Skip to content


       Szűrés lista

Nagy mókamester ez a Farkas Flórián

Farkas Flórián, az Országos Roma Önkormányzat elnöke, a Magyar Köztársaság kormányának romatámogatásokat felügyelő miniszteri biztosa, fideszes országgyűlési képviselő tegnapi nyilatkozata során "elejtett" egy olyan mondatot, ami nem kicsit kavarta fel az amúgy sem békés kedélyeket:

"Saját jogán juttatnánk lakáshoz egy roma családot, ha a gyermekét iskolába, óvodába járatja, ha legalább az egyik szülő elkezd dolgozni, és ha látjuk, hogy elkezdett termelni, és képes fenntartani a lakást."

Én nem szoktam érteni a vicceket, meg nem is szeretem, így lehet, hogy nekem nem jött át, hogy Farkas Flórián csak megviccelte az újságírót ... mert ha komolyan mondta, akkor az nem piskóta!

Mivel nem egy huszadrangú politikusról van szó, így annak, amit mond, nyilatkozik, súlya van. A kormány azonban elég világosan cáfolta Farkas ez irányú terveit, de hozzátették, hogy a kormány elé viheti az elképzeléseit ...

Farkas Flórián azonban ma reggel cáfolta a kormány cáfolatát: "az alanyi jogon történő lakáshoz juttatás nem került bele szó szerint a szövegbe, de a keretmegállapodásnak része lesz.  (...) amennyiben egy család bebizonyítja, hogy gyermekeit járatja óvodába és iskolába, illetve képes a munkájából fenntartani magát és a lakást, akkor „saját jogán juthat lakáshoz”, amihez elképzelhető, hogy egy nagyobb, vissza nem térítendő támogatást is kaphat majd. Ehhez azonban hozzátette azt is, hogy „ingyen, csak úgy, senki nem kap semmit”, vagyis a támogatásért komoly eredményeket kellene felmutatni."

Ezután nem meglepetés, de Farkas Flórián cáfolta a kormány cáfolatára kiadott cáfolatát is: 

"Téves az a hír, mely szerint a hátrányos helyzetű, elsősorban roma családok alanyi jogon jutnának lakáshoz. 

A Miniszterelnök és az ORÖ elnöke között létrejött keret-megállapodás alapján arra lesz lehetőség, hogy a családok közmunka keretében újíthatják fel, tehetik lakhatóvá akár saját tulajdonú, akár bérelt otthonaikat, abban az esetben, ha az integrációs program keretében vállalják a munkát, az elsődleges munkaerőpiacra történő felkészítést (szükség esetén tanulást), gyermekeik iskolába járatását, melyek az elsődleges kitörési pontok a jelenlegi halmozottan hátrányos helyzetükből való kilábalásra."


Mivel sem a magyar, hát még a roma politikusok agymenéseit elég nehéz megfejteni, annyit máris sikerült Farkasnak elérnie, hogy a legbékésebb emberekben is felment a pumpa a hír hallatán, ami egész nap szépen főoldalas hír volt. A legkulturáltabb komment még talán az volt, hogy "a romáknak az anyakönyv mellé adjanak mindjárt slusszkulcsot is", vagyis ez a roppant szerencsétlen mondat sokat nem segített a roma integráción, amin éppen dolgozna.

Farkas 53 éves, rutinos róka, nem gondolt bele, hogy a dolgozók, a devizahitelesek, a több műszakban gürizők, a több gyermeket tisztességesen nevelő magyarok hogy fognak reagálni, ha meghallják, hogy egyeseket megjutalmaznának olyan dolgokért, ami nekik a szürke hétköznapok része, mint a munka vagy a gyerek iskolába járatása?

Nem gondolt bele, hogy hány ember nyögi szótlanul a hiteleket, vállalva annyi munkát, amennyit csak bír, hogy megmaradjon a lakásuk, hogy tudják fizetni a hiteleket?

Nem gondolt bele, hogy rengeteg magyar ember van, aki járatja a gyerekét iskolába, dolgoznak, és nem sírnak, nem követelnek lakást alanyi jogon, hanem csendben kivesznek egy albérletet ha lakásra van szükségük, és megpróbálnak egyről a kettőre jutni?
 
Ha nem gondolt bele ezekbe a dolgokba, akkor biztos, hogy ő a legmegfelelőbb erre a kormánybiztosi pozícióra?
Mert fideszes képviselő egy hatökör is lehet, az igen-nem-tartózkodom gomb megnyomására bármilyen emlős állat megtanítható, a romák is olyan vezetőt választanak maguknak, amilyet megérdemelnek (Kolompár Orbán után), de mint kormánybiztosként minden szavának súlya van. Miért kell ilyen mondatokkal a romák alá adni a lovat? Hogy elkezdjenek lakást követelni alanyi jogon?

Nagyon szép Farkas Flórián hivatalos életrajza a fidesz.hu-n, pár "apróság" véletlenül kimaradt belőle.

Például, hogy 1975 és 1982 között háromszor ítélték el, felfüggesztett és végrehajtandó szabadságvesztésre egyaránt.
Ezzel 3:2 arányban vezet az előző roma vezetővel, Kolompár Orbánnal szemben, mivel őt  még csak kétszer ítélték el (orvhalászatért és garázdaságért), igaz, Kolompárnak több ügye is "fut" jelenleg is a bíróságon, még simán fordíthat.

Arról sem tesz említést Farkas úr az önéletrajzában, hogy Göncz Árpád köztársasági elnök 1998. február 26-án, közvetlenül a választások előtt elnöki kegyelemben részesítette, mégpedig az igen ritka eljárási kegyelemben. Az "eljárási kegyelem" azt jelenti, hogy még a jogerős ítélet előtt szüntetik meg az eljárást az érintett ellen.

"Az ügyészség akkoriban a Lungo Drom által létrehozott alapítvány ügyében folytatott vizsgálatokat. Ezek közül az Oktatási és Továbbképzési Központ Alapítvány és a Hosszú Út Alapítvány ügye jutott el a vádemelésig, amelyben Farkas Flóriánt hűtlen kezeléssel és számviteli fegyelem megsértésével vádolták meg. Azonban a tárgyalás elmaradt, hiszen Farkas Flórián a miniszteri ajánlásra eljárási kegyelemet kapott Göncz Árpádtól.

A további érdekesség, hogy az ügy részleteit, például a miniszter indoklását, 30 évre titkosították. Emellett a Köztársasági Elnöki Hivatal kegyelmi ügyekben illetékes munkatársa és az akkori Igazságügyi Minisztériumának kegyelmi főosztályának vezetője egymásnak ellentmondó nyilatkozatokat tett az üggyel kapcsolatosan. Egy szóbeszéd szerint Horn Gyula járt közbe Göncz Árpádnál, hiszen az akkori politikai érdek még az MSZP-hez kötötte Farkas Flóriánt. S mivel az ügy a választások környékén volt az MSZP
mindenképpen igényelte volna a cigányság támogatását, amit Farkas Flóriánon keresztül szerezhetett, tarthatott meg." - írják a "Köztársasági elnök és a kegyelmi jog" című tanulmányban.

Harminc évre (!) titkosított kegyelmi dokumentum ... hát nem nagy kópé ez a Farkas? (A teljes sztorit még 1998-ban megírta a Magyar Narancs.)

