Skip to content


       Szűrés lista

Schmuck a kampányban: "Legyen lassabb mozgólépcső"

Ez a Schmuck ... egyszerűen nem hagyja, hogy Szanyi "Lájk" Kapitányról szóljon ez a kampány.

Schmuck Andor, aki eljutott a Xénia Láz Egyesülettől (gyerekek) a Tisztelet Társaságáig (nyugdíjasok), mindezt megspékelve a Kapolyi-féle Magyar Szociáldemokrata Párttal. A Hírszerző éppen a múlt héten vázolta fel ezt a csodálatos karriert.
(A halk megjegyzésem: senki ne mondja, hogy Amerika a lehetőségek hazája, mert itt van ez a Schmuck, aki életében nem dolgozott, de szemmel láthatóan nincs pénz és kapcsolatok hiányában.)
 


Schmuck nem viccel, közel 1500 nyugdíjast képeztek ki az ajánlószelvény gyűjtésre az elmúlt napokban.
A cél a 600 000 budapesti szépkorú:
- Legyen lassabb a mozgólépcső: "mert azzal utazásonként csak 15 másodpercet vesztenénk, de sok olyan idős ember számára tennénk lehetővé a metró használatát, akik a mozgólépcsőtől félve eddig nem akarták igénybe venni ezt a közlekedési eszközt."

-Hosszabb zöld lámpa: "Hosszabban lenne zöld a gyalogosoknak is, hogy a nehezebben mozgók is átérjenek, az autós nyugdíjasok pedig külön parkolóhelyeket kapnának."

-Harry Potter élménypark a Kőbányi szeméttelep helyén.
(A program 17. oldala)

-
Idősügyi Információs és Last Minute Center. "A feladata az lenne, hogy összegyűjtse
azokat az információkat, melyek az egyes kerületi vagy fővárosi polgármesteri hivataloknál rendelkezésre állnak szociális ellátások, vagy egyéb szolgáltatástípusok, vagy hivatali ügyek kapcsán. A központ szervezésében lehetőség nyílna „last minute” sport és kulturális programokon történő részvétel megszervezésére. A szolgáltatók, legyenek akár színházak, akár fitness termek /uszodák, wellness központok/ a központon keresztül kedvezményes áron értékesíthetik a holt időszakokban rendelkezésre álló, vagy kimaradó. Egy fitness terem például kijelölhet olyan idősávot, amelyben forgalma igen gyér, de olcsó nyugdíjas-jegyek, vagy bérletek értékesítésével ez az idő is kihasználható."



(Hosszabb verzió Schmuck blogján, ami már magában is üt.)

Én mindenesetre maradok a Kétfarkú Kutya Pártnál, bár kétségkívül Schmuck erős programmal lépett színre.

Címkék: választás abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr582227948

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ELHUNYT SIXX! ANYÁDAT IS NYUGGENREK HÍVOD? 2010.08.19. 10:18:41

 Az idült internettfüggő, hírhedten mocskolódó troll nem tudta abbahagyni a kommentekbe foglalt tömény gyalázkodást, még annak ellenére sem, hogy vércukorszintje vészesen leesett, majd inzulinos kezelésre szoruló cukorbetegségén...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsit Karcos 2010.08.17. 14:17:56

Meg menjen lassabban a metró, hogy ne szédüljön rajta senki.

Amúgy nem a gyorsaságról szól a metró? Akkor minek akarja lelassítani? A nyugdíjas nem siet sehová, mehet busszal, villamossal, trolival, ha jól tudom, azok is elvisznek oda, mint a metró.

Jó hogy nem már a hullámvasutat akarja lelassítani.

eszkep 2010.08.17. 14:28:15

Pfff... Úgy tűnik bal oldalon szoros "A legnagyobb idióta" címre hajtók versenye. Azért az ingen BKV még mindig überel mindent...

vviktor 2010.08.17. 14:28:29

hát ehhez csak annyit tudnék hozzátenni, hogy: Öööööö.....

Mindenki a nyuggerekkel foglalkozik?
A tökömet érdekli, hogy nem tud lemenni a még el sem készült metróba, amikor az aki dolgozik (termeli nyuggernek a nyugdíjat), még több időt tölt munkával, mert a nyugger utazgat a tököm tudja hova a metróval, ahová tuti nagyon fontos elmennie.
Vagy:
A tökömet érdekli, hogy nem ér át az út túloldalára, amikor az aki dolgozik (termeli nyuggernek a nyugdíjat), még több időt tölt munkába való utazással, és a munkájával járó utazással, mert a nyugger szambázik a zebrán, mert valahová tuti nagyon fontos elmennie.
Nálunk is vannak nyugger babysitterek, mert az újdonsült anyukának muszáj visszamennie dolgozni, ha nem akarja, hogy a gyerkőc éhen haljon. Így vigyázhat rá a nagymama.

Mi lenne, ha egyszer EGYETLEN politikus azokkal foglalkoznának, akik TERMELNEK?????
JA!
Hogy azok kevesen vannak?

Nzoltan 2010.08.17. 14:54:09

Harry Potter élménypark....:-DDDD

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.08.17. 14:55:23

ennyi tehetségtelen barmot! életében nem dolgozott 5 percet, de pénze mindig több volt/van/lesz mint annak aki dolgozik. b***nám szét a lapáttal az arcát mindnek.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.17. 14:57:15

Kényelmi és biztonsági szempontokat figyelembe véve lehetne még esetleg lassabban pörgő gázórát, tisztelgő gyereksorfalat és korlátlan fedezetű bankkártyát is ígérni.

Nzoltan 2010.08.17. 14:57:27

Harry Potter élménypark:

-Marika néni! Itt ez a csodaseprű, oszt a placc a ház előtt csillogjon ám délelőtt tízre!
Mire visszaérek, el legyek varázsolva a tisztaságtól!

:-D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.08.17. 15:17:52

Komolyan valaki szedje már össze egy szép nagy posztban hogy ki is ez a smuckandor. Ki ez az ember? MIt csinált életében? ( azt tudom hogy ő is az mszp-ből indult) De tényleg, segítsen már valaki hogy hol rontottam el az életem:D
Ui: egyszer vagy 5 éve volt szerencsém összefutni vele, valami hivatalos ügyet intéztem mikor is Blahától Keleti felé gyalogolva kifordult elém a Csokonai utca utáni játékterem bejárati ajtajából:) Szép nagy melák ember.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.17. 15:24:30

NEM LÁTOM A HERIPOTTERÉLMÉNYPARKOT!!!!!
(nem érhető el)

Schmucknak kéne vinni az ifjúságvonalat (szénialáz, óvszerek) Úgy érzem, felkészültebb a stábja.
Fitness-studióba azok a szépkorúak fognak járni, akik metalbulikba? Mert akkor ok.

Mellesleg, remélem az összes emeszpés jelölt másfajta kampánnyal jelentkezik. Mindig olyan izgalmas a kampányidőszak. Elnézegetni a szövegeket, plakátokat, és rangsorolni, hogy ki a legesélyesebb a Leghülyébb kampány díjra.

LiberGon 2010.08.17. 15:27:38

A szovjet törpék a legnagyobbak...

Johnny336 2010.08.17. 15:28:56

A hosszabb gyalogoszöld néhány helyen tényleg szükséges, mert huszonévesen én is kocogok, hogy átérjek még időben.
Persze ezt nem kampányként kéne megvalósítani, hanem szimpla közlekedés-biztonsági szempont gyanánt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.17. 15:42:37

@neccharisnyás útonálló:

Legjobban én a kampányvideókat csípem, azok a legjobbak mindig :)

Zsocaba 2010.08.17. 16:02:34

Schmuck My Bitch Up ;)

Redcap 2010.08.17. 16:30:23

Rá kell nézni az ürgére. Tuti gerontofil.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.08.17. 16:40:10

Lassabb mozgólépcső? B+, jóformán gyorsabban tudok haladni az álló mozgólépcsőn. Felfelé. Aki az 1 m/s-sel mozgó mozgólépcsőtől fél, az a 0,8 m/s-estől is félni fog.
(Az már más kérdés, hogy miért az ingyen utazókhoz akarják igazítani az infrastruktúrát? A metróban eddig azt szerettem, hogy relatíve kevés volt a cekker, miért akarják ezt is elrontani?)

Hosszabb gyalogos-zöld: néhány helyen valóban jól jönne, de nem ez a legégetőbb probléma jelenleg.

HP élménypark: What. The. Fuck?! Úgy tűnik, kapott egy keveset abból a cuccból, amit a szavazótábor komoly része szív.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.17. 16:45:00

@laspalmas:
És ha még írnak hozzá egy dögös, fülbemászó nótát is.... ;P
Óh, igen, igen, igen, igen xDDDDDDDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.17. 16:46:00

@Gerusz:
Hát már én is inkább hegymászásra használom.

Csurár apuka 2010.08.17. 16:54:57

Más se hiányzik, mint ingázó cvekkeres nyuggerek Békásról a fogarasi Tesco-ba, mert ott három forinttal olcsóbb a kefír.

smps 2010.08.17. 16:57:09

Miafasznak ingyenkonditerembérlet ezeknek, amikor lassú mozgólépcsőt akarnak? Használják a mozgólépcsőt futópadnak. Ennyi.
Meg nem villogó zöldnél kell rálépni a zebrára, hanem amikor pirosról vált zöldre, és akkor át is lehet érni.

