Skip to content


       Szűrés lista

Kamu Reagan-díjat kapott Semjén?

MTI:


Nemzetközi Szabadság díjat adományozott Semjén Zsoltnak a Ronald Reagan Elnöki Alapítvány

Budapest, 2011. június 29., szerda (OS) -

Újonnan alapított elismerését elsőként Semjén Zsoltnak adományozta az amerikai Ronald Reagan Elnöki Alapítvány. Az Egyesült Államok egykori elnöke Capitoliumban őrzött szobrának kicsinyített másával a szabadságért és a demokráciáért legtöbbet tevő politikus tevékenységét ismeri el az Alapítvány. A Ronald Reagan Nemzetközi Szabadság Díj (Ronald Reagan International Freedom Award) emlékszobrát a volt amerikai elnök életművét méltató budapesti nemzetközi konferenciát követően nyújtotta át kedden este a Parlamentben Fred Ryan, az Alapítvány elnöke a magyar politikusnak. Semjén Zsolt a Magyarországi Reagan Emlékbizottság elnökeként még az elmúlt év végén kezdeményezte, hogy a magyarság állítson méltó emléket Budapesten annak az amerikai elnöknek, akinek politikája hozzásegítette hazánkat a bolsevizmustól való megszabaduláshoz. Az ünnepélyes átadáson jelen volt többek között Edwin Meese, Reagan elnök egykori igazságügy-minisztere, aki elismeréssel szól az új magyar Alkotmányról, méltatva a benne foglalt értékeket.

    A miniszterelnök sajtóstábja
    Kiadó: Miniszterelnökség


Én már azon csak röhögök, hogy a szobrot felállító párt elnöke "díjat" kap, mégpedig azért, mert a legtöbbet tette a "szabadságért és a demokráciáért".
A Semjén.
Akiről annyi derült ki az elmúlt 1 évben, hogy mindenre lő, ami mozog.

Viszont a díj már sokkal érdekesebb.

A "Ronald Reagan International Freedom Award" ismeretlen a Zinternetnek, a "Ronald Reagan Freedom Award" az a díj, amit minden évben kiosztanak, először 1992-ben Gorbacsov kapta meg, idén pedig május 24-én Washingtonban a "Ronald Reagan Centennial" gálán Lech Walesa. Fotógaléria:
"Solidarity leader and former President of Poland Lech Walesa received the Ronald Reagan Centennial Freedom Award on May 24, 2011 in Washington DC. The award was presented to Mr. Walesa during the Ronald Reagan Centennial Gala for his contribution to ending communism in Europe and his dedication to freedom."
Walesa valóban sokat tett a szabadságért ...
 
De nézzük tovább.

A hivatalos kormányzati portálon hosszabb beszámoló található a parlamenti magyar-amerikai konferenciáról, fotókkal együtt. A díjat nem említik meg.

A reagancentennial.com-on a májusi gála szerepel, a budapesti esemény nem. Link.
A magyar ünnepségről az International menüpontban esik szó, de csak annyi, hogy a Reagan-alapítvány együtt fog ünnepelni a magyar Reagan-alapítvánnyal.

A Reagan-alapítvány aktívan fent van a Twitteren és a Facebookon is.

Twitter
: "Statue of Reagan to be unveiled on Freedom Square@VisitBudapest to honor" Semjénről nem esik szó, és amúgy semmilyen díjról sem.



AP: A hírügynökség cikke a szoboravatásról és az ünnepségről, Orbánnal és Rice-al, Semjénről és a díjról egy szó sem esik.

Facebook: Az AP cikke van belinkelve, Semjénről nincs szó.


 

Friss:

A HVG-nak nyilatkoztak, csodálatos új információk!
"Egyszerű a történet: idejöttek (az amerikaiak – a szerk.), akartak Zsoltnak is adni egy díjat. De mivel az alapítvány szabályzata szerint évente csak egy Ronald Reagan Szabadság Díjat lehet kibocsátani, ezért még egyet nem adhattak ki belőle. Emiatt Semjén Zsolt kedvéért alapítottak egy új díjat, amit elsőként ugyan ő kapott meg, de a későbbiekben másoknak is kiosztják majd."
És még az is kiderül, hogy Semjén mennyire szerény egy politikus ...

"Azért kapta Semjén Zsolt a díjat, mert ő találta ki, hogy Ronald Reagan emlékünnepség legyen Magyarországon" - nyilatkozza Szabó úr. Akkor most mégsem azért kapta, mert ő tette a legtöbbet a "a szabadságért és a demokráciáért"? 

Helyesbítés:

Tisztelt Szerkesztő Úr! 

Szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy a Ronald Reagan Elnöki Alapítvány jelentős teret szentelt honlapján Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes úr díjának. 

Kérem, hogy a fair play jegyében - különös tekintettel az Index Vastagbőr és a Képviselő Funky blogjaiban megjelent meglehetősen dehonesztáló írásokra - az olvasókat is szíveskedjenek tájékoztatni. 

Köszönettel: Dr Szabó Marcel 
A Magyarországi Ronald Reagan Emlékbizottság elnökhelyettese 

Fotó a címlapon: 
www.reaganfoundation.org

Az alapítvány igazdatójának, John Heubushnak a szavai.

