Skip to content


       Szűrés lista

Pokoli ez a történet

Barczai Gabi a TV2 Akadémia vendégtanára:




Gabika "élőben", a kamera előtt kapta el a kukoricatolvajokat a Napló riportjában (09:30-tól):




A "bűncselekmény" után jött a Napló pokoljárása.
"A Napló Magyarország vezető riportmagazinja, a kezdetektől a TV2 egyik meghatározó műsora. Hétről-hétre milliókat ültet a képernyők elé, vitás társadalmi ügyek esetén sokszor véleményformáló erő és igazodási pont. A Naplót a TV2 legtapasztaltabb riporterei készítik, mint Dorogi Gabriella, Szalay Ádám, Hadas Krisztiana, Keleti Andrea, Vujity Tvrtko, Barczai Gabriella, Tóth Andrea."

A riport után egy héttel Vujity Tvrtko műsorvezető arról számolt be, hogy megvezették őket, mégpedig a mezőőr, aki „saját maga rendezte meg” a jelenetet, s a tolvajokat felkérte, játsszák el a kukorica eltulajdonítását.
"Jól megszervezett színjáték áldozatai lettünk." – mondta Barczai Gabriella riporter.

 

A rendőrség természetesen kihallgatta a három "tolvajt", hiszen úgy nézett ki, hogy bűncselekményről van szó. A kihallgatás során azonban a következők derültek ki:
A három "kukoricatolvaj" a helyi vízmű alkalmazottjai, és azt mondták el, hogy éppen a forgatás helyszíne közelében dolgoztak, és nem a mezőőr kérte meg őket a terménylopás eljátszására, hanem a stáb, s ezért ezer-ezer forintot fizettek nekik.

"Felhívott a riporter, hogy újra itt vannak Sajónémetiben, és találkozzunk, mert bajban van. Kérte, mondjam azt, hogy megvezettem őket. Elvállaltam, de végül meglepődtem azon, hogy állították be az egészet. Emiatt elveszítettem az állásomat, és a faluban hazug embernek tartanak. Azt tervezem, hogy a TV2-vel szemben polgári pert indítok." - mondta a mezőőr.

A TV2 nagyon megdöbbent:
"A csatornánál lezajlott vizsgálat alapján azt mondhatja el, hogy becsapták őket. A mezőőr meg akarta mutatni, mi folyik náluk, ezért szervezte meg a riportot." - Szalay Ádám, főszerkesztő

Még közleményt is kiadtak:

"Hamis vád a TV2 ellen!
Alaptalan, súlyosan sértő, a TV2 és a Napló című műsor hírnevét lejáratni szándékozó írások jelentek meg egy riporttal kapcsolatban. A TV2 minden rendelkezésre álló eszközzel megvédi saját és munkatársai hitelét. Minden körülmény és felvétel megvizsgálása után teljes bizonyossággal kijelenthetjük, hogy munkatársaink jóhiszeműen, törvényesen, a szakmai és etikai szabályok betartásával végezték munkájukat, miközben mások megtévesztésének áldozatai lettek.
"

Aztán tegnap kiadtak még egy közleményt:

"Bár az első vizsgálat után minden jel arra mutatott, hogy az összeállítást készítő szerkesztő-riporter vétlen az ügyben, mára egyértelműen bebizonyosodott, hogy részt vett az akció megszervezésében. A csatorna ezért azonnali hatállyal megszüntette a munkaviszonyát. A csatorna őszinte sajnálatát fejezi ki a történtek miatt, egyúttal hitet tesz a szakmai és etikai szabályok betartásával történő, hiteles tájékoztatás mellett."

Szóval mégiscsak lefizette a TV2 a három szerencsétlent, Barczai "rejtett kamerás" Gabikát meg kibaszták a TV2-től. Nem szép a káröröm, de ezt most így nagyon szép történet.

A fenti riportok már nem találhatóak meg a TV2 oldalán.

A Tv2 Naplója az "újságírás" legalja, erős kétségeim vannak, hogy Gabika önálló partizánakciójáról lenne szó, és nem egy teljesen bevett eljárás ez a kereskedelmi tévéknél. A Mauonika-sóba is fizetett statiszták adták el az előre megírt sanyarú történeteket, most ugyanaz kiderült a Naplónál is.

Pedig lenne miről forgatni, 2-3 Naplót is meg lehetne tölteni VALÓDI történetekkel, kár, hogy a TV2 a "beteg gyerek - saját műsor promója - családi tragédia" vonalat tekinti mérvadónak, és még ezt is balfaszul csinálják.

Címkék: média tv2

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr273162394

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Döglött Béka: Csőszpecsenye kukoricamáléval 2011.08.19. 10:24:46

Mai főfogásunkat az újságíró társadalomnak ajánlom, amelynek amúgy sem túl nagy renoméját most éppen a TV2 álkukoricalopós interjúja tépázza. Jómagam persze kevésbé értem a blogoszféra és a trollok felháborodását az ügyön. Elvégre hol van ez az eset Fr...

Trackback: Robbanáshoz vezet az érpataki modell? 2011.08.18. 18:40:29

Időnként előfordul, hogy bizonyos dolgokat, amelyek nem jók, kritizálni szükséges. Kritizálni azonban csak nagy szakmai felkészültséggel érdemes. Ha valaki úgy kritizálja az érpataki modellt, mint Selmeczi Gabriella a nyugdíjrendszert, annak csak meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koho 2011.08.18. 12:09:50

A két alja csatorna (tv2/rtlklub) maga a sátán!
És a lakosság jó része oda van ragadva a képernyő elé.
Nem baj, alja népnek, alja csatorna, nem is értem hol itt a probléma?

2011.08.18. 12:12:19

Affenébe, akkor most az ő heti 10 percébe valami értelmes dolgot lesz kénytelen adni a TelAviv2? Vagy kiteszik a Taplót a műsroból és este 7-től is Asztroshow lesz?

ucsacsu 2011.08.18. 12:14:42

EZEK A GAGYI EMBEREK JÓ HELYEN VANNAK,AKI NEM AKAR VELÜK SZEMBESÜLNI,TUDJA MIT NEM KELL NÉZNI,A TÖBBIEKNEK MEG ÚGYIS MINDEGY.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2011.08.18. 12:15:23

hi-hi-hi...... 8-)

"Tilcsák be az összes tévét! - Szervezzünk anarchiát!" 8D

ucsacsu 2011.08.18. 12:18:02

NEM LÁTTAM A RIPORTOT,DE MEGKÉRDEZNÉM,HOGY KANALAS VENDEL,1 2, VOLT A KUKORICA TÖRŐ VAGY VALAMI FEHÉREMBER?

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2011.08.18. 12:21:49

Ide a Jobbik megoldása kell: földig rombolni, sóval beszántani.

Nyilván ez egy retorikai fordulat volt, a lényeg hogy simán tönkre lehet tenni őket. Az rtl például alakilag érvénytelen szerződés alapján működik. Mindenki lehunyja szemét, és fölveszi a kenőpénzeket, ahelyett hogy régen fölmondták volna a szerződést, aztán köszönjük a részvételt.
A tv2-t meg egyszerűen tönkre adóztatni meg büntetni (Médiahatóság), persze ezt a mocskos korrupt fidesztől úgyis hiába várjuk...

Szebb jövőt!

tryclops 2011.08.18. 12:28:46

"Magellán című tudományos magazin" Muhaha, megáll az ész. :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.08.18. 12:32:15

Ööööö, most komolyan, van olyan ember az országban aki úgy ül le Trutykó vezette műsort nézni hogy az hiteles, pontos, őszinte, objektív???

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.08.18. 12:35:41

1: akármi is történt, ez kurvanagy égés a tv2nek
2: ezer kibaszott forinttal szúrták ki a szemüket az embereknek? lol? ekkora nyomor van már?

Transylvanianmixedgrill 2011.08.18. 12:37:23

És persze a ne felejtsük el, hogy a mezőőrt kirúgták, tehát egy mezőőrrel kevesebb a környéken. És ahol megszagolják, hogy nincs mezőőr, ott majd jönnek aztán igazán lopni kukoricát!

Drága jó Pelikán elvtársat is elvitték tanúskodni, aztán amikor jött az árvíz, akkor jól elvitte a falut...

csokiájsz 2011.08.18. 12:39:09

ó kedveseim, Gabi, Pimasz úr és tsai, meg az egész naplós bande Tvrtkóval az élen....
Régebben még Azurák idejében egész nézhető volt a napló, mondhatnám a TV2 egyetlen értelmes műsora. Aztán jött Tvrtkó és elment az egész a pokoli történeketek felé az abszolút legalja bulvármocsokba, teljesen nézhetetlen lett. Gabi meg nem fog hiányozni, nem voltak túl jók a riportjai, objektivitás helyett magát fényezte

kacsa! 2011.08.18. 12:44:05

De jó hogy évek óta rá nem nézek a csigakettesre.
"beteg gyerek - saját műsor promója - családi tragédia" - Na, a Taplóra ez tényleg 100%-ban igaz!

indapass90210 2011.08.18. 12:44:31

@Schwere Gustav: na pontosan rátok van szüksége az országnak....

kacsa! 2011.08.18. 12:45:10

@szanalmas: "Jó f_sz nem válogat" :D

kyncza 2011.08.18. 12:46:26

Ezek szerint még van tv2/retekklub...már annyiszor átsuhantam felettük, h mostanában már nem találom a csatornák között ezeket :)

Objektív műsör? Évek óta csak a National Geography-n látok olyat, amikor olyan természetfilm van, amibe nem szól ember bele...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.08.18. 12:49:24

Milyen első vizsgálat volt az, aminek az ellenkezője bizonyosodik be "egyértelműen" pár nappal később? Van saját rendőrsége a TV2-nek, vagy hogy megy ez?
És abban lehet bízni, hogy a kirúgott és a közleményben meg nem nevezett riporter most jól kipakolja a csatorna minden szennyét?

Secnir 2011.08.18. 12:50:22

már megbocsássatok, de mi az a TV2 Akadémia? tudtommal van az MTA (meg most már a Makovecz-féle művészetinek nevezett), oszt kifújt.

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2011.08.18. 12:52:57

"Gabika" tehetségtelenségét jól példázza, hogy azt a legalapvetőbb inzertet nem akarta betenni a műsorába, hogy "Illusztráció". Ugyanolyan hazudozós lett ő is mint Trutykó, ex Balogh Sziszike, aki petárdákat dobált maga mellé az M1-es boszniai "harctéri" telefonos bejelentkezésekor, s azt kamuzta, hogy az első vonalban van, s lőnek rá. Az egész Napló "szerkesztősége" Szalay Ádám kivételével egy dramaturgiához, interjúkészítéshez nem értő bagázs. Én mind kirúgnám

Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 12:53:27

@csizsikpizsik: van, a kolléganőim például képesek egész nap az előző napi beteg-gyerek-elveszett hörcsög-dubajban voltam, de nem szopni - színész vagyok, de nem becsülnek meg típusú műsorokról beszélni
és gondolom, nem csak nekem vannak ilyen kolléganőim

kzolika 2011.08.18. 12:54:50

Azért Dorogi Gabriellát még így 40 fölött is megcsinalgatnam.

lolperec 2011.08.18. 12:54:51

a TV2 akkora alja csatorna lett, gondolom meg kellett ütni egy szintet hogy pártunk és kormányunk kegyelje legyen. rémes.

hoseman 2011.08.18. 12:59:41

7-13 cső kukoricán elhasalni....ájjjj be széép :))

rolika 2011.08.18. 12:59:46

Muhahaha.
Szerencsére nem nézek ilyesmit, esténként három csemeténket fürösztjük, az sokkal jobb.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2011.08.18. 13:03:26

@hoseman: Számból vetted ki a szót! X évnyi hazudozás, prémium kategóriás fizetés és jólét után egyszer csak azt veszi észre az ember, hogy egy kis mezőőr tette tönkre a hazugságokból felépített karriert! :-D

Horváth Szabi (a.k.a. Vui Csutkó) és a többiek most érezhetik Damoklész kardját! :D

Pékszakállú Henceg 2011.08.18. 13:03:52

A Naplót nagyjából azóta nem nézem, amióta Svábyt kirúgták, pedig ő sem volt ám a riporterek netovábbja! Zeronak tökéletesen igaza van :"kár, hogy a TV2 a "beteg gyerek - saját műsor promója - családi tragédia" vonalat tekinti mérvadónak".
Pedig de jó kis oknyomozó riportokat lehetne csinálni, na nem ám a sarki fűszeresről, aki kiszolgál egy 20 évesnek tűnű,16 éves korára leélt ribancot alkohollal, hanem mondjuk az elmúlt huszonpár év lenyúlásaiból pártszínektől függetlenül, olajmaffiástól, kárpótlási jegyestől, székházbortányostól. Ja, hogy Trutymó ehhez kevés, mint Csernobilban a maghasadás?

Profi hozzászóló 2011.08.18. 13:04:58

Teljes felelősséggel kijelentjük, hogy nem hazudunk.

Ez egy óriási mondat.

sprenczl 2011.08.18. 13:06:40

Valaki még komolyan veszi ezeket?

keptelenseg 2011.08.18. 13:07:39

"A TV2 minden rendelkezésre álló eszközzel megvédi saját és munkatársai hitelét."

Blikk:
Liptai Claudia elhunyt édesanyja kártyájával parkol
Törvény előtt kell számot adnia Liptai Clau­diának, miért használta elhunyt édesanyja rokkantkártyáját, amíg fellépett az egyik budapesti színházban.
Nagy botrányt kavart Liptai Claudia legutóbbi ügye – amelyről a Blikk írt elsőként –, hogy a műsorvezető a halott édesanyja rokkant-parkolókártyáját használta.
Bajban van Liptai Claudia! A rendőrség ugyanis vádemelést javasol a tévés műsorvezető ellen közokirat-hamisítás miatt.