Szintén a Farkas Flórián féle humor megnyilvánulása volt az a 12 perces hangfelvétel, mely szerint Farkas kerek-perec megmondta, hogy minden pénzt ő kezel: "Én irányítom. Ebben én fogok dönteni. Én rakom be oda azokat az embereket, akik majd meghozzák a javaslataikat, mert nincs értelme, hogy alapítványokba toljuk be a pénz, miközben nincsenek programok"

Ezek után milyen hitele van annak, hogy Farkas Flórián meg az Országos Roma Önkormányzat megállapodik Orbán Viktorral (csodálatos kép!), hogy 2015-ig százezer roma kap munkát, húszezer roma fiatal 50 szakmunkásképző iskola keretében piacképes szakmát fog szerezni, tízezer roma érettségit, ötezer roma meg diplomát fog szerezni. Részletek persze nincsenek, szerintük az érettségi meg a diploma a fán terem, csak le kell szüretelni? A munkahelyekről meg nem is beszélek, vicc az egész, 12%-os a munkanélküliség, diplomások emberek könyörögnek bármilyen munkáért, hogy akarnak munkát adni ennyi romának? Rákényszerítik a cégeket, hogy származás szerint válasszanak? Jön a következő Monitoring Bizottság?

Tudjátok mit írt az Amardrom roma lap még 1999-ben?
"A rendszerváltozás óta velünk, hétköz­napi gályásokkal megetették, hogy műkö­dik a demokrácia Magyarországon a ci­gány embereknek is. Pedig a hivatalos ci­gány politikában, ha egyáltalán létezik ilyen, 10-20 éve ugyanazok az arcok garázdálkodnak, más-más név vagy szerve­ződés mögé bújtatva. Eddig minden kor­mányzatnak csak ezekre a sakkban tartott, megvásárolt, a lelküket is eladó emberek­re volt szüksége, és most a Fidesznek is ők kellettek.
Állítólag a magyar politika elsődleges célja az EU csatlakozás. Emiatt rendezni kell a kisebbségek helyzetét, elsősorban a cigányokét. Ehhez a „jól bevált", a min­denkori hatalomhoz lojális Lungo Drom a legkényelmesebb tárgyalópartner, OCKÖ-s és FRKC-s szinten egyaránt. Hiszen ők pénzért, hatalomért azt fogják ismételgetni, amire éppen szüksége van a kormánynak."

Nem mondom, hogy megrázott a hír, miszerint  Kolompár Orbán (zsák a foltját) azzal vádolta meg utódját, Farkas Flóriánt, hogy úgy csaltak ki 30 milliót a kormánytól, hogy szándékosan megrongálták a Dohány utcai székházukat.

Kolompár vs. Farkas, csodálatos meccs, két igazán példamutató becsületes roma politikussal.

Címkék: fidesz cigány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr492933031

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az utolsó utáni ingyenebéd - a devizahitelesek megmentése 2011.05.26. 12:52:28

  Orbán Viktor kijelentette, hogy a jóléti gazdaságnak vége. Bajnai Gordon is valami ilyesmiről beszélt az ingyenebéd kapcsán. Pedig úgy tűnik, hogy van ingyenebéd. Mégpedig a devizahitelesek számára a kormány most készíti a konyhájában. Csak félő...

Trackback: Az Indexnek nem hír Farkas ötlete 2011.05.26. 11:59:16

Tegnap a legtöbb helyen vezető hír volt Farkas Flórián azon ötlete, mely szerint alanyi jogon lakáshoz juthatnának azon roma családok, ahol legalább egy szülő dolgozik, és a gyerek iskolába jár. A hírt persze azóta finomították, a kormány tán' nem ...

Trackback: Alanyi jogon jár lakás a romáknak? 2011.05.26. 11:04:46

Bizony, Farkas Flórián erről beszélt egy portálnak: saját jogán lakáshoz juthatna egy roma család, ha az egyik szülő dolgozik, és a gyerek iskolába jár.Remek. Ha belegondolok, szegény Bogáncs kolléga még jópár évig (évtizedig?) nyögheti vissza devizahi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jurganov 2011.05.26. 11:43:32

azért ha megnézzük nagyon szépen terelnek a fiúk :)
már senkit sem érdekel, hogy a kormány úgy viselkedik mint egy elb*szott királyság (ad amikor kedve van, elvesz amikor akar, holmi törvények ebben nem akadályozzák) hanem csak egy ekkora butaság, hogy "kapnak-e a cigányok ingyen lakást". pfff. inkább azon agyaljatok, hogy mi lesz velünk ha ezt a dolgot (rendőrök) át tudják vinni. mi lesz a következő? visszamenőlegesen +10% adó? mert kell a pénz?

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.26. 11:43:32

@eszkep: lakáááást????? Ott hídalja komám. Különben is tudod Te , hogy mi a demokrácia:
az, amikor egyenlő joga van a koldusnak és a bankárnak a híd alatt aludni. Másképpen: egynelő joga van a koldusnak és a bankárnak a Hiltonban megszállni....

eszkep 2011.05.26. 11:43:41

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Azért ne égesd már le magad valami Index-es népmesével. Ez így hangzott pontosan:
"Eszerint Magyarország vállalja, hogy 2015-re 100 ezer munkanélküli romát terel vissza a munkaerőpiacra; az átfogó oktatási reform révén 20 ezer cigány fiatal szerezhet szakmát, 10 ezer roma diák érettségizhet le, és 5000 tehetséges roma gyermek esélye nőhet meg arra, hogy feljebb lépjen az oktatási rendszerben."

mocskosbaribaszó 2011.05.26. 11:44:10

@eszkep: szerintem vannak, de valahogy nem azok jutnak szóhoz...
lehet valaki tiszta erkölcsi bizonyítvánnyal nem is lehet roma-képviselő

Nzoltan 2011.05.26. 11:46:55

Na, ezek a "piacképesen" képzett roma "szakmunkások" agyalták el a diákokat.

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.26. 11:49:19

@mocskosbaribaszó: Na jó, így már értelek. Tetszik a praktikus gondolkodásod. Ámde ácsi! Milyen vonaljegyről is van szó? Remélem nem arra gondolsz, hogy mi azt is mi fizessük! Én speciel gőzmozdonyra gondoltam a vagonok elé, abban meg jól ég a zsír.....nem kell költeni Indiáig energiahordozóra, a kövérebbek addig elfogynak, kevesebb vagont is kell majd vontatni, szóval kitermeli magából az üzlet a boltot, vagy fordítva (csak a szerelvény ne legyen fordítva...).

Nzoltan 2011.05.26. 11:51:05

Most a romáktól várnak el sokat, vagy az érettségitől, diplomától keveset?

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.26. 11:55:13

A várost ellepik a galambok. Nem lehet ellenük mit tenni, mindent összepiszkítanak.
A polgármester 1millió eurót ajánl annak, aki megszabadítja a várost a galamboktól.
Sokan próbálkoznak, de senkinek sem sikerül kiirtania öket.
Egyszer csak jön egy ismeretlen:
- Én megszabadítom a várost a galamboktól, és a jutalom sem kell. De egy feltételem van: nem kérdezhetsz semmit. Ha kérdezel, 10 millió eurót kérek.
A polgármester beleegyezik.
Az ismeretlen szétnyitja a hosszú, fekete kabátját, az alól kirepül egy piros galamb. Mint varázsütésre - az összes galamb követi a piros galambot, amelyik messze repül a városból.

