Skip to content


       Szűrés lista

Lendvai a KISZ Központi Bizottságának zenei és ifjúsági szakértője

A "médiaalkotmány" vitájában jött elő Lendvai a coming out-tal: "nem voltam cenzor".

2010-ben, az országgyűlésben az MSZMP-s Aczél elvtárs MSZMP-s kolleginája védi a sajtószabadságot a Fidesz ellen.
Inkább ezerszer a Fidesz, bármit is tervez a sajtóval, mint Lendvai "nem voltam cenzor" Ildikó.

Kafka meg fordult egyet a sírjában.

Íme, szóról-szóra:

"(...)
Csak annyit még a személyes vonatkozásokról, hogy igen, nemcsak a Wikipedia írja, valamennyi önéletrajzomban benne van - mert én bele szoktam írni másokkal ellentétben -, hogy dolgoztam az egykori pártállam kulturális osztályán. Mondom, önéletrajzomból lehet tudni. Azért írtam be, mert miután négyszer indultam egyéni körzetben, és ebből háromszor meg is választottak, fontosnak éreztem, hogy ne legyen olyan választóm, aki azt mondja, hogy csak a jelen szép programomat ismeri, de nem tud eleget a múltamról.

Ez azért is fontos és azért nem baj, ha Önök megemlegetik, mert így legalább lehet mondani, hogy nem. Pártapparátusban dolgoztam, cenzor nem voltam. Nem azért, mert magányos hősként én egyedül ellenálltam egy ilyen megbízásnak. Egyáltalán nem voltam magányos hős, én hittem annak a rendszernek az elveiben, azért voltam ott, és nem pénzért. Meg sem gazdagodtam belőle, azért mentem oda, mert azt gondoltam, hogy van értelme egy köztulajdonon alapuló társadalomnak. Ma már tudom, miben tévedtem természetesen.

Cenzor tehát nem azért nem voltam, mert magányos hősként, ellenállóként mentem volna be oda lazítani a rendszert, egyáltalán nem volt ilyen szándékom, hanem azért, mert aki kicsit olvasott a történelemről, az tudja, hogy a pártállam nem így működött. Az nem az én szerepemet szépíti, hanem tény: a párt az állami szervekkel hajtatta végre a maga politikáját. Volt kiadói főigazgatóság, lektorátus, film főigazgatóság.

Ez nem szépíti sem az én szerepemet, sem a rendszert, puszta tény. De pontosan azért, mert életem egy korszakában, ugyan már a pongyola diktatúra, a nyolcvanas évek második felére eső szakaszában, de láttam a rendszer működését, tudom, hogy mi a baj most ezzel a törvénnyel, és ezért nem kevesebbszer, hanem többször fogok szólni róla.


Tudom, hogy milyen baj személyesen is, a személyes életemből tudom, hogyha valaki hisz egy ügyben, és úgy gondolja, hogy istenem, akkor elfogadjuk a nekem nem tetszőket is, akkor elfogadjuk a korlátokat is. Tudom és értem épp ezért, amikor az előterjesztő frakció képviselői úgy gondolják, hogy egy számukra fontos és nekik jó politikai ügyet védenek, és ezért lehet, hogy korlátokra, a nyilvánosság korlátaira is van szükség.

Tudom, hogy ez nem jó elv. A magyar nyilvánosság a pártállami diktatúra idején ugyan jóval szélesebb és szabadabb volt, mint az összes többi, de nem volt valójában szabad, és épp ezért a magyar rendszernek éppúgy meg kellett buknia, mint a sokkal szigorúbb szlováknak vagy románnak, vagy keletnémetnek.
(...)
És éppen ezért érzem úgy, hogy nekem talán még többször és még jobban kell odafigyelnem. Még egyszer mondom, nem személyes szerepem miatt, amit így töltöttem volna be, mert ez nem így van, hanem azért, mert asszisztáltam ahhoz a rendszerhez jóhiszeműen, ami azt hitte, hogy korlátokkal lehet védeni azt, amit ő maga jónak tart. Én már tudom, hogy nem lehet. Fogadják el tehát tőlem figyelemmel, mert ha nem azzal fogadják, akkor is mondani fogom, mert százszor kötelességemnek érzem."

Egész pontosan ez olvasható a wikipedian:

"1974-ben lépett be az Magyar Szocialista Munkáspártba. 1974-től dolgozott a KISZ Központi Bizottsága kulturális osztályán, majd 1981 és 1984 között az MTA aspiránsa volt. 1984-től 1989-ig az MSZMP KB tudományos, közoktatási és kulturális osztályán dolgozott előbb munkatársként, majd alosztályvezetőként, 1988 és 1989 között osztályvezető-helyettesként."


"Jóhiszeműen asszisztált", hát én ezen berostáltam. Volt bőr a képen azt mondani, hogy a 80-as évek kádári diktatúrájában, amikor minden mocskos MSZMP-s pártvezető pontosan tudta, hogy miről is szól ez a rendszer, hogy működik, akkor az ártatlan Ildikó azt hitte, hogy "van értelme egy köztulajdonon alapuló társadalomnak"?

Ildikó, te nem csak láttad a rendszer működését, te működtetted! És 20 évvel a rendszerváltás után felállsz az Országgyűlésben, előadod ezt a könnyfacsaró mesét, és ezzel letudod pártállami szerepedet?

Szép kutatás lenne összeszedni, hogy pontosan mit is csinált pontosan Lendvai 1990 előtt.

Van egy 350 oldalas disszertáció a Kádár-rendszer könnyűzenei politikájáról. Részletek, a 274. oldaltól:

"A dokumentumok között a nyolcvanas évekből kiemelkedik a KISZ KB Kulturális Osztályának Pozsgay Imre számára írt jelentése, amely mintegy keresztmetszetet nyújtott a korabeli könnyűzenei viszonyokról. A kulturális minisztert Lendvai Ildikó, a KISZ KB Kulturális Osztályának helyettes vezetője 1980. február 29-én tájékoztatta az ifjúság szórakozásának néhány időszerű kérdéséről.

(A KISZ KB 1980. július 4-én foglalkozott ugyanilyen mélységben az üggyel, amelynek szófordulatai megtalálhatók a Pozsgaynak írt jelentésben. Az ülésen Aczél György, Lázár György, Tóth Dezső, Kornidesz Mihály és Bródy János is részt vett, utóbbi hosszas fejtegetésbe kezdett többek között az alkotói szabadságról, a művészi társadalmon kívüliségről, a csöves-kultuszról, a magyarországi popsajtó beindításának szükségességéről és a majdani IRI megalapításáról.)
(A szegény Bródy, 30 év alatt eljutott a KISZ KB ülésétől az Artisjus elnöki posztjáig...)

Bevezetőjében a már ismert és sokat emlegetett tényen kívül – nevezetesen, hogy a szabadidővel együtt a szórakozási igény is megnőtt – önkritikusan állapította meg, hogy az ifjúságpolitikai munka eredményei épp a szabadidő-eltöltés, a szórakozás területén maradtak el. Ennek oka az volt, hogy nem fordítottak kellő hangsúlyt a fiatalok szórakoztatására, emiatt sok probléma merült fel a periferiális helyzetbe kerülőkkel kapcsolatban. A jelenség csúcsa a Beatrice-kultusz volt, a közönség megjelenési szokásait, csoportosulásait a közvélemény helytelenül csupán szórakozási gondnak tartotta. Ezzel együtt Lendvai megemlítette az akkori fiatalok öltözködési, zenei ízlés-beli elkülönülési igényét, ami miatt ekkora népszerűsége lett a könnyűzenei koncertlátogatásnak és a diszkónak.

A hatalom könnyűzenéhez fűződő viszonyát ezután megfelelő pontossággal körülírta a KISZ akkori kultúrvezetője. Ezek szerint a szórakoztató tevékenységben – így a könnyűzenében is – leginkább a spontán mechanizmusok működtek, divatirányzatok fejlődtek ki, majd haltak el, melynek során előfordult illegális műsorközvetítés (Szabad Európa Rádió) igénybevétele. Ezekkel a rendszer a „három T” politikáját alkalmazta, de hatni rájuk érdemben nem akart (vagy nem tudott):
Az így születő szórakozási formák hatásait ugyan tudomásul vettük (támadtuk, megtűrtük, néha támogattuk), de befolyásolásukra nem vállalkoztunk. A támogatás esetében viszont létre jöhetett a befolyásolás, amit a dokumentum elhallgatott, a tiltásnál pedig a teljes elszigetelést értelmezhetjük befolyásolásnak. Ezután viszont a valóságot reálisan látva szintén önbírálóan jegyezte meg, hogy a szórakoztatással foglalkozó intézmények az éppen fennálló divatirányzatokat csak tisztes távolságból követték, sokszor már csak a trend lecsitulása után foglalkoztak velük.

Lendvai rátért a kor ifjúságpolitikájának legneuralgikusabb részére, amely szorosan kötődött a hetvenes évek második felében jelentkező rockdivathoz, ami a nyolcvanas évek első felében még tartotta magát:

Az ifjúság megítélésében – főleg szórakozási problémaként kezelve – az utóbbi évek legtöbb vitát kiváltott kérdése a ’magyar punk’, a ’csövesek’ megjelenése. A társadalmi magatartásukban, viselkedésükben, életmódjukban is elkülönülő csoportosulások azonban nem csak a szórakozás problémaköréhez tartozó jelenségek. Tagjaik nem köthetők korcsoportokhoz, rétegekhez. Fiatal munkások, alkalmi munkások, értelmiségiek, egyetemi végzettségű fizikai dolgozók és alkalmi munkából élők, tanulók, állami gondozottak, lumpen elemek egyaránt megjelennek a csoportokban, alkalmanként csatlakoznak vagy leszakadnak.
A zenekarok ’sleppjeibe’, az aluljárókba elsősorban szociális okokból, az életmód-kultúrában jelentkező hátrányok (sokgyerekes, széthulló családok, állami gondozás, alkoholizmus, debilitás) miatt kerültek, de sok esetben a társadalmi és családi nevelés hiányai is megmutatkoznak (iskolából kimaradottak, értelmiségi, vezető beosztású szülők gyermekei). A zenekarok meghirdetett ’álküldetés-tudattal’ (s mögötte jól kiszámított közönségszervezési, népszerűsítési manipulációkkal) vállalják e csoportokat ’felemelésük’ érdekében. A gyakorlatban az együttesek a ’kitaszítottság’, a ’társadalom-kívüliség’ (helyesen: társadalmon-kívüliség – Cs. B.) érzésének és gondolatvilágának további erősítését végzik. A zene, a szövegek, a bennük megfogalmazott mesterséges és álproblémák, a pódiumról diktált érzelmi hatások, viselkedési formák perifériális helyzetüket magasztalják, helyenként társadalomellenes magatartást sugalnak (sic!).
"

A szövegből kitűnik, hogy az ifjúsági szervezet véleménye a punk és kemény rock jelenségre vonatkozóan ellenséges volt, mert a szocialista társadalommal össze nem egyeztethetőnek ítélték meg."

És így tovább Lendvai mindent végigelemez, a diszkótól a beatrockon át a hivatalosan szervekig.

"Nehezményezte a jelentés, hogy a könnyűzenei műsorok 80-90%-a magánszervezésben, tehát az ORI-t megkerülve zajlottak. A művelődésügyi irányítás azonban efölött szemet hunyt, mert hézagpótlónak ítélte a tevékenységet, ami tömegigényeket elégített ki. Az viszont már végképp károsnak minősült a KISZ szemében, hogy ezeknek a műsoroknak a bevételéből a magánszervezők részesültek, a korabeli felfogás szerint ugyanis ők nem dolgoztak, „csak” megszervezték az előadásokat. Annak érdekében, hogy a „szocialista menedzserek” fizetésükhöz jussanak, túl magas költségeket vagy a valóságban fel sem merülő kiadásokat számoltak el költségként, és esetlegesen a zenészek gázsijából is levontak. Lendvai szerint a magánúton létrejött produkciók színvonala nem volt garantált, a valóságban azonban inkább az állhatott véleménye háttérben, hogy ezeket a műsorokat nem tudták hivatalosan – csak az ügynökhálózat útján – ellenőrizni, így a szocialista erkölccsel össze nem egyeztethető produkció könnyebben kerülhetett a közönség elé. A jelentés szerint minden harmadik koncert után felelősségre vonást lehetett volna kezdeményezni, azonban ez csak az esetek 1-2 %-ában következett be.