Illúzióromboló kockacukor 2010.08.17. 17:00:40

Szerintem:
-lassítsuk az informatika fejlődését, a nyugdíjasok nem tudják ilyen gyorsan követni a processzorok és videokártyák generációinak ilyen szintű változását
-tenyésszünk ki genetikailag lassított éticsigákat. az mégsem lehet, hogy mire lehajolnak a nyugdíjkiegészítésért, addigra a csiga HUSS... elsuhant.
-1g = 9.81m/s^2 ??! és ha leesik a szemüveg a fejükről? hát nem látják hova esett. csökkentsük a gravitációt is a felére!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.17. 17:07:23

@Illúzióromboló kockacukor:

Vissza az Internet 1.0-t, le a web2-vel, 5x86-ot, 8 mb ram-ot, 840 mb-os vinyót és Trident videókártyát mindenkinek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.17. 17:08:05

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

A Hírszerzős cikk a legjobb Schmuck életrajzban.

gramercy 2010.08.17. 18:06:01

@denever: velos osszefoglalas :D :D :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.17. 18:08:49

@zero: Commodore 64-est DOS-szal. Pac Man-nel úgyis rég játszottam már.

nyos 2010.08.17. 18:13:54

Van benne valami. Ahol mondjuk 4 mozgolepcso van, ott mehetne egy nyuggertempoban, es egy masik a mostaninal gyorsabban. Lefele eleg egy normal tempoju, +1 tartalek, ha valami gond van.

Rajtam kivul meg ki emlekszik a masik komcsira (D209), aki a kampanyban azt igerte, hogy a jelenleginel a gyerekek miatt alacsonyabbra teszik a villanykapcsolot es a kilincset? Aztan amikor megkerdezte tole egy riporter par evvel kesobb, hogy hogy halad, azt mondta, hogy azok a gyerekek mar megnottek, es mar elerik. :)
Eddig azt hittem, hogy bukasa utan visszavonult a politikatol, de mar latom, hogy uj allast kapott. O lett Schmuck tanacsadoja.

Aki nehezen mozog, az kap rokikartyat, szoval az meg van oldva.
A lampakat meg inkabb ossze kene szinkronizalni, mert jelenleg nalunk nincs olyan, hogy "zold hullam". Ez idoben, es kornyezetvedelemben is sokat jelentene, ha valaki megtenne.

Kicsi Kacsa 2010.08.17. 19:05:29

Reménykedem benne, hogy majd egyszer én is elmegyek nyögdíjba.
Lesz banyatankom.
Kéjesen fogom átrángatni a lábatokon!!!!

Lassabb időt is, mert úgy vettem észre, mostanában nagyon gyorsan megy.
Nyugdíjasként minden percét ki akarom élvezni!

tudi 2010.08.17. 19:19:59

Még ezek is indulnak, már ha az MSZP-nek sikerült saját magát elhiteltelenítenie, legalább a második vonalnak szocdemek néven legalább sikerül valamit elérnie, de a célközönség ugyanaz. Esetleg be lehetne dobni a 1Ft 10Filléres kenyér ötletét is mint kampányfogást.

Marcellusca 2010.08.17. 19:49:22

@Kicsi Kacsa: LOL!

Ez jóóóóóóó!!! :DDDD

Kicsi Kacsa 2010.08.17. 20:30:41

Fux Andor kampánynótája lehetne a:

Szeretném a homokórát megállítani

című nagysikerű sláger, á la Záray Márta.

Kétfarkú Kutyáék meg is állítanák a mozgólépcsőt, szerintem überelik Andor hülyeségét.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.17. 20:44:21

Annyit máris elértek a kis schmuckkal, hogy én nem megyek szavazni. :D
Turhás pityu semmivel sem szimpátikusabb, hogy finoman fogalmazzak.

elfelejtette 2010.08.17. 20:53:07

Sokan szidják Tarlóst, pedig elnézve a mezőnyt (pl. Horváth, aki talán az egyetlen esélyes még, az ingyenes BKV-val és a városvezetői múltjával), Tarlós egy snájdig úriember.

ivrilider 2010.08.17. 21:13:58

Ez az ember a Kádár-rendszer (a "szép kor") utolsó maradványa...

elfelejtette 2010.08.17. 21:16:24

Egyébként érdekes, hogy Schmuck kampánya inkább emlékeztet a Kétfarkú Kutyapártra, mint bármelyik más "szeriőz" párt kampányára. Mit akarnak ezzel elérni? Csak nem a reykjaviki választást próbálják itthon megismételni?

www.origo.hu/nagyvilag/20100530-viccbol-alakult-part-nyerte-a-helyi-valasztast-reykjavikban.html

serwer 2010.08.17. 21:16:59

Schmuck lenne az igazi főpolgármester, ő sem tenne semmit, de legalább szórakoztató.
Egyébként nagyon csinos felesége van, ebben biztosan a többi jelölt előtt jár! :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.17. 21:24:36

Zero,

az valami atomszar, h a megosztás ikonok után jön a "MORE" funkció "gombja"!

Ki az a Schmuck?

NemoKapitány 2010.08.17. 21:36:31

A Schmuck biztosan sokat utazott már mozgólépcsőn. Sok hazafi azt hiszi, hogy a politika ígérgetésekből áll és a politikus majd "megvalósít, odacsap, majd holnaptól másképpen, ezután aztán ingyenes lesz még a strand is ... stb.".

A politikusnak dolgozni kellene - az igazi várasvezetés sok szakértelmet, tapasztalatot kíván - sokan elfogadják, hogy csak nagy pofája legyen az uraknak és még tetszik is nekik. Szakértelmet és valóban megvalósítható elképzeléseket nem vár szinte senki.

fillérbaszó vadász 2010.08.17. 21:39:28

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
Tarlós az "új Rákosi"?
Az ingyenes BKV-val kampányoló, MSZP-s Horváth Csaba mi?
Az új Münchenhausen báró?

VanessaBlue 2010.08.17. 21:39:57

Na, csak menjen a 'szomba ez a jollakott uttoro. Pokerezni voltam multkor egy bp-i pokerteremben, ahol az epuletben egy eleg nagy kaszino is mukodik a kartyatermen kivul...vartunk a verseny kezdesere, cigizgetek, bejon ez a diszfasz, kihuz a zsebebol csillio forintot, es leult jatszani valami szar gephez. odaovatoskodok, latom, 12500 forintos teten jatszik..ha nem latom, nem hiszem el. amig ezt leirtam, kb 250000-rel volt benne, es csak pakolta, pakolta....

tegye fel a kezet, aki ugy gondolja, hogy a sajat felesleges penzet szorta, es nem a nyugdijasoket / partet / xenia urnoet / stb.

meg ha a sajatja volt is (osszesporolt uzsipenz pl), akkor sem kellene egy politikusnak nagy nyilvanossag elott ilyent tennie, mert hasonlo asszociaciokra fogja kesztetni a becses nezoket.

fillérbaszó vadász 2010.08.17. 21:42:38

A képgviselőfunky blog egy hordó fos. A szerkesztő cenzúrázza a neki nem tetsző hozzászólásokat, csak a legocsámányabb seggnyalói írogathatnak szar kis blogjára. Innen üzenném neki:
Dögölj meg , a kurva anyádat, te mini-hitler!

minimalista 2010.08.17. 21:49:33

Bocs az OFFért, de muszáj!

index.hu/belfold/budapest/2010/08/17/politikai_nyomas_a_margit_hid_felujitasanal/

Több tucat milliárd Ft eltűnésén hüledeznek, akik az egészet eltüntették! Kész, agyfasz!
Vajon hány gecinyaló tetves politikust fognak lecsukni, mert 3 beruházás kapcsán több megyei jogú város éves költségvetését csak úgy kikúrták az ablakon?
Hűtlen kezelés, szándékos károkozás, kibaszottul különösen jelentős értékre elkövetett pénzelhordás-herdálás hogy ba**ná*ok meg a telib**ert ***va **yáto*at csőcselék fővárosi fa****pó riherongy banda!

Bocsánat és ON...(de jól esett és a billentyűzet is megmenekült...:-)

varvizib 2010.08.17. 21:53:18

Szerintem meg ne utazzon közlekedési eszközön az, aki nem érzi magát rajta biztonságban. Esetleg legyen lift a nyugdíjasoknak, de a mozgólépcső maradjon továbbra is gyors. Hülyeség lenne pár nyugdíjas miatt ezernyi embert korlátozni, lassítani.

Hülyeség a gyalogátkelésnél az átkelési idő meghosszabbítása is: ha időben elindul az ember, a nyugdíjas is át tud érni a végére. Ha meg későn ér az útkereszteződéshez, akkor majd átmegy a következő zöldön. Nehogy már megint 1-2 ember miatt sokszáz másikat szivassunk!

Ez a Smuck gondolkozik is időnként, mielőtt nyilatkozik, vagy csak nyalni akar a nyugdíjasoknak?!

Biztos ki lehetne találni pár dolgot, ami úgy lenne hasznukra, hogy tán még értelme is volna, és más embereknek se jelentene korlátot. Csak épp ilyet eddig tőle még nem olvastam.

megint 2010.08.17. 21:55:12

A szocik mikor veszik végre észre, hogy elfogytak az őket életben tartó öreg komcsik, ideje lenne ha végre a fiatalokkal foglalkoznának, mert ott kb akkora a népszerűségük mint orbánnak az sns-ben

Tita nick 2010.08.17. 22:23:56

A "kis" schmuckka mindig választásokkor tűnik fel ls a faszom se érti, miért nem vállalja fel a maszopot. Egy sertés magabiztosságával mosolyog a kamerákba, amikre már jó előre 180 fokos látószögű halszemet tesznek fel, hogy beleférjen. A kis mukk legalább annyira hülye, mint horvátcsabi, csak többet eszik.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.08.17. 22:24:58

Tarlós aktív részese és egyik "főembere" Budapest kálváriájának.

