Skip to content


       Szűrés lista

A bátor szabadságharcosoknak Annamaritól

A Médiahatóságot nem hagyta hidegen, hogy mennyire kiröhögték a Zemberek a Tilosnak írt levele miatt.

Tegnap este közleményt adtak ki az üggyel kapcsolatban. Nehéz bármit is hozzáfűzni.
Jópofa, frappáns....akar lenni.


" A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság figyelemreméltónak tartja, hogy Ice T amerikai rapper lassacskán a magyar sajtószabadság hősévé kezdi kinőni magát. (...)

Felesleges bármiféle hatósági önkényt keresni az ellenőrzés mögött, nem történt más, mint a törvény megfelelő alkalmazása. A kiskorúak médiával szembeni védelme Európa-szerte kiemelt téma. Az ellenőrzés során alkalmazott törvényhelyek Magyarország EU-csatlakozása érdekében, a vonatkozó európajogi normák implementálásakor kerültek be 2002-ben a jogszabályba. Nem különösebben nehéz némelyeknek olcsó tréfát űzni a hatóság idevágó jogalkalmazásából, de talán nehéz lenne kimondani: a gyermekek, kiskorúak védelmére nincsen szükség a média területén annál is inkább, mert ezzel szembemennénk az EU jogrendjével.
    Szintén nem különösebben nehéz kigúnyolni a hatósági eljárások szükségszerűen hivatalos, a köznyelvhez képest nehézkesnek tűnő nyelvezetét. Különösen Ice T szabadon áradó soraihoz képest tűnhet körülményeskedőnek a hatósági levél. De ha valaki elolvassa a dal szövegét, nehezen gondolhatja úgy, hogy az nem utal  közvetett módon erőszakra, illetve szexualitásra . Márpedig ez a törvény szövege, amelyet a hatóságnak alkalmaznia kell. Talán az Internet bátor, gyakran névtelen szabadságharcosai is belátják, hogy azért Ice T még messze van Kossuth Lajostól, a sajtószabadság igazi hősétől. A rapper megbízható internetes  források szerint figyelemmel kíséri a hatóság eljárását. A magyar szabályozás értelmében szókimondásának nem különösebben súlyos a következménye: a törvény nem kér mást, mint egy apró figyelmeztető  jelzést a dal lejátszása előtt.
    Nincsen szó cenzúráról, ízlésrendőrségről, és a jövőben sem csak negédes táncdalslágereket lehet majd leadni a rádióban.
    Azért nem árt, ha tudjuk: saját hazájában Ice T dalát - a washingtoni Legfelső Bíróság hetvenes évekbeli, ún. Pacificia-döntése óta - csak este 10 óra után adhatják le a rádiók. Ha nem így tennék, az amerikai médiahatóság, a Federal Communications Commission olyan bírságot szabna ki rájuk, amely biztosan meghaladja a Tilos Rádió éves költségvetését. Így hát köszöntjük a művészt nálunk, a szabadság hazájában! It's on!

    Budapest, 2011. január 1.

    NMHH
    Kommunikációs Igazgatóság"

 

Címkék: média fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr352553617

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A korrupció melegágya (II-III. egybevont lecke) 2011.01.03. 03:06:32

II. A médiaalkotmány révén a sajtó alaposan szabályozott lett. Azt nem állíthatjuk, hogy cenzúra alakult volna ki. A cenzúra esetén ugyanis jól lefektetett, egyértelmű szabályok szerint működik a rendszer.De itt nem erről van szó. Olyan közálla...

Trackback: Az NMHH visszavág 2011.01.02. 12:30:35

Az új médiatörvény szájkosártörvény hatálybalépésének napján, cinikus sajtóközleményben vág vissza az "internet gyakran bátor, névtelen szabadságharcosainak" az NMHH. Lehet, hogy most jobb lett volna kussolni egy kicsit, mert az újkori Magyar...

Trackback: A megfelelő ember IX.: A legendás műsorvezető 2011.01.02. 11:50:17

Medvecz Balázs a Magyar Televízió vezérigazgatója az m1 vezetőjévé Rákay Philipet, az m2 intendánsává pedig Süveges Gergőt nevezte ki - közölte az MTV szombat este az MTI-vel. A vezetők a közszolgálati televízió két csatornájának programjáért felelnek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:52:34

@majomkutya: és így folyik össze az szdsz-kör és a semleges enyhe jobboldal.
szánalmas ez a csaholó csürhe

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 20:55:45

@tesz-vesz:

Fú, te nagyon jól nyomod ezt a prolizós kultúr cikizést, gondolom van vagy 6 diplomád és okos vagy, úgy irigyellek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:57:00

@Szabó Borka: intelligens deviáns? miért deviáns? csendes visszahúzódó? magábafordult, extravertált?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:57:46

@tesz-vesz: helyet extrO
de amúgyis introvertált akart lenni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 21:00:23

@rotfl: nincs 6 diplomám, de ma nem az iskolázottság határozza meg a proliságot, kulturálatlanságot, sem az anyagi helyzet

gyakorlatilag az enyhe szakok a felsőiskolákban is simán elmennek proliképzőnek. elég csak arra az egyetemi videóra gondolni

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 21:03:27

@tesz-vesz:

Hát jó, de abból gondoltam, hogy nem is értem mit akarsz ezekkel a izékkel, de látom, néha te se. Én buta vagyok és tanulni járok ide. Szóval na.

2011.01.02. 21:06:12

@tesz-vesz: igen, tkp. mindennek az ellentéte, ami menő. ha a menő a verekedős, nagyszájú, partiarc, mindenkivel lefekvős fajta, akkor annak az ellenkezője. diszkó helyett könyvek, parasztság helyett együttérzés. sötétség helyett jó jegyek a suliban (nem mindig, no, mert lusta is voltam egy időben). nem voltam népszerű, de q@ára nem bánom.