A polgármestert nem hagyja nyugodni a dolog, másnap megkeresi a fekete kabátost, és azt mondja:
- Nekem mindegy, nem érdekel a 10 millió, mégis van egy kérdésem: van piros cigányod is?

Nzoltan 2011.05.26. 11:57:07

Szerintem feltétel legyen a mosakodás is. Nehogy időközben rászolgáljanak a "retek" jelzőre.

Ja, és legyen kertibudi narancs alakú nyílással!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.05.26. 11:57:25

@eszkep:

A fiatal roma értelmiség nem fog soha oda kerülni, a Kolompár-Farkas-Horvát Aladár félék sosem fogják engedni.

A kormánynak is jobb ez a bagázs, jobban irányható, adnak nekik pár száz milliót, amit szétoszthatnak, oszt' csókolom...

kej 2011.05.26. 12:11:45

mondjuk az is megér egy misét, hogy erre az ominózus roma-gádzsó megbeszélésre a második (vagy tán a első) tömörülést, amit a másik kvázi bűnöző a kolompár vezet meg se hívták. ott szobroztak a székház előtt. ja és fent kering a neten egy remek klip, amikor az egyik (a mostani kormány bizalmát élvező) cigány vezető összetapossa a székházuk falát, meg több vödör vizet önt rá. és mit tesz isten néhány héttel később pedig kaptak 30 milliót a helyreállításra. vicc ez az ország:((( (vélhetően igaz a klipp, hiszen senki nem perelt még miatta)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.05.26. 12:16:08

@eszkep: az általad bemásolt talán origós népmese ugyanolyan nevetséges. ;D

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.05.26. 12:17:26

Jól mutat ez a Farkas-felvetés a devizahitelesek megmentéséről szóló hír mellett.

Hiába, van, aki megy az utcára, mert bedőlt a hitele, és van, aki megy a lakásba, mert neki jár. Ez biztosan jót tesz a romaintergárciónak és a romák elfogadásának.

DArchAngel 2011.05.26. 12:23:24

@karakterelgető: Hülye lesz tovább menni, sehol nem kapna ilyen hosszú távon ennyi segélyt...

Secnir 2011.05.26. 12:38:03

nemsokára jönnek majd aszámlálóbiztosok. majd kérdez, abba bele fogom szőni a cigányságot is.:

-Neve?
-Secnir
-de ez nem anyakönyvezhető!.
-Ez az internetes nevem. Nick Secnir
-aha. hovatartozása?
-ide tartozom, de amott születtem.
-mármint melyik fajhoz tartozik?
-az emberihez.
-úgy értem rasszilag?
-cigány.
-de.... ....öööö... maga két méter magas és fehér.
-akkor írja be: hátrányos helyzetű albínó cigány
-vallása? esetleges rangja?
-az Ateista Apaszentegyház felkent Prókátora vagyok.
..prókátora. igen. van házastársa?
-ja. ott áll maga mellett.
-milyen iskolája van?
-nekem egy sincs. ugyan több iskolában végeztem többfajta szakon, de nekem nincs egy iskolám sem. az önkormányzatnak viszont kettő is van.
-milyen nyelveken beszél?
-angol, piréz.
-cigányul nem?
-ja de. ángól, páréz, cigáány
-magyarul sem?
-hát azt titkolom, mert hátrányos helyzetbe szokott hozni.
-autója van?
-félig egy nissan
-csak félig?
-másik fele a banké.
-mivel jár dolgozni?
-egy BMW-vel.
-az előbb azt nyilatkozta, hogy egy nissanja van, mégis bmw-vel jár dolgozni?
-ja. Busz-Metró-Willamos
-munkahelyén milyen jellegú munkát végez?
-rabszolga jellegűt.
-szenved-e valamilyen tartós jellegű betegségben?
-aha. Chronicus Munkaundoriticus
-van-e tartós fogyatékossága?
-igen, mutatom az anyósom fényképét, itt van.
-tagja-e valamelyik pártnak?
-nem
-és szimpatizál valamelyikkel?
-nem
-ööö... ...van itt nekem egy excelem, a ki_hova_Kub_Gab_2008_dec.xls, és abban az áll, hogy ön egy független jelöltre szavazott.
-akkor ne azt írja, hogy nem szimpatizálok senkivel, hanem azt, hogy a Függetlenek Pártjával szimpatizálok
-egyéb hozzáfűznivaló?
-elbaszott tíz percét az életéből, mert már rég kitöltöttem az interneten.

attól félek, nem fogom tudni végigmondani, mert hamarabb el fog küldeni a faszba. de megpróbálom.

jozicsenko 2011.05.26. 12:49:06

jól értem, hogy megint náluk a jog, nálunk a kötelesség?

ehhh, 2014-re a jobbik lesz a második legerősebb párt...

Dendrobatidae 2011.05.26. 13:00:03

@laspalmas: "Úgy gondoljuk, hogy biztatók a jelek: az emberek jobban meg akarják ismerni a romákat" - fejtette ki az államtitkár. " Hát persze! Köszi, de mi itt a keleti országrészben már éppen eléggé ismerjük őket. Ha esetleg a budai kerületek európer (de szép szó) népe is meg akarja őket ismerni, hát rajta. Tőlünk vihetik a fölösleget.

Egyébkén ez a Balog nevű fideszes majom a múltkor azt nyilatkozta, hogy minden munkahelyen be kell vezetni a 25 százalékos cigánykvótát. Most meg a másik, Farkasflóri nevű fülkeforradalmár akar nekik ingyenlakást.
Szerintem két éve még mindannyian azt gondoltuk, hogy Gyurcsányéknál meg az MSZP.nél elmebetegeb társaság már nem jöhet. Tévedtem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.26. 13:00:32

"amennyiben egy család bebizonyítja, hogy gyermekeit járatja óvodába és iskolába, illetve képes a munkájából fenntartani magát és a lakást, akkor „saját jogán juthat lakáshoz”, "
Amit utána jól lelaktak?

Ha már gyerekeit járatja valaki óvodába-iskolába, fenntatrtja magát, van munkája, akkor az nagy valószínűséggel megoldja, hogy lajon valahol, és nem szorul támogatásra.

jani888 2011.05.26. 13:02:45

Ötezer cigány diplomát fog szerezni.Már ezt is? Eddig csak disznót ,tyúkot ,terményt, órát ,mobilt, pénzt szereztek.

asimov007 2011.05.26. 13:11:05

Persze,hogy kapnak lakást!Az enyémet,meg tiédet,ne röhögj,meg a tiédet is!Köszike Fidesz!!!!

Marcellusca 2011.05.26. 13:23:38

Na, csak most értem ide és csak a posztot olvastam, úgyhogy bocs, ha már volt.

Hogy mé' nem csinál magának kistestvért ez a Farkas?!
/Bár, lehet, hogy már van. :D/
Alanyi jogon lakást azért, ami alapvető dolog? Hol él ez a féreg?
/Tudom, tudom, Magyar-Cigányisztánban./

Na, most leszek qrva demagóg és lehet fikázni, de ...
De, a kúrmány kinyalja a romák seggét, számolatlanul költi rájuk a sok pénzt (eredménytelenül), a rendvédelmisektől meg elvon? Már megszerzett jogot el akar venni, csökkenteni (megadóztatás), ezeknek meg mindent ingyé?
Ja, értem én.
A rendvédelmisek csak pár tízezren vannak, a romákok meg többszázezren.
Egyik helyen spórolnak néhány száz milliót, a másik helyre meg szétszórnak több MILLIÁRDot.

