Skip to content


       Szűrés lista

Minden a forgatókönyv szerint halad Gyöngyöspatán

Szemlátomást minden a tervek szerint halad, csak azt nem tudni, ki írja a forgatókönyvet.

1. A Véderő még április elején 3 napos tábort hirdetett Gyöngyöspatára, egy magántelekre. Ezt lehetett olvasni a honlapjukon, és mint szélsőjobb csoport, titkosszolgálati megfigyelés alatt állnak, vagyis az NBH már korábban is tudta.

2. Múlt pénteken az LMP-szponzor gazdag amcsi nagybácsi a Vöröskereszttel "kimenekítette" a romákat, de a kormány szerint ez csak előre megszervezett üdülés volt. Ja, akár lehetett előre megszervezett is, hiszen hetek óta lehetett tudni, hogy ápr. 22-én pénteken kezdődik a "műsor".

3. A Véderősöket a magánterületről elvitték a rendőrök, arra hivatkozva, hogy a ruhájuk félelmet kelt. Ezek szerint figyelni kell arra, hogy mit vesz fel otthon az ember.

4. A rendőrségi okfejtést nettó hülyeségnek találta az egri bíróság, és minden letartóztatott embert elengedett: "a kirívó, közösségellenes magatartás megvalósításához nem elegendő a terepszínű ruha. Azt csak aktív módon, provokatív, kötekedő magatartással lehet megvalósítani."
A BM azonban köti az ebet a karóhoz, ugyanis "új bűnözési formát" találtak, mégpedig a "félkatonai szervezetek félelemkeltő járőrözését". Namármost, a "félelem" nem egy megfogható, megszámolható valami, ámbár ha eltűnik a kerékpár és 12 csirke, az eléggé megszámolható.

5. A romák vasárnap hazatértek, az egyik nő megütött egy magyar nőt. A roma nőt elvitték a rendőrök, de vasárnap este már otthon is volt, ugyanis elengedték.

6. Eszes Tamás, a Véderő vezetője, helyi lakos bejelenti, hogy indulni kíván a polgármesteri címért.

7. Gyöngyöspatán az új Alkotmány ünneplése kedd estig tarthatott, amikor is az egyik verzió szerint 4 fegyvertelen magyar rátámadt 80 karós-kapás romacsapatra, amit azonnal "tömegverekedésnek" nyilvánítottak, VAGY a másik verzió szerint 15-20 Véderő-Betyársereg vegyes csapat támadt a békés romákra.

Az igazság egyelőre odaát van, várjuk a térfigyelő kamera felvételeit.



8. A helyszínen a következő személyek segítenek az igazság feltárásában, és nyilatkoznak boldog-boldogtalannak:
-Társaság a Szabadságjogokért
-Horváth Aladár, a Roma Polgárjogi Mozgalom vezetője
-Farkas János, a Roma Polgárjogi Mozgalom
-Radó János, a Roma Polgárjogi Alapítvány
-Csemer László roma aktivista
-Iványi Gábor metodista lelkész,
-Eszes Tamás, Véderő
-Horváth László Heves megyei kormánymegbízott

9. A helyi lakosok Horváth László kormánymegbízottnak panaszkodtak, mivel az ő véleményük senkit sem érdekel, lásd az előző pont:
"A politikus Gyöngyöspatán több utcát is bejárt, és a helyiek többek között azt panaszolták neki, „elegük van abból, hogy magyarként fenyegetik őket az otthonukban”, vagy „itt van egy vagon rendőr, hol voltak eddig?”. Volt, aki szerint „majd megint” eltűnik a térfigyelő kamera felvétele, a támadást ugyanis rögzítették. Többen bírálták a Lehet Más a Politika pártját, mert szerintük hasonló esetek után megjelennek, és pénzt, meg egyéb támogatásokat adnak a romáknak, akik így úgy érzik, hogy helyes, amit csinálnak."

10. Ma este 6-kor már tüntetni fog egy friss FB-csoport: Tüntetés roma honfitársaink alapvető jogaiért!
Gyurcsány Ferenc meg 1 millió forintot ajánlott fel a gyöngyöspatai romák segítésére.

11. ...

Gyorsan ki kellene nyomozni, mi történt pontosan az éjjel, mielőtt tovább eszkalálódik a helyzet. Sajnos ez az egész süketek párbeszéde, mindenki csak a maga mondókáját

Nem lenne ördögtől való éjszakai kijárási tilalmat kihirdetni. Éjszaka mindenki aludjon otthon ...

És ugye, ahogy korábban leírtam, az alapprobléma, vagyis hogy sok a lopás a faluban már nem téma, azzal senki sem foglalkozik immár ...

ui:
Hódmezővásárhely egy hódcsalád életét szeretné webkamerán keresztül közvetíteni. A patai események izgalmasabbnak tűnnek, oda nem lehet webkamerát kérni?

Ez az ország egy baszott nagy vicc Eszes Tamástól Pintérig bezárólag.

Címkék: rendőrség botrány cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr652858662

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rendkívüli állapot - cui prodest? 2011.04.27. 20:05:17

Miért nem cselekszik időben egy titkosszolgálatokat is irányító belügyminisztérium, amikor etnikai zavargások közelébe kerül egy település vagy egy régió? Pedig ujjgyakorlat volna Pintérnek a gyöngyöspatai ügy elintézése.Az mondjuk igaz, hogy az apadó ...

Trackback: Elgurult Lázár János gyógyszere 2011.04.27. 19:05:51

  Mi másra gondolhatnék azok után, amit mondott Jánosunk? Persze még az is előfordulhat, hogy túl sokat vacsorázott (megteheti, hisz ő vitte valamire, gazdag sőt, még a fia is a legjobb parti lesz 20 év múlva). De lássuk mit is mondott: Minde...

Trackback: Cigánykodás 2011.04.27. 14:08:05

Megesküszöm, hogy nem akartam írni semmiről, ami a cigánysággal összefüggő problémákat feszegeti. Mégha néhanap történik is valami az éterben amiről írni kell és magyar dolgokkal foglalkozom, a cigányság nem az én problémám. Sem napi kapcsolatom, sem t...

Trackback: Segítsünk a szegény gyöngyöspatai romákon! 2011.04.27. 12:09:10

Kedves honfitársaim!Megdöbbentő dolgok történnek Gyöngyöspatán, most éppen a gyerekeket és a nőket evakuálják a faluból, és viszik őket Csillebércre és a Tisza-tó mellé. Persze a duma most is megy, de itt az ideje a tettek mezejére lépni! Éppen ezért s...

Trackback: Verekedés Gyöngyöspatán 2011.04.27. 10:15:02

A kedden éjjel kitört verekedésnek több sérültje is van. Az MTI reggeli hírösszefoglalója szerint a konfliktus a Véderő elnevezésű szervezet tagjai és a helyi romák egy csoportja között robbant ki, eddig pontosan nem tisztázott okból. A Véderő szerint nég…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2011.04.27. 19:26:42

@zero: váá, mire ezt a hosszút beírtam, Te is linkelted :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 19:29:35

@Kartal (rezervált): Nem tudom mik a sejtéseid,de abban biztos vagyok,hogy antiszemita vagy.:))

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.04.27. 19:34:04

@Aullah: A hétvégén tervezem megnézni a második részt. Tegnap este belenéztem, kábé első 15 percet, hát a fajvédő, öö jogvédő csávó az elején, aki az egyetemistáknak előadást tart.... ehhh, neked is tetszeni fog majd . :))))

@Kartal (rezervált): Cod6? Remember, no cigá....öö russian.

readonly 2011.04.27. 19:38:01

@Kartal (rezervált): Na, jellemző, Pintér itt is ezekkel tart. Hányadék, mocsok egy sza@r ember ez.