2011.01.02. 21:07:45

@tesz-vesz: egyetem... ma már... egyetlen előnye volt a cucializmusnak: a jó tanképzés. (nem tank-épzés :)) ami most már nincs... (tisztelet a kivételes iskoláknak, ha még vannak.)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 21:17:03

@Szabó Borka:

Még jó, hogy nem egy jóltanulós, prűd osztályba jártál, mert most akkor egy buta kurva lennél! ;)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 21:22:52

@rotfl: azt látom

"de látom, néha te se"

te nem látod. én mindig tudom mit akarok mondani

turcsány karcsi elvtárs 2011.01.02. 21:27:02

amikor lopni, csalni, gazemberkedni akar valaki, azt nyugodtan megteheti bárminemű következmények nélkül, akár egy térséget tönkretéve (mal), akár a teljes országot megnyomorítva(gyurcsányi és a haverok), de amikor az átlagpolgár zenét hallgatna, na akkor bizony sérül a demokrácia!

2011.01.02. 21:31:13

@Szabó Borka: Khm... ha olyan csuda jó lett volna az oktatás, talán nem csak piacképtelen selejtet tudott volna produkálni a magyar gazdaság. Mondjuk inkább, hogy a mostaninál egy fokkal jobb volt...

Virág et. 2011.01.02. 21:39:38

@Fánkevő Fáncsi: Az az ORTT volt, amit nem csak egy párt irányított. Ez most az NMHH. Az NMHH első két döntése két balos médium ellen szólt, miközben dübörög a VV4 az RTL Klubon (Fellegi érdekeltség lett nem rég) és miközben Ice-T idegennyelvű káromkodásaihoz hasonlók a hétköznapi popzenében is simán megtalálhatóak, amelyekkel tele van az összes többi (jóval hallgatottabb) rádióadó. Javaslom a vonatkozó Mandiner bejegyzést.

2011.01.02. 22:02:50

@rotfl: ugye hogy ugye? :)

Éhesló 2011.01.02. 22:06:20

@zero: Az milyen eset, amikor egy szövetségi bíró felülírja az L B által hozott precedenst az angolszász jogot gyakorló USA-ban?
Semmilyen.
Kamu.
De ha ettől boldogabbak vagytok akkor nyugodtan próbálkozzatok ott ilyesmivel.

2011.01.02. 22:07:26

@Hajszás Láncos: akkor mondom másképp: aki akart, az tanulhatott. pontosabban kapott tudást. ifjú titánok mindig voltak és lesznek (ifjú titán, azaz "ti-tán tudtok vele mit kezdeni"), az, hogy valaki akar(t)-e tanulni, az már a saját ügye, szíve joga. de régen a tanterv is jobb volt, összeszedettebb, volt értelme tanítani, akkor sem éltek jól a tanárok, de valahogy mégis több, volt mint anyagleadás, amit a tanulókért tettek. ma már, amikor én voltam egyetemista korban, hát bizony még a tanulónak, azaz nekünk kellett azért harcolnia, harcolnunk, hogy a tanár tanítson és ne a fociról beszéljen a pénzünkért... (arról beszéljen iskolán kívül, de a katedráról tanítson, mert az a dolga, azért van ott, és mi is azért fizetjük a tandíjat). na, de ez már bőven off...

elkeveredtem szegény Jegestea elvtárstól :D

2011.01.02. 22:09:41

@tesz-vesz: nyilván nem... nekünk. a többieknek igen... ami ebben az esetben elég szomorú, hogy a többiek vannak többen. szvsz szívesebben tiltanám be a nyaló világot, mint vacakolnék ice t-vel...

Fánkevő Fáncsi 2011.01.02. 22:37:31

@Virág et.: "Fellegi érdekeltség lett nem rég"
Fellegi még áprilisban a választások előtt eladta az Infocenter.hu üzletrészét. Az Infocenter.hu meg akarta venni, az RTL Klub 31%-os üzletrészét. Novemberi újsághír:
"Mégsem veszi meg az Infocenter.hu az IKO Média Holdingot, és ezzel együtt az RTL Klub 31 százalékát, hiába hagyta jóvá a GVH is az ügyletet..."

Szóval annyi igaz mindenképp, hogy a VOLT cége meg SZÁNDÉKOZOTT venni egy 31% üzletrészt, de aztán mégsem tette. Ez aztán a Fellegi érdekeltség.

lyken 2011.01.02. 22:42:31

@Szabó Borka: Én nem várok meg semmit, már leléptem külföldre. Családilag, anyagilag, cégestül, egzisztenciálisan alles zusamen.

2011.01.02. 22:46:44

@Szabó Borka: Én régen jártam iskolába, és nem volt egy nagy élmény. A tanárok hülyék voltak, a tanterv meg nevetségesen elavult, ha nem olvastam volna hozzá komoly szakkönyveket (amelyek szintén nem voltak már élvonalbelinek nevezhetők akkor), ugyan kitörölhettem volna azzal, amit tőlük kaptam. Ja, és már akkor is voltak olyan tanárok, akik halálra unták a saját mondókájukat, és el-elkalandoztak, avagy végigfeleltették az órát. 10% sem maradt az iparban, de talán jobb is. Nekem ezek voltak a személyes tapasztalataim a szoci oktatással. Lehet, hogy akkor még voltak egészséges porcikái, lehet, hogy most már a bányászbéka segge alatt van minden, de én bizony nem voltam seggre ülve attól, amit láttam.

2011.01.02. 23:09:06

@lyken: boldog ember... (mondjuk, én se vagyok boldogtalan :)))

2011.01.02. 23:11:04

@Hajszás Láncos: azt hiszem, aki mindenképpen tanulni akar, annak a legnehezebb minden korban. mindenesetre ma már a tizedét sem kapod meg, amit akkor - ezek szerint nagy nehezen - megkaptál. régen legalább valamilyen színvonalat azért képviseltünk az oktatásban, de az a baj, hogy most már azt sem. én nem is tudom, hova süllyedtünk. ezért tartunk ott, ahol. :(((

candleman 2011.01.02. 23:25:48

tehát ha tízből kilencen 140-nel mennek a 60-as táblánál, és CSAK a tizediket büntetik, mert 75-nel ment az jogos? "Égalité"???