A kulturális miniszter számára készített beszámoló a felelősségre vonásokat tartalmi szempontok szerint szerette volna kieszközölni, ami leginkább a dalok szövegeiben volt tetten érhető. A magánszervezésű könnyűzenei programokról megjegyezte, hogy túl sok volt közöttük a tánczene és a giccs, tehát nem csak a punk és rock együttesek feltűnése jelentett problémát, hanem a valóban közhelyszerű szövegekkel fellépő, divatjamúlt táncdalénekesek sora is. A KISZ hivatalos állásfoglalása szerint az ifjúság szórakoztatásában az állami és társadalmi szerveknek jobban együtt kellett volna működniük, emellett fokozni kellett volna a szórakoztatást végző vállalatok, intézmények ifjúságpolitikai felelősségét. Emögött a műsorok saját intézményi hatáskörben történő nagyobb fokú ellenőrzésének igénye húzódott meg a pártállam részéről."

A Párt legalább hálás volt:

 

Címkék: mszp társadalom pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr192168674

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tanmese 2010.07.23. 09:49:02

Gazdasági bérgyilkosok  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2010.07.23. 08:17:34

Akár Sztálin is kikelhetne a sírjából és mondhatná, attól még a tény tény maradna: ez a média- és sajtópolitika, amit a Fidesz tervez és részben már meg is valósított, ez rossz, antidemokratikus és káros.

Ha Ledvainak és a Washington Postnak (közismert kommunista lap) nem is, a saját szemünknek azért hinni lehet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.07.23. 08:19:56

mit tudtok a bródy Cseh tamás ellentétről?
van köze bródi kommunizmusához? vagy csak egy szar ember?

bródy rokona a patkány bródy sándornak?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 08:20:39

Te Ildikó!

Túl azon, hogy könnyekig hatódtam, de komolyan, egy kérdés mindenesetre felmerült bennem: az mind szép és jó, hogy anno hittél a rendszerben (sic!), de ma már tudod természetesen, hogy miben tévedtél (sic!), de mi a helyzet a mostani "rendszerrel"? értsd a nem kommunista utódpártoddal példának okáért? Mi lesz, ha abból is kiábrándulsz? Tudod a köpönyegnek hagyományosan - alapesetben - csak 2 oldala van. Esetedben MINDKETTŐT láttuk már...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.07.23. 08:35:38

Ha a mai popzenét nézem a nagyasszony egyedül már kevés volna.Elkélne egy egész osztag AK-47-tel felszerelt osztag...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.07.23. 08:43:50

Baz'meg ildike!!! HA annyira tetszett a kommunizmus, akkor mi a cirádás rossebért vagy még itt. El lehet menni Észak-koreába, Kínába, Kubába... pá pá !

2010.07.23. 08:46:33

Elsirtam magam és zokogtam, annyira nagyon sajnálom szegény Lendvait. Ö nem ezt érdemelte volna, mert küzdött, szenvedett a szoc.ban. Annyíira elnyomták hogy no.Ö nem cenzor volt, ö volt a cenzorok vezetöje, ami ugye különbség.Sajnálnám ha volna idöm.Ö is a végén hös ellenálló lesz, vagy hös partizán, mint anno 45 után azok, akiket kitüntettek ellenálló multjuk miatt, mert itatás közben tökön rugta öket a csendörök lova.Ennyit a Lendvai meséröl.

Kicsit Karcos 2010.07.23. 08:55:27

Lendvai elvtársnőnek küldöm sok szeretettel a CPg-nek azt a számát, amiért bolsevik elvtársaival együtt a zenekar tagjait letöltendő börtönbüntetésre ítélték:

CPg - Erdős Péter
www.youtube.com/watch?v=sj-dWBSJVZM

A Fidesznek pedig küldeném a (felfüggesztett) börtönbüntetést érően irredenta Valhalla, az Archívum és a Nemzeti Front egy-egy nótáját.

Üdvözlet az Auróra együttes soraival:

"Búcsúzzunk szépen, Iván,
Aki elmegy, az legyen vidám!"

eszkep 2010.07.23. 08:59:32

Ebben az egy mondatban tökéletesen benne foglaltatik a lényeg:
"2010-ben, az országgyűlésben az MSZMP-s Aczél elvtárs MSZMP-s kolleginája védi a sajtószabadságot a Fidesz ellen. "
Nem mellesleg pedig kirajzolható az elmúlt 20 év kórképe is. Ide értve azt, ha megnézzük a mai publicista, újságírói elit összetételét, valamint, hogy kik féltik a sajtószabadságot a válaszadási lehetőség bevezetésétől (ld. sajtótörvény tervezetét).

Egyébként gratulálok a kutatómunkához zero, igen nívós írás, most nem ragadtunk le az öncélú fikázásnál.

guma 2010.07.23. 08:59:48

Azért a mai történések tükrébe ez a mondatod is nagyon lényeges : Pozsgay Imre számára írt jelentése, amely mintegy keresztmetszetet nyújtott a korabeli könnyűzenei viszonyokról.

Ugye ő is szerkeszti az új alkotmányt?

eszkep 2010.07.23. 09:02:40

Megjegyzem: ha Lendvai Ildikó főcenzor elvtársnő pl. anno Lengyelországban "praktizált" volna, akkor most nem a parlamentben ajvékolna, hanem rég elfeledve otthon éldegélne minimál nyugdíjból. Németországot, Csehországot, pláne nem Szlovéniát, Horvátországot már nem is említeném...

guma 2010.07.23. 09:04:35

@Kicsit Karcos: @eszkep:

Nívós írás, jó összefoglalás ez zerotól.

Viszont pont ezért durva a tegnapi szavazás :
Médiatanács elnöke is egyben - nem a parlament választja, hanem a miniszterelnök nevezi ki 9 évre, elmozdítani pedig gyakorlatilag csak akkor lehet, ha fél évig nem jár be a hivatalába, vagy jogerősen elítélik valamilyen bűncselekmény miatt.

Tehát a 9 év alatt elég 18 bemennie... a többiről már nem is szólók, mert jön az új cenzor

Kicsit Karcos 2010.07.23. 09:08:12

@gtigram: bizony, Pozsgay elvtárs egy polccal magasabban volt Lendvai etnőnél. Ma már mindkettő komilfó.

Ahogy már írtam, 20 év múlva fognak nyugdíjba menni az utolsó elvtársak, vagyis akik 30 körül voltak a módszerváltáskor, akár 10-15 év mozgalmi múlttal.

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 09:08:43

@Kicsit Karcos: Szerintem az Archívum nem irredentizmusért került eljárás alá hanem nyilas uszításért. A nyilasokat pedig szerintem nyugodtan be lehet tiltani.
A cikk tetszik, jól meg lett írva. A videóért külön gratula, nem kis idő lehetett előszedni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 09:09:19

@gtigram: "vagy jogerősen elítélik valamilyen bűncselekmény miatt." - khm, azért a jelenlegi "poltikai elit" esetében ez nem lenne példa nélküli :))))

@eszkep: " valamint, hogy kik féltik a sajtószabadságot a válaszadási lehetőség bevezetésétől (ld. sajtótörvény tervezetét). " - óóó, ők nem csak a sajtószabadságot féltik, hanem a demokráciát is a szélsőségesektől :))))

eszkep 2010.07.23. 09:10:52

@gtigram: Pozsgay Imréről egy dolgot azért ne felejtsünk el!
Bár még gyerek voltam és akkor nem értettem a jelentőségét, a mai napig PONTOSAN emlékszem, amikor a szombati reggelizés közepette hallgattuk a rádiót, ahol épp Pozsgay beszélt egy rádióműsorban. És ez volt az a beszéd, amikor a ELŐSZÖR nevezte '56-ot "népfelkelésnek".

Ami miatt ez megmaradt bennem, az a szüleim és a nagyszüleim reakciója volt. Talán nem nehéz kitalálni, hogy már a beszéd többi részén is hüledeztek, de erre majdnem becsúsztak az asztal alá... (Mindezt egy olyan érában, ahol a Szózat tabu volt,a Himnusz éneklése pedig legalábbis meggondolandó volt...) Büszke vagyok, hogy ezt a beszédet élőben hallhattam, bár akkor még nem értette a jelentőségét.

guma 2010.07.23. 09:12:27

Ehhez még valami :

A The Washington Post főszerkesztőjének címzett hivatalos levelet a kormányzati kommunikációs államtitkárság szerda este eljuttatta az MTI-hez is.

A médiatörvényt ért bírálatokra válaszul Kovács Zoltán felhívta az amerikai napilap figyelmét arra, hogy az európai médiaszabályozás jelentősen eltér az amerikai gyakorlattól. Kiemelte: a lap tévesen írta, hogy Orbán Viktor nevezné majd ki a médiatanács elnökét, és annak tagjait pedig a kormányzó Fidesz jelölné ki.

Le merte írni ezt a levelet!

Ez nagy bukta (hazugságok sorozata, mint a jegybank elnök fizetése miatti harc közben pedig a mi kinevezésünk után az MFB elnök ...)

alvering 2010.07.23. 09:13:56

Reklám, de talán megbocsájtjátok.
www.litera.hu/irodalom/szonyei-tamas-nyilvan-tartottak
Ebben sok mindent lehet olvasni, ki kiket, hogyan mivel jelentett.
Ildikó is van ugye, meg mások is. Elég alapos olvasmány

eszkep 2010.07.23. 09:14:31

@gtigram: A kilenc év nem tudom, hogy jött, de azért ne felejtsük el, hogy ha 9 év múlva pl. az LMP lenne kormányzó pozícióban, őt illetné meg ez a jog. De ugyanúgy az is lehet hogy MSZP kormány lenne (bár ebben az esetben minimum tökön szúrnám magamat), akkor őt illeti meg a jog.

guma 2010.07.23. 09:18:50

@eszkep:

Ez így igaz. Felnőtt voltam már, de valóban majd az asztal alá csúsztam. És hidd el később ezért mosakodott, magyarázta - ezt is hallottam.

Viszont nem volt tabu a Szózat (még a Ki mit tud selejtezőkön is hallottam, úgy hogy a hátam borsódzott.

A Himnuszt pedig énekeltük (pl ünnepségek, szilveszter, stb).

guma 2010.07.23. 09:22:06

@eszkep:

Ne szurkáld magad, mert az nem akupunkturás pont.

A fiúk, nem buták, a 9 év két cikluson túl nyúlik, és nem is folytatom

eszkep 2010.07.23. 09:22:49

@gtigram: De, ha már az Országgyűláés tegnapi munkájánál tartunk! Olvasgatva az Index-et, az LMP-ről is lassan aktuális lenne egy poszt, a hülyeségeiket összegyűjtve. Azért ez elég ütős így bankadó, adótörvények módosítása után:

"Az LMP szerint a kormány a gazdagokat és a külföldi tőkét támogatja."

De a kedvencem még mindig az, amikor Schiffer András EGY beszédben Orbán 29 pontját először "leókonzervatívozza", majd a FIDESZ-t az SZDSZ utódjának nevezi (???).

Kicsit Karcos 2010.07.23. 09:22:57

@Taktikai Atompingvin: a CPg-sek ellen pedig fasizmus volt a vád, micsoda különbség...

