Skip to content


       Szűrés lista

"Középkori kalodákat idéző szégyenfal" Hódmezővásárhelyen

Hódmezővásárhelyen Lázár János megelégelte, hogy a város évente 500 millió forintot a rászorulók támogatására, de vannak olyan emberek (nem is kevesen), akik még arra sem hajlandóak, hogy elmenjenek az ingyenebédért, vagy hogy átvegyék az ebédjegyet (140 fő, 12 200 huf / fő).

Hogy tíz igénylő tartós élelmiszerekből álló csomagot kért a várostól, de a négyezer forintos támogatást később nem vette át.

Hogy a tartós munkanélkülieknek a város közcélú foglalkoztatásban munkát ajánlott, ez a 28.800 forintos támogatás helyett a minimálbért jelenti.

De 82 igénylő meg sem jelent a kiközvetítésen, 66 ember nem vállalta el a munkát, míg 22 esetben ittasság vagy egyéb magatartásbeli ok miatt megszűnt a munkaviszony.

No, Lázár ezeket a személyeket kitette a város honlapjára névvel és születési dátummal együtt (1. rész, 2.rész).


"Ezúton tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az alábbi személyek magukat rászorulónak vallva a várostól segélyt, támogatást igényeltek, azonban azt mégsem vették át, vagy a megítélt támogatást, a felajánlott munkát később visszautasították, ezzel több ténylegesen rászoruló polgárt kiszorítottak a támogatási rendszerből. "


Sőt, a lakossági jelzések miatt mára már a lakcímeket is odaírták a listára (pdf). 

Tegnap még csendben volt mindenki, de ma már akadt három tiltakozó.
Merész tipp nem kell hozzá: a TASZ, az ombudsman, aki vizsgálatot indít és az LMP.

TASZ:


"Középkori módszerek Hódmezővásárhelyen

"A Hódmezővásárhelyi Önkormányzat honlapján a középkori kalodákat idéző szégyenfalon tűntetik fel azoknak a személyeknek a nevét, címét és születési dátumát, akik a várostól segélyt, támogatást igényeltek, azonban azt mégsem vették át, vagy a megítélt támogatást, a felajánlott munkát később visszautasították. Ez az eljárás kirívóan alkotmányellenes és súlyosan jogsértő.

Név, születési dátum és lakcím mellett a honlapon feltüntetésre került az is, hogy a milyen jellegű támogatást igényeltek egyes személyek. Így mindenki számára megismerhető, hogy esetleg a szomszédja, haragosa, ismerőse például munkanélküli, hiszen közcélú munkaprogramban szeretett volna részt venni; súlyos megélhetési gondokkal küzdött, mivel ételcsomagot kért; betegsége van vagy volt, mert gyógyszerutalványhoz szeretett volna jutni. A lista ráadásul torzítja a valóságot, hiszen az a tény, hogy valaki a támogatás időpontjában rászoruló volt, nem jelenti azt, hogy a körülményei később ne változhattak volna: munkát találhatott, rokonoktól élelmet szerzett, meggyógyult.

(...)

Az Adatvédelmi Biztos vizsgálata mellett a TASZ indokoltnak tartja, hogy a nyomozó hatóságok is eljárást indítsanak, mert közzététellel a büntető törvénykönyv személyes adattal való visszaélés bűntettének alapos gyanúja is fennáll."


Az LMP is tiltakozik:


"Lázár János, a Fidesz frakcióvezetője és Hódmezővásárhely polgármestere szégyenlistát hozott nyilvánosságra az általa érdemtelennek bélyegzett szegényekről. Az LMP határozottan elutasítja a rászoruló állampolgárok pellengérre állítását. Ez az eljárás nem csak súlyos morális és politikai aggályokat vet fel, hanem adatvédelmi és személyiségi jogokat is sért.  Lázár János akciója a szegényellenes politika magasiskolája.

Csakhogy sok mindentől függhet, hogy valaki miért nem vesz igénybe egy szolgáltatást. Nem biztos, hogy érdemtelenségről van szó: sok esetben a rossz egészségi állapot, az információhiány vagy a segélyhez folyamodással járó megbélyegzéstől való félelem az ok. Továbbá számos kutatás bizonyította, hogy a közmunkaprogramok nem alkalmasak arra, hogy az abban résztvevőket visszajuttassák a munka világába, így a közmunkában való részvétel kikényszerítése nem feltétlenül szolgálja a munkanélküliség csökkentését.

(...)

A lista félrevezető, manipulatív, egymás ellen fordítja a polgárokat és bizalmatlanságot szül az állami szociális szolgáltatásokkal szemben. A szégyenlista megnehezíti a rászorulók talpra állását, akik így munka és közösségi segítség hiányában féllegális csatornákon keresztül kénytelenek megoldani megélhetési problémáikat.


Lázár János:
"Az a jogszerűtlen, ha valaki az államtól vagy a vásárhelyi polgárok közösségétől segítséget kap, és nem veszi igénybe az ingyen ebédet, illetve közmunkára nem jelenik meg."

Korsós Ágnes, jegyző:
"Évek óta visszatérő probléma közmeghallgatásokon, hogy a lakosság tudni szeretné, kik azok, akik rendszeresen olyan jövedelmet kapnak, amire nincsenek rászorulva, illetve nem jogosultak rá. A 2007. évi CLXXXI. törvény szól a közpénzből nyújtott támogatások átláthatóságáról, az önkormányzat ennek a törvénynek a szellemében tájékoztatta a lakosságot."
 
Szeretnék Lázár János nevében is elnézést kérni, hogy a munkanélkülieknek 28.888 forint helyett 73.500 forintot kíván adni és cserébe csak annyit kér, hogy az illető emelje fel reggel seggét, és dolgozzon a közmunkaprogram keretén belül. Természetesen teljesen nyilvánvaló, hogy ez a szegényellenes politika magasiskolája.

Szeretnék elnézést kérni Lázár János nevében, hogy meleg ételt ad az embereknek,  ingyenebédet biztosít, és cserébe csak annyit kér, hogy az illető emelje fel a seggét, és vegye át az ebédjegyeket. (140 * 12200 = 1 708 000 huf) Természetesen teljesen nyilvánvaló, hogy ez a szegényellenes politika magasiskolája.

Mindezek súlyosan kirekesztő módszerek! 

Ilyet egy polgármester nem tehet!

Lázár János monnyon le!

A TASZ és az LMP miért nem kíván foglalkozni azzal az alapvető társadalmi igénnyel, hogy ha adófizetők pénzéből az önkormányzat segítséget nyújt, minimálisan elvárható annyi, hogy a másik is fél is tegyen meg legalább egy kurva lépést!

A TASZ és az LMP miért nem kíván azzal foglalkozni, hogy ha ezeknek az embereknek (csak Hódmezővásárhelyen 300-an vannak! akkor az országban mennyien lehetnek?!) ez a segély a túléléshez kell, akkor miért nem kellett nekik az ingyenebéd vagy a közmunka minimálbérért?

Ha nem szorulnak rá, akkor ne igényeljék, de ha igénylik és megkapják, akkor méltóztassanak átvenni.

Legközelebb majd bocsánatot is kell tőlük kérni, mert ebédjegyet adnak nekik?

(És nem értek egyet a Kettős Mérce blog ezen témájú posztjával.)

Címkék: fidesz társadalom abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr312138384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Torgyán 2010.07.08. 23:03:20

Úgy módosítaná a közjogi méltóságok juttatásairól szóló törvényt két MSZP-s képviselő, hogy ne kérhessen állami lakást az, aki más korábbi posztja miatt már kapott egyet. A javaslat az egyik benyújtója szerint nem Sólyom László távozó államfőről szól, de jelenleg ő az egyetlen, akit érinthet a dupla lakáshasználati, hiszen az Alkotmánybíróság elnökeként is kapott egyet.

NEM IS MÉG EGYET SE ADNÉK NEKI MEG EGYIK NE SE ELÉG VOLT! MIT KÉPZELNEK EZEK MÁSOKAT MEG KILAKOLTATNAK ÉS DOLGOZTAK VILÁG ÉLETÜKBEN ÉS KOMMANDÓSOKAT HÍVNAK RÁJUK SZÉGYELLJE EL MAGÁT AZ ORSZÁG

Elítélem Lázárt a költségtérítéses ügyben is, és mellette még 385 képviselőt is. De nem kéne ezt most összemosni Lázár pénzével. De össze kell mosni ne alázza meg őket hívja személyesen és rendezze le ha jogtalannak találja. Az én szégyen falamra már felkerült.

Torgyán 2010.07.08. 23:04:42

@Horizont: Elítélem Lázárt a költségtérítéses ügyben is, és mellette még 385 képviselőt is. De nem kéne ezt most összemosni Lázár pénzével. De össze kell mosni ne alázza meg őket hívja személyesen és rendezze le ha jogtalannak találja. Az én szégyen falamra már felkerült.
Igen, hogy Lázár és a több zsebel és a nép nyomorog kilakoltatnak stb ébredj már fel

Kicsit Karcos 2010.07.08. 23:09:11

@Horizont:

"Amit az elmúlt 20 évben tisztességesen elbaszott MINDEN kormány azt nem lehet hetek alatt rendbe hozni!"

Erről nem vagyok meggyőződve... de ha ma nekikezdünk, akkor is egy nappal előrébb vagyunk, mint ha holnap kezdenénk.

"Emlékszel mekkora össztűz volt a szociális kártya ürügyén is?"