2011.01.02. 23:34:27

@Szabó Borka: Süllyedünk hát süllyedünk. Én elsősorban azt látom hibának, hogy a motivációk hiányoznak. Ha volna mit és volna miért csinálni, lenne olyan is, aki fölnőne a feladathoz, biztos lehetsz benne. De hol a feladat? Itt mindenki csak teng-leng. Tudod, kissrác koromban nem értettem, hogy a II. világháborúba miért vonultak be önként az emberek, miért nem dezertáltak tömegesen. Most már értem. Mert civilben nem volt mit enniük. Örültek a behívónak, hogy lesz étel, ital, ruha, sátor, az asszony is kap munkát a lőszergyárban... a háború megoldotta a pillanatnyi filléres gondjaikat. Lehet, hogy most is ez lesz a megoldás.

2011.01.02. 23:47:07

@candleman: Erről írt Ayn Rand is, hogy az államnak nem kellenek törvénytisztelő polgárok, hanem bűnösök kellenek, akik tudják, hogy van vaj a fejükön, és ezért nem nagyon ugrálnak, ha pedig mégis, akkor nem kell őket titokban éjszaka elvinni, vagy koncepciós pereket szervezni, hanem van ok arra, hogy jól félre állítsák, teljesen jogállamilag persze. Ezért az állam kisebb stikliket elnéz az egyénnek, ameddig a hatalmi elit köreit nem zavarja vele. Ezt írta Ayn Rand. De szerintem ez persze nem igaz, a tilos rádió csak az első fecske volt, mert valakinek elsőnek is kell lenni, de mostantól mindenkire le fog csapni a Nemzeti Együttműködés igazságos és bölcs vezére, bűn nem marad megtorlatlanul, és ez így helyes, hiszen éppen azért csináltunk fülkeforradalmat, hogy az álságos gyurcsányi liberalizmust elvethessük.

büdösmackó 2011.01.03. 01:04:40

@Lewyke:

néger vagy vajon-e? ők beszélnek ékezet nélkül!

hojojo elmegyek a zeterembe eszek rantot csirket
szeretem a babamnaka szep nagy darab csulket!

stb.

lányom gyónj, és mielőbb hasnzálj ékezeteket!

büdösmackó 2011.01.03. 01:07:49

@lyken:

ember, nagyot szóltál.
alekosz szerintem milliószor több gyermeket butít percenként, mint ájsztí a faszombaszom legalja néger repjével egy nemhallgatott, céltalan rádióban.

meg valamelyik megdugta azt a felfújt szájú szörnyeteget. na az nem volt romboló.
nem. az nem.

áh, szar ez az egész...

büdösmackó 2011.01.03. 01:12:38

@rotfl:

én bírom azt a fantasztikus szókincset, amit ezek a bantuk motymorognak.
be kel vallanom, nem vagyok túlzott rajongója a négereknek -dél afrikai megbízatásom alkalmával igen rossz tapasztalatokat gyűjtöttem- és rá kell jönni: a néger repperek nem bírnak tagoltan beszélni. komoly gondaik vannak a négereknek általában az európai nyelvekkel, ők kissé még le vannak maradva, úgy kétezer évvel. zártan beszélnek és féltagoltan.
ezzel nem akarom azt mondani, hogy kissé le vannak maradva az evolúcióban. dehogy is!
kurvára le vannak maradva.

maxwell murder 2011.01.03. 01:22:37

én leszarom, hogy betiltották. így tovább!ez a sok népbutító szar tűnjön el az éterből és a tv-ből! menjen az undegroundban!

büdösmackó 2011.01.03. 01:30:05

@maxwell murder:

uccu neki! de akkor kérem, ne az utolsó fos kis rádiónak menjenek neki, hanem rúgják már tökön a való világot, az egyik legsötétebb förmedvényt a mostani médiában!
okádok már a snittektől is.
ja, és kérem, könyörgök: a fásy mulatót felejtsük már el. iszonyat!

wh 2011.01.03. 02:50:20

Érdekes, az "it's on" mondat a végén, mégpedig:

urban dictionary szerint:
"what you say when the battle/showdown is about to begin, or when you want to fight someone after school."
tehát: "Amit egy csata/leszámolás kezdetekor mondasz, vagy ha harcolni akarsz valakivel suli után"

Egyébként némiképp formális hadüzenetnek is tekinthető a mondat, szemantikailag belefér. Ez tehát akkor most egy csúnya kommunikációs baki (amit a dalszöveg fordításának minősége esetleg alátámaszt), vagy durva fenyegetés...

Érdemes lenne megkérdezni...

kej 2011.01.03. 06:11:13

@zero: a törvényt, jobban mondva az az alapján kiszabott büntetést hatályon kívül helyezték. usa: precedensjog, ettől kezdve bármikor, bármit lehet játszani. mármint ott

kamasuka 2011.01.03. 08:02:25

@zero:
És ennek most örülsz? Micsoda megfogalmazás "egyik". Igazi galamusi szutyok. Ennek ellenére még mindig áll, hogy NEM A MOSTANI szar, szemét, szutyok, stb. médiatörvény, hanem még a mondjuk úgy "Gyurcsányista" alapján indítottak vizsgálatot.

kamasuka 2011.01.03. 08:05:45

@Éhesló:
Ezért a galamusi "egyik".

kamasuka 2011.01.03. 08:11:12

@Fánkevő Fáncsi:
A lényeg az index címlap, ill. a széles néptömegek becsábulása.

