Skip to content


       Szűrés lista

Fideszes ágyszámcsökkentés jó

Elhiszem, ha valaki már unja, de ugye az archívum szent, a krónikát vezetni kell.

Remekül ráéreztünk múltkor Zeroval, hogy a mellékvonalak ügye után az egészségügyben fogja meghazudtolni ellenzéki önmagát a Fidesz, és bár a Nemzeti Vénydíj egyelőre még várat magára, van helyette más.

ittazido.jpg

Sunyi módon a kormany.hu-n egy betű sincs róla, ehelyett a nemhivatalos pártsajtóban szellőztetik az infót:

"Országszerte körülbelül 2500-zal csökkentenék az aktív kórházi ágyak számát – értesült a Magyar Nemzet."

A Nagy Kórházi Struktúraátalakítás májusban léphet hatályba, de többen is szorgalmazzák annak elhalasztását egy-két hónappal, vélhetően azért, hogy a saját érdekeltségükbe, választókörzetükbe tartozó intézményért lobbizhassanak.

"Az aktív kórházi ellátórendszer reformja után a fekvőbeteg-intézmények krónikus-rehabilitációs rendszerében is újraosztanák az ágyszámokat és az ellátási területeket, valamint átszerveznék a járóbeteg-ellátást is. Erről a kórházigazgatókat is tájékoztatták: a tervek szerint a járóbeteg-ellátásban 2013 januárjától, míg a krónikus-rehabilitációs területen már ez év júliusától vagy szeptemberétől lépne hatályba az új struktúra. Ezen a területen kapacitáscsökkentésre lehet számítani."

A Kormányzati Időgép ezúttal 2007-be repített vissza minket, hát nem csodálatos?

Tudom-tudom, gyurcsányahibás és bezzegaszocik.

ittazido2.jpg

2500 természetesen kevesebb (bár még/akármikor nőhet ez a szám), mint 16.000, de nem ez számít, hanem az elv. Seggszájaskodás sokadjára. Ellenzékből a Zemberek legyilkolása, kormányon meg struktúraátalakítás a nemzet érdekében. Phejj.....

Következzen hát a dumagyűjtemény:


"— A mi időszakunkban Magyarországon nyolcvan-kilencvenezer körül volt az aktív kórházi ágyak száma. Mi csakúgy tartjuk elképzelhetőnek az aktív kórházi ágyak számának csökkentését, hogy ha ezzel párhuzamosan az alapellátást és a járóbeteg-szakellátást megerősítjük. A Fidesz szerint a megalapozást követően lehet csak meghatározni azt, hogy térségenként - a helyi népegészségügyi helyzethez illeszkedve - mennyi aktív és krónikus fekvőbetegágyra van szükség." - Mikola István

------

"Az aktív kórházi ágyak óriási mértékű csökkentése következtében nem lesz kevesebb a beteg, így tömegek zúdulnak majd a rendelőintézetekre. Ki és hol fogadja majd őket? - tette hozzá.

Mozdonyvezető nélkül rohan a szerelvény, valahova be fog csapódni, és annak tömegszerencsétlenség lesz a következménye - figyelmeztetett Mikola István"

-----

"Tönkreteszik az ágazatot, szétdúlják, szétzilálják. Ámokfutás folyik az egészségügyben a miniszter és államtitkár vezetésével. A háttérben pénzügyi megszorítás és a konvergenciaprogram van" - Mikola István

-----

"Nem kórházi ágyakat finanszírozunk, hanem a gyógyítást: agyrém törvényben előírni az ágyak számát. A miniszter a biztosítók versenyét erőlteti, pedig a kórházak között volna rá szükség. A kötött ágyszám és az úgynevezett volumenkorlát miatt lehetetlen a megelégedett betegért való versenyzés. A korlátokat meg kell szüntetni. Ne a hivatal, hanem a beteg szabad döntése zárjon be kórházakat, szüntessen meg ágyakat. " - Surján László, az Európai Parlament néppárti képviselője

-----

"Ne éljen a miniszter azzal a jogával, mely szerint elrendelheti a kórházi ágyak csökkentését, kórházak bezárását, miután a regionális egészségügyi tanácsok visszadobták javaslatát - indokolta Mikola István. Azt javasoljuk a kormánynak, hogy a kórházi struktúra átrendezésére 6-8 évet biztosítson, de ezt előzze meg az alapellátás és a járóbeteg szakellátás fejlesztése - jelentette ki a politikus."

-----

"Fónagy János, a Fidesz országgyűlési képviselője "gonosz, kiszámíthatatlan és megakadályozandó politikának" nevezte azt, hogy a kormány szembe akarja állítani a budapestieket és a vidékieket oly módon, hogy a fővárosi aktív kórházágyak nagyobb számú fenntartása mellett tovább csonkítja a vidékiekét. Szerinte az egészségügyet feláldoznák a költségvetés oltárán, illetve szűk üzleti érdekeknek, ingatlanügyleteknek eshet áldozatául. "

-----

"Az egészségügy halálos ütést kapott - fogalmazott Mikola István, megjegyezve, hogy további milliárdokat vonnak el az ágazattól, miközben a kommunikációra 3,5 milliárdot költenek. Ez körülbelül tizenöt kórház konszolidációjára lenne elég, ennyi kórház működési hiányosságait lehetne belőle finanszírozni - szögezte le a politikus. Egyúttal felszólította a kormányt, hogy ne az emberek újabb becsapására költse ezt az irdatlan tömegű pénzt, hanem az egészségügyre, valamint felszólította arra is, hogy most már végre a betegekkel foglalkozzon, és ne önmagával, ne ingatlanspekulációkkal vagy különböző nyerészkedő akciók előkészítésével. Miközben a betegekről beszélnek, az ő érdeküket teljesen figyelmen kívül hagyják - mondta. (...) Márpedig "az egészségügy nem ágyakról, ágylábakról és ágykihasználtságról szól, hanem ellátott esetekről" - hangsúlyozta utalva arra, hogy ez egészen más megközelítést igényelne."

-----

Szijjártó Péter "azt mondta, hogy a kórházi ágyak számának csökkentése egyértelműen betegellenes, veszélyezteti a betegellátás biztonságát és nehezíti a betegek helyzetét."

A legjobbat pedig legutoljára. :-)

A Nemzeti Együttműködés Programja, 55. oldal:

nep.jpg

(képek forrása a kincsesdobozom, de a honlap is működik még)

Címkék: fidesz seggszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr594327406

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A demokrácia alkonya 2012.03.23. 08:49:46

Kedves Naplóm!Második bejegyzésemben törlesztenem kell egy tartozást: leírom az elmúlt évek történetét. Arról, hogyan ért véget Magyarországon a demokratikus Köztársaság és vette át a hatalmat Orbán diktatúrája.1990-ben kezdődött. Véget ért egy álom, m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Le_Penseur 2012.03.21. 11:31:09

Á, nem érted! Az akkor volt, ez meg most van! Nincs itt semmiféle hazudozás, kettős beszéd, vagy hasonló!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.03.21. 11:33:11

Azér' csökkentik az ágyszámot mert a Fidesz kormány alatt egészségesebbek az emberek. Amióta nem sós a ropi és nem koffeines a Red Bull bizony üresen állnak az ágyak országszerte. Ugye ilyenkor meg kell szüntetni azokat és a spórolt pénzt szükséges dolgokba kell fektetni, pl. nagy Puskás stadion, Pali bá' díszőrség, Lázár új Audi, Békemenet III: és így tovább...

Viktus 2012.03.21. 11:35:56

Már régen megmondta a kedves vezető nem azt kell nézni amit mond :D:P

S.O.A. 2012.03.21. 11:37:10

"Demagóg Vastagbőr ismét elsiklik a lényeg felett, hogy ez a 2500 a fölösleges, kihasználatlan helyeket jelenti szétszórva országszerte, de persze a ti Gyurácsnyotok 16 ezres csökkentése meg sem ütötte a kettősmércés ingerküszöbötöket!

Hogy a költőt, Nyomasek Bobót idézzem az idevágó soraival:
Itt a tavasz lehelete,
Hi-hi-hi-hi, he-he-he-he."

... mondaná egy Vidéki kategóriás elsőosztályú agymosott droid troll.

Meg se lep már a folyamatos hazudozásuk és önellentmondásuk - mondom én.

2012.03.21. 12:01:23

Nem értitek, a gyurcsány által tüzelt nemzetközi baloldal támadása miatt kell csökkenteni. Meg az IMF ezt szabta feltételül, hogy megbuktassa a forradalmi Fidesz-kormányt. Nem leszünk gyarmat!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.21. 12:02:12

Engem az érdekelne, hogy a szórólapon szereplő 2005-ös és 2009-es számokat honnan a p...ból szedték... A mi éveinkben is szerepeltetett KSH-adatok szerint 2005-ben 79.000, 2008-ban pedig majd" 71.000 kórházi ágy volt, amely - bár valóban csökkenő tendenciát mutat - közel nem olyan drasztikus, s pláne nem 16.000 darab...

amieveink.blog.hu/2010/03/08/forrasok_3#18

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.21. 12:13:35

Ez csak egy átmeneti csökkentés, ezzel vesz lendületet a soha nem látott Nemzeti Ágyszámnövelő és Kórházépítő Életpályamodellprogramterv.