Bee-zony 2011.04.27. 19:40:16

Rákosi II. beindult (alaposan beindíthatták, mint a dákó a biliárdgolyót); ez a kúrmány II. "megoldása" a problémára:
„Szijjártó Péter úgy fogalmazott: az "egyenruhás bűnözés" jellemzője, hogy egyenruhát jogosulatlan viselő vagy különböző hatóságok egyenruháihoz hasonló öltözetet viselő emberek csoportosan követik el azt. "Akik ilyen egyenruhában járkálnak, akik úgy tesznek, mintha joguk lenne bármilyen intézkedésre, joguk lenne bármilyen módon fellépni másokkal szemben, (...) egészen egyszerűen bűnözők, rendbontók", és Magyarországon egy új bűnözési formát jelenítenek meg - mondta, hozzátéve, a kormány nem hagyja, hogy ez a bűnözési forma elharapóddzon, gátat vet annak, és megvédi a törvénytisztelő, békés embereket ezektől a bűnözőktől.”
„A szóvivő tájékoztatása szerint Orbán Viktor miniszterelnök a kormányülésen arra adott utasítást, hogy még szerdán nyújtsák be a parlamentnek a Btk. szigorítását. Hozzáfűzte, kérni fogják az Országgyűlést, hogy az indítványt a lehető leghamarabb tárgyalja meg és fogadja el.”
"Gyöngyöspata miatt szigorítaná a kormány a Btk-t: aki felhatalmazás nélkül, riadalmat keltve akarja a közrendet fenntartani, börtönnel lesz sújtható."
Tehát aki fenn akarja tartani a rendet, az rendbontó, és bűnöző. /copyright by Szijjártó/. Nincs is ám benne semmi paradoxon, ah, nincs.
Van önnek felhatalmazása arra, hogy fenntartsa a közrendet? Nincs? Riadalmat kelt az ilyen irányú magatartásával a bűnözők körében? Igen? Nosza, lehet menni 3 évre börtönbe emiatt. Mert bűnözővédelmi rend(szer)nek kell lenni, máskülönben nem pusztul ki a magyar, amilyen szívós fajta...
Eddig is az volt a "megoldás", hogy a rendőrség nem véd meg a bűnözőktől, és te sem védheted meg magad se a rendőrségtől, se a bűnözőktől, és hogy a bűnözőnek több joga van, mint az áldozatnak. De az, hogy törvénybe is iktatják, az már valami; egy jelentős lépés a polgárháború felé.
Munkamegosztás: Gyurcs(ót)ány kiosztotta a cukrot a cigányoknak (1 MFt), Orbán-Orsós pedig kiosztotta a korbácsot a magyaroknak (Btk.-s büntetés önkényes rendfenntartásért; "érdekes" címe lesz, az is biztos).
Na de, lehetett volna más a döntés, amikor Orbán-Orsós mellett ott van a 10 millióért tanácsokat adó zsidó Hegedűs Zsuzsa, Gyurcsány mellett pedig a zsidó neje? Nem lehetett más a döntés, mert a zsidó- és cigányvédelem mindenek felett; ez a jelenlegi rendszer alapja és lényege, alfája és omegája.
A nyirkai jóslat szerint "még hatvan-hetven" = 2008-2018, és hogy ebbe a 10 évbe mennyi minden belefér...
"A rátarti úr napszámért kunyerál.
Már mindent elkótyavetyéltek.
Csak alantas szolgálatok maradtak,
égbekiáltó árulások.
Lesznek, kik alattomos ellenséggel
fújnak egy követ.
Bevezetik a hét tevét,
hogy az innen köpködhessen lángot-
a bikát nyergelő asszonyra.
Ebből belviszály is támad, meg külső viszály is.
A Kost Áldozó
két fia tovább marakodik.
a tevék magyar hajcsárai
manó bőrét húzzák Krisztus képére,
hogy megtévesszék a népet,
és aranyra válthassák a félhold csillogását.
Ők a Kost Áldozó, tevét nyergelő
fiát segítik,
más magyarok meg a másikat.
kettészakad a nemzet,
lángra lobban az Ország.
A lángot vér oltja.
Magyar magyart gyilkol,
de a bika hátáról is ide lőnek
a hét teve miatt.
A nép fele elpusztul.
A szomszédok megmozdulnak,
de ugrásra kész a zenélő sivatagok tigrise is.
A megszeppent maradék
UKKÓ-t híjja, a BOLDOGASSZONY-t.
az irigy örül más szerencséjének,
a rátarti nem rázza a rongyot ,
a közönyös siet segíteni.
Ekkor a MAGYAROK ISTENE őrül állítja
a zenélő sivatagok tigrisét,
és böcsületes alkuval
visszakerül, ami visszajár.
Új kor veszi kezdetét, minden égtáj felé,
YOTENGRIT, az ŐS-TENGEREK ISTENE nevében.
A JÓ SZOMSZÉDSÁG TÖRVÉNYE győzedelmeskedik."

Időben mennyire lehetünk a polgárháorútól?
Addig is lehet tanulmányozni a kérdést:
Polgárháború
hu.wikipedia.org/wiki/Polg%C3%A1rh%C3%A1bor%C3%BA

Én azt a forgatókönyvet látom valószínűnek, hogy az emberek egy része elmenekül a csatatérré vált helyről, a másik része harcol, és a valódi rendszerváltás a polgárháború után lesz meg; és mivel valódi rendszerváltást írtam, az már nem zsidó-cigány-élősködő-bűnözőpárti rendszer lesz.

asmodean 2011.04.27. 19:41:01

Ami biztos, ha a Vöröskereszt ennyire ráér, ennyi erőforrása van, hogy ide-oda furikázzon álmenekülteket és az LMP keze alá dolgozzon, akkor az én adományaimra már nincs szüksége.

Jurganov 2011.04.27. 19:44:30

@ketroot: teccő gec*, kő kóla? oszt gyüssz táncóni bazze?:)
nem jó :) masírozik, vagy ANNAK TŰNŐ dolgot művel. ennyi, már meg is van a masírozó tv.

ketroot 2011.04.27. 19:46:14

@Tigeri:

Ja, jó belegondolni, hogy a gyöngyöspatai cigányok is majd megkapják az új alkotmányt.... Na, lényeg az, hogy kezeli ezt a problémát is ez a drágalátos kormányunk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.04.27. 19:50:08

A rendőrség közleménye, 18:47 perc:

2011.04.27. szerda 18:47

Csoportosan, felfegyverkezve elkövetett garázdaság megalapozott gyanúja miatt folytat eljárást a Gyöngyösi Rendőrkapitányság a Gyöngyöspatán 2011. április 26-án történtek miatt. A rendőrkapitányság egy 36 éves és egy 53 éves helyi lakost őrizetbe vett.

Csoportosan, felfegyverkezve elkövetett garázdaság megalapozott gyanúja miatt folytat eljárást a Gyöngyösi Rendőrkapitányság a Gyöngyöspatán 2011. április 26-án történtek miatt. A rendőrkapitányság egy 36 éves és egy 53 éves helyi lakost őrizetbe vett.

A rendőrség 2011. április 26-án 21 óra 16 perckor kapott bejelentést arról, hogy Gyöngyöspatán, a Bem úton egy társaság gyülekezik. A helyszínre irányított 12 fős rendőri egység 1 perc 40 másodpercen belül meggyőződött a bejelentés valódiságáról: a Bem úton és az azt keresztező Bajcsy Zsilinszky úton helyi lakosok csoportosultak, akik a rendőrök megjelenésére és határozott fellépésére szétszéledtek. A rendőrök a csoportosulás felszámolása során három egymáshoz közel lévő helyszínen három földön fekvő sérültet, egy petőfibányai, egy lőrinci és egy ócsai illetőségű férfit találtak, akik kórházba szállítására intézkedtek. Egy további, a jelenlegi adatok szerint ellentmondásos körülmények között sérülést szenvedett gyermekkorú gyöngyöspatai lakost egy családi házból szállítottak kórházba a mentők.

A jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint a történtek közvetlen kiváltó oka az volt, hogy az egyik későbbi sérült, egy petőfibányai lakos feltehetően erősen ittas állapotban a település egyik útkereszteződésében vizelt. A magatartását közönséges módon nehezményező helyi lakosokat először távolról provokálta, majd társai felhívása ellenére közéjük ment – felfegyverkezve megtámadták, bántalmazták. A rendelkezésre álló adatok szerint az egy fő súlyos és két fő könnyű sérülését eredményező bűncselekmény sorozat mindössze három percig tartott.

A két őrizetbe vett helyi lakos egyikét a rendőrök a helyszínen, a másikat az eseményeket rögzítő térfigyelő rendszer képeinek elemzését és értékelését követően lakásán fogták el.

www.police.hu/friss/20110427.html

Hol van a "fegyvermutogatás"?
Hol van a kövekkel betámadták a romák házait?
Hol van a 20-30 támadó betyárvéderősereg?

