Skip to content


       Szűrés lista

Két kisfiú és az ékszerek

Megtörtént, ami a blog történetében eddig még nem.

Megírtuk az első reklám-postunkat. Nem pénzért.

Olvassátok.

Kalányos Ákos

"Kalányos István Ákos 9-éves, Somogy-megyei fiú. Betegsége 2010. juniusban derült ki, azóta a Pécsi Gyermekonkológia kezelése alatt áll.

A szülők elváltak, Ákost az édesapja egyedül neveli. Egyébként is igen nehéz anyagi körülmények között éltek, a betegség pedig ellehetetlenítette az anyagi helyzetüket.

Ákos túl van a kemoterápiás kezeléseken, jelenleg a műtétre vár, majd az őssejttranszplantációra, amely a
protokoll része.

Ajmal Zalán

Ajmal Zalán 1-éves debreceni kisfiú. Betegsége 2010.augusztusban derült ki. Azóta a Debreceni Klinika kezeli. Jelenleg a kemoterápias kezeléseket kapja, majd az őssejttranszplantáció következik.

Zalán egy 5-gyermekes család legkisebb gyermeke. Az édesanya a családfenntartó, aki fia betegsége óta nem tud dolgozni, hiszen állandóan a gyermekkel van."

Zalánnak van egy honlapja orvosi  papírokkal, állapottudósítással, és fotókkal.

 Egy kedves ismerősünk szólt, hogy 2010. december 11-én délelőtt 10 órától műkörömékszer -vásárt és - bemutatót szervez két lány, a teljes bevételt pedig a két kisfiú szülei kapják. Részletek és jelentkezés itt.

A magyarországi Ewing-sarcomas gyermekeket és családjaikat támogató Gergely Alexandra Emlékdíj Alapítvány számlaszáma: 52700086-20054155-01200018

Zalán édesanyjának, Ajmal-Papp Csillának számlaszáma:
FHB, 18203071-01000268-10010010

Kellemes hétvégét mindenkinek.

Címkék: társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr882474622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arlequin 2010.11.27. 13:20:58

@csernaja obca: nekem minden nap szilveszter, karácsony, húsvét, halottak napja, augusztus 20., július 3., május 1., de főleg április 1.!

guma 2010.11.27. 13:55:49

Bárki bármit mond, szerintem itt és most kicsit fogja vissza magát.

Van egy csapat aki nem csak néz és szövegel, hanem tenni saját eszközével, munkájával segíteni szeretne valahogy valakiknek!!!
Lehet CSATLAKOZNI hozzájuk VAGY NEM!!!

Szerintem ha a VB ilyent felvállal, az valahol garancia, és nem hiszem, hogy ezt bárkinek megtennék!
Ezen illik elgondolkodni, hiszen ide járunk nap mint nap...

Külön köszönet, hogy a számlaszámok a poszt részei lettek, és nem kell keresgetni honlapon, vagy a szövegben.

Azt is illene szem előtt tartani, hogy 28 nap múlva karácsony. Tehát a magunk érdekében is picit több megértést, ha lehet, mert bosszankodni és fröcsögni millió egy hely és alkalom van máshol!

2010.11.27. 15:27:17

@guma: Na persze, 28 nap múlva karácsony, puszi-ajándék-ölelés, aztán január 2-án majd megforgatjuk egymás hátában a kést, mint eddig. Király! Álszentség, képmutatás, nem létező felsőbb rendű lényekbe vetett vakhit, vik-tor-vik-tor-vik-tor vastaps, jézuskás alkotmány, szép új világ! :-(

guma 2010.11.27. 15:45:49

@csernaja obca: Légy szíves ne vetítsd ki senkire tetteid...

Ki miben hisz nem tartozik rád! Rajtad kívül kést sem kapott elő senki!

A szép új világ pedig itt van, ha érkezésében nem is segítettem. Vagyis unalmas vagy, szöveged rossz helyre és rossz helyen címezted.
Fogad meg @laspalmas: tanácsát, és kerülj minket, ha ennyi bajod van velünk,,,

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.27. 16:11:11

@csernaja obca: "A közösség lényege hogy (egyebek közt) az én tb járulékomból is fenntartják a kórházakat, ahol a betegeket ellátják. Ingyen. Akinek meg extra igényei vannak, keresse meg a rá valót ahogy akarja, ne engem akarjon lehúzni. "

Szerintem ez kurvára nem extra igény. Inkább az a szomorú, hogy az állam nem képes az ilyeneket rendesen ellátni, és ezért kell gyűjtéseket szervezni.

Értem én, hogy elég sok a kamu adománygyűjtés, de nem mind az.

"aztán január 2-án majd megforgatjuk egymás hátában a kést, mint eddig."
Attól függ, ki kinek.
Akinek megforgatnám a kést a hátában, annak nem szoktam jópofizni.
Inkább az emberi hülyeség, ha valaki ezt csinálja. Mondjuk abban igazad van, hogy hülyeség, képmutatás sokaknál a Karácsony, de ez nem az ünnep, és az eszme hibája ám, hanem a sok idiótáé! Lehet normálisan is ünnepelni.

