Skip to content


       Szűrés lista

A nap képe: Együttműködés

A fülkeforradalom óta a népszavazás intézménye vélhetően kényelmetlenné vált, inkább leveleket küldözgetnek Orbánék a Zembereknek. Most éppen alkotmányügyben, ezt a hétvégén tudtuk meg.

Két héten belül tizenkét kérdésből álló kérdőívet küld ki a választópolgárok számára az új alkotmány előkészítésével kapcsolatosan a nemzeti konzultációs testület - tájékoztatta az újságírókat vasárnap Szájer József, a bizottság vezetője.

A kérdőíveket két héten belül kell visszaküldeni a kormány számára - hívta fel a figyelmet a fideszes politikus, kiemelve: a kormány saját apparátusán belül kívánja feldolgozni a válaszokat, így a kezdeményezés a postai költségeken kívül többe nem kerül az államnak.

Ezek a kérdések, amit hamarosan mindenki megkap a postaládájába:


1. Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e?


2. Korlátozza-e az új alkotmány az állam eladósodását?


3. Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket az új alaptörvény, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség?


4. Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után?


5. Engedje-e az új alkotmány a gyermeknevelés költségeinek megadóztatását vagy sem?


6. Az új alaptörvény vállaljon-e kötelezettséget a jövő nemzedékek után?


7. Az új alkotmány fejezze-e ki a határon túl élő magyarsággal való nemzeti összetartozás értékét?


8. Az új alaptörvény védje-e a Kárpát-medence természeti sokféleségét?


9. Az új alkotmány védje-e fokozottan a nemzeti vagyont?


10. Az új alaptörvény szerint kizárólag átlátható gazdasági hátterű társaságok számára legyen-e nyitva az állami forrásokhoz való hozzájutás?


11. A bíróságok számára legyen-e mód a tényleges életfogytiglani szabadságvesztés kiszabására?


12. Az új alaptörvény szankcionálja-e a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést?

 

Ezen a bejelentő sajtótájékoztatón lőtte Soós Lajos (MTI) azt a fotót, ami gyönyörűen szimbolizálja a magyar politikára jellemző kutyakomédiát. Gerinc és küzdelem, pártok és elvek, oldalak és emberek. Íme!

 

Szili Katalin felkérését néhány nappal ezelőtt azzal magyarázta Szájer József, hogy a volt házelnök egy olyan környezeti, környezetvédelmi és szociális szempontot jelenít meg a testületben, amely "minden magyar állampolgár számára fontos". Szili Katalin "szövetségesünk" abban, hogy új alaptörvényre van szükség - fűzte hozzá akkor.

A Nemzeti Konzultációs Tagjai rajta kívül még: Járai Zsigmond, a Magyar Nemzeti Bank felügyelőbizottságának elnöke, Csák János, Magyarország londoni nagykövete, és Pálinkás József, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke.

Mi ez, ha nem a valódi, hamisítatlan NER?

Címkék: politika abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr752661142

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Népi konzultáció – eszköz vagy szemfényvesztés? 2011.02.24. 12:28:39

Szerző:  Ténytár Az ellenzék népszavazást és/vagy az Országgyűlés négyötöde általi elfogadást és/vagy a kö

Trackback: Mi legyen az Új Alkotmányban? Kérdőív 2011.02.15. 18:22:02

Mi legyen az Új Alkotmányban? Kérjük a kérdőívet figyelmesen töltse ki, különben félreértésekre adhat okot, és ez nem kívánt alul-alkotmányozáshoz, terhességhez, terheltséghez, vagy csontvázkieséshez vezethet. A kérdőívet, ceruzával, eltűnő

Trackback: A Kormány 12 pontja 2011.02.15. 16:27:30

1. Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését.1. Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e?Értelmezhetetlen. Az állampolgári jelzőt az alapvető jogokra a rendszerváltásig volt szokás használni, az alap...

Trackback: Valóság nagybátyánk elutazott 2011.02.15. 13:58:47

A hazai és nemzetközi sajtó kitüntetett figyelme közepette tartotta meg parlamenti beszédét tegnap Orbán Viktor. Az országgyűlés tavaszi ülésszakának nyitó ülésén elhangzott húszperces napirend előtti felszólalástól végre konkrétumokat vártunk. Nem kap...

Trackback: Kétségbe vonható a Fidesz-KDMP alkotmányozási joga? 2011.02.15. 13:41:41

 Nagy bajban van a bal és liberális értelmiség, mert az elmúlt 20 év legkártékonyabb 8 éve után az ellenség alkotmányozni fog. Tenni ellene nem nagyon lehet, alternatívája meg szokás szerint nincs az ellenzéknek. Az alternatíva felmutatásához gond...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martonx 2011.02.15. 09:04:09

Gusztustalan. Szili is, meg az egész Fidesz is.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 09:09:35

"Mi ez, ha nem a valódi, hamisítatlan NER?" Gázár Jánost nem látom a névsorban, így ez nem is igazi NER.

Véraláfutás2 2011.02.15. 09:12:10

A szavazati jogot csak itt adózóknak, és IQ teszthez kötve adnék, valamint annak a nyugdíjasnak akinek legalább 30 éves munkaviszonya volt :)
De, hogy több gyerek után több szavazat, az elég necces. A szaporító gépeknek több joguk lesz, mint annak, aki mondjuk 10x többet rak be az államkasszába? Na elmennek ezek a picsába.

eszkep 2011.02.15. 09:17:02

Szily nekem sem szimpatikus, de lesz még a Vastagbőrön arról is poszt bőven, hogy az Új Alkotmányt nem övezte kellő társadalmi egyeztetés. Ha van sapka, ha nincs laspalmaséknak tökmindegy...

Algopirin 2011.02.15. 09:19:49

Milyen csodálat van szili szemében. :D

Algopirin 2011.02.15. 09:21:25

@eszkep: neked is bameg. szép hetet.

guma 2011.02.15. 09:25:49

@eszkep: mennyibe kerül ez a levelezési mánia?

Visszamegy pár ezer (aminek a fele elküld valahova) - és kijelenthetik : a NÉP ezt akarta!
azért te sem gondolod komolyan, hogy ez EGYEZTETÉS, mert akkor kételkedek józanságodban!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.02.15. 09:31:20

Egy kicsit olyan mintha 12 vasárnapi tévékettő-napló-szavazást egymás alá leírtak volna, hatásvadász, javarészben gumicsont, de gyűlik az emelt díjas sms...
Egyébként az 5-ös pontot tudja értelmezni valaki?
Gyereknevelés költségei megadóztatva vagy sem?
Ez mi a sz.rt jelent?
Boltban közlöm hogy a tej a másfél évesemnek lesz, áfa nélkül blokkolja?
Utazási irodában bemondom hogy a két gyerek után nincs árrés áfa?
Osztalékkifizetésnél állítom hogy a 25%-át a gyerekre költöm, ne vonjanak 16% szja-t?

Viktus 2011.02.15. 09:41:21

Gondolom nagy tolongás lesz a postán a visszaküldések idején ...

Egyébként érdekes hír ez is:
10 milliárdos támogatás az Audinak
A kormány egy munkahelyre 6 millió forintot ad, holott korábban 5 milliónál húzta meg a határt.
-
Én felveszek v.kit egy büdös fillért nem kapok az államtól támogatást ... mondjuk alapban sem csak fizetek.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 09:44:04

Nem értem mi a probléma, tudtommal Szili FÜGGETLEN (sic!) országgyűlési képviselő, nem?! Próbálja megteremteni a konszenzust a Fidesz, mi ezzel a gond? :))))))

zrobasé 2011.02.15. 09:44:22

@eszkep: :ásit: ... minek jársz te ide ?
ha meg mégse lenne semmiféle általad emlitett demagóg poszt, akkor majd te magad ajánlod, hogy legyen (v.ö. amit nemrégen irtál egy másik poszthoz) ... bár végülis mindegy neked nem , hisz te a jobbikra szavaztál, ez triviális...
ja, és tényleg csak postai költség lesz ? éseztigyhogy ? megkérnek egy nyomdát, hogy ingyé' nyomtassák ki ? vagy újságból kivágott betűkből ragasztják rá egy lapra ?
ne a zemberekkel fizessék ki !!!

Viktus 2011.02.15. 09:44:45

@csizsikpizsik:

A gyerek után szavazati jog is necces a Kárpát-medence sem sajnos a mi uralmi övezetünk elég nehéz védeni a természeti kincseit pl. Kárpátalján ...

@Kelma:

Ez v.mi komcsi böfögés a másik véglet.

hoplita 2011.02.15. 09:45:50

@Algopirin:
Pedig viszonzatlan lesz a vonzalom, mert szájer olyan homokos, mint a Szahara, meg a Takla Makán együtt...:)))))

2011.02.15. 09:47:13

Szájer : bejelentem a népszavazás helyetti kérdőívet,melynek válaszait a kormány saját apparátusán belül kívánja feldolgozni.
Szili: ... Józsi ,ugye milyen csodálatos érzés megvédeni az embereket a népszavazás felelősségétől? Csüngök ajkaidon...

Viktus 2011.02.15. 09:47:43

@eszkep:

Na jah csak tudod necces Mesterházy punciszájat azzal ekézte végig tegnap Orbán, hogy az előző kormányzat idején államtitkár volt mit akar még okoskodni mi okból nem akkor tette ... Szili Katalin pláne végig asszisztált sunyi módon az egyik legfontosabb tisztséget vitte a bukta után meg bejátszik a tündibündi Kéthly Anna style. Tetszik nem tetszik - szánalmas.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 09:52:55

Amúgy ez a Kubatov lista 2.0 :D Küldjétek csak vissza :D

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2011.02.15. 09:53:03

Jelzem, hogy a 3. pontból kifelejtették a kereszténységet.

Viktus 2011.02.15. 09:55:26

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Mondjuk én küldöm mindet kipipálva, hogy jaj de cukimuki ötlet :D:D:D , mert ezekből tényleg aztán lista készül aztán jobb a jó listán lenni. :P

Nylul 2011.02.15. 09:56:29

Ez a kérdéssor közvéleménykutatás szempontból sem ér egy fazik paszulyt sem. A kérdésekre adanadó válaszok néhány kivétellel ugyanis teljesen evidensek az átlagember számára.

2. Korlátozza-e az új alkotmány az állam eladósodását?
ki az, aki mélyebb rálátás nélkül erre nemet mondana?
3. Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket az új alaptörvény, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség?
és erre?

És lehetne sorolni a többit is.

Úgyhogy ez így csak arra, jó, hogy valaki nagyon jó fejnek képzelje magát, hogy "én még a jónépet is megkérdeztem.."

Algopirin 2011.02.15. 09:57:11

@hoplita: azt mondjuk tudom hogy a parlamentben elég meleg van.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.02.15. 10:00:02

@Viktus: Necces, meg fullostoba de legalább sejtem mit akar vele (muhaha, merjünk nagyot álmodni!), de az 5-ös pontot egyszerűen tényleg nem értem...

Viktus 2011.02.15. 10:00:30

Jelenleg is tele van rizsa passzusokkal az alkotmány ... ebben sem látok sok kivetnivalót, ha a láthatatlan KDNP-t végre helyretenné a Fidesz a marhaságaival az abortusz után ez a gyerekesdis szavazati jog is mehetne a levesbe.

hoplita 2011.02.15. 10:01:20

@Viktus:
Hát, izé......nem tudom.
Listája válogattya...:)))

@Algopirin:
Én még nem voltam bent.
Egy defenesztrációs dzsembori keretében viszont szívesen körülnéznék.

zrobasé 2011.02.15. 10:02:25

"A kérdőíveket két héten belül kell visszaküldeni a kormány számára - hívta fel a figyelmet a fideszes politikus, kiemelve: a kormány saját apparátusán belül kívánja feldolgozni a válaszokat, így a kezdeményezés a postai költségeken kívül többe nem kerül az államnak."
mi lenne, ha az én pénzemből fizetett államaparátus azzal foglalkozna, amivel kellene ?
ezentúl a választásokat nem lehetne-e ugyanigy lavalezés formájában megoldani ? akkor az se kerülne többe az államnak a postai költségeken kivül...
NERegb megyar !

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 10:03:09

@Viktus: éééééééééééééééééééés majd a feldolgozás után kiáll papagájpéter, viktorkirály, és még pár filléres bohóc, hogy:

Örömmel vettük tudomásul, hogy a zemberek számára fontos a jövő, és hogy ezért részt vettek a felmérésben. Ez ismét ékes bizonyítéka annak, -pláne a számok tükrében - hogy a fülkeforradalom nem volt hiábavaló, és a nemzeti konzultáció sem. Sikerült belevonnunk a kisZembereket a kormányzásba, ezért aki a kettes pontra igennel válaszolt, örömmel látjuk majd a házát, bankszámláját, autóját a nagy KÖZÖS KOHÓBAN, csökkentendő az állami eladósodást. ;D

zrobasé 2011.02.15. 10:03:10

@zrobasé: akarom mondani : NERegbe magyar ! :)

Algopirin 2011.02.15. 10:03:36

@hoplita: én sem voltam bent. láttam azt aki hallotta hogy ez van :D bár a legtöbb homár a szadeszben volt ha lehet hinni a "forrásomnak"

Viktus 2011.02.15. 10:04:58

@csizsikpizsik:

Kifejtem , hogy szerintem mire gondolhat.

