Skip to content


       Szűrés lista

A bátor szabadságharcosoknak Annamaritól

A Médiahatóságot nem hagyta hidegen, hogy mennyire kiröhögték a Zemberek a Tilosnak írt levele miatt.

Tegnap este közleményt adtak ki az üggyel kapcsolatban. Nehéz bármit is hozzáfűzni.
Jópofa, frappáns....akar lenni.


" A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság figyelemreméltónak tartja, hogy Ice T amerikai rapper lassacskán a magyar sajtószabadság hősévé kezdi kinőni magát. (...)

Felesleges bármiféle hatósági önkényt keresni az ellenőrzés mögött, nem történt más, mint a törvény megfelelő alkalmazása. A kiskorúak médiával szembeni védelme Európa-szerte kiemelt téma. Az ellenőrzés során alkalmazott törvényhelyek Magyarország EU-csatlakozása érdekében, a vonatkozó európajogi normák implementálásakor kerültek be 2002-ben a jogszabályba. Nem különösebben nehéz némelyeknek olcsó tréfát űzni a hatóság idevágó jogalkalmazásából, de talán nehéz lenne kimondani: a gyermekek, kiskorúak védelmére nincsen szükség a média területén annál is inkább, mert ezzel szembemennénk az EU jogrendjével.
    Szintén nem különösebben nehéz kigúnyolni a hatósági eljárások szükségszerűen hivatalos, a köznyelvhez képest nehézkesnek tűnő nyelvezetét. Különösen Ice T szabadon áradó soraihoz képest tűnhet körülményeskedőnek a hatósági levél. De ha valaki elolvassa a dal szövegét, nehezen gondolhatja úgy, hogy az nem utal  közvetett módon erőszakra, illetve szexualitásra . Márpedig ez a törvény szövege, amelyet a hatóságnak alkalmaznia kell. Talán az Internet bátor, gyakran névtelen szabadságharcosai is belátják, hogy azért Ice T még messze van Kossuth Lajostól, a sajtószabadság igazi hősétől. A rapper megbízható internetes  források szerint figyelemmel kíséri a hatóság eljárását. A magyar szabályozás értelmében szókimondásának nem különösebben súlyos a következménye: a törvény nem kér mást, mint egy apró figyelmeztető  jelzést a dal lejátszása előtt.
    Nincsen szó cenzúráról, ízlésrendőrségről, és a jövőben sem csak negédes táncdalslágereket lehet majd leadni a rádióban.
    Azért nem árt, ha tudjuk: saját hazájában Ice T dalát - a washingtoni Legfelső Bíróság hetvenes évekbeli, ún. Pacificia-döntése óta - csak este 10 óra után adhatják le a rádiók. Ha nem így tennék, az amerikai médiahatóság, a Federal Communications Commission olyan bírságot szabna ki rájuk, amely biztosan meghaladja a Tilos Rádió éves költségvetését. Így hát köszöntjük a művészt nálunk, a szabadság hazájában! It's on!

    Budapest, 2011. január 1.

    NMHH
    Kommunikációs Igazgatóság"

 

Címkék: média fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr972553617

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A korrupció melegágya (II-III. egybevont lecke) 2011.01.03. 03:06:32

II. A médiaalkotmány révén a sajtó alaposan szabályozott lett. Azt nem állíthatjuk, hogy cenzúra alakult volna ki. A cenzúra esetén ugyanis jól lefektetett, egyértelmű szabályok szerint működik a rendszer.De itt nem erről van szó. Olyan közálla...

Trackback: Az NMHH visszavág 2011.01.02. 12:30:35

Az új médiatörvény szájkosártörvény hatálybalépésének napján, cinikus sajtóközleményben vág vissza az "internet gyakran bátor, névtelen szabadságharcosainak" az NMHH. Lehet, hogy most jobb lett volna kussolni egy kicsit, mert az újkori Magyar...

Trackback: A megfelelő ember IX.: A legendás műsorvezető 2011.01.02. 11:50:17

Medvecz Balázs a Magyar Televízió vezérigazgatója az m1 vezetőjévé Rákay Philipet, az m2 intendánsává pedig Süveges Gergőt nevezte ki - közölte az MTV szombat este az MTI-vel. A vezetők a közszolgálati televízió két csatornájának programjáért felelnek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamasuka 2011.01.02. 10:14:36

"Jópofa, frappáns....akar lenni." Az is. Ennyi.

DArchAngel 2011.01.02. 10:18:37

Magyarázkodás. Valami, amiben világelsők vagyunk!

kamasuka 2011.01.02. 10:18:49

Ja, és az ICE T bünti, még a RÉGI! (ls. dátum) törvény alapján ment (ápi feljelentés alapján?), csak ahogy anno a keresztények kigúnyolása nem ért büntit, max. hírverést csinált ennek a szarnak, így most talán még pénzbünti is lehet belőle.

Sátán meg a Jocó 2011.01.02. 10:24:41

Nem látok semmi kivetnivalót abban, hogy a nyíltan testi/nemi erőszakra, a nőket állati sorban való tartására, drogfogyasztásra, bűnöző életmódra való propagandát visszafogják.

Csendestárs 2011.01.02. 10:27:48

Helytállónak tűnik a közlemény, amíg bele nem gondolunk abba mi lenne a nagy "ámerikában" ha egy nem angol, esetleg pont magyar nyelvű, számot adnának le a rádióban/ esetleg filmben?
A kinti pártgépezet nem nagyon pocsékolna rá időt és energiát, és ez itt a lényeg.
Ezt pedig nem kell magyarázni.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.01.02. 10:32:58

Van egy koma itten' az interneten, aki ugyanezekkel a szavakkal próbál a széllel szemben pipikélni: "Talán az Internet bátor, gyakran névtelen szabadságharcosai is belátják,..."
Valamiféle MAHASZ-nál serénykedik, és sarcolja a jónépet' mindenféle jogdíjakkal, véletlenül sem arra buzdítva a lemezlovászokat, hogy inkább VEGYÉK MEG a zenéket. Érdekes párhuzam... ;D

billybabbit 2011.01.02. 10:36:05

nem ismerem ilyen szinten a nyelvet, hogy ezt megérthettem volna. kiskorú sem vagyok.
de köszönhetően a hatóság idiotizmusának, lefordították és közzétették a neten, hogy végre én, és velem együtt valamennyi kiskorú elolvashassuk, és megérthessük. :)

(nem kell őket ezért feljelenteni?)

dr. Aullah 2011.01.02. 10:44:14

"...Így hát köszöntjük a művészt nálunk, a szabadság hazájában! It's on!"

SZERINTEM MEG KAPJÁTOK BE! Hogy lehet ilyet leírni, miután szépen kitárgyalja, hogy miket cenzúráznak? Mellesleg hallgatom a rádiót, és olyan szövegek mennek, amik még ice-t nél is durvább. De hát semmi gond, végülis 10 után van már. Szarházi ingyenélők.
Magyarország, a magyarázkodók országa.

hoplita 2011.01.02. 10:49:18

"...........hogy azért Ice T még messze van Kossuth Lajostól, a sajtószabadság igazi hősétől........"

Ez tény.
Mit ahogy az is, hogy ti is éppoly messze tartózkodtok tőle, rohadt kis ingyenélő narancsmajmok.
Szopjál lovat szalaiannamari..:))

dr. Aullah 2011.01.02. 10:51:14

Mellesleg hazudik.
"Nincsen szó cenzúráról" Akkor magácska szerint ez micsoda?
"Nincsen szó ... ízlésrendőrségről" Akkor miért csak ezt? Mivan a többivel?
HAZUDIK!

Noda10 2011.01.02. 10:52:03

Szánalmas, hogy idáig jutott a társadalom, hogy emiatt magyarázkodni kell. Azért gondolkozzon már el minden arc, hogy mi is történt. Leadtak egy mocskolódó szöveget olyankor, mikor nem kellett volna, vagyis csak figyelmeztetéssel. Nem történt meg, jött a büntetés. Sztetek ebben mi a gáz? Itt a nagy konzervatív, jobboldali közösség sír, mondván nem volt ez kellőképp mocskos ahhoz, hogy büntetni lehessen? Ezzel a logikával tényleg mindig ennek kéne áradnia a tévéből, rádióból? Azért ne essünk már a ló másik oldalára... Alkalmazták a törvényt, ami nem újkeletű és a sok hülye meg ezt is kifigurázza?
Én szeretem ezt a hülye rap zenét, a sok baromságával együtt, de nem igazán szeretném, ha ez áradna délután és kora este a médiában. MErt mi már tudunk különbséget tenni dolgok közt és kurvára leszarjuk miről énekelnek, nem lesz ránk hatással. Fiatalokkal kapcsolatban meg ajánlanám nektek az Emo nevezetű gyönyörű vonulatot. (és itt most kurvára mindegy hogy a Tilos Rádiót vajon hány kiskorú hallgatta ott. A szabály az szabály.)

Vagy ha sztetek az kéne, hogy a szar áradjon mindenhonnan, akkor húzzatok valami SZDSZes blogra.

(és kurvára nem számít, hogy ez a közlemény most milyen frappáns vagy nem...)

Frontin 2011.01.02. 10:57:47

kamasuka 2011.01.02. 10:14:36
"Jópofa, frappáns....akar lenni." Az is. Ennyi.

Így van!

VR6 2011.01.02. 11:08:59

NMHH jobban tette volna, ha már az első levelet sem írja meg.
Január 1. után bővebb véleményen nem lehet a témában.

hoplita 2011.01.02. 11:11:40

Egyébként meg kit érdekel, hogy mikor és mit karattyol ájsztí.....?
Nincs húszezer ember ebben az országban, aki maradéktalanul megérti azt a nigger hadovát, amit ezek lenyomnak.....
Vagy tévednék....?
Én ugyanis egy kukkot nem értek belőle.....tudom, sokat vesztek.:)))

f.m.j. 2011.01.02. 11:12:14

annyira béna ez az egész...

Magyarország legnagyobb lázadása az elnyomó rendszer ellen, hogy egy nóném rétegrádió lejátszik egy ice-t számot (ki a hókom ez a hülye nigger?? :):)))
erre ráröpül a hatalom, majd levelezni kezdenek... ez ám a harc, kéremszépen....

súlytalan, súlytalan, súlytalan...

DArchAngel 2011.01.02. 11:12:59

@Noda10: 14 éves koromban már hallgattam Ice-T -t. Mivel akkor még nem volt internet (számottevően, itthon), ezért a CD-ket megvettük. Minden szám szövege mellékelve volt. Lefordítottuk, művelődtünk, ennyi. Ma már ez is sokkal könnyebb, interneten bármilyen mocskot előkeresek kb. fél óra alatt, erősen kérdésessé téve az ilyen sóhivatalok működését.
Szívem szerint a magyar idióta "celeb" pop előadókat küldeném melegebb éghajlatra a semmitmondó zenéikkel meg az ingyenélő rohadt attitűdjükkel együtt. Biztos vagyok benne, hogy legalább annyit árt, mintha Ice bácsi naponta fél órában nyomná a "KKK Bitch" -et.

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 11:14:56

Tessék mondani, hol lehet feljelenteni a vasnepe.hu-t, mert a címlapon ilyen kép fogad:
kepfeltoltes.hu/view/110102/SS-2011-01-02_11.09.31_www.kepfeltoltes.hu_.png

És amikor megnyitom a cikket, ezt látom:
kepfeltoltes.hu/view/110102/SS-2011-01-02_11.09.59_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Forrás: vasnepe.hu/

jágör68 2011.01.02. 11:23:13

Nem csoda, hogy egy aláírást nem mertek odafirkantani, annyira égő és szánalmas ez a túlbuzgó erkölcs- csőszség...
Narancséknál ég a világ, sütik már a rántottbékát, zimmer- zum, zimmer- zum....
Lassan vetélytársa akad Szilvásynak meg Drazsének...

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 11:27:44

@Tigeri: nekem semmi, én csak örülök, ha szép nőket látok. De ha egy érthetetlen szövegű szám miatt feljelentést lehet - KELL - tenni, akkor ez bizony szeméremsértésnek számít. Szeretném látni, hogy a hatóság nem kivételezik, a törvény ereje egyenlő szigorral csap le mindenhol és mindenkire... ellenkező esetben, én, mint névtelen internetes fotel-szabadságharcos panelproli, kénytelen lennék arra gondolni, hogy a Hatalom csupán kicsinyes személyes bosszúállásra használja az általa meghozott jogszabályokat, és kénytelen lennék én is elküldeni a bús 'csába annamarit és az egész tet... kedves sleppjét. De ugye nem így van!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.01.02. 11:35:53

@Noda10:

"Alkalmazták a törvényt"

Máshol is kéne, különben roppant hiteltelen, inkorrekt eljárás, ordít róla, hogy csak az utált Tilost akarják megszívatni.

jágör68 2011.01.02. 11:37:56

@laspalmas: Ja valahogy nem sikerült a törvényt alkalmazni
- a rablóprivatizáció
- a "bankkonszoldációk"
- ótópálya- és metró építésnek nevezett lenyúlások
- és egyéb állami muytik esetében

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 11:49:35

@laspalmas: na, ezért mutattam én is azt a két képet.
Egyébként nem tudom olvastátok-e, de biztos ami biztos belinkelem:
rapnyelv.freeblog.hu/archives/2011/01/01/Fassbinder_pinakotekaja_avagy_a_Hatosag_es_Ice-T/

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 11:52:34

@jágör68: pontosan. És kurvára hiányolom a korrupció miatti letartóztatásokat - meg az ellene létrehozott hivatalt is -, elvégre állítólag vezető nagyhatalom vagyunk abban is, de mintha ez ellen SENKI nem akarna tenni. De bezzeg Ice-T, miatta büntetni kell ám a rádiót!...

Virág et. 2011.01.02. 12:05:22

Soha senki nem állította, hogy ez a dolog az új médiatörvényről szólna. Nem arról szól, hanem az új médiahatóságról. A probléma vele nem az, hogy figyelmeztetnek és vizsgálatot indítanak (még nincs bírság), hanem hogy megint ki a célpont és ki (kik) meg nem. Eddig két sajtóvisszhangos eset volt: ez és a Neo FM. Nehéz nem látni a párhuzamot.
(Nem, nem az, hogy a Class meg a nem balos rádiók mennyire jogkövetők.)