2010.11.27. 16:37:21

@ColT: Oké, ki hívja fel a Pécsi Gyermekonkológiát meg a Debreceni Klinikát megkérdezni, hogy vajon egyáltalán kezelnek-e ott ilyen nevű személyeket, és ha igen, akkor konkrétan mi az, amit nem kapnak meg, mert anyu és apu fizetésképtelen, és mennyi pénzre van szükség ahhoz, hogy megkapják? Ez már egy tárgyalási alap lenne. De az, hogy "kűgyetek pénzt mert beteg a gyerek" az nekem nem az.
Szerintem a karácsony eszméje is hülyeség. Még hogy szeretet ünnepe?! Valakit vagy szeretek, vagy nem szeretek. Normális ember ki tudja mutatni az érzelmeit, ha akarja. Az év 365 napján. Mit bizonyít az, hogy ha veszek neki egy műanyagból fröccsöntött ugróbékát dec 24-én? Semmit! Ilyesmire csak a szociopatáknak van szükségük, akik beírják a naptárukba, hogy akkor van a napja, hogy kimutassák nem létező érzelmeiket. Normális embernek nem kell ilyen ünnep.

2010.11.27. 16:38:55

@guma: @laspalmas: legjobban mindig az igazság fáj. ;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.27. 17:00:37

"Oké, ki hívja fel a Pécsi Gyermekonkológiát meg a Debreceni Klinikát megkérdezni, hogy vajon egyáltalán kezelnek-e ott ilyen nevű személyeket, és ha igen, akkor konkrétan mi az, amit nem kapnak meg, mert anyu és apu fizetésképtelen, és mennyi pénzre van szükség ahhoz, hogy megkapják? Ez már egy tárgyalási alap lenne. De az, hogy "kűgyetek pénzt mert beteg a gyerek" az nekem nem az."

Miért nem hívod fel Te? Téged zavar a dolog, miért nem jársz utána? :)

Trollocska, zavar mi, hogy a kutya nem foglalkozik veled az életben, legfeljebb leköpnek amikor éppen nem néznek át rajtad, muszáj itt vergődnöd, hogy valaki figyeljen egy picit rád? :)

Ironfist 2010.11.27. 17:03:15

@csernaja obca:
A karácsonnyal kapcsolatos nézetedet osztom. Ne a kereskedők döntsék már el, hogy én nem szeretem a családomat, ha nem veszek nekik semmit!

Horizont 2010.11.27. 17:05:31

@csernaja obca: Hát öregem veled nagyon komoly bajok vannak, hidd el tényleg nagyon sajnállak, olyan szerencsétlen vagy! Kimaradt az életedből egy csomó nagyon jó dolog, ami nekünk meg volt és ebben a nyakig szarban nekünk sokkal könnyebb fenn maradnunk!
" Tudjuk ám,hogy a zord (bunkó,gyökér) külső mögött,érző szív lakozik ám...." - sokan rábasztak már, hogy ezt hitték, muhahaha! }:-> Én ezt egy másodpercig se gondoltam rólad. Nem én azt gondolom, hogy te egy zord,bunkó gyökér vagy!!Aki egy boldogtalan fasz és nem tudja elviselni ha más az és még le is fikázza!

2010.11.27. 17:07:52

@Conv: Mert -mint fentebb kifejtettem- én akkor sem adok, ha igaz a történet. A kutya nem foglalkozik velem az életben, legfeljebb leköpnek amikor éppen nem néznek át rajtam, miért kellene, hogy engem egy fikarcnyival is jobban érdekeljen az ő porontyuk?

2010.11.27. 17:10:50

@Horizont: Hú, most aztán meghasonlottam, rohanok a templomba hülye imádságokat mantrázni, biztos kurva jól fogom érezni magam tőle, ha te mondod. ;-)

2010.11.27. 17:15:45

@Ironfist: Az elüzletiesedés nem feltétlenül tartozik a karácsonyhoz. Elvileg saját gyártású ajándék is átadható. (Más kérdés, hogy a gyakorlatilag funkcionális analfabéta lakosság ilyesmire egyre kevésbé képes.) De az eszme is rossz. Szeretni minden nap egyformán kell, teljesen felesleges kinevezni egy napot, amikor jobban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.27. 17:19:56

@csernaja obca:

Miből gondolod, hogy bárkit érdekel, a Te nyomorúságos pöceszintű lelkivilágod?
Miért is írogatsz ide, ha nem a kényszeres vágy miatt, hogy valaki legalább szóljon hozzád? :)

Ugye te voltál az a kisfiú az óvodában, aki beletaposott a többiek homokvárába, mert azok nem voltak hajlandóak észrevenni, hogy létezel egyáltalán? :)

guma 2010.11.27. 17:20:59

@Ironfist: ne haragudj, nekem csendes meghittséget jelent, amikor kicsit jobban ráér mindenki..,

Találkozhatunk, beszélgethetünk! Ajándék jobbára ez, és más szimbolikus figyelmesség.

guma 2010.11.27. 17:27:16

@csernaja obca: Sajnállak, hogy senki nem gondol rád és nem hiányzol senkinek. Ezért nem mi vagyunk a hibásak.