Majd 2018-ra kifutja magát és lesz 100.000 új kórházi ágy (de csak ha '14-ben is csak a Fidesz!). Ebből mintegy 270 darabot meg is szavaznék egy új, zárt ideg- és elmeosztálynak.

Kutchek (törölt) 2012.03.21. 12:17:08

Fel kell pörgetni a gazdaságot. Nincs mese!
A bukdácsoló 17-18 évesek és a rokkantak után most a vakbéllel műtötteket és a tüdőrákookat is kivezénylik közmunkára.
/a fidesz orvostagozatának üzenem - ha van ilyen, kevesebb fekvőbeteg=kevesebb "zsebpénz"/

SvenH. (törölt) 2012.03.21. 13:33:27

@Gery Greyhound (project ELE^EN): na figyelj te kis fidesz - fan

aktiv agy!!!
nem korhazi agy hanem aktiv agy....
az hogy mit jelent azt sejtem, de nem akarok butasagot mondani

amugy azert csokkenhetett az AKTIV agy 16.000 -rel, mert atsoroltak par ezret az aktiv agy statuszbol a tobbibe ami valojaban eleve nem aktiv agy volt... gondolok az elfekvore vagy a kronikusra -- ez lehet hogy butasag szoval egy szagertot kell megkerdezni de egyertelmu hogy HAZUDOTT a fideSS

SvenH. (törölt) 2012.03.21. 13:37:49

amugy korhazi agyakkal kapcsolatban anno romaniaban mutatta ismeros, hogy neki a terdeben oldalt 2 kis helyen megvagtak es belenyultak, es milyen jo hogy nem kellett 3 hetig korhazban fekudni
na ez nalunk ugy mukodik, hogy felvagjak a delikvenst es 3 hetig szopatjak a korhazban, mert igy sokkal halasabb lesz a doktor urnak... elvegre egy jolfizeto palimadarat miert is engedjenek el ambulans beavatkozas utan? hiszen az a foorvos erdekeivel ellentetes! legyenek csak 30 eves procedurak, maradjon csak ott a heg, fizesse csak a tébé a labadozast de a Foorvos Urnak legyen meg a bevetele

Gontar 2012.03.21. 14:04:54

Kihasználatlan kórházi ágyak... meg a faszom.... szomszéd ember csipőműtétre vár. Olyan fájdalmai vannak, hogy minden nap morfiumot kap, és sürgősséggel kapott időpontot a műtétre: kicsit több, mint egy évig kell várnia. Azt mondták örüljön: ha nem sürgősséggel kapta volna az időpontot akkor három kibaszott évig várhatna mire fölvágják és megfaragják a medencecsontját.

Viktus 2012.03.21. 14:12:58

@Gontar:

Így megy ez évek óta több hónapos-éves előjegyzések ... pl. rákos vagy, és nincsen pénzed tejelni mire az állami befizetéseidért cserébe sorra jutsz már véged ...

Gontar 2012.03.21. 14:20:07

@SvenH.: Hmmm... nem védem ugyan a Magyar egészségügyet (lásd feljebb), de az én térdemet 97-ben ugyanezzel a 3 bevágásos (atroszkópos) műtéttel hozták helyre itthon (nem egy letört csontdarabot szedtek ki + a porc is szét volt menve alaposan + a bentmarad csontokon is faragtak valamit). Állami kórházban, egyetlen forintomban nem került (nem volt zsebbepénz sem előre, sem utánna), és azon az osztályon mindenki mást is így műtöttek (térd, boka, csukló meg mindenféle izületi, csont és ínszalag műtétek). Műtét másnapján már lábra állhattam, 2 nappal utánna meg otthon is voltam.

Habár azóta nem jártam ott, lehet az akkor használt technika már tönkrement - és mára újra maradt a csak a szike + nagy, lassan gyógyuló seb változat...

Gontar 2012.03.21. 14:25:33

@Viktus: Egen.. tudom, csak most a napokban szembesültem a szomszéd állapotával, úgyhogy -ismét- frissen vagyok felháborodva rajta. Egyébként egy olyan emberről van szó, aki ez miatt nem dolgozik már vagy fél éve (nem tud járni, lábraállni se nagyon) és nem is fog még vagy másfél évig... Ha megműtenék most, akkor fél év múlva már dolgozhatna is. Munkahelye várja vissza, amúgy egészséges - és várhatóan a medencecsont műtétje után ismét teljes életet élhet (max bicegni fog kicsit).

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.21. 14:44:51

@SvenH.: Öööö... Most ezzel a kommenttel miért is lettem Fidesz-fan? Pont azt mondom, hogy az anyjukat hazudoznak a választási propagandakiadványban is. :)

Asztalos Gábor 2 2012.03.21. 14:49:19

Azelmúltnyolcévben az emberek betegek voltak, ezért volt szükség a sok ágyra.
a nemzeti együttműködés rendszerében mindenki egészséges, így feleslegesek a kórházak.

Marcellusca 2012.03.21. 15:02:34

Hány dolog van még, amit a "zelmútnyócév"-ben megtorpedóztak, majd azt állítva, hogy ők jobban tudják?

Komment-társakkal egyetértve:
Fidesz = hazugok = seggszáj!!!

Marcellusca 2012.03.21. 15:08:49

Előre leszögezve: nem védem a zelmútnyócévet, nem tagadva, hogy gyúrcsányahibás ...!

Elnézve az elmúlt 2 év intézkedéseit, a közelmúlt híreit, azon gondolkodom, hogy most hogyan állnánk, ha anno nem torpedóznak meg mindent, nincs népszavazósdi.
Mert sorra olyan intézkedéseket hoznak, amiket a szocik is meghoztak, majd visszakoztak ill. a fityiszesek visszavontak.
Lehet, hogy mégis előrébb tartanánk és nem lenne ennyire sz@r a helyzet???

Mikor lesz vizitdíj .... izé ... akarom mondani NEMZETI vénydíj?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.03.21. 15:21:00

Most is a gyurcsány csökkentette az ágyszámot, mert ezek ilyenek.

hivatásos kisbéka/tejeskávé cukor nélkül... puszi 2012.03.21. 15:54:18

nem értem...ha a fidesz az ágyszámot azért csökkentette, mert 2500 kihasználatlan hely volt, akkor ezek szerint gyurcsány is jól csinálta, hiszen ezek szerint akkoriban az a 16000 férőhely is felesleges volt...akkor mi itt a bib??és akkor miért is van mégis szar helyzetben az egészségügy??

komplikato 2012.03.21. 16:16:00

Én mindig röhögőgörcsöt kapok ha a témába pont Mikola szólal meg, akit anno ténykedése ürügyén bármelyik orvos kollégája egy kanál vízbe megfojtott volna. De aztán nekem is derengeni kezd miket alkotott anno és már nincs kedvem röhögni rajta.

Ironfist 2012.03.21. 18:55:17

@Marcellusca dr.:
"Fidesz = hazugok"

Jeee, végre elterjedőben a szófordulatom XD

Horizont 2012.03.21. 18:56:20

Látom a kommentelők hada az egészséges ifjúságot képviseli, azért ilyen kevés a komment:))
Az a legnagyobb baj itt minálunk, hogy nem a (jó) cél lebeg a politikusok szeme előtt, hanem az eszköz, hogyan járassák le, hogyan tegyenek keresztbe a másik oldalnak. Állandóan megy az örvendezés ha a másik hibát csinál!
Lecsökkentik az ágyakat, felemelik a béreket az egészségügyben. Utóbbi helyes. Tegnap hallottam, hogy kb. 3-4 ezer (!!) ápolónő hiányzik. Meg sok minden más is! Ha nem fektetnek bele a megelőzésbe, a felvilágosításba, a szűrésekbe az embereknek annyi! Ami viszont nagyon jól működik az az egynapos sebészet! Kiváló, nem kell befeküdni, ragyogóan működik. Előjegyzés persze ott is van. A rendelőintézetekben azért nem tört még ki lázadás, mert csak időpont kérés után lehet megközelíteni, ezért nincs tömegnyomor. Csak a nap az érdekes, az nem számít, hogy mikorra szól az időpont, mert nincs betartva, orvosra várni kell, szólni senki nem mer, türelmes birka módján ül mindenki, kiszolgáltatottan. Na a háziorvosokról ne is beszéljünk. Még a vérvételre is másfél hónapot kell várni, ha az csak sima:)
Az egészségügy azért durvább mindennél, mert az emberek kiszolgáltatottak. Szerintem iszonyatos szar lehet a helyzet, nagy lehet a gáz ha a kormány ennyi béremelést ad!
Muszáj (lenne) egészségesnek maradnunk, mert ha odakerülünk (és nem a telki magánkórházba:D) hát annyi....