@eszkep: valójában már 1982-ben is elfogadott volt a Pártban '56 felkelésként meghatározása. Ld.: www.archive.org/details/Felkeles-EgyNemzetKuzdelme-Magyarorszag19562003658P..pdf

@gtigram: azzal együtt, hogy mennyire gáz a levél tartalma, az nagyon rendben van szerintem, hogy felveszi a kesztyűt a kormány a sajtó lejáratókampányával szemben. Ez a helyes módja, válaszlevelet írni (és nem betiltani, stb.), régóta hiányoltam.

guma 2010.07.23. 09:25:34

@Kicsit Karcos:

Bocs nyilván való hülyeséget állítani, nem gáz? Mások a fogalmaink!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 09:25:48

@eszkep: ha már lmp. engem még mindig betépett bölcsészekre emlékeztetnek, itt az újabb performance: Józsi az úthengerrel :)))

lehetmas.hu/hirek/2017/modosito-javaslat-a-fideszes-uthenger-ellen

guma 2010.07.23. 09:26:36

@eszkep:

Ha így folytatod ma is megérdemled a pontot

greybull 2010.07.23. 09:27:44

Nem, tényleg nem volt cenzor! Ez egy rohadt büdös pártpicsa, egy "KISZmatrac" volt, nem változott jottányit sem, egy Goebbels in Woman (á la Woman in Love....), nejem szerint egy Piranha, szerintem meg még az egész elfuserált rendszerváltás emblematikus alakja, bronzba kéne önteni és kiállítani a Szoborparkban (ja csak éppen élve kéne bronzba önteni), ha megdöglik egy láda pezsgőt locsolok szét, illetve adok hajléktalanoknak, mert nem érdemli meg, hogy én emeljek rá egy pezsgőspoharat is!!!!!

greybull 2010.07.23. 09:31:47

@tesz-vesz: Minden bródy minden bródynak rokona, tanuld meg te kis nyomoronc szittya, én már megtanultam:
Lefelé légy éber,
Felfelé meg stréber,
egyébként meg:
Héber!
Én is egy nyomorult szittya vagyok, bőrtúltengésben ott, ahol nem kéne.....

eszkep 2010.07.23. 09:32:56

@gtigram: A mi iskolánkban ('80-as évek) az igazgató utasítására márc15-től ápr 4-ig olyan kokárdát kellett viselni, aminek vörösek voltak a szárai. Szózat egyáltalán nem volt (sutyiban tanította meg az irodalomtanár), Himnuszt valóban énekeltünk ünnepeken. Viszont találd ki, mi lett volna, ha ezt márc. 15-én a Batthyány-örökmécsesnél tesszük meg?

guma 2010.07.23. 09:35:00

@Kicsit Karcos:

Ez nem egy bulvár lap!

Ha írok bele a kormány nevébe, akkor legalább ne legyenek a soraim ellentétesek a megszavazott törvény szövegével. (Ezért idéztem szó szerint a törvényt)

guma 2010.07.23. 09:35:40

@eszkep:

Neked? Á azt csak marcelusnak adok!

eszkep 2010.07.23. 09:38:13

@Kicsit Karcos: Most nem azért, de a link, amit küldtél David Irving könyve, túlzottan hiteles forrásnak ne tekintsük. Megjegyzem külföldi médiában jelent már meg olyan hír is, hogy Gárdisták járják az országot és cigányokat gyilkolnak.

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 09:38:34

@Kicsit Karcos:
Betiltott dalok:Dalol a nyilas sereg, Leszámolás, Sieg Heil, Védd magad, Brutális támadás.
Az első 3 dal nyilván kicsit sem nyilas, csak azok a fránya naridroidok magyarázzák bele....

guma 2010.07.23. 09:39:27

@eszkep:

Fura egy sulid lehetett ( a magyar tanárnak pontot - bár azt hiszem ez tananyag volt, mert a fiaim is akkor jártak suliba, és a versek, könyvek, újságok tömegét alkalmaztam "tanításuknál").

arlequin 2010.07.23. 09:40:50

@zero:

szép, összeszedett, rendes poszt.
talán mondhatom többesszámban: köszönjük

gyerekek!

indítsuk zero-t médiafőhatósági überfőnöknek!

milyen frankó kis posztok lennének abból ;-D

guma 2010.07.23. 09:40:59

@eszkep:

Bocs a piros pont félreérthető volt - marcelus felé. (Ehhez a lelkem is meg kell érinteni, hogy kiérdemeld!)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.23. 09:43:08

@eszkep:

Köszi!

El tudom képzelni, ahogy az ifjú, csillogó szemű és lánglelkű mszmp-és, kisz-es Ildikó inkognítóban jegyzetlen és gyűjti az anyagot egy Beatrice koncerten ...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 09:44:20

@arlequin: "indítsuk zero-t médiafőhatósági überfőnöknek!" - szerintem inkább főpolginak.

a recept a következő: körülmetéltetjük, bekenjünk barna cipókrémmel, elhíreszteljük róla, hogy meleg, és valahogy még a szittya-vonalra kell rágyúrni, és kész is az ideális jelölt :)))))

Kicsit Karcos 2010.07.23. 09:44:51

@gtigram: ebben nincs közöttünk vita:) A levél tartalma übergáz.

guma 2010.07.23. 09:44:56

@arlequin:

Elkéstünk. Civilek nem igen rúghatnak labdába...

Kicsit Karcos 2010.07.23. 09:49:17

@eszkep: Irving minden támogatást megkapott a Párttól a könyv megírásához, aminek az volt a kb. egyetlen feltétele, hogy csak külföldön jelenik meg. A könyv címe Felkelés, és a tartalma sem mond ennek ellent. Nem értem, miért csinálsz hitelességi kérdést belőle. Ez a könyv maga a bizonyíték arra, hogy a Pártban legkésőbb 1982-ben már megjelent '56 felkelésként értelmezése. Ez akkor is így lenne, ha a könyv minden szavaz amúgy hazugság volna.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 09:49:29

@zero: most vonatkoztassunk el attól, hogy Edda, meg Pataky, de talán a lényeg benne van, bár gondolom ehhez az Ildikó-féle belső ellenzéknek aligha lehet köze:

08.20-tól a lényeg:

www.youtube.com/watch?v=R0tBuB6Xlmc&NR=1

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.23. 09:53:45

Amúgy Bródy sem volt kutya, milyen kellemesen meetingelt Aczél elvtárssal ...

Kicsit Karcos 2010.07.23. 09:54:53

@Taktikai Atompingvin: meg lehet magyarázni.

Lendvai etnő is megmagyarázta. Ő is hitt valamiben.

Én pedig abban hiszek, hogy a szólásszabadság alapvető emberi jog, és elítélem azt, aki börtönbe akar zárni valakit akár náci, akár bolsevik, akár szcientológus, akár liberális stb. propagandáért, akkor is, ha amúgy undorom van tőle adott esetben.

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 09:56:45

@Kicsit Karcos:
Alapvetően én is szólásszabadság-párti vagyok, de ezt olyan emberekre nézve nem tartom kötelezőnek, akik olyan rendszerről álmodoznak ahol ehhez csak nekik van joguk.

Kicsit Karcos 2010.07.23. 09:58:27

@Taktikai Atompingvin: na látod, pont ezért tartom gázosnak a véleményedet. Ezzel együtt meghalnék érte, hogy elmondhasd.

guma 2010.07.23. 10:00:18

@zero:

Tudod, ez megjegyzésed az Aczélnak dedikált könyvtárát juttatja eszembe, amit 50 (vagy nem tudom hány évre titkosíttatott. A meglepetések ott vannak!)

Marcellusca 2010.07.23. 10:01:07

Mi a probléma?
Ilyenek ma is léteznek. Nézzétek csak meg a fityiszbirka naridroidokat!
Ők is hisznek a Pártban és az csak jó lehet (bocs, csak az a jó!!!), amit Viktor mond.

És lesz majd itt cenzúra is.

Úgyhogy a Botox Lady nagyon is tudja, hogy miről beszél.

Ja!
Reggel láttam a tévében, hogy Viktorka valami Centrum sz@rról beszélt.
Az egyik elemző (számomra ismeretlen, tehát nem az állandóan nyilatkozgatók közül) azt nyilatkozta, hogy nem tudni, hogy ez mit jelent, de majd Viktor megmondja, hogy mi a Centrum és punktum.

Óóóóóóó, azok a régi, szép, kádári idők! :))))))))

Marcellusca 2010.07.23. 10:03:34

@Seduxen: Ezt a kérdést feltehetnéd Viktor Viktorovics Viktorovnak (meg sok más fityiszesnek) is!!!

És most nem védem Ildi nénit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

guma 2010.07.23. 10:08:40

@Marcellusca: megelőzted @eszkepet.

Megint besöpörted a piros pontot nálam!

Mert fiúk ez a lényeg, utálom a párt állam minden formáját!!!!!!!!!!!!!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 10:08:48

@Marcellusca: "És most nem védem Ildi nénit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " - nem a faszt nem! :))) megcsapott az Egy asszony illata, mi? :)))))

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 10:11:31

@Kicsit Karcos: "Ezzel együtt meghalnék érte, hogy elmondhasd. "
Ezt vajon az Archívum zenekar tagjai és a rajongók keménymagja is így gondolja?
Nekem ezzel tényleg pusztán az a bajom, hogy, ha az lenne amit ők megénekelnek, akkor itt nem szólásszabadság lenne, hanem marhavagonok.

Marcellusca 2010.07.23. 10:18:32

@gtigram: Köszi! :))))))

@Seduxen: Hüjjje! :))))

Tényleg nem védem.
De, igazán csak az tudja, hogy miről beszél, aki benne volt.
Ő vastagon benne volt, ergo nagyon jól tudja, mit beszél.
Mi (Ti, fiatalabbak meg méginkább) meg csak kapirgáljuk a felszínt.

Emmán az 57. nap. :)))
Viktorka (az ogy-sel együtt) elmegy szabira és majd feleleveníti a KISZ-vezetőképzőkön tanultakat.
Lesz itt nemulass!!! :D

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 10:19:32

@Marcellusca: Marcellus, vigyázz a szavaiddal, mert narancsuralom van. Természetesen szereted a narancsot, ugye, így gondoltad?

guma 2010.07.23. 10:19:47

Ide vág :

Répássy Róbert, a KIM államtitkára szerint az újonnan kinevezett helyettes államtitkárokat és időnként a régi dolgozókat bevonták a törvényelőkészítésbe, csak éppen a korábbi gyakorlathoz képest gyorsabban kellett elkészíteni a szövegeket. A politikus szerint tény, hogy egyelőre "tesztüzemben" működnek, tesztelik a főosztályvezetőket is, hogy "szakmailag képesek-e átállni".

Szakmailag HOVA kell átállni????????????

Kicsit Karcos 2010.07.23. 10:20:36

@Taktikai Atompingvin: nem értem, ha ennyire rettegsz az Archívumtól, akkor miért vitatod el az ő jogukat attól, hogy ők meg tőled rettegjenek, aki be akarod őket börtönözni dalszövegeik miatt (helyesled a börtönbüntetésüket).

Én senkit nem csuknék le azért, amit mond, még Lendvai elvtársnőt sem, bármennyire is megvetem őt.

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 10:21:28

@Marcellusca: Most írtam, vigyázzál a szavaidra, válogasd meg, mint Hamupipőke a borsószemeket!
De te rá se hederítesz, aztán majd a Hortobágyon töltöd a kánikulát:)))))
És még te leszel megsértődve:DDDDDD

gramercy 2010.07.23. 10:22:27

ki nem szarja le lendvai ildikot

majd a bloggerigazolvany es a 2/3 reszben helyreigazitas elhozza a kanaant

es zero, ugy nem lehet valasztani, hogy "inkabb a kisebb rossz"
az mar eleve szar valasztas!!! es akinek elvei vannak inkabb egyiket sem valasztja

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 10:22:47

@Marcellusca: "Ő vastagon benne volt, ergo nagyon jól tudja, mit beszél" - látod itt a baj!! Ő, aki vastagon benne volt, inkább ne nyilatkozgatna, sőt, semmilyen közéleti szerepet ne vállalna, hanem csendben meghúzná magát valami Isten háta mögötti helyen, és minden egyes kurva nap hálát adhatna a sorsnak, hogy nem egy kibaszott lámpavason végezte. Az ÖSSZES kis elvtársával, elvtársnőjével együtt, aki anno kiszolgálta azt a rendszert. Legyen most piros, narancssárga, zöld, fekete, kék, vagy a tökömtuggya milyen színű.

MagyarZizzi (törölt) 2010.07.23. 10:23:43

De hát mondta az Ildikó, hogy nem cenzor volt ő, hanem szakértő. Ami úgy tűnik, igaz, de azóta kicsit megváltoztak a viszonyok, abba kellene hagyni a szakértést. Ismét csak a bagoly mondja verébnek...

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 10:24:31

@Kicsit Karcos: Szerinted a környezetvédőket, a bélyeggyűjtőket és postásokat miért nem akarja senki bebörtönözni, csak azért mert védenék a környezeted, bélyeget gyűjtenek, vagy postai küldeményeket kézbesítenek?

guma 2010.07.23. 10:26:17

Szerettem a narancsot és a focit.

Tehát nem kellene a fogyasztás előtt megrohasztani, vagy eladni a mecset.