Ha van eszetek polgártársak, ne szavazzatok az ilyen "leverem a szemüveged és megtaposom", hiteltelen emberre!

LEGYEN EGY NORMÁLIS, POLITIKAILAG ÉS ERKÖLCSILEG TISZTA, ZÖLD EMBER JÁVOR BENEDEK A FŐPOLGÁRMESTER.

Vége lesz a sok mutyinak a fővárosban!

Tita nick 2010.08.17. 22:25:51

Ja. Összevonva az ígéreteket:

Díjmentessé teszik a díjmentes tömegközlekedést és lassabbá. :-)))))))))))

Tita nick 2010.08.17. 22:26:57

@Orbán Castro Chavez Rákosi Viktor itt az idő húzz:

ET-t tudmnám javasolni zöld embernek, vagy esetleg Yodát, te normális ember.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.17. 22:27:56

@minimalista: legalábbis ezt állítják a naracsba borult komcsik... Csakhát mint tudjuk elvtársak, ha bizonyítani kell, akkor valahogy mindig az derül ki, hogy nem tudják... :D

Tita nick 2010.08.17. 22:33:53

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Narancsba borultak a nyuggerek,
mindegyik narancslében hempereg,
pedig jobban áll a vörös nekik, szeretik, ha ígérgetik
mindazt a jót, mit érted tett a jooóóó anyáááád.

Tita nick 2010.08.17. 22:40:45

KJlárika egy kicsikét butácska,
esténként a Korda Gyurit lehányja,
Dugás helyett pókereznek,
benyalnak a nyuggereknek
ihallyaaaaaaaaa!

v2peti 2010.08.17. 22:42:12

Ha jól tudom, a mozgólépcsők motorja olyan típusú, ami csak fix sebességre képes. Amúgy meg már lassítottak rajtuk, mert ahol 4 van a 3 helyett, ott már kissé lassabb motorok vannak benne.

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.08.17. 22:45:24

@laspalmas:
"korlátlan fedezetű bankkártyát is ígérni"

Az nudli, mert a kétfarkúak korlátlan fedezetet + 200000 Ft-ot ígérnek!

szőketisza 2010.08.17. 23:19:04

@vviktor: "az aki dolgozik (termeli nyuggernek a nyugdíjat"
Anyád-apád is nyugger hülyegyerek?
Talán te termeled a nyuggerek nyugdíját? És amit ők befizettek sok-sok éven keresztül, miközben téged felneveltek, etettek, itattak, iskoláztattak stb. Kár volt érted ennyi áldozatot hozni a szüleidnek.

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.08.17. 23:23:40

Hát az alpári kifejezések röpködnek, ami egy kicsit irritál, mert ezen a blogon szelídebb kifejezésekhez szoktunk! Hej de könnyű is 20-30 évesen eléggé el nem ítélhető módon szidni, szóval bántani a nyugdíjasokat. Vegyétek már tudomásul, hogy mi befizettük becsületesen a járadékainkat, s ahogy a mi szüleink abefizetéseinkből kapták a járandóságaikat, ha tetszik egyeseknek, ha nem, nekikis fizetniük kell a mi nyugdíjainkat.Úgy veszem észre Ti is olyanok vagytok emberileg, mint egyes kissebbségiek: a gyengébbeken tudtok, akartok ütni.Az anti humanizmus süt tibennetekből.

szőketisza 2010.08.17. 23:25:19

Sok hülye "nyugger"-fóbiás. Remélem őket nem fogják ezzel alázni, mert, nem élik meg a "nyugger"-kort.

szőketisza 2010.08.17. 23:29:32

Schmuck egy jellemtelen, szánalmas playboy-imitátor.

fourgee 2010.08.17. 23:36:14

Én akkor szavaznék rá, ha azt is elintézné, hogy a szalonnán több ZSÍÍÍÍR legyen :)

megint 2010.08.17. 23:59:27

Azért remélem az ide írogató nyugdíjasok nem azok közül valók akik a régi rendszerben sokat térdeltek és ezért most igen szép nyugdíjat kapnak, gondolok itt a sok talpnyaló elvtársra, miközben akik valóban keményen dolgoztak reggeltől - estig azok örülnek ha elég a gyógyszerre az a kevés nyugdíj. Ezeket a lázadó vén komcsikat valóban ki nem állhatom, ne sírjanak , így is többet kapnak mint amit megérdemeltek volna. Azoktól akik valóban dolgoztak nem sajnálom, sőt keveslem is, de a faxom tele van már avval, hogy állandóan ez megy , az állami szférában meg a privatizált régi nagy gyárakban, üzemekben ezek az öreg kövületek ülnek, hála a régi kapcsolatoknak, és be vannak oda betonozva mert ugye azt senki nem hiszi , hogy a nagy tudásuk miatt ülnek ott, a fiataloknak meg nincs munkájuk. A másik meg a rohadt segély, meg a kedvezmények tömkelege, sír az állam meg a bkv, hogy hol a pénz, pedig elég lenne megkérdezni egy sofőrt , hogy mi a gond, elmondaná, hogy minden második ember kb ingyen utazik, mert a tököm tudja milyen közszolga, rászoruló...stb, népszerűbb nevén ingyenélő(tisztelet a kivételnek természetesen).

stoppos76 2010.08.18. 00:20:18

A kresz nem azt írja elő, hogy az átkelést zöld lámpánál kell megkezdeni?

Viszont, ha befejezhetem pirosnál is, akkor hova a hosszabb zöld?

C'est tout..

szőketisza 2010.08.18. 00:20:19

@megint:

„Azért remélem az ide írogató nyugdíjasok nem azok közül valók akik a régi rendszerben sokat térdeltek és ezért most igen szép nyugdíjat kapnak“
Nem hiszem, hogy akik a régi rendszerben szereztek nyugdíjjogosultságot, szép nyugdíjat kapnának (ha egyáltalán még élnek)

„az állami szférában meg a privatizált régi nagy gyárakban, üzemekben ezek az öreg kövületek ülnek“
Számolj már egy kicsit: akiket te „öreg kövületeknek“ nevezel, 1990 előtt 30-40 évesek lehettek. Amúgy meg nem igaz, amit állítasz.

„minden második ember kb ingyen utazik, mert a tököm tudja milyen közszolga“
Tudomásom szerint ingyen legfeljebb a BKV-sok (pl. a sofőr informátorod, esetleg családtagjaik (mint a MÁV-nál) utaznak, nem a közszolgák.

Kapitány_1 2010.08.18. 01:48:56

@vviktor és stb: sutyika, te azért dolgozhatsz, mert a nyuggerek (nagy része) megteremtették neked hozzá a lehetőséget amikor ők dolgoztak, amikor te még csak állandó pénzkiadás voltál a szaros pelenkáddal. Most viszonzod mert még abban a rendszerben nőttél fel és adósuk vagy vazze, majd ha lesz gyereked, az meg nektek. Bár tuti impotens seggfej vagy, így értsd általánosságban. Talán majd a 6-7. generációnál már más lesz.
Ha tetszik ha nem ez láncreakció, körforgás vagy vetésforgó, nevezd bárminek. Szegény anyádat is számítsd bele, sajnálatra méltó hülye fiával.
Amúgy: schmuck az egyik leggerinctelenebb szarevő, hogy fosson sünt: aki egy szavának is hitelt ad vagy komolyan veszi az egy idióta aki megérdemli.
Amúgy: a fiatalok ezrei ingyenélők az ingyenélő nyuggerek mellett, nézz csak körül mélyebben.
Akik itt igazán értéket teremtve dolgoznak, a 33-45 közti generáció, a fiatalok elkurvultak és napos oldalt nézik vagy szart sem tudnak a gyakorlati életből, az öregek egy része meg befolyásolt, lemerevedett emberek.
Megengedhetem az általánosítást, hiszen ti is azt teszitek.
Amúgy mindenki kinyalhatja, rohadtul szar az egész, csak idióta szájkarate, de tenni senki nem tesz semmit. Legyen balos vagy jobbos féreg, lehányom. Ez itt az igazi balkán egyik szégyene. Már ami a mentalitásotokat illeti, az acsarkodás, a másikra mutogatás, gyűlölködés. Közben adót csal maga is, ügyeskedő here, csak pofát tud járatni aztán csencsel, seftel. Ha meg nem jön össze a buli, nyuggerezik - rém egyszerű. Bravó. Várom az önkéntes kötelező eutanázia állomások törvénybe iktatásának javaslatát 60 év felett.
Tisztelet a kivételeknek.
www.youtube.com/watch?v=2aKr_VZSSwE

ps. Még mielőtt félreértenéd: én nem vagyok még nyugger.

pakesz (törölt) 2010.08.18. 01:52:17

mint tudjuk ezert is egy szemelyben Orban a hibas!!!

pakesz (törölt) 2010.08.18. 01:59:12

2 sor utan nezem a videot de nekem ez tul lassu...

nyugdijas bebiszitter program TE JO EG!!!

amugy megtanulhattak volna az ossze-vissza hazudozo beteges lelkuletu Orbantol, hogy ha pofaznak valamit az mas is hallja

amugy en SURGOSEN bezaratnam a Forgach utcat es a 4es metronal 3 megallot nem hoznak letre!!!
elvegre nem jarokerettel kommandozo nyuggereknek kellene epiteni a metrot

pakesz (törölt) 2010.08.18. 02:07:34

@vviktor: csak neked!!!