Éhesló 2011.01.03. 08:12:38

@kej: a korábbi - korlátozó törvényt is hatályon kívül helyezte egy alacsonyabb szintű bíróság - az nem precedensjogi és hatásköri malőr volt?
A zindex szerint nem.
Akkor viszont ez precedens bármely szövetséginél alacsonyabb szintű bírónak arra, hogy korlátozó végzést hozhasson, hiszen, ha a korlátozást feloldhatta egy alacsonyabb szintű bíróság, akkor ő a korlátozást feloldó döntést írhatja felül egy korlátozással.

hoplita 2011.01.03. 08:19:39

@Kartal (fekete mellényben):
Megfogalmaztad az én fenntartásaimat.
Már a médiahatóság kinevezésekor, összetételének megismerése óta ez a gyanúm nekem is.
Amikor széles, szinte teljes körű felruházással bízzák kutyára a hájat.....nos, abból más nem is sülhet ki.
De azér' óvatosságra inteném magunkat....a zemberek erre (is) szavaztak...vagy nem?:))))

hoplita 2011.01.03. 08:24:18

@Szekuriti Blogger:
Há'mosmegmér?
Én csak jót akarok neki....lovat szopni ősi dakota szokás, ezzel a módszerrel döglődő pacikkal is csodát lehet tenni....és akkor nem kell átülni másikra.:)))

kej 2011.01.03. 08:29:36

@Éhesló: ez most reggel nehéz olvasmány volt nekem:))))

érdemben viszont annyit: a szalaipanni-féle hivatal szerintem egyre mélyebben ássa el magát abban a bizonyosban. az volt a baj, hogy nem volt figyelmeztetés? ott volt az intro. igaz angolul. aki értette, és zavarták a cúnacúna szavak, akkor eltekert. aki meg nem értette, azt mit zavarják a számára érthetetlen cúnacúna szavak? s vaj'h mi az oka annak, hogy a sóhivatal eddigi két feddése - mondjuk úgy - a balliberálisok felé elkötelezett médiumoknak szólt? fábry "szamárszex" sándor mostanában nem emlegeti 12-es karika alatt a farkát?

Éhesló 2011.01.03. 08:34:54

@kej: nem erről írtam. A zindex angolszász (USA) jogi szabályozásával kapcsolatban volt véleményem.
Amiről írsz, azt gondolom a kupac túl nagyra nőtt és túl sok területet borított el. Mára héreklészi feladat rendbe tenni ami ebben az Augiász istállójában összegyűlt....
De valamit kell vele kezdeni.
Az első lépések nehezek lesznek, de majd a következők már jobban mennek.

kej 2011.01.03. 08:36:06

@kej: és ez még mind hagyján. nekem nem jön be a mandiner. csak a webcache egy öt óra előtt tárolt változatot ad ki

Virág et. 2011.01.03. 08:36:54

@Fánkevő Fáncsi: Nem is állítottam, hogy tulajdonos, csak hogy az érdekeltségébe tartozik. Ezt változatlanul fenntartom. Az Infocenter ugyan ideiglenesen felfüggesztette vételi szándékát a piaci viszonyokra való hivatkozással, de végleg nem tett le a dologról. Még akkor sem, ha Fellegi már (a minisztersége miatt) nem is tulajdonos az Infocenterben. Nem nehéz kitalálni, hogy mit értenek piaci viszonyok alatt.

Azon tényen viszont semmi nem változtat, hogy Fellegi az M-RTL alakulásától sokáig FB tag volt. Sok helyütt (amúgy nem helyesen) a csatorna egyik alapítójaként emlegetik.

Ezekből én azt a - nem túl merész - következtetést vonom le, hogy a csatorna a Fellegi birodalom része - ha jogilag nem is, de facto egész biztosan. Az előbbivel pedig csak addig várnak, amíg Fellegi miniszter, aztán a "piaci helyzet" javulni fog, meglátod.

eszkep 2011.01.03. 08:38:05

Uh, Zero, ránézek a Vastagbőrre és megint mivel járatod le magad???
Már nem azért de itt te vagy a legnevetségesebb, hogy két poszt óta nyűglődsz ezzel a "kiváló művész" szerzeményeivel, ami egyébként nettó minősíthetetlen miden épeszű ember számára. Esetleg tanulmányozhatnád a német gyermekvédelmi módszereket, beleértve az internet, filmek, játékok ellenőrzését. Atyavilág, ott van aztán a diktatúra...!

kej 2011.01.03. 08:38:48

@Éhesló: de komolyan. ténlg azt hiszed, hogy egy sóhivatal feladata megvédeni a gyermekeket? nem a szülő és az iskola neveli őket? ahol pedig a tévé, vagy a zinternet, ott szalaipanni sem segít. de könyörgöm. csak egy példa: láttál te olyan külföldi kereskedelmi, vagy közcsatornát, ahol egy-egy teljes műsorszám, film ideje alatt karikák csúfítják a képet? mert én nem. lehet, hogy fölnőttnek tekintik a szavazót?

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 08:42:56

@Virág et.: szimpla spekuláció, vagy igaz, vagy a fele sem. Szerintem ilyen alapokra ne építs mélyreható elméleteket, mert nagyon félre lehet menni.

Virág et. 2011.01.03. 08:45:34

@eszkep: Csak halkan jegyzem meg, hogy ezt a bejegyzést laspalmas írta, nem zero.

(Egyébként Ice-T Grammy díjas előadó. Neked és nekem lehet, hogy nem tetszik, sokmillió embernek meg nagyon. Van is erre egy mondás, tudod: de gustibus non est disputandum.)

Virág et. 2011.01.03. 08:49:41

@Fánkevő Fáncsi: Más esetben igazat adnék neked, de az, hogy Fellegi és az RTL "kéz a kézben jár", az több puszta feltételezésnél.

