:15

Turbómagyar kocsmát a turbómagyaroknak! Hurrá!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 21:12:54

@gauche caviar: Majd azért fogják a székeket a falhoz csapkodni, mert kínai gagyik, nem pedig azért, mert mérgesek.
Az mondjuk tényleg jó lenne, ha valahol lelazulhatnának a frusztráltabb egyedek. Az ilyet mindig támogatom. Teljes mellbőséggel! 8)

jágör68 2010.06.02. 21:24:27

@anchor:
Erről a jól ismert vicc
- Mi a nacionalizmus?- Magyar s#ggbe magyar lóf@szt!
- És mi a sovinizmus?- Minden s#ggbe magyar lóf@szt!
- És a globalizmus?- Minden lóf@szt magyar s#ggbe!

Daihelyon 2010.06.02. 21:25:48

Index címlapos volt a VB megint vagy mi a szösz?
Bilógiai megfigyelés: a trollok osztódással szaporodnak, a ráta a papucsállatkáénál nagyobb, értelmi színvonal állandó (mert ugye 0 osztva kettővel nulla marad).

Dr Kangörény 2010.06.02. 21:30:05

Én már értem a tutit!
Ha széljobbról érkezik valami, azt fikázni tilos, mert az mindig maga a tökély!

Ellenben, aki ezeket fikázni meri, az deviánsbuzikomcsicigányzsidóamocskoskurvaanyjátüldözikamagyarokathazánkban!!!!!!

Tehát, ha buzik klúrták seggbe egymást a fehér pamlagon egy hete, és mostantól csak templombajáró keresztény ifjak fogják seggrészegen tapogatni a hasonlóan keresztény hölgyeket ugyanazon a pamlagon - akkor az teljesen rendben van.

Szerintem meg ez pontosan a saját közönség arcon köpése. De úgy néz ki a hardcore rajongókban nincs annyi gerinc, hogy elhajtsák a retekbe a főnököt, ha az éppen kibaszik velük.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 21:31:25

@táboricsendőr:
nekem ez az egyetlen van. előtte volt egy másik, aminek a jelszavát elfelejtettem, ezért készült ez.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.02. 21:33:34

Hogyha engem szopol,lesz rádiód: Sokol !!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.02. 21:40:44

Tesó,ne hagyd magad,legyé' liberálfing! Ha már fing vagy! Legyél Jobbikos,ha ember vagy,ha a hazád fontos,ha MAGYAR vagy! Ha anyád fontos,ha a fiad fontos legyél jobbikos,tesó! Pöcs legyél,liberális narkós niggerbuzi ha utálod a hazádat!! Nyald a cigány,zsidó seggét,legyél hulladék csatornapatkány,ezt várja tőled az ertéelklub.Legyél mónikasóbuzi!!!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.02. 21:42:11

Pro: mulasson a magyar, ne csak siránkozzon. Van emilyen bár, amolyan bár, lehet akkor betyár is.

Contra: import piákon nyerészkednek a nagy hazafiak? Cö-cö, ennyire nem találnak itthon elég pálinkát, bort a hazai termelőktől? Tesco gazdaságos kóla nem lesz?

Chuck Taylor (törölt) 2010.06.02. 21:46:57

űű de táááp!! a dizájn itthon. nagyon jól néz ki így elsőőre, asszem benézek

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 21:48:55

Nyitóbulin hírességek is lesznek? Vonát még nem láttam élőben. Lehet, innék vele pertut.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.02. 21:52:02

@neccharisnyás útonálló: Tuti tesó,legfeljebb ő nem inna veled valszeg! De faszatesólehecc tesó!
Rák a mellyedbe.