Izgatottan sétáltam az utcán
Hátha egy jó nõ akad rám
A látszat néha csal ezt tudom már
Mert szembe jött bottal egy öreglány

Egy 70 éves nimfomániás
Õ kell nekem és senki más
Egy 70 éves nimfomániás
Minden este vár rám ez oly csodás

pakesz (törölt) 2010.08.18. 02:13:46

@Tita nick: "Egy sertés magabiztosságával mosolyog a kamerákba, amikre már jó előre 180 fokos látószögű halszemet tesznek fel, hogy beleférjen."

kisfiam ez egyes!!!
igy kellett volna:
Egy vagosulyban levo sertes...

pakesz (törölt) 2010.08.18. 02:17:03

@Kapitány_1: "Akik itt igazán értéket teremtve dolgoznak, a 33-45 közti generáció, a fiatalok elkurvultak és napos oldalt nézik vagy szart sem tudnak a gyakorlati életből, az öregek egy része meg befolyásolt, lemerevedett emberek."

latszik a gondolkodasmododon, hogy 30 ev mulva az akkori 60-80 eveseket fogod ajnarozni :)))

Reggie 2010.08.18. 03:14:18

Jo hogy nem a napi rendszeressegu problemamentes szekletet igeri meg...

Vkat118 2010.08.18. 03:29:53

Moszkvában, Londonban kb. fénysebességgel megy a mozgólépcső Budapesthez képest mégis gond nélkül megoldják a nyuggerek.

Vkat118 2010.08.18. 03:31:31

Kétfarkú kutya párt: "Ne kelljen dolgozni, de legyen pénz!!!" igérete szerintem überelhetetlen:D

nestrot10 2010.08.18. 03:57:56

Megint a nyuggerek döntik el a választást. Áprilisban a Fidesz be tudta bolondítani a nyuggereket...most nem tudja majd, nagyot bukik a Fidesz, mert a nyuggerek rájöttek, hogy ORBÁN még az Gyurcsánynál is jobban hazudik..nemcsak éjjel és nappal, hanem ébren és álmában is.DDD

nestrot10 2010.08.18. 04:27:50

Megint a nyuggerek döntik el a választást. Áprilisban a Fidesz be tudta bolondítani a nyuggereket...most nem tudja majd, nagyot bukik a Fidesz, mert a nyuggerek rájöttek, hogy ORBÁN még az Gyurcsánynál is jobban hazudik..nemcsak éjjel és nappal, hanem ébren és álmában is.DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.18. 04:47:55

Arab (vagy török) népmese
A kis Scmukk

bakaruhában 2010.08.18. 05:15:10

Szavazók kellenének neki, de az meg nem lesz. Nem is értem, egy ilyen figura mit akar a nagypolitikában? Semmi bukás nem veszi a kedvét? Vagy nem ért semmihez és úgy gondolja, akkor politikus lesz?

bakaruhában 2010.08.18. 05:15:48

@nestrot10: Persze "elvtárs", hát persze. A remény hal meg utoljára.

2010.08.18. 07:04:35

@nestrot10: Vajon ha az önkormányzati választáson megbukik a fidesz, akkor az azt jelenti, hogy az emberek megvonták a bizalmukat a kormánytól, és orbán viktornak le kell mondania? ;-) Mert ugye 2006-ban ezt a nótát húzták... ;-)

jucus02 2010.08.18. 08:15:20

@vviktor:
Nem kívánom,hogy ne érd meg a nyugdíjadat.
Aki dolgozott 40-50 évet, annak talán már jogában áll lassítani egy kicsit. Ha ennyire zavar, akkor költözz valami egyszemélyes szigetre. Egyébként is ezzel a véleménnyel oda való vagy!
További kellemes napot! Egy nem nyugdíjas.

Tibike15 2010.08.18. 08:44:18

Szánalom ez az ember. A lényeget nem értik azok, akik állandóan jönnek azzal, hogy inaktívoknak és ebbe nem csak a nyugdíjasokat értem, ezt kell adni meg azt kell adni.
Ez mind rendben van, de ehhez először a gazdaságot kell fejleszteni, utána aztán jöhetnek az ilyen okos emberek, hogy többet osztogassanak meg lassítsák a mozgólépcsőt.

Caprica99 2010.08.18. 08:47:30

@stoppos76: na látszik, hogy nemigen szoktál gyalog járni!
Ha az átkelőhely felénél már pirossá válik a lámpa, igencsak szedned kell a lábad, hogy az induló autók ne csapjanak el, hülyegyerek!

Caprica99 2010.08.18. 08:51:08

@jucus02: na persze, csakhogy a metrót nem a lelassulóknak, hanem inkább a sietőknek építették!
Ha lassan akarsz mászkálni, ott a busz meg a villamos!

Peti80 2010.08.18. 09:01:06

Szerintem az öreg "autóvezetők" miatt csökkentsük a sebességkorlátokat is! Hihetetlen hogy a sok 40-50 éves suhanc 50-el száguldozik a városban!
Sőt építsünk gumifallal körülvett, külön nyugdíjas közutakat -behajtás csak nyugdíj igazolvánnyal-, ahol biztoságosan, faltól-falig pattogva közelkedhetnének.
Legyen magyar nyelvtörvény is, aki percenként 10 szónál többet mond ki (nem tudják követni a nyuggere), az fizessen százezer euró büntetést!

pakesz (törölt) 2010.08.18. 09:11:44

@jucus02: 50 ev na persze...
mert mindenki az 50 evet becsulettel ledolgozta

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.18. 09:18:52

@szőketisza:

Valószínű hogy én sem fogom megérni, mert addigra 500 év lesz a korhatár.

pakesz (törölt) 2010.08.18. 09:19:14

amugy segitettem mar tavol keleti kiscajnak lemenni a mozgolepcson mert elsore egy kicsit gyors volt neki es felt, szoval gyors
nem mintha szamitana, nyugdijas apukam is Budapesten az orankent meno onkormanyzati buszjarattal jon-megy mert 10 percet nem akar kigyalogolni a rendes buszhoz, egy metrot talan nem a jarokereteshez kellene igazitani

amugy a valodi megoldas a teleportalogep lenne, ha ez kellene ott van a Ketfarku Kutya Part, de vigyazzatok, az Egyfarku Kutya Part mar hamisitja a kopogtaocedulas jeloltek azonositojat!!!
azaz mindig kerdezzetek meg hogy Egy vagy Ket -farku!!!

genyamagyar 2010.08.18. 09:20:47

@Caprica99: A zöld jelzés azt jelenti, hogy elkezdheted az átkelést, és - ahogy írták - a pirosnál befejezheted. Na mármost, a lámpák nem úgy működnek, hogy ahogy a gyalos zöld pirosra vált, akkor az autók rögtön zöldet kapnak, ugyanis az autók zöldre váltásához még belekalkulálják azt az időt, amit a gyalogos tesz meg a zebrán, hiszen elindulhat pont abban a pillanatban, mint amikor pirosra váltott neki a lámpa.

Az más tészta, hogy az autósok a gyalogos lámpát figyelik, és akkor indulnak el, amikor a gyalogosnak vált pirosra - igaz, akkor még neki is piros. Ezen a hosszabb zöld nem segít.

Nos, akkor ki is a hülye? :)

genyamagyar 2010.08.18. 09:22:51

@Peti80: Az 50 km/h lakóterületen, pl. társasházak környéken tényleg sok. Nyugaton sok helyen a 30 km/h az elfogadott.

Kicsit Karcos 2010.08.18. 09:50:05

@genyamagyar: Nyugaton minden jó, ott a fasiszták elleni felvonulást az érsek vezeti.

Audryenne 2010.08.18. 09:52:47

És mi lesz a kőbányai nyugdíjasokkal, ha mindenki itt partizik? :D
Amúgy 3 nyugdíjasotthon is van a szeméttelep környékén...szóval kíváncsi leszek.
De legyen, jöjjön inkább ide a pénz, mint a belvárosba...legyen Kőbánya a világ közepe!:D

Ez a mozgólépcsősdi meg nevetséges...tessék busszal menni vagy az álló mozgólépcsőn...nem alkalmazkodhat mindenki a nyugdíjasokhoz, van, akinek dolgoznia is kell.
Hosszabb zöld lámpa??? Így is lépésben lehet csak közlekedni a belvárosban. Inkább hangolják össze a lámpákat.

Amúgy tényleg, a dolgozó embereknek soha senki nem akar kedvére tenni? Nevetséges...

ampelmann 2010.08.18. 09:55:08

ez az ember egy droid org! Shrek-et rola mintaztak.

ampelmann 2010.08.18. 09:56:08

amugy ez a legnagyobb gond Budapesten? Suttyo shcmuck andor!

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.08.18. 09:58:04

1: Ezek a megélhetési politikusok jó hogy a nyugdíjasokra alapozzák a karrierjüket, hiszen ők még bedőlnek nekik.
2: A nyugdíjasok sajnos bedőlnek (a többség) mert ők még abban a világban nőttek fel, ahol a népszabi írta a megkérdőjelezhetetlen tutit. Meg a szabadfőd.
3: Remekül egymásra találnak, adok-kapok alapon, csak a jelen és főleg a jövő generációja felejtődik el.
4: Ez a spirál (a népességfa eltorzulása) nem tartható fenn sokáig, és a meglepődés biztos, hogy későn lesz.

Audryenne 2010.08.18. 09:58:14

@jucus02:
Természetesen jogában áll, és mivel nem is siet sehova, nyugodtan felszállhat egy buszra, villamosra, esetleg trolira, amivel ugyanúgy el lehet jutni ugyanoda. Miért nem értik meg, hogy van aki dolgozni siet, hogy termeljen és ő (a nyugdíjas) nyugdíjat kaphasson? De még ha van, aki iskolába siet, akkor is meg lehetne érteni, nem?

ampelmann 2010.08.18. 10:01:31

@koborló: ennek ha bedol egy nyugger mama akkor befedezi hatulrol :) itt csokol be nekik melyen! En nagy tiszteloje vagyok az idosebb korosztalynak de ez amit ez muvel mar evek ota rohej :)
botox gyorgy meg lárika tarsasaga pedig csak hab a tortan :)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.08.18. 10:15:26

Aki azt írja, hogy a mozgólépcső csak egyféle sebességet tud, téved. A Deákon meg a Népstadionoknál is van olyan, amelyik belassít, ha nem használják, illetve külföldön is sok helyen.

