Skip to content


       Szűrés lista

Nyilatkozott az APEH

Vajon kiborul a bili, vagy szép csendben elmúlik a "botrány" és minden marad a régiben?

Gáspárék legalább 20 millió forinttal tartoznak az APEH-nak, miközben 3 hétig Bali szigetén nyaralnak.

Egy névtelenséget kérő APEH-alkalmazott válaszolt a Blikknek:


"Elég, ha jó ügyvédje van az adósnak, aki elhúzza az ügyet 6 évig, és akkor elévül a tartozás." wtf?!

"De a másik jól bevált módszer, hogy semmi sincsen az adós nevén, és akkor nincs miből behajtani a tartozást." wtf?!

"Persze lehetne vizsgálni, hogy miből él nagy lábon, és az, akinek névlegesen a házában lakik, miből vette az ingatlant, de ilyenekkel nem foglalkozott az APEH az elmúlt 6-8 évben." wtf?! wtf?! wtf?!

"Az első akadálynál azonnal lezárják az ügyet, nem foglalkoznak vele tovább. Korábban a nagyhalak is horogra akadtak, ma már ez nem jellemző." wtf?!

"Győzike adósságát persze le lehetne vonni a szerepléseivel megszerzett bevételeiből, de valószínűleg ez sem a nevére kiállított számlán kerül hozzá." wtf?!

Az APEH-hivatalos válasza:

"Az adóhatóság kötelessége a tartozások beszedése, a törvényben biztosított valamennyi lehetséges eszköz igénybevételével, amelyet az adózók bármely alapon történő megkülönböztetése nélkül teljesít. Az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény (Art) 150. § (2) bekezdése értelmében az adóhatóság a végrehajtható okirat alapján, a tartozás keletkezését követően haladéktalanul köteles a végrehajtási eljárást megindítani.

A törvényi korlátok között sor kerülhet többek közt az adózó bankszámlái ellen hatósági átutalási megbízás (inkasszó) kiadására, foglalkoztatásra irányuló jogviszonyból származó jövedelmének letiltására, továbbá az adózó tulajdonában lévő ingó és ingatlan vagyontárgyak lefoglalására és árverés során történő értékesítésére.

A vonatkozó jogszabályok lehetővé teszik a gazdasági társaságok esetében a felszámolási eljárás kezdeményezését, továbbá adószámmal rendelkező adózók esetében az adószám felfüggesztését, előbbi a cég megszüntetéséhez, utóbbi az adózó jogainak jelentős korlátozásához vezet."

Mivel Gáspárék évek óta szerepelnek az APEH-listáján, ez alapján Gáspár Győzőnek és feleségének nincs bankszámlája, munkahelye, adószáma, vagyona, tulajdona.

Érdekes.

Címkék: bulvár abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr612209675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CyberPunK 2010.08.09. 15:07:20

Lényegében azt basztatunk csak, aki hagyja magát. Érdekes.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.08.09. 15:11:25

Na bazz, hol egy kaja ibrahim, hadd veszek egy jó nagy házat magamnak meg autót meg motorcsónakot! Ki tudja, talán veszek magamnak egy nokiadoboz-gyárat is.

Gontar 2010.08.09. 15:14:37

Faszom.. én meg fizessem be 8 napon belül az APEH-nak a vagyonszerzési illetéket (első lakás - azaz nem egy eladott árából lett megvásárolva) egy olyan lakás után, ami csak 30 év múlva lesz ténylegesen az enyém (hitel...), különben jönnek, azt elárverezik a fejem fölül...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.09. 15:17:15

"Persze lehetne vizsgálni, hogy miből él nagy lábon, és az, akinek névlegesen a házában lakik, miből vette az ingatlant, de ilyenekkel nem foglalkozott az APEH az elmúlt 6-8 évben."

AZ AGYAM ELDOBOM!

Az összes bodzás-Audis-BMW-palotában lakó most biztos úgy röhög, hogy a térdét csapkodja az összecsavart Blikk-kel ...

DArchAngel 2010.08.09. 15:17:30

Mi mind egyenlőek vagyunk, de a disznók egyenlőbbek.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.08.09. 15:19:05

Komolyan, hányan bedőltek ennek a blöffnek. Mert ezek szerint ez nem más, mint egy sima blöff, hogy az ellenség (= állampolgár) azt higgye, súlyos büntetés vár rá, ha akár 1 deka petákot is máshova rak, mint az adóhatóság zsebe. Szerintem össze kellene borulniuk a szerencsejáték zrt-vel, évente egyszer lehetne tippelni x összegért, mekkora adósságot halmoznak fel a top10-es köztartozók, aki nyer, annak elengedik az azévi befizetését. Ugyanígy lehetne a rendőrségi statisztikákra is tippelni, hány bejelentett bűneset maradt megoldatlan, a bankoknál hogy hány újabb családot tettek ki az utcára, stb. Jó kis játék lenne, egy kis bevétele megint lenne a költségvetésnek legalább, amiből a honatyák burkolhatják a zsebeiket...

InTheGajd 2010.08.09. 15:19:45

Engem mar komolyan fogalkoztat az a kerdes, hogy mi lesz itt 6-7-8 ev mulva, ilyen jog es szocialis rendszer mellett. Vagy majd amikor mar tenyleg minden kotel szakad egyetlen huszarvagassal majd "valakik" megoldjak a kerdest, de a felelossegre vonas elmarad az elmult -akkor mar - 25-30 ev amokfutasaert? Bar lehet igaza volt gyurcsanynak, el kell huzni...

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.08.09. 15:20:25

@Gontar: nem kell, írasd át másnak a nevére...

spájdernecc 2010.08.09. 15:21:12

azt kevésbé értem, hogy a fellépéseiről ki ad számlát?
Jóskapista Bt? Vagy a tévés műsoráról?
nem hiszem, hogy egy komolynak vehető megrendelő zsebbe fizet.
egy falusi diszkós a hakniért még csak-csak, de a komoly pénzeket átutalni szokták, legalábbis felénk, vidéken.
Ha komolyan be akarják hajtani, egy kis utánjárással minden számlára, amelyhez köze lehet, inkasszót kell benyújtani. De biztos én vagyok a hülye.

Énbagoly 2010.08.09. 15:23:49

Ja, ezért tart itt...
De ezt miért engedik meg? Miért csak a kisembereket szívatják? Ja, hogy ezt már kérdezték sokan, sokszor? És még sosem jött rá érdemi válasz? minő meglepő...
Szerintem a fidesz rohadt sok plusz szavazatot szerezhetne magának ősszel, ha az ilyen szemeteket, akik sok-sok millióval tartoznak az államnak, és eddig kibújtak a fizetés alól, látványosan számon kérné, és behajtaná rajta az adósságát.
És nem hagyna kibúvókat nekik. Azt még én is megtapsolnám, pedig élből utálom a politikusokat.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.09. 15:24:45

Csalni csakis nagyban érdemes. A kicsit büntetik.

devisionhun 2010.08.09. 15:30:31

Miért nem lehet az ilyeneket kitaszítani a társadalomból?
Köztartozása van? ne lássa el az orvos! ne menjen ki hozzá a rendőr, de a tűzoltó is csak a szomszéd felé terjedő lángokat fékezze! Ha közúton meglátják, tereljék le az útról, a gyere...két ne engedjék az iskolába. És ami a Győzike féléknek a legjobban fájna: minden médiaszereplés után az ORTT ÓRIÁS büntetést basszon ki a médiumra!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.09. 15:36:42

Amúgy nem értem az APEH-ot.