Hmmm?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.27. 19:54:36

@zero: mindez pata azon részén ami elég messze van a cigányok lakta résztől ahhoz, hogy ne legyen véletlen a fegyveres 30-40 fős tömeg ott léte. az a tömeg ippeg ilyen célból járta az utcákat.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.04.27. 19:55:51

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: Építik a Jobbik...., azt nem mondom, hogy választási győzelmét, de szerintem, ha így haladnak a dolgok (romavédő orbánkormány) akkor nem tizenszázalékos lesz a Vonáék eredménye. Feltéve, hogy nem fideszesített választási rendszer lesz 2014-ben.

readonly 2011.04.27. 19:56:48

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:

Egy évet bírtak ki, még annyit se. Fidesz Game Over. Szabadesésben a párt, így lőttek még az 1/3-nak is.

readonly 2011.04.27. 19:58:59

@Valahol Máshol: Az az igazán ciki, hogy ez a Fidesz akart nagy hangon még Európának is ROMASTRATÉGIÁT adni, amelyik az országban sem képes kezelni őket ...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.27. 20:05:48

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:
"Ennek nyomán ha valaki állítólagos polgárőr-tevékenységet végez a rendőrséggel való egyeztetés nélkül, az szabálysértésnek minősül, és százezer forintig terjedő bírság is kiszabható."

csakhogy patán és hadházon is bejelentve a polgármesteri hivatal engedélyével, a helyi polgárőrséggel és a rendőrséggel egyeztetve jelentek meg a városban a szebb jövős polgárőrök.
mivel bejegyzett szervezet, melynek joga van a törvényes keretek közt a tevékenységének gyakorlására, - nincs az állampolgári jogokon túl jogosultsága, azonban mint bármelyik magyar állampolgárnak joga és kötelessége bűncselekmény észlelése esetén a rendőrséget értesíteni, az elkövetőt a hatóság kiérkeztéig visszatartani arányos mértékű kényszerítés alkalmazásával - így csak bejelenmtési kötelezettsége van a gyülekezési törvény alapján bárhol is végzi a tevékenységét. tehát ha a polgármesteri hivatal képviseletében meghívják valahova őket, (a polgármesteri hivatal, az önkormányzat a felelőse a polgári védelmi és polgárőri tevékenységért) akkor szépen csak bejelentik, hogy ők ott lesznek, az előre bejelentett helyszínen(útvonalon) és időpontban időpontokban végzik a törvényes és jogszerű tevékenységüket, a rendőrségnek pedig tudomásul vételi lehetősége van csak, vagy ha a forgalmat akadályozó a tevékenység (két-három fős járőrözési séta esetén ez húzós indok), akkor más időpontot ajánlhat vagy jelölhet ki.

szóval ez csak lufi. arra jó, hogy erre hivatkozva előállítsák őket, aztán a bíróság majd megint sorba felmentse őket, és az ötödik ilyen eset után majd még kártérítést is kérhessenek.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.04.27. 20:06:26

@mocskosbaribaszó: ácsi. A takarítás egyáltalán nem egy szégyellni való dolog. Attól nem kell elhatárolódni. Az "evakuálás" nekem se tetszett, nem is védtem.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.04.27. 20:09:12

@Nurrddin: "anno mind szadesz drukker, rajongó, aktivista, illetve több közülük tag is volt... "

Én nem.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.04.27. 20:11:24

@readonly: Aki ebben az országban él az tudja...

romastratégia+romafelzárkóztatás= sok-sok pénzt odaadni Farkas Flórián politikusbűnözőnek, akit ráadásul sikkasztásért már rég sittre kellett volna juttatni.

Ennyi, ez nem más, mint egy ordenáré nagy lopás. Most épp fideszes.

debrejo 2011.04.27. 20:16:52

Pár napja összebalhéztam a "helyi" svéd bányászokkal. Mindenki kussol,fél,a barátnőm és én nem tudtuk hogy itt nekik nem tetszőt nem szabad mondani. A legfrissebb ideköltözők vagyunk,nem ismertük EZT a törvényt. Azóta mindig a hátunk mögé nézünk ha kilépünk az utcára. Tessék mondani, a Vöröskereszt magától jön és visz Csillebércre vagy hívni kell őket vagy hogy?

lyken 2011.04.27. 20:22:25

@zero: Mibe, hogy nemsokára kint lesznek?

hoplita 2011.04.27. 20:42:06

@Conv:
"....szóval ez csak lufi. arra jó, hogy erre hivatkozva előállítsák őket, aztán a bíróság majd megint sorba felmentse őket, és az ötödik ilyen eset után majd még kártérítést is kérhessenek...."

Khm.....
Már ez első után járni fog...nem kell a többit bevárni.
Az elmúlt 10 napban jogellenesen előállítottak és szabsértési őrizetbe vettek 13 embert.
Ebből 8 majdnem 72 órát volt benn...
Olyan 10 millába fog ez fájni a nagy közösből....pedig a ragyásgeci sintéréken kéne bevasalni, kamatostúl.

hoplita 2011.04.27. 20:44:08

@lyken:
Szerintem ezeket most gyorsítottal nyomatják le....amolyan keménykedésből.
Hacsak nem kezdenek össze-vissza vallani a többire, mert akkor még lesz egy-két kanyar.

slaci89 2011.04.27. 20:52:03

@debrejo: Jogvédő izéknek (TASZ és hasonló ökörségek) dobjál mailt, hogy téged megfélemlítettek és halálosan rettegsz. Azt nem kell mondani, hogy kikitől, csak amikor már házhoz mennek. Lekamerázni, ahogy visszautasítják a segítségnyújtást és mehet fel youtube-ra, onnan pedig már megoldjuk, hogy a média felfigyeljen rá. :D

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.04.27. 20:53:38

@zero: Micsoda tömeg :-))))) szerintem több fotós volt, mint tüntető.

Ezt kellene már észrevenni, kedves "mindenáron" romavédők, semmi támogatottságotok nincs, és a társadalomnak tele a töke azzal, hogy mégis ti, páran akarjátok diktálni a romastratégiát! És tessék elgondolkozni azon, hogy vajon miért van elege abból Mari néninek, mikor Pestről akarják megmondani neki, hogyan is kellene neki együttélni az integrálódni nem igazán vágyó szomszédaival!

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.04.27. 20:56:51

@zero: Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy miért nem szerveződik egy tüntetés a cigányok által fenyegetett emberek jogaiért? Nameg azokért is, akik a cigánybűnözés kárvallottjai természetesen.

Tudom, hogy komikusan hangzik elsőre, de szép lassan láttatni kellene, hogy a másik oldalon is elég sokan vannak. Olyanok, akik szerint a cigánybűnözés egy húsbavágó probléma. Mert eddig figyelmet szinte csak a fajvédők kaptak.

Kartal (rezervált) 2011.04.27. 21:03:30

@Tigeri: naná! De én ezért keményen megdolgoztam, nem a kuruc győzött meg. Tudod mennyi kutatást igényelt, mire az lettem? :DDD

A pofátlanság csimborasszója:
"Sem hinni, sem bízni nem mer a rendőrségben ifjabb Farkas János, a gyöngyöspatai roma önkormányzat elnöke. Mint mondta, pénteken Pintér Sándor belügyminiszter megígérte, hogy "a rendőrség fenntartja a rendet", de kedden este már vér folyt - tudatta a Roma Sajtóközpont. A kisebbségi politikus szerint sok rendőr van a helyszínen, mégsem bíznak abban, hogy megvédik őket. A településen maradt roma férfiak ma este is őrködni fognak: "éberek leszünk, nehogy álmunkban gyilkoljanak meg bennünket" - fogalmazott."
www.heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/gyongyospata-elobb-pisi-aztan-ver-folyt-373671

Erre már nincsenek szavak! Kirohannak a cigányok gyilkolni, majdnem sikerül is, aztán a főnökük retteg, hogy őket nem védik meg. Meg hogy vér folyt. AMIT CIGÁNYOK ONTOTTAK KI, BASSZA MEG! Orwell, lenne mit tanulnod!

Mir4 2011.04.27. 21:03:37

@citizen queen:

"Ó, hát ezek a tüntiző-chartázó-fészbúkozó nagyontoleráncsok a való életben még véletlenül sem költöznek a védenceik mellé mondjuk a nyóckerbe. (Olyan helyekről, mint Gyöngyöspata, már nem is beszélve.) Valahogy mindig a budai oldalon, vagy Újlipóciában található a lakásuk, nyugodt, rendezett polgári környezetben. "

Így van, ezért kéne bérelnünk arrafele 1-2 házikót, busszal "odamenekíteni" pár csáláádot, venni kaját és persze alkoholt , majd mehet az online közvetítés. Érdekes lenne.:)

Max. 2011.04.27. 21:05:58

És miért nem szerveződik már egy olyan paramilitáris szervezet, amelyik nem járőrözik, nem táborozik, nem kiképzéskedik, nem vonul fel, hanem nem szól semmit, csak halomralövi ezt a sok szart? Kezdhetnék mondjuk ezen a romajogi tüntetésen ezzel a nagy rakás szerencsétlenséggel.