Egyébként pont 40 éve jár a metró. Akkor is voltak öregek, mégis meg tudták szokni, meg a 40 év alatt utánuk öregedők is...

A lámpák kapcsán pedig inkább az autósokat kéne megnevelni, hogy ne érezzék egyből magukat pole position-ba, amikor megjelenik a sárga is a piros alatt...

A Harry Pottert én se nagyon értem, hogy mi köze van ehhez a korosztályhoz - senior quidditch meccsek?! :-))) - még ha Dumbledore által ők is reprezentálva vannak a történetben. :-)

Amin viszont én nyerítettem egy nagyot, az a "last minute" részvétel. Hiába, abban a korban minden nap ajándék... :-PPPPP

Balance Of Power 2010.08.18. 10:15:39

Komolyan nem ertem a sertodoseket - senki nem erzekeli a "nyugger" es "nyugdijas" kozotti kulonbseget? A "nyugger" egy embertipus, akinek semmi koze a "kedves idos neni"-hez. Akinek nem inge, ugye...

Gyuri viszont latszik, hogy megbanta a kerdesfelvetest, mert latszik hogy halalra unja egy ido utan a hegyibeszedet ;)))))

@koborló: A 2-es pontban azert van igazsag, mert sok ember egyszeruen tenyleg nem tart lepest a vilaggal, ami ma mar sokkal gyorsabban valtozik, mint az o idejukben. Ez teny. Tisztelet a kivetelnek, aki megprobalja felvenni a tempot, pl. megtanul netezni stb., vagy legalabb rendszersen beszelget fiatalokkal.

Balance Of Power 2010.08.18. 10:16:11

@Balance Of Power: ...es meg is hallgatja oket, tehat erdemi parbeszedet folytat!

Audryenne 2010.08.18. 10:24:34

@no-night:

Ha jól vettem ki, az a lényege ennek a szórakozóparknak (vagy mi?!), hogy csak itt lehessen szórakozni, a belvárosban meg mindenhol máshol meg ne (vagy csak bizonyos ideig), hogy ne zavarják a fiatalok a belvárosiak, meg más kerületek nyugalmát. Ilyen csendrendelettel kapcsolatos dolog. Csak azt nem tudom, hogy a kőbányai nyugdíjasokkal mi lesz, vagy ők alsóbbrendűek?! Szóval hülyeség az egész (mint ahogy maga a csendrendelet is sztem).

genyamagyar 2010.08.18. 10:28:52

@Kicsit Karcos: Van ami jó, ban ami nem. Mindesetre példát lehet venni onnan, ahová mi is szeretnénk eljutni. Én speciel el tudnán viselni Budapestet olyannak, mint München vagy Stuttgart.

ampelmann 2010.08.18. 10:33:36

@genyamagyar: hat akkor ki kell tenni ezeket a schmuck féléket az orszag kozugyeibol, es bezarni oket az atv studiojaba mint valovilagvillába aztan ott baszodjanak meg.

ampelmann 2010.08.18. 10:34:43

@pakesz: ahogy schmuck sikerkovacs droid fereg andor.

Kicsit Karcos 2010.08.18. 10:38:56

@genyamagyar: ja, de nem érzed, mennyire kevés azzal érvelni valami mellett, hogy nyugaton is így van, és ennyi?

Szerintem nem azért szar város Budapest, mert nem olyan, mint München, hanem azért, mert túl nagyra nőtt, élhetetlen. Autóval nem lehet benne közlekedni, de labdázni sem lehet az úton. Büdös, koszos, retkes, tele van bűnözővel, bérkoldussal, szerencsétlen nyomorultakkal. Az úton nem tudsz átkelni, hanem le kell menni a föld alá, mint a gilisztáknak, végigbotladozni a hímringyók, lopott árukkal kereskedő cigányok és egyéb szennyes alakok között. Rengeteg helyen olyan a zsúfoltság, ami már rég nem embernek való, közvetlen életveszély néhol. Ha a belvárosban vagy, akkor nem lehet kerted, nem lehet kutyád, ha kintebb vagy, akkor bumlizhatsz (10) kilométereket, bárhová is mégy. Lakói alig kötődnek a városhoz Budapesthez, kevesek érzik csak magukénak, a többség lényegében gazdasági menekült, az ehhez kapcsolódó mentalitással.

Ezért tudnak ott ilyen schmuckok, demszkyk és hagyók is megélni ott. Sőt, ideális táptalaj nekik.

Nekem ez a bajom Budapesttel.

cso zsi 2010.08.18. 10:40:41

@Caprica99: "Ha lassan akarsz mászkálni, ott a busz meg a villamos! "
@pakesz: "amugy en SURGOSEN bezaratnam a Forgach utcat "

Egyik jobb, mint a másik. A 3-as metrónál gyakorlatilag nincs felszíni tömegközlekedés, tehát vagy gyalogolsz, vagy gyalog közelíted meg a metrót 5-600 méterről.

A Forgách utcánál talán még termelő üzem is akad, nem csak irodaház, meg középiskola is. Úgy rémlik, ide nem csak járókeretesek járnak.

cso zsi 2010.08.18. 10:46:11

@no-night: Meg tudták volna szokni, ha lett volna hol. Persze, nem kell a fővárostól 130 km-re lakó ismerőst példának hozni, aki sosem járt Bp-n, de egy agglomerációból sárgabusszal hetenként bejáró sem fogja megszokni.

genyamagyar 2010.08.18. 10:49:41

@Kicsit Karcos: "ja, de nem érzed, mennyire kevés azzal érvelni valami mellett, hogy nyugaton is így van, és ennyi?'

Nem, nem érzem.

"Szerintem nem azért szar város Budapest, mert nem olyan, mint München,'"

Pedig ha olyan lenne, akkor azt a sok negatívumot nem tudtad volna felsorolni, mint ahogy tetted. Igen, példát kéne venni az ilyen városokról!

fourgee 2010.08.18. 10:53:12

@Kicsit Karcos: "Nyugaton minden jó, ott a fasiszták elleni felvonulást az érsek vezeti."

Milyen rövid mondat, de mégis milyen zavaros... :)
1. Nyugaton? Ez valami konkrét ország vagy város? Mert ebben a mondatban úgy hangzik.
2. Fasiszták nyugaton? Én úgy tudtam, dél-nyugaton, Olaszországban voltak, a II. Világháború idején...
3. Fasiszták ellen felvonulni? Ennyi erővel a tatárok ellen is felvonulhatnánk, hiszen feldúlták az egész országot.

Viszont, a RASSZIZMUS egyre komolyabb probléma. Nem, nem csak kisebbségek ellen irányul, hanem többség ellen is. Nem csak itthon, hanem "nyugaton" is. Egy alapvető probléma, amit meg kellene oldani, de inkább sokan elmaszatolják, rasszista és kirekesztő módon kizárólag a többséget teszik felelőssé, a kisebbségeket meg - még azokat is akik szélsőségesen rasszisták - pozitív diszkriminációban részesítik. Csak a kisebbségek elfelejtik, hogy ők azért vannak kisebbségben mert kevesebben vannak, és ha az általuk nyíltan és legálisan folytatott rasszizmus kicsapja a biztosítékot, akkor bizony érezni fogják azt hogy kevesebben vannak...

Nem írok konkrét országot és konkrét példát, hogy azok az antifasiszták akik a nácizmus ellen küzdenek (már ez zavaros bakker) nyugodtan leantiszemitázhassnak, hadd legyen egy kis örömük a mai napon. :)

Balance Of Power 2010.08.18. 10:54:52

@Kicsit Karcos: "Ha a belvárosban vagy, akkor nem lehet kerted, nem lehet kutyád, ha kintebb vagy, akkor bumlizhatsz (10) kilométereket, bárhová is mégy."

Minek akkor kert es kutya? Bumlizni meg barhol a vilagon kell.

Egyebkent kicsit tul sotet ez a leiras, nem mondom hogy tele a varos Raday Mihalyokkal, de azert sokan szeretnek itt elni es tesznek is erte. Szerintem pl. remek hely, nyaron meg kulonosen.

genyamagyar 2010.08.18. 10:58:11

@Balance Of Power: Remek hely? :-) Felsétáltem a Gellért.hegyre, hát ennyi gumióvszert, összaszart bokrotr+ papírzsebkendőt, eldobott kólásüveget, szemetet ritkán látni egyhelyen.

Remek hely, ja!

fourgee 2010.08.18. 11:01:01

@genyamagyar: "Felsétáltem a Gellért.hegyre, hát ennyi gumióvszert, összaszart bokrotr+ papírzsebkendőt, eldobott kólásüveget, szemetet ritkán látni egyhelyen. "

Ez a mi bűnünk, magyaroké... Kizárólag a miénk. Van néhány bunkó, akik Demszky-t hibáztatják Budapest jelenlegi állapotáért, de nekik üzenem, hogy Demszky az elmúlt 20 évben semmit nem csinált, úgyhogy ő semmiért nem lehet hibás!!!! Ráadásul nem is Budapesten lakik.
Ha mégegyszer valaki rosszat mer mondani róla Budapest miatt, annak velem gyűlik meg a baja!