Leírja, hogy ilyen esetben mit KELL tennie (inkasszó, lefoglalás, árverés), majd bevallja, hogy amúgy nem tett semmit.

anarcho78 2010.08.09. 15:36:56

@devisionhun: nem rossz, nem rossz. de még egyet nem értek: miért nem mennek ki és veszik a el a bútoraikat, kocsijukat stb.? ki a fasz térdekel, kinek a nevén van, jogtalan pénzből lett megvéve.

Kicsit Karcos 2010.08.09. 15:37:24

Oké, értem, nem hajtható be, tiszta sor, mert nincs vagyona.

Akkor meg kéne talán kérdezni tőle, miből élt az elmúlt években, és ha nincs rá jó válasza, akkor adócsalásért bebaszni a sittre. Persze ilyet is csak akkor lehet, ha nem fizeti meg az elmaradását a vádirat benyújtásáig... de legalább megfizetné, gondolom, lenne hamar vevő a házikójára.

Egyébként kit néz hülyének az APEH?

"Az APEH-hivatalos válasza:

Az adóhatóság kötelessége a tartozások beszedése"

Minden más csak rizsa.

devisionhun 2010.08.09. 15:39:49

@anarcho78: Ez mondjuk a jogállam sajátossága. Ha nem az ő tulajdona, nem hajthatod be. Bár sztem a kiskorú gyerektől simán bármit behajthatóvá kéne tenni!

Kicsit Karcos 2010.08.09. 15:40:56

Jól jellemzi az APEH-ot, hogy egy ilyen bárgyú cigányt se bírnak megfogni, aki a saját nevét cinkeli össze a csalásaival. Ekkora bevételnél már azért oda szoktak figyelni a Zemberek, hogy be legyenek fizetve az adók, meg legyen véve az ótópályamatrica, ki legyen csengetve a gázszámla. Gőzekének ennyi esze sem volt. Vele sem bír el az APEH?

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.08.09. 15:43:45

@devisionhun: Mekkora poén lenne ha a rettele klubot büntetné az ortt, adóelkerülés propagálása miatt. Lehet hogy a hétfő reggel kilences értekezleten néhány rettelés főarc eleresztene egy-egy félmosolyt..már megint seggvakarás után kezdtek orrot túrni ezek a magyeriek..

CyberPunK 2010.08.09. 15:43:58

Egyre inkább az a véleményem, hogy itt csak az a megoldás, ha mindenki elkezdi ezt a játékot. Itt az állam nem értünk van.

Kicsit Karcos 2010.08.09. 15:47:00

Vett fel segíjkét, gázártámogatást, iskolakezdési támogatást, purdéknak ingyenebédet Győzike? Ilyen anyagi helyzetben, 0 vagyon és 0 jövedelem mellett érthető lenne. De ha így volt, be-e hívták közmunkára?

CyberPunK 2010.08.09. 15:48:23

@Kicsit Karcos: Miért, a Győzike show nem közszolgálati adás? :D

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.08.09. 15:48:53

Azt a qrva B+++++!!!!

Nem ám beszopjátok a hülye nyilatkozatot!

Amióta vagyonosodási vizsgálat van, azóta az ügyfélnek kell bizonyítani hogy a f@aszomból van, ház, autó, külföldi nyaralás, mindent!

Az alkotmánybíróság fele volt egy próba, de elutasította (azaz, az ügyfélnek kell bizonyítani, és bíróság az APEH mellett dönt mindig, itt nincs elévülés)!

Olyan sincs, hogy kölcsönt kaptam, mert a kölcsönadó is vagyonosodási alá kerül!

Öröklésnél gyakorlatilag a holtakat fel kell feltámasztani!

Bárhova kapja a pénzt azonnal vonni tudnak tőle!

Úgyhogy egyetlen dologról lehet csak szó. APEH hanyagság, illetve mivel svédek, inkább hagyják a fenébe, csak ott csúszott a számításba prücök, elfelejtették kivenni a statisztikából, is mindenki látja, de majd legközelebb ügyesebbek lesznek.

kuki123 2010.08.09. 15:50:18

@zero:
senki nem nem szankcionálja az APEH-ot, ha nem végzi jól a munkáját holott ez az állam és az adófizetők megkárosítása, és hűtlen kezelés gyanúja lazán

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.08.09. 15:55:45

@pszicho pete:

nem egészen így van. ha az átírás a követelési igény keletkezése után történik, pl ajándékozás címén, akkor az ajándékozott fél az ajándék értékéig bevonható (és be is vonják) adósnak.
azontúl az ajándékozás bizonyos összeghatár felett illetékköteles. utólagos belejelntése pedig automatikusan pénzbüntetést von maga után, az elmaradt illetékbefizetés miatt.

b, ha bizonyítható ezek után a látszattranzakció (e.g. az eladás nem az eladó értékesítési szándékából kifolyólag történik. értsd: eladja papíron, mégis ottlakik), akkor már átfordul büntetőperbe, ahol már okirathamisítás és egyéb vicces klauzulák is beszállnak a játszmába. akár a lebonyolító ügyvéd oldaláról is.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.08.09. 15:58:05

Ebben az országban az adózási meg a büntetőjogi szabályokat nem a becsületes embereknek javára találták ki. Mint vállalkozó csak meglátok egy APEH-tól érkezett levelet már gyöngyödzik a homlokom, meg kutatom az emlékeim, hogy igen, ÁFA meg minden szar időben elutalva, minden bevallás határidőre, sőt határidő előtt egy nappal minimum e-bevallva.... Miközben lehet ezt másként is csinálni, sőt megéri másként csinálni. Kurvajó.Csodálkozunk, hogy IMF, EU, meg mittudoménmégmilyen kölcsönökből él az ország?

Kicsit Karcos 2010.08.09. 16:00:12

@volánrulz: ez a Phralipe Hell "Libera" István biznisze, tudjátok, a szomszéd posztból.

Apropó, szomszéd poszt, a MAHASZ-tól, Artisjustól Gáspár Művész Úrnak guruló zsetonokat sem kereste az APEH?

@CyberPunK: ennek csak szépen szervezetten van értelme, nem okosba. Közzétéve egy petíciót, és tömegesen megtagadni az adófizetést, helyette letéti számlára átutalni ugyanazt az összeget, és a petíciót nevét + az átutalási bizonylatot sorszámát ráírni megjegyzésként a nullás sárga csekkre. Egyébként tényleg olyan állapotok vannak, ami megadná az erkölcsi alapját egy ilyen lépésnek.

Észhez kéne már téríteni Kurvaország hatóságait, hogy miért is fizetjük őket.

DArchAngel 2010.08.09. 16:19:41

Egy ötlet a FIDESZ okos embereinek: tudjuk ( merjük, tesszük :), hogy lesz családi adó. Ezzel párhuzamosan be lehet vezetni a családi vagyon kérdését, így nemigen lenne probléma, ha Győzőnk mindent a lányára írat, és hasonló esetek.