Daniel Ortega 2010.06.02. 21:53:44

Vajon az italpultban zwack kosher pálinkát lehet kapni? Vagy cigánymeggyet?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 21:56:43

Ajjaj! Most nézem, hogy nincs beugró. Remélem ez nem felhívás keringőre, hogy aranyáron mérjék a piát. :/

Kicsit Karcos 2010.06.02. 21:58:37

@Herr SturmLiberator: @Daniel Ortega:

Igen, egészen biztosan az első dolga volt Toroczkainak valami tel-avivi kóser mészárossal meg italkereskedővel hosszútávú szerződést kötni a tömegesen várható zsidó vendégek érdekében. Nem kell ezt annyira felfújni, teljesen természetes, hogy viszonozza a gesztust, amiért Nagy-Magyarország térképpel a háta mögött interjúztatja Kálmán Olga meg a drágajó Budaházyt és Novák Elődöt nap mint nap, és ezekből idéz másnap Horváth Csaba napirend előtt.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.02. 22:13:44

@neccharisnyás útonálló: Jajaj! éljen május 1. Éljen csermanekjani! Éljen a megbonthatatlan cipőfűző!!!!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.06.02. 22:20:11

miemár?! kozmopolita szórakozóhely a szittyáknak? na nem! ezt nem veszem be, ez biztos valami zsiráf médiahack...
egy echte hazafy tegezt készít, a lányok meg hímzést. minden egyéb a libsi erkölcstelenség mocska...

btw: stem innen ered a projekt (a helyszínre is felhívnáma figyelmet :D )
www.youtube.com/watch?v=40P3Ey_7wKA

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 22:24:58

@Tibor54: apa Te tényleg hülye vagy :) Te nem olvasol csak írsz? bazzeg eddig már sok hozzád hasonló egy hozzászólásos hülye megemlítette ezt, el is lett nekik magyarázva, hogy tudja mindenki, és senkit nem zavar :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 22:26:16

@.Pierre Bezuhov.:

bezu tőled többet vártam volna, mint, hogy 65.-nek bedobod a már 64-szer lereagált témát :)

(dehogy vártam egyébként )

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.02. 22:33:28

@nestrotty: Akkor kezdem is kitalálni. Reggelre meglesz. Te meg légy oly jó, fogd már meg azt a turult, ha meglátogat. Kalitkában elküldjük tótéknak a pozsonyi diétára, mert NEM akarja elhinni a beste, hogy létezik.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.02. 22:42:03

Miért nem visítanak a zsidók Sztalin és Lenin népirtásai miatt?? Valami szerződés köt benneteket?
Éljen a népirtó szovjetek barátsága,éljen a párt! Éljenek a szibériai haláltáborok,virágozzék a sokmillió áldozat sírján a dávidcsillagfürt!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.06.02. 22:42:42

@Conv: nézd, én és sztem még sokan mások őszintén sajnáljuk, hogy a "tiszta erőnk" összvisz pár hétig tudott hiteles maradni, és után a liberalizmus utjára lépett :)) csak ennek adtunk hangott

...mára már oda jutottunk, hogy a mélyek dizsibe járnak, és aki még nem pornózott életébe, az nem is tekintenhető valódi hazfynak ;-))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 22:48:09

@.Pierre Bezuhov.:
Bazzeg Ti nem tudom honnan vettétek, hogy a hvim-esek vagy torockai, vagy a kárpátiapólósok nem isznak, nem buliznak, nem csajoznak, mert ilyet senki nem mondott. :)

Persze tudom, hiszen libbantak vagytok, így felesleges érdemi szellemi tevékenységet elvárni tőletek :)

Mára már oda jutottunk, hogy a nyomokban létező liberális handabandázók besértődve azon, hogy a kuytának sem kellenek, minden kutyaszarba belekötnek és már egymás szopkodása sem olyan élvezetes nekik, mint egy szörnyülködés azon, hogy valaki virslit rak egy péniszpumpába :)

Kicsit Karcos 2010.06.02. 22:51:35

@Conv: nekem az a kedvencem, amikor a felvidéki magyarokért aggódnak.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.06.02. 22:53:32

@Cuppanj a végére!:
hahó nemzettárs! valósznínűleg rossz parancsot tetszett kapni a HQ-től. ebbe a posztba a Jobbik liberális hadteste kommentel a radikálisok iránti tolerancia védelmében :)
...az antiizráel-hadtest az pár bloggal odébb vívja csatáját...