F@sza! :(((

Marcellusca 2011.05.26. 13:27:41

@Dendrobatidae: Pont ez jutott eszembe.
De, hogy ez ne fordulhasson elő kiccsaládommal, romának (nem cigánynak!) fogom magam vallani.
Oszt' próbáljanak meg kilakoltatni!

MekkMester 2011.05.26. 13:28:09

@Seduxen: Maxi igazad van! Már mondtam a nejemnek, hogy én tuti cigó leszek ősztől! Oszt' bemék a pógármesterhöz sigíjé, mer' az jár! Sokan leszünk öszül tesókák, és elegen!

Marcellusca 2011.05.26. 13:30:03

@zrobasé: Nem engedélyezzük! :P
Nem összeegyeztethető a NER és a NENYI szellemével.
Asszem ennyi ölég is magyarázatnak.

_Hooligan_ 2011.05.26. 14:02:24

"A miniszterelnökkel létrejött megállapodás alapján arra lesz lehetőség, hogy a családok közmunka keretében újítsák fel, tegyék lakhatóvá akár saját tulajdonú, akár bérelt otthonukat - olvasható Farkas Flórián közleményében."

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=431709

Ehh, lpmvs?

Secnir 2011.05.26. 14:10:25

@_Hooligan_:
tegyék lakhatóvá akár saját tulajdonú, akár bérelt otthonukat - olvasható Farkas Flórián közleményében.

helyesen

tegyék lakhatóvá akár saját tulajdonú, akár bérelt, akár önkényesen elfoglalt otthonukat - olvasható Farkas Flórián közleményében.

pretya 2011.05.26. 14:10:28

Kellett nekik kétharmad (és kell a következő választásnál is)!
Ez durva, de szerintem ezt a magyarok úgyse engedik. A környezetemben mindenkit (kortól és nemtől függetlenül) felháborított ez a bejelentés. Még akkor is aljas dolog, ha a helyesbítésekben szereplő "vissza nem térítendő hitelt kapnak".
Szerintem az EU is tolja őket, hogy nehogy már oda "meneköljenek" szegény kirekesztett, élősködő cigány banda.
Én adnék nekik a vonatjegyre (csak oda), csak az utolsó menne már!

ucsacsu 2011.05.26. 14:12:48

ÉN CIGÁNY VAGYOK, csak az anyám+ az apám nem cigány de nekem ide a kéglikulcsot de ízibe.

lyken 2011.05.26. 14:16:42

Jó ötlet! Genetikai vizsgálat gondolom nincs, úgyhogy jövő hétre lesz 3 millió roma. Nem lesz nagy igényük, szerintem 5 millió lakás elég lesz, ha családokban gondolkozunk.
(Jut eszembe még egy apróság: ha az alanyi jogon kapott kecót majd elbontották és eladják építőanyagnak, mint eddig a szocpolos házaikat, akkor kell újat kapniuk? Természetesen a demokrácia nevében?)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.26. 14:19:28

@Secnir: tévedsz! ez a közlemény abszolút helyesen:

tegyék lakhatóvá (a párásztok) (a romák) akár saját tulajdonú, akár bérelt, akár önkényesen elfoglalt otthonát - olvasható Farkas Flórián közleményében.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.26. 14:21:29

@lyken: emögött a bejelentés mögött szerintem tuti, hogy az építőipari lobbi áll. évek óta pang a piac, fel kell lendíteni valahogy. és igazuk is van, mert ha ez egyszer beindulna, sosem érne véget (miután a "probléma" újratermeli - vagy az újraELLI az jobban passzol ide? - magát)

Marcellusca 2011.05.26. 14:26:22

@_Hooligan_: Na, mondom: roma leszek.
Úgyis fösteni köllene a lakást! :)

Én, marha, meg fizetem a közös költséget (is), hogy ne rogyjon meg idővel a ház. :(((

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.26. 14:30:51

@Marcellusca: óóó de bájosan naiv :DDDD Te komolyan azt hiszed, hogy a befizetett közös költséget a közös képviselő - többek között - a társasház állagmegóvására költi? Komolyan? Ne szívass!! :DDDD

Marcellusca 2011.05.26. 14:37:30

@Seduxen: Máj jaól felgyelentem az ombucka lakónál, hoty rohátszemítrásszista, mer csák lenyújjá á lóvét, oszt' ki ákárja rákni szegín romákokat a zuccára. :DDD

lyken 2011.05.26. 14:53:20

@lyken: Suxxxx, elírtam. Helyesen: "úgyhogy jövő hétre lesz 10 millió roma."
Sőt, a környező országokból átjelentkezik még 30 millió ember és ők is romának fogják vallani magukat.

kormányzó 2011.05.26. 14:55:19

Gyerekek, ne lázadjatok! Csak a büdősgyökér Nyugatot cukkolta!

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.26. 14:59:56

@lyken: Európa a jövőben helyesen: Romurópa!! DDDDDDDDD!
Még az iszlámok is menekülni fognak innét!
Két nő beszélget a vasúti kocsi fülkéjében:
- Tudtad, hogy a négereknek 30 centis hímtagjuk van?
- És Te azt tudtad, hogy a cigányoknak meg karvastagságú a farkuk?
Mire a szemben ülő pasas:
- Hölgyeim engedjék meg, hogy bemutatkozzam: Kalányos Jimmy vagyok.

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.26. 15:02:21

@kormányzó: így van. azt nem mondta, hogy Magyarországon juttatnák lakáshoz a romákokat. Szerintem Franciaországra gondolt, azok úgyis nagy lelkesen befogadták a zámolyi cigókat annó, mikor az "üldöztetések" elől menekülniük kellett innét.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.05.26. 15:06:17

Sajtó-helyreigazítás - Farkas Flórián közleménye
Budapest, 2011. május 26., csütörtök (OS) -

A 2011. május 25-én több sajtóorgánumban is megjelent, a hátrányos helyzetű családok lakáshoz jutásával kapcsolatos hírközlés helyreigazítását kérem az alábbiak szerint:

Téves az a hír, mely szerint a hátrányos helyzetű, elsősorban roma családok alanyi jogon jutnának lakáshoz.
A Miniszterelnök és az ORÖ elnöke között létrejött keret-megállapodás alapján arra lesz lehetőség, hogy a családok közmunka keretében újíthatják fel, tehetik lakhatóvá akár saját tulajdonú, akár bérelt otthonaikat, abban az esetben, ha az integrációs program keretében vállalják a munkát, az elsődleges munkaerőpiacra történő felkészítést (szükség esetén tanulást), gyermekeik iskolába járatását, melyek az elsődleges kitörési pontok a jelenlegi halmozottan hátrányos helyzetükből való kilábalásra.

Farkas Flórián
az Országos Roma Önkormányzat elnöke

os.mti.hu/hirek/68593/sajto-helyreigazitas-farkas_florian_kozlemenye

Viktus 2011.05.26. 15:14:48

@zero:

Na ez mekkora biznisz lesz a cigó maffiának. Kiadják bérbe putris cigánycsicska családoknak a lepukkant épületet a vajdák, majd mikor állam pénzén rendbetették szépen kirakják őket ... és lehet eladni az épületeket.

kormányzó 2011.05.26. 15:15:51

@Hessler ezredes - halál az ötven órára: Ezt a véleményed erősíti a hejregazsítás is! Itt dolgozni kellene az otthonért.
Amúgy milyen érdekes,ahogy a szar lefossa magát!