Taktikai Atompingvin 2010.08.09. 16:21:50

Akkor egy mai kis személyes APEH-történet. Elmentem a hivatalba, hogy adókártyát csináltassak, mert kell az egyetemhez és a munkahelyhez. Közölték, hogy már hat évvel ezelőtt (14 éves koromban) csinált nekem az osztályfőnököm valami adókedvezmény miatt. És csakugyan itthon meg is találtam. Most három dologért imádkozom :
1 Az osztályfőnököm nem csinált semmi "gyerekcsínyt" a nevünkben
2 nem tépnek szét amiért 6 évig az adóhivatal felé se néztem
3 Ha az első két pont nem teljesül, engem is úgy kezelnek mint Győzikét.

kuki123 2010.08.09. 16:22:02

egy komment a Blikk hozzászólások közül
Valszeg apeh ügynök:

2009-12-23 11:41:24 #18
Az APEH idén lecsapott a Vaterán és a TeszVeszen azokra a kismamákra és más Eladókra, akik nem adóztak a bevételeik után... Kismamák, akik a gyerekeik használt ruháit tették fel párszáz forintért, vagy arra a diáklányra, aki a meghalt szüleitől örökölt könyvtárat adta el darabonként... Fogalmuk sem volt, hogy nekik adózniuk kellene használt holmijaik eladásai után!!! (Ha tudták volna, nem adták volna el a cuccaikat, mert így kiderült, hogy amit kaptak érte, azt befizethetik az Államnak.)... Az APEH berendelte a Hivatalba ezeket az Eladókat és vastag büntetést, kamatot és adótartozást sóztak a nyakukba!... Tudtátok, hogy a gyerek farmerjának vagy pólójának el kellene tenni a vásárlási céduláját, hogyha majd 2 év múlva el akarod adni használtan párszázért, akkor tudd bizonyítani, mennyiért vetted és most az eladással nem keletkezett hasznod???... Nos, a Gyedből tengődő kismamákon és a munkanélküliként élők adásvételeiből akasztott le idén jó pénzeket az Apeh, nem kevés munkatársuk hónapokig dolgozott az ügyön... Érdekes, hogy ezeket az adótartozásokat akár árveréssel is be tudják hajtani, de Lang Györgyi, Gáspárék és a többiek sokmilliós tartozásit évekig nem???...

beszarás

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.09. 16:29:36

@volánrulz:

na igen, a kismamák apeh-os meghurcolása nem új dolog, évek óta hajt rájuk az apeh ...

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.08.09. 16:31:40

@volánrulz: Szvsz, ez fake.

Ennyire nem kell elbulvárosodni.

kuki123 2010.08.09. 16:52:26

@zero:
oké :)
tűkön ülök :D

chemicalshop(hajrá nem romák!hajrá nemromaország!) 2010.08.09. 17:00:20

Nos akkor
1. az adósság sosem évül el
2. ha nincs a neveden semmi tényleg nem tudnak mit csinálni, de egyszer majd csak lesz valami és fehér ember nem felejt
3. "Persze lehetne vizsgálni, hogy miből él nagy lábon, és az, akinek névlegesen a házában lakik, miből vette az ingatlant, de ilyenekkel nem foglalkozott az APEH az elmúlt 6-8 évben."- vagyonosodási vizsgálat.
4. nem zárnak le semmilyen ügyet akármilyen akadály is van, sőt abba kapaszkodnak bele.
5. simán lezárolják a számláidat. volt olyan ismerősöm akinél 50 millió forráshiányt tártak fel. A nagymama bankszámlája, háza is le lett zárolva.
A bátyusomnak vagyonosodásija volt, nincs menekvés. Bement , mindent tudtak, mit vásárolt a nevére, még azt is megmondták milyen repülővel utazott nyaralni.

spájdernecc 2010.08.09. 17:02:41

@volánrulz:
magánszemély ingóságot adhat el, valami 200 e Ft határig adómentesen / lehet, hogy azóta megesabb ez a határ, de lejjebb biztos nem ment/
szóval ez a blikkes beírás baromság

Krikri 2010.08.09. 17:05:11

Apeh adóslistáról: index.hu/gazdasag/magyar/opt090204/
Neveket ajánlom figyelmetekbe: Lúzer Február, Agyő Március, Bedőlt 100222 Zsizí Pácban Lévő Kft, Ajjaj 14 Kft., Bajvan Csütörtök Válságban Lévő Kft,Hasitasi Hármas Kft., Sokasara Sárkány Válságban lévő Kft.............................................

toxi27 2010.08.09. 17:05:53

index.hu/gazdasag/magyar/filo070807/

Gáspár Győző sógornője a rekorder adócsaló Rácz Filoména

Idézet
Számításaink szerint a 354 860 035 forintos adóhiány – amely 160 ezer forintos havi bruttó átlagkeresettel számolva 2217 hónap, vagyis 184,8 év jövedelme – ami nyomán 228,76 millió forintnyi jogkövetkezményt is megállapított az APEH, legalább 800-900 millió forintnyi jövedelem adó- és járulékkötelezettsége.
Ha azonban csak adótartozás ez az összeg, akkor egy 22 százalékos átlagos szja-terheléssel számolva is 1,6 milliárd forintnyi jövedelmet rejt. Arról az adótitok miatt nincsenek részletes adatok, hogy mely években és milyen tételekből jött össze a csaknem 355 milliós tartozás. Ha csak abból indulunk ki, hogy az apósát a legfeljebb 120 milliós adócsalásért 2,8 millióra büntették, Filoména 8 milliós bírságot is kaphat.

hvg.hu/hvgfriss/2009.06/200906_oriasi_adotartozas_a_Roma_Misszio_Kozpont_K

2007 hir

velvet.hu/celeb/gyozo070508/

116 millió vagy 80 millió tartozás
2 880 000 bünti 9 év után

Győzike szerint apja ártatlan, de azért kezességet vállal érte, hiszen kilenc éve, amióta az eljárás folyik ellene, nem kapott munkát.

Ilyenkor nem kéne megkérdezni, hogyha nincs semmije mi alapján vállalt kezességet. Ha meg felmutat valamit egyből inkasszó, árverezés. Ha meg apuci fizetett ott is honnan is jött ez a pénz hirtelen ha már 9 éve nem dolgozott.

BigBlueI 2010.08.09. 17:10:20

@volánrulz: s

"senki nem nem szankcionálja az APEH-ot, ha nem végzi jól a munkáját holott ez az állam és az adófizetők megkárosítása, és hűtlen kezelés gyanúja lazán"

Dehogynem. Csak azt nem szankcionálásnak hívják, hanem a tervezett és beszedett adók után járó prémiumnak, amit a nemutánajáró, nemérdeklődő, pénz-nembehajtó apekk-alkalmazottak kapnak. Na!

Mindenesetre jó show lett volna, ha példul 2 Apeh-os úriember/úrinő, 2 rendőrrel/rendőrnővel megjelenik talpig öltönyben a bali szállodában, oszt felmutatják a smukkot (gy.k.: bilincs) Győzikének: mosd le a naptejet, beborult az ég! És végül még az apekkosok meg a rendőrök utiköltségét is ráverni!

Kicsit Karcos 2010.08.09. 17:12:45

@volánrulz: ingóságok eladásánál az eladási ár 25%-a a vélelmezett jövedelem. Ennek a 25%-át kell megfizetni adóban, azaz 6,25%-ot. Ráadásul ennek is csak az 50 ezren felüli részét kell megfizetni, vagyis csak azt szopathatták meg, aki egy év alatt 800 ezer forint felett árusított.

Szerinted igaz a történet az életében egyszer 3 db. használt pelenkát eladó szegény kismamáról, akit elkaptak adócsalásért?