Jön az új jövevény a családnak elég jó kis befektetés több százezres tétel alapban a kezdés babakocsi, pelenka, tápszer, hintőpor, törlőkendő ... később oviban, iskolában étkeztetés, tanszerek ... gondolom betennék ezeket nagyjából 0%-os áfa körbe nincs ellene kifogásom. Nagyobb segítség lenne az átlag bérezésű családoknak, mint az adórendszer eddigi átalakítása, mert az a gyereknevelés költségeit sokban nem fedezi számukra.

Nurrddin 2011.02.15. 10:06:09

igen, szili nagyon kell oda....

valahogy a fidesz nagyon szereti az árulókat
csakhogy ezek az árulók még árulónak is silányak.... bár, silány párt csak silány árulókat tud szerezni...
mind utólag áruló mikor már nem kell nagy bátorság hozzá
csintalan... áruló lett mert legyűrték a főnökét a párton belül, így ő már nem rúghatott többet labdába - átigazolt hát a "másik oldalra"
szilinél sem emlékszem, hogy nemet mondott volna fletó bizalmi szavazásán meg hogy egy-két apró nyögdécselésen kívül bármit tett volna
szépen megszavazott mindent, asszisztált a 2006 őszéhez, kussolt mint szar a fűben
persze miután bukott fletó, "bátran" szembeszállt vele
nakérem, akinek ilyen árulók kellenek, azok meg is érdemlik, hogy ilyeneket kapjanak

a 12 pontot inkább nem is kommentálom
vagyis csak annyiban, hogy ez lesz majd a hivatkozási alap, hogy miért is nem lesz népszavazás az új al' kotmányról
merthát megkonzulták, nem?
aki meg népszavazást akart volna, az teccett volna visszaírni....

kej 2011.02.15. 10:08:04

@Viktus: nem kell ezen meglepődni. elég, ha az ember visszakeresi az első széchenyi terv pályázati eredményeit. annak ellenére, hogy azt is azzal hirdették meg, hogy kkv-kat segítik vele, a legnagyobb részét a multikra fordították. csak egy példa: a danone "megsegítése", amikor ki akart vonulni a magyar piacról. amit pedig nem arra, azt a haveri kutyák etetésére költötték. lásd: esztergomi élményfürdő

Viktus 2011.02.15. 10:08:17

@zrobasé:

Egy millió munkahelyet kell összehozni eddig elbocsátások leledzenek többségben így majd az államnál lesz melóhely pl. kérdőív feldolgozó iroda :D az embörök meg érzik a törődést, ha pár havonta kapnak v.mi jó kis kérdőívet.
Az autópálya matrica is évek óta jól működik most rebesgetik, hogy megint visszatérnének a km-es marhaságra majdan a személyautóknál is ergo újra kapus-üldögélős baromság ...

kej 2011.02.15. 10:10:04

@guma: nem mindegy mibe kerül? tán még most is tartozik a fidesz a postának a 2002-es választási kampányban kiküldött levelek után

zrobasé 2011.02.15. 10:16:54

"Szili Katalin nem ismeri Pécset, a pécsiek véleményét, büszkeségét. De nincsen tisztában azzal sem, hogy mekkora kárt okozott Pécs város hírnevének, a pécsieknek, mostani meggondolatlan nyilatkozatával, hiszen az egész ország így fog vélekedni Pécsről. A Fidesz visszautasítja ezt a magatartást, és felszólítja Szili Katalint, hogy kérjen nagy nyilvánosság előtt bocsánatot a pécsiektől, kövesse meg az itt élőket, mert méltatlanná vált képviseletükre - zárul a közlemény.

(fidesz.hu)"

"Felszólítjuk Szili Katalint, ne hazugságokkal, rágalmazással, kommunikációs trükkökkel próbálja legyőzni ellenfelét, megtévesztve a pécsieket. Felkérjük Szili Katalint, gondolkodjon el azon, hogy az elmúlt 11 év szocialista csődtömege és pécsi ámokfutása után, valamint többszöri bírósági és választási bizottsági elmarasztalások után szabad-e egyáltalán részt vennie a vasárnapi választáson. Ezzel a magatartással ugyanis nem csak magának, hanem immár sokadszor Pécsnek és a pécsieknek is kárt okoz.
Pécsnek nincs szüksége egy ilyen jellegű, gyurcsányi utat követő politikára, mert ez jellemezte az elmúlt 11 évet a városban! Pécsnek változásra van szüksége, mert ez az egyetlen esélye a felemelkedésre.

Bánki Erik (Fidesz), országgyűlési képviselő

Kiadó: FIDESZ"

Viktus 2011.02.15. 10:17:44

@kej:

Már megint ez az értetlenkedés ... a magyar postának is kell v.mi új funkciót találni, mert hosszútávon kihalóban a csekkes népesség a csomagküldésre pár bátor emberen kívül más nem használja őket a levelezésre is max. néhanapján ... v.mivel nekik is kell majd foglalkozni.

Virág et. 2011.02.15. 10:19:24

@eszkep: Ez nem társadalmi egyeztetés. Ez a levelezgetés pontos az, aminek látszik: figyelemelterelés, szemfényvesztés, hogy úgy tűnjön, mintha kikérték volna az emberek véleményét.

Ezeknek a válaszoknak a tartalmát, azok hitelességét soha senki nem tudja majd leellenőrizni, ezek társadalmi felhatalmazást nem adnak. Ha valóban az emberek véleményét szerették volna megtudni, akkor népszavazásra bocsátják ezeket a kérdéseket. De a cél nem ez, hanem az ellenzék vitorlájából a szél kifogása és ennek PR kampánynak az eladása "társadalmi egyeztetésként".

Ezt pártszimpátiától függetlenül látnia kell mindenkinek.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.02.15. 10:20:05

@Viktus: Aha, okés, mondjuk babakocsi, babamérleg, cumisüveg és tankönyv 0% áfa rendben, a hintőpor, füzet már felvet kérdéseket, főleg hogy (gyerek nélkül) én is rendelkezem ilyenekkel.

hoplita 2011.02.15. 10:21:09

Tudom, OFF...:)

Hú, ezt a szánalmas szereplést, ordító gyávaságot és sunyiságot.
Ez a kontrát méltó utódja kondorosinak....még egy kicsit hasonlít is hozzá, ugyanolyan lárvapofájú....fúúúúj:(

kuruc.info/r/34/74340/

kej 2011.02.15. 10:22:09

@Viktus: lehetne mondjuk pártszolgálatos, ingyenes kampánykézbesítő? persze ugyanúgy ingyen, mint a pártszolgálatos "nem harapunk az enni adó kézbe" szintén ingyenes mti? lassan itt lesz a kánaán, mindenki mindent ingyen ad....

ez alól persze csak a gáz kivétl. ugyanis nem tudom ki figyelt fel arra, hogy újabban nem a gázkompenzáció, nem is a hőszigetelés, hanem a vegyestüzelés a főcsapás iránya. ez sok jóval nem kecsegetet senkit (vesd össze a lázár-féle javaslattal)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.02.15. 10:25:56

Gondolom nem véletlen, hogy ezek a kérdések kerültek bele:

2. Korlátozza-e az új alkotmány az állam eladósodását?
3. Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket az új alaptörvény, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség?
7. Az új alkotmány fejezze-e ki a határon túl élő magyarsággal való nemzeti összetartozás értékét?
8. Az új alaptörvény védje-e a Kárpát-medence természeti sokféleségét?
9. Az új alkotmány védje-e fokozottan a nemzeti vagyont?

Ezekre azért nagyon esélyes a határozott többségű igen válasz, lehet majd velük villogni, hogyugyeaforradalom meg a blablabla...

A többiről:
1. Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e?

???? Erről bővebben? Nekem bőven elég az, hogy bármit megtehetsz ami nem törvénybe ütköző. Egyéb ájtatos faszságot nekem ne dekraláljon.

4. Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után?
Orbán 3-4 szavazat plusz, Kövér 2-3 szavazat plusz, cigók, 2-8-ig plusz szavazat. Kösz nem. A poronty majd szavaz magától ha eléri a 18 éves életkort.

5. Engedje-e az új alkotmány a gyermeknevelés költségeinek megadóztatását vagy sem?
Engedje, ugyanis ezért is vagyunk szarban, mert megint létrehozunk egy újabb kört akiknek nem kell fizetni valamit/valamiért. Tehát a gyermektelen, de adózó melós fizeti majd meg a többiek adómentes vásárlásait. A jelenlegi kedvezmény/támogatás/adómentesség köre is túlzó, leépíteni kellene, nem szaporítani.

6. Az új alaptörvény vállaljon-e kötelezettséget a jövő nemzedékek után?
Már ígyis pénzelem a felnövekvő cigánynemzedékeket, most ez még az alkotmányba is bekerül?

10. Az új alaptörvény szerint kizárólag átlátható gazdasági hátterű társaságok számára legyen-e nyitva az állami forrásokhoz való hozzájutás?
Szép szemfényvesztés. Ki dönt arról, hogy átlátható-e egy cég gazdasági háttere? No, erről ennyit. A simicskásított cégek gondolom mind megfelelnek majd, a többiek meg nem.

11. A bíróságok számára legyen-e mód a tényleges életfogytiglani szabadságvesztés kiszabására?
Igen, támogatom. De ne kivételekkel, hogy a fehéreket igen, a cigók meg mivel megélhetési bűnözők ezért, khm... a törvénykezés előtt legyen mindenki egyenlő.

12. Az új alaptörvény szankcionálja-e a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést?
Hahahahaha, most ők a "Janik" a parlamentben, így majd lehet keménykedni az ellenfelekkel. Vajh ha ők ellenzékben lennének ezt akkoris belevennék az alaptörvénybe?

Ironfist 2011.02.15. 10:28:39

Csak nekem tűnik úgy, hogy ezek a kérdések gyakorlatilag a maszatoláshoz jók, de lényegében pont olyan konkrét a legtöbb, mint maga a Fidesz? Konkrétan:

1. Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e?

Basszátok meg, nem erre van a polgári törvénykönyv?

2. Korlátozza-e az új alkotmány az állam eladósodását?

Konkrétan?

3. Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket az új alaptörvény, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség?

Mint például? Na neee, mi ez, vicc? És ha a többség igennel "szavaz" erre, akkor egyszerűen belerakja a közös értékeke közé az olyan dolgokat, mint a kereszténység, a párt, és ilyenek? Mivel nincsenek itt, hogy milyen közös értékekre gondol, csak egy-két példa, ezt simán megteheti. Csak például nekem se a fidesz, se a kereszténység nem értékem. Jaaaa, kussoljak, márpedig ezzel mindenki jól jár és kész?

4. Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után?

Annak is tarkólövést, aki jelen volt, amikor ezt bejelentették.

5. Engedje-e az új alkotmány a gyermeknevelés költségeinek megadóztatását vagy sem?

Ezt most nem is teljesen értem. Gondolom nem azért, mert tök hülye vagyok (akármit is gondolnak egyes balpöcsök), és gondolom nem csak én nem fogom érteni az országban.

6. Az új alaptörvény vállaljon-e kötelezettséget a jövő nemzedékek után?

Ez pláne mi akar lenni? Burkoltan "Akarja-e, hogy a jövő nemzedékei is a Fidesz alatt senyvedjenek?"??

Egyébként valaki ezt magyarázza el, mert tényleg nemértem. Mi az, hogy kötelezettséget vállal az alkotmány a jövő nemzedékei után?

7. Az új alkotmány fejezze-e ki a határon túl élő magyarsággal való nemzeti összetartozás értékét?

Hát ha valaki nem tudja, hogy nem ugyanolyan nemzetiségű, mint egy másik magyar, azzal bajok vannak. Ez pusztán a nemzetieskedő hullámot meglovagoló populista fos, nem pedig egy fontos napirenden kellene levő téma.

8. Az új alaptörvény védje-e a Kárpát-medence természeti sokféleségét?

Nincsen külön környezetvédelmi törvény? Miért kell ezt alkotmányban rögzíteni? Miért kell egyáltalán konkrét, az alkotmányhoz képest piszlicsáré ügyekkel foglalkozni egy alkotmányban? Én fontosnak tartom a környezetvédelmet, de egy alkotmánynak nem az volna a feladata, hogy az alatta lévő törvényeket szabályozza, ahelyett, hogy egyes témákban kifejezi alkotói véleményét?

9. Az új alkotmány védje-e fokozottan a nemzeti vagyont?

Már megint... elmondom még egyszer, hogy 0rbán Viktátor is felfogja:
AZ
ALKTOMÁNYNAK
NEM
EZ
A
FELADATA!
Ez a törvények feladata!

10. Az új alaptörvény szerint kizárólag átlátható gazdasági hátterű társaságok számára legyen-e nyitva az állami forrásokhoz való hozzájutás?

Ha lenne cégem: mi közük lenne a cégem átláthatóságához? Mi közük a magánéletemhez? Mi közük van hozzá, hogy én mit csinálok a saját cégemmel? Ha bűnügy merül fel, azt a rendőrség ki kellene vizsgálja, de amúgy miért kéne ország-világ elé tárnom a cégem belügyeit?

