Skip to content


       Szűrés lista

Kopott gumi, sufnituning = 2 rendőrélet

Telegdi Zsolt (33) r. törzsőrmester (posztumusz r. hadnagy) 2010. augusztus 16-án 11.15-kor az M1 autópálya Budapest felé vezető oldalán a 63-es kilométerkőnél életét vesztette az általa vezetett rendőrmotor kritikus műszaki állapota miatt. A baleset napján a járőrt rádión Budapestre küldték, jelentette elöljárójának, hogy motorkerékpárjának állapota és a kopott gumik miatt a parancs ellenére nem tud elmenni Budapestre. Ekkor azt az utasítást kapta, hogy menjenek be Tatabányára, és onnan autóval utazzanak a fővárosba. Járőrtársával az autópályán elindult a megyeszékhelyre, de a hirtelen kitörő viharban megcsúszott és halálos balesetet szenvedett.

Az országos rendőrfőkapitány feljelentést tett az eset után, és fegyelmi vizsgálat is indult tíz ember ellen. Eddig ebből három eljárás fejeződött be jogerősen.

Makula György, az Országos Rendőr-főkapitányság szóvivője elmondta: két ember mulasztást követett el a motorkerékpárok mozgásával kapcsolatos ügyeleti napló, illetve ügyeleti adminisztráció területén, egy ember pedig súlyos mulasztást követett el az érintett motorkerékpár műszaki állapotával kapcsolatos szemle kapcsán.

Talán épp ez a megszólított osztályvezető úr, aki egyértelműen tudott a kopott gumiról?

 

Telegdi Zsolt halála után rohamtempóban elkezdték átvizsgálni az összes rendőrmotrot, és elővettek egy másik ügyet is.

Szegedi Henrik 30 éves rendőrjárőr 2009. augusztus 8-án délután fél kettőkor szolgálatteljesítés közben szenvedett halálos motorbalesetet a Mátrában a 24-es főút Parádsasvár–Mátraháza közti szakaszán. A vizsgálatot az első körben azzal zárták le, hogy vezetéstechnikai hiba okozta a balesetet, az új vizsgálat azonban mást állapított meg.

"A helyszínen rögzített nyomok arról árulkodtak, hogy egy éles kanyarban Szegedi elvesztette uralmát járműve felett, és az útszéli szalagkorlátnak csapódott. Szegedi az adott úton még biztonságosnak mondható sebességgel (ahogy egy szakértő fogalmazott: a még biztonságos sebesség felső határán) hajtott be a kanyarba. Az erősen bedöntött motor egyszer csak leblokkolt, a rajta ülő rendőr pedig egyenest a korlátnak vágódott. Esélye sem volt elkerülni a tragédiát.

A balesetet az okozta, hogy a kanyarban a motor bukócsöve elérte az aszfaltot. Szabályosan felszerelt bukócső esetén ez nem történhetett volna meg. Akkor a lábtartó előbb éri el az aszfaltot, az felhajlik és erős rezgéssel jelzi a motorosnak, hogy elérte a jármű dönthetőségének felső határát. Ha ennek ellenére továbbdönti a motorját, az egyszerűen kicsúszik alóla. Ellenben ha a bukócső fog előbb talajt, az nem hajlik fel, hanem fennakad rajta a motor, a kerekek felemelkednek az útról, megszűnik a tapadás, a jármű pedig azonnal kirepül a kanyar külső ívén.

Szegedi motorját – és még nyolc másikat – egy budafoki kft. szállította le a BRFK-nak 2007. június 6-án. A cég formailag közbeszerzésen nyerte el a Suzukik szállításának jogát. Egy rendőrségi jelentés szerint a céggel kötött szerződés szerint a szállító felelt „a műszaki tartalomért”. Azonban a budafoki kft. nem rendőrségi célra gyártott motorokat, hanem széria-Suzukikat szállított le, amelyeket később rendőriesítettek, úgynevezett sufnituninggal. A motorok átalakításához ugyanis senki nem kért – értelemszerűen nem is kapott – engedélyt az ilyen engedélyek kiadására jogosult Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH). Erről a napokban tájékoztatta a hatóság az ORFK-t.

Ami már ma biztosan kijelenthető, hogy a 2007-ben beszerzett motorok egyikén teljesített szolgálatot Szegedi Henrik, amikor halálos baleset érte. Motorját ismeretlen helyen és körülmények között alakították át rendőrségi célokra, s eközben a kelleténél nagyobb bukócsövet szereltek fel rá, ami éles kanyarban hamarabb érte el az aszfaltot, mint a lábtartó.

Az ORFK vezetője a fejleményekre tekintettel elvette az ügyet a BRFK-tól, most a Nemzeti Nyomozó Iroda foglalkozás körében elkövetett halált okozó gondatlan veszélyeztetés miatt nyomoz ismeretlenek ellen. Az eljárás keretében tisztázni próbálják, hogy ki alakította át a budafoki cégtől vásárolt motorokat az átalakításhoz szükséges hatósági engedély nélkül, s kit terhel a felelősség azért, hogy a sufnituninggal rendőriesített jármű "szolgálatba állhatott"? Rendőrségi források szerint a vizsgálat kiterjed a motorok beszerzésére lebonyolított közbeszerzési eljárás törvényességére és szakszerűségére is." (NOL)

Sufnituning a rendőrségnél? Á, elképzelhetetlen.....persze nem Abszurdisztánban!

A BRFK-Suzuki-motor-2007 kulcsszavak alapján sitty-sutty előkerül a szerződés,

és a beszerzés csodálatos története is.

"Nem létező motorral nyert rendőrségi tendert a Suzuki

A BRFK (2006) októberben írt ki közbeszerzési eljárást maximum tíz darab, kimondottan városi körülmények közé alkalmas motor beszerzésére. A hirdetményre két cég adott be ajánlatot, ezek közül a rendőrség - az ajánlati árakat figyelembe véve - végül a Suzuki Bandit 650 SA típust választotta. Ezekből a motorokból a november 22-i döntés értelmében nyolc darabot vásárol a rendőrség, mintegy kétmillió forintos nettó darabáron. A hírügynökség információi szerint a rendőrség kifejezetten alacsony ülésmagasságú és keskeny motorokat kért, hangsúlyozottan városi használatra. A Suzuki tájékoztatása szerint emellett a megrendelt motorok felszereltsége magában foglalja a keréktárcsák megerősítését, az ütközés elleni védelmet, a megfelelő kapacitású elektromos rendszert és néhány más speciális műszaki megoldást is. A járművek ugyanakkor a fehér színük révén is lényegesen el fognak térni az utcai motoroktól. A beszerzés érdekessége, hogy a Suzukinál egyelőre még fényképet sem tudtak mutatni ilyen motorról, tájékoztatásuk szerint azért, mert egy vadonatúj, 2007-es modellről van szó. A Japánban jelenleg készülő motorok vélhetőleg februártól bukkanhatnak majd fel a budapesti forgalomban."