Krikri 2011.04.27. 21:06:02

@zero: azonnal ki is léptem arról az oldalról, amint olvastam, mit szerveznek! ennyit szegény pártonkívüli civilek lehetőségeiről.......

Mir4 2011.04.27. 21:06:55

@zero: óóó, igen, kezdjük iványival vagy horn gabival. A házakra mindenképp tegyük ki az AI "A félelemkeltés is erőszak!" molinóját!:D

Kartal (rezervált) 2011.04.27. 21:09:54

@Valahol Máshol: dehogynem szerveződik, a Jobbik mást sem csinál.

@zero: megnéztem, bocs, kimegyek hányni.

@Conv: nem Conv, ez a Betyársereg, a Véderő, meg a többi ilyen ellen van. De majd kitalálnak valamit a SZJPE ellen is, légy nyugodt.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.27. 21:25:35

@Kartal (rezervált): ezek ellen viszont teljesen jogos, és egyetértek vele.

protoplanetáris korong 2011.04.27. 21:34:19

A zsindex meg a klub rádió már napok óta mossa az emberek agyát ebben a témában (is).
A komcsi Bolgár Gyuri bácsi szerint félkatonai náci csoportos támadtak a jóravaló cigányokra.
Persze azt sem tudja, mit jelent a félkatonai szó. A kiváltó okok meg végképp nem érdeklik ezeket a ballib fajvédőket. Láttam az index elfogult, cigány mosdató videóját is, hát ott csupa kedves, gyerekét féltő családapa volt, akik még választékosan is beszéltek. De akkor az a 80-100 fős horda kikből állt, vagy csak álmodták őket a véderősök és alvás közben beverték a fejüket?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.27. 21:37:49

@Conv: hát ezen a felvételen lófasz sem látszik, ezen nem tudom mit elemeztek :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 21:41:10

@protoplanetáris korong: Anyám is hallgatja.De azért szeretem,mégiscsak az anyám.
Nyilvánvaló.Hiszen bennünk Magyarokban ez születésünk pillanatában jelen van.
Ráadásul ismét bakancsok csattognak,mint akkor,fekete ruhások vonulgatnak,mint annakidején.Ráadásul egyesek csendőrséget akarnak,amely annak idején rendesen besegített a deportálásokba.Meg annak idején hagytunk elmenekülni több,mint százezer Lengyel zsidót..ööö.. ja ez nem illik ide.

Max. 2011.04.27. 21:42:14

Jól látom, a saturészeg gyerek kiállt hugyozni az út közepére, és közben zikkájlozott egyet, aztán jött a szaladás?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 21:42:42

@zero: Ez tényleg borzasztó!Miért gyűlölsz minket ennyire?:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 21:45:37

@zero: Még egy ilyen és elpártol tőled a blog törzsközönsége.:))
Amúgy a mostani libsibolsi Zero helyett most visszatért a régi náczi Zero.:))

slaci89 2011.04.27. 21:54:32

Ez a felvétel kurva kemény. 5 másodperc alatt ott volt az egész utca, hihetetlen.
Ezeknek semmi helye normális emberek között...

majomkutya 2011.04.27. 21:57:07

A felvételen semmi érdekes nincs.
Mármint nincs rajta bunyó, ilyesmi.
Az viszont látszik, hogy abszolút nem támadólag léptek fel, ami eddig is sejthető volt.
Egy náci mióta köszön úgy a cigányoknak (pláne részegen), hogy "Helló fiúk!"
Vagy ez valóban provokáció volt?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.27. 21:58:24

@Max.: nem jól látod, köszönt. vagy hang nélkül nézed?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 21:59:06

@slaci89: Krokodilok/cápák/piranhák/oroszlánok között annál inkább.:))
Nem láttam a felvételt,majd megnézem.Arra kíváncsi lennék ha a megtámadottak 10-en 20-an lettek volna,akkor is ilyen merészek a támadóik?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 22:00:30

A kommenteket elnézve:Ez a gond ezzel az országgal:Az a nyomorult rasszizmus.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 22:02:54

A legjobb az,mikor a cigányok mondják,hogy én is utálom őket vagy ,hogy csodálkoznak ha lenézik őket.Normálisabbak az aljanépről.Na,hozzájuk mit szólnának a fajvédők?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 22:06:25

Ja,és a poszt írója és a kommentelők is zéróra vizsgáztak toleranciából:))

slaci89 2011.04.27. 22:06:58

Valaki merész nem csinál egy facebook csoportot azok nevében, akik egyik oldalhoz sem tartoznak a kérdésben (se nem jobbos, se nem cigány)? Az az érzésem, hogy aki járt a kerítésen kívül, az kb. egy véleményen van a dologban és iszonyat sokan vagyunk. Nyomás alá kéne helyezni sanyiékat, hogy ne tudják tovább söprögetni a szőnyeg alá a problémát.

Max. 2011.04.27. 22:09:28

@Conv: A jó estét azt fogtam, de a mozdulat az letagadhatatlan...

2011.04.27. 22:14:13

@slaci89: szerintem azért nem dobják ki az ideológiát, mert van köztük egy csomó ténylegesen széljobbos is. Pedig az egyszerű polgárok önvédelmi szerveződésére igenis szükség lenne, és nem helyi szinten, hanem országosan átcsoportosíthatóan. Mert ugye, a helyi polgárőröknek is van családja...

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2011.04.27. 22:16:47

@Tigeri: Túl sok minden nincs ezen a három perces, igen szar minőségű feketefehér 113 megás(!) video-n, sőt ha nagyon paranoid lennék azt mondanám, a 113 megából 3 mega a video, a többi a moszad trójai és vírus csomagja..:)

Kérdésedre válaszolva: mivel a cigányok legalább tízszeres túlerő mellett szoktak "bátrak" lenni, ezért egy komolyabb 10-20 fős véderős vagy tökömtudja milyen ráccistá csoport elől szimplán elszaladtak volna, mint páviáncsorda a leopárdok elől szokott.

slaci89 2011.04.27. 22:18:13

@somewhat damaged: Attól még nem feltétlenül kéne az ideológiát a ruhájukon hordani. Csak egy ilyen apróságról kéne lemondani azért, hogy ne találjanak rajtuk kapaszkodót meg az ilyen szebb jövőért névért. Tényleg csak normális, civil ruhában kéne nyomniuk és nem tudnának beléjük kötni.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.04.27. 22:20:51

Nem gond a FIDESZ megoldotta megváltotta a világot.
"Három évvel büntetné a kormány az "egyenruhás bűnözést""
index.hu/belfold/2011/04/27/harom_evvel_buntetne_a_kormany_az_egyenruhas_bunozest/

Persze egy kis 8 évezés nem maradhatott ki. Ezek lassan Torgyáni magasságokba emelkednek. Remélem emlékszik még mindenki a "Horn Gyula mondjon le" mondatra. Na a FIDESZ-é meg az "az előző 8 év". Íme az idézet:
"Az előző kormány tehet róla

Kitért arra is, "amellett nem lehet elmenni szó nélkül", hogy az előző kormány rendszerint elfutott a bűnözők elől, azt kereste, hogyan tudja őket mentegetni. "Az, hogy idáig jutottunk, ennek egyenes következménye" – vélekedett, megjegyezve, hogy a jelenlegi kabinet – az előzővel ellentétben – nem elfut a bűnözők elől, hanem elkapja és meg is bünteti őket."

Ezzel megoldották a bűnözés kérdést, ismét visszatérhetünk a rendhez. Hiszen rend van ugye Pintér "két hét alatt rendet teszek" Sándor elvtárs. Rend a fejében sincs ezeknek az embereknek.

Nem a döntéssel van a bajom, hanem azzal, hogy ezzel lezártnak tekintik a kérdést. Meddig, egy újabb lincselésig, egy újabb megölt emberig, egy újabb rablásig, meddig. Ezzel aztán jól megoldották a kérdést. Már Flettó is megpróbálta hiszen betiltotta a gárdát. Lett tőle közrend, lett javulás? Lett a nagy faszt, hülyék és aljasok ezek mind.