Persze, igaz is lehetne, de az SZJA törvény nem így szól az én olvasatomban.

tudi 2010.08.09. 17:16:28

A rohadt mocskos mindenit neki ezeknek a semmirekellőknek a jó igazán én meg szopok, ha esetleg elszúrnak valamit a bevallásommal azonnal kijavítani ezek meg milliárdokat görgethetnek maguk előtt, az sem baj.

dreamon77 2010.08.09. 17:27:23

Az APEH dolga az adók behajtása, ha ez nem történik meg, akkor rosszul végzik a munkájukat (szerintem). Na most ha valaki - mondjuk én - rosszul végzem a munkámat, esélyem sincs arra, hogy év végén jutalmat kapjak a cégtől, ahol dolgozom. Viszont az APEH munkatársainak több milliós jutalmakat kiosztanak minden év végén a jól végzett munkáért. Úgy látszik pár millió, milliárd adótartozás ide vagy oda nem számít. Persze csak ha nem kisember vagy, mert akkor jaj neked...

turcsány karcsi elvtárs 2010.08.09. 17:33:55

zs és c típusú embereket nem mer piszkálgatni az apech, csak a magyart. tehát egy rasszista banda a teljes államaparátussal együtt

BigBlueI 2010.08.09. 17:34:47

@Kicsit Karcos:
Abban igazad van, hogy egy kismamák nem árulnak ki 800 ezer forintot használt gyerekruhákból. De ha példul valaki otthon gyöngyöt fűz, varrogat, vagy BÁRMIpénzzé tehetőt készít a saját keze munkájával a 25492,- Ft-os nettó gyes mellett, akkor a 800000 forint egy évben kihúzza a szarból? (Képzeljétek el, ahogy a Rigócsőr Királyfi c. mesében a királylány a saját keze által készített korsókat árulja a piacon, hogy krumplit tudjon estére vacsorára venni. Megvan? Na: és most a lovon ülő, álruhába öltözött férje helyett - aki eltiporja a korsókat - megjelenik az apeh-ellenőr és jól megbünteti, úgy hogy éhenhal. Jóvicc, mi?

De azért vegyünk egy másik példát is.
Jelzálog hitel van a lakáson (deviza), egyik szülővel történik valami (elveszti a munkáját/ baleset éri/meghal) és szépen eladogatják a cuccaikat, hogy fizetni tudják a törlesztőrészleteket addig is, amíg eladják a házukat, csak azért, hogy ne árverezzék el a fejük fölül. Szerintem ebből összejöhet 800 ezer ft. Már ha eladhatják a házukat egyáltalán - mer ilyenkor meg jön a gyámügy, hogy pl. nem lehet a gyerekek örökségét elherdálni).

Száz szónak is egy a vége: Győzikének lehet adót csalni - a kismamáknak meg nem.

2010.08.09. 17:45:58

Bejelentett mukahelye nincs, adószáma nincs, számlája nincs.De akkor miböl van lóvéja, kinek a számlájára utalják a neki járó pénzt? Vagy zsebböl fizet a rtl? De tb kártyája, az van! Ingyen jár minden, alanyi jogon. Most már csak az volna a röhejes, ha kapott volna "cociális segilykét"--mint rászoruló, halmozottan hátrányos helyzetü , kisebbségi. Ehhez pofa kell! Neki meg van. De mit csinál ilyenkor az APEH ? Mert ezek szerint nem sok semmit, az ilyen ügyekben , az biztos. Bár könnyebb, a kisembereket basztatni, mint a csalókat, sumákokat megfogni. Ha ujra kezdeném az életem, akkor én sem fizetnék soha adót, mert minek.Nem kell hozzá ezek szerint csak egy jó ügyvéd és minden rendben. Hiába, hülye magyarok, nem tudunk élni, csak gürcölünk és eltartsuk a politikusok mellett az adócsalókat is.Mert megérdemeljük!

Kicsit Karcos 2010.08.09. 17:46:30

@BigBlueI: sajnáljam azt, aki nem képes megfizetni a 6,25%-nál is kevesebb adót, és elkapják?

Aki évente 2 millió Ft. értékben fűz gyöngyöt (ennyi már kihúzza a szarból a 25 492 Ft.-os GYES mellett?), az fizesse meg a (2 000 000 * 0,25 * 0,25) - 50 000 Ft. = 75 000 Ft. adót, és nem fogja háborgatni senki. Most őszintén, sok ez a 75 ezer forintos adó 2 milliós bevétel után?

BigBlueI 2010.08.09. 17:57:05

@Kicsit Karcos:

Ha kétmilláért fűz gyöngyöt évente, akkor ki van a gyerekkel?

Egyébként igazad van: HA kétmilláért fűz gyöngyöt évente, akkor fizessen adót. Amúgy is csak 1.250 e forintig adómentes a jövedelem, nem?:)

De a végszavam mindettől függetlenül még igaz!:))))

2010.08.09. 18:00:59

Azért érdekes, hogy ő az ország díszcigánya. Példaképe a romáknak.
Gratulálok RTL klub!

jani888 2010.08.09. 18:08:04

SZERINTETEK TÉNYLEG NEM TUDNAK SEMMIT CSINÁLNI? SZERINTEM NEM AKARNAK!

kuki123 2010.08.09. 18:08:58

@Kicsit Karcos:
és hogy vizsgálja hogy csak 800e ft felett adott el?
mert a vetera teszvesz bizony 30-90 napnál régebbit törli

gramercy 2010.08.09. 18:09:01

ebbol is latszik, hogy bar szar dolog fizetni az apehnak (en pl. ma utaltam), viszont ezek a visszassagok kurvara nem az o hibaik hanem aki nem hoz rendes torvenyeket

hajra fidesznyikok, lehet b@sztatni a valasztott kepviseloiteket

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.08.09. 18:12:48

Az a baj, hogy a jelenlegi törvények nagyon megkötik az APEH kezét, azért nem tudnak az ilyen esetekben egyről a kettőre jutni...
Amúgy a fentiek megoldhatóak, ha olyan cégre kérnek számlát, amihez nekik HIVATALOSAN nincs közük.

gramercy 2010.08.09. 18:15:55

amugy adosok bortone?

Higany 2010.08.09. 18:23:56

@chemicalshop: Ez melyik országban volt? :)
Mert gondolom nem abban, ahol Hagyó és lánya is él, ott ilyen nem történhet...

mediocris 2010.08.09. 18:48:53

@zero:

Ja, és tudod mi a duma ha baleset van: -Hát instállom biztos úr, most vettük áz autót és nincs még átiratva.

autozz.blog.hu/2010/06/24/rendor_elott_kente_el_a_szamat_karambol_utan

mocorgi 2010.08.09. 19:05:15

Győzi egy közepes bank VIP ügyfele, ami minimum 50 millát jelent. De lehet ennél több is persze.

Sííva 2010.08.09. 19:05:17

Nem értitek? Az adó törvények azért ilyenek, mert akkor a politikusok sem bújhatnának ki a kiskapukon! Minden évben felszámítanak nekem kb. 800-900 Ft késedelmi pótlékot valami hülye indok alapján! Nem fogom befizetni, hanem megírom, hogy majd ha behajtották a milliárdokat, én is befizetem a késedelmi pótlékot! Kezd a türelmem elfogyni, ahogy szerintem más embereknek is!!! Én nem ezt vártam!!!!

mediocris 2010.08.09. 19:19:35

Gáspár famíliában ennek már hagyományai vannak:

velvet.hu/celeb/gyozo070508/

index.hu/gazdasag/magyar/filo070807/

index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/29/gaspar_gyozo_ujra_adoslistara_kerult/

És ne feledkezzünk meg a porhintésről és a látszatcsődről sem. Szerintem gondosan ki lett ez találva.

velvet.hu/blogok/gumicukor/2009/02/20/gaspar_gyozot_szegeny_ember_lesz

Kicsit Karcos 2010.08.09. 19:28:31

@volánrulz: ne hidd, hogy törlik a rendszerből a régi eladásokat. Az, hogy Te mit látsz, az egy dolog, de legalább 5 évre visszamenőleg egészen biztosan megvan nekik minden tranzakció, sőt alighanem azon túl is.