Tedat 2011.05.26. 15:26:25

"Farkas 53 éves, rutinos róka, nem gondolt bele, hogy a dolgozók, a devizahitelesek, a több műszakban gürizők, a több gyermeket tisztességesen nevelő magyarok hogy fognak reagálni"

Hát, azt hiszem, meg fog szaporodni a cigány kisebbség... legalábbis papíron.

Ha ez kell ahhoz, hogy ingyen kapjak lakást, hát akkor én cigány vagyok.

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.26. 15:40:38

@kormányzó: nem lenne baj, ha a szar nem akarná magát csokoládénak maszkírozni! Azt pedig soha, azaz soha nem fogom megérteni, hogy szegénység, pardon: segínsíg, ide vagy oda, mi a kurva isten retkes faszáért nem lehet rendet tartani a saját portájukon, továbbá miért is nem tud elvetni egy kis hagymát, paprikát, répát, paradicsomot a kert hátuljában, babról, meg borsóról nem beszélve, valamint mi a redvás lófaszért nem tud néhány kibaszott csirkét kapirgáltatni az udvarban a lusta szar kibaszott édes jó anyjuk büdös picsáját!
Hát azért, mert rohadt mocskos dologtalan lusta szar népség, ezért!

medvemellszobra 2011.05.26. 16:10:13

Politikusnak lenni a maga megtestesült egyenjogú emberi egyetemesség:
nem számít a bőrszín, vallás, meggyőződés, mert a politikus mindezektől függetlenül gerinctelen.

Énbagoly 2011.05.26. 16:10:48

Szerintem ebben a mondatban van a lényeg:
"Miért kell ilyen mondatokkal a romák alá adni a lovat? Hogy elkezdjenek lakást követelni alanyi jogon?"

Igen, ezt akarják. Hogy minél többen, és minél hangosabban kiabáljanak, hogy nekik ez jár.
Vagy azért, mert ha annyian követelik, akkor valamit csak kell csinálni, vagy azért, mert azt akarják, hogy legyen mivel végleg egymásnak ugrasztani a cigányokat, és a magyarokat.

Kell a cirkusz, ha már kenyér lassan nem lesz.

2011.05.26. 16:19:16

Én nem tudok mást gondolni, csak azt, hogy egyszerűen nem tudnak olyan roma vezetőt választani, aki ne lenne büntetet előéletű, lehet hogy azért mert a felnőtt roma lakosság nagyobb részben ilyen? vagy aki nem, az nem tud írni olvasni?

Tudom, hogy nehéz, de legalább veztőnek kellene egy olyan akibe nem nagyon lehetne belekötni!

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2011.05.26. 16:21:26

@mocskosbaribaszó: Milyen vonatjegy? Ugyebár az átlagcigány cirka hetven köbdeciméternyi téridőt foglal el. Ezek alapján egy százhúsz köbméteres szenesvagonba nagyjából ezerhétszáztizennégy darab cigányt lehet bepakolni homlokrakodógéppel (persze némi tömörítést és/vagy pépesítést igényel a művelet, hogy maximálisan kihasználjuk a rendelkezésre álló vagont, de pépesítés esetén tartályvagonokat is lehet alkalmazni)

Vonatjegy helyett elég lesz kitölteni a kisérőokmányokat, százhúsz köbméter veszélyes hulladékról. Párszáz ilyen vagon, és indulhat a transzkontinentális expressz. Az indulásra európai polgárok tízmilliói fognak eljönni a záhonyi teherpályaudvarra. Lesz ott virágeső, lacipecsenye, vattacukor, máglyán piruló mohácsiviki meg minden szar.

Kávé helyett jó kis poszt. Pedig délután sosem szoktam kávézni.

2011.05.26. 16:21:59

@zero: Ez ha lehet még fokozni, nagyobb pofétlanság mint az előző.
Nem kaphatnék én is fizetést, ha kitapátázom a lakásomat?

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.26. 17:31:03

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: elég a vasúti transzport csak Constanza-ig, ott irány a Fekete-tenger: úszás!!, aki átért a túlpartra, az gyalogmenet Perzsián, Pakisztánon át Indiába. Aki nem ért át a tengeren - sebaj, legalább a cápák jóllaktak.

refakcia 2011.05.26. 17:50:26

Matisz nagypapa már évekkel ezelőtt reklamálta, hogy a harmadik gyerekét váró 16 éves lányának nincs háza:
www.youtube.com/watch?v=x50Y2iyXUMU

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.05.26. 17:51:57

Zero.Szar lehet neked ha nem szereted és nem érted a vicceket.
@ketroot: Ezt már én is írtam ide.:))
@Secnir: Az az exceles nagyon durva,nagyon jó.:))
Ja és természetesen a blog szerzői és közönsége zéróra vizsgáztak toleranciából,hogy egy klasszikust idézzek.

Yasashi Tanuki 2011.05.26. 19:04:10

"Kolompár vs. Farkas"

Alien vs Predator - bármelyikük kerül ki győztesen mi csak veszíthetünk!

koti66 2011.05.26. 19:05:36

Egyébként pedig az Unióban ez az eljárás se ritka,,,ehhez képest nálunk lakást kell adni, ha valaki a minimálisan elvárható szintet hozza...
www.youtube.com/watch?v=sUtNcpPymWU&feature=player_embedded

MekkMester 2011.05.26. 19:41:27

@Hessler ezredes - halál az ötven órára: Hát elég sarkosan fogalmaztál, de szerintem igazad van. A múlt rendszerben ingyen tanulhattak, tényleg nem kellett semmit sem fizetni az oktatásért, de akkor sem tolongtak az egyetemek előtt. Elég volt nekik a kubikos, udvari munkás, meg hasonló lapátbrigád meló, ott lehetett lébecolni. Szerintem mi nem előitéletesek, hanem utóitéletesek vagyonk, mert már ismerjük őket és tapasztalatból tudjuk, hogy mire számíthatunk tőlük.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.26. 20:18:38

Magyarországon (egyenlőre) tilos az emberek faji (valási és egyéb) alapon megkülönböztetni. Semmilyen formában.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2011.05.26. 20:33:03

@Hessler ezredes - halál az ötven órára: Tulajdonképpen ha a romákat helyi értékükön kezeljük, simán perelhetnénk Indiát a biológiai fegyverek tilalmáról szóló nemzetközi egyezmények folytatólagos megsértése miatt.

látjátok feleim szümtükkel 2011.05.26. 22:28:39

@zero: A Miniszterelnök és az ORÖ elnöke között létrejött keret-megállapodás alapján arra lesz lehetőség, hogy a családok közmunka keretében újíthatják fel, tehetik lakhatóvá akár saját tulajdonú, akár bérelt otthonaikat, abban az esetben, ha az integrációs program keretében vállalják a munkát, az elsődleges munkaerőpiacra történő felkészítést (szükség esetén tanulást), gyermekeik iskolába járatását, melyek az elsődleges kitörési pontok a jelenlegi halmozottan hátrányos helyzetükből való kilábalásra.- ez így akár rendjén is lenne, de lesz integrációs program azoknak a nem roma származású, halmozottan hátrányos helyzetű embereknek,családoknak akiknek szintén nincs munkájuk, lakásuk, de ők is szeretnének kilábalni?

