Skip to content


       Szűrés lista

Kopott gumi, sufnituning = 2 rendőrélet

Telegdi Zsolt (33) r. törzsőrmester (posztumusz r. hadnagy) 2010. augusztus 16-án 11.15-kor az M1 autópálya Budapest felé vezető oldalán a 63-es kilométerkőnél életét vesztette az általa vezetett rendőrmotor kritikus műszaki állapota miatt. A baleset napján a járőrt rádión Budapestre küldték, jelentette elöljárójának, hogy motorkerékpárjának állapota és a kopott gumik miatt a parancs ellenére nem tud elmenni Budapestre. Ekkor azt az utasítást kapta, hogy menjenek be Tatabányára, és onnan autóval utazzanak a fővárosba. Járőrtársával az autópályán elindult a megyeszékhelyre, de a hirtelen kitörő viharban megcsúszott és halálos balesetet szenvedett.

Az országos rendőrfőkapitány feljelentést tett az eset után, és fegyelmi vizsgálat is indult tíz ember ellen. Eddig ebből három eljárás fejeződött be jogerősen.

Makula György, az Országos Rendőr-főkapitányság szóvivője elmondta: két ember mulasztást követett el a motorkerékpárok mozgásával kapcsolatos ügyeleti napló, illetve ügyeleti adminisztráció területén, egy ember pedig súlyos mulasztást követett el az érintett motorkerékpár műszaki állapotával kapcsolatos szemle kapcsán.

Talán épp ez a megszólított osztályvezető úr, aki egyértelműen tudott a kopott gumiról?

 

Telegdi Zsolt halála után rohamtempóban elkezdték átvizsgálni az összes rendőrmotrot, és elővettek egy másik ügyet is.

Szegedi Henrik 30 éves rendőrjárőr 2009. augusztus 8-án délután fél kettőkor szolgálatteljesítés közben szenvedett halálos motorbalesetet a Mátrában a 24-es főút Parádsasvár–Mátraháza közti szakaszán. A vizsgálatot az első körben azzal zárták le, hogy vezetéstechnikai hiba okozta a balesetet, az új vizsgálat azonban mást állapított meg.

"A helyszínen rögzített nyomok arról árulkodtak, hogy egy éles kanyarban Szegedi elvesztette uralmát járműve felett, és az útszéli szalagkorlátnak csapódott. Szegedi az adott úton még biztonságosnak mondható sebességgel (ahogy egy szakértő fogalmazott: a még biztonságos sebesség felső határán) hajtott be a kanyarba. Az erősen bedöntött motor egyszer csak leblokkolt, a rajta ülő rendőr pedig egyenest a korlátnak vágódott. Esélye sem volt elkerülni a tragédiát.

A balesetet az okozta, hogy a kanyarban a motor bukócsöve elérte az aszfaltot. Szabályosan felszerelt bukócső esetén ez nem történhetett volna meg. Akkor a lábtartó előbb éri el az aszfaltot, az felhajlik és erős rezgéssel jelzi a motorosnak, hogy elérte a jármű dönthetőségének felső határát. Ha ennek ellenére továbbdönti a motorját, az egyszerűen kicsúszik alóla. Ellenben ha a bukócső fog előbb talajt, az nem hajlik fel, hanem fennakad rajta a motor, a kerekek felemelkednek az útról, megszűnik a tapadás, a jármű pedig azonnal kirepül a kanyar külső ívén.

Szegedi motorját – és még nyolc másikat – egy budafoki kft. szállította le a BRFK-nak 2007. június 6-án. A cég formailag közbeszerzésen nyerte el a Suzukik szállításának jogát. Egy rendőrségi jelentés szerint a céggel kötött szerződés szerint a szállító felelt „a műszaki tartalomért”. Azonban a budafoki kft. nem rendőrségi célra gyártott motorokat, hanem széria-Suzukikat szállított le, amelyeket később rendőriesítettek, úgynevezett sufnituninggal. A motorok átalakításához ugyanis senki nem kért – értelemszerűen nem is kapott – engedélyt az ilyen engedélyek kiadására jogosult Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH). Erről a napokban tájékoztatta a hatóság az ORFK-t.

Ami már ma biztosan kijelenthető, hogy a 2007-ben beszerzett motorok egyikén teljesített szolgálatot Szegedi Henrik, amikor halálos baleset érte. Motorját ismeretlen helyen és körülmények között alakították át rendőrségi célokra, s eközben a kelleténél nagyobb bukócsövet szereltek fel rá, ami éles kanyarban hamarabb érte el az aszfaltot, mint a lábtartó.

Az ORFK vezetője a fejleményekre tekintettel elvette az ügyet a BRFK-tól, most a Nemzeti Nyomozó Iroda foglalkozás körében elkövetett halált okozó gondatlan veszélyeztetés miatt nyomoz ismeretlenek ellen. Az eljárás keretében tisztázni próbálják, hogy ki alakította át a budafoki cégtől vásárolt motorokat az átalakításhoz szükséges hatósági engedély nélkül, s kit terhel a felelősség azért, hogy a sufnituninggal rendőriesített jármű "szolgálatba állhatott"? Rendőrségi források szerint a vizsgálat kiterjed a motorok beszerzésére lebonyolított közbeszerzési eljárás törvényességére és szakszerűségére is." (NOL)

Sufnituning a rendőrségnél? Á, elképzelhetetlen.....persze nem Abszurdisztánban!

A BRFK-Suzuki-motor-2007 kulcsszavak alapján sitty-sutty előkerül a szerződés,

és a beszerzés csodálatos története is.

"Nem létező motorral nyert rendőrségi tendert a Suzuki

A BRFK (2006) októberben írt ki közbeszerzési eljárást maximum tíz darab, kimondottan városi körülmények közé alkalmas motor beszerzésére. A hirdetményre két cég adott be ajánlatot, ezek közül a rendőrség - az ajánlati árakat figyelembe véve - végül a Suzuki Bandit 650 SA típust választotta. Ezekből a motorokból a november 22-i döntés értelmében nyolc darabot vásárol a rendőrség, mintegy kétmillió forintos nettó darabáron. A hírügynökség információi szerint a rendőrség kifejezetten alacsony ülésmagasságú és keskeny motorokat kért, hangsúlyozottan városi használatra. A Suzuki tájékoztatása szerint emellett a megrendelt motorok felszereltsége magában foglalja a keréktárcsák megerősítését, az ütközés elleni védelmet, a megfelelő kapacitású elektromos rendszert és néhány más speciális műszaki megoldást is. A járművek ugyanakkor a fehér színük révén is lényegesen el fognak térni az utcai motoroktól. A beszerzés érdekessége, hogy a Suzukinál egyelőre még fényképet sem tudtak mutatni ilyen motorról, tájékoztatásuk szerint azért, mert egy vadonatúj, 2007-es modellről van szó. A Japánban jelenleg készülő motorok vélhetőleg februártól bukkanhatnak majd fel a budapesti forgalomban."

A motorok meg is érkeztek, és egészen szeptemberig bírták. Teljes fél évig!

"A BRFK előző vezetése által beszerzett nyolc, Suzuki Bandit 650 SA típusú motorból egy kivételével mindet hetekre ki kellett vonni a forgalomból. A garanciális szervizt ellátó Suzuki Hollós tájékoztatása szerint a motorokon az a kapcsoló ázott be, amelyet utólag szereltek be a járművekbe, és amely a megkülönböztető jelzéseket vezérli.

A múlt hét végén szervizbe szállított motorok közül jelenleg még kettő van javítás alatt, ezeknél a hiba elhárítása folyamatosan zajlik és előre láthatóan e hét vége felé fejeződhet be. A hírügynökség úgy tudja, hogy a meghibásodott motorok még 500 kilométert sem futottak a beszerzésük óta, és csak egy úszta meg közülük a beázást: azt ugyanis az osztályvezetõ törte össze még a bejáratás során."

Naaagggyon kíváncsi vagyok, mit állapít meg az NNI....Szik László lesz a felelős? Vagy a Suzuki Hollós? Vagy megint valami noném kis pöcs adminisztrátor cseszett el mindent?

 

Címkék: rendőrség botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr252485629

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Igazságot Telegdi Zsoltnak! 2010.12.02. 09:57:09

 Telegdi Zsolt augusztus 16-án halálos balesetet szenvedett, mert bár többször is jelezte feletteseinek, hogy a jármű alkalmatlan a szolgálatra, mégis motorra kellett ülnie, mert ha nem teszi, akkor a felettesei hadbíróság elé állították volna par...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jozicsenko 2010.12.02. 09:08:44

a hibás az informatikus, aki felrakta a brfk honlapjára a szerződést
ennélkül a büdös életben nem derült volna ki
vagy hibás lehet még Gizike, aki begépelte a szerződést
vagy hibás lehet Józsi a garázsban, aki átvette a motort

tökmindegy: a múlt augusztusi vihar áldozataiért egy utolsó meteorológus lett a hibás, nem szivási et.

mert elvtárs/polgártárs nem hibázhat, csak ha nem tejel eleget a főnökségnek...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.12.02. 09:23:28

Ezek szerint komolyabb az ellenőrzés hogy személyautóból tanulóvezetői autó legyen mint egy motorból rendőrmotor ... fasza.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.12.02. 09:30:51

"Telegdi Zsolt halála után rohamtempóban elkezdték átvizsgálni az összes rendőrmotrot, és elővettek egy másik ügyet is." - bocs, de én úgy tudom, hogy Telegdi Zsolt tragédiája ELŐTT adott utasítást Sintér Pándor a rendőrségi motorok átvizsgálására.

itt is van:

index.hu/bulvar/2010/08/19/fegyelmi_vizsgalat_az_elhunyt_motoros_rendor_ugyeben/

Pintér Sándor belügyminiszter még május 31-én rendelt el országos járműszemlét a rendőrségnél. Kiderült, hogy ezt a Komárom-Esztergom megyei Rendőr-főkapitányságon felületesen hajtották végre.

CyZy 2010.12.02. 09:32:00

az adminisztrátor portása a hibás...

2010.12.02. 09:37:53

A közút nem veresenypálya! sportmotor.hu/motoros_videok/crash/a-kozut-nem-versenypalya-19718
A fizika törvényei a rájuk is vonatkoznak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 09:44:41

"amelyeket később rendőriesítettek, úgynevezett sufnituninggal."
Azért valljuk be, egy átalakítás nem feltétlenül sufnituning, max. annak, aki még életében nem látott motort. Inkább azt kéne megvizsgálni, hogy ki és hogyan engedélyezte, kivitelezte...
...kinek a haverja volt a kivitelező...
...mert ez már sokkal érdekesebb. Azért egy bukócső felszerelése nem egy ördögi feladat (szétnézni a Totalbike-on?)

Az meg LOL, hogy egy adminisztrátor a hibás az első balesetnél, persze, az ő hibája, hogy a későbbi vzsgálat során kurva sok lepukkant motort találtak?
Persze az a sóher, aki egy rakat rendőr életét kockáztatta, borítékolható, hogy nem lesz meg.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 09:45:07

@Sörömpőőr:

naja, azonban ezekben az esetekben pont nem ilyesmiről van szó, hanem a technikai feltételeket nem biztosította a rendőrség a megfelelő közlekedéshez, sőt a technikai feltételek hiányának ismeretében kényszerítették ki őket az útra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 09:46:13

@zero: Hát, ez gondolom attól is függ, hogy haver cége csinálja-e a rendőrmotorrá alakítást... :) Ha igen, akkor nem szaroznak sokat, gondolom.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 09:47:54

@ColT:

minden sufnituning amit nem a gyártó vagy szakműhelye készít, ilyen speciális célra készített motor esetében. főleg garanciális termékeknél.

2010.12.02. 09:48:56

@Conv: És arra ki kényszerítette őket, hogy ne egy biztonságos 50km/h-s tempóval menjenek?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 09:51:27

@zero:

Örülök, hogy a hozzászólását kimoderáltad,
Amit itt őrjöng állandóan mindenki halálán, nyomorúságán örvendezve, az hihetetlen.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 09:58:06

@Sörömpőőr:
talán az, hogy oda kell valahova érnie időben, különben szétbasszák a picsáját?
Bár a főnökei tudják, hogy szar a motor, de elvárják, hogy a megengedett maximális sebességgel közlekedjen, hogy odaérjen időben?

Félre ne érts, szerintem fejbe kellene lőni a jelenleg nagymotorral furikázó banda harmadát, és keveslem a felelőtlen seggfejeknek a halálbüntetést is akik a viselkedésükkel más halálát/sérülését okozzák.
Az általad belinkelt videófelvételt készítő motorost pl. a végtelenségig éleszteném újra és verném agyon felváltva.