2011.04.27. 22:33:46

@slaci89: Sajnos a vezéregyéniségeik sem tudnak elszakadni a hülye szimbólumaiktól. Vagy nem akarnak, mert tudják, hogy a keménymagjuk nem enné meg. Ahogy a zsidózás is nagyon kell. Pedig a közbiztonság jogos feszegetésével, de relatíve ideológiamentesen, nagyon széles társadalmi támogatottságuk lehetne.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 22:37:03

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Gondolom.Majd ha tudom megnézem a felvételt.
@slaci89: Pont ezt mondom én is.Elvileg nem köthetnek bele.Mondjuk tartok tőle kitalálnak valamit.:((
@Nikosi: Holotagadás,ruhabűnozés 3 év.Ez pont annyi amit egy cigány kap,ha megöl egy magyart.Sajnos ha ezeken múlik több lincselés lesz.idióták.
Na jóéjt!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 22:38:02

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Gondolom.Majd ha tudom megnézem a felvételt.
@slaci89: Pont ezt mondom én is.Elvileg nem köthetnek bele.Mondjuk tartok tőle kitalálnak valamit.:((
@Nikosi: Holotagadás,ruhabűnozés 3 év.Ez pont annyi amit egy cigány kap,ha megöl egy magyart.Sajnos ha ezeken múlik több lincselés lesz.idióták.
Na jóéjt!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.27. 22:39:08

Nem direkt volt.Gondolom elsőre is fogjátok.:))

Kartal (rezervált) 2011.04.27. 23:13:47

@Max.: akkor nézd meg ezt: goo.gl/2Cygi
Ez is letagadhatatlan.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.04.27. 23:18:05

Fel kéne fogni nem roma kérdés van hanem bűnöző kérdés. A falvakban aki elég erős és bátor vagy elégé sokan van azt tesz amit akar. Ezzel nem tud mit kezdeni jelenleg a rendőrség. Városokban szerencsére még akad annyi rendőr, hogy valamilyen szintű rendet tartson. Az, hogy többnyire a falusi erős emberek romák ez már statisztika. Lehetne magyarázni, mert lehet rá magyarázatot találni, de lényegtelen. A lényeg, hogy a kis helységekben és a tanyákon nincs rend. Azért állíthatja Pintér "két hét alatt rendet teszek" Sándor elvtárs, hogy rend van mert a falvakban nem tesznek feljelentést. Íme az ok:
1. Nincs KMB meg kéne keresni az illetékes rendőrségi egységet (őrs, kapitányság)
2. Van KMB-s de érdemben nem foglakozik az üggyel vagy tovább passzolja feljebb, mehet a jóember majd tanú kihallgatásra egy másik helységbe.
3. Ha meg is teszi a feljelentés érdemi felderítés nem történik 99%-ban, ergo már nem is fáradnak ilyen dolgokkal. Minek szenvedne töltene el egy napot a semmiért. Kidobott idő.

Tehát Sanyikánál nem jelentkezik a statisztikában, mert nem tesznek feljelentést ergo nem is léteznek ezek a bűncselekmények (papíron). Hiszen ha egy faluban nem kerül bejelentés bűncselekményről akkor ott ugye rend van, függetlenül a valóságtól.

Béla Bácsi 2011.04.27. 23:33:04

@somewhat damaged: Az "egyenruha" lényege éppen a nyíltság lenne. Egyenruhában, ha nem is mindig személy szerint, de a csoport szerint azonosítható az azt viselő személy. Így visszatartó ereje van az "egyéni kezdeményezésekkel" szemben. Éppen ezért még egyetlen nyamvadt esetet sem tudtak dokumentálni, ahol "szélső jobboldali" követett volna el atrocitást a "megfélemlített kisebbséggel" szemben. Ezzel ellentétben Furcsány Feri, Szarházy és az LMP-s buzigyerekek kedvencei kétszer is beszartak a becsületbe: rögtön a "kimenekítés" utáni visszatéréskor egy rettegő nekiesett egy békésen a saját háza kapujában álldogálló idősebb hölgynek, majd tegnap este "félelmében", kiccsaládjáért való aggódásában "védte meg magát" 40-50 vasdorongokkal felszerelkezett "üdülésre szoruló" kisebbségi.
És ezek után a gázoljszőkítő csirkefogó ezzel a faszkalap Orbánnal együtt előjön egy ilyen kapitális baromsággal, hogy egyenruhában elkövetett kisebbség rémítgetés! Meg kéne tőlük kérdezni, hogy tudják-e mit mondott Jörgen Morgen svéd váltóőr, mikor a stockholmi gyors tőből levágta mindkét lábát?
Sárközyt prezidentnek!!!!!!!

Kartal (rezervált) 2011.04.27. 23:35:58

@Nikosi: Eddig én is ezt mondtam, de most elgondolkoztam, hogy akkor miért nem akarják a cigányok meglincselni az utcára hugyozó cigányt, miért csak a magyart? Miért nem történt meg egyetlen egyszer sem, hogy idős cigányembert vagy asszonyt vertek volna halálra cigány elkövetők, és miért vernek halálra cigány elkövetők kizárólag nem cigány védekezni képtelen nyugdíjasokat? Miért van az, hogy az iskolákban etnikai alapon szerveződő bandák tartják rettegésben a nem cigányokat, mely bandák soha, de soha nem rabolnak ki cigányokat? Miért van az, hogy a bírósági tárgyaláson a vadállati brutalitással gyilkoló cigány röhögve mondja az áldozatára, hogy "Ugyan má, csak egy paraszt vót!", amikor a bíró megkérdezi, hogy megbánta-e tettét?

Ez már nem csak rendészeti kérdés, ez már tényleg etnikai konfliktus.

Kartal (rezervált) 2011.04.27. 23:37:42

@Béla Bácsi: ezt mondta volna? Miket meg nem tud az ember...

Bee-zony 2011.04.28. 00:07:17

Aki esetleg sokallaná a video 113 megáját, itt 9 MB-re van konvertálva (youtube): kuruc.info/r/34/78225/
Akinek még ez is sok: az látszik (és hallatszik) rajta, hogy éjjel, fekete-fehérben hugyozik egy Alex nevű illető egy útkereszteződésben, és a társai hívják vissza, de nem megy vissza, hanem kimegy a képből, aztán anyázás és vascső csörömpölése hallatszik, és hogy „üssed”, és végül jön egy kocsi dudálva. Az egész video 3p 2mp. A többi pedig már arról szól, hogy ebből az igencsak prózai jelenetből hogyan formálódik és dagad a különböző értelmezésű médiasztori.
Szerintem ezt a „Hugyos Józsi” epizódot inkább ki is lehetett volna hagyni. A tanulság talán annyi, hogy ha egy cigány provokatív módon hugyozik éjjel, akkor (vascsővel) alaposan el lehet verni, kölcsönösségi alapon, bár értelme nem igazán van, még beazonosíthatatlan kiskorúak esetében sem. Ezt a problémát nem így kell megoldani, ez egyértelmű; hanem úgy, hogy az összes bűnöző seperc alatt börtönbe kerüljön, és hosszú időre, vagy végleg. Ehhez viszont eleve nem így kell hozzáállni a problémához. Adott a demokratikus út (tegyük fel, hogy adott), a főhatalom átvételére kell törekedni, az állami erőszakmonopólium jogával együtt – amire a zsidók most azt mondják, hogy megkérdőjelezhetetlen, és persze remélem, hogy továbbra is, és minden körülmények között fenntartják ezt az álláspontjukat – és onnantól minden bűnöző orrméretre és bőrszínre való tekintet nélkül kapja meg, ami jár neki, és a kamatokat is, szingapúri szigorral – illetve annyival nagyobb szigorral, amennyi eltérés a jelenlegi magyar(országi), illetve a szingapúri közbiztonság között van.
Kérdés, hogy egy ilyen szintű rendpárti pártot és államot hányan támogatnak Magyarországon… Simán el tudom képzelni, hogy vannak bőven, akiknek az a véleménye, hogy nekik akkora rend nem kell.