:)))))

genyamagyar 2010.08.18. 11:03:59

@fourgee: Persze, hogy a mi bűnünk, nem is a pirézeké! Namármost, ha az emberek igényességére nem lehet bazírozni, akkor a félelmükre kell. Pl. ha valaki szemetel, akkor helyből 50.000 ft bírság vagy 50 nap közmunka, pl. csikk és kotonszedés a Népligetben.

Két hét és rend lenne.

Balance Of Power 2010.08.18. 11:04:59

@genyamagyar: Ezek a foldbol nonek ki? Nem hiszem. Tehat a hely valoban remek. A benne elo emberek...? Na, az mar mas kerdes.

Balance Of Power 2010.08.18. 11:06:28

@genyamagyar: Es ezek a foldbol nottek ki? Nem hiszem. Szoval a hely maga tenyleg remek. A benne elo emberek? Na, az mar mas kerdes...

genyamagyar 2010.08.18. 11:08:27

@Balance Of Power: A földrajzi hely valóban szép, ez egyértelmű. Sőt, a kiegyezés után a város maga is élhető volt (Kelet Párizsa stb.).

z666 2010.08.18. 11:09:45

@Orbán Castro Chavez Rákosi Viktor itt az idő húzz:
"LEGYEN EGY NORMÁLIS, POLITIKAILAG ÉS ERKÖLCSILEG TISZTA, ZÖLD EMBER JÁVOR BENEDEK A FŐPOLGÁRMESTER."

Gratulálok! 65 év vörös(zsidó) uralom után egy újabb vörös zsidót propagálsz...

pakesz (törölt) 2010.08.18. 11:29:46

@cso zsi: keruletek sajat penzbol pl. XI. ker bevezetett korjaratot, tudod az korbe jar, tipikus tema, hogy a jarokeretes ha el akar jutni az Osztyapenkotol az Olimpia mozihoz/Szent Imrehez akkor sziv
ezert orankent van korjarat

szerinted 1 korjarat ami a jarokereteseket elszallitja az nem fedezne-e annak a sok embernek az 1 perces idokieseset?
a dolgozok meg az Arpad hidtol el tudnak gyalogolni, amugy is autoval jarnak, az a Forgach az tok folosleges
a 120 as nem jar amugy a roppentyun?

fourgee 2010.08.18. 11:38:38

@genyamagyar: "Namármost, ha az emberek igényességére nem lehet bazírozni, akkor a félelmükre kell."

Akik eldobják, azokat ilyennel úgysem lehet megfélemlíteni. Ezt valószínűleg gyerekkorban lehet kialakítani, de mit lehet csinálni azokkal a gyerekekkel, akiknek már eleve a szülei is szemetelnek, meg úgy dohányoznak hogy a csikket csak úgy eldobják, bárhol?
Tényleg azt kellene csinálni, hogy a segélyt nem ingyen adni, hanem valami közmunka program keretében. Na nem heti 40 órában, hanem hetente legalább 1 nap, ilyen köztisztasági munkákat végezni.
Régen, rokonoknál, amikor kibicikliztem a falu végére az erdőn keresztül, akkor döbbenten néztem hogy a cigánytelep körül mekkora szeméthalom van. Nem csak az erdőt, a saját házukat sem tisztelték, az udvaron is mindenhol szemét volt, meg a ház körül is. Akkor, 8 évesen elkönyveltem hogy ilyen szemetesek a cigányok, most meg azt látom hogy a magyarok (zsidók, svábok, szlávok, stb) is ugyanúgy szemetelnek.

Még régebben, egyik ismerősömmel az Oxford street közelében kávézgattam, kiültünk a Starbucks elé. Két nő ült a szomszéd asztalnál, láttam hogy nagyon figyelik hogy mit beszélünk. Az egyik nem bírta tovább, megkérdezte hogy honnan jöttünk. Amikor kiderült hogy magyarok vagyunk, akkor mondta a másiknak, hogy "na ugye megmondtam". Két zsidó nő volt, elbeszélgettünk velük mindenféléről. Mondták, hogy azért nem látunk London belvárosában tag-et vagy graffitit a házfalakon, mert ahogy felfújják oda, egyből le is szedeti onnan a council (önkormányzat?).

Ezt csak azért írtam le, hogy az antiszemitázóknak egy újabb lehetőséget adjak magam ellen. Meg azért is, hogy itt a megoldás, először is az önkormányzatoknak, a fővárosnak kellene kitakarítania Budapestet, de nem évente, 10 évente 1x, hanem sűrűn. Ahogy megjelenik a szemét, azt feltakarítani, ahogy megjelenik a tag a falakon, azt leszedetni. Egy tiszta környezetben könnyebb átnevelni a lakosságot, származástól függetlenül.

Meg be kellene vezetni, hogy 18 év alattiaknál a szülő felelős a gyereke tetteiért. Ha valaki rongál, akkor azt a szülőjének kellene megfizetnie. Hogy aztán a szülő ezt hogyan rendezné le a gyerekkel otthon, az már az ő dolga lenne. Sajnos azt látom, hogy a 0-20 éves korosztály igazából már nincsen nevelve, sok szülő szarik bele az egészbe, nem foglalkozik azzal hogy mi van a gyerekével... :S

cso zsi 2010.08.18. 12:05:26

@pakesz: A 120-as a Röppentyűn jár. És?
A Forgách utcai megálló így is elég nagy területet szolgál ki a két kijáratával. Tény, hogy ezek a mostani metrómegállók sűrűbben vannak telepítve, mint ahogy kellene, de felszedték a villamost.
Juss el pl. a Központi Okmányirodától pl a Petneházy utcai Apehig.

pakesz (törölt) 2010.08.18. 12:16:27

@cso zsi: mondom, korjarat
az orankent jar es azokat akiknek nehzsegeik vannak a gyalogasnal azokat el tudjak juttatni

amugy nem ertem a politikusokat hiszen a Forgach az Ujpesten tipikus kampanytema lehetne, napi bejarassal 20 napig 3 perc naponta az havonta egy ora, na most ha 1500 Ft -os oraberrel szamolok ennyit huznak ki havonta az ujpestiek zsebebol!!!

pakesz (törölt) 2010.08.18. 12:26:37

@cso zsi: utcakereso.hu + "BKV be"

133, 115, 32, 120, a Dagaly utcan is megy valami de nem latom...
tehat van

genyamagyar 2010.08.18. 13:03:52

@fourgee: Ja! De a kemény büntetéstől nem tágítok. Az szokott hatni.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.08.18. 13:10:31

600000 budapesti szépkorú??! A fővárosi lakosság 33%-a nyugdíjas?! El vagyunk veszve...

vviktor 2010.08.18. 13:57:19

Nos, kedves felháborodottak.
Nem olvastam végig minden kommentet, de el kéne azon gondolkodni, hogy mi a fontosabb a jövő, vagy a múlt? Ha nincs jövőd, cseszheted a múltad!
Ha nincs, aki megtermeli a nyugdíjasnak a nyugdíját, akkor a nyugdíjas is cseszheti. Szóval lehet háborogni, de most azokat lehetetlenítik el, akik a bevételt hordják össze, és azoknak nyalják a seggét, akik ugyanazt hordják szét! Lehet háborogni, de amíg sok esetben az egy főre jutó nyugdíj jóval több, mint az egy főre jutó kereset, addig a jövő generáció éhenhal, azért, hogy a nyugdíjas ingyen utazgathasson ide-oda a BKV-n, mert nincs jobb dolga, vagy basztatni az orvost, hogy találjon már valamit, amivel befeküdhet Balatonfüredre, vagy Csákvárra.
Semmi bajom a nyugdíjasokkal, csak azok a fránya arányok!
Az átlagkereset kb 2/3-a az átlagnyugdíj. Annak, aki dolgozik, annak nincs semmilyen kedvezménye (utazási, üdülési, oktatási, stb.) Gondolkodjatok csak! Az, akinek csak önmagát kell eltartania, annak jár egy csomó kedvezmény, akinek meg a gyermekeit is, annak meg nem? Az, aki azért utazik, hogy dolgozhasson, termelhessen, annak nem jár kedvezmény, aki unalomból utazgat a piacra, orvoshoz, temetőbe, annak meg igen? Nincs ez kicsit fordítva? Vagy csak én látom rosszul?
És az, hogy ők már megtermelték... Ez igaz. Csak nem mindegy, hogy mennyit! Nem mindegy, hogy akkor kit, mennyit és hogyan kellett eltartani, és most mi van. Nincs arányban a kettő. Akkor nem a nyugdíjas segített a dolgozón, hanem fordítva volt.
Én szívesen eltartom a nyugdíjasokat, de nem jobb életszínvonalon, mint amit én meg tudok teremteni a munkámmal magunknak.
Nekünk el kell tartanunk magunkat, a gyermekeinket, meg kell vásárolnunk a lakásunkat, az autónkat, stb, míg a nyugdíjasnak csak saját magát kell eltartania.
És akkor nem is beszéltünk a nyugdíj, és a GYES, GYED arányáról.
Én tudom, már, hogy nekem nem lesz nyugdíjam, mert ha ez így folytatódik, akkor nem lesz, aki megtermeli nekem. Mert megint tudok számolni, míg ti nem. Az átlag termelő családnak 1 gyermeke van. (Most ne számoljuk azokat a 8-10 gyermekes családokat, akinek a szótárában nincs benne a munka fogalma.) A mai 20-30 évesek jó része gyermektelen, szingli, viszont nyugdíj majd neki is kell. Megemelem a kalapom az előtt a szegény ember előtt, akinek majd egyedül még két fő nyugdíját kell előteremteni. Csak nézzetek kicsit a jövőbe. De azért tart itt az ország, mert sokan nem látnak át a szitán.
A rendszer NEM FENNTARTHATÓ! Először meg kell teremteni a lehetőségét a termelésnek, majd meg KELL termelni, és csak azután lehet szétosztani.
Aki meg azt hiszi, hogy ez másképp működhet, az meg belebukik a hitelcsapdába. Jó ez így azoknak, akik hiteleznek. Ha megéri valakinek folyósítani a hitelt, akkor nekem nem éri meg felvenni!
Na mindegy! Hosszú voltam, és felesleges!