Kartal (rezervált) 2011.05.26. 23:45:03

@látjátok feleim szümtükkel: erre azt hiszem választ ad ez a bejegyzés:
nyomorszele.blog.fn.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=154034

A lényeg: a poszt írója (aki egyébként az általam tisztelt L. Ritók Nóra) elmeséli, amint egy nyomorgó, nem cigány anyukával beszélget. A beszélgetés vége ez:
"Valakitől azt hallotta, hogyha egy gyerek jól tanul, ösztöndíjat kaphat. Valami MACIKA ösztöndíjat. Valaki azt mondta, már a 3.5-es átlag is jónak számít…..a fiúnak alig van négyese. Nem tudok valamit erről, hol kell szólni, hogy ők is kaphassanak?
Szégyellem megmondani neki az igazat, azt, hogy ők nem jogosultak. Mert nem cigányok. Csak szegények. Ugyanannyira, mint a településen a cigányok."

Amikor olvastam, annyira felbőszültem, hogy ha a kezem ügyében van az a rasszista féreg, aki ezt a rendszert bevezette, esküszöm pajszerrel verem szét rohadt fajgyűlölő fejét.

Mi az, hogy Magyarországon különbséget tesznek a nyomorgók, a rászorulók között SZÁRMAZÁS SZERINT??? Miféle rohadt náci rasszista féreg mert ilyen rendszert bevezetni?! Ez már lassan utoléri a hitleri zsidótörvényeket, csak épp kifordítva, pepitában.

Itt nem a Jobbik a náci és rasszista bassza meg, hanem aki ilyeneket kitalál, és az is, aki engedélyezi és bevezeti. Rohadnának meg még életükben!

Kartal (rezervált) 2011.05.26. 23:48:24

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: na akkor a fenti hozzászólásom ( @Kartal (rezervált): ) neked is szól. Elvégre ilyen szabály van, működik, vagyis valaki mégiscsak különbséget tesz cigány és nem cigány között.

Kartal (rezervált) 2011.05.26. 23:53:25

@jozicsenko: a fidesz meg az msz(m)p mindent megtesz az ügy érdekében.

Ironfist 2011.05.27. 02:42:19

@Hessler ezredes - halál az ötven órára:
"Hát azért, mert rohadt mocskos dologtalan lusta szar népség, ezért!"

Nem, hanem azért, mert az a párásztok dolga, nem pedig a rajoké (a raj cigányul nemes).

@Frengi:
"Én nem tudok mást gondolni, csak azt, hogy egyszerűen nem tudnak olyan roma vezetőt választani, aki ne lenne büntetet előéletű, lehet hogy azért mert a felnőtt roma lakosság nagyobb részben ilyen? vagy aki nem, az nem tud írni olvasni?"

De, egyébként van olyan cigány, aki bizony tisztán tartja a környezetét, dolgozik, neveli a gyerekét. Csak ez ritka, mint a fehér néger. És a többi ciány már őt is gádzsónak. párásztnak nevezi, nem pedig maguk közül valónak tekinti.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.05.27. 07:29:05

"Farkas 53 éves, rutinos róka, nem gondolt bele, hogy a ... "
flórika... cigány is, politikus is... egy doboz kefirben több az együttérzés mások iránt.

Lekike 2011.05.27. 07:47:15

Most lesz a népszámlálás. Szerintem mindenki vallja magát cigánynak. Bemegyek a önkormányzathoz, hogy én egy fehér, keresztény, sváb kékszemű cigány vagyok, kérem a jussomat. Naná hogy Farkas cigányelvtárs tagadja amit mondott, gondolom kapott pár ezer, köszönjük szépen dicséretet, ami gondolom elgondolkoztatta és úgy gondolta, hogy nincsen elég szabad lakás, de a ma reggeli műsorban azt mondta - mindenki megnézheti, tehát le se tudja tagadni - hogy a cigány pajtásoknak KELL elöször munkahelyet teremteni, a ( ez elnyomó, rasszista, cigányokat rettegésben tartó ) magyaroknak úgyis több esélye van erre és a munkanélküliek 90 % -a cigány, így több joguk van munkát kapni, mert MINDEN cigány dolgozni akar, csak a ( rasszista ) munkavállalók nem akarják őket felvenni. Azt is mondta az ordas, hogy több tizezer cigánynak kell ADNI érettségi bizonyítványt, hogy több esélyük legyen. Mindig csak adni, soha nem hallottam egyiktől se, mit tehetnénk ebben a szerencsétlen sorsú hazánkban, amivel előrébb mozdithatnánk sorsunkat, Mindig csak a jár, nekünk több jogunk van, nekünk adni kell, de mikor megy valahova akár önkéntesen, mielőtt bármi követeléssel állnának elő, akkor ezen kellene elgondolkodni.

Kartal (rezervált) 2011.05.27. 08:54:00

@Ironfist: mivel a cigány lét csak kevésbé tekinthető származásnak, sokkal inkább egyfajta mentalitás. Azt a fehéret, aki cigányként él és viselkedik, gond nélkül befogadják, azt a cigányt meg aki tanul, dolgozik, törekszik a rendes életre, azt kitaszítják. Ez egyébként nem titok: youtu.be/Jr1Dqh8flkU

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.27. 09:49:28

@Kartal (rezervált): Barátom örülök, hogy ezt leírtad! Van, amikor - finoman szólva - "kissé" (?) karcosan fogalmazok. Szeretném itt világossá tenni: nem a bőr, haj, szem színnel van baj! A mentalitással!!! Tény, hogy a mentalitás és a bőr, szem, haj színe között most és itt erős korreláció van, ettől azonban az a sötét bőrű, sötétbarna, vagy fekete szemszínű és sötét hajú magyar honfitársam, aki normálisan viselkedik, dolgozik, vagy szeretne dolgozni - nem sorolom - az nekem honfi-, és embertársam volt, van és lesz, és semmi bajom vele!
Bajom csakis a cigány mentalitással van, ami egyébként akár nevezhető lumpen proletár mentalitásnak is.

albirea 2011.05.27. 10:16:34

Nem jól látjátok. Az alanyi jogon járó lakás nem megosztja a lakosságot, hanem éppen egyesíti! Ha már a cigány nem akar magyar lenni, vagy legalábbis magyarként élni, akkor éljen mindenki cigányként! Éljen a 10 millió roma országa! Mindenkinek lesz lakása! (Meg érettségije, diplomája, segélye...)

Kartal (rezervált) 2011.05.27. 11:41:03

@Hessler ezredes - halál az ötven órára: igen. Amikor cigányról beszélek, ez a fajta cigányok túlnyomó többségére jellemző mentalitás lebeg a szemem előtt. Ismerek nem egy diplomás cigányt, a bőr színén kívül semmi nem árulkodik a származásukról. Nincs is velük semmi baj.