11. A bíróságok számára legyen-e mód a tényleges életfogytiglani szabadságvesztés kiszabására?

Ne! Nem hiszem el, hogy nem tudják az emberek, hogy mennyire túlszaporodtak a börtönlakók... Egyszerűen hozzák vissza a kivégzéseket! Nem kell persze nyakra főre alkalmazni, de azért egy többszörös késeléses gyilkos, akinek soha nem volt munkahelye, mégis legújabb audival szállítja a seggét a luxusvillájához, mert nem bírná el a fuxokat a nyakán, ne ússza meg börtönnel, amit jó magaviseletért harmadolnak.

12. Az új alaptörvény szankcionálja-e a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést?

Mi a tököm köze van az alkotmánynak a politikai pártok piti ügyeit intéző parlamenti bizottságaihoz?

Egyébként meg nyilván tökmindegy, mit válaszolunk, hiszen mivel nem népszavazás, hanem csak tájékoztató jellegű. Így aztán azt is megtehetik, hogy bevallják, hogy mindenki utálja, és akkor is megcsinálják, mivel nem kényszerítő erejű, és azt is megtehetik, hogy hiába utálja mindenki, egyszerűen azt mondják, hogy elenyésző embernek nem tetszett csupán, de később ők is belátják, hogy ezzel is mindenki jól jár, és akkor is megcsinálják. Sajnos azonban attól tartok, hogy a sok birka narancsdroidok, akik gyakorlatilag tudati kollektívában élnek, és kizárólag az "Amit Viktorunk mond, az ÚGY VAN!" gondolat tölti ki életüket, minden szaváz szentírásnak fogják venni...

kej 2011.02.15. 10:29:14

@Valahol Máshol: a 12. pontban egyébként tényleg évek óta alkotmányos mulasztása van az egyáltalán nem tisztelt háznak. ugyanakkor első körben ezt a házszabályban kellene rendezni. viszont a házszabály négyötödös. szerinted?

Joe.UK 2011.02.15. 10:31:52

Erdekes ez a levelke, kar hogy a kerdesek nagy resze ertelmezhetetlen...

zrobasé 2011.02.15. 10:33:04

hol van már Vidéki, mikor szükség lenne rá ? Gyere,gyere, oszd meg velünk fizetett provokátorokkal, hogy mire és mit kell irni, ikszelni ?!
(Kun Jánosről nem is kérdeznek semmit ? Ő már szart se ér ? )

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 10:38:53

@zrobasé:

írod: "hol van már Vidéki, mikor szükség lenne rá ? Gyere,gyere, oszd meg velünk fizetett provokátorokkal, hogy mire és mit kell irni, ikszelni ?!"

Te biztosan fizetett prókátor lehetsz!

:D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 10:40:01

@zrobasé: ha nem lennél funkcionális analfabéta és fizetett bértollnok troll - nem mellékesen a szoclibek indexbőrbe varrt szekértolója - akkor ezt a triviális kérdőívet tudnád értelmezni :))))

Viktus 2011.02.15. 10:43:11

@Ironfist:

1. Nem, mert azt nem lapozgatják pl. a jogvédők meg elempí, amikor is az etnyikumnak akarnak kiharcolni mindenféle szupiságot a semmiért cserében.

2. Gondolom belőnek egy százalékot, hogy a jövőben egy kormányzat se vigye 50-ről 80%-ra.

3. Ezzel mi is a baj? a jelenlegi alkotmányban is leledzenek üres frázisok, de jól hangzanak.

4. Jah ez a legnagyobb hülyeség bár szerintem ejtik majd, de jó a népeknek csámcsognivaló.

5. Fentebb kifejtettem mit érthetnek alatta elég sok olyan termék van amit főleg gyerekek számára vásárolnak míg felnő a csemete.

6. Csinálna v.mi oktatási rendszert bár Rózsikával elég necces, nem adósítja el teljesen ükunokáinkat nem teszi tönkre az életteret.

7. Az elmúlt évek után ez egy ideológiai alap éles különbség a nemzettagadás helyett a nemzetben gondolkozás.

8. Ez leginkább egy üres frázis ami jól hangzik. Sajnálatos módon a Kárpát-medence jelentős hányadát nem mi felügyeljük így ott azt csinálnak amit akarnak ...

9. Az alkotmánynak is feladata a legfőbb törvény.

10. Leszarja mit csinálsz a cégeddel csak, ha ciprusi offshore cégen keresztül bújsz ki az adófizetés alól ne akar a Magyar Köztársaságtól támogatást. Ennyiről szól a történet.

11. Halálbüntetést nem lehet újra bevezetni a nemzetközi normák miatt -sajnos, így marad ez.

12. A szocikba még egy jót bele kellett rúgni. :D

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.02.15. 10:43:37

@zrobasé: (Kun Jánosről nem is kérdeznek semmit ? Ő már szart se ér ? )

Nanananaaaaaaa, Kun János nem képezheti részét egy postai úton kézbesített egyszerű levélpapírnak, ami holmi tájékoztató jellegű adatgyűjtésre szolgál. Kezeljük helyén az értéket, kérem! :)

Ironfist 2011.02.15. 10:44:21

@Ironfist:
Kicsit elírtam:

Hát ha valaki nem tudja, hogy nem ugyanolyan nemzetiségű, mint egy másik magyar,

Ez az akart lenni, hogy "Ha valaki nem tudja, hogy UGYANOLYAN nemzetiségű"

zrobasé 2011.02.15. 10:49:45

@Valahol Máshol: "egy postai úton kézbesített egyszerű levélpapírnak, ami holmi tájékoztató jellegű adatgyűjtésre szolgál."
miii ? a ZALKOTMÁNYt sértegeted ? ezzel Magyarországot sérteged ! ezzel a magyar népet sértegeted ! most mész, elétérdelsz a kifügesztett nyenyinek, és elmondasz 4 miviktorunkat, és 3 szüzgabriellát...

Ironfist 2011.02.15. 10:54:10

@Viktus:

1-Hogyne, nyilván az elempét fogja elsősorban Szeretett Vezérünk megkérdezni, hogy mit akar:D

2-Hurrá, ezzel ki leszünk segítve. :D

3- Ezzel az a baj, hogy ha jól tudom, pont azért akarnak új alkotmányt, mert a régi toldozott foldozott, tele van üres frázisokkal, amik jól hangzanak, de semmi közük a valósághoz. Erre gyakorlatilag csinálnak egy ugyanolyant, csak a fidesz szájához ízesítve.

4-Ja, utólag elolvastam a kommenteket is :D De ez így akkor is baromság, hiszen semmi konkrétumot nem tartalmaz. Tisztára, mint a Fidesz választási terve.

10- Ennyiről KELLENE szóljon. De mivel nincs meghatározva pontosan, így valójában miről szól? "Csinálunk egy olyan passzust, ami úgy tűnik, mintha az lenne, amit a zemberek akarnak, de közben persze a kiskapukat úgy igazítjuk, hogy csak mi járjunk jól!" Vagy szerinted egy cégnél, ami világéletében becsületes volt, de nem mutogatja a belügyeit, viszont a fidesz elleni akármit támogatja, az mennyi eséllyel kap bármit is az államtól? Vagy mennyi eséllyel találnak majd nála olyan dolgot, ami alapján a tulajt eltűntetik melegebb éghajlatra?

12. A szocikba még egy jót bele kellett rúgni. :D

Ehez csak annyit, hogy ha már divatba jött az utólag törvénykezés, akkor büntessük milliókra azt, aki köztisztviselő, de nem jelenik meg - pláne rendszeresen - a munkahelyén. Aztán rúgjuk ki. Emlékeztet ez valakit egy bizonyos fidesz bizonyos ellenzékben való (nem) tevékenykedésére?

molaris 2011.02.15. 10:54:14

Ott tartunk, hogy mindegy mi, de valami jelenjen meg, de az igazi "VASTAGBŐR"- ről kuss??
Elég szánalmassá vált az oldal.

Ironfist 2011.02.15. 10:57:11

@molaris:

Így van!! Dögöljenek meg, amiért ilyen nagyszerű, és mindenkit érdeklő forradalmi dolgot pellengérre mernek állítani! Hogy képzelik, hogy hozzá mernek szólni, pláne, hogy véleményt mernek alkotni arról, ami nekik nem tetszik! Tarkólövést nekik!!!!! FUUUJJJ!!!!

zrobasé 2011.02.15. 11:02:40

@molaris: 50ezerért mit vársz ?
mondtam én tegnap ,hogy újjá kell építeni a blogot ! :)

Énbagoly 2011.02.15. 11:03:49

Azt hittem, legalább értelmes kérdések lesznek. :S

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.02.15. 11:04:48

@zrobasé: "elétérdelsz a kifügesztett nyenyinek, és elmondasz 4 miviktorunkat, és 3 szüzgabriellát... "

:)))))))))))) LOL, ez nagyon komoly.

Öööö, bocsánat a nevetésért, már megyek is gyónni....

MagyarZizzi (törölt) 2011.02.15. 11:06:16

Még nem tudom, mit csinálok vele, ha megkapom a kérdőívet, erős a kísértés, hogy szépen bekeretezzem, és kitegyem a falra. Bár nem olyan szép színes, mint a NENYI... :-D Mert ha kitöltöm és visszaküldöm, abban nem lesz köszönet...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.15. 11:11:22

@molaris: abban igazad van, hogy a téma csak annyit érdemel, hogy köpjön egyet az ember a fityisz felé fordulva, egy postonyi energiabefektetés már túlértékelése a fityisz tevékenységének.
azonban éppen emiatt az értéke miatt,vastagbőr, mert ezt nevezik tevékenységnek és erre büszkék.

no, de mi is lenne az igazi vastagbőr, mire gondoltál? vagy melyikre, így pontosabb a kép?

Énbagoly 2011.02.15. 11:19:47

Végigolvastam a kommenteket. Arra nem gondolt senki, hogy ez csak egyszerű adatgyűjtés?
Baromira nem érdekli őket a válasz, csak annyiban, hogy őket fikázza-e, vagy sem.

És ha nem kell rajta adatokat megadni, akkor is lehet tudni, hogy honnan jöttek a levelek.

Marcellusca 2011.02.15. 11:27:15

Remélem lesz még hely a kérdőíven, hogy én is feltehessem a magam kérdését:

MIKOR MENTEK MÁR EL A JÓ, BÜDÖS K. ANYÁTOKBA?!

Természetesen csak azután, hogy "megfelelő" módon kitöltöttem a sajtpapírjukat. :)

Marcellusca 2011.02.15. 11:29:28

@Énbagoly: MUHAHA!!!

Tőlük vártad?
Ébredj fel, Királylány!
xD

Énbagoly 2011.02.15. 11:30:06

@derelye vágó: ja, valahogy úgy.
És mondjuk majd az alapján ítélnek meg támogatást egy falunak, vagy városnak, hogy onnan hány levelet küldtek vissza. :S

Énbagoly 2011.02.15. 11:31:18

@Marcellusca (I'm happy): dehogy tőlük.
Arra gondoltam, valamelyik csak odaadja a gyerekének. :)

mim 2011.02.15. 11:35:14

Ha kapok ilyen okosságot, akkor beírom minden kérdésnél: "Kérem fejtsék ki bővebben!"
Ha pedig x-elni kell, akkor mind a kettőt meg fogom jelölni.

Marcellusca 2011.02.15. 11:36:47

@derelye vágó: Hááát ...

Tehát, aki visszaküldi és nekik tetsző válaszokat ad - az az ő (z)emberük;
aki visszaküldi, de nem tatsző válaszokat ad - az az ellenség;
és aki vissza sem küldi - az a sötétben bújkáló, rémhírterjesztő ellen(fülke)forradalmár.

Van benne valami. :)

asimov007 2011.02.15. 11:43:43

nem értem,mit rinyáltok!Még nem láttátok a fedőlapot!
Az lesz rajta ,hogy Móricka(23.évfolyam,februári szám)

Bee-zony 2011.02.15. 11:54:15

A Kubatov 2 lista lehetőségén túl (úm. barát / ellenség / tökhülye kategorizálás), egy stóc olyan kérdés van itt, amire a konkrét tartalom ismerete nélkül megfontolt és értelmes választ adni nem lehet, mert ez így egy „biankó csekk”, amire aztán azt írnak, amit csak akarnak, akár azt is, hogy állampolgári kötelesség a négykézláb való közlekedés, a seggnyalás, vagy bármi… Biankó csekket ennek a társaságnak? Nem.