A motorok meg is érkeztek, és egészen szeptemberig bírták. Teljes fél évig!

"A BRFK előző vezetése által beszerzett nyolc, Suzuki Bandit 650 SA típusú motorból egy kivételével mindet hetekre ki kellett vonni a forgalomból. A garanciális szervizt ellátó Suzuki Hollós tájékoztatása szerint a motorokon az a kapcsoló ázott be, amelyet utólag szereltek be a járművekbe, és amely a megkülönböztető jelzéseket vezérli.

A múlt hét végén szervizbe szállított motorok közül jelenleg még kettő van javítás alatt, ezeknél a hiba elhárítása folyamatosan zajlik és előre láthatóan e hét vége felé fejeződhet be. A hírügynökség úgy tudja, hogy a meghibásodott motorok még 500 kilométert sem futottak a beszerzésük óta, és csak egy úszta meg közülük a beázást: azt ugyanis az osztályvezetõ törte össze még a bejáratás során."

Naaagggyon kíváncsi vagyok, mit állapít meg az NNI....Szik László lesz a felelős? Vagy a Suzuki Hollós? Vagy megint valami noném kis pöcs adminisztrátor cseszett el mindent?

 

Címkék: rendőrség botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr652485629

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Igazságot Telegdi Zsoltnak! 2010.12.02. 09:57:09

 Telegdi Zsolt augusztus 16-án halálos balesetet szenvedett, mert bár többször is jelezte feletteseinek, hogy a jármű alkalmatlan a szolgálatra, mégis motorra kellett ülnie, mert ha nem teszi, akkor a felettesei hadbíróság elé állították volna par...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 22:53:23

@Tigeri: komolyan kérdem.
mert bízom benne, hogy nem rám és hoplitára gondoltál :)

vagy ha igen, akkor az a meglepetés erejével hat rám, hogy szélsőjobbos vagyok :)

pohi 2010.12.02. 22:59:45

Tessék:

"37. § (1) Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az előjelző táblától kezdődően) csak olyan gépjárművel, illetőleg gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni; ezeken az utakon más jármű közlekedése tilos."

Itt az a lényeg, ha előre látta volna akkor nem történik meg a dolog. Minden balesetnél így van ez. Nem akarod mégis bekövetkezik. Ha hallgatnak rá és vesznek a motorra időben gumit akkor ez nem történik meg.

A rendőrök eszesebbek, de a parancs az parancs. Senki nem szereti, ha szívatják egy parancs megtagadás miatt, katonai bíróság elé cibálják, baxogatják a munkahelyén minden nap, azaz szívatják, vagy pénzbírsággal sújtják, esetleg ki is rúgják.

Bízott abban, hogy nem lesz baj, gondolom én. A legrövidebb úton be akart jutni az RK.-ra és lerakni a motort, meg akart tőle minél előbb szabadulni.

Én estem már saját motorral esőben, nagyon hirtelen be tud következni a nagy erejű csúszás, amit nem tudsz korrigálni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 22:59:54

@Sörömpőőr:
írd csak be a gugliba, hogy autópálya minimum sebesség és már látod is, hogy van minimum sebességkorlát. még azt is megteheted, ha egy kis időt szánsz rá hogy az autópálya szakaszok esetleges egyedi korlátozásait megnézd.
tudod, ezért van az internet, hogy ha nem tudsz valamit, megnézhesd. nem a pornóoldalak miatt :)

igen, lehet közlekedni nem csak autópályán, de a rendőrnek megszabott útvonalon szabad közlekednie, a parancs szerint.

2010.12.03. 05:57:54

@pohi: well, ez a paragrafus nem definiál minimális sebességet, csak annyit mond ki, hogy lassú járművel nem szabad fölhajtani. Ha fölmegyek egy porscheval, nyugodtan kocsikázhatok 30-al (Mondjuk mert éppen elkezd hullani az ónos eső), és ezt nem szegtem meg. Egy 40-50e km-et én is lemotoroztam már életemben, fel is nyaltam párszor az aszfaltot, szóval tudom én, hogy könnyű elbaszni. Nem kell utána átkozódni, meg felelősöket keresni. A vezető nem vette figyelembe az útviszonyokat és járműve ismert, jegyzőkönyvezett hibáját a sebesség megválaszásánál. Sajnos ezúttal fatális következményei lettek. :-(

hoplita 2010.12.03. 07:27:04

@Conv:

"......ugye te nem ezeket a rohadt kékcigányokat hívod majd, ha segítségre van szükséged, mert kiraboltak, megvertek, esetleg csak betörtek hozzád, ellopták valamidet?...."

Valóban nem, mert értelmetlen.
Egyelőre még jó formában vagyok, nem szoktak se kirabolni, se megverni.....aki pedig betör hozzám úgy, hogy otthon vagyok, az örüljön, ha élve megússza...tartok otthon ezt-azt, ami nemcsak a kedvét szegheti a delikvensnek.:)

"......ugye te is úgy gondolod, hogy az ilyen seggfejek élete, mint akit a tükörben látsz, pont annyi tiszteletet érdemel, mint amennyit te mutatsz a rendőrök élete iránt?...."

Jujjjj......
Ha komolyan meg akarsz sérteni, próbálkozz késsel, baltával.:)

".....Én nem úgy gondolom, én biztos vagyok benne, hogy a magyar állampolgárok ugyanekkora hányada napi rendszerességgel bűnözik....."

Nocsak.....remélem nem azzal állsz elő, hogy mindenki torrentezik...?
Mert egyébként orbitális baromságot állítasz...