Szoktam is mondani, hogy nincs semmi bajom a cigányokkal. Bajom a kötekedő, hangoskodó, büdös, verekedő, nagy szájú, buta, bunkó, agresszív, tolvaj, hazug... és mire idáig érek, mindenki lelki szemei előtt megjelenik egy cigány. No, erről nem én tehetek, hanem a cigányok.

nyugatioldal 2011.05.27. 14:42:56

Mi lenne, ha véglegesen megoldanánk a cigány kérdést: mindannyian cigánynak vallanánk magunkat? Tessék íme 10.000.000 cigány ebben az országban. Ha ő lakást kap, lakást kapok én is, ha ő kvótát kap, kvótát kapok én is, ha ő plussz segélyt kap, segélyt kapok én is...

Kicsit Karcos 2011.05.27. 14:50:51

@Hessler ezredes - halál az ötven órára:

" Van, amikor - finoman szólva - "kissé" (?) karcosan fogalmazok."

Nem baj az, csak ne feledd megfizetni a jogdíjat. A legjobb, ha átutalod a Kolompárék Alanyi Jogú Lakásáért Alapítvány (KAJLA) számlájára.

látjátok feleim szümtükkel 2011.05.27. 15:24:59

@Kartal (rezervált): Az általad írt történetről eszembe jutott, hogy a spektrumon a napokban láttam az angol mezőgazdaságról egy filmet. Az volt a lényege, hogy a tehenészetben a tehenek gondozosával, fejésével napi 10-12 órányi munka van. DE! Bemutatták a gazdaság automata telepét is, ami mondani sem kell, a legmodernebb, és igen dárga műszaki csoda, ahová a tehán magától akkor megy be, amikor akar. A géprendszer megeteti, fejés előtt megmossa a tőgyét is, amit a hagyomásnyos tartású istállóban kézzel végeznek. Ember nem müködik a rendszerben, csak a számítógépnél.
Magyarul a mezőgazdaság is olyan nagy mértékben gépesedik, hogy annak eredményeként kiszorulnak hatalmas embertömegek a mezőgazdasági munkákból. Mi annak a következménye, ha az iparból és a mezőgazdaságból az automatizálás miatt egyre többen szorul ki? Mindenki nem mehet dolgozni a szolgáltató iparba sem, mert munka és jövedelem hiányában nem nő a kereslet iránta. De egy másik kézzelfogható példa: már a városok útjait sem útkaparók gondozzák, gépekkel söpörnek, egy kukás autóra is csak két munkás kell. Milyen munkát akarnak a kormányok teremteni? A tőkésnek ugyan is az az érdeke, hogy minél többet, minél hatékonyabban termeljen. Ha visszaállamosítanák a termelő ( milyen? ) üzemeket, akkor sem lenne ki a gazdaság a vízből, mert ha foglalkoztatást akar benne növelni az állam, az a hatékonyság rovására megy.
Ez szerintem világjelenség, de még csak kísérletet sem látni arra, hogy a kormányok ebből kiindulva keresnének megoldást a népesség számára. Pedig mindaddig, amíg a fejünket homokba dugjuk, és nem nézünk szembe azzal a ténynel, hogy a kétkezi munkások sem akarnak már annyit dolgozni, mint 50 évvel ezelőtt, és ők is könynebben szeretnének élni, addig érdemi választ a világméretű munkanélküliségre, illetve annak növekedésére nem lehet adni. Bele kell ebbe azt is kalkulálni, hogy a munkanélkül maradó tömegeknek hasznos elfoglalságot kell találni, méghozzá állami szinten úgy, hogy a megélhetése mindenkinek biztosított legyen nemzetiségétől, származásától függetlenül.

Hessler ezredes - halál az ötven órára 2011.05.27. 15:41:32

@látjátok feleim szümtükkel: Erre mondta Henry Kissinger és Zbigniew Brzesinski, hogy a jövőt a tömegek - mármint a segélyeiken az állandóan bekapcsolt TV-készülékeik előtt tengődő és vegetáló tömegek (az emberiség 9/10-e!!!) - számára a "tittytainment " fogja jelenteni. (Magyarra kb.a cumiztatás-szórakoztatással lehetne ferdíteni...krimik, krimisorozatok, szappanoperák, valóságshow-k, tehetség (?!?)kutatók, sport minden létező mennyiségben stb.stb. - szóval a totális hülyítés)
A háttérhatalom egyébként azon a véleményen van, hogy az emberiség túlszaporodott - attól tartok ez igaz is - tehát bármilyen módon és eszközzel, de csökkenteni kell az emberiség létszámát.

eccerüvagyok 2011.05.27. 20:35:26

@látjátok feleim szümtükkel:
Nagyon jól látod a kérdést. A baj csak annyi, hogy talán senki nem tudja a megoldást a Föld túlnépesedésére. Illetve talán igen... Csak nehogy a harmadik világégés valódi kirobbantó oka legyen.

látjátok feleim szümtükkel 2011.05.27. 22:10:16

@eccerüvagyok: Sajnos nagy rá az esély, a történelem sok példát mutat. A túlnépesedés élelmiszerhiányt, és véleményem szerint ezen túl az emberi lét elsilányulását is okozza. Sok nagy civilizáció tünt el a túlnépesedés miatt, ez jelenleg globális szinten folyik.
Ami remént jelenthet, hogy az emeberiség akkora tudással még soha nem rendelkezett, mint mist, kérdés, hogy a politikusok ezt a tudást ki tudják-e használni.
Sok évvel ezelőtt egy idősebb emberrel arról beszélgettem, hogy a természet időszakonként világégést, járványokat idéz elő, melynek eredménye mindig a népesség csökkenése, és szaporodási, gazdasági fellendülés volt, ezért én most is okszerűnek tartom a háborúk, járványok beköbvetkezését. A természet védekezik a túlszaporodás ellen. Azt mondta bolond vagyok, pedig a mai modern világ is igazolja ezt, egyre gyakrabban fordulnak elő olyan betegségek, amelyek sok ember életét követelik és nincs rájuk azonnali megoldás. A természet a túlszaporodást mindig megoldja valamilyen módon, de reménykedjünk benne nem világégéssel, és nem pestisszerű járványokkal.

Kartal (rezervált) 2011.05.28. 08:11:51

@látjátok feleim szümtükkel: pedig az ilyen kérdésekre az alapvető válasz mindig a háború és a járvány volt. Most épp a németeknél indult el valami hasmenés-járvány, amit nem tudnak megállítani. A bioszféra, vagy Gaia, vagy nevezzük ahogy akarjuk, kísérletezik, hogy a szervezetében túlszaporodott kártevőt - ami embernek nevezi magát - hogyan lehetne kiirtani a leghatékonyabban. Az ember azonban rezisztens lett mindenre, és csak szaporodik ész nélkül. És ami komoly baj, és ez pontosan megfigyelhető a cigányoknál is: az szaporodik legjobban, aki nem tudja eltartani a kölykeit, akinek nem kéne szaporodni. Innen egyenes út vezet a katasztrófába, ha az állam nem állítja le ezt a folyamatot. És bizony nem hogy nem állítja le, de még bátorítja is.

