Skip to content


       Szűrés lista

Balatonparti vígjáték BKV-pénzből

Linka Ágnes 1980 óta a Magyar Rádió irodalmi szerkesztője, riportere, emellett előadóművész. Férje, Siposhegyi Péter 1957-ben született Kaposváron Erdős Péter néven. 1975-től a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán tanult, majd 1978 és 1982 között az Eötvös Loránd Tudományegyetemre járt filozófia szakra. 1983-tól 1984-ig a Játékszínben, 1984 és 1986 között a Népszínházban, 1986 és 1989 között pedig a Nemzeti Színházban dolgozott irodalmi tanácsadóként. 1984-től 1987-ig a Mozgó Világ folyóiratnak írt műkritikákat, majd 1988-tól a Kapu folyóirat munkatársa, majd főmunkatársa lett. 1991-ben a Pesti Hírlap rovatvezetőjeként dolgozott, 1991 és 1993 között a Magyar Nemzet, 1994 és 1995 között pedig az Esti Hírlap főmunkatársa lett. 1997-től politikaimarketing-tanácsadást is végzett, de közben folyamatosan dolgozott különféle színdarabokon, újságcikkeken. Több filmben is közreműködött, és nevéhez fűződik az 1994 óta megrendezett Magyar Drámaíró Verseny. Hosszan tartó, súlyos betegség után tavaly októberben hunyt el.

Ő volt az, akinek Kikötő című vígjátékára és Hantjával sem takar című drámájára hivatalos levélben hívta fel a színházat fenntartó városok polgármestereinek figyelmét Gyenesei István önkormányzati miniszter.

Szintén ő volt korábban öt és fél éven át volt kommunikációs tanácsadó Gyenesei István Somogy megyei közgyűlési elnök mellett, havonta 60 ezer forintot vett fel kommunikációs tanácsadásért. Ezért az összegért a Somogy megyei közgyűlési elnök médimegjelenéseinek tartalmi és stiláris kérdéseivel kellett foglalkoznia, valamint közreműködött néhány protokollkiadvány megfogalmazásában is. Gyenesei blogjából kiderül, hogy kettőjük kapcsolata nem csak a közös munkára korlátozódott, barátok voltak.

Tircsi Anikó (jelmondat: "Megszállottak viszik előre a világot!") 12 évnél régebben asszisztense már Linka Ágnesnek, segít a sclerosis multiplexben szenvedő asszonynak a fellépések megszervezésében.

A három személyt egy civil szervezet, az 1997-ben alapított XXI.sz. Magyar Drámájáért Alapítvány is összeköti, amelynek célkitűzése a kortárs magyar színművek bemutatása és a tehetséggondozás. Tircsi Anikó az alapítvány kuratóriumának elnöke, hivatalos kapcsolattartója, Linka Ágnes és Siposhegyi Péter pedig Sné Balogh Edittel együtt kuratóriumi tag (volt).

Az alapítvány 2001 óta évről-évre megrendezi a Tófesztivált, "hogy a Balaton körül élő és alkotó művészek egy egységes rendezvénykoncepció szerint mutatkozhassanak be a tóparti városokban, településeken." Tavaly, a kilencedik fesztiválon a Kikötő című darab folytatását, a Balatoni Gyöngyhalászokat láthatta a közönség. A Szociális és Munkaügyi Minisztérium 300.000 forintot adott a rendezvényre, de voltak más támogatók is.

 

BKV, MVM.....már megint. Íme az egyik, kissé hanyagnak tűnő szerződés:

 

Persze, tudom, nem nagy összeg ez a 900 ezer a sok-sok millióhoz képest, de szerintem akkor is érdekes, hogy két közcég is támogat(ott) egy olyan rendezvényt, egy olyan darabot, amely Siposhegyi Péteré, Gyenesei barátjáé (volt).
Meg különben is: mi köze a budapesti közlekedési vállalatnak egy balatonparti színielőadáshoz?!