Aki szerint meg ez jópofa és frappáns, azzal komoly bajok vannak. Inkább izzadságszagú és erőltetett. Kevés szánalmasabb dolog van, mint amikor egy hatóság jópofizni akar.

fraki 2011.01.02. 12:07:01

"Jópofa, frappáns....akar lenni."

Az az érzésem, a blog (beleértve a szerzőt, cakk-pakk, metonímia) ezzel a nem érdemi kommentárral mostmár csak arculatot ment. Ha eddig szidtuk, és milyen jól felhergeltük magunkat itt a kis magyar blogoszférában jobbtól balig, nehogymár meggyőzzenek minket az igazukról.

Horizont 2011.01.02. 12:08:25

Én még oly korban voltam fiatal amikor nem engedték a coca-colát (se)! Mert fertő. A nyugat fertője! :)
Ennek a médiakommandónak vagy minek ajánlanám, nézzenek már be az RTL-klubba este 7-8 között amikor öntik a szart Való Világ néven a tinédzserek nyakába magyarul, kisípolva, de úgy, hogy minden káromkodás tisztán érthető, a mondanivalójáról nem is beszélve. Egy kicsivel többen nézik (sajnos) mint ahányan hallgatják a Tilos rádiót.
Ja és ha következetesek akkor tessék MINDEN jogszabályt betartani.
Első lépésben jó jogszabályt alkotni!

fraki 2011.01.02. 12:08:26

Egyébként, teszem hozzá, az "It's on!" tényleg felesleges volt, de ez teljesen mellékes.

Noda10 2011.01.02. 12:10:02

@laspalmas: ezzel egyetértek. csak te vagy az első, akinek ez az érve a kritikája mellé...

Noda10 2011.01.02. 12:11:40

@Horizont: sztem a valóvilágon nagyon rajtavannak. Itt nem betiltani akartak semmit, csak a figyelmeztetést hiányolták. VAlóvilágban végig kint van

misztikus alfahím 2011.01.02. 12:15:25

Pár napja olvastam egy blogon, miszerint ha 1980-ban lett volna 1000000, a diktatúra ellen és a sajtószabadság mellett nyíltan tiltakozó szabadságharcos, mint most, akkor a komcsikat az Urálig zavartuk volna már akkor.

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy abban az országban, ahol ki lehet állni egy térre és üvölteni, hogy diktatúra, elnyomás, cenzúra van ott valójában nincs. A diktatúrában nem vitatkoznak és magyarázkodnak, hanem elvisznek.

Orbán Viktor anno azt mondta, hogy egy egész ország nem lehet ellenzékben. Nyilvánvalóan tévedett.

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 12:16:56

@fraki: "nehogymár meggyőzzenek minket az igazukról." - nincs igazuk. Ahhoz, hogy igazuk legyen, mint Virág et. rámutatott, a törvényt mindenhol és mindenkin alkalmazni kellene!

Egyébként elég ambivalens érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Örülök, hogy a médiából áradó szart valahogy meg akarják fékezni, ha máshogy nem lehet, akkor mederbe terelni lehetőleg úgy, hogy ez a meder kerülje a sérülékeny és befolyásolható népcsoportot. A módszer viszont, ahogy alkalmazzák, visszatetsző. Tipikus példája annak, hogy a jelenlegi kormány az általa hozott jogszabályokat és törvényeket kizárólag akkor akarja alkalmazni, amikor politikai ellenfelein tud vele ütni, vagy havert tud vele pozícióba hozni. Ez pedig roppant undorító dolog, hiteltelenné teszi az egész médiahatóságot és médiatörvényt. Sőt az egész kormányt és kormánypártot.

Horizont 2011.01.02. 12:19:10

@Noda10:
Ja csak a jel számít?Ez komoly?
Tehát ha karika van körbe körbe akkor bármikor, bármit lehet.
Én kérek elnézést:)

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2011.01.02. 12:19:45

@hoplita:

Kedves hoplita!
Megkérjük, hogy fáradjon be a bankjához, majd a 1212121212-12121212-12121212-12121212 államkincstári számlaszámra utaljon át 1000000, azaz egymillió forintot büntetésként.
Köszönettel:
Állami Cenzor Bizottság

Noda10 2011.01.02. 12:21:25

@Horizont: ezek szerint nem olvastad el ezt az egész dolgot. Igen, csak az volt a baj, hogy nem volt figyelmeztetés. ÉS igen, este ha kiírják, hogy 16 éven aluliaknak nem ajánljuk, meg dugás előtt a 18as karika, akkor mehet a törvény szerint.

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 12:22:58

@Noda10: és akkor már mehet a szar, ha kint van a figyelmeztetés? Ez igen! Megterítem az asztalt, az egyik oldalra kirakok változatos sorrendben kutyaszart, macskaszar, lószart meg egy táblát, hogy "VIGYÁZAT SZAR!", és akkor a másik oldalon már lehet ebédeltetni? Nem inkább a szart kellene ledobálni az asztalról?

Noda10 2011.01.02. 12:27:02

@Kartal (fekete mellényben): dehogynem. De látom te csak szélsőségekben gondolkozol. Igen kifinomult logikával jössz azzal, hogy minden szart el kell takarítani, bezzeg most sírsz, hogy egy kicsit megdorgálták a szarót. Hogy van ez barátom?

Emberek! Még mindig arról beszélünk, hogy betartattak egy törvényt! Ez nektek ennyire fáj gecc? IGen, lehetne a törvény durvább, igen megnézhetnének mindent, de az egyetlen logikus kritkai érv jelen esetben az azon való felháborodás, hogy miért nem szívatnak meg mindenkit ezen az alapon. Károgni a törvény enyheségén, miközben ezt az enyhe büntetést is kifogásolni nem túl logikus...

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 12:28:45

@misztikus alfahím: ebben egyetértünk. nincs cenzúra meg diktatúra, mert akkor nem beszélgetnénk itt. Orbán azonban hülyeséget mondott. Ha az egész ország - vagy az egész nemzet - mellette állt volna, akkor nem bukik, nem kerül ellenzékbe. Tudomásul kellett volna venni, hogy több embernek volt elege belőle - köztük nekem is -, mint amennyinek tetszett amit csinált. Most sem saját magának köszönheti a 2/3-ot, hanem a maszop-szadesz mocsokságának.

quorum 2011.01.02. 12:30:28

Ez a levél nagyon gáz, egyáltalán nem frappáns, vagy jópofa. A tartalma elmenne, ha egy újságíró, vagy egy blogger írta volna a véleményeként, de a jogalkalmazó hatóság részéről ez a felvilágosult, atyáskodó hangvétel egyszerűen elfogadhatatlan. Különösen úgy, hogy a szám tartalmát eléggé félreértették.

Még valami: a jogszabályokkal sok mindent szoktak csinálni, implementálni pont nem szokták őket.

Horizont 2011.01.02. 12:31:48

@Noda10:
Elolvastam. Félreértettél. Én pont azon vagyok kiakadva, hogy szerintük legyen karika - mintha a lakásokban ez jelentene bármit is - és ha karika van akkor minden mehet. Szerinted ez helyes a részükről?

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 12:32:43

@Noda10: valamit félreértesz. Nem sírok azon, hogy megdorgálják a rádiót. Azon vagyok fennakadva, hogy akkor MINDEN TÖRVÉNYSÉRTŐT meg kell dorgálni, nemcsak AZT AZ EGY rádiót. Arról meg, hogy a törvény szar, ne is beszéljünk...

Kartal (rezervált) 2011.01.02. 12:33:38

@Horizont: asszem ugyanazt mondjuk. Szar a törvény.

Corry 2011.01.02. 12:40:20

Eléggé ambivalens érzéseim vannak az egésszel kapcsolatban.
Mondjuk azon mosolyogtam, amikor a 8 éves fiam a bátyjaitól átvette ezt a dalt:
www.youtube.com/watch?v=xrd7syzjj1k
A nagyok elmagyarázták, hogy a bitch az a tengerpart, de a kicsi hamar rájött a dologra, találós kérdés, ezek után, hogy mi is volt az első angol szó, amit megtanult?? :-)))

Namost azt értem, hogy IceT ennél szofisztikáltabban és választékosabban adja elő magát, de mégiscsak angolul teszi!! Nem hiszem, hogy a Bikicsunájok hazájában, egy Fakineszhól nagy törést okozna a gyerek lelkében, mint ahogy az elébbi történet sem okozott a 8 éves fiaméban.

Viszont egyébként meg hol a határ?? Ma néztem az MTV -t és valami olyan hangzott el _magyarul_ hogy viszket a lába között. Namost akkor ez meg micsoda?

Horizont 2011.01.02. 12:42:43

@Kartal (fekete mellényben):
Igen egy a véleményünk:) A törvény se jó, és nem is jól használják.
A legnagyobb baj, hogy felhasználják saját céljaikra. És ez a legbrutálisabb!!

uiuiuiuu 2011.01.02. 12:50:22

Sok boldogságot Brendon Jánosnak és kedves családjának!

Még nyóc gyereket!

uiuiuiuu 2011.01.02. 12:52:51

Fejesné 8.-ik gyerekét is tartsa meg a Jóisten sokáig!! ugyanis mindkét szülő már rokkantnyúgdijas, (ezt Fejesné nyilatkozta)de ez nem gátolja őket a "szaporulat" szintentartásában, sőt azon se csodálkoznék, ha jövő ilyenkor ujabb Fejes gyerek születne!!!!! és még mondja valaki, hogy nem érdemes "rokkantnyugdijasnak" lenni!!!! Orbán nyilatkozta hogy: a gyerekekért élőket támogassák, nem a gyerekekből élőket. Hát döntse el mindenki Fejesék melyikbe tartoznak!!!!!!

Faluzsaru 2011.01.02. 13:17:53

Szalonnamari dugjon föl magának valami nagyon nagyot...!

Horizont 2011.01.02. 13:22:56

@uiuiuiuu:
Miskolcon az első újévi baba hajnalban született.
Neve: Rontó Rikárdó Brájen
........

dr. Aullah 2011.01.02. 13:29:48

@Horizont: Ezek tuti arra gyúrnak, mert akit elsőnek bejelentettek, hogy ő az év babája... mondták, hogy az már a 8adik kölök. Arra mennek, hogy lehet gyerek csinálással MÉG TÖBB pénzt kapni. Undorító.

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 13:33:17

@Horizont:

Mikor voltál fiatal, vagy nálad mit jelent az, hogy fiatal?
Csak mert '68-ban már gyártották Magyarországon a Coca-Cola-t, kb. 14 lehettél. Vedd be a Cavintonod!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.02. 13:37:09

"Azért nem árt, ha tudjuk: saját hazájában Ice T dalát - a washingtoni Legfelső Bíróság hetvenes évekbeli, ún. Pacificia-döntése óta - csak este 10 óra után adhatják le a rádiók."

Bakker, még jó hogy, mivel az USA-ban mindenki érti miről énekel, mivel ott mindenki angolul beszél ... itthon meg senki sem érti miről rapel Ice-T ...

Ezzel az erővel minden trágár spanyol vagy francia vagy olasz nyelvű számot amiben csúnyán beszélnek csak éjjel adhatnának le itthon, mert HÁTHA van olyan tini, aki érti ....

Ezek idióták ...

atila68 (törölt) 2011.01.02. 13:44:18

A vastagbőr blogot azért szerettem, mert nem állt be a birkák közé hülyeségeket bégetni.
Eddig!
Hahó, ne kúrjátok már el! Lécci!
Nézzetek inkább utána, hogy az USA-ban (tudjátok, a demokrácia fellegvára) milyen szankciók alá esik az inkriminált szöveg.
Nem véletlen tolta be a Tilos (értsd: vastagon provokatív szándékkal) akkor és ott.
Most komolyan! Ne legyetek (vastagbőr) ti is felkent, önjelölt (látens homo hajlammal megáldott) "forradalmárok".
Oknyomozással, tényfeltárással foglalkoznátok?
Tegyétek.
BÚÉK!

Horizont 2011.01.02. 13:45:22

@rotfl: Én is tudnék neked ajánlani valamit, hogy mit vegyél be, ha már voltál ilyen kedves velem!
1967. A Coca-Cola-t a BNV-n mutatták be.Az érdeklődés akkora volt az "amerikai fiatalok életérzését" idéző ital iránt, hogy rendőröknek kellett a standot a rohamtól megvédeni.
1968. Akkoriban Coca-Cola-t csak a legdrágább szállodákba és exkluzív vendéglátóhelyekre szállíthattak. Gondolod a fiatalság odajárt?
retronom.hu/index.php?q=node/2287
A '67 előtti évekről beszéltem.És nem a gyártásáról írtam hanem a hozzáadott ideológiáról előtte!
Engedd meg, hogy ezt jobban tudjam:)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 13:53:43

@zero:

Pedig ebben igazuk van, lényegtelen, hogy milyen nyelven kurvaanyázik valaki.
Nem azzal van a baj, hogy szólnak érte, hanem azzal ahogy tették. Lefordíttatni, meg nyelvvizsga kimutatásokkal érvelni? Wáháhá!
Annyit kellett volna írniuk, hogy "bazmeg tilos rádió, a metál-punk-alternatív-rap-stb műsorszámokat úgy adjátok adásba, hogy ellenőriztétek a szövegét és az ne legyen trágár 8 és 22 közt, mert a következőnél kussban maradtok, tisztelettel kmf.".

vviktor 2011.01.02. 13:58:31

Szép-szép. Akár igaza is lehetne a hatóságnak akkor, ha mondjuk a Való Világot sugárzó RTL-Klub-ot mondjuk betiltatja, és nem megbünteti, mert engem az jobban zavar, amikor este 19 órakor egy tag a wc-ben a faszát veri, és utána hosszan arról beszélgetnek trágár szavakkal. Itt képi (ugyan a fasz kikockázva, de a recskázó csávó látszik) és MAGYAR (tehát minden gyerek érti) hanghatás is van. Nem, nem vagyok Jobbikos, de ezt azért már nem kéne hagyni. Tettem bejelentést, de le sem szarta a tisztelt hatóság. Max befizeti a büntit az RTL, és ugyanúgy sugározza a szarját, amiről a mai gyerek azt hiszi, hogy ez a menő. Buzik, faszverők, kurvák, műanyag lányok, piálás, cigi. És csak 1 részt láttam. Utána meg így viselkedik az alsó tagozatos diák. Nem hiszem, hogy azért, mert érti az angol szlenget, és hallotta Ice-T számát.
Ez ellen kell(ene) fellépni. Hova írhatom meg az NMHH-nak? Mert a mailon, ahol bejelentést lehet tenni, le sem szarják az illetőt!