Egyrészt, ezzel is csak a saját konkrét döntéseiket akarják legalizálni, hogy a zemberek adták hozzá a felhatalmazást – nagy tudatlanságukban, amikor azt se tudták, hogy konkrétan miből mi lesz. Ennek a „fejlettebb” változata az, hogy írjanak alá egy üres papírlapot, és a Fidesz majd „megfelelően” kitölti.
Másrészt, volt már ilyen levélküldés, egy kicsivel konkrétabb szöveggel, „mi törődünk a nyuggerekkel”. Abból is mi lett? (Már a pénzköltésen kívül.) Hol a látható eredmény? Amíg ez nincs, addig ez is csak véleményfelmérés, ha úgy tetszik, „nyíltszíni titkosszolgálat”, ahol a delikvensek maguk írják meg a hangulatjelentéseket.
De írhatsz amit akarsz, ettől még a fidesznyikek is azt csinálnak, amit akarnak. A többségi népakarat tényleges képviselete – az egy másik történet.
Hol van közzétéve a hiteles statisztika arról, hogy a válaszadók ezekre és ezekre a kérdésekre ilyen és ilyen százalékos arányban ezt és ezt válaszolták?
Ennél még a TV2-ős szavazás is jobb…
A tippem: nem lesz érdemi és valós visszajelzés az eredményről – és pont azért nem, mert a népakarat, és a kormánypárt szándékai nem esnek egybe. Hogy mennyire nem, azt nem kell neked tudni, alattvaló, a demokratikus feudalizmusban, ahol a király kegyeskedik megkérdezni a többség véleményét – aztán vagy e szerint cselekszik, vagy nem. Zsidó gyarmaton: vagy nem.
Példa: „A' katonaság esküdjék meg az alkotmányra, magyar katonáinkat ne vigyék külföldre, a' külföldieket vigyék el tőlünk.” A forradalom, és a polgárháború ugyanúgy esedékes, mint máfélszáz éve, és nagyjából ugyanazért. Itt aztán nagy változás nincs, a hülye szolganép mindig talál magának egy gyarmatosító urat: török, osztrák, német, orosz, zsidó… Aki Magyarországot gyarmatosítani akarja, az meg is tudja tenni, mert itt van hozzá hatalmi és többségi fogadókészség.
Akarja-e ön, hogy magyar katonák a magyar adófizetők pénzén Afganisztánba menjenek meghalni a zsidó érdekekért?
Nem akarja? Na, erről van szó – hogy hiába nem akarja, mert vannak annál magasabb, zsidó bűnszövetkezeti érdekek is, akik a szerencsétlen, hülye nép által hatalomba választott bábjaikat mozgatják. Ennyit a magyarországi demokráciáról… meg ami a látszat és a valóság között van.

Másik: egy ilyen, nem kötelező érvényű véleményfelmérőt miért nem a zinterneten szavaztatnak meg, akikkel lehet? És aki a zinterneten szavaz, az ne kapjon levelet. Úgy saccolom, hogy jónéhány millió forintot meg lehetne spórolni így. De az is igaz, hogy pazarolni, és nem gondolkodni egyszerűbb: mindenki megkapja a tömeges csigaposta-levelet, oszt” jónapot.
Egyébként van már kiktől átvenni a jó példát:
Országos online népszavazás a világon elsőként
www.hwsw.hu/hirek/29979/orszagos-online-nepszavazas-a-vilagon-elsokent.html
Úgy rémlik, hogy Svájcban van csigapostás levelező népszavazás is, ami érvényes és az eredménye kötelező. A módszer adott – a lényeg onnantól már a feldolgozásban és az érvényesítésben van; lenne, ha lenne hozzá elegendő akarat és képesség.

Joe.UK 2011.02.15. 12:16:12

1. Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e?

Az Alkotmany? Haat.... akar deklaralhatja is.... nem mintha nagyon szamitana hol deklaraljuk: Alkotmanyban vagy PTK-ban...

2. Korlátozza-e az új alkotmány az állam eladósodását?

Ez lehet hogy nem hulyeseg de kicsit konkretabban ha lehetne...

3. Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket az új alaptörvény, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség?

Erre nehez nem-et mondani de nem peldakat hanem konkretumokat kerunk.

4. Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után?

Ez beugratos kerdes? Isten ments! NE JARJON!

5. Engedje-e az új alkotmány a gyermeknevelés költségeinek megadóztatását vagy sem?

??????????????????????????????????????????????????
Ertelmezhetetlen a kerdes. IT nyelven: Syntax error...

6. Az új alaptörvény vállaljon-e kötelezettséget a jövő nemzedékek után?

Ld. 5-os pont.

7. Az új alkotmány fejezze-e ki a határon túl élő magyarsággal való nemzeti összetartozás értékét?

Persze! MAr csak az a kerdes hogy forintban, euroban, dollarban vagy szavazatok szamaban fejezi ki ezt az erteket.... Idiotak...

8. Az új alaptörvény védje-e a Kárpát-medence természeti sokféleségét?

ld. 5-os es 6-os pont...

9. Az új alkotmány védje-e fokozottan a nemzeti vagyont?

Konkretan? Szogesdrottal, fegyverrel vagy hogy? Mert ha torvennyel akkor az nem erre a papirra tartozik, az egy masik konyv mar megint...

10. Az új alaptörvény szerint kizárólag átlátható gazdasági hátterű társaságok számára legyen-e nyitva az állami forrásokhoz való hozzájutás?

Ha ezt a kerdest jol ertem (es valoban azt fogja jelenteni amit gondolok) akkor IGEN! (De az ellentetes lenne az EU szabalyokkal)

11. A bíróságok számára legyen-e mód a tényleges életfogytiglani szabadságvesztés kiszabására?

Ez sem alkotmanyba valo... De ha mar itt kerdezik akkor IGEN (amennyiben tenyleg SEMMI esely a halalbuntetes visszaallitasara).

12. Az új alaptörvény szankcionálja-e a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést?

Ez meg plane nem alkotmanyba valo...

Ezek a "dolgozatkerdesek" viccnek tul komolyak, komolynak meg tul nevetsegesek...

lomposfarkas 2011.02.15. 12:21:04

"4. Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után?"

Ezt nem értem. Az egész életükben segélyen vakaródzó 8 gyerekes kormosok fideszesek lennének? Valahol elhagytam a fonalat...

lomposfarkas 2011.02.15. 12:25:41

Ha már 12 pont:
hu.wikipedia.org/wiki/12_pont
1848 óta folyamatosan aktuális, a lényeges óhajok azóta sem teljesültek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 12:27:08

A kérdőívben feltett kérdések igazából teljesen rendben vannak!

Csak a megvalósÍtással ne legyen gond.

A kép, meg az utolsó bekezdés pedig egyértelműan facepalm! :S

Ironfist 2011.02.15. 12:30:47

@lomposfarkas: Véleményem szerint aki konzervatív keresztyén értékek szerint él, ésatöbbi, ésatöbbi, az ugye gyerekeket gyárt, elveti az abortuszt, meg a koton használatát, és mivel a Fidesz konzervatív magyar keresztény (per pill...), így rájuk fog szavazni a sok birka. Aki meg nem tud gyereket vállalni, mert előre is gondolkozik, hogy azt a gyereket fel is kéne nevelni, az meg nem a fideszre szavaz, mert van némi agy is a fejében, nem csak narancslé.

Az egész kicsit emlékeztet az Idiocracy című filmre. Csak ez durvább. Kicsit fel van gyorsítva a dolog.

Ironfist 2011.02.15. 12:31:56

@ColT:

Így is van! Kapjanak szavazati jogot a gyerekek után! tegyük bele az alkotmányba burkoltan, hogy igényt tartunk a Kárpát medencére! Ezzel biztos szent lesz a béke a környéken...

Sátán meg a Jocó 2011.02.15. 12:34:02

“Valójában a többséget, amely mentes bármiféle megszorítástól és minőségi kikötéstől, csak az alacsonyabb társadalmi rétegek alkothatják; és ahhoz, hogy valaki megkaparintsa e rétegeket és szavazataik révén hatalomra kerüljön, mindig azt az egyetlen nyelvet kell beszélnie, amelyet ezek megértenek. Azt kell előtérbe helyeznie, ami leginkább érdekli őket, vagyis a legdurvább, leganyagibb és legilluzóriusabb érdekeket. Mindig ígérnie kell, és sohasem szabad követelményeket állítania. Ezért minden demokrácia elvileg az immoralitás iskolája: támadás az igazi politikai osztály méltósága és belső tartása ellen.”
(Báró Julius Evola)

f.m.j. 2011.02.15. 12:34:55

a 4-est neccesnek tartom, a többi meg olyan tág, hogy tuti bénán csinálják meg, semmi sem lesz egyértelmű, érthető...
utálom a rendszert, és még a melegek se vonulhatnak a parlamenttől a hősők teréig :):):)
(most azért vagyok mellette, mert tiltják az útvonalat, addig azért voltam ellene, mert kötelező volt nekik :):)))

Secnir 2011.02.15. 12:35:51

nem tudom, min rugóztok annyira.
tételezzük fel, hogy 3 millió ember viszaküldi. szerintetek valaki valóban fel fogja dolgozni azt? vagy ha csak kettő darabot küldenek vissza összesen?
szó sincs róla, cupákot kell dobni a kutyák közé, hadd marakodjanak...

Viktus 2011.02.15. 12:36:26

@lomposfarkas:

Könnyű őket megvásárolni pár zsák krumpli, cigus bálok választások előtt stb. módszerek :P

f.m.j. 2011.02.15. 12:36:45

rendszerutálat zsigerből orbánostul, szilistül, pártokostul, elitistul, nincs kivétel, nincs egyetlen szál ember se, akinek hinnék, mert nem lesz más a politika, hahaha

Secnir 2011.02.15. 12:40:37

...ráadásul ha valóban feldolgoznák, az kb. 2. hónap lenne. addigra meg már hatályba is lép az új :(

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 12:47:53

offocska, de nekem lenne egy fontos(nak tűnő) kérdésem a szavazati jog a gyerek után témakörben:

miután a 'társadalom egy jól körülhatárolható' csoportjának prominensei lennének azok, akik 8-10 fő szavazati joggal rendelkeznének, talán fontos megjegyezni - miután a zömüket érintené -: Mi a helyzet akkor, ha apu-anyu - mellékbüntetésül - közügyektől eltiltás hatálya alatt áll? Akkor is szavazhat a poronty után? :))))))

Ombudsmanyus 2011.02.15. 12:56:00

Érdekes lesz, ha az 1. pont szerinti kötelezettségeket deklarálja az Alkotmány.

Ugyanis, ha megpróbálják taxative felsorolni az összes kötelezettséget, akkor annak nem lesz vége, esetleg egy mellékletet készítenek. Másrészt, ami kimarad, arra az állampolgár joggal hivatkozhat, hogy neki nem kötelezettsége.

Általánosságban kötelezettséget megfogalmazni viszont szerintem nem nagyon lehet, vagy nem érdemes. Mit lehetne kezdeni például egy az adófizetésre vonatkozó általános kötelezettséggel, ha a társadalom egy része (gyerekek, nyugdíjasok) jogszerűen nem adózik? Vagy felsorolnák a kivételeket? Jó vicc lenne.

zrobasé 2011.02.15. 12:59:28

@Seduxen: böviccsük a kérdést Sedutroll :)
ééés mi van az állami gondozottakkal ? hmm ? az intézményvezető kap 100 szavazócédulát ?

MNOP 2011.02.15. 13:01:57

Én a pontok nagy részével egyetértek. Egyébként meg, hogy szili átigazolt, ezen sem lehet meglepődni. Az mszp-nek nincs jövője... kapitulált, és helyezkedett.
Erre viszont mondhatják, hogy a program még a szocikból kiábrándultaknaik, sőt talán még a szociknak is "bejön".

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.02.15. 13:05:06

@Seduxen: "Mi a helyzet akkor, ha apu-anyu - mellékbüntetésül - közügyektől eltiltás hatálya alatt áll?"

Akkor csak a saját szavazatát bukja, OV megmondta, egy élet sem lehet felesleges, elnéznéd, hogy a szegény kis porontyok bűnhődjenek apjuk/anyjuk bűnéért, Szégyeld magad. :)

robasé: "ééés mi van az állami gondozottakkal ?"

Állami gondozott, tehát az állam gondozná a szavazócédulájukat is. Kineveznének egy szavazóbiztost. (Ajánlanám a nyugdíjvédelmi biz....)

Ironfist 2011.02.15. 13:05:08

@MNOP:

"a program még a szocikból kiábrándultaknaik, sőt talán még a szociknak is "bejön"."

A mi? Program? Milyen program? A fideszé? Viccelsz, ugye? Olyan tán sose volt.

Ironfist 2011.02.15. 13:06:57

@Valahol Máshol:

Ez meg mondjuk nálam felveti azt is, hogy gyereknevelés, vagy gyerekcsinálás után jár a dolog? Ugyanis akkor el tudom képzelni kelet brazil felebarátainkat, hogy végigjárják a putrikat, és mindenhová termelnek egy-két gyereket, és néhány éven belül talicskába kérik a szavazólapot, mert kézben nem fogják elbírni.

MNOP 2011.02.15. 13:09:43

@Ironfist: ez persze csak egy kommunikációs trükk lenne szigorúan. Azért van itt program, bár nem fehéren-feketén, netán csomagban, mint annó a gyurcsánynak vagy bajnainak volt...
Egyébként a gyermek utáni szavazati joggal nem értek egyet, mint a külhoniakéval sem. A többi rendben van.

havi 2011.02.15. 13:10:14

@Véraláfutás2:
www.feherkemeny.hu/2011/01/11/kozeleg-nemzet-apokalipszise

Teljes mértékig igazad van, és mindenki tudja, hogy gáz van!
Sok ember, még hisz a politikába, ez nem szakma hol lehet ilyen szakmát tanulni?