Ide tartozik még az is, hogy több mint egy hónapja levelezek a BKV sajtóosztályájával a cég reklámpolitikájáról. Gyorsak, kedvesek, együttműködőek. Egy levelem sem maradt még válasz nélkül, sőt, kétszer maga dr. Székelyné Pásztor Erzsébet kommunikációs igazgató írt nekem.

Az utolsó levélváltásunk:


"Kedves Igazgatóasszony!

Köszönöm a kitüntető kedvességet, hogy személyesen fáradt a nekem szóló válaszlevél megírásával.

Egyetértünk abban, hogy a BKV Zrt. kommunikációs aktivitása és sajtóbarát magatartása figyelemreméltó, és követendő példa más közcégek számára is.

Örvendetesnek tartom, hogy a vállalatot népszerűsítik, és hogy ezt -a korábbi vezetők gyakorlatával ellentétben- ésszerű pénzügyi keretek között teszik.

Egy valamivel nem tudok csupán maradéktalanul egyetérteni a BKV-brandben felsoroltak közül: ez pedig a kultúra támogatása. Tisztában vagyok vele, hogy ez egy fontos feladat, de véleményem szerint az adófizetők pénzéből működő, veszteséges közlekedési vállalatnak nem kéne rá pénzt áldoznia. Viszont ha már így alakult, akkor kérem, győzzön meg. Írja meg, milyen eseményeket támogatnak/támogattak, miért pont azokat, és tapasztalataik szerint milyen mérhető eredménye származott ezekből az együttműködésekből a BKV Zrt.-nek.


Köszönettel és üdvözlettel:

...
szerkesztő, Vastagbőr-blog"


"Kedves ...!

 

Köszönöm, hogy észrevételeivel ismét megkeresett.

 

Ön nem ért egyet azzal, hogy az adófizetők pénzéből veszteséges közlekedési vállalatnak pénzt kellene áldoznia a kultúra támogatására. Nos, megnyugtatom: a BKV nem pénzbeli támogatást nyújt a kulturális projekteknek, hanem hozzáállásával, szolgáltatásaival lép fel támogatólag. Úgy gondoljuk, hogy az utasbarátság része az is, ha hozzásegítjük az embereket a kulturális élményekhez, hiszen attól lesz élhetőbb a város, tartalmasabbak a hétköznapok, és a kultúrán keresztül lehet feltöltődni, amire mindenkinek szüksége van. A kultúra támogatása tehát részünkről nem pénzügyi támogatást jelent, hanem részvételt, bevonódást, helyszín biztosítását. Mivel a BKV Zrt. egy igen nagy múltra visszatekintő társaság, mindig is fontos volt számunkra hagyományaink ápolása.

Társaságunk hosszú évek során gondot fordított a forgalomból kivont muzeális értékű járművek, valamint a cég és a fővárosi közösségi közlekedés emlékeinek megőrzésére és bemutatására. Ehhez kapcsolódóan minél szélesebb körben szeretnénk megismertetni az utazóközönséggel megőrzött értékeinket. Ezért csatalakozunk az immáron hagyománnyá váló, minden évben megrendezésre kerülő fővárosi és az Oktatási és Kulturális Minisztérium által szervezett rendezvényekhez, melyek nem jelentettek plusz költséget számunkra:  

Múzeumok Éjszakája

Múzeumok Majálisa

Múzeumok Őszi Fesztiválja

Magyar Dal Napja

Kulturális Örökség Napjai.

Mindezek mellett társaságunk fontosnak tartja a fiatal pályakezdő művészek felkarolását, akik pl.: a Budapesti Kulturális Klaszter és a BKV Zrt. közös szervezésében megvalósuló és a Múzeumok Éjszakájához szorosan kapcsolódó művészeti programokon ingyenesen vettek részt. Nagyon pozitív visszhangja volt a kisföldalatti megállóiban zenélő fiatal művészeknek, az utazóközönség szívesen fogadta őket. Itt egyszerűen megengedtük, hogy fellépjenek ezeken a helyszíneken, ily módon hozzájárulva a Múzeumok éjszakája sikeréhez. Emellett természetesen a mi múzeumunk is várta éjjel a látogatókat, ahol tavaly egy tárlatnyitással emlékeztünk meg a Múzeumok éjszakájáról, idén pedig a Deák téren nosztalgia villamos várta az érdeklődőket. A klasszikus, évek óta tartó együttműködésen alapuló segítség pedig az volt, hogy megszerveztük a múzeumi járatokat minden útvonalon, amelyért a minisztérium fizetett. 