Origó : A bizottsági ülések jegyzőkönyvei alapján a legtöbbször az történt, hogy a minisztériumok szakértői a fideszes vagy KDNP-s javaslatokat, módosítókat támogathatónak találták, míg az ellenzéki indítványokat nem. Bérczes Kamilla, a Nemzetgazdasági Minisztérium szakértője például a mezőgazdasági bizottság június végi ülésén, ahol az egyszerűsített foglalkoztatásról szóló javaslatot tárgyalták, összesen 71 alkalommal ismételte el Font Sándor fideszes előterjesztő szavait: ha Font egyetértett a módosító indítványokkal, akkor ő is, ha pedig ellenezte azokat, akkor Bérczes is nemet mondott rájuk.

eszkep 2010.07.23. 10:26:18

@Marcellusca: Megjegyzem összehasonlítani az egypártrendszer elnyomó apparátusának embereit a jelenlegi pluralizmus (ejj de ronda szó, végre leírhattam...) alkotta kereteken belüli pártszimpatizánsokkal kétségbeejtően alacsony szellemi színvonalra utal.

Marcellusca 2010.07.23. 10:28:32

@Donna (Cara)mba: Óóóó, persze!
Késsel feldarabolni, megnyúz...őőő, meghámozni, elszürcsölni a levét, kiszívni az utolsó csepp éltető nedűt is belőle. :DDDD

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 10:31:25

@Kicsit Karcos: Amit mond, azért én se! De amit tett, azért már igen! Nem volt muszáj árulónak lenni, soha, semmilyen korban.
Azt a 3száz valahány 58-ban tákolt akasztófát ne felejtsük, mert oda olyan fiatalokat állítottak, akik valóban hittek. Nem volt a pártvezetés hivatásuk nem abból éltek, amiből Ildi néni. Nem árulásért kaptak pénzt! Mit pénzt? Inkább gyorsjáratot a menyországba, 18 évesen, kötél által...

Ezt azért elfelejteni, és aki ennek a bűnszövetkezetnek jól fizetett alkalmazottja volt, hát azért ezt nem illik feledni. Volt hely akkor a baromfifeldolgozóban is, a szövőgyárakban is - na nem függetlenített párttikári állásra gondolok! Mert a hatalmat boldog szívvel, kiváltságokért kiszolgálni, az nem kényszer, hanem választás volt.
Életünkben minden választásunknak következménye van.
Ez sztem jogosan vontakozna a Lendvai, Biszku, stb. félékre is. Az emberi igazság nevében!

Amiképp nem feledték a háborús bűnösöket, mi miért felednénk a magyar haza ellen elkövetett árulást: tankok behívását, mikor úgy is alig várja itt minden oldalról valaki, hogy tankkal jöjjön Budapestig...

guma 2010.07.23. 10:31:40

@Seduxen:

Ne durvulj a lámpavasat meg ne emlegesd mert nagyon "titkos" és rendcsináló pozíciókkal nem jó ujjat húzni, ezt a tököd is tudhatná!

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 10:34:34

@Seduxen: Már hogyne nyilatkozgatna! Az őt firtató rögtönítélő bíróságnak:)

Marcellusca 2010.07.23. 10:35:14

@Seduxen: Megint azon vagytok fennakadva, hogy ki mondta.
A lényeg, hogy mit mondott!!!
És ehhez csak plussz infó, hogy ő ki is volt valójában. Ergo tudja, mit beszél.
Nem úgy, mint a sok "szakértő", aki még max pelenkába sz@rt anno.

Most hőbörögni, hogy miért van még a politikában/közéletben, háááát ....
Inkább nem írom le.
Ezt több, mint 20 éve cseszték el. Amiben Viktorka keze is benne van vastagon. Bármennyire is szeretné letagadni, másra áttolni a felelősséget. Ő már akkor is meghatározó személyiség volt, neki is köszönhető, hogy '90-ben nem lett drasztikus elszámoltatás, seggberúgás.
Késő sírni rajta.

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 10:38:30

@Marcellusca: De Ildiből is kipréselnéd a cuflát, ugye? Csak azt nem nem szürcsölgetnéd:))))
Majd a kutyák felnyalják:)
Csehországban kiröhögnek, hogy ilyen még egyáltalán ki meri nyitni a pofáját:) No meg a Kelet-németek is lerendezték a honeckerjeiket!
Persze, hogyne, számoljon be mindenről: csak a megfelelő intézményben! Ahol rögzítik vallomását és sk. aláírja.....

Marcellusca 2010.07.23. 10:38:56

@eszkep: Muhaha!
Mé', most mi van?
Látszólag több párt van a parlamentben, de az van, amit a Viktor akar és ezt a frakciója meg is szavazza.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 10:42:17

@Donna (Cara)mba: ennek keretében én csak egy kérdést intéznék hozzá: "Mi az utolsó kívánsága?"

@Marcellusca: "És ehhez csak plussz infó, hogy ő ki is volt valójában. Ergo tudja, mit beszél." - ez esetben szerintem teljesen helyénvaló lenne megkérdezni pl Zentai Károlyt a '44-45-ös időszakról is pl. Ő is "autentikus" forrás ilyen szempontból. (tudom, hogy sarkítás, nem is kicsit, de ennyi erővel...)

Amúgy érted a problémát? 20 évvel egy állítólagos "rendszerváltás" után a pártállami rendszer arcai köszönnek vissza lépten-nyomon, de most már ők az ősdemokraták. És szándékosan nem írok oldalt, mert ez kortánsem csak az egyiknak a sajátja.

"Nem úgy, mint a sok "szakértő", aki még max pelenkába sz@rt anno." - na ez egy bullshit. Miért, bazze, aki most 30-35 éves, tanult, értelmes fiatal, annak nem lehetnek jó gondolatai? csak az ilyen matuzsálemeknek, mint Lendvai!?

guma 2010.07.23. 10:42:31

@Donna (Cara)mba: @Marcellusca:

Azt hiszem igazatok van, csak más vonalat vissztek.

A fekete doboz KEREK ASZTALi tárgyalásait bemutató filmet, ki tudja miért TILTOTTA le a fidesz, már 90-es években??????????

Kicsit Karcos 2010.07.23. 10:43:10

@Donna (Cara)mba: Lendvai etnő és társai méltó és minimális büntetése lenne a kommunista diktatúra kiszolgálása miatt a közügyektől való élethosszig eltiltás.

Nem mellesleg ez azoknak is kijárna, akik a lusztrációs törvény hatálybalépését megakadályozták (pl. Sólyom elvtárs).

Biszku elvtárs másik minőség, az ő kezéhez vér is tapad, amint az a Bűn és büntetlenség c. filmben bemutatott dokumentumokból kiderül. Csak én nem hallottam még feljelentésről ezügyben?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 10:43:42

@gtigram: pusztán észrevételeztem, hogy '89-ben végezhette volna úgy. Az ennek az országnak a sara, hogy nem végezte. Megjegyzem sosem késő :))))

guma 2010.07.23. 10:44:10

@Seduxen:

Lehetnek jó gondolatai, de jelen állás mellet csak egy színben!!!!!!!!!!!

Kicsit Karcos 2010.07.23. 10:45:13

@Kicsit Karcos:

javítás: "kommunista diktatúra kiszolgálása" - > kommunista diktatúra üzemeltetése

Marcellusca 2010.07.23. 10:45:13

@Donna (Cara)mba: Hát, igen.
Azt kellett volna megtenni (20 évvel ezelőtt), amit ők meg a lengyelek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 10:47:09

@gtigram: vagy "Civil mozgalomban", mint kunczemackó, meg hozzá hasonló "közéleti személyiségek"... :((

guma 2010.07.23. 10:50:29

@Seduxen:

Már írtam az elején : ELKÉSTÜNK, nincs lehetősége a(z igazi) civilnek az új törvény szerint!

parttitkar 2010.07.23. 10:53:21

"Egyáltalán nem voltam magányos hős, én hittem annak a rendszernek az elveiben, azért voltam ott, és nem pénzért."

Nem cenzor voltam, hanem hithű kommunista.

Most képzeljük el, hogy a nyilaskeresztes pártról lenne szó. "Nekem nem a pénz kellett, én hithű nyilas voltam" LOL

Nem tudom, hogyan lehet hűnek lenni egy olyan rendszerhez, ami táborokat üzemeltet, politikai alapon ítél el. Plusz képtelen hatékonyan kezelni a befektetéseket: a profitot és a csődöt. De ez messzire visz.

Marcellusca 2010.07.23. 10:53:49

@Seduxen: Utolsó gondolatodra: Lásd: @gtigram: !
Plusz annyi, hogy a történelmet mindig a győztesek írják.
Ugyanazt a dolgot másként írja meg az egyik fél, mint a másik.
Pedig ugyanarról beszélünk.
És az elmúlt X évben néhol átírták a történelmet.
Aki meg csak ezekből a történelemkönyvekből szerzi az információit ....

Más, meg megtapasztalta és lehet, egészen mást fog mondani.

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 10:57:54

@gtigram: Nekem azzal van bajon, nagyon is, hogy miképp maradhatott egyetlen darab is ezekből az őskövületekből BÁRMILYEN hatalmi ágban 1990 után. Milyen átvilágítás volt itt minálunk? Vérmesebb országokban azonnal rács mögé vetik őket! Mert BŰNÖSEK, kollaboránsok egy antidemokratikus, koncepciós perek, akasztófák, statáriális kivégzések, tömegbelövések, idegen csapatok behívásában jeleskedő, a történelmi igazság kimondását megtorló, embereket megfélemlítő talapzatra épült, lehallgatásos, feketeautós rendszer kialakításában, megszilárdításában.

A maximális kegy az ő helyzetükben a "meghúzzák magukat valami eldugott faluban" lett volna, és cipőfelsőket, vagy plüssmaci füleket varrnak otthon és szállítanak be a közeli kisüzembe.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 11:01:56

@Marcellusca: ne haragudj, de ezt nem tudom elfogadni. az úgy néz ki teljesen helyénvaló, hogy a kommancsok átmentették a hatalmukat, és most mint ősdemokraták osztják az észt, azért megnézném, ha nyilas legények állítanák be magukat a demokrácia őrének, akkor mekkota ájvékolás lenne.

én még mindig leragadtam ott, hogy az egyik 19, a másik 1 híjján 20. a nyilas diktatúra kiszolgálóinak, működtetőinek tudjuk mi lett a sorsa. A másik diktatúra emberei miért nem kapják meg, ami kijár nekik? én csak ezért gondolom azt, hogy botoxildinek BÁRHOL másutt lenne a helye, de nem a közéletben.

Homeoffice 2010.07.23. 11:05:38

@Seduxen:

SeduSedu.....
Már megint egyoldalúan látod a dolgokat. Nem csak Lady Botoxot kéne elküldeni a fenébe, hanem az ÖSSZES exkomcsit, Kiszest stb.
ÖÖÖÖÖÖÖÖ
akkor ki maradna ebből a garnitúrából, Dúró Dorcika?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 11:08:15

@Gunther: szövegértés elégtelen. Olvass vissza, miket írtam.

Igen, akkor csak Dúró Dorcika maradna (populizmusból jeles), és ? A cseheknél is ez volt. Túlélték? Túl.

Marcellusca 2010.07.23. 11:09:33

@Donna (Cara)mba: Teljes mértékben igazad van.
"Elqrtuk! Nemkicsit. Nagyon!"

De, ha megnézed a mostani parlamentet, a többség ott sem lehetne.
Az utóbbi hetek személycseréit nézve ..... ?

Homeoffice 2010.07.23. 11:13:45

Egyébként, Pógártársak, az elmúlt egy hónapban lett exkomcsiból Közti. Elnök + Kiszesből Alkotmánybíró.
Ezek után...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 11:15:17

@Gunther: na majd kapsz a pofádra, mert elfelejtetted a 2 alaptétel:
1: NER van
2: A "mi" kommunistánk jó kommunista, és különben is, ők voltak a belső ellenzék

:)))))

ketroot 2010.07.23. 11:15:50

Ahogy átvette ezt a díjat a videón... Az a testtartás, járás. Mint egy törtető r.banc.

Marcellusca 2010.07.23. 11:19:01

@Seduxen: Egyetértek.
De, értsd már meg, elb@szták. 20-22 éve. Mert ez volt az egyezség.
Mert egyébként Viktorkáék is mehettek volna a levesbe. Ezt meg ugye nem akarták.
Nézd meg a "Rendszerváltó portrék"-at. Mindegyik nagyokos azt mondja, hogy nem is akartak rendszerváltást, mert nem az volt az érdekük.
Ez lett belőle.