Zsák a foltját?

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2011.08.18. 13:09:20

@Pékszakállú Henceg: Sváby Andrástól azért vált meg a csatorna, mert egy alkalommal, amikor Orbán "NER" Viktor bement hozzájuk bájcsevegni, Sváby nekiesett mint ír a sörnek. Onnantól kezdve túlságosan is pártpolitikai képet mutatott volna a csatorna, ha nem menesztik Sváby-t. Persze nem kell sajnálni, hiszen helyet kapott egy akkor MSzP kézen lévő elvileg független állami televíziónál. Amúgy ő is pancser volt.

VOGAben 2011.08.18. 13:11:58

De illusztrációnak jó volt a riport 5*!

Viszont a tvrtkó délszláv háborús tudósításainak anno jó ha a fele volt igazi. 10ből 5ször csak spontán kamuzott valamit egy roncs autó, vagy valami romok előtt állva. Darabra fizették, élelmes volt.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2011.08.18. 13:13:17

Na, ezért nem nézek TV-t! "Örömmel" konstatálom viszont, hogy még mindig vannak olyan emberek, akinek ez a szakma semmit nem ér, csak pénzkeresést és mutatkozási felületet jelent számukra. Kis szaros noname riporternő... megáll az eszem!!!

csoko20 2011.08.18. 13:15:20

Tépjék ki a nyelvét a hazugnak, oszt' jó napot.
Ha a médiában akar maradni, mehet jeltolmácsnak a parlamenti közvetítésekhez....

konrada 2011.08.18. 13:16:01

No az tetszik, amikor az indexet olvasók fikázzák a tv2-őt és írják azt, hogy olyan blödli bulvárt adót ők nem néznek.

Erre egy kis poénnak:
index.hu/bulvar/hirek/2011/08/18/drama_a_marianosztrai_kofejtoben/

Amiből a dráma annyit jelent, hogy ebben a jó időben órákat kellett várniuk hogy kihozzák őket egy szellős gödörből, és egyiküknek lehorzsolódott a térde!;))

Zorgo 2011.08.18. 13:16:06

A TV2 hírműsorai a szánalmas bulvár, és a közéleti szemétben turkálás remek példája.A szánkba adott mondanivalók, és erőltetett összefüggések taglalása annyira fárasztó,hogy ezt reklámtól reklámig csak edzett gyomorral lehet elviselni.Igazi "magyarosch" műsor, de ne is hagyjátok abba, kérlek.Az a ország, amelyik gyűjtött Isaura kiszabadítására pont ezt a szemetet érdemli meg hírműsorban is.Külön öröm,hogy az eddig nézhető M1 híradónak is sikerült végre ezt a színvonalat elérnie!

Zorgo 2011.08.18. 13:17:17

@konrada:

Az Indexen is van bulvár, a bulvár link alatt, katt, és akinek szemét kell az falja.De alapvetően azt hiszem az Index nem ettől Index, szerencsénkre. :) Hja, és nem itt melózom.

szmoker (Homo Trollicus) 2011.08.18. 13:22:39

No... vihar a biliben... illetve emésztőgödörben.

Nem mindegy, hogy ezek a jelentéktelen semmirevaló csavargó médiagecik mit csinálnak? Van ennek jelentősége?...

hercig 2011.08.18. 13:26:55

Trutymó is hasonló kvalitású "tényfeltáró újságíró". Hallottam én is a pokoli történeteiről csak más szemszögből, kevésbé élénk fantáziával elmesélve, ... remélem őt is eléri a sánta kutya effekt végre, mint a mi Frei Tominkat!

Sz.Olga 2011.08.18. 13:26:55

Szerencsétlen nő!

Ha férfiből lenne, és nem lefizet, hanem csak a hatalomnak kedves módon megvágja azt, még főszerkesztő is lehetne az MTVA-nál.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.08.18. 13:27:22

@csoko20: "Ha a médiában akar maradni, mehet jeltolmácsnak a parlamenti közvetítésekhez.... " - nem jó, ott is csak a hazugságot jeltolmácsolhatná :DDD

baba jaga 2011.08.18. 13:27:29

Régóta mondom, hogy balogh szilárd egy vállalhatatlan, önmenedzselő ripacs.
Igazán nem értem, miért kell egy ilyen hiteltelen, képernyőre egyáltalán nem való, nyálas köcsög a TV2 - nek.
Abszolut műmájer, egyetlen hiteles momentuma nincs, minden csak magáról és az ő ego-járól szól, amivel igencsak megalázza az őt nézőket.
Ez a műtolvajlás egyáltalán nem lepett meg, "fejétől bűzlik a hal", mindegy hogyan, milyen áron, de majd mi csinálunk erkölcsi tanulágot.
Menjenek a búbánatba mindannyian!

P.mester 2011.08.18. 13:29:03

Orson Welles él. Gyünnek a Zufók!

dekás dezső 2011.08.18. 13:30:42

hát ez kész...
ezt a műsort csak szigorúan bebaszva szabad nézni és még véletlenül sem kell komolyan venni.
valamiféle afterezésnek is felfogható tevékenységként szoktam néhány riport erejéig figyelgetni, kurva jókat röhögök, a fontoskodó, tényfeltáró médiaküldöttet játszó riporterkarikatúrákon. a behúzós, nem röhögtető, szomorú cuccokat azonnal kapcsolom tovább.
ennyi a titka a szórakoztató naplófogyasztásnak.
ja, a dögös bulát alakító kellemes negyvenest én is tolnám, ha olyan lennék - még szerencse, hogy nem vagyok ám olyan...

lelkisegely 2011.08.18. 13:32:02

Ez egy szutyok adó, szutyok emberekkel. Emlékeztek talán a kínai Hősök tere sztorira, az akkori kamuriporter a Hadas Kriszta. index.hu/kultur/eletmod/hos/?rnd=749

jani888 2011.08.18. 13:32:05

Körülbelül ez is annyira igaz, mint minden más műsor ezeken a csatornákon(TV 2,RTL KLUB), Ezen kár meglepődni.

seahawks 2011.08.18. 13:32:25

szerintem sem az ötlete, hanem a trütykó agyszüleménye, belőle nézek ki ennyire gátlástalan undorító dolgot, csak azért, hogy hírt csináljon, az az ember egy féreg...

Gaius Plinius Secundus 2011.08.18. 13:32:29

Ja, szóval a riporternő csak "cigánykodott"? :D

dr. Aullah 2011.08.18. 13:33:42

TV? NA ne... jó ideje nem nézek semmit.
Tegnap viszont unatkoztam és megnéztem a híradókat. Kíváncsi voltam, milyen priorításban nyomják a híreket... hát nc.
Viszont volt egy két érdekes hír.
1.Szegény kutyust elakarta altatni a gazdája, mert megunta... pofám leszakad. Az ilyet örökre el kell zárni/kivégezni.
2. 3 héttel a nyitás előtt kiderült nincs elég pénze a sulinak, ezért be kell zárni... 1-2 millió kellene.
3. Zebrát akartak az óvoda elé és azzal az indokkal nem fogadták el a pályázatukat, mert a HELYSÉGBEN NEM TÖRTÉNT MÉG OLYAN SOK BALESET!!!
4. Romákok menekülnek az uzsorások elől. Mások laknak a házukban... ez mind szép is jó, leadják... de talán mást nem lehetne csinálni? Rendőrség vagy valami?
(Külön vicces, hogy a nő már az 5! gyerekét várja, miközben se házuk, se munkájuk, és az előző gyerekek meg nevelőszülőknél vannak. Na most ki az, aki ezek után megint gyereket csinál? Az ilyet sterilizálni kellene...)

10 000 2011.08.18. 13:35:43

A Napló főszerkesztőjét Hadas Krisztinát már máskor is csaláson kapták.
A részletekre nem emlékszem pontosan, de egy kínai riportban több etikátlan megoldást is alkalmazott. Valóságosnak adott el megrendezett dolgokat ( mint most is tették ) és felhasznált más által készített anyagot. Amikor a sajátjaként bemutatott "felfedezés" valódi készítője ezt zokon vette, akkor flegmán nézői véleménynek minősítette a riporter kollégája tiltakozását, amire szót sem érdemes vesztegetni. Akkor nem kérték rajta számon a hazugságot, a lopást.
Jó lenne ha most őt is elzavarnák, hiszen felelős a beosztottjai simliskedéseiért. Nyilván tudott is róla de legvalószínűbb, hogy az ő utasítására történt..

Roltii 2011.08.18. 13:36:50

@Imre Laci: Sváby a felkészületlensége miatt lett kirúgva. Orbánt nagyjából feltörölte vele a stúdiót, az egész műsor iszonyat gáz volt. Sváby Viktort olyan vitapartnernek akarta venni mint pl Kiszel Tündét, csak Viktor azért nem annyira egyszerű eset. Úgyhogy Sváby élő adásban olyan szinten lejáratta magát, hogy csak na (hogy mi volt még a háttérben,azt nem tudom).

A napló pedig régen faja kis műsor volt, most már katasztrófa. Nem is értem az egész TV2-t, hogy hol vannak a normális saját készítésű műsorok. Ami jó náluk, az a Képírók rész, de az meg lehetetlen időpontban van. Ha a Reteklub össze tud dobni Házon kívült meg XXI. századot, a TV2-nek miért nem?!!

Énbagoly 2011.08.18. 13:36:57

@szmoker: addig nem, amíg túl sokan hisznek nekik. Nagyon sokakban megvan még az a mentalitás, hogy biztos igaz, mert a tévében bemondták.
És nem, nem csak az idős nyugdíjasokra gondoltam.

Különben nem tudom mit vár egy tévéstáb, ha kivonul forgatni. A környéken mindenki tudni fogja, mert az egy esemény. Annyira azért ők sem hülyék, hogy pont akkor menjenek ki lopni, amikor ott van egy tévéstáb.
Egy szem ember, egy kamerával, csendben, titokban, olyan anyagokat forgathatna ma Magyarországon...

vauvauvau 2011.08.18. 13:38:24

Senki ne higgye, hogy ez elszigetelt történet. Az RTL, a TV2 ugyanígy hazudik. Ez a riporterkurva lefizette a mezőőrt, hogy mondja azt, hazudtam... A "riporter" szarba került, így akarta magát kimosni.

Egyszerűbb adni a riportalanyoknak 5000-et, mint napokig dolgozni.
Ócska banda, a Naplónak meg kéne szünni! Lejáratódott Vujity Trikó a fejsebével együtt.

Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 13:38:35

@Énbagoly: "Egy szem ember, egy kamerával, csendben, titokban, olyan anyagokat forgathatna ma Magyarországon..."

nekem a csisztu videó nagyon bejött :D

Jofiu 2011.08.18. 13:40:05

Ó, mily meglepő, hazudik a tévékettő.
"hitet tesz a szakmai és etikai szabályok betartásával történő, hiteles tájékoztatás mellett" =
- addig hagyjuk garázdálkodni a munkatársakat amíg menthetetlenül rá nem vesztenek
- hazudunk a hazugságról
- majd a hazugság hazugságáról
- a végén egy kis képmutató Szíjjártó stílus és
- folyatjuk a hiteles gagyigyártást

Jól mondja itt valaki, nem szabad hagyni kirúgni, addig jó míg egy helyen tartjuk ezeket. Tudjuk hol vannak, könnyebb elkerülni.

Aki meg aktívan tenni akar ellene egyszerű, nem veszi a termékeket amit ott reklámoznak, vagy egyenesen indít egy 'TV2 termék' kampányt szarkupac alakú matricákkal, megbélyegezve az ott hirdetőket. A marketingesektől hiába várnánk, hogy bojkottálnák a gaggyigyárat, nekik láthatóan megfelel ha a TV2 stílusához kötik a terméküket, nem baj ha szar, csak sokan nézzék elven.
Persze semmi haszna nincs az ilyennek, lesz elég ember aki megeszi amit kinyomnak, és addig erőltetve is fenntartja a működését akinek érdeke, ráhárítva a költségeit minden vásárlóra a reklám költségein keresztül. Akár nézi a tévét akár nem.

Énbagoly 2011.08.18. 13:41:41

@EÖ: ezt mondom én is. :) Hány éve volt, és még mindig emlékszel rá! :))

tudi 2011.08.18. 13:42:34

Én az internetnek hála láttam ezt az adást, ez így tényleg mindennek az alja, felbérelni pár jóembert, mert úgy izgalmasabb lesz a műsor, minthogy tényleg várni, hogy egy igazi tolvajt elkapjanak. Pedig az lett volna az igazi, ha kicsit rosszmájú akarnék lenni, lehet, hogy arra azért nem vállalkoztak, mert akkor sikerül elkapni egy "megélhetési" kukoricatolvajt.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.08.18. 13:42:54

Már eleve milyen poén már az, ha egy rotakapa-kistraktor - utánfutó kombóval fogják el a nagyon durva kukoricatolvajokat, akik ahelyett, hogy leütnék a mezőőrt, inkább töredelmesen mindent bevallanak. Komolyan, ha meglátják a kistraktort, hirtelen minden vér leszáll a lábujjukba a félelemtől, és nem bírják lefutni az 5 km/h-val közlekedő járőrjárművet.
Sírok a röhögéstől, ahogy Barczai Gabika meg ott ül az utánfutóban a pasas mögött. Besz*rás :-DDDDDDDDDDDDDDDD

csoko20 2011.08.18. 13:44:28

@Seduxen: De ott legalább senki se nézi! :)))
Az az 1-2 fanatikus süketnéma meg meg is érdemli!!!