Hogyne emlékeznék, a saját kezemmel küldtem el többszáz önkormányzatnak a bevezetését sürgető kiáltványt:

szerencsikisterseg.hu/component/content/article/81-hirek/52-oenkormanyzati-kezdemenyezes-tarsadalmunk-jobba-tetele-erdekeben

A rokkantnyugdíjakról: a nyugdíj mellé nem lehet elvárni semmit, benne van a nevében is. Vizsgálják felül a rokkerigazolásokat; amelyik kamu, amiatt induljon eljárás, a nyugdíjat vonják meg, de kapjanak segélyt, ha megfelelnek a segélyezés feltételeinek. A jövőben aki szándékos bűncselekményt követ el, az ne kaphasson segélyt. Ha nem tetszik ez nekik, akkor azt csinálnak, amit akarnak. Mehetnek Ajrópába személyivel, hátha ott toleránsabbak az emberek. De itt nem csak a kamusokról van szó; arról a becsületes kisebbségről is, akik miatt eredetileg kitalálta a társadalom a szolidaritást. Akiknek egy része most minden bizonnyal ott van a szégyenfalon, a fuxos-mercis cigányok között, a 8 év alatt kidolgozott törvénycsomag helyett van egy "szép" improvizáció, a segélyezési rendszer állapotának felelősei pedig hurik között szopogatják a koktélt valamelyik egzotikus szigeten.

Torgyán 2010.07.08. 23:10:06

Bankadó: mindenkinek fájni fog?

A Fidesz kormány kitart az elképzelése mellett és be akar hajtani 200 milliárdot a pénzügyi szektor tagjaitól. Az ellenzők szerint félő, hogy az egész ország meg fogja sínyleni a különadót.
Ez rendet tesz 29 pontja már romokba dől ez csak a nyilatkozatával foglalkozik. Hajtsuk el elég volt Lázárral együtt teljes vagyonelkobzással és akkor nem kérünk ingyen ebédet.

Torgyán 2010.07.08. 23:12:02

@Kicsit Karcos: KÉSZEN ÁLLUNK AKÁR HOLNAP A KORMÁNYZÁSRA AKKOR TESSÉK GYERÜNK CSINÁLJUK MEG A HÉTSZÁZÁT NYARAL, VB, NYILATKOZAT A NÉPET PEDIG TOVÁBB SARCOLJÁK SZÉGYELLD EL MAGAD TE IS

Torgyán 2010.07.08. 23:17:27

Hétköznapi családokhoz költöztet be néhány napra közismert politikusokat az egyik ukrán országos tévécsatorna. A cél, hogy kiderüljön: képesek-e megélni az egyszerű emberek szintjén a luxuskocsikon járó, tehetős országgyűlési képviselők, egykori miniszterelnökök, sőt akár elnökök is. A Mandátum nélkül című politikai valóságshow ősszel kerül képernyőre.

Gyere Lázár költöztél ide majd megmutatom én neked.

Kicsit Karcos 2010.07.08. 23:18:24

@Kicsit Karcos: voltaképpen ezt a nyilatkozatot tartom a poszt témájáról alkotott véleményemnek, tökéletesen egyetértettem vele két éve is és most is. Helyes a diagnózis, helyes a levezetés, következésképpen helyes a megoldás is, rendszerszintű választ kínál az egyre jobban kínzó problémára.

Kérdezném azokat, akikkel nagy vitám volt a poszt alatt, azok el tudják-e fogadni közös nevezőnek ezt a nyilatkozatot. Még egyszer a link:

szerencsikisterseg.hu/component/content/article/81-hirek/52-oenkormanyzati-kezdemenyezes-tarsadalmunk-jobba-tetele-erdekeben

Torgyán 2010.07.08. 23:21:19

Lázárt ütik a listája miatt
meg a vagyona miatt is mit képzel magáról

Horizont 2010.07.08. 23:23:00

@Torgyán: Micsoda demagógia! Igen Lázár meg a többi zsebel és akkor mi van? Cserébe huszonévesek nem mennek el dolgozni csak a segélyt várják? Hű most aztán jól kibasztak Lázárral!
Mi ez a nép nyomorog?? Ne fárassz már. És ne általánosíts! Igen, sokan élnek nagyon szegényen, de, hogy a NÉP az összes nyomorogna? Menj már ki az életbe és nézzél már szét. Ja ezen meg jót röhögtem: "hívja személyesen " Ezt tényleg komolyan gondoltad? Hol élsz te? Hívja fel azt az 1987-ben született emberkét aki nem vállalta a felajánlott közcélú munkát????Gondolkozzál már ember mielőtt ilyen baromságot leírsz!!! Nem a névsor a szégyen, hanem azokra az emberekre szégyen ez a nagy "védés" akik rendesen becsületesen dolgoznak, rendesen adóznak, soha semmit nem kértek és nem is vártak el az államtól! Pl. Szalag mellett dolgoznak 3 műszakban a gyárban 80-90 ezerért 40-55 évesként. Na értük is szégyellem magam , hogy nem ítéltek el kellő hangsúllyal olyan embereket akik nem is akarnak dolgozni, hanem rágódtok egy rohadt névsoron ami súlyát tekintve köszönő viszonyban sincs a segélyezési visszaélésekkel !

Torgyán 2010.07.08. 23:23:06

@Kicsit Karcos: KÉSZEN ÁLLUNK AKÁR HOLNAP A KORMÁNYZÁSRA AKKOR TESSÉK GYERÜNK CSINÁLJUK MEG A HÉTSZÁZÁT NYARAL, VB, NYILATKOZAT A NÉPET PEDIG TOVÁBB SARCOLJÁK SZÉGYELLD EL MAGAD TE IS

Horizont 2010.07.08. 23:30:05

@Torgyán:
Húzd már be a kéziféket!Téged soronként fizetnek ennyi baromságért?
Legalább olyan szellemes lennél mint akinek a nevét választottad:(((

Torgyán 2010.07.08. 23:31:26

Budapest – Megvan, miért? Milliók várták a nyilatkozatot Lázár János Fidesz-frakcióvezető szerint: ezért szükséges falra függesztve nyilvánosságra hozni.

Várj a gránát össze keverte neki nem mások adataival kellett volna kifüggeszteni Jani kifüggesztetted hogy legyen béke már már pedig nem lesz ezt nem merted volna megtenni egy cigány faluba kaptál volna olyat

Torgyán 2010.07.08. 23:35:07

@Horizont: szégyeld el magad te is hogy nem a magyarok mellé állsz hanem Lázár mellé és az ő vagyona mellé szégyen ezek az emberek megaláztatva érzik magukat. Ne beszéljetek mellé adjanak munkát és akkor nincs mit kiragasztani függeszteni.

Torgyán 2010.07.08. 23:37:48

@Horizont: Kívánom hogy megtud mi az amikor nincs munkája a fiatalnak

Horizont 2010.07.08. 23:38:01

@Torgyán: Te szerencsétlen munkát akartak adni de nem vette fel!!!!! Be vagy rúgva???

Torgyán 2010.07.08. 23:43:45

@Horizont: általánosságba beszéltem és vegyél vissza az arcodból

Rwindx 2010.07.08. 23:50:20

@Torgyán:
Fogd vissza magad öreg, tudd kivel hogy beszélsz!

Horizont 2010.07.08. 23:56:37

@Rwindx: Köszönöm!
Nehéz a "kommentélet" is, már én is kizökkenek a jóindulatomból:)
Pedig ezidáig ez csak csernaja obcának sikerült még régebben:)

Rwindx 2010.07.09. 00:09:09

@Horizont:
Nincs mit. Én sólyom bátor óta nem húztam fel magam, az meg már elég régen volt :) Egyébként nem szabad idegeskedni mert elveszti az egész a kikapcsolódás jellegét. :)

acsub 2010.07.09. 00:45:15

@prostatikus vogon jeltz:
Már többen észrevették:
"index.hu/belfold/2010/07/08/bizonytalanna_valhat_az_allami_cegek_atlathatosaga/

A nemrég beterjesztett adóügyi salátatörvény megszüntetné a többségi állami tulajdonú cégek adatainak nyilvánosságát, ami elbizonytalaníthatja az adatigénylési ügyekben jelenleg megengedő gyakorlatot folytató bíróságokat. A kormányülésekről mostantól csak összefoglaló készül, ami azonban jogszabályba ütközik."

Ehhez hozzá kell gondolni az közbeszerzés nélküli egyéb szempontokra való hivatkozást (ami az első törvények egyike volt, itt is ki lett tárgyalva ) és mindjárt érthető a miértje.
Már anno is ezt jósoltam.

Gratulálok.

Szóval, akkor a bloghoz a témához kapcsolódóan:
Amikor a közpénzt nem igénybe vevők listáját közszemlére tesszük ( lehet, hogy jogtalamul), akkor a másik oldalr a valószínűleg sokkal több közpénzbe kerülő ilyen fentebb idézet dolgokat meg meg elrejtünk a nyilvánosság elől.

Kettős mérce???

A lex Járai már csak hab a tortán.

acsub 2010.07.09. 00:54:54

@Horizont: "Elítélem Lázárt a költségtérítéses ügyben is, és mellette még 385 képviselőt is. De nem kéne ezt most összemosni Lázár pénzével. Itt most nem róla van szó. Az egy másik ügy, sajnálatos, hogy abban sem történt semmi."

Ott van köze , hogy a köz pénzére hivatkozva tette közzé a listát. Érdekes, hogy akkor, amikor a költségtérítést felvette, akkor nem érdekelte a közpénz.