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 14:02:10

@Horizont:

Te már tíz évesen is megmondtad a tutit és értetted az ideológiát, gratulálok! Nyilván azért jött ide '67-ben a kokakóla mert üldözték és szeretett szopni. Gondolom, a filmvígjátékokból emlékszel csak a múltra!

Horizont 2011.01.02. 14:15:00

@rotfl: Jaj istenem de fárasztóan kötözködő vagy! Képzeld emlékszem! Te nem emlékszel vissza 12-14 éves korodra? Lehet, hogy még nem töltötted be azért? :)))
Az egy dolog, hogy gyártották a Coca Cola-t, a másik dolog, hogy árulták. Olvastad, hogy hol árulták nem? Szerinted mennyire jutott el az átlagemberekhez abban az évben? A körítésről beszéltem amit erkölcsileg hozzáfűztek. Ha éltél volna akkor, nem beszélnél badarságot, és megértenél! Ha meg nem éltél még, akkor honnan tudod mi volt????

vviktor 2011.01.02. 14:18:00

@atila68: Az a fos a TV-ben, amit főműsoridőben a pofánkba tolnak, hogy ez a menő. Amikor a gyerek végzett a tanulással, a vacsorával a fürdéssel és az "esti mesét" nézné, akkor ez a szar jön be a "fő" kereskedelmi csatornán... Az én gyerekkoromban más műsorok előtt köpött a maci. Eltiltani meg nem tilthatom el a gyereket, mert minden más (nem, nem úgy más, hanem másik) gyerek erről beszél az iskolában, és nem maradhat ki az én kölköm sem, mert úgy nehéz szocializálódni, ha nincs közös téma a többiekkel. Ördögi kör. Kíváncsi lennék a nagy nyugaton ez hogy néz ki...

csak_csendben 2011.01.02. 14:33:29

@jágör68:

Tehát addig, amíg pl az ügyészség nem végzi a dolgát, addig egy másik hatóság (NMHH) se végezze a dolgát, mert visszás?
Magadtól vagy ennyire hülye?

csak_csendben 2011.01.02. 14:36:26

@laspalmas:

1. Konkrét példa ahol törvénysértés megvalósult és nem büntettek érte?
2. Az ORTT is a legtöbbet a feljelentések alapján működött, mert ekkora kínálatot egyedül a hatóság nem tud átlátni.
3. Feljelentik, hogy XY műsor 2010. novemeber 10é-n 15.37-kor törvényt sértett, akkor először is vissza kell keresni, másodsorban nem ez az egy feljelentés fut be, hanem naponta több tíz, mert minden "hithű, szentéletű" vén hülye már a Spongya Bob-ot is feljelenti.

csak_csendben 2011.01.02. 14:38:54

@zero:

Neked és minden más idiótának, aki hasonló érveléssel megy:

1. Ha majd az USA-ban is kötelező lesz az angol nyelv általános iskolától kezdve, majd akkor térjünk vissza a kérdésre.
2. Képzeld az USA-ban, ahol angol a hivatalos nyelv, kivizsgálják pl a spanyol, vagy francia dalok szövegét. Micsoda sötétségben élnek, mi?
3. "Radio edit"-ről hallottál?

+1 Hiányzik az a gerinc, hogy annyit írjatok: benéztük.

dr. Aullah 2011.01.02. 14:42:39

@csak_csendben: Szia eszkep! Hogy telt a szilverszter?

csak_csendben 2011.01.02. 14:42:59

+

Aki nem érti mi a külnbség a
"Megbaszlak anyád hátán, te büdös ribanc"
és a
"Hajlanban a fák allatt addig öllelek, míg gyöngyönzi nem fog a homlokod és remegni a lábad"
között, az egy idióta. És még finom voltam.

(Rihanna - Shut up and drive c. száma meg van? Nos azzal tessék összehasonlítani Ice-T káromkodását.)

(És mi különbség aközött, hogy valaki tud választékosan beszélni és érti a metafórákat? Nos, az a blogolókon látszik: aki nem érti, az hülye marad és vergődik, mert azt mondják neki, és boldog mikor megsimizik a fejét.)

jágör68 2011.01.02. 14:43:08

@csak_csendben:
Jó a nicked, kár, hogy nem gyakorolod...
Ezek a magyarázatok a kétbites Petike monológjaira emlékeztetnek, amikoris mindig a másik végéről próbálja megfogni a dolgokat és totálnevetséges, mert nem arra válaszol, amit kérdeznek, hanem ő tesz fel egy teljesen más kérdést...
Kétbites Petike és kétbites magyarázógépek hamarosan erodálják narancsékat.

csak_csendben 2011.01.02. 14:47:08

@jágör68:

Neked kéne gyakorolni, mert égsz mint a rongy. Tudod mi az a két bites és egy bites? Jó gondolkodást!

A kérdésre meg: konkrétumok nélkül aztán lehet vitázni. Egy konkrét példát, ahol törvénysértés volt de nem büntettek érte. Akkor lesz releváns a kérdés, ha ilyet tudsz mutatni, addig bármit lehet hadoválni.

csak_csendben 2011.01.02. 14:48:08

@Aullah:

Micsoda érvelés (főleg, hogy nem igaz)! Kitől tanultad?

2011.01.02. 14:50:59

Sajtószabadságharcos.

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 15:13:41

@Bermuda:

Jó a buli, de majd akkor lesz igazán ütős, ha a 2/3-ad elkezdi majd a választási törvényt az ő képére formálni. Akkor mi lesz itt ha kiderül, hogy a szavazatszámlálási bizottságokban csak fideszesek lehetnek majd 18 évre kinevezve, hahaha! 3/3-ad rulez!

DArchAngel 2011.01.02. 15:20:03

@csak_csendben: Tehát ha virágnyelven mondom valakinek, hogy bassza meg a kurva anyját, akkor az már jó és erkölcsös. Értem...

2011.01.02. 15:21:31

@vviktor: kemény leszek, de át lehet kapcsolni másik adóra, vagy meg lehet nyomni azt a nagyobbik gombot a tévé káváján vagy oldalán... a gyereked lelkének egészségéért csak te lehetsz felelős, senki más. akinek meg ez nem tetszik, ne barátkozzon vele. nem hiszem, hogy az egész suliban nincs még egy normális gyerek, aki nem nézi azt a szart!

(nyugi, nekünk, szülőknek könnyebb dolgunk volt régen jóval, köpött a maci, repült a dizni, valóságsók csak a felnőtt éveinkben jöttek csak, úgyhogy tudom, ez nehéz, rohadt nehéz.)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 15:46:50

@Szabó Borka:

RTL Való Világ: 1,524M (34,4% SHR), 18-49: 680e (35,8% SHR)

Ez gondolom azt jelenti, hogy a 1,5 millió nézőből kevesebb mint a fele 18-49 éves, azaz majd 900e 12-18 és 49+ nézi. A műsor 12 karikás.

Atomot mindenkinek, alanyi jogon!

bandika gazdája 2011.01.02. 16:00:37

Namámost: én nagyon helyeslem, hogy azon magyar kisdedek tömegeit, akik a Tilos Rádión hallható Ice-T szövegeit fordítgatják a szüleik háta megett angol szlengről magyarra, megvédi a T. Hatóság!! Ámde: nagyon igaza van annak, aki az RTL Klub ominózus műsorát említi este 7 és 8 között! Ne mondd, hogy át lehet kapcsolni másikra, mert sajnos éppen a szegényeknél nem lehet! Ami pedig azt illeti NÉVVEL, CÍMMEL TELEFONSZÁMMAL és E-MAIL címmel tettem feljelentést a T, Hatóságnál a fentemlített műsor miatt, válaszra sem méltattak! Nem vagyok névtelen. de húlye sem! Megvárjuk míg befolynak a pénzecskék a sok húlye SMS-ezőtől mi?! Ice-T! Röhögnék, de semmi kedvem!

büdösmackó 2011.01.02. 16:12:03

a rap-et ezt a gorillamakogást alig értik az amerikaiak és angolok, elnyelt szavak, áttételes utalásokkal telt liberális műveletlen, négerszlenges tuskó fos.
kb 1% érti odakinn is, a többi szarik rá.
nálunk is kb. ez az arány.

megjegyzem ennyi erővel a csodálatos mandarinon is el kéne gondolkozni....

bandika gazdája 2011.01.02. 16:13:53

12-es karika!!! Pont egy olyan adásba volt szerencsém belefutni, ahol az egyik résztvevö a farkával volt "elfoglalva" a WC-ben, egy nőnek látszó élölény meg - aki tudta mit csinál - direkt rányitott, és ne tudd meg hogy káromkodtak! 12 éven aluliaknak csak szúlöi felügyelettel! Nem is tudom kire legyek dühösebb? A szennycsatornára, vagy ennek a médiahatóságnak nevezett gittegyletre. Vagy nagyonis nem az.....?!!!

büdösmackó 2011.01.02. 16:15:06

ja eszembe jutott, hogy a balett és Bartók a liberális sajtónak és a felforgató álkonzervatív bunkóslepp-fidesznek köszönhetően mára már közgyűlöletnek örvend, szóval nem is feltételezem bárkiről, hogy tudja mi a fene az a csodálatos mandarin.
nyílt szexuális üzenet, bűnözés, sötét dolgok!

„Egy apacstanyán három apacs kényszerít egy fiatal leányt, hogy csábítson fel férfiakat magához, akiket ők aztán kirabolnak. Az első egy szegény legény, a második sem különb, de a harmadik egy gazdag kínai. A fogás jó, a leány tánccal mulattatja, és a mandarinban felébred a vágy, a szerelem hevesen fellobban benne, de a leány irtózik tőle. Az apacsok megtámadják, kifosztják, a dunyhába fojtják, karddal szúrják keresztül, majd felakasztják, mindhiába, a mandarinnal nem bírnak, szerelmes és vágyakozó szemekkel néz a leányra. Az asszonyi invenció segít, a leány eleget tesz a mandarin kívánságának, mire az holtan, élettelenül terül el.”

büdösmackó 2011.01.02. 16:16:35

nem is beszélek a 'Katalinka szállj el' című óvodásdalról, és a legismertebb mesékről!
Tilcsák be azonnal a piroska és a farkast, le a Grimm- mesékkel!

büdösmackó 2011.01.02. 16:21:50

@csak_csendben:

akkor szögezzük le, drága hőn szeretett édesanyád titokban árulta szerelem-barlangjának gyönyörét a környékbeli urak nagy örömére, egyik ilyen csodás románc gyümölcs vagy te és drága húgod!

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 16:22:15

@büdösmackó:

Ezen már rég túl vagyunk, már a Bibliát és a vallási műsorokat támadjuk, te lúzer!

@bandika gazdája:

Kapcsolj az M1-re, te szegény!

2011.01.02. 16:22:23

@rotfl: hát azt talán ne. de a karikát fellőhetnék nyugodtan 18-ig... és csak este tíz után közvetíteni. megoldás lenne. (azt már le sem írom, hogy a legjobb megoldás ezeket a műsorokat szépen írmagjukban elfojtani...)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 16:24:21

@bandika gazdája:

Amúgy meg miért nem jelented fel az ilyet?! Azért tart itt ez az ország mert közönyösen nézitek ahogy a tipegő nagymamákat kirabolják a nyílt utcán!

büdösmackó 2011.01.02. 16:26:03

@rotfl:

Aki a biblia szent szövegét támadja, az eleve elkárhozott! Remélem meggyóntad bűneidet, szerencsétlen, botor lélek! Ha ez sem segítene, helyezz fel három fej szép fokhagymát az ánuszodba, lucifer ugyen nem veszi komolyan, de legalább véd a vámpírok ellen!

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 16:30:16

@büdösmackó:

A törvény az törvény. Jézust 22:00 után kell keresztre feszíteni és pont. Én magyar vagyok és az őseim nem voltak keresztények, kényszerrel tették őket azzá a tuggyukkik!

kuki123 2011.01.02. 16:31:40

@laspalmas:
az hogy betiltották nem baj...az a baj hogy csak a Tilosnál és csak ezt az 1-et

lásd TV2 csütörtök 23:35 EZO.TV
terjedő okkultizmus és áltudományosság ami ráadásul már most is törvénybeütköző cselekedet.

1 feljelentést megérne

bandika gazdája 2011.01.02. 16:37:42

@vviktor: Én is ezt mondtam! Akkor már ketten vagyunk leszarva! De akkor mivel foglalkozik ez a "testület"?!!! Csak nem.....?!!!!

Béla Bácsi 2011.01.02. 16:41:11

@Csendestárs: Sajnos, nem jól tudod. Amerika semmivel sem "szabadabb", mint Magyarország. Sőt, a kigúnyolandó íromány szerzője nagyon is helyesen állítja, hogy az FCC őrző kutyaként figyeli az adásokat és lecsap mindenre, ami (egy általuk konkrétan lejegyzett listán) trágárság. Ha jobban belegondolunk, kedves szabadságharcosaim: szeretnétek a nemiszerveteket a kisgyerekeitek előtt mutogatni, vagy úgy nevelni fel őket, hogy állandóan nemi aktusokra utaló trágárságokat mondanátok előttük? (Ha igen, akkor tessék talán egy miskolci lakótelepre költözni!) Ja, és ami a párt által vesztegetett időt illeti: George W. elnökségbe iktatása után az FCC-t szó szerint elárasztották a trágárságra utaló feljelentések! (A forrás az amerikai Playboy "facts and data", vagy valami efféle című rovata, már pontosan nem emlékszem.) De az tény marad, hogy kb. EZERSZER annyi följelentés ment be egyből, hogy ellehetetlenítsék az FCC munkáját, ill. hogy így a törvényhozást (legislation) arra kényszerítsék, hogy "enyhítsen" az FCC munkáján és csak "simán" tiltson be bizonyos (a jobboldali keresztények által nem favorizált) szerzőket. Ez bizony meg is történt: rengeteg rapper került fekete listára, sőt két ( hetvenes évekbeli, marijuana szívó hülyéket alakító) komikust (Cheec Marin és még egy másik ember) látványosan meghurcoltak, sőt be is börtönöztek.
Szóval, összefoglalva: lehet itt hablatyolni mindenkinek, ezért van ez az oldal, csak tessék már leszállni erről a bezzeg Amerikában, meg bezzeg a művelt Nyugaton mantráról. Nem igaz! Az amerikaiak jobban picsán rugdossák a trágárkodó előadókat, az ezeket leadó vagy promótáló DJ-ket, sőt a "kisebbséget" sem kímélik nálunk jobban: ha szembeszállsz a törvénnyel, pillanatokon belül megnehezítenek egy kis ólommal és senki nem sivalkodja ki a tüdejét, ha a megnehezült bőre esetleg nem hófehér! Szerintem rendnek kell lenni egy országban, ahogy egy családban is és ez csak előjáték volt az "igazi" szerepére ennek a média hatóságnak, miszerint megállítani (az első Zorbán rémuralma alatti) mószer hadjáratot Magyarország és a magyar kormány ellen. Higyjétek el, nagyon sokat ártott külföldön! Belpolitikai érdeke volt a magyar polgári kormány lejáratása bizonyos "internacionalista" köröknek, sajnos, sikerült is, és külföldön meg szó szerint elfogadták igaznak! Na ennek a szemétségnek kell gátat vetnünk! Senki ép elmével nem rohanna le a lépcsőházba és üvöltözve nem hívná ilyen-olyan aljas kurvának a feleségét, mert ki akar csikarni valamit belőle! A szégyen megmaradna, sőt, őrá is rászállna! Tényleg nevetséges egy buta, trágár nigger hablatyolása révén nekiesni a média hatóságnek és "védeni a szólás szabadságot"!