Ezen kívül a tavalyi évben lehetőséget biztosítottunk a Magyar Dal Napja rendezvénysorozat keretén belül arra, hogy a BKV Zrt. területén több helyszínen (a kisföldalatti vonalán a Deák Ferenc téri és Vörösmarty téri aluljáróban) a Nemadomfel együttes és nívós utcazenészek mutassák meg tehetségüket a nagyközönség előtt. "Olyan csodálatos a magyar dalkincs!” - idézet Presser Gábortól, az esemény főszervezőjétől. Ezzel egyetértve döntöttünk úgy, hogy lehetőségeinkhez mérten támogatjuk az eseményt. Többféle zenei gondolat mentén, több zenei stílust felvonultatva ünnepeltük együtt a Magyar Dal Napját, az együttműködés során a fellépők számára a helyszíneket biztosítottuk, amelyért cserébe hirdetési felületet kaptunk. A csatlakozás Társaságunk számára nem jelentett költséget, és az idén is vállaltuk a partnerséget. 

A Múzeumok Majálisa, Fesztiválja ugyanígy nem került pénzbe, de kitelepülésünkkel közelebb kerültünk azokhoz az érdeklődő utasokhoz, akik kíváncsiak voltak a BKV történelmi értékeire. 

A kombi-jegy bevezetése szintén egy olyan intézkedés, amely a kulturális élet elősegítését szolgálja, hiszen a rendezvényekhez kapcsolódó jegy a rendezvény belépőkártyáján feltüntetett kezdő időpontját megelőzően és végét követően 2 órán keresztül a BKV Zrt. autóbusz, villamos, trolibusz járatain, a földalattin és a metrón, valamint a fogaskerekűn a járatok teljes hosszán, HÉV-en Budapest közigazgatási határán belüli vonalszakaszokon korlátlan átszállással jogosít utazásra. 

Mérhető anyagi haszna a Múzeumok éjszakájának van, hiszen ott a múzeumi járatok és a belépő jegyek is plusz árbevételt hoztak. A többi rendezvény eredménye pedig a bizalmi tőke, az, hogy az embereknek jót tettünk, ami ráadásul nem került pénzbe. 

Üdvözlettel  

Székelyné Pásztor Erzsébet"

 

Címkék: bkv

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr692171100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.27. 11:14:13

"Megszállottak viszik előre a világot!"
Kérdés, ki miben megszállott, és neki merre az előre.

"Nos, megnyugtatom: a BKV nem pénzbeli támogatást nyújt a kulturális projekteknek, hanem hozzáállásával, szolgáltatásaival lép fel támogatólag."
És a mindennapok közlekedéséhez nem lehetnre rendesen hozzáállni?

Mondjuk érdekes, hogy pont kik kaptak támogatást , meg. az a 900 ezres szerződés, szóval az tényleg nem kissé komolytalan.
Meg mondjuk milyen művész, akinek a művéről külön szólni kell a színházi világnak, hogy lesznek szívesek játszani :) (Legalábbis nekem ez jött le a dologból.)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.27. 11:26:01

@Noname Cowboy:

A Kulcsár-ügy az elmúlt 20 év legsötétebb, legmocskosabb ügye, 8 éve nem tudjuk, hogy hova tűnt és KINÉL van a kilopott 12 milliárd forint!

Mert valakinél ott van....

Na meg hogy ki is az a Gyurcsányi....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.27. 11:29:27

Kedves BKV!