A hozzászólásom lányege egyébként nem ez volt, hanem hogy ilyen alapon bármelyik kereskedelmi rádióadót meg lehetne büntetni - hasonló szövegű vagy tartalmú dalok rendszeresen elhangzottak és elhangzanak fényes nappal, előzetes figyelmeztetés nélkül. Furcsa véletlen, hogy az új narancsos NMHH pont a jobboldalon legjobban gyűlölt (amúgy ralig hallgatott rétegrádió) Tiloson kezdi el gyakorolni a szigort.

eszkep 2011.01.03. 08:58:41

@Virág et.: Valóban, ezt laspalmas írta, a poszt nívójából nem is gondoltam volna. Hiába no, a színvonalhoz nem alulról igazodnak felfelé, hanem felülről lefelé...

Hogy kinek tetszik, kinek nem az szubjektív kérdés. Hogy az illetű "művész" szövegei vurgálisak, mondanivalójuk pedig antiszociálisak (finoman fogalmazva...) az már kevésbé szubjektív megállapítás.

Éhesló 2011.01.03. 09:04:19

@kej: ez (az általad preferált megoldás) az elmúlt 20 évben nem jött be.
Változtatni kell rajta.
Ezért takarították el böszmét és bandáját a zemberek és hozták a helyére buktort és társait.
2/3-al.
Most rajtuk a sor.
Tegyék amire felhatalmazást kaptak: változtassanak bármin, amit jónak látnak.
Majd az eredmény minősít, nem a visítozás.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.01.03. 09:05:14

@quorum:
"Ez a levél nagyon gáz, egyáltalán nem frappáns, vagy jópofa. A tartalma elmenne, ha egy újságíró, vagy egy blogger írta volna a véleményeként, de a jogalkalmazó hatóság részéről ez a felvilágosult, atyáskodó hangvétel egyszerűen elfogadhatatlan."

ez is mutatja hogy mennyire független és jóindulatú a média. ez bármelyik pribék sajtóban elmenne egy cikknek, olyan magyarhírlapos ízű.
ilyen hangételű levelet csakis egy olyan országban mer kiadni egy hatóság amelyben a káderek nagyon biztonságban érzik magukat. ma itt tart MO, és sok-sok bolsevik tapsol nekik: a kommentkben is. nagyon szép.

az is szép hogy a hatóság bácsi az ineternetezők névtelenségén lovagol, miközben a saját levelüket is névtelenül írják meg :))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.01.03. 09:08:30

@eszkep: 2 pribékpont
@Éhesló: 3 pribékpont

a nyertes elvtárs fél évig nyaralhat É-Koreában, teljes ellátással :)

Éhesló 2011.01.03. 09:22:20

@.Pierre Bezuhov.: nem emlékek pontozásos eljárásodra a böszme szemkilövetős, jelvénynélkülirendőrös időszakából.
Nem voltak tiltakozó elnémulások sem és üres címlapok sem jelentek meg a szólás és gyülekezés szabadságát tettleg is sértő intézkedései kapcsán.
A különböző "felvilágosult" "ejrópaji" "liberális" médiák sem folytattak böszme és társai ellen kiterjedt hadjáratot. sem nyilatkozatok, sem újságcikkek formájában.
Ezek után szabad azt gondolnom, hogy a morális alapjaitok hiányosak és az érzékenységetek is meglehetősen irányított?
igen.
P.B. és társai : tucatnyi pribékpont + 4 évnyi kamatos kamat... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.03. 09:25:51

'reggelt!

na 'palmas, most intézek Nektek egy 25misis csekket, remélem nem gond? :))

www.youtube.com/watch?v=qhywUvoj-88

2011.01.03. 10:02:28

@Hajszás Láncos: atyaég, tényleg! és ez szomorú... de én ezt nem várom meg. inkább elfoglalom magam...

kej 2011.01.03. 10:07:23

@.Pierre Bezuhov.: :) ráfaragsz. én két levél után már nagyon megbántam

hoplita 2011.01.03. 10:13:15

@eszkep:
Hiába no, mán megint csípőből vagy hülye...:))))
De nálad ez mán szakmai-hivatásbeli ártalom....
Nehéz ám Jónásnak lenni, mi......?
Főleg ha nem az Úr küld....:DD

Énbagoly 2011.01.03. 10:28:42

Hű, most ennyi mindent végigolvasni az önkéntes politikamentes napjaim után, erős volt. :)
De végre láthatjuk magunk előtt a szép magyar jövőt... :S
Lesz még éves pofátlanválasztás?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.03. 10:38:24

hijjnye, aztak***

hvg.hu/vilag/20110102_schiff_andras_valameny_mediatorveny_post

"A legutóbbi hírek valóban nyugtalanítóak. A tolerancia szintje rendkívül alacsony. Rasszizmus, romákkal szembeni diszkrimináció, antiszemitizmus, idegengyűlölet, sovinizmus és reakciós nacionalizmus - mindezek a kórjelek mélyen aggasztóak. Olyan emlékeket ébresztenek, amelyekről reméltünk, hogy rég feledésbe merültek. Sokan félnek" - írja Schiff András."

Kartal (rezervált) 2011.01.03. 10:53:57

@eszkep: "Hogy az illetű "művész" szövegei vurgálisak, mondanivalójuk pedig antiszociálisak" - ebben igazad van. Az viszont biztos, hogy a tévében a délutáni "sóműsorok" meg az esti kukkolósók ezerszer többet ártanak a felnövekvő nemzedéknek mint egy Ice-T szám egy helyi rádióban, aminek a szövegét a kutya sem figyeli és érti. Mégsem a tévék lettek feljelentve, hanem egy Fidesz által régóta utált rádió...
Ha a Fidesz ennyire tenni akarna az ifjúságért, akkor azonnal betiltaná a kertévék műsorainak legalább a felét. De ugye nem ez történik.
No mindegy, az egész csak szócséplés amíg a... hát hogy kinek a mije a midben van, azt nem tudom szalonképesen leírni, úgyhogy hagyjuk :DDDDD

Kartal (rezervált) 2011.01.03. 10:58:32

@Seduxen: a The Observer hozott hasonló cikket mostanság. "Ki száll szembe a gyűlölettel Magyarországon?" - a cikk címe, és olyanok vannak benne, hogy "A korrupt és inkompetens magyar baloldal felett aratott földcsuszamlásszerű győzelem óta (a Fidesz) Magyarországot - nos, azt nem mondom, hogy fasiszta, vagy akár újfasiszta országgá alakítaná, de vegyük észre, hogy az Orbán patriótái által a Duna mentén épített új társadalomból ódon, visszataszító bűz árad".
A cikk szerzője valami Nick Cohen, azt hiszem ez mindent elmond a rohadékról, és megmagyarázza, hogy saját ódon és visszataszító bűzét igyekszik másokra kenni...