"BUDAPEST, HUNGARY – “Deputy Prime Minister Semjen's commitment to honor President Reagan in Hungary, which resulted in the creation of the Hungarian Ronald Reagan Centennial Commission, has truly been remarkable,” said Executive Director of the Ronald Reagan Presidential Foundation John Heubusch. “Hundreds of people gathered as a new statue of Ronald Reagan was unveiled in Freedom Square, which will serve as a lasting tribute to Ronald Reagan's leadership and legacy. Without Mr. Semjen, this would not have been possible. For this, and his lifelong commitment to the cause of freedom in Hungary, we are honored to award Deputy Prime Minister Zsolt Semjen with the Ronald Reagan International Freedom Award."

Címkék: abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr543025449

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vance Britten kapitány szobra a Szabadság téren 2011.07.01. 16:03:21

- Jó napot!- Jó napot, államtitkár úr!- Jöttünk a Reagen szoborért, merre találjuk?- Erre tessék, azzal a teherautóval jöttek?- Mi a baj vele?- Csak annyi, hogy nem fog felférni.- Nem fog?- Hát, nem hiszem, nézze csak meg maga.- Jézus, kik ezek? Mi ez ...

Trackback: Orbán elégedetlen Obamával – Mi lesz ebből?! 2011.06.30. 09:32:44

"Újra kellene egy Ronald Reagan. Vajon készülődik-e már valahol?" – mondta Orbán Viktor miniszterelnök, aki Condoleezza Rice volt amerikai külügyminiszter társaságában átadta az egykori amerikai elnök bronzszobrát a Szabadság téren. (In...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.06.30. 10:27:44

@mokkaczuka: Az összes,'90-es 2000-es évek eleji amcsi bombatámadásnak köze van a Szu. tönkretételéhez.
Az akkori fe. versenyben felhalmozott anyagot ki kellett szórni a raktárból, hogy lehessen újakra pénzt költeni.
És ez az ördögi kör most is tart.

csárli hárper 2011.06.30. 10:28:04

@zero: hát hogyne lehetne!
a nyugdíjat is megvédték, nem?
az adó csökkentéssel is mindenki jól járt, nem?
hát akkor....

Napkutya 2011.06.30. 10:32:47

Olvasgattam egy kicsit, -hát, ha tényleg megkapta, akkor neves csapatba került, gratula.

Ha nem, akkor vicces lesz, amikor Gorbacsov, Bush, Husszein király, vagy Margaret Thatcher, esetleg a rokonságuk megkérdezi: Who the f...ck Mr. Semjén?

1992 – mikhail Gorbachev, former General Secretary of the soviet Union
1993 – General Colin Powell, former National Security Advisor to President Reagan
1994 – Yitzhak Rabin, former prime minister of Israel
1995 – King Hussein I, then King of Jordan
1997 – Bob Hope, former entertainer.
1998 – margaret Thatcher, former prime minister of the United Kingdom
2000 – The Reverend Billy Graham, evangelical minister
2002 – Rudy Giuliani, former mayor of New York
2007 – George H. W. Bush, former president of the United states, served under Reagan as Vice president of the United states
2008 – Natan sharansky, former KGB prisoner, human rights activist, Israeli politician.

mokkaczuka 2011.06.30. 10:33:34

@Marcellusca: Ez nem ördögi kör, legfeljebb gazdasági szükségszerűség. Akire le lett szórva, az mindent meg is tett ezért, valljuk meg őszintén. És még akadna a világban bőven szórnivaló, lásd Irán, Észak-Korea, Venezuela, Kuba még mindig... úgyhogy a raktárkészleten még van mit cserélni.

mokkaczuka 2011.06.30. 10:35:06

Bocs, szerintem szétoffoljuk a topicot, borotvált ministránsfiú-nyaggatónk ennek alighanem nagyon örül.

csoko20 2011.06.30. 10:35:31

@mokkaczuka: "A belügyekbe be KELL avatkozni."

És a mi demokrácia-bajnokunk, Semjén Zsolt elfogad egy olyan díjat - elftársai meg tapsolnak hozzá, amit egy olyan emberről neveztek el, aki a fegyveres beavatkozás híve volt és sok esetben magát a demokratikus elveket is leszarta?! :)))

Semjén Zsolt szerintem van olyan karakán ember, hogy elítéljen bármilyen vezető szerepet, beavatkozást a világban; legyen az amerikai, szovjet, iszlám! ;)

sapuh 2011.06.30. 10:38:14

@zero: na várjunk csak. ez nem MTI hír. az OS jelzés az Országos Sajtószolgálatra utal: a parlamenti pártok, nagyobb társadalmi szervezetek az MTI hírkiadási rendszerét használva bármiféle VÁLTOZTATÁS, KOMMENTÁR NÉLKÜL tehetik közzé saját közleményeiket.

Az MTI szerepe itt annyi volt, mint a postásé. Ez a Miniszterelnökség anyaga.

Napkutya 2011.06.30. 10:42:58

@sapuh: Hát, ez így még fejel a dolgon!

Ha én holnap kitalálom a Pártközpontban, hogy Két fejjel született az osztrák trónörökös és tollai vannak, az kritika nélkül bemegy az országos hírrendszerbe?