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2012.03.21. 19:20:56

Mindannyian el vagytok tévedve. Egyszerűen arról van szó, hogy az itthon maradt orvosok és nővérek kapacitásához igazítják az ágyszámot.

komplikato 2012.03.21. 19:21:04

@Horizont: Kíváncsian várom, hogy a bazi nagy orvosi fizu emelés hány dokit fog itthon tartani? Vélhetőleg a kisebb részüket. Diplomás ápolót kerestek minap Ausztriába, alapbér (kaffetéria, pótlékok és túlóra nélkül) 650.000 forintos alapfizetésért. És ha ez nem elég pofánverős, 14 havi fizut kap a delikvens. Te diplomás ápoló lennél ezt választanád vagy itthon éhbért?

Horizont 2012.03.21. 19:47:25

@Kompli: Bazi nagy orvosi fizu emelésről szó sincs. Bruttó 350 ezer forintnál kevesebbet kereső orvosok esetében bruttó 65,8 ezer forint alapbéremelést jelent.A szakdolgozók 15-20 ezer között kapnak majd nyáron igaz visszamenőleg. Mindig mindenkinek azt szoktam válaszolni, hogy mindenki nem mehet el. És nem is megy el mindenki. Ezért van még mindig egy olyan ország, hogy Magyarország!! Nagy büszkeség már nem feszítheti keblünket az már igaz, de mégis a szülőföldünk.
Van olyan hely nálunk is ahol jó a fizetés! A legmagasabb havi bruttó bér 966 ezer, az átlagbér 450 ezer a Terrorelhárítási Központ (TEK) állományában! A TEK-esek jövedelmét 200 ezer forint cafeteria-juttatás egészíti ki! Fontosabb mint az egészségügy!! Ja és a palotaőrség havi 9,5 millióba kerül. Hurrá!
propeller.hu/itthon/2319523-havi-95-millioba-kerul-schmitt

InTheGajd 2012.03.21. 20:05:11

Elmúlt 2 évtized és a "zország" egyre nagyobb szarban. Ugyan azok ülnek felváltva a bársonyszékben, de a "zemberek" ugyan úgy beveszik a maszlagot. Mi vagyunk a hülyék. Következő választásoknál szint úgy ezek fognak ülni a parlamentben, akár hogy is hívják majd őket. Aztán jön a mérgelődés, tüntetgetés, lázongás és az ellenzék aki a megváltást ígéri, "megválasztjuk"... Ördögi kör.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.21. 20:17:04

@mkzk3y: Az már a múlt :) Majd lesz erről (is) poszt... Egyszer :)

lyken 2012.03.21. 21:50:59

Ez a 2500 kevés. Nyugodtan meg lehetne szüntetni 25.000-et.
Amilyen tempóban mennek el az eü dolgozók, lassan csak a politikusok fognak ellátást kapni a Kútvölgyiben. 2014-16 táján ez realitás lesz.

molaris 2012.03.22. 03:14:21

Mint olyan a magyar egészségügy már rég összeomlott, csak nem vette észre senki.
Most pedig politikai játékszer lett. A sír megásva- lehet temetni.

2012.03.22. 06:23:42

Ami itt megy az csak parasztvakítás. Magyarázza itt , a megmagyarázhatatlant minden okos , aki a fidesz seggét nyalja.
De milyen átszervezés az, ahol ugy oldják meg a problémát, hogy egy kórházat lepasszolnak az önkormányzatnak? Semmilyen! Adtak a szarnak egy nagy pofont.

Az eü-ben eddig dolgozók hirtelen már nem eü-sök többé.Igy nem jár nekik semmiféle juttatás ami eddig az eü-ben járt. Maradnak tovább a béka segge alatti szinvonalon, kitéve önmagukat valamely helyi kiskirály hülye és gátlástalan játékának.

De a statisztika szépen mutat. Biztosan gazdaságos lesz az átszervezés! Papiron! Mert a szar, továbbra is ott marad, csak áttolták az önkormányzatokhoz. Szagolják és egyék meg ők. Miközben a fidesz a vizitdij fizetésnél--Viktorral az élen, a nép megsarcolásáról, a betegek jogainak megsértéséről és sok ökörségröl beszélt és tiltakozott, most leszarta saját magát.
Mert egy a lényeg--a hatalom. Mert csak ugy lehet meggazdagodni, ha minnél tovább vagy hatalmon és minnél többet lopsz.
Közben hogy ország lassan Nigéria szintjére süllyed az nem baj. Mert mindent a zemberekért tesznek. Értük lopnak, csalnak és hazudnak.
Ebben az országban ha nem vagy megélhetési képviselő, pártvezető, seggnyaló, barát-barátnő, sógor, koma, rokon --akkor örökre csóró maradsz.
Ezért dolgozzon még az akinek van munkahelye, vállalkozása, stb, hogy Viktor és a parlamenti pártok, a "zálamfő" jól éljen?
Azért dolgozzon,65-70 ezerért hogy többet tudjanak lopni odafent?
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok! Csak igy tovább!

szgyula 2012.03.22. 09:30:06

Csak úgy mellesleg: Papcsák (f)elszámolási biztos éppen most zárat be egy teljes rendelőt a Hermina úton Zuglóban. A zemberek menjenek az Őrsre...

spontan · http://erdekessegek.info 2012.03.22. 09:33:17

Kár ezzel foglalkozni, mert kb. minden értelmes ember tudja, hogy a választási programok hazugságok. Az emberek nem azért szavaztak a fideszre, mert azt hitték, hogy sokkal jobban fogják csinálni, mint a szocik (nem is volt semmiféle erre utaló jel), hanem azért mert már nagyon utálták Fletóékat.

Nálunk a választások erről szólnak, hogy a választók büntetőszavaznak, az éppen hatalomra kerülő csapat pedig azt csinál kormányzás címén, amit akar.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.03.22. 09:41:21

Mindenesetre elkezdem letölteni ncore-ról - ha vannak fent - az orvosi szakkönyveket, és egy latin-magyar szótárt, lehet, hogy kelleni fog...

Ha minden jól megy, max fél év múlva - persze garancia nélkül, de jó pénzért - telefonos távgyógyítást vállalok! Na nem olyan sarlatán-módon, mint Gyurcsók, ígérem, ez TÉNYLEG működni fog :DDD

Mária 2012.03.22. 09:41:48

A Magyar nemzet hülyeséget írt.

Nem csökekntik, hanem MEGVÉDIK a nemzeti kórházi ágyak számát.

gnme 2012.03.22. 09:47:46

kevés a kórházi ágy , de azért még kevesebb lesz

magyarok vagyunk

Mária 2012.03.22. 09:49:34

Egyébként meg min csodálkoztok?

A kórházi ágyak csökkentését ÉS az egészségügyi alkalmazottak béremelését nagyszerűen lehet EGYÜTT kommunikálni azzal, hogy azért kell ágyszámot csökkenteni, mert az egészségügyi dolgozókban nincs meg az elvárható hivatástudat a munkájukhoz.

Pénzért akarnak dolgozni, a mocskok! Nem közmunkabérért! Meg nem is ingyen, hivatástudatból!

Nemzetellenes fekélyek a drága hazánk testén!

2012.03.22. 09:54:47

A kórházak tönkretételére a legjobb példa a szabolcs megyei egészségügyi holding esete. A fidesz összeszedte a kórházakat egy vezetés alá, hogy ez milyen fantasztikus és mennyivel olcsóbb lesz. A fidesz odatette egy haverját igazgatónak, aki elzavart mindenkit, aki nem fidesz szimpatizáns, majd elkezdte a kis mutyijait. Mostani állapot:
index.hu/belfold/hirek/2012/03/21/elozetesben_marad_az_eh_z.rt_vezerigazgatoja/
És amit itt írnak az csak a jéghegy csúcsa. A kórház bérel egy 2-3 milliós gépet havi 10 millióért, ötéves szerződéssel. A holdingban pont az játszódik kicsiben, mint az országban nagyban. A holding már választások előtt fél évvel alakult és fideszes vezetésű lett, ezért egy kicsivel előrébb járnak, eszerint az országos vezetésben egy fél éven belül jönnek a letartóztatások, remélem.

gnme 2012.03.22. 10:01:45

á.

azért lehet az orvosok bérét rendezni, mert a krónikus betegektől szépen megvonják a támogatásokat

vegyen teljes áron gyógyászati segédeszközt, gyógyszert

több hónappal ezelőtt tudtam, hogy ez lesz, még a hónapot is be lehetett azonosítani, mikortól .. maga az orvos mondta, hogy szépen elvonják a támogatásokat .. szépen ki is tárgyaltuk a barátaimmal, vártuk, bejött

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.03.22. 10:10:23

Nyugalom! Feleslegesen keltitek a pánikot! Nemsokára beindul a "hozzon mindenki még egy embert" program és egy ágyban ketten fekszenek majd. Így gyakorlatilag a Kedves Vezető majdnem megduplázza az ágyszámot. Azért kell most kicsit lefaragni a kiinduló számból, mert úgy a HMMEE-program beindulását követően túl nagy lenne a szám és a nyugat (MEGINT!!!) irígykedne ránk, amit újabb szankciókkal próbálna kompenzálni. Emiatt a Kedves Vezetőnek újra ki kéne utaznia kokikat és sallereket osztania, de most neki fáradt a keze, a szent jobbnak pihennie kell.
Na, ezért.