Viktus 2011.02.15. 13:13:18

@MNOP:

Nem a Fideszhez a jobbikhoz mentek át részben a fiatal kommerek meg a középkorúak azok most a legnagyobb magyarok Nagy Magyarország cuccokba öltözve mondjuk 10 éve azt sem tudták volt olyan ... a szociknak meg maradt a kihaló öreg szoci réteg.

Ironfist 2011.02.15. 13:16:33

@MNOP:
Én inkább úgy mondanám, hogy vannak jól PR menedzselt, de teljesen átgondolatlan ötletek, amiket programként adnak el.

Ironfist 2011.02.15. 13:20:46

@havi:
Na ez most mégis hogy a búbánatos pitlibe kerül ide?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 13:23:50

@zrobasé: ez egy triviális dolog te funkcionális analfabéta, ha nem lennél a zindex agyhalott fizetett-bértrollja, aki triviális módon nem tudja mi a különbség a bruttó-nettó államadósság között... szóval a lényeg:

az állami gondozottaknak JÓ, érted? És kitől kapja azt a sok JÓT? Az államtól. Azaz a KORMÁNYTÓL. Azaz a FIDESZTŐL. Ergo kire szavazhatna? CSAK a fideszre. És ily' módon MINEK megkérdezni, csak pénzkidobás lenne....

ÉRTEEEEED? :)))

@Valahol Máshol: na jóóól van, na jóóóól van, na jóóóól van! Csak elképzeltem a szitut:

- Dikkmásáááálom Kalányos Pelé vagyok, gyüttem szavazni!
- Sajnálom kedves Kalányos Úr, de Ön nem szerepel a szavazásra jogosultak között. A központi nyilvántartó szerint Önt a B.A.Z.-megyei Bíróság mellékbüntetésül 10 évre eltiltotta a közügyek gyakorlásától.
- Dikkmá tesóóóókám a purdék helyett gyüttem száváznyi!
- Ja kérem, az más! Hány - 18 év alatti - gyermeket nevel a háztartásában és/vagy van a feleségének, élettársának még meg nem született magzata, aki(k) helyett élni kíván a szavazati joggal?
- Tuggyá á rááák baszod, hááá nem tárthááátttok nyíííván minden gácsért, akit megdugtam eddig tesókám!
- Csak azokra a gyermekekre értettem a fenti kérdést, akiknek IGAZOLTAN Ön az apja!
- Jáááhogyúúúgy! Bászod mííí nem ezzel kezdted? Abbó' ván 8! Soróóójjjam?
- Megkérném!
- Hátakkó:
Kalányos Dzseniffer
Kalányos Kéjtiperri
Kalányos Lüszike
Kalányos Ronáldó
Kalányos Nintendo
Kalányos Ikszboksz
Kalányos Dzsekkbauer
Kalányos Marlonbrando

- Parancsoljon, itt van a 8 szavazólap. Megkérem, hogy mindegyik szavazólapon az Ön által választani kívánt Párt, vagy Pártszövetség logója mellé tegye az aláírását! Köszönöm!

zrobasé 2011.02.15. 13:31:53

@Seduxen: Kun Jánost megint kihagytad...ez minusz 5 pont a griffendéltől !
index cimlap, öveket becsatolni, ééés elrugaszkodás

gauche caviar 2011.02.15. 13:35:22

Szili=szardarab. Megélhetési szardarab.
A kiírt titulus is jól jellemzi: Szájer=miniszterelnökség, Szili=senki.

Kellene a fidesznek a legitimációt, mert talán az ő agyukig is eljutott, hogy a narancsos pártkatonák által tákolt alkotmány kb annyira lesz hiteles, mint az általuk most fikkantott 49-es "sztálinista" alkotmány (ami azért csak kiállta az utcsó 20 év hardcore próbáját)

Bekaphatják a fiatal demokraták, olyan öregurasan, bő nyállal, zacskóig.

Mérges 1234 2011.02.15. 13:38:30

Lenne még mit kérdezni, hiszen megint sikerült egy értelmetlenségeket kérdezni, kiözben az otszág továbbra is a szakadék szélén táncol.

Különben úgyis mindegy, úgyis azt teszik, amihez kedvük van, ez az egész csak porhítnés!!!

Amúgy meg a legfontosabb kéréds::::

HOVÁ TŰNT DEAMON HILL?????????

Bmw 2011.02.15. 13:45:40

Egy kérdést kellett volna feltenni .
Akarjuk e hogy ez a parlament alkotmányozzon?
Válasz : Nem

Dühöngő bika · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.02.15. 13:45:44

Lehet, hogy csak el kellene olvasni a jelenlegi alkotmányt, hogy kinek is a dolga az alkotmányozás, és akkor nem kellene 4 milliárdért kiírni egy olyan népszavazást, amiről a kiírás előtt is lehet tudni, hogy senki sem fogja tudni mire szavaz is pontosan.A szabad köztársaság első népszavazásán sem volt egyetértés miért pont most lenne?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.02.15. 13:55:44

@eszkep:

Mégis mi a rossebnek jársz ide, ahol szerinted mindenki hülye és/vagy komcsi?

Bergeroth 2011.02.15. 14:01:19

Jó lesz tüzelőnek, ez is.

nu pagagyí 2011.02.15. 14:03:03

Mielőtt a kimerítő kérdéssort elénk terjesztenék, megkérdezhetnék akarunk-e új alkotmányt.
Nekem nem hiányzik. Állítsák vissza eredeti állapotába a mostanit, amit megszentségtelenítettek.
A takarékosságot ne a népszavazás helyetti űrlapokkal demonstrálják, hanem az alkotmányozási lázban égő, kétes figurákból álló, ilyen-olyan bizottságok feloszlatásával.

fercsibercsi 2011.02.15. 14:05:05

Aki visszasírja az előző nyolc évet, annak el "lehet menni"! Ugye emlékeztek a nagy igazmondó beszólására? Az hogy kell e új alkotmány az nem kérdés. Persze fáj az ország egy harmadának, hogy nem ők tehetik! Most egy darabig nekik pofa be!!!

agyamelhagyom 2011.02.15. 14:15:05

@fercsibercsi: ne félj, a mostani ellenzék és szimpatizánsai nem olyan módon fogják jogos véleményüket kifejezni, mint Ti csináltátok az elmúlt 9 évben.Türelemmel ki kell várni a még megmaradt (ún.) elit önlejáratását, de a túlkapásokat igenis szóvá kell tenni. Aki nem zombizember, az még tisztán lát. Elutasítja az előző kormányok balekságát, de egovezért is visszacsippantja.

scandinavian 2011.02.15. 14:18:19

Ezt a mostani politikai "elit" garnitúrát egytől egyig száműzni kéne már innen. Főleg a sok összevissza beszélő köpönyeg forgatót! Ahonnan a szél fúj meg pénz jön arra hajlok típusokat elsősorban utána jöhet a többi!!

borbpet 2011.02.15. 14:25:30

Ezek egy részét a BTK másik részét a PTK hivatott rendezni. És a fennmaradó rész meg úgy baromság ahogy van. Gyereknek szavazati jogot? Természeti egység az alkotmányban? Nagy Magyar Egység? Gratula.

2011.02.15. 14:28:22

Az első pont (kötelezettségek deklarálása) színtiszta rászízmus.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 14:28:51

A 4. kérdésen kívül mivel van baj?
Arra meg nem el kell szavazni.
Mondjuk akikre vonatkozna a dolog, az a csoport meg pont nem tud olvasni/be fog gyújtani a levéllel. :D Őket pont nem ilyen formában kellene megtalálni :D

James Pond 2011.02.15. 14:29:21

Szili nagy csalódás ! /nem nagy családos:)/ Inkább maradt volna független, mert így aztán végképp kiírja magát a politikából. Sokkal inkább Bajnai és Oszkó mellé kellett volna állnia, annak legalább lett volna értelme. De hogy Viktorékkal éppen és Szili még szimpatikus is volt nekem egy időben, de hát ez az én bajom. A politika mindenkiből kihozza a legrosszabbat, sajnos.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 14:30:29

@fercsibercsi: torkodra szaladt az agancsos kakaó öcsi :DDD Durván haluzol tőle.

fercsibercsi 2011.02.15. 14:32:35

@agyamelhagyom: Azt írtad "Türelem", hát élj vele, de a Fidesz kormánnyal szemben is! Veled ellentétben én nem minősítelek, megtetted magad.

ámbátor 2011.02.15. 14:33:03

Egyelőre nem erősítették meg a hírt, hogy Rákay Philip fogja számolni a válaszokat és Szijjártó ellenőrzi/hitelesíti az adatokat. Így aztán teljesen hitelesen és megkérdőjelezhetetlenül kidrülhet, hogy mit akarnak a zemberek.

Mr.Treeger 2011.02.15. 14:33:33

A pártkatonák visszaküldik, a többit nem érdekli, ezért az alkotmány pont olyan lesz ahogy akarják. A 3. ponttól kiráz a hideg. Mert lesz előírás, hogy milyen családmodellben éljünk? Ez az álszent keresztény erkölcsös izére nincs szükségünk. A 4. pont meg vicc. mert akkor a gyermektelenek nem egyenlőek a gyerekesekkel, pedig az alkotmány lényege, pont az, hogy mindenki egyenlő.

fercsibercsi 2011.02.15. 14:34:06

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Megütöttél a száddal! Fáj is a seggem!

igényes 2011.02.15. 14:35:24

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása rmélem 2 percnél nem tart tovább.

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon.

Ironfist 2011.02.15. 14:35:53

@fercsibercsi:

Akkor miért nem volt ilyen nagy a pofád, amikor a neked nem tetsző ember mondta, hogy ha valami nem tetszik, el lehet menni? Vagy ez megint a "mi komcsink jó komcsi, az övék rossz" esete? Persze, hogy az. Adok egy tippet neked, csak, hogy lásd milyen jó szívű is vagyok: egy ilyen kettős mércéjű fideszdroid nekem ne ugasson, mert foganatja annyi lesz kb, mintha szarba léptem volna. Kicsit bosszantó, de gyakorlatilag felejtős.

Roy 2011.02.15. 14:36:47

@Ironfist: Gratulálok. Nagyon jól megválaszoltad az összes kérdést.
Sajnos ógy is belekerül majd az alkotmányba az összes baromság. Majd azt hazudják, hogy a nép így döntött.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 14:37:02

@igényes: De majd megint lehet "98% igen" meg "óriási siker volt" mondatokat nyomatni :D

igényes 2011.02.15. 14:37:33

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább.

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon.

Augusztus végéig teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.

fercsibercsi 2011.02.15. 14:38:58

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Ugyan már, nem vagy te olyan sértődékeny! Majd lehiggadsz a zsinagógában.

Ironfist 2011.02.15. 14:40:24

@Roy:
Ez a lényeg, igen.

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Tudom, csak nekem, mint leendő tanárnak, van egy ilyen szellemi perverzióm, hogy próbálom segíteni a nálam elmaradottabbakat. Na ez persze nem mehet csak úgy nyakra főre, de azért egy-egy kirívó esetet időnként előkapok ^^

agyamelhagyom 2011.02.15. 14:40:35

@fercsibercsi: Sajnálom hogy magadra vetted, azt hittem Te még látsz a saját szemeddel. Hát, csak bólogass a jobbnál-jobb ötletelésekre.

szita szita péntek 2011.02.15. 14:40:46

Ez egy kalap sz*r, már bocs. Beraktak néhány hangzatos szólamot, majd a beérkező eredmények által "legitimálva" bevezetnek olyan f*szságokat, amihez épeszű ember nem adná jóváhagyását.

Például mondok példát! :)
"Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e?" - Önérzetes magyar igennel szavaz. Aztán meg jól bevezetik, hogy a szavazásokon való részvétel kötelező lesz és lám, máris sérülnek az elvi okokból távol maradók. És ez ugye enyhe eset volt, mer' ennél nagyobb agyamentségeket is el tudok képzelni.

"Korlátozza-e az új alkotmány az állam eladósodását?" - Ja persze, igen! Aham. Aztán meg majd olyan gazdasági helyzet jön, amikor e miatt a korlát miatt rúgjuk tökön magunkat mi? Mit tudjuk még mit hoz a jövő?

"Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket az új alaptörvény, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség?" - Hooogyne, csak aztán ne legyen belőle olyasmi, hogy alkotmányilag tilos a dohányzás, vagy éppen az alkohol, illetve ne érje joghátrány az élettársi kapcsolatban élőket és a melegeket. Hát nem?

"Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után?" - Hát, ha azt akarjuk, hogy a megélhetési gyerekgyártóknak nagyobb súlya legyen a választásokon, akkor igen...

"Engedje-e az új alkotmány a gyermeknevelés költségeinek megadóztatását vagy sem?" - Ezt még csak nem is értem... Ha a gyereknek veszek majd kiflit, ruhát akármit, akkor azon nem lesz ÁFA? A jövedelmem arányos része után nem kell adózzak, TB-t fizessek?

"Az új alaptörvény vállaljon-e kötelezettséget a jövő nemzedékek után?" - Ennek a mondatnak nincs értelme.

"Az új alkotmány fejezze-e ki a határon túl élő magyarsággal való nemzeti összetartozás értékét?" - Ja, hát persze, erkölcsi értelemben mindenképp. Gazdasági és politikai téren nehogy!