LOL

csoko20 2011.06.30. 10:51:01

@Napkutya: Azért nem árt egy aláírás, pecsét Petitől vagy Viktortól, aztán hadd szóljon :)))

mokkaczuka 2011.06.30. 10:55:35

@csoko20: Lehet, hogy Semjén Zsolt is a fegyveres beavatkozás híve. Kivont fallosszal, H-turul.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.06.30. 10:58:37

ja, a wiki is csak 2008-ig datálta a díjazottakat:

en.wikipedia.org/wiki/Ronald_Reagan_Freedom_Award

megint egy oltári nagy átba**ás tanúi lehettünk...

Napkutya 2011.06.30. 11:00:54

@csoko20: Hát, úgy tűnik, ez a hír megkapta. De a kérdés továbbra is az: ezt most szimplán elkúrták, vagy szándékos népvakítás?

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.06.30. 11:02:37

de érdemes a semjénzsolt.hu-t is tallózgatni a 3 kérdés témában:
"- Az IMF szerint nem tartható az idei hiánycél, 250-300 millió forint „hibádzik". A Credit Suisse szerint Magyarország a világ harmadik legkockázatosabb országa. Mélyponton az ipari termelés, megugrott az infláció. Ezek a legutóbbi híradások. Nem tartanak attól, hogy emellett a szekrény még tele van csontvázakkal?"
- A kormányzatnak csupán két célja van: egyfelől, hogy a további hitelekre rá tudja tenni még a kezét, másfelől, hogy az összeomlást elkerülje a választásokig. Sikerpropagandát folytatnak, mondván, ők kezelték a válságot. Ami pedig morálisan a legelfogadhatatlanabb, hogy közben a felperzselt föld taktikáját folytatják és „taposóaknákkal" rakják tele a következő hónapokat."

seahawks 2011.06.30. 11:05:26

pofátlanság netovábbja az egész..hogy lehet egy semjént egy lapon emlegetni egy ronald reagennel

bgp 2011.06.30. 11:19:55

Szerintem ekkorát nem hazudnának. Csak még nincs kinn a díj. Nem hiszem, hogy percenként frissítik, mint a fészbúkot

Transylvanianmixedgrill 2011.06.30. 11:23:42

@bgp: Csak visszakérdeznék: egy nagy múltú, világhírű alapítványként alapítasz sebtiben egy International díjat az eddigi nem international jelzővel ellátott mellé, csak azért, hogy egy magyarországi szoboralapítás apropóján átadhasd egy Semjén Zsolt nevű helyi pártpotentátnak, amúgy egy international szinten duplatriplasenkinek? Ekkora nyomás volt a ronald Reagan Alapítványon?

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.06.30. 11:27:40

Rossz a megközelítés. Amíg díjakat vesz át legalább nem lövöldözik mindenre ami mozog. Vagyis még több díjat neki, lehetőleg fejlődő afrikai államokban!

Link Elek 2011.06.30. 11:29:36

tomjen zsoti levadaszta maganak ezt a dijat
ki fogja akasztani a falra a kitomott macskak melle

Viktus 2011.06.30. 11:34:42

@seahawks:

Reagen a szovjeteket fektette meg mi pedig a NER közmunkaprogramjaival meg az új szövetségesünkkel a hátunk mögött a gonosz IMF-et győzzük le! Megnyerjük a szabadságharcot pár év, és Orbán meg Semjén szobrok-díjak lesznek ;) csak türelem. :D

Kálmán Mihály 2011.06.30. 11:37:10

@Pékszakállú Henceg: Még semmi válasz, írjatok ti is Rob Bauernek: rbauer@reaganfoundation.org

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.30. 11:40:25

@bgp:

ó, mi örülnénk egy képnek is, ahogy átveszi a díjat, de sajnos semmi, csak a száraz MTI OS közlemény :)

Kicsi Kacsa 2011.06.30. 11:40:58

@Miohun: Még alszik. Az ott Ámerika!!!!

csoko20 2011.06.30. 11:49:51

Ronald Reagan helyett nem Roland McDonald's akart az lenni???

Leonard Zelig 2011.06.30. 11:51:16

@Link Elek: Megerősíthetem, hogy mindenki tudja, hogy tomjen zsoti volt az aki SAJÁT KEZULEG verte ki

Oblomov 2011.06.30. 11:51:48

Ez viszont már nem vicc. Nálunk nem a hálás Város, hanem az áldozatkész városlakók alapítanak tematikus díjakat, nevüket adva hozzá.

Kósa Lajos és felesége, Porkoláb Gyöngyi által felajánlott díjak: Kulcsár Edit művészeti főtitkár, Bigus János műszaki vezető, Mercs János színművész, Újhelyi Kinga, Vidnyánszky Attila igazgató.
www.haon.hu/pocsaj/dijak-es-elismeresek-a-csokonai-szinhaz-muveszeinek/1713660

Napkutya 2011.06.30. 11:53:09

@csoko20: Már az is haladás lenne. Akkor már, legalább tudjuk, ki a bohócügyi ÁT.

trollkodás van, balhé, botrány nincs! 2011.06.30. 11:56:19

pontosan úgy kapott tömjén zsófi reagan-díjat, mint ahogy sarkozy meghívta orbánt az ump októberi kongresszusára.

2011.06.30. 12:04:39

Nem lehet hogy egy vadászaton lötte a dijat? Vagy a búcsúba, a lövöldénél? És az is lehet hogy nem egy pálcikás volt?