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.02. 22:54:34

@Conv: Jól beszél kend,én ippeg csajozom és bulizok! Hajrá liberálfasszopók és megélhetésiholokauszt benyalók! Nemsoká' világnépharag és eltiprás jövé,mint Sztálin és Lenin apátok idejében,mentek szibériába befagyasztni bankszámlátik eljöve meglássék emeznek jövetele!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 22:55:05

@Kicsit Karcos:

én csak azt bánom, hogy eddig szartak rájuk :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.06.02. 23:03:59

@Conv: én azért remélem, hogy a MAGYAR kkv-k támogatása érdekében te igazi magyar parasztkolbászt raksz a péniszpumpába, nem holmi virslit :-)

ugye nem a virsli-gyártó-multik szekerét tolod? ugye? :(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.02. 23:40:24

@.Pierre Bezuhov.:

Én most éppen knédlit raktam a fejembe francia sajttal és valódi pármai sonkával. :) Német sört ittam rá :)
Nem ragaszkodok a magyar ételekhez, miként az ősmagyarkodáshoz és a keresztény valláshoz sincs közöm.

A virsli meg nem gyártmány, hanem húsipari melléktermék :)

Spiritmonger 2010.06.03. 00:36:09

@Bergeroth: nagyot mondtál, öblíthetsz

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.03. 01:32:35

A magyar vizslát mikor tiltják be?
A fasz kivan hogy a buziknak / cigóknak / liberálisoknak mindent, aki meg érez még magában nemzeti öntudatot, azt meg kapásból lenácizzák, rasszistázzák.

Mondom mindezt úgy, hogy sem nagy Magayarországot, sem semmi ilyesmit nem szeretnék, csak normálisan élni + hogy a társadalmi együttélés szabályait betartsák a "mások" is.

Mondjuk ezzel együtt a hungaristákkal sem tudok azonosulni, mert az meg már sok a jóból.

reKorrekt 2010.06.03. 08:02:40

Úr Isten, mennyi beteg ember van itt.
Mellesleg aki nem akar kávéra költeni az nyugodtan menjen át a nol-ra és olvassa el egy nemzeti összetartozással kapcsolatos cikk kommentjeit. Annyi nemzetárulót mint ott, ritkán látni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 08:09:13

Miből telik a sorsüldözött toroczkainak havi 1-1,5 milla bérleti díjat fizetni? Miből fizette ki a tízmilliós bérleti jogot?

Max. 2010.06.03. 08:16:17

@reKorrekt: a komment.hu-t is érdemes (?) olvasni, ami komcsi létezik, azt ott mind megtalálod.

egigerogat 2010.06.03. 08:36:49

Végre egy örömteli fejlemény! A szívem szakadt már akkor is, amikor a rovásírásos pólós színmagyaroknak két Gyurcsány, takarodj! között a Mekibe kellett menniük, mert a közelben még nemzeti húspogácsázó sem volt. De most már nem csak betyárszendvicset ehetnek szittya társaságban, hanem Sobri vigyázza a csűrdöngölősüket is.
Ez a 100 % magyar pult meg külön Rózsa Sándor-díjas ötlet. Ilyet én is csinálok: 1 m-es pult a magyar kisüstinek és turulsörnek, mellette pedig egy 10 m-es söntésasztal, ha valamelyik betyár mégsem tudna elszakadni a Jim Beam-től, Bacarditól vagy Martinitől...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.06.03. 09:31:55

Klassz ötlet! Ha lehetnek melegbárok, akkor ilyen is. Virágozzék minden virág!

DArchAngel 2010.06.03. 09:34:48

@DArchAngel: rohadt lassan, de leesett, miért ez a neve. Most picit szégyenlem magam...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.03. 09:42:56

@Öleld meg a pánikmacit és mond el neki mi fáj:

A szerzők kollektívan vágták fel az ereiket miattad.
Ki nem szarja le hogy mit olvasol?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.03. 09:46:07

hijjnye, látom a libbantak rábuktam erre a kurva fontos hírre, mint gyöngytyúk a meleg takonyra.

na itt egy - szerintem - érdekesebb - OFF - hír:

index.hu/belfold/2010/05/31/borokaine_lett_a_magyar_kozlony_felelos_szerkesztoje/

anyad2 2010.06.03. 09:46:49

Ma -kis hazánkban- kocsmát, éttermet, talponállót, szabóságot nyitni életveszélyes.
Vagy a fekete, vagy a fehér-cigány bagázs megjelenik és közli, hogy jobb ha fizetsz.

Az embernek 2 lehetősége van:

1) Fizet, beépül, beengedi őket.
2) UZIt tart a pult alatt és az első kopaszba beletáraz.