700 dolláros büntetés egy eldobott cigarettacsikkért
tisztajovo.hu/2011/02/22/700-dollaros-buntetes-egy-eldobott-cigarettacsikkert/

Én skandináv (svéd, norvég, finn), svájci, japán, szingapúri rendszer-mixet tartok jónak – úgyhogy ilyenben gondolkodom, és ez el is érhető: csak kellően sokaknál meglévő megfelelő mentalitás kérdése. :) Ha nincs meg nagyban, akkor is meg lehet valósítani kicsiben, csoporton belül.
Miért ne tanulhatnánk meg, és vehetnénk át, ha megvan hozzá a szándék?
A japán csoda sem csoda, ismerve a történelmi hátteret, a fegyelmezettséget, hogy a II. vh. alatt logikusan kialakított haditermelésre álltak át, és ezt a rendszert és fegyelmet a háború után a civil életben is megtartották, és hogy az amerikaiaktól átvették a „hogyan csináljunk autót” – ahogy az amerikaiak átvették egymástól a „best practice”-okat (valamely dolog legjobb gyakorlati megoldása), ugyanúgy a japánok átvették ezeket, és utána a saját elgondolásuk szerint fejlesztették tovább.
Magyarországon is adott a lehetőség, megfelelő gondolkodással és felszabadított kreativitással. Az egy dolog, hogy most a potentátok világa dominál, de a kibontakozó potenciál világa is megvan. Kettős tendencia van, egy hanyatló, és végpusztulás felé tartó főáramlat, és van egy normális kor felé tartó, kibontakozó erecske, néhány jófejű és kreatív ember megvalósításában; ebből kell népmozgalmat csinálni, és meglesz a fentebb említett és hiányolt színvonal. Ki kell hozni az emberekből azt a legjobb potenciált és társadalmilag hasznos képességeket, amik bennük vannak. El kell indulni ezen az úton, csinálni következetesen, és 5-10-20 év múlva megvan az eredménye.
Pozitív jövőkép nélkül hogyan lehetne elérni a szebb jövőt, és jobb jelent? Anélkül sehogy. Úgyhogy ajánlom mindenkinek, hogy képzeljen el egy jobb világot, lehetőleg a többiek elképzelésével összhangban, és a jelent és azt a képet kösse össze az oda vezető úttal.
Menedzserszemlélettel: a kitűzött és elérendő cél, a határidő, az útvonal, és a dolog ára, időben, energiában, pénzben.
Ez a szintű tudatosság kell, a „nem tudom, hogy mit csináljak” helyett a tervezés, szervezés, kivitelezés, és a tévedésekből levont következtetés és a tanulás, és az együttműködés a megfelelő emberekkel, és akkor elkezdenek működni a dolgok.
Nagyon optimista felfogásban: most átmeneti állapot van, azért van ilyen káosz; és eljön és megvalósul gyönyörű képességünk, a rend; amikor a döntő kérdés az, hogy kinek a rendje, mert ezt először József Attila írta le, aztán szlogenként átvették a komcsik... úgyhogy a dolgok lényege az, hogy kinek a milyen rendje.
Pintér „két hét alatt rendet teszünk” Sándoré? Arról már tudhatja mindednki, hogy az kevés, nagyon kevés; és persze hogy az, amikor csak tessék-lássék rendvédelem van minden szinten (törvényhozói, végrehajtói, ítélethozói), és ami kiváló alkalom arra, hogy körbe lehet mutogatni, mindig a másik a hibás. Tény, hogy a kezdőpont a törvényhozás, ott kell kezdeni a valódi rendszerváltást. Ahhoz pedig ki kell takarítani a vörösöket és narancsvörösöket az Országházból...

Meridian74 2011.04.28. 02:44:46

@eszkep: a nettó hülyeség annyiban különbözik a bruttó hülyeségtől, hogy már le van hántolva róla a mellébeszéléssel telített csomagolás.

Béla Bácsi 2011.04.28. 15:45:03

Be kéne valakinek perelni az Amnesty Internationalt, az LMP-t és Ricsárd Fíldet, mert rasszista módon megsértették az egyenlő bánásmód elvét: egyetlenegy meggyilkolt, agyonvert és kirabolt, magatehetetlen idős nénihez, bácsihoz se mentek ki előzetesen, hogy a jogaikról tájékoztassák őket (diszkrimináció) és egyetlenegy agyonvert öreget se "menekített ki" Fíld úr Csillebércre vagy Szolnokra, hogy kimenekítse a védtelen öregeket a rasszista cigányterror elől.
Furcsány Ferenc miért nem a rendőrségnek ajánlotta fel az egy milliót? Vagy a (legális) polgárőrségnek a sűrűbb járőrözéshez?
Ki dönti el, hogy ki a cigány? Ha valaki lop, rabol és cigánynak vallja magát a tette után, akkor automatikusan megszűnik magyar állampolgárnak lenni? Akkor büntethetetlen, mert a büntetés ( a bűncselekményért) rasszista megkülönböztetés? Ha valaki masírozik csoportban az utcán, azzal a kihirdetett, nyilvánvaló szándékkal, hogy jelenlétével, szemtanúságával, ill. azonnali közbeavatkozó képességével (kihívja a rendőröket) elrettentse az esetleges bűnelkövetőket a tettüktől (így segítvén őket a bűn elkövetésétől), az hogyan is merítheti ki a "félelemkeltés" tényét? A rendőr is rászistá, mert félelmet kelt a bűnözőben? Vagy ők jók, mert ők nem zaklatják a bűnözéssel foglalkozó kisebbséget? Hogy is van ez, kérem szépen? Épelméjűek vagyunk mi mindannyian itt? (Bocs. Költői kérdés.)
A belvárosi, hosszú pajeszú, lóarcú, azonos neműekhez vonzódó fiúcskáknak és az ideológiákba menekült, baszatlan bölcsészlánykáknak meg azt ajánlanám, hogy a változatosság kedvéért vigyenek meleg teát és sütit az elesett öregeknek, (esetlen mellé egy pár ezer Eurót úgyszintén!) akik egy életet ledolgoztak és ők is szeretnének békében, rettegés nélkül élni.
Mr. Field (ingatlan befektetőnek) meg azt ajánlanám, hogy esetleg Arizonában védje a kisebbségek jogait, vagy esetleg tiltakozzon az új georgiai bevándorlótörvény rasszista paragrafusai ellen. Vagy esetleg szervezzen az amerikai Vöröskereszt pénzén buszutazást az arizonai vagy georgiai kisebbségieknek a Szentföldre! Ja és ha már ott lesznek, akkor felkarolhatja a palesztin menekültek ügyét is egyúttal! (Ha ne adj isten kifutna a pénzéből, hívja fel Gyurcsány kollégát! Neki van bőven és nem fukarkodik, ha jó célra fordíthatja verejtékkel megkeresett forintjait!)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.04.30. 10:39:44

kíváló & nagyon korrekt, a lehető legobjektívabb index riport :

a helyiek véleménye.
"Abban is mind egyetértettek, hogy a jórészt falubeli telektulajdonosokat a Hegyalja utca lakói üldözték el."

"Állítják, hogy szép lassan mindenki feladta a kertje gondozását, mert mindent elloptak onnan a cigányok. Elvitték a termést, kivágták a fákat, vitték a szerszámot, a cserepet, és aki panaszkodni mert, azt megfenyegették. Rendőrőrs a faluban nincs, az egyenként csekély értékű lopásokra a rendőrség nem reagált, a feljelentgetésről évekkel ezelőtt leszokott mindenki."

‎"A cigányok szerint ez hazugság. Állítják, a Kecskekő telkeinek egykor szorgos gazdái maguk vágták ki szőlőiket, hogy EU-s támogatáshoz jussanak (ez csak az 1000 négyzetméternél nagyobb ültetvények után járhat, a parasztok szerint arrafelé... egy telek sem volt ekkora). Illetve a cigányok másik magyarázata szerint a kecskekői gazdák megöregedtek, nem volt, aki átvegye tőlük a kertek gondozását, és a domboldal magától pusztult le. A falubeliek többsége szerint ez hazugság."