Rwindx 2010.07.09. 01:19:47

off és nem is magyar, már olvastam erről régebben de ennyire nagyon durvának még soha nem festették le:
hetivalasz.hu/vilag/tombol-a-baloldal-elviselhetetlenne-valt-a-nemzeti-orulet-30588/

ilyen után csak arra tudok gondolni ki kell írtani minden kommunistát, maradéktalanul. És nem a németek miatt, hanem az emberiség jövője érdekében.
Nálunk is szar a helyzet, de szvsz ilyen azért mindennapos összecsapásokat eredményezne az utcán. Basszák meg saját nemzetük zászlóit lopják és égetik el szervezett kampányban... emberek ezek?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.09. 01:42:49

@Rwindx:
Nooormálisak ezek? Már értem Sztálinék miért örültek anno a sok nyugati baloldali "értelmiségnek". Két perc alatt lebontják azt, amit ők alapos és körültekintő, évtizedekig tartó szervezkedéssel csak kapirgáltak.
Csak nemtom mi lett volna a fenenagy szovjetszerelemből, ha úgy alakultak volna a dolgok, a veres lepel kiterül egész az Atlanti-partig, és a Kreml őket is annyira pótolható darabként kezeli, mint a saját honpolgárait.
Bocs, kicsit eltértem.

Öö, azért nácinak nevezni a pakisztáni bevándorlót.....nem semmi.
Az meg, hogy a szülőhazájuk zászlaját tépik, benzinnel locsolják - hazátlan bitangok. Csak még nem jutott el az agyukig. Majd egyszer. Talán.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.09. 01:56:37

"a közmunkaprogramok nem alkalmasak arra, hogy az abban résztvevőket visszajuttassák a munka világába, "
Akkor mégis mi a faszom lenne alkalmas?
Aki dolgozni akar, pénzre van szüksége, az megkaphajta ebben az esetben.
Nem kell neki.
Hát akkor nem kell. De akkor más segély se kelljen... És nagyon helyes, hogy kirakták a listát!
Ugyanígy kéne a bűnözőkkel is.
Csak azt fényképpel.
Kíváncsi vagyok, milyen nemzetikségi arány lenne.
Érdekes, ez Írországban működik. Ha nem tartod be a társadalom szabályait, akkor a társadalomnak sem kell korrektnek lennie veled...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.09. 02:00:16

@Torgyán: A tisztséghalmozás egy más tészta, azt is betiltanám, főleg vezető körökben. Főleg az olyat, hogy képviselő ne lehessen cégtulaj. Meg hogy egy állami cég vezetője csak ott lehessen állásban.
Mondjuk olyan indokkal, hogy ezek a felelősségteljes (persze) beosztások teljes embert kívánnak.

trojka 2010.07.09. 07:34:08

En minden nap látom ezekez a szegény, "munkában megfáradt", dolgozokat, amint sétálni tanitják a söprut. Ugyanis, az "ut a mnkához" program keretén belul a falu takaritását bizták réájuk, napi nyolc orában, minimálbérért. Eddig néy orában tették ugyanezt, de valaki felpiszkálta öket, hogy kényszeritsék rá a képviselö testuletet, szavazza meg a nyolc orát. Testuleti gyulésre (ami nyilvános) eddig ha egy-két kulsös ment el, most 50-60 cigány ult ott, ugrásra készen. A kv. testulet ugy begazolt, hogy egybol megszavazták, ez az önkormányzatnak havi négy-ötszázezer forintjába kerul akkor, amikor jelenleg már fizetésképtelen. Nos, folyatva, saját szememmel láttam, amikor leálltak egy huvös helyen dolgozni,(nagyon ugyeltek, hogy pad is legyen a közelben) arra ment egy ismeros, elkezdtek beszélgetni. Az igaz, hogy a söpru közben járt, de a mozgás egy helyre korlátozodott. Amiota a temetöben is "dolgoznak", már nem mernek a parkoloban megállni személyautoval, mert azokat feltörik "az ut a munkások". Akkor, szeretném megkérdezni, hogy aki semmit nem tesz azért a pénzért, amiért mások keményen megdolgoztak, csak várja a sult galambot, miért nem lehet kiirni a nevét. Nem ugy kéne egyeseknek hajhászni a népszeruséget, hogy támogatják a semmittevést, az ingyenélést.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.07.09. 08:02:13

@ColT:
"Ha nem tartod be a társadalom szabályait, akkor a társadalomnak sem kell korrektnek lennie veled... "

ENNYI !

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2010.07.09. 08:37:54

Van egy adatvédelmi törvényünk, ami alapján nagyobb elnyomásban élünk, mint az átkosban. Az adatvédelmi törvény egy értelmezhetetlen és betarthatatlan gumijogszabály. Ahogy ma alkalmazzák, az egyértelműen az elnyomásunkat szolgálja. Ezalatt a szolgálatok MINDENT tudnak rólunk. Pl. kommentjeink is gyűlnek egy személyes mappában, automatikusan. Mindegy, honnan, hova írsz be. Telefonjaink egyben lehallgató és követő készülékeink. Minden hivatalos adatod születésedtől tegnapig aktualizálva egy helyen össze van gyűjtve (a törvény TILTJA).

Ezalatt folyik trianon 2.0:
hungaryisdead.blog.hu/2008/11/09/a_demografiai_valsag

Aki tenni próbál akár csak kicsit is ellene (Lázár), azt lehurrogják. Lehurrogjuk. Medeja olyan szinten mosta át agyunkat, hogy egy 95%-os készültségű, zöld beruházást össznemzeti örömmámor okozása mellett sikerült leállítani. Bős-Nagymaros ez, a rendszerváltás, akarom mondani módszerváltás főpróbája. Azóta zöldségeink is egekben vannak. Pártjaink egytől egyig a szolgálatok markában vannak.

Ami ma "magyar", vagy "nemzeti" jelzőjű a nevében, biztos lehetsz benne, se nem magyar, se nem nemzeti. Ezért van, hogy Abszurdisztán a kazah, üzbég, kirgiz, tadzsik, .. isztánok mellett mai napig részben, de örökölt és folytonos orosz befolyás alatt áll.

No. Ez mennyire volt karcos?

kamasuka 2010.07.09. 09:07:47

"(És nem értek egyet a Kettős Mérce blog ezen témájú posztjával.)"
Kettős Mérce=LMP

:)

kamasuka 2010.07.09. 09:11:56

@csernaja obca:
"Ha nem ment el, abban mi a visszaélés? Hülye ez a Lázár János? "

Ők igényelték, nem a két szép szemükből szopta ki Lázár, hogy nekik adnia kell.

kamasuka 2010.07.09. 09:17:50

@Kicsit Karcos:
"vitessék el egy közmunkással az ebédet Kovács Lacinak, ha nem kéri Kis Pista... aztán számlázzák ki a futár munkáját Pistának."

Aha, kiszámlázzák, majd Kis Pista baszik befizetni, mert nincs miből, mert elitta pl. Aztán mehet a szégyenfal?

Nos, az o.k. kihagyott egy felesleges lépcsőt, amivel további pénzeket takarított meg. Kifüggesztette, listázta a lumpeneket, és a következő körben már baszik nekik bármit is adni. Olyan ez, mint a banki hitel. Ha nem tudod fizetni, eladósodtál, de még és még és még akarsz felvenni, akkor a többi bank erről tud, és nem tudod fizetni.

kamasuka 2010.07.09. 09:17:55

@Kicsit Karcos:
"vitessék el egy közmunkással az ebédet Kovács Lacinak, ha nem kéri Kis Pista... aztán számlázzák ki a futár munkáját Pistának."

Aha, kiszámlázzák, majd Kis Pista baszik befizetni, mert nincs miből, mert elitta pl. Aztán mehet a szégyenfal?

Nos, az o.k. kihagyott egy felesleges lépcsőt, amivel további pénzeket takarított meg. Kifüggesztette, listázta a lumpeneket, és a következő körben már baszik nekik bármit is adni. Olyan ez, mint a banki hitel. Ha nem tudod fizetni, eladósodtál, de még és még és még akarsz felvenni, akkor a többi bank erről tud, és nem tudod fizetni.

acsub 2010.07.09. 09:35:24

Valaki belinkelte ezt Lázárról.
Ha a fele is igaz, ez borzalom!
kuruc.info/r/26/46425/

acsub 2010.07.09. 09:36:55

@acsub: - Ezt már nagyon sok helybélitől hallottam, ezek szerint ez nem csak pletyka?
- Ez igaz, őt csak Mr. 10 %-nak hívják. Budapesten több száz milliós építkezést csinált, a gyerekeinek a nevén több ezer hektár föld van (találtunk egy, Lázár parlamenti vagyonnyilatkozatában nem szereplő, sok tízmillióban mérhető balatoni nyaralót is - a szerk. megj.), ezt senki ne mondja nekem, hogy egy fiatalember 7 évnyi polgármesterkedés után összegyűjtheti. Csak azért kimegy Svájcba, hogy a feleségének cipőt vásároljon. Ez aligha telne a fizetéséből…
- Úgy hallottam, hogy a helyi strandot is ki szokta bérelni bulikra.
- Ott rendszeresen vannak koktélpartik, én is voltam az egyiken. Két emelet megvan terítve, a pincérek seregei ott szorgoskodnak, zenekar, stb…
- Szóval nemcsak az MSZP-sek szeretnek dőzsölni.
- Degenfeld gróf és az összes vezető politikus ide jár vadászni, idézve a Kádár-rendszer szellemét. Mutasson nekem olyan polgármesteri hivatalt, ahol jogászoknak, köztisztviselőknek kötelező hajtóknak elmenni hétvégén.
- Ezt most nem mondja komolyan?
- De bizony, a jogi és közgazdasági iroda vezetője két fazékkal űzi a vadat. A kabinetiroda vezetője, Tóth Péter már nem bírta idegekkel, például ő ment föl Budapestre a köztisztviselőknek vadászegyenruhát vásárolni, hogy hajtók legyenek. S, aki nem ment el egy ilyen vadászatra, annak valószínűleg az állásába került ez a döntése. Ebben a polgármesteri hivatalban ilyen diktatúra működik.