Szerinted engem miért keresnek az országban teljesen szétszóródott barátaim 10-30 év után is szinte havonta, ha nem jelentkezem 1 hétig???

Vagyis ne érdekeljen senki, de ne is várd el senkitől a figyelmet. Valami komoly elszámolásod van magaddal. Szakíts rá időt! Hátha jobban leszel és látásod, hallásod is visszatér...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 17:39:10

@guma: Ez nagyszerű!Valami hasonlót én is akartam mondani neki!Ez szuper volt!

2010.11.27. 17:47:40

@Conv: @guma: Vedd észre: amit rólam tudni vélsz, az nem információ, csak spekuláció. Olcsó sztereotipia. Ez a te világnézeted. És még büszke is vagy rá. Szánalmas. :-(

guma 2010.11.27. 17:47:41

@Tigeri: Kösz! De nem nagyszerűt akartam csak a saját véleményem, ha már így belém kötött és emberi szó, kérés nem ért semmit

guma 2010.11.27. 17:52:20

@csernaja obca: Nem vélek semmit!

Te beszélsz magad gondolatairól - én az enyémekről! ENNYI!!! Folytatni felesleges is, mert már magad sem érted mit akarsz mondani, csak keversz-kavarsz.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 17:52:45

@csernaja obca: Te szegény ördög!Téged senki sem szeret....

Horizont 2010.11.27. 17:56:03

@csernaja obca:
Milyen templomról beszélsz? Én soha nem írtam még neked vallásról, templomról, imáról!
Engem azzal tudsz felbőszíteni, hogy leszólsz mindenkit aki egy ici -picit is boldog, vagy örülni tud valaminek, vagy megsajnál valakit! Ha bármilyen pozitív érzést is mutatunk! Az neked fáj! Ne fájjon már. Te élsz ahogy tudsz a hideg, rideg szíveddel,de próbálj már nyitni egy kicsit a világ jó dolgai felé. Az élet rövid, de neked a kőszíveddel még rövidebb.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 18:03:19

A barátunkat úgy látszik nagyon kiborította a fidesz kétharmad,meg az intézkedéseik,hogy már itt tart....

Horizont 2010.11.27. 18:13:47

@Tigeri: Ez minket is kiborít, csak még nem tartunk ott.......:)

2010.11.27. 18:23:21

@Horizont: Nem azt szólom le, aki boldog, hanem aki hülye. Boldognak lenni ártalmatlan, biztonságos állapot. Hülyének lenni veszélyes az egyénre és a társadalomra is. A hülyéknek meg szoktam mondani, hogy hülyék, és el is indítom őket az okosodás útján. Persze a hülyék nem szeretnek szembesülni a saját állapotukkal, dacosak lesznek, és fúrják bele magukat a hülyeségbe. Innentől már csak játék az egész, megpiszkálom őket egy kicsit, és röhögök rajta, ahogy dühödten rázzák a rácsokat, saját hülyeségük korlátait.

Ironfist 2010.11.27. 19:23:25

@csernaja obca:
Ezt hívják úgy, hogy trollkodás. Szeretem én is nagyon xD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 19:55:44

@csernaja obca: Fáradt vagy.Feküdj le! Pihend ki magad!
Szóval elindítod a hülyéket az okosodás útján.Nem is tudtam,hogy ilyen kibaszott nagy géniusz vagy.
Szerintem max. az okosKodás útján....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.27. 20:04:44

@csernaja obca: Amit tudni vélek rólad az annak a lenyomata amit mutatsz magadról.
Szarügy, ha ilyen vagy.
Ha nem ilyen vagy, akkor pedig troll vagy egyszerűen . Az is szar ügy :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.27. 20:08:38

@csernaja obca:

cimbora Te nem szoktál megmondani senkinek semmit, legfeljebb itt a neten.
Pedig itt pont annyit ér a véleményed, mint az életben, semmit.
Csak úgy véled, ha nem látod a lekicsinylő mosolyokat, akkor valaki vagy :)
Szarnak rád, hidd el. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 20:19:03

@csernaja obca: Amúgy veled ellentétben,én tudom hogy milyen hülye vagyok.És néha elég szar érzés.Lásd itt:@Tigeri:
Valszeg ha fel tudnád fogni milyen hülye vagy néha,szomorú lennél.
Azért csak néha,mert nem mindig vagy ilyen ha jól emlékszem.Volt már normális hozzászólásod is.De ez a mai nap....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 20:24:52