Marcellusca 2011.01.02. 16:42:16

@Kartal (fekete mellényben): Köszi!

Na, ezt kellene közzétenni MINDEN médiumban!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.02. 16:45:28

@zero:
Tavaly júliusban az amerikai fellebviteli bíróság hatályon kívül helyezte azt a döntést, ami a médiák szólásszabadságát korlátozta, így Ice-T minden dalát le lehet játszani akár reggel tízkor is az Egyesült Államokban. A bíróság az 1978-as határozatot elavultnak és alkotmányos szempontból homályosnak és aggályosnak tartja.
Az NMHH-nál utánanézhettek volna annak, amiről beszélnek.

Marcellusca 2011.01.02. 16:58:53

@Aullah: LOL!
A nap kommentje. :)

@jágör68: De, hát, ő maga szijjájtópetike, személyesen. :D

bandika gazdája 2011.01.02. 17:01:59

@Noda10: Értsd már meg, nem az a baj, hogy betarttatnak egy törvényt! Az a baj - ami mindenütt: KIS BŰNÖS ORSZÁGOS BOTRÁNY - NAGY BŰNÖS TOVÁBBI JÓ SZÓRAKOZÁST! Engem legalábbis ez zavar. Ezért hoztam fel a sokkal veszélyesebb mocskot. Egyébként meg szarok rá, hogy Amerikában mi hogy van!!! Én itt lakom! (Sajnos.)

2011.01.02. 17:03:28

@Béla Bácsi: Na jó, de miért van megint kettős mérce? A tilost szétbüntetik egy szar rap miatt, az RTL klubon meg ott kúrnak meg káromkodnak a való villás bugrisok, és annamari hallgat, mint a szar a fűben. Most akkor mi van? szabad, vagy nem szabad? Illetve kinek szabad, és kinek nem? Nem lehetne előre megmondani, hogy minek mi a következménye?

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 17:03:37

@Hajszás Láncos:

Ő jókat kacarászik, de gondolom, az utcára nem mer kimenni egyedül sétálni.

Agyalap 2011.01.02. 17:07:47

"egy nóném rétegrádió" olvastam feljebb. Lehet, magam sem hallgattam még, de tudom, hogy Bodoky rendesen odaszurkálgat a Bádogdob című műsorukban.
Igy aztán nem is csodálkozom nagyon. Ha ez így megy tovább, meg is kapják majd a milliós bírságokat sorozatban valami mondvacsinált f@szságért.
Persze nem bosszúból, és ha perelnek nyerhetnek is - évek múlva. Addig meg nincs Tilos rádió...

2011.01.02. 17:09:00

@büdösmackó: én is szívesebben választanám ezt a halálnemet, mint sárga arcú testérem, mintsem a kínzócölöpöt. :)

2011.01.02. 17:11:07

@rotfl: Én teljesen biztos vagyok benne, hogy ki mer, és semmi baja sem történik. Birka nép ez, még az aktuális problémáival sem foglalkozik, nemhogy egy politikai hullán vendettázgasson.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.01.02. 17:18:46

@Hajszás Láncos:

"Mert persze, mi sem voltunk tökéletesek. Volt, hogy megbicsaklott jogérzékünk, volt, hogy igazunk keresése közben önmagunk meggyőződése ellen is vétkezhettünk, lehet, hogy mindez igaz."

gigalol

2011.01.02. 17:33:01

@laspalmas: persze hogy LOL, emlékszünk még rá. Sőt, én még az ezredfordulóra is emlékezek. De úgy látszik, 2700 választópolgár már elfelejtette. :-(

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 17:34:16

@laspalmas:

Én elmorzsoltam néhány könycseppet is, ahogy eszembe jutott drazsé DVD-je.

Béla Bácsi 2011.01.02. 17:34:52

@Hajszás Láncos: Nem tudom, miért van a kettős mérce. Azt sem tudom, van-e egyáltalán. Mindent még én sem tudhatok! :)) (Csak azt tudom, hogy mit jelenthet egy őszi alkonyon a házfalakról lecsorgó fájdalom...) Mint teccettem volt szerényen megjegyezni:

"ez csak előjáték volt az "igazi" szerepére ennek a média hatóságnak, miszerint megállítani (az első Zorbán rémuralma alatti) mószer hadjáratot Magyarország és a magyar kormány ellen."

2011.01.02. 17:37:48

@rotfl: Ez még aktív korában volt. Majdnem három éve... és még most is vígan éli a világát, és köszörüli a kétágú nyelvét a Nemzeti Együttműködés Kormányán és a mi Bölcs Vezérünkön, hogy csapna le a blogjára annamari, őt meg hurcolná el az AlkotmányVédelmi Hatóság! Nehogy már mindenki össze-vissza fecseghessen ami csak az eszibe jut, ezzel megmételyezve gyermekeinket!

vviktor 2011.01.02. 17:42:40

@Szabó Borka: Az a baj, hogy ahogy mindenhol, az iskolában is a "hangos hülyék" a menők, és az ő hülyeségük a ragadós, nem a csendes "kisebbség" . Ha 90%-ban az a téma, akkor miért zárnám ki akár abból a közösségből közvetve a gyermekem? Mit neveljek belőle? Melyik ujjamat harapjam? Legyen "menő" és elfogadott, vagy intelligens és deviáns?

@bandika gazdája: Ugyanezen részbe futottam bele én is, és tettem feljelentést az ORTT-nél, és az NMHH-nál. Választ sem kaptam.

2011.01.02. 17:45:57

@Béla Bácsi: Hát jó munkát kívánok nekik! Én csak annyit kérek, hogy a játékszabályok legyenek előre tisztázva. Nem baj az sem, ha nem vonatkoznak mindenkire egyformán, de mindenki pontosan tudhassa, hogy neki mit lehet, és mit nem. Aztán aki ahhoz nem tartja magát, felőlem akár karóba is húzhatják!

2011.01.02. 17:50:57

@vviktor: tudom. nem tudom, melyiket harapd, de ne azt, amelyikbe a gyereked kapaszkodik, kérlek. ha megnyugtat, pl. én sem a tévé miatt voltam menő vagy nem menő (nem votlam menő, és inkább lettem intelligens deviáns)

Éhesló 2011.01.02. 17:54:00

Tökéletes válasz a sok balféknek!
(Ennyit érnek a nyivákolók.)

vviktor 2011.01.02. 18:04:05

@Szabó Borka: Rosszul fogalmaztam, rossz szóhasználattal.
Szúrjam el a gyermekéveit csak azért, hogy ne nézze azt a szart, és ezáltal vonjam ki a "szocializációból", vagy engedjem, és bízzak benne, hogy amikor felnő, akkor rájön, hogy nem az a menő, vagy nem az a jó, és bízzak benne, hogy nem ölték ki belőle a (szerintem) normális viselkedés, társalgás, élet, reakciók, stb minden formáját?
Persze én is csináltam marhaságokat, nem is keveset, nem is kicsiket. És nem hiszem hogy rendes ember lett belőlem, de mégis... van egy értékrendem, ami nem egyezik az általam (minden szempontból (lelkileg-, anyagilag-, intellektuálisan-)) szegénynek nevezett egyénekkel, és erre büszke vagyok. Az a bajom, hogy nem tudom, hogy melyikkel okozok kisebb kárt a gyermekemnek. Nem az lenne a megoldás, hogy eltiltom a gyermekemet ettől a szennytől, mert ha nem a TV-ben, akkor máshol (iskolában, utcán, stb.) látja, tanulja, szembesül vele. AZ a baj, hogy a primitív honfitársainknak ez a szenny fekszik, és erre van igényük, ez lesz a menő... Sajna én nem a Rózsadombon nevelem a gyermekem egy külön világban. Bár az sem biztos hogy jobb lenne.

bandika gazdája 2011.01.02. 18:13:53

@Hajszás Láncos: Má megint igazad van! Egyébként meg ingyen adok nekik egy jó ötletet: Sorolják fel tételesen a törvényben, hogy kinek mit szabad. Pld. náczikok nem anyázhatnak, liberálisok nem beszélhetnek csúnyán, de kiverhetik kamera előtt, konzervatívok csak késő este ugathatnak, emeszpések meg ne is legyenek... stb.

bandika gazdája 2011.01.02. 18:25:23

@vviktor: Hát ezt mondtam én is! De már be sem rágtam volna ha nem olvasom ezt a nyilatkozatot! Úgyis tudom, hogy falrahányt borsó itt bármit tenni! Ismerősök azt mondják van rosszabb rész is. Jééézusom...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.02. 18:33:22

@csak_csendben:

'2010 júliusában az egyik szövetségi fellebbviteli bíróság döntése szembement 1978-as legfelsőbb bírósági határozattal. A Federal Communications Commission (FCC) fellebbezhetett volna, de eddig nem tette, és valószínűleg nem is fogja, mert majdnem biztos, hogy elveszítené a pert. A mai elektronikus média helyzete gyökeresen más, mint 1978-ban volt, amikor még mindössze 5-6 televíziós csatornát lehetett fogni. Ma, amikor a kábelen fogható csatornák programjára az FCC-nek nincs befolyása, a Pacificia-döntés már elavult. És akkor még nem beszéltünk az internetről. Az 1978-as legfelsőbb bírósági döntés „nem felel meg a mai realitásoknak”, jelentette ki a szóban forgó szövetségi bíróság."

galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=45656:az-nmhh-rosszul-tudja&catid=71:a-napi-apro&Itemid=109

büdösmackó 2011.01.02. 18:35:41

@Hajszás Láncos:

igen, mondjuk ki: Gyúrcsány idejében a rendőrség a nép barátja volt, a polgárok felaszabadultan és félelem nélkül sétálgathattak, az egészségügy és az oktatás parádés volt!

büdösmackó 2011.01.02. 18:37:43

@rotfl:

Szittya szíved igazán kinyílhatna Mária-ország felé, és a keresztyén lélek megszállhatná áporodott-okkult lelkedet!
Végy példát az izlandiaktól, ahol a manók kellemesen együtt tudnak élni Jézus birodalmával a végtelen kőmezőkön!

büdösmackó 2011.01.02. 18:40:04

Hétfőn találkozok Viktorral, és kezdeményezem a néger művészek fokozott ellenőrzését!
Bizony kötelezővé tenném a középfokú magyar nyelvvizsga letételét minden magyarországon bejegyzett előadóművésznek, észbontó a PÁKÓ-jelenség!

büdösmackó 2011.01.02. 18:41:32

@büdösmackó:

és javaslom a törvény visszamenőleges hatályba helyezését. 1950-től.
hehe. RESZKESS KENICSÍRÓ!

2011.01.02. 18:51:12

@vviktor: persze, értem én, nem is erről van szó, de van szabadságod kikapcsolni a tévét, hogy "ez nálunk nem fekszik". sajnos így is biztos, hogy a szomszéd gyerekénél meg fogja nézni, ha érdekel. de ezzel legalább meglátja, hogy otthon mi az értékrend. (hülyeségeket én is csináltam, pedig abszolút nem neveltek rá... kivédhetetlen, hogy egy gyerek ne csináljon hülyeséget.) viszont visszatekintve felnőttként sok értéket át tudtam venni a szüleimtől, és büszke vagyok rájuk (meg a nevelésükre). nyilván mi is néztük pl. az X-Faktort, Megasztárt, de nem fogjuk nézni a Való Világot, Joshi Bharatot, mert nem érdekel, és nem akarom, hogy a gyerekem ne tudja, hogy nem érdekel. igaz, ő még óvodás, de ha sulis lesz, ugyanez lesz, azokat nem fogjuk nézni.) szomorú, hogy a szenny a menő ma magyarországon (majd naggyal írom, ha visszanő a státuszához a szememben), és az értelmes emberek értékei háttérbe szorulnak. de én azt mondom, akkor is értelme van kitartani. azért, mert a szenny a menő ma, nehogy már az nyerjen!

2011.01.02. 18:52:38

@Szabó Borka: úgy értve, hogy van szabadságod kikapcsolni MÉG. remélem, sosem lesz kötelező bekapcsolva lennie...

2011.01.02. 18:54:35

@Hajszás Láncos: Andrassew Iván is írt erről egy posztot...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.02. 19:00:51

@büdösmackó: mi bajod a Pakoval?
Peldat statual a beilleszkedesevel!
Olyan egyoldaluan nezed a dolgokat, biztos komcsi vagy!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.02. 19:11:51

Szerintem meg jo ez a level, nekem tecc., az is, hogy ragalnak, talan igy kijohetnek abbol a nevtseg targya szerepbol

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 19:17:32

@büdösmackó:

Mi 10 millióan már régen Ojrópa manói vagyunk, szóval ez nem újdonság, most például sátánista tanfolymra akarok menni, mert Lucifer nyerésben van.
Ma igazán nehéz szittyának lenni, de kibirtunk mi évszázadokat is elnyomás alatt, edzett magyar nem fél semmitől! Ami nem öl meg az megerősít!