Persze, Gáspár Művész Úr esete egészen más, neki van egy megállapított adótartozása, amit nem fizet be, és "nem lehet behajtani", sőt az égvilágon semmit nem lehet vele kezdeni.

Pedig Sztojkáék biztos bevállalnák 30%-ért a 20 millió behajtását... roma törvénybe'.

atila68 (törölt) 2010.08.09. 19:53:27

Én ezt az egészet nem értem.
Kimegy az APEH jómunkásembere pár szagemberrel, és írnak egy listát, ágy asztal tévé meg amiről tudnak, aztán megkérik a delikvenst, hogy mégis miből.
Ha nem tud válaszolni akkor csitt-csatt bilincs és lehet ledolgozni a zacskóragasztó-gyárban.
Ilyen eccerű.

sztrovacsek 2010.08.09. 20:42:24

@zero: "úgy röhög, hogy a térdét csapkodja az összecsavart Blikk-kel "
szerinted tudnak olvasni?
:-)

sztrovacsek 2010.08.09. 20:48:28

@zero: Leírták! Ház a gyerek nevén van, azt nem foglalhatják le, saját nevükön nincs semmi.
A retekklub meg valami projuduksön irodának fizet, nem tart semmiből, két nap alatt alapítanak egy tiszta céget!

sztrovacsek 2010.08.09. 20:53:07

@volánrulz: Úgy tudom, hogy százezer forintig terjedő ingóseftnél nem kell bevallani. Legalábbis páréve így volt.

egy-fo-epitesz 2010.08.09. 20:57:14

a magyar szabványok angolul....
epiteszforum.hu/node/16596
nincs pár milla lefordítani...
"miért fizetjük a sok adót, ha ellenében az állam a közfeladatokat nem végzi el? Ez egy ilyen ország.” (Dr. Hajtó Ödön prof.)

szerintetek összefügg a két hír?

abszurdisztán

egy-fo-epitesz 2010.08.09. 21:00:26

egyébként ott van az a pénz lehet hogy a háztól nem látták az értéket...
ne a papírokon keressék vigyék a házat, de szó szerint...
ROHADT cigányok-politikusok és taxisok, de a rendőr se kutya...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.08.09. 21:04:56

az első orbán kormány alatt működött adórendőrség. ezt még megyó (koalíció) gyorsan feloszlatta. állítólag megint lesz.

sztrovacsek 2010.08.09. 21:06:36

@vero: ja, és azt meg simicskayardnak fogják hívni!

grupi 2010.08.09. 21:55:33

És ne legyek rasszista, vagy, RTL Klub gyűlölő.
Ha a villa nincs a nevén, akkor az Ingatlan.com-t is meg kellene büntetni, mert Győzike villa néven árulja azt a házat, ami ezek szerint nem is az övé. Ez minimum megtévesztés, ha már nem adócsalás és bűnpártolás. Lehet választani, mivel indítsunk eljárást a közvetítővel szemben. A lényeg, hogy el kell lehetetleníteni még azt is, aki segít, közreműködik az ilyen pojácák adócsalásában.

Gáspárék Győzikéje a beás asszonnyal és a rokonsággal egy kiterjedt adócsaló bűnbanda hálózatot üzemeltet. Sógornője, Rácz Filoména is egy jól fizetett fedő személy. Ehhez persze van ügyvéd is, akinél szintén lehetne vagyonosodási vizsgálatot, meg erkölcsit ejteni. Ha meg lenne fingatva, akkor elgondolkodna, hogy mit választ. Az adócsaló cigó védelmét az ellehetetlenülő körülményekkel, vagy a tisztességes ügyvédi pályafutást. Sajnos az ügyvédek nagy százaléka tisztességtelen, és szintén adócsaló. Ezért kéne az APEH-nak erre hatni és nem a szegénységben élőket baszkurázni.
APEH-os körökben elterjedt, hogy van egy névsor, amiben olyan nevek vannak, hogy azok felmerülése esetén az előadóknak jelenteni kell az osztályvezetők felé és aztán elveszik tőlük az ügyet. Vagyis felsőbb körökben mérlegelik, hogy eljárhatnak-e vagy sem. Általában nem járnak el. Lehet, hogy Gáspárék is a szoc-liberális kormány védelme alatt állnak.
Ne feledjük, hogy a Gyurcsány tolerancia díjat kapott a másság és a kisebbség pátyolgatásáéért, valamint hogy olyan az APEH-ot olyan személy vezette, aki a MALÉV inkasszóját is leállította.

Lang Györgyi tartozását, miért nem rendezi az SZDSZ, vagy az MSZP ? Nekik dolgozott, no meg az ATV-nek. Ők kinek és milyen jogcímen utaltak a szereplésért?

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.08.09. 22:08:04

Sajat, szemelyes viziom:

Sulyos buncselekmenyt tobbszoros visszaesokent elkoveto egyen, tomeg vagy sorozatgyilkos, sulyos termeszetkarositast elkoveto, tomegeket veszelybe sodro ember, masokat foldonfutova tevo, esetlegleg tagabb vagy szukebb hazajat elarulo es rombolo ember, plane ha mindezt nem agybajbol, hanem sima kapzsisagbol kovette el, gyakorlatilag nyiltan felvallalja, hogy a maga reszerol leszarja az emberi normakat, a kozossegi szabalyokat, a szocialis egyutteles legalapvetobb elemeit, es ugy altalaban a torvenyt. Egy egocentrikus tetu, aki a tulajdon vilagegyeteme tengelyeben allva azt kepzeli, hogy minden korulotte fordul meg, a vilag csakis oerette van. Torz latasaval soha nem veheti eszre, hogy nem uralkodo o, hanem egy parazita, aki mikozben eloskodik, rombolja es mergezi is a gazdaszervezetet.

Ilyen eloleny szamara nem butetes a birsag, a borton, mert legfeljebb martirnak erzi magat. A maga szemeben semmi rosszat nem tett, mindossze "elt". Azt keptelen felerni esszel, hogy mindezt mas karara tette. Az a gondolatmenete, hogy "kemeny az elet", es aki nem "el a lehetosegekkel", azon bizony attaposnak, es o inkabb az elet csaszara, mint csicskaja.Azt sem erti, hogy eppen a hozza hasonlo szemetladak miatt "kemeny az elet". A halalos itelet viszont nem "humanus", meg hat elegge vegleges.