Azonban itt nem ilyesmiről van szó. Amiben felelősek az annyi, hogy gyávák voltak nemet mondani, féltették a munkájukat.

Kicsit Karcos 2010.12.02. 10:01:08

@Sörömpőőr: két dolgot felejtesz el, az egyik, hogy a szakértő szerint biztonságos sebességgel hajtott a kanyarba a motoros, a másik pedig, hogy olyan sufnituningot kapott a motor, amire egyetlen motoros sem számíthat. Úgy képzeld el a dolgot, mintha olyan autót vezetnél, amin ha tökig csavarod a kormányt, akkor meghalsz, de amúgy engedi forgatni. Ki a fasz ülne be egy ilyenbe, ha tudja előre?

Nem mondom, hogy tilos a sufnituning, ha magának csinálja az ember, vagy ha 100%-os felvilágosítást kap, hogy mire kell figyelni. Egy jó vezető ezt meg tudja oldani. De másnak sufnituningolni úgy, hogy nem is tájékoztatjuk, erre nem találok szavakat. Részvétem. A kopott gumis más eset, ő tudott róla, de parancsot kapott. Mondanám, hogy nem lennék a felelősök helyében, ha tudnám, hogy biztosan eléri őket a jól megérdemelt bünti.

2010.12.02. 10:01:21

@Conv: Légy erős: a rendőrök sem különbek, mint a többi motoros. Én inkább a picsám főnik szétbaszását választottam volna, mint a koporsót, de ízlés dolga... ;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 10:04:15

@Sörömpőőr: erőt vettem magamon: tudom :)
azonban szabálytalanságot nem követett el egyik sem jelen esetben.

2010.12.02. 10:05:02

@Kicsit Karcos: Ha biztonságos lett volna a sebesség, akkor most még élne. Sajnos kicsit túlbecsülte a lehetőségeit. Megesik a motorosokkal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 10:05:44

@Conv: Jó, csak a közvélemény ilyen bután működik. Ha csak simán kiderülne, hogy utólag, egy Suzuki szerviz felszerelte a lábtartókat, teljesen legálsan, és jól, akkor is sufntuningozna mindenki, pedig nem az. Ja és elvleg valami hivatalos helyen is szerelték fel, ez a leggázabb...

Másrészt a sufnituning, és a műbizonylat nélkül, de normálisan megcsinált munka sem ugyanaz.

Ezzel nem a rendőrség hozzáállását akarom védeni, mert az teljesen megengedhetetlen, hogy egy rendőrmotor beszerzését így intézzék, és így engedélyezzék.

2010.12.02. 10:07:52

@Conv: Nem. Szabályosan is meg lehet halni. A gépjárműközlekedés veszélyes üzem.

2010.12.02. 10:09:31

@ColT: Az a helyzet, hogy én nem látok olyan nagy különbséget a között, hogy a bukócső ért le, meg a között, ha a fickó lába ért volna le. A végeredmény ugyanaz lett volna akkor is.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 10:10:02

@Sörömpőőr:
javaslom, akkor tíccsuk be a közlekedést a NER szellemében :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 10:16:02

@Sörömpőőr: A lába hogy ért volna le?
A gáz az volt, hogy a bukócső lefelé állt, nem ahogy kellett volna, felfelé, a motor két oldala mellett. Na most a hibás felszereléssel már egy kisebb oldaldőlésnél leérhetett a cső, de a lába még 2x ekkoránál sem tud leérni.
Azon kívül ha a térdére gondolsz, azon nem ül fel a motor, valamint a motorosruha a kényesebb helyeken (ahol leérhet) drekt ezért betéteket tartalmaz.

A srác ahogy elesett, az arra hasonlított, mint amikor bedőlsz biciklivel, az egyik pedál legalsó helyzetben van, és pont nincs mákod, felül rá a bringa. Csak biciklvel jó esetben nem esel el, mert nincs akkora erő, a kisebb sebességből kifolyóan, hogy elrátson.

Marcellusca 2010.12.02. 10:26:12

@Sörömpőőr: Nem tudom, itt lett-e említve, de aznap nem a saját motorjával ment, hanem egy másikkal.
Tudom, nem mentség, hogy - nagy valószínűséggel - a saját motorja szerint motorozott (döntött), de nem kellett arra számítania, hogy nem megfelelően, szabálytalanul van bukócsövezve az a motor.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 10:30:07

@Marcellusca: Meg ha szóltak volna neki, hogy az az a motor, amit nem nagyon szabad döntögetni...
...érdekes, az említett motor használójának nem tűnt fel, hogy mindig leér valami a járgányon?
Vagy ha feltűnt, akkor esetleg valami "kis adminisztrátorocska" kihúzta a javítási tételt a kiadások listájáról?
Netán valami fejes mondta, hogy ne picsogjanak?
Lehet tppelni.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.12.02. 10:35:07

lenyomtam motorral egy pár kilométert, így tudom milyen az amikor ismeretlen, idegen kétkerekűn kell teljesítened egy adott távot....
a bukócsőről meg annyit, hogy sz*rul volt felszerelve oszt' kész. én -ahogyan a képeken láttam- át sem vettem volna olyan csővel, mindegy milyen szaki csinálta....
persze bárki kimegy az utcára -mindegy, hogy gyalog, kerékpárral, két-vagy négykerekű motoros járművel- az veszélyeztetve van, tehát ilyen alapon lehetne azt is mondani, hogy akiket a buszmegállóban gázolt el egy autós, azok saját maguknak keresték a bajt azzal, hogy odaálltak...

de inkább azt mondom emlékezzünk csendesen a szerencsétlenül járt motorosra...

eszkep 2010.12.02. 10:36:15

Azért a pontosítás végett kötözködöm kicsit...
Pintér egyik első intézkedése volt, hogy kiadta a rendőrségi járműpark rendőrségi járműpark átvizsgálását. A baleset után indult is fegyelmi eljárás (vélhetően hanyag munkavégzés miatt), nem tudom, ez az ügy hogy áll.
Délután esetleg utánanézek a részleteknek.

Marcellusca 2010.12.02. 10:37:58

@ColT: Igen. Sok a kérdés. Sajnos.
Még azt tudom feltételezni, hogy ez a motor un. jav. tartalék volt.
Vagyis nem volt állandóan használatban, csak javítások idejére adták ki.

Kicsit Karcos 2010.12.02. 11:05:00

@Sörömpőőr: a sebesség biztonságos volt, a motor volt életveszélyes. Egy rendes, értsd nem össze-vissza kókányolt motorral azzal a sebességgel bevehető lett volna a kanyar a szakértő szerint.

Bazzeg, ha bérelnél egy autót, akkor nem mennél vele országúton 90-nel, arra készülve, hogy hátha 80 fölött kiesik a kereke, vagy kiszakad a gumija? Ha így esik, abból az a tanulság, hogy túl gyorsan mentél?

Tudod, ki az, aki valószínűleg túl gyorsan ment? A másik rendőr, aki tudta, hogy szarok a gumik a gépen. Ha hibázott, azért megbűnhődött, nagyon is, de nem csak neki lehetett felelőssége a rossz műszaki állapotban, hiszen jelentette is.

Kurt S. Earp 2010.12.02. 11:17:57

@Conv: Tökéletesen egyetértek minden szavával, Conv úr, kérem tisztelettel.

Engem a büdös életben nem tudna rávenni senki, hogy egy használhatatlan fossal kockára tegyem az életemet. 20 évvel ezelőtt, Egerszegen az éleslővészeten kiálltam a sorból és elindultam a szakasz végére, hogy onnan lőjek. Velem ordított torkaszakadtából az összes tiszt, hogy mi a lófaszt képzelek, mit csinálok, hogy csak így grasszálok, mondtam, hogy ne is álmodjanak arról, hogy én ottmaradok amellett az éjsötét cigány mellett, ahová beosztottak, egy fakanalat nem bíznék rá, nemhogy egy betárazott AMD-t. Röhögtek. Semmiféle büntetést nem kaptam.
A cigányt egy héttel később késelés-verekedés miatt lebaszták Lentibe.

Ezek a szerencsétlen rendőrgyerekek iszonyú marhaságot csináltak. Nem ért ennyit az egész.
Fegyelmi? Kirúgás? ...ma is élnének.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 11:35:00

@Marcellusca: Hajjaj. Mondjuk ebben az esetben érthető, hogy miért nem tudták a rosszul felszerelt csövet.
Horribile dictu, ha tartalák volt, valszeg ezért...

@Kurt S. Earp: "Fegyelmi? Kirúgás? ...ma is élnének. " - Ott a pont.

eszkep 2010.12.02. 11:38:57

OFF:
Tétényi Éva által elkövetett magánokirat hamisításáról lesz poszt?
Gondolom a szeretgom-on és az Index-en van róla hír, hisz az esztergomi T-ben élőben volt ez is a közvetítésben...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 11:39:07

Másik gondolat. Ha vesznek 20 motort, és az egyiken láthatóan nem úgy van a cucc az alján, ahogy a többin, akkor a FASZNAK NEM KÜLDIK VISSZA.
Avagy hány rosszul felszerelt bukócsöves rendőrmotor kering az országban?

2010.12.02. 11:50:27

@Kicsit Karcos: A "biztonságos sebesség" nem egy abszolút érték. Bele kell kalkulálni az útviszonyokat, a jármű sajátosságait, a vezető kézettségét és idegállapotát... az a sebesség, aminél halálos baleset történik, az aztán tuti, hogy nem volt biztonságos! Lehet hogy nem volt szabálytalan, de biztonságos nem volt, az biztos. Akkor sem, ha egy nőcske a vízirevüből ezt mondja. Mindkét rendőr tudott a hibákról, alábecsülték veszélyességüket, és -pechükre- ráfáztak.

2010.12.02. 11:54:11

@Kicsit Karcos: Sosem megyek országúton 90-el. Általában 70-80 körül szoktam menni. Persze csak tiszta, száraz, meleg időben. Ha rosszak az útviszonyok, 40-ig is lemegyek. Különösen, ha tudom, hogy kopottak a gumiabroncsok. Ez az oka annak, hogy általában oda érkezek, ahova indultam, és nem a kórházba, vagy épp a halottasházba.

eszkep 2010.12.02. 12:00:35

OFF:
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101202-oet-megallapodas-szuletett-a-minimalberrol.html

a garantált bérminimum jövőre nettó 70549 Ft lesz, 2010-ben 70062 Ft
a minimálbér jövőre nettó 60600 Ft, 2010-ben 60236 Ft
(A fenti adatok gyermektelenek esetében értendőek)

Lehet, hogy az én matematikai ismeretein hibásak, de nem látom a "vizionált" csökkenést.

Marcellusca 2010.12.02. 12:10:04

@Sörömpőőr: Na, a másik autós balf@sz.
A tötymörgő, félős.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.12.02. 12:22:19

@Marcellusca: tudod pláne ilyen időben szokták mondani, hogy azért jó vezetni, mert a mazsolák nem merészkednek ki, a vérprofik meg már az árokban vannak :))))

mondjuk azt én sem értem, hogy országúton miért kell 70-80-al menni (pláne 40-el), mert ha szar az autó, akkor szervízbe vele, ha az autós bizonytalan, akkor vagy vegyen különórát, vagy ne vezessen.

ettől még NEKI IS JOGA van ám autózni, szóval a hozzád hasonló gecire idegesítő figurákkal ellentétben én a tötymörgőket sem szoktam az árokba tolni :))))))

Kicsit Karcos 2010.12.02. 12:42:53

@Sörömpőőr: honnan veszed, hogy tudott a "bukócsöves" motoros arról, hogy ilyen idiótán csinálták meg a motorját? Szerinted körbenézte a gépet, gyanús lett neki, ráültette a haverját, majd megdöntötte a motort, hogy lássa, leér-e a bukócső, és utána indult neki az útnak? Mondom, erre ugyanannyira nem lehet számítani, mint hogy ki fog esni az autód kereke egy adott sebességnél. Vannak sajátosságai minden járműnek, de van, amiben közösek, ez pedig, hogy az adott konstrukció (ami ugye használat során sem változik) megfelel bizonyos biztonsági követelményeknek, szokásoknak. Az, hogy először a lábtartó ér le egy meredeken bevett kanyarban a motoroknál, az éppen ilyen. Ennél a motornál nem a lábtartó ért le először, ami halálhoz vezetett. A tuti biztonság, amire célzol, az a gumiszoba és az infúzió kibilincselve egy föld alatti atombunkerban, én az ésszerű biztonságról beszélek.