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.08.18. 13:44:58

@Aullah: 3. Zebrát akartak az óvoda elé és azzal az indokkal nem fogadták el a pályázatukat, mert a HELYSÉGBEN NEM TÖRTÉNT MÉG OLYAN SOK BALESET!!!

Ezen én is felhörögtem, két zebra kell, egy az ovi elé, a másik meg a buszmegállóhoz, 15 millióba kerülne és azzal az indokkal utasította el az állami "nemcsináloksemmitjópénzért" döntnöke, hogy az átmenő forgalom mértéke nem megfelelő, valamint az, hogy még nem volt elég a baleset!

A havercég milliárdos vasútfelújításához van keret, de 15 millió azért, hogy egy kisgyerek életét ne tegyük kockára arra nincs.

Jimbo75 2011.08.18. 13:45:48

A TV2 azt is elintézi majd, hogy csóri mezőőrt visszavegyék az állásába is? Ez lenne a minimum....

gyilkos fűegér 2011.08.18. 13:46:32

Szerintem a Vastagbőr csak megrendezte ezt a posztot.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2011.08.18. 13:48:16

Nekem valamiért ez a jelenet jut eszembe egy ilyen naplóról:
- Ki ez itt?
- Egy Bal.asz, Uram.
- Azt én is látom, de mi a neve?
- A neve, uram, Bal.asz. Bal.asz őrnagy.
- És az unokaöccse?
- Az is egy Bal.asz, uram, és a Philip keresztnévre hallgat.
- Hány Bal.asz van még az űrhajómon?
(az egész legénység jelentkezik)
Sejtettem, csupa Bal.asz van körülöttem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.08.18. 13:48:54

Jó, ha jól tudom, Trutykó is Pécsről adta a délszláv háború alatt a "frontvonalból" az élő telefonos bejelentkezéseket (amikor golyók repledtek a feje körül), szóval nem új dolog ez. Nem most kellett kitalálni.

kitiltott kennimekkormikk 2011.08.18. 13:49:47

@Ásó[Mosó]maci: A telaviv2 gyengeelméjű vezetői egy dolgot nagyon megjegyeztek a vezetői tréningen: Ha buta vagy a beosztottaid még butábbak legyenek, mert a fejedre nőnek.

Csillagszemű Juhász 2011.08.18. 13:50:15

@Jimbo75: ó, hogyne! Vagy fizetik élete végéig a kieső fizuját.
@EÖ: az nem is ő volt :)
Azonnali hatállyal kirúgták? Nem akar ez a jány mesélni valamit volt munkaadójáról? Vagy esetleg kitömték pénzzel, hogy kusti legyen?

gyilkos fűegér 2011.08.18. 13:51:10

@Énbagoly: "Nagyon sokakban megvan még az a mentalitás, hogy biztos igaz, mert a tévében bemondták. "

Parasztbácsi kijön a moziból, a Star Wars vetítéséről. Egy darabig áll, majd megcsóválja a fejét: Márpedig én ezt akkor sem hiszem el!"

dr. Aullah 2011.08.18. 13:51:42

@Valahol Máshol: Megint arra kell várni, hogy VALAKI MEGHALJON, mert addig az elk*rt állam nem hajlandó csinálni semmit.

Énbagoly 2011.08.18. 13:53:17

@gyilkos fűegér: :)
Pedig az igaz, csak már régen volt. :)

kitiltott kennimekkormikk 2011.08.18. 13:53:35

Amúgy mi a faszom kerül egy zebrán 15 millióba?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.08.18. 13:55:14

@Aullah: Remélem amit leírok az nem válik valóra.

Van egy tippem, hogy mi történne egy tragédia után. Sírás-rívás, bizottságosdi és felelőskeresés, majd pedig Pintér kivezényelni két kisrendőrt trafizni arra az útszakaszra mert ugye zebrára 15 millió nincs, de ez majd biztosan éberebbé teszi az autósokat.

Transylvanianmixedgrill 2011.08.18. 13:55:41

Egyébiránt, ha már kirúgásoknál tartunk, illene nem félkész mun kát végezni.

Ha Gabika bűnös (mert hát bűnös), akkor ugye legalább egy-két bűntársa is volt.
A 3 jómadár, akit megvesztegettek, nyilván bűnös, a mezőőr is, tehát ellenük illene rendőrségi eljárást folytatni. A kameraman, aki vette az adást, illetve azok a kollégák, akik a helyszínen a forgatásban részt vettek, nyilván szintén tudtak a dologról, ezért tehát ők eleve bűnrészesek. Ha az anyagot, amit bevittek a stúdióba egy külön vágó-szerkesztő vágta, tehát nem Gabika magában, nyilván megint csak bűnrészes, ha nem jelezte feletteseinek, hogy ő ezt az anyagot bizony nem vágja meg, hogy úgy tűnjön, igaz a sztori. Azok, akik netán úgy adták műsorba, hogy Gabika elmondta nekik, hogy lefizetett statisztákkal dolgoztak, ismét csak bűnrészesek. Akik lefolytatták az első, állítólag hóttutibiztos vizsgálatot, ami 100%-ra mondta, hogy itten kérem, minden rendben volt, azok szintén bűnrészesek, hisz a második vizsgálat szerint ennek ellenkezője a 100%-ig igaz.

Kiváncsian várjuk, hány fej fog még hullani. Tippek?

travis 2011.08.18. 13:57:40

Tvrtko csak hallgasson, amikor ő meg egy kecskeméti pincében vette fel a háborús tudósításait.

campobaszo 2011.08.18. 13:58:20

A "Napló" csak egy anagramma.

egyhazafi 2011.08.18. 13:58:22

Két dolgot sajnálok.
Van aki nézi ezt a sok sz@rt (tv2rtlklub)
Nem az utolsó riportert küldték el és holnaptól nincs riporter a két adónál.

Összegezve kapcsolja le végre valaki a főkapcsolót ennél a két cégnél. Az emberek inkább legózzanak tvnézés helyett :)

Valakinyolc 2011.08.18. 13:58:22

Kíváncsi vagyok arról mikor lesz riport, hogy Tvrtkóval análisan közösültek a szerbek annó. Nem vicc, megerőszakolták.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.08.18. 13:58:55

@Transylvanianmixedgrill:

Az adás főszerkesztője felelősséggel tartozik az adásban megjelent tartalomért, ez mindenhol így van, nem létezik olyan kizárólagos szerződés, amely csak az anyagot szállító riporterre hárítaná az összes felelősséget. Egy ilyen eset után tehát minimum két embernek azonnal repülnie kellett volna. De ez Magyarország, itt van az áldozati bárány, a többiek meg mint szar a fűben....

Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 13:59:30

@Valakinyolc: azt írta már valahol, hogy megverték, de ezt még nem hallottam

elkoltozott. 2011.08.18. 14:01:07

Országos csatornán kukoricalopásról riportot készíteni? Ez a szakma csúcsa...
Nevetséges de a legjobb ilyenen megbukni. Egy cső kukorica kb 50 ft:)) Mármint a piacon.
Ez a nő tényleg olyan sötét mint amilyennek látszik, sose volt szimpatikus. És még oktat is... Mit? Hogyan kenjük meg a csőszt?:))
hehe

mojszipupi 2011.08.18. 14:01:22

Alja tv alja emberekkel. Az se normális aki ezeket nézi innentől leszarom gomb.....

Gabbesz 2011.08.18. 14:01:58

Jó sok proletár meg paraszt jár ide puffogni. Hajrá gyerekek! Hiteleket azért tessék fizetni, nem az én adómból kell majd segélyért kuncsorogni!

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2011.08.18. 14:02:49

@Csillagszemű Juhász: Gyanítom, hogy kapott valamelyik állami csatornánál egy másik állást. Szerinted amikor a Fidesz lecsökkenti majd a parlament létszámát 210 főre, hova fogja tenni a sok-sok jelenleg bent ücsörgő, 2014-től kieső emberét? Valahova tenni kell őket...

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.08.18. 14:03:37

Szerencsére már 20 éve nem nézek tévét, nem is tudom miaz, csak olvasni szoktam.

csoko20 2011.08.18. 14:04:05

@Transylvanianmixedgrill: Igazából az NAV-ot küldeném rájuk!
-Honnan volt pénz vesztegetésre?
-Hogyan számoltak el vele?
-Volt-e szerződés, tb jogviszony az alanyokkal?
-Levonták-e az adókat, járulékokat?
-Fizettek-e kártérítést a birtokosnak?

Igaz, hogy 1000-1000 Ft-ról van szó, de a mulasztás az mulasztás, pláne ha rosszhiszemű!
Ezzel a feladattal talán Budai kormánybiztos is elboldogulna!
Aztán lehetne mogyorózni a TV2 további ügyeit....

pástétom 2011.08.18. 14:04:43

"A Naplót a TV2 legtapasztaltabb riporterei készítik, mint Dorogi Gabriella, Szalay Ádám, Hadas Krisztiana, Keleti Andrea, Vujity Tvrtko, Barczai Gabriella, Tóth Andrea."

A nagyfülű ex-sportriporter már nincs ott?

Transylvanianmixedgrill 2011.08.18. 14:04:49

@Valahol Máshol: Azért annyit még hozzátennék, hogy az egész álriport valójában egy nyilvánvaló és bizonyított MEGVESZTEGETÉS leplezésére szolgált. Ez azért komolyabb ügy annál, hogy egy ejnyebejnyével elintézzük. Mindenki, aki tudott vagy tudnia kellett arról, hogy mire szolgál ez a riport, azok mind-mind bűnrészesek.

egyhazafi 2011.08.18. 14:04:50

@Gabbesz: Ok, majd veszek fel pár millió kölcsönt csak hogy neked jobb kedved legyen.

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2011.08.18. 14:07:50

Akkor most mégis csak felkéne szántani a két országos kereskedelmi tévé épületeit és behinteni sóval? )

Pici Bob a hangya · http://baratiajanlat.hu 2011.08.18. 14:08:11

Az emberek meg hatszor meggondolják mit, hol, mennyiért vegyenek! Baráti Ajánlat pont hu

gnme 2011.08.18. 14:08:32

bemutatták ami nem a valóság, hangulatot keltettek, aztán hülyének nézték a nézőket közleménnyel

bezzeg a neszűrbe be nem mernék tenni a lábukat .. ott valóban lopnak és életveszély van

..onnét nem mutogatnának kamerás felvételeket

bőrmók 2011.08.18. 14:08:47

Egy ideje már csak külföldi adókat nézek. Aztán múltkor odakapcsoltam a tv2-re. ISZONYATOSAN GAGYI AZ EGÉSZ. Minden műsorvezető, a sminkek, a hátterek, a logók, minden totálisan MAGYAR!!

pástétom 2011.08.18. 14:09:01

@elkoltozott.: "Országos csatornán kukoricalopásról riportot készíteni? Ez a szakma csúcsa"

Mióta a TV2 a Fidesz szolgálatába szegődött, már nem vagy csak kevésbé - butítottan - foglalkozhat politikai, közéleti dolgokkal. Bölcs vezérünk dolgozik értünk, úgyhogy a média foglalkozhat a kis "hétköznapi" történésekkel: korrupt parkolóellenőrök, kiégett bkv-busz, hídfelújjítás, egyebek...

dragonhunter 2011.08.18. 14:09:16

1.trutyko nem vette észre:alkalmatlan,ki kell rúgni
2.trutyko észrevette:alkalmatlan,ki kell rúgni.

(mosmámeg mehetünk lopni nyugodtan a kukoricásba)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2011.08.18. 14:10:33

Pedig milyen egyszerű lett volna elkerülni ezt a blamát. Csak annyit kellett volna mondani a riport alatt, hogy ez illusztráció...

pástétom 2011.08.18. 14:12:42

@pástétom: Pedig a választások előtt csak úgy ömlengett a politika a Naplóban is. Szijjártó minden adásban, interjúvolták bőszen a Tényekben is, Naplóban is, reagált mindenre ami él és mozog, ráadásul adás elején.

Jofiu 2011.08.18. 14:12:50

@Ásó[Mosó]maci:
Meglátják?!
Én is ezen röhögtem már az elején.
Tudod milyen messze hallatszik ennek a hangja a kukoricásban?!
Összességében tehát az üldözéshez egy hangos de azért lassú rotációs kapát választanak, futni hagynak tolvajokat aztán ezt leadják a tv-ben, zsebpénzért cserébe (vagy annyiért sem, csak a korábbi zsebpénz terhére) akarnak ismételt hazugságra bírni valakit hatósági vizsgálat megindulása után.
Okos.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.08.18. 14:12:54

Nyaljátok TV2 a fidesz seggét továbbra is , pont olyan ,simlisek, sunyik és hazugok vagytok.
A pimasz , tahó úr mikor bukik?

popocatepetl 2011.08.18. 14:13:16

@Takony_fősámán: Akkor takarodj el ebből az általad úgy megvetett országból!

