Skip to content


       Szűrés lista

A halal hús az új chilei cseresznye?

"A dél-chilei cseresznyefák nem ütik meg magyar fajtársaik színvonalát. Hatalmas lehetőségek vannak a két ország éghajlatbeli különbségeinek kiaknázására. Például amikor Magyarországon érik a cseresznye, Chilében nem és fordítva. Az ilyen különbségek ésszerű kihasználása folyamatos cseresznyeellátást biztosítana mindkét ország számára" - Torgyán József földművelésügyi miniszter, 2001.01.16

Kövér László jelenleg Dubajban építi tovább Magyarország pozícióit, aminek az alapjait már oly sok szép magyar lány testnedvekkel dúsított munkája rakta le.

A hírek szerint "Kövér kifejezte azon óhaját, hogy közelebbről tanulmányozza az iszlám szokásoknak megfelelő halal húsvágás módszerét, szerinte akár a húskivitellel is növelhetjük az arab országba irányuló exportunkat. A két ország közötti kereskedelem és idegenforgalom fellendítése végett Kövér egy, a két ország közötti közvetlen légijárat szükségességéről beszélt."
A Budapest-Dubaj közvetlen légijárat már nagyon kellene, szegény magyar lányoknak először Bécsbe kell kiutazniuk, tiszta macera az egész.

A halal húsvágás pedig egyszerűen zseniális!
A magyar hús minősége messze földön kiváló, Dubajban pedig itt van a szomszédban, már indulhatnak is a szállítmányok.

Javasolnám Bódi Sylvit "halal húsvágó kormánybiztosnak" kinevezni, ő már rendszeresen szállított minőségi melle és farhúsokat Dubajba.

Az iszlám húsfogyasztás a zsidó szokásokhoz hasonlítható:
“Számos országban törvény írja elő, hogy az állatokat levágás előtt kábítani kell, azonban a muzulmánok számára egy ilyen állat már halottnak számít, a Koran pedig tiltja az elpusztult állatok elfogyasztását.A halal, vagyis az iszlám vallás követői számára készített speciális élelmiszer előállítása és forgalmazása rohamosan növekvő üzletág lett világszerte. A halal étel az iszlám vallás szabályai szerint feldolgozott és elkészített élelmiszert jelent. Hasonlóan a kóser ételekhez, a halal termékek sem tartalmazhatnak sertéshúst, sőt zselatint, ecetet és alkoholt sem. Az ilyen ételek elkészítésénél a folyamatokra is ügyelni kell, hogy még csak ne is érintkezzen az élelmiszer nem halal termékekkel. Vágásnál az állatot Allah nevében ölik le, majd az állat vérét teljesen kifolyatják. Ilyen és egyéb szabályok miatt az igazi halal-élelmiszerek elkészítése körülményes folyamat, amit általában minősítő cégek is ellenőriznek, mielőtt a termék címkéjére rákerülne a halal megjelölés. Számos országban törvény írja elő, hogy az állatokat levágás előtt kábítani kell, azonban a muzulmánok számára egy ilyen állat már halottnak számít, a Korán pedig tiltja az elpusztult állatok elfogyasztását."



Kövér László ma is tanított nekünk valami újat: halal húsvágás, pont erre van szükségünk...
Kíváncsi vagyok, hogy Kövér Laci van-e olyan tökös, és tényleg végignéz egy halal húsvágást (+18-as videó!)

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr294186462

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jenő, Keszi, Kúrtgyarmat 2012.02.24. 10:22:21

Európa 2012. február 22-én megint (ti. Trianon után megint) alaposan meggyalázta a magyarok nemzeti öntudatát. Történt ugyanis, hogy Bizottsága révén közölte: erre a szarra lehet, hogy jövőre már nem ad pénzt. Illetve nem annyit....

Trackback: KacsaLeaks: MALÉV 5000! Számolhat velünk! 2012.02.23. 17:34:16

Titkos dokumentumok szerint a Malév felszámolását végző cég nem is felszámol! Mint megtudtuk új, költséghatékony légitársaság megalakításán munkálkodnak. A koncepció szerint a papírrepülő könnyű és olcsó technikai megoldást jelentene, így megkezdték az...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allegretto23 2012.02.23. 18:09:59

Tényleg arra ítélném őket, hogy csak élő állatot zabálhassanak, hátha éhen dögölne mind.. szigorúan a political correctness jegyében persze. (Mielőtt még valamelyik csököttagyú zs..zni kezdene: az ortodoxokra is vonatkozik.) (..és mielőtt még a többi észlény azzal jönne, hogy akkor legeljek: régebb óta vagyok vega, mint ahány évesek ti vagytok) Aki állatot kínoz, az embertől is csak azért tartózkodik, mert lecsukhatják érte. És már el is jutottunk ahhoz a felfogáshoz, hogy egy 10 éves gyerek kínhalála annyit ér, mint az illegális letöltés, vagy fű birtoklása... remélem a gyehenna tüzén szenved az örökkévalóságig valamennyi, akinek az agya ilyen torzultan működik.

SchA · http://katpol.blog.hu 2012.02.23. 18:15:56

Ha csak a vágási technikáról beszélünk, halal = kóser.

Nem volna annyira őrült ötlet a mezőg. export a Közel-keletre, az átkosban ez működött, és volna kereslet pár országban olyan hungarikumokra, mint a libamáj, fűszerpaprika, magyar borok (és el ne higgye senki, h az arabok nem isznak).

De ez a felvezetés.... Most komolyan Zero, értem, hogy a zseniális mezőgazdasági ötleteket valahol ekézni kell, de hogy a Vastagbőr a 700-as Klubot meg Dzsihádfigyelőt idéz, az vhogy szokatlan.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.23. 18:20:51

@ketroot: Kozák Rajmund ha jól emlékszem valami másfél évet kapott mert halálra verte az osztálytársát, és azt is csak a társadalmi felháborodás miatt. Ilyenen már meg sem lepődök. Lassan az a csoda, ha elítélik az ilyen mocskot.