A másik probléma, hogy zsigerből elutasítod Lady Botox nyilatkozatát.
Olvass és érts!
És légy tisztában a háttér infóval (miért tudja), hogy mivel jár/járhat ez a média törvény.

derelyegrádi szellem 2010.07.23. 11:20:02

Kedves Ildi Néni!

Képzeljük ezt mondatot pl Göbbels szájából

"És éppen ezért érzem úgy, hogy nekem talán még többször és még jobban kell odafigyelnem. Még egyszer mondom, nem személyes szerepem miatt, amit így töltöttem volna be, mert ez nem így van, hanem azért, mert asszisztáltam ahhoz a rendszerhez jóhiszeműen, ami azt hitte, hogy korlátokkal lehet védeni azt, amit ő maga jónak tart. Én már tudom, hogy nem lehet. Fogadják el tehát tőlem figyelemmel, mert ha nem azzal fogadják, akkor is mondani fogom, mert százszor kötelességemnek érzem."

Fasza lenne mi?

És még valami drága Cenzor Asszony, őn állítása szerint nem is lehetett cenzor mert:

"Az nem az én szerepemet szépíti, hanem tény: a párt az állami szervekkel hajtatta végre a maga politikáját. Volt kiadói főigazgatóság, lektorátus, film főigazgatóság."

Ez pontosan így van. Önök, drága Cenzor Asszony, ott a pártközpontban eldöntötték mi jelenhet meg, meg mi nem, és végrehajtatták az állami szervekkel (pont ahogy írni tetszik), pl a kiadói főigazgatósággal, vagy a könyvkiadók szintén pártkáder igazgatójával. Tiszta hülyének tetszik nézni mindenkit? Aki a kutyájával tépet szét valakit az nem gyilkos? Dehogynem. Ezt hívja a jog közvetett tettesnek. Ildi néni, szögezzük le: Egy mocskos diktatúra Cenzora tetszett lenni. Nincs ezen mit szépíteni, vagy magyarázgatni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 11:27:42

@Marcellusca: egy szóval nem mondtam, hogy nem értem, hogy miről hablatyol ez a szerencsétlen. Sőt, még akár igaza is LEHET, DE:

"Egyetértek azzal is, hogy szabad egy vitában a vitapartnerünk hitelességét is megkérdőjelezni. Szabad. Ez legitim dolog. Én magam is igényt tartok arra, hogy egy-egy hozzászólás vagy szándék hitelességét adott esetben kétségbe vonjam, és épp ezért természetesnek és nem sértőnek tartom, ha valaki ezt éppen velem kapcsolatban veti fel. " - és innentől kezdve történelmi ívben szarom le az ő aggályait.

Az egyik okát már leírtam, nem teszem meg újra. Másrészt: ha valakinek köszönhető a SZALEFORELÉNER az éppen Ildike pártja, kormányai, koalíciója, és elkúrási képessége. Félre ne érts, nyugodtan mondja el a kis aggályait - magánemberként, mert közéleti státuszáról szintén írtam fenttebb - de hadd szarjam már le a véleményét.

Ha be is következik, amitől fosik, akkor tudod mit mondok? Ha túléltük az ő 8 éves regnálásukat, akkor ezt is túl fogjuk. Nekik köszönhetően már fát is lehet vágni a hátunkon...

guma 2010.07.23. 11:31:28

@Donna (Cara)mba:

Érzem és értem igazságod.

Tudod, "szerencsés" helyzetben voltam, mert valóban mélyről jöttem, semmi hátterem nem volt. De a könyvek már elérhetőek voltak már akkor is fokozatosan minden témában.
Én meg mind látod "minden evő" vagyok, és voltam. Bepofátlankodtam még a "művész" világba is.

Mindenhol elfogadtak. Ha kellet kiálltak mellettem kollégák, ismerősök, mert bizony a párt vizsgálta azt is munkahelyemen, hogy miért jelöl engem csapatom jelöltjüket ejtve (70-es évek végén, 80-as elején is ez történt!). Sose lett bajom belőle és a végén elfogadták a többségi véleményt.

Én abban látom az igazságot amit Kenedí megállapított az iratok ügyében! És ebben benne van mindenki. Mert ezért sose ment utcára senki! Mert most is csendes az utca, pedig...

@Seduxen: és ezért nincs igazad! Nem átmentették!!!!!!!!

Megosztoztak - szerintem. A senki által fel nem kért kerek asztal lovagjaival. Így találva új gazdát a nép vagyonának.
És ha figyelsz egy kicsit ezt játsszák (sajnos) újra a bőrünkre. Lemínősítenek minket...
De nekünk már a választás előtt mondták a fiúk barátai, hogy a 300-as euró a jó.

A Bloomberg szerint a listára azért került fel Magyarország, mert Budapestnek nem sikerült megegyeznie a nemzetközi hitelezőkkel a költségvetési célkoról. "A Moody's döntését a Magyarország költségvetési és gazdasági kiltásaival kapcsolatos bizonytalanság növekedése okozta. A bizonytalanság Magyarország és az IMF, illetve az EU közötti tárgyalások megszakadásának következménye" - közölte a hitelminősítő.

Na befejeztem mert minden, kedvem elment, ettől szemét helyzettől.
Én már nem akarok megint hajnalba a bolt elé ülni és esetleg kapni az árúból. Nem akarok (és nem nézek) ilyen szemét TV-t mikrofonállvány kérdezőkkel. Nem akarom ezt a tömény hűlyitést...

Megszivtam 2010.07.23. 11:32:36

@eszkep: valójában már 1982-ben is elfogadott volt a Pártban '56 felkelésként meghatározása. Ld.: www.archive.org/details/Felkeles-EgyNemzetKuzdelme-Magyarorszag19562003658P..pdf

Én biztos kilógok a sorból a korommal, mert még jól emlékszem a hetvenes, nyolcvanas évekre és jól emlékszem az "átkos" rendszerre. David Irving-et különösen tisztelem a a munkássága és kiállása miatt, de

SZÓ SEM VOLT SEMMIFÉLE FELKELÉSRŐL, KÖTELEZŐ VOLT AZ "ELLENFORRADALOM" KIFEJEZÉS ha valaki mai szóhasznmálattal "nemzeti érzelmű" volt akkor ha nagyon bátor volt akkor csendben, előtte körülnézve halkan mondta ki a forradalom szót!

pontosan emlékszem, hogy amikor Pozsgay először kiejtette a száján a "népfelkelés" szót akkor olyan súlyos eretnekséget követett el, hogy mindenki felhördült (mi pl. az örömtől, mások a botránytól)

Kedves fiatalok, ne feledjétek, hogy aki a hetvenes években aki a belvárosban március 15-én kokárdával ment ki az utcára azt igazoltatták (rossz esteben meg is verték) és utána nem értette, hogy miért nem kapott kék útlevelet 5 évig. Igen útlevelet. Akkoriban "nyugat"-ra utazni nagy kegy volt, és csak 3 évente lehetett egyszer (kivéve az elvtársaknak) de akkor se adtak soha egy egész családnak egyszerre útlevelet, nehogy disszidálni tudjanak.

Azt sem felejtettem el, hogy kezdő egyetemistaként a Műegyetemen olyan cikkeket olvastam, hogy ott nem holmi alantas mérnök képzés folyik, hanem "Kommunista Mérnök Képzés"

Azt sem feljetettem még el hogy amikor a nyolcvanas években doktoráltam akkor KÖTELEZŐ volt Tudományos Szocializmusból is doktorálni, különben nem engedtek volna vizsgára. "Köszönöm" MSZMP, "Köszönöm" Lendvai Ildikó félék.

Ne higgyétek el azt a hazug propagandát, hogy az a rendszer jó volt. Nem volt az, a pártonkívüli értelmiségnek semmiképpen sem. Aki nem akart sokat tenni és munkás volt meg párttag azok előtt viszont fényes karrier állt. Akár egyetemi diplomát is kaphatott tanulás nélkül. (Lásd : SZET)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 11:42:59

@gtigram: részben igazad van, szerintem maradhatunk abban, hogy sokan "átmentették", de ehhez kellett az, hogy az új játékosokkal osztozzanak a pálya újrarajzolásában.

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 11:43:52

@Megszivtam: Ez biza szóról szóra így igaz, ahogy leírtad.
Volt nekem is és a férjemnek is egy-két tanára, akik bent maradhattak az egyetemen, mert gondolom nem volt helyettük más (jelenthettek is róluk eleget), de ők vállalták, hogy azért imott-amott felnyitják a szemünket (az én és a férjem esete más volt, mert mi von haus aus abszolut kommunista-ellenességet hoztunk magunkkal, láttuk, szüleinknek köszönhetően, a rendszer perverz arcát, hazaáruló voltát.

Nos, nem biztos hogy üresnek kellene lennie annak a parlamentnek, főleg úgy nem, hogy ha a Fidesz egy picit is fektet utánpótlásba, már az új embereinek nulla kapcsolata lett volna a régi rendszerrel, mert legfeljebb ha éppen megszülettek benne.

De ugyanazokat a fidesz arcokat látom és ugyanazokat az ex-kommunista arcokat. Miképp lehet ez? Felettünk a 20 év is történelmi nyom nélkül pergett el?

Kicsit Karcos 2010.07.23. 11:59:40

@Gunther: ha Dúró Dorcika marad, akkor Dúró Dorcika marad. Aki ma 40 év alatti, az nyilván nem vádolható a kamanizmussal összefüggésben, ha meg ennél öregebbek akarnak államirányítani, akkor legyenek szívesek egy átvilágításon résztvenni.

Nagyon rossz útnak érzem azt az érvelést, hogy ki marad, ha nélkülözni kényszerülünk ezt a kiváló bolsevik szakembergárdát.

A parlamenti pártok közül alighanem az LMP lenne az egyetlen, amelyiket nem tizedelné meg a lusztráció. A Jobbikból repülne Pősze és Nyikos elvtárs, a Fidesznek a fele, meg kb. a teljes MSZP-frakció. De jól is lenne ez így, nem lesz attól értékesebb a hordó bor, hogy feltuningoljuk még néhány kanál szardarabbal.

Marcellusca 2010.07.23. 12:06:56

@Seduxen: Elkéstünk.
Vagy megcsinálhatjuk.
De ki dönti el, hogy melyik az a szint, amelyik alatt komenyista, felette "nemzeti"?
Mert, akkor a jelenlegiek közül (Viktorkával, az új KE-vel, az új AB-taggal az élen) sokaknak szorulna a záróizma.
Vagy az elmúlt 20 év "munkássága" mennyire számítana bele?
Az egyik maradt kommunista, a másik (igaz, annyiszor forgatott köpönyeget, hogy ventillátor lehetne az ülésteremben) meg jó hazafi lett?

És, ha neked jó a narancsos szájpecek (szopóálarc), mert az narancs színű és nem vörös, akkor legyen!

@gtigram: Pontosan.
Valójában nem átmentették, hanem szétosztották, újra felosztották egymás közt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.23. 12:12:56

@derelyegrádi szellem:

de azért értékeljük, hogy felállt, és megpróbálta kimagyarázni :-)

Kicsit Karcos 2010.07.23. 12:15:06

@Marcellusca: komenyista: KISZ-titkár az egyetemen vagy azon felül; települési KISZ-titkár vagy azon felül + bizalmi pártállások. Ezeket mindet kizárnám az országos közéletből. Az önkormányzatokból nem, azt döntsék el a helyi lakosok, de csak akkor, ha nyilvánosságra került a múltjuk.

Ja és a legfontosabbak egyike: Kenedi János elvtársat, aki 20 éve szabotálja a bolsevikok felelősségre vonását, teljes családi vagyonelkobzásra és száműzetésre ítélném. Gyomorforgató alak. Plusz mindenkit eltiltanék a közélettől, aki hatalmával visszaélve akadályozta a bolsik elszámoltatását az elmúlt 20 évben, kezdve Sólyom elvtárssal.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 12:19:10

@Marcellusca: "És, ha neked jó a narancsos szájpecek (szopóálarc), mert az narancs színű és nem vörös, akkor legyen!" - szövegértés neked is elégtelen :)))

Nem azt mondtam, hogy jó, de az elmúlt kibaszott 8 év után - bár elég élénk a fantáziám - nem egykönnyen tudom elképzelni, hogy annyival rosszabb jöhet. Ha meg mégis, akkor túléljük ezt is, mint ahogy túléltük a 8 év kurvaországot is.