Kicsi Kacsa 2011.08.18. 14:13:24

Nekem akkor tűnt fel a megrendezettség a filmben, amikor a szép fehér zsákból kiborították a lehajazott kukoricacsöveket. Nagyon életszerű volt, a tolvajok minden esetben gondosan megtisztítják a csöveket és úgy viszik el a határból.

bőrmók 2011.08.18. 14:14:21

@popocatepetl: nem az országot vetem meg, hanem benne az olyan seggfejeket, mint pl. te

EMU 2011.08.18. 14:15:12

hírtévéből igazoltak rezsimkompatibilis főnököt, mégis mit vártunk? Minden egyes hír és háttérműsorukban a fidesz seggét nyalják, előtte kellett napló a kisemmizett manyuptagokról, most a másokon élősködő munkakerülőkről, reggeli hírműsorukba a szargyártó már hazajár, és ömlik belőle a szar, végig alákérdezés, sehol egy álljunk meg, szóval pontosan tapintható, milyen elvek mentén hódolt be a hatalomnak ez az amúgy is középsze alatti médialovagok lerakata. Fidesz szócsöve bulvároldalról, ki nem vette észre?

popocatepetl 2011.08.18. 14:16:23

@Takony_fősámán: Aha, kutya, az alábbi szösszeneted azért nem ezt árulta el:

"Egy ideje már csak külföldi adókat nézek. Aztán múltkor odakapcsoltam a tv2-re. ISZONYATOSAN GAGYI AZ EGÉSZ. Minden műsorvezető, a sminkek, a hátterek, a logók, minden totálisan MAGYAR!! "

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 14:16:31

@popocatepetl: rajta vagyunk, csak a hozzad hasonlo kitartott kiskurvak mibol fognak elni, ha mas orsaagok kapjak meg annaka keves embernek is az adojat, aki meg dolgozik egy kicsit?:-))

szoval ertem en, hogy budos a szarunk amit eszel, de ha az sincs, ehendoglesz, mert magadban meg rothado hushalomnak is keves vagy:-D

Alikam 2011.08.18. 14:17:32

Erről szólnak a kereskedelmi tévék. Anno Frei is ezt csinálta, amikor már kifogyott a sztorikból.

Hülye az aki ezeket a szenny adókat nézi, úgyhogy megérdemlitek a sorsotokat, hogy átbasszák a fejeteket. Én nem rúgtam volna ki a gabikát, hanem tovább alkalmaztam volna prolipukkasztó-specialistának.

blackworker 2011.08.18. 14:17:39

A tv2 közleménye:Tvvrrttkkott elvtársat határozatlan időre kirendelik tudósítónak a szerb-bosnyák határra,várható fejlövése után munkásságát a pokolban folytatja-stílusosan-pokoli történetek címen .

popocatepetl 2011.08.18. 14:17:44

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Futtathatod magad, horgas féreg, de az nem munka amit te csinálsz.

róland 2011.08.18. 14:17:50

micsoda csalódás ez!
ha már a tv-nek sem lehet hinni, akkor kinek??!!

bandika gazdája 2011.08.18. 14:18:35

Ideiglenesen az anyámtól örökölt házban lakom, és itt csak a három "földi" csatorna fogható, nyilván pár hónapra nem kötök szerződést szolgáltatóval. Hát komolyan mondom, néha nem hiszek a szememnek! Tényleg 110%-ig nézhetetlen mind a két kereskedelmi csatorna, de közszolgálati m1 is már olyan szinten lecsúszott, hogy nem is értem. Ha a mindenkori kormány fel akarja használni a saját céljai érdekében, miért pusztítja le a béka segge alá, hiszen úgy nem tud bennünket hülyteni ha nem bírjuk nézni! Megjelentek az m1-en olyan férfiak és nők, akikre nem találok szavakat. Talán úgy tudnám jellemezni őket, hogy (azon kívül hogy makognak mint a gyogyósok) a piac kapujában kínai bugyogót nem vennék tőlük!
M a reggel - én barom - belenyúltam egy pár percre a tv2 reggeli "műsorába"! Pachman Péter éppen egy kölökkel meg egy állítólagos edzővel idétlenkedett annak kapcsán, hogy Bajnait fejberúgták állítólag valami focimeccsen. (Amit még neki sem kívánok természetesen.) Szegény Pachman majd megszakadt a nagyerős seggnyalásban. Kedvenc kérdésem az edzőhöz, most figyuzzatok: "Felkészítették önök a játékosokat arra, hogy a Miniszterelnökkel fognak játszani?" Hát lehet, hogy mégis nézni fogom reggelente! Ilyet máshol nem b...ok, az biztos!

shushu2 2011.08.18. 14:19:51

Azt jutott eszembe, hogy összefogok 2 barátommal veszünk kamu kamerát meg kamu mikrofont és elmegyünk lopni, ha arra jár a rendőr/mezőőr/Gizi néni csak azt mondjuk, hogy éppen a naplónak forgatunk :DDDD

(ha volt már a kommentek közt akkor bocsi).

EMU 2011.08.18. 14:20:13

@popocatepetl: És? Tök igaza van. Mi a baj vele? Azért mert valaki magyar, még nem kell beszűkült, szemellenzős, tudatlan, ostoba fasznak lennie, bár ha vegyülni akar, akkor muszáj, elég csak belőled kiindulni, hogy aki nem elég buta fasz, az takarodjon innen, ilyen sötétnek kell lenni ahhoz, hogy valaki ne tűnjön ki ebben az országban. És igény is van rá, sőt számolatlanul tehetség.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.18. 14:20:17

Azért kár, hogy nem csak a csaló riporter veszítette el az állását, hanem a mezőőr is. Szerencsétlen mezőőr ugyanis biztosan nem volt egy Albert Einstein logikájával megáldott ember, ezek meg rákényszerítették szép szóval arra, hogy össze-vissza hazudozzon anélkül, hogy felfogná a saját tettének a következményeit. A vízművesekről mi a hír?

konrada 2011.08.18. 14:20:40

@Aerius:
Hát ha úgy lenne, nem is vetem fel.

...de mivel a címlapon jelent meg, csak a rákattintás után derült ki, hogy a dráma kategória az indexnél a lehorzsolt térd.

Már várom, mikor jön a címlapon apokalipszís-besorolással egy törött kéz.;))

Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 14:20:57

@bandika gazdája: azért a srác edzője korrekt volt, azt nyilatkozta, hogy bajnai játékosként volt a pályán, nem miniszterelnökként :D

chabusch 2011.08.18. 14:21:17

Érdekes a munkássága: "Leleplezett drogdílereket, fegyverkereskedőket, prostituáltak futtatóit, és sarlatánokat."

Aha.

opati666 2011.08.18. 14:21:51

"A csatorna őszinte sajnálatát fejezi ki a történtek miatt, egyúttal hitet tesz a szakmai és etikai szabályok betartásával történő, hiteles tájékoztatás mellett."

Ez nagyon nagy poén!!! Ja, hogy ez nem a vicclap.hu? Akkor meg mi van? Én már láttam dolgozni TV2 stábot "spontán" helyzetben. Harmadszorra jött össze neki a spontaneitás...

bőrmók 2011.08.18. 14:22:06

@popocatepetl: a "magyar" az egy melléknév, és azt jelenti, hogy szar

popocatepetl 2011.08.18. 14:22:11

@EMU: Nu, egy értelmezési nehézségekkel küzdő kutya. Olvasd újra, aztán ugathatsz!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.08.18. 14:22:33

A gecizmusnak van egy olyan tulajdonsága, hogy felülről lefelé erősebben terjed, mint alulról felfelé...
Ez a Gabika csak a végállomás a leszivárgásban...

Ellensúly 2011.08.18. 14:24:14

Mégis mit lehet várni a vörös 2-estől? A nyomuló, szabados, erkölcsre és tisztességre magasról tevő gátlástalanság egyik fellegvára.

popocatepetl 2011.08.18. 14:24:42

@Takony_fősámán: Az az igazság, hogy a horgas büdöd tetűhintás fajtád szájából kibuggyanó gyalázkodás pozitívumként hull arra akinek szánjátok.

Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 14:25:10

@opati666: tegnap valami gazembert üldöző rendőröket mutattak, akik bementek a szántásra
és a felvételen is ott ment a rendőrkocsi a szántáson
képesek voltak az idióta tévések kedvéért tovább rongálni a rendőrkocsit

popocatepetl 2011.08.18. 14:27:47

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ez a szájba szarás nagyon bejön neked mint póz, állandóan ezt emlegeted. Szánalomraméltó gyerekkorod lehetett. Kivakarni azt a tetűhintás fejedet a fekáliából, nem lehet könnyű, meg is értem, hogy inkább úgy döntöttél, hogy szereted és úgy hagyod.

pástétom 2011.08.18. 14:28:19

@Orbán takarodj!!: "A pimasz , tahó úr mikor bukik? "

Majd mikor a HVG kideríti, hogy a pimasz úr elé a mozgássérűlteknek fönntartott parkolóhelyre éppen beálló kocsis statiszta. :))

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.08.18. 14:28:32

A trévékettő naplója a médiageciség legalja, és kétszer egymás után kiverném rá, ha a műsor valaha volt összes munkatársa úgy végezné, mint a cinikus riporter a Született gyilkosok végén. Nálam a pimaszuras hajléktalanokba belerúgós, teljesen szakszerűtlen riport baszta ki a biztosítékot anno, de az is szánalmas volt, amikor minden felkészültség és szakmai utánajárás nélkül hőbörögtek egy bírói döntésen, amikor nem csuktak le egy részeg sofőrt, aki olyan embert ütött el, akit akkor se tudott volna kikerülni, ha nem lett volna részeg. Mennyit kell vajon fizetni Szalay Annamáriának, hogy egyszer és mindenkorra betiltsa ezt a szart, a készítőinek pedig megmutassák az országhatárt közelebbről (lehetőleg útlevél nélkül, szemben egy felfegyverzett szerb határőrcsapattal)?

amit még megtehetsz 2011.08.18. 14:28:38

Mit várunk egy olyan csatornától, ahol, Trutykó meg hajdupéter a meghatározó arc?????
A vezetés nem gondolja, h ez teljes gáz???Nem értem.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2011.08.18. 14:29:13

@chabusch: Egy mezőőrbe pedig beletört a bicskája. Hihető, ugye?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 14:30:17

@popocatepetl: de a tenyt magat, miszerint egy kozpenzbol kitartott mocskosszaju berkommentelo vagy, nem tagadod-)

popocatepetl 2011.08.18. 14:31:05

@Weöres Dániel: Betílthatná, jó lenne, de ha betíltaná, akkor jönnétek a bandátokkal sajtószabadságot követelni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 14:31:51

@Imre Laci: igazabol abba bukott bele, hogy a rendorseg vizsgalatot inditott hivatali kotelessegenel fogva a "tolvajok" ellen, akikrol kiderult, hogy felbereltek oket a show szamara..:-)

nemzet katonája 2011.08.18. 14:31:53

Lám, lám mégse a cigányok voltak?
Most így köztünk szólva a Jobbik hány lopást szervez meg és hány cigányt fizet le hogy meglegyen az 5%-os küszöbük 2014-re?

reKorrekt 2011.08.18. 14:32:03

Basszus értem én uborkaszezon és nincs miről írni, de lehet a midseasont faszán is átvészelni (pl. Breaking Bad).

popocatepetl 2011.08.18. 14:33:40

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: te nevezel bárkit bérkommentelőnek? te aki itt ugatsz minden nap, minden politikai témában, eddig 7500-szor? Ráérős, semmittevő, haszontalan büdös horgas tetűhintás kutya.

popocatepetl 2011.08.18. 14:35:10

@nemzet katonája: Tőlem fejre is állhat a Jobbik, de ehhez aztán mi közük volt? Egyébként egy ex-cigányrádiós bibsi luvnya követte el a csalást, tehát a Jobbikot ezért most feleslegesen hoztad fel.

bandika gazdája 2011.08.18. 14:35:33

@EÖ: Hát értem én, de bazzeg ki kellett mennem egy pohár vízért! :-)

BlogMeister 2011.08.18. 14:36:01

Nem hinném, hogy a Napló először vágta át a nézőket és mindjárt ki is derült a stikli. Ez gyengén sikerült, meg beleszólt a rendőrség is.
Nézzetek Orbán Viktort, ő sosem ver át senkit! :)

reKorrekt 2011.08.18. 14:37:28

@popocatepetl: Szerintem kicsit vegyél vissza mert zero rövid úton ki fog baszni innen akármilyen nácziak oldal is ez ;)

reKorrekt 2011.08.18. 14:40:41

Ja hogy címlapos a poszt, így már értem.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2011.08.18. 14:41:39

@nemzet katonája: Nem kívánok belefolyni politikai vitába, de annyit megsúgok, hogy a Fidesz már rég nem a szocik ellen hozza az intézkedéseket (kisebb parlament, kompenzációs lista eltörlése, stb...) hanem a Jobbik ellen. Hidd el, nekik nem kell lefizetniük senkit, hogy elkövessenek bűncselekményeket és legyen mire hivatkozni. Elég lemenni Ózdra vagy valamelyik eldugottabb településre... Ja és Gyöngyöspatán sem véletlenül győzött óriási fölénnyel a jobbikos jelölt...

kult 2011.08.18. 14:46:30

A két leghitványabb televízsió (rtl,tv2), a világegyetemben. Mérhetetlen károkat okoz egy most felnövő generációnak, bár kétségtelen, hogy ez bizonyos érdekeknek haszon, így az előbbi állítás relatív. Rengeteg konfliktus árán sikerült elérni néhány, számomra fontos embernél, hogy ne csak hogy ne nézze ezt a két földmocskát, hanem törölje is az adók közül, csakúgy mint jómagam 5 évvel ezelőtt. Erre bíztatok mindenkit, sőt követelem. Amennyiben nem értene valaki egyet ebben a kérdésben, azt kikérem magamnak:)

tede 2011.08.18. 14:49:47

A fejrenőtt sapkás Tvrtko mikor repül? Kizárt dolog, hogy nem tudott a hamisításról, ennek mindenképpen utána kéne járnia a tv-nek és alaposan kivizsgálni az ügyet! Remélem a tv2 nem áll meg a legkisebb szereplőnél ebben az ügyben és rendet tesz végre.

reKorrekt 2011.08.18. 14:54:48

@sóskatáska: csak miután a mátyáskirályt átutaltad ;)

bájgúnár 2011.08.18. 14:55:37

Cigány szavára nemlehet adni.Amit mond azt kétkedve kell fogadni.Mindez még telaviv 2 adóján kerűl adásba akkor azmár a mesevilág kategóriába tartozik.Persze elvan már hülyitve annyira a nép egy része hogy tényként vesz mindent amit a TV-ben lát.Ha holnap bemutatsz egy ufót lesznek százezren akik elhiszik.Még aztis elhiszik hogy a cigó egy dolgos ,tanulnivágyó fajta akitől távol áll a bűn és a hazugság.Én már olyan leleplező riportot szeretnék látni ahol a cigók dolgoznak,megvannak elégedve a fizetésükkel,normális lakásokban laknak és a WC-be szarnak nem a küszöb elé.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.08.18. 14:56:05

@popocatepetl: valójában az lenne a legjobb, ha nem prolinak, hanem polgárnak nevelné a magyarokat a társadalom, és spontán becsődölne ez a fosguriga, mert nem nézi senki. Dehát ez a ti bandátoknak sem érdeke, mert akkor meg kit hurcibálhatnának cselédmunkára kétszáz kilométerre az otthonától fél minimálbérért. "Betílt" egyébként rövid "i".

lavór 2011.08.18. 15:04:37

A vicc, hogy biza nincs is nagyobb "hír" főműsoridőben, hogy elloptak néhány cső kukoricát. A "hír" az, hogy lesz ebből médiabotrány.... :D És sokan még fizetnek, hogy eljusson hozzájuk a sok butaság meg a reklám. Na ez a hír. Azért fizetnek, hogy reklámot nézhessenek. :D

fbal 2011.08.18. 15:04:48

Ha csak a hanglejtést meghallom, ahogy felkonferálják az adott történetet már attól fel megy a vérnyomásom. Hatásvadász semmirekellő, hozzánemértő banda.

gmower (törölt) 2011.08.18. 15:07:40

@Weöres Dániel: "ha nem prolinak, hanem polgárnak nevelné a magyarokat a társadalom"

Ugyanmár, az egész úgynevezett "fejlett világ" ezt csinálja, jól el lett ez tanulva...