Mi, jeggyel és bérlettel utazók azzal is maximálisan meg lennénk elégedve, ha önök csak azt tennék, ami a dolguk, vagyis szolgáltatnak. Semmi extra. Higgyék el, annál nincs nagyobb önreklám, ha felférek a piros 173-as reggel, esetleg ki is van takarítva a busz, vagy be van kapcsolva a légkondi.

És jó lenne, ha legalább 2011-be felzárkóznánk Európához, és bevezetnék az időpecsétes jegyrendszert, inkább ezen kellene dolgozni, nem faszságokra költeni a pénzt.

Gonosz Repülőmókus 2010.07.27. 11:50:00

És a Balatonhoz is bkv járatokkal szállítják a t. érdeklődőket? Nagyszerű!
Arról nem is beszélek, hogy az általam (is) befizetett nem kevés adó mellett, amelyből fenntartják ezt a kedves, jótékony céget, még az európai színvonalú jegy- és bérletárakat is kifizettetik velem.
Habár jobban belegondolva, a kb. hasonló közlekedési színvonalú Rómában 1 euró egy jegy (jelenleg kb. 280 Ft), ami némiképpen alatta van a budapestinek, ráadásul azzal 70 percig lehet utazni tetszőleges járatokon.
Mindeközben teleplakátolják a várost azzal, hogy tolvaj vagyok, ha ezt nem teszem meg, pedig tudjuk, hogy ezzel igazából a levitézlett bkv vezetőket és rajtuk keresztül a volt kommancs pártot támogatom, habár a kötélen kívül sok mindent nem szeretnék nekik adni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.27. 11:56:29

@Gonosz repülőmókus:

Nem is értem, hogy a Glastonbury fesztivált miért nem szponzorálja a BKV ...

Marcellusca 2010.07.27. 12:05:55

@Gonosz repülőmókus:
"És a Balatonhoz is bkv járatokkal szállítják a t. érdeklődőket?" - bennem is ez a kérdés merült fel.

Vagy csak a Nyakó házaspár által szervezett rendezvényekre biztosít - ingyen - buszokat a BKV?

jozicsenko 2010.07.27. 12:57:48

@zero: ne adj nekik tippeket kérlek, mert még van pár hónap demszkynél, és a végén főszponzor lesz bp...

guma 2010.07.27. 12:59:06

Ezt minden állami cég az adott kormányhoz közeli iránnyal (sport, művészeti vonalak, stb) eljátssza.

Merítenek, Balatonon, Debrecenben, Bp-en és bárhol az országban (még a multik is adnak, amit tudnak, mert ha ki lógsz a sorból megnézheted magad.)

Igy meg mi nézhetünk..........

kej 2010.07.27. 13:13:58

@gtigram: ja ebben van vmi. elég, ha megnézzük a MOL szponzorálási technikáját. talmával szerződést bontanak, mert nem hozza az eredményeket. ja. 125-ben világbajnok, moto2-ben pedig két egy mást követő futamon is ötödik volt tán. videotonnal leszerződünk, mert az hozza az eredményt és megfelelően mutatkozhatunk meg a nagyvilágban. jaja. ennél dicstelenebbül már nem is lehetett volna kiesni. de hát ovi rendszeresen üldögél a vip-páholyban, tán néha éppen azzal a csányival, aki szerint elengedhetetlen a bankadó.

persze ennek ellenére vesztéseges cég ne támogasson semmit és senkit. még akkor sem, ha a szociális felelősségvállalás fontos eleme a cég imágójának.

arlequin 2010.07.27. 13:45:04

a bkv-t nem fogom védeni. gondolom gyenesei intézte.

siposhegyi -isten nyugosztalja- pedig az egyik legjobb író volt akit ismertem. 'jobboldali', ha lehet értelmes embert egyáltalán oldal szerint értelmes embernek beosztani. gyeneseivel gyerekkori barátok voltak.

palminak pedig melegen ajánlom a www.kapu.cc oldalt. olvasgass egy kis siposhegyit az archívban. nem fogod megbánni.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.07.27. 13:45:17

Betűkirakós pecséttel szerződést ellátni ősi MAGYAR szokás!