@guma:

Anyja neve?
És legalább két példányban, illetékbélyegezve a titkárságomnál benyújthatod.
És most magamba roskadok..:D

pohi 2010.12.03. 07:32:05

@Sörömpőőr: Ónos eső okés, de ha csak sima eső van akkor ez alatti sebesség indokolatlanul lassú és balesetveszélyes a pályán, mert mindenki nyomja neki mint az állat......

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 08:01:50

@hoplita:

ennek azért örülök, hogy ilyen kemény vagy és nem kell rád pazarolniuk az idejüket a "kékcigányoknak".

"Ha komolyan meg akarsz sérteni, próbálkozz késsel, baltával.:)"

dehogy akarlak megsérteni, miért lenne ez számodra sértés?
ÉN nem vagyok cigány, de még csak mentalitásban sem.
Most jöhetsz a következő lépcsőfokkal, a : "Beszótá geci, megbaszlak anyád hátán'"

Vágod ugye, hogy mi a gond?

"Nocsak.....remélem nem azzal állsz elő, hogy mindenki torrentezik...?"

Nem, én az adócsalásra, adóelkerülésre, és a céges lopásra, a jogszabályok be nem tartására, a korrupcióra gondolok. A mindennapos dolgokra.

Egyéves Önkéntes 2010.12.03. 08:17:08

Komoly szakértői vizsgálat lehetett az első, ha nem tűnt fel a kendácsolt bukócső.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 08:46:53

@hoplita:

Ühüm, szóval a rendőrök kékcigányok, mocskos szemetek. Adót se nagyon fizetsz, ahogy már írtad többször, mert miafasznak ennek a mindenkori rablóbandának.
De persze hőbölögsz ezerrel, hogy szarok az utak, putris az egészségügy, alulképzett a gyereked tanárja, és úgy kompletten szar minden ebben az országban.
Gratulálok.
Mehetsz a jobbikos átnevelőtáborba a kancigányokkal együtt.

2010.12.03. 08:55:58

@pohi: Motorral tök más minden. Sokkal kisebb a gumifelület, ami flasztert fog. Ahol egy aktív felfüggesztéses autó 205-ös gumikon gond nélkül elmegy 120-al, ott már a motoros nagyon fél 80-nál... ha van benne életösztön, és nem valami adrenalinfüggő idióta az illető. Ugye azzal kezdődik, hogy a sisakplexin nincs se ablaktörlő, se páramentesítés... Nyilván aki lassan megy, arra fokozottan vonatkozik a jobbra tarts, ha nem akarja, hogy hátulról felöklelje valami tempomatos idióta, aki épp az orra kipiszkálásával foglalkozik vezetés helyett.

2010.12.03. 09:05:35

@laspalmas: azért van benne valami... kurva nagy tévedésben van, aki azt hiszi, hogy a vagyonvédelmisek "Kántor nyomozt" vagy az életvédelmisek "Columbó felügyelőt" játszanak. Az összes ismerősöm és a saját személyes tapasztalataim szerint is szarnak az egészre. Az utca végén lakó 92 éves bácsi brutális rablógyilkosság áldozata lett (agyonverték), a fia találta meg, kihívta a kékcigányokat, erre mit kérdeztek tőle? Hogy nem vehetnék-e azt jegyzőkönyvbe, hogy a bácsi epilepsziás rohamot kapott és magára rántotta a szekrényt. "Na persze, és előtte elvágta a saját telefonzsinórját, mi?" - ironizált a gyászoló rokon. Büdös kékcigányok csak arra jók, hogy a trafipaxot kattogtassák meg a tüntetőket csépeljék a kardlappal, az elrabolt javaidat nem fogják visszaszerezni, az apád gyilkosát nem fogják kideríteni, és ha valamiért nagyon kell nekik eredményt felmutatni, akkor előrángatnak valami szerencsétlen Kaiser Edét, és rákenik az ügyet, még ha életében a tetthely közelében se járt.

fokabacsi 2010.12.03. 09:08:23

Volt egy kollégám, akinek ez volt a világbajnok mondása : Ha nekem annyi eszem lenne előre, mint a feleségemnek utólag, már három Nobel-díjam lenne !!

hoplita 2010.12.03. 09:39:07

@Conv:
Na, én is örülök, hogy örülsz.

Nem, nem vágom, nehezemre esik követni....vagy igazából nem is akarlak.
Egyébként is unalmas ez....a "megbaszlak anyád hátán"-verzió csak a kocsmában, vagy az utcán "frappáns"...de neten????

"....Nem, én az adócsalásra, adóelkerülésre, és a céges lopásra, a jogszabályok be nem tartására, a korrupcióra gondolok. A mindennapos dolgokra......"

Szal ez szerinted 3 millió magyar ember napi elfoglaltsága....
Hát, finoman szólva, hülye vagy fiam.:)

hoplita 2010.12.03. 09:50:02

@laspalmas:
".....De persze hőbölögsz ezerrel, hogy szarok az utak, putris az egészségügy, alulképzett a gyereked tanárja, és úgy kompletten szar minden ebben az országban.
Gratulálok...."

Köszönöm, megtisztelő....:)))

Az utakért hőbörgök, adót csak annyit fizetek, amennyit muszáj....csakúgy, ahogy te.:)
Bár lehet, egy kicsivel több benzint veszek, ezáltal valamivel többet is fizetek az útalapba, mint te...de spongya rá.
A többi meg evidencia már régóta....

Ha szereted a kékcigányokat, menj hozzá valamelyikhez....vagy vigyél haza hatot és tartsd el őket.
@Sörömpőőr: úgy látom kicsit realistábban közelít...:DD
Te meg majd leszámolsz egyszer az illúzióiddal, kislány.:)

hoplita 2010.12.03. 09:53:01

@Sörömpőőr:
Ahogy mondod, kúúúúrva nagy tévedésben vannak.....
Olyan tévedésben, amilyenben csak azok lehetnek, akiknek fogalmuk sincs a valóságról, emkiscsabi kékfényét nézik és tapsikolnak a megoldott bűnesetek bombasztikus bejelentésénél.:))

2010.12.03. 10:55:50

@hoplita: Tudod, azért a bajban még az a szerencse, hogy ez azért még mindig nem a vadnyugat, a legtöbben elhihetik, hogy a kékcigány jóságos igazságosztó, mert évekig, évtizedekig nem válnak semmilyen komoly bűncselekmény áldozatává, és így nem is kerülnek kapcsolatba a karhatalommal.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 12:23:14

@hoplita:

nos, akkor megpróbálom elmagyarázni neked:

Te akarsz torkot vágni, önbíráskodni, nem tiszteled a törvényt, a rendőrt, a mások életét, büszkélkedsz a késeddel, baltáddal.
Viszont ugyanezért, a cigányokat utálod.
Pedig pont ugyanúgy viselkedsz. Más csak a megbaszlak anyád hátán duma hiányzott az én nagyon erős vagyok repertoárodból.