Kíváncsi leszek, hogy engedik majd ezt a helyet működni. Egyik verziónak sem lesz jó vége.

Zuzu Petals 2010.06.03. 09:46:59

@Kicsit Karcos: @Conv: Egy volt kolléganőm mondta, aki Szlovákiából jött át, hogy szerinte amíg Slotáék el nem takarítódnak jobb lenne kussolni, mert minden magyar hergelés növelheti a szavazótáborukat. Lehet, meg kéne kérdezni őket, mi jó nekik. Emlékeim szerint Vona nem sokszor folytatott tárgyalásokat mondjuk az MKP-val. Az egyszemélyes szókarate nem a "háború művészete". nem tűntök fogyatékosnak, nem értem, miért nem látátok be,h ha valakit mosollyal és bólogatással tudok eltakarítani, akkor nem rántok kardot, mert a bóbiskoló (ex-)szimpatizánsai ez utóbbira kelnek fel. Nagymo.-s matricákkal átjárni meg óriási féreg, gyáva szar emberre vall. (Költözzön ki, és úgy legyen arc)

Gazz 2010.06.03. 09:54:20

Egy év és tönkremegy!
Persze megint a világuralmi kormány lesz a felelős, már megszoktuk.

reKorrekt 2010.06.03. 09:55:59

@Zuzu Petals: "Nagymo.-s matricákkal átjárni meg óriási féreg, gyáva szar emberre vall."
Ezt kifejtenéd egy kicsit részletesebben is hogy miért? Szörnyen érdekelne hogy hogy jutottál erre a megállapításra...

Kicsit Karcos 2010.06.03. 09:57:20

@Zuzu Petals: Toroczkai is Slotát hergeli a nemzeti rockkocsmával?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.03. 09:57:45

@Zuzu Petals: Vegyesek a vélemények, van pár felvidéki magyar ismerősöm. Van aki azt mondja óvatosabban, van aki azt, keményebben.
Egyetlen dologban értenek egyet, az elmúlt 8 évben nagyrészt a mszp és a szdsz teszetosza faszságának és érdektelenségének köszönhető, hogy eldurvulhattak a magyarokkal szemben a slotákok.
Aki azt mondja óvatosabban kéne az azért mondja, mert fél a slotákoktól, de ő is egyetért abban, hogy a magyar kormánynak, keményen és határozottan kell fellépnie, bármilyen egyeztetős faszságot nem szabad megelyteni, mert az erősíti a slotákokat abban, ami kép a mszsp-szdsz miatt kialakult a magyar kormányról és államról.
A slotákok sem kérdezték meg, hogy a magyaroknak mi a véleményük a benes dekrétumok megtartásáról egy olyan európai unióban amely az ilyen dekrétumokat kifejezetten ellenzi és voltaképpen az uniós tagság kizáró okának tartja.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.03. 09:59:11

@Conv:
hozzáteszem, a fityisz teszetosza faszsága éppenúgy közrejátszott ebben, mint a mszp-szdsz brigádé

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.03. 10:02:25

@Zuzu Petals:
upsz a lényeg lemaradt.... Vonáék az MKP-vel nem tudom mennyit tárgyaltak, viszont a felvidéki magyarokkal biztosan, miként borsodban, szabolcsban sem az mszp-vel tárgyaltak hanem a helyi lakosokkal.
nem akarom minősíteni az mkp-t, mert nem szívesen sértenék meg egyetlen jobbra érdemes felvidéki magyart sem.

Zuzu Petals 2010.06.03. 10:13:34

@reKorrekt: Azért mert nem ő fog érte szopizni... Ugye, más f*szával verni a csalánt nem olyan kellemetlen... Elég sok határon túli ismerősöm van egyébként, mind megtanult együtt élni az anyaország nemzetével. A kettős állampolgárságos cucc meg 2004-ben kellett volna nagyon, ha akkor birkák voltunk, még várhattunk néhány hónapot szerintem. De ezt csak beszélgetésekből szűröm le, mert nem olvastam olyan közvéleménykutatásokról, ahol megkérdezték volna a jelenleg Mo.-n illetve a még kint élő határon túliakat (leginkább az északiakra gondolok itt).

Kicsit Karcos 2010.06.03. 10:20:25

@Zuzu Petals: két dolgot azért tegyünk tisztába.

