Skip to content


       Szűrés lista

A Mária Rádióval jobban működik a NER

Isten malmai lassan őrölnek. Jelen esetben 2 hónapig.

Még február elején olvastam a NOL-on, hogy a Fegyveres és Rendvédelmi Dolgozók Érdekvédelmi Szövetségének (FRDÉSZ) bérleti szerződését felmondta a Honvédelmi Minisztérium, hónap végéig ki kell költözniük a Gogol utcai állami ingatlanból. Éééééééss a Mária Rádió mehet a helyükre.

Ennyire azért ritkán lóg ki a lóláb.... meglehetősen piti bosszú volt utcára tenni Kónyáékat, amiért tüntetni merészeltek a kormány ellen, de cseppet sem meglepő.
Ilyen ez a NER. Csak addig működik, amíg együttműködsz.

Április 7-én aztán meg is született a megállapodás a HM és a polgári értékrendbe jobban passzoló katolikus rádió között.

Figyelem! Minden szava színigaz, betűről betűre másoltam át a kormany.hu-ról.

Tessék:


"Együttműködési megállapodást írt alá április 5-én Hende Csaba honvédelmi miniszter és Szabó Tamás, a Mária Rádió Közhasznú Egyesület elnöke.

A megállapodásban foglaltak szerint a Mária Rádió hetente legalább tizenöt, maximum harminc percben állandó műsoridőt biztosít a Honvédelmi Minisztérium által készített magazinműsor számára, amely a honvédelem történelmét, nemzetmegtartó erejét, a kereszténységgel való kapcsolatát, a honvédelem kiemelkedő személyiségeit, történelmi eseményeit mutatja be. E műsort a honvédelmi tárca a Sajtóiroda, a Tábori Lelkészi Szolgálat és a Mária Rádió bevonásával készíti majd el. A rádió emellett negyvenezer példányszámú nyomtatott havi magazinjában külön - igény szerinti terjedelmű - rovatot biztosít a minisztérium számára a fenti témák - a tárca által készített anyagainak - írásos megjelenésére.

A megállapodás részét képezi emellett az, hogy a Mária Rádió kedvezményesen, évi három millió forint értékben veheti bérbe a Honvédelmi Minisztérium Gogol utca ingatlanját, amelyet 2011 végéig a Fegyveres és Rendvédelmi Dolgozók Érdekvédelmi Szövetsége évi tizenkét ezer forint jelképes összeg ellenében használt.

(HM Sajtóiroda)"

Minden a legnagyobb rendben tehát.

Most már csak a Mária honlapját kéne frissíteni.

maria_1.jpg


Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr164453124

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Támadnak a keresztények 2012.04.20. 12:15:53

Kedves Naplóm!Magyarországon már egy ideje a keresztények uralkodnak. Kb azóta, hogy a Vezér átvette a hatalmat. Múlt héten nem tudtam bejegyzést írni, mert üldöztek! Végig kergettek a fél városon, mert nem vagyok hajlandó megkeresztelkedni.Orbán köztu...

Trackback: A kommunista Keresztapa 2012.04.19. 19:29:58

    "Orbán Viktor és Csányi Sándor kézfogása a bankvezetőkkel való találkozáson. Orbán az összes bankárral csak kezet fogott, a meghajlás csak Csányinak járt...."        "amikor a kormány pénz...

Trackback: Vallásreform és az új egyház-finanszírozás 2012.04.19. 14:48:49

Vallásreform és az új egyház-finanszírozás egy új értékrendet teremt és végre tényleg az az irány, melybe Magyarországnak el kellene indulnia ahhoz, hogy mostani nehéz helyzetéből ki tudjon törni. Ha úgy látjuk, hogy a vallásreform törvény gyakorlati ...

Trackback: Biztosan keresztény vagy? 2012.04.19. 14:47:30

A magyar ember nem bolond, legfeljebb igyekszik túlélni a hülyékhez való toleranciával az elnyomó valláspolitikai viszonyokat. Most kb. ugyanannyi keresztény van az országban, mint 1990 előtt MSZMP párttag. Ja és többnyire azonosak is a személyek.Az il...

Trackback: Judeo-kereszténység erkölcsi elítélése. Zobi Jézus 2012.04.19. 14:46:52

 IGe harmadik prédikációja.A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten meghalt Jézusként, akkor végül is ez nem más, mint egy cirkuszi mutatvány. Mártíromságnak beállított öngyilkosság. - E...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.19. 12:33:13

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sisszi 2012.04.19. 12:58:20

@Kandeláber: mert itt nem az a téma. ostoba

town 2012.04.19. 13:08:01

@zrobasé:

Ez most nem sikerült, mondhatni szánalmas lett. :-) Nem kicsit, nagyon,

Majd egyszer megtanitalak, hogy kell ezt az "inverzezést" jól csinálni hogy igaz is legyen úgy is.

Ami meg a bértroll stb hülyeséget illeti, nálam próbálkozhattok bármeddig. Nem szoktam felkapkodni olyan inget, ami nem az enyém.

Szép napot.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.04.19. 13:12:44

@Kozi73:

Nagyon jó észrevétel!
Lehet csak reklámért cserébe kapták az ingatlant? Meg kéne kérdezni...

zrobasé 2012.04.19. 13:18:09

@town: mester ! te mindenek ismerője ! iszom szavaidat ! halleluja, hogy te leszel a tanító ! köszönöm, hogy megismertetsz a tudással, mellyel rendelkezel...
(balfasz, nagyképű köcsög vagy, de legalább buta is...büszke lehetsz rá...ja, és elötte próbálkozzál megtanulni a magyar nyelvet...mert láthatóan hadilábon állsz vele...ha már egyszer oktatni akarsz, faszpiramis :) )

Kakimaki0123456789 2012.04.19. 13:25:44

A szekularizacio, az allam es egyhaz szetvalasztasa a modern demokraciak legfontosabb vivmanya, Ez persze az egyhaznak nem nagyon tetszik; es Orbanban jo partnerre talaltak.
Viszlat felvilagosodas, viszlat EU, udv kozepkor!

Csigataposó 2012.04.19. 13:28:07

@Virág et.: TESCO dolgozokat leginkabb a Kereskedelmi dolgozok alap szakszervezete kepvisel. Erdekkepviselete baromi gyenge, ezert tagletszama alacsony kb 2-5%, ergo legtobb aruhazban 2-20fo kozotti tagletszammal. Erre nincs allando kepviselojuk vagy irodajuk, de nem tudok olyan esetrol hogy a kiekrkezo szakszervezetisnek a a szemelyeti igazgato ne biztositott volna az ott tartozkodasa alatt ideiglenesen irodat (alt sajatjat kisebb tesokban).

psm 2012.04.19. 13:29:35

Érdekes párosítás ez a szakszervezet vs. egyház:

- a szakszervezetek - amennyire vissza tudok emlékezni - mindig is állam/politika által támogatottak voltak, és persze nem csak a szakszervezetek kaptak szép pénzeket, hanem a vezetőik is milliós havi fizetést vihettek/vihetnek haza. A semmiért. Alig-alig emlékszem olyanra, hogy bármelyik szakszervezet is ténylegesen a dolgozók vagy legalább a tagjaik érdekeit képviselte volna. Egy-két kampány jellegű sztrájkocska vagy politikai megrendelésre tartott gördülő sztrájk. De az érdekképviselet szerintem elsősorban nem a sztrájkot jelenti, hanem a folyamatos egyeztetést, véleménynyilvánítást a cég vezetői felé, elérve azt, hogy a cég a profit mellett a dolgozók érdekeit is vegye figyelembe, stb. Erre pedig nem képes az olyan szakszervezet, amelyiket állami pénzen tartanak el, amelyiknek a fennmaradása az éppen hatalmon lévő politikai erő kegyétől függ.

- az egyház pedig ugyanezen az úton halad: eltartottá, függővé, irányítottá, kiszolgáltatottá válik a politikától, és ugyanúgy nem lesz képes betölteni azt a szerepet, ami a küldetése kellene legyen. Például a nemzetmegtartó szerepét. Az, hogy a templomokban évek óta aktuálpolitikai miséket tartanak, és minden esetben a fidesz melletti vélemyényekkel van tele a beszéd, máris azt bizonyítja számomra, hogy az egyházak a politika, a fidesz szócsövei lettek. Liturgiába csomagolt politika.

- külön szépsége még a témának, hogy a fidesz néhány év alatt el tudta hitetni ezzel az országgal, hogy a kereszténység, a vallásosság csakis jobboldali, de legfőképp fideszes tulajdonság, és mint ilyen összeegyeztethetetlen a baloldalisággal. És ebben persze a baloldali pártok is hibásak, mert hagyták, hogy a zemberek elhiggyék ezt - vagy ők maguk tényleg vallástalanok. Vagy tényleg a fidesznek van igaza? és a baloldal egyenlő az ateizmussal?

NA YA! 2012.04.19. 13:32:07

Nono, a honvédség jelenlegi állapotát elnézve az imára akár nagy szükségünk is lehet! Be kéne költöztetni más egyházak médiumait is, több fajta istenség csak hatékonyabban segíthet!;)

Szevasztok 2012.04.19. 13:46:50

@imperial: "liberálcionista körök "

Úgy szeretem az ilyen szép kifejezéseket!
De vajon tudod-e mit jelent, vagy csak bemagoltad? (Van tippem)

Kandeláber 2012.04.19. 13:51:30

@sisszi: Ha holnap vesznek egy fűnyírót a HM-nek, biztosan tőled is megkérdezik majd, hogy a Praktiker-ből vagy az OBI-ból, de te azt mondod majd, hogy használtan olcsóbb..
Te kis tulajdonos.
Melyik elmeszociális otthonból pötyögsz, szerencsétlen?

Otido · http://monarchista.blogspot.com/ 2012.04.19. 14:01:45

...és? Végre! Jól tették! Végre egy normális ötlet a HM-től.

julios 2012.04.19. 14:03:18

Mi a baj? Az ingatlant kétszázötvenszer drágábban fogják bérelni, mint eddig, ennek örüljünk, napi politikával meg továbbra sem lesz foglalkozva. Ez a poszt totál félrement.

Azért, hogy mostanában kiakalult egy értelmes diskurzus a kormány és a keresztény szervezetek között, azért nem a keresztény szervezeteket kellene elmarasztalni, hanem a korábbi kormányokat.

Tegnapi adat, van 23.5% meggyőződéses keresztény az országban. Ebből következően nagyjából minden párt, amelyik keresztényellenes kártyákkal játszik ... hömm ... szóval nem boci.

Dr. Cica75 2012.04.19. 14:06:46

@julios: Semmivel nem kap tobb penzt, mivel ez barter. Megjegyzem, mindegyik osszeg nevetseges. De a poszt nem errol szolt, ha nem fogtad fel, sajnalom.
Az keresztentellenesseg meg egyenesen rohejes... Nektek mindenki keresztenyellenes, aki meg meri kerdezni, miert es milyen alapon ontjuk szamolatlanul a kozpenzt a katolikus egyhazba. Ha olyan sokan vagytok, tartsatok el.

Dr. Cica75 2012.04.19. 14:08:33

@julios: Arrol nem is beszelve, hogy ha mar annyira szabadsagharcolunk, meg szeretnem kerdezni, hogy ugyan miert nem szabadsagharcolunk mondjuk a Vatikan ellen, hiszen egy bevallottan nemzetkozi szervezet szivattyuzza ki a penzt az orszagbol.

Kandeláber 2012.04.19. 14:08:37

Most már nem trendi az a szöveg, hogy "hány lélegeztetőgépet lehetne venni..."
A droid-lemez most az, hogy "az én adómból megy".
Mondják még a feketén foglalkoztatott malterkeverők is.
Ez a Mária-rádió már csak azért is jó, mert csípi a szemét ezeknek.
Ezért legyen akár Szent József-rádió is, hadd vinnyogjanak az "adófizetők".

sisszi 2012.04.19. 14:09:05

@Kandeláber: nem. sajnálom hogy nem érted hogy itt nem csak 2 fűnyíró közti különbségről van szó. hozzászólásaid alapján csakis állami, vagy egyházi szervezetben dolgozhatsz és nem a szopóág végén. normális ember nem támogat ilyen döntést, hogy munkavállalói érdekvédelmi szervezetettől megvonják a támogatást (ebben az esetben az irodájukat) az csak egy plusz fideszes "poén" hogy az egyháznak adják. és ezzel nem azt mondom, hogy ezek az érdekvédelmi szervezetek hú de kurvajól működnek és önteni kell beléjük a pénzt. mert ha jól működtek volna, akkor ma nem tartanánk itt! de mondom, sokan szeretik a rabszolgatartást. te most örülhetsz

julios 2012.04.19. 14:10:17

@Dr. Cica75: Ez a poszt _semmiről sem szólt.

Az utolsó mondat jaj de régi lemez, de csak leírom ezredszer. OK, eltartjuk, és akkor adjátok vissza a 48-ban elkobzott egyházi vagyont. Azt ugyanis az én őseim tipikusan végrendeletileg azért hagyták az egyházra, hogy a jövőben hitéleti tevékenységet folytasson. Ha ezt az állam elcsaklizta, akkor annak vannak következményei. (Nyilván a visszaadás, eredeti állapotban(!), irreális, innen van a történelmi egyházak hitéleti tevékenysége állami finanszírozásának jogalapja.)

Ezt is látni kellene, nem kaszálni a vakvilágba.

Dr. Cica75 2012.04.19. 14:16:35

@julios: Tehat: az "elkobzott egyhazi vagyont" mar kb. ketszer fizettuk vissza, mivel a katolikus egyhaz azt VALASZTOTTA, hogy nem egyszeri karpotlast ker, hanem minden evben apanazst. A Horn Gyula meg volt olyan hulye, hogy alairta. Szoval en az "elkobzott javak" tekinteteben erosen kussolnek...

Kandeláber 2012.04.19. 14:18:05

@sisszi: Viszont igazság szerint én csak akkor adnék pénzt bármelyik egyháznak, ha végre megneveznék az összes besúgó plébánost/lelkészt/rabbit/békepapot, akiktől mindenféle nyugdíjat
megvonnék.
A megtisztított egyházakkal pedig újra lehetne tárgyalni.

julios 2012.04.19. 14:19:53

@Dr. Cica75: Ez is a régi kör. Ugye az új építésű lakásom nem annyit ér most, mint ha hatvan év múlva egy lelakott putrivá válik, amelyben adott esetben terményeket és/vagy állatokat tartottak éveken keresztül.

VAN nem egy plébániaépület, közösségi ház, stb., amikkel konkrétan ez történt. Már tégla sincs a falban.

A kétszerben nem hiszek, másrészt az állam a javak adott állapotát privatizálta vagy maga üzemelteti, és az ebből származó haszon egy idő után meghaladja a tőkét, ki is rúgnánk az összes miniszterelnököt és vállalatvezetőt ellenkező esetben.

sárkányfő 2012.04.19. 14:20:29

Kicsit sem tisztelt náci-fasiszta honfitársaim,

Mint az alábbi cikkből, illetve a hangfelvételből magából kiderül, néhányotok polgárháborúnak csúfolt népirtásról álmodozik, konkrétan a zsidók és cigányok "ledarálásá"-ról. Van ebben minden, beszerezhető külföldi pénzek, testőrök, légierő irányítása feletti álmodozás, hogy pár nap alatt kel lezavarni mert aztán jönnek az amcsik, hogy Farkas Flórián aki szerintetek milliárdos szolnoki maffiózó, a 90%-ban genetikai hulladéknak ítélt cigányok, meg kormányügynökök, ami kell, igaz látlelet az idióta nácik hagymázas zagyva és gyűlölet-teli világából.

Nos, náci magyarok, én ugyan se zsidó se cigány nem vagyok, de egészen valószínűtlen, hogy szó és cselekvés nélkül nézzek végig egy - egyébként hálistennek tök valószínűtlen - népirtást a saját hazámban, ezért ha már készültök a gyöngyöspatai disznóólban a pálinkásüvegek mellett a nagy polgárháborús zsidó/cigány-ölésről, akkor számoljatok velem is, és minden igaz emberrel, aki rosszul viselne egy új genocídiumot maga körül.

hvg.hu/itthon/20120419_jobbik_hangfelvetel_polgarhaboru
atv.hu/belfold/20120419_juhasz_oszkar_felkeszulten_haboruzna_a_zsidesz_rendorei_ellen

Dr. Cica75 2012.04.19. 14:23:31

@julios: Alapvetoen ezt le is szarom. Aki vallaskodni akar, fizesse ki. A szajtepes az megy, de hogy eltartsam a sajat baromsagomat, na az mar nem. Kell a felujitott templom? Fizesd ki! Erdekes, Franciaorszagban mukodik ez a modell (meg meg rengeteg helyen a vilagban).

sisszi 2012.04.19. 14:24:49

@Kandeláber nemvű hozzászóló segített megfejteni meg a Gogol utcai ingatlan titkát:
mi köze az MH-nak az egyházhoz? mi köze a Mária rádióhoz? miért pont nekik adják ki???
azért mert: Orbán egy gigantikus fűnyíróval nyírja a munkavállalók és szakszervezeteik jogait. és egy ilyen ügy is, mint egy szakszervezet székháza sokakban kelthet felháborodást (eleve a sok szakszervezeti tagot ugye), na tehát, ezt a "problémát" valamilyen "semlegesítő" vegyülettel kell csitítani. mi a legjobb "semleges" vegyület, amiben semmi de semmi de semmi racionalitás nincsen, csakis érzelem alapon működik és ami eleve meggátol MINDEN vitát???? az az egyház.
és akkor jöhet a @Kandeláber nevű hozzászóló és társai egybites droid, hogy a "libsik" támadják az egyházat, mint mindig. pedig itt kurvára nem erről van szó. az csak egy kis érzelmi plusz a vezértől

BruceTheHoon 2012.04.19. 14:24:52

@zrobasé: "... faszpiramis"

És ezt most hogyan vizualizáljam?

julios 2012.04.19. 14:25:22

@Dr. Cica75: Érdekes, Franciaországban nem volt kommunizmus. Előtte itt is pont jól működött. Azt hiszem, ezt meg is beszéltük.

Dr. Cica75 2012.04.19. 14:26:31

@julios: Mi koze ennek ehhez az egeszhez? Lengyelorszagban meg lengyelul beszelnek. Azt hiszem ezt meg is beszeltuk.

julios 2012.04.19. 14:29:04

@Dr. Cica75: Csípem a stílusodat. Azért majd próbáld meglátni az összefüggést, nem annyira nehéz...

Dr. Cica75 2012.04.19. 14:32:22

@julios: Ha jol ertem, azt varod el, hogy miutan evente szazmilliardokat szivattyuz ki a koltsegvetesbol, meg sajnaljam is a katko egyhazat, mert duledezik nehany plebania? Ne haragudj, ebben nem vagyok partner (erthetobben: azert a pofatlansagnak is van hatara).

Tehat a karpotlasi penzt a magyar allam mar KIFIZETTE, ezen tul pedig az egyhazat tartsak el a hivek. Ez az, ami ellen kezzel-labbal tiltakozik az egyhaz, pedig nem egy istentol elrugaszkodott elkepzeles, akar azt is kerdezhetnem: miert nem igy van?

ketroot 2012.04.19. 14:32:39

Jujj, megint címlapon vagyunk!

Az áldóját!

2012.04.19. 14:46:30

@sárkányfő:

Szegény komcsik, látom nem tudtok belenyugodni, hogy Gyöngyöspatán rendet tett a Jobbik.
Méghozzá a lakosság felhatalmazásával, demokratikusan. Ez fáj nektek, de nagyon :)

julios 2012.04.19. 14:48:59

@Dr. Cica75: Pontosan leírtam, nem írom le még egyszer.

Két dolog elképesztő, egyrészt az a rögeszmés düh, amivel ma a keresztényeket, különösen a katolikusokat gyalázzák, általában ok nélkül, mint a jelen posztban is. Másrészt az, hogy az egyháznak MINDIG az írja elő a tutit, aki messzire elkerüli egyébként. Nem csak vagyongazdálkodásban, hanem hitéletben is. Ezeken kellene gondolkodni, különösen annak fényében, hogy a vallási alapú gyilkosságok a világban messze a keresztényeket érintik a legnagyobb arányban(!), és a mai Magyarország ilyen szempontból rendkívül aggasztó. Pl. szerintem már határozottan nagyobb zsigeri kereszténygyűlölet vesz körül minket, mint mondjuk antiszemitizmus.

MacChicken (törölt) 2012.04.19. 14:51:53

En egyszer veletlenul odakapcsoltam a Maria radiora amikor csatornakat bongesztem az autoban. Szinte azonnal es erezhetoen esni kezdett az IQ-m. Tiz masodperc alatt annyi agysejtet vesztettem, mint masok aktiv pialastol tiz ev alatt. Azota befogott fullel keresek csatornat, es csak akkor kezdem el hallgatni, ha az RDS mar megjelenitette a csatorna nevet. :)

Dr. Cica75 2012.04.19. 14:54:36

@julios: Erdekes, pont ezt irtam le en is, hogy neked rogeszmes duh az, hogy megkerdezi valaki teljesne jogosan, hogy milyen alapon adunk ujra es ujra es ujra penzt az egyhaznak. Tudod, ha kritikatlanul es pofatlanul nyomul valaki, atgazolva masokon, akkor ne csodalkozzon, hogy tele lesz vele a faszunk. De kitartok amellett, hogy itt zsigeri keresztenygyuloletrol szo sincs, barmennyire is szeretnetek (szegeny hulye barangot kell hallgatnom mar lassan 6 eve, pedig ha lenne BARMILYEN hasonlo eset, honapokig sirnatok rajta az tuti.)
Szoval en peldaul nem gyulolom a keresztenyeket, csak azt szeretnem elerni, hogy lehetoleg ne az en penzemen keresztenykedjenek, hogy utana meg hallgathassam is, hogy mennyire szar nekik, es hogy mindenki aki nem kereszteny az maximum megturt vegleny lehet.

sisszi 2012.04.19. 14:54:39

tessék. erről beszélek. olvassátok ezt a hozzászólást : julios 2012.04.19. 14:48:59
hogy jut el az ember egy állami ingatlan bérbeadásátból a kereszténygyűlöletig. zseniális ez az Orbán komolyan. egy nyamvadt ingatlanból képes hitvitát generálni. a lényeg, hogy ne látszon a lényeg.

sárkányfő 2012.04.19. 14:55:22

@imperial: mit zagyválsz, ostoba? egyáltalán elolvastad amit írtam? és főleg olvastad a belinkelt cikket és meghallgattad a hangfelvételt?

2012.04.19. 15:02:14

@sárkányfő:

Hogyne olvastam volna hülyebolsi. Az agyatlan okádásaitok mindig szórakoztatnak. Hát még amikor nem bírjátok elviselni a pofátokba dörgölt igazságot :))

julios 2012.04.19. 15:05:14

@Dr. Cica75: Semmi rögeszmés düh, válaszoltam. A "maximum véglény" tipikus kereszténygyűlölő projekció, ilyet senki keresztény nem gondol, sőt. Majd nézd meg, hogy mit gondolnak, most nem fejtem ki.

Gyilkosságra uszítás Barangó óta nincs, de még csak az kéne. Van viszont állandó keresztényezés, ami szédületes ütemben terjed, ilyen hülye posztok formájában is, mint ez; szűnni nem akaró pedofilozás, óvszerezés, szétválasztózás, papnőzés, pápázás formájában is; és a narratíva szintjén folyamatosan, amikor teljesen légből kapott módon keresztény szálat láttat bele a közbeszéd oda, ahol a kereszténységnek mint olyannak semmi köze az eseményhez (Bálint Gergely-ügy) vagy nincs esemény (jelen poszt).

Viszont utána lehet jól acsarogni megint szétválasztósdiról meg adófizetősdiről (én pl. fillérre fizetem az adót, viszont ugye tudjuk, hogy évi 1000 milliárd kintmaradása van a NAV-nak. Szóval nem lennék annyira büszke erre az adófizetésre, hogy ez legyen a pápistákra lecsapó legfőbb pöröly).

Dr. Cica75 2012.04.19. 15:05:22

@sárkányfő: szures gomb, en is most hasznaltam eloszor, csodakat tesz! Innentol ugathat az ostoba naci :).

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.04.19. 15:05:59

Annyira szánalmas amikor hol a török lekaszabolásához kérik a szűzanya segítségét, hol egy rádiózáshoz. Tényleg úgy képzelik, hogy majd Mária megáldja a Dj-t őfelette lebegve? Vagy, hogy repdes a katonák felett miközben egy másik ember agyát loccsantják ki a koponyájából?
Tényleg ez lenne a keresztény értékrend? Mindennapi anyagias életünket oltalmazza egy felsőbb entitás?
Továbbá gondolom úgy képzelik, hogy XVI. Benedek pápa felett is áldó kézzel áll Jézus, miközben Benedek oltalmazó kezet nyújtott a pedofil papjainak!

Dr. Cica75 2012.04.19. 15:10:38

@julios: figyi, nem lenne pedofilpapozas, ha normalisan kezelne az egyhaz a problemat. Nem lenne ugynoklistazas sem, ha lehetoseget adna az egyhaz a listakba valo betekintesre. Ha nem izombol nyomulnatok, kevesebb embernek lenne tele a fasza veletek.
Egyebkent hogy mit gondolnak a keresztenyek rolunk, azt pontosan tudom, peldaul olvasd el a katolikus egyhaz altal kiadott "Miert kereszteltessem meg a gyermekemet?" cimu kis konyvecsket, gyak. a haromnegyede ateistak ellen torteno okadas.
Es igen, a keresztenyek lenezik a nem hivoket, mert szerintuk erkolcs csak istenhivo emberben lehet (lehet, hogy ez neked nem tunik fel, de en ateistakent szinte naponta futok bele ilyenekbe). De milyen alapon sajatitottatok ki magatoknak az erkolcsot? Ez is ugyanolyan evezredes hazugsag, mint a tobbi, amire epul ez a duledek rendszer.

tobias2 2012.04.19. 15:16:32

A Mária Rádió külön foglalkozik majd az újvidéki vérengzéssel, a donkanyari húsdarálóval, a munkaszolgálatosok kiirtásával a honvédelem keretében 1944-45-ben, a kutyaszerbiázással, a román hadsereg Budapestig engedésével az I. világháború után, és az utóbbi 100 év hasonló dicsőséges magyar haditetteivel. Nyilván, mert hozott anyagból kell dolgoznia, más nincs. Fokozott figyelmet fordít majd a fegyverek békesség és szeretet szellemében való megáldásának keresztény hagyományára. Külön sorozatot szentel a következő témának: „A Magyar Honvédség nemzetmegtartó ereje és a kereszténységgel való kapcsolata Afganisztánban”. A honvédelem történelmi eredményei között kiemelten szerepel majd a tatárjárás, Mohács és a törökdúlás, valamint, hogy Isten kegyelméből miként sikerült két világháborút is a rossz oldalon végigharcolnunk. Csak így tovább, Mária Rádió!

Hertelendi 2012.04.19. 15:16:49

@Dr. Cica75: Jééé! Te tudsz normálisakat is írni?

Dr. Cica75 2012.04.19. 15:17:47

@Hertelendi: Az elobb is normalisat irtam, nem arra gondoltam, hogy te fogd be a pofad, hanem hogy itt annyi jogod van Orbanisztanban, hogy befoghatod a pofad.

Hertelendi 2012.04.19. 15:20:49

Akkor félreértettem...bocsi

julios 2012.04.19. 15:21:05

A kereszténység nem erkölcsi tanítás, egyáltalán nem - ezt a vonalat is kívülről erőltetik, éppen azét, hogy a God of Morals képét hozzák létre, amely természetesen könnyen ledönthető (a God of Gapshez hasonlóan). Teljesen másról van szó. Viszont ha egy pillanatra beleolvasol a blogszférába, pl. a fönti kommentekbe, akkor pontosan látod majd, hogy mikre gondoltam, és ne mondd nekem, hogy ez akár nagyságrendben is hasonló ahhoz, mint amit "a keresztények" részéről érzékel ma egy ateista (ne feledjük: a közvetített üzenetek általában rendkívül sértő képet adnak, ez nem számít, illetve éppen ez a probléma maga).

Na én ilyenbe nem szinte naponta futok bele, hanem naponta ötvenbe. Nem ugyanaz.

Kandeláber 2012.04.19. 15:22:18

Egyszerű a megoldás.
Gyorsan szólni kell az MSZP-s EU-képviselőknek+ Bokrosnak+ kohnbandinak, hogy Magyarországon a klerikálfasiszta Horthy-utódok tobzódásának áldozatul esett az FRDÉSZ bérleménye, amelyet a reakciós katolikus egyház tévtanait harsogó propagandarádiónak adtak.
Egyidejűleg meg kell említeni, hogy az ateisták érzékenységét sértve országszerte körmeneteket tartottak Húsvétkor.
Mindjárt lesz téma egy-két hónapig.

Dr. Cica75 2012.04.19. 15:24:06

@julios: Akkor azt hiszem mas az inerciarendszerunk. Mindenesetre az jo lenne, ha senki nem eroltetne masra a sajat faszsagat, ha erted hogy mondom.

2012.04.19. 15:26:51

@tobias2:

Nyilván benne lesznek a műsorban az izraeli jehudák is, akik hősiesen védik földjeiket a gonoszul odatelepített palesztinok tankokat is bevető túlerejével szemben.

Ja meg a hazáját védő D209 is szerepelni fog, ő a hősök egy másik, speciális fajtája. Fogatlan vörös nyuggerek a mai napig istenítik.

Az ÁVH-s szolgálatra kényszerített, ártatlan zsidókról nem is beszélve. Remélem ők kiemelt szerepet kapnak az adásokban. Az igazság felszabadít! :)

town 2012.04.19. 15:28:23

@julios:

A pedofilozás 1 része jogos, a másik része nyilvánvalóan kereskedelmi célú (az egyházi vagyon megcsapolása).

Akik viszont Cohn-Bendit árnyékából pedofiloznak, és ezek is nagyon sokan vannak, szintén nem hitelesek. Kurvára nem.

Dr. Cica75 2012.04.19. 15:30:01

@town: Ugy latom letelt az ebedido.

Hertelendi 2012.04.19. 15:30:54

@julios: Itt is lemérheted a katólikus egyház iránti unszimpátiát és ez nem újkeletű. Talán még nem is annyira a pedofilia miatt van. Vissza kéne menni időben pár száz évet és onnan kezdve kell vizsgálni a tevékenységüket...

Hertelendi 2012.04.19. 15:33:07

@town: egyedül te vagy hiteles...

SvenH. (törölt) 2012.04.19. 15:38:57

idejovok egy kicsit tini nyuggerezni meg szidni a regi kommancs szakszervezeteket, es akkor itt elokapjatok az egyhazi kartyat... szegyelljetek magatokat!!!

SvenH. (törölt) 2012.04.19. 15:41:28

@(त्वष्टृ): "Annyira szánalmas amikor hol a török lekaszabolásához kérik a szűzanya segítségét, hol egy rádiózáshoz. "

mi volt a gond a torokok lekaszabolasaval?
a Szent Ligarol hallottal?
"Holy League of 1684 was initiated in by Pope Innocent XI, and composed of the Holy Roman Empire, the Polish-Lithuanian Commonwealth and the Venetian Republic. Tsardom of Russia joined the League in 1686. This alliance opposed the Ottoman Empire in the Great Turkish War and lasted until the Treaty of Karlowitz in 1699."

barom, huzzal ankaraba ha nem ertesz ezzel egyet...

Kandeláber 2012.04.19. 15:49:36

Bírom ezt a szakszervezet-védő szöveget a farizeusoktól.
Ha viszont a MÁV-dolgozók vagy a BKV-dolgozók sztrájkba kezdenek, akkor egyből okádni kezdik a kommentjeiket, hogy "az én adómból ne sztrájkoljanak, pénzfaló szocialista vállalatok, meg kell ezeket szüntetni" stb...
Ebben az országban kispolgárok már nincsenek, csak bunkó kisprolik, akik mindent és mindent utálnak, ahelyett, hogy a tükörbe néznének, és elsírnák magukat a látványra.
Persze ők mind szorgos adófizetők.
Még azok is, akik már vagy tizenöt éve bejelentetlenül keverik a betont ugyanabban a jambósapkában, aztán vettek egy használt laptopot, és amikor a főnök nem hívja őket, és még kannás borra sincs pénzük, nyomják a szájkaratét ezerrel.

ember67 2012.04.19. 15:56:09

@julios: Itt nincs zsigeri gyűlölet: egyszerűen irritáló, hogy amely iskolára rámutat az egyház, az az övé. Einstand állami támogatással.
Irritáló, hogy amíg az önkormányzati iskolák állami támogatása 40 %, addig az egyháziaké 100 %, ezzel belekergetve az önkormányzatokat abba, hogy ha meg akarják tartani a községekben a sulijukat- ez alapvető feltétele annak, hogy a fiatalok ott maradjanak-akkor az egyháznak adják.
Ismét a jó öreg középkori kényszer a vallás terjesztésére, csak most az aktuális "pénz fegyverrel"!
Nincs ebben semmi rossz, maximum annyi, hogy a 100% támogatás csak a kiemelkedően hátrányos helyzetű gyerekeket felkaroló intézményeknek kellene hogy járjon, nem pedig az azonos szintet beiskolázó önkormányzatival konkurálónak.

tobias2 2012.04.19. 15:59:23

@imperial: A büdöskaftánozás helyett inkább arra világíts rá, nem jártunk-e volna sokkal jobban az elmúlt 100 évben, ha egy szál katonát sem tartunk. ... ha már a HM-ről van szó, amelynek úgy tűnik, mostan az az egyetlen haszna, hogy helyet ad a Mária Rádiónak.

Ironfist 2012.04.19. 16:11:03

@imperial:
"Hogyne olvastam volna hülyebolsi. Az agyatlan okádásaitok mindig szórakoztatnak. Hát még amikor nem bírjátok elviselni a pofátokba dörgölt igazságot :))"

Imádom, mikor bármilyen témát írnak, a seggarcok idejönnek, és zsidóznak/cigányoznak/buziznak/komcsiznak. :D

Dr. Cica75 2012.04.19. 16:22:52

@Ironfist: Mute-old ki a picsaba, aztan hadd orjongjon a kocsogje. Ha mar ugyis annyira szeretik a barnat, akkor szard le a nacit magasrol :P.

Ironfist 2012.04.19. 16:36:02

@Dr. Cica75:
Csak akkor muteolok, ha idegesít, vagy ha ilyen Vidéki féle megfizetett hazaáruló jellegű. De az ilyeneken csak nevetni lehet.

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.04.19. 16:42:16

@SvenH.: "barom, huzzal ankaraba ha nem ertesz ezzel egyet... "

Az még nem suhant át az agyadon, hogy nem azért hozta világra Mária Jézust és nem azért élt és tanított Jézus, hogy aztán rájuk hivatkozva az emberek egymás vérét ontsák?
Túl bonyolult mondat? Egyszerűbben fogalmazzak? Semmi isten nevében nem lenne szabad ölni, pénzt herdálni, vagy rádiózni.
Ez egyszerűen barbarizmus. Hol érv itt bármilyen szinten is a Szent Liga? Az csak egy politikai tömörülés volt és ugyancsak Isten nevében önkényeskedtek és öltek, csakúgy mint a szultánok.
A továbbiakban nem kívánok veled beszélgetni, amint a kereszténység védelmében hívtál engem baromnak, úgy fel ismertem lényed stílusát. Üdv és a legjobbakat.

Bryan élete 2012.04.19. 17:27:11

"teljes mértékben önkéntes szolgálatra épülő....músorok alkotják.
Lófaszt.
Ismerősöm egy vidéki nagyvárosban a saját lakásában lévő félszobában berendezett ministúdióból löki a zenét CD-ről a Mária rádiónak bizonyos rendszerességgel - ki se kell mozdulnia - és nagyon szépen kaszál.

vontod75 2012.04.19. 18:05:05

@Asztalos Gábor 2: Csúsztatsz mint minden fideszdroid. Az előző kormánnyal szemben nem is. Viszont Gyurcsány alatt igen. Konkrétan én több demonstrációról tudok
Pölö:
www.youtube.com/watch?v=BX4_irVYZv4

vontod75 2012.04.19. 18:11:34

@town: Hát gratulálok. Nem megy vele a pereputty. Legalábbis az általam példaképnek tekintett Németországban nem cserélik le a rendőrségi vezetőket/önkormányzati tisztviselőket/adminisztratív dolgozókat.

vontod75 2012.04.19. 18:22:34

@Virág et.: Tévedés! Sem térítésmentesen, sem térítés ellenében nem lehet helyiséget biztosítani. Tessék itt a link:
rve.hu/hirek/1767-level-az-orfk-tol-no-comment

Horizont 2012.04.19. 18:31:25

„Vannak-e garanciák arra nézve, hogy az egyházak nem avatkoznak be közvetlenül a politikai életbe?” – tette fel a kérdést 1991-ben az Országgyűlésben Orbán Viktor, amikor az egyházak költségvetési támogatása ellen érvelt. Igen, ez Orbán, az ő elvei, színeváltozásai!!! Aki gyakorolni szeretné a vallását (bármilyet) tegye nyugodtan, nem az ellen szólunk mi. Csak kicsit már túlterjeszti magát a katolikus egyház kicsiny kis hazánkban. Ami sok az sok(k)!!Nagyon jó lenne, ha a pártok és az egyházak is önmagukat tartanák el.
Már évek óta figyelem a kommenteléseket és csodák csodája mindig a legnagyobb pofájúak a legtájékozatlanabbak és mégis a legnagyobb fröcsögők. Sok esetben meg sem értik azoknak a sorait akiket leugatnak. Akinek inge vegye már magára.....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.19. 19:29:47

@csizsikpizsik - pique takarodj, evra te meg tövig!: Ja igen te "fociztál"ugye?
-Hol a labda?
-Kit érdekel ,kezdjük már el!

vagy :
-Figyelj az a lényeg,ha nem tudod elérni a labdát,rúgj bele az ellenfeledbe!

Amúgy Gary Lineker kiállítás és sárgalap nélkül csinálta végig a karrierjét.
Egyetlen hibapont,hogy a barcában is játszott.:))
Amúgy kívánom ,hogy nyerjél!:))

Virág et. 2012.04.19. 19:35:37

@vontod75: Hol itt a tévedés? Elolvastad a levelet. Javaslom a figyelmedbe "a 2011. december 31-én hatályba lépett jogszabályi változások miatt" részt.

Ki volt kormányon? Ki hozta ezt a szabályt? Miért? Mit írtam feljebb?

Komolyan gondolod, hogy Hende magánakciója ez és nem kormányzati pitiánerség? Persze, hogy átírták a jogszabályt is hozzá, de vajon miért, mit gondolsz?

Virág et. 2012.04.19. 19:37:01

@vontod75: Segítek, idézet tőlem: "Gondolom nem tűnt fel, de az Orbán-kormány erősen szűkítette a szakszervezeti jogokat és az egyéni munkavállalói érdekképviseleti jogokat is az elmúlt években."

bagir 2012.04.19. 19:37:47

@molaris: Mit vársz ettől az ügynökbandától, vallásoktól függetlenül. Katolikusoknál egyházilag csak azok válhatnak el, ahol nincs gyermek. No erre itt van rappertóni/két gyermek/, aki utána bulvárlapokban szellőzteti mély katolikus hitét.

2012.04.19. 19:49:18

@Ironfist:

Hát ha egyszer azok vagytok.

labrabbit 2012.04.19. 19:58:18

@sárkányfő: köszi, hogy leírtad sokunk véleményét.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.19. 20:12:26

Azért milyen jó kis zsidózós poszt lett ez is meg az előző is.Meg az egyik múltkori is.:))
Pedig nem így indultak

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.19. 20:49:22

@Ironfist: Namost én,mint rendes jobbikos,elmondjam neked?:))
Zsidótól a zsidóbérencig amit el tudsz képzelni...:))

Ironfist 2012.04.19. 20:57:16

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Te nem vagy rendes jobbikos. Totál kivétel vagy. A rendes (átlag) jobbikos hihetetlenül primitív, és bunkó.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.19. 21:04:21

@Ironfist: Kösszépenbazdmeg!:))
Azért ezt nem hiszem.Én pl. kiábrándultam a többiből,úgyhogy egyenlőre ez marad.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.19. 21:06:09

@Ironfist: Szóval szerintem sokan vagyunk akiknek tele a töke az elmúlt húsz év prominenseivel,pártjaival.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.19. 21:16:06

@Ironfist: Amúgy én senkit nem szólok meg alapból azért,hogy kire szavaz.
Ez olyan,mintha beszólnál a kedvenc filmje,zenéje miatt,hogy há te hülye vagy.
Én ilyenkor azt mondom,hogy nekem nem tetszik az a zene vagy film.
Persze fideszbirkázni azt szabad az az egyetlen kivétel.:))
Ha még most is hisz nekik megérdemli de sokan kiábrándultak belőlük.

Nyuggervadász 2012.04.19. 21:29:54

Nem tudom, miért támadjátok ezt a szerencsétlen Mária rádiót?!? Lesz éppen elég "dolguk" az ott dolgozóknak!
Irgalmatlan sokat kell majd ájtatoskodniuk, bűnbocsánatért esedezniük a Magasságoshoz, hogy a "fenntartójuk" által - az ország több millió lakosa ellen folyamatosan elkövetett (fidesz) bűnök- feloldozást nyerjenek....és eme bűnök kitervelői és végrehajtói ne pokol sötét bugyrába senyvedjenek az idők végzetéig!
Ja, és ki fogja majd felszólítani és csatarendbe állítani a 2014-es választások előtt a "hívőket", hogy az egyetlen, az IGAZ pártra adják le szavazataikat (és ne engedjenek az ördög csábításának), ha nem a katolikus egyház szócsöve, a Mária rádió?
D:D:D:

Viktus 2012.04.19. 22:12:18

Miért nem készültek részletesebb vizsgálatok, megéri-e belevágni a beruházásba – ilyen aggályok is megfogalmazódtak azon a közgyűlésen, ahol az állami mobilcég létrehozásáról tárgyaltak. Az MVM vezetői a kételyeket azzal is próbálták hárítani, hogy szerintük kevésbé ellenőrzött módon, közbeszerzések nélkül költhetik el az állami mobilcég kiépítésére szánt több milliárd forintnyi közpénzt.

index.hu/belfold/2012/04/19/ketelyek_kozott_szultett_az_allami_mobilceg/

ez a kemény nem ez a három milkás bohóckodás ...

Viktus 2012.04.19. 22:22:26

index.hu/kulfold/2012/04/19/magyar_haborus_bunost_keres_a_wiesenthal_kozpont/ na meg ez is vicces ... a mi pénzünkből megy a felesleges bírósági hajcihő 95 éves papák után, akik lazán elpatkolnak mire vége egy ilyen pernek ...

town 2012.04.19. 22:54:32

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Ha a Jobbik nyerne, minket kizárnak az EU-ból, vagy olyan szankciót kapunk mint Ausztria.

Pedig nem vagyok a műhisztiző, műrettegő tipus.

Viktus 2012.04.19. 23:06:28

@town:

A jobbik kilépne vagy mi helyből :P bár pénz kérdése lenne mit is csinálnának elég rugalmasak.

tucano 2012.04.20. 06:34:34

A Vatikánban 50 cent a benzin literje, vajon mennyit imádkozhattak érte:)

Mikrobi 2012.04.20. 08:38:16

Egy pap ismerősöm, aki jobban képben van, mint én, ezt írta erről:

"Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Mária Rádió a Gogol utcában két nagyságrenddel nagyobb összeget fog fizetni, mint amit az érdekvédelmi szövetség fizetett a HM-nek. A vastag bőrről csak annyit, hogy említett előző bérlő, az összesen 520 m2-es iroda helységek évi bérleti díjáért egy mobil előfizetés fele sem jött volna ki. (Ez a két nagyságrenddel nagyobb bérleti díj így is Mária Rádió korábbi székházának bérleti díjának kb. egy ötödét fogja fizetni az új helyen.)
Valóban kilóg egyfajta lóláb, de félek, hogy egy másik lóláb lóg ki, mint amire a cikk író gondol. Hogy hol van vastag bőr ebben a helyzetben, arról talán nem is kell semmi indikációt adnom.
Ezeknek a tényeknek az ismeretében talán egy kicsit másképp fest a dolog."

@Kandeláber: a Mária Rádió nem az Egyház rádiója, hanem egy magánrádió, lengyel pénzből és adományokból. Ne keverjük a szezont a fazonnal!

@tucano: az ő dolguk, hogy nem tartanak igényt a jövedéki adóra és az ÁFÁ-ra, nem?

@Nyuggervadász: még szerencse, hogy érted is imádkoznak

@sisszi: azért, mert többet fizetnek, mint a szakszervezet.

Nyuggervadász 2012.04.20. 10:30:42

@Mikrobi:
Igazán örülök, hogy ilyen lelkes védelmezője vagy a Mária Rádiónak. Azt meg egyenesen köszönöm, hogy értem is imádkoznak. Igazán rám férne, mert az én direkt imáim nem nyertek meghallgatást!
Azt viszont furcsállom, hogy a kis szösszenetem tényleges mondanivalója nem ment át. Továbbra is fenntartom: sok dolga lesz a Mária Rádiónak (és a katolikus egyháznak). Nagyon sokat kell imádkozniuk, hogy a jelenlegi vezetőink -a nép ellen elkövetett - vétkei feloldozást nyerjenek!

town 2012.04.20. 10:41:02

@Mikrobi:

"a Mária Rádió nem az Egyház rádiója, hanem egy magánrádió, lengyel pénzből és adományokból."

Ajjaj most mi lesz a nyivákolókkal, aki állandóan az adójukat emlegetik? :-)

kifordított nagyanyó 2012.04.20. 11:12:35

@town: Azért ez a jobbiktól is függ meg az eu tól is.A jobbik is viselkedhet rosszul-lásd az eu ellenes tüntetést amivel nem értek egyet.
De ha mondjuk azt mondanánk,hogy figyi újjáépítenénk 5 cukorgyárat és elkezdenénk a termelést.
Mire az eu :anyátokat!Vegyétek inkább tőlünk a cukrot,akkor mi van?
amúgy én se vagyok rettegő meg műhisztiző de mi lesz ha európában túl sok lesz a muzulmán és átveszik a hatalmat.Mikor lesz az első nyilvános kövezés?
Most ezért még náczi vagyok ,de húsz év múlva?

town 2012.04.20. 11:36:20

@kifordított nagyanyó:

A Jobbik most is úgy viselkedik, hogy nem fogják elviselni, ha nyer. 1 kizárással, vagy szankcióval természetesen az EU megint bebizonyitaná hogy túlterjeszkedik a hatáskörén, hogy nem riad vissza a kollektiv büntetéstől, de szarnának rá.
Cukorgyár témában passzolok, nem ismerem a körülményeket.

Ez az a cikk ami alapján jól el lehet képzelni, hogy mi lesz Európában, ha nem rakják ki a Stop táblát, (bár már késő)

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:UfUmBFM_wdsJ:cikkek.soti.ca/eurabia-has-a-capital--rotterdam.html+Rotterdam+muszlimok&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

molaris 2012.04.20. 11:46:40

@kifordított nagyanyó:
20 év múlva hajlongasz kelet felé, vagy agyonvernek. Ők komolyan veszik a hitet.

Q-in-Law 2012.04.20. 12:32:50

Az adócsökkentés kormánya most az internetezés és a telefonálás megadóztatására készül: index.hu/gazdasag/magyar/2012/04/20/johet_a_telefon-_es_az_internetado

Seduxen (már NEM dr.) 2012.04.20. 12:37:04

@Q-in-Law: na a másik posthoz Gunther belinkelte ezt a remek hírt. értékes gondolataimat ott meg is osztottam a nagyérdeművel (és a tökkelütött töki-tekikkel, vagy a faszomsetuggya ki olvassa, és ír jelentést, de nem is érdekel...).

Nem írom le még egyszer...

Max annyit: Matolcsy, neked bizony a jó kurva anyádat aki a világra szart...

kifordított nagyanyó 2012.04.20. 12:54:26

@Seduxen (már NEM dr.): Azért erről remélem lesz poszt.Kíváncsian várom Enrico magyarázatát...
@molaris: Igen,mi beengedjük kitenyésztjük őket,cserébe meg majd befenyítenek,megölnek minket.Nagyon jó.Nem nálunk lesz polgárháború hanem náluk.

Ironfist 2012.04.20. 13:29:51

@kifordított nagyanyó:
"Kíváncsian várom Enrico magyarázatát..."

Ugyanmár, mit vársz azon? Nem hallottad még elégszer? Elmúltnyolcév, gyurcsányahibás. Ennyi. Mit nem tudsz még, te antifülkeforradalmár? :D

tempefoi · http://tempefoi.blog.hu/ 2012.04.20. 22:21:33

nem értem, most itt sírni kell, hogy "a rejakcijósok, "az urak", meg "a papok" úgymond kiszorítják a Szovjetunióban kiképzett, jó osztályharcos Kónyát és csapatát? komoly, ezért kellene pityognom? ráadásul, a sors fintora: a szovjet provokátor (ott lett kiképezve!, ki tudja,mire...) zavaros és életképtelenség miatt elabortál mozgalom-torzszülötte a gyökeréig nemzeti indíttatású, mélyen katolikus gyökerű Szolidaritás mozgalomtól lopta logóját!

persze, a hozzászólásokat olvasva, nehéz minderről egy olyan közegben/országban beszélni, ahol a lakossággá züllesztett nemzet egyes tagjai, ha hozzászólnak, még mindig a vulgáris egyház- és keresztényellenes uszításban lelik kedvüket.

süti beállítások módosítása