Így már kapisgálod, hogy egy fikarcnyival nem vagy különb bármelyik ostoba cigánynál?
Éppen ezért, pont ugyanúgy szarba sem nézlek, mint őket.
Még akkor sem ha teliszájjal óbégatod, hogy te nagymagyar vagy. Nem. Te egészen pontosan, a szarmagyar vagy.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 12:34:05

@Sörömpőőr:

Azért azt ne feledd, hogy a mezei járőr csak azt csinálja, amire parancsot kap. A rendszer hibáiért , a bírságolási kvótáért nem ő a felelős.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 12:51:55

@hoplita:

A világot mindig is az álmok és a tenniakarás vitte tovább :)
Egyébiránt meg élősködő felfogás az, hogy te beleszarhatsz mindenbe, de az Állambácsi az aztán működjön tökéletesen. Nekem ehhez egyszerűen nem lenn pofám. Mert a társadalom nem valami elvont fogalom, hanem sok kicsi emberből áll. Az ő viselkedésükből, jogaikból ÉS kötelességeikből. Én pl itt a magam icipici lépcsőfokán megteszem a magamét, így jogosnak érzem, ha a "nagyok" disznóságaiért reklamálok.
Érdekes pl , hogy velem még soha nem gecizett egy rendőr se, akivel találkoztam, igaz nem is úgy néztem rájuk, mint egy darab kutyaszarra.
Ja, és voltam már fegyveres rablás egyedüli áldozata (face to face, zárt helyen), úgyhogy a rózsadombi/kékfényes dumát elhagyhatod a továbbiakban.

hoplita 2010.12.03. 13:04:37

@Conv:
Úgy látom elszaladt veled a ló kicsit...de egyefene, betudom annak, hogy te sem vagy a topon ma.
Ennél többet néztem ki belőled eddig, kispofám, de hát az ember szokott csalódni.
Tisztelem, ami és aki tiszteletre méltó.....

Egyébként egy ilyen monológért, fésztufész, valószínűleg szájon kapnálak, ha nem is basználak meg anyád hátán, kispöcs.

hoplita 2010.12.03. 13:12:09

@laspalmas:
Ha még nem fejtettem volna ki, én akceptálom a te véleményed, felfogásod, cserébe elvárom, hogy te is akceptáld az enyémet.....még ha az egy kicsit, első hallásra kissé idegenül cseng is.

De szerintem ezt ne ragozzuk tovább, max csak összeveszünk, mint ezzel az alapvetően nem rosszgyerek, de kicsit most elkanászodott Conv-val.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 13:41:36

@hoplita: mondtam, hogy naggggyon erős vagy kuki? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 13:45:03

@hoplita: velem Te összeveszni nem tudsz nemzeticigány, legfeljebb kiröhöglek :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.03. 13:53:49

@hoplita:

Elfogadom én, csak nem értek vele egyet. Ezért vitatkozom, ami nem összekeverendő a veszekedéssel. De ha te hagyni akarod, akkor persze hagyjuk :)

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.03. 14:15:21

kopott gumi, sunituning = 2 rendőrárva

felelősöknek irány sávoly.. a jelen állapotú balatonringen addig köröztetném őket, amíg alaposan pofára nem esnek vagy a sípcsontjuk felkopik az állukig egy tüchtig kis balatonbacsúszással..

laspalmas ékszerkereskedő-e vagyol? mert akkor a "budai" még megállhat. ;-)

hoplita 2010.12.03. 14:32:56

@Conv:
Mit foglalkozol velem ennyit, faszomfütty...?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 15:05:09

@hoplita:
Tudod lófaszjankó, jólnevelt vagyok és reagálok a nekem címzett, rólam szóló kérdésekre, reagálásokra, ennyi az egész.
Többnyire a felvetett modorban és stílusban, feltételezve, hogy azt várják el a 'másnak azt kívánd mit magadnak is kívánnál' keresztény erkölcsi elv alapján. :)

Képzeld, neveltetésemből adódóan még az ilyen nyomorult nemzeticigányoknak is, megadok ennyi tiszteletet, mert magát az életet és az embert ha többre nem is, de ennyire tisztelem...

...még akkor is, ha a szóban forgó embert és az életet nem is találom jó párosításnak a természet részéről :)))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 15:12:23

@Conv: @hoplita: Tényleg minek veszekedtek?Hoplita szépen bocsánatot kér a rendőr miatt,és kész.Ha már meghalt és nem ismerjük,minek mondjunk róla csúnyákat?

Horizont 2010.12.03. 15:20:33

@hoplita: Látom jó messzire eljutottatok a 30% nem 100% megállapítástól:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 15:22:39

@Tigeri:
"Tényleg minek veszekedtek?"
Dehogy veszekszem, csupán a megkívánt stílusban kommunikálok, valamelyikünknek muszáj a másik képességeihez idomuló stilisztikát felvenni, én vagyok az udvariasabb, hát én vettem fel az övét.
Gondolom nem érzi ezt ő sem sem sértőnek, sem veszekedésnek, hiszen ez egy udvarias gesztus részemről.