A poszthoz: nincs ebben semmi különleges, fél családom húsiparban dolgozott, és szállítottak arab országokba is. Lakott itt egy kis arab, aki intézte a megáldást és a többit, soha nem lehetett megtalálni, mert valahol seftelt, de amikor kellett lepecsételte a papírokat, és annyi. A pecséttől pedig máris fogyaszthatóvá vált az arabok számára is a hús :D

Herbert_West 2012.02.23. 18:21:10

@SchA: +1

Továbbá nem nagyon értem ezt a PETA-idéző fanyalgást. Nem valami hosszú haláltusa, ráadásul a nyaki ütőerek átvágásával (abból dől olyan szépen a vér a videón) igen gyorsan beáll az agyhalál.

Ha megvolt a napi szükséges közelkeletutálat, akkor rátérhetnénk valami értelmesebb dologra is.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.23. 18:22:03

@SchA: ez a kis arab sem vetette meg a jó bort, és amikor rászóltak, hogy épp disznóhúst eszik, azt mondta: pszt, Allah sem lát ám mindent... :DDD

ketroot 2012.02.23. 18:29:56

Egyébként aki az ilyen vágások alapján felháborodik természetesen tegye ezt az itteni disznóvágások kapcsán is.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.23. 18:51:49

@ketroot: most megleptél. Olyanod is van?.. :DDD

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.23. 19:01:07

A halal (meg technikailag a kóser is ugyanaz, mint már írták) vágás azért jobb, mert jobban kivérzik az állat. Én pl. útálom a magyar csirkét, mert véres a csontja mellett sokszor. Mellesleg a vér romlik meg a leggyorsabban, tehát pl. egészségtelen is lehet már egy ici-pici hűtési hiba esetén is.

A nagy állatvédőknek: A halal, meg a kóser állatvágás nem állatkínzás, csak az tartja annak, aki nem ért hozzá.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.23. 19:46:51

@ketroot: ez nálam is, főleg az új BTK fényében.
halálra vered a gyereked - 5 év.
kiárulsz 200 gramm füvet - 15 év.
és ugye ismerjük a magyar fiatalok miképp tehetnek szert normális pénzre: 1, külföld; 2, drog; 3, szerencsejáték; 4, kurválkodás.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.23. 19:52:18

@Jani haverja: ezzel is egyetértek. az állat torka van elvágva először, nem szenved sokat. meg ennyi erővel a hagyományos disznóvágás is állatkínzás.

GatyaPityu 2012.02.23. 20:10:57

@allegretto23:
Senkit sem zavar a te vegetarianizmusod, az viszont már igen, ha te ezt másokra is rá akarod kényszeríteni. Nyugodtan legelj annyit, amennyi jól esik, de azért másoknak ezt ne akard már előírni. Az ember default-ból mindenevő lény, amibe beletartozik a hús is.
Ezeket az állatokat meg igenis azért tartjuk, hogy megegyük őket. Haszonállatok.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.02.23. 20:19:43

@Jani haverja: miért nem állatkínzás? Átvágja a nyelőcsövet-légcsövet-nyaki verőeret, és kb egy percig még él, lélegzik az állat... Nekem nem úgy tűnik, mint aki nem kínlódik halála előtt...

Én csak azt szeretném, hogy legalább azok az állatok, amik az asztalunkra kerülnek, ne szenvedjenek _többet_ haláluk előtt, mint _feltétlenül_ muszáj.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.23. 20:24:32

@immortalis: Nem szenved, mert az agyhalál pillanatok alatt beáll (drasztikusan lecsökken az agy vérellátása). Csak a vegetatív idegrendszer működik még, de azt már nem érzi a szerencsétlenje.

turcsány karcsi elvtárs 2012.02.23. 20:44:40

a libatömés állatkínzás, a halal/kóser vágás viszont nem. érdekes világban élünk...

index.hu/kulfold/2012/02/19/a_holokauszt_ota_eloszor_kaptak_lengyel_zsidok_koserelelmiszer-felugyeloi_minositest/
"Lengyelországban az ottani zsidó közösség létszámának növekedése nyomán nőtt meg az igény a kóser élelmiszerek iránt."
összeesküvéselmélet, paranoia vagy valaminek az előjele és valóban készülődés folyik?

Bee-zony 2012.02.23. 20:45:59

@allegretto23: "(..és mielőtt még a többi észlény azzal jönne, hogy akkor legeljek: régebb óta vagyok vega, mint ahány évesek ti vagytok)"

Orvos látott már?
Persze meg tudod védeni a kijelentésed: ha felsorolod az itt kommentálók életkorát.

Secnir 2012.02.23. 20:48:31

Kövér nagy üzletet kötött. Viszik majd a húst a magyar borjúföldekről. Amúgy is elburjánzott a bornyú, nálunk felfutott a ház falára. Tűzzel irtjuk, nem tudjuk kivágni a gyökerét az istennek se. Ha meg viszik az arabok, szívük rajta.

portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/gyor/all/all21112.pdf
"A szarvasmarhák száma 2011. december 1-jén 698 ezer volt,"
8 millió lakosra. Csak UAE !
meddig elég?

Viktus 2012.02.23. 20:56:36

Ez kivételesen jó ötlet, ha nekik úgy kell vágni, akkor vágjuk úgy ... pénzük van fizetik simán.

V mint... 2012.02.23. 21:02:15

Most ezen mit néz? Több mint tíz éve a cég ahol dolgoztam már szállított halal termékeket.Ez a húsiparban nem újdonság,csak nem mindenki vállalja a vele járó hercehurcát.

nagyon_buta 2012.02.23. 21:08:21

Az én kérdéseim azok, hogy illeszkedik ez a vágásmód az európai jogrendszerbe (ugye mindenféle uniós tagság), illetve az a passzus, hogy véletlenül sem érintkezhet más módon levágott állattal ezt bizonyítani kell(ene), milyen egyszerű ez ugye? Konkurencia, jelenlegi piaci viszonyok, árak? áh ezek valami földhözragadt komcsibolsinácilibsinépellenségnek jutnak eszébe....