Napkutya 2011.06.30. 12:18:15

Még, egy dolgot el tudok képzelni. Ücsörögnek az alapítványnál, és törik a fejüket.

- Te figyelj már John, Kellene valamit adni a Mr. Semjéneknek is!
- Na jó, de ezzel kinyírjuk a díj presztízsét! Egy Thatcher vagy egy Bush után odaadni akárkinek? Hát ki fog ennek azután örülni? Mármint, a nagyok közül?
- Igazad van! Senki. Na jó, akkor csináljunk egy kis díjat! Kap egy emlékszobrot, és örüljön annak! Mondjuk egy Reagan Light-ot. Az is jól mutat a vitrinben...

Hát így is eshetett. Ezzel nincs is gond.

A probléma az, ha Semjénföldön, ez úgy kerül be a hírekbe, hogy UGYANAZT kapta, mint mondjuk Husszein király.

Mert így, még a Reagan Light sem ér sokat.

borovi 2011.06.30. 12:28:55

@csoko20: Még jó, hogy elfogadja. Ő és elfbarátai ugyanis nemcsak leszarják, de le is hányják a demokratikus elveket., és ha idejük engedi, akkor meg is köpködik.

borovi 2011.06.30. 12:31:29

Hallgatom a hírekben a csúti bolondot a rádióban. Kezelni kellene.

tovabb a jezsovi uton 2011.06.30. 12:52:11

most mi van???pár napja még mao elvtársnak nyaltak be csontik a fidesznyikek, meg tömjén zsoláék, most meg reagannak??????nem semmi gusztustalan emberek, az tuti...csuti gecitakarodj!!!

csoko20 2011.06.30. 13:17:22

Semjén Zsolt, a tibeti nép nagy barátja és támogatója fogadja Tendzin Gyaco dalai lámát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren:

kdnp.hu/node/15142

A tárgyalásokon szó esett a kínai emberi jogok méltánytalan sárba tiprásáról és Tibet szabadságának visszaállításáról.
A találkozó után mindenki vallásának megfelelő csendes meditációba kezdett.

Peetee 2011.06.30. 13:31:09

Egy jó nagy kamu a hazugsággyárból a Fideszbirkáknak. Semmi több.

valójábannemberci 2011.06.30. 13:39:40

Komolyan mondom, ha Örkény visszatérhetne...

vokalpatriota 2011.06.30. 13:42:24

Kicsit eklektikus ez már, nem?

- Nekünk Brüsszel nem diktál - kiválóra sikerült az EU elnöki munka - mondják.
- Hétvégén Kína miniszterelnökét fogadjuk - majd két nappal később csontig nyalunk Reagen emlékének, mint akinek elévülhetetlen érdemei vannak a bolsevizmus megbuktatásában (v.ö. 60 éves közös múlt vs. hol az új Reagen?)
- gazdasági szabadságharcot folytatunk az IMF ellen (Matolcsy, máj.12)- egy hónappal később 1 milliárd eurót kérünk Kínától

Skizoid hintapolitika.

Pékszakállú Henceg 2011.06.30. 13:43:46

@Kicsi Kacsa: Ez egészen nevetséges! :D Akkor Gorbacsov, és Lech Walesa USA állampolgár? :DDD

fedkvas 2011.06.30. 13:46:02

@mokkaczuka: persze, ha egy lobbista regnálása alatt jó dolgok is történnek, az bizonyosan az ő, és nem a mögöttes üzleti körök (az amerikai pénztőke, Merrill Lynch, J.P. Morgan, stb.) eredménye.
így a becsülendő dolgokat (carterista szar eltakarítása - mondjuk ez ám már Jimmy alatt megkezdődött, szovjetek bedöntése) ezen üzleti köröknek, nem pedig egy lobbista színésznek köszönhetjük, aki ugye bátran állt ki bármi mellett/ellen és mondta azt bársonyos hangon lemezre, feltéve persze, hogy gazdái megkívánták.

Alterix 2011.06.30. 13:50:17

@Kicsi Kacsa: Azért ez finom a végén:

"Az ünnepélyes átadáson jelen volt többek között Edwin Meese, Reagan elnök egykori igazságügy-minisztere, aki elismeréssel szól az új magyar Alkotmányról, méltatva a benne foglalt értékeket."

Azért ha már ők is dicsérik a magyar alkotmányt, akkor ne panaszkodjunk. :)
Egyébként amikor bírálták az USA-ból az alkotmányunkat: akkor ez volt: "mit tudnak az amerikaiak az alkotmányosságról, ott diktatúra van, verik a négereket, meg csak 200 éves, és különben se pofázzanak bele."

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2011.06.30. 13:58:48

@valójábannemberci: Vagy Móricz vagy Mikszáth... de tartok tőle, hogy hamarosan "méltató" cikkeket írna róla Bayer vagy más közeli nagyágyú, amiben kiderülne, hogy valójában nemzetidegen felforgatók vagy moszad ügynökök. Esetleg a nav megvizsgálná, hogy a 7 krajcár ügyében nem volt-e hűtlen kezelés... gyász az egész :-(

2011.06.30. 14:01:19

@Alterix: Az nem lehet, hogy ők még a régi alkotmányt olvasták?

csoko20 2011.06.30. 14:02:12

@Alterix: Csak a jó kritikát szeretik:)

Gyani · http://skypesuli.hu/ 2011.06.30. 14:07:49

Kik jogosultak erre a címre? Úgy értem mik a feltételei?