"De ki dönti el, hogy melyik az a szint, amelyik alatt komenyista, felette "nemzeti"?" - szerintem a keresett szó az ERKÖLCS. (Muhahahahaha, tudom, miket feltételezek én....)

"Valójában nem átmentették, hanem szétosztották, újra felosztották egymás közt. " - valójában akkor sokan még is csak átmentették, nemdebár? Annyi változott, hogy új szereplők is bejöttek a képbe, akiknek kellett lapot osztani, de azért a kommancsok (igaz más köntösben), de a mai napig közöttünk járnak.

@Kicsit Karcos: "nem lesz attól értékesebb a hordó bor, hogy feltuningoljuk még néhány kanál szardarabbal. " - :))))))))))))))

groggil 2010.07.23. 12:19:31

Na, ehhez mit szóltok???
kuruc.info/r/26/63131/

"Új ország: letiltották a kilakoltatások ellen keményen fellépő Fehér Kéményseprők honlapját, a vezetőt meghurcolták az ávósok"

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 12:19:59

@zero: ezt hívják ENYHÍTŐ KÖRÜLMÉNYNEK :)))))

Marcellusca 2010.07.23. 12:26:08

@Kicsit Karcos: Ámen! :)))

@Seduxen: Hát, igen, erkölcs.
Jó kérdés!

Marcellusca 2010.07.23. 12:29:01

@groggil: Alakúl, alakúúúúúl, alaCOOL. :))))))))))))))

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 12:33:03

Elnézést hogy OFF-olok, de tud valaki valamit Morvay Krisztináról?

guma 2010.07.23. 12:35:13

@zero: @Kicsit Karcos: @Seduxen:

Picit vissza jöttem (nehéz tőletek elszakadni)., mert találtam valamit Ildi "munkatársától" Kövértől:

Kövér az egyetem elvégzését követően pár hónapig (februártól- szeptemberig) az MSZMP Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézete ifjúságkutató csoportjának munkatársa volt, tehát – szól a kritika: – a mostanság antikommunista Kövér is kommunista volt. A politikus 2005-ben az Indexnek erről így vallott: "Ez akkor már legalábbis elsősorban tudományos intézet volt, nem pedig pártintézmény. Körülbelül fél évig dolgoztam ott, amíg el nem vittek katonának, hogy letöltsem a hátralévő fél évemet a katonaságból. Tudományos segédmunkatárs voltam, itt a segédmunkatárs részt húznám leginkább alá. Ez gyakorlatilag a fénymásolások intézésétől esettanulmányok megírásában való részvételig terjedt.”

guma 2010.07.23. 12:36:19

@Kicsit Karcos:
Duró a fehér vagy piros ruhába maradjon?

Marcellusca 2010.07.23. 12:44:16

@gtigram: Jajjjjmáááán!!
Az nem olyan, az már csak a langyi időkben vót, de Ildi néni, az Ildi néni.

Meg különbenis a mi kommunistánk ... :))))))))))))

Mit gondolsz, miért mondom, hogy nagyon-nagyon sokan mennének a levesbe?
Csak a naridroidok nem tudják elfogadni.

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 12:46:40

@Seduxen: Mit tudom én. Régen hetente csinált valami botrányt, naponta fent volt a kurucon. Most meg Gaudi kb átvette a helyét nemzeti jogvédőként. És ami a legjobb kérdés: hogy érték el hogy csöndben maradjon? Ha elkezdték kiszorítani kb még nagyobb ricsajt csapott. Csak ezért kérdem. Egy-két kis hírt ki lehet mazsolázni biztos, de nagyon eltűnt a rivaldafényből :-))))

Marcellusca 2010.07.23. 12:47:22

@Seduxen: Szerintem eltévedt. :)
Mármint a komment. :)))
Biztos a főpolgi jelőltekhez akarta írni. :D

guma 2010.07.23. 12:50:09

@Marcellusca:

Ez jó!

Na akkor a folytatás :

A hevesen antikommunista Kövér politikai arculatának egyik legellentmondásosabb momentuma az egykori állambiztonsági szolgálatokhoz való viszonya.

Kövér soha sem volt azon az állásponton, hogy hozzák nyilvánosságra az ügynökaktákat, és

mivel pártjának és az elmúlt húsz évnek az egyik legbefolyásosabb titkosszolgálati szakpolitikusa volt, ezért (az MDF-es Boross Péterrel együtt) hozzájárult ahhoz a jobboldali maszatoláshoz, ami e témában jellemző Magyarországra. Az ugyanis érthető, hogy a múltjukból következően az MSZP mindig is gyáván és megalkuvóan viselkedett e kérdésben, de az érthetetlen, hogy a jobboldali, antikommunista pártok miért nem az áldozatok védelmének oldaláról közelítették meg a kérdést.

A Heti Válasznak adott interjújában Kövér definiálja is a doktrínáját:

„A szolgálatokkal kapcsolatban megfelelőnek tűnt a húsz éve meghozott döntés: középút a romániai cégtábla-átfestés és a cseh modell között, ahol szélnek eresztették a teljes állományt. Nálunk a politikailag nem kompromittálódott szakemberek megkapták a lehetőséget, hogy a továbbiakban ne az állampártot, hanem a nemzetet szolgálják.”

Mindez azt is jeleneti, hogy a kommunista titkosszolgálat által begyújtott anyagok nem a berlini Gauck-intézethez hasonló módon váltak az áldozatok számára szabadon kutathatóvá, hanem a magyar politika érdekei szerint védték a múlt titkait.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.23. 13:03:55

Napot nácziak! Valaki meg tudná nekem mondani miért nem tudok kommentelni a mandineren?Változott valami,vagy én vagyok béna?
@Seduxen: Én azt szeretném,hogy ne nekem legyen rosszabb,mert nem látom be milyen nagyszerű a mi VIKTORUNK,hanem pl azoknak akik a főbb bűnöket elkövették.(habár lehet,hogy ez is főbűn lesz)

LiberGon 2010.07.23. 13:06:07

Megint micsoda hatalmas titkot, összeesküvést leplezett le a Vastagbőr...

Jason Bourne 2010.07.23. 13:07:17

nagyon megható ez a vallomás...

az ország szégyene am. hogy ilyenek, egykori kommunista vezetők ma ott ülhetnek a Parlamentben. de csak kikopnak lassan.

LiberGon 2010.07.23. 13:11:18

@Tigeri: Ismerve khm... egyszerűséged, valószínűleg te vagy béna.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.23. 13:15:15

@Taktikai Atompingvin: khm, biztos "betömték a száját" valamivel :))))

Homeoffice 2010.07.23. 13:24:33

OFF!

Mit találtam:))))
Szanyi Kapitány blogját:)))))))))))))))))))))))))

Kicsit Karcos 2010.07.23. 13:28:15

@Jason Bourne:

"csak kikopnak lassan"

Igen, úgy 20 év múlva, ahogy fentebb kiszámoltam.

Kövérhez: szerintem ő meg tudná magát védeni egy lusztrációs átvilágításon. Neki nem a komonista múlttal, hanem az elmúlt 20 évvel kellene elszámolnia, azon belül is elsősorban a titkosszolgálatoknál elmaradt nagytakarítás miatt.

Rohadtul nem kellene félteni semmit amiatt, hogy a komonista szutykok kiesése miatt működésképtelenné válna. Éppen az ellenkezője az igaz ennek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.23. 13:31:47

Azt bazmeg nem volt... Gratulálok

Kicsit Karcos 2010.07.23. 13:36:11

@gtigram: helyes, hogy offshore ország leszünk. Hadd jöjjenek csak ide a kis adót kereső cégek az egész világból, tejeljenek csak nekünk, köszönjük szépen. Sokkal inkább, mint fordítva, amikor a magyar cégek menekülnek a Kajmán-szigetekre. Egész országokat képes eltartani egy jó adórendszer a "világpiac pénzbőségének" köszönhetően, miért ne lennénk mi ennek a haszonélvezői?

guma 2010.07.23. 13:49:43

@Kicsit Karcos:

Te ezt félreérted, azt hiszem nagyon.

Itt a belső milliomosoknak ad szabad offshorozást a törvény ( bár lehet, hogy kihasználja más is), magyarul azt vettem ki, (más gazdasági elemzéseknél is!) hogy eltüntethetik hivatalosan a pénzt, az adózásból elég egy nagy cégből KETÖTT? HÁRMAT, csinálni...

guma 2010.07.23. 13:54:05

@Kicsit Karcos:

Ez a pink öltöny meg derítsen jókedvre, mert én kiröhögtem magam a sok bosszúság után:

piroslapok.blog.hu/2010/07/23/varga_a_parlamenti_divatdiktator

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 13:56:11

@Kicsit Karcos: Jó tudni, hogy offshore-ügyben legalább egyetértünk, ha már a szólásszabadság-témában nem is :-))
@Marcellusca: Az én jelöltem Bill Clinton, mert a miniszterelnöki poszt már foglalt :-)))
tl-ph.facebook.com/group.php?gid=58745747881&v=wall

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 13:57:05

Jaj, ne legyetek már ilyen naivak, gyerekek! A zselégerinc egyik elsőrangú fícsöre, hogy gond nélkül lehet csavarintani a tulajdonos hozzáállásán.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.23. 14:03:27

@neccharisnyás útonálló: Az evolúció megköveteli a folyamatos fejlődést...

LiberGon 2010.07.23. 14:07:24

Mikor lesz már új post? Röhögni akarok! ☺☺☺

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 14:16:42

@ColT: Akkor szavazzunk az Mszp-re mert ők a teremtés koronái? :D

Kicsit Karcos 2010.07.23. 14:18:02

@gtigram: természetesen a hazai cégeknek is előny, ha kisebb adót kell fizetniük. A korlátnak nincs semmi értelme, ahogy írod, könnyen kijátszható, amúgy éppen ezért hülyeség telerakni kivételekkel a szabálykönyveket.

A rózsaszín öltöny nagyon sexy és trendy;) Küldeném neki a következő számot:

www.youtube.com/watch?v=sujSTntcfG0

@Taktikai Atompingvin: olyan embert én még nem láttam, akivel mindenben egyetértenék, de olyat sem, akivel semmiben:) Nincs is ezzel semmi gond.

Homeoffice 2010.07.23. 14:18:09

@neccharisnyás útonálló:

Nemnem..kap rendesen:)Mondjuk a durvábbakat azért kiszedik:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 14:20:18

@ColT:
Hát.. másik fícsör: mivel kiiktatódott a tartószerep a csigolyasorból, az egyed rendkívül védtelen és kiszolgáltatott a környezeti hatásoknak. Ergo még egy gumikalapács is halálos fegyvernek minősül.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 14:21:33

@Gunther:
Hú, de izgi. Menjünk és intézzük el, hogy le legyen! :)))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 14:26:57

Arra vonatozóan van infoja valakinek, hogy várható-e Botoxlady és DJ Jeszy között valami szövetség, egyúttal az Artisjus ildinéni védnöksége alá helyezése?

Taktikai Atompingvin 2010.07.23. 14:28:12

@Kicsit Karcos: Igazad is van :) Yooo, ez a szám nagyon adja :D

guma 2010.07.23. 14:33:23

@Kicsit Karcos:

Hogy te miket nem ismersz!!!!!!!!!!!!

Marcellusca 2010.07.23. 14:38:30

@gtigram: Nem ismerted? Buzi-e vagy? :))))))))))))))))))))))))))))))))

guma 2010.07.23. 14:43:49

@Marcellusca:

Nem!
Hiányos a műveltségem, a nettel is csak most ismerkedek (komoly lecke elé állítotok, az itt található "tolvajnyelvvel")!

Viszont igyekszem.....

Jobbágy 2010.07.23. 14:49:43

Nagyon vártam már a posztot, volt szerencsém élőben elkapni, már akkor hüledeztem, hogy mit mond ez az elvtárs, ha valaki érti az eszmefuttatását, akkor monnya már el nekem, hol ebben a logika, habár hol érek én fel az ő igazságukhoz! Most meg esek neki a kommenteknek, mert már lehet hogy ott a válasz, én meg itt ülök hülyén..."Pártapparátusban dolgoztam, cenzor nem voltam. Nem azért, mert magányos hősként én egyedül ellenálltam egy ilyen megbízásnak. Egyáltalán nem voltam magányos hős, én hittem annak a rendszernek az elveiben, azért voltam ott, és nem pénzért. Meg sem gazdagodtam belőle, azért mentem oda, mert azt gondoltam, hogy van értelme egy köztulajdonon alapuló társadalomnak."

derelyegrádi szellem 2010.07.23. 14:56:49

@zero:

Én azt értékelném igazán, ha nem felállna megmagyarázni, hanem pont ellenkezőleg, csendben leülné... :-)

Jurganov 2010.07.23. 14:57:43

@parttitkar: azért nézz körül. ez a rencer is üzemeltet táborokat, csődöket is tud felmutatni ( hatalmas hitelekkel mg megúszták eddig, de nagyon érik már a tulajdonosváltás) a kamatot meg zsebbe rakják. hol itt az a hatalmas különbség?