"Ha már meghalt és nem ismerjük,minek mondjunk róla csúnyákat? "
1, Tahók vagyunk
2, Tahók vagyunk és erre büszkék
3, Tahók vagyunk és erre büszkék, aki pedig nem, az egy köcsög
esetleg valami más oka van, pl: Tahók vagyunk

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:26:43

Telegdi Zsolt a szűlővárosom felett hunyt el. Innentől no commentü

hoplita 2010.12.03. 15:40:48

@Conv:
Egy valamiről megfeledkezel, faszomfütty - gondolom merő véletlenségből - éspedig arról, hogy te pofáztál bele abba a társalgásba, amit én mással, véletlenül sem veled folytattam.
Nincsenek tévképzeteim, beleszólhat itt bárki bármibe, de asszem először te lépted át az a bizonyos veled született jólneveltség határát azzal, hogy nem túl kedves és barátságos jelzőkkel illettél....
Én a részemről már rég túlléptem az egészen, de alapjában véve szórakoztatnak az ilyen makacsul az ebet a karóhoz kötögető faszfejek.:)

@Tigeri:
Nem mondtam én semmi olyat, amiért szabadkoznom kellene....egyébként sem a műfajom a bocsánatért esdeklés.
Van felénk egy mondás....por a seggibe, más a helyibe.
Naggyábúl, megpróbáltam tájnyelvileg is visszaadni.:)
Ennyi...egyébként az általam elmondottak még nem zárják ki, hogy két néhai Grál lovagról beszélünk itt.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 16:01:53

@hoplita:

Pöcsömbőrecimbi, nem csodálkozom, azon, hogy már magad sem emlékszel miket beszélsz és mikor, ez jellemzője az ostoba tuloknak, egészen pontosan illeszkedik a nemzeticigány szellemiségbe.

Ugye jól emlékszem, hogy valami halott ismeretlent kékcigányoztál, akiről lófaszt sem tudsz milyen ember volt, mindössze azt, hogy rendőr volt.
Mi van abban meglepő, hogy ez alapján valaki a megfelelő, helytálló jelzővel illet emiatt, ami esetedben a seggfej volt. Egy darab jelző, nem jelzők. Ráadásul elég szolid a valóság kifejezéséhez.

No, de már nem is akarsz szájbeverni? :)

"egyébként az általam elmondottak még nem zárják ki, hogy két néhai Grál lovagról beszélünk itt"
az általad használt kékcigány jelző ezek szerint ezt a lehetőséget is magába foglalja :))))))

Fischer 2010.12.03. 16:28:39

hm...
kovácstűzhelyről pereg a zsarátnok...
úgyis túl sok az ember a földön...
igen, hozzátartozóm halála fájna, ha tehetnék ellene, tennék, de ettől a tény még tény...

a köznépi/rendőri bűnözésre kitérve.

ja, nem fizetek adót, csak amennyit elkerülhetetlenül muszáj.
mert az utak szarok akkor is, amikor kifizetem, meg akkor is, amikor nem...
ennek megfelelően inkább az autóm futóművét javítom/javíttatom a fölöslegesen ki nem fizetett pénzből, és/vagy a kórházban kifizetem a pénztárban a költségkalkuláció összegét és akkor a tb járulékommal nem a privát villát építik, hanem az tényleg a kórházhoz kerül...
ja, torrentezem is, halmozottan hátrányos helyzetű vagyok... :-)))

radikális is vagyok, amennyiben annak számít, ha "önbíráskodom", vagyis magam keresem meg a tolvajt, betörőt, mert nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy a rendőrök egy -két hónap után befektetett munka nélkül zárják le az ügyet...

eddig a családomtól ellopott javakat én hoztam vissza, rövidebb idő alatt, mint ahogy rendőrék hajlandóak lettek volna átvenni a feljelentést... rendőri segítséget akkor kaptam, ha fölhívtam a gyerekkori barátomat a testületből és ő információkat szolgáltatott, hogy eredményesen kereshessem a tulajdonomat... nem is értettem, hogy akinek hivatalból kellett volna nyomoznia ugyanazokkal az információkkal segítve, miért nem tette...
tudom, leterheltség, sok munka, stb...
hova szarjak?...
mindenki másnak is dolgoznia kell a kenyérért, gyakran erején felül...

mindezek okán teljesen megértem azokat, akik hasonló negatív tapasztalataik miatt nem ismerik el a rendőrséget hivatalos rendvédelmi szervként, mert csak névleg az...

ha betörőt fogok, nincs szabad járőrük, de ha valami ooostobaaa hülyegyerek lerúgja a rendszámtartó keretemet és ablakba teszem a rendszámot az első benzinkútig, akkor közben saját elmondása szerint "emberiességből" csak(!) 10 ezres helyszíni bírságot szab ki, aki a betörőhöz nem ér rá kijönni, mert aztán siet az iskola melé füvet árulni...
innentől kezdve a "kékcigány" minősítéssel teljesen egyetértek, bár nem vagyok jobbikos, náci, stb....

hoplita 2010.12.03. 16:32:30

@Conv:
A "kékcigány" kifejezést már elég régóta használom-használjuk, ha neked ez az újdonság erejével hatott, akkor már nem kalimpáltam hiába, faszfej.
Én csak annyit bátorkodtam megjegyezni, hogy a két fentebb említett úriember nem rövid pályafutása alatt feltehetőleg, sőt bizonyosan nem kevés ember pénztárcáját csapolta meg így vagy úgy, és emiatt nyilván nem is mindenki sírta tele a zsebkendőjét, amikor ezek a megrázó hírek eljutottak hozzá.....motoros rendőr volt, mindkettő, az én szótáramban az útonálló-fosztogató-briganti szinonímája....szóval kékcigány.
Ennyi, nem több.
De mosmán tényleg unlak...
Ja, még valami....
Dehogynem akarlak szájba verni, ha beléd botlok ne adj Isten, úgy elverlek, mint eső a libaszart, de annyit nem érsz, hogy utánad mászkáljak....vannak előtted a sorban.:)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 16:54:01

@hoplita:
A seggfej" kifejezést már elég régóta használom-használjuk, ha neked ez az újdonság erejével hatott, akkor már nem kalimpáltam hiába, pöcsvirág.

"motoros rendőr volt, mindkettő, az én szótáramban az útonálló-fosztogató-briganti szinonímája....szóval kékcigány"

a késsel, baltával bátorkodó, törvényt, más embert nem tisztelő nagyonerős szinonímája az én szótáramban a cigány.

Szívesen eléd megyek én kislány, nem kell ehhez helybe jönnöd, nekem egy jó röhögés mindent megér nemzeticigány :)
Persze csak akkor, amikor a vajda éppen nem használja a segged:)

A Te forma ostoba, idióta pöcsök azok, akik miatt jóérzésű ember bármennyire is jobboldali érzelmű, akár még radikális is, bizony nem kíván Jobbikos lenni, vagy a jobbikra szavazni, nehogy összekeverjék veled pl.