eibmurb 2012.03.22. 10:14:29

Csak úgy mellesleg, két hete volt egy vakbélműtétem. Megyeszékhely.
A 40 ágyas sebészeten 54-en feküdtünk. Én egy szoba közepén keresztben.
Az orvosokkal és nővérekkel, azok hozzáállásával maximálisan elégedett voltam rajtuk nem múlt semmi.

okoskodo.peti 2012.03.22. 10:16:01

Szánalmas a kettős beszéd, de az is szánalmas, hoyg az ellenzék is kettős beszédet alkalmaz, mert nem tapsol, hogy na végre, hanem most ő ellenzi.
Na akkor most ki a hiteles? (senki, kár hogy a cikkből ez az oldal kimaradt. )

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 10:17:01

Ezen miért nem vagyok meglepődve? A Fidesz mióta hatalomra került folyyamatosan hazudozik mindenről.
Én az embereken vagyok meglepődve. 2006-ban a hazug és manipulatív módon tálalt ősződi beszéddel felhergelt ugyanezek az emberek feltudták gyújtani Budapestet és hónapokig tudtak táborozni a Kossuth tére. Most ha ez a gusztustalan féreg Bonsai Duce bármit is hazudik az emberek pofájába, még csak a szemöldöküket sem vonják fel.
Mi van itt?! Kollektív emlékezet kiesése van az egész országnak? Senki sem emlékszik a Fidesz hangzatos ígéreteire?
Megvédjük az nyugdíjakat! Schmitt Pál garanciájával ellátott szórólapokat dobáltak be mindenkinek. Az eredmény? Lenyúlták a magánnyugdíjpénztárakat. Megszüntették a korengedményes nyugdíjat. Megszüntették a rokkant nyugdíjat.
Volt kukaborogatás, autógrillezés?
Újra megnyitjuk a vasúti szárnyvonalakat! Az eredmény? Pár szárnyvonalat megnyitottak, majd lecsökkentették az ott közlekedő szerelvények számát. Gyakorlatilag ugyanúgy bezárták a megnyitott szárnyvonalakat, minta korábbi szocikormány, csak sokkal drágábban. Mert ezeket a vonalakat ugyanúgy fenn kell tartani, mintha sok vonatpár közlekedne rajtuk. Volt kukaborogatás vagy autógrillezés ?
Most ugyanez fog történni az egészségügyben kórházi fronton. Amit a szocikormány jól-rosszul elkezdett az nem volt jó, most majd a Fidesz kormány teljesen el fogja kúrni. Nem kicsit, nagyon.
Lesz kukaborogatás vagy autógrillezés?
Az egyetemisták sem szóltak semmit a tandíjhoz. Pedig a szocikormány alatt bevezetni szándékozott tandíj sokszorosát kell most majd fizetniük. Volt kukaborogatás vagy autógrillezés?
Nem lesz, mert a birka nép, még mindig beszopja Bonsai Duce szavait, és hisz neki. Nem tudom mire várnak, hogy a Bonsai Duce egy reggel úgy ébred, hogy hamut szórva a fejére megbánást tanúsítva minden eddigi hazugságát bevallja, mint Gyurcsány Ferenc? Arra várhatnak, mert ez a tébolydaszökevény magától soha nem fog ide eljutni.

magyar ember teli szájjal 2012.03.22. 10:20:13

Mondjuk azokról az emberekről is lehetne cikket írni, akik Fletóék idején még bólogattak hogy ez kell, ez kell, most meg tiltakoznak. Van ilyen elég.

Kutchek (törölt) 2012.03.22. 10:21:10

@Seduxen: "A sterilizált konyhakéssel ejtsen egy 12,5cm-es harántvágást, majd a tésztaszedővel huzza félre a beleit. Ezek után nyugodtan eltávolíthatja a cisztát a szemöldökcsipesszel. Ha nincs belső vérzés, akkor ezek után nyugodtan összezárhátja a nyílást. Tűzökapoccsal a belső hasfalat, Singer varrógéppel esetleg pillanatragasztóval a bőrfelületet. 6 nap ágynyugalom, 1 hét lábadozás után visszatérhet közmunkacsoportjába!"

gnme 2012.03.22. 10:23:16

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: ha én is csak egy tucat embert ismernék, akikkel napi szinten találkozok (testőrök, elmebeteg pénzügyminiszter,valami öregasszony miniszter, dajcstomi, lázárjancsibá', rogánbá' stb.), én se jutnék semmilyen következtetésre ... azt gondolnám, csak az a jó amit én akarok

lásd: óvé

Cormorant 2012.03.22. 10:27:40

Nem szép dolog mindig csak a patást bántani. Hátha tényleg rájött, hogy a szociknak volt igazuk, magába nézett és most elkezdi megvalósítani azt, amit legújabb meggyőződése szerint helyesnek tart. Kis támogatást kérek és pozitív hozzáállást.
Szép napot nektek:)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 10:32:48

@szgyula: És az emberek ezért sem fognak kukákat borogatni és autókat grillezni, még egy tüntetés sem lesz a zuglói önkormányzat előtt. Papcsák úr meg nyugodtan lophat tovább, senki nem akarja majd elszámoltatni ezért sem.

Ugyandehogy (törölt) 2012.03.22. 10:35:17

@Cormorant - Nem gyarmat plagira vett nem doktora: igen, én is attól tartok, hogy azt gondolja, amit tesz, az helyes.

gnme 2012.03.22. 10:37:59

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: arra leszek kíváncsi, hogy most mikor elindulnak a kilakoltatások .. tod amit mondtál pár hónappal ezelőtt, hogy majd beindul egyszer nagyon

mennyire lesz ez a TV szintjén elhallgatva, magyarul ha bekapcsolom a szennycsatornákat, síró embereket látok-e majd, vagy ilyenről még hír sem lesz .. elhallgatják (elcsalják, ludatónátusz)

vajon lesznek ebből kukaborogatások?

Kotkodus 2012.03.22. 10:41:23

alapvetően egyetértek azzal, hogy optimalizálni kell
a vasutvonalakat,
az iskolákat,
kórházi ágyakat és ellátást,
sőt még a felsőoktatás ill. egészségügy - szociális szempontokat figyelmbe vevő - díjkötelességével is egyetértek.

csak az zavar kurvára, hogy ezeket a lépéseket már évek óta megtehettük volna, ha a fidesz ellenzékből nem akadályozza meg... és ha valaki saját érdekeit hazájának az érdekei elé helyezi, akkor azt mai szóhasználattal hazaárulónak szokták nevezni...

Anteovin 2012.03.22. 10:44:12

Korábban azt mondták, (a régebbi rendszer váltását követően) hogy most egy kicsi ideig rosszabb lesz, hogy később jobb legyen. Nem tudom, ki hogy látja, de én úgy gondolom, hogy azóta minden csak leépül, ami állami, és a nép érdekeit szolgálja. Azt értem én, hogy nagyon sok minden nagyon drága volt és pazarló a régi szisztéma alapján, de azt nem értem, hogy átalakítás nélkül pusztán azzal, hogy kevesebbet költünk rá, mitől lesz jobb, ha az onnan kispórolt pénzt más, lényegtelen - a köz szempontjából felesleges - dologra költik? És akkor még nem beszéltünk a nagy emberek nagy kasszírozásairól pl. Chuck Norris híd, 4-es metró, foci akadémia, mezőgazdasági pályázatok, vörösiszap-katasztrófa, stb... (már a Pick téli szalámi sem olyan finom, mint régen a csányi előtt, de tényleg!) ha ezt én, és persze mindenki más látja, akkor mégis egy ilyen o.v., s.p. stb. gárda mégis hogy a f.szban lehet ott, ahol van? Az komoly, hogy egy olyan faszi, mint a szij. petya a népet képviseli? Ez tényleg egy tragédia. Na jó, legyünk igazságosak, ide beletartozik o.v. felfedezettje: gy.f. is. Mert ha akkoriban nem vegzálják annyit megyót, (aki bármennyire egy faszkalap, ezekhez a banditákhoz képest egy gáláns úriember) akkor nem tudott volna színre lépni gy.f.
Állítólag van megoldás. Egy blogban olvastam, idézem szó szerint:
"Ennek a problémának a megoldását már csak kaliberben mérik. "
Fogalmam sincs, hogy ez mit jelent...

bioLarzen 2012.03.22. 10:48:33

@Viktus: "Már régen megmondta a kedves vezető nem azt kell nézni amit mond :D:P"

De ezt nem mondta, hanem írta ;)

bio

gnme 2012.03.22. 10:50:03

@Anteovin: mindegy már mit pofáznak ezek a makk alsók, az eu kiröhögi őket

ők már csak széket melengetni járnak brüsszelbe, meg a kaját pusztítani a kantinban

forgó szemű álló fa*ú perverzek ezek, bepiszkálnak minden lyukba pi*át keresve..