2011.01.02. 19:17:37

@büdösmackó: gyurcsány uralma szörnyűség volt, rémálmaimban se jöjjön elő. Őszintén remélem, hogy a Nemzeti Együttműködés Kormánya, élén Szeretett Vezérünkkel, mihamarabb hozzákezd végre a gyurcsány által lezüllesztett közbiztonság, egészségügy és oktatás méltó színvonalra hozásához. Mert bár fontos dolog a médijatörvény, meg a többi, hétköznapi életünket jóval kevésbé befolyásolja, mint az általad szóba hozott három közszolgáltatás.

@rotfl: hát persze, kedves Rotfl! Én egy nagyon barátságos személy vagyok. Ez alól csak a rendszer ellenségei jelentenek kivételt, mert én a nemzeti együtműködésnek feltétlen odaadó híve vagyok.

2011.01.02. 19:23:12

@Szabó Borka: Eh, a kétirányú tévé primitív elképzelés volt az internethez képest. A polgárok saját élőmunkájukkal rögzítik alfanumerikus formában gondolataikat, és ezek az anyagok már szoftveresen gyorsan és biztosan feldolgozhatók, káderaktákba rendezhetők. És még fizetnek is érte a hülyéi. Csakúgy, mint a mobiltelefonért, aminek híváslistáját és cellainformációit 3 évig kötelesek megőrizni és a titkosszolgáknak hozzáférhetővé tenni a szolgáltatók. Kinek kell még kétirányú tévé, amit élőmunkával kell figyelni... a technológia régen túllépett ezen, még mielőtt bevezették volna.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.01.02. 19:27:40

"Horizont 2011.01.02. 12:19:10
@Noda10:
Ja csak a jel számít?Ez komoly?
Tehát ha karika van körbe körbe akkor bármikor, bármit lehet. " - no hát, ezzel van nekem is nagyon nagy bajom! Mert ha csak az a fontos a médiahatóságnak (és így látszik), hogy jelezzék, hogy trágya műsor következik - megy - és ömlik mindenhonnan? Akkor bizony dettó, mint a NENYI- azaz egy kalap ájtatosan előadott hazugság. No kérem - ebből volt elege a magyar embernek (aki itt született és nőtt fel és tudja, tapasztalja a különbséget a negyven és húsz évek között) - tehát nem a karikát kell kitenni, hanem a karika szükségességét kell megszüntetni! És az elmebeteg műsorok előállítóit kell ellenőrizni, azt hogy milyen szarra akarnak pénzt kidobni? No meg a szerkesztőket kell megválogatni, hogy ne idiótákat lássanak példának és elismertnek a szegény gyerekek... a felnőtteknek meg ne kelljen hajnalig fenn lennie, ha értelmes műsort akar megnézni, vagy hajnalban kelnie... Annyi idióta van a média közelében, hogy elég lenne őket megfigyelni, és nem az adásokat kukkolni, hogy mit adnak le a szar előtt... a SZART magát kell kivonni a forgalomból - előre és nem utólag. (hibbantak!)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 19:28:49

@Hajszás Láncos:

Köszönöm!

index.hu/kulfold/2011/01/02/ronda_kis_allamnak_nevezi_magyarorszago_az_observer/

Azért szánalmas, hogy egy olyan kommunista liberális majom beszél az ódonság visszataszító bűzéről, akinek egy iditóta királyi családot kell eltartania és még tapsol is hozzá, hahaha! Kiszól a lyuk a gödörből! Ő beszél, ahol a hivatalos nyelv évtizedekig a francia volt! ROTFL

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.02. 19:30:23

@bandika gazdája: vagyok, ja. Neha kicsit szegyenlem, de lem tagadom sose:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.02. 19:31:57

@rotfl: juj, de okosat szoltal, meg is tapsoljalak?

lyken 2011.01.02. 19:31:58

@fraki: "ezzel a nem érdemi kommentárral mostmár csak arculatot ment."

Kicsit gondolkozz el, hogy ki próbálja meg menteni arculatát. Annamarikáék melyik kerTV-t vagy rádiót vegzálták azért mert:
- basznak élő egyenes adásban?
- ICE-T-vel vetekedő szöveget nyomatnak naponta állati sokszor?
- reggel miközben iskolába viszem a gyereket a kereskedelmi rádiókban, volt már a műsorvezetők részéről fasz, pina, g-pont, nyilvános helyen szex, ki dugott több emberrel életében, miért jó a seggbekuki és a többi a téma. Ezeket egyszer nem szankcionálták, pedig ez mind szeptember óta zajlott le a rádiókban Ezeket magyarul mentek, nem angolul. Szankcionálták?

"nehogymár meggyőzzenek minket az igazukról."
A leírtak fényében gondolom érthető, hogy miért ordas baromság véleményednek ez a pontja. Két dolgot tudok elképzelni. Vagy homokban van a fejed, vagy anna néni leszólt az NMHH IT-re, hogy gyerekek, menjetek kicsit kommentelni.

Egyébként ironikus, hogy annamari egy darabig teljes lelkesedéssel válogatta az ujságjába a faszt, a pinát, a seggbekukit, most meg magas lóról irtja minezt tűzzel-vassal a média súlytalan szereplői esetében, mindenféle mondvacsinált indokokra hivatkozva. Nyilván egyszerű egy low budget rádiót cseszegetni, mint egy RTL Klubra ráborítani a bilit valós problémák miatt.

2011.01.02. 19:32:17

@Hajszás Láncos: pontosan. sőt, továbbmegyek... amióta csak a rendszerben vagyunk (vö. születési akv-i kiv.), mindent tudnak rólunk, utánunk tudnak nyúlni, ha nagyon akarnak.

lyken 2011.01.02. 19:37:28

@vviktor: Félreérted. A hülye NMHH élén az annamarival azt hiszi, hogy a kispistike a nyolcbéből azért lesz retardált, mert a tilosrádióban az Ice-T szám előtt nem volt 18-as karika. Az, hogy este a tirpák lali kikockázott faszát nézi, majd megbeszélik mindezt a lehető legalpáribb hangnemben? Na nem, ez nem lehet káros pistikére, hiszen kinn volt a karika. És ugye mindannyian tudjuk milyen kurva sokat számít az. A gondos szülők 12-es karika esetén is lelkiismeretesen ott ülnek a gyerekekkel minden másodpercben, hogy megmagyarázhassanak mindent. Ugye...

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 19:40:40

@Lewyke:

Alföldi fanokkal nem tárgyalok! Ti mérgezitek a magyart, épp ideje lenne egy film-színház törvény is, hogy megtanuljátok a kutyafittyet!
Tapsolj, na, megszoktam már.

fraki 2011.01.02. 19:43:32

@lyken: A következő a gondom. Te meg itt még egy csomóan magyaráztok nekem valamit (nagyjából azt, hogy következetlenül alkalmazza a törvényt az NMHH), de a poszt nem erről szól. A poszt semmiről nem szól, beidéztek egy közleményt és hozzáfűztek egy-két keresetlen szót, érdemi hozzászólás nélkül.

Én erre reagáltam. Veletek nem vitatkozom. Lehet, hogy igazatok van.

2011.01.02. 19:51:16

@rotfl: Nincs új a Nap alatt, Jörg Haider is kapott hideget-meleget, Ján Slota is fog, ha egyszer hatalmat kap. A Miniszterelnök Úr a mi népnyúzó "külföldi barátaink" tökein táncol, nem csoda, ha prüszkölnek ellene. Azt hitték már, hogy nekik itt mindent szabad, osztán hoppá, elviszik adóba a luxusprofitot, hoppá, betiltják a nemzetellenes műsoraikat, cikkeiket, az volna a csoda, ha nem kukorékolnának ellene. "De nem a kakas szavára kezd virradni, hanem a kakas kiált, merthogy virrad."

lyken 2011.01.02. 19:55:38

@Szabó Borka: "úgy értve, hogy van szabadságod kikapcsolni MÉG. remélem, sosem lesz kötelező bekapcsolva lennie..."

Látod, Észak Korea sokkel előrehaladottabb, Viktornak lenne még mitt tanulni. Észak Koreában nem ragadtak le Lukasenko amatőr szintjén. Előre programozott adók vannak a tévékben, amik szintiszta nemzeti értékrendet sugároznak, mocskosszájú repperek nélkül.

lyken 2011.01.02. 19:57:50

@fraki: Van ami önmagában is elég szánalmas ahhoz, hogy ne igényeljen magyarázatot. Ez tipikusan az az eset, mikor vagy kiteszed a viccet, vagy nekiállsz magyarázni a poént. Csak akkor már nem az igazi.

2011.01.02. 20:05:02

@Szabó Borka: De nem nyúlnak. Ridegtartásban vagyunk. Így olcsóbb, mintha őriztetniük kellene. (Vö napi rabtartás és napi minimálbér.)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 20:07:01

@lyken:

Azért azt valljuk be, hogy "a kispistikének a nyolcbéből" fogalma sincs arról, hogy mi a gangsta rap, valószínűleg csak a csúnya szavakat érti ebből és nem éppen a gettók "hangulatos" napjai ellen való tenni akaró életérzés motiválja a lakótelepi általános iskolájában. Én nem akarom a gangsta rap érdemeit vitatni, de szerintem hallgathatna ilyen alapon bantu törzsi zenét is pityunk. De semmiképp sem veszít sokat ha este 11-kor cuppan rá délután 5 helyett, vagy youtubozik, ha éppen IceT rajongó. Az a lényeg, hogy rajongjon, mert attól dől a lé. De ez már más tészta.

fraki 2011.01.02. 20:08:58

@lyken: Nekem egyáltalán nem egyértelmű. Pont erről beszélek. Nézd meg az első kommenteket.

Nem hallgatok rádiót. Alig nézek tévét. Nem tudom, milyen szavak hangzanak el, és mi van pontosan a törvényben. Annyit látok, hogy nagy a hiszti, és hogy az NMHH egy higgadt közleményben tisztázza a dolgot. Attól eltekintve, hogy az utolsó mondata gáz, az egészet érdemesnek tartom arra, hogy reagáljanak rá, mert konkrétumok vannak benne. Az kommunikáció. Az, hogy no komment, az nem konkrétum, ergó számomra nem kommunikáció.

Sajnálom, engem nem győz meg önmagában az, hogy a fél internet háborog, Antallon is háborgott a fél ország, ez már csak ilyen. A vastagbőr meg tipikusan ilyen. (Bár azért talán nem szaladt bele olyan zsákutcákba, mint a konzervatórium - hulyeposztok.blog.hu/2009/09/03/logika_vs_panyi_szabolcs) Az a helyzet, hogy az újságírás éltető eleme a háborgó attitűd, tehát még egyszer: ez önmagában engem semmiről nem győz meg.

2011.01.02. 20:13:53

@Hajszás Láncos: nem is az átlagemberre gondoltam, akikben az ország ereje van. nekik elég, ha nem adnak eleget (és jót) enni, inni, valamint nem adnak eleget ahhoz, hogy elmenjenek innen. igazi röghöz kötés...

2011.01.02. 20:14:34

@lyken: ezt nem szeretném én megvárni, gondolom, ti sem...

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 20:17:37

@Hajszás Láncos:

Ez egy gyönyörűen megfogalmazott rejtett requiem volt a magyar zene egyik királyának halála 10. évfordulóján, köszönjük Jimmy nevében is! Enlékezzetek ti is:

www.youtube.com/watch?v=4gadYmZgHeo

2011.01.02. 20:25:23

@Szabó Borka: igen, a prolik szabadok. :-) A bérlovardákban is ezt csinálják az iskolalovakkal: jól kiéheztetik őket, és akkor nem lázadoznak, csak mennek körbe-körbe kilátástalanul a hátukon a bénákkal... másnap aztán kezdődik minden előlről. Simán kitörhetnének, de ezt sem teszik, mert fásulttá teszi őket az éhezés. Emberrel is meg lehet csinálni, működik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:33:17

A Médiahatóságot nem hagyta hidegen, hogy mennyire kiröhögték a Zemberek a Tilosnak írt levele miatt."

a vastagbőr már megint proli

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.02. 20:36:21

@rotfl: diszkriminativ vagy:) ezert siman be lehetne perelni egy demokratikus orszagban!

Fánkevő Fáncsi 2011.01.02. 20:36:24

@laspalmas: "Alkalmazták a törvényt"
"Máshol is kéne, különben roppant hiteltelen, inkorrekt eljárás, ordít róla, hogy csak az utált Tilost akarják megszívatni."

Menj el az www.ortt.hu oldalra, nyomd meg a bírósági határozatok menüpontot, és böngészd át a listát. A részletekbe is belemehetsz, a teljes bírósági határozatok ott vannak az esetek teljes leírásával. Ha megnézed a résztvevőket, akkor jól látható hogy az esetek nagy részét az MTM-SBS Televízió Zrt. (TV2) és az M-RTL Televízió Zrt. (RTL Klub) teszi ki, sok tucatnyi bírság, elsötétítés, per. Az is könnyen észrevehető, hogy az ügyek folyása legtöbbször legalább egy év , néha még több is lehet, ritkán rövidebb. A hivatal először vizsgálatot rendel el (sokszor feljelentés hatására), az első néhány hónapban levelezgetnek erről, aztán a hivatal büntet, a TV bírósághoz fordul, ott aztán elmegy egy év, aztán fellebbez valaki, aztán végre vége a jogerős ítélettel. Ebből következik, hogy ha holnap basznak a VV4-ben, vagy Benkő Dani bácsi meglengeti az uborkát, akkor abból valószínű csak egy év múlva lesz elsötétítés.