Bee-zony 2012.02.23. 21:08:42

Kell ide még ez a halal – halál is, meg az arab-zsidó konfliktus importálása, meg az összes többi, a Torgyán-repeta „köteles” és „igen tájékozott” Kövér László…
„Kövér azt sem tudja, merre folyik a Tisza
www.168ora.hu/itthon/kover-laszlo-fidesz-bekes-megye-tisza-egyenlito-tv-51577.html
(…) Magyarország vízrajzát ismerve pedig – még képletesen is – nehezen értelmezhető, hogy a Tisza vizével árasszák el azt a Viharsarkot, amely egyetlen ponton sem érintkezik második legnagyobb folyónkkal. Békés megyét legfeljebb a Körösök önthetnék el.”
Van ám szakértelem, és jó döntések... mint ahogy eddig is. Ennyi ésszel és egy vödör mésszel elmehetne piktornak, de inkább a politikát választotta. Ismerős? Déjá vu? Mi az hogy, nagyon is!

lomposfarkas 2012.02.23. 21:43:08

Akkor valami vidámabb a helyi harsonából:

Szabó Magda "Ki hol lakik" című versének részletével indult a Bácskai Versünnepély című pályázaton a sükösdi K. T. Sajnos a nyilvánvaló plágiumra csak utólag derült fény. A tanulót megfosztottuk 3. helyezésétől – tájékoztatta lapunkat Sz. M., a Bácskai Kultúrpalota művészeti vezetője. Megtudtuk: a diák iskolája megteszi a szükséges intézkedéseket.

Ha egy üzlet beindul… :)

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.02.23. 21:45:50

vallalkozoi.negyed.hu/vnegyed/20111026-beszelgetes-az-arab-piacokra-sajtot-exportalo-korostej-vezetojevel.html

"Szaúd-Arábiába havonta 15-20 ezer tonnás mennyiségben érkezik a fagyasztott brazil csirke, jelenlegi árfolyamon 440 forintért. Szerinte ennél jobb árat tudna adni a magyar baromfiipar."

hantaboly 2012.02.23. 21:54:49

@Bee-zony: Képzeld el, én 52 éves vagyok, ha te ennyi ideje vega vagy, le a kalappal, de én örülök neki, mert nekem több hús jut. Ezért szeretem a másokat is, több szabad nő marad!
Várom a számot!

georgie58 2012.02.23. 22:00:16

Nem értem én ezeket... semmi üzleti érzékük sincs: nem kóser húst kell exportálni Dubai-ba, hanem pl. meg kellene próbálni fagyasztott katicabogarakat repülővel exportálni, vagy a méltán híres magyar (NEMZET) trillázó vizikandellábert értékesíteni az araboknak a vízipipa mellé, esetleg megpróbálkozhatnánk még a prüntyögő oroszlófasszal is, az is kelendő a Közel-Keleten.
És egyébként is miért a Kövér megy? Jogász akar eladni kóser húst? Miért nem a Matolcy? Az úgyis nagy szakértője a gazdasági kérdéseknek.... nem értem, nem értem ...

Ironfist 2012.02.23. 22:01:34

Nem tudom mit kell moráliskodni állatok leölésén. Annyiban van igaza azoknak, akik azt mondják, ne szenvedjenek, hogy a kínokozástól elönti az epe, vagy mi a szar az állatot, és ettől keserűbb lesz állítólag a húsa, és emiatt jobb elvileg, ha gyorsan leölik. De most ne kezdjünk már azon filózni, hogy állatok jogai, meg szegény állatkák. Azért vannak, hogy megegyük őket. Aki vegetáriánus azzal meg valami nem stimmel szerintem, ugyanis nem véletlenül vagyunk mindenevők, és nem pedig a gazellák mellett legelészünk.

Rókakígyó 2012.02.23. 22:03:09

Az Orbán kormány hihetetlen problémája, hogy az európai államok nem hajlandóak Orbánnal és a kormány többi tagjával (sőt Pali bával sem) szóba állni. Az elején volt valami bemutatkozó látogatás, de a magyar eu elnökség végén sem volt csúcs, egyértelműen a kormány politikája miatt. Mivel azonban kell valami diplomáciát produkálni, ezért mennek a 'sztánokba meg az arabokhoz, akiket a demokrácia mérsékelten sem izgat. A furcsa, hogy Kínában nem jártak még.

Alonee 2012.02.23. 22:24:17

@Ironfist: moráloskodni :) Nem csodálom, hogy nem érted.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.02.23. 22:29:36

Azért kíváncsi lennék arra, hogy a vérgőzös Greenpeace mit szólna itthon az ilyen vágási formához. Persze az iszlám országokban nem merik járatni a pofájukat, mert rögtön helyre teszik őket.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.23. 22:39:39

@Rókakígyó: Kínában a Fellegi járt pénzt kuncsorogni többször is, csak hát a kínaiak sem voltak olyan hülyék, meg annyira a saját pénzük ellenségei, hogy egy Matolcsysta gazdaságpolitikára adtak volna olcsó hitelt. Úgyhogy mostanában fityiszék ezért nem mennek Kínába.

Bloodscalp 2012.02.23. 23:06:24

komolyan???Kövér tárgyalt ...bármiről is???a külügyhöz is hülye hát még a külkerhez...

Bee-zony 2012.02.23. 23:25:22

@hantaboly: Össze tetszik téveszteni valakivel; a számokat én kérdeztem.
Az életkorok, és az e heti nyerő lottószám, az a megfejtendő.

Ezek szerint, cipőboltból cipőt, Hantabo(l)ytól hantát.
Legyen, szám: adok hármat is, tessék.
42. A válaszhoz a megfelelő kérdést megkeresni viszont már az ön dolga.
1984. Ez egy jó könyv.
16690. Ez a Magyarországon fogvatartottak száma tavaly ilyenkor. Állítólag sok, szerintem pedig vannak, de nem elegen.

Az sem világos, hogy miért szereti ön a buzikat, azért, mert az, vagy azért, mert több nőt hagynak szabadon… de akkor mi van a leszbikusokkal?

nowy 2012.02.23. 23:25:29

"néhány brit parlamenti képviselő kikelt magából,amikor megtudta,hogy halal húst szolgáltak fel neki " -bezzeg az angol iskolai menzákon feltálalt túlsózott, túlcukrozott szemét ételekkel kapcsolatban kussolnak vagy az angol halászati törvények hülyesége sem zavarja őket...