Kendaq Pendragon 2011.08.18. 15:12:08

A mónikában verekedtek is a statiszták, nem?
Nem vagyunk messze a fizetett emberhaláltól, és a művér-ontástól.
Tv2-Horror show közönségtalálkozó.

Bloodscalp 2011.08.18. 15:17:20

klassz B. gabika önéletrajza, azóta a kertévék főállásban alkalmaznak sarlatánokat

gmower (törölt) 2011.08.18. 15:17:21

@Kendaq Pendragon: "A mónikában verekedtek is a statiszták, nem?"

A pankráció az mi? És persze vannak akik élesben csinálják, mint pl. a boxolók...

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.08.18. 15:19:12

@gmower: csak az ilyen thatcherista jobber übüországok. A skandinávok okosak és szépek és egészségesen táplálkoznak.
De egyébként meg lehet pl. nézni, milyen egy átlag közönségfilm Amerikában, Norvégiában, Japánban, stb., és aztán összevetni az itthoni kisvuk- meg szinglikéjszakája-szerű hányadékkal. Geciszar a magyar kultúra jelenlegi állapota, "fejlett világ" micsinál ide vagy oda.

ven 2011.08.18. 15:20:27

Már eleve totál unszimpatikus volt ez a Barczai Gabi...

gmower (törölt) 2011.08.18. 15:22:17

@Weöres Dániel: "Geciszar a magyar kultúra jelenlegi állapota,"

Azért ennek a mondatnak van egy édes bája :D

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.08.18. 15:23:00

@gmower: a pankrációban tudja a közönség, hogy kamu a szituáció. Itt meg az megy, hogy a trévékettő kedden délután mutat néhány kocsmából párezerért összeszedett cigány statisztát verekedni, szerdán délelőtt meg azon pörögnek a mokkában, hogy micsoda szélsőségek voltak tegnap este a kurucinfón. Képmutató geci bagázs, észre sem veszik, hogy az ilyen szarokkal ugyanúgy gerjesztik a társadalmi feszültségeket, mint a virtigli szélsőséges média.

Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 15:26:04

@Weöres Dániel: igen, de ha zongoradarabokat adnának egész nap meg műelemzéseket meg érdekességeket a kvantummechanikából akkor a kutya se nézné
erre van igény, sajnos.
zámbódzsimire, műcicikre, beteg gyerekekre, celebekre, stb.

vega2 2011.08.18. 15:26:49

Mi ebből a tanulság?
Magyarországon nem lopják a kukoricát.
A Metró bejáratnál árulják az őstermelők a takarmánykukorica csöveket.
3 db csak egy százas. aztán várd ki, míg megfő 3-4 óra alatt.

fedkvas 2011.08.18. 15:28:59

múltkor megnéztem faterral a Tényeket, hát beszartam, ilyen kis állatka, Mariska néninek nincs pénze rezsire, kátyú van Faszomfalván, olyan kis állatka, Faszfej és Faszfejné devizaalapú áruhitelt vett fel kiságyra, baszomalássan, ki a faszt érdekli?
esküszöm a buzi felvételvágó, mondatkiemelő-csalógeci, kokszos hörrtévé/királyi1 ehhez képest BBC*CNN*Al-Dzsazira.

fedkvas 2011.08.18. 15:31:03

@Weöres Dániel: a skandináv filmek karajok, a magyar filmek szarok (mármint az újak), ellenben ők gyerekeket basznak a vodkaszagú sötétben, mi meg nem. deal.

gmower (törölt) 2011.08.18. 15:31:23

@Weöres Dániel: Nehogy félreértés essék, egy nagy rakás szarnak tartom az egészet, és nagyon naívnak azokat, akik egy kicsit is valóságosabbnak tartottak valamit is ezekből, mint egy pankrációt.

gmower (törölt) 2011.08.18. 15:36:10

A blogmotor a pokoli, az! Azért sem írom le mégegyszer.

reKorrekt 2011.08.18. 15:37:05

@gmower: LoL nekem is egyből a "mindenki magabol indul ki te buzi" klasszikus ugrott be róla :D

kej 2011.08.18. 15:46:30

@sagia77: igen. full jól tudod. ráadásul meg is buktatta magát, amikor tán épp a fikázott sváby jelentkezett be újvidékről, majd kapcsolták szilárdot, aki azt mondta: itt vagyok szabadkán és meg tudom erősíteni: itt dübörögnek a fülemben a robbanó bombák. a két települést uszkve 100-120 kilométer választja el egymástól. oszt ennek az lett a következménye, hogy amikor a kollégákkal üldögéltünk a két szerecsenben (ami a nyitás táján mint tudjuk tv2-ős faszinak volt az érdekeltsége) és jöttek a hírek, hogy a mi szilárdunkat megpokrócozták a határon bizony mondom a tulaj pezsgőt rendelt mindenkinek.

van remény....

csoko20 2011.08.18. 15:48:20

Szerintem ezzel a CHF válsággal is csak a média etet, adtak az IMF-vezérnek is egy ezrest és azt mondta nagy az adósságunk. Lehet a határ túloldalán már egy százasért lehet venni 1-2 frankot!!! :))))

joszip 2011.08.18. 15:49:11

A "tolvajok" válaszai kicsit gyanúsan nyíltak voltak, általában (soha) nem ezt mondják, hanem hogy dolgoznának, de incs munka, éhezik a gyerek, rassista a polgármester. Egyébként meg úgyis kiderül az igazság, a mezőőr ha perel, akkor ártatlan, ha nem perel, akkor együtt csinálták.

lelkisegely 2011.08.18. 15:52:25

szutyok adó szutyok riporterekkel, nem először hazudnak, Hadas Kriszta : index.hu/kultur/eletmod/hos/

poa ogapo 2011.08.18. 15:53:14

A napló gusztustalanul primitív. Ezzel az önmagát horvátnak tartó, állandóan sapkát hordó, bulvárt kritizáló de valójában maga is a bulvár újságíróval befürdik szerintem a kb. egy éve látványosan FIDESZ megrendelésekre témát feldolgozó tv. csatorna. FIDESZ felvet egy problémát, a tv2 a problémafelvető szándékénak megfelelő "tényfeltáró" riporttal alátámasztja. Annyira kilóg a lóláb, mint az rtl-nél Szabó Stein időszakában a zsidó propaganda.

svinjahond 2011.08.18. 15:53:28

Na végre, egy hazug cigánnyal szegényebb lett a kereskedelmi televíziózás! Sose csíptem a búráját ennek a "büszke romaszukának". Kár, hogy a főnöke egyelőre a valagán maradt, benn a trévékettőn belül. Trutykót se szeretem, már a délszláv háború idején se voltam oda érte. Jó volna, ha ez az egész napló műsor megszűnne, úgy ahogy van! Ez már mindennek az alja. Valahogy a falsch-riporter Thomas Frei jutotott eszembe, aki találkozott egy afganisztáni veteránnal Moszkvában, aki jó pénzért miniszterelnököt is... Legalább a Freiben volt annyi tartás, hogy visszavonult! Jó volna ezt a tetű bandát szélnek ereszteni. Az átlag bérből/fizetésből élő magyar ember - jó esetben - minimálbérre, négy órára bejelentve gürizhet egy nap 10-14 órát és fél év alatt nem keresi meg azt a pénzt, amit ezek a médiagecik (a magyar nép agymosói!) havonta eltesznek ezért a szánalomért. Igaza volt a jobbiknak, hogy a földdel tenné egyenlővé a két kereskedelmi csatorna székházát. A probléma csak azzal van, hogy már annyira meg lett dolgozva az arctalan tömeg, hogy követelné magának a szokásos agyzsibbasztóját, mint a drogos az anyagot! A hirtelen felszabaduló piaci résbe pedig új szereplő lépne...

Javorszarvas 2011.08.18. 15:58:53

Nem kötelező TV-t nézni

belga6 2011.08.18. 16:00:17

Háziszörny Barczai Gabi (így hívja magát a facebookon) többi leleplezése vajon ugyanígy történt? És minek kellett ahhoz történnie, hogy a TV2 belássa, a riporter egy gerinctelen, sunyi, hazug féreg?

Egy vásárló · http://vasarlasitippek.blog.hu 2011.08.18. 16:03:23

Tisztelettel ajánlom figyelmetekbe a blogomat!

causa sui 2011.08.18. 16:13:18

pont trvtkó írta le valamelyik könyvében: a hülye keresztnevekről forgattak riportot, a falu szélén lakó cigány azt mondja nekik, hogy ha kap háromezer forintot, azt fogja mondani, hogy a fiát dzsokinak hívják. a pénzt megkapta, elmagyarázták a kölyöknek, hogy ha az apja kiabálni kezd, hogy dzsoki gyere ide, akkor odamegy, aztán elküldték focizni a többi purdé közé. kamera indul, az apa kurjongat: "dzsoki gyere ide! dzsoki gyere má ide! jauzsi a kurva anyád szétvágom a fejed ha nem jössz ide!!!" na ezt kapták háromezer forintért. és ez a tvrtko van megdöbbenve a történteken...

ilyenkor eszembe jut Vona és a kereskedelmi csatornák. segítenék neki.

Koky_ 2011.08.18. 16:13:25

@Aullah: Tökéletesen egyetértek. Én is néztem tegnap a híradót és pontosan ezeken háborodtam fel.

sz4sz4 2011.08.18. 16:15:17

@Egy vásárló: ajánlgasd a kurva anyádnak!

voroner tamas 2011.08.18. 16:18:13

@vega2: Azért az a 3-4 óra kicsit túlzás.
Szoktam főni takarmány kukoricát horgászati célból.
Lábasban 1 óra, kuktában 20-25 perc alatt megvan.

fidesz = házmesterek pártja 2011.08.18. 16:31:26

Nem vagyok meglepve. Elvégre mostanság a tv2 is fidesz-közelivé vált. Csak hozták a jobbant sajtó szokott stílusát. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.18. 16:36:51

Színvonaltalan szar volt ez eddig is, és egyre kevesebb a jó riport rajta. Régebben volt, de mára már a gagyinál is gagyibb. Na meg hát eredetiségről hírből sem hallottak.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2011.08.18. 16:41:59

egy eset az ezerből, na bumm. meg is érdemli, aki nézi...

vega2 2011.08.18. 16:50:19

@voroner tamas: Attól függ mennyire kemény vagy puha.

Single_Side 2011.08.18. 16:51:17

Ugyan már, mi ez a nagy felhajtás! 2008-ban ugyanez a banda EMBERCSEMPÉSZT fogott. :)

www.tv2.hu/naplo/video/a-naplo-embercsempeszt-fogott

Ajánlom még figyelmetekbe a címszavakat a videó alatt:

"Címkék: barczai gabi, bűnözés, lebukás, Napló"

És mennyire, de mennyire igaz! Majdnem sorrendben is vannak! :)

Publius Decius Mus 2011.08.18. 16:52:26

Ez nem az újságírás legalja, ez maga az újságírás. A médiról szokták mondani, hogy a negyedik hatalmi ág, a demokácia őre, mely az igazság lángpallosával védi a köz érdekeit. Nos, a alóságban amikor éppen nem fekszik le a politikának, a nagyválatoknak, illetve a tulajdonosok "értékrendjének", akkor nézettségfejlesztő hazugságokkal tömi a társadalmat.

isti77 2011.08.18. 16:57:59

Mi itt a gond? Mindenki csalt (a mezőőr is, amikor elvállalta, hogy ő vezette meg a stábot), mindenkit kib.sztak, tehát mindenki azt kapta, amit megérdemelt.
Ez egy jó nap, van még igazság.
B.zdmeg Viktor, most megint itt két új munkanélküli.

bastian 2011.08.18. 17:03:02

Majd összegyűlnek ezek megint, mert a szemetet mindig összefújja a szél, például az ATV-re. Ott ipari méretekben seprik össze a szemetet...