A fentiek ellenére Te is és és a zero nevű blogos srác is úgy állítja be a dolgokat, mintha itt csak a Tilos Rádióval szórakozna a hatóság, és az RTL Klub-tól meg TV2-től be vannak szarva az ORTT-sek. Csak kíváncsiságből kérdezem, miért mondjátok ezt ? Próbáltatok már statisztikát csinálni az esetekből? Számoljátok már meg az adott oldalon hány ügye van/volt a Tilos-nak és mennyi a RTL-nek TV2-nek. Hmmmm. Nem lehet hogy tájékozatlanok vagytok egy kicsit ? Vagy csak a hangulatot akarjátok spanolni ?

terensz szpenszer 2011.01.02. 20:38:43

@Szabó Borka: " inkább lettem intelligens deviáns "
Aztakurva. És mondd, melyikhez kellett nagyobb kitartás?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:43:41

A Médiahatóságot nem hagyta hidegen, hogy mennyire kiröhögték a Zemberek a Tilosnak írt levele miatt."

amúgy az emberek nem röhögték ki a médiahatóságot, csak a kutyák.

ez a bejegyzés meg jópofa akart lenni,

2011.01.02. 20:43:45

@terensz szpenszer: hát nagyobb kihívás az, hogy megértsem, mit szeretnél mondani nekem ezzel... mert nem igazán megy. talán mert nincs értelme...?

majomkutya 2011.01.02. 20:43:58

@laspalmas: Vaze lapalmas, megcsinálták. Asszem tegnap linkeltem neked kommentben, nem hiszed el, de megcsináták. Először azt hittem, hogy túl sokat ittam, valójában pöttyet piás vagyok, de újból lecsekkoltam és a www.szalaiannamairia.net oldal a www.nmhh.hu/ weblapra irányít át. Olybá tűnik, hogy téyleg megcsinálták.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:47:58

@Szabó Borka: igen, nyilván megszüntetni nem lehet a prolishowkat, de szabályozni, és feljavítani kötelező. vmi kulturális, erkölcsi érték azért legyen bennük

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:52:34

@majomkutya: és így folyik össze az szdsz-kör és a semleges enyhe jobboldal.
szánalmas ez a csaholó csürhe

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 20:55:45

@tesz-vesz:

Fú, te nagyon jól nyomod ezt a prolizós kultúr cikizést, gondolom van vagy 6 diplomád és okos vagy, úgy irigyellek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:57:00

@Szabó Borka: intelligens deviáns? miért deviáns? csendes visszahúzódó? magábafordult, extravertált?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 20:57:46

@tesz-vesz: helyet extrO
de amúgyis introvertált akart lenni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 21:00:23

@rotfl: nincs 6 diplomám, de ma nem az iskolázottság határozza meg a proliságot, kulturálatlanságot, sem az anyagi helyzet

gyakorlatilag az enyhe szakok a felsőiskolákban is simán elmennek proliképzőnek. elég csak arra az egyetemi videóra gondolni

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 21:03:27

@tesz-vesz:

Hát jó, de abból gondoltam, hogy nem is értem mit akarsz ezekkel a izékkel, de látom, néha te se. Én buta vagyok és tanulni járok ide. Szóval na.

2011.01.02. 21:06:12

@tesz-vesz: igen, tkp. mindennek az ellentéte, ami menő. ha a menő a verekedős, nagyszájú, partiarc, mindenkivel lefekvős fajta, akkor annak az ellenkezője. diszkó helyett könyvek, parasztság helyett együttérzés. sötétség helyett jó jegyek a suliban (nem mindig, no, mert lusta is voltam egy időben). nem voltam népszerű, de q@ára nem bánom.

2011.01.02. 21:07:45

@tesz-vesz: egyetem... ma már... egyetlen előnye volt a cucializmusnak: a jó tanképzés. (nem tank-épzés :)) ami most már nincs... (tisztelet a kivételes iskoláknak, ha még vannak.)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 21:17:03

@Szabó Borka:

Még jó, hogy nem egy jóltanulós, prűd osztályba jártál, mert most akkor egy buta kurva lennél! ;)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 21:22:52

@rotfl: azt látom

"de látom, néha te se"

te nem látod. én mindig tudom mit akarok mondani

turcsány karcsi elvtárs 2011.01.02. 21:27:02

amikor lopni, csalni, gazemberkedni akar valaki, azt nyugodtan megteheti bárminemű következmények nélkül, akár egy térséget tönkretéve (mal), akár a teljes országot megnyomorítva(gyurcsányi és a haverok), de amikor az átlagpolgár zenét hallgatna, na akkor bizony sérül a demokrácia!

2011.01.02. 21:31:13

@Szabó Borka: Khm... ha olyan csuda jó lett volna az oktatás, talán nem csak piacképtelen selejtet tudott volna produkálni a magyar gazdaság. Mondjuk inkább, hogy a mostaninál egy fokkal jobb volt...

Virág et. 2011.01.02. 21:39:38

@Fánkevő Fáncsi: Az az ORTT volt, amit nem csak egy párt irányított. Ez most az NMHH. Az NMHH első két döntése két balos médium ellen szólt, miközben dübörög a VV4 az RTL Klubon (Fellegi érdekeltség lett nem rég) és miközben Ice-T idegennyelvű káromkodásaihoz hasonlók a hétköznapi popzenében is simán megtalálhatóak, amelyekkel tele van az összes többi (jóval hallgatottabb) rádióadó. Javaslom a vonatkozó Mandiner bejegyzést.

2011.01.02. 22:02:50

@rotfl: ugye hogy ugye? :)

Éhesló 2011.01.02. 22:06:20

@zero: Az milyen eset, amikor egy szövetségi bíró felülírja az L B által hozott precedenst az angolszász jogot gyakorló USA-ban?
Semmilyen.
Kamu.
De ha ettől boldogabbak vagytok akkor nyugodtan próbálkozzatok ott ilyesmivel.

2011.01.02. 22:07:26

@Hajszás Láncos: akkor mondom másképp: aki akart, az tanulhatott. pontosabban kapott tudást. ifjú titánok mindig voltak és lesznek (ifjú titán, azaz "ti-tán tudtok vele mit kezdeni"), az, hogy valaki akar(t)-e tanulni, az már a saját ügye, szíve joga. de régen a tanterv is jobb volt, összeszedettebb, volt értelme tanítani, akkor sem éltek jól a tanárok, de valahogy mégis több, volt mint anyagleadás, amit a tanulókért tettek. ma már, amikor én voltam egyetemista korban, hát bizony még a tanulónak, azaz nekünk kellett azért harcolnia, harcolnunk, hogy a tanár tanítson és ne a fociról beszéljen a pénzünkért... (arról beszéljen iskolán kívül, de a katedráról tanítson, mert az a dolga, azért van ott, és mi is azért fizetjük a tandíjat). na, de ez már bőven off...

elkeveredtem szegény Jegestea elvtárstól :D

2011.01.02. 22:09:41

@tesz-vesz: nyilván nem... nekünk. a többieknek igen... ami ebben az esetben elég szomorú, hogy a többiek vannak többen. szvsz szívesebben tiltanám be a nyaló világot, mint vacakolnék ice t-vel...

Fánkevő Fáncsi 2011.01.02. 22:37:31

@Virág et.: "Fellegi érdekeltség lett nem rég"
Fellegi még áprilisban a választások előtt eladta az Infocenter.hu üzletrészét. Az Infocenter.hu meg akarta venni, az RTL Klub 31%-os üzletrészét. Novemberi újsághír:
"Mégsem veszi meg az Infocenter.hu az IKO Média Holdingot, és ezzel együtt az RTL Klub 31 százalékát, hiába hagyta jóvá a GVH is az ügyletet..."

Szóval annyi igaz mindenképp, hogy a VOLT cége meg SZÁNDÉKOZOTT venni egy 31% üzletrészt, de aztán mégsem tette. Ez aztán a Fellegi érdekeltség.

lyken 2011.01.02. 22:42:31

@Szabó Borka: Én nem várok meg semmit, már leléptem külföldre. Családilag, anyagilag, cégestül, egzisztenciálisan alles zusamen.

2011.01.02. 22:46:44

@Szabó Borka: Én régen jártam iskolába, és nem volt egy nagy élmény. A tanárok hülyék voltak, a tanterv meg nevetségesen elavult, ha nem olvastam volna hozzá komoly szakkönyveket (amelyek szintén nem voltak már élvonalbelinek nevezhetők akkor), ugyan kitörölhettem volna azzal, amit tőlük kaptam. Ja, és már akkor is voltak olyan tanárok, akik halálra unták a saját mondókájukat, és el-elkalandoztak, avagy végigfeleltették az órát. 10% sem maradt az iparban, de talán jobb is. Nekem ezek voltak a személyes tapasztalataim a szoci oktatással. Lehet, hogy akkor még voltak egészséges porcikái, lehet, hogy most már a bányászbéka segge alatt van minden, de én bizony nem voltam seggre ülve attól, amit láttam.

2011.01.02. 23:09:06

@lyken: boldog ember... (mondjuk, én se vagyok boldogtalan :)))

2011.01.02. 23:11:04

@Hajszás Láncos: azt hiszem, aki mindenképpen tanulni akar, annak a legnehezebb minden korban. mindenesetre ma már a tizedét sem kapod meg, amit akkor - ezek szerint nagy nehezen - megkaptál. régen legalább valamilyen színvonalat azért képviseltünk az oktatásban, de az a baj, hogy most már azt sem. én nem is tudom, hova süllyedtünk. ezért tartunk ott, ahol. :(((

candleman 2011.01.02. 23:25:48

tehát ha tízből kilencen 140-nel mennek a 60-as táblánál, és CSAK a tizediket büntetik, mert 75-nel ment az jogos? "Égalité"???

2011.01.02. 23:34:27

@Szabó Borka: Süllyedünk hát süllyedünk. Én elsősorban azt látom hibának, hogy a motivációk hiányoznak. Ha volna mit és volna miért csinálni, lenne olyan is, aki fölnőne a feladathoz, biztos lehetsz benne. De hol a feladat? Itt mindenki csak teng-leng. Tudod, kissrác koromban nem értettem, hogy a II. világháborúba miért vonultak be önként az emberek, miért nem dezertáltak tömegesen. Most már értem. Mert civilben nem volt mit enniük. Örültek a behívónak, hogy lesz étel, ital, ruha, sátor, az asszony is kap munkát a lőszergyárban... a háború megoldotta a pillanatnyi filléres gondjaikat. Lehet, hogy most is ez lesz a megoldás.

2011.01.02. 23:47:07

@candleman: Erről írt Ayn Rand is, hogy az államnak nem kellenek törvénytisztelő polgárok, hanem bűnösök kellenek, akik tudják, hogy van vaj a fejükön, és ezért nem nagyon ugrálnak, ha pedig mégis, akkor nem kell őket titokban éjszaka elvinni, vagy koncepciós pereket szervezni, hanem van ok arra, hogy jól félre állítsák, teljesen jogállamilag persze. Ezért az állam kisebb stikliket elnéz az egyénnek, ameddig a hatalmi elit köreit nem zavarja vele. Ezt írta Ayn Rand. De szerintem ez persze nem igaz, a tilos rádió csak az első fecske volt, mert valakinek elsőnek is kell lenni, de mostantól mindenkire le fog csapni a Nemzeti Együttműködés igazságos és bölcs vezére, bűn nem marad megtorlatlanul, és ez így helyes, hiszen éppen azért csináltunk fülkeforradalmat, hogy az álságos gyurcsányi liberalizmust elvethessük.

büdösmackó 2011.01.03. 01:04:40

@Lewyke:

néger vagy vajon-e? ők beszélnek ékezet nélkül!

hojojo elmegyek a zeterembe eszek rantot csirket
szeretem a babamnaka szep nagy darab csulket!

stb.

lányom gyónj, és mielőbb hasnzálj ékezeteket!

büdösmackó 2011.01.03. 01:07:49

@lyken:

ember, nagyot szóltál.
alekosz szerintem milliószor több gyermeket butít percenként, mint ájsztí a faszombaszom legalja néger repjével egy nemhallgatott, céltalan rádióban.

meg valamelyik megdugta azt a felfújt szájú szörnyeteget. na az nem volt romboló.
nem. az nem.

áh, szar ez az egész...

büdösmackó 2011.01.03. 01:12:38

@rotfl:

én bírom azt a fantasztikus szókincset, amit ezek a bantuk motymorognak.
be kel vallanom, nem vagyok túlzott rajongója a négereknek -dél afrikai megbízatásom alkalmával igen rossz tapasztalatokat gyűjtöttem- és rá kell jönni: a néger repperek nem bírnak tagoltan beszélni. komoly gondaik vannak a négereknek általában az európai nyelvekkel, ők kissé még le vannak maradva, úgy kétezer évvel. zártan beszélnek és féltagoltan.
ezzel nem akarom azt mondani, hogy kissé le vannak maradva az evolúcióban. dehogy is!
kurvára le vannak maradva.

maxwell murder 2011.01.03. 01:22:37

én leszarom, hogy betiltották. így tovább!ez a sok népbutító szar tűnjön el az éterből és a tv-ből! menjen az undegroundban!

büdösmackó 2011.01.03. 01:30:05

@maxwell murder:

uccu neki! de akkor kérem, ne az utolsó fos kis rádiónak menjenek neki, hanem rúgják már tökön a való világot, az egyik legsötétebb förmedvényt a mostani médiában!
okádok már a snittektől is.
ja, és kérem, könyörgök: a fásy mulatót felejtsük már el. iszonyat!

wh 2011.01.03. 02:50:20

Érdekes, az "it's on" mondat a végén, mégpedig:

urban dictionary szerint:
"what you say when the battle/showdown is about to begin, or when you want to fight someone after school."
tehát: "Amit egy csata/leszámolás kezdetekor mondasz, vagy ha harcolni akarsz valakivel suli után"

Egyébként némiképp formális hadüzenetnek is tekinthető a mondat, szemantikailag belefér. Ez tehát akkor most egy csúnya kommunikációs baki (amit a dalszöveg fordításának minősége esetleg alátámaszt), vagy durva fenyegetés...

Érdemes lenne megkérdezni...

kej 2011.01.03. 06:11:13

@zero: a törvényt, jobban mondva az az alapján kiszabott büntetést hatályon kívül helyezték. usa: precedensjog, ettől kezdve bármikor, bármit lehet játszani. mármint ott

kamasuka 2011.01.03. 08:02:25

@zero:
És ennek most örülsz? Micsoda megfogalmazás "egyik". Igazi galamusi szutyok. Ennek ellenére még mindig áll, hogy NEM A MOSTANI szar, szemét, szutyok, stb. médiatörvény, hanem még a mondjuk úgy "Gyurcsányista" alapján indítottak vizsgálatot.

kamasuka 2011.01.03. 08:05:45

@Éhesló:
Ezért a galamusi "egyik".

kamasuka 2011.01.03. 08:11:12

@Fánkevő Fáncsi:
A lényeg az index címlap, ill. a széles néptömegek becsábulása.