Ami az en latomasom errol, az kovetkezo. Ha egyszer az illeto magasrol tesz a szabalyokra es a torvenyekre, ha nem akar senkihez igazodni, ha felrugja az egyutteles alapveto szabalyait is es cseppet sem ohajt a tarsadalom epito resze lenni, hat akkor ne legyen. Nem kotelezo ugyanis. Am ha nem resze, akkor nem vonatkozik ra semmilyen szabaly vagy torveny. Mondom: semmilyen! Nem kell betartania egy torvenyt se, ha nem akarja. Eljen, boldoguljon a sajat szabalyai szerint. Amde a kotelessegekkel egyutt ropulnek a jogok is. Nem jar neki semmi sem a tarsadalomtol, sem barmelyik embertarsatol. Nincs orvosi ellatas, nincs utazas, nincs telefon, nincs aram, sem viz. Nincs nyugdij se. Nincs allampolgarsaga es szemelyazonossaga, nem lehet tulajdona (automatikus vagyonelkobzas, mivel a nemletezo tulajdonjog at sem szallhat senkire). Sot, nincsen szabadsaghoz, meltosaghoz es elethez valo joga sem. Nincs semmije. A tarsadalom szamara nem letezik. Annyi joga sincs, mint egy koborkutyanak, mert minimalisan meg azt is ovja valamifele alattvedelmi torveny. EZ LENNE A LEGMELTOBB BUNTETES.

Roviden: a kozossegget rombolokkal szemben (csak a legkirivobb esetekben) bevezetnem a teljes es vegleges kikozositest. Szerintetek lenne visszatarto ereje? Gondoljatok bele nagyon alaposan.

Száraz Monszun 2010.08.09. 22:08:35

Népszerű dolog az adóbehajtókat szidni (ez mindig is így volt, nem egy népszerű szakma), de ahogyan minden, ez sem fehér és fekete.

Arról, hogy Gáspárékkal mi a helyzet, az ügy részletes ismerete nélkül felelőtlenség véleményt alkotni. De csak általában.

1. A magánszemélyek és a cégek vagyona elkülönül egymástól. Ha Győzi Kft-t alapít és azt meglehetősen sűrűn viszi csődbe, nagyon jól megélhet. Ma ugyanis semmi sem tiltja, hogy ha adótartozással felszámolják a céget, ne alapíthass következőt. ezek után APEH-sonak leni szélmalomharc.

2. Irgalmatlan nehéz munkával utol lehet aztán érni a vagyongyarapodást a magánszemélynél. De könnyű belátni, hogy évente több millió magánszemély ellen nem lehet vizsgálatot lefolytatni. Emellett a vagyonosodási vizsgálatok döntő része a bíróságon dől el. Ameddig pedig a bíróságok visszaadják az eljárásokat azért, mert adósnak ott jut eszébe ( egy éves adóvizsgálat után), hogy az amerikai (ukrán, szerb, indonéz, ciprusi egyéb egzotzikus) rokonától, üzletfelétől, barátjától, vagy annak cégétől kapott kölcsön 30 millát, 5 évvel ezelőtt, amit megélhetésére fordított és amit semmilyen biztosítékkal (zálog, bankgarancia, stb) nem biztosítottak, és amit azóta sem kértek tőle vissza, ahelyett hogy egy jót röhögnének a felperes izzadtságszagú történetén és hazavágnák, addig várhatjuk itt a csodát az adóhivataltól.

A hivatal nem sokat tehet, mint újra lefolytatja az eljárást és megkeresi a külföldi adóhatóságot. Nagy nehezen azt más sikerült elérnie, hogy legalább a külföldi megkeresés idején álljon az elévülés.

Szóval eszközök is kellenek, mert akit nagyon megszorongatnak, megtalálja a rést a jogrendszeren (amin pedig véletlenül, vagy szándékosan??), mindig maradnak rések.....

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.08.09. 22:18:20

@zero:

Off

Zero, azért írok, mert ez baromira bassza a csőröm :

www.hirszerzo.hu/cikk.harom_oka_volt_a_fidesz-gyozelemnek.161898.html

Csak szemelgetek a cikkből :

1. dr. Kovács László :
...Utalt rá: több szocialista politikus dolgozott az állampárti időkben, "éppen ezért tudjuk megítélni, hogy az egypártrendszer működésképtelen, fejlődésre képtelen" szisztéma

2. Papucsszájú Tibor :

Hozzátette: sok ezer ember van, aki felvállalja a baloldalt, a múltat s azt az előző két kormányzati ciklust, amelyben az ország "többet fejlődött, mint történelme során bármelyik nyolc évben"

Te apám, ezek semmiből nem tanulnak, olyanok mint az elefánt.
Nem kellene ebből egy bejegyzést csinálni ? Ilyen pofátlanságot még nem láttam.

On

Száraz Monszun 2010.08.09. 22:18:31

@grupi: A vagyonosodási vizsgálatnak a végső és kivételes esetnek kéne lennie. A magyar adórendszer kritikája, hogy mindenki ezt óhajtja, mint általános eljárási metódust. Azokat a kiskapukat kellene bezárni, amik lehetővé teszik a számla nélküli értékesítést (pld szállítólevelek szigorúbb kontrollja, készpénzforgalom korlátozása), a számlázgatást (a bizonylatok állam általi értékesítése), a cégek hobbi szintű csődbevitelét (összeférhetetlenségi szabályok), a fekete foglalkoztatást (szigorú szankciók), azaz, hogy a pénzek szabadon áramoljanak a feketegazdaságban.

És akkor más csak azt kéne kezelni, hogy:

1: Letörd az ebben érdekelt 4-5 millió ember ellenállását.
2. Ne menjenek ki a vállalkozások Szlovákiába.
3. Ne legyen a gazdaság versenyképtelen.

Szóval a társadalom egy kicsit bonyolultabb dolog, mint egy szélforgó, de azért valamit kellene kezdeni ezzel. Mondjuk levinni az adókat, de nagyon, közben meg mindenkit agyonvágni egy fél életre aki azt is el akarja csalni, nem pedig finomkodni.....

Szerinted megvan erre az akarat ebben az országban?????

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.08.09. 22:45:52

@Száraz Monszun: Népszerű? Mi az hogy! Nagyon is!!
Sőt, az adóbehajtó (adószedő) szitokszónak számított már kétezer évvel ez előtt is, egy bizonyos országocskában, ahol egy meglehetősen nagyocska birodalomnak voltak kénytelenek adót fizetni. Az adóelkerülés a "nemzeti" ellenállás szimbóluma volt és maradt.
Azóta persze nagyot fejlődött a világ, és a ma születő egyedeket már adóelkerülésre specializált és módosított génállománnyal tenyésztik és nevelik.

Aki szerint itt zsidózás ténye forog fent, az nem téved nagyot.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.08.09. 23:02:13

@zero: Akkor APEH-ot fel kell oszlatni. A semmiért ne tartsunk fent egy hivatalt...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.08.10. 03:42:41

@molnibalage: Kezcsokolom, hat ez az... es a vezetosegnek premiumkent kioszottt milliardok is errol sirnak. Folemelik az adokat, a csoro melos tejel, az APEHes premiumot kap. Kozben meg a megszoritasok altal vart bevetel osszegevel a nagyhalak tartoznak, es az csak a lathato adotartozas. A siman elcsalt, visszaigenyelt es elevult osszgek ennek a tobbszorosei. A mostani adoknak a toredekere lenne csak szukseg, ha behajtanak mindenkitol, nem csak attol, aki becsuletes vagy nincs valasztasa, mert ketkezi munkas. Radasul a szervezett bunozes kilencven szazalekat a ceges csalasok es penzmosasok hajtjak. Ha nem lehetne afat visszaigenyelni minden szar utan, akkor nem lennenek vegtelenbe nyulo szamlalancok, mert semmive olvadna az osszeg. Nem mukodne a femtolvajlas, mivel a felvasarlok a fantomcegek afavisszigenyleseibol elnek. Lenne mondjuk 6-7% az AFA es csak nagyon kulonleges esetekben jarna vissza, normalisan nem. Nem lenne epitoipari maffia, mert nem lehetne minden ugyletet tobb szaz mikrocegecske moge rejteni. Nem lennenek nyereszkedo kereskedelmi lancok, mert nehany ugylet utan elkezdene csokkenni a profit, vagy egekbe noni az ar. Meg ragozhatnam...aki erti, az ennyibol is erti.