@Conv: Mint a munkatársam.A "nőjének" nem mondta el,hogy vannak gyerekei.
Aztán jött egy csaj akit tényleg szeretett.Amikor beszélgettünk ,kérdeztem tud e a gyerekeidről?
Azt mondja:te kinézted belőlem,hogy nem mondtam el neki?-Igen.
És még én voltam a köcsög.:)) De hát ezt mutatta magáról.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 20:27:57

@Conv: Erre tőlem egy széles vigyor jött....:D

guma 2010.11.27. 20:32:52

@Conv: ugyan már nem kell "földbe" döngölni. A végén azt hiszi fontos...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.27. 20:36:24

@guma: pedig az segítség lenne neki, ha a felrugdosnák abból a mélységből ahol van, a földre :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 20:55:08

@Conv: Bakker!Amíg ő szellemi mélyponton van addig te sziporkázol.:))
Nem te vagy a frappánsan válaszoló Jancsi bácsi?

guma 2010.11.27. 21:14:51

@Tigeri: eltaláltad! Ő az (egyik DDD)

Csipem a szövegét, csak ő az enyémet nem érti sosem... DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.27. 21:14:53

@Tigeri:

bár le van vágva mindkét lábam, vastüdőben vagyok, alzheimerem és sm-em mellett hodgkin kóros leukémiám van, mégis mindig feldob, ha találkozok valaki olyannal, aki még nálam is nyomorultabbnak tűnik :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.27. 21:51:58

@Conv: Erre rátesz még egy lapáttal.... :)))))))))))
Akartam is mondani az illetőnek ezzel a taigetosz pozitívval kapcsolatban,hogy ő még arra sem érdemes,hogy ledobják/kinthagyják.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.11.27. 22:32:04

@laspalmas: Látom, igényt tartasz az "Év kommentje" címre. :D

De akár lehetne a "Legkonstruktívabb komment csornaja kapcával kapcsolatban" contest győztes beszólása is. Respect. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.27. 22:36:58

@Ironfist: Nem a kereskedők döntik el. Én pl. rühellem a karácsonyi vásárláshullámot, meg a hajcihőt, ami vele jár. Ez csak az egyén döntése.
Általában azon igyekszek, hogy minél nyugisabban teljen az ünnep, családdal, otthon, pihenve.
És a családommal együtt, leszarom, hogy drágaajándék, meg stb., igyekszek mindenkinek valami ötleteset adni, lehetőleg olyat, amit én állítottam elő.

@csernaja obca: Tudod, ha felhívnám a PTE egyik vezető gyógyszerészét, akivel nem mellesleg jóban vagyok, ő meg tudná nézni. Bár mondjuk hétfőn, mert hétvégén még ő is a családjával lehet. De amúgy nem fogom, mert kár beléd.

A másik. A karácsony nem feltétlen egy kitüntetett nap. Ezen az alapon semmit nem érdemes megünnepelni, vagy megemlékezni róla. De néha kellenek ilyen ünnepek, most attól függetlenül, hogy a pénz mennyire tette rá a mancsát. A karácsony is csak egy megemlékezés.

Ettől függetlenül lehet valakit szeretni az év más napjain is, sőt kéne is, ugyebár elég nagy társadalmi probléma az elidegenedés is.

De gazából ezt neked magyarázhatom, ameddig akarod, mert ha nem akarod érteni, akkor nem fogod. Raconáls indokok nincsenek sem a karácsonyra, sem arra, hogy tulajdonképp ne öljük halomra egymást. Csak ezek a dolgok nem raconális alapon működnek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.27. 22:39:50

@csernaja obca: És milyen igazságot mondtál te?

Ja az előzőhöz még annyit, hogy még csak vallásos sem vagyok, csak hiányzik belőlem a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" mentalitás.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.27. 22:56:44

@alisarboissay:

a level@gergelyalexandra.hu email címre írj,r az alapítvány vezetője, Dr. Tóth Éva tud neked segíteni ebben.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.11.28. 01:05:58

@guma:

egy lószart garancia bármire is, mert az egyszeri jótett nem garancia semmire.

DE: a jótetteknek ugyan csak önmagukban van az értékük. de az nagy érték.

respect.

cogitoergosum1 2010.11.28. 03:46:10

nem lenne érdemes csinálni egy átlátható működésű alapítványt ahol minden pénzmozgás publikus és aki vállalja, hogy a befizetések csak X százalékát fordítja működési költségekre és a többi biztosan célba ér? Az X akár lehetne 0, ha az alapító átvállalná Y időre.

guma 2010.11.28. 06:56:23

@mavo: igazságod van abban, hogy eljutottunk oda : senkiben nem bízunk! Egy kézfogással megállapodni errefelé nem lehet, mert még a szerződés sem kötelez már semmire...

Ez ellen csak te, én és a többi ember tehet bármit is. Ha abba a helyben sem bízok, hova járok, váltani kell!
Ha maradok annak oka az időközben megismert emberek társasága, véleménye.