Peetee 2012.02.23. 23:30:42

kb. kiszámoltuk, ~15.000 EUR + VAT lenne a fuvardíj egy nyerges-hűtős kamionnal ~22tonna kiváló magyar húsáru szállítása Dubályba'....ha odaér, útközben van 1-2 cifra vidék...
:)

doci606 2012.02.23. 23:46:17

Az emberek tudatlanságát kihasználva kell népszerűséget hajhászni? Több mint húsz éve folyamatosan exportálnak európai (magyar, dán, stb.) húsipari cégek Dubaiba. A logisztikai szakértőknek meg elárulom, olyan is van, hogy hűtőkonténer, de nem egyszer ment nagyobb mennyiség hűtőhajóval déli kikötőből. Ennyire egyszerű. Szerintem inkább nézzétek a VV-t, hátha további gazdasági, kultúrális ténnyel gazdagodik tudásotok.

nápolyi maszti 2012.02.24. 00:57:12

Futkosnak, mint a fejetlen csirkék. Te, elvtárs, nyugatra mész, te délre, ott csinálj magadból bohócot. Kövér doktor, amint éppen elintézi a magyar mezőgazdaság exportproblémáit... ebben a mostani fidesz-világban van valami elképesztően szürreális. Komolyan mondom, jöhetne már a korszak Bulgakova, vagy legalábbis Ilf-Petfov párosa, mert ezt, amit itt megy, vétek megíratlanul hagyni!

Európai Bigottság 2012.02.24. 02:08:51

akik akkor meg azóta is röhögnek torgyánon a chílei cseresznye miatt, azok húzzanak már be egy tescoba vagy auchanba, oszt nézzék már meg honnan van a szőlő, a körte, az alma meg a többi amikor ninc szezonja.
de hát biztos a Föld forgása miatt csak onnan éri meg ide gyümölcsöt hozni, innen oda már nem.
amúgy azóta a chílei gyümölcsexport olyan szinten nőtt, hogy ma már szóba sem állnának velünk, max vehetnénk tőlük leckéket.

ebből is azért nem lett nekünk jó, mert pár szagértő belvárosi zsidó libbant viccet csinált az egészből, lévén annyira tájékozatlan és hülye valójában, hogy el sem tudta képzelni, hogy ez a valóság.

méghogy repülővel gyümölcsöt kontinensek között, ki halott már ilyet

www.chileanfreshfruit.com/newchileanfreshfruit/MenuFlexible2.asp?Id_Menu=31&ID_IDIOMA=1

Vittore. 2012.02.24. 02:11:06

Bazz, ti még nem láttatok vidéken disznóvágást? Ott is lefogják a disznót és meglékelik a torkát. Amíg ki nem vérzik. Csirkének is elvágják a torkát. Aki nem bírja a vért, ne menjen hentesnek. Aki meg sajnálja az állatokat, az egyen magokat meg salátát, aztán majd meglátja.

Európai Bigottság 2012.02.24. 02:15:47

@Jani haverja: érdekes, a kamuleminősítések óta már mindenki őgy emlékszik, hogy matolcsy 2 év folyamatosan elkúrja.

júliusban 265volt az euro, akkor még senki nem matolcsyzott.
olyan ez már, mint a jóságos göncz patkány árpád legendája, akire mindenki fasza csávóként emlékszik. mindenki, aki nem tud róla semmit. az a kevés, aki meg tud, az tudja, hogy egy undorító patkány, a rendszerváltás elszabotálója, ügynök, besúgó, szar.

szóval konkrétan mi is a baj matolcsyval? hogy a konrád féle zsidóbanda ránk uszította a fél világot, és a hadjárat már odáig fajult, hogy a húdefüggetlen hitelminősítők is politikai eszközzé silányultak magyar viszonylatban, és fundamentálisan nem magyarázható indokokkal sorozatban minősítettek le, hogy így próbálják megbuktatni a kormányt, és kedvenceiket visszatenni a hatalomba?

sok szolgalelkű köcsög...

Európai Bigottság 2012.02.24. 02:19:47

@Vittore.: csak a hülye eszik olyan húst, amelyik nem lett kivéreztetve rendesen a vágásnál. ha előtte leölöd/elkábítod az állatot, akkor nem vérzik ki rendesen és szar ízű lesz a hús.

gerdo 2012.02.24. 03:24:25

@Vittore.: Azok a videki disznoolesek eleg nagy sullyal estek a latba, amikor eldontottem hogy vegetarianus leszek (az is voltam 5-6 evig). Az elkabitas azert sokkal humanusabb.

De hat nem errol szolt ez az utazas...Miutan a gyulolt kommunista ...uh bocsanat, baratunk Kina nem kert a Matolcsy portekajabol, arab diktaturaknak....uh bocsanat, a kedves muszlim allamoknak probalunk magyar allampapirokat eladni. Ha Viktor hozatna egy-ket zsidotorvenyt a jobbikkal, ez talan meg sikerulhet is. Amekkora opportunista lett a bovli ota, mar ezen se lepodnek meg.

bkkzol 2012.02.24. 05:42:27

@turcsány karcsi elvtárs: a háború elötti több millós zsidó közösség pár százra csökkent. Na most, hogy ez a 2010-es évekre mondjuk meg tízszereződött még nem nagy konspirációra nyújt okot. A dél-kínai faluba kiköltözött a feleség az ott dolgozó férjéhez és egyből megduplázódott a magyar kolónia!

nu pagagyí 2012.02.24. 06:29:36

@Európai Bigottság: Gondolom, Te is nagy tételben exportálsz Chilébe, ha már ekkora pofád van. A hozzád hasonlókkal az a fő baj, hogy dumán kívül nem értetek semmihez, a munka meg büdös.

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.02.24. 06:46:45

Hát gratulálok a szerzőnek, ez a poszt mindent alulmúlt:
1) sikerült berakni egy fundikeresztény iszlamofób hisztivideót berakni úgy általában a halal vágással szemben. Ha jól esik persze rendben van, de azért örülök, ha a gazdaságpolitikát nem a Németh Sándorék hülyehisztizése határozza meg.