1. Magyarország nem kettős, hanem magyar állampolgárságot tud adni.

2. Akinek kell, igényli, akinek nem kell, az nem igényli. Pontosan miről is kellett volna szavaztatni?

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.06.03. 10:27:18

Ezen a helyen és ezekben a kanapékban május utolsó hétvégéjén még egy TRAVI Tehetségkutató versenye zajlott, mivel a GLAM is melegbár volt, nem csak a Revans és a Bamboo.

Torockainak tényleg nem futotta új berendezésre, csak a képeket cserélte le.

Zuzu Petals 2010.06.03. 10:28:16

@Conv: Ezzel egyetértek. Úgy gondolom, 2004-ben a kettős állampolgárság kérdését politikai vonalra terelni az egyik legnagyobb tahóság volt, amit az MSZP-SZDSZ érdekképviselet valaha is elkövetett, és tényleg szót kellett volna emelni komolyabban sok esetben. Nem tették. Ami tény az az, hogy a köcsög Slotáék a magyarellenességgel rengeteg szavazatot szereztek/szerezhetnek. Az elsődleges cél pedig ennek a megakadályozása kell legyen, ami szerintem egy szlovák választásokig történő kussal érhető el legvalószínűbben, utána kellene kinyilatkoztatni, hogy igenis fontosak nekünk a kintragadtak. Az a legnagyobb bajom, hogy semmiféle stratégia nincs kitalálva, holott már ott tartunk, hogy ez a probléma nem oldható meg 1-2 intézkedéssel és hergeléssel. Pont az a baj a Jobbikkal, hogy MINDENt erővel akar megoldani, pedig ha valakinél okosabbak vagyunk, azt inkább ki kéne használni, nem pedig lesüllyedni a másik marha szintjére.

Zuzu Petals 2010.06.03. 10:37:21

@Kicsit Karcos: 2004-ben kellett volna megszavazni. Az, hogy előjöttek ezzel a Vityáék meg a trianonos emléknappal a szlovák választások előtt óriási hiba volt. Ugyanis ez a dolog annak jó, aki Mo.-n él, kint született de mondjuk nem magyar érettségit tett, így ey halom vizsgát kellene tennie, hogy bizonyítsa magyarságát (ami amúgy röhej), a többieknek inkább jelképes a dolog. Nem volt annyira sürgős már. Viszont Slotáék meg faszán ráugorhattak a témára, és hülyíthetik vele 70-es IQ-júakat, akik lehet így a válság után megnézték volna, mit tud a másik, de most (attól félvén, hogy jól lerohanuk őket vagy én enm is tudom, ezek a bamok mit hisznek) inkább az egy "védelmezőt" választják. Én úgy látom, ez van, de kíváncsi vagyok, hogy bennetek milyen kép él a közeli jövőről.

Zuzu Petals 2010.06.03. 10:40:27

@Conv: "nem akarom minősíteni az mkp-t, mert nem szívesen sértenék meg egyetlen jobbra érdemes felvidéki magyart sem"
Ők vannak legjobb pozícióban, még akkor is ha nem a legjobbak.

derelyegrádi szellem 2010.06.03. 10:52:41

@Kicsit Karcos:

Ez pontosan így van. Mindkét vonatkozás.

Ráadásul azzal a külpolitiával feltétlenül szakítani kell, hogy mindig ahhoz igazdunk, mit szól ehhez a "külföld". Egy ország sem ezt csinálja, és ezért törlik belénk a cipőjüket. Ráadásul olyan pillana,t amikor pl Szlovákia számára alkalmas és megfelelő lenne ez a törvény, SOHA nem fog eljönni. Nekik mindig lenne "érvük" miért nem jó éppen. Meg a szadeszeseknek is, mint pl Bauer Tamás, mint hallottam tegnap. Nem kell vele foglalkozni, a saját érdekeinket kell érvényesíteni. A szlovákok megkézdeztek miket az ő álampolgársági tövényükről? Nem. Megkérdeztek minket egyetértünk-e a nyelvtörvényükkel? Nem. Sőt, amikor szóvá mertük tenni, hogy ez nem az európai normákkal tökéletesen ellenkező jogszabály, belügyeikbe való beavatkozásról hadováltak.