Azt hiszem az ilyeneket hívják többek között hipokritánakk!

fokabacsi 2010.07.09. 09:41:20

@Torgyán: Ha ezek az emberek megalázva érzik magukat, menjenek el dolgozni. Vagy ez meg van nekik tiltva? Esetleg a tanulás szakmaszerzés volt nekik megtiltva? Ki tiltja hogy a kertjüket megműveljék, tyúkot kacsát libát disznót tartsanak?? Megtermeljék a zöldséget, krumplit babot borsót, az éves élelmüket ?
Vagy azon nem szégyenkeznek, hogy nincs szakmájuk nincs iskolájuk?? Csak azon , hogy kiderül a parazita létük? Huszonéves emberek munka nélkül, vajon mit tesznek a szabadidejükben? Honnan vannak a drága autóik? Csak nem bűnözésből? Hol van ilyenkor az APEH?

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.07.09. 09:53:34

Megnéztem direkt a listát. Érdekes módon alig találtam rajta 60 éven felüli embert. Abban a korban pedig még csak fel tudnak ülni biciklire, vagy elgyalogolni az ételosztóhelyre...

De amekkora a hőbörgés, azt hittem, hogy majd sorjázni fognak az Orsósok, Lakatosok, Kolompárok és társaik a listán, de ilyen is alig van.

Segélyt kérni nem szégyen. Nem kérni szintén nem. De valóban, ha már első fokon éltek a lehetőséggel, akkor bunkóság utána visszatáncolni minden indok nélkül. Kisebb faluban az ilyet kibeszéli a nép, és ez a vonás talán még ott is megmaradt. Sok ilyen lista kéne még, de válogatás nélkül. Ja, és nemcsak ilyen alsó szinten, hanem a parlamentből is!!!

acsub 2010.07.09. 09:59:09

Lex Járaihoz:
"Rogán Antal, a parlament gazdasági bizottságának fideszes elnöke visszavonja azt a javaslatát, amely megmentené a bankadótól a 2007 júniusa után indult biztosítókat, köztük a Járai Zsigmond nevével fémjelzett CIG Pannóniát - tudta meg az Index. A kormány ugyanakkor a költségvetési bizottságon keresztül beadott egy lényegében ugyanezen célt szolgáló újabb módosító javaslatot."

www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=451676&place=

SiKom 2010.07.09. 11:03:10

LMP, a jó .... anyád!

Szégyen amit az LMP művel! Szinte már kezd rosszabb lenni, mint az SZDSZ. Ezért kár volt új pártot alapítani!

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.07.09. 11:09:11

A témában közmunkaprogram bevezetése után ez a következő nagy port kavaró, DE ugyanakkor hasznos lépés. Remélem minden város bevezeti majd (Bp. nagy mérete miatt ott esetleg kerületekre is le lehetne bontani)!
Persze ombudsmani oldalról érthető a kifogás (tényleg, őt miért nem idézték a cikkben?), de szerintem meg is érdemlik a felállítottak: ha valaki kér valamit, de ilyen-olyan amolyan indokból (kivéve ha az indok elfogadható, pl. azért nem ment dolgozni, mert előtte este elgázolta egy autó) nem veszi át az állam és az adófizetők pénzén nyújtott támogatást, akkor kapjon is megszégyenítést! (Kivéve indokolt esetben - de mondjuk a "vicces" ál-indokokat itt is ki lehetne rakni, álá bash.hu :)

"ovábbá számos kutatás bizonyította, hogy a közmunkaprogramok nem alkalmasak arra, hogy az abban résztvevőket visszajuttassák a munka világába, így a közmunkában való részvétel kikényszerítése nem feltétlenül szolgálja a munkanélküliség csökkentését."
Teoretikus vagy empirikus? Mert szerintem inkább ez, mint a korábbi tétlenség.
Amúgy a középiskolai töritanárom mesélte (nem tudom mennyire igaz...), hogy az 1950'-1960' években az indiánokkal hasonló probléma volt, mint nálunk a cigányokkal. És ott is egy közmunkaprogram segített, mert az őslakosok rájöttek, hogy így is lehet élni.
(A másik: inkább helyben élőkkel végeztessük el ezeket a munkákat, minthogy Nyugat-Európa sorsára jutva a frissen bevándoroltakkal...)

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.07.09. 11:11:47

Kiegészítés:
Az ebédjegy szerintem sok (DE nem mindegyik!) igénylő azért nem veszik át, mert nem tudja olyan "létfontosságú" dolgokra költeni, mint cigaretta meg alkoholos ital.

parttitkar 2010.07.09. 11:15:11

LMPvs :D

Egyébként egy (liberál-) demagóg párt, ezt már régóta láthatjuk.

z666 2010.07.09. 11:17:20

Lázár János az ország egyik legundorítóbb (és legsz*rosabb nyelvű) karrierpolitikusa.
De ezt az intézkedését támogatom!

Egyébként kisebb településeken a kalodába zárás is remek módszer.

anarcho78 2010.07.09. 12:15:23

mióta van ombudsman? nem lehetne megszüntetni ezt a posztot? és a TASZ? vki lehetetlenítse már el őket. LMP? eddig szimpatikus volt, de jó lenne, ha végre a sarkára állna és hagyná az ilyen brutállibsi hozzáállást.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.07.09. 15:43:29

Nem kell kiplakátolni. Szigorúan bizalmas, csak belső használatra szánt anyagot kell belőle összeállítani, és véletlenül ottfelejteni a legközelebbi fénymásolószalonban.

Ouroboros 2010.07.09. 16:42:57

1 fő a listáról nem vette át a gyógyszerutalványát, mert -- súlyosan visszaélve az adófizető állampolgárok bizalmával -- időközben meghalt.

82 fő a rendelkezésre állási támogatás (RÁT) életbe léptével átkerült a Munkaügyi Központtól Hódmezővásárhely végtelenül korrekt és együttműködő önkormányzatához, ahol korra, nemre és végzettségre való tekintet nélkül értelmetlen segédmunkákat ajánlottak föl nekik, amit ők nem fogadtak el.

Ezzel a 82 fő támogatási jogosultsága megszűnt, semmiféle újabb támogatásért nem folyamodhatnak legalább egy évig. Tehát a tisztelt kommentelő közösségnek ezek az emberek éppen a listán kárhoztatott döntésük következtében nem kerülnek semmibe. *Semmibe.*

Jogsértést, bizalommal való visszaélést nem követtek el, de Lázár Jánosnak nem volt elég, hogy végre megszüntethette a jogosultságukat, még jogtipró módon szégyenfalra is rakta őket. Ha erre figyelmeztetik, a többiek ülnek fordítva a lovon. Mint a viccben: „Egy őrült szemben halad a forgalommal. — Egy?!!! Az összes!”

Lázár János nyilatkozataiban rágalmaz és hazudik. Egy konkrét hazugság: azt állítja, senki sem föllebbezett a döntés ellen. Biztosan volt egy föllebezés, amiben ugyan a föllebbviteli szerv igazat adott Lázáréknak, azonban el is marasztalta őket, mert nem tartották be a törvényben előírt határidőt (annak kétszeresét sem, ha pontosak akarunk lenni).

A sok kedves kommentelőnek pedig, aki tapsol a 18 milliós költségtérítésű Lázárnak, a halálos kimenetelű döntést hozó orvost politikai megfontolásból kitüntető Lázárnak a nyílt törvénysértéshez, szívből kivánom, hogy az ő nevük is jelenjen meg egyszer egy ilyen listán.

Elvégre ilyen alapon mindenkié megjelenhet.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.09. 17:52:15

@Ouroboros:

"ezek az emberek éppen a listán kárhoztatott döntésük következtében nem kerülnek semmibe."

Értem, mivel ezután már nem kerülnek semmibe, ezért nézzük el nekik, hogy eleddig akár éveken keresztül felvették a havi 28 ezer forintot. Természetesen mindegyiknek pont akkor javult az anyagi helyzete, amikor munkát kellett volna végezniük a pénzért. Már pont indultak befelé, hogy jelezzék, nincs szükségük a támogatásra, csak megelőzték őket ezzel az ajánlattal, aminek lemondásával jelezték, hogy nincs tovább szükségük a támogatásra.

"korra, nemre és végzettségre való tekintet nélkül értelmetlen segédmunkákat ajánlottak föl nekik, amit ők nem fogadtak el."
"kivánom, hogy az ő nevük is jelenjen meg egyszer egy ilyen listán."

Én pedig azt kívánom neked, hogy legyen szerencséd munkanélkülinek lenni hosszú ideig és 28 ezer forintot kapni.
Aztán amikor felajánlanak BÁRMILYEN munkát 82 ezer forintért meglátjuk elvállalod-e?
Szerintem igen, ha szükséged van arra a + 54 ezer forintra. Ha nincs rá szükséged, nem fogadod el.
Ebben az esetben meg nincs szükséged a 28 ezerre sem.

De jobb ötletem van...

Tudod, mit?
Azok közt legyél, akiknek szüksége lenne a pénzre és BÁRMILYEN munkát elvállalnának, azonban soha ne legyen lehetőséged elvállalni a munkát, mert olyanoknak van fenntartva a munkalehetőség akik nem akarnak élni vele, mert nincs szükségük a pénzre.