2) hozzáteszem, ha a szerző vette vón a fáradságot, akkor utánanézhetett volna, hogy tavaly a magyar szarvasmarha export több, mint 40%-a iszlám országba irányult, elsősorban Törökországba.
Mivel azonban Magyarországon nincs halal vágás, a jószág lábon hagyta el az országot. (értsd, alacsony feldolgozottsági fokon). És bizony ezen jószágok jelentős része török közvetítésen keresztül most is az Öbölben végzi, csak a feldolgozást nem mi, hanem a törökök végzik el.

Egérfogó 2012.02.24. 06:52:32

A halal és a koser vágás nem áll olyan messze a magyar tradicionális vágástól, ami még az EU standardok előtt volt.
A magyar vágás előtt, a vágást végző férfiak legalább 3 szor az égre tekintenek a szakrális 500 ml űrtartalmú üvegeszközzel és nem az állatot kábítják, hanem magukat, jelezvén nem ők cselekednek, hanem az isten vezeti a kezüket.
A három égretekintés: érkezés, malacvizit, bátorítás a megfogás előtt.
Vágás után még legalább két égretekintést végeznek, egyet szúrás után és egyet perzselés közben az állat körméből, jelezvén az istennek, hogy az áldozatot elválasztották a földtől és körmeit megtisztították a földi lét szennyétől.
A vallási meggyőződést továbbá az ...isten... folyamatos emlegetése mutatja a vágás során.

Egérfogó 2012.02.24. 07:04:08

A vallási metódusokonak megfelelő vágást és feldolgozást a kínai befektetők és az EU támogatási pénzből megalakított Magyar Nemzeti Tisztahús Vállalat (MaNeTiHú) fogja végezni.
A vallási standardoknak való megfelelőség miatt felvesznek 3 imámot és 3 rabbit (nem ellenőriztem a szükséges szakképzettséget) a 3 műszakba.
Az évek során nagy vezetőnk államosítja a vállalatot és költségcsökkentés révén 2-2 valássi vezetőt elküld, a maradék 1-1 pedig nyugdíjba megy, ezután a standardok betartása végett felvesznek egy budhista cigányt, hogy vallási szakreferens ként felügyelje a vállalat tevékenységét.
...

Zöldkabátos (törölt) 2012.02.24. 07:16:03

Kb. mindenki elmondott mindent, amit kell, en mar csak ismetelni tudom a legfontosabbat: basszus, komolyan a 700-as klubra hivatkozol? :)

Egérfogó 2012.02.24. 07:16:15

Még1:

Kövér László elment Dubajba megnézni, hogyan lehet elvágni a marha nyakát egy hallal...

Megdobbent 2012.02.24. 07:20:29

Ez a koverlaci amiota a vilagon van tokkelutott, de most odamegy humorsitanak szegeny arabokhoz, akik mar a magyar pinat sem birjak. Pfff, mi johet meg? :>>> Ezek mind hulyek?

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.02.24. 07:30:43

@immortalis:
egyébként a kóser és hala vágás inkriminált részei miatt tényleg nem szenved az állat. A nyaki erek elvágása miatt azonnal kritikusan lecsökken az agy vérellátása, az azonnali eszméletvesztés miatt az állat ezek után semmit nem érez. Mivel viszont a gerincvelő nem sérül, a motoros folyamatok tovább működnek, így pl. a szív tovább pumpálja a vért még néhány percig.

Az állatok szenvedése nem e mozzanattól függ, hanem a vágás előtti körülményektől, (mennyire nyugtatják meg vágás előtt, vagy éppen ellenkezőleg a körülmények és a látvány sokkolják)

Libero 2012.02.24. 07:31:11

@Egérfogó: Nem 500, hanem 50 ml. Az előbbi_fél_liter, az utóbbi egy feles (fél deci). Nem vagyok matektanár, csak a rend kedvéért. Btw a poén jó...

Bee-zony 2012.02.24. 07:31:31

@doci606: „Több mint húsz éve folyamatosan exportálnak európai (magyar, dán, stb.) húsipari cégek Dubaiba.”
Ha ez ennyire régi és bejáratott dolog, akkor két kérdésem van:
1. Miről tárgyalt Kövér?
2. Minek kellett ehhez ő?
Ennek a húsüzletnek szaga van, valami bűzlik…

Egy régebbi komment-kérdésem, hogy ha valaki véletlenszerűen választ témát, akkor így hány %-os arányban talál korrupciót, mutyit, disznóságot?
Másként feltéve ugyanezt, itt akárki akárhová lép, nagy eséllyel szarba lép?

„Szerintem inkább nézzétek a VV-t, hátha további gazdasági, kultúrális ténnyel gazdagodik tudásotok.”
Ha az időm engedi, megnézem a WWIII-at, lehetőleg jó messziről, és biztos, hogy így további gazdasági, kulturális (csak kulturális, túra nélkül) ténnyel gazdagodik a tudásom.

Kutchek (törölt) 2012.02.24. 07:41:48

A fasz kivan! Mindenféle előírások, kóser vágás a zsidók miatt, halal vágás a muszlimok miatt!!!
Miközben már alig lehet valahol kapni egy kis hagymás velőt, vagy egy fasza véreshurkát.
Ebből látszik, hogy Kövér Laci is csak egy műmájer faszkalap. Kiábrándító!

Ha lett volna vér a pucájában akkor rájuk sóz vagy 50 tonna disznósajtot!

Palkovics Ede 2012.02.24. 07:48:50

Azért ez megfizethetlen érzés, hogy mindenki a vágási technikán vitatkozik, és nem azzal, hogy ilyenkor Torgyán már repült a székéből...

mojszipupi 2012.02.24. 07:52:47

Nincs mese a vágás most a legfontosabb na

Virág et. 2012.02.24. 08:18:48

@ikaljan: Ez teljesen igaz. Mindezek ellenére én nem gondolom, hogy a halal vágás bevezetése lesz az a rugó, ami beindítja a gazdaságot. Illetve van ennél fontosabb dolog is, például helyrehozni az ország külkereskedelmét 90%-ban kitevő EU-s kapcsolatokat, amelyek mélyponton vannak, lefelé ívelő tendenciával.
De a kormány mindezt úgy képzeli, hogy közben összeugrik az USA-val is. Most épp Clinton követett el felbujtást (azt nem tudom mire, gondolom hivatali visszaélésre) a MN szerint.