Miről ismerszik meg a hamis-áfás-számlás? Kirakós pecsétet használ.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.27. 14:38:22

@zero: Mert a Sziget már leköti a mozgósítható forrásaikat. Tudod, azt a sok embert kiszállítani a Hajógyárira.... meg a Soundra, a Voltra, hát a Félsziget fesztivált említettem-e már az erdélyi magos hegyök között?

postabelyeg 2010.07.27. 14:53:22

A kultúra támogatása mindig oda vezet, hogy olyan alkotások születnek, mind például a Jancsó filmek. Csináltatni kéne már néhány tanulmányt, hogy akik tehették és leléptek ebből az országból és leszarják a magyar kultúrát, azok miért is mentek el. Amíg van kit visszatartani.

FAbian 2010.07.27. 15:03:37

De szépen hazudik a nagyasszony!

Homeoffice 2010.07.27. 15:12:20

@zero:

Többször is hangoztattam hogy enneka népnek tudod mi kéne? Volvo??? , Mercedesz????
Lószart Mama! Platós Ifát
Ne feledd, hogy nem a BKV-s melósok hányják le, köpik össze, firkálják és verik szét a járműveket!

Énbagoly 2010.07.27. 15:36:23

@Noname Cowboy: na, ettől felment az agyvizem.
Kimennek Kanadába, ott rájönnek, hogy dolgozniuk kellene, mert senki nem tol a seggük alá semmit, visszajönnek, és akkor még nekik áll följebb, és vissza akarják kapni azt, ami sosem volt az övék?
Na kapják be...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.27. 15:40:03

@Énbagoly: S figyeld meg kapni fognak! Na akkor lesz ám a nagy balhé! Legalábbis remélem!

Énbagoly 2010.07.27. 15:44:21

@Noname Cowboy: Á, majd akkor lesz nagy balhé, ha nem kapják meg.
Legalábbis eddig ez volt.

Marcellusca 2010.07.27. 15:45:05

@Noname Cowboy: Balhé? Az lesz.
Csak nem mindegy, milyen színezetben, hangsúllyal, szemléletből!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.27. 15:48:50

@Marcellusca: Sajnos tutti nem lesz. Mert mielőtt lenne a norvégok kapnak kérót! S azt is elképzelem, hogy az új lakókat addig zaklatják amig azok maguktól el nem menekülnek. A norvégok meg majd beköltöznek a felújított lakásokba! Sajnos ez lesz lásstok meg.
Pedig most mehetnénk oda a gárdistákok rendet tenni.

Kicsit Karcos 2010.07.27. 15:51:33

Hallom, lesznek új BKV-buszok. Miért ne lakhatnának benne szegény roma testvéreink, kiket a gyötrő honvágy miatt visszahúzott szívük szeretett hazájukba?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.27. 15:54:16

@Kicsit Karcos: Gyötrő honvágy!! Amikor ezt olvastam majnem leestem a székről!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.27. 15:57:19

@Kicsit Karcos:
Busz = lovaskocsi romantika?
Hát, inkább a leselejtezett járgányokat áldoznám be, úgyis lelakják.
Mellesleg a svédországi "kiküldöttek" is ugyanezt játszották el, mint most a kanadai "követek". Vagy tévednék?

Homeoffice 2010.07.27. 16:00:11

@Noname Cowboy:

Gyötrő honvágy = kevés segély

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.27. 16:04:11

@Gunther: Tudom! :) De ilyen dumát! Gyötrő honvágy! Indiába miért nincs honvágyuk bassza meg!

Homeoffice 2010.07.27. 16:07:45

@Noname Cowboy:

Nah erre nem válaszolok... :)))))))))))
Pedig lehetne:)))))))

derelyegrádi szellem 2010.07.27. 16:26:21

@Kicsit Karcos:

Már hogy ne lenne gyötrő honvágyuk, mikor sehol máshol nem lehet megélni pusztán abból életfogytig, hogy létezel, és várod segélyt, követelőzöl, fenyegetőzöl, meg rásszistázol, semmiért nem fizetsz, és semmilyen munkát nem vagy hajlandó elvégezni.