2010.12.03. 16:55:06

@laspalmas: Nem feledem! Egyszer egy május 1-i rendezvényen hangosítottam, és mivel KGST nosztalgiaautó volt a téma, mindenféle korabeli orosz meg csehszlovák zenék szóltak. Hát egyszerre csak jött egy nagyon feldúlt orosz nő. Nagy nehezen kerítettünk valakit, aki meg is értette, mit akar. Szegénynek elveszett valahol a kislánya a majálisi forgatagban, és azért jött ide, mert hallotta, hogy itt orosz zene szól, és látta, hogy itt rendőrök állnak, és segítséget szeretne kérni. Mondtuk a kékcigányoknak, mi van, erre a vállukat vonogatták, hogy nekik arra van parancsuk, hogy a rendezvényt biztosítsák, és nem mehetnek el holmi kislányokat keresni, menjen be a hölgy a kapitányságra, és jelentse be eltűnt személynek, osztán ha nap végén valaki leadja náluk, majd értesítik. Szegény asszony meg váltig nem értette, amikor lefordították neki, hogy hogy mondhat egy rendőr ilyet, náluk, Moszkvában legalábbis berádióznának az örsre, és kérnének plusz embereket, vagy valami... mondtuk neki, hogy abszurdisztánban ez nem így működik. :-(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 16:55:25

@Conv: jav: ...más ember életét nem tisztelő...

fokabacsi 2010.12.03. 16:59:37

@hoplita: Ijedtükben mind szerteszéjjel szaladtak ! Kemény vagy mint a fagyott kutyaszar !

2010.12.03. 17:02:51

@hoplita: Azért a motoros rendőrök még egész istenesek mondjuk a vizirendőrökhöz képest. Nálam legalábbis ők a legbunkóbb söpredék szinonímája. Az tényleg semmi másról nem szól, mint a pénzbeszedésről. :-(

fokabacsi 2010.12.03. 17:06:00

@Fischer: Szerencsés vagy, hogy te nem találkoztál valódi buta rendőrrel. A mostaniak között , semmivel sincsenek többen buták mint az átlagnépességben. A törvények pedig olyanok, hogy nem tehet érdemben a rend fenntartásáért semmit. Cigány fenyegetőzik ,a rendőrnek, "leszereltetlek" ??!!??!! Na ez a kutyaszar !

Horizont 2010.12.03. 17:08:07

@Fischer: " bár nem vagyok jobbikos, náci, stb.... " Hát rendes ember se....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:12:43

@Sörömpőőr:
no, ezt aláírom, még azt mondom szervezett formában is igaz :)
nekem az tetszett, amikor azt mondta, ő nem tud úszni, nem fog beugrani segíteni "talpraállítani" a csónakot :)
persze hogy megsértődött, amikor elkezdtem röhögni :)

hoplita 2010.12.03. 17:17:07

@Conv:

"......a késsel, baltával bátorkodó, törvényt, más embert nem tisztelő nagyonerős szinonímája az én szótáramban a cigány....."

Na bassza meg....leesett.:)
Már kétszer utaltál erre, de egészen más kontextusban, vagyis te nem ismered azt a szólást, amit én parafrazálni bátorkodtam fenn.
Szóval egy frazeológiában járatlan seggfejjel futottam személyedben össze.....sürgősen pótold a pótolni valót, fasztarisznya.:)

Tényleg megtennéd, hogy elém jössz...?
Szerintem meg csak itt nagy a pofád, netcigány..:D

hoplita 2010.12.03. 17:20:36

@Sörömpőőr:
Na, velük még sosem volt dolgom...valahogy kimaradtak eddig.:)
De nem kételkedem, egyetlen percig sem az általad elmondottakban.

Fischer 2010.12.03. 17:23:24

@Horizont:

" Horizont 2010.12.03. 17:08:07
@Fischer: " bár nem vagyok jobbikos, náci, stb.... " Hát rendes ember se.... "

írja ezt miss naiv... :-)))
nem hagyom a családom és magam kirabolni még a magyar állam által sem...
a családom szemében ezért rendes ember vagyok, a többiek pedig annyira érdekelnek, amennyire én érdeklem őket...

magam után nem hagyok piszkot, lásd, tb-t nem fizetek, de a kórházi számlámat igen...
bocsi, hogy többek közt a fölöttem ítéletet mondó naivának nem dobok a nagy kalapba egy kis aprót...
fizesd a magadét, drága... ;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:31:49

@hoplita:

"Egyelőre még jó formában vagyok, nem szoktak se kirabolni, se megverni.....aki pedig betör hozzám úgy, hogy otthon vagyok, az örüljön, ha élve megússza...tartok otthon ezt-azt, ami nemcsak a kedvét szegheti a delikvensnek."

no, mesélj lelkem gyönyörűen cizellált tubarózsája, miféle szólást is szerettél volna átírni az esethez értelmezhetőség véget ezzel a raj dumával? :)

bizony megtenném, imádok röhögni a picsogó pöcsökön nemzetirányi :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 17:35:02

@Conv: Nézd!Hoplitának ez a durva beszólása a rendőrről nem kellett volna.
De ez egy normálisabb hozzáálás annál,minthogy:ha valaki csúnyán néz beverem a fejét.
Ez inkább az önvédelemről szól.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 17:36:53

@Conv: Azért nem mindenki olyan gonosz ám,aki a jobbikra szavaz.....:))

hoplita 2010.12.03. 17:37:30

@Conv:
Erre gondoltam, te takonyfejű anyaszomorító...

"......ugye te is úgy gondolod, hogy az ilyen seggfejek élete, mint akit a tükörben látsz, pont annyi tiszteletet érdemel, mint amennyit te mutatsz a rendőrök élete iránt?...."

Jujjjj......
Ha komolyan meg akarsz sérteni, próbálkozz késsel, baltával.:)

Na, dereng mán valami abban a búvalbaszott fejedben...?
Vagy segítsek még?:)))

Horizont 2010.12.03. 17:38:22

@Fischer: Drága másról beszélünk!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 17:39:50

@Conv: @hoplita: Nézzétek gyerekek!Így 40 felett öregszik az ember,nem bírja úgy a tempót,a szerszám sem úgy működik már,de ne így akarjátok már bebizonyítani,hogy milyen férfiak vagytok,hogy így egymásnak estek....:))

arlequin 2010.12.03. 17:42:40

@hoplita: @Conv: szépek vagytok, no, mitagadás.

szerintem ha összetalálkoznátok élőben, akkor úgy istenesen leinnátok magatokat és hajnalban egymás hátát támogatván tántorognátok haza. mint két tojás, tisztára.