@Tigeri: lehet már keresnek is téged a titkosszolgák. ezért hát elhatárolódok tőled, R.I.P. :D

@Megszivtam: "Kedves fiatalok, ne feledjétek, hogy aki a hetvenes években aki a belvárosban március 15-én kokárdával ment ki az utcára azt igazoltatták (rossz esteben meg is verték) " ez ma is így van :) ha szerencsés vagy akkor nem vernek meg, de ha kevésbé akkor terrorizmus gyanújával ( vagy csak úgy) már visznek is.

Jobbágy 2010.07.23. 15:18:21

"A rögtönítélő bírőságon hoztam halálos ítéleteket, gyilkos nem voltam. Nem azért, mert magányos hősként én egyedül ellenálltam egy ilyen megbízásnak. Egyáltalán nem voltam magányos hős, én hittem annak a rendszernek az elveiben, azért voltam ott, és nem pénzért. Meg sem gazdagodtam belőle, azért mentem oda, mert azt gondoltam, hogy van értelme egy köztulajdonon alapuló társadalomnak."

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 15:35:50

@gtigram: Ha komolyan gond, hogy nem ismersz bizonyos szlenget, kifejezést, jelet, kérdezd meg nyugodtan. Senki sem fog kicikizni.

Legalábbis velem még nem tették, pedig az elején én is csak lestem...Megmukkanni se mertem. Aztán meg már aszonták, hogy inkább halgassak, mert vót úgy, hogy 1 egész oldalnyi komment az enyém volt:))))) Mára már leszoktam valamelyest a bőbeszédűségről.

Meg valaki azt is kérte, ha már annyit írok, legalább az isten szerelmére, tagoljam, amit írok, mert iszonyat engem olvasni:D
A másik: egy megrögzött, fegyelmezetlen offolós vagyok (offolós az, amikor a mondandó semmilyen formában nem kapcsolódik a tárgyhoz - amiért néha kitiltás jár - azaz bannolás).
Ezt a műfajt, amikor el kezdtem művelni, már tudtam, hogy büntetik:) De azért csak nem állta meg a bennem lakozó ördög:)))) Így, ha kellett, bannolással - vagy csak kimoderálták azt amit írtam - fizettem félrelépésemért:)

Jó dolog a blogolás. Hamar belejössz és kérdezz bátran, valaki mindig segíteni fog. Nekem is segítettek.
Ez a világ legjobb csapata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 15:39:00

Borzalmas az a kép ildinéniről!!!!!! a legszörnyűbb viszont, hogy a haját leszámítva, mit se változott.

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 15:43:57

@Jurganov: Ez 10 pontos komment:

Kedves fiatalok, ne feledjétek, hogy aki a hetvenes években aki a belvárosban március 15-én kokárdával ment ki az utcára azt igazoltatták (rossz esteben meg is verték) " ez ma is így van :) ha szerencsés vagy akkor nem vernek meg, de ha kevésbé akkor terrorizmus gyanújával ( vagy csak úgy) már visznek is.

Igen, ez mai s így van:( Mi az hogy, nagyon is! Már egy piros-fehér-zöld zászló, vagy egy zöld póló, árpádsávosról meg már ne is beszéljünk: aztán már a Gyorskocsi utcában leled magad:(((

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 15:46:15

@Donna (Cara)mba:
Ugyanmár. Elég, ha betéve tudod a 12 pontot (és lepedőre fested a helyzethez illő cikkelyt)

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 15:49:57

@neccharisnyás útonálló: Háát. Ezzel csak súlyosbítom a helyzetemet: zöld póló, kezemben ászló, és skandálom a 12 pontot.
Helyből életfogytig.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 15:51:27

@Donna (Cara)mba:
Én jelenleg narancsban tolom. Az előbb döbbentem rá! :)))))

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 15:54:55

@neccharisnyás útonálló: Akko' lemaradtam.
Che-s pólóm viszont még nem vót! Bár igaz, ha kedvem szerint kivágnám a nyakánál, lemaradna Che kackiás kis micisapija:)))))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 15:56:21

@Gunther:
Belenéztem. Kemény a cucc. Utoljára bizonyos pémobilos arcnak az onlány fröcsögésénél kellett előkapnom a védőruhát.

Prof. Dr. Simon Templar 2010.07.23. 15:57:57

OFF: Mai hírek - NOL

"Hetvenmilliós túlszámlázás: újabb gyanúsított fővárosi cégvezető
Hűtlen kezelés miatt nyomoz a BRFK Bielek Péter ellen
A Budapesti Rendőr-főkapitányság Gazdaságvédelmi Főosztálya még 2010. április 21-én rendelt el nyomozást hűtlen kezelés gyanúja miatt, akkor még ismeretlen tettes ellen a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt. gazdálkodásával összefüggésben.
Az eljárás megindítása után a gazdaságvédelmi nyomozók olyan adatok és információk birtokába jutotta, miszerint az Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. által lefolytatott egyik közbeszerzési eljárás, amelyet a Pusztazámori Hulladéklerakó metángáz ártalmatlanítására szolgáló környezetvédelmi beruházás megvalósítására írtak ki, nem felelt meg a hatályos jogszabályoknak.
A fenti közbeszerzéssel összefüggésben a BRFK nyomozói a napokban gyanúsítottként hallgatták ki az FKF Zrt. vezérigazgatóját, Bielek Pétert hűtlen kezelés bűntett elkövetése megalapozott gyanúja miatt."
A vezérigazgató a gyanú szerint megszegte vagyonkezelési kötelezettségét, amikor annak tudatában írt ki 450 millió forintos értékre a hulladéklerakóban keletkező gáz hasznosítására pályázatot, hogy pontosan ismerte annak reális értékét, mely nagyságrendileg 380 millió forint. A feladatra szerződött kft-vel végül 448.500.000 forint értékben kötött az FKF Zrt. szerződést."

"Előzetesben a Főtáv-vezér
Előzetes letartóztatásba helyezte a Budai Központi Kerületi Bíróság (BKKB) Kovács Lajost, a Főtáv Zrt. vezérigazgatóját. A Fővárosi Bíróság MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a BKKB elrendelte a különösen nagy kárt okozó csalás és más bűncselekmények miatt indult büntetőügyben "K. Lajos gyanúsított" előzetes letartóztatását augusztus 23-ig. A bíróság megalapozottnak látta a szökés, elrejtőzés, valamint a bizonyítékok megsemmisítésének, a tanúk befolyásolásának veszélyét.

A végzés nem jogerős, azzal szemben a gyanúsítottak és védőik fellebbezést jelentettek be."

Nem túl sok jó ez egy napra nekünk? :DDD

Marcellusca 2010.07.23. 15:59:23

@neccharisnyás útonálló: Bírom ezeket a rövid, lényegre törő kommentjeidet. :))))))))))))))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.23. 16:00:58

@Marcellusca:
Inkább örülné, hogy nincs mindég szófosásom. :)

guma 2010.07.23. 16:16:22

@Donna (Cara)mba:

Köszi!

Ezért vagyok itt (bár olvasni sok helyen járok) de merészséget az itt honos témákért és stílusért vettem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 16:24:01

@gtigram: Örülünk, hogy idejársz! Ne hanyagolj bennünket! Most ugyan ubiszezon van, de ősztől pezsegni fog még jobban itt az élet:)

Nekem a Vbőr és a társaság felér 100 komoly politikai elemzéssel meg 100 vicclappal:))))

És a csapat nagyon befogadó!

Úgyhogy légy üdvözölve köreinkben!
Ave, vir! (úgy vélöm, úr vagy. Ha tévedtem, javíts ki).

guma 2010.07.23. 16:30:03

@Donna (Cara)mba:

Még mindig nő. Csak férfiak között, férfias szakmával éltem le 44 évet. Talán ez a megtévesztő...

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 16:43:47

@gtigram: Nem, a stílusod alapján bizonytalan voltam, mert hiányzott a már megszokott férfias hepciáskodás:) Akkor joggal:))))
Inkább csak a nickedből nem derült ki, és valahogy be akartalak sorolni az agyamban.
Annál jobb! Nőkből kevés van a blogon:) Ezért is csipkedjük folyton a srácokat, nehogy már "önelteljenek" magukkal:))))

guma 2010.07.23. 16:47:15

@Donna (Cara)mba:

Kis játék a nevekkel a nickem (rájössz szerintem!), mert nagy játékos vagy!!!!!!!!!

guma 2010.07.23. 16:50:17

@Donna (Cara)mba:

Ja, meg én inkább csendesíteni szoktam (és a fiúk nagyon vették eddig a lapot! Isteniek!!!) mert nem árt gondolkodni és hepciáskodni utána is ráérek.

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 16:54:37

@gtigram: Köszi:) Most majd szégyellhetem magam, ha mégse tudom megfejteni:))))))
De sebaj, mit kotnyeleskedek? (rendszeres szokásom ez is:((((((
És télleg szívből örülök neked, meg annak, hogy szaporodott a nők száma! Hidd el, ez a világ legjobb blogja! (a reklámért még nem utaltak Zéróék:((((

Többször próbáltam itthagyni, de nem sikerült. Pedig sok időmet rabolják el, ezért a károkozásért is Zéróék és a társaság cakumpakk a felelősek! Talán be is perelem őket az elmaradt haszonért:))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 16:56:56

Elnyelte a komentemet a komentelnyelő otomata játékgép:))))
Most 2x kapod meg:(((

@gtigram: Köszi:) Most majd szégyellhetem magam, ha mégse tudom megfejteni:))))))
De sebaj, mit kotnyeleskedek? (rendszeres szokásom ez is:((((((
És télleg szívből örülök neked, meg annak, hogy szaporodott a nők száma! Hidd el, ez a világ legjobb blogja! (a reklámért még nem utaltak Zéróék:((((

Többször próbáltam itthagyni, de nem sikerült. Pedig sok időmet rabolják el, ezért a károkozásért is Zéróék és a társaság cakumpakk a felelősek! Talán be is perelem őket az elmaradt haszonért:))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 17:00:17

@gtigram: Na, az nem árt néha itt se, a csendesítés:) A fiúkba néha túlteng a dopamin és egymásnak esnek.
Meg folyton a foci, a sex és a sör jár az agyukba:))))))
Jó útra kell őket téríteni:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 17:01:18

Már megint kommentlenyelés esete forog fenn:(((

Újból:
@gtigram: Na, az nem árt néha itt se, a csendesítés:) A fiúkba néha túlteng a dopamin és egymásnak esnek.
Meg folyton a foci, a sex és a sör jár az agyukba:))))))
Jó útra kell őket téríteni:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.23. 17:02:28

@gtigram: Most itthagylak egy kicsit, majd este leszek!
Szia addig is!

tudi 2010.07.23. 17:28:11

Azt a mindenit Lendvai asszonyság ez nem volt semmi, az még becsülendő, hogy elismeri hitt egy eszmében, mások is, de mégsem álltak pártszolgálatba, ön viszont egészen magas pozícióba vitte nem volt cenzor, pedig igen, hisz ÖN/önök döntött róla mi jelenhet meg nem igaz, támadott, tűrt, támogatott ez volt az elv nem igaz, vagy talán tévedek. Az lett volna még a szép, ha még a végén a gonosz rendszer áldozataként mutatja be magát. olyan vastag a bőr a maguk arcán, hogy a halála után tudósok csapata fogja vizsgálni az összetételét, mert még hasznos lehet az emberiségnek, legalább ezzel valami hasznosat is tennének.
"A kommunistáknál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára."

f.m.j. 2010.07.23. 22:11:08

@zero:

Én tudom, hogy ezt viccnek szántad, márminthogy "értékeljük, hogy legalább megpróbálta kimagyarázni" szöveget, de ha jobban belegondolsz, baromira ez van, ez a szarmaradvány rendszer így működött, és így működik most is. Szemet hunyunk, nevetünk egy jót, és/vagy fröcsögünk, és megpróbáljuk túlélni, de ezeket nem lehet átvészelni, ezek itt vannak, és kimagyaráznak, mi meg legyintünk megkönnyebbülve, hogy legalább most nem visznek Recskre, vagy akasztani...