"Az új alaptörvény védje-e a Kárpát-medence természeti sokféleségét?" - Ja.

"Az új alaptörvény szerint kizárólag átlátható gazdasági hátterű társaságok számára legyen-e nyitva az állami forrásokhoz való hozzájutás?" - Mi az átlátható? Elég, ha adózik, vagy már megint egy gumiparagrafus születik?

"Az új alkotmány védje-e fokozottan a nemzeti vagyont?" - Az elv szép, lássuk, hogyan is gondolják?

"A bíróságok számára legyen-e mód a tényleges életfogytiglani szabadságvesztés kiszabására?" - Populizmus, populizmus, populizmus.

"Az új alaptörvény szankcionálja-e a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést?" - Személyes véleményem, hogy ne. A parlamenti bizottság nem egy hatóság, csak bohócok kutyakomédiája. Inkább szüntessük meg a parlamenti bizottságokat! :)

Mindenesetre ha komolyan gondolnák a lózungjaikat (mármint, hogy kikérik a zemberek véleményét), akkor a konkrét szöveget kellene körbeküldeni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 14:41:22

@Roy: Annyiban igazak a nemzeti vagyonos, stb. családmodelles kérdések, hogy a törvények alapja az ország alkotmánya.
A törvényeket az alapján lehet elfogadni, vagy nem, hogy az alkotmány szelleméhez illeszkednek-e.

Tehát ha az emberi élet védelme az alkotmányba foglaltatik, akkor nem lehet pl. halálbüntetési törvényt hozni (pedig jó lenne néha). Tehát egy alkotmányt körültekintően, és átgondoltan kell megfogalmazni.

Szóval nincs a 4. kérdésen kívül azokkal ott nagy gond. A gond azzal van, hogy ez a banda olyan kurva kompetens emberekből áll, hogy jó részére egy seprűt nem bíznék rá. Meg hogy fogadni mernék, hogy a leveleket ki sem fogják értékelni, hanem kuka.

igényes 2011.02.15. 14:43:55

@ColT: A levelek kiértékelése már megtörtént. Azért a 2000 lap topot megveszik közbeszerzés nélkül.

fercsibercsi 2011.02.15. 14:44:03

@agyamelhagyom: Jó neved van! Sokat nem hagyhatsz el!

gitáros 2011.02.15. 14:44:14

@fercsibercsi:
Figyu, te fasz, az ország emlegetett egyharmada kábé hétmillió ember. Ők így vagy úgy, de nem szavaztak rátok.

igényes 2011.02.15. 14:45:34

Én újságíró lennék rákérdeznék, hogyan történik a levelek kiértékelése. Gondolom mint az elözőké.

fercsibercsi 2011.02.15. 14:45:58

@derelye vágó: Mintha arra engedtél volna következtetni a véleményeddel. Mondanék rád én is valami frappánsat, de annyira jó a tied...

zrobasé 2011.02.15. 14:46:18

@derelye vágó: hagyjátok fercsibácsit...nézzétek meg eddig hova, miket irt...ha ő igy gondolja, hát tessék...majd kiábrándul egyszer...semmi se tart örökké...inkább nevessetek rajta, mint hogy bosszankodjatok miatta

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 14:46:42

@Ironfist: ha segíteni akarsz neki, utalj egy kis pénzt a "segítsünk a csőlátású fideszes köcsögnek meggyógyulni alapítvány" javára.

@fercsibercsi: ejnye buzikám, már zsidózol is? Ennyire fáj ha bántják a pártod? :D Beteges? Dehogy!

m@nki 2011.02.15. 14:48:17

Valószínűleg visszaküldöm nekik egy jó nagy fasszal a közepén. :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 14:51:09

@zrobasé: nincs bosszankodás, szeretem ha eszkep rokonai és alteregói jönnek kicsit jaffázni. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 14:51:24

@ámbátor: "hogy mit akarnak a zemberek." - mind a 34 millió :))))

igényes 2011.02.15. 14:51:39

Szili Katalin vajon mit tudhat az öcsödi beszéd kiszívárogtatójáról? Mindent, esetleg ő ismeri a legjobban?

fercsibercsi 2011.02.15. 14:52:18

@gitáros: Hétmillió? Matekból kevés vagy, de hát mit várjon az ilyentől az ember!!!

zrobasé 2011.02.15. 14:52:32

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: téged nem is féltelek :D teee, triviális, teee !

igényes 2011.02.15. 14:52:36

@fercsibercsi: Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább.

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon.

Augusztus végéig teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.

Ironfist 2011.02.15. 14:54:24

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Megőrültél? Pénzt utaljak a fidesznek? Lopnak ezek maguknak annyit, meg kiutalnak törvényileg annyit, hogy így is koldusbotra jutunk, ők meg kajmán szigeteki villájukból kacagnak majd a tönkrebaszott kelet-európai kis szaros országon, ami kit érdekel? Senkit.

Mellesleg hadd zsidózzon. Engem is sokszor lezsidóznak, meg zsidóbérenceznek csak azért mert nem értek egyet az egetverő faszságaikkal :D Véleményem szerint ez a szellemi leépültség egy komoly jele, hogy ha valakit próbálsz érvekkel meggyőzni, ő meg bambul bután ki a fejéből, majd annyira futja, hogy "Büdöskomcsizsidókurvaanyád!" és társai ^^

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 14:54:25

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: segíts nekem NetBohóc! alkalmi levelezőpartnered 2 egymást követő kommentjében azt írja, hogy:

"Majd lehiggadsz a zsinagógában. "
"Jaj haggyad mán tesvér!"

triviális megközelítéssel a konklúzió? :))))

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.02.15. 14:54:36

Azt hiszem, erre külön szavazni fogok, nyilvánosan!

Ironfist 2011.02.15. 14:55:39

@Seduxen:

Konklúzió? Először Bohócot lezsidózza. Majdan tezsvírnek hívja, ami köztudottan cigányos beszédmód. Ergo fercsibercsi nem tudja, hogy az utcán lévő klassz biciklire alkudjon, vagy inkább elprivatizálja :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 14:56:44

@Seduxen: az a sanda gyanúm, hogy a sértett köcsögöt - amellett, hogy nem vonulhat fel - még moderálják is itt a blogon. :( Most már annyira ideges lehet a kicsikancsó, hogy egyesével veri le a csempét a falról. :D

Amúgy ja, triviális! :D

zrobasé 2011.02.15. 14:58:02

eszkep a demagóg és nettó-bruttó államadósság figyelő megbizott
vidéki a "az 1.Kun János gépesitett közhelygyűjtemény és mantrabeiró" ezred kisdobosa
fercsibácsi a "zsidózó,buzizó,kommunistázó, pofa be mindenkinek aki nem ért egyet" polgári kör blogfelelőse :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 14:58:14

@Ironfist: ebben a tezsvírezésben' én sem értettem a poént. lehet amúgy a haggyad' olt a lényeg, mert feléjük nem így írják ezt a két szót: higgye-hagyja, és okos akart lenni. Vagy szimpla identitászavar.

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2011.02.15. 15:00:04

@fercsibercsi: rosszul következtettél
se az MSZP-re se a Fideszre nem szavaztam
na most mi lesz? :D

Marcellusca 2011.02.15. 15:01:35

@Seduxen: @Ironfist: Ezt valahogy énsenem értettem. :)

Tudom, tudom, én vagyok egy buta gecireidegesítőfigura. :D

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Mostanakkó, te is homi vagy? :DDDD

Ironfist 2011.02.15. 15:04:58

@zrobasé:
Ha még csak fercsibercsi lenne ilyen, de az egész fajtája ilyen. Gyalázkodik, köpköd, majd persze amikor valaki visszaszól, próbálja úgy beállítani a dolgot, mintha ő milyen kultúr volna, a másik meg mennyire mocsok. Az egész fidesz ilyen. Itt meg például a Bélabácsi is.

@derelye vágó:
Hogyhogy mi lesz? Nem szavaztál a Szeretett Nagy Testvérre? Tarkólövéééés!:D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 15:08:08

@Ironfist: dikkmásálom!

Amúgy arra kíváncsi volnék, ha megtudná ez a kis fitymahúzogató narancsköcsög, hogy kire szavaztam volna (nem szavaztam sajnos, mert a konzulátuson benéztem az időpontot), mit dadogna. :D

ludas 2011.02.15. 15:09:39

Nekem az az alkotmány is jó amire Orbán Viktor letette miniszterelnöki esküjét. Én Orbán Viktor esküszöm, hogy a Magyar Köztársaság Alkotmányát megtartom és megtartatom. Isten engem úgy segéljen.
Megtartotta?

Ironfist 2011.02.15. 15:10:10

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Nem tudom.
Nyilván a Kétfarkú Kutyapártra szavaztál volna te is. Az ő programjuk legalább annyira hihető, mint a többié :D

Ironfist 2011.02.15. 15:11:20

@ludas:

Hány olyan politikust tudsz, aki igen? Most nem is csak az országban, hanem a világban.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.15. 15:11:47

@Ironfist: nyilván :D Súgok egy kicsit, jobbra húz a szívem (a fütyisz nem jobboldali párt), a Jobbikot meg hagyjuk inkább. (Bár tegnap Vona jó műsort nyomott) ;D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 15:12:21

@Ironfist: "Ergo fercsibercsi nem tudja, hogy az utcán lévő klassz biciklire alkudjon, vagy inkább elprivatizálja :D " - wáháháháh, milyen igaz :)))

@Marcellusca (I'm happy): akkó' má' ketten vagyunk :)))

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: bazze, akkor legközelebb előre szólok, ha felújításra szánom el magam a fürdőszobában és/vagy a konyhában, jöhet leverni a csempét, egy zsák pénzt spórolnék (na basszer előjött a nemlétező kampós-vérem :))) ).

agyamelhagyom 2011.02.15. 15:17:49

@fercsibercsi: Ez aztán a témába vágó visszavágás! Istenem! Mint az oviban. :) Magas színvonalú képzést kaphattál. Ez mondjuk evidens, hiszen fidesz szavazó vagy... Akkor kifejtem: a nevem éppen pártod és kormányod agymenéseinek következménye. No, és a hozzád hasonlóké.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 15:18:56

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: sajnos nemlétező. pedig mennyivel könnyebb lenne az élet. példának okáért téged most úgy leantiszemitáználak, mint a büdös kurva élet :)))))

Ironfist 2011.02.15. 15:19:21

@Seduxen:

"Zsidó vagyok mama, egy bibsi, kóbi, hébi, kampósorrú, én kóser vagyok mama, egy vöröstengerészgyalogos! És büszke vagyok rá!" :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 15:20:42

@Ironfist: Á. Sokkal jobb a többinél :D
Az ingyen sör sokak fantáziáját megmozgatja :D

Ironfist 2011.02.15. 15:22:02

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Azébazze!

@ColT:
Nekem az tetszik, hogy le akarják úsztatni egy hídnyival a Margitszigetet. Meg hogy bevezetik. A Nagykörútra. A Dunát. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 15:23:04

@Ironfist: :D
Még az is jobb módja lenne a pézköltésnek, mint az eddigiek...

Marcellusca 2011.02.15. 15:30:36

@Seduxen: Mármint gecireidegesítőfigurák. :)))))))))

Ezt mindig is tudtam. :DDDDD

Marcellusca 2011.02.15. 15:32:56

@agyamelhagyom: Nem evidens, vaze! TRIVIÁLIS! :D

sárkányfő 2011.02.15. 15:35:14

"A politikának meg kell újulnia, tudomásul kell lenni, hogy nem lehet az emberek feje fölött vezetni az országot"

Mondja ezt az ember, aki nem hajlandó népszavazásra bocsátani az Alkotmányt, és többségének hatalmával visszaélve azt is megakadályozta, hogy a nyugdíj-államosításról népszavazást kezdeményezhessen az ellenzék vagy bárki.

hoplita 2011.02.15. 15:43:08

@Ironfist:
Vörös tengeri gyalogos.....nem tengerészgyalogos, te...:))))

zrobasé 2011.02.15. 15:47:29

@Seduxen: na, asszem megint lehet menni szűkiteni az AB jogköröket :)

Ironfist 2011.02.15. 15:52:56

@hoplita:
Vöröstengerészgyalogos, pont ez benne a poén, hogy a Vörös tengert, meg a tengerészgyalogost (angolul marine ugye) összevonta egy szóvá, ami a zsidó szinonímája.

hoplita 2011.02.15. 15:55:39

@Seduxen:
Engem mongyuk nem érint a dolog...sejtheted, de...
Egy drágalátos tolvaj helyettes államtitkárt nem lehet kibaszni a picsába, bezzeg gipszjakabot el lehet hajtani a gyárból a halál faszára, akár azonnal is...otthon meg a család rágja a küszöböt.
Hiába, nagy dolog a törvény előtti egyenlőség..

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 15:56:24

@zrobasé: te funkcionális analfabéta! ha itt LézerJankó ominózus törvényjavaslatára gondolsz, ami nettó 3 perccel az után került benyújtásra, hogy az AB megsemmisítette a 98%-os különadóról szóló törvényt, akkor tisztázzunk néhány - amúgy triviális - dolgot:

Azzal nem szűkítették az AB jogkörét, hanem racionalizálták a taláros testület feladatellátási mechanizmusát, és a túlterheltségéből fakadó negatív jogértelmezési gyakorlatát, világos?