TGabi 2011.08.18. 17:03:49

Aztán meg az ilyen emberek miatt magyarázkodhat egy normális(és valóságosan megtörtént dolgokat megíró) újságíró, hogy nem , ő nem olyan ...

Megjegyzem, a TV2 szerkesztőségéről már korábban is elég ótvar dolgok keringtek a szakmában sajnos. Full politikai irányítás. Ha BG magától csalt, akkor az újságírói szempontból enyhén szólva sem etikus-viszont ha a vezetőség kényszeríti ezekbe a dolgokba a riportereket, az még durvább :S

paprikapálinka 2011.08.18. 17:08:05

Most már szinte kéthetente vannak a Naplóban olyan riportok, hogy "elkísértük a miniszterelnököt egy napján", "elkísértük a miniszterelnököt nyaralni", "elkísértük a miniszterelnököt Brüsszelbe", "elkísértük a miniszterelnököt a fia fociedzésére", és közben persze végig megy a nyalás O.V.-nak.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.08.18. 17:14:30

Emellett azért csak megvizsgálnám, hogy a kukorica, ami azért a növényről lekerült, kinek a tulajdona volt a "szüret" előtt. Mert ha nem a mezőőr bácsié, és nem is a szakember uraké, akkor attól még a lopás tényállás megáll...

voroner tamas 2011.08.18. 17:19:48

@vega2: Szikkadt, száraz tavalyi termés. "Beton" kemény.

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.18. 17:43:27

mezőőrt visszaveszik és hatalmas kártérítést kap a tévétől?
vagy nem?

szmoker (Homo Trollicus) 2011.08.18. 18:06:15

@Aullah: 3. Zebrát akartak az óvoda elé és azzal az indokkal nem fogadták el a pályázatukat, mert a HELYSÉGBEN NEM TÖRTÉNT MÉG OLYAN SOK BALESET!!!

Anno a 16 kerulet Szovak ut vegen az ovodahoz azert nem raktak lampas zebrat, mert ott meg senkit sem gazoltak el. Par evre ra halalra gazoltak egy kisgyereket, lett lampas zebra.

nu pagagyí 2011.08.18. 18:14:38

A hazudozás a közszolgálati TV-nek van fenntartva.
A szabály betartatásán a Média Tanács őrködik.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.08.18. 18:14:46

@fedkvas: hülyeség. Skandináviában ügy lesz belőle, ha megbasznak egy gyereket, nálunk meg a négy fal között marad.

A szerelő 2011.08.18. 18:21:58

Természetesen a média tanács ezek után példás büntetést fog kiróni, ugye?

nu pagagyí 2011.08.18. 18:22:18

Amúgy januári hír volt:
"Pindroch Ferenc, a Hír Tv korábbi szerkesztő-műsorvezetője lesz a (Tv2) kereskedelmi csatorna hírpolitikai tanácsadója"
Nem tudom a Napló alá tartozik-e, de a tévé egy ejny-bejnyével megússza.

index.hu/kultur/media/2011/01/07/hirtv-tol_igazolt_fo_hirpolitikust_a_tv2/?rnd=680

.

mcbaron 2011.08.18. 18:25:44

nekem ezt is kínzás volt végignézni, szájbarágós, lassú és ezért uncsi. Ilyen a napló?

isssti 2011.08.18. 19:03:54

Szerintem semmi baj nincs a dologgal: akik ezt az adót nézik, pont errre a "színvonalra" vágynak - és meg is kapják: ez így kerek! Hajrá Lenin tévé!

Csillagszeműjuhász 2011.08.18. 19:04:09

a cigányellenes magyar söpredék meg persze hörgött a riport miatt, beindult náluk a nyálelválasztás, azt mégis kiderült hogy egy hazudós nép van az országban azok a magyarok

tintamin 2011.08.18. 19:07:37

Az gáz, hogy azt sem tudtam, hogy még létezik ez a műsor? (Meg ez a tévéadó? Tényleg, ertéel vanmég?)
Az is megérdemli, aki nézi...

dr. v.b.1990 2011.08.18. 19:10:02

@A szerelő:
Nekem is ez jutott eszembe,de házi nyúlra ugye nem lövünk..................

Jimbo75 2011.08.18. 19:11:17

@Csillagszeműjuhász:
ROTFL, azért, ha most kimennék oda a kukoricásba, akkor a tolvajok között hány százalékban találnám a cigány haverjaidat? 90 vagy 95?

GONOSZ 2011.08.18. 19:12:34

Sajnálom!
Hogy kiderült, hogy ki derült? Akkor, most-már kiderül-t?
Szegény Barcai!
Ja, az összes riport kamu ebben a műsorban.?
Ki nem szarja le, amikor a frank 244!

Szolgálati Füldugó 2011.08.18. 19:13:47

Édeseim, ez az a tévéadó, amelybe a frekvenciáért cserébe a kormány "hírtanácsadó" néven cenzort küldött. A cenzor pedig lehet, megunta az utánlövéseket, a jelek szerint proaktív lett.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.08.18. 19:30:35

A tegnapi híradójukat végignézte valaki? A feleségem sajnos nem tudom leszoktatni róla, így én is hallgatom. A végére már teljesen felidegesítettem magamat. Nem hullócsillag volt, hanem meteor. (!!!) Az ausztrál figura kiitta a sört a hűtőládából, miközben autót farigcsált belőle – később megtudtuk, hogy az ötlet az első sör közben jött, majd interneten rendelték meg az alkatrészeket. Arrafelé vagy a sör fogy ki lassan a ládából, vagy a netes rendelések villámgyorsak. A rendőr megbüntette, ezért most eladó a szerkentyű. Putyin és valami másik orosz pecázott. Az egyik csak kis halat fogott, de a másik jó nagyot. Bassza meg, ez volt egy híradó három híre! Ráadásul ezek nem tudják kétszer egyformán elmondani a saját hírüket! (Ha csak egyszer mondanák el, nem szereznénk erről tudomást.) Most őszintén, mi a bánatos istent várhat bárki ennek a tévének a szerkesztőitől? Szar, hatalmas, gőzölgő kupac, rohadásig tele pénzzel.

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.18. 19:46:29

@Valahol Máshol: mi kerül 2x10 csík fehér festéken 10millióba?

mcbaron 2011.08.18. 19:53:21

az rtl-en meg most Egely osztja az észt,

már csak egy kis asztrológia kell és teljes lesz a napom

kemény keleti kommentelő 2011.08.18. 19:53:50

@poa ogapo: a jakab andort is földolgozták. Nem is volt háborgás az új munkatörvénykönyvén.
Ez a sorrend.
Ismeretlen blogon poszt,
polgári körös faszbukos élőlánc,
jobbos blogok reagálnak,
TV2 leadja a kamuriportokat,
megszavazzák az új szivatóstörvényt

Grafithuszar 2011.08.18. 19:57:50

Hát igen, a TV2 mindig hoz egy "színvonalat". Korábban is volt egy elég durva eset. Egy srác kint volt kínában, és volt abban a szoborparkban ahol a világ minden fontosabb épületét (köztük a hősök terét is) megcsinálták 1:2 arányban. A srác lefényképezte, majd kirakta a blogjába. Ezután a Vörös göndör hajú Naplós riporter csaj, előadta ezekkel, a srác képeivel, hogy kínában járt, és véletlenül belebotlott ebbe a szoborparkba....

Vagy ott volt a másik esete is a Vezekényi Lászlóval. Egy 16-17 éves srác előadta, hogy ő csinálta Lady Gaga klippjében a speciális effekteket. Persze rötön kiderült hogy kamu az egész de a tv2 bevette/leadta

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.08.18. 20:00:59

@Babette_: Gondolom két zebra 15 milliós összege a négy gyalogos-átkelőhelyre figyelmeztető tábla kompletten (a nyolc tábla és a négy oszlop, hisz a gyalogos-átkelőhely tábla alá ki kell tenni a kis táblát, hogyaszongya 50m) , a festék, plusz a munkadíj költségéből tevődik össze. Gondolom. Vagy kiadják havercégnek alvállalkozásba és azért ennyi, nemtudom, én eddig mindig kimaradtam a korrupcióból :(

De az összegen túl engem jobban felháborít, hogy valami komoly baleset, neadjisten haláleset kell ehhez. Normális országokban megteremtenék előbb a nép megfelelő szintű életfeltételeit és utána szórnák szét a haverok között a maradék milliárdokat vasútfelújításra. Itt ez fordítva ment, a kiskölkök/szülők/buszról leszállók biztonságára már nem jutott. Nameg az év végéig még bővül majd a lista, hogy mire nincs keret. Szép őszünk lesz.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.08.18. 20:06:04

@Grafithuszar: Most olvastam: Dépardieu tényleg a gép folyosóján brunzolt, de nem csak úgy, a messzeségbe, hanem megpróbált egy borosüvegbe pisálni, mert tényleg nagyon kellett neki. Azt, hogy ha tudják, hogy negyed órán át biztosan nincs még felszállás, akkor miért nem lehet bemenni a vécébe, nem tudom. De a hírról máris kiderült, a szokott módon másnap, hogy nem is úgy volt. A sajtómelósok, csak azért, hogy gyorsak lehessenek, habozás nélkül leadnak félkész, ellenőrizetlen híreket, és már tudjuk, hogy nem csak a Kacsa magazin gyártja a híreket mindenestül a saját kunyhójában. Ma bármilyen hírt vagy riportot megnézni bármelyik tévében – és időnként még a dokucsatornák is ide kerülhetnek – puszta időtöltésnek jó, mert informálódásra nem alkalmas.

moncayo 2011.08.18. 20:06:43

Ki az a hülye a "Naplót" nézi? Bár ezt zero IQ-val is lehet.

vega2 2011.08.18. 20:09:36

@Androsz: Ha néznéd a Viasat Explorert, akkor néhány "film" alatt sírva röhögnél.
1000-el folyik ott a hamisítás.

vega2 2011.08.18. 20:10:20

@Androsz: Bocsi asszem inkább a History!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.08.18. 20:11:31

Amikor a média megrendszabályozására szolgáló irányelvek, szabályok, törvények napvilágot láttak nemrégiben, mindenki a láncát rángatva ugatta a máris megvalósuló cenzúrát, elnyomást, a szent sajtószabadság lábbal tiprását. Hát itt van, tessék, ez a szabad sajtó, az ellenőrizetlen, korlátozatlan, éljen a híres szabadság, és most pedig a szabadságtól megittasultan együk meg, amit elénk szarnak.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.08.18. 20:17:20

@vega2: Mindkettő. De a NatGeo tud igazán bulvárközeli lenni. Azt megbocsátanám, ha csak rossz lenne a magyar szöveg, bár nehéz megbocsátani. Azt is lenyelem, ha megalapozatlan állításokat tesznek, vagy, ami még gyakoribb, üres szalmával tömik ki a műsort, mert a lényeg húsz perc alatt elmondható lenne, de egy műsornak hárromnegyed órán át kell tartania. Viszont valóban látni olyat is, hogy rajtakaphatóan kitaláció a fele a dolgoknak. Ők sem ártatlanok. Mégis, ezeknek a dokufilmeknek legalább a nagy része nem bosszantóan hülye, és hálistennek elég sok tényleg jó műsor akad. Hogy a TV2-n mikor néztem meg valamit, azt nem tudom, de egész biztosan csak valami mozifilm lehetett, reklám-mazochícióval összekötve.

7film · http://7film.blog.hu/ 2011.08.18. 20:22:57

Honnan bukott ki,h az egész átverés?

vega2 2011.08.18. 20:25:52

@Androsz: Ott a pont. Azonban a vVasaton olyan félrefordítások, meg történelem hamísítások vannak, hogy az már fáj.
A NatGeo-n meg néha a mai tudománnyal ellentétes állítások vannak, meg rengeteg szakmai tévedés.
( Bozi Barbara, Férentháisz Bernadett ..... e.t.c.)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.08.18. 20:41:57

@vega2: Látom, te is rendszeres nézője vagy a főcímeknek. :-)))

Sajnos ezekhez a csatornákhoz is nagyon elkél az általános műveltség. Különben tényleg bebeszélnének nekem minden hülyeséget, amit így legalább fenntartással tudok hallgatni. De néha nagyon felbosszantanak ők is. :-/

ebedli 2011.08.18. 21:16:08

Mekkora tőgyei vannak ennek a görnyedt tehénnek, fele szilikon?

spotted 2011.08.18. 21:28:26

A TV2-ről hadd meséljek el egy sztorit, ami velem esett meg. Pár éve volt egy botrány az egyetemünkön az egyik tanárral. Elég komoly volt, lecsukás fenyegette. Én államvizsga előtt álltam pont, és a folyosón beszélgettem egy másik sráccal. Odajött egy fiatal, jó modorú fiú, volt egy táska a vállán, és elkezdte mondani hogy ő régebben ide járt és mit tudunk mi erről az esetről, mert ez mennyire durva már hogy az a tanár ilyen-olyan ügybe keveredett. Sima ártatlannak tűnő beszélgetést kezdeményezett. Mi válaszoltunk, mondtunk ezt-azt, dumáltunk, röhögtünk vele, a végén pedig köszönt és továbbment, mi meg beszélgettünk tovább. Pár nap múlva hívnak az évfolyamtársaim, hogy láttak engem a TV-ben. Nem akarok hülyeséget mondani, vagy az Aktív, vagy a Napló volt, meg is lehetett nézni a neten a műsort. Meg is néztem. Volt benne egy riport a fent említett tanár ügyéről és arról, hogy mit mondanak erről a hallgatók. Azzal kezdődött, hogy volt pár kép arról, hogy mennyire nem akarnak nyilatkozni a hallgatók, akiket a főbejárat előtt állítottak meg mikrofonnal, kamerával. Ezután pedig azzal a kísérőszöveggel, hogy "de szerencsére volt olyan, aki vállalta az interjút (!), de azt kérte (!), hogy takarjuk ki az arcát, mert fél (!)" elindult a következő jelenet. És akkor megjelentünk mi egy elég rossz minőségű, fekete-fehér képen, arcunk ugyan kitakarva, de a hangunk felismerhető, ahogy beszélgetünk a válltáskás gyerekkel (gondolom a válltáskában volt a kamera). Rossz volt a hang minősége, ezért rásegítettek feliratozással is. Mi voltunk az "önként, de félve" nyilatkozó hallgatók. Beidéztek olyan mondatokat, amiket nyilván nem mondtunk volna, ha tudjuk hogy felvétel készül.
Ennyit tehát a TV2 objektivitásáról és őszinteségéről, meg a tényfeltáró riportok hitelességéről. Én nagyon ideges lettem akkor, de nem csináltam semmit, mert államvizsga előtt nem hiányzott, hogy a TV2 esetleg nyilvánosságra hozza a nem arckitakart verziót is. Utána pedig nem foglalkoztam már vele. De ezt a riportot látva eszembe jutott ez az egész és csak szeretném, ha más is megismerné ezt a sztorit és látná, hogy a TV2 (de szerintem a többi ker. adó sem) riad vissza a legaljasabb módszerektől sem...