Éhesló 2011.01.03. 08:12:38

@kej: a korábbi - korlátozó törvényt is hatályon kívül helyezte egy alacsonyabb szintű bíróság - az nem precedensjogi és hatásköri malőr volt?
A zindex szerint nem.
Akkor viszont ez precedens bármely szövetséginél alacsonyabb szintű bírónak arra, hogy korlátozó végzést hozhasson, hiszen, ha a korlátozást feloldhatta egy alacsonyabb szintű bíróság, akkor ő a korlátozást feloldó döntést írhatja felül egy korlátozással.

hoplita 2011.01.03. 08:19:39

@Kartal (fekete mellényben):
Megfogalmaztad az én fenntartásaimat.
Már a médiahatóság kinevezésekor, összetételének megismerése óta ez a gyanúm nekem is.
Amikor széles, szinte teljes körű felruházással bízzák kutyára a hájat.....nos, abból más nem is sülhet ki.
De azér' óvatosságra inteném magunkat....a zemberek erre (is) szavaztak...vagy nem?:))))

hoplita 2011.01.03. 08:24:18

@Szekuriti Blogger:
Há'mosmegmér?
Én csak jót akarok neki....lovat szopni ősi dakota szokás, ezzel a módszerrel döglődő pacikkal is csodát lehet tenni....és akkor nem kell átülni másikra.:)))

kej 2011.01.03. 08:29:36

@Éhesló: ez most reggel nehéz olvasmány volt nekem:))))

érdemben viszont annyit: a szalaipanni-féle hivatal szerintem egyre mélyebben ássa el magát abban a bizonyosban. az volt a baj, hogy nem volt figyelmeztetés? ott volt az intro. igaz angolul. aki értette, és zavarták a cúnacúna szavak, akkor eltekert. aki meg nem értette, azt mit zavarják a számára érthetetlen cúnacúna szavak? s vaj'h mi az oka annak, hogy a sóhivatal eddigi két feddése - mondjuk úgy - a balliberálisok felé elkötelezett médiumoknak szólt? fábry "szamárszex" sándor mostanában nem emlegeti 12-es karika alatt a farkát?

Éhesló 2011.01.03. 08:34:54

@kej: nem erről írtam. A zindex angolszász (USA) jogi szabályozásával kapcsolatban volt véleményem.
Amiről írsz, azt gondolom a kupac túl nagyra nőtt és túl sok területet borított el. Mára héreklészi feladat rendbe tenni ami ebben az Augiász istállójában összegyűlt....
De valamit kell vele kezdeni.
Az első lépések nehezek lesznek, de majd a következők már jobban mennek.

kej 2011.01.03. 08:36:06

@kej: és ez még mind hagyján. nekem nem jön be a mandiner. csak a webcache egy öt óra előtt tárolt változatot ad ki

Virág et. 2011.01.03. 08:36:54

@Fánkevő Fáncsi: Nem is állítottam, hogy tulajdonos, csak hogy az érdekeltségébe tartozik. Ezt változatlanul fenntartom. Az Infocenter ugyan ideiglenesen felfüggesztette vételi szándékát a piaci viszonyokra való hivatkozással, de végleg nem tett le a dologról. Még akkor sem, ha Fellegi már (a minisztersége miatt) nem is tulajdonos az Infocenterben. Nem nehéz kitalálni, hogy mit értenek piaci viszonyok alatt.

Azon tényen viszont semmi nem változtat, hogy Fellegi az M-RTL alakulásától sokáig FB tag volt. Sok helyütt (amúgy nem helyesen) a csatorna egyik alapítójaként emlegetik.

Ezekből én azt a - nem túl merész - következtetést vonom le, hogy a csatorna a Fellegi birodalom része - ha jogilag nem is, de facto egész biztosan. Az előbbivel pedig csak addig várnak, amíg Fellegi miniszter, aztán a "piaci helyzet" javulni fog, meglátod.

eszkep 2011.01.03. 08:38:05

Uh, Zero, ránézek a Vastagbőrre és megint mivel járatod le magad???
Már nem azért de itt te vagy a legnevetségesebb, hogy két poszt óta nyűglődsz ezzel a "kiváló művész" szerzeményeivel, ami egyébként nettó minősíthetetlen miden épeszű ember számára. Esetleg tanulmányozhatnád a német gyermekvédelmi módszereket, beleértve az internet, filmek, játékok ellenőrzését. Atyavilág, ott van aztán a diktatúra...!

kej 2011.01.03. 08:38:48

@Éhesló: de komolyan. ténlg azt hiszed, hogy egy sóhivatal feladata megvédeni a gyermekeket? nem a szülő és az iskola neveli őket? ahol pedig a tévé, vagy a zinternet, ott szalaipanni sem segít. de könyörgöm. csak egy példa: láttál te olyan külföldi kereskedelmi, vagy közcsatornát, ahol egy-egy teljes műsorszám, film ideje alatt karikák csúfítják a képet? mert én nem. lehet, hogy fölnőttnek tekintik a szavazót?

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 08:42:56

@Virág et.: szimpla spekuláció, vagy igaz, vagy a fele sem. Szerintem ilyen alapokra ne építs mélyreható elméleteket, mert nagyon félre lehet menni.

Virág et. 2011.01.03. 08:45:34

@eszkep: Csak halkan jegyzem meg, hogy ezt a bejegyzést laspalmas írta, nem zero.

(Egyébként Ice-T Grammy díjas előadó. Neked és nekem lehet, hogy nem tetszik, sokmillió embernek meg nagyon. Van is erre egy mondás, tudod: de gustibus non est disputandum.)

Virág et. 2011.01.03. 08:49:41

@Fánkevő Fáncsi: Más esetben igazat adnék neked, de az, hogy Fellegi és az RTL "kéz a kézben jár", az több puszta feltételezésnél.

A hozzászólásom lányege egyébként nem ez volt, hanem hogy ilyen alapon bármelyik kereskedelmi rádióadót meg lehetne büntetni - hasonló szövegű vagy tartalmú dalok rendszeresen elhangzottak és elhangzanak fényes nappal, előzetes figyelmeztetés nélkül. Furcsa véletlen, hogy az új narancsos NMHH pont a jobboldalon legjobban gyűlölt (amúgy ralig hallgatott rétegrádió) Tiloson kezdi el gyakorolni a szigort.

eszkep 2011.01.03. 08:58:41

@Virág et.: Valóban, ezt laspalmas írta, a poszt nívójából nem is gondoltam volna. Hiába no, a színvonalhoz nem alulról igazodnak felfelé, hanem felülről lefelé...

Hogy kinek tetszik, kinek nem az szubjektív kérdés. Hogy az illetű "művész" szövegei vurgálisak, mondanivalójuk pedig antiszociálisak (finoman fogalmazva...) az már kevésbé szubjektív megállapítás.

Éhesló 2011.01.03. 09:04:19

@kej: ez (az általad preferált megoldás) az elmúlt 20 évben nem jött be.
Változtatni kell rajta.
Ezért takarították el böszmét és bandáját a zemberek és hozták a helyére buktort és társait.
2/3-al.
Most rajtuk a sor.
Tegyék amire felhatalmazást kaptak: változtassanak bármin, amit jónak látnak.
Majd az eredmény minősít, nem a visítozás.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.01.03. 09:05:14

@quorum:
"Ez a levél nagyon gáz, egyáltalán nem frappáns, vagy jópofa. A tartalma elmenne, ha egy újságíró, vagy egy blogger írta volna a véleményeként, de a jogalkalmazó hatóság részéről ez a felvilágosult, atyáskodó hangvétel egyszerűen elfogadhatatlan."

ez is mutatja hogy mennyire független és jóindulatú a média. ez bármelyik pribék sajtóban elmenne egy cikknek, olyan magyarhírlapos ízű.
ilyen hangételű levelet csakis egy olyan országban mer kiadni egy hatóság amelyben a káderek nagyon biztonságban érzik magukat. ma itt tart MO, és sok-sok bolsevik tapsol nekik: a kommentkben is. nagyon szép.

az is szép hogy a hatóság bácsi az ineternetezők névtelenségén lovagol, miközben a saját levelüket is névtelenül írják meg :))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.01.03. 09:08:30

@eszkep: 2 pribékpont
@Éhesló: 3 pribékpont

a nyertes elvtárs fél évig nyaralhat É-Koreában, teljes ellátással :)

Éhesló 2011.01.03. 09:22:20

@.Pierre Bezuhov.: nem emlékek pontozásos eljárásodra a böszme szemkilövetős, jelvénynélkülirendőrös időszakából.
Nem voltak tiltakozó elnémulások sem és üres címlapok sem jelentek meg a szólás és gyülekezés szabadságát tettleg is sértő intézkedései kapcsán.
A különböző "felvilágosult" "ejrópaji" "liberális" médiák sem folytattak böszme és társai ellen kiterjedt hadjáratot. sem nyilatkozatok, sem újságcikkek formájában.
Ezek után szabad azt gondolnom, hogy a morális alapjaitok hiányosak és az érzékenységetek is meglehetősen irányított?
igen.
P.B. és társai : tucatnyi pribékpont + 4 évnyi kamatos kamat... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.03. 09:25:51

'reggelt!

na 'palmas, most intézek Nektek egy 25misis csekket, remélem nem gond? :))

www.youtube.com/watch?v=qhywUvoj-88

2011.01.03. 10:02:28

@Hajszás Láncos: atyaég, tényleg! és ez szomorú... de én ezt nem várom meg. inkább elfoglalom magam...

kej 2011.01.03. 10:07:23

@.Pierre Bezuhov.: :) ráfaragsz. én két levél után már nagyon megbántam

hoplita 2011.01.03. 10:13:15

@eszkep:
Hiába no, mán megint csípőből vagy hülye...:))))
De nálad ez mán szakmai-hivatásbeli ártalom....
Nehéz ám Jónásnak lenni, mi......?
Főleg ha nem az Úr küld....:DD

Énbagoly 2011.01.03. 10:28:42

Hű, most ennyi mindent végigolvasni az önkéntes politikamentes napjaim után, erős volt. :)
De végre láthatjuk magunk előtt a szép magyar jövőt... :S
Lesz még éves pofátlanválasztás?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.03. 10:38:24

hijjnye, aztak***

hvg.hu/vilag/20110102_schiff_andras_valameny_mediatorveny_post

"A legutóbbi hírek valóban nyugtalanítóak. A tolerancia szintje rendkívül alacsony. Rasszizmus, romákkal szembeni diszkrimináció, antiszemitizmus, idegengyűlölet, sovinizmus és reakciós nacionalizmus - mindezek a kórjelek mélyen aggasztóak. Olyan emlékeket ébresztenek, amelyekről reméltünk, hogy rég feledésbe merültek. Sokan félnek" - írja Schiff András."

Kartal (rezervált) 2011.01.03. 10:53:57

@eszkep: "Hogy az illetű "művész" szövegei vurgálisak, mondanivalójuk pedig antiszociálisak" - ebben igazad van. Az viszont biztos, hogy a tévében a délutáni "sóműsorok" meg az esti kukkolósók ezerszer többet ártanak a felnövekvő nemzedéknek mint egy Ice-T szám egy helyi rádióban, aminek a szövegét a kutya sem figyeli és érti. Mégsem a tévék lettek feljelentve, hanem egy Fidesz által régóta utált rádió...
Ha a Fidesz ennyire tenni akarna az ifjúságért, akkor azonnal betiltaná a kertévék műsorainak legalább a felét. De ugye nem ez történik.
No mindegy, az egész csak szócséplés amíg a... hát hogy kinek a mije a midben van, azt nem tudom szalonképesen leírni, úgyhogy hagyjuk :DDDDD

Kartal (rezervált) 2011.01.03. 10:58:32

@Seduxen: a The Observer hozott hasonló cikket mostanság. "Ki száll szembe a gyűlölettel Magyarországon?" - a cikk címe, és olyanok vannak benne, hogy "A korrupt és inkompetens magyar baloldal felett aratott földcsuszamlásszerű győzelem óta (a Fidesz) Magyarországot - nos, azt nem mondom, hogy fasiszta, vagy akár újfasiszta országgá alakítaná, de vegyük észre, hogy az Orbán patriótái által a Duna mentén épített új társadalomból ódon, visszataszító bűz árad".
A cikk szerzője valami Nick Cohen, azt hiszem ez mindent elmond a rohadékról, és megmagyarázza, hogy saját ódon és visszataszító bűzét igyekszik másokra kenni...

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 11:05:56

@Virág et.: Én nem is feltételezést mondtam, hanem spekulációt. Nem teljesen biztos tények, és némileg elfogult (akár politikailag is, mondjuk ki bátran) következtetések láncolatát fűzöd egymásra fel. Az eredmény lehet, hogy zseniálisan passzol és igaz, lehet, hogy semmi köze a valósághoz. Olyan mint a meterológia 1 hónapra előre, a végére nagy az eredmény szórása.

A Tilossal kapcsolatban, ...hát ne tudom. Lehet hogy igazad van és csak jobbos geciskedés. Lehet hogy nem. Mindenesetre, kicsit ellentmondó amit mondasz:
"Nem véletlen, hogy velük kezdik ...bár alig hallgatott rétegrádió."
Namost, ha én akarnék politikai okokból geciskedni, akkor miért pont egy alig hallgatott rádióval kezdenék. Ellenkezőleg, azzal nem foglalkoznék, hiszen nincs rajta nyereség, csak politikai veszteségeket és gondot okozhat.
Hát nem tudom. Ettől még lehet akár igazad is persze, én nem vitatom.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.01.03. 11:15:06

@Fánkevő Fáncsi: "Namost, ha én akarnék politikai okokból geciskedni, akkor miért pont egy alig hallgatott rádióval kezdenék. Ellenkezőleg, azzal nem foglalkoznék, hiszen nincs rajta nyereség, csak politikai veszteségeket és gondot okozhat."

Nem csak ezen az úton lehet elindulni. Abban az esetben, ha rögtön nekiugranak valami nagyobbnak és mondjuk nagyot robban abból mégnagyobb politikai veszteség lehet. Kipróbálták egy kicsi halacskán, hogy mi történik, most mérlegelnek. Elég megnézni az elmúlt hónapokat. Elmeszelték az AB-t, a nagy várva várt tiltakozás elmaradt, mert kiderült, a magyart csak a hasánál (akak pénztárcájánál) lehet megfogni, a többi nemérdekli. Akkor nézzük a bukszát. Egyből nem akarták elvenni a manyupot, hanem kijelentették, hogy csak két hónapot nem fizetnek (nov-dec). Semmi földcsuszamlás. Akkor 14 hónapot veszünk el, megint kuss. Felmérték a terepet és rájöttek, nyugodtan jöhet az einstand.