Pékszakállú Henceg 2011.06.30. 14:08:17

@Kilo166: Nem, ők a MEH által angolra lefordított Alkotmányt olvasták, amiből kimaradt véletlenül ez-az...

kukackac 2011.06.30. 14:24:49

@mokkaczuka: A neked való film: Farkasok völgye I.-II.

Ja, és Irán-ba nem kellene harapni, mert beletörik a protkójuk!

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.06.30. 14:26:21

Azt hiszem a G**gle translate-t használták, mert az eredeti hír így szólt:
Nemzetközi Badarság díjat adományozott Tömjén Zsoltnak a Donald Kacsa Elnöki Alapítvány

Budapest, 2011. június 29., szerda (OS) -

Újonnan alapított elismerését elsőként Tömjén Zsoltnak adományozta az amerikai Donald Kacsa Elnöki Alapítvány. Az Egyesült Államok egykori rajzfilmsztárja múzemumban őrzött szobrának kicsinyített másával a badarságért és a kamukráciáért legtöbbet tevő viccemberi tevékenységét ismeri el az Alapítvány. A Donald Kacsa Nemzetközi Badarság Díj (Donald Duck International Drool Award) emlékszobrát a volt amerikai rajzfilmsztár életművét méltató budapesti nemzetközi konferenciát követően nyújtotta át kedden este a Parlamentben Plútó Kutya, az Alapítvány elnöke a magyar politikusnak. Tömjén Zsolt a Magyarországi Donald Emlékbizottság elnökeként még az elmúlt év végén kezdeményezte, hogy a magyarság állítson méltó emléket Budapesten annak az amerikai rajzfilmsztárnak, akinek játéka hozzásegítette hazánkat a szomorúságtól való megszabaduláshoz. Az ünnepélyes átadáson jelen volt többek között Daisy, Donald Kacsa egykori barátnője, aki elismeréssel szól az új magyar Tákolmányról, méltatva a benne foglalt értékeket.

A Miki Egér sajtóstábja
Kiadó: Miki Egérség

Kicsit Karcos 2011.06.30. 14:45:00

""Akartak Zsoltnak is adni egy díjat" - a Reagan-elismerés nyomában

Semjén Zsolt valóban kapott egy díjat a Ronald Reagan Elnöki Alapítványtól, de az nem az a híres elismerés, amit az amerikai szervezet évről évre kioszt. Igaz, azt is megkaphatta volna, csakhogy Lech Walesa „elhappolta” előle. Ezért kellett egy másik díj, amit állítólag kifejezetten a KDNP-s politikus kedvéért alapítottak, amiért tető alá hozta a Reagan-emlékünnepséget Magyarországon.

(...)

A Vastagbőr nevű blog egy szerdai bejegyzésében arra utalt, hogy a Semjénnek kiosztott díj valójában kamu."

hvg.hu/itthon/20110630_semjen_zsolt_reagan_dij

valójábannemberci 2011.06.30. 14:45:37

Csak hogy az abszurd még abszurdabb legyen: hvg.hu/itthon/20110630_semjen_zsolt_reagan_dij

Most sírjak, vagy nevesek, vagy inkább ássam meg a síromat?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.30. 14:51:20

Szabó Marcellt, a KDNP-s kormányfő-helyettes által vezetett magyarországi Ronald Reagan Emlékbizottság elnökhelyettese:
„Annyira jellemző a kis magyar belpolitikai életünkre, hogy azok, akik nem szeretik Semjén Zsoltot, most ennek kapcsán akarják megszégyeníteni". mondta a hvg.hu-nak Szabó Marcell, aki állítja: a kereszténydemokrata politikusnak adományozott díj egyáltalán nem kamu, nagyon is létező elismerésről van szó. Szabó Marcell elmondása szerint az amerikai alapítvány csak azért nem jutalmazta Semjént a Ronald Reagan Szabadság Díjjal, mert azt idén májusban már Lech Walesa megkapta. „Egyszerű a történet: idejöttek (az amerikaiak – a szerk.), akartak Zsoltnak is adni egy díjat. De mivel az alapítvány szabályzata szerint évente csak egy Ronald Reagan Szabadság Díjat lehet kibocsátani, ezért még egyet nem adhattak ki belőle. Emiatt Semjén Zsolt kedvéért alapítottak egy új díjat, amit elsőként ugyan ő kapott meg, de a későbbiekben másoknak is kiosztják majd – mondta Szabó.

Sírok :)))

Kicsi Kacsa 2011.06.30. 14:53:06

@Pékszakállú Henceg: Rögtön az első mondat:

"Elsőként Semjén Zsoltnak adományozta az amerikai Ronald Reagan Elnöki Alapítvány az újonnan alapított elismerését."

Ezek szerint nem tévedtem, amikor azt írtam, hogy Zsótinak alapítottak egy díjat.