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 11:05:56

@Virág et.: Én nem is feltételezést mondtam, hanem spekulációt. Nem teljesen biztos tények, és némileg elfogult (akár politikailag is, mondjuk ki bátran) következtetések láncolatát fűzöd egymásra fel. Az eredmény lehet, hogy zseniálisan passzol és igaz, lehet, hogy semmi köze a valósághoz. Olyan mint a meterológia 1 hónapra előre, a végére nagy az eredmény szórása.

A Tilossal kapcsolatban, ...hát ne tudom. Lehet hogy igazad van és csak jobbos geciskedés. Lehet hogy nem. Mindenesetre, kicsit ellentmondó amit mondasz:
"Nem véletlen, hogy velük kezdik ...bár alig hallgatott rétegrádió."
Namost, ha én akarnék politikai okokból geciskedni, akkor miért pont egy alig hallgatott rádióval kezdenék. Ellenkezőleg, azzal nem foglalkoznék, hiszen nincs rajta nyereség, csak politikai veszteségeket és gondot okozhat.
Hát nem tudom. Ettől még lehet akár igazad is persze, én nem vitatom.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.01.03. 11:15:06

@Fánkevő Fáncsi: "Namost, ha én akarnék politikai okokból geciskedni, akkor miért pont egy alig hallgatott rádióval kezdenék. Ellenkezőleg, azzal nem foglalkoznék, hiszen nincs rajta nyereség, csak politikai veszteségeket és gondot okozhat."

Nem csak ezen az úton lehet elindulni. Abban az esetben, ha rögtön nekiugranak valami nagyobbnak és mondjuk nagyot robban abból mégnagyobb politikai veszteség lehet. Kipróbálták egy kicsi halacskán, hogy mi történik, most mérlegelnek. Elég megnézni az elmúlt hónapokat. Elmeszelték az AB-t, a nagy várva várt tiltakozás elmaradt, mert kiderült, a magyart csak a hasánál (akak pénztárcájánál) lehet megfogni, a többi nemérdekli. Akkor nézzük a bukszát. Egyből nem akarták elvenni a manyupot, hanem kijelentették, hogy csak két hónapot nem fizetnek (nov-dec). Semmi földcsuszamlás. Akkor 14 hónapot veszünk el, megint kuss. Felmérték a terepet és rájöttek, nyugodtan jöhet az einstand.

Tehát az eddigi gyakorlat azt mutatja, hogy az első lépésük sosem a legnagyobb falatra lecsapni, hanem kicsiben kezdeni, lemérni a reakciókat és amint elmaradnak az "tévéostromok" akkor lehet nagyban játszani, mert a nép nagyjából letojja. Netes hőbörgés, blabla, van ennek bármi látszata? A karaván halad a többiek meg a neten hőbörögnek. 2006-hoz képest puhapöcs ez a reakció. Ennyi. 2014-ig övék a pálya.

neeskens 2011.01.03. 11:38:35

Egyszerűen nem értem miért gondolják a fideszesek, hogy őket aztán annyira rühelli a nyugat, hogy mindenki összefogott ellenük, mert a Viktor végre nem nyalja a seggüket.

Hát könyörgöm, amit csinálnak az a demokrácia liberális, nyugati típusú értelmezése szerint antidemokratikus. Tessék megnézni az Economist demokrácia jelentését:

Regisztráció tán itt olvasható:

www.eiu.com/public/democracy_index.aspx

OK, az Economist nem szentírás, de a világ egyik vezető lapja, nos ők ennyit látnak Magyaroszágból 2010-ben:

"Some negative trends have recently got worse. Hungary is perhaps the prime example among
the EU’s new member states in the region. In the April 2010 election, an extreme nationalist
party, Jobbik, gathered almost as many votes as the former ruling Socialists. Since winning a two
thirds parliamentary majority in the election, the centre-right Fidesz party has systematically
been taking over the country’s previously independent institutions: the presidency, the state
audit office and the media council are now all run by party placemen. Parliament recently voted to
severely restrict the constitutional court’s right to adjudicate on budgetary matters"

Nem értem, miért nem lehet egyszerűen belátni, hogy Orbánékl normái nem egyeznek meg a nyugati demokratikus normákkal. Nem gond, van ilyen, de miért kell foggal-körömmel bizonygatni, hogy ez csak egy félreértés.

(LÉgyszi ne írja le senki, hogy Gyurcsányék meg a tömegbe lövettek, mert egyrészt kurvára unom, másrészt az eseményt vizsgáló Jogászbizottságot Morvai Krisztina vezette, tehát az ügyet kivizsgálták és nem a baloldal irányába elfogultan, harmadrészt a nyugati sajtó Gyurcsányt is megfingatta rendesen.

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 11:43:58

@Valahol Máshol: "Kipróbálták egy kicsi halacskán..."
Szerintem nem, ez nem olyan mint a gömbhal, hogy meg kell kóstoltatni először. Politikailag népszerűtlen, vagy rizikós dolgokat, nem szabad tesztelgetni kicsiben, mert csak előre felbosszantjuk az ellenzéket a semmiért, és akkor az igazit, a piros ultit, már nem mondhatjuk be. Inkább sunyin lapítva át kell vinni a törvényt, és közben ártatlanul vigyorogni kell hozzá, hátha benyelik.