Olvasta valaki Pokol Béla Európa végnapjai című könyvét? Ha nem, akkor hajrá!

greybull 2011.05.28. 09:54:12

@látjátok feleim szümtükkel: Ne aggódj: szerintem a technikai civilizáción van már annyira fejlett ahhoz, hogy egy 10 km átmérőjű aszteroidát a Föld felé tereljünk. Ez majd megoldja a túlnépesedés problémáját világégés nélkül...... hehehehehe

józanabbparaszt 2011.05.28. 20:01:27

Komolyan momdom,írom, nem tudom mit lát Orbán Viktor Farkas Flóriánba, eddig nem tudta kiismerni, nem informálódott, most jobb hogy hülyének nézik Őt is? Van egy régi-régi jó mondás: Ha rossz a cég, akkor rossz a vezetője, ha rosszul megy az ország, ott bizony rosszak a vezetők, és ez nap ,mint nap megerősödik a népben, pláne ilyen hazug nyilatkozatok után, A cigányt nem tudta munkára fogni Mária Terézia sem, sem Tessedik Sámuel, miért alacsonyitja le Magát Orbán miniszterelnök Úr, hogy majd Ő meg mutatja, borítékolom, ezt is a lelkiismeretesen dolgozó magyar , adófizetővel akarják megfizettetni,de végre itt már meg kell állnia, mert ki fog borulni a bili.Meg kellett volna Orbán Úrnak kérdeznie a szüleit, vajon valaha is dolgozott a cigány? A válasz egyértelmű lett volna.És még engedi Kolompár Orbánt ott lebzselni ,hiszen régen ülnie kellene élete végéig. De biztosan olvasta Orbán Viktor mit is kiabáltak a cigányok Gyöngyöspatán, amikor ki akart szállni a hatalmas mercédeszéből Farkas Flórián, ha nem én megnéztem:FLÓRI takarodj.Azt hiszem ez mindennél többet mond, de úgy látszik Önnek nem!!!

látjátok feleim szümtükkel 2011.05.28. 21:57:20

@Kartal (rezervált): "pedig az ilyen kérdésekre az alapvető válasz mindig a háború és a járvány volt."Erről jutott eszembe, hogy a 80-as években egy vidéki kisvárosban 40-50 ember kapott fertőtő májgyujladást. Mit gondolsz hány volt köztük nem napon barnult? Egy!
A fene egye meg azt a hüje baktériumot, virust! Nem a koszos körülmények közt élőket támadta, hanem a tiszta lakásban élő, jól táplált embereket.Van abban valami, amit írtál! De szerintem a szaporodás ott a nagyobb, ahol a biológiailag várható halandóság is nagyobb. Általában egyes népcsoportoknál nem volt sosem jellemző a 70-80 éves életkor.

látjátok feleim szümtükkel 2011.05.28. 21:59:41

@Hessler ezredes - halál az ötven órára: nálunk minden a csökkentés irányába mutat: csökken az orvosok száma, nincs munka , ezért nincs jövedelem a dárga, de hatékony a gyógyszer megvásárlására.

látjátok feleim szümtükkel 2011.05.28. 22:01:06

@greybull: és mi van ha az aszteroida nem tudja, hogy kit kell agyoncsapni, és kit nem?

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2011.05.28. 22:21:14

A képről hiányolom vityáról a tipikus cigány kalapot, hiszen minden ilyen megbeszélésen van rajta valami (a vasutasokra emlékszem, de mintha egy másik - általatok megírt - eseményen is az annak megfelelő tökfödőt öltötte volna magára).

Gyani · http://skypesuli.hu/ 2011.06.02. 18:18:01

Sok a szöveg de hol az eredmény?

Sodan 2011.06.25. 17:47:28

Atya Isten! itt egy ép eszű hozzászóló nincsen,
Egy zárt ideg osztály ez?
Különben a Magyarországi cigányság megérdemli az ingyen lakásokat,csak így tovább Flóri!
És minden roma Stradivarii hegedűt követeljen,no ezért lehetne tüntetni is.

Horizont 2011.06.25. 18:24:18

@Sodan: Mi a problémád így szombat este egy hónappal a poszt megjelenése után? Mesélj!:)

trojka 2011.06.25. 18:24:34

Nem értem. Ki az a hulye, aki többet mert várni Floritol, mint akár Kolompártol, Horváttol, Mohácsitol, vagy akár Vikitöl? Magyar, te már csak "bérled" ezt az országot!

Sodan 2011.06.26. 07:52:31

Mit várunk Farkas Flóritól?
Egy fizetett zsoldosa a pártjának
A Fidesz csak báb játéknak használja.
Igaz,hogy a cigányságot kizárták a munka világából így a megélhetésük veszélyben van.
Munkát kell adni minden munkanélkülinek,nemcsak a romáknak és rendes fizetést.
Lakást ne adjanak ingyen,dolgozzon meg érte spóroljon és kölcsönt is fel lehet venni,így érdemes lakáshoz jutni és jobban értékeli talán a lakását a roma is.
A Hazai cigányság a legnagyobb áldozata a rendszerváltásnak munkát kell adni de ne közmunkát mert az egyenlő a semmivel,így vissza kapja önbecsülését is.
Aki meg nem akar dolgozni,ha cigány ha nagy többségi pusztuljon éhen megérdemli.

fokabacsi 2011.06.26. 09:33:47

A cigányság nagy része , még amikor kötelező volt a munka akkor is KMK-s volt ! Azóta felnőtt egy olyan korosztály akinek se iskolája sem szakmája sem viselkedési kultúrája nincs! Van köztük 4-5% aki dolgozik, jelenleg is! A többi tolvaj parazita, börtönjáró!.

Sodan 2011.06.27. 12:24:19

fokabacsi hazug provokátor,kár ebbe az országba.

fokabacsi 2011.06.27. 15:01:50

@Sodan: Mi van cigány? Fáj az igazság? Tegyél ellene! Mondjuk úgy hogy nekiláttok tanulni, dolgozni viselkedni! De tőletek csak Olaszliszka és Kozma gyilkosságra telik. Naponta vernek agyon öregeket a tezsvíreid. Kezdhetnétek emberként viselkedni!

fokabacsi 2011.06.27. 15:03:22

"Munkát kell adni minden munkanélkülinek,nemcsak a romáknak és rendes fizetést."
Analfabéták tömkelegének?! Hol? Mire? Ki?!

Sodan 2011.06.27. 17:06:19

fokabocsi:... A Kádár rendszerben mindenki dolgozott,cigány magyar.

Akkor minden magyar lopott kivétel nélkül,loptátok a TSZ--ből a terményt,a gázolajat,a sertést és mindent ami mozdítható az építőiparból loptátok az építő anyag minden fajtáját a gyárakból és mindenütt loptatok.
Jött a rendszerváltás,már lopni nem tudtatok,mert maszek kézbe kerültek a dolgok.
Akkor meg a politikusok loptak milliárdokat úgy hogy ma Magyarország súlyos gazdasági válságáét éli.Nékem ne mondja meg senki,hogy ki lop mert a magyar tolvajlásra termett nép.
Igaz,hogy kevert nemzetiségű Magyarország,igazi magyar nincs is,de érzelmileg a cigányokban a legnagyobb a magyarság tudat és szeretet ezt bizonyítsa a cigányság végtelen türelme az új neo nácik támadásait is tűri,mert a magyarnak tűrni kell még ha cigány is az a magyar.

Sodan 2011.06.27. 19:05:56

A TV székházat miért vertétek szét?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.27. 22:31:13

@Sodan:
takarodj már el és legalább a második elemit végezd el, hogy írni tudj te buta cigány, ha már kommunikálni akarsz.

Horizont 2011.06.27. 22:39:32

@Conv: :DDDDD Hiába takarítunk itt is ott is elleptek minket a ........

süti beállítások módosítása