amit el lehet rontani, szakmaiatlanul meg is teszik

tonypek 2012.03.22. 10:55:14

Január végén kaptam beutalót egy ultrahangos vizsgálatra. Előjegyzést ajánlottak és mondják hogy majd március közepe után jól lesz 19-én. Egy UH vizsgálatra több mint 1.5 hónapig kell sorban állni! Ha nem tudom vagy nem akarom kivárni, akkor fizessek 6000 Ftot és azonnal elvégzik a vizsgálatot. Fizettem kp-ban, számlát is adtak és azonnal elvégezték a kb. 5perces UH vizsgálatot. Itt tartunk ma.
Ha nincs pénzed csak sokadrangú beteg lehetsz.

gnme 2012.03.22. 11:00:25

@tonypek: én kiba*tam velük

adtak időpontot cirka félévre szemfenék vizsgálatra, vagy fizessek (érdekes, annó még a működő rendszerben a péterfyben azonnal tudtak ilyet csinálni, dehát azt szét kellet ba*ni, az nem jó rendszer)

gondoltam magamban: fizessen nektek a misén a gyásznép a kasszába

szóltam telefonon egy ismerősnek, azonnal fogadott, pénzt nem kért

Jofiu 2012.03.22. 11:06:24

Jó, jó, de mi lesz már az Önkéntes Egészségügyfejlesztési Hozzájárulással amit az önként kezelésre fáradó betegeknek kell fizetni, 500/alkalom?
És hol vannak ilyenkor a Nemzeti Értelmezők, a megvédett kórházi ágyakról vagy 8 év adósségainak rendezése érdekében hozott Brüsszeli diktátumokról magyarázva?
Kezdenek leereszteni.

tonypek 2012.03.22. 11:07:50

@gnme: módosítom megállapításomat:
Ha nincs pénzed vagy jó kapcsolatod csak sokadrangú beteg lehetsz.

gnme 2012.03.22. 11:11:41

@tonypek: háát.. ez egészen addig így lesz, amíg a körzeti orvos abból él, hogy délelőtt kocsival betegekhez megy ki pénzt felvenni borítékban, délután meg rendel pár órát

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.22. 11:41:01

@Kotkodus:
A Fidesz a 2002-es kokárdás cirkusz óta deklaráltan hazaáruló. Aki azután még rájuk szavazott, az is az az én szememben, vagy csak hülye.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.03.22. 11:48:27

Jaj, de édes. Volt, aki bevette ezeket? :)

Hegseztő Hegesztő 2012.03.22. 12:05:32

csőkkenő népesség...csőkkenő ágyszám...
növekvő népesség...növekvő ágyszám...

csökkenő népesség...csökkenő iskolaszám..
növekvő népesség...növekvő iskolaszám...

derabitz 2012.03.22. 12:06:14

Nem értem mi ez a liberbolsi hőzöngés?

A kormány már készíti azt a rendeletet melyben benne foglaltaik, hogy minden ágy melyben beteg ember fekszik, egyben kórházi ágy is. Legyen az ágy a Rózsa-dombon vagy az utolsó putriban. Ezzel a rendelettel a kormány tovább növeli a kórházi ágyak számát úgy, hogy nem von el pénzt az olyan nemzetgazdaságilag fontos beruházásoktól mint Puskás stadion vagy a debreceni stadion. A kormány tudja, hogy az otthon légköre (ájer) hozzájárul a gyorsabb gyógyuláshoz, így a beteg - legyen az kétkezi képviselő vagy kiemelt díjazású közmunkás - hamarabb visszatérhet a munka világába.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.22. 12:09:15

@Zabalint: Kicsit már unalmas ez a Fidesz-szavazók utólagos kárhoztatása.

Azért abban megegyezhetünk, hogy 2010-ben a Fideszen kívül nem igazán volt értelmes alternatíva. Persze, utólag, két év alatt kiderülhetett, hogy a Fidesz sem volt az. De ezt 2010-ben (az 1998-2002 közötti, viszonylag normális kormányzati teljesítményükkel a hátuk mögött) senki nem tudhatta előre - aki azt állítja magáról, hogy igen, az hazudik.

Aktiv Olvasó 2012.03.22. 12:11:51

A fidesz beleszart a saját Semmelweis tervébe is, ahol az 56-57 oldalon világosan leírja:

21. Városi (I.) szint (városi kórházak és/vagy járóbeteg központok): A megfelelő
hozzáférés miatt nélkülözhetetlen városi kórházak széles körő, általános, lakosság-közeli,
decentralizált kórházi ellátást biztosítanak. Elsősorban a sürgősségi, traumatológiai, belgyógyászati, sebészeti, szülészeti és gyermekgyógyászati ellátást kell biztosítani,
egyidejűleg megszervezve a párhuzamos rehabilitációs – krónikus profilokat is.

Ehhez képest a városi kórházakban a szülészetet megszüntetik hivatkozva egy még nem létező jogszabályra.

Bakter 2012.03.22. 12:15:48

Nem leszünk a mocskos nyugati liberáloligarcha fekvőbeteg gyarmatosítók prédája. Kormányunk merész forradalmi húzással megszünteti a kórházi fekvőhelyeket, így a tőkés kizsákmányolók ágykommandói hoppon maradnak. Nem marad nekik más, csak a koki meg a saller.

Ugyandehogy (törölt) 2012.03.22. 12:17:05

@tonypek: tegnap hallgattam egy rádióműsort, a vezetési vizsgáról volt szó. a kérdező azt kérdezte, miért nem lehet úgy csinálni, mint az egészségügyben, hogy aki gyorsan akarja és nem akar várni, az fizet érte külön.
mire a válaszadó: ez az egészségügyben egyáltalán nincs így.

P.mester 2012.03.22. 12:19:37

Nem értitek. Csökkenteni annyi, mint növelni. Einstandolni annyi, mint megvédeni. Megszorítani annyi, mint nem megszorítani.
Ahogyan Orwell mondta: a háború: béke. A szabadság szolgaság. A tudatlanság: erő.
Kezded mán pedzeni?

gnme 2012.03.22. 12:36:44

tegnap meg olvastam, valakinek azt mondták a kórházban: vírus van benne, ezért tutira meg fog halni .. aztán nem volt vírus benne, de meghalt

Pedig annak a vírusnak kutya kötelessége lett volna benne lenni, mert az orvos azt mondta! Mert ha az orvos mond valamit, az tutira úgy van!

(ha levágod a kisujjad, az orvosi tanácstól tutira kinő)

Kezdjek el kételkedni abban amit egy orvos mond?

Majd legközelebb olyan profilt választok, ami nem bírja ki a terhelést. A kórházban. Azt meghal pár orvos, mer rászakad az ég. Mert ha én azt mondom kibírja: akkor az úgy van. HOgy meghal bele pár orvos? Érdekel-e?

nem meghalt a beteg? .. hehhHH mik vannak

SvenH. (törölt) 2012.03.22. 12:47:33

@Gontar: a konkret esettel kapcsolatban lehet hogy csak altalanositottam(mellelottem), de a korhazi agyak csokkentese ellen az foorvosi maffia lep fel az altalam leirt modozat miatt

SvenH. (törölt) 2012.03.22. 12:48:56

@Gery Greyhound (project ELE^EN): emlekszem meg a sunyi fajtadra amikor anno az almat hasonlitottad ossze a csersznyevel
hogy I Viktor Kiralyunk uralkodasanak elso 4 eves perioduiusaban CSOKKENT az allamadossag mig a gyurcsiek megharomszoroztak

SvenH. (törölt) 2012.03.22. 12:52:12

@Aktiv Olvasó: "Ehhez képest a városi kórházakban a szülészetet megszüntetik hivatkozva egy még nem létező jogszabályra."

na mi van nogyogyasz vagy es a fütykös rossz oldalara kerultel? elszipkaztak a lehetoseget a nagy korhazak eloled? a szuleszet amugy tipikusan olyan tema hogyha gond van, akkor hivnak mentot, hogy atvigyek a kismamat a masik helyre....
minket anno csak a masik korhazba kuldtek at taxival... jobb lett volna ha eloszor nem egy kis szuleszetecskere probalkozunk elmenni hanem rogton a kozpontba... legalabb 2e HUFot lenyult a taxis a kanyarert

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.22. 12:53:16

@SvenH.: Miért, 1998-2002 között nem csökkent?

EMU 2012.03.22. 13:00:57

"meghazudtolja ellenzéki önmagát"? WTF? Nem hazudtol meg semmit, folyamatosan hazudik. Nem egyszer, nem Őszödön, nem kétszer, nem százszor, mindig, amikor csak valamit tesz vagy mond. És a jobboldaliak minősíthatetlen szar emberek ahogy vannak, mert ezek ennek tapsikolnak, lelkesen nyalják a valagat, semmi bajuk a világgal, amíg a gyökér stabilan hazudozik nekik. Szocik? Ja igen, hazudtak a kampányban, meg az ország helyzetét illetően. Baloldali szavazók? 20 százalékos kispártra süllyesztették. Fidesz? Permanens hazudozó, hazug szarházi, kisstílű bűnbanda. Szavazóik? Mint a tavszi rét illatát, úgy szívják magukba a szart és a hazugságot, soha jobban nem örültek semminek, mint most, amikor folyamatosan hülyének nézik őket és a pofájukba hazudnak. És ezek ugatnak morálról meg erkölcsről, ugyan már, az ország szennye és hulladéka a fidesz meg a rajongó tábora. Ezek még maguknak is hazudnak.