Mostani adorendszerunket evtizedes faradsagos munkaval optimalizaltak lopas celjara. Igazi maffiabarat adorendszer.

little green rooster 2010.08.10. 05:38:02

Érdeklődéssel várom a Nemzeti Együttműködés Kormányának e területre vonatkozó forradalmi intézkedéseit.
Csak nehogy ezt is olyan módon intézzék el, mint a közbiztonságot.

tkgabor 2010.08.10. 07:45:48

Majd pont nálunk fog borulni a bili? Ráadásul fekáknál? Ugyanmár! :)

Krikri 2010.08.10. 07:53:00

Azért ma reggel elég bicskanyitogató volt a reteken ahol győzikéék épp a Velencei tóra mentek nyaralni, majd elárulták, hogy egy hetet már töltöttek Törökországban (Bali szó nem hangzott el )...

ifrance 2010.08.10. 08:00:09

ezt az indexen találtam:
"Szanyi Tibor a győri önkormányzati kampány regionális felkészítőjén azt mondta, hogy az ország soha annyit nem fejlődött történelme bármely 8 évében, mint az MSZP kormányzása alatt."

mehetne egy kommentár nélküli ultra vastagbőr posztnak esetleg...

kuki123 2010.08.10. 09:52:08

Na így csalnak a ZSIDÓK:

magyarinfo.blog.hu/2010/08/09/valasztasi_csalas_1

úgy tűnik vége a SZADESZNAK új név kell az LMP már most kifutott
új módi a CIVIL név mögé bújni, azt még bekajálják a szavazó birkák

kuki123 2010.08.10. 10:08:39

Szlovák ultranacionalizmus:

index.hu/kulfold/2010/08/10/mikszath_emlektablajat_is_feljelentettek/

Panasz érkezett Mikszáth Kálmán magyar nyelvű emléktáblájára is, mely szülőfalujában, Szklabonyán található. A tábla 1910 óta van kifüggesztve az író szülőházán, a két világháborút és a Beneš-dekrétumokat is túlélte, majd a 60-as években egy szlovák nyelvű táblát is elhelyeztek mellette. Ennek ellenére valakinek bántotta a szemét a magyar nyelvű emléktábla, így májusban panasszal fordult a nyelvrendőrséghez a vélt törvénysértés miatt.

A picsáért nem rohanjuk már le a faszba, hogy legalább Slota is rettegjen már egy kicsit.

f.m.j. 2010.08.10. 10:59:51

Egy kicsi OFF:

A Klubrádió híreiben hallottam, ők meg napilaptól vették, akik nem tudni kitől, de a miniszterelnöki hivatal (Havas Bertalan? nem tudnak ilyenről) szóval a lényeg a lényeg, Orbán Viktor egyeztetett Sukóró megálmodóival, és a legfőbb kifogása az volt, hogy 4 ilyen nagy kaszinó projekt fut Mo-n, de ebből kihagyták, és ezt nem tűri el.... no komment... ha igaz, ha hamis, mindenképpen gáz ez az egész ami itt folyik.

@volánrulz:
azért nem , mert örülünk, hogy segg van a lyukunkon :):):)

Kicsit Karcos 2010.08.10. 11:30:20

@f.m.j.: ha jól értettem a sztorit, a Népszava lebuktatta Orbánt, hogy nem támogatta a sukorói mutyit (hogy miért nem, az a történet szempontjából majdnem mindegy). Azt hiszem, egy célja volt ennek a "leleplezésnek", elültetni a fejekben és a keresőkben az Orbán-Sukoró kapcsolatot, kabátlopási ügyet alkotni, pedig ebben a dologban kifogástalanul járt el a boss. Apropó, Sukoró, igazságot Budaházynak!

Marcellusca 2010.08.10. 11:32:31

@f.m.j.:
@Kicsit Karcos:
És, mi van, ha tényleg igaz? :)
Mert azt is el tudom képzelni!

f.m.j. 2010.08.10. 11:41:11

@Kicsit Karcos:
@Marcellusca:
hát igen, igen, pont erről beszélek, hogy nincs kinek hinni, állandóan ott motoszkál a kétség, hogy hazudik, nem hazudik, rágalmaz, nem rágalmaz, korrupt, vagy nem korrupt, átvág, vagy sem, és így tovább
tudom, én vagyok a hülye gyerekes álomvilágban élő marha, hogy tiszta dolgokat keresek, várok el azoktól a hatalmistáktól "odafent", és bizony ők tehetnek róla, hogy a Jobbiknak még Zagyva Gyulát is megbocsátom :):):) most nem rájuk szavaztam, de pár év, és nem kizárt, hogy még a Jobbiknál is radikálisabb megoldást keresek :):):)

Kicsit Karcos 2010.08.10. 11:46:14

@Marcellusca: de mi igaz? Hogy tárgyalt Orbán a zsidókkal, és azt mondta, hogy nem kell a sukorói kaszinó? Ha így tette, jól tette.

Marcellusca 2010.08.10. 11:51:13

@f.m.j.: Ja, ja.
Annyi mindent lehet(ett) már hallani, pro és kontra, bármely oldal, bármely pártjáról, hogy az ember már - szinte - mindent elhisz.
Még az ellenkezőjét is.
Beállítottság és nézőpont kérdése.
Az agyhalott maszoposok elhiszik és tutira veszik, hogy igaz. Mert ők ezt akarják.
A fityiszfan naridroidok meg egyből tagadják, szerintük rágalom és hazugság. Mert ők meg azt akarják hinni.
A gondolodóban meg megint megjelennek a kétségek: lehet, hogy igaz? Tényleg, miért csak ez a nagyberuházás marja a fityiszesekszemét? Pedig több is van az országban.
Vagy, ha kamu, mit akar elérni a maszop? Megint csak terelés, más ügyekről? Vagy csak be akarja sározni a Fityiszt, mint kampányfogás az őszi választások előtt?
Nem eccerű ez, kéremszívesen! :D

f.m.j. 2010.08.10. 11:57:27

@Kicsit Karcos: nem az volt a baja, hogy VELE nem egyeztettek... állítólag, persze

f.m.j. 2010.08.10. 11:58:33

meg hogy kihagyták

Marcellusca 2010.08.10. 11:58:36

@Kicsit Karcos: A kérdés (ha igaz), hogy miért mondta, hogy nem kell a kaszinó?
Lehet, hogy nem akartak csurgatni Viktorka/Fityisz számlájára?
Ezért berágott és emiatt szállt rá a sukorói kérdésre?

f.m.j. 2010.08.10. 12:00:00

@Tigeri: :)
nem is az, csak művelt kis értelmiségi, én meg utálom a fegyvereket :)

arlequin 2010.08.10. 12:01:21

hát látjátok feleim szümtükkel?

"én azért szeretem a VB-s cikkeket, mert kiderül belőlük, hogy ebben az országban a tisztességes magyar embernek meg kell 'szentülnie', mert egyszerűen nincs más útja, csak az Isten útja"

Lodovici Gáspár Béla internetező sejhajhász, Dobogókő 2010. augusztus 20.