Fene tudja miért, pár ember hitelesnek tűnik. Segítőkészségüket tapasztaltam (visszakeresheted posztokban) amikor egy fillér nélkül másnak munkát végeztek...

Kinevethetsz, de nálam ez garancia! Sőt érték és akkor is megköszönöm, ha engem nem érint.

guma 2010.11.28. 07:10:20

@cogitoergosum1: Jó lenne!!!

Én törvényileg is szabályoztatnám, mi mehet a célon kívül máshova, másra a pénzből!

Keresd vissza : én az iszap károsultak állami pénzgyűjtésénél már itt is szóvá tettem. Mert ha valamit tisztán, fillére pontosan látnunk kellene ez az!
Ott kellene lenni a kamatnak, és a felhasználás minden tételének fiiére : hova, kinek, mire..

Most itt látok neked és @mavo: neked is egy olyan pontot ami kizárhatja bizalmatlanságod :

HA segíteni akarsz, küld alapítvány nélkül az édesanyának!

2010.11.28. 07:48:53

Bocs, hogy beleugatok, de egyetértek@guma-val. Aki adni akar, az a szülőknek adja, vagy utalja át, mert az alapitványok java része nem más, mint egy éhenkórász , ebből a gyerkőcőknek küldött és adott pénzből, kurv@ jól , munka nélkül megélő , pénzlenyúlók gyülekezete. Egy álszenteskedő társaság, akik a gyerekeket, azok szomorú és nyomorúságos helyzetét használja ki.

dr. Aullah 2010.11.28. 09:01:02

LOL, hogy mit le nem nyomtok az első x kommentben... megy ám a nyáladzás.

Adakozni csakis személyesen, csakis kézbe. Ilyen lehúzós bandának soha semmit, még akkor sem, ha megesküsznek az életükre. Ráadásul ilyenkor karácsonykor még inkább rámennek erre.

Ewing-sarcoma 2010.11.28. 09:12:52

A lanyom Ewing-sarcomaban halt meg, az Ö emlekere hoztuk letre az alapitvanyt, amely a sorstarsainkat segiti! www.gergelyalexandra.hu Ez egy ritka, sulyos betegseg, Mo.-on evente 6-8 eset fordul elo. A min.egy evig tarto borzalmas kezeles.....sulyos anyagi teherrel jar, mert a szulo nem tud dolgozni! Ebben az evben 6 Ewingos beteg gyermeknek, ill.csaladjanak kuldtunk tamogatast, koztuk Akosnak, es Zalannak is! Az Alapitvanyunknak nincs mukodesi koltsege, ezt a csaladunk fedezi! A meghirdetett jotekonysagi nap, civil kezdemenyezes, egy fantasztikus otlet, egy segiteni akaro szemelytol......Az osszegyult penzt a ket gyermek csaladja kapja kozvetlenul! / pontosan a ketelkedok miatt/ Zalannak sajat honlaot is keszitett az edesanyja:
zalankagyogyulasaert.mindenkilapja.hu , Akosrol az Alapitvanyunk honlapjan lehet informalodni! Gratulalok annak, aki meg a gyermekek betegseget is megkerdojelezte!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 09:20:44

@Aullah:
"Ilyen lehúzós bandának soha semmit,"

milyen lehúzós bandának?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 09:26:42

@cogitoergosum1:
egy elég jól átlátható működésű alapírványról van szó ez esetben, ahol minden befolyó pénz oda kerül ahova az adományt szánják. nincs működési költsége az alapítványnak a befizetésekből. egy forintot sem.

@jános515:
"Egy álszenteskedő társaság, akik a gyerekeket, azok szomorú és nyomorúságos helyzetét használja ki."
melyik társaságról beszélsz?
Az anyáról, akinek a gyermeke meghalt már ebben a betegségben?
Az a lány akinek az egész betegségét, a mindennapi fájdalmai melletti hatalmas lelkierejét végigkövethette az egész ország?

guma 2010.11.28. 10:10:16

@csernaja obca: bocsánat, de veled nem vagyok hajlandó egy "tálból cseresznyézni" gondolati szinten sem...
Megnézheted : nagyon ritkán szólalok meg! És kinevethetsz, kifigurászhatsz, kiforgathatod szavaim de az emberi gesztusok nekem akkor is jelentenek valamit.
Anya vagyok, unokáim vannak. Nem szeretem ezt a világot amit adni tudunk most nekik. De ha meg sem próbálsz változtatni az eszközeiddel akkor a hiba benned van. Mert tudod pl állatmenhelyen is segíthetsz, ahelyett, hogy itt rontod a levegőt - ott etethetsz, és még a segítséged is megköszönik...

dr. Aullah 2010.11.28. 10:33:07

@Conv: Az olyan lehúzós bandának, aki besepri az adományokat, nagy részét elkölti a saját költségeire, a többit meg tovább küldi.