A médiatörvénynél még nem kell teljesen beszarni, még ott az alkotmánybíróság is. Őket egyenlőre csak a költségvetéssel kapcsolatos törvényekkel kapcsolatban állították le, amit a médiatörvényre nem lehet ráfogni. Ha a médiatörvényt megvétózza az alkotmánybíróság, akkor muszáj lesz a Fidesznek fogat villantani. És én egész biztos vagyok, hogy nem merik még jobban korlátozni az alkotmánybíróságot. Az még nekik is túl nagy gombóc lenne a 2/3-al együtt is.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.01.03. 12:15:15

@Fánkevő Fáncsi: Legyen igazad, mármint a "nem fogják még jobban korlátozni" kezdetű gondolatmenetednek, sajnos nincs kristálygömböm így a jövőt sem láthatom. Én az elmúlt hónapok történéseit véve alapul, nem hiszek a Fidesz önmegtartóztató képességében. Ami az úthenger elé kerül azt kilapítják. De ne legyen igazam.

Secnir 2011.01.03. 13:45:15

@zero:
pontosan:
"Federal Communications Commission v. Pacifica Foundation, 438 U.S. 726 (1978) is a landmark United States Supreme Court decision that defined the power of the Federal Communications Commission (FCC) over indecent material as applied to broadcasting. In July 2010, a Second Circuit decision effectively argued that the Pacifica Decision was outdated"

és itt az utolsó mondat az izgalmas. (en.wikipedia.org/wiki/Federal_Communications_Commission_v._Pacifica_Foundation)
tehát a NMHH egy másik földrészen lévő országban egy hatályon kívüli törvényre hivatkozik, mint elsődleges indokra.
hörrr.

Secnir 2011.01.03. 13:46:10

..más kérdés, hogy ott kialakult a szokás (megszokás, beidegződés, része a kultúrának), ezért ott MÁR nem fogják leadni este 10 után.

bgp 2011.01.03. 14:45:34

Szerintem meg lehetne most gazdagodni egy öntapadós 18/16-os karikával. Fel lehetne otthon rakni rádióra meg TV-re.

2011.01.03. 18:04:09

@bgp: én a nenyi nyomtatásban több fantázát látok. ;-)

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 20:44:56

@Virág et.: Na látod ez az amit mondtam. Te is meg laspalmas is meg zero is abban az előfeltételezésben vagytok már napok óta, és nyomjátok itt a keménybőrön, hogy szegény Tilos-ra rászállt a médiahatóság, bezzeg az RTL Klub meg protekciós, kivételeznek vele. Erre fel most látom az indexen - "Médiahatósági eljárás az RTL Klub ellen"
Hmmm. Lehet, hogy csak azért csinálják, hogy zero-t meg laspalmast félrevezessék ? Az egész csak színlelt ügy? A ti spekulációtok pedig 100%-ig higgadt, elfogulatlan elejétől fogva, még véletlen sem buta hisztikeltés a célja. Hmmm.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:01:01

@Szabó Borka: bejelöllek facebookon :D

nem , nem meggondoltam, de nagy volt a kísértés:D

2011.01.03. 21:03:07

@tesz-vesz: :D csak bátran... szabadság van (még)

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 21:16:32

Olyan szép romantikus ez a keménybőr. Tesz-vesz és Bori szép lassan összejönnek itt. Tesz még egy kicsit zavarban van. De azért ez már vallomás volt.

Csináljatok screen-capture oké? Majd 10-15 év múlva a a kandalló mellett lehet mutogatni a családak: "Látjátok gyerekek, apa itt szólította meg először anyát."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:21:42

@Fánkevő Fáncsi: :D ámen :D

amúgy@Szabó Borka: ugye te nem ültél fel a népszabis komcsi sajtószabis hisztériának?

2011.01.03. 21:29:58

@Fánkevő Fáncsi: :D:D:D nagyokat röhögök itt :))) ugyan a gyerekeknek nem ezt fogom mutogatni, mert már van apjuk, de baráti találkozókon össze lehet puszilkodni, ja. :)

@tesz-vesz: én? le sem ültem, nemhogy fel... :)

2011.01.03. 21:30:40

@tesz-vesz: bocsánat, az előbb nem színeződött be a neved (lehagytam a linket), szóval a válaszom Fáncsinál található

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:36:43

@Szabó Borka: hm. ezt most hogy érted?

csak én használhatok költői képeket, és metaforákat, más nem mert nem értem :)

hoggyhogy nem öltél le?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:42:01

@Szabó Borka: nem színeződött ki de az emailt ugyanúgy elküldte, fura

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 21:43:01

@Szabó Borka: "hogy-hogy nem öltél le?"
Mondom én hogy zavarban van a srác. Össze-vissza beszél.

2011.01.03. 22:55:03

@tesz-vesz: nyugi, én világosban sem látok :D naszóval - bár vicc megmagyarázva a legrosszabb, de - nézzük. ha nem ültem le, nem ülhettem fel sem. egyszerű, mezei, jajdehülye szóvicc. de majd meglátom én, elvisznek, én leszek az aktuális ájsztí, ha ilyeneket írok, hogy nem ültem le. majd leülöm! :)

2011.01.03. 22:58:28

@Fánkevő Fáncsi: "Olyan szép romantikus ez a keménybőr." így van, csak olyan romantikus, mint ez a kedves kifejezés, melynél eufemisztikusan misztikusabbat nem olvastam még:
"Kovi felnőttfilm-producer." ezt kapjuk ki (ne be). ez már aztán valami!
(kíváncsi lennék, mióta hívják így, OKJ-s végzettség-e ez, és SzA.e. vagy SzA.u. kapta meg a címet?)