Véget kell vetni ennek a szolgalelkű, mindig kifelé igazodó külpolitikának is, akivel lehet és érdemes tárgyalni azokkal kell, akikkel nem lehet, azokkkal (pl Fico, Slota) nem kell.

Marcellusca 2010.06.03. 10:54:34

Úristen!
Mi vót itt tennap?
Tán csak nem Index-címlap?
xD

Horgos Eszter · http://tamadohattyu.blog.hu/ 2010.06.03. 11:25:40

El ne felejtsük: ott van, kb 100 méterre az MSZP székház is :) juhuhu...

nestrotty 2010.06.03. 11:40:44

@Karpo: jobb helyen nem is lehetne!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.03. 12:42:57

nem igazán értem mi köze a szavai értelmének és a térképnek

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.03. 12:54:14

off

kuruc.info/r/6/60631/ :) úgy gondolom a rendes magyar bor megfelel majd a vendégeknek, a nemzeti kocsmában, reméljük nem fognak kóser bort követelni a beszállítóktól :)

on

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.03. 13:24:15

@szélsőmeleg: de

gyomorforgató

mit lehet tenni, ha ezek mindig így felütik a labdát ostoba módon, persze hogy mindenki le fogja csapni

2010.06.03. 14:25:38

ööö, és nőkről is vannak képek a betyárkocsmában...vagy csak ezekre a kattant szemű betyárokra lehet buzulni? :):):) Bögyös kuruc cicák semmi? A képek alapján inkább emlékeztet a kék osztriga bárra vörösben :) , na mindegy majd megnézzük, akkor ítéljen az embőr, ....mennyi lehet a ser?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.03. 16:47:02

@zero: pedig olyan jó neve volt :D

én bánom hogy elmegy :) pedig most látom itt először

Öleld meg a pánikmacit és mond el neki mi fáj: nikk

erre megváltoztatom én is a nevem :D
most

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.03. 17:50:11

@tesz-vesz: Egyetértek. Szenvedek itt állandóan a nicknevekkel, valaki meg csípőből kitol egy ilyen frappánsat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.03. 18:29:06

@purga:

a kőbányai az magyar nem? 70 forint.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.03. 18:30:42

@neccharisnyás útonálló: szerintem azonnal cserél le a mostanit.

de van nekem egy gyűjteményem szavakból, eléggé kacifántos, keressek vmit neked? de gyorsan kéne, mert már nem bírom

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.03. 18:34:28

@tesz-vesz: :D Jó ez. Illik rám.

De nyugodtan írhatsz alternatívákat. Had mulassak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.03. 18:34:59

@zero: majd jön a gárda és eltapossa a maffiát

mint mussolini állítólag
szép is lenne

Mr Neanderthal 2010.06.03. 18:59:19

a skinheadek úgyis melegek....csak titkolni próbálják

Kurt Sz Earp 2010.06.03. 20:21:48

@tesz-vesz:
A Tutti, Avanti, Benito Mussolini!

Taktikai Atompingvin 2010.06.03. 21:51:43

@tesz-vesz: A neccharisnya a homoszexuálisok és transzneműek mellett az ún. nők körében is népszerű.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.03. 22:06:19

@neccharisnyás útonálló: valahogyan a nickről én egyből nőre asszociáltam.... csak éppen multi useresre :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.03. 22:11:44

@Conv: Hát... tudod, inkább az legyen. Ez a meleg travi skin dolog túl sok nekem. :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.03. 22:20:43

@neccharisnyás útonálló:

nekem is jobban bejönnek a kurvák, mint a travik :)

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2010.06.04. 12:39:39

Hát ez érdekes. Betyár diszkó. :D.

Mondjuk igényesnek néz ki és legalább a sok jobbikos/skinhead/betyár ecetera ecetra egy helyen tudd kulturáltan szórakozni, meg itt biztos nem lesznek balhézó cigányok az is biztos. Viszont a szórakozó helyek nem olcsóak többségében, ez se tűnik olcsó helynek és nem hiszem, hogy az 500 Ft-os Soproni vagy Arany ászok túlzottan imponálna a cél közönségnek.

Azért szerintem nem kellett volna a buzi bárhoz ilyen közel rakni :/.

Kravver 2010.06.16. 16:56:05

@punciuspilatus:

Remélem megkapja a letöltendőjét az illető szittya

süti beállítások módosítása