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2010.11.28. 10:35:43

@csernaja obca: Cica, a boldogtalan ember fél attól, hogy hülyeséget csinál, a boldog mer kockáztatni, mert egy-két kisebb tévedés nem ingatja meg, legfeljebb bosszantja, hogy rosszul döntött, de néha belefér. Amit te hülyeségnek nézel, az magabiztosság, életerő.
Tényleg beteges a jónép hozzáállása a segítéshez és a segítettekhez, sokszor tényleg csak a legrosszabb önhülyítő szentimentalizmus, és több mint gyanús, hogy annak adnak a legszívesebben, akiről a legkevésbé valószínű, hogy egyszer majd a saját lábára áll, de a te sivárságodnál még talán ez is jobb.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 10:38:19

@Aullah:
és ez ilyen lehúzós banda szerinted amiről most szó van?

vagy csak fogalmazási hiba volt?

egyáltalán te megnézted a dolgokat, utánanéztél miről van szó, kik-mik ezek, ki az alapítvány tagja/vezetője, hogyan működik, amiről most szó van?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.28. 11:08:44

@csernaja obca:

Túlzásnak tartod, mert nincs gyereked.
Valószínűleg nem is lesz, mert egy ilyen megkeseredett, a saját nyomora miatt mindenki mást utáló, antiszociális fickóval egy nő sem alapít szívesen családot. Mert a paprikáskrumpliból tud ünnepi lakomát varázsolni a szeretet, de meleg szív nélkül nem lobog a családi tűzhely.
Nagyon vágysz te arra, amit fikázol, de mivel nem adatik meg, inkább utálod. Lelki önvédelem, pszichológia 1.osztályos tananyag.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.28. 11:12:23

@Conv:

Kaphatnánk esetleg vmi statisztikát kommentben? Átlátogatók, jelentkezők stb?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.28. 11:15:52

@csernaja obca:

1 nap szabi, így is már sokat elnéztem neked....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 11:38:31

@laspalmas:
eddig péntek-szombatra bontva:
190 egyedi látogató érkezett a hogyan segíthetsz oldalra a vbőrről indulva.
ebből:
31 egyedi látogató nézte meg a galériát is
14 egyedi látogató nézte meg mi az ewing szarkóma oldalt is
16 egyedi látogató nézte meg Ákos és Zalán oldalát is
14 egyedi látogató nézte meg a jelentkezési oldalt is
4 látogató jelentkezett, de csak 1 érvényesítette a jelentkezését visszaigazolással

egyébként van sok jelentkező, csak gondolom kamu email címet adnak meg, így nem kapnak köszönőlevelet az érvényesítő linkkel, így nem jelennek meg a listában, vagy direkt nem érvényesítik.
Pedig ott a jelölőnégyzet, hogy nem szeretné, ha a neve megjelenne a listában. Ha ezt bepippantja, akkor csak XXXXXXXXXXXX-ként jelenik meg

belzebubó 2010.11.28. 11:54:31

@csernaja obca: Mivel Szasz könyvét árulják és az az alapitvány is átutalja a könyvből származó bevételét, tuti nem kamu ez. Én olvastam Szasz (Gergely Alexandra) blogját amikor küzdött a betegséggel végig, minden nap, utána az anyukája irt és a legvégén azt is leirták, hogy a hamvait odavitték ahová kérte. Az nem kamu volt, rengetegen olvastuk.

Kicsit Karcos 2010.11.28. 12:01:01

@csernaja obca:

"Az a gyanús, ami nem gyanús!"

:))))))

Kövezzetek meg, de én nem tudom utálni csernaját, akármiket is ír.

trojka 2010.11.28. 12:09:29

@Kicsit Karcos:
szerintem itt senki nem utál senkit, csak leirjuk a véleményunket. hiszen Csernaja is olyan, amilyen, teis olyan vagy amilyen, meg én is. itt legalább jol kidumáljuk magunkbol a mérget meg az elkeseredést, ki igy-ki ugy...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 12:27:22

@Kicsit Karcos:

engem kifejezetten szórakoztat :)

engem a rókára emlékezett a mentalitása/gondolkodása; "Tudod mit medve? Bazd meg Te a fűnyíródat!"

bár félelmetesen ostoba tahó, de szórakoztató :)
nincs miért utálni, vagy haragudni rá.

guma 2010.11.28. 12:58:57

@Kicsit Karcos: nemrég írtam neked, hogy csipem a véleményed, és azt ahogy előbányászod az adatokat, tényeket, stb..

Most, meg köveztetni akarod magam velem. Elnéztél valamit itt.:) D
Egyszerűen meguntam a stílust és időm sincs rá több. Ezért ajánlottam más elfoglaltságot neki.

Tévedhetünk és tévedünk is sok mindenben nap mint nap. Figyelmeztessük is egymást, ha lehet és tudjuk a hibára, csapdára, veszélyre.