Tehát az eddigi gyakorlat azt mutatja, hogy az első lépésük sosem a legnagyobb falatra lecsapni, hanem kicsiben kezdeni, lemérni a reakciókat és amint elmaradnak az "tévéostromok" akkor lehet nagyban játszani, mert a nép nagyjából letojja. Netes hőbörgés, blabla, van ennek bármi látszata? A karaván halad a többiek meg a neten hőbörögnek. 2006-hoz képest puhapöcs ez a reakció. Ennyi. 2014-ig övék a pálya.

neeskens 2011.01.03. 11:38:35

Egyszerűen nem értem miért gondolják a fideszesek, hogy őket aztán annyira rühelli a nyugat, hogy mindenki összefogott ellenük, mert a Viktor végre nem nyalja a seggüket.

Hát könyörgöm, amit csinálnak az a demokrácia liberális, nyugati típusú értelmezése szerint antidemokratikus. Tessék megnézni az Economist demokrácia jelentését:

Regisztráció tán itt olvasható:

www.eiu.com/public/democracy_index.aspx

OK, az Economist nem szentírás, de a világ egyik vezető lapja, nos ők ennyit látnak Magyaroszágból 2010-ben:

"Some negative trends have recently got worse. Hungary is perhaps the prime example among
the EU’s new member states in the region. In the April 2010 election, an extreme nationalist
party, Jobbik, gathered almost as many votes as the former ruling Socialists. Since winning a two
thirds parliamentary majority in the election, the centre-right Fidesz party has systematically
been taking over the country’s previously independent institutions: the presidency, the state
audit office and the media council are now all run by party placemen. Parliament recently voted to
severely restrict the constitutional court’s right to adjudicate on budgetary matters"

Nem értem, miért nem lehet egyszerűen belátni, hogy Orbánékl normái nem egyeznek meg a nyugati demokratikus normákkal. Nem gond, van ilyen, de miért kell foggal-körömmel bizonygatni, hogy ez csak egy félreértés.

(LÉgyszi ne írja le senki, hogy Gyurcsányék meg a tömegbe lövettek, mert egyrészt kurvára unom, másrészt az eseményt vizsgáló Jogászbizottságot Morvai Krisztina vezette, tehát az ügyet kivizsgálták és nem a baloldal irányába elfogultan, harmadrészt a nyugati sajtó Gyurcsányt is megfingatta rendesen.

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 11:43:58

@Valahol Máshol: "Kipróbálták egy kicsi halacskán..."
Szerintem nem, ez nem olyan mint a gömbhal, hogy meg kell kóstoltatni először. Politikailag népszerűtlen, vagy rizikós dolgokat, nem szabad tesztelgetni kicsiben, mert csak előre felbosszantjuk az ellenzéket a semmiért, és akkor az igazit, a piros ultit, már nem mondhatjuk be. Inkább sunyin lapítva át kell vinni a törvényt, és közben ártatlanul vigyorogni kell hozzá, hátha benyelik.

A médiatörvénynél még nem kell teljesen beszarni, még ott az alkotmánybíróság is. Őket egyenlőre csak a költségvetéssel kapcsolatos törvényekkel kapcsolatban állították le, amit a médiatörvényre nem lehet ráfogni. Ha a médiatörvényt megvétózza az alkotmánybíróság, akkor muszáj lesz a Fidesznek fogat villantani. És én egész biztos vagyok, hogy nem merik még jobban korlátozni az alkotmánybíróságot. Az még nekik is túl nagy gombóc lenne a 2/3-al együtt is.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.01.03. 12:15:15

@Fánkevő Fáncsi: Legyen igazad, mármint a "nem fogják még jobban korlátozni" kezdetű gondolatmenetednek, sajnos nincs kristálygömböm így a jövőt sem láthatom. Én az elmúlt hónapok történéseit véve alapul, nem hiszek a Fidesz önmegtartóztató képességében. Ami az úthenger elé kerül azt kilapítják. De ne legyen igazam.

Secnir 2011.01.03. 13:45:15

@zero:
pontosan:
"Federal Communications Commission v. Pacifica Foundation, 438 U.S. 726 (1978) is a landmark United States Supreme Court decision that defined the power of the Federal Communications Commission (FCC) over indecent material as applied to broadcasting. In July 2010, a Second Circuit decision effectively argued that the Pacifica Decision was outdated"

és itt az utolsó mondat az izgalmas. (en.wikipedia.org/wiki/Federal_Communications_Commission_v._Pacifica_Foundation)
tehát a NMHH egy másik földrészen lévő országban egy hatályon kívüli törvényre hivatkozik, mint elsődleges indokra.
hörrr.

Secnir 2011.01.03. 13:46:10

..más kérdés, hogy ott kialakult a szokás (megszokás, beidegződés, része a kultúrának), ezért ott MÁR nem fogják leadni este 10 után.

bgp 2011.01.03. 14:45:34

Szerintem meg lehetne most gazdagodni egy öntapadós 18/16-os karikával. Fel lehetne otthon rakni rádióra meg TV-re.

2011.01.03. 18:04:09

@bgp: én a nenyi nyomtatásban több fantázát látok. ;-)

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 20:44:56

@Virág et.: Na látod ez az amit mondtam. Te is meg laspalmas is meg zero is abban az előfeltételezésben vagytok már napok óta, és nyomjátok itt a keménybőrön, hogy szegény Tilos-ra rászállt a médiahatóság, bezzeg az RTL Klub meg protekciós, kivételeznek vele. Erre fel most látom az indexen - "Médiahatósági eljárás az RTL Klub ellen"
Hmmm. Lehet, hogy csak azért csinálják, hogy zero-t meg laspalmast félrevezessék ? Az egész csak színlelt ügy? A ti spekulációtok pedig 100%-ig higgadt, elfogulatlan elejétől fogva, még véletlen sem buta hisztikeltés a célja. Hmmm.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:01:01

@Szabó Borka: bejelöllek facebookon :D

nem , nem meggondoltam, de nagy volt a kísértés:D

2011.01.03. 21:03:07

@tesz-vesz: :D csak bátran... szabadság van (még)

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 21:16:32

Olyan szép romantikus ez a keménybőr. Tesz-vesz és Bori szép lassan összejönnek itt. Tesz még egy kicsit zavarban van. De azért ez már vallomás volt.

Csináljatok screen-capture oké? Majd 10-15 év múlva a a kandalló mellett lehet mutogatni a családak: "Látjátok gyerekek, apa itt szólította meg először anyát."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:21:42

@Fánkevő Fáncsi: :D ámen :D

amúgy@Szabó Borka: ugye te nem ültél fel a népszabis komcsi sajtószabis hisztériának?

2011.01.03. 21:29:58

@Fánkevő Fáncsi: :D:D:D nagyokat röhögök itt :))) ugyan a gyerekeknek nem ezt fogom mutogatni, mert már van apjuk, de baráti találkozókon össze lehet puszilkodni, ja. :)

@tesz-vesz: én? le sem ültem, nemhogy fel... :)

2011.01.03. 21:30:40

@tesz-vesz: bocsánat, az előbb nem színeződött be a neved (lehagytam a linket), szóval a válaszom Fáncsinál található

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:36:43

@Szabó Borka: hm. ezt most hogy érted?

csak én használhatok költői képeket, és metaforákat, más nem mert nem értem :)

hoggyhogy nem öltél le?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.03. 21:42:01

@Szabó Borka: nem színeződött ki de az emailt ugyanúgy elküldte, fura

Fánkevő Fáncsi 2011.01.03. 21:43:01

@Szabó Borka: "hogy-hogy nem öltél le?"
Mondom én hogy zavarban van a srác. Össze-vissza beszél.

2011.01.03. 22:55:03

@tesz-vesz: nyugi, én világosban sem látok :D naszóval - bár vicc megmagyarázva a legrosszabb, de - nézzük. ha nem ültem le, nem ülhettem fel sem. egyszerű, mezei, jajdehülye szóvicc. de majd meglátom én, elvisznek, én leszek az aktuális ájsztí, ha ilyeneket írok, hogy nem ültem le. majd leülöm! :)

2011.01.03. 22:58:28

@Fánkevő Fáncsi: "Olyan szép romantikus ez a keménybőr." így van, csak olyan romantikus, mint ez a kedves kifejezés, melynél eufemisztikusan misztikusabbat nem olvastam még:
"Kovi felnőttfilm-producer." ezt kapjuk ki (ne be). ez már aztán valami!
(kíváncsi lennék, mióta hívják így, OKJ-s végzettség-e ez, és SzA.e. vagy SzA.u. kapta meg a címet?)

szerjóska 2011.01.04. 00:19:42

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: csak nem jeszenszky a lemezlovász? ha már kérdezték akkor szorri, nincs időm végigolvasni minden kommentet

2011.01.04. 02:11:06

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=16247

"A Fidesz Kulturális Tagozata megdöbbentőnek és elfogadhatatlannak tartja azt a hatalmi arroganciát, amellyel Medgyessy Péter beleavatkozik a közszolgálati televíziók hírszerkesztésébe. Felszólítjuk a miniszterelnököt, hogy diktatórikus törekvéseit szüntesse be!
Hisszük, hogy a sajtószabadság olyan érték, amelyet minden józan értékrendű politikus és közszereplő alapvetőnek tart, és elfogadhatatlannak tartja a visszatérést a végrehajtó hatalom által közvetlenül irányított sajtó korába.
Kéréssel fordulunk ezért a magyar és a nemzetközi sajtó képviselőihez, hogy a fenti - nézetünk szerint demokráciában elfogadhatatlan - törekvések ellen emelje fel a szavát.
Meggyőződésünk, hogy Medgyessy magatartása az Európai Unió bármely országában a kormányfő lemondását vonná maga után. Nálunk, mint tudjuk, még a titkosszolgálati múlt sem elegendő erre.

Budapest, 2003. október 21.

A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség
Kulturális Tagozatának
Elnöksége"

Float 2011.01.04. 14:38:06

Lazán kapcsolódó részlet ismert hazai előadótól:

"Úgy szájba kúrlak, hogy kitagad az anyád,
a családodnak meg annyi, ha szórakozol,
az Omárék majd levernek és szájba kúrnak,
szívd ki anyádból a meleg gecit,
szopjon le anyád, BAZD TEHERBE!
Ki a faszt érdekel, hogy ez a munkád?
Ne kamuzzál, te kis kommunista nyilas geci,
a személyimet kéred, hát megkapod,
ha előbb a faszomat megnyalod!"

Innen küldöm azoknak -- verbálisan és átvitten -- akik szerint ugyanez nem gáz, ha már ámerikaiul hangzik el bele a világba. Egy majdnem angol anyanyelvű ismerősöm egy alkalommal laza rádióhallgatás közben kissé értetlenül nézett rám, és kérdezte, hogy itt ti miket hallgattok bameg. Télleg kissé vicces, hogy épp ezzel a kis szutykeráj zsebrádióval kezdenek, meg a kommunikációjuk is eléggé fapinás (khm... besavanyodott vénlányra emlékeztető, aki nemrég ismerkedett meg az internettel), de nehogy már még az legyen a baja itt mindenkinek, hogy egy brékdenszernek röhejes, vers- és prózaszakos műmájer retkét problémásnak látják. Amúgy meg

"Yo, fülünket sérti, és szívünk nem érti
Hogy rádiónk éjjel mért van tele nyugati zenével,
Nem pedig nyugtató szép magyar rappel?
Javarészt külföldi folyik a médiából
Nem ezért jöttünk ide Levédiából!
Magyaros zenét! Magyar szavakat!
Hazafias rappereket,hip-hop-fiakat!
Szép szöveget, erkölcsi témát!
Ezeréves múlthoz hű magatartást!
Mert pornós, kábítós hip-hop nekünk nem kell,
Neveljünk etikus, hazafias rappel!
Aki erkölcstelent kiad ,és dörzsöli a tenyerét,
nem érdemli meg a magyar rap kenyerét!" :)))

2011.01.04. 14:39:40

Sajnos igazuk van, a szabadság hazájában sokkal kevesebbért bírságolnak, ott még egy cici sem lehet a képernyőn.

A franciáknál kvóta van, hogy mennyi külföldi számot játszhatnak a rádiók, mennyi franciának kell lenni.

Érekesnek tartom a külföldi reagálásokat. Érdekes, mert a szlovák nyelvtörvénynél nem voltak ennyire finnyásak, csak nem tán azért mert az nem sérti a multik gazdasági érdekeit?
A Benes dekrétumok amik telejsen összeférnek az európai jogrenddel, ugyen még mindig hatályban vannak?

Érdeklődve várnék már konkrétumokat, hogy mellyik cikkellyel mi a gond, mert számomra, aki csak netes ujságokat olvasok még az sem derült ki, hogy miről szól is ez valójában.

Amit eddig skerült meg tudnom a sajtóból, az az, hogy a média törvény szar, mert csak, mert a médiának nem tetszik.

Fánkevő Fáncsi 2011.01.04. 17:31:18

@Szabó Borka: "Olyan szép romantikus ez a keménybőr."
Rossz aki rosszra gondol. Vastagbőrt akartam mondani csak eltévesztettem. Az meg a blog neve, vagy nem?

Marcellusca 2011.01.04. 17:47:37

Tanátam:

"Hisszük, hogy a sajtószabadság olyan érték, amelyet minden józan értékrendű politikus és közszereplő alapvetőnek tart, és elfogadhatatlannak tartja a visszatérést a végrehajtó hatalom által közvetlenül irányított sajtó korába."

Ja, a forrás: www.fidesz.hu/index.php?Cikk=16247

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.04. 17:50:18

@Marcellusca: igen baszdmeg, @Belpo: linkelte be kb 5 kommenttel feljebb! Igazán szép teljesítmény :))))

Marcellusca 2011.01.04. 18:54:19

@Seduxen: Pofád lapos, puttana! :)))

A t.köm olvasgat vissza, minden egyes poszt, összes kommentyét. :P

2011.01.04. 19:45:22

@Fánkevő Fáncsi: ki mondta, hogy az rossz? :)))

2011.01.04. 19:47:49

@Belpo: ebből is látszik, Viktor már öregszik, szenilis, régen volt 2003. október 21-e... vagy csak az erőviszonyok változtak?

süti beállítások módosítása