@Conv: ez a 'pöcsömbőrecimbi' a fitymakoma átirata?

;-)

bolondok, ha összetalálkoznak. no.

hoplita 2010.12.03. 17:42:44

@Horizont:
Ne erőltesd magad, nem fogod érteni.:)))

2010.12.03. 17:44:34

@hoplita: A lelke mélyén minden kékcigány vérgeci, csak van, amelyik még kimutatni is lusta.

hoplita 2010.12.03. 17:45:07

@Tigeri:
Én mán mondtam, hogy unom...
De szar az idő, itthon vagyok, most melóm sincs...valamivel agyon kell ütnöm az időt.
Meg nem én kezdtem, tá'bácsi..:DDD

hoplita 2010.12.03. 17:48:32

@Sörömpőőr:
Valahol olyan ez, hogy mondd meg a foglalkozásod és megmondom milyen ember vagy.
Láttál már tisztességes bírósági végrehajtót?
Vagy becsületes, korrekt, boltokat, kereskedőket járó, próbavásárló apehost?
Vagy nem félnótás vécésnénit?
Vagy nem vérgeci kékcigányt...?:DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:49:31

@Tigeri:
persze, aláírom.
csak ha kékcigányoz valakit, akkor ne vegyen elő cigánystílust :)

tudod, amikor valaki azt mondja:
- nem bízom a rendőrökben és ha megtámadnak nem rendőrért kiáltok, hanem megpróbálom megvédeni magam - az nem ugyanaz, mint ha előadja az én olyankeménycsávó vagyok, hogy otthon szamurájkardot tartok stílusú dumát, annak igazolására, miért nem rendőrt hív, ha kirabolták :)

nekem az első hiteles a második pedig ostoba és öntelt.
ha még ez mellé odatesszük egy ismeretlen ember halálával kapcsolatban ellejtett dumáját, és általában a törvények tiszteletével kapcsolatos megnyilvánulásait, akkor a jellemrajz bizony egy sütét cigányt formáz.

hoplita 2010.12.03. 17:49:50

@arlequin:
Az is meglehet....bár én ha iszok, akkor kicsit kötekedőbb vagyok, meg lényegesen felelőtlenebb.:D

Marcellusca 2010.12.03. 17:51:17

@arlequin: Irígy vagy marhára, mi? :DDDDD

Mondom, mi van: @Marcellusca: :))))

Horizont 2010.12.03. 17:53:50

@hoplita:
Imádom az okos mindent tudó másokat lefitymáló pasikat!:((
Biztos vagy abban, hogy te mindent értesz??
Hát ne fogadj rá!
Ja és a kommentjeid alapján csak te erőlködtél, én nem !

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:54:39

@hoplita:
Én elhiszem, hogy erre gondoltál, de ez mitől lenne, parafrázis, vagy frazeológiai elem, te nyomorúságosan hülye ágymocsok?
másrészt mivel kapcsolatban gondoltál erre te bánatosan lógó fasz, merthogy én az imént már említett nagyonerősfegyveres vagyok stílusodra gondoltam amikor azt mondtam egy ostoba cigány vagy, de ezt már kifejtettem :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:55:48

@Tigeri:
persze, hogy nem, mondtam én ilyet?

hoplita 2010.12.03. 17:57:04

@Horizont:
Mondom, hogy nem érted, ahogy félreértetted az iménti mondatomat is.
Nem is kell mindent érteni.:)

De ha esetleg megsértettelek volna, akkor elnézésedet kérem, nem állt szándékomban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:57:24

@Marcellusca:
nem véletlenül, nekem is a cigányok jutottak hoplitáról az eszembe :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:00:30

@hoplita: :)))))))))))) cigánytempó? :))))))))))))))

hoplita 2010.12.03. 18:04:15

@Conv:
Vagyis nem értetted mit mondok, de a kis cucu agyaddal érteni vélted azt, amit nem mondtam....
Na, mán ez is valami, anyád baromfia....

Na, erőlködjél még, van némi időm, utána átadom a gépet a fiamnak, mert fifázni akar....

Horizont 2010.12.03. 18:04:22

@hoplita:
Hát mit is mondjak? Talán jobb is lenne ha nem értenélek benneteket!
Vissza kéne olvasni saját magatokat és irulni-pirulni - ha tudtok olyat:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 18:07:11

@Conv: @hoplita: Ehh.hallgassatok a harmadik,normálisabb vérnáczira itt:@arlequin: :))

hoplita 2010.12.03. 18:08:11

@Conv:
Nekem meg rólad az apád fasza....hogy miért nem tudta anno kordában tartani.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.03. 18:08:56

Na,talán még este rátok nézek,és ilyeneket szeretnék látni,hogy:Te,és azt ismered,hogy......:))
Na viszlát!

hoplita 2010.12.03. 18:10:48

@Horizont:
Izé, van igazad....kezd már finoman szólva is épületessé válni....de akkor sem én kezdtem, hanem ez a kotonszökevény.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:12:52

@hoplita:
értem én :)
tehát nem értettem amit mondani akartál, ahogyan félreérthető volt a kékcigányozás is és a két rendőr halálával kapcsolatos dumáid, hiszen mint mondtad is utána, ez csupán azt jelentette, hogy idézlek: "az általam elmondottak még nem zárják ki, hogy két néhai Grál lovagról beszélünk itt. " :)))))))
lúzer egy pöcs vagy te nemzeticigány.

paksimogyorókám, add át azt a gépet a csemetének, virtuálisan sportolni mindenképpen hasznosabb tevékenység lesz, mint az, hogy észt próbálsz osztani onnan, ahol nincs.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:15:32

@Tigeri:
arlequin tudja az igazat, hogy nem bántanék egyetlen embert sem.
Csak azt nem tudja, hogy ez a félresikerült abortuszeredmény a szememben a legtávolabbi segédfogalmak szerint sem ember :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:16:48

@hoplita:
elhiszem neked.

most azt gondoltad meglep a nemi irányultságod?