Ezt csak itt lehet megtenni, de remélem, már itt se sokáig. És akkor bizony csillapodni fog a "gyötrő honvágy" is szerintem.

Perverzsrac 2010.07.27. 16:49:24

Ideje megkérdezni az igiasszonyt, hogy akkor ez a 900 rugós támogatás mi a fasz és miért hazudott levélben...

2010.07.27. 17:14:19

Ugy látszik, a BKV-nál, már csak az nem osztogatja a haveroknak a lóvét, akinek nincs pecsétje. Ám ez a nöszemély vajon a saját pénzéböl adta a 900 ezret? Mert szerintem nem. Akkor meg mit kormol? Elzavarni mindet a francba, Demszkyt meg becsukni, mint a malacot. Mert sirni azt tud ö is, meg a szoci-liber társaság, mint a fürdös az esöben, mert nincs elég pénz a müködtetésre. És miért nincs? Mert ellopták! Remélem, a hires " egy szabad demokrata" hamarosan a ketrecben tölt el vagy 8 évet, a haverokkal és az ilyen adakozó kommunikációs , és marketinges hölgyeményekkel együtt. Mert megérdemlik!

Disznó Úr 2010.07.27. 17:45:10

Csak megjegyzem, hogy Siposhegyi Péter tűrhető cikkeket írt a Kapu című folyóiratban, melyek egyáltalán nem voltak sem komcsi, sem narancsbarátok sem.

greybull 2010.07.27. 18:08:09

Esetleg, nem lehet, hogy kivételesen nem azért volt a támogatás, mert Gyenesei volt a barátja?, hanem mert nem volt rossz, amit csináltak? Esetleg? Én nem tudom, csak kérdezem.

Rikki Harcos 2010.07.27. 18:29:31

@greybull:
megfordítva: lehet valaki akármilyen jó, ha nincs kapcsolata

egy-fo-epitesz 2010.07.27. 18:30:29

még tényleg akkora kommunizmus van? ki kéne lépni a francba az eu ból. szovjetunióban a helye abszurdisztánnak. sztán végű ek majdnem mind ott vannak.

egy-fo-epitesz 2010.07.27. 18:31:49

@greybull: egyébként erről van szó! igenis jók voltak. csak sose tudjuk meg, hogy lett volna-e jobb... szép tisztességes verseny lévén...

egy-fo-epitesz 2010.07.27. 18:34:00

2040 budaörs akácfa köz... akkor végül is itt egy "akácfa" fedőnevű titkos összeesküvés van...

egy-fo-epitesz 2010.07.27. 18:36:13

"rendezvényekhez, melyek nem jelentettek plusz költséget számunkra"
akkor mi a fenét segígtettek... vagy segítettetek, de a dolgozók ingyen? a bkv főnökök meg a gázolajra összedobtak?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.27. 19:03:56

Megjegyzem az ingyenesen nyújtott szolgáltatás után az ÁFÁ-t ugyanúgy be kell fizetniük…

Port Kennedy(Australia) 2010.07.27. 19:30:45

@Gunther: @Noname Cowboy:
Tom Bobb az Agymosott blogon precízen ,részletesen leírja a Kanadai dolgokat.Abból minden világosan kiderül hogy miért mennek ,és miért jönnek.Nagyon tanulságos.Ha elolvassátok el fogtok sápadni.Bocs az off-ért........

Horizont 2010.07.27. 19:54:01

@laspalmas:
Akkor támogasson egy állami cég (!!) ilyen nemes dolgot mint a kutúra, ha a saját háza táján minden rendben van. De addig..... Erről a támogatásról nekem a Postabank ugrott be. Az is támogatott boldog boldogtalant ha kellett ha nem. Meg is lett az eredménye:(
Meglepődtem, hogy válaszoltak neked. A nyilvánosság ereje:) Kíváncsi lennék ha magánemberként írtál volna! Ja és meg vagy dicsérve :DDDDDD

guma 2010.07.27. 21:06:34

@laspalmas:

Az új törvények szerint ilyen támogatást nem láthatsz - üzleti titok.