Marcellusca 2010.08.10. 12:02:33

@Kicsit Karcos: Vagy csak simán kihagyták Vityát (elvégre - akkor még - nem ő volt kormányon), azaz nem is akartak vele tárgyalni. Mert miért is tették volna?
Gyorsan fedél alá hozzák a projektet, amíg a maszop van hatalmon, oszt', jóvan.
Viktor meg berágott, hogy ebből a (nem kis) projektből kimarad, nem lehet őket megfejni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.10. 12:03:14

@Marcellusca: Ejnye a rosszindulat.Pedig csak nem akart támogatni egy ilyen erkölcstelen befektetést.Meg nem a pintér cége őrizte volna őket....

Marcellusca 2010.08.10. 12:09:32

@Tigeri: Nem, nem rosszindulat! Tapasztalat, vaze! :)))

Egyébként a te felvetésed sem akkora hülyeség, mint ahogy elsőre látszik. :)
Mennek a háttéralkuk mindenhol.
Itt meg, lehet a fityiszesek úgy bólintottak volna rá, ha Don Alessandro emberei őrizhetik, azaz rajta keresztül lehet a kasszát feltölteni.
A kaszinósok meg aszonták, hogy nem. Vannak saját embereik. Volt Mahasz....őőőő, nem, az más, volt Moszadosok.
Upsz! Ezekkel nem kéne sz@rakodni!
Akkor megfúrjuk a projektet, az alapoknál, a telekcserénél. :D

Kicsit Karcos 2010.08.10. 12:09:45

@Marcellusca: nekem mindegy, miért mondott nemet, annyi helyről bűzlött ez a dolog, hogy jobb is, hogy nem valósul meg.

Értelmes, win-win beruházásoknál annyira nem zavar, ha kérnek egy kis jutalékot a külföldiektől, ez benne van, ez mindig is benne lesz, a politikai támogatásnak is megvan az ára, még ha nincs is kirakva az árlista a pártok honlapjára. Nem károsított volna meg vele egy magyar adófizetőt sem Zorbán. De ha fizetett volna Blum a Fidesznek, azt a saját pénzéből tette volna, azt meg miért ne tegye. Sukoróval az az egyik gond, hogy meglopták a közvagyont a földügyleteknél, na azt viszont nem szabad.

Marcellusca 2010.08.10. 12:15:03

@Kicsit Karcos: Teljes mértékben megértelek. És igazad is van.

Akkor miért nem fúrkálják a Tesco, Auchan és egyéb beruházásokat?
Lehet, hogy ott nincsenek telekcserék, de hány esetről hallani, hogy a telkekkel spekuláltak.
Kivették művelésből, külterület-belterület, iparipark ....

Az a baj, hogy már semmi nem tiszta. Szinte mindenbe, mindenre rátette a kezét a politika.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.10. 12:18:57

@Marcellusca: Kb. az utóbbi 20 év összes privatizációját telekfelvásárlását kellene vizsgálni

Kicsit Karcos 2010.08.10. 12:19:33

@Marcellusca: teszkóék már rég megvetették a lábukat Magyarországon, földügyleteik nagyrészét már alighanem le kell írnunk veszteségként. Viszont a jövőben nem működhetnek úgy, mint eddig, a nyereségüket kivonva az adófizetés alól, a túlórákat elcsalva, a kiskereskedelmet megfojtva. És ezen a téren tett néhány igenis előremutató lépést a Fidesz, pl. a háztáji felszabadítását a HACCP-s baszakodás alól.

kodó tamás 2010.08.10. 12:22:33

@sztrovacsek: zéró nem írta, hogy blikket olvasnak
megjegyzem elég sok kép van benne

Kicsit Karcos 2010.08.10. 12:23:05

@Kicsit Karcos: * kiskereskedelmet megfojtva -> kisgazdaságokat megfojtva, bár az eredeti is áll bizonyos mértékig, pl. az nem kiskereskedelem, hogy 80 nettóért dolgozó emberek a fizetésük egy jelentős részét százmilliárdos forgalmú multiknál költsék el, amikor emberközelibb alternatívák is lennének, ez nem verseny, ez kiszolgáltatottság.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.10. 12:26:01

@Kicsit Karcos: Ott mondjuk lehetne vizsgálni ki vette meg és adta el nekik a telket.
Valamelyik -ilyen vagy olyan színben induló-politikus.

Homeoffice 2010.08.10. 12:27:20

@Kicsit Karcos:

Mondjuk ne essünk abba a hibába hogy az összes nagy céget rohadt multinak nevezzük és a KKV-kat meg "minden szabályt betartó áldozatoknak..:"

Homeoffice 2010.08.10. 12:34:59

@Tigeri:

Engem?
KKV-nál melózok nyugi. :))
Megvenni.... LOL akkor legalább lóvém lenne:)

nada dan 2010.08.10. 12:44:26

Adószáma nincs is magánszemélynek, adóazonositójelük van.

sztrovacsek 2010.08.10. 12:47:06

Azért érdekes, hogy aki boldogulni próbál, vagy legalábbis szeretne, azt marha könnyű elmeszelni, személyes példa: az elmúlt években volt egy kicsi áfa késésünk, nem sok kb 5nap (hétvégével együtt) hétfőn elutaltuk a pénzt, maj kedden jött az inkasszó, és leemelték a számlánkról. Persze ez csak másnap a napi jelentésnél derült ki. ez kb 800ezer volt.
Telefon, stb, mire kiderült, hogy mi a helyzet, majd érdeklődés, ugyan mikor kapjuk vissza a zsét? Válasz: igényelni kell, oszt majd.
Az sztori időpontja június eleje. Érdemi válasz december elején, hogy akkor mi legyen az összeggel, visszautalják, vagy átvezessék, következő fizetni valóra. Januárban megkaptuk a végzést, vagy határozatot, hogy rendelkezhetünk, a pénzzel.
Ez kb 7-8hónap volt mire vissza katuk ami minket illet, az, hogy az apeh késedelmikamatot számol fel az rendben van, de 8hónapig ülni más pénzén, ingyen az közröhej! (ja, semmi kamatot nem kaptunk erre az időre)
Egy kisvállalkozás, mint a miénk, ebbe simán beledöglik.

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.08.10. 13:12:55

Én, igenis bízom a patkánybajszú Sanyi bácsiban. Olyan Ő nekem, mint tavasszal a zöld mező, amit összeszartak a tehenek.

==T== 2010.08.10. 16:34:12

Az lenen a kérdés, hogy ha Gáspáréknak ezek közül egyik sincs, hogy fizet nekik a retekklub.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.11. 22:26:04

"de ilyenekkel nem foglalkozott az APEH az elmúlt 6-8 évben"
Akkor mi a faszommal? Gombot felvarró kisvállalkozókat persze tudtak baszogatni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.12. 10:07:29

Höhö
APEH bejegyeztetett egy jelzálogot ingatlanra /mint kitünt jogtalanul/
Azt irja a földhivatal -az apeh nem fizette meg a bejegyzés költségeit, felhivom figyelmét, hogy az adó módjára behajtható-
Megnézném az eljárást ahogy az apeh végrehajtja az apeh-ot
:)

mutant · http://universal.blog.hu 2010.08.18. 17:34:29

Nekem az egyetlen vagyonomat akarják elvenni: a házat,ahol élek,épphogy megélünk benne,és egy vállalkozásban becsaptak,azok miatt sz*pokmost,nem tudom,mi lesz velem!Ezek meg Balin nyaralnak,nekem meg a holnap miatt kell aggódnom!Szép kis ország!Pár 10ezerért visznek mindent!

süti beállítások módosítása