"A Bajcsy-Zsilinszky utcát a szomszédos cigánytelep lakói a helyiek szerint évek óta terrorban tartják. A kertek fáit kivágták, hogy eltüzeljék, állítólag minden portára többször is betörtek már, az ott élőket rendszeresen fenyegették. Már...a az utcában szinte csak idősek élnek, a helyi magyarok szerint azért, mert aki tudott, már elmenekült." [ .... ]

"A Bajcsy-Zsilinszky utca helyzete olyan most, mint néhány éve a Kecskekőé volt. Kezd elnéptelenedni, ingatlant nem lehet eladni itt. Az erre élők azt mondják, a szomszédos utcából érkező cigány kamaszok megalázzák és rettegésben tartják őket. Többen mesélték, ha a közeli bolt előtt az utca lakói nem adnak pénzt a kéregető kamaszoknak, akkor leköpdösik, trágár szavakkal becsmérlik őket, és fenyegetőznek, hogy éjjel bemennek a kertjeikbe. Ezt a fenyegetést állítólag sokszor be is váltják. "Hogy lehet úgy élni, hogy egész évben gondozza valaki a gyümölcsfáit, aztán amikor beérik a termés, éjszaka ellopják?"

index.hu/belfold/2011/04/29/az_ordog_gyongyos_pataja/

Horizont 2011.04.30. 18:06:16

@szorokin:
Végre egy normális cikk a témában!
"Néhány éve földet és vetőburgonyát kaptak, de a projekt bedőlt. Állítólag azért, mert a vetésre szánt krumplit részben megették, aki meg mégis vetett, attól ellopták a szomszédai a termést."
Menthetetlenek!!
Tényleg ki hallgatja már meg végre a magyarokat is??

trojka 2011.04.30. 19:39:14

@Horizont: Ember, nem fogod elhinni, nálunk 6 milkát nyertek pályázaton, hogy megtanitsák öket kertet muvelni, vetni, meg esetleg (ha lesz még) a termést betakaritani. Ez szerintem kész röhej. kiváncsi vagyok, mennyivel kevesebb magyar fog panaszkodni, hogy elloptak a kertjéböl mindent. Ehhez a Gyöngyöspatához meg csak annyit: ha Pintér ur végezné a dolgát, nem következett volna be ez a marhaság sem itt, sem máshol. a magyart lehet provokálni, kirabolni, gyilkolni, s mikor már megelégeli és valami megoldást keres, (még ez is békés) rögtön kikiáltják rasszistának, gyilkosnak, meg még a fene tudja, minek. szaladnak a fajvédök, cigány-magyar, ettöl hangos a média-de ha a magyart ölik, hallgat mindenki, mint az a bizonyos a fuben. Pedig, ha a rendörség nem fogja továbbra sem végezni a munkáját, ez lesz a jövö. Vagy ez lenne egyesek érdeke?

Horizont 2011.04.30. 21:02:55

@trojka:
A kert művelésének betanítása talán akkor járt volna sikerrel ha a 6 milliót ötezresenként eldugványozzák a talajban nekik, akkor talán dolgoztak volna földeken:)
Minden úgy működik ebben az országban, hogy mindig minden valakinek az érdeke. Nem szeretem az összeesküvés elméleteket. Ebben az esetben nem előre megy a szervezkedés hanem utólag. Meglovagolják ezt az állapotot minden oldalon. A rendszerváltás után amikor még az első jelek jelentkeztek, hogy baj van (lesz) a cigányokkal akkor kellett volna lépni.Ma már késő! A baloldal valami agyament gondolattól vezérelve azt hitte attól baloldali, európai, demokrata, hogy a világ felé mutatva megvédi szegény, elesett, bántott, romákat. Hagyták kiteljesedni a jogvédőket. Csak közben "elfelejtkeztek" (azaz leszarták) a NEM cigány állampolgáraikról, a cigányok pedig akkora lovat kaptak maguk alá, hogy már nem lehet megzabolázni őket. Az úgynevezett demokrácia nem kedvez a megoldásnak. Diktatúra kéne ehhez.Pintér is elképesztő volt ahogy elment Patára, és kijelentette, hogy márpedig rend van, de ettől is elképesztőbb Gyurcsány felajánlott 1 milliója, volt miniszterelnökként. (jobb lesz ha ügyvédre teszi félre:D) Még azt is el tudom képzelni róluk (Orbántól Pintéren át Gyurcsányig és az összesről), hogy otthon az asszonynak vagy a szűk baráti körükben ugyanaz a véleményük a cigányokról, mint nekünk!De addig amíg a cigánykérdés s(z)ara nem nyalogatja a luxusházuk küszöbét nem fognak semmit se tenni, hogy megoldják! Ez itt Magyarország.

fokabacsi 2011.05.01. 08:25:01

@Horizont: Nem jól tudod! Ezt akkor lehetne bevezetni és eredménnyel, ha táborba lennének zárva, őrkutyák, drótkerítés. Aztán reggel ötkor kelés, mosdás, és munka. Aztán amikor van olyan aki már tudja mi a dolga azt kiereszteni, és otthon is figyelni, ellenőrizni, nem lustul-e el! Ha nem megfelelően végzi a dolgát akkor vissza de évekre. És azt eszi , azzal fűt, amit megtermel. Ha nincs nyereség, akkor koplal! Az a sok elhízott cigány hogy le tudna fogyni.
Gyerekkoromban földes házban laktunk, petróleumlámpával világítottunk, víz a kúton volt. Ha anyám mosni akart, kiszedte a hamut a kályhából, hamulúgot csinált, és mégsem voltunk büdösek retkesek!
A kertben megtermett a zöldség gyümölcs,bab borsó, krumpli takarmányrépa az állatoknak kukorica egész évre! Csirke liba kacsa, évente két disznó. Olyan, hogy segély, nem volt. Látom a napokban megy a "kiccsalád", és még a négyévesforma takonyorrú kezében is nagyképernyős mobil, de zsebkendő egy szál se! Meg ahogy mennek az a jellegzetes áporodott szag! Van közülük egy réteg 3-5% aki már a retkesekkel szóba se áll. De nem is látod rajta , hogy cigány!
Csak ugye ehhez meg kell emelni a nagy seggüket!

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 10:52:07

@fokabacsi: gyerekkoromban nekünk sem volt jobb a helyzet. Még fürdőszobánk sem volt, mosakodtunk ahogy tudtunk, de soha nem jártunk koszosan vagy büdösen. Kert mindig volt, szőlő, gyümölcsfák, zöldség, a hátsóudvarban meg állatok: tyúk, nyúl, galamb, disznó, kacsa... olyan szegények voltunk mint a templom egere, de sem büdösek, sem rongyosak, sem koszosak nem voltunk, és enni is volt mit. A falusi cigányoknak is csak ennyi kéne: dolgozni reggeltől estig, ha nincs munkahelye, akkor földet művelni, állatot tartani. Egy családi házban mindig van mit csinálni. De ááááh, neeem lehet, há' az kútúrájuk nem engedi, hogy PARASZTOK legyenek... de azt igen, hogy büdösek legyenek és lopjanak... hánynom kell ettől az egésztől.

fokabacsi 2011.05.01. 11:41:20

@Kartal (rezervált): Bevágni az átnevelő táborba őket, ahol megtanítani nekik a normális élet rendjét! Amikor megtanulták akkor kiengedni, és ellenőrizni!
Ha a szüleim a 470 négyszögölön termelni tudtak annyit, hogy a boltban csak cukrot , sót , és néhány apróságot kellett venni akkor ezeket is meg lehet nevelni. Aki képtelen beilleszkedni azt meg bent tartani!
Amikor nagyobb lettem, volt , hogy 106 db nyulam volt. Este kaszáltam egy nagy abrakos kosár füvet, az volt a másnapi adagjuk.közben három műszakban jártam a bányához.

Horizont 2011.05.01. 13:46:11

@fokabacsi: @Kartal (rezervált):
A cigányok már gyerekkoromban is hangosak, piszkosak voltak.Pedig az régen volt:))Átnevelőtáborral ezt nem lehet megoldani, ha kimarad a "gyerekszoba" akkor behozhatatlan a elmaradás. Az, hogy ez igénytelenség-e vagy a kultúrájuk része mindegy is. A lényeg, hogy mióta a világ a világ ilyenek voltak, de addig amíg kevesen voltak, és egy osztályra 1-2 cigánygyerek jutott, amíg a gyárakban segédmunkásként egy páran voltak, vagy a kukásautókon álltak hátul, és hanyatt homlok futottak el ha megláttak egy URH-s autót (és gyakran láttak) és nem gyilkolásztak, raboltak, amíg a "többséggel" szemben csendesek és visszafogottak voltak, addig mindenki leszarta, hogy ott a putrisoron koszosak, büdösek vagy ordibálósak-e. Csak hát az a baj a politikának köszönhetően kiléptek a putrisor falai közül és megengednek maguknak nagyon sok mindent és ehhez asszisztáltak derék jogvédőink és politikusaink. Beindult a jogaink vannak de kötelességeink nincsenek effektus.
És még most se hallottam egy vezető politikus szájából se olyan mondatot, hogy nagyon sajnáljuk azokat a rendes embereket akik rettegésben élnek a cigányok mellett! Nevetségesek ezzel a rendet rakunk egyenruha ügyben!! Most aztán meg lesz oldva a cigánykérdés! Gratulálok. Orbánnak nem Rómába kellett volna mennie a pápa boldoggá avatására :((((((

gabesz7004 2011.05.01. 14:54:22

@Horizont: Nagyon korrekt! Azt hozzátenném, hogy Fekete István a Ballagó időben szépen leírja, hogy már 100 éve is pontosan az volt a baj a cigányokkal mint most. Semmi sem változik velük kapcsolatban.