Kicsi Kacsa 2011.06.30. 09:19:47
Nem jól értelmezitek!
A díjat természetesen a Magyarországi Reagan Emlékbizottság elnöke, Semjén Zsolt alapította, majd megkérte az amerikai Ronald Reagan Elnöki Alapítvány elnökét, Fred Ryan, hogy adja át A MAGYAR DÍJAT neki, azaz Semjén Zsoltikának.
Na, így történt tisztelt bíróság!

valójábannemberci 2011.06.30. 14:54:21

@zero: Sosem gondoltam volna, hogy überelik a Dercze-ügyet. Sikerült.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.30. 14:55:58

@valójábannemberci:

Bár még mindig nincs se egy fotó, se egy beszámoló a díjátadásról :))
Roppant fontos egy nagy díj :))

Kicsit Karcos 2011.06.30. 14:56:52

@zero: bárhogy is történt, én gratulálok a Nemzet Faszbúkoldala adminisztrátorának a Rogán-díjhoz. Szabadság van, botrány, balhé nincs.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.30. 15:00:46

@Kicsit Karcos:

"Szerinte ugyan a Semjén Zsolt nyitotta meg a szoboravatást, de a politikus „szerénységét jellemzi, hogy nem próbálta az ügyet kisajátítania magának”."

valójábannemberci 2011.06.30. 15:04:38

@zero: Szerénység! Ne tömjénezze magát! Szerénység! Ha én valamit szeretek magamban, az a szerénység.

Elszármazott 2011.06.30. 15:06:56

@Bloodscalp: Már van tér ! Vagy arra gondoltál, hogy élő emberről csak intézményt, stadiont lehet elnevezni (vö: Joszip Visziáronovics Sztálin Szárnyvasút, v. Lakinger Béla Zsebcirkáló) utcát csak halála után? Vigyázz ilyen beírásokért mehetünk MUSZ-ra, dolgozhatunk néhány milliárdos magánerdejében, meg szőlőjében és a reaktivált belügyesek lesznek a keretlegények!

bolemann 2011.06.30. 15:12:12

"Azért kapta Semjén Zsolt a díjat, mert ő találta ki, hogy Ronald Reagan emlékünnepség legyen Magyarországon"

Hát akkor mégsem azért mert a szabadságért és demokráciáért bla.. bla... bla...

Nosza, találjunk ki mi is valami emlékünnepséget oszt majd az állam állja a költségeket.

ember67 2011.06.30. 15:13:13

Szerintem ez pedig csak ismételt példája a magyar állami beruházásoknak: Készít az állam egy 2 méteres szobrot, majd annak intézője annak 10%-át megkapja otthonra (20 cm-es szobrot)...

Virág et. 2011.06.30. 15:21:25

@zero: Azt hiszem Szabó úr remekül körülírta a "kamu díj" definícióját. Alapítottak egyet Semjénnek is, mert az igazit már kiosztották valaki másnak.
Ez cáfolat akart lenni a ti bejegyzésetekre? Mert nekem inkább tűnik beismerésnek.

csárli hárper 2011.06.30. 15:27:45

tuti hogy kamu az egész!
mikor engedné viktor visszarionovics viktorov hogy ilyen semmilyen zsoltok kapják a díjat és nem ő, a legfényesebb elvtárs a magyar és nemzetközi politika egén, he?
mert ha tarkón lövésről lenne szó, ugye, na azt átengedné, de egy ilyen "rangos" kitüntetést? kizárt!

Diocles 2011.06.30. 15:36:10

nah, a rejtély megoldódni látszik, a ballib média is vérszagot szimatolt és rávetette magát a témára, de ezek szerint mégiscsak van egy ilyen díj:

hvg.hu/itthon/20110630_semjen_zsolt_reagan_dij

azzal jómagam is egyetértek, h nem Semjénnek kellett volna adni, de legalábbis nem azzal kellett volna indokolni, h ő találta ki a szoborállítást.
persze ha a zOrbán kapta volna a díjat, akkor meg az lett volna a baj :)

valójábannemberci 2011.06.30. 15:39:33

@Diocles: Nem baj, a lakosság negyede funkcionális analfabéta.
A cikkből az derül ki, hogy gyakorlatilag Semjén kedvéért alapították ezt a díjat. ő kapta elsőként. Az emléknap miatt, mert az a világ sorsát formáló, a demokráciát erősítő nagyszerű cselekedet volt.

Most már tényleg menjen ki az új díjával Kínába a KKP 90. évfordulójára. Lóbálja ott a díját.

Diocles 2011.06.30. 15:46:08

@valójábannemberci:
Vagyis nem kamu a díj, létezik, nem kitalált. Ki is itt a funkcionális analfabéta? Írtam én arról egy szót is, h új, avagy régi a díj?

Én ugyan nem adtam volna Semjénnek a díjat, de ha az amcsiknak annyira bejött ez a szoboravatás, h megdobták vele, akkor ez van.

Virág et. 2011.06.30. 15:49:16

@Diocles: Épp azért kamu a díj, mert a valódi Reagen díjat már másnak adták, S. Zsoltnak gyorsan összedobtak valami díjat, ami előtt egyáltalán nem létezett, van egy homályos ígéret, hogy de majd innentől fog. Ennek ellentmondani látszik, hogy a valódi Reagan díj átadása nagy ünnepség, nemzetközi sajtóval miegymással, erről pedig egy bötű nincs sehol, kivéve a Fidesz pártsajtóját.

valójábannemberci 2011.06.30. 15:51:33

@Diocles: Tudod, ez olyan, mint amikor egy termék hirtelen megkapja a "Legjobb hátvakaró" díját. Aztán kiderül, hogy a díjat olyan testület adta, amit a cég vezérigazgató-helyettesének a menyének a nagybátyja alapított.
A kamuzás kizárt, nyilván.

bolemann 2011.06.30. 15:55:58

@Diocles: Azért kamu, mert a ME-i közleményben van egy cseszett nagy csúsztatás:
1. "Államok egykori elnöke Capitoliumban őrzött szobrának kicsinyített másával a szabadságért és a demokráciáért legtöbbet tevő politikus tevékenységét ismeri el az Alapítvány."
2. Szabó Marcell: „Azért kapta Semjén Zsolt a díjat, mert ő találta ki, hogy Ronald Reagan emlékünnepség legyen"Magyarországon”

Dehát ballibezzé' csak nyugodtan az mindenre magyarázat.