Ebből a halal vágás nem lesz kiút. Ismerve a magyar gazdákat, a halal vágás sosem fog itt elterjedni. Törökország muzulmán ország, Mo viszont tudtommal nagyon keresztény. Nehéz lesz meggyőzni a keresztény embert, hogy Allah a legnagyobb felkiáltással metélje el a marha torkát. Ha pedig arab vendégmunkásokba bízunk, akkor kezet ki a biliből!

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.02.24. 08:29:25

@Virág et.:
"Ismerve a magyar gazdákat, a halal vágás sosem fog itt elterjedni."

A dolog néhol már most műxik. A Gallfood Kecskeméten pl. elég jelentős mennyiségben exportál pulykát, Törökországba, meg a hazai arab és török gyrosos társaságnak. Ha ilyen megrendelés van, mindig kimegy két török arc, aztán a vágást ők csinálják a bontás és a többi munkafolyamat már a többiek dolga. (ez a kb 150 fős műszakból két ember)

Virág et. 2012.02.24. 08:29:59

Arról nem is szólva, hogy ha a fidesz abban bízik, hogy ezzel a nyugatellenes retorikával jó pontokat szerez magának keleten, akkor nagyon téved. Egész Kína és az arab világ pénzes része napi üzleti kapcsolatban áll az USA-val, ők a legnagyobb gazdasági partnereik. Mi ott háborús beszéddel pontokat nem fogunk szerezni magunknak. Magyarország egyetlen előnye ezeknek az országoknak a szemében az EU tagságunk és a nyugati világhoz való tartozásunk. Ezt tudják gazdaságilag kihasználni. Ha ez a helyzet megszűnik vagy gyengül, akkor pillanatok alatt barátok nélkül fogjuk magunkat találni keleten is.

Virág et. 2012.02.24. 08:32:07

@ikaljan: Világos, nyilván megy ez valahogy más európai országban is. De jelentős piaci erőt csak az olyan országokban tud képviselni, ahol számottevő a muzulmán kisebbség (pl. Franciaország, Németország, Anglia).
Nálunk gyakorlatilag láthatatlan a muzulmán közösség. Az egész társadalom 2%-a külföldi csupán és ebben benne vannak a határon túli magyarok is (állampolgárság előtt persze) és a kínaiak is.

Ebből számottevő bevétel itt nem lesz.

baowah · http://baowah.blog.hu 2012.02.24. 08:41:02

anno, egy korabbi munkahelyemnel szallitottunk hust az arab videkre. a seggem szorult ugy feltem a hazai tenyezok miatt, hogy megrohad. alapbol be kell tenni egy kontenerbe. ez ugy mukodik, hogy a behutott, specialis fagyasztos dobozt kiviszi a teherauto, majd berakodnak a telephelyen, es menet kozben hutik tovabb. a vonatra rakas altalaban a Bilk kontenerterminalon tortenik Budapesten, rosszabb esetben a csepeli Maharton esestleg a szlovakiai Dunaszerdahelyen talalhato Metransban. korantsem garantalt, hogy a terminalon kabelt, vagyis villanyt kap a doboz, hogy hutse magat. bar itt meg ritkan van baj.

a szopas mondjuk a MAV Cargoval lehet, akik a 23.58 ora menetidot meg sosem tudtak betartani. (kb ennyi a szerzodeses ido, amig le kell erni a koneteneres teherexpressznek a szloveniai Koper kikotojebe). A szloven vasut sokkal gyorsabb, de idehaza siman ket napot ra tudnak baszni csak ugy a jaratra, semmi nem erdekli oket. (nincs vezeto, nincs gep, augusztusban berohad a valto, kidol a fa, elalszik a palyafonok, nem talaljak a SIR rendszerben, stb)

szoval a vonaton nincs hutve, ott a szigeteles jovoltabol kene tartania a hot. megerkezes utan, illene leszedni a vonatot, de a koperi kikotoben is van baj, neha keptelenek fogadni, nincs vagany, nem huzzak be, ott melegszik a kapuk elott. volt olyan, hogy bent sem kapott villanyt rogton. innen a foglalt helyek alapjan be kell rakni a hajoba, majd kesobb meg atrakni a nagyobb hajora, mert ez csak ahhoz viszi a cuccot. fenn hutve van (altalaban). a lerakodasnal ugyanez ismet megtortenhet, varakozas, stb, es ott ugye napon 50 fok, meg hamarabb megrohad. szoval a husexport nem egyszeru dolog, nem is igazan eloremutato, na de mindegy, ok az okosok, ugye.

Királyvíz 2012.02.24. 08:52:20

A kommentekből ítélve MO tényleg a korlátolt barmok országa, tisztelet a kivételnek. Náluk ez a vágás a szokás, nálunk nem (kérdés: vajon a magyarok az elmúlt pár évezredben elkábították az állatokat vágás előtt, vagy ez csak olyan szokás, ami az utóbbi 10-20 évben terjedt el?).
Az arab országok nagyon nagy felvevőpiaca a hústermékeknek, szóval ez igenis jó üzlet lehet. A magyar gazdáknak csak meg kell tanulniuk a vágás mikéntjét, az "Allah a legnagyobb" szöveg meg szólhat magnóról (más országokban ez ugyanis onnan megy).

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.02.24. 09:00:46

"a Koran pedig tiltja az elpusztult állatok elfogyasztását"
Gondolom ezt nem szó szerint kell érteni, mert akkor a még legelő bociból kell kiharapni darabokat.