Horizont 2011.05.01. 15:23:23

@gabesz7004:
Köszönöm! Velük kapcsolatban semmi sem változott csak körülöttük.
Lehet, hogy azt kéne csinálni velük is, mint Kínában. Jutalmazni azokat akik csak egy gyereket szülnek! Ha ezt nem teszik meg beláthatatlan következményei lesznek. El kellene menni Orbánnak (Róma helyett) a vidéki kórházak szülészeteire és még az ő is álla is leesne!Elsőre követelnék egy tényleges népszámlálást!

fokabacsi 2011.05.01. 15:24:40

@Horizont: Elértem oda, hogy Orbán menjen az anyjába! Ezek ahogy visszakerültek a hatalomba azonmód beindult nekik az agyzsugor, és mostanra értek oda, elérték a növény szintet!

Horizont 2011.05.01. 15:39:04

@fokabacsi:
Nem emlékszel milyennek voltak 1998-2002 között?
És arra sem, hogy 1989-től idáig milyen utat járt be?Az anyját ne bántsd! Anyák napja van ma:)
Semmi meglepő nincs, de azért én sem gondoltam, hogy ennyire alászáll a szarba:)

Horizont 2011.05.01. 15:40:05

@Horizont: Pardon! javítás: milyenek :DDD

gabesz7004 2011.05.01. 16:52:59

@Horizont: Jogos, ugyanez ment akkor is! Baromi kiváncsi vagyok az igazi indítékokra, mert az hogy "nincs felesleges élet, meg felzárkóztatjuk őket"! Ugyanmár ezt ők sem hiszik komolyan, nemhogy a többségi társadalom. Azt azért remélem hogy nem egy etnikai háború a cél, ahol mellékesen leszámolhatnak az ellenzékkel, miközben a nemzeti erők kikaparják a gesztenyét nekik érsd leszámolnak a bűnözőkkel.

gabesz7004 2011.05.01. 16:55:38

@fokabacsi: Rajtuk sajnos nem segít az átnevelő tábor sem! Nézzétek meg az Állami gondozásban felnövőket, már ott is terrorizálják a csendes magyarokat. Utána pedig a folyamatos "továbbképzés" a börtönökben.

Horizont 2011.05.01. 17:10:41

@gabesz7004:
Az igazi indítékokat soha a büdös életben nem tudjuk meg se ebben sem másban!
Már ha van valamilyen indíték. Lehet az az egyszerű két eset is:
1. magasról nagy ívben leszarják az egészet, csak úgy tesznek mintha nem...
2. egész egyszerűen nem tudják a megoldást és nem is tudják hogyan kéne, és nem is akarják!

Előbb láttam , hogy Orbán megint rinyál a Facebookon, hogy az állampolgárok segítségét kéri, szociális kérdésekben! Újabb felesleges pénzkidobás!!!
10 kérdésből egy: mit szólnának hozzá a választók, ha segély helyett inkább munkalehetőséggel segítenék a munkanélkülieket. ?????? Most már tuti, hogy ez se normális!!!! Biztos, hogy ezt érdemeljük????

Horizont 2011.05.01. 17:18:01

Na itt van, hogyan segítenek, de én (isten bocsássa meg) ezen is fel vagyok háborodva:
"Az utolsó lakók is elhagyták Bátonyterenye két romatelepét, Alsó-Katalint és Gyula-rakodót. Az elköltöztetett családok tagjai képzéseken vesznek részt, és minisztériumi támogatással jó állapotú családi házakat kapnak, ahol a gazdálkodás feltételeit is megteremtik számukra......Berki Judit, a telepfelszámolási program vezetője a Független Hírügynökségnek elmondta: Az egykori Szociális és Munkaügyi Minisztérium százmillió forinttal támogatta városukban a romatelepek megszüntetését."
Nincs jó megoldás az biztos! Jó állapotú családi házakat kapnak??? És a rendes dolgozó magyar fiatalok????
Jobb lesz ha nem olvasgatok ma már többet :((((((

gabesz7004 2011.05.01. 17:32:00

@Horizont: Á, erre tényleg nem lehet mit mondani! Dolgozó, fiatal magyar vagy? DÖGÖLJ MEG! Ingyenélő. lusta cigány vagy? Gyere, adunk házat, munkát, mindent! Anyák napja ide, vagy oda, ezeknek a durva anyjukat!

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 18:24:37

"Akár hónapokra is leállhat a termelőmunka a Viessmann Modellgyártó Kft. bátonyterenyei gyárában, mert a cég telephelyéről a gyártáshoz alapvetően szükséges, nehezen pótolható alkatrészeket ismeretlenek elloptak."
goo.gl/7tQRY

@Horizont: csak én látok összefüggést a két hír között?

trojka 2011.05.01. 20:02:39

@fokabacsi: Javítanék: a növény oxigént termel-ezek oxigént vonnak el-Töled, tölem, minden magyartol...

Horizont 2011.05.01. 22:52:14

@Kartal (rezervált):
Mai "termés"!! Ez csak ami megjelent a hírekben és mennyi lehet ami helyi szinten maradt.
"Rendőröket vezényeltek ki a Pest megyei Dabasi Szőlők településre, miután egy kocsmai verekedésben hárman megsérültek, köztük a Szebb Jövőért Polgárőr Egyesület egyik tagja. A támadók romák voltak."
"Beteghez érkező mentőautóra támadtak Cegléden......szóvivő szerint nem tudtak kiszállni a kocsiból, mert a háznál találkoztak egy körülbelül 15-20 fős társasággal"

fokabacsi 2011.05.02. 06:50:23

@gabesz7004: "Rajtuk sajnos nem segít az átnevelő tábor sem!" Légy benne nyugodt, abban az átnevelő táborban amit én szerveznék meg, átalakulnának! Rettegve gondolnának arra, nehogy még egyszer visszakerüljenek!! Rémálmaik lennének , arról, hogy még egyszer vissza kerüljenek! Erre megesküszöm! A dicső kormányok wellness-szállodát csinálnak a börtönökből?! "szabadulóbulit" tartanak a cigányok?! Nekem, mikor 27 hónap után a honvédségtől "szabadultam" '72.ben kikötötték, hogy két hétig még bálba sem mehetek!? Kifordult a világ, libbant féleszű alakok miatt!

picur3ka 2011.05.02. 09:17:34

@Horizont:

Ah, minden hetvegen verekedes van minden masodik faluban.

trojka 2011.05.02. 09:56:22

@fokabacsi: Hello! Nem Lentiben voltál? Találkozo 2011. junius 25-én, Lentiben!

fokabacsi 2011.05.02. 11:53:43

@trojka: Sajnos nem! Pápán voltam. Kiképzésen Sormáson! A szakmai munkán kívül értelmes dolgot nem igen csináltunk. Rendesen megutáltatták velem a sereget! A laktanya felé azóta sem voltam,immár 39 éve. Ha lőni kellett volna az első tárat hátrafelé ürítettem volna !

lyken 2011.05.02. 21:52:11

@readonly: Nehogy azt hidd. A tömegek memóriája rendkívül rövidtávú. Lesz még egy év mélytorkos cumi Magyarországnak. Aztán elkezdenek lazítani, az utolsó évet meg végigosztogatják. Közben meg megy majd a retorika, hogy ez az osztogatás a fidesz fantasztikus politikájának következménye. (Nem a lenyúlt manyup pénzeké, az addigra lenyúlt megtakarításoké, a Bajnai féle megszorításoké és a bevezetett adóké.)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.04. 21:29:59

"írja a francia liberális Le Monde. "A titkosszolgálatok nemzetközi összeesküvést emlegetnek, és vizsgálják, hogy ellenséges külföldi szolgálatok vagy egyéb üzleti körök játszhattak-e szerepet egy nemzetközi lejárató médiakampányban. E feltételezés szerint külföldi hatalmak hisztériakeltésként a nők és a gyerekek buszos elutazását evakuálásnak akarták volna beállítani.""

hvg.hu/itthon/20110504_gyongyospata_kulfoldi_sajto

süti beállítások módosítása