Diocles 2011.06.30. 15:57:53

@valójábannemberci:

Azt mondod, h a Reagan Alapítványtól díjat kapni az semmi? Akkor intézd már el nekem is plíz, szívesen kiraknék egyet jómagam is a vitrinbe.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.30. 15:58:44

@Diocles:
nem kamu díj, csak éppen előtte egy nappal, arra a célra alapították, hogy semlyén is kaphasson valami díjat.

azonban a fityisz ezt nem ebben a formában kommunikálta, hanem egyszerűen "elfelejtette" ezt jelezni, így a már nagyon régóta ennek a szervezetnek a létező díjaként tüntetve a fel azt amit kapott.
Egyébként még mindig nincs a szervezet honlapján erről a díjról egy mukk sem, hogy lett ilyen alapítva, mi célból, minek az elismeréseként, és ki kaphatja meg.

ez így ebben a formában legalább olyan szánalmas, vagy még rosszabb, mint ha csak simán azt hazudták volna, hogy megkapta a díjat.

nem vagyok benne biztos, hogy ha az informatikai fejlesztésekért járó fizikai nobel díj mintájára egy másolatot adnának nekem azért mert megalakult a nobel díj bizottság magyarországi irodája és én vagyok az aki kitalálta, hogy legyen itt is bizottsági iroda, azt nobel díjként akarnám kommunikálni.

Virág et. 2011.06.30. 15:59:10

@Diocles: Előbb legyél miniszterelnök-helyettes. Utána ígérem, szerzünk neked valamilyen ilyen kaliberű, tegnap-még-nem-is-létezett-de-nagyon-fontos díjat.

A Reagan Alapítvány valódi díját Lech Walesa kapta idén. Pont. Itt a hír vége.

valójábannemberci 2011.06.30. 16:00:32

@Diocles: Rendezz Reagan-napi zsákban futást. Tuti kapsz egyet. :P

bolemann 2011.06.30. 16:02:43

@Diocles: Ha Billy Graham is megkaphatta...

valójábannemberci 2011.06.30. 16:02:55

@Conv: "Egyébként még mindig nincs a szervezet honlapján erről a díjról egy mukk sem, hogy lett ilyen alapítva, mi célból, minek az elismeréseként, és ki kaphatja meg."

Mert a libsibolsi lobbi megakadályozza őket abban, hogy publikálni merjék! Kaptak ugyanis egy levelet, hogy a képen látható hörcsögöt lelövik, ha ki merik tenni a honlapra!

Diocles 2011.06.30. 16:10:44

@Conv:

Könyörgöm, mit "kommunikált"? Egyáltalán nem verték nagy dobra a díjat, egy szűk félmondat szólt róla, és ez az egész cécó alighanem Semjénnek a legkínosabb.

és tényleg nem akarok itt az Ördög ügyvédje lenni, de ahhoz képest, amivel itt Semjént megvádolták, h ti. a magyarországi haverok adták neki, nos, ehhez képest az amerikai Reagan Alapítványtól kapta, ahol olyan személyiségek vannak a háttérben, mint Reagan volt igazságügyminisztere, úgyhogy le lehet szállni erről a döglött lóról szerintem.

egyébként Kettessel értek egyet, én is tölgynek adtam volna.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.30. 16:11:46

@Diocles:

Persze hogy kínos Semjénnek, mert ő nagyon szerény ember ...

Diocles 2011.06.30. 16:15:37

@zero:

Semjén egy szóval nem említette a dolgot a médiában, csak te lovagolsz ezen a félsoros MTI-mondatocskán, amely megemlíti ezt, máskülönben a kutya sem tudná, h Semjén kapott valamilyen díjat.

Transylvanianmixedgrill 2011.06.30. 16:15:44

@zero:

Mit is írtam délelőtt?

Transylvanianmixedgrill 2011.06.30. 11:23:42
@bgp: Csak visszakérdeznék: egy nagy múltú, világhírű alapítványként alapítasz sebtiben egy International díjat az eddigi nem international jelzővel ellátott mellé, csak azért, hogy egy magyarországi szoboralapítás apropóján átadhasd egy Semjén Zsolt nevű helyi pártpotentátnak, amúgy egy international szinten duplatriplasenkinek? Ekkora nyomás volt a ronald Reagan Alapítványon?