(hijjnye baszdmeg, ezt akár a bullshit-generáló is írhatta volna :)))) ).

Marcellusca 2011.02.15. 15:58:01

@zrobasé: Triviális. :)
Akár visszamenőleg. :D

Ironfist 2011.02.15. 15:58:04

@hoplita:

Ha jól értlmezem, a kormánytisztviselőket nem lehet csak úgy kirúgni, de egyéb állami alkalmazottakat igen?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.15. 15:58:07

@hoplita: ne aggódj, a bebetonozott államtitkárt eddig sem akarták volna elküldeni ennek a remekműnek a kiagyalói. de pl a nettó 80e-t gályázó talpas ügyintézőt (ha nem tetszik a pofája), akkor gond nélkül.

hoplita 2011.02.15. 15:58:56

@Ironfist:
Párszor láttam már a blájent, de én határozottan Vörös tengeri gyalogosra emlékszem és nem tengerészgyalogosra.
Mindegy, most nincs kedvem elődúrni a filmet....majd ha legközelebb megnézem külön figyelmet fordítok erre a jelenetre.:)

Ironfist 2011.02.15. 15:59:40

@Seduxen:
Az análfabéka, mint a Barbredy :D

hoplita 2011.02.15. 16:00:22

@Ironfist:
Nekem is ez jött le.....
Az még se járja, hogy csak úgy kirúgunk egy nélkülözhetetlen nagytudású államtitkárt...:)))

Ironfist 2011.02.15. 16:00:50

@hoplita:

Oké, nekem ugyan itt van mögöttem a polcon, de a gépemben nincs DVD lejátszó, az asztali meg ki van kötve per pill.

hoplita 2011.02.15. 16:02:02

@Seduxen:
Én nem aggódok, mer' az se nem vagyok.:))))
Csak érdekes....meghökken egy pillanatra az egészséges jogérzékkel megvert emberfia..

Marcellusca 2011.02.15. 16:03:07

@hoplita: Én is vöröstengerészgyalogosra emlékezém. :)

És láttam jónéhányszor. :D

zrobasé 2011.02.15. 16:03:20

@hoplita: forrás : hup.hu/old/images/trey/private_stuffs/brian/brian.htm
idézet : "Nem vagyok római, mama, é;s
soha nem is leszek! Én KÓBI vagyok, egy BIBSI, HÉBI, KAMPÓSORRé, én KÓSER
vagyok, mama! VÖRÖSTENGERÉSZGYALOGOS vagyok! Büszke vagyok rá!"

hoplita 2011.02.15. 16:04:10

@hoplita:
Nekem meg lehet órákba telne elővadászni..... a kölykök mindig szétdúlják, meg összekeverik a filmeket.:)
Azt nézek, amit találok, nem amit akarok...:(

hoplita 2011.02.15. 16:09:05

Nem hagyom magam befolyásolni, amíg meg nem nézem......
Bár kissé elbizonytalanodtam.....:)))

igényes 2011.02.15. 16:09:55

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: A Vonától befosott a Kövér Laci bácsi! na, meg a Fidesz.

igényes 2011.02.15. 16:13:40

1, 3 milliárd az nem pénz Viktornak, a kolontáriakon már mindenki röhög a Fidesz-ben, a KDNP sírva röhög.

A kolontáriak sírnak, nem röhögnek. Viktor sem megy arra mert vörös lett a szüreti csízmája.

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.

fitball 2011.02.15. 16:47:45

egyben biztos vagyok Az uj alkotmányt nálad biztos okosabb emberek csinálják!!!

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.02.15. 16:54:53

1. Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e:
...ööö..( hülye kérdés, mert akkor. miről szól akkor a XII. fejezet?)????? Kamu kérdés.

2. Korlátozza-e az állam eladósodását:
-nem. mert így gyakorlatilag bármilyen magántulajdont elvehetnek (államosíthatnak), erre való hivatkozással

3. Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség:
-amíg nem dolgozik mindenki, amíg nincs mindenkinek családja, otthona, és rend, addig nem KÖZÖS érték.

4. Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után:
-nem ( kéne még egy kis szavazat a Diktatúrához mi? mert már nincs meg az egyharmad sem.
5. Engedjék-e a gyermeknevelés költségeinek megadóztatását:
-eddig kötelező volt. gyereknevelés költségei: pelenka, tápszer, napi 6* étkezés, gyógyszerek, havonta új ruha, cipő: +25% ÁFA kulcs alá esik. Adóügyi kérdés nem az Alkotmányba való.
2.
6. Az új alaptörvény vállaljon-e kötelezettséget a jövő nemzedékek után:
-megfordítanám: a mindenkori jövő nemzedék vállal-e kötelezettséget az éppen jelenlegi után? (tisztes nyugdíj pl.). de nem az Alkotmányba való.

7. Az új alkotmány fejezze-e ki a határon túl élő magyarsággal való nemzeti összetartozás értékét:
-nem. (seggnyalás a hálás szavazatok reményében?)Magyarországnak vannak határai, kb. Trianon óta. Ezt egy normális demokráciának be kell látnia, fel kell ismernie, és akármennyire is nem tetszik, együtt kell élni vele.

8. Védje-e a Kárpát-medence természeti sokféleségét:
-védje. de arra ott a WWF és a Greenpeace, fizessen nekik havídíjat. De az nem az Alkotmányba való.

9. Védje-e fokozottan a nemzeti vagyont:
-persze. vegyük elő a BTK-t, és iktassuk bele a megfelelő paragrafusokat. nem az Alkotmányba való

10. Csak átlátható gazdasági hátterű társaságok számára legyen-e nyitva az állami forrásokhoz való hozzájutás, a közbeszerzéseken való részvétel:
-módosítanám a kérdést: Csak átlátható gazdasági hátterű társaságok működhessenek? de ez sem az Alkotmányba való.

11. Bíróságok számára legyen-e mód a tényleges életfogytiglani szabadságvesztés kiszabására:
-akkor amit eddig csináltak, az alkotmányellenes volt? nem az Alkotmányba való

12. Szankcionálják-e a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést:
-persze. vegyük elő a BTK-t, és iktassuk bele a megfelelő paragrafusokat. nem az Alkotmányba való

szerjóska 2011.02.15. 16:56:07

miért közös értékünk a rend, amikor csak tatár-török-osztrák-zsidó-orosz volt képes erővel ránk erőltetni? miért közös értékünk a munka, ha egyszer kevesebben dolgoznak itthon, mint a görögcigányok sziesztás elfekvőjében, és még a dolgozók nagy része sem szívesen teszi azt? stb.

szájergeci meg nem tudom mit gyerekezik, amikor akkora buzeráns, hogy garrison tanárúr ratyipulitzer-díjas folytatásos melegregényt írhatna róla, a világ végezetéig? stb.

hülyék ezek, pofátlan szarjancsik vagy bolondok?

szerjóska 2011.02.15. 16:58:36

ja meg a másik, hogy a btk-t meg a ptk-t nem akarjuk beilleszteni az alkotmányba? miért kell betonba önteni múló faszságok irdatlan tömegét? alkotmány méricskélő versenyt akarnak NERni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 16:59:59

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: 12.-eshez : A törvények az Alkotmányra épülnek. Az az alaptörvény. Ha az nem teszi lehetővé, akkor mindegy, mit akarnak a BTK-ba.

@szerjóska: "miért közös értékünk a rend, amikor csak tatár-török-osztrák-zsidó-orosz volt képes erővel ránk erőltetni?"

Pont azért, hogy saját rendünk legyen, ne másé.

hoplita 2011.02.15. 17:03:24

@zrobasé:
Megnéztem....tévedtem.:)

regress 2011.02.15. 17:06:08

szerjóska!mindkettő!csak az a baj hogy minket is annak néznek.fitball te milyyen névsort olvastál?minden diktátor beteg volt,miért a viktor lenne kivétel??

igényes 2011.02.15. 17:11:48

Amitől undorodom az a mocskos áruló fajtája. Teljesen pártsemlegesen, de érzelmekkel mondom! Én Szili Katalinnal egy Fidesz-KDNP tag, vagy vezető helyében nem mutatkoznék.

Furcsa módon az árulókat, kémeket megvetik mindenhol a világon. Antall, Gálszécsy, Boross ís így tett. Aki árulásra hajlamos az már magában gazemberség, de a befogadó is az. Érdemes tanulmányozni a történelmet, miként bántak az árulókkal.

Sértödött szar embernél rosszabb nincs!

regress 2011.02.15. 17:14:07

colt! itt kurva nagy ellentmodásba keveredtél.ezek a köcsögög a koronát meg a az isten ísrják vissza,meg az1000-évet!hát hol élünk?ha nem volt saját alk.akkor mit sirnak vissza?

bőrmók 2011.02.15. 17:27:03

Írtam Orbánnak egy szöveget, remélem olvassa ezt a blogot.

Segitteni kell az embereknek, hogy a jövőjükkre szavazzanak. A jövőre leadott szavazat ojjan, mintha valakinek adnék halat, valakit meg meg tanittanék halászni. Eljuttatjuk az emberekhez a jövöjjüket. Csakhogy a népszavazás kommunista csökevénye nem alkalmas a jövő épittésére. Ezért küldjük el póóstán azembereknek a jövőjükket.

Valami ilyesmire gondoltam, V.

Scarlet Crusade 2011.02.15. 17:39:01

A mai napert mar megerte felebredni; imadom az orszagomat:

blumjoav.blogspot.com/-Truth and Justice will prevail
www.hagyomiklos.com/index.htm - Hiszünk Hagyó Miklós ártatlanságában....

Sirjak?
Nevessek?
A kerdes koltoi.

global001 2011.02.15. 17:53:04

Sokszor azon gondolkozok, hogy A Fideszesek egymással versenyeznek, hogy ki tud nagyobb állatságot mondani, vagy csak szimplán hülyék. Kezdek az utóbbi felé hajlani....
Ilyen baromságot, hogy a gyerek után szavazati jog. Mi van ha az apa Fideszes, anya Mszp-s és mondjuk 1 vagy 3 gyerek van ??? Az erősebb kutya b*szik elv érvényesül ???
Én meg csak annak adnék szavazati jogot aki itt lakik és adózik, és azért, mert a fizetése felét nem is látja csaak becsengeti a közösbe !!!

Kivlov 2011.02.15. 17:54:50

Azt kéne megkérdezni, hogy
- Megszüntessük-e a segélyek 90%-át?
- Megszüntessük-e a nyugik ingyenes furikázását?
- Felszámoljuk-e a BKV-t?
- Összeférhetetlenné tegyük-e a képviselőséget, a polgármesterséget és egyéb közéleti tisztségeket?

stb.
így hirtelen vacsora után ennyi...

igényes 2011.02.15. 18:05:22

Amennyiben szakemberek csinálnák az új alkotmányt, gondolom működne az ország. A mostaniak, akik szórakoznak az alkotmánnyal, foglalkozzanak inkább a gazdasággal, és munkahelyekkel.

Tőlem lehet az alkotmányban szárított hús, meg legelő, lovaglás, korona, furkós bot, fokos, vöröscsillag, sárgacsillag. Ne legyen nagyon hosszú max tíz mondat. Utána a határon belüliek jogai, kötelességei. A Magyar Köztársaság Alkotmányáról van szó, az pedig behatárolható. Félek esetleg a mongolok is új alkotmányt készítenek. A mongolok ittjárta után 1,5 millió magyar maradt a medencében.

Én például annyit tudok őseimről, hogy becsülettel szolgált 1848-ban. Esetleg ténylegesen ősmagyar vagyok, mert a nevem is magyar, meg y volt a vége, de én már i-vel írom, hogy miért?

Ott van ez a sok Tót, Rácz, Német, Deutsch, Neuspiler, Orosz, Scchmitt, Schmidt, Goldmark. azután pedig a magyarosított nevek mint Orbán, Jávor. Lézer. Gundel, Kolompár.

Hogyan lehet eldönteni ki a magyar?

2011.02.15. 18:17:03

@laspalmas: A jelenleg hatályos alkotmány értelmében nem lehet népszavazásra kiírni bizonyo kérdéseket, egyebek között az alkotmány változásait sem. Viktátornak tehát formailag ez az egyetlen lehetősége a közvélemény megtudakolására. Hogy aztán mennyire gondolja komolyan ezt az egészet, az egy másik kérdés. Szerintem rémségesen homályosak és kétértelműek a kérdései. Példul az mifaszom, hogy "kötelezettséget vállalni a jövő nemzedékek után?" Vagy mivel akarják szakncionálni a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést? 1 Ft pénzbírsággal, amit megfelelő címlet híján nem kell befizetni, vagy netán azonnali főbe lövéssel? Mert nem mindegy... És milyen jogokat meg milyen kötelességeket akarnak deklarálni? Mi az, hogy védelem alá venni olyan értékeket, mint pl. a munka? Ha azt mondom, igen, akkor minden munkanélkülinek kreálnak egy közalkalmazotti állást? És ha azt, hogy nem, akkor összetépik a Munka Törvénykönyvét? Vagy mi? Zagyvaság az egész, amibe utóbb azt magyaráznak bele, amit csak akarnak, lásd a "megvédjük a nyugdíjpénztárakat" kezdetűt blablát. :-(

Alamio 2011.02.15. 18:19:00

1. Az új alkotmány csak az állampolgári jogokat vagy a kötelezettségeket is deklarálja-e?
Ne. A kötelezettségeket a törvények deklarálják, főként negatív formában. Persze meg lehet úgy fogalmazni, hogy rendben legyen, de az igenemhez azt látnom kellene.