Valami nagyon emlékeztet @Horizont: megjegyzésére. Megint hosszú évekig lehet nyomozni a milliárdok útját, ami valahogy kámfor lesz??????????

Horizont 2010.07.27. 21:48:25

@gtigram: Na elszállt a kommentem:(
Lehet, hogy én naiv öreglány féle vagyok :) Nem értem miért nem lehet ilyen cégeket államilag megszállni. Nagytakarítás, selejtezés, felszedem a szőnyeget is, hogy semmi még véletlen se maradjon alatta, kisöprök mindent és mindenkit, gatyába rázok mindent és mindenkit. A 2/3 -ommal az visítana aki csak akarna. Leszarnám.Baromságokra megy el az energiájuk és aztán hipp - hopp elfogy. Az idő is fogy! Meg a mi türelmünk is....És a beleinvesztált pénz is csak fogy és fogy. Aztán majd évekig úgy tesznek mintha keresnék a pénz útvonalát, ugyan hová és merre is tűnt el? Eredmény meg sehol. Mi meg birkamódra tűrünk!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.28. 06:41:34

@Port Kennedy(Australia): linket ha kérhetek. Egyébként pedig számomra nem lehet ezt a kimegyek visszajövök témát kimagyarázni. Ezeknek India való!

kuki123 2010.07.28. 07:09:12

OFF:

igaz nem annyira vastagbőrös a téma, de...érdemes lenne tudni sok embernek róla

reggel volt a TV2-őn(6.30-as híradó) hogy egy 20 éves fiatal meghalt vakbél perforáció miatt, az orvosok basztak rá a gyakornok meg elnézte.
Na szóval az öreget megszólaltatták élő adásba, na az nem volt semmi. kiosztota a magyar orvos társadalmat
belinkelhetnéd ha meg tudod szerezni az ominózus felvételt

kej 2010.07.28. 07:33:37

@Horizont: a postabank nem boldog-boldogtalant támogatott. nagyon is percízen, patikamérlegen volt kimérve, hogy mennyi szoci, mennyi fideszes és mennyi, ezekhez közeli személy-cég kapjon ezt-azt. például kedvezményes hitelt. esetleg a bank által lízingelt autót (amivel a fideszes fiúk jártak a kampányban) etc. nem véletlen a princz büntetésének "visszatartó" ereje. és az sem volt véletlen, hogy a fidesznek nem nagyon tetszett, hogy a világgazdaság lehozta a vip-listát annak idején. nagyon hamar apeh-vizsgálat és rendőrségi eljárás volt. tudom, mert ott dolgoztam akkor.

kej 2010.07.28. 07:36:03

@kej: még vmi: emlézik vki arra, hogy lett az alig milliárdos hiányból százmilliárd az alapos fidesz vizsgálat után? és arra emlékszik vki, hogy bárki, bármikor épkézláb magyarázattal állt volna elő emiatt? nekem inkább az rémlik, hogy ebben az ügyben sem rajongtak a nyilvánosságért....

Marcellusca 2010.07.28. 08:27:01

@Horizont: Milyen érdekes, hogy (ha jól emlékszem a hírre) már több, mint 80 állami cégnél volt vezetőváltás, de ebből valahogy, valamiért kimaradt a MÁV és a BKV.
Vajh, miért?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.28. 08:57:48

@Marcellusca: egyenlőre inkább csak MFB tulajdonú társaságoknál. Sehol máshol nagyon. Sajnos. Pedig elkelne mindegyik helyen egy rendes rendrakás!

kovego 2010.07.28. 09:02:36

"A kultúra támogatása tehát részünkről nem pénzügyi támogatást jelent, hanem részvételt, bevonódást, helyszín biztosítását."

ez meg milyen magyar szó már????????? "bevonódást" baszki egy kommunikációs vezető jó lenne ha tudna magyarul!!!

nem került pénzbe, hogy támogatják a múzeumok éjszakáját? ja a sofőrök kommunista szombatban dolgozzák le, a gázolaj is ingyen van!