Szolgálati Füldugó 2011.08.18. 21:50:30

@Androsz: ez a cenzúra... Ott ül a hírszerkiben a "hírtanácsadó", akit a kormány delegált januárban. Magyarul az ilyet hívják cenzornak. Neki akarnak megfelelni, nem a nézőnek, és a szakmai becsületüknek!

vauvauvau 2011.08.18. 21:50:48

@spotted:
Szerintem a háttérben ugyanez a tehén-nő lehetett. Vujity Tvritkó, meg Frei Tamás is hasonló módon hazudik.

Ramones1965 2011.08.18. 21:51:33

Balogh Szilárd (alias V. Trutyó) vajon tudta, hogy kamu az egész?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.08.18. 22:17:48

@Szolgálati Füldugó: Úgy gondolod tehát, hogy azért mondanak el csak félig igaz, de másnap már másképp elmondott híreket, hogy azért hamisítanak riportokat, hogy a szerkesztőségben ülő cenzornak megfeleljenek? Ez a meleg nem ártott meg neked egy kicsikét?

turcsány karcsi elvtárs 2011.08.18. 22:29:06

hát annyi minden volt régebben a kercsatornákon, hogy ezen már meg sem lehet lepődni.
orbán viktor megölését készségesen elvállaló orosz "bérgyilkos", lédigaga klippet rendező "magyar"(nem szabad leirni, mert náczi leszel) gyerek, videojáték előzetesen begerjedő és a filmet szarráoltó filmkritikus. széles a paletta, na.
(a poltikai-közéleti ferdítésekkel, nyílt hazugságokal meg dunát lehetne rekeszteni)
valahol megint felsír egy médiamunkás..

Tita nick 2011.08.18. 22:29:22

NÉZZÉ TÉVÉT BUTÚJJÁEL!

Tita nick 2011.08.18. 22:30:20

NEÓVASSÁ! BUTÚLYJLYÁ!

CSÉ 2011.08.18. 22:53:21

A pesti panelprolik kedvenc műsora. Még azt is szívből utálom, aki nézi. Ennél a műsornál már csak az Aktív a rosszabb, ami akár futhatna Szabó Zsófi és barátai cím alatt is. Folyamatosan csak arról szól, hogy a Sarka és a Schobert házaspár valamint a kapcsolt részeik: SP, Zsófi és hozzájuk hasonló nullák, hogy nyalják egymás s.ggét. Okádok attól a csatornától is.

Ironfist 2011.08.18. 22:54:22

Na, ezt is megértük. Hivatalosan is leégett a trévékettő. És most a Retekklubb tuti csámcsogni fog ezen, pedig ott is ugyanez megy. Anno volt egy tanárom, aki a reteknél is dolgozott, és mondta, hogy a különféle beszélősókban szereplők statiszták, a győűziksáúban lévők ugyanúgy statisztálnak csak egy előre megírt forgatókönyvhöz. "Való"Világ ugyanúgy, a spontán, random beszélgetéseket sokszor felveszik, mire egyszer úgy ahogy megy...

A pankrációhoz csak annyit, hogy az egy jó dolog, csak nem kell foglalkozni a ... khm... történettel, mert kb annyira élvezhető, mint a Luszeszítá meg az Eszmeráldá, és társai. (Azért Alberto Del Rio leszophat keresztbe, amiért elvette CM Punktól a bajnoki övet :D ) Meg azt nem szabad elfelejteni, hogy nem igazi, hanem csak akrobata/kaszkadőrmutatványok sorozata.

A Trévékettő meg a Retekklubb pedig a televíziózás szégyene. Az, hogy a törvénnyel ellentétben a reklámokból annyi van, hogy egy 20perces south park egy óra alatt megy le, hogy a saját műsoraik promói, meg logói miatt nem látni a képernyőt, hogy ami szar műsort leadnak, azt is tizennyócas' karikával (újabb bizbasz, ami kitakarja a képernyőt), de még így is szarrá vagdalják, mert önhatalmúlag úgy döntöttek, hogy egyes jelenetek nem oda valók, hogy nappal nincs más, csak betelefonálós pénznyelő "rejtvény"ek("négy szó, a-val kezdődik, tó-ra végződik, és azt mondja, hogy tütűűűű"), az még hagyján lenne, ha az lenne, de már eleve ez is tűrhetetlen...de az a szenny, ami ömlik a saját műsoraikból, az egyenesen támadás nem csak a jóízlés, de az intelligencia ellen is.
Valaki itt felvetette, hogy erre van igény. Ez bonyolult amúgy, mert ez nem igény kérdése, hanem öngerjesztő folyamat. Csak ezt látni a tévében, tehát a sok tohonya, olvasni már képtelen ember ezt nézi, a felmérések meg kimutatják, hogy milyen sokan választották ezt (ja, nagyon nehéz választás lehetett az otthonok többségében, ahol van retek, tré, meg magyaregy...), ergo erre van igény. És miután "erre van igény", még inkább ezt nyomatják.

görögdráma 2011.08.18. 22:57:34

@Androsz: Azért nincsenek hírek. Az, ami most van, az csupán a hírek helyét tölti ki. Én értettem, amit Szolgálati Füldugó írt, Te nem.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.08.18. 23:23:05

@görögdráma: Mókás elképzelés. Majd igyekszem átérezni a valószerűségét.

Kelly és a szexi dög 2011.08.18. 23:28:32

Frei Tamás szelleme járja át a TV2 stúdióját....

CSÉ 2011.08.18. 23:42:29

@tede: Te tényleg ennyire naiv vagy??? A csatornánál mindenki pontosan tudja, hogy hogyan működnek ezek a dolgok.

dukeekud 2011.08.18. 23:47:09

Nem kell felteni a retekklubot, azok is csinaltak hasonlot. 6-7 eve volt, egy szokasos pedofilos bulvarhir, aminek a kapcsan az RTL meginterjuvolt egy allitolagos pszihiatert, Doktor XY-t hogy meseljen ezekrol az emberekrol . A pszihiater meg, egy piaci kofa stilusaban mindenfele mocskos aljas gyava pervezeknek nevezte a pedofilokat, ami egy szakembertol meglehetosen furcsa nyilatkozat volt. A ceg ahol akkor dolgoztam, uzleti kapcsolatban volt a retekklubbal, az egyik kolegam, negyed evente ment hozajuk intezni az ugyeket. Es egyszer meseli, hogy latta a szekhazban azt a pszihiater not, aki nyilatkozott par hete, RTL-en, csak egy egeszen mas szerepben. Eppen az epuletben dolgozo takaritokat iranyitotta, utasitgatta. Kiderult, hogy az allitolagos pszihiater no, a szekhazban dolgozo takarito ceg vezetoje. :) Az RTL biztos nem talalt olyan valodi pszihiatert, aki a nekik tetszo, bulvaros szoveget elmondta volna, es a nevet adta volna hozza, hanem megkertek valakit aki epp keznel volt.
Az elmult 15 evben vajon hany alrendort, alrablot, alterroristat, albergyilkost, alorvost, es egyebb szineszekkel eljatszott riportot lathatunk ezeken a csatornakon ?????????????

Ironfist 2011.08.19. 00:30:03

@Weöres Dániel:
"hülyeség. Skandináviában ügy lesz belőle, ha megbasznak egy gyereket, nálunk meg a négy fal között marad. "

Ezzel szerintem arra akart célozni, hogy 1980-ig legális volt gyerekpornót forgatni svédországban, és dániában.

Szolgálati Füldugó 2011.08.19. 03:28:36

@Androsz: Ki tudhatja? És azt sem tudjuk, hogy a cenzor nem kezd-e önjáróvá válni, és mindenféle elvárást sugallni? Mindenesetre nem normális állapot.
Félművelt, félig felkészült újságírók között egy egészen műveletlen és teljesen hozzá nem értő illető húzogatja a szemöldökét. Ebből csak rossz sülhet ki.

GL-581 g 2011.08.19. 04:15:44

Biztos velem van a baj, de valahogy sehogyan sem tudok a tv2-nek hinni...

"nem a mezőőr kérte meg őket a terménylopás eljátszására, hanem a stáb, s ezért ezer-ezer forintot fizettek nekik."

1000-1000 HUF? Ennyi volt a TV2 kasszájában e célra? Ennyibe kerül ma egy ember itthon? Ennyit ér egy TV2-s riport?

Egyik lehetőség kiábrándítóbb, mint a másik...

GL-581 g 2011.08.19. 04:18:24

@Ironfist: TRÉvé kettő, ez tetszik! Lopom! :DDD

GL-581 g 2011.08.19. 04:24:29

@moncayo: "Ki az a hülye a "Naplót" nézi? Bár ezt zero IQ-val is lehet. "

Egy másik blogban merült ez fel kérdésként,de itt is elismétlem: a TÖBBSÉG.

Sajnos a nagy többség ilyen Retekklub meg TRÉ-v2 (köszi Ironfist! :D ) szintű latrinákból meríti a napi betevő hírt. És ez formálja a világképét. Nem vagyok persze egy "nemnézektévét" félhülye sznob. Csak ugye szeretek sok helyről tájékozódni, oszt' maj' é' ee-döntöm. :)

brazileiro 2011.08.19. 05:51:23

@konrada:

Akkor én hadd fokozzam a hangulatot,,,

Ebben a pillanatban ez olvashato az Index sportrovatában:

"Hererákkal műtötték a volt veszprémi kézilabdázót

„Amikor kiderült, hogy rákos vagyok, nagyon megijedtem, de azóta már megnyugodtam. Tudom, jó esélyem van, hogy ismét teljesen egészséges legyek” - fogalmazott a 29 éves játékos, aki a 2005/06-os idényben az MKB Veszprémet erősítette.

Hozzátette: biztos, hogy hosszabb kihagyás vár rá, de a legfontosabb az egészsége, a kézilabda csak azután következik. Ezzel együtt mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban visszatérhessen csapatához."

Vazze, mondja már meg valaki, ki az a volt veszprémi kézilabdázó, akinek hererákja van? Mert ez kimaradt a cikkből...

(nyilván, előbb-utóbb belekerül a név is, de most 5.49-kor nincs benne. és nyilván egyikünk sem fog emlékezni a nevére, különben benne lenne)

sportgeza.hu/kezilabda/hirek/2011/08/19/hererakkal_mutottek_a_volt_veszpremi_kezilabdazot/

brazileiro 2011.08.19. 06:10:39

És hogy az eredeti témához szóljak:

B.G. az egyik legvisszataszítóbb jelenség volt, akit valaha a képernyőn láttam - és mielőtt bárki félreérti, ez nem a külsőségekre vonatkozik. Álságos és hazug volt (így évek óta nem is bírtam nézni), bár ebben az esetben biztos voltam benne, hogy a mezőőr a hunyó, hisz' ki az a hülye, aki magára vállal valamit, amit nem követett el, akkor, amikor már a rendőrök nyomoznak...

Ettől függetlenül ebben a posztban nem ő a legalja, hanem a gabikázás. Kedves zero, muszáj ezt a primitív, tahó macsó stílust követni?

Tila. 2011.08.19. 06:29:10

Magyarország, én így szeretlek :D

Dendrobatidae 2011.08.19. 06:32:22

"... Valahol megint felsír egy mezőőr."

bagamoyo 2011.08.19. 07:18:01

Ez a magyar média ÁLTALÁNOS színvonala.. Ha erősen felnéznek megláthatják a béka seggét..

IGAZ MAGYAR 2011.08.19. 08:23:18

"Bár az első vizsgálat (?) után minden jel arra mutatott, hogy az összeállítást készítő szerkesztő-riporter vétlen az ügyben, mára egyértelműen bebizonyosodott, hogy részt vett az akció megszervezésében. A csatorna ezért azonnali hatállyal megszüntette a munkaviszonyát. A csatorna őszinte(?) sajnálatát fejezi ki a történtek miatt, egyúttal hitet (?) tesz a szakmai és etikai szabályok betartásával történő, hiteles tájékoztatás (?) mellett."

....s a többi barom arcúval mi lesz???? Trutymó, Pachmann, Azurák, a napló főszerkesztője, esetleg a Hír igazgató Ezek mind hazudnak, csalnak !!!! Miért pont csak a B. G -t rúgják ki????
Mutasson a TV2 egy az az 1 hiteles arcot a szerkesztői-riporterei közül!!!!! NEM TUD!!! ...no ehhez a szarhalom tetejére kellett még Pindroch elvtárs az ál- HÍR TV-től!!!! ... Óh de szívesen bele szarnék a TV 2 igazgatója képébe!!!