Azután majd meglátjuk, hogy miként vélekedsz azokról, akik miatt Te, nem kaphatod meg a munkát, és nem tudsz pénzt keresni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.09. 17:54:00

@Conv:

mielőtt belekötsz ebbe: "éveken keresztül felvették a havi 28 ezer forintot", értsd úgy, hogy bármilyen támogatást, nem konkrétan a RÁT-ra gondolok csak

Jurganov 2010.07.09. 18:07:43

jó a cikk zero, ismét egy szépen elmozdultunk kicsit a " mindenki értéktelen aki nem dolgozik" szemlélet felé és ezzel a cikkeddel ismét nagy segítséget nyújtottál a hatalom megosztó politikájának. gratulálok. majdnem olyan jó mint amiket a nyugdíjasok ellen szoktál írni.
alapvetően tetszik, hogy sok kommentelő a tökéletes szociális érzéketlenséggel megáldott/megvert ember és az agyhalott valamiféle fura keveréke.
csak, hogy a cikkhez is szóljak-én is egyetértek zeroval, hogy névvel-címmel kifüggesszék azokat akik éppen azon a héten vannak soron. az, hogy azért kerülnek a szégyenfalra mert nem vállalták a közmunkát ( egy mezőgazdasági városban a betakarítási szezon kellős közepén) vagy azért mert pl szemüvegesek az igazából lényegtelen is, hiszen ez a fidesz, itt csak szentek ülnek és nyilván csak megalapozott és jó döntéseket hoznak. sőt, akár le is lehetne őket csukni, hiszen milyen már, hogy nem veszik fel az ingyen ebédet. szánalom ez a cikk, a kommentek nagy része, de legalább lehet üvölteni....

Jurganov 2010.07.09. 18:10:58

jó a cikk zero, ismét egy szépen elmozdultunk kicsit a " mindenki értéktelen aki nem dolgozik" szemlélet felé és ezzel a cikkeddel ismét nagy segítséget nyújtottál a hatalom megosztó politikájának. gratulálok. majdnem olyan jó mint amiket a nyugdíjasok ellen szoktál írni.
alapvetően tetszik, hogy sok kommentelő a tökéletes szociális érzéketlenséggel megáldott/megvert ember és az agyhalott valamiféle fura keveréke.
csak, hogy a cikkhez is szóljak-én is egyetértek zeroval, hogy névvel-címmel kifüggesszék azokat akik éppen azon a héten vannak soron. az, hogy azért kerülnek a szégyenfalra mert nem vállalták a közmunkát ( egy mezőgazdasági városban a betakarítási szezon kellős közepén) vagy azért mert pl szemüvegesek az igazából lényegtelen is, hiszen ez a fidesz, itt csak szentek ülnek és nyilván csak megalapozott és jó döntéseket hoznak. sőt, akár le is lehetne őket csukni, hiszen milyen már, hogy nem veszik fel az ingyen ebédet. szánalom ez a cikk, a kommentek nagy része, de legalább lehet üvölteni....

fokabacsi 2010.07.09. 18:11:24

@Conv: Egyetértek veled, a gyerekeiknek ingyen tankönyv, menza,nekik lakhatási támogatás, ami jelenti a víz gáz fűtés "tánács" általi kifizetését ! Aztán mikor dolgozni kellene, megmozdítani a laspadt valagukat egyből nem kell nekik ??

fokabacsi 2010.07.09. 18:18:32

@Jurganov:" sőt, akár le is lehetne őket csukni, hiszen milyen már, hogy nem veszik fel az ingyen ebédet." Te meg a híres széles látásod!! Azt a levest el kellett készíteni, a hozzávalókat megvenni, több ember munkája , hogy megfőzzék, odafigyelve, és gusztusosra. Aztán amikor kiderül, hogy dolgozni kell érte, akkor már nem kell?? Lehet lett volna olyan aki szívesen megette volna ! A tanulás büdös, cigányok esetében divat a butaság, a munka nem tetszik, az viszont , hogy éveken keresztül pénzelték őket, az tetszene ugye?

fokabacsi 2010.07.09. 18:24:14

@Ouroboros: ""82 fő a rendelkezésre állási támogatás (RÁT) életbe léptével átkerült a Munkaügyi Központtól Hódmezővásárhely végtelenül korrekt és együttműködő önkormányzatához, ahol korra, nemre és végzettségre való tekintet nélkül értelmetlen segédmunkákat ajánlottak föl nekik, amit ők nem fogadtak el.""
Na bazmeg !! Mert a vezérigazgatói állások pillanatnyilag beteltek !!! És ez a sok több diplomával rendelkező csak nem alacsonyodik le odáig, hogy söpröget, vagy parkosít!!??

Ouroboros 2010.07.09. 19:11:44

@Conv:

Nem magyarázom bazmeg, megmagyaráztad te már magadnak.

Anyukám van azon a kibaszott listán, aki választhatott, tőlem függ-e teljesen (soha föl nem róttam neki, de tudod, akinek van önérzete, azt azért baszogatja néha), vagy esetleg elfogadja a társadalom segítségét, ha már úgyis annyit befizetett a ledolgozott évtizedek alatt.

És még csak vissza sem utasította, csak meg merte kérdezni, hogy biztos jól olvassák-e a tekintetes polgármesteri hivatalban a törvényt. Ezért van most az én címem is kinn.

De te, te jobban tudod, bazmeg.

Köpni kell, phü.

PS: És még csak az sem vigasztal, hogy egy ilyen abszurd világban, ahol a lázárjánosok büntetlenül önbíráskodhatnak, előbb-utóbb mindenki szopni fog, te is...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.09. 21:02:06

@Ouroboros:
Én úgy látom, hogy, ha nekem nincs munkám és nem is tudok elhelyezkedni, mert nem vesznek fel, ezért elfogadom az állami támogatást, akkor bizony akármilyen munkát is ajánlanak háromszor annyi pénzt ajánlva mint amennyit a támogatással kapok, akkor azt elfogadom.
Még ha több diplomám is van, és bizony ehhez mérten megalázó munkát kell végeznem is.
Egy valós példa erre:
i-honlapkeszites.hu/?articles/korunk-vallalkozoja-es-alkalmazottja.html

Nem tudom, de nekem, ha már önérzetről van szó, nem a bármilyen munka lenne sértő, hanem az, ha nem vállalnék el valami munkát amivel előrébb tudok lépni a szar helyzetemből...akár csak időszakosan is...
...és bizony-bizony, nem lennék megsértődve, éppen az önérzetem miatt, ha ezt a szememre hánynák akár a megtörtént formában is.

Ouroboros 2010.07.09. 21:13:16

@Conv:

Persze, persze, ott egye a fene.

Mondom, hiába magyarázok én itt bármit is, ti már megmagyaráztátok magatoknak. Azt is, hogy veletek miért nem fordulhatna sose elő. Azt is, hogy miért jogos, ami alattomos, kicsinyes és törvénysértő.

De majd egyszer ti lesztek listán, basszátok meg. Úgy kell nektek.

Phü.

asmodean 2010.07.09. 21:28:52

Mondjuk nem vagyok túl jártas a dologban, de fordult elő velem, hogy bementem és lejelentkeztem, mint munkanélküli.
Aki velem foglalkozott kerek-perec megmondta, hogy végzettségemnek megfelelő munkát egyszerűen nem fog tudni mutatni. (Keleti megye, megyeszékhely és nem páncélkovács vagyok, hanem informatikus, ami mondjuk nem lenne egy eladhatatlan dolog normál esetben).
Megegyeztünk, abban, hogy nem piszkáljuk egymást keresek magamnak, ha nem találok, akkor jön az a verzió, hogy majd ők. Interjúk bejegyzése a kiskönyvbe kötelező megjelenés általuk ajánlott helyen stb. Mire ez az idő eljött volna találtam.

A fentebb olvasott dolgokat és a saját tapasztalatomat (belátom ez nem sok) összevetve, azt mondom, hogy ez ügyintéző függő dolog akkor.

Jurganov 2010.07.09. 22:52:09

@fokabacsi: az igazság az, hogy te valami brutálisan szűk látókörű vagy, bár nyilván könnyebb ha engem nevezel annak. az első hozzászólásomban leírtam mit gondolok, tépitek a szátokat, hergelitek magatokat és szokás szerint ösztönből reagáltok, akkor sem a hírre hanem arra amit gondoltok. szánalom.
@Conv: én úgy látom, hogy nem igazán látunk bele az emberek életébe, sőt még ennek a hírnek az igazságtartalmába sem, ezért talán eléggé felesleges általánosítani és védhetetlen következtetéseket levonni. tényleg feleslegesnek tartom, hogy reagáljak a kommentekre( mert felesleges) de a tied kéznél volt.

Horizont 2010.07.09. 23:11:50

@Jurganov: "alapvetően tetszik, hogy sok kommentelő a tökéletes szociális érzéketlenséggel megáldott/megvert ember és az agyhalott valamiféle fura keveréke."
Nekem meg alapvetően nem tetszik amikor valaki idejön és szó szerint leszarozza az összes előtte szóló kommentelőt, mert neki más a véleménye és csak az lehet a tuti!
Nem vagyok szociálisan érzéketlen, nem vagyok agyhalott sem. Most én ezek után milyen jelzővel illesselek téged????? Már megírtam, ismétlem magam:
Talán nézd végig a kifüggesztett névsort és nézd meg a születési évszámokat és nézd meg mi bvan melléjük írva! És akkor talán felfedezed, hogy egy rakás 1986-os 1987-es születésű emberkék nem vették fel a közmunkát amit felajánlottak nekik a 28800 ft-os segély helyett 82 ezer ft-os fizuval. Ugyan milyen mentséget tudsz találni az ilyen fiatalemberek hozzáállásához? Véded az ilyeneket, de a kommentelőket fennhéjázóan kiosztod. Szomorú.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.10. 02:27:27

@Conv: Amit belinkeltél igaz?És mikor történt?
Amúgy annak idején amikor jelentkeztem a szakmunkásképzőbe állítólag 10-szeres túljelentkezés volt.Egyik csávó járt kb.1 hónapig.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.10. 02:31:34

@Conv:

igen, igaz, cca. 3 éves történet.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.10. 02:32:45

@Tigeri: máhogy neked szántam az előző választ, nem magamnak :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.10. 02:43:24

@Conv: Az a bruttó 70 nagyon szarul hangzik.:((

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.10. 09:49:16

pontosan 53 400 forinttal több, mint a semmi :)

Ouroboros 2010.07.10. 10:26:33

@Jurganov:

„én úgy látom, hogy nem igazán látunk bele az emberek életébe, sőt még ennek a hírnek az igazságtartalmába sem”

Először is köszönet, hogy a tárgyilagos kisebbséget erősíted.