Hohó60 2012.03.22. 13:01:04

Talán arról lehet szó, hogy Gyurcsányéknak semmit, így ezt sem hitték el az emberek, mert a bizalom szintje -teljes joggal- nulla volt feléjük. Most pedig egy fokkal nagyobb a bizalom a mostani kormány iránt, így jobban elfogadják az emberek, hogy itt bizony pénzeket kell kivonni egy csomó területről, akárki van kormányon.

Taxman 2012.03.22. 13:02:12

@Gery Greyhound (project ELE^EN):
Akkor én egy hazug disznó vagyok :-)))
Viszonylag normális kormányzati tevékenység???? Éppen abból és a 8 éves ellenzéki magatartásukból lehetett leszűrni, hogy ezeket nem szabad a hatalom közelébe engedni.
Megtettétek, köszönjük.

Mérges 1234 2012.03.22. 13:05:16

VIKTOR AZT MONDTA BERLINBEN A magyar BIRÓSÁGI RENDSZER DEMOKRATIKUSABB, MINT a NÉNET.

B+ egyre hülyébb.

Legközelebb majd azt mondja, hogy a magyar gazadaság erősebb. Csak mondja mondja, és mondja, de tenni nem tesz semmit.... Retardált fasz......

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 13:05:40

@Anteovin: A kaliber lehet ,22-es, vagy 5,5-ös esetleg 7,62-es vagy nagyobb is. Ott is van választék, pl. a 357-es, a 38-as, a 44-es. És ezek csak a kézifegyverek. A többit meg képzeld el.

Hohó60 2012.03.22. 13:08:31

@Taxman: a "viszonylag normális kormányzati tevékenység" szerény fogalmazás, igaz, csak az utána következő SZADESZMP hatalom borzalmas rémtettei, a totális gazdasági csőd előidézése, Magyarország abszolút vesztes pozícióba züllesztése mutatott rá arra, hogy mennyivel jobb is volt akkor, amikor még remény volt hazánk felemelkedésére. Emlékszel, mennyivel jobban éltünk akkor, és hol tartottunk 2010-ben?
Nem véletelen, hogy sok ismerősöm mondta akkor, amikor teljesen váratlanul, derült égből villámcsapásként a balliberálisok nyertek 2002-ben, hogy innen sajnos emigrálni kell. Aki akkor elment, sokkal jobban járt.

2012.03.22. 13:09:21

Szerintem a 2500 kórházi ágy megszüntetése után, olyan érzete lesz a zembereknek, hogy több kórházi ágy van.

zöldveltelini 2012.03.22. 13:15:34

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: Ez a legnagyobb probléma. Egyébként alapvetően a bizonytalanságban tartással, megfélemlítéssel operálnak, még párton belül is. Visszakérdezel? Ki vagy rúgva. Minden szinten.

tomwar 2012.03.22. 13:17:15

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: "Golyófogú Tony: Szóval, ha nem tévedek, te vagy a főfasz. És azok ott kétoldalt a golyóid. Kétféle golyó létezik, a bátor bikagolyó, és a löttyedt kis buzigolyó. A farok, mint olyan célratörő, és tisztán látó. Csak nincs agya. Amint punciszagot érez, rögtön akciózni akar. Téged is megcsapott a jó öreg punciszag, és hozzád csapódtak a csökött kis golyóid, hogy egy jót bulizzatok. De te összekeverted a szezont a fazonnal. Itt bizony nincs punci. Csak azt fogod kívánni, bárcsak puncid lenne. És akár egy pöcs, elkezdesz tökölni. Lankad az érdeklődésed. A két kis golyód veled együtt megy össze. Továbbá az a tény, hogy másolat van a pisztolyodra vésve. És az, hogy Sivatagi Sas 0.50 van az enyémre vésve. Sajnos további összehúzódásra készteti a díszes golyóállományodat. Hát akkor. Kapjátok be!"

Na, ha mar valogatunk, ez feltetlen legyen benne!

Don Quixote de la Ferko 2012.03.22. 13:19:14

Kíváncsi leszek, mikor jön majd az a duma, hogy aki a Csúti Nemzetmegváltóért hal meg, az a paradicsomba kerül, mindenki más meg büdös komcsi, és a pokolban a helye.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.22. 13:19:33

@Taxman: Viszonylag normális = közel nem tökéletes (ez a szó a politikában szvsz nem létezik), de azért messze jobb, mint a szocik utána következő 8 éves ámokfutása.

Mondjuk stabil világgazdasági környezetben nem olyan nagy kihívás "viszonylag normálisan" kormányozni. A szocik történelmi bűne az, hogy nekik még ez se jött össze, aztán persze amikor a nyakunkba kaptuk a válságot, már esély se volt rá. A mostani helyzettel meg a Fidesz nem tud mit kezdeni... Így jártunk.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 13:22:34

@Gery Greyhound (project ELE^EN): Már megbocsáss, de 2010-ben látni lehetett, legalábbis aki egy icipicit elgondolkodott az láthatta, hogy a Fidesz által ígérgetett lózungok betarthatatlanok. Aki ezt akkor elhitte és elhiszi a mai napig az igenis egy csökkent képességű barom. Az meg is érdemli, hogy ez a bagázs az orránál fogva vezesse továbbra is. 2010-ben is lett volna értelmes alternatíva, de a Fidesz gondoskodott arról, hogy ne legyen.
A 1998 és 2002 közötti Fidesz kormányzásnál is voltak kapitális hibák, és már akkor is látható volt, hogy a Fidesz kormány nem talicskával, hanem kordékkal hordja ki a pénzt. Ha jól emlékszem, de erősíts meg a Fidesz akkor a Kisgazda Pártot nyírta ki egy nem különösebben szép, de annál unortodoxabb trükkel a két éves költségvetés elfogadásával.
Szóval az emberek emlékezetével erős gondok vannak.
Csak remélni lehet, hogy 2014-re az emberek elgondolkoznak a mostani állapotokon és történéseken, és ez a rohadt, korrupt bagázs örökre eltűnik a süllyesztőben a gyakorló őrült vezetőjével együtt.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.22. 13:25:01

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: És mégis mi lett volna az az értelmes alternatíva? Talán a Jobbik? Na ne nevettess már...

Mérges 1234 2012.03.22. 13:29:07

@Gery Greyhound (project ELE^EN):

Te azt elismerem, hogy 2010-ben nem volt jó alternatíva, sőt a Fidesz jónak tűnt, a fenne sem gondolta illetve nem remélte senki, hogy ennyire hülyék lesznek, és az amúgy is lerohasztott országot kirabolják eltapossák.

És ma sincs más alternatíva, legjobb lenne, ha simán normálisabban dolgoznának, de ennek semmi esélye..... Egyre vadabbak.

Viszont nincs más a palettán.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.22. 13:31:16

@Gery Greyhound (project ELE^EN):
A Fidesz utoljára 98-ban tűnhetett normális alternatívának.

Nem értem a hirtelen meglepett embereket, a Fidesz ha azt csinálja, amit ellenzékben hirdetett, tavaly államcsőd.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.03.22. 13:34:07

@Gery Greyhound (project ELE^EN):
Nem a kommentel lettél Fidesz fan. Úgy látszik nem csak én emlékszem a videódra.

belekotty 2012.03.22. 13:34:41

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: "Egyszerűen arról van szó, hogy az itthon maradt orvosok és nővérek kapacitásához igazítják az ágyszámot. " - bazzzz... :-))

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 13:35:44

@Hohó60: A faszom tele van ezzel a Fidesz nem hazudik, de pénzt kell kivonnia az elvégzendő feladatokhoz dumával. Már elnézést kérek, de miért az egészségügytől kell elvonni a pénzt? Nem lehetne, hogy a vezényló tábornok kedvenc focija kapjon végre kevesebb pénzt? Új Puskás stadion, új Fradi stadion, új DVSC stadion, Puskás foci akadémia, és a sort még lehetne folytatni. Mi a faszomnak kell a vezényló tábornok hobbijára ennyi pénzt költeni, akkor, amikor annak a pénznek sokkal jobb helye is lenne. Szóval sokkal megértőbb lennék a pénzkivonás szükségességével kapcsolatban, ha azt is látnám, hogy a vezényló hobbijától is vonnának el pénzt, és nem csak minden más helyről.

belekotty 2012.03.22. 13:37:00

@okoskodo.peti: "Szánalmas a kettős beszéd, de az is szánalmas, hoyg az ellenzék is kettős beszédet alkalmaz, mert nem tapsol, hogy na végre, hanem most ő ellenzi." - Hol olvastad hogy ellenzik?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.22. 13:37:42

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: Lehet, hogy voltak videók, viszont lesznek is még, amiket még nem láthattál :) Majd ha elkészülnek, akkor döntsd el, milyen fan is vagyok :)

Dr.Zemberevő 2012.03.22. 13:40:03

@Gery Greyhound (project ELE^EN): Már úgy várom az aktualizál videódat!
Mikor lesz látható?
Micsoda lejtőket lehet majd grafikázni az árfolyam, életszínvonal, foglalkoztatás, stb, fejezeteknél !

belekotty 2012.03.22. 13:42:04

@Anteovin: "Ennek a problémának a megoldását már csak kaliberben mérik. "
Fogalmam sincs, hogy ez mit jelent..."