2. Korlátozza-e az új alkotmány az állam eladósodását?
Technikai megvalósíthatóságát nem látom át, de ha lehetséges, akkor igen.

3. Vegyen-e védelem alá olyan közös értékeket az új alaptörvény, mint a család, a munka, az otthon, a rend és az egészség?
Igen. Alapjogok a felsoroltak, és ezeket minden alkotmány rögzíteni szokta.

4. Járjon-e szavazati jog a kiskorú gyermekek után?
Ne. A cenzus már létezik (lakóhely, lakás, stb.), nem húznám szorosabbra/ahogy tetszik nem engedném bővebbre ilyen módon. A svájci intellektuális cenzus nekem szimpatikus. (mindenkinek be kell jelentenie szavazati szándékát fél évvel korábban- ez a szavazatvásárlás, és a kampányígéretek tökéletes semlegesítője).

5. Engedje-e az új alkotmány a gyermeknevelés költségeinek megadóztatását vagy sem?
Fordítva is feltehető a kérdés, de az elvvel egyetértek. Ne. Ez spec. jó ötletnek tűnik.

6. Az új alaptörvény vállaljon-e kötelezettséget a jövő nemzedékek után?
Akármit is jelentsen ez... Elvi szinten támogatom.

7. Az új alkotmány fejezze-e ki a határon túl élő magyarsággal való nemzeti összetartozás értékét?
Igen. Az alkotmány alapelveket rögzít, és az együvé tartozás szerintem fontos.

8. Az új alaptörvény védje-e a Kárpát-medence természeti sokféleségét?
Környezetvédelemhez nem értek, de érdekes felvetés, hogy miért Kárpát-Medencét ír? Amúgy elviekben OK.

9. Az új alkotmány védje-e fokozottan a nemzeti vagyont?
Persze, bár ez felvet olyan kérdéseket, amit törvényileg (is) szabályozni kell.

10. Az új alaptörvény szerint kizárólag átlátható gazdasági hátterű társaságok számára legyen-e nyitva az állami forrásokhoz való hozzájutás?
Igen. Ez régóta nagy kreténség, ami Magyarországon csőd, és tartozás címén működik.

11. A bíróságok számára legyen-e mód a tényleges életfogytiglani szabadságvesztés kiszabására?
Én támogatom a halálbüntetést is, mint plafont (nem feltétlenül végrehajtandót). Kell büntetési plafon, és azt is tudni kell, hogy bizonyos embereknél a reszocializáció esélye 0%. Van, aki nélkül jobb a világ. Igen.

12. Az új alaptörvény szankcionálja-e a parlamenti bizottságok előtt való meg nem jelenést?
Igen, ez eddig hiány volt, és üdvözlöm, hogy javítani akarják.

Ha jól olvasom, két kérdésben van vitám a felsoroltakkal.

2011.02.15. 18:20:51

@global001: Ha papa fideszes, mama maszopos, és van három gyerek, akkor papa is négy szavazat a fideszre, mama is négy szavazat a maszopra, és aztán jönnek kolompárék ahol hét gyerek van, és ők is szavaznak. :)

Alamio 2011.02.15. 18:22:07

@Hajszás Láncos: Tudom, hogy falra hányt borsó amit írok, de:
Itt elvi állásfoglalást kérnek tőled, nem pedig azt, hogy vegyél részt a részletszabályok kidolgozásában.

By the way, a munka törvénykönyvét amúgy kb. össze is téphetnék. Az Alkotmány után kb. annak álljanak neki leghamarabb.

2011.02.15. 18:45:14

@Alamio: Én unom már a sok hagymázas elvet, kézzelfogható konkrétumokat akarok. Elvekkel van tele a padlás a liberalizmustól kezdve a szabad piacon át a szentkoronatanig, de valahogy a részleteket mindig úgy csűrik-csavarják ezek a geci politikusok, hogy ők járjanak jó, mi többiek pedig kurva rosszul, és utána még van képük azt állítani, hogy "de hát ti akartátok." Akarta a rossebb! Szívjanak gázt!

Marcellusca 2011.02.15. 19:45:51

@Hajszás Láncos: Ja, még annyi: elvek - olyan, mint a fing ... :)

fokabacsi 2011.02.15. 20:33:41

@Kivlov: Anyád mennyiért utazik??

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 21:24:25

Komolyan mondom, mennyien nincsenek tisztában az alkotmány, és a törvények viszonyával.... illetve az alkotmány szerepével.

agyamelhagyom 2011.02.15. 23:06:06

@Marcellusca (I'm happy): Én még udvariaskodom, mer' kezdő vagyok itten. :) Ha nekem is felborul ott fent a konyhakredenc a sok hülyeségtől, akkor áttérek a "triviálisra". Ígérem.

zrobasé 2011.02.16. 08:48:10

@laspalmas:
Nem tudom megítélni a válaszokat :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.16. 09:18:46

'napot!

Lázár "hajdúpéter" Jánooooos a legnagyoooobb kiráááály :)))

index.hu/belfold/2011/02/16/rokkanthelyen_parkolt_lazar_janos/

zrobasé 2011.02.16. 09:29:17

@Seduxen: ehh...jóhogy ott állt meg...egy S8-cal mégis hol kellett volna...különben is, lefele nem lát, azt is hihette akár, hogy az a felfestés zebra :D
ő 70%-ot kapott ! ergo minden 70%-a az ővé ! felhatalmazás ! triviális !
én a sofőrt büntetném meg, de dulván...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.16. 09:34:53

@zrobasé: "ő 70%-ot kapott ! ergo minden 70%-a az ővé !" - az államadósságé is? (és most triviálisan mindegy, hogy a nettó, vagy a bruttó államadósságé -e...)

zrobasé 2011.02.16. 09:41:24

@Seduxen: igen ,az is az övé, triviális...és felesbe fizeti a fidesz frakció meg az önkormányzat...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.16. 10:16:32

@Seduxen: Gázár Jánosnak az IS jár. Hiszen az ország kétharmada erre is adott felhatalmazást, amúgy meg teljesen triviális. Meg végül is nem okozott akkora kárt, meg a szocialisták 8 évig szétrabolták az országot. Meg a baloldal összeesküdött ellene. Ti meg fel is ültök az index-es lejárató hadjáratnak. Fizetett prókátorok vagytok! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.16. 10:20:55

@derelye vágó: nem-nem! max a SOFŐRJE a zindex maszopbőrbe varrt szekértolója, mert a sztori nem kitaláció, ehun e a fénykép:

www.mon.hu/hirek/nemzetkozi/cikk/rokkanthelyen-parkolt-lazar-janos-uj-asz/cn/haon-news-charlotteInform-20110216-0608310555

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.16. 10:21:59

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Istenem baszod csak egyszer megélném, hogy valaki fizet a kommentekért! Hidd el bárkiről, bárhol, bármit leírnék! én lehetnék bayerzsóóóti 2.0 :))))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.02.16. 10:24:19

@Seduxen: Lézer János szellemi rokkant, így akár jogosan is használhatta a parkolóhelyet. Amúgy meg az összes ilyen köcsögnek azt kívánom, hogy legálisan használja a rokkant parkolót, és álljanak be majd a helyükre a hajdupéterek.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.16. 10:36:28

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: ilyen esetekben (főleg ha hajdúpéter az érintett) mindig azt szoktam mondani, hogy ott helyben jogosulttá kellene tenni az ilyen tirpákot a rokkantkártya használatára. Vascsővel

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.16. 10:43:41

@derelye vágó: kommunizmus rulez, mi? ezen tegnap én besírtam, amikor (Ar)rogán(s) tóni halál komoly arccal sajtótájékoztatott errről :)))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.02.16. 17:49:42

Ha-ha-ha-ha:
"Egyik politikai oldal mellett sem horgonyzok le, senkit nem szeretnék kiszolgálni; számomra az ügyek a fontosak"
hvg.hu/velemeny/20110216_szili_szocialis_unio

derelyegrádi szellem 2011.02.16. 20:03:38

Mielőtt megkapnám megválaszolom:

1./ A jelenlegi is olyan.
2./ Hogyan?
3./ A jelenlegi is szól ezekről.
4./ Még véletlenül se. De ha mégis, csak azon szülők esetében, akik a gyerekeikkel kapcsolatos kötelezettségeiknek eleget tettek, például iskolába járatják őket (meg a tanárt sem verik össze), a családi pótlékot, gyermeknevelési támogatást az utolsó forintig rájuk költötték. De ez egy alkotmányban kissé problémás lesz (kivéve ha 300 oldalas terjedelemmel fog bírni), így inkább ne.
5./ Ezt inkább az adótörvények szabályozzák, mert azok valók erre, de meggyőzhető vagyok.
6./ Ez kissé hományosra és általánosra sikeredett kérdés, így nem tudom.
7./ Mindenképpen.
8./ He?
9./ Igen, feltétlenül
10./ Mi az, hogy átlátható hátterű? Nem offshore? Ha két indiai magánszemély alapít egy céget itt (minden korlátozás nélkül megtehetik), akiknek lakcíme egy calcuttai nyomornegyedben van, akkor az "átláthatlan" lenne? Ha Tadzs Mahalban (csak példa) akkor átlátható? Ezt ki fogja eldönteni, kinyomozni? Mert annak majd zsebet kell varrni a hátára is....

Alkotmányt egyébként nem szokás ilyesmikkel terhelni szerintem, de én nem vagyok alkotmányjogász.....

11./ Ezt biztos az Alkotmányban kéne szabályozni? Erre vannak a Btk szabályok, ott sorolják fel büntetési nemeket, és módokat. Mondjuk az feles törvény, attól tartnak, hogy valaki majd megváltoztatja? Értem, és van élet a halál után? Mert ha igen, akkor arra is kéne valami szabályozás.

12./ Igen. És ezzel együtt -ha lehet - a Btk is. Mert annak lenne valami foganatja is. Az ilyen gyurcsányok simán lefossák az Alkotmányt, és még bele is törlik...

Ki állította össze ezt a kérdéssort?

Ugye nem te voltál Gergő.....:-)

hoplita 2011.02.16. 20:28:29

@derelyegrádi szellem:

".......... Az ilyen gyurcsányok simán lefossák az Alkotmányt, és még bele is törlik........"

Na itt a lényeg, én is ezt mondom.
A világ leghiperszupersatöbbi alkotmányát össze lehet itt ütni, de ha ballisztikus ívben leszarja a regnáló hatalom - ahogyan arra minden kormány esetében láttunk példát, nem csak a gyurcsányoktól - akkor annyit sem fog az egész érni, mint a papír, amire kinyomják.

fraki 2011.02.16. 20:46:04

Tipikus van sapka-nincs sapka esete. Máskor meg "az oldalak közötti párbeszéd" meg a "zsigeri áskálódás" a baj. Hiteltelen a blog.

2011.02.16. 22:04:57

Tudjátok, gondolkoztam tegnap óta, és arra jöttem rá, hogy ezek a kédések már megint rohadtul nem arról szólnak, amiről kellene. Mi van az olyan dolgokkal, mint példul a választási rendszer komoly megváltoztatása, vagy a politikai felelősség. Példul:

13. Akarja-e ön, hogy az egyéni képviselő csakis párton kívűli legyen? Akarja-e, hogy a pártlistás mandátumok szűnjenek meg?

vagy hogy...

14. Akarja-e ön, hogy az a párt vagy képviselő, amkiről/amiről bebizonyosodik, hogy a választási kampányában szándékosan félrevezette vagy tévedésben tartotta a választókat, autómatikusan veszítse el a mandátumát?

vagy hogy...

15. Akarja-e, hogy a választók képviselőiket visszahívhassák, és hogy a parlament feloszlatása kikerüljön a népszavazásra ki nem írható kérdések sorából?

stb.

Azért húsz év után már vannak bőven levonható tanulságok, melyeket társadalmi vitára lehetne bocsátani, de nekünk már megint lózungokkal akarják betömni a pofánkat, miközben minden marad a régiben. :-(

zrobasé 2011.02.17. 09:41:04

@Seduxen: én már epekedve várom, hogy nálam is megjelenjen a Rogán féle bérkommandó...asszem lesz pár ötletem nekem is feléjük :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.02.17. 09:55:29

@zrobasé: én elképzeltem a szitut. nagy dirrel-durral bejön a kommandó élén, és beront az ügyvezetőhöz. a következő a párbeszéd:

Rogán: 'napot a kormány bérkommandójának vezetője vagyok! azonnal kérem a bérpapírokat!
ÜV: Shalom kedves Tóni!
Rogán: Óóóó, shalom testvérem, nem tudtam.... már itt sem vagyunk!

:)))

zrobasé 2011.02.17. 10:05:28

@Seduxen: :)
ha jönnek, kipróbálom :D

süti beállítások módosítása