Az igazságtartalomról annyit tudhatunk, hogy Lázár János az adatvédelmi biztosnak írt levelében ( www.hodmezovasarhely.hu/cikkek/dr.-lazar-janos-polgarmester-dr.-jori-andras-adatvedelmi-biztosnak-kuldott-levele-4654 ) azt állítja:

„Akik nem fogadták el a felajánlott munkát, azok részére határozattal került megszűntetésre a RET folyósítása, *amely megszűntető határozat ellen fellebbezés egyetlen esetben sem érkezett!*”

Egyrészt azt tudtommal RÁTnak rövidítik, de leszarom. Konkrétan bírósági iratokkal bizonyítható, hogy volt legalább egy föllebbezés, ami még a bíróságig is eljutott. Sajnos a sikerben bízva a kereset nem tárgyalta azt, hogy az önkormányzat több esetben elmulasztotta határozatairól vagy állítólagos egyeztetésre való behívásról kiértesíteni az érintettet, a föllebbezés elbírálására törvényileg előírt határidőt pedig többszörösen átlépte. Akkor talán lenne valami makula a Lázár-gépezeten a közvéleményben is, így csak az látja, mennyire mocskos, aki itt él, és akinek a nevét bármikor bármiért kifüggeszthetik.

A lényeg a lényeg: volt föllebbezés. Lázár Jánosnak vagy fogalma sincs, mi történik ebben az ügyben, csak saját prekoncepcióira hagyatkozik, vagy tudatosan hazudik. El lehet dönteni, melyik a jobb.

Kicsit Karcos 2010.07.10. 17:30:15

"Több százezres táskával és méregdrága ruhában jelenik meg a partikon Kaló Dénes kedvese, Zimány Linda. pedig szegény segélyre szorul. A legeredményesebb magyar pókeres, az élő versenyeken eddig 570 millió forintot kereső Kaló nem adhat neki sok zsebpénzt...

(...)

Ma már az egyik legkeresettebb modellként tartják számon hazánkban, s Linda szereti is mutatni, hogy nagylábon él: szívesen aggat magára több százezer forintos kiegészítőket, ruhatára pedig a legdivatosabb darabokból áll.

(...)

A modell április végén kereste fel a Nyugat-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ nagykanizsai kirendeltségét, hogy benyújtsa álláskeresési ellátás megállapításának kérelmét. A 25027-0/2010-2003 ügyiratszámú határozat szerint Zimány Linda megkapta, amit kért, április 28. óta 65 napig napi 1355 forint álláskeresési járadékot állapítottak meg neki részben azért, mert az elmúlt négy évben 650 napig volt munkaviszonya.

(...)

Amikor újra beszéltünk vele, már nem tagadta, hogy ő veszi fel a járadékot, ám perrel fenyegette meg lapunkat. – Beszéltem az ügyvédemmel, nem akarom, hogy erről a témáról bármi megjelenjen. Nagyon drága ügyvédem van, Magyarország legjobbjai között szerepel, úgyhogy mindenki felkötheti a gatyáját, és ezt lehet fenyegetésnek venni! – mondta, majd kedvesen elköszönt."

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.10. 18:33:27

@Kicsit Karcos:
a törvény szerint jár neki. jogosan veszi fel. :)

fokabacsi 2010.07.10. 19:33:50

@Jurganov: ""az igazság az, hogy te valami brutálisan szűk látókörű vagy, bár nyilván könnyebb ha engem nevezel annak. az első hozzászólásomban leírtam mit gondolok, tépitek a szátokat, hergelitek magatokat és szokás szerint ösztönből reagáltok, akkor sem a hírre hanem arra amit gondoltok. szánalom."" Te rajtam ne szánakozzál, a tényeket írtam le !! Te viszont köszönőviszonyban sem vagy vele. Tipikus bolsevista mellébeszélés amit idehánytál!!

Kicsit Karcos 2010.07.10. 20:12:11

@Conv: nem véletlenül hoztam ezt a hírt:) Várok még a kommentálással, kíváncsi vagyok pár véleményre még.

(Csak zárójelben, Zimány Linda természetesen közszereplő, ezért a közpénzekkel való viszonya a közre is tartozik.)

Horizont 2010.07.10. 21:20:49

@Kicsit Karcos:
na akkor már itt is vagyok mint első felháborodott!!!:) Jár neki?? Mi? Hát a lába közt is sok mindenki járt már az tuti. Komolyan nem hiszem, hogy ez az ország normális az összes törvényeivel, jogszabályaival, jogalkotóival, vezetőivel és állampolgáraival együtt.
Az meg egy másik kérdés, hogy egy dolog mi jár nekem egy másik meg, hogy én hogyan állok ehhez. Na azért még ebből a nőből is többet néztem ki.Kár volt.
Itt mindig a rendes emberek faragnak rá a tetvek miatt. Akik csalnak a minimálbérrel megszívatják azokat akik tényleg annyiért melóznak. Akik ezt csinálják a segéllyel, közmunkával, ingyen ebéddel megszívatják azokat akik valóban rászorulók. Mint ez a ribanc is....

Agyalap 2010.07.10. 22:03:07

@Conv: "A törvény szerint jár neki"

Mint a 100 milliós végkielégítések, mint a költségtérítés országgyűlési képviselőknek, mint a segély a naplopóknak.
Szegény munkanélküli mondhatja, hogy nem éri meg dolgozni, mert csak 5000-rel kapna többet mint a segély?
Ez így olyan, hogy felfordul tőle a gyomrom. Nem gondolod, hogy a törvénnyel van a baj?

Horizont 2010.07.11. 20:52:27

Érdemes elolvasni! zipp.hu/velemeny/2010/07/09/lazar_listaja_es_a_hivatasos_munkanelkuliek
"A rendszer végtelenül igazságtalan a valódi szegényekkel szemben, azokkal a nagymamákkal szemben, akik egy 80 négyzetméteres házban telente kifizetnek 40 ezer forint gázszámlát, ami nyugdíjának felét elviszi. A másik feléből megy a villany, a víz, a szemét, a takarítási és mosási költségek, és talán marad 20 ezer forint ételre. Ezzel szemben a hivatásos szegények ingyen szerzik a fűtéshez a fát, ellopják a szomszéd veteményeséből az ebédhez valót, nem fizetnek szemétdíjat, vízdíjat, villanyszámlát, de van parabola antennájuk és mindenkinek van mobiltelefonja."

Agyalap 2010.07.13. 14:53:10

@Conv: Magvas és mélyen szántó válasz.

Agyalap 2010.07.13. 16:02:02

@Conv: Várj, írok én is egy frappáns választ:
jaj!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.13. 17:55:02

@Agyalap:

@Conv: erre reagáláűsként amit írtál az alapján arra a meggyőződésre jutottam, hogy neked az irónia, és az értő olvasás nem az erősséged.

Kérdésed, ha elolvastad ebben a postban az előzőekben írt kommentjeimet, kicsit érthetetlen, miért is jutott eszedbe Nekem feltenni a kérdést, miszerint: "Nem gondolod, hogy a törvénnyel van a baj? "

egy gyors idézet magamtól, ebből a postból:
"papíron jogosult a három kilós fuxxal és mercivel rohangáló 30 éves kancigány is rá, ha igazolja az adóhivatal, hogy nincs jövedelme, a munkaügyi hivatal, hogy bejelentett munkanélküli, van 3 gyereke, és ráadásul még le is van százalékolva.

nem jogosult viszont az, ahol egy három fős családban, két felnőtt egy gyerek, az egyikük aktív kereső, így az egy főre eső jövedelmük elér egy határt. hiába élnek albérletben amely elviszi az egész fizetést, tehát kajára nem marad egy vasuk sem.

persze, ha nem kéne a nyomorult fuxos kancigánynak kiosztani a támogatást, előfordul, hogy méltányosságból a másik család még beleférne a keretbe. de így nem."

Tutira biztos vagyok benne egyébként, hogy még mindig nem érted, hogy miért jajgattam amikor Nekem tetted fel a kérdést, és miért nézlek hülyének.

derelyegrádi szellem 2010.07.13. 18:26:19

@Ouroboros:

Biztos igazad van, de az én nevem soha semmiyen "segélyt vett fel" listán nem jelenhet meg, annál az egyszerű oknál fogva, én még életemben soha egyetlen forint segélyt, munkanélküli járadékot, ilyesmit nem kaptam, igaz nem is kértem. Az apám se. Az anyám se. A testvéreim se. Nálunk senki soha semmiféle segélyt, ilyesmit soha nem kért, és nem is kapott.

Illetve egyszer, én, igen, kaptam valamit. Az Önkormányzat minden nagycsaládosnak küldött 10 e forintot minden kérés, igénylés nékül karácsonyra postai úton. Azt átvettem, és továbbadtam egy gyermekalapítványnak.

Csak tudod én gimnazista koromban is minden nyáron dolgoztam, nem votlunk rászorulva, de mégis. Egyetemista koromban is dolgoztam tanulás mellett. És hogy-hogynem én mindig találtam munkát (néha segédmunkát építkezésen, néha jobbat), és nagyon értelenül állok az előtt, amikor valakik soha semmikor semmit, és ha saját maga helyett keresnek neki, akkor az meg nem a "képzettségének megfelelő". Akinek a "képzettségednek megfelelő" kell, vagy neki csak az jó, akkor KERESSEN MAGÁNAK BAZMEG.

u.i Te tudod egyáltalán mit jelent az a szó, hogy "önbíráskodás"?