Hát azt 7.62-essel lövik agyon, vagy 14.5-es.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 13:44:38

@Hohó60: Te akkor most jobban élsz, mint 2010-ben. Nagyon klassz lehet neked, de én emlékszem arra, hogy 2010-ben ugyanannyi pénzből sokkal több dolgot meg tudtam venni, mint most. Persze lehet, hogy én mocskos ellenzéki vagyok és képtelen vagyok felismerni, hogy ez a kormány csak jót akar nekem. Az egykulcsos jövedelem adóval, a csipszadóval, a bankadóval, és az összes többi nem megszorítással. Meert én egy olyan rohadt szemétláda vagyok, aki képtelen felismerni a kormány irántam való jóságát, és képes vagyok a tényeket nézni. Hogy a 2010-ben 300 Ft,- os benzin ma 450,- Ft, a tojás, ami 2010-ben 28,- Ft volt, ma véletlenül 50-60,- Ft. Inkább köszönöm, de velem ne tegyen több jót a kormány. Illetve egyet tehet, takarodjanak el a picsába.

Mérges 1234 2012.03.22. 13:49:04

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf:

Ja, ja ez lenne a lényeg, megy a folyamatos megszorításodi, erre sincs pénz arra sincs pénz, de közben stadiont építünk mindjárt 3-at, TEK-et állítunk fel, palotaőrség, Kossuth tér felújítás.

Soroljam még.

Egyre többet kapnak a képviselők, mi meg egyre rosszabbúl élünk, ha a kettő araányos lenne nem szolnék semmit, így az derül ki, hogy nagyobb rohadékok, mint az MSZP, pedig ez nem piskota.....

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.22. 13:52:35

@belekotty: És az baj? Ha duplájára nő a fizetésem, és közben másfélszeresére az adósságom, akkor összességében kisebbek a terheim, ami jó dolog. A GDP-arányos államadósság-csökkenés ugyanezért jó dolog. Az viszont nem jó, hogy most nő, közben meg Szijjártó azt pofázza, hogy csökken, és hülye aki ezt nem látja.

www.origo.hu/itthon/20120103-szijjarto-az-ellenzeki-tuntetesben-latja-a-demokracia-bizonyitekat.html

@Dr.Zemberevő: Az előbbi linket egy 7 oldalas Google-doksiból szedtem ki, ahol az ilyen és ehhez hasonló érdekes, a készülő videóhoz felhasználandó megszólalások gyűlnek. Van anyag bőven, nyugi :)

Jofiu 2012.03.22. 13:55:40

@Hegseztő:
Hagyjad már, Segghegző, nagyon unalmas már, hogy minden hülyeséget igyekszel megszíjjártózni ilyen kis direkt szűkátókörű mismásolásokkal, félrebeszélésekkel, mintha nem tudná az utolsó kisovodás is, hogy évtizedek óta csökken a népesség. Ennek ellenére eddig nem volt szabad csökkenteni, mintha a kormányfői széket szagosító seggtől függenének ezek az összefüggések. Az előző alatt mások voltak, mondja a mostani. Iskolapéldát meg pláne nem hoz ide okos Fideszes (hehe) Vikike 'diplomát mindenkinek' tíz évvel ezelőtti mozgalma után.
Nem kell ilyen szíjjártózás.
Elég a Fidesztől, sok is.

Steve31 2012.03.22. 13:56:38

Viktor!

Remélem az általad tönkretett egyik korházban fogsz megdögleni szörnyű kínok között!
Remélem minnél hamarabb...!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 13:57:30

@Gery Greyhound (project ELE^EN): A Bonsai Duce, mindent megtett azért, hogy ne tudjanak mit kezdeni a válsággal. 2010-ben már dühöngött a válság, de neki ragaszkodnia kellett és kell Kusza Szemhez. Aki egy álomvilágban él, és a közgazdaságot csak messziről ugatja. Unortodox megoldásaikkal odáig sikerült jutnunk, hogy államkötvényeinket már csak kilóra veszik papírhulladéknak. A kockázati felárunk is csúcsokat döntöget. Tényleg sikeres a gazdaságpolitika. Csak az egész világgal, az EU-val és az IMF-el vesztünk össze eddig.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 14:01:01

@Gery Greyhound (project ELE^EN): Csak annyi, hogy nem hagyják, hogy a Fidesz ennyire túlnyerje magát 2010-ben. Akkor most nem lenne új tákolmányunk, egíy kulcsos adónk, bebetonozott Fidesz uralom minden szinten, nem akarnának még az emberek életébe is beleszólni folyton, és nem lenne ez a kormányzásnak nevezett őrület.

Hohó60 2012.03.22. 14:02:09

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf:

Félreértés van Doki.
Én arra reagáltam, hogy 1998 és 2002 között a kormányzás ezerszer jobb volt, mint az utána lévő nyolc évben, és hogy 2002-ben sokkal jobb volt az élet, és volt valamennyi kilátás 2010-hez képest. Nem volt arról szó, hogy én most hogy élek.

Hohó60 2012.03.22. 14:04:26

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf:

Egyetértek Veled, szerintem is halasztani kellene a nagyberuházásokat.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 14:08:15

@Hohó60: De figyeld meg, hogy előbb lesz kész a vezényló hobbijához szükséges stadionok, mint pl. az egészségügy rendbetétele.

Hohó60 2012.03.22. 14:08:55

@Hohó60: Bár, ha belegondolok, a magyar gazdaság egyik legnagyobb baja, hogy nincs elég beruházás, így nincs elég munkahely. Egy ekkora építkezés sok ezer embernek tud pár évig munkát adni. Feltételezem, hogy ez lehet a döntés hátterében, mert azt nyilván ők is tudják, hogy nem a stadion a fő gondunk most. Ugyanakkor itt is érvényes, hogy katasztrofálisan gyenge a kormány kommunikációja, mert nem beszél arról, hogy miért is kell neki ez a beruházás.
És persze az is igaz, hogy ez nem termelő célú beruházás lesz, de ha olyan nincs, akkor valami kell helyette.

Hohó60 2012.03.22. 14:11:16

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: szerintem ezt a hobbi dolgot gondold át, mert nem színvonal. Értem én, hogy nem szereted ezt a kormányt, de higgadtabban kellene gondolkodni.

Mérges 1234 2012.03.22. 14:11:17

@Steve31:

Nem fog, mert az volt az első doguk, hogy a vezetőknek VIP ellátást biztosító törvényt alkossanak. Ezek simán szemetek.....

Steve31 2012.03.22. 14:16:35

@Doubledecker:

A szemét hasznos dolog, újrahasznosítható.
Ezeket ha beledarálod a trágyába, kipusztul tőlük a növényzet.

Hohó60 2012.03.22. 14:21:53

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: ez az egykulcsos adó kérdés is problémás.
Közel 30 évig volt progresszív szja. El is működgetett vagy 20 évig, mert másutt is az volt. Aztán a térségben megjelentek az egykulcsos rendszerek, és pillanatok alatt lemaradtunk, mert a SZADESZMP oktalanul továbbra is ragaszkodott a túladóztatáshoz.
A progresszív adó csökkenti a teljesítményeket, és célszerűtlen, mert adóelkerülésre ösztönöz.
Így lettünk a több millió minimálbéres országa, ahol a túlnyomó többség semmi adót sem akart fizetni, csak használni az egészségügyet, az utat, az iskolát, stb...

10 év alatt hazánk olyan drasztikus mértékben lecsúszott, és ez nagyrészt a túladóztatásnak köszönhető, hogy abból talán 15-20 év alatt lehet csak kimászni, de szerintem inkább soha.
A gazdasági válság és a Magyarország elleni liberálbolsevista támadás következtében a rendszer nem tudott kibontakozni, így eddig annak nagyrészt a hátrányait láttuk. Bízom benne, hogy a kormány kitart az egykulcsos adó mellett, és később annak gazdaságot élénkítő volta meggyőzi a kétkedőket is.
Persze, mindig lesz egy irigykedő réteg, akinek semmi sem jó, aki indig hőzöng, és nem azt nézi, hogyan tudna előrébb jutni, hanem azt, hogy MÁS VALAKI miért nem fizet több adót azért, hogy neki ne kelljen. Ezeken úgy sem lehet segíteni.

Mérges 1234 2012.03.22. 14:38:34

@Hohó60:

"a Magyarország elleni liberálbolsevista támadás"

Szedd rendesen a gyógyszered !!!!!

Hohó60 2012.03.22. 14:44:29

@Doubledecker: két lehetőség van. Vagy nem látsz, vagy nem akarsz. Mindkettő egy kicsit baj, de az utóbbi a súlyosabb.

Mérges 1234 2012.03.22. 14:47:11

@Hohó60:

Te miről beszélsz édes drága barátom.

VIP kórházi ellátás, a korménynak, ágyszámcsökkentés az adófizetőknek.
Az emberek 80%-nak csökkent a bére, a képviselőknek kormánytagoknak nőt.
A közrendőr beszopta, az új magánhadsereg a TEk, dözsöl.

És a lista végtelen.

Ahogy végtelenül egy mocskos a szeretett bandát, igen szar volt az MSZP is, igen az, de most éppen nem ők kormányoznak.

Hohó60 2012.03.22. 15:05:59

@Doubledecker: Tudod, az ilyen hőzöngéssel, hogy mindig minden szar, soha semmit sem fog előre menni az ország. Én elvi alapon utáltam a SZADESZMP kormányt, de ez nem jelentette azt, hogy ha csináltak bármit, akkor máris habzó szájjal ordítoztam volna. Megpróbáltam felmérni, hogy mit akarnak azzal, mi lehet a cél. És megpróbáltam elkülöníteni a lényeget a felszíntől.
Amit itt VIP ellátásozol, az senkit a világon nem érdekel. Irigység, ami szintén csak visszahúz, és nem épít.

Egyébként azt tényleg csúnya dolog, hogy a "kormánytagoknak nőt" elv van érvényben. Követelem, hogy nőt nekem is! :o))

Mérges 1234 2012.03.22. 15:19:45

@Hohó60:

Nem miinden szar, apán a Viktor és szarházi bandája csinált 2-3 jó dolgot is, de az összes többiben szarabbak pofátlanabbak mint az elődeik.

De nyald csak a segét, és fizesd a Viktor VIP ellátást, csak szolok, hogy 500 bruttó útán fizetek tb-t, de 2-3 hónapot kell várnom bizonyos vizsgálatokra, így valamiért elháborít a kedves vezető VIP ellátása.

Te vagy a hülye, ha nem veszed észre, hogy ez ugyanaz a szar, mint ami előtte volt....

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 15:24:44

@Hohó60: Az egykulcsos jövedelemadót, most akarják megszüntetni Szlovákiában. A világ túlnyomó részén a sávos, progresszív adórendszer elég jól működik. Pl. Svédország, Németország, USA, soroljam tovább? És egyik helyen sem csökkent a versenyképesség, és nőtt az adóelkerülés. Most nézzük, meg, hogy Magyarországon mennyit csökkent az adóelkerülők száma?
Az irigykedő hőzöngő rétegről, meg csak annyit, ha a nagy többségnek rendesen csökkent az amúgy sem magas fizetése, az joggal irigykedik azokra (többek között a parlamenti képviselőkre), akiknek látványosan magasabb lett a korábban sem túlzottan alacsony jövedelmük. És még csak a gazdaságélénkítő hatása sem jött be az egykulcsos adónak.
Mert akinek csökkent a jövedelme (és a nagy többségnek csökkent) az kevesebbet tud fogyasztani - és ehhez még jön a többi "nem megszorítás" (Áfa emelés, chips adó, bankadó, telekomadó, multik megadózatása - amit persze nem hárítottak/tanak át az emberekre) - az eleve jobb anyagi helyzetben lévő emberek, pedig nem fognak azért többet fogyasztani, mert több lett a jövedelmük. Ez nagyon egyszerűen levezethető mindenki számára: ha nekem van ezer forintom, és eddig napi fél kiló kenyeret vettem, mert az elég volt nekem, most akkor sem fogok egy kiló kenyeret venni hiába lett több pénzem az egykulcsos adó miatt. Inkább beteszem a bankba, hogy ott kamatozzon. Szóval azok akiknek nőtt a jövedelmük, azok most megtakarítanak és nem fogyasztanak.
Kusza Szem jóslata ebben az esetben sem jött be. Pedig ehhez nem kell közgazdasági végzettség. Elegendő hozzá a józan paraszti ész.
De a jelenlegi kormányból szemmel láthatóan ez is hiányzik.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 15:31:26

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: Még egy gondolat az előzőkhöz. Nem tudom mennyiben számít liberálbolsevik támadásnak az, hogy az Ecofin 24-3 as arányban szavazta meg a Magyarország ellenes gazdasági szankciókat. Pedig ott néppárti többség van. Persze az is lehet, hogy az európai néppárti frakciót és a jobboldali kormányokat a gaz liberálbolsevikok rángatják, mint a marionett bábukat.

tomwar 2012.03.22. 15:57:42

@belekotty: A 14.5- javasolnam. A 7.62-nek mag acelmagvas lovedekkel is kicsi a pancelatuto kepessege...ami pedig a Nepauto boritasahoz feltetlen szukseges lenne.

Itt egy hazai: http://hu.wikipedia.org/wiki/Gepárd-fegyvercsalád

Hegseztő Hegesztő 2012.03.22. 16:07:39

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf:

Miért, mi a gondod a stadionnal? Ennek alapján soha semmi stadion nem épült volna a mindíg csóró országokban, nálunk sem..
A stadionépítés munka az építőiparnak, kivitelezők adót és ÁFAT fizetnek..stb plusz pénzt hoz , ha események vannak...Körülöttünk már mindenki épített hasonló stadiont, különben nyista nemzetközi események rendezési joga. BL-döntő, nemzetközi bajnokságok stb stb..
Vagy osszuk szét szociálisan a pénzt a csorók között amerikai cigire?
A stadion pénzt csinál, hé!!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.22. 17:14:53

@Hegseztő: Most remélem csak vicceltél. A stadionépítés oké, hogy munka az építőiparnak, de leginkább a haveri cégeknek (Közgép Zrt.) az alvállalkozóknak inkább csak ráfizetés, mert velük csak rettentően nyomott áron hajlandók szerződni, és utána jó ha csak hónapokat várnak a pénzükre.
Szerinted milyen nagy nemzetközi esemény megrendezésére van lehetőségünk? Több EB-re is pályáztunk, de egyikből sem lett semmi. A stadion, hogy csinál pénzt baszki? Ha nincsenek nemzetközi események, akkor Videoton-DVSC bajnokit rendeznek majd? Kimegy rá jó esetben 1000 ember. Ennyiért még kinyitni sem érdemes egy ekkora stadiont.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.22. 22:07:37

A stadion úgy csinál pénzt: h. a bevétel több mint a kiadás.

és NE legyél pesszimista.

Te kinek adnál rendezvényeket?
1. megigérem isten bizony, ha nekem adjátok a rendezvényt , majd akkor építek 4 év alatt stadionokat .....vagy......
2. Akinek már van modern ,nemzetközi licences stadionjai
(órákon belül átalakítható közdőtérel, fűtött, a nézőtér 100%-ban fedett, esetleg behúzható kb.annyi parkoló van , ahány ülés, jól megközelíthető, bekamerázott minden csücske , névszerint nyilvántartott helyjegyek a balhé elkerülésére, speciális rádió ,TV, sajtóhelyek...és még sok-sok nemzetközi kritérium ...)

Azért nem kaptunk eddig licences rendezvényeket, mert nincs licences stadionunk..(A Puskás stadion sem az, ezért 1-1 nemzetközi bajnoki eseményre külön engedélyt kell kérni a FIFA-tól...)

SvenH. (törölt) 2012.03.23. 00:33:26

@Gery Greyhound (project ELE^EN): nehezedre esik felfogni amit az ember mondani akar?

ok...
a fideSS alatt csokkent az allamadossag, ugyanakkor az emmuttnyocev alatt meg CSAK 55% -rol ment fel az allamadossag 80% -ra, ami csak 45% emelkedes, na boldog vagy ? persze ha levonfjuk belole a 4500 mrd manyup penzt es az autopalyara eltapsolt 1000 - 1500 mrd -t, akkor majdhogynem UGYANANNYI maradt az allamadossag

fincsi mi?

Anteovin 2012.03.23. 12:38:47

@gnme: Azt hiszem, erre jól rátapintottál! :-)
Bár inkább - ha élhetek a hasonlatoddal - töketlen balf.szoknak titulálnám őket, mintsem álló f.szúnak! :-) Valahogy egy sem jut az eszembe közülük, akire azt mondhatnám, hogy " ez igen, ez egy fasza srác"..

xclusiv 2012.03.23. 22:36:59

@Hohó60: " Bár, ha belegondolok, a magyar gazdaság egyik legnagyobb baja, hogy nincs elég beruházás, így nincs elég munkahely. Egy ekkora építkezés sok ezer embernek tud pár évig munkát adni. Feltételezem, hogy ez lehet a döntés hátterében, mert azt nyilván ők is tudják, hogy nem a stadion a fő gondunk most."

Bullshit.
Azért stadionoznak, mert egy sokadosztályú focista most a főfőfő, pont azért.
Építhetnének bölcsődét. óvodát, iskolát, iskolához tornatermet, sokkal több haszna lenne, de nem, focistadion kell. Arról nem is beszélve, hogy a nettó 47000 Ft-ot kapó közmunkás nem fogja fellendíteni a magyar gazdaságot, a vállalkozói lánc alján levő kisvállalkozó tönkre fog menni abba, hogy a középső cégeket becsődöltetik és ő nem kapja meg a pénzét, a tetején pedig a közgép hazatol sokmilliárdot a semmiért.

süti beállítások módosítása