Skip to content


       Szűrés lista

Bitch please

A nap fotója:

bitch_please.jpg

Schiffer megcsinálta a "bitch please" fejet, grat Andris!!!

És miért trollkodott be ezzel a fejjel a fotóba?

Hát ezért
:

"Selmeczi Gabriella elszomorítónak nevezte, hogy az LMP a magyar érdekek védelme helyett az Országgyűlés után most egy magyar cég bejáratához láncolja le magát, akadályozva annak működését.

A sajtótájékoztató helyszínén megjelent Schiffer András LMP-s országgyűlési képviselő is. Selmeczi Gabriella közölte az LMP-s politikussal, hogy ha nincs önálló javaslatuk, elképzelésük az életről, akkor sem ilyen látványos akciókkal, leláncolásokkal kell felhívni a figyelmet, hanem a Parlamentben kell dolgozni. Az országgyűlési képviselők munkájának fő terepe a Parlamentben van – jegyezte meg a Fidesz szóvivője."

Hányszor is tetszettek kivonulni a Parlamentből 2002-2010 között, Gabika?!

"A Fidesz felkéri a kormányt, hogy továbbra is határozottan folytassa azt a közbeszerzési politikát, mely a törvények betartására, a munka elvégzésére és az adók befizetésére épül."

Mu-ha-ha !!!

"Selmeczi Gabriella hangsúlyozta, Magyarországon az uniónak megfelelően működnek a közbeszerzéseket illető törvények."

Jaj, Gabi, hagyd már abba, nem bírom abbahagyni a nevetést ...

Nyilván ezért nem veszített egyetlen egy közbeszerzést sem a Közgép.
100%, amin elindult, mindegyiket megnyert, még ha a legdrágább ajánlatot is nyújtotta be ...

Az LMP így kommentált a Facebookon:
"Selmeczi Gabriella az LMP székházat kereste, de nekünk csak irodánk van, mivel nem finanszíroznak minket oligarchák és nem is fognak. Selmeczi azt mondta, a Strabag érdekit képviseljük, majd mikor Schiffer András megpróbálta vele aláíratni a Strabag és a Közgép ügyeit is vizsgáló bizottság felállításáról szóló beadványt, akkor elmenekült."

Várom a holnapi címlapokat:
"Becsületes magyar vállalkozás munkáját akadályozta a Strabag Olajfa Koalíció pártja."

Mno.hu, csodálatos cím és banner választás (Török Gábor találata):

banner.jpg

Címkék: fidesz selmeczi lmp szefo

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr864645819

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.07.12. 09:51:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Elemet kell cserélni Orbán Viktorban 2012.07.11. 21:21:55

“Lemerültek az akkumulátoraim” – árulta el a Hír Tv-nek a biorobot. Ha nem kukázzák, hanem szervizelik az ötven éve fejlesztett típust, bővíthetnék a memóriáját, frissíthetnék a szoftvereit, ráküldhetnének egy vírusirtót, és kicserélh...

Trackback: Kövér László szerint a szólásszabadság erkölcsromboló és káros a civilizációra 2012.07.11. 21:16:56

Házelnökünk a szólásszabadságot erkölcsi fertőnek tartja, a véleményüket kinyilvánítókat lecsőcselékezi, fárasztja, hogy a nyugat beszólogat, megveti a liberális Amerikát,  az internet határok nélküliségében pedig a civilizáció pusztulását látja. Szeri...

Trackback: És már megint... 2012.07.11. 20:56:43

 Sokan tudják, hogy nagy anime fan vagyok továbbra is (bár látom a műfaj hanyatlását) és akik szintúgy ismerik a műfajt, azon belül is a bunyós részeket, tudják, mit szokott az ügyeletes rosszfiú mondani: "Kétszer nem dőlök be ugyanannak a trükknek". E...

Trackback: Közgép pénzből védi a Közgépet a Magyar Nemzet 2012.07.11. 20:43:27

A Magyar Nemzet Online-on egy méretes Közgép hirdetés alatt gyalázzák a Közgép székháznál tiltakozó LMP-t. Az LMP-t támadó tudósító cikk hihetetlenül egyoldalú. Az LMP által a tüntetésen elmondottakról egy szó sem esik (!) az egész cikkben. Azt még ...

Trackback: Selmeczi a hazugság szőke nagyasszonya 2012.07.11. 20:15:13

Az LMP ma az oligarcha-uralom ellen tüntetett Simicska Közgépénél. (Simicskának, Orbán kollégiumi szobatársának a cége 2010 óta körülbelül 300 milliárd forintnyi közbeszerzést nyert el). Arról, hogy a Magyar Nemzet és a HírTV hogyan hamisította meg a t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.07.11. 17:36:36

Az a nagyon nagy csattanó, a "közérdekű üzem megzavarása"!

Mi az, észre se vettem, és a Közgép állami vállalattá változott? Vagy Simicska úgy van vele, mint XIV. Lajos ("Az állam én vagyok"), és így teljesen jogos, hogy már az általuk felújított vasútpályákon közlekedő vagonok is alig bírják hordani hozzájuk a közpénzt? Különben is, a KÖZgép mi másból is működhetne stílszerűen, mint KÖZpénzből, ugye.

Gabika a magyar emberek nyugdíja után megvédi a Közgépet is... jajj szegény fejüknek.

Melchi Zadok 2012.07.11. 17:46:18

Izzo okolbe szorult minden gondolatom
A harag lassan kotelet fon egy lampavason

johnny quid · http://oranje.blog.hu 2012.07.11. 17:52:31

bárcsak úgy védené gabika a közgépet is, mint a nyugdíjakat!

NextGeneration 2012.07.11. 17:54:25

@melchi zadok: Max magunkat rakhatjuk rá, mert úgyis csak várni fogjuk a csodát, hogy javuljanak meg a politikusaink.

Sose lesz itt forradalom, vagy rendszerváltás! Volt helyette rendszerváltozás, meg fülkeforradalom... :-(

Gontar 2012.07.11. 18:46:39

Nyugi, amin meg nem indult a közgép azt meg 1 személyes, 2-3 hete alakult kftcskék nyerték. Kórház beruházások körül érdemes körülnézni. ;-)

Vidéki 2012.07.11. 18:50:05

Vastagbőr írja:

"Becsületes magyar vállalkozás munkáját akadályozta a Strabag Olajfa Koalíció pártja."

Valóban az LMP-sek korábban a strabagdemokraták tanácsadói voltak.

Az aktivisták transzparensein most az "Orbán új oligarchiái", "A Közgép mindent visz", "Fideszes pénzszivattyú", "Mutyigyár", valamint a "Nem leszünk Simicska-gyarmat" feliratok voltak.

Még csak annyi, hogy a Közgép 2004 és 2010 között 2 mrd-ról 40 mrd-ra növelte az árbevételét. Azaz a szocik alatt meghússzorozták bevételüket.

Hol voltak ezek az ájtatos, álszent alakok, amikor a Közgép 2004 és 2010 között azaz a szocik alatt meghússzorozta bevételét.

Akkor miért nem károgtak?

„Fáradtak, fásultak, kiégettek, reménytelenek, nem bíznak sorsuk jobbra fordulásában és nem hisznek már senkinek-semminek.” mondta egy LMP-s nemrég történt, sikertelen népszavazási akciójukkal kapcsolatban,

De hogy ennyi millióan fásultak lennének és nem ragadja meg fantáziájukat a szépen hangzó Lehet Más a Politika elnevezés?

Az is ösztönzőleg hathatott volna rájuk, hogy az LMP 2010-es választási kampányát a „csendes amerikai” Richard Field (papírforma szerint ingatlan befektető) támogatta sok millióval.

Tavaly azt tapasztaltuk, hogy ez a mecénás, a „csendes amerikai” a Magyar Vöröskeresztet is támogatta pénzzel.

Elérte, hogy a Vöröskereszt evakuálta a derék romákat Gyöngyöspatáról, ahol azok állítólag a gonosz magyarok rasszista támadásai miatt életveszélyben voltak.

"A cigányok menekülnek, Gyöngyöspata csatatér" – a külföldi sajtó ilyen és ehhez hasonló címekkel tudósított a Gyöngyöspatán történtekről.

Az újságok többsége az AP, az AFP és a DPA hírügynökségek anyagait használta, és azokból emeltek ki egy-egy hangzatos mondatot, a magyar hatóságok állásfoglalásának ismertetése nélkül.

A brit Daily Telegraph írásában a Vöröskereszt szervezet közleményére hivatkozva azt állították, hogy a II. világháború és 1956 óta nem hajtottak végre a gyöngyöspataihoz hasonló mentőakciót az ország területén.

Az LMP-nek nem a budapesti flaszteron kellett volna gyűjtenie az aláírásokat, hanem mondjuk a gyöngyöspatai cigányok között, akiket jótevőjük Richard Field, aki az LMP patrónusa is volt és aki evakuálta a derék romákat Gyöngyöspatáról, ahol azok állítólag a gonosz magyarok rasszista támadásai miatt életveszélyben voltak.

Ha az LMP eszénél van ezért a hálát aláírások formájában bezsebelhette volna, de hát ehhez ki kellett volna mozdulnia a budapesti flaszterról, de hát ők ezt nyűgösnek tarják.

Most is hasznosabb lett volna, ha az LMP frakcióból Széll Bernadett, Szabó Rebekka, Szilágyi László, Jávor Benedek, Kukorelly Endre, Scheiring Gábor, Dorosz Dávid, Karácsony Gergely, Vágó Gábor nem a Közgép flaszterén villognak, hanem mondjuk a gyöngyöspatai cigánysor kerítéseihez láncolják magukat.

pcmci 2012.07.11. 18:50:11

és az hogy a retkes faszba van, hogy pár óra alatt az önkormi rendeletet hozott birtokvédelmi kérdésben, miközben egy nem fizető albérlő kipaterolása legálisan minimum hónapokba, de inkább évbe telik?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.07.11. 18:56:37

Van benne egy rész amin felröhögtem... konkrétan ez: "az adók befizetésére épül."

Akinek nem narancsmag van az agya helyén az emlékszik, hogy elsőbálozó kúrmánypártként a fijjuk a Simicska Lali irányaította APEH idején, nos egy úgynevezett hosszúbájtok éjszakájának nevezett parajelenség következtében nullázták a sokszázmilliós adótartozásaikat. Namost kétharmados diktatúrában... ehhh... igen, a múltból kiindulva Én hiszek nekik!

stefan75 2012.07.11. 18:57:41

Selmeczi keveri a magyar érdekek védelmét a magyar alvilág érdekeinek védelmével. Csak tudnám, miért...?

Nem tudom, mit csinálnak vele, de valahogy egyre jobban hasonlít a feje Orbán Viktorra. Lehet, hogy igazából Orbán játssza őt szőke parókában?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2012.07.11. 18:57:52

nem lennék a habonyárpi-team tagja mostanában. itt már képtelenség nem lófaszba tolatni.

jpmjpm 2012.07.11. 19:00:48

az lmp-nek (és mindenkinek) igaza van a közgéppel kapcsolatban.

de ha az lmp lenne hatalmon, akkor ő is ugyanezt csinálná, nekik is lenne egy közgépük.

a fidesz úgy viselkedett, mint egy fürdős-kurva 2002 és 2010 között. most pedig csodálkoznak, hogy más is tud úgy viselkedni mint ők.

mindegyik párt lop, csal hazudik. gyurcsány ezt a saját szájával mondta ki, a fidesz pedig az ígéretei után a tetteivel. (az adócsökkentés kormánya).

és mindegyik párt ugyanezt csinálja. ne legyenek illúzióink.

igazából két oldal van. a politikusok és a nem politikusok. akik éppen nem a hatlami gépezet csöcsét szívják, azok szopnak. mindegy, hogy kit választunk. ha választanunk kell, nem pedig minket kell megválasztani, akkor szopunk. mert a megválasztottak tömik a zsebüket a választók pénzéből.

welcome home. :)

sárkányfő 2012.07.11. 19:11:12

Az, hogy a Fidesz teljesen nyíltan, a szóvivőjével kiáll a Közgép mellett, az akkora kapitális baklövés, akkora öngól, hogy még a Matolcsyval és Kövérrel terhelt Fidesztől is meglepő.

Miért is kell a Fidesznek a Közgépet védenie? :)
Mióta is van közös szóvivője a Fidesznek és a Közgépnek? :)

Istenem, micsoda baklövés... micsoda baklövés... így magukra húzni az ügyet, így közösséget vállalni nyíltan és hivatalosan a Közgéppel... és pont ezt a gáz Selmeczit dobják ide, aki még a fideszeseknek is kínos...

Azt hiszem ma reggel még az LMP se hitte volna, hogy ennyire jól sül el az akciójuk :) Ekkora hibát kikényszeríteni a fidesztől...

S.O.A. 2012.07.11. 19:16:41

Nyugdíjvédelmi "lesz ám majd egyéni számla, ne sírjatok parasztok" Gabika jó úton halad, hogy beletolassak egy teherautóval a kiflilopkodó retkes csámpás fogú pofájába...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.07.11. 19:36:13

Vágták a fákat nemrég a főutcán nálunk...idős papa odaszól: "Mester, hagyjál csonkot minden fán az akasztásokhoz!"

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.07.11. 19:36:22

@sárkányfő:

Nem baklövés, rendszer: ostoba, korlátolt vezető + szervilis, gerinctelen kormánytagok = diszfunkcionalitás.

Selmeczi, (Szíjjártó, Kumin) egyszerűen nem érti (nem TUDJA???), hogy egy szóvivő feladata egy normális kormányban nem az volna, hogy teljes nyelvszélességgel kiálljon a főnök minden baromsága mellett, hanem épp ellenkezőleg, hogy az ilyen, és ehhez hasonló (levelet küldtem Hugh Grant-nek, úristen!) minden lehetséges módon megakadályozza.

Ezt persze szépen le lehet vezetni, a kormány minden egyes elemére.

Szegény Viktor meg nem érti, hogy miért nem működik semmi, hogy miért baszódik el minden, amihez csak hozzáér...

Neki "lemerültek a telepei", mi meg kurva nagy szarban vagyunk.

(Igen, kurvára Hitler ugrik be a Focistáról: a talpnyaló az csak egy talpnyaló, ha helyzet van, kitörölheted vele a seggedet.)

ampelmann 2012.07.11. 19:50:55

de hogy egy riporter megfogja ezt a faszmatrica schiffert??? a kérdéseire csak hebegett-habogott...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.07.11. 19:52:33

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "(Igen, kurvára Hitler ugrik be a Focistáról: a talpnyaló az csak egy talpnyaló, ha helyzet van, kitörölheted vele a seggedet.)"
Hitler??? Mit szól ehhez a Fidesz zsidó háttere???
Mekkora egy balfék vagy öcsém! Nem nagyon vágod, hogy ki kivel van, ügye? :D

Failer 2012.07.11. 19:54:35

@melchi zadok: Kezdheted húzni az MSZP-LMP-DK