Kicsit Karcos 2010.07.23. 22:48:09

@Donna (Cara)mba: kedves Donna, ha nem megy előrű, hát próbáld hátúrú:)

guma 2010.07.23. 23:49:05

@Kicsit Karcos:

B+. !!!!!!!!!!

Nyerő vagy.

Marcellusca 2010.07.24. 10:31:15

@Kicsit Karcos: De, "ez" legalább, nóóórmális! :DDDD

guma 2010.07.24. 11:10:48

@Marcellusca:

Néha kételkedek benne!

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 12:30:22

@Kicsit Karcos: Én inkább oldalrú';-D
Csak azzé, tudod, mer' jobboldali vagyok:)))))))
A zember legyen hithű és következetes;-D

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 12:32:50

@gtigram: Szia! Fél éjjel nem aludtam (na, semmi rosszat nem míveltem, sajnos, mielőtt a fiúk lecsapnának rám, mint keselyű a gödölyére), csak forgolódtam, és többek között azon töprengtem, meg kell oldanon a rejtényedet.
Megvan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 12:39:32

@f.m.j.: Szia, Mókusfül!
Asszem most biztosan eljött az a pillanat, amikor csalódni fogsz bennem:((((

Képzeld, már nem akarom egy időre legalábbis se magam, se a magyar közéletet megváltani. Valóban csak legyintek, lemondóan és szomorúan.
Tudom, ez nagy baj. De belefáradtam és belecsömörödtem...

Engedek magamnak kis levegővételt. A politikát azért valszeg csak időlegesen toltam mellékvágányra az életemben, mert én talán már az oviban is politizáltam:((((, ez a fajta szocializáció meg nem múlik el nyom nélkül.

De most cuftig megteltem, nem bírok már több aljasságot beszívni, beengedni, mert megfulladok.

De semmi nincs veszve. Ha kell, újból nekirugaszkodunk. Mohácsok után.

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 12:40:14

KBM!

Újból:

@f.m.j.: Szia, Mókusfül!
Asszem most biztosan eljött az a pillanat, amikor csalódni fogsz bennem:((((

Képzeld, már nem akarom egy időre legalábbis se magam, se a magyar közéletet megváltani. Valóban csak legyintek, lemondóan és szomorúan.
Tudom, ez nagy baj. De belefáradtam és belecsömörödtem...

Engedek magamnak kis levegővételt. A politikát azért valszeg csak időlegesen toltam mellékvágányra az életemben, mert én talán már az oviban is politizáltam:((((, ez a fajta szocializáció meg nem múlik el nyom nélkül.

De most cuftig megteltem, nem bírok már több aljasságot beszívni, beengedni, mert megfulladok.

De semmi nincs veszve. Ha kell, újból nekirugaszkodunk. Mohácsok után.

Kartal (rezervált) 2010.07.24. 13:51:12

@Donna (Cara)mba: ne írd be kétszer, fél óra, és megjelenik.
Egyébként rájöttem - én is -, hogy felesleges túl sokat foglalkozni politikával. Túl sok időt és energiát rabol, mindenkivel össze lehet veszni rajta, és NEM TUDUNK VÁLTOZTATNI SEMMIN!

Kartal (rezervált) 2010.07.24. 13:53:27

@f.m.j.: "most nem visznek Recskre, vagy akasztani... " -> a mondat helyesen: "nem most visznek..."

guma 2010.07.24. 14:14:38

@Donna (Cara)mba:

Hű - miattam nem aludtál?! Nem merek jönni, ha ilyet okozok!

(pedig privi levelet is írtam, mert "éreztem" a fáradtságodat, és kímélni akartam estédet...)

De látod, Karcos, lejátszotta a menetünket. Marcellusca pedig ki is értékelt!!!!!!!!!!!!!!

guma 2010.07.24. 14:22:29

@Donna (Cara)mba:

Valószínű az a baj, hogy mindig az "oldalal" foglalkozunk, pedig a fejjel a kellene. Akkor talán nem koppanna mindig falba.........

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 18:12:14

@gtigram: Nem is néztem a privi ládámat! Jó, hogy írod! Ritkán nézek bele! Mindjárt megnézem!

Ja, ja. Koppani koppantam jó néhányszor, de mint írtam valahol, sajnos se nem tanulok és folyton mindent elfelejtek:(

De, csak gyere! Bár én hétfőtől kb. egy hétig nem leszek, de itt mindig van "ügyeletes" a blogon.
Mivel megelőlegezted nekem, hogy megfejtem a nicked, hát muszáj volt erőlködnöm, hogy szégyenbe nem maradjak:(

Na, most mék és elolvasom a leveled!

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 18:13:58

@Kartal (jogsértő fekete mellényben):
""most nem visznek Recskre, vagy akasztani... " -> a mondat helyesen: "nem most visznek..."
:D vagy :( , nem is tudom. Az ember tréfál, tréfál, föstögeti az ördögöt a falra, aztán csudálkozik, ha megjelenik:(

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 18:33:02

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): Talán nem is azon múlik, hogy nem tudunk változtatni semmin se. Ha a társadalom érett, megérett valamire, akkor úgyis eljön az ideje. a mélyreható változtatásoknak.

Mi, pénzért, pártfunkciókért el nem szegődött értelmiségiek eddig nem sokat számítottunk, én legalábbis úgy érzem így utólag, hiába magyaráztam én rendszerváltást, agitáltam, stb. - senki nem értett azért, mert érdekei nem sérültek éppen akkor, közvetlenül. Mára kialakult egy helyzet, sztem: a vagyonilag, nem pedig politikailag kettészabdalt társadalom. Hamarosan úgy érzem, ha még talpra áll a nép, a kérdés tényleg nem jobb vagy baloldali lesz, mivel addigra a törésvonal nem ott fog húzódni, elmélyedni. Ezt még Orbán is mondta (ő tudja, hogy komolyan gondolta-e ennek megváltoztatását, meg mondták tudós, okos emberek is).
A társadalom dinamikája kegyetlenül lecsökkent, merev lett. Ennél tán még az angol társadalom is rugalmasabb...
Ezt látom én immár nagyon-nagy bajnak.
De mivel a megoldásra vagy elszánja a politikai elit magát, vagy se, én most nem tehetek semmit, mert nem jött el semminek az ideje.
Kezdem a történelmet kicsit távlatosabban látni. Az érdekeknek és érdekcsoportoknak most már végleg ki kell alakulniuk, és akkor eljön a történelmi idő. Vagy észrevesszük, vagy nem.
De ez nem egy önkényesen megszabott pillanat.
Voltak ilyen fontos pillanatai az országnak, de elkerültük a pillanatokat. Az egyén megpróbálja, amit lehet és jónak lát, de ha nincs tömegbázis és cselekvésre megérett IDŐ, akkor megette a macska.

Ezért eléggé elszakadtam a napi aktualitásoktól. Most csak nézek, milyen idők jönnek.
Senki nem tüntet, senki nem annyira elégedetlen, várunk valamire: ez egy elmaszatolt állapot, nem tudom magyarázni, nem tudok tisztán látni.

Marad a sok sok off...

guma 2010.07.24. 19:50:33

@Donna (Cara)mba:

Neked is pár sor. Érezd jó magad az egy hét alatt is!!!!!!!!!!!!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.24. 20:14:29

@Donna (Cara)mba:
Ne csüggedjen, bajtársnő! Tegnap olyan szépen beszélt miniszterelnökünk a jelenlegi helyzetről a TVben. Teljesen megnyugodtam. Néhány órára legalábbis.
Gyors fel is raktam a "kiket tárcsázok ha hajnali kettőkor rámjön a váltólázas pánikroham" c. listámra. :)

Donna (Cara)mba 2010.07.24. 21:34:08

@neccharisnyás útonálló: Engem utál a blogmotor! Én is gyűlölöm a blogmotort!

Klónozni fogom magam, nem tehetek mást:(

Ez fog xszer megjelenni egymás után:)

@neccharisnyás útonálló: Ha tőled hallom, akkor megfogadom és nem csüggedek:)))
Látom, valósággal csüggsz a miniszterlenökünk szavain:) Iszod őket;-D

Ha szépen beszélt, az jó. Szeressük én is a zesti mesét:)

Volt előtte maci és, a régi fogmosós, aki megelőzte boldog gyerekkoromban a politikai híreket?

Vagy csak úgy durr bele, a közepibe?:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.24. 23:14:11

@Donna (Cara)mba:
Ó, "Team Orbán!" pólót még egy ideig nem csináltatok. Csak teccik ez a karakán hozzáállás, amit újabban gyakorol. Ahogy mindenkit helyrerak. ( Meseházy-nak is hogy megmutatta már, hol van a kutyaól. A "riadt pocok"-nak meg már csak a bólogatás maradt alternatívaként)

Tudod, imponálnak a határozott, tesztoszteron-túladagolásban senyvedő férfiemberek. Ezeknek szívesen omlik a magamfajta fehérnép az erős karjaiba. :))

10 perccel kezdés után kapcsoltam oda, így nemtom mi volt előtte. Pedig én is szerettem, amikor a maci köpött. Csak félek, filip, az a rákay, kiherélte.

Kartal (rezervált) 2010.07.25. 00:20:05

@Donna (Cara)mba:
Igen, a társadalom nem jobb és bal oldalra van felosztva, hanem alulra és felülre.
Ahogy Hofi mondta:
Habár felül a gálya,
és alul a víznek árja,
AZÉRT A VÍZ VAN ALUL.

Donna (Cara)mba 2010.07.25. 14:51:24

@Ásómaci: Hát lehet, hogy köpni már nem maradt időd, de oly gyanúsan és mentő ok nélkül maradtál távol, hogy valami műtétnek csak kellett esnie rajtad;-DDDDDDD

Necc meg csak bő tesztoszteronos hapikkál áll szóba:)

Mellesleg még én is:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Valahogy mentsd ki magad, mert baj lösz:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.25. 14:52:52

@neccharisnyás útonálló: A mackókat kiherélik, ugye? c. film jutott eszembe rulla:)))))))))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.07.25. 15:03:00

@Donna (Cara)mba: Műtét nem, de dolgom volt dögivel! Csak ennyit tudok mondani! Kérem, kaccsolja ki !:-DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.07.25. 18:47:34

@Ásómaci: Mielőtt bemérgedne, kedves Régész Maci, kikaccsoltam az ugratást. Aki egy Lajkó Félixszel és Rúzsa Magdival üzen fiatal hölgyeményeknek (egyébként gyönyörű zene), ottanék baj nincsen. Tesztoteronszint átlagnál is magasabb:)))))))) Zenei finomságodért meg külön megemelem a szalmakalapom:)

Néköm még ez is teccik:

www.youtube.com/watch?v=1-u2u_idPTU

Én is köszönöm a Marlylin Monroe-t:))))))))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.25. 19:12:41

@Donna (Cara)mba:
Ja. Biztos a poharamat ragasztja. Tán nem kellett volna az egész ripityára tört készletet elküldenem...? :)

Már megint 5 topikban társalogtok, hogy nem értem?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.07.25. 20:10:03

@Donna (Cara)mba: bár egyesek szerint sznob vagyok :-D igaz @neccharisnyás útonálló:? :DDDDDDD, szeretem a jó zenéket, bármilyen stílusban :-DDDDDD
Teszetoszateron túltengésben nem szenvedek :) Nem vagyok egy kockahasú Izommatyi :-d

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.07.25. 20:11:35

@neccharisnyás útonálló: Várom, várom, de nem jött meg a poharad :-(((( Így más munkával kell elfoglaljam magam :-DDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.07.25. 20:13:35

@Donna (Cara)mba: @neccharisnyás útonálló:
Most csak ennyire ugrottam be. Jó éjt kívánok a hölgyeknek. Donna, neked jó nyaralást!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

marhaszív 2010.07.25. 20:31:46

juj, de bele tudnék verni egy kétszázas ácsszöget lendvai ildikó homloka közepébe.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.25. 20:33:01

@Ásómaci:
Úgy érzem, valaki előítéletes a kockahasú izommatyik irányába. Megjegyzem, én is. :D

süti beállítások módosítása