szerjóska 2011.01.04. 00:19:42

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: csak nem jeszenszky a lemezlovász? ha már kérdezték akkor szorri, nincs időm végigolvasni minden kommentet

2011.01.04. 02:11:06

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=16247

"A Fidesz Kulturális Tagozata megdöbbentőnek és elfogadhatatlannak tartja azt a hatalmi arroganciát, amellyel Medgyessy Péter beleavatkozik a közszolgálati televíziók hírszerkesztésébe. Felszólítjuk a miniszterelnököt, hogy diktatórikus törekvéseit szüntesse be!
Hisszük, hogy a sajtószabadság olyan érték, amelyet minden józan értékrendű politikus és közszereplő alapvetőnek tart, és elfogadhatatlannak tartja a visszatérést a végrehajtó hatalom által közvetlenül irányított sajtó korába.
Kéréssel fordulunk ezért a magyar és a nemzetközi sajtó képviselőihez, hogy a fenti - nézetünk szerint demokráciában elfogadhatatlan - törekvések ellen emelje fel a szavát.
Meggyőződésünk, hogy Medgyessy magatartása az Európai Unió bármely országában a kormányfő lemondását vonná maga után. Nálunk, mint tudjuk, még a titkosszolgálati múlt sem elegendő erre.

Budapest, 2003. október 21.

A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség
Kulturális Tagozatának
Elnöksége"

Float 2011.01.04. 14:38:06

Lazán kapcsolódó részlet ismert hazai előadótól:

"Úgy szájba kúrlak, hogy kitagad az anyád,
a családodnak meg annyi, ha szórakozol,
az Omárék majd levernek és szájba kúrnak,
szívd ki anyádból a meleg gecit,
szopjon le anyád, BAZD TEHERBE!
Ki a faszt érdekel, hogy ez a munkád?
Ne kamuzzál, te kis kommunista nyilas geci,
a személyimet kéred, hát megkapod,
ha előbb a faszomat megnyalod!"

Innen küldöm azoknak -- verbálisan és átvitten -- akik szerint ugyanez nem gáz, ha már ámerikaiul hangzik el bele a világba. Egy majdnem angol anyanyelvű ismerősöm egy alkalommal laza rádióhallgatás közben kissé értetlenül nézett rám, és kérdezte, hogy itt ti miket hallgattok bameg. Télleg kissé vicces, hogy épp ezzel a kis szutykeráj zsebrádióval kezdenek, meg a kommunikációjuk is eléggé fapinás (khm... besavanyodott vénlányra emlékeztető, aki nemrég ismerkedett meg az internettel), de nehogy már még az legyen a baja itt mindenkinek, hogy egy brékdenszernek röhejes, vers- és prózaszakos műmájer retkét problémásnak látják. Amúgy meg

"Yo, fülünket sérti, és szívünk nem érti
Hogy rádiónk éjjel mért van tele nyugati zenével,
Nem pedig nyugtató szép magyar rappel?
Javarészt külföldi folyik a médiából
Nem ezért jöttünk ide Levédiából!
Magyaros zenét! Magyar szavakat!
Hazafias rappereket,hip-hop-fiakat!
Szép szöveget, erkölcsi témát!
Ezeréves múlthoz hű magatartást!
Mert pornós, kábítós hip-hop nekünk nem kell,
Neveljünk etikus, hazafias rappel!
Aki erkölcstelent kiad ,és dörzsöli a tenyerét,
nem érdemli meg a magyar rap kenyerét!" :)))

2011.01.04. 14:39:40

Sajnos igazuk van, a szabadság hazájában sokkal kevesebbért bírságolnak, ott még egy cici sem lehet a képernyőn.

A franciáknál kvóta van, hogy mennyi külföldi számot játszhatnak a rádiók, mennyi franciának kell lenni.

Érekesnek tartom a külföldi reagálásokat. Érdekes, mert a szlovák nyelvtörvénynél nem voltak ennyire finnyásak, csak nem tán azért mert az nem sérti a multik gazdasági érdekeit?
A Benes dekrétumok amik telejsen összeférnek az európai jogrenddel, ugyen még mindig hatályban vannak?

Érdeklődve várnék már konkrétumokat, hogy mellyik cikkellyel mi a gond, mert számomra, aki csak netes ujságokat olvasok még az sem derült ki, hogy miről szól is ez valójában.

Amit eddig skerült meg tudnom a sajtóból, az az, hogy a média törvény szar, mert csak, mert a médiának nem tetszik.

Fánkevő Fáncsi 2011.01.04. 17:31:18

@Szabó Borka: "Olyan szép romantikus ez a keménybőr."
Rossz aki rosszra gondol. Vastagbőrt akartam mondani csak eltévesztettem. Az meg a blog neve, vagy nem?

Marcellusca 2011.01.04. 17:47:37

Tanátam:

"Hisszük, hogy a sajtószabadság olyan érték, amelyet minden józan értékrendű politikus és közszereplő alapvetőnek tart, és elfogadhatatlannak tartja a visszatérést a végrehajtó hatalom által közvetlenül irányított sajtó korába."

Ja, a forrás: www.fidesz.hu/index.php?Cikk=16247

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.04. 17:50:18

@Marcellusca: igen baszdmeg, @Belpo: linkelte be kb 5 kommenttel feljebb! Igazán szép teljesítmény :))))

Marcellusca 2011.01.04. 18:54:19

@Seduxen: Pofád lapos, puttana! :)))

A t.köm olvasgat vissza, minden egyes poszt, összes kommentyét. :P

2011.01.04. 19:45:22

@Fánkevő Fáncsi: ki mondta, hogy az rossz? :)))

2011.01.04. 19:47:49

@Belpo: ebből is látszik, Viktor már öregszik, szenilis, régen volt 2003. október 21-e... vagy csak az erőviszonyok változtak?

süti beállítások módosítása