cso zsi 2010.08.18. 14:34:59

@pakesz: Tehát nincs. Amit felsoroltál, az alig jár, illetve másfelé.
De Akarj a Frangepántól elmenni a Csavargyár utcai Obi-ba, vagy a Vág utcából a nagy SZTK-ba.
Nem tudod, miről beszélsz.
@vviktor: Ne is legyen bajod a nyugdíjasokkal, azok legalább tudnak enni adni a munkaképes, de"öreg" gyerekének, akit azért nem vesznek fel sehová, mert elmúlt 40 éves.
Röhej. jelenleg a 43 éves öcsém most épp így áll. A szüleink nem mennek el nyaralni, ill. a telkecskét árulják, hogy enni tudjon egy életerős, és nyugdíjra csak 28-30 év múlva jogosuló embernek. Nem tróger, csak a szakmában nincs kereslet, ill. a fiatalok mindenhonnan "kitúrják". Nem maguktól, csak egy olcsó biorobotot szívesebben alkalmaz bárki, mint egy öntudatos, szakmához értőt. teljes fizetésért. Még a teszkóban sem.

vviktor 2010.08.18. 15:23:53

@cso zsi: Ez az, ami ecsetelek. A nyugdíjasok nyaralnak, míg a dolgozó (vagy a nem dolgozó) meg éhen hal. Mi megtermeljük a pénzt, amit befizetünk adóban, majd a kormány szétosztja, és a végén a nyugdíjas meg visszaadja egy részét nekünk, mert a nettó bérünkből nem tudunk megélni.
Azért az öcséd, ha már tényleg ott tart, hogy a nyugdíjasok tartják el, akkor engedjen a fizetési igényeiből. Öntudatos akkor lehet valaki, ha megteheti.

pakesz (törölt) 2010.08.18. 15:51:33

@cso zsi: szerintem en nem mondtam azt hogy egyik pontrol a masikra hogy lehet eljutni!!!
ha 2 ora alatt eljut oda a nyugger az mar okes nekem, a fiatal/kozepkoru meg atsetal 10 perc alatt,
meg egyszer en pont az Osztyapenko Szent Imre Korhaz iszonylatot mondtam hogy az is nagyon rossz volt, azon javitott egy keruleti korjarat
csinaljak meg ott is, jarjon orankent, es legyen nyuggerjaratnak elnevezve DE ne ohozzajuk igazitsak a nehezmetro megalloit
a 4es metronal detto 3 megallot kihjhagyni siman!!!

tudod a 4es metro megvalosithatosaganal vizsgaltak hogy 40 eves idotartamon 1 perc sporolas 40 Mrd !!! 3 megallonal ez ~150 Mrd - az ottlakok bosszusaga hogy 2 perccel tobbet kell menni, es meg minusz a megallok kiepitesi ktg -e
en mint kulvarosi nem varom el, hogy itt legyen elottem a metromegallo de ha 10 percet setalok a metroig, ne kelljen mar 5 perc setanyi metromegallokat csinalni mert az nyuggertempo

cso zsi 2010.08.18. 16:22:03

@vviktor: Milyen fizetési igényről beszélünk? 4 órára bejelentve 38 nettóról?
Mintha a MHTerror blogon lett volna olyasmi, hogy "annyiért én fel sem kelek". Egy bérlet 9800, a többi meg nem elég kajára, pedig lakni is kéne valahol.
A szülők kidolgozták a maguk idejét, anyám a kórházi nővérségből luxusutakra ment luxusterepjáróval, vagy mégsem. Apámnak valamivel jobban ment, így kettejüknek van havi 200-uk. A kerületi főbetyár csaholt a távfűtés árának csökkentéséről, de az valahogy mégiscsak drágul.

qwertzu 2010.08.18. 16:35:32

"Hosszabban lenne zöld a gyalogosoknak is, hogy a nehezebben mozgók is átérjenek..."
Azonkívül hogy hülye, még a kreszt sem ismeri. A gyalogosnak nem kell átérnie zöldön. Ha a (nem villogó) zöld jelzésnél indul át, és a tőle elvárható sebességgel halad, akkor teljesen szabályos, az autókkal szemben végig elsőbbsége van, akkor is, ha neki piros az autóknak meg zöld van.

Inkább azt ígérné meg, hogy szigorítják a zebrák ellenőrzését, azzal többet elérne.

vviktor 2010.08.18. 17:29:27

@cso zsi: Ez az, amit nem vesztek észre. Van 238 ezer ft. Azért csak ennyi, mert ez az ország ennyit tud előállítani, akár megszakad, akár nem. Az állam tud adni a szüleidnek 200 nettót, és a piac tud adni az öcsédnek 38 nettót. 4 óráért, vagy 20 óráért mindegy. Ennyi van, mert ennyi a munka. Ha többet tudna, többet adna, hidd el, mert akkor neki is több maradna. Tehát ennyi pénz van arra, hogy elosszuk.
Most jön a felosztás:
A szülők, mert ledolgozták az éveiket, és megérdemlik, meg olyan aranyosak, meg stb. kapnak 200 ezret belőle, pedig már igazából nincs semmi FONTOS amire elkölthetik, "csak" nyaralgatnak.
A maradékot meg megkapja az öcséd a munkáért (ha dolgozna), akinek ennie kell, munkába járni (-9800), és ugyanúgy laknia is.
Most anyudék lemondanak a nyaralásról, hogy az öcséd éhen ne haljon.
Anyudékra jut fejenként 100 ezer, míg az öcsédre 38-10=28 ezer, és ezért még dolgozik.
Ez a jelenlegi rendszer.
Szerinted igazságos?
Az én okfejtésem szerint a nyugdíjasnak kevesebbet kell adni, és a dolgozónak többet. A nyugdíjasnak (akkor, amikor válság van, és az öcséd éppen éhen hal) nem feltétlenül kell nyaralni mennie. Annak a hitelnek valamikor meg kell fizetni az árát, amiből anno finanszírozták anyudék fizetését. Most meg csak az öcséd fizesse?
Nekem az a bajom, hogy a nyugdíjasok nem akarják kivenni a részüket a "válság"-ból, és a politikusok sem a nyugdíjasokon akar kurtítani, pedig azt mondom, hogy ott lenne mit. És ezt most te is alátámasztottad, pedig nem akartad. Szerintem nem égető nyaralni menni, akkor, amikor mások (a fiatalok, fiatalabbak) a létükért küzdenek.
De szerinted kevés a 200 ezer nyugdíj, mert nem tud elmenni Hawaii-ra, csak Rákosrendezőre.
Szerintem meg addig, amíg 238 ezer ft az elosztható, addig meg sok a 200 ezer nyugdíjra, 38 meg a munkára.

És még 1 anomália, amit korábban írtam.
Aki 100 ezer Ft-ot "keres" (apukád, vagy anyukád) annak jár a kedvezményes bérlet, aki 38-at, annak meg nem?
Ezek neked nem furcsák?

cso zsi 2010.08.18. 19:48:40

@vviktor: Beszélsz piacról?
Irodában üldögélsz, fősulira jársz, vagy tudsz valamit a munkáról is? Mert "választott" vezetőink úgy döntenek emberi sorsokról nagy tételben, hogy nincs rálátásuk a dolgokra, vagy szándékosan hunyják be a szemüket.
Valakiknek érdeke volt a minimálbér, a minimálnyugdíj, de az árakat is a piac diktálja, és az sosem minimál...
Egy 30 fölötti embernek nem érdeke a minimálbér, mert nem lesz nyugdíjalap sem.
Apám 70 fölött utazhat ingyen, anyámnak pénzbe kerül.
Van még ezenkívül pár FONTOS dolog, úgymint étkezések, gyógyszerek, közüzemi díjak, közös költség, ilyen apróságok. Ha ismered ezeket a dolgokat.

vviktor 2010.08.19. 09:23:48

@cso zsi: Valóban. Nagyon jól látod! Sosem dolgoztam egy kapavágást sem, és apukám beprotezsált több jól működő cég felügyelőbizottságába. Kaptam házat, nyaralót, autót, vitorlást, nyaralásokat, síeléseket, és egy éttermet, hogy ennem is legyen mit. Ja, és nőket is. Én így tengetem napjaim. Elvagyok, és a Vastagbőrre írogatok hülyeségeket, hogy fikázzam a szegényeket.
A minimálbért is a piac diktálja, ugyanis, ha a kereslet-kínálat úgy alakul, akkor hiába van minimálbér meghatározva, akkor is többért fogják felvenni a munkavállalót. Nézd csak meg. Nem mindenkit minimálbérért foglalkoztatnak. A minimálbér csak a piac politikai megerőszakolása. És ha a parasztra rárohad a dinnye, akkor el fogja adni 18-22 ft-ért is kilóját, még akkor is, ha 50-ért termeli meg. Ezt hívják piacnak. Meg lehet erőszakolni, de minek? Ezt nem lehet egyszerűen csak úgy befolyásolni. Így van ez mindennel.
Ha nekem nem kell a kenyér, akkor mindegy, hogy mennyibe kerül, NEM FOGOM MEGVENNI!
Ha kell az éhenhalás ellen, akkor meg meg fogom venni AZT, AMIRE VAN PÉNZEM. Ez ilyen egyszerű.
Nagyon sok 30 fölötti embernek "érdeke" a minimálbér, mert akkor többet kaphat zsebbe, és azt elköltheti azonnal. Azt hiszi, hogy így jobban jár, mert csak az orráig lát. Nem is bánom, hogy azoknak nem lesz "normális" nyugdíja.