Ouroboros 2010.07.15. 14:52:35

@derelyegrádi szellem:

Hát igen, megint egy okos, aki soha nem kerülhetne hasonló helyzetbe. Bárcsak a rákot is meg lehetne így előzni, annak hangoztatásával, hogy veled sose fordulhat elő. De nem.

Amit írsz, lényegtelen önigazolás. Köze sincs az esethez. Nem változtat semmit azon a tényen, hogy Lázár János nyíltan törvényt sért (holott ha nem tetszik neki egy törvény, a 2/3-os frakció élén azt változtat meg, amit akar), rágalmaz és hazudik. Erről szól konkrétan a történet, nem arról, hogy te milyen tökös, becsületes gyerek vagy. Mert azt konkrétan, bocsánat az őszinteségért, de leszarom.

Csak egy dolog: te mindig találtál munkát, mondod. 50 éves elmúltál, úgy is ment, bazmeg?

Természetesen a te erkölcsi és szellemi nagyságodhoz föl nem érvén fogalmam sincs, mi az önbíráskodás. Én, a tudatlan, azt nevezem önbíráskodásnak, amikor valaki a törvényes út megkerülésével, a törvényeket megsértve szerez érvényt saját vélt igazának. Amit Lázár csinál most.

derelyegrádi szellem 2010.07.15. 16:48:35

@Ouroboros:

Hol írtam , hogy okos vagyoK?

Te olvasni se tudsz, mert nem azt írtam, hogy soha nem fordulHAT elő, hanem azt, hogy eddig soha nem fordult. Érted a különbséget?

Önigazolás??? Mit kéne nekem igazolni? Hogy dolgozom, és mindig is dogoztam? Ja, tényleg. Azok előtt akik nem dolgoznak, mert "nem találnak maguknak munkát" (inclusive: kézettségüknek megfelelőt, természetesen) azok előtt lehet már ezt is igazolni kell, talán.. Ki tudja...

Nem bazmeg, nem vagyok még ötven, de apám és anyám meg már el is múlt, de nekik is van munkájuk, és mindig is volt. (mindketten nyugdíj mellett most is dolgoznak).

A probléma ott van bazmeg, ha valakibnek nincs munkája, segélyből él, aztán "csak a képzettségének megfelelő" munkát kívánja elvállalni. Ez a gond, nem az, hogy előfordul, hogy valakinek átmenetileg nincs munkája.

Fordítva ültök lovon, de én elismerem, könnyebb segélyt kérni, mint valami alantasabb munkát elvállalni. Csakhogy én nem kívánnám ezt finanszírozni, ha nem haragszol. Aki nem talál önerőből magának képzettségének megfelelő munkát, az elvégzi azt, amit találtak mások neki. Ez ilyen kurva egyszerű.

Lehet, hogy Lázár nem a tételes jognak megfelelően jár el, de hogy igaza van, az tuti. Ugyanis a fentiek sunnyogva klasszak igazán.

Nem azt jelenti, de ez lénygetelen.

És végül a leszarom. Amíg anyádat az én adómból tartják el, addig te ne szarj le senkit (vagy igen, csak akkor tarts el te) , mert annak esetleg az lehet vége, hogy én (meg többi adófizető)szarom le, mi van veled meg anyáddal, aztán éhenhal.

Ouroboros 2010.07.15. 18:05:33

Úbazmeg, ide már nem kívánok lemenni.

Kurvára fogalmad sincs, mi folyik itt; ami konkrét eset napvilágra került, csak azt bizonyította, hogy Lázár mekkora gátlástalan, gerinctelen hazug, de igaza van. Igaza van, mert hűségesen kiszolgálja azt a képet, ami a te fejedben van az ingyenélőkről.

Kurvára ne zavarjon, hogy ha még igazat is mondana a derék Lázár János, mint ahogy nem szokása neki, az ő négy évnyi képviselői költségtérítése évtizednyi szociális juttatást fedezne sok-sok embernek. De neked nem az fáj, bazmeg. Az jogos, és ő bezzeg nem mulasztotta el fölvenni.

És az se zavarjon, hogy anyámat te nem tartod el. Nem kerül egy filléredbe se, ne sírjon a dolgos kis szád. Azt meg, hogy leszarod, másokkal mi van, azt levágtam eddig is, nem kell itt fenyegetőzni vele.

Mondom, kívánok hasonló megértést a jogaiddal és méltóságoddal szemben, mint amit te tanúsítasz másokéval szemben. Egy olyan országban, ahol Lázárnak tapsolnak a jogtipráshoz, mindenki jogai sorra kerülnek majd, ne félj.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 21:48:38

@Ouroboros: megkérdezhetem, hogy ha nem lázár alatt történt volna a dolog, akkor egyetértenél-e vele?

csak mert állandóan lázáron lovagolsz, hogy ő is egy szemét, tolvaj.

Az.

Naés? Azért mert más egy szemét tolvaj, másnak a trógerségét nem kell büntetni/nyilvánosságra hozni?

áruld már el nekem, azt mondtad anyád került ki a "szégyenfalra".
Miért került ki?
Miért nem vállalta el a felajánlott munkát?

Kicsit Karcos 2010.07.15. 22:08:49

@Conv: Zimány Lindáról ígértem még a véleményem.

Azt gondolom, hogy járt neki az álláskeresési támogatás, mivel megvolt az ehhez szükséges munkaviszonya az elmúlt időben, ami után befizette a járulékokat.

Ha valamiért fizet az ember, azért cserébe ellenszolgáltatás jár neki. Ez tényleg jár, ez nem segély, ami vagy jut vagy nem. Ha igényli, megkapja. Igényelte, megkapta (aztán utána állítólag eljótékonykodta).

Tény, hogy nem volt rászorulva. De azért ennek az éremnek is két oldala van: ha majd megöregszik, és elfogynak az eltartó pókerbajnokok, lehet, hogy hiányozni fognak neki ezek a pénzek, és később fog rászorulni a társadalom segítségére, amikor viszont már a száján kívül nem fog neki járni semmi. Éppen ezért veszélyesnek látom, ha a valóban járó dolgokhoz való jogosultságot vitatjuk.

Hogy a pasija mennyit keres, az szerintem irreleváns. De ha mindenképpen illusztrálni akarjuk vele a történetet, akkor azért érdemes volna megemlíteni, mennyi adót is fizetett be eddig Kaló Dániel a nyilvános versenyeken elért nyereményeiből; ha lenne nálunk VIR, alighanem rajta lenne.

Visszatérve Vásárhelyre, továbbra sem hallottam semmi rendszerszintű megoldásról. Pl. hogy segélyt csak az kaphat, aki elfogadja a neki kínált munkát, legyen bármi is az, és legyen bármi is a végzettsége. Legyen kötelező rendelkezésre állás a segély feltétele, és aki ennek nem tesz eleget (pl. mert feketemunkázik, lusta, stb.), és ennek okát nem igazolja elfogadható módon, az ne kapjon lófaszt se a közösből. Fuxos merciseknek meg menjen a vagyonvizsgálat. Nem kellenek szégyenlisták. Nekem. Ha nem érdemes rá, ne kapjon pénzt, ebben látom a megoldást, ez viszont ne akkor legyen megállapítva, amikor már 140 problémás ember van évek óta, hanem a 3. nap után.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 22:29:51

@Kicsit Karcos:

Én is azt mondtam jár neki, jogosan vette fel.... persze kajánul vigyorogtam hozzá, hiszen arc is kell a járandósághoz, jó vastag bőrrel az esetében.

vásárhelyi dolog.
Igen egyetértek, ezt lenne a megoldás, de ezzel már elkéstünk, most más megoldás kell, lehet, hogy ez a lépés annyira előtérbe tolta a kérdést, hogy muszáj lesz lépni benne, bármennyire is kényes a téma.
Nekem sem kell szégyenlista, de nem is ellenzem. igazából engem jobban felháborít a szégyenlista féle személyi jogsértéseknél az a mentalitás amit itt képvisel ouroboros is:
A sértett óbégatás, hogy őket mennyire megalázzák, miközben nem fogadják le a felajánlott háromszor annyi pénzt, csak mert dolgozni is kéne érte.
Az ilyennek nincs is szüksége a segítségre semmilyen formában, csak jól érzi magát a könnyen jött pénzzel, élősködik a mások adóforintjaiból, miközben azzal érvel, hogy ; dehát más is lop, sőt még többet.
Cigánytempó.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 22:32:28

@Kicsit Karcos:
ez lemaradt: "Igényelte, megkapta (aztán utána állítólag eljótékonykodta)."

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jótékonyság az faszát.
Először azt is tagadta, hogy ő egyáltalán munkanélküliként nyilván van tartva, aztán azt, hogy egy fillért is kapna.

Bár jótékonykodás lehet egy új cipő is, vagy egy új táska magának, hiszen nehéz sorsú munkanélkülit támogatott vele :)

Kicsit Karcos 2010.07.15. 22:37:59

@Conv: aki nem dolgozik, ne is egyék, ez ilyen egyszerű, csak túlbonyolítunk mindent.

Az előzőhöz, Kaló _Dénes_ természetesen a helyes név.

Kicsit Karcos 2010.07.15. 22:43:21

@Conv: ez a jótékonykodás ilyen dzsolidzsóker szöveg, a támadások 90%-át le lehet vele szerelni. Gyurcsányi is eljótékonykodta a fizetését (bevallotta:), ezzel nemcsak támadásokat előzött meg, hanem évekig fényezni lehetett őt emiatt, és ezt egy olyan eszköz, amihez bizonyíték sem kell, elég kimondani a kulcsszót.

Kevesebb jótékony celebbel többre mennénk.

Ouroboros 2010.07.15. 22:43:56

@Conv:

„Naés? Azért mert más egy szemét tolvaj, másnak a trógerségét nem kell büntetni/nyilvánosságra hozni?”