Tehát akkor a Napló a Tények előtt után közben leadott reklámok is hamis , rossz minőségű termékek szolgáltatások , mert "amilyen a környezet olyan a termék" !!!!

Ironfist 2011.08.19. 09:08:03

@IGAZ MAGYAR:
"Miért pont csak a B. G -t rúgják ki????"
Mert ő bukott le.

"Mutasson a TV2 egy az az 1 hiteles arcot a szerkesztői-riporterei közül!!!!! NEM TUD!!!"
Miért, melyik kertévé tud?

"ehhez a szarhalom tetejére kellett még Pindroch elvtárs az ál- HÍR TV-től!!!!"
Hát persze, a rémhírtévé narancskommunista pártmédium, majd nem ültetnek ellenőrzést a többi médiumba, mi? És honnan máshonnan, ha egyszer innen már megbízható embereket tudnak tenni mindenhová?

"Tehát akkor a Napló a Tények előtt után közben leadott reklámok is hamis , rossz minőségű termékek szolgáltatások , mert "amilyen a környezet olyan a termék" !!!!"
Ne keverjük azért, a csatorna tartalmáért a reklámok nem felelősek. És a reklámok tartalmáért a csatorna meg max annyira, hogy nem fognak szopóálarcot, meg faszkorbácsot reklámozni délután fél négykor. Az egy másik dolog, hogy a mai reklámok többségétől agyfaszt kap az egészséges ember.

Egyébként meg nem lehetne, hogy csak egy írásjelet használsz a mondatok végén? Így azt a benyomást kelti, mintha folyton ordibálnál. És elég irritáló ilyen szöveget olvasni.

sz4sz4 2011.08.19. 09:26:29

@CSÉ:
"A pesti panelprolik kedvenc műsora. Még azt is szívből utálom, aki nézi. Ennél a műsornál már csak az Aktív a rosszabb, ami akár futhatna Szabó Zsófi és barátai cím alatt is. Folyamatosan csak arról szól, hogy a Sarka és a Schobert házaspár valamint a kapcsolt részeik: SP, Zsófi és hozzájuk hasonló nullák, hogy nyalják egymás s.ggét. Okádok attól a csatornától is."

Tehát nézed te is bazmeg. Vagy a haverok mondták hogy mi van benne?:D

"-Az meg ki is? Bocs, nem nézek tévét, nincs tévém.

-Na tessék, már te is kezded. Ez a modorosságok netovábbja, bemutatlak a Tibinek. Ott szokott filozofálgatni a Nyugatin a Borbarátban. "Nincs tévém" - persze, persze. Komolyan, manapság mintha a sznob-wannabe, Daubner cukrászdás-symbolos bandánál sikké vált volna a tévénélküliség. Mert ugye ma már mindenki megengedheti magának a lapostévét, így az már csakis valami ördögtől való, proli dolog lehet."

modoros.blog.hu/2010/11/02/a_tevefogyaszto

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.19. 10:46:47

@sz4sz4:

Hűha, most szembesültem önnön sznobságommal. :-o.

2003-ban tömkrement a TV-nk, és úgy döntöttünk a párommal, hogy egy darabig nem veszünk, úgy sincs sok időnk nézni (mindketten tanultunk), és egyébként is csak az M1, TV2, RTL adásait tudtuk fogni, sem kábelünk, sem pedig parabola-antennánk nem volt. Aztán ez a TV vétel végleg elsikkadt, és így maradtunk, TV nélkül.

Szóval idestova 8 éve nincs TV a lakásban, a számomra fontosabb eseményeket (Foci BL, VB, EB) barátokkal nézem, a világ dolgairól pedig rádióból, netről és olykor a nyomtatott sajtóból tájékozódom.
A Tv-s arcokat pedig vagy 2003 előttről, vagy pedig onnan "ismerem", hogy gyakran szerepel nevük a rádióban, a neten, vagy a benzinkutaknál a kassza mellett kihyelezett bulvárlapok címlapján - azt hiszem, ennyi infó elég is róluk, egy laza pendítéssel nyugtázom a dolgot és inkább számomra fontosabb dolgokkal / információkkal veszem körbe magam. Biztos vagyok abban, hogy rajtam kívül sokan vannak még így ezzel...

A rengeteg TV csatorna egy szolgáltatás, amit az ember vagy igénybe vesz, vagy nem, s miután a fent is említett adók műsorai általában valóban nem a legjobbak (ha hinni lehet az itt fellelhető kommenteknek), akkor e szerint manapság már egyáltalán nem számít sznobnak az, aki lemond ezekről.

Persze abban igazad van, hogy aki ezt úton-útfélen, kinyilatkoztatásszerűen hangoztataja, az valóban egy modoros plasztikarisztokrata sznob.

De amint a mellékelt ábra (cikk) mutatja, aki lemond a TV-ről, az csupán egy sor hazug félinformációról marad le, és gyakorlatilag jobban is jár ezzel.

Szép napot!

mcbaron 2011.08.19. 11:02:08

én nem nézem, ezt (ami ide van rakva) sem tudtam végignézni, de korábban láttam néhány morzsát ezekből, szóval így is lehet véleménye az embernek. Van akinek ez kínzás. Ja és nem olvasok szépirodalmat nem az én világom, az ismeretterjesztőkről pedig hasonló a véleményem mint itt többeknek, de mégis jobb mint a többi. Nekünk - kicsit válogatósabbaknak:) :) :) - itt az internet esténként :)

mcbaron 2011.08.19. 11:06:13

@Zébácsi: igen! az újságcímlapokat idén én is néztem a kisboltban, ahol a kávézni szoktam - egész nyáron Liptairól volt szó, hogy nem fog a tévénél dolgozni, múlt héten azt írták, hogy mégis. :) Szóval született 23 cikk a semmiről, még jó, hogy beértem a főcímekkel :)

de azért azok voltak a szép idők mikor egyáltalán nem néztem tévét és nem olvastam újságot (kollégium:)

sz4sz4 2011.08.19. 12:00:13

@Zébácsi:
Szia Zébácsi!

Bár nekem van TV-m, de nézni nem nagyon nézem, a bulvármocsok nem érdekel (a Mokka az egyetlen ami néha megy 7-8-ig készülődés közben), sportot nézek (sokat, ha van időm), Discoveryt-t és társait pedig nézném, ha nem rontanák el a szinkront és nem darabolnák föl a 40 perces műsort négy részre, sok műsorajánlóval, reklámmal. (Inkább letöltöm ezeket/online nézem.) A legnagyobb szinkon FAIL pedig szerintem a TOP GEAR, bár már láttam az összeset (angolul, letöltve...), ha eredeti nyelven felirattal tolnák, simán nézném alkalmanként a Viasaton (asszem ott megy), még a reklámok se zavarnának.

"A Tv-s arcokat pedig vagy 2003 előttről, vagy pedig onnan "ismerem", hogy gyakran szerepel nevük a rádióban, a neten, vagy a benzinkutaknál a kassza mellett kihyelezett bulvárlapok címlapján - azt hiszem, ennyi infó elég is róluk, egy laza pendítéssel nyugtázom a dolgot és inkább számomra fontosabb dolgokkal / információkkal veszem körbe magam. Biztos vagyok abban, hogy rajtam kívül sokan vannak még így ezzel.."

Ez pedig... annyira talált, valamikor az első valóvilág/bigbrother környékén még valamennyire képben voltam (azokat még néztem is alkalmanként), igaz akkor még könnyebb is volt mert nem volt ennyi vvsanyi meg expornós-sztárdídzsé.
Ma már csak a blikkből ömlik felém a szar, a kocsmában szoktam átlapozni kávé közben, ez az 5 perc elég is belőle, de nem is lehetne elkerülni, hogy tudj VVxy-ról, hiszen (mint említed is) a boltban, benzinkútnál őt van a címlapon, a rádióban (amiket egyébként nem hallgatnék: neofm, classfm) ő szól a háttérben a benzinkútnál. De nem baj, ennyi belefér, engem nem zavar, ha valaki a vvakárki életére kiváncsi, nézze, hallgassa, olvassa.:)
Annyi jó dolgot lehet letölteni (puszi a feliratkészítőknek!), nincs gagyi szinkron, a nyelvtanulást is segíti, reklám sincs, szarok én a tv-kre.:) (Kivétel a sport, mint írtam, de néha ott is megőrjítenek a kommentátorok...:D)

Üdv!

CSÉ 2011.08.19. 12:15:05

@sz4sz4: Az anyám nézi. Én meg hallom, ha hazamegyek, mi megy benne. Nem olyan nagy baleset, mint hiszed.

CSÉ 2011.08.19. 12:16:46

@Dr. Kardos Doktor: Lélekben az, igen. Közöd????

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.08.19. 12:21:06

@EÖ: Szerintem valahol a kettő közötti "arany középút" lenne a normális.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.19. 12:52:13

@mcbaron:
@sz4sz4:

:-), úgy látszik jól gondoltam, hogy nem vagyok egyedül ezzel a nem nézek TV-t dologgal. Hozzáteszem, sok olyan ismerősöm van, aki rendszeresen és sokat néz TV-t, de egy-két műsor kivételével (Dr. House, CSI helyszínelők, stb...) nála is szinte csak háttérzajnak megy.

Ízlés dolgában nem szeretek nyilatkozni, s mivel van olyan ismerősöm is, akinek (több diplomával és nyelvtudással a háta mögött) a Győzike show volt a kedvence, nem is szoktam, mert elég könnyen mellé lőhet az ember a minősítéssel.
Szóval, mindenki nézze azt, amit akar, működjék csak a fogyasztói társadalom!

A legjobbakat!
/TV-műsorokat tekintve is/

@sz4sz4:
Kedves sz4sz4!
Tetszik az avatarood, klassz!

kissspeter53 · http://csakhogyeztistudd.blog.hu/ 2011.08.19. 16:02:20

Néhány évvel ezelőtt adtak egy riportot, amikor pénzbehajtókat kísértek el. Később beszéltem az egyik behajtóval, aki amúgy egy kuplerájban dolgozott, hogy a stáb bement az intézménybe, és 25000 kínáltak neki ha eljátssza a szerepet. Akitől be kellett hajtani a pénzt, annak meg feleséget egy debreceni intézményből kölcsönöztek.

Hintz ezredes 2011.08.19. 16:46:42

A lényeg: kibaszták a cigányluvnyát.

Horizont 2011.08.20. 19:20:56

@Hintz ezredes:
Ha neked csak ennyi a lényeg akkor neked készíti a TV2 az adásait!

turcsány karcsi elvtárs 2011.08.21. 12:18:03

ha már a kommentek között fel lettek emlegetve a csatorna korábbi baklövései, ide teszek még egyet:
józsi barát meghívta a műsorába tomcatet és pár gárdistát (ha jól emlékszem az akkori pesti gárdafőkapitányt is) és véletlenül balhé lett a vége.
atv.hu/hircentrum/2009_mar_botrany___eroszakos_rasszista_____gyilkossag___verekedes_a_tv2_musoraban_.html
www.stop.hu/articles/article.php?id=468528
itt réz andrás véleménye:
www.bulvaros.hu/cikk/mzxxrv/
(ez a vélemény kivállóan jellemzi az egész csatornát, úgy látszik mind a mai napig)
az ügy meglehtősen érdekesen ért véget, a rendőrség eljárást indított, kikérte a forgatott anyagot, amelyet sajnos a tv2 nem tudott átadni, mert az rejtélyes körülmények között megsemmisült. (itt el is akadt sajnos az egész történet)

turcsány karcsi elvtárs 2011.08.21. 12:25:27

@Hintz ezredes: haha, nem.
médiatudjukki félvér kiadásban

kovászosUbukla 2011.08.23. 23:43:35

árulja már el valaki ki a geci ez a bamba pofájú bárcás cigánykurva és mi a halál farka az a telaviv 2?
És végre mikor savazzák ki a picsába a éterből ezeket a szemétség népbutító ganéra való kereskedelmi szarokat?

kovászosUbukla 2011.08.24. 00:07:21

@popocatepetl:
a pofádat befogod te ősmagyar cifra tulok ,te fasz!
Húzz ki a drága nagyalföldre legelni a szaros füvet a szürkemarha mellé, csak előtte ne felejts magyar-színű pátlinkát meg nagymagyar-forma rántotthús matricát ragasztani a seggedre, hogy tudja a román meg a tót is hol kell belédrúgni a legjobban, faszfej.

popocatepetl 2011.08.24. 13:56:29

@kovászosUbukla: Nagyon fáj a magyarság, te senkiházi? Akkor takarodj haza a gennygóc izraeledbe, de félő, hogy ott jól megkúrnak a palesztinok, mert nem vagy az a harcos típus.

TheTruth! 2011.08.24. 17:21:14

@popocatepetl:
A világnagy hülyeséged jobban fáj inkább, de nem csak neki. Kicsit nagyon gyalázat hogy ilyen teféle nyomorék zombikkal van tele ez a koszfészek. Gyakorold inkább a seggnyalást meg a metélt fasz szopását, mert ha nem a zsidók akkor valaki másét kell majd rövid úton szopnod...

popocatepetl 2011.08.24. 19:34:53

@TheTruth!: Gyakoroljam? Ahhoz szükségem lenne egy tanítóra. Elvállalsz, Mester? Nálad nagyobb gyakorlata keveseknek lehet, de azok nem érnek rá, blogokat írogatnak az indexen, mint pld fabius vagy gréczy vagy weimannhuba vagy mi a tök a neve a kis pondrónak.

süti beállítások módosítása