:)

Horizont 2010.12.03. 18:23:41

@hoplita: @Conv:
Mint két óvodás!! Óvónéni nem én kezdtem hanem a másik hüp-hüp elvette a homokozó lapátom:)
De az én apukám erősebb, az enyém meg szebb...:DDDDD
Férfiak! Férfiak??

hoplita 2010.12.03. 18:26:04

@Conv:
Érted a faszt...csak beleakasztottad már a fogad, belegabalyodtál és most már nem tudsz visszakozni.

Igazándiból az apád fasza helyett anyukád szülőcsatornájára gondoltam először, mármint hogy az miért nem volt szecskavágó....de az anyákat haggyuk ki a buliból.:))

hoplita 2010.12.03. 18:27:52

Na, mindegy...

Átpasszolom a gépet a srácomnak, mert már igencsak nyűglődik.:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:32:27

@Horizont: :)

Jóvammá, mentségemül szolgáljon, hogy szerintem nem ő kezdte, (nem is gondoltam ilyet) hanem a természet, amely ilyen mostoha módon szűkmarkúan bánt vele értelem terén.
Valóban nem volt szép tőlem, hogy ezt szóba hoztam, hiszen nem tehet róla.

Szégyenlem magam, hogy más fogyatékosságát így kipellengéreztem.

Elnézést mindenkitől, Tőled is hoplita.

arlequin 2010.12.03. 18:57:17

@Conv: azt es tudom. de el ne hidd.

@Tigeri: sieg heil! heil krisztus! offorever.blog.hu !!!

@Marcellusca: irigy? én? na ahhoz későbbe kellet volna felkeljek. olyan ez, mint a székely ember, amikor mond valamit, akkor is keveset, meg hát mintha, egyébként pedig hovatovább.

guma 2010.12.03. 19:20:45

@hoplita: @Conv: szerintem innentől ide szedjetek belépődíjat :)DDDDDDDDDDDDDDDDD

@arlequin: jó bíró legyél a bor kitöltve a meccs végére:) megszolgáld !!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:39:29

@guma:
no, komplett pompomlány csapat is lesz, úgy nézem :)

guma 2010.12.03. 19:41:34

@Conv: ne reménykedj :)))
DE röhögni kórusban tudunk, esetleg még a zöldre festett is eldanoljuk, hogy be tudj kapcsolódni :) DDD

arlequin 2010.12.03. 20:32:11

@guma:

"ki tudja merre, merre visz a végzett, göröngyös úton setét éjjelen, vezesd még egszer győzelemre néped, idült királyfi, piaösvényen"

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 20:59:38

Nocsak! Náczi berkekben már nem divat a zsidajazás? Újabban cigányoznak? És nekem erről mikor akartatok szólni? Hát teljesen lemaradok és mindenki őskövületnek fog nézni. Paleolit náczi fraulein! Navazze! Végén még betolnak egy múzeumi vitrinbe!
Szégyen belétek náczikok! :DDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 21:31:31

@neccharisnyás útonálló:

mert nem olvasod a napi dresscode-ot és retoriccode-ot!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.04. 09:13:15

@Horizont:

Óvónéni, alighanem én kezdtem a hoplitának címzett "Láttad?" kommentemmel....:))

Horizont 2010.12.04. 09:55:54

@laspalmas:
Akkor ez 4 órás tömény civódás:))) A végén már mókás volt amúgy ha az anyázást kihagyták volna még jókat is röhögök!
A poszt pedig nagyon szomorú. Az meg még jobban az, hogy ha valaki nem ismer valakit és meghal az illető ilyen fiatalon a részvétnek a leghalványabb jelét se tudja kipréselni magából csak azért, mert rendőr volt.Mert esetleg hallott innen onnan valamit, mert esetleg megbüntette egy rendőr,igazságtalanul vagy jogosan, mert esetleg nem úgy intézte az ügyét ahogy kellett volna! Persze ilyen is van, sajnos!
Van aki nem sajnálja a beteg rákos kisgyerekeket, van aki az elhunyt fiatalokat, van aki az önhibáján kívüli szerencsétlen embertársait.Senkit, mert csak saját magát szereti! Én, én, és én!
Szép új világ.....Keblemre:(

arlequin 2010.12.04. 12:48:42

@laspalmas: @Horizont: ez a hoplita embergyerek véletlenül nem rendőr? mert az sok mindent megmagyarázna...

Horizont 2010.12.04. 12:54:52

@arlequin: :DDDDD Erre nem gondoltam momentán, de eldobnám az agyam is:)))

arlequin 2010.12.04. 13:17:23

@Horizont: én már nem lepődöm meg semmin, magamon se.

hoplitát mindig csíptem, de úgy tűnik a 'kékcigányok' a gyengéi. ;-)

Horizont 2010.12.04. 13:50:11

@arlequin: Én is bírtam eddig nem is értettem mi történt vele? Van az úgy, hogy bekattanunk:) Valami nagy sérelem érhette! Vagy bankot rabolt és elkapták, vagy 220-al ment és szintén elkapták:DDD

hoplita 2010.12.04. 17:09:29

@arlequin:
Ráhibáztál....tényleg a gyengéim.
Mint bikának a vörös posztó, elég, ha megrázod...)))))

@Horizont:
Te nem találtál..:))
Sérelem ért már, de az ellenérzéseim nem mai keletűek.....még csak nem is 2006 őszétől datálódnak, az mán csak hab volt a tortán.
Párszor már összekötöttem velük a bajszom.....tudom, nem vall megfontolt emberre.:))
Legutoljára én húztam a rövidebbet..:DD

Horizont 2010.12.04. 17:27:55

@hoplita: Szegénykém, nem tudtad, hogy széllel szemben nem lehet huggyozni:DDDDDDD

hoplita 2010.12.04. 17:31:10

@Horizont:
Elég idős és tapasztalt vagyok már ahhoz, hogy tudjam, de akkor is mindig megpróbálom.
Máshogy nem is érzem jól magam...:)))))

trojka 2010.12.04. 17:44:41

mindegy, hogy rendör volt, vagy bárki...más felelötlensége miatt miért kellett meghalnia...vagy vagyunk elegen, pár ember nem számit?

süti beállítások módosítása