És ezeket a fontos dolgokat az Öcsédnek nem kell megfizetnie a 38 ezerből? Csak a szüleidnek?

pakesz (törölt) 2010.08.19. 09:50:39

@vviktor: "A minimálbér csak a piac politikai megerőszakolása"

szerintem meg egy adoelkerulesi metodus kikuszobolese

guma 2010.08.19. 12:37:31

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

Kedves, ez a szép korú lehet, hogy tegnap még a gyest a gyedet, a kórházat és nem sorolom még mit tartott fenn adójából ebben az országban (pl. én nem kis pénzt fizettem a közösbe)!

Ma meg szavam se legyen, ha rühes kutya ként kezelnek és mindenhol kiutálnak, mert a 43 év fizikai mellett a kor is látszik rajtam?

Szeretnék emberként élni és talán nem baj ha van véleményem és igényem erre!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.19. 13:04:21

@pakesz:

"a valodi megoldas a teleportalogep lenne"

kifeküdtem xD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.19. 13:13:39

@qwertzu:

"Azonkívül hogy hülye, még a kreszt sem ismeri. A gyalogosnak nem kell átérnie zöldön. Ha a (nem villogó) zöld jelzésnél indul át, és a tőle elvárható sebességgel halad, akkor teljesen szabályos, az autókkal szemben végig elsőbbsége van, akkor is, ha neki piros az autóknak meg zöld van."

Soha nem indulok el villogó zöldnél, mert egyszerűen félek a türelmetlen autósoktól, akik rakétaként lőnek ki a gyalogospirosnál. Inkább + 5 perc, mint egy gázolás.
Közlekedési kultúra hiányzik legjobban, nem a hosszabb zöld.

Kicsit Karcos 2010.08.19. 13:19:16

@laspalmas: Annyit kellene tudatosítani, hogy a zebránál, kereszteződésben stb. a gyalogosnak éppen olyan elsőbbsége van, mint akinek zöldje van a lámpánál

Én nem csak az autósokat hibáztatom, hanem a gyalogosok többségét is. Lemondanak az elsőbbségükről, ami káoszt szül. Közlekedésben ne mondjon le senki az elsőbbségéről, egyes speciális eseteket kivéve.

Én azt a gyalogost is büntetném, aki a zebra előtt a járdán álldogál, beszélget, stb. Ha beszélgethetnékje van, menjen arrébb. Kibaszik a szabálykövető autósokkal is, és a többi gyalogossal is, akiknek éppen emiatt nem adják meg sokan az elsőbbséget, mert azt tapasztalják, tömegesen nem élnek vele.

LastScout 2010.08.19. 13:21:48

Valami elképesztően ellenszenves ez az arc.
Látva saját öreganyámat, nekem elég furcsa látványt nyújtanak ezek a fiatalnak tűnő nyugdíjasok, nincsenek igazán összetörve egy élet munkájától, nem tudom mitől lehet ez...

vviktor 2010.08.19. 15:06:35

@pakesz: pusztán piacgazdasági szempontból közelítettem meg. Az egyéb járulékos következmények ebből a szempontból érdektelenek.
@gtigram: Nem az, hogy szavad sem legyen, hanem az, hogy a válságból, vagy a szarból MINDENKI, köztük a nyugdíjas is vegye ki a részét. És nem a 13. havi nyugdíjelvonásra gondolok, hanem a sorrendre, hogy ki-kit tart el, és ki-kit fog eltartani. Tudom, ez durván hangzik, de a szarban nem a szépségre kell menni.
Először a gazdaságot KELL rendbetenni (lehetővé tenni a gazdaság élénkítését), és csak utána költeni a szociális kiadásokra.
Nem azt kell kinyírni, aki dolgozik. . Itt a magyar politikusok pont azt a lovat ütik, amelyik a legjobban húz. De egyszer megdöglik, vagy, megszökik az a ló, aztán ütheti a többi girhes gebét, az nem húzza el a szekeret. Ott fog megrohadni a termény a lerohadt szekéren, ahelyett, hogy biztatta volna a lovat, és együtt elértek volna a célhoz. Bár a gebe is tudhatná, ha legalább egy kicsit segít, akkor még hamarabb érnek el a célhoz.
De mindenki csak a saját dolgait látja.

guma 2010.08.19. 15:37:37

@vviktor:
Bőrömön érzem, hidd el az egészet.

Én ma is dolgozom ingyen és bérmentve szoc. vonalon. Közben családom van. Egyik építkezett, komoly adósság (és többször váltott munkahelyet), valamint gyerekei vannak. Másik szinté többször váltott munkahelyet, mert nem bírta, hogy csak melózik az albérletre és még se jut semmire pedig elismert szakember. Külföldön is volt, ott is elismerték, mégis hazajött mert azt gondolta megint megpróbálja azt amihez nagyon ért.

Viszont azt tapasztalom semmi nem a normális mederbe megy, sőt most sem arra vettük az irányt. Különben már felelős döntések születtek volna a gazdaságra és nem a pálinka főzésre valamint a cseléd alkalmazásra aki oldja meg a TB-t és egyébb közterhet.

Nem sorolom. Itt élsz! Ezért nem a hülyeséget kell erősíteni és nem a még nagyobb eladósodottságra kell hajtani. Az még sehol senki nem mentett meg és nem is inditott el gazdasági növekedést csak a csokosoknak. Ha nincs értelmes árud, és kereskedelmi mennyiséged, ha csak a trükközés van, akkor nem lesz semmink!
Mutass olyan országot, ahol egyházi iskolát teljesen állam tart fenn. Mutass olyan országot, ahol ennyi színész, zenész, sportoló, stb kap állami 100 ezres járadékot 35 éves kortól, közben ha olimpiát nyer szinte világ viszonylatban is jelentős összeget fizetük. Mutass ennyi tábornokot, ennyi kórházat, főiskolát, egyetemet létszámra vetítve állami pénzből...

Nem sorolom. Azt hiszem el kell gondolkodni és nem a nyuggert bántani (van aki megérdemli, de nem több mint a sima polgár), hanem valódi kalkulálható változást követelni.
Hogy megélj a fizetésből, és a családot is eltartsad, néha még moziba, vagy üdülni is menj, hogy ember lehess az intézményekbe, mert jogod van, hogy ne packázzanak veled, stb. stb

Ezért észre kell venni, hogy a nyugdíjasnak is az gondja mint neked, csak a politika ezt nem akarja, hogy tudd, mert akkor helyette azt szidód, nem pedig őt amiért nem dolgozik meg a felvett fizetéséért és talál minél előbb megoldást, és nem ötlettel a pénzünk, adósságunk rovására!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.19. 16:56:55

@Kicsit Karcos:

Hiába tudom, hogy elsőbbségem van...csak arra tudok gondolni a pörgetett motort hallva, hogy bizony ő az erősebb. Persze vannak kivételek, de egyre több az agresszív tahó, akinek csak terhére vannak a gyalogosok.

Kicsit Karcos 2010.08.19. 17:06:26

@laspalmas: vannak bizony, ne is mondd, ebben nincs vita. A legsúlyosabb, amikor áll egy autó a zebra előtt, a másik meg kilóhússzal eltép mellette.

Az ilyen a tökénél fogva kötném fel az első fára.

Meg azt is, aki a zebra elé parkol le szabálytalanul.

Meg azt is, aki a sarkon parkol, néha szögfelezőbe(!).

De a rendőröket az ilyen nem érdekli, ők a rutinellenőrzésben hisznek, nincs rá idejük, hogy a szemük előtt lévő, akár életveszélyes szabálytalanságokat megszüntessék, pedig az utóbbi két esetben nem lenne nehéz dolguk.

Értelek én, igazad van, hogy nem jó kekeckedni tonnával nehezebb gépekkel és azok hülye sofőrjeivel, de egy megfelelő, pár hónapos felvilágosítással és a kampány után is tartó kíméletlen büntetésekkel szerintem komoly eredményeket el lehetne érni.

Ha a motorosnak megadja az elsőbbséget a "fekete bömös" a pirosnál, akkor a gyalogosok jogait is ki lehet vívni.

vviktor 2010.08.19. 17:11:19

@gtigram: UFF!

Ez jórészt igaz, de a vita onnan indult ki, hogy megint a nyugdíjasnak akarnak kedvezni.
Én csak azt keresem, hogy ki az, aki végre a dolgozót támogatja, és nem az inaktívat.

guma 2010.08.19. 19:30:31

@vviktor:

Tévedsz!

Nem kedvez, ha nem vetted volna észre nagy a csend nyugdíj vonalon. Sehol semmi ígéret.

AZ NE tévesszen meg, hogy 40 év után elmehet nyugdíjba egy nő. De nézd meg mennyi kis kapu van arról beszélj (művész, katona rendőr, stb 25 ÉV!!! Olimpikon 35 évesen járadék. Soroljam???)

guma 2010.08.21. 11:17:56

@vviktor:

Egyszerűbben fogalmazok!

Vegyenek ki minden kedvezményt, és csak valóban munka után járjon nyugdíj. Nevetni fogsz akkor 40 év munka a férfiaknál is elég lenne!!!
(Most azért kell a nyugdíj kasszát kipótolni mert a magánnyugdíj felé fizetett összeg hiányzik!)

A nem munkával szerzett (pl özvegyi, stb) ellátást kivenni áttenni a szociális vonalra. Máris tiszta kép lenne (csak akkor a politikai holdudvaron élősködő művész, sportoló, stb mit kapna???)

süti beállítások módosítása