De tudom, hogy mit jelent egy beteg gyerek mellett lenni, ápolni, gondozni vagy csak egyszerűen beszélgetni vele amikor ő szeretne. (Közvetlen hozzám tartozóm két gyermekét temettük el, nem a világba beszélek.) Senkinek nem kívánom, hogy megéljen hasonló hosszú éveket, amikor tudja nem segíthet...

Itt van orvosi segítség.
De az ápolási, gyógyulási időt ki kell bekkelni, a legkevesebb emberi veszteséggel(, mert bizony ez a családot is tönkre teszi vagy "csak" megviseli).

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.28. 13:42:48

@laspalmas: Ne már! Tudom nem szép dolog,de olyan jó szórakozni az elesetteken.
És itt most nem a két kisgyerekre gondolok.
cseernaját meg-tudom nem érdemli meg-de lassan kezdem sajnálni a butasága miatt.Tudom,hogy kemény gyerek,de akkor is.

Horizont 2010.11.28. 14:09:53

Higgyétek el nagyon, de nagyon sok csernaja obca él köztünk! Én nagyon sajnálom őket (nem lesajnálom) valahol valami kibicsaklott nekik, vagy még gyerekkorban, vagy később. Egy páncélt viselnek, védekezésképpen! A való életben rokonként, munkatársként egy tragédia "testközelbe" kerülni egy ilyen emberrel, de itt még elmegy valamennyire...A döbbenetem erősebb néha!

Horizont 2010.11.28. 14:11:21

@belzebubó:
Ő volt az a kislány aki azt kérte a szüleitől, hogy a tengerbe szórják hamvait, mert nem tudott oda elmenni életében?

belzebubó 2010.11.28. 15:10:02

@Horizont: Igen, a Maldiv-szigeteken szórták a hamvait a tengerbe az ő kérésére.

Horizont 2010.11.28. 15:51:28

@belzebubó: Micsoda sorsok, mekkora tragédiák!

belzebubó 2010.11.28. 15:57:09

@Horizont: www.youtube.com/watch?v=oSN9am2Qht4&feature=related
Egy életerős kislány volt és hatalmas akaratereje volt, mégis elment. A Ewing kórra akarta felhivni a figyelmet az édesanyja azért adta ki a könyvet amiből most ezek a kicsik is kapnak.

Horizont 2010.11.28. 16:28:57

@belzebubó:
Végig könnyeztem. Ilyenkor szoktam azt gondolni, leszarom ha nincs pénzem, ha bunkók a politikusok, ha még bunkóbbak az emberek, csak EGÉSZSÉG LEGYEN!!!!
Meg arra is szoktam gondolni, hogy mennyi rendes emberke "elmegy" esélyt se kapva, a patkányok meg köztünk élnek vígan, a képünkbe röhögve. Igazságtalan az élet, mint mindig.

trojka 2010.11.28. 16:48:33

@Horizont: egyetértek. hol lehet venni ebböl a könyvböl, esetleg, ha vásárlok belöle, támogatok valamit? Csak azért kérdezem, mert elég sokmindent támogattam már, ez még beleférne...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 16:54:18

@trojka: a könyvet a rendezvényen is meg lehet venni, vagy az alapítványtól megrendelni. A könyv teljes ára ewing kóros gyerekeknek megy.

belzebubó 2010.11.28. 18:52:41

@Horizont: Most olvastam el a kommenteket, Csernaja miatt átugrottam párat és látom Szasz anyukája is olvasta ezeket a hozzászólásokat és kommentelt is! Gratulálok egyeseknek. Én olvastam a blogját és rengetegen drukkoltunk neki az utolsó percig nagyjából képben voltam min mehet keresztül mint szülő, csak igy a blog alapján, nem ismertem teljesen véletlenül akadtam a blogra de senkinek nem kivánom azt.

Horizont 2010.11.28. 19:12:17

@Ewing-sarcoma: Így utólag is őszinte mély részvétem azért, mert elveszítették a lányukat ebben a szörnyű betegségben, és azért is amin keresztül mentek. Kívánok sok erőt mindenhez és legfőképpen jó egészséget. Mit lehet írni ugyan, az ilyen élettől elrugaszkodott borzalomhoz? Talán nem félreérthető ha azt írom boldog vagyok, hogy mind a 3 felnőtt gyerekem egészséges. És minden szülőnek ezt a boldogságot kívánom. És sír a lelkem közben ............