Csomó esetben nem trógerség, láthatjuk. De kelljen. Büntetni, a jogosultság megszüntetésével. Ami minden esetben meg is történik, nem is folyamodhat újra egy jó ideig.

Nyitott kapuk vannak itt döngetve. Lázárnak minden lehetősége megvan, hogy akit visszaélőnek ítél, attól elvegye a támogatást, és ő él is ezzel. De ő ezen fölül még jónak látott egy törvénytelen pluszlépést is tenni. Nem arról van szó, hogy egy szerencsétlen Don Quijote kezét megkötik a törvények, és kétségbeesésében ragadtatja el magát ilyesmire. Nem, ő ezeket a dolgokat rég lerendezte a maga és közössége számára megnyugtatóan (értsd: jogosultságmegvonás), csak reklámoztatta még magát egy kicsit ezzel az alja lépéssel.

Ha meg érdekel, nem fogadta el a fölajánlott munkát, igen. Azt gondolta, hogy nem jogszerű, és laikusként én is úgy látom, a törvény is a megfelelő munkát hangsúlyozza, csak aztán jól el van kenve, hogy pontosan mi a megfelelő. Ebből a szempontból mindegy. Nem követett el semmilyen törvénysértést, rosszhiszeműséget, visszaélést, de ez a derék ember, ez a Lázár, ez kifüggeszti a nevét, a zemberek védelmében. Phü.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 22:46:05

@Kicsit Karcos:

fel sem tűnt. amúgy eddig nem is tudtam róla, hogy ki. nem is hallottam róla.
hiába, más az érdeklődési köröm, úgy vagyok vele, mint a szomszéd Juhász Ferenccel (a költővel):
- Oszt az ki a bánatos faszom, hogy tunnom kéne mit mírt? :)
Persze ő meg volt rökönyödve amikor mondta, milyen szép az a Romantic nóta, amit a Győzike írt, én meg bevallottam neki, hogy halvány lila fingom nincs miről beszél, és miután eldúdolta nekem az irodalmi remeket, idéztem neki pár sort Juhásztól a szerelemről.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 22:58:30

@Ouroboros:

Jól gondolom, hogy a közösség nagyobbik része támogatta ezt a lépést, és nem lázong csak a szóban forgó kihelyezettek közül néhány?

"Azt gondolta, hogy nem jogszerű, és laikusként én is úgy látom, a törvény is a megfelelő munkát hangsúlyozza, csak aztán jól el van kenve, hogy pontosan mi a megfelelő."

Én amennyit láttam a kapcsolódó jogszabályokból, elsősorban a végzettségnek megfelelő munka kiközvetítését preferálja a dolog, ha ilyen nincs akkor bármilyen munka kiközvetítését.
Ez a munkaügyi dologra vonatkozik, esetében azonban RÁT-ról van szó, nem munkanélküli segélyről, a rátra bizony nem ez vonatkozik, hanem az, hogy ha az önkormányzat bármilyen rendszeres jövedelmet biztosító munkát tud biztosítani és azt nem fogadja el, akkor nem jogosult a RÁT-ra.
Ha nem fogadja el, azért teszi mertt nincs szüksége a pénzre, tehát a RÁT-ra sem. Ha a RÁT-ra jogosult anyagi helyzetében bármilyen olyan változás áll be mely a jogosultságát befolyásolja, köteles azt jelezni. Mivel nem jeleztétek ezt, továbbra is felvettétek a RÁT-ot, azonban úgy néz ki jogosulatlanul, mert mint a rendszeres jövedelmet biztosító munka visszautasításából látszik, nem volt rá szükségetek. Azzal, hogy megszüntették a támogatást, nem büntettek benneteket te nagyon hülye, hanem a jogszerűséget visszaállították. A törvény jelenleg nem bünteti ezt a fajta csalást amit elkövettetek, ezt pótolta a "szégyenfal", hogy mégiscsak legyen valami büntetés, ha más nem, erkölcsi elégtétele a többi adófizetőnek, aki eddig az ellátásotokat biztosította.

Ouroboros 2010.07.15. 23:05:15

@Conv:

„Nekem sem kell szégyenlista, de nem is ellenzem. igazából engem jobban felháborít a szégyenlista féle személyi jogsértéseknél az a mentalitás amit itt képvisel ouroboros is:
A sértett óbégatás, hogy őket mennyire megalázzák, miközben nem fogadják le a felajánlott háromszor annyi pénzt, csak mert dolgozni is kéne érte.
Az ilyennek nincs is szüksége a segítségre semmilyen formában, csak jól érzi magát a könnyen jött pénzzel, élősködik a mások adóforintjaiból, miközben azzal érvel, hogy ; dehát más is lop, sőt még többet.
Cigánytempó. ”

Nem írom be, amit megérdemelnél.

Hanem milyen mentalitás háborít föl tégedet? Hogy az ember jogtalannal mondja, ami jogtalan? Hogy fölháborodik azon, hogy méltánytalanul bánnak vele? És nem a támogatás megítéléséről vagy meg nem ítéléséről beszélek. Annak jogosságát nem érintettem, mert nem az a vita tárgya. Hanem arról, hogy utána orvul egyszercsak listázgatni kezdenek.

És élősködik a japán halál kóchengeres fasza. Dolgozok, és eltartom anyámat is. Soha semmivel nem csaltam, nem loptam. Nem érveltem azzal, hogy ha Lázár lop, másnak is szabad. Ha megfigyeled, azt mondtam, hogy az, ahogy Lázár ezt a 320 embert válogatás nélkül rágalmazza, még alávalóbb színben tűnik föl, ha figyelembe vesszük, hogy ő mennyire élt vissza a köz pénzével. Mert Lázár ezzel a listával moralizál is, ami neki nagyon rosszul áll.

Ej, már nem is haragszom. Az az erőfeszítés, hogy megírjam ezt a választ a megérdemelt kurvaanyád nélkül, lenyugtatott. Ha bocsánatot akarsz kérni, megfontolom tehát.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 23:10:47

@Ouroboros:

olvass egyel feljebb, nincs miért bocsánatot kérnem, nem bánnak vele méltánytalanul, továbbra is az a véleményem, aki nem fogadta el a munkát, teljesen jogosan van kint a "szégyenfalon" és semmi oka óbégatni, aki elvette a lehetőséget más elől az ingyen ebédre a negyed vagy félévente történő pályázatokon, úgy, hogy valójában nincs rá szüksége, mert egyszer sem vette fel, az teljesen jogosan van kint a szégyenfalon és semmi oka-joga óbégatni.

Ouroboros 2010.07.15. 23:14:20

@Conv: „bünteti ezt a fajta csalást amit elkövettetek”

Bocsánatot akarsz-e kérni?

Zimány Lindánál érted, itt meg nem akarod, hogy az, hogy jogosan veszi-e föl, attól függ, hogy van-e jövedelme. Nem attól, hogy a faszija milyen gazdag.

Itt is. Anyám azért utasíthatta vissza, pedig nincs zérónullasemmi jövedelme, mert rám még támaszkodhat, holott én se vagyok egy krőzus. A csalás, amiért változatlanul várom a bocsánatkérésedet, az az lenne, ha lett volna jövedelme, és azt állítja, hogy nincs. Vagy bármi hamis adatot mond. De a jogosultság nem függ attól, hogy a hozzátartozók keresnek-e, vagy sem.

Ouroboros 2010.07.15. 23:22:05

@Conv: Meg is lepődtem volna.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 23:27:28

Ha nincs jövedelme minek utasítja vissza, hogy legyen neki?
Mi változott azon kívül, ha addig is támogattad, azon kívül, hogy munkát kellett volna végeznie a pénzért, és nem lett volna rászorulva esetleg a Te támogatásodra is?

Zimány Linda nem utasított vissza semmiféle melót, ami kiváltotta volna a munkanélküli segélyt, esetetekben ráadásul nem munkanélküli segélyről, hanem RÁT-ról volt szó tudtommal, ez két különböző dolog, nem egy kategória.
Őt is elítéltem/elítélem morálisan azért amit tett, amellett, hogy elismertem a törvény szerint jogosan vette fel a pénzt.
A munkanélküli segély az addigi munkaviszony alapján jár egy ideig. A RÁT pedig csupán jó szándékú segítség az államtól az adófizetők pénzén, nem járandóság.
Semmi okom bocsánatkérésre.

Ouroboros 2010.07.15. 23:36:33

@Conv: „Semmi okom bocsánatkérésre.”

Hogy minden alap nélkül csalónak neveztél, az nem ok? Akkor már értem, hogy tűnhet föl pozitív színben előtted a Lázár-féle csodálatos kezdeményezés.

Mindegy is.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.15. 23:47:06

@Ouroboros:

"Hogy minden alap nélkül csalónak neveztél, az nem ok? "
Nem téged neveztelek csalónak, - ha így értetted sajnálom, nem állt szándékomban Téged csalónak nevezni - hanem mindazokat akik nem fogadták el a munkalehetőséget a helyzetük javítására, de mindegy, attól, hogy te nem látod milyen csalást követtek el, attól az még csalás.

"Akkor már értem, hogy tűnhet föl pozitív színben előtted a Lázár-féle csodálatos kezdeményezés."
idézem magam:
"Nekem sem kell szégyenlista, de nem is ellenzem."
érthető legyek: értem a célját, és nincs kifogásom az ellen, ha az ilyen típusú csalók legalább ebben a formában bűnhődnek, ha már a törvény nem bünteti őket.

Marcellusca 2010.07.28. 12:55:44

Reggel hallottam, hogy az ombuckalakó szerint, törvénytelen volt Lázár, a kifüggesztéssel.

Várom a felelősségrevonást!

süti beállítások módosítása