biohouse 2012.02.24. 09:11:06

Ez a kivéreztetés borzasztó. A sokáig tartó szenvedés tudomásom szerint egyébként nem tesz jót a húsnak. A stressz alatt olyan anyagok szabadulnak fel, amelyek rontják a hús minőségét.
A link ugyan a sertésről szól, de stressz (de milyen!) a marhát is éri
"A sertés pszichésen érzékeny állat, ebből következik, hogy könnyen megijed, ami beindítja a stresszreakciót. Minden túlzás nélkül elmondható, hogy a sertést a vágást megelőző időszakban több káros hatás éri, mint előző életében együttesen. Vannak úgynevezett "stresszérzékeny" fajták, melyek a vágást megelőző stresszre igen érzékenyen reagálnak, ennek hatására szervezetükben egy láncreakció indul el, mely a hús minőségét rontja. Ezekből az állatokból a vágás után úgynevezett PSE hús nyerhető. A PSE hús minőségi hibának tekinthető, abból ismerhető fel, hogy a normál húsnál világosabb színű, lazább szerkezetű és vizenyős, amiből a tárolás alatti tömeg- és főzési vesztesége következik. A PSE jellegű hús a feldolgozóipar egyik legnagyobb problémája, ezért nem kívánatos húsforma. Az intenzív sertésfajtákra jellemző, hogy testtömegükhöz viszonyítva kicsi a szívük tömege és teherbíró képessége, valamint kicsi a hőszabályozó kapacitásuk. Mindezek következtében a szív- és érrendszeri rendellenességek gyakoribbak, és a stresszt, valamint a szállítással járó egyéb megterheléseket is nehezen viselik."
www.agraroldal.hu/pse_cikk.html

Viktus 2012.02.24. 09:15:50

@biohouse:

Ez a szempontunkból lényegtelen a piac diktál, ha a pénzes arabnak így kell ez van.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.24. 09:19:16

Zeroba meg mi ütött, hogy ebben a témában a iszlámofóbok kurucinfójára (dzsihádfigyelő) irányítja a kedves olvasót?

Viktus 2012.02.24. 09:23:34

Hunvald másfél évet kapott, hazamehet

A volt szocialista polgármester két és fél évet ült előzetesben. Visszakapta nagyértékű autóparkját és repülőgépét.

index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/

-

Na itt a nagy elszámoltatás. Bravo.

Viktus 2012.02.24. 09:28:52

@biohouse:

Egyébként itt is évszázadokon át így vágták az állatot csak nem volt ennek művészneve még jó pár eredeti levágás így működik csak tyúk,liba, disznó esetében vidéken saját portákon-tanyákon. Jó a hús.

Zöldkabátos (törölt) 2012.02.24. 09:28:55

@Yooha: Igen, itt az elpusztult a nem levagas altali halalt jeloli, magyarul doglott allatot nem szabad enni.

Kutchek (törölt) 2012.02.24. 09:34:14

@Királyvíz: "Az arab országok nagyon nagy felvevőpiaca a hústermékeknek, szóval ez igenis jó üzlet lehet. A magyar gazdáknak csak meg kell tanulniuk a vágás mikéntjét,"

Egy bibi van. Alig tartunk kecskét, juhot, marhát. Ami meg van azt megvehetik az olaszok, spanyolok is. Nem hiszem, hogy gazdák ezrei fognak belevágni a juhtenyésztésbe, mert Kövér Lacinak volt egy ragyogó ötlete. Kezdjük ott, hogy macerásabb mint egy sertéstelep és kezdőtőke se nagyon van hozzá.

@biohouse: "Ez a kivéreztetés borzasztó. A sokáig tartó szenvedés tudomásom szerint egyébként nem tesz jót a húsnak. A stressz alatt olyan anyagok szabadulnak fel, amelyek rontják a hús minőségét."

Gondolom nem ettél még vadhúst, vagy házi torost.

Zöldkabátos (törölt) 2012.02.24. 09:37:34

@biohouse: Par kommentel feljebb mar leirtak, hogy nem szenved sokaig az allat... Egyebkent meg az emberek nagy resze ezzel is egyutt tud elni, csak legyen hus az asztalon :)

szekertabor · provo.blog.hu 2012.02.24. 09:47:21

Ócska, szájbarágós poszt erőltetett párhuzamokkal. A lányok azért mennek Dubajba, mert ott a pénz. A diplomatáink is azért mennek Dubajba, mert ott a pénz, amiből jő üzlet származhat. Ha a diplomatáink előkészítik a terepet, akkor jöhetnek a szakemberek üzleteket kötni. Aki ezt nem tudja, az semmit sem tud a külkapcsolati politikáról.

Ironfist 2012.02.24. 10:03:29

@Alonee:
"moráloskodni :) Nem csodálom, hogy nem érted."

Moráliskodni-t mondtam, egyébként meg úgy mondom, ahogy akarom. De látom neked is sikerült belekötni a legjelentéktelenebb részébe a mondandómnak, ezt nagyon imádom. Szektások szoktak ilyet csinálni, sötétzöldek, meg fideszesek. Te melyik vagy?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2012.02.24. 10:05:27

@allegretto23:
Képmutató barom vagy. A húsevés nem egyenlő a kannibalizmussal. Pár szaros haszonállatért rinyálsz, de más embereknek (!) a halálát kívánod.

Ezzel együtt az iszlám és a judeizmus is felülvizsgálgálhatná a kegyetlen és elmaradott nézeteit. Az, hogy megesszük az állatok húsát még nem kell, hogy kínhalált jelentsen nekik.

Kutchek (törölt) 2012.02.24. 10:06:26

Esetleg átállhatnánk a szöcskék, sáskák, krumplibogarak indokínai exportjára is. Kövér Laci minden mázsa szárított sáska után kaphatna egy thai ladyboyt...

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.02.24. 10:24:39

@Virág et.: "Ebből számottevő bevétel itt nem lesz."

Nyilván nem ettől fog a haza fényre derülni, de korrekt bevételt hozhat egyes ágazatoknak. A Közel-kelet nyilván nem fog vetekedni a németországi, vagy egyéb nyugat-európai üzleti kapcsolatok volumenével, sem a szomszéd országokkal folytatott kereskedelem mértékével, de a piacméret nem elhanyagolható, nincs is túl messze (a legközelebbi - más civilizáció).

Plumper_ 2012.02.24. 10:42:30

ha valaki ezen is zs-zik, az csököttagyú. Így hát a CSÖKÖTTagyúaknak üzenem, hogy a zsidó kóser vágás egyik lényege, hogy az állat minél kevesebbet szenvedjen! (nem tudom, hogy a hálálnál is így van-e, de legyen, mindegy) sachterkés, 3 vágómozdulat a nyakon, kész.

arab terrorékat viszont nem kéne támogatni, és Iránt sem.
a magyar szélsőjobb, és talán már a "sima" jobboldal is megint a rossz lovon ül, mint az 1930-as években.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2012.02.24. 10:42:32

Ne felejtsétek el, hogy Budát anno hogy foglalta el a török. Aztán itt maradtak egy csöppet.
Magyarországnak semmi szüksége arra, hogy az Európa-szerte tomboló iszlám inváziót honosítsa és a fundamentalista, extremista (aki ragaszkodik a halal húshoz, az bizony az) muzulmán szokásokat elfogadottá tegye. Nincs az a pénz...