:DDDD

Eszerint ekkora nyomás volt a Ronald Reagan Alapítványon. :D

Egy kis adalék: Amerika az az ország, ahol némi pénz, elismertés, hírverés ellenében naponta alapítanak mondjuk egy népszerű sporthoz, hobbihoz köthetően egy-egy kupát, bajnokságot, miegymás rendezvényt, amit aztán rögvest el is neveznek Világbajnokságnak, Világkupának, önmagukat meg Világszervezetnek. Így aztán hemzsegnek Amerikában a különféle Világszervezetek által meghírdetett Világbajnokságok és így elnyerhető Világbajnoki címek, még akkor is, ha amúgy meghívásos, hatalmas nevezési díjas, éppen ezért foghíjas mezőnyben, a világelitet nyilván nem reprezentálva nyer az illető, egy nyilván kétes címet. Lefogadom, hogy Ronald Reaganhez is megannyi rajongói klub, mondvacsinált szervezet, miegymás tartozik odaát, ezek egyike ez az Alapítvány is. Attól hogy ő maguk valami híres embernek kidelegálnak egy általuk alapított díjat (amire a kiszemelt nyilván nem vágyott soha), azon kívül, hogy önfényezésre, és ingyenreklámra jó, másra nem igazán használható.
Holnap ugyanígy bárki alapíthat egy Michael Jackson rajongói világszervezetet,és aztán másnap alapít egy MJ Díjat, amit odaítél Lady Gagának, következő évben Madonnának. Ettől még ez a szervezet, hogy Lady Gagának és Madonnának ítélt oda valamit, még ugyanúgy egy sóhivatal.

Virág et. 2011.06.30. 16:18:15

@Diocles: A legtöbb hírportál lehozta hírként, mivel MTI hír.

valójábannemberci 2011.06.30. 16:31:56

@zero: Ez csak liberálbolsevik ármány!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.30. 16:33:52

@valójábannemberci:

de hát az 5 linkből 2 balos, 2 jobbos, a hvg-t meg legyen semleges :)

valójábannemberci 2011.06.30. 16:35:46

@zero: Akkor is. Az a gyanús, aki nem gyanús. :D

Diocles 2011.06.30. 16:38:35

@zero:

a hvg-t meg legyen semleges : "

na ja, független értelmiségiek :)

aha, szóval találtál öt linket a témáról, én ezt nem tartom valami nagy felhajtásnak.
amikor ballibék egymásnak osztogatják a maguk által alapított díjakat, pl. TWA és Kálmán Olga tonnaszám bezsebelt díjai a ballib kollégáktól, akkor ott napokig futtatják a témát, ráadásul ott tényleg haverok adnak haveroknak.

Bloodscalp 2011.06.30. 17:17:27

@Diocles: ne a hvg semleges/nem semleges témával gyere elő...

az egész úgy szar ahogy van...semjén...szabadság&demokrácia....reagen majmolás, miközben kína lett a legnagyobb pajtink, de mi utáljuk a komcsikat...

Zifferistvan 2011.06.30. 17:21:35

Komolyan elhiszi magarol hogy fontos valaki ?

trabant 2011.06.30. 20:45:53

@ember67:
"Készít az állam egy 2 méteres szobrot, majd annak intézője annak 10%-át megkapja otthonra"

Azért kapta Semjén a szobor kicsinyített mását a vitrinébe, hogy legyen minta, ami után majd újra legyártják az eredeti méretben. Mo.-n ugyanis a bronzszobrok évek óta felszeletelve, darabokban végzik, vashulladékként.
Ki találta ki, hogy bronzból legyen, ami (Balkán-közelben) egyáltalán nem tartós köztéri alapanyag? Semjén ötlete volt? Nem olvas híreket?

Lesz mit csinálni a honi szobordaraboló munkanélkülieknek, mire a két méteres szobrot összedarabolják.

makukula 2011.06.30. 21:53:07

@zero: Ott a válasz: "Yes we did."

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.06.30. 23:46:01

Kamu díjat a kamuzó embereknek!

Így igazságos ugyanis.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.06.30. 23:48:48

@Zifferistvan: "Komolyan elhiszi magarol hogy fontos valaki ?"

Hát az esze, meg a megnyilvánulásai alapján én el tudom képzelni róla...

Viktus 2011.07.01. 11:12:02

galeria.index.hu/kulfold/2011/06/28/90_eves_a_kinai_kommunista_part/

itthon nem ünnepeljük a szövetségesünket? mondjuk legyen igazából egyedien magyaros a Reagan szobor mellett :D

jackyll 2011.07.01. 12:11:33

Tisztelt Szerkesztő Úr!

Szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy a Ronald Reagan Elnöki Alapítvány jelentős teret szentelt honlapján Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes úr díjának.

Kérem, hogy a fair play jegyében - különös tekintettel az Index Vastagbőr és a Képviselő Funky blogjaiban megjelent meglehetősen dehonesztáló írásokra - az olvasókat is szíveskedjenek tájékoztatni.

Köszönettel:

Dr Szabó Marcel

A Magyarországi Ronald Reagan Emlékbizottság elnökhelyettese

Fotó a címlapon:
www.reaganfoundation.org

Az alapítvány igazdatójának, John Heubushnak a szavai:

www.reaganfoundation.org/details_t.aspx?p=PE40004CEEV&h1=0&h2=0&sw=&lm=programandevents&args_a=cms&args_b=88&argsb=N&tx=2407

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.01. 18:26:16

@jackyll: Bájgúnár bájmosollyal. Csak az a baj, hogy a mi adónkból...
Bár szerencsére az enyémből már nem.

süti beállítások módosítása