Marcellusca 2010.07.28. 09:37:03

@Noname Cowboy: Hát, ezaz.
Ment a köpködés, hogy így a MÁV meg úgy a BKV, és pont ott nem akarnak rendet rakni?
Miért nem akarják rendbeszedni, felszámolni a maszop/szadesz kifizetőhelyeket?

Bűzlik (és nem a fáradt olajtól!) az egész.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.07.28. 13:28:47

Ez kifejezetten fájt:

"Társaságunk hosszú évek során gondot fordított a forgalomból kivont muzeális értékű járművek, valamint a cég és a fővárosi közösségi közlekedés emlékeinek megőrzésére és bemutatására."

Igen. Minden ki van rakva Szentendrére, ahol a villamosoknak esélyük sincs közlekedni. Emellett nagyon sok minden rohad évtizedek óta a HÉV-telep hátuljában, és voltak olyan ötletek, hogy mindent oda kell összehordani, például a kisföldalatti nosztalgiakocsiját is. A 47-esről is közismert UV-k kapcsán (amelyek ma is járnak nosztalgiaként) szintén volt olyan gondolat, hogy a Szentendrén lévő - nem üzemképes - egy motor- és egy pótkocsi már elegendő erre. Sőt, most már a fotójegyet is volt pofájuk bevezetni, amely sehol máshol nincs egy villamosmúzeumban sem.

Szerencsére valóban jó irányba kezd elmozdulni az egész (az egyik nagyon jó barátom is főnökként tesz ezért), de még így is messze van a tökéletestől. Nem háttérként kéne fellépni ilyen rendezvényeken, hanem önálllóan kéne megmutatni azt, hogy mi van a kulisszák mögött, mi érdekes van a BKV-nál. Nem az ilyen plusz standolásokkal kéne publicitást szerezni, hanem olyan rendezvényekkel, mint a gyereknapi nyílt nap a kelenföldi remizben. Meg azért az is pozitívum, hogy 16 év után megint jár régi tuja a 2-esen. De ez csak felszín, mivel Prágában, sőt még Bécsben és Drezdában is olcsóbb nosztalgiavillamost bérelni, ráadásul a járműpark és a hálózat is sokkal jobban lefedi az igényeket mindhárom helyen.

A saját belső értékekre kéne tehát inkább odafigyelni, és önmagát adnia a cégnek, nem ilyen süketségekbe beszállni, sokkal jobban járna, és mi is!

grupi 2010.07.28. 22:17:31

Ezért is zorbán a hibás, mert 10 éve is betett az országnak. Miatta tartunk itt.
A jó SZDSZ, meg MSZP nem győzte helyrehozni a hibát, de maradt még itt zorbáni csontváz.

RózsásImi 2010.07.28. 23:11:22

1 gondolat fogant meg bennem:ezek az embernek látszó tárgyak nem emlékeznek hogy mihez adják a kézjegyüket.Van 1 ideillő vicc töredékem:a mokka vádlott kérdezi a bírót- Há bíró úr nem sok ez az 5 év ?-Nem 5 év KÖTÉÉÉÉL!Na ebből magyarézza ki magát a kommunikátor maca.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.29. 15:29:13

@Marcellusca:

Rosszul tudod, a MÁV vezérkarát lecserélték. Stílusosan a júl.10-i Vasutasnap alkalmából :)

tintamin 2010.07.29. 17:14:55

Azáltal, hogy ezentúl titkosak lesznek ezek az adatok, nem fogunk ilyenekről tudni.
Persze titkosak nyilván azért lesznek, hogy ne is tudjunk.
Mert most egy "másik Magyarország" épül, akik eddig szűkölködtek, azok is akarnak a (köz)jóból.

Nem lesz itt változás, csak kevesebbet fogunk tudni róla.

Potyoló 2010.09.21. 13:11:02

Támogató az MVM és a BKV voltak.

Mi a közös a két cégben?

Úgy van... www.es.hu/?view=doc;26759

süti beállítások módosítása