Plumper_ 2012.02.24. 10:47:44

@Yooha: az elpusztult állat tetemet jelent, dögöt.
a megfelelő hús az, amely egészséges állatból származik és megfelelő ember vágja le, megfelelő módon.
ha nem megfelelően van levágva az állat, akkor is dögnek számít.

@Virág et.: Magyarország minimálisan keresztény; relatív sok embert locsolnak le csecsemőként szenteltvízzel.

@turcsány karcsi elvtárs: igen, készülődés folyik, máris nézd meg a pénztárcádat, megvan-e még. A paranoia gyógyítható.

A szerelő 2012.02.24. 11:27:45

@Atro: "Az ember default-ból mindenevő lény, amibe beletartozik a hús is." Nem igaz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.24. 12:51:59

@Európai Bigottság: Hogy mi a baj a Matolcsyval: Elsősorban az, hogy tökéletesen dilettáns gazdaságpolitikát folytat.

Tudod, én ezt már csak kívülről, jó messziről nézem, mert elmentem a fideszkommunizmusból egy TÉNYLEG KAPITALISTA országba. De hidd el, itt is tele vannak a híradók Magyarországgal, és nem véletlenül.

Ez nem Magyarország elleni összeesküvés. Magyarország olyan úton jár Viktorkának, Meg Matolcsynak köszönhetően, ami nagyon hasonlít a viccbeli autósra, aki meghallja az autórádióban, hogy 1 ember szemben megy a forgalommal az autópályán. Mire felkiált: Mit 1??? Percenként legalább 50. Szóval ilyen a Fityisz politikája. Nem mintha a Gyurcsányé különb lett volna sokkal egyébiránt.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.24. 13:18:29

@Réka ‎: Na, látom te is nagy szakértő vagy.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2012.02.24. 13:32:04

@A félelmetes népszavazás: nem tudom, ilyet hol állítottam, viszont abban a kétes kiváltságban van részem, hogy naponta testközelből élvezhetem az iszlám térnyerését. Ha majd érvelni is tudsz személyeskedés nélkül, szívesen elbeszélgetek veled erről.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.24. 13:47:18

@Réka ‎: Na mesélj a félelmetes muszlimokról.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2012.02.24. 13:48:19

@A félelmetes népszavazás: szívesen mesélek, bármilyen konkrét kérdésedet e-mailben várom.

Magyarnaba 2012.02.24. 15:39:12

A halal vágást éppen most tiltogatják befele Európában, ahová tartozunk.

gpt32 2012.02.24. 16:08:58

"...az operatőrünk, aki nem muzulmán, tisztátalan volt."

www.youtube.com/watch?v=J8g50qMJdoc&feature=player_embedded#t=23s

Ez csak nekem csípi a szememet?

Bee-zony 2012.02.24. 22:11:34

@Viktus: Itt nincs elszámoltatás. Ami van: választási ígéretként feltálalt hazugságok, és a bűnpártolás.
Aljasok a Parlamentben, ostobák az utcán.

Bee-zony 2012.02.24. 22:11:34

@Viktus: Itt nincs elszámoltatás. Ami van: választási ígéretként feltálalt hazugságok, és a bűnpártolás.
Aljasok a Parlamentben, ostobák az utcán.

Bee-zony 2012.02.24. 22:17:21

@szekertabor: Most hogy felvilágosítottál, megértettem, hogy a magyar(országi) politikacsinálók még nagyobb kurvák, mint a dubajkurvák. Pénzért mindenre hajlandók, kilóra megvehetők, és azt a szót, hogy erkölcs, legfeljebb a szótárból ismerik.
Kádár alatt is ez ment, azt adtak el az Iránnal háborúban álló Iraknak, amire az irakiaknál volt kereslet és pénz, Magyarországon pedig gyártási kapacitás.
Aztán következett a jugoszláv polgárháború, és a magyarországi zsidó külügyér: nem adtunk el fegyvereket a horvátoknak. Leleplezés után: eladtunk fegyvereket a horvátoknak, de csak a rendőrségüknek.
Aztán megint Irak, következett a taszári „tolmácsképzés”, amiről a külföldi sajtóból többet lehetett megtudni, mint a magyarból.
Kurvaország.
Kurva politikusok, kurva kurvák, kurva élet.
És a legközelebbi polgárháborúig az is marad.
Addig is két megoldás van, vagy el lehet menni, vagy meg lehet próbálni összehozni a becsületes emberek pártját, vagy mindkettőt, de az is biztos, hogy akikre azt lehet mondani, hogy megvan az erkölcsi szint, szellemi szint, szakértelem, azok itt kisebbségben vannak – kb. mint a pokolban az angyalok – és ilyen körülmények között nem fognak választást nyerni demokratikusan, mert az ő mentalitásuk és programjuk a többségnek nem felel meg, tehát itt csak becsületből és szembesítésként érdemes összehozni ilyen pártot, azzal, hogy a távoli jövőben jól fog jönni.
Az sem újdonság, hogy Európa, és az egész nyugati civilizáció rothad, ahogy elvet és erkölcsöt pénzre cserélnek.
A jövő győztese valószínűleg az lesz, aki a legjobban kimarad ebből.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 13:33:53

A faszért nem lehet azt a szerencsétlen állatot elkábítani?Mondjuk nem ezért rühellem őket de a pénzük meg az olajuk az jöhet.:))

Noname Watanabe 2012.02.25. 15:13:51

Ezek viccelnek? Annyi szarvasmarha és baromfi sincs az országban, hogy magunkat ellátnánk... importáljuk a német-dán-holland szarokat.

Vövöjaja 2012.02.27. 14:46:05

Ezeknek a szerencsétlen állatoknak a halála - még ily módon is - teljes megváltás. Ugyanis van előtte egy életük is - az sem túl rózsás...

süti beállítások módosítása