Horizont 2010.11.28. 19:13:44

@belzebubó:
Hát én se olvastam el , mert ez a csernaja felbosszantott....Kösz, hogy felhívtad a figyelmem!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 09:21:44

@molnibalage:
igen, a rendezvényen befolyó összeget (ékszerek, könyv, gyűjtőurnás adományok) és az alapítványi számlára a két kisgyerek nevével a közleményben jelölt adományokat 50-50% arányban kapják meg.

vbzsolti 2010.11.29. 12:06:33

A blog hatására, azonnali döntésel, küldtem 1.000HUF-ot az anyuka számlaszámára (sajnos a másik kisfiúhoz nem láttam szla számot... az ékszer vásárra nem tudok elmenni). Tudom, hogy nem sok.... de ha pl az itt kommentelők i ennyit megtennének (kb 150 komment eddig), biztos segítene...
Jobbulást kívánok mindkét kisgyerelnek, a szülőknek erőt, hogy ne adják fel!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.29. 15:08:24

@csernaja obca:
Te nagyon hülye, még semmiféle alapítvány nem volt, mikor meghalt a kislány.
A szülei a saját pénzükön vitték el a hamvakat.

Félelmetes, hogy Te milyen hülye vagy :)

belzebubó 2010.11.29. 15:15:04

@csernaja obca: Szasz szülei vitték el oda gyermekük hamvait. De ők nem kértek soha támogatást, te szavaiddal "koldulmányt". Szasz évekkel ezelőtt hunyt el. De mivel ugyanebben a kórban ezért az édesanyja támogatja a többi sorstársat a gyermeke blogja alapján irt könyvből származó pénzből. Tényleg ennyire komplikált megérteni vagy ennyire korlátolt vagy? Mert aljas vagy, azt látjuk. Mondtak itt rád mások kigyót, békát de látom az fáj neked a legjobban, hogy ez a 2 történet igaz és ezért bactacc, mert én ismertem ezt a kislányt a blogja alapján és tudtam nem hazugság és amiben részt vállal az anyukája az sem lehet az. Szasz sosem kért pénzt és minden könyvből származó pénzt a Ewing-kórosok kapnak.
Én valamiért úgy hiszem te nő vagy. Az milyen lesz ha a gyermeked utolsó kivánságának megfelelően elviszed a hamvait ahová kérte és azt majd más hasonló bunkók társasútnak titulálják. Gonosz némber vagy.

Horizont 2010.11.29. 16:34:18

@belzebubó: Nem nő!! Isten ments, hogy a nők közé tartozzon szégyelleném a fajtáját is!

@csernaja obca: Tudod elnéztem neked ha másokat szidtál, akárkiket is (engem is csúnyán), elnéztem ha itt sorban mindenkiről lehúztad a keresztvizet is, sok mindent elnéztem neked, de ezt soha a büdös életbe nem fogom megbocsájtani neked, hogy beteg gyerekek kapcsán ilyeneket írtál!Én még itt soha senkinek nem írtam ilyet, te vagy az első, de elmégy te a jó büdös francba ezzel a hozzáállásoddal, és csak azt kívánom, ha majd fetrengsz a fájdalomtól remélem segítség helyett jól beléd rúgnak!!!!!!És még finom úrinő voltam! Ezzel ezt be is fejeztem veled, mert még azt se érdemled meg, hogy ezt a pár percet rád szántam!Gondolkozz el magadon ha sikerül!!!!Hátha rájössz miért is vagy egyedül és miért is sanyarú a sorsod?????Én nem csodálkozom!

trojka 2010.11.29. 19:05:58

@csernaja obca: öreg, eddig elneztem, mert tudtam, hogy valami baj van veled, de szerintem (a többiek szerint is) te egy lelketlen, hazátlan, hitetlen, elvtelen, önzö, semmitérö barom vagy...ki is teheted a nagy mellényedre...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.29. 20:21:39

@csernaja obca: Figyelj öccse!Egyszer seggberaktam anyádat 3 forintért.
Abból kettőt visszaadott.Valószínű,hogy te abból az aktusból születtél.Sőt biztos.
Szerintem esélyes vagy az év végi Vastagbőr Díjra.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.29. 20:24:31

@csernaja obca: Azért én szívesen megnézném,hogy mondjuk 5 forint hiányozzon a gyógyulásodhoz,és ne legyen meg.De a temetésedbe beszállnék egy ezressel természetesen.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.29. 20:25:37

Ja,és szoktam mondani,hogy a törődés a szeretet jele,de most ne vedd annak!

guma 2010.12.10. 09:53:09

@Conv: a rendezvény helyszíne változatlan????????

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.10. 14:17:20

@guma: igen az időpont és a helyszín is változatlan.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.11. 20:50:41

ötszáz ezer forint jött össze a rendezvényen, az egyik szervező lány már el is utazott Debrecenbe, és átadta a családnak az összegyűlt 250 ezer forintot.
A pécsi családhoz jövő hét szerdán viszi el a pénzt így egyeztettek.

Mindenkinek köszönet aki ott volt és vásárolt a vbőr olvasói közül!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.24. 21:57:33

@laspalmas: És viszont.részemről is.Annyi szar geci ember van a világon.És mégis egy ilyen kisgyermek hal meg.
Részvétem a családnak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.07.25. 05:47:23

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"Annyi szar geci ember van a világon.És mégis egy ilyen kisgyermek hal meg."

Ez mennyire igaz...

süti beállítások módosítása