Kurt S. Earp 2010.12.02. 12:51:40

@Marcellusca: Ha valaki élni szeretne, hogy épségben érjen haza szerető felesége, gyermekei és nagypapája karjaiba, az mitől balfasz? Hiába, látszik, hogy teljesen anakronisztikus figura vagyok. :-( Bár élvezem. :-)
Amiről egyébként@Sörömpőőr: úr beszél, az nem más mint Winklel Lobi és Kallotta bácsi kedvenc vesszőparipája, amely véleményükkel én teljesen egyetértek, ez pedig a RELATÍV GYORSHAJTÁS fogalmának megértetése az autózókkal és a döntéshozókkal.
Nem az 50 km/h (vagy akárhány) a lényeg, hanem hogy saját vezetési képességeid birtokában hol, mikor, milyen körülményekhez igazodva (út, jármű) választod meg a sebességet.
Az "Autózz" blog ezrével löki az ehhez kapcsolódó történeteket.
Sörömpőőr úr kérem, tartsa meg ezt a jó szokását és máris ketten vagyunk ebben az országban akik valamiben egyetértenek, ez már egy valódi NER-nek számít Pannónia kies földjén.

Kicsit Karcos 2010.12.02. 13:00:32

@Kurt S. Earp: csakhogy itt a relatív gyorshajtás legfeljebb a kopott gumis motorosnál játszik, de nem a másiknál. Ő olyan motorral ment, amivel elindulni sem lett volna szabad, de erről nem tudott, mert sem a Kresz szerint, sem a józan ész szerint nem kellett volna leellenőriznie a bukócsöves veszélyforrást.

Mondom, mehetsz akár 30-cal is az országúton, ha egyszer bármikor kieshet a kocsi kereke, vagy felrobbanhat a motorja, nem tudod kivédeni, és nem tudod megelőzni. Ez egy merénylet volt lényegében, ha nem is annak szánták. Itt nem segít semmilyen defenzív vezetés.

Énbagoly 2010.12.02. 13:01:49

Ebben az egészben nekem az a legfelháborítóbb, hogy te, magánemberként, ha úgy gondolod, hogy szar a motorod, akkor szíved joga nem felülni rá.
De a rendőrnek mondhatják azt, hogy pofa be, az a perancs, hogy így is menned kell. Ülj föl rá, és hajrá. Különben parancsmegtagadás. Nem tudom, azért mi a szankció, de nem fogják őket körbepuszilgatni, az biztos.

Marcellusca 2010.12.02. 13:07:22

@Seduxen: Úgy, úgy.

Egyébként, egy szóval sem mondtam, hogy letulom az útról (bááááár ..... :D), de aki fél, ne üljön autóba! :DDDD
Ha a gumi kopott cserélje le!
Műszakilag nem megfelelő autóval ne közlekedjen!

@Kurt S. Earp: Hát, igen. A relatív gyorshajtás. Érdekes, jó téma.

Az autózz!blogot néköm nem köll bemutatnyi. :D

Marcellusca 2010.12.02. 13:18:18

@Kicsit Karcos: Így van.
Mindenre nem lehet felkészülni.
Akki ennyire félős, az ki se menjen az utcára, mert mi van, ha egy erkélyről virágcserép esik a fejére? :)
De, a legjobb, ha fel sem kel az ágyból, mert megbotlik a szőnyeg rojtban, elesik és beveri a fejét a dohányzó asztal sarkába. :D

Kurt S. Earp 2010.12.02. 13:23:05

@Kicsit Karcos: Egyiknek sem lett volna szabad elindulnia, Karcos úr, kérem tisztelettel, már leírtam, mit gondolok erről. Egyetértek Önnel. Merénylet volt.
Leginkább azonban önmerénylet. Merénylet a józan ész és az életösztön ellen.
A motort nem lett volna szabad átvenni.
De ha már átvették, a motort -igen, annak aki ráül- meg kellett volna néznie.
Ezek az emberek -elvileg, gondolom én naivan- profik. Motorosok. Ez az ő kis vasparipájuk.
"Te Jocó, mi a retkes lófasz van ide és így hegesztve? Erre üljön rá a Pintér bazdmeg, én soha!"
De talán én tévedek és nem lehetett kiszúrni a hibát.
Akkor azt kell kiszúrni aki megpályáztatta, átvette, forgalomba engedte. Kiszúrni, mint a lufit. Lásd az ötvenmilliót érő kérdést.@ColT:

Seduxen (már NEM dr.) 2010.12.02. 13:28:22

@Marcellusca: "Ha a gumi kopott cserélje le!" - bezony ám! MONUMENTÁLIS következményei lehetnek annak, ha kopott a gumi :)))) Belegondolni is rossz! :)))

Kurt S. Earp 2010.12.02. 13:30:39

@Marcellusca: Tudom, hogy ismeri az "Autózz" blogot ,Marcellusca úr, kérem. Éppen ezért furcsállom egy kissé a nyers balfaszozását a kommentelőnek. Nem vall Önre. Elvégre nem a visszatért belvárosi "arroáns" ügyvéd a célpont. :-))
Arról pedig szó sem esett, hogy begubózva, rettegve, vacogva kéni élni, ilyen el nem hangzott, sehol.

martonx 2010.12.02. 13:36:35

Továbbra is utálom a rendőröket. Az lenne a legjobb, ha mindet elbocsátanák az állásából :-)

hoplita 2010.12.02. 13:46:46

@Seduxen:
Árokba én se tolom, de a kétsávos, telített országúton - mint például a négyesen - anyázok ám, becsülettel.:))
Főleg hétvégén, amikor kirajzanak a mazsolák, megkocsikáztatni annyukot.:)

Ideggyógyközpont 2010.12.02. 13:49:50

Üdv mindenkinek!

Nem értek hozzá, nem motorozom - bármit aminek négy vagy annál több kereke van, de motort nem.
Amit viszont leszögezhetünk: Biztos, hogy az utolsó adminisztrátor, vagy a szervízben aki az utolsó csavart becsavarta lesz a hibás.
Hiába beszélünk gyorshajtásról - ami alapvetően úgy tűnik nem is volt - hiszen ha ezekkel a motorokkal üldöztek volna valakit, vagy kivonultak volna valahová, akkor a megkülönböztető jelzés használata mellett ugyanígy elesnek.
Véleményem szerint a kérdés és a felelősség az egyik esetben ott kezdődik, hogy miért maradt el a kötelező karbantartás, a másik esetben pedig, hogy miért nem a feladatnak megfelelő járműveket sikerült beszerezni?

Marcellusca 2010.12.02. 13:51:46

@Seduxen: Ja, ja. :)
Stresszben élni min. 9 hónapot? :D
Ááááááá, belegondolni is rossz. :DDDD

Marcellusca 2010.12.02. 13:54:31

@Kurt S. Earp: Hát, kérem alássan, illen a zélet. :)

De, komolyan, ez is lehetne vita tárgya (nem itt, nem most), hogy mennyire veszélyes az indokolatlan lassú haladás.
És ott kezdődik, hogy kinek, mi az indokolatlan. :D

Kicsit Karcos 2010.12.02. 14:04:44

Hoppá:

"Szegedi Henrik 30 éves rendőrjárőr 2009. augusztus 8-án délután fél kettőkor szolgálatteljesítés közben szenvedett halálos motorbalesetet a Mátrában a 24-es főút Parádsasvár–Mátraháza közti szakaszán."

"A BRFK (2006) októberben írt ki közbeszerzési eljárást maximum tíz darab, _kimondottan városi körülmények közé alkalmas_ motor (!!! - a szerk.) beszerzésére. A hirdetményre két cég adott be ajánlatot, ezek közül a rendőrség - az ajánlati árakat figyelembe véve - végül a Suzuki Bandit 650 SA típust választotta."

"Szegedi motorját – és még nyolc másikat – egy budafoki kft. szállította le a BRFK-nak 2007. június 6-án. "

Vagyis olyan motorral küldték a Mátrába Szegedit, amit _kimondottan_ városi használatra vett a BRFK. Lehet, hogy itt van a kutya elásva, hogy "úgyis csak a városban használják"?

Atrox 2010.12.02. 14:08:04

@Conv: "Amiben felelősek az annyi, hogy gyávák voltak nemet mondani, féltették a munkájukat."

Fegyveres szervezetnél a feljebbvalódnak/előljáródnak nem mondhatod azt, hogy: NEM.
Bármik is a körülmények. Ilyen csak az ostoba amerikai filmekben van, Clint Eastwood főszereplésével. Amit tehetsz, hogy magadban anyázol, miközben tudod, hogy senkiházi szarjankók vannak fölötted a ranglétrán.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.12.02. 14:10:28

@hoplita: tudom, hogy csúnya sztereotípia, de sokkal rosszabb a kalapos öregúr Skoda 120-asban :))) na azok a veszélyes elemek az utakon :)))

@Marcellusca: ugye? akkor már sokkal jobb, ha durr bele az egész patront, mint óvatlan játékosba a paintballozásnál :))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.02. 14:15:09

@Marcellusca: Ja, de legalább nem hiszi magát Sumakkernek.

@Kicsit Karcos: "amit _kimondottan_ városi használatra vett a BRFK. "
Kicsit erő, egy lelógó bukócső városban is leér, és ha jól van feszerelve, akkor városban sem.

Az más kérdés, hogy igencsak mutyiszagú a dolog... nem kicsit!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.02. 14:19:10

@Seduxen:

Igen, de Telegdi halála után TÉNYLEG megnézték a járműveket, nem csak egy jelentést írtak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.02. 14:22:33

@ColT:

"egy átalakítás nem feltétlenül sufnituning"

Igaz, de rendőrségi járművek esetében még akár gányolásnak is nevezhetnénk, elvégre illene jó példát mutatniuk (sokmindenben)

hoplita 2010.12.02. 14:23:29

@Atrox:
Ez a helyzet nagyon egyszerűen megelőzhető.
Nem mész ávósnak.....lehet, hogy dolgozni kell, és hát tudom, hogy a závósok legutáltabb ellensége a munka, de ilyen az élet.

Egyébként még a komcsi éra Ált. 220-asában, vagyis az MN szolgálati szabályzatában is benne volt, hogy milyen parancsot tagadhatsz meg.
Egyébként nem megtagadni kell, azért megbasznak.
Azt kell mondani, hogy parancs, értettem és nem végrehajtani. Az nem parancsmegtagadás, csak a parancs hanyag, felületes végrehajtás....nem ugyanaz

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.02. 14:26:28

@Kicsit Karcos:

ő gondolom úgy volt vele, hogy Tatáról Tatabánya csak 10 km, addig csak nem lesz semmi baj......:(

Seduxen (már NEM dr.) 2010.12.02. 14:31:13

@laspalmas: elég szomorú, hogy ehhez meg kellett halnia egy embernek. már csak azért is, mert akár a közvetlen felettes, vagy pl a városi kapitány (vagy a megyei) nem tudta, hogy szolgálatra alkalmatlan a motorok nagy része? alig hiszem...

Nurrddin 2010.12.02. 14:34:18

a mátrában ismerem azt az útszakaszt... a sebességkorlátozás felső határának a betartásával egy riga 12-es is végigmegy ott, gond nélkül

a gond inkább az, hogy az az út, (az ország talán legjobban motorozható közútja, motorozási élmény, és útminőség szempontjából ) hogy szinte követeli, hogy kivedd az alattad lévő vasból a lehető legtöbb lóerőt
az elhunyt útonálló, akarom mondani rendőr meg gondolom kicsalta az üveghangot a motorból, és ha egy bandit üveghangon sikoltozik, akkor megy is mint a meszes...
a fejem merem rátenni, hogy úgy ment, amiért tőlem simán elvenné a jogsit, vagy a inkább a pénztárcámat
tapasztalatból mondom
nem láttam még a kresz szabályaira nem szaró rendőrt közlekedni....
miért törnek lépten-nyomon kocsikat, motorokat a zsaruk?
mert a rendőrnek mindent szabad elv alapján folyamatosan a képességeik határán táncolnak, és ezen képességek nem minden esetben magasabbak egy átlagos közlekedő polgár képességeinél
sőt
nejem unokatestvérének nincs kocsija, mert rendőrként ingyen utazik
vezetési gyakorlata nulla, vagyis csak annyi, amit a szolgálatban kocsikázással megszerez, és ez nem egyedi eset
ez talán a motoros rendőröknél ez nem teljesen igaz, mert azok nagy része civilben is motorozik, de ez nem jelenti azt, hogy egyből olyanok mint talmácsi
viszont mindent lehet nekik...

a leérő bukócső is szarul hangzik....
piszokul meg kell borítani hogy leérjen, ahhoz meg menni kell mint a vadállat, és tudtommal ők sem állnak a kresz fölött
elmérte, perecelt, eltemették...
ennyi
ettől még lehet umbulda a beszerzésben, de ne avassuk már szentté
nem mellesleg a dzsekit sem veszik fel, sisakban meg pólóban nyomják, a nyári melegben....
merthát menők.

hoplita 2010.12.02. 14:41:34

@Nurrddin:

"..........az elhunyt útonálló, akarom mondani rendőr............'

Kössünk kompromisszumot.....kékcigány.:)))

Rövid földi pályafutásuk során mindketten sok palit megszabadítottak a nehezen összekapart pénzétől, az egyszer tuti.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.12.02. 14:47:37

@Sörömpőőr: Remélem anyádért is 50el megy a mentő,te köcsög buzi.

Kurt S. Earp 2010.12.02. 14:58:30

@Nurrddin: "... de ne avassuk már szentté..."
Nem tudom kinek szólt ez, a poszt sem erről szól, de magamra veszem.
Nem avatom szentté. Sajnálom. Ostoba, értelmetlen, felesleges halála volt, ahogyan ostobán, feleslegesen és értelmetlenül hal meg minden jobb sorsra érdemes ember aki acélba, üvegbe, műanyagba ágyazva, összetörve hal meg valami ronda aszfaltcsíkon.

És igen, lehet, hogy egy korrupt, szabálytalankodó, ócska senki volt, mindkettő.

De én nem ismertem egyiket sem.
Szerintem helyes kiindulási alap...-helyesbítek, nekem szimpatikusabb kiindulási alap, ha azt feltételezem elsőre, hogy nem voltak azok és ebbe nem zavar bele az sem, hogy nem egy alkalommal találkoztam már seggarc rendőrrel. Sőt, túlnyomórészt abszolút negatív tapasztalataim vannak.

Kicsit Karcos 2010.12.02. 15:01:17

@laspalmas: nem, ez a másik eset.

@Nurrddin:

Szegedi jó motoros volt, az országban a 3. legjobb motoros rendőr cím védője volt, nem egy átlagos balfasz.

A bukócső viszont nagyobb volt az eredetinél, és a motor terhelése (málha) is valószínűleg nagyobb volt a szokásos budapesti használatkor megszokottnál, mivel 100km-re oda a Mátrában történt mindez. Ez lehet szakszerűtlenség eredménye is, de annak is, hogy elhangzott egy "jó lesz az, Józsikám, úgyis csak városban használjuk" mondat.

Kicsit Karcos 2010.12.02. 15:04:33

@Kicsit Karcos: ami kimaradt, hogy a bukócső nagyobbra cserélése és a tervezettnél nagyobb terhelés miatt állhatott elő az a helyzet, hogy leért a bukócső egy polgári sebességgel bevett kanyarban. Itt jön be a képbe igazán a sufnituning.

LustaDick123 2010.12.02. 15:08:23

Hányan motoroztok?

Adott egy alapvetően nem rossz motor (Bandit), ami könnyebb, kisebb, mint az FJR. Az adott modell 2007-ben valóban új volt, de maga a váz és a körítés nem volt új, 2005-ben jelent meg. 2007-ben a korábbi lég-olajos blokk lett vizesre cserélve.

Tehát gondolom megrendelték a motort a gyárból, átfényezték, majd felszerelték rá a rendőri kiegészítőket. Nem láttam magát a motort élőben, hogyan szerelték fel a dolgokat rá. Viszont gondolom a kiegészítő lámpák, szirénák, rádió stb. nem sufni cuccok, max. nem jó helyre vagy nem jól rakták fel őket. (jelzem, pl. a mentőautók is sima fehér furgonként kezdik)

A bukócső nem rossz dolog, sokan raknak csövet vagy bukógombát a motorjukra, hogy elkerüljék a motorblokk sérülését egy kisebb csúszásnál.
Itt, hogy a dobozokat és a blokkot is megvédjék csináltak tartót és bukócsövet, szerintem. Ez a cső ért le kanyarban.
Itt egy kép az egyik ilyen motorról: policecars.hu/p/displayimage.php?album=17&pos=37

Látható, hogy a szirénát is magába foglaló cső előbb ér le kanyarban, mint a lábtartó. A lábtartó végén lefelé áll egy koptatócsavar, maga a lábtartó csuklós, tehát felhajlik, míg a cső fix. A leérő cső nem tud felhajlani, kiemeli a kereket, nincs tapadás.

Arról pedig, hogy a motort városi vagy autópályás részre tervezték, meg mennyivel ment a motoros nincs értelme beszélni. Ezt a csövet szerintem a motoros rendőrök leteszik az aszfaltra 20-szal is egy sávon belüli megfordulásnál. A rendőrök pedig tudnak motorozni, ezt az egyet nem lehet elvitatni tőlük.
www.ivtm.hu/images/stories/galeria/2008_04_26/DSCF0137.JPG

Az FJR gumiját pedig hiába ellenőrizték májusban. Akkor lehet még talán jó is volt. Azon a motoron kb. 10-15000km egy gumi élettartama, könnyen kiszámítható, hogy szezonban gyorsan kopik.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.12.02. 15:14:34

@Nurrddin: @hoplita: Ti amúgy mennyivel tartjátok magatokat többre mint a házába szaró cigány?Csak mert nem kell semmivel.

"Jó" látni mennyi empátia és tisztelet szorult az átlag percember proliba,más embertársai pláne közfeladatot ellátók irányába.Zéró tapasztalattal és rálátással a körülményekre a belső körülményekre.

LustaDick123 2010.12.02. 15:17:35

@LustaDick123:
Ez pedig egy "kvázi gyári", neves utángyártó bukócsöve (talán Givi):
p1.bikepics.com/pics/2009%5C12%5C08%5Cbikepics-1849382-800.jpg

Látszik a különbség, mennyire jobban kiáll a rendőré.

Valandil 2010.12.02. 15:18:54

@Seduxen: Azóta Skoda helyett már Buzukival járnak. Vagy mivel. (Semmi nem tud olyan mocsokmódon összetörni - még alacsony sebességnél is! - mint a magyar-japán csoda.)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.12.02. 15:29:55

@Valandil: ha valaki, akkor én nem tartom sokra a szutyokikat, de a papírtörés az főleg a régebbi 1.3-as swiftekre volt jellemző (na jó, meg asszem a kutyaólra hajazó szutyoki vagyonőr típusra), az Ignis, meg az utána következő új swift, sx4 állítólag már jobbak. (de majd valami szutyoki-fan megerősít ebben, avagy megcáfol, én magam megrögzött ford-buzi vagyok :))))) ).

fokabacsi 2010.12.02. 15:33:34

@LustaDick123: Szélesebb kell legyen mint a gyári.Mert a rendőrnek rajta van a sziréna, kék villogó lámpa , meg még nem tudom mi a szar.

fokabacsi 2010.12.02. 15:36:47

Majd elfelejtettem, motoron 14 szer nagyobb a halálos baleset lehetősége, mint autóban.

LustaDick123 2010.12.02. 15:43:33

@fokabacsi:
Esetleg a szirénát felteszi a hűtő mellé, akkor a lenti része lehet keskenyebb és máris nem ér le.
Vagy esetleg a csövet beljebb rakta volna, de szirénát kívülre. Igaz eséskor nem védte volna a szirénát a cső, a sziréna szélét is kicsipkézték volna kanyarodás közben.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.02. 15:44:30

@Kicsit Karcos:

írtad: "A kopott gumis más eset, ő tudott róla, de parancsot kapott."

jágör68 2010.12.02. 15:46:56

Szép magyar sztorik.
Most hadd ne mondjak példát az egészségügyből- altatógépek és szervizelésük, ideiglenes ÁNTSZ- engedélyek, szakmai minimumfeltételek eltörlése...
Dehát úgy látszik mindez a döntéshozókat és a betegeket nem zavarja...

loláb 2010.12.02. 16:14:23

"A balesetet az okozta, hogy a kanyarban a motor bukócsöve elérte az aszfaltot. Szabályosan felszerelt bukócső esetén ez nem történhetett volna meg."

Nekem is 650-es Suzuki Banditom van, gyári suzuki bukócsővel, és az én bukócsövem is előbb ér le, mint a lábtartó. Ez általában minden négyhengeres motoron így van.
Pedig a gyári bukócső az egy filigrán kis cucc, ahhoz képest, amit a rendőrmotorokra raknak fel.

"a budafoki kft. nem rendőrségi célra gyártott motorokat, hanem széria-Suzukikat szállított le, amelyeket később rendőriesítettek, úgynevezett sufnituninggal. A motorok átalakításához ugyanis senki nem kért – értelemszerűen nem is kapott – engedélyt az ilyen engedélyek kiadására jogosult Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH). Erről a napokban tájékoztatta a hatóság az ORFK-t."
Egy bukócső felszerelése kettő, azaz 2 db csavarból áll. És nem engedélyköteles, legalábbis polgári használatban nem az. (Az elektronikus rendszer módosításához, a fényhíd felszereléséhez lehet, hogy kell NKH engedély, de a bukócsőhőz semmiféle engedély nem szükséges)

Horizont 2010.12.02. 16:41:20

Bocsánat, hogy nő létemre belekotyogok ilyen férfias témába. Nem motorozom. Nem is fogok:))
Megint csak csodálkozom, hogy azért, mert rendőrök voltak, vannak olyan kommentelő társaink akikből a részvétnek a leghalványabb jelét se lehet kivenni. Meghalt két fiatalember, munka közben.Vannak itt akik olyan jól értesültek mintha a hátsó ülésen ott ültek volna.
Lehet, hogy tévedek de én mint laikus úgy gondolom egy rendőrségi motornak ezerszer jobban felszereltnek és műszakilag jobbnak kéne lenni, mint egy átlag motornak. Nem Harley-Davidson találkozóra motoroznak. A másik a parancsmegtagadás. Szerintem biztos, hogy nem tudták milyen veszélyes a motorjuk, és ha tudták volna, hogy bele is halhatnak biztos nem indulnak el, ha kirúgják se. De az ember soha nem a legrosszabbra készül.Hogy lehet, ennyira hülyének nézni őket?
Van egy magyar mondás: halottról jót vagy semmit. Csak ennyit kérnék! Kis részvétet esetleg!
Nyugodjanak békében! A felelősek meg soha ne legyenek nyugodtak!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:55:56

@Horizont:
Te csak ne moralizáljál itten, menj vissza a fakanálhoz, ne szólj bele férfidolgokba, ezeket te nem értheted :)

Horizont 2010.12.02. 17:03:00

@Conv: Na, na te.... Fakanálhoz küldesz? Én hová küldjelek el???:))

Horizont 2010.12.02. 17:07:11

@Conv: @Marcellusca: Most mi van???? Mit írtam rosszul ó ti férfiak?:)

Marcellusca 2010.12.02. 17:07:18

@Conv: Mennyé, Te ..........off-olni, tudod hova! :DDDD

Marcellusca 2010.12.02. 17:14:01

@Horizont: Mondtam én egy rossz szót is? :)
Csak igazat adtam. És, hogy legyen úgy, ahogy utolsó sorodban írod!

Kicsit Karcos 2010.12.02. 17:18:47

@loláb:

Nem hiszem, hogy a bukócsövezéshez nem kellett volna engedély. Úgy értelmezem, hogy a gallytörő ráccsal van egy skatulyában.

Ld.:

zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=411
www.zsaru.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2327
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000005.KOH

"2. § (1) A rendelet alkalmazásában

(2) A rendelet alkalmazásában jármű átalakítása a már forgalomba helyezett jármű olyan megváltoztatása, amely a típusbizonyítványban, az összeépítési engedélyben vagy a korábbi átalakítási engedélyben meghatározott adat, illetőleg közlekedésbiztonsági vagy környezetvédelmi jellemző módosulását eredményezi, valamint a gépkocsi alvázának (az alváz szerepét betöltő, az alvázszámot viselő szerkezeti elemének) cseréje."

"Közúti ellenőrzés

(7) A közlekedési hatóság a járművet vizsgálatra rendeli, amennyiben a közúti ellenőrzés során alapos gyanú merül fel arra, hogy
b) a járművet engedély nélkül átalakították, illetőleg átalakítás után a közlekedési hatóságnál vizsgálatra nem mutatták be,"

"Átalakítás

16. § (1) A már forgalomba helyezett gépjármű, mezőgazdasági vontató és ezek pótkocsija átalakításához szükséges előzetes engedélyt a közlekedési hatóságtól kell a jármű tulajdonosának kérnie. A kérelemhez csatolni kell az elbíráláshoz szükséges műszaki dokumentációt."

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000005.KOH

Gondolom, erről lehet szó.

Nurrddin 2010.12.02. 17:54:04

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year: az általam ismert egy-két tucat rendőr közt 0, azaz nulla darab becsületes van
beleszámítva a tágabb családomban találhatókat is
erről az oldalról nézve általánosítok, mert ez a tapasztalatom
akárcsak a cigányok esetében (megjegyzem dolgozó becsületes cigányt többet ismerek, mint hasonló rendőrt)
mellesleg te bejáratos vagy cigányékhoz, hogy ennyire tudod hová szarnak?
talán te takarítod utánuk?
aki ma a valóságban él az tudja, hogy a rendőri pályán a legvonzóbb, a bűntettlen bűnözés...
agyonlövik a bankrablót, aztán maguk rabolják ki a bankot, mert hitelük van... agyonverik a pénzszállító sofőrt... soroljam még?
szinte minden nagyobb horderejű bűnesetben van egy két jelenlegi, vagy már nyugdíjas rendőr (38-40 évesen!!!)

Horizont 2010.12.02. 18:03:04

@Nurrddin:
Én ismerek rendes becsületes rendőrt is! Mindenkit te sem ismerhetsz, ezért óvatosan bánj a nagy általánosításoddal!

fokabacsi 2010.12.02. 18:07:51

@LustaDick123: Réééégi motoros vagyok één kérem ! Csekély 37 éve motorozom. Volt már szerencsém, és volt olyan is mint a sakkban, próbáltam kitalálni ,mit lép az "ellenfél" . Eddig sikerült , megúsztam. De roppant észnél kell lenni.

loláb 2010.12.02. 18:11:36

@Kicsit Karcos: Nem, nem erről van szó, de mindegy.
Nem kell átalakítási engedély, és nem hogy a rendőr nem szól egy büdős szót se az "illegálisan átalakított", bukócsővel felszerelt motorra, de még a műszaki vizsgán se csesztetnek miatta.

2010.12.02. 18:32:05

@Kicsit Karcos: Nemtudom, @ColT szerint jól láthatóan rosszul állt... de mivel nem voltam ott, tudja a fene. Minden esetre akár jól van felrakva, akár nem, hegyi szerpentineken nem köll száguldozni. Nem a bukócső miatt, hanem mert a beláthatatlan kanyarok után bármi lehet. Mondjuk egy felborult IFA. Vagy egy birkanyáj. Vagy akármi.

@Marcellusca: Én élek, ők meg a gödörben hevernek. Akkor szerinted ki is a balfasz???

@Kurt S. Earp: Köszi, hogy megvédsz. Bizony, elég balkáni itt a közlekedési morál, mindenki úgy száguldozik, mint akit seggbe lőttek sós puskával. Én ráérek öt-tíz perccel később megérkezni bárhova.

@Seduxen: Nekem így kényelmes. Tudok az elsuhanó tájban gyönyörködni, olcsóbban is tankolok... Aki meg száguldozni akar, annak ott az autópálya, ott lehet, mert ott nincs sem beláthatatlan kanyar mögött álló sárga busz, sem részeg biciklisták, se semmi. Ja, és nem mellesleg egy liter benzinnel kevesebb, ami az én futásteljesítményem mellett éves szinten már egy fél havi fizetés...

hoplita 2010.12.02. 18:52:33

@laspalmas:
Nem.
Csak ismerek közülük párat.....én is vettem már belőlük egyet-kettőt.
Párba' még ócsóbbak is.:)

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year:
Ne ugass, mer' megkötlek!!

hoplita 2010.12.02. 19:00:56

@Horizont:
Tudod, egy nem igazán szellőztetett és nagydobra vert tanulmány szerint a magyar rendőri állomány cirka 30%-a NAPI rendszerességgel követ el bűncselekményt.
Ez úgy 15 EZER egyenruhás bűnözőt, kékcigányt jelent.....
És a látenciát már nem is említem......
Amúgy én is ismerek EGY darab becsületes rendőrsrácot.....igaz ő is az őrezredben szolgál.
Meg egy tucatnyi nem annyira becsületeset.....vagy inkább akasztófára való gazembert.
Elég szar arány, ne kövezz meg az általánosításért...:)))))

Horizont 2010.12.02. 19:08:40

@hoplita: Megkövezlek én! 30% + - még valamennyi, az nem 100 %. Mondjuk a munkahelyemen 100 emberből 30 + - 10 lop rendszeresen és én aki soha nem loptam azt hallom a városban, hogy minden itt dolgozó egy szemét, rohadt, lopós! Fel lennék háborodva jogosan. Különben nem rosszabb az arány mint a politikusaink és a magyar emberek között! Persze rendőréknél különösen 0% lenne az ideális! De egy ilyen országban????

hoplita 2010.12.02. 19:57:19

@Horizont:
Hát igazad van, télleg nem 100...:)))

Ne haragudj, elmentem röhögni.....

Horizont 2010.12.02. 20:03:05

@hoplita: na akkor jó alaposan röhögd ki magad, még több tucat dolgon is röhöghetsz, például az ilyen hozzáálláson!!!

hoplita 2010.12.02. 20:35:46

@Horizont:

Hát mit mondjak...nem vagy egy maximalista alkat, ha neked ez a 30% nem is olyan rossz..:)))
Másrészt meg, te úgy gondolod, hogy a magyar átlagpógár ugyanennyi hányada is napi rendszerességgel bűnözik?
Esetleg, amire még gondolni tudok....sok a családodban a rendőr..:DDDD

Horizont 2010.12.02. 20:43:38

@hoplita: Nincs a családban, de én ismerek rendes rendőrt és rendes embereket is. Maximalista voltam és lennék is és nagyon, de nagyon soknak tartom a 30%-ot is egy tragédiának, de nézz már körül milyen ez az ország? Pont a rendőrök lennének 100-sok?:) De eltévedtél cseppet, mert én az általánosításról beszéltem! A 30% pedig nem 100%! Igaz?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:48:18

@hoplita:

ugye te nem ezeket a rohadt kékcigányokat hívod majd, ha segítségre van szükséged, mert kiraboltak, megvertek, esetleg csak betörtek hozzád, ellopták valamidet?

ugye te is úgy gondolod, hogy szart nem ér az életük, mert rendőrök (kékcigányok)?

ugye te is úgy gondolod, hogy az ilyen seggfejek élete, mint akit a tükörben látsz, pont annyi tiszteletet érdemel, mint amennyit te mutatsz a rendőrök élete iránt?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:50:14

@hoplita:
Én nem úgy gondolom, én biztos vagyok benne, hogy a magyar állampolgárok ugyanekkora hányada napi rendszerességgel bűnözik.

Horizont 2010.12.02. 20:56:49

@hoplita: Vedd úgy mintha ezt a két utolsó kommentet amit Conv írt én is aláírtam volna!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.02. 21:05:37

@Conv: Az utolsó bekezdés elég frappáns.
Amúgy megint imádom ahogy a szélsőjobbosok marják egymást.
Miért veszekedtek náczi testvéreim?

pohi 2010.12.02. 21:20:36

Sokan bírálják, hogy a motoros elindult kopott gumival. Nem tehetett mást, mert parancs volt, ilyen egyszerű ez, ha megszegi akkor katonai bíróság elé cibálják. Sokan okoskodnak, hogy akkor miért nem ment lassabban....hát autópályán lévén szó, van ám ott egy minimum sebesség meghatározva. Na meg a nagy igazság, hogy utólag könnyű okosnak lenni és még az is igaz, hogy a baleset véletlenül következik be a részes akarata ellenére. Erről többet mondani nem lehet. Nagyon sajnálom a kollégát, ennyi....pont.

A másik eset is rettenetes. Ott egyértelmű a bukócső hibája. Henrik nagyon jól képzett volt szakmailag és motor vezetésileg is. Együtt voltunk az utolsó megrendezett országos motoros versenyen. FJR-en ült ő is és nagyon tudott menni vele. Ráültették a suzukira, gondolom, hogy menjen bele a km-er. Úgy ment vele mint az FJR-el szokott, és gondolom meglepte őt is, hogy nem a lábtartó ér le előbb, hanem a bukócső ami kiemeli a gépet ami ellen nem tud mit tenni..........ha jól tudom valaki után ment és nem csak simán száguldozott........a munkáját végezte.

2010.12.02. 22:16:00

@pohi: Milyen minimum sebesség van meghatározva autópályán? Én nem találom a kreszben, pedig most direkt megnéztem újra! Egyébként meg nem csak autópályán lehet közlekedni. És tán az is benne volt a parancsban, hogy feküdjön bele a gödörbe? És ő meg engedelmesen végrehajtotta? Pedig azt hittem, hogy manapság már azért eszesebbek a rendőrök, mint Kádár alatt... ;-) A másik, ha tényleg épp üldözött valakit, az azért más megvilágításba helyezi a dolgokat. De ezt most hallom először.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 22:53:23

@Tigeri: komolyan kérdem.
mert bízom benne, hogy nem rám és hoplitára gondoltál :)

vagy ha igen, akkor az a meglepetés erejével hat rám, hogy szélsőjobbos vagyok :)

pohi 2010.12.02. 22:59:45

Tessék:

"37. § (1) Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az előjelző táblától kezdődően) csak olyan gépjárművel, illetőleg gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni; ezeken az utakon más jármű közlekedése tilos."

Itt az a lényeg, ha előre látta volna akkor nem történik meg a dolog. Minden balesetnél így van ez. Nem akarod mégis bekövetkezik. Ha hallgatnak rá és vesznek a motorra időben gumit akkor ez nem történik meg.

A rendőrök eszesebbek, de a parancs az parancs. Senki nem szereti, ha szívatják egy parancs megtagadás miatt, katonai bíróság elé cibálják, baxogatják a munkahelyén minden nap, azaz szívatják, vagy pénzbírsággal sújtják, esetleg ki is rúgják.

Bízott abban, hogy nem lesz baj, gondolom én. A legrövidebb úton be akart jutni az RK.-ra és lerakni a motort, meg akart tőle minél előbb szabadulni.

Én estem már saját motorral esőben, nagyon hirtelen be tud következni a nagy erejű csúszás, amit nem tudsz korrigálni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 22:59:54

@Sörömpőőr:
írd csak be a gugliba, hogy autópálya minimum sebesség és már látod is, hogy van minimum sebességkorlát. még azt is megteheted, ha egy kis időt szánsz rá hogy az autópálya szakaszok esetleges egyedi korlátozásait megnézd.
tudod, ezért van az internet, hogy ha nem tudsz valamit, megnézhesd. nem a pornóoldalak miatt :)

igen, lehet közlekedni nem csak autópályán, de a rendőrnek megszabott útvonalon szabad közlekednie, a parancs szerint.

2010.12.03. 05:57:54

@pohi: well, ez a paragrafus nem definiál minimális sebességet, csak annyit mond ki, hogy lassú járművel nem szabad fölhajtani. Ha fölmegyek egy porscheval, nyugodtan kocsikázhatok 30-al (Mondjuk mert éppen elkezd hullani az ónos eső), és ezt nem szegtem meg. Egy 40-50e km-et én is lemotoroztam már életemben, fel is nyaltam párszor az aszfaltot, szóval tudom én, hogy könnyű elbaszni. Nem kell utána átkozódni, meg felelősöket keresni. A vezető nem vette figyelembe az útviszonyokat és járműve ismert, jegyzőkönyvezett hibáját a sebesség megválaszásánál. Sajnos ezúttal fatális következményei lettek. :-(

hoplita 2010.12.03. 07:27:04

@Conv:

"......ugye te nem ezeket a rohadt kékcigányokat hívod majd, ha segítségre van szükséged, mert kiraboltak, megvertek, esetleg csak betörtek hozzád, ellopták valamidet?...."

Valóban nem, mert értelmetlen.
Egyelőre még jó formában vagyok, nem szoktak se kirabolni, se megverni.....aki pedig betör hozzám úgy, hogy otthon vagyok, az örüljön, ha élve megússza...tartok otthon ezt-azt, ami nemcsak a kedvét szegheti a delikvensnek.:)

"......ugye te is úgy gondolod, hogy az ilyen seggfejek élete, mint akit a tükörben látsz, pont annyi tiszteletet érdemel, mint amennyit te mutatsz a rendőrök élete iránt?...."

Jujjjj......
Ha komolyan meg akarsz sérteni, próbálkozz késsel, baltával.:)

".....Én nem úgy gondolom, én biztos vagyok benne, hogy a magyar állampolgárok ugyanekkora hányada napi rendszerességgel bűnözik....."

Nocsak.....remélem nem azzal állsz elő, hogy mindenki torrentezik...?
Mert egyébként orbitális baromságot állítasz...

@guma:

Anyja neve?
És legalább két példányban, illetékbélyegezve a titkárságomnál benyújthatod.
És most magamba roskadok..:D

pohi 2010.12.03. 07:32:05

@Sörömpőőr: Ónos eső okés, de ha csak sima eső van akkor ez alatti sebesség indokolatlanul lassú és balesetveszélyes a pályán, mert mindenki nyomja neki mint az állat......

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 08:01:50

@hoplita:

ennek azért örülök, hogy ilyen kemény vagy és nem kell rád pazarolniuk az idejüket a "kékcigányoknak".

"Ha komolyan meg akarsz sérteni, próbálkozz késsel, baltával.:)"

dehogy akarlak megsérteni, miért lenne ez számodra sértés?
ÉN nem vagyok cigány, de még csak mentalitásban sem.
Most jöhetsz a következő lépcsőfokkal, a : "Beszótá geci, megbaszlak anyád hátán'"

Vágod ugye, hogy mi a gond?

"Nocsak.....remélem nem azzal állsz elő, hogy mindenki torrentezik...?"

Nem, én az adócsalásra, adóelkerülésre, és a céges lopásra, a jogszabályok be nem tartására, a korrupcióra gondolok. A mindennapos dolgokra.

Egyéves Önkéntes 2010.12.03. 08:17:08

Komoly szakértői vizsgálat lehetett az első, ha nem tűnt fel a kendácsolt bukócső.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 08:46:53

@hoplita:

Ühüm, szóval a rendőrök kékcigányok, mocskos szemetek. Adót se nagyon fizetsz, ahogy már írtad többször, mert miafasznak ennek a mindenkori rablóbandának.
De persze hőbölögsz ezerrel, hogy szarok az utak, putris az egészségügy, alulképzett a gyereked tanárja, és úgy kompletten szar minden ebben az országban.
Gratulálok.
Mehetsz a jobbikos átnevelőtáborba a kancigányokkal együtt.

2010.12.03. 08:55:58

@pohi: Motorral tök más minden. Sokkal kisebb a gumifelület, ami flasztert fog. Ahol egy aktív felfüggesztéses autó 205-ös gumikon gond nélkül elmegy 120-al, ott már a motoros nagyon fél 80-nál... ha van benne életösztön, és nem valami adrenalinfüggő idióta az illető. Ugye azzal kezdődik, hogy a sisakplexin nincs se ablaktörlő, se páramentesítés... Nyilván aki lassan megy, arra fokozottan vonatkozik a jobbra tarts, ha nem akarja, hogy hátulról felöklelje valami tempomatos idióta, aki épp az orra kipiszkálásával foglalkozik vezetés helyett.

2010.12.03. 09:05:35

@laspalmas: azért van benne valami... kurva nagy tévedésben van, aki azt hiszi, hogy a vagyonvédelmisek "Kántor nyomozt" vagy az életvédelmisek "Columbó felügyelőt" játszanak. Az összes ismerősöm és a saját személyes tapasztalataim szerint is szarnak az egészre. Az utca végén lakó 92 éves bácsi brutális rablógyilkosság áldozata lett (agyonverték), a fia találta meg, kihívta a kékcigányokat, erre mit kérdeztek tőle? Hogy nem vehetnék-e azt jegyzőkönyvbe, hogy a bácsi epilepsziás rohamot kapott és magára rántotta a szekrényt. "Na persze, és előtte elvágta a saját telefonzsinórját, mi?" - ironizált a gyászoló rokon. Büdös kékcigányok csak arra jók, hogy a trafipaxot kattogtassák meg a tüntetőket csépeljék a kardlappal, az elrabolt javaidat nem fogják visszaszerezni, az apád gyilkosát nem fogják kideríteni, és ha valamiért nagyon kell nekik eredményt felmutatni, akkor előrángatnak valami szerencsétlen Kaiser Edét, és rákenik az ügyet, még ha életében a tetthely közelében se járt.

fokabacsi 2010.12.03. 09:08:23

Volt egy kollégám, akinek ez volt a világbajnok mondása : Ha nekem annyi eszem lenne előre, mint a feleségemnek utólag, már három Nobel-díjam lenne !!

hoplita 2010.12.03. 09:39:07

@Conv:
Na, én is örülök, hogy örülsz.

Nem, nem vágom, nehezemre esik követni....vagy igazából nem is akarlak.
Egyébként is unalmas ez....a "megbaszlak anyád hátán"-verzió csak a kocsmában, vagy az utcán "frappáns"...de neten????

"....Nem, én az adócsalásra, adóelkerülésre, és a céges lopásra, a jogszabályok be nem tartására, a korrupcióra gondolok. A mindennapos dolgokra......"

Szal ez szerinted 3 millió magyar ember napi elfoglaltsága....
Hát, finoman szólva, hülye vagy fiam.:)

hoplita 2010.12.03. 09:50:02

@laspalmas:
".....De persze hőbölögsz ezerrel, hogy szarok az utak, putris az egészségügy, alulképzett a gyereked tanárja, és úgy kompletten szar minden ebben az országban.
Gratulálok...."

Köszönöm, megtisztelő....:)))

Az utakért hőbörgök, adót csak annyit fizetek, amennyit muszáj....csakúgy, ahogy te.:)
Bár lehet, egy kicsivel több benzint veszek, ezáltal valamivel többet is fizetek az útalapba, mint te...de spongya rá.
A többi meg evidencia már régóta....

Ha szereted a kékcigányokat, menj hozzá valamelyikhez....vagy vigyél haza hatot és tartsd el őket.
@Sörömpőőr: úgy látom kicsit realistábban közelít...:DD
Te meg majd leszámolsz egyszer az illúzióiddal, kislány.:)

hoplita 2010.12.03. 09:53:01

@Sörömpőőr:
Ahogy mondod, kúúúúrva nagy tévedésben vannak.....
Olyan tévedésben, amilyenben csak azok lehetnek, akiknek fogalmuk sincs a valóságról, emkiscsabi kékfényét nézik és tapsikolnak a megoldott bűnesetek bombasztikus bejelentésénél.:))

2010.12.03. 10:55:50

@hoplita: Tudod, azért a bajban még az a szerencse, hogy ez azért még mindig nem a vadnyugat, a legtöbben elhihetik, hogy a kékcigány jóságos igazságosztó, mert évekig, évtizedekig nem válnak semmilyen komoly bűncselekmény áldozatává, és így nem is kerülnek kapcsolatba a karhatalommal.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 12:23:14

@hoplita:

nos, akkor megpróbálom elmagyarázni neked:

Te akarsz torkot vágni, önbíráskodni, nem tiszteled a törvényt, a rendőrt, a mások életét, büszkélkedsz a késeddel, baltáddal.
Viszont ugyanezért, a cigányokat utálod.
Pedig pont ugyanúgy viselkedsz. Más csak a megbaszlak anyád hátán duma hiányzott az én nagyon erős vagyok repertoárodból.

Így már kapisgálod, hogy egy fikarcnyival nem vagy különb bármelyik ostoba cigánynál?
Éppen ezért, pont ugyanúgy szarba sem nézlek, mint őket.
Még akkor sem ha teliszájjal óbégatod, hogy te nagymagyar vagy. Nem. Te egészen pontosan, a szarmagyar vagy.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 12:34:05

@Sörömpőőr:

Azért azt ne feledd, hogy a mezei járőr csak azt csinálja, amire parancsot kap. A rendszer hibáiért , a bírságolási kvótáért nem ő a felelős.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 12:51:55

@hoplita:

A világot mindig is az álmok és a tenniakarás vitte tovább :)
Egyébiránt meg élősködő felfogás az, hogy te beleszarhatsz mindenbe, de az Állambácsi az aztán működjön tökéletesen. Nekem ehhez egyszerűen nem lenn pofám. Mert a társadalom nem valami elvont fogalom, hanem sok kicsi emberből áll. Az ő viselkedésükből, jogaikból ÉS kötelességeikből. Én pl itt a magam icipici lépcsőfokán megteszem a magamét, így jogosnak érzem, ha a "nagyok" disznóságaiért reklamálok.
Érdekes pl , hogy velem még soha nem gecizett egy rendőr se, akivel találkoztam, igaz nem is úgy néztem rájuk, mint egy darab kutyaszarra.
Ja, és voltam már fegyveres rablás egyedüli áldozata (face to face, zárt helyen), úgyhogy a rózsadombi/kékfényes dumát elhagyhatod a továbbiakban.

hoplita 2010.12.03. 13:04:37

@Conv:
Úgy látom elszaladt veled a ló kicsit...de egyefene, betudom annak, hogy te sem vagy a topon ma.
Ennél többet néztem ki belőled eddig, kispofám, de hát az ember szokott csalódni.
Tisztelem, ami és aki tiszteletre méltó.....

Egyébként egy ilyen monológért, fésztufész, valószínűleg szájon kapnálak, ha nem is basználak meg anyád hátán, kispöcs.

hoplita 2010.12.03. 13:12:09

@laspalmas:
Ha még nem fejtettem volna ki, én akceptálom a te véleményed, felfogásod, cserébe elvárom, hogy te is akceptáld az enyémet.....még ha az egy kicsit, első hallásra kissé idegenül cseng is.

De szerintem ezt ne ragozzuk tovább, max csak összeveszünk, mint ezzel az alapvetően nem rosszgyerek, de kicsit most elkanászodott Conv-val.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 13:41:36

@hoplita: mondtam, hogy naggggyon erős vagy kuki? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 13:45:03

@hoplita: velem Te összeveszni nem tudsz nemzeticigány, legfeljebb kiröhöglek :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 13:53:49

@hoplita:

Elfogadom én, csak nem értek vele egyet. Ezért vitatkozom, ami nem összekeverendő a veszekedéssel. De ha te hagyni akarod, akkor persze hagyjuk :)

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.03. 14:15:21

kopott gumi, sunituning = 2 rendőrárva

felelősöknek irány sávoly.. a jelen állapotú balatonringen addig köröztetném őket, amíg alaposan pofára nem esnek vagy a sípcsontjuk felkopik az állukig egy tüchtig kis balatonbacsúszással..

laspalmas ékszerkereskedő-e vagyol? mert akkor a "budai" még megállhat. ;-)

hoplita 2010.12.03. 14:32:56

@Conv:
Mit foglalkozol velem ennyit, faszomfütty...?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 15:05:09

@hoplita:
Tudod lófaszjankó, jólnevelt vagyok és reagálok a nekem címzett, rólam szóló kérdésekre, reagálásokra, ennyi az egész.
Többnyire a felvetett modorban és stílusban, feltételezve, hogy azt várják el a 'másnak azt kívánd mit magadnak is kívánnál' keresztény erkölcsi elv alapján. :)

Képzeld, neveltetésemből adódóan még az ilyen nyomorult nemzeticigányoknak is, megadok ennyi tiszteletet, mert magát az életet és az embert ha többre nem is, de ennyire tisztelem...

...még akkor is, ha a szóban forgó embert és az életet nem is találom jó párosításnak a természet részéről :)))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 15:12:23

@Conv: @hoplita: Tényleg minek veszekedtek?Hoplita szépen bocsánatot kér a rendőr miatt,és kész.Ha már meghalt és nem ismerjük,minek mondjunk róla csúnyákat?

Horizont 2010.12.03. 15:20:33

@hoplita: Látom jó messzire eljutottatok a 30% nem 100% megállapítástól:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 15:22:39

@Tigeri:
"Tényleg minek veszekedtek?"
Dehogy veszekszem, csupán a megkívánt stílusban kommunikálok, valamelyikünknek muszáj a másik képességeihez idomuló stilisztikát felvenni, én vagyok az udvariasabb, hát én vettem fel az övét.
Gondolom nem érzi ezt ő sem sem sértőnek, sem veszekedésnek, hiszen ez egy udvarias gesztus részemről.

"Ha már meghalt és nem ismerjük,minek mondjunk róla csúnyákat? "
1, Tahók vagyunk
2, Tahók vagyunk és erre büszkék
3, Tahók vagyunk és erre büszkék, aki pedig nem, az egy köcsög
esetleg valami más oka van, pl: Tahók vagyunk

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:26:43

Telegdi Zsolt a szűlővárosom felett hunyt el. Innentől no commentü

hoplita 2010.12.03. 15:40:48

@Conv:
Egy valamiről megfeledkezel, faszomfütty - gondolom merő véletlenségből - éspedig arról, hogy te pofáztál bele abba a társalgásba, amit én mással, véletlenül sem veled folytattam.
Nincsenek tévképzeteim, beleszólhat itt bárki bármibe, de asszem először te lépted át az a bizonyos veled született jólneveltség határát azzal, hogy nem túl kedves és barátságos jelzőkkel illettél....
Én a részemről már rég túlléptem az egészen, de alapjában véve szórakoztatnak az ilyen makacsul az ebet a karóhoz kötögető faszfejek.:)

@Tigeri:
Nem mondtam én semmi olyat, amiért szabadkoznom kellene....egyébként sem a műfajom a bocsánatért esdeklés.
Van felénk egy mondás....por a seggibe, más a helyibe.
Naggyábúl, megpróbáltam tájnyelvileg is visszaadni.:)
Ennyi...egyébként az általam elmondottak még nem zárják ki, hogy két néhai Grál lovagról beszélünk itt.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 16:01:53

@hoplita:

Pöcsömbőrecimbi, nem csodálkozom, azon, hogy már magad sem emlékszel miket beszélsz és mikor, ez jellemzője az ostoba tuloknak, egészen pontosan illeszkedik a nemzeticigány szellemiségbe.

Ugye jól emlékszem, hogy valami halott ismeretlent kékcigányoztál, akiről lófaszt sem tudsz milyen ember volt, mindössze azt, hogy rendőr volt.
Mi van abban meglepő, hogy ez alapján valaki a megfelelő, helytálló jelzővel illet emiatt, ami esetedben a seggfej volt. Egy darab jelző, nem jelzők. Ráadásul elég szolid a valóság kifejezéséhez.

No, de már nem is akarsz szájbeverni? :)

"egyébként az általam elmondottak még nem zárják ki, hogy két néhai Grál lovagról beszélünk itt"
az általad használt kékcigány jelző ezek szerint ezt a lehetőséget is magába foglalja :))))))

Fischer 2010.12.03. 16:28:39

hm...
kovácstűzhelyről pereg a zsarátnok...
úgyis túl sok az ember a földön...
igen, hozzátartozóm halála fájna, ha tehetnék ellene, tennék, de ettől a tény még tény...

a köznépi/rendőri bűnözésre kitérve.

ja, nem fizetek adót, csak amennyit elkerülhetetlenül muszáj.
mert az utak szarok akkor is, amikor kifizetem, meg akkor is, amikor nem...
ennek megfelelően inkább az autóm futóművét javítom/javíttatom a fölöslegesen ki nem fizetett pénzből, és/vagy a kórházban kifizetem a pénztárban a költségkalkuláció összegét és akkor a tb járulékommal nem a privát villát építik, hanem az tényleg a kórházhoz kerül...
ja, torrentezem is, halmozottan hátrányos helyzetű vagyok... :-)))

radikális is vagyok, amennyiben annak számít, ha "önbíráskodom", vagyis magam keresem meg a tolvajt, betörőt, mert nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy a rendőrök egy -két hónap után befektetett munka nélkül zárják le az ügyet...

eddig a családomtól ellopott javakat én hoztam vissza, rövidebb idő alatt, mint ahogy rendőrék hajlandóak lettek volna átvenni a feljelentést... rendőri segítséget akkor kaptam, ha fölhívtam a gyerekkori barátomat a testületből és ő információkat szolgáltatott, hogy eredményesen kereshessem a tulajdonomat... nem is értettem, hogy akinek hivatalból kellett volna nyomoznia ugyanazokkal az információkkal segítve, miért nem tette...
tudom, leterheltség, sok munka, stb...
hova szarjak?...
mindenki másnak is dolgoznia kell a kenyérért, gyakran erején felül...

mindezek okán teljesen megértem azokat, akik hasonló negatív tapasztalataik miatt nem ismerik el a rendőrséget hivatalos rendvédelmi szervként, mert csak névleg az...

ha betörőt fogok, nincs szabad járőrük, de ha valami ooostobaaa hülyegyerek lerúgja a rendszámtartó keretemet és ablakba teszem a rendszámot az első benzinkútig, akkor közben saját elmondása szerint "emberiességből" csak(!) 10 ezres helyszíni bírságot szab ki, aki a betörőhöz nem ér rá kijönni, mert aztán siet az iskola melé füvet árulni...
innentől kezdve a "kékcigány" minősítéssel teljesen egyetértek, bár nem vagyok jobbikos, náci, stb....

hoplita 2010.12.03. 16:32:30

@Conv:
A "kékcigány" kifejezést már elég régóta használom-használjuk, ha neked ez az újdonság erejével hatott, akkor már nem kalimpáltam hiába, faszfej.
Én csak annyit bátorkodtam megjegyezni, hogy a két fentebb említett úriember nem rövid pályafutása alatt feltehetőleg, sőt bizonyosan nem kevés ember pénztárcáját csapolta meg így vagy úgy, és emiatt nyilván nem is mindenki sírta tele a zsebkendőjét, amikor ezek a megrázó hírek eljutottak hozzá.....motoros rendőr volt, mindkettő, az én szótáramban az útonálló-fosztogató-briganti szinonímája....szóval kékcigány.
Ennyi, nem több.
De mosmán tényleg unlak...
Ja, még valami....
Dehogynem akarlak szájba verni, ha beléd botlok ne adj Isten, úgy elverlek, mint eső a libaszart, de annyit nem érsz, hogy utánad mászkáljak....vannak előtted a sorban.:)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 16:54:01

@hoplita:
A seggfej" kifejezést már elég régóta használom-használjuk, ha neked ez az újdonság erejével hatott, akkor már nem kalimpáltam hiába, pöcsvirág.

"motoros rendőr volt, mindkettő, az én szótáramban az útonálló-fosztogató-briganti szinonímája....szóval kékcigány"

a késsel, baltával bátorkodó, törvényt, más embert nem tisztelő nagyonerős szinonímája az én szótáramban a cigány.

Szívesen eléd megyek én kislány, nem kell ehhez helybe jönnöd, nekem egy jó röhögés mindent megér nemzeticigány :)
Persze csak akkor, amikor a vajda éppen nem használja a segged:)

A Te forma ostoba, idióta pöcsök azok, akik miatt jóérzésű ember bármennyire is jobboldali érzelmű, akár még radikális is, bizony nem kíván Jobbikos lenni, vagy a jobbikra szavazni, nehogy összekeverjék veled pl.

2010.12.03. 16:55:06

@laspalmas: Nem feledem! Egyszer egy május 1-i rendezvényen hangosítottam, és mivel KGST nosztalgiaautó volt a téma, mindenféle korabeli orosz meg csehszlovák zenék szóltak. Hát egyszerre csak jött egy nagyon feldúlt orosz nő. Nagy nehezen kerítettünk valakit, aki meg is értette, mit akar. Szegénynek elveszett valahol a kislánya a majálisi forgatagban, és azért jött ide, mert hallotta, hogy itt orosz zene szól, és látta, hogy itt rendőrök állnak, és segítséget szeretne kérni. Mondtuk a kékcigányoknak, mi van, erre a vállukat vonogatták, hogy nekik arra van parancsuk, hogy a rendezvényt biztosítsák, és nem mehetnek el holmi kislányokat keresni, menjen be a hölgy a kapitányságra, és jelentse be eltűnt személynek, osztán ha nap végén valaki leadja náluk, majd értesítik. Szegény asszony meg váltig nem értette, amikor lefordították neki, hogy hogy mondhat egy rendőr ilyet, náluk, Moszkvában legalábbis berádióznának az örsre, és kérnének plusz embereket, vagy valami... mondtuk neki, hogy abszurdisztánban ez nem így működik. :-(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 16:55:25

@Conv: jav: ...más ember életét nem tisztelő...

fokabacsi 2010.12.03. 16:59:37

@hoplita: Ijedtükben mind szerteszéjjel szaladtak ! Kemény vagy mint a fagyott kutyaszar !

2010.12.03. 17:02:51

@hoplita: Azért a motoros rendőrök még egész istenesek mondjuk a vizirendőrökhöz képest. Nálam legalábbis ők a legbunkóbb söpredék szinonímája. Az tényleg semmi másról nem szól, mint a pénzbeszedésről. :-(

fokabacsi 2010.12.03. 17:06:00

@Fischer: Szerencsés vagy, hogy te nem találkoztál valódi buta rendőrrel. A mostaniak között , semmivel sincsenek többen buták mint az átlagnépességben. A törvények pedig olyanok, hogy nem tehet érdemben a rend fenntartásáért semmit. Cigány fenyegetőzik ,a rendőrnek, "leszereltetlek" ??!!??!! Na ez a kutyaszar !

Horizont 2010.12.03. 17:08:07

@Fischer: " bár nem vagyok jobbikos, náci, stb.... " Hát rendes ember se....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:12:43

@Sörömpőőr:
no, ezt aláírom, még azt mondom szervezett formában is igaz :)
nekem az tetszett, amikor azt mondta, ő nem tud úszni, nem fog beugrani segíteni "talpraállítani" a csónakot :)
persze hogy megsértődött, amikor elkezdtem röhögni :)

hoplita 2010.12.03. 17:17:07

@Conv:

"......a késsel, baltával bátorkodó, törvényt, más embert nem tisztelő nagyonerős szinonímája az én szótáramban a cigány....."

Na bassza meg....leesett.:)
Már kétszer utaltál erre, de egészen más kontextusban, vagyis te nem ismered azt a szólást, amit én parafrazálni bátorkodtam fenn.
Szóval egy frazeológiában járatlan seggfejjel futottam személyedben össze.....sürgősen pótold a pótolni valót, fasztarisznya.:)

Tényleg megtennéd, hogy elém jössz...?
Szerintem meg csak itt nagy a pofád, netcigány..:D

hoplita 2010.12.03. 17:20:36

@Sörömpőőr:
Na, velük még sosem volt dolgom...valahogy kimaradtak eddig.:)
De nem kételkedem, egyetlen percig sem az általad elmondottakban.

Fischer 2010.12.03. 17:23:24

@Horizont:

" Horizont 2010.12.03. 17:08:07
@Fischer: " bár nem vagyok jobbikos, náci, stb.... " Hát rendes ember se.... "

írja ezt miss naiv... :-)))
nem hagyom a családom és magam kirabolni még a magyar állam által sem...
a családom szemében ezért rendes ember vagyok, a többiek pedig annyira érdekelnek, amennyire én érdeklem őket...

magam után nem hagyok piszkot, lásd, tb-t nem fizetek, de a kórházi számlámat igen...
bocsi, hogy többek közt a fölöttem ítéletet mondó naivának nem dobok a nagy kalapba egy kis aprót...
fizesd a magadét, drága... ;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:31:49

@hoplita:

"Egyelőre még jó formában vagyok, nem szoktak se kirabolni, se megverni.....aki pedig betör hozzám úgy, hogy otthon vagyok, az örüljön, ha élve megússza...tartok otthon ezt-azt, ami nemcsak a kedvét szegheti a delikvensnek."

no, mesélj lelkem gyönyörűen cizellált tubarózsája, miféle szólást is szerettél volna átírni az esethez értelmezhetőség véget ezzel a raj dumával? :)

bizony megtenném, imádok röhögni a picsogó pöcsökön nemzetirányi :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 17:35:02

@Conv: Nézd!Hoplitának ez a durva beszólása a rendőrről nem kellett volna.
De ez egy normálisabb hozzáálás annál,minthogy:ha valaki csúnyán néz beverem a fejét.
Ez inkább az önvédelemről szól.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 17:36:53

@Conv: Azért nem mindenki olyan gonosz ám,aki a jobbikra szavaz.....:))

hoplita 2010.12.03. 17:37:30

@Conv:
Erre gondoltam, te takonyfejű anyaszomorító...

"......ugye te is úgy gondolod, hogy az ilyen seggfejek élete, mint akit a tükörben látsz, pont annyi tiszteletet érdemel, mint amennyit te mutatsz a rendőrök élete iránt?...."

Jujjjj......
Ha komolyan meg akarsz sérteni, próbálkozz késsel, baltával.:)

Na, dereng mán valami abban a búvalbaszott fejedben...?
Vagy segítsek még?:)))

Horizont 2010.12.03. 17:38:22

@Fischer: Drága másról beszélünk!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 17:39:50

@Conv: @hoplita: Nézzétek gyerekek!Így 40 felett öregszik az ember,nem bírja úgy a tempót,a szerszám sem úgy működik már,de ne így akarjátok már bebizonyítani,hogy milyen férfiak vagytok,hogy így egymásnak estek....:))

arlequin 2010.12.03. 17:42:40

@hoplita: @Conv: szépek vagytok, no, mitagadás.

szerintem ha összetalálkoznátok élőben, akkor úgy istenesen leinnátok magatokat és hajnalban egymás hátát támogatván tántorognátok haza. mint két tojás, tisztára.

@Conv: ez a 'pöcsömbőrecimbi' a fitymakoma átirata?

;-)

bolondok, ha összetalálkoznak. no.

hoplita 2010.12.03. 17:42:44

@Horizont:
Ne erőltesd magad, nem fogod érteni.:)))

2010.12.03. 17:44:34

@hoplita: A lelke mélyén minden kékcigány vérgeci, csak van, amelyik még kimutatni is lusta.

hoplita 2010.12.03. 17:45:07

@Tigeri:
Én mán mondtam, hogy unom...
De szar az idő, itthon vagyok, most melóm sincs...valamivel agyon kell ütnöm az időt.
Meg nem én kezdtem, tá'bácsi..:DDD

hoplita 2010.12.03. 17:48:32

@Sörömpőőr:
Valahol olyan ez, hogy mondd meg a foglalkozásod és megmondom milyen ember vagy.
Láttál már tisztességes bírósági végrehajtót?
Vagy becsületes, korrekt, boltokat, kereskedőket járó, próbavásárló apehost?
Vagy nem félnótás vécésnénit?
Vagy nem vérgeci kékcigányt...?:DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:49:31

@Tigeri:
persze, aláírom.
csak ha kékcigányoz valakit, akkor ne vegyen elő cigánystílust :)

tudod, amikor valaki azt mondja:
- nem bízom a rendőrökben és ha megtámadnak nem rendőrért kiáltok, hanem megpróbálom megvédeni magam - az nem ugyanaz, mint ha előadja az én olyankeménycsávó vagyok, hogy otthon szamurájkardot tartok stílusú dumát, annak igazolására, miért nem rendőrt hív, ha kirabolták :)

nekem az első hiteles a második pedig ostoba és öntelt.
ha még ez mellé odatesszük egy ismeretlen ember halálával kapcsolatban ellejtett dumáját, és általában a törvények tiszteletével kapcsolatos megnyilvánulásait, akkor a jellemrajz bizony egy sütét cigányt formáz.

hoplita 2010.12.03. 17:49:50

@arlequin:
Az is meglehet....bár én ha iszok, akkor kicsit kötekedőbb vagyok, meg lényegesen felelőtlenebb.:D

Marcellusca 2010.12.03. 17:51:17

@arlequin: Irígy vagy marhára, mi? :DDDDD

Mondom, mi van: @Marcellusca: :))))

Horizont 2010.12.03. 17:53:50

@hoplita:
Imádom az okos mindent tudó másokat lefitymáló pasikat!:((
Biztos vagy abban, hogy te mindent értesz??
Hát ne fogadj rá!
Ja és a kommentjeid alapján csak te erőlködtél, én nem !

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:54:39

@hoplita:
Én elhiszem, hogy erre gondoltál, de ez mitől lenne, parafrázis, vagy frazeológiai elem, te nyomorúságosan hülye ágymocsok?
másrészt mivel kapcsolatban gondoltál erre te bánatosan lógó fasz, merthogy én az imént már említett nagyonerősfegyveres vagyok stílusodra gondoltam amikor azt mondtam egy ostoba cigány vagy, de ezt már kifejtettem :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:55:48

@Tigeri:
persze, hogy nem, mondtam én ilyet?

hoplita 2010.12.03. 17:57:04

@Horizont:
Mondom, hogy nem érted, ahogy félreértetted az iménti mondatomat is.
Nem is kell mindent érteni.:)

De ha esetleg megsértettelek volna, akkor elnézésedet kérem, nem állt szándékomban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:57:24

@Marcellusca:
nem véletlenül, nekem is a cigányok jutottak hoplitáról az eszembe :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:00:30

@hoplita: :)))))))))))) cigánytempó? :))))))))))))))

hoplita 2010.12.03. 18:04:15

@Conv:
Vagyis nem értetted mit mondok, de a kis cucu agyaddal érteni vélted azt, amit nem mondtam....
Na, mán ez is valami, anyád baromfia....

Na, erőlködjél még, van némi időm, utána átadom a gépet a fiamnak, mert fifázni akar....

Horizont 2010.12.03. 18:04:22

@hoplita:
Hát mit is mondjak? Talán jobb is lenne ha nem értenélek benneteket!
Vissza kéne olvasni saját magatokat és irulni-pirulni - ha tudtok olyat:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 18:07:11

@Conv: @hoplita: Ehh.hallgassatok a harmadik,normálisabb vérnáczira itt:@arlequin: :))

hoplita 2010.12.03. 18:08:11

@Conv:
Nekem meg rólad az apád fasza....hogy miért nem tudta anno kordában tartani.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 18:08:56

Na,talán még este rátok nézek,és ilyeneket szeretnék látni,hogy:Te,és azt ismered,hogy......:))
Na viszlát!

hoplita 2010.12.03. 18:10:48

@Horizont:
Izé, van igazad....kezd már finoman szólva is épületessé válni....de akkor sem én kezdtem, hanem ez a kotonszökevény.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:12:52

@hoplita:
értem én :)
tehát nem értettem amit mondani akartál, ahogyan félreérthető volt a kékcigányozás is és a két rendőr halálával kapcsolatos dumáid, hiszen mint mondtad is utána, ez csupán azt jelentette, hogy idézlek: "az általam elmondottak még nem zárják ki, hogy két néhai Grál lovagról beszélünk itt. " :)))))))
lúzer egy pöcs vagy te nemzeticigány.

paksimogyorókám, add át azt a gépet a csemetének, virtuálisan sportolni mindenképpen hasznosabb tevékenység lesz, mint az, hogy észt próbálsz osztani onnan, ahol nincs.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:15:32

@Tigeri:
arlequin tudja az igazat, hogy nem bántanék egyetlen embert sem.
Csak azt nem tudja, hogy ez a félresikerült abortuszeredmény a szememben a legtávolabbi segédfogalmak szerint sem ember :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:16:48

@hoplita:
elhiszem neked.

most azt gondoltad meglep a nemi irányultságod?

:)

Horizont 2010.12.03. 18:23:41

@hoplita: @Conv:
Mint két óvodás!! Óvónéni nem én kezdtem hanem a másik hüp-hüp elvette a homokozó lapátom:)
De az én apukám erősebb, az enyém meg szebb...:DDDDD
Férfiak! Férfiak??

hoplita 2010.12.03. 18:26:04

@Conv:
Érted a faszt...csak beleakasztottad már a fogad, belegabalyodtál és most már nem tudsz visszakozni.

Igazándiból az apád fasza helyett anyukád szülőcsatornájára gondoltam először, mármint hogy az miért nem volt szecskavágó....de az anyákat haggyuk ki a buliból.:))

hoplita 2010.12.03. 18:27:52

Na, mindegy...

Átpasszolom a gépet a srácomnak, mert már igencsak nyűglődik.:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:32:27

@Horizont: :)

Jóvammá, mentségemül szolgáljon, hogy szerintem nem ő kezdte, (nem is gondoltam ilyet) hanem a természet, amely ilyen mostoha módon szűkmarkúan bánt vele értelem terén.
Valóban nem volt szép tőlem, hogy ezt szóba hoztam, hiszen nem tehet róla.

Szégyenlem magam, hogy más fogyatékosságát így kipellengéreztem.

Elnézést mindenkitől, Tőled is hoplita.

arlequin 2010.12.03. 18:57:17

@Conv: azt es tudom. de el ne hidd.

@Tigeri: sieg heil! heil krisztus! offorever.blog.hu !!!

@Marcellusca: irigy? én? na ahhoz későbbe kellet volna felkeljek. olyan ez, mint a székely ember, amikor mond valamit, akkor is keveset, meg hát mintha, egyébként pedig hovatovább.

guma 2010.12.03. 19:20:45

@hoplita: @Conv: szerintem innentől ide szedjetek belépődíjat :)DDDDDDDDDDDDDDDDD

@arlequin: jó bíró legyél a bor kitöltve a meccs végére:) megszolgáld !!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:39:29

@guma:
no, komplett pompomlány csapat is lesz, úgy nézem :)

guma 2010.12.03. 19:41:34

@Conv: ne reménykedj :)))
DE röhögni kórusban tudunk, esetleg még a zöldre festett is eldanoljuk, hogy be tudj kapcsolódni :) DDD

arlequin 2010.12.03. 20:32:11

@guma:

"ki tudja merre, merre visz a végzett, göröngyös úton setét éjjelen, vezesd még egszer győzelemre néped, idült királyfi, piaösvényen"

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 20:59:38

Nocsak! Náczi berkekben már nem divat a zsidajazás? Újabban cigányoznak? És nekem erről mikor akartatok szólni? Hát teljesen lemaradok és mindenki őskövületnek fog nézni. Paleolit náczi fraulein! Navazze! Végén még betolnak egy múzeumi vitrinbe!
Szégyen belétek náczikok! :DDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 21:31:31

@neccharisnyás útonálló:

mert nem olvasod a napi dresscode-ot és retoriccode-ot!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.04. 09:13:15

@Horizont:

Óvónéni, alighanem én kezdtem a hoplitának címzett "Láttad?" kommentemmel....:))

Horizont 2010.12.04. 09:55:54

@laspalmas:
Akkor ez 4 órás tömény civódás:))) A végén már mókás volt amúgy ha az anyázást kihagyták volna még jókat is röhögök!
A poszt pedig nagyon szomorú. Az meg még jobban az, hogy ha valaki nem ismer valakit és meghal az illető ilyen fiatalon a részvétnek a leghalványabb jelét se tudja kipréselni magából csak azért, mert rendőr volt.Mert esetleg hallott innen onnan valamit, mert esetleg megbüntette egy rendőr,igazságtalanul vagy jogosan, mert esetleg nem úgy intézte az ügyét ahogy kellett volna! Persze ilyen is van, sajnos!
Van aki nem sajnálja a beteg rákos kisgyerekeket, van aki az elhunyt fiatalokat, van aki az önhibáján kívüli szerencsétlen embertársait.Senkit, mert csak saját magát szereti! Én, én, és én!
Szép új világ.....Keblemre:(

arlequin 2010.12.04. 12:48:42

@laspalmas: @Horizont: ez a hoplita embergyerek véletlenül nem rendőr? mert az sok mindent megmagyarázna...

Horizont 2010.12.04. 12:54:52

@arlequin: :DDDDD Erre nem gondoltam momentán, de eldobnám az agyam is:)))

arlequin 2010.12.04. 13:17:23

@Horizont: én már nem lepődöm meg semmin, magamon se.

hoplitát mindig csíptem, de úgy tűnik a 'kékcigányok' a gyengéi. ;-)

Horizont 2010.12.04. 13:50:11

@arlequin: Én is bírtam eddig nem is értettem mi történt vele? Van az úgy, hogy bekattanunk:) Valami nagy sérelem érhette! Vagy bankot rabolt és elkapták, vagy 220-al ment és szintén elkapták:DDD

hoplita 2010.12.04. 17:09:29

@arlequin:
Ráhibáztál....tényleg a gyengéim.
Mint bikának a vörös posztó, elég, ha megrázod...)))))

@Horizont:
Te nem találtál..:))
Sérelem ért már, de az ellenérzéseim nem mai keletűek.....még csak nem is 2006 őszétől datálódnak, az mán csak hab volt a tortán.
Párszor már összekötöttem velük a bajszom.....tudom, nem vall megfontolt emberre.:))
Legutoljára én húztam a rövidebbet..:DD

Horizont 2010.12.04. 17:27:55

@hoplita: Szegénykém, nem tudtad, hogy széllel szemben nem lehet huggyozni:DDDDDDD

hoplita 2010.12.04. 17:31:10

@Horizont:
Elég idős és tapasztalt vagyok már ahhoz, hogy tudjam, de akkor is mindig megpróbálom.
Máshogy nem is érzem jól magam...:)))))

trojka 2010.12.04. 17:44:41

mindegy, hogy rendör volt, vagy bárki...más felelötlensége miatt miért kellett meghalnia...vagy vagyunk elegen, pár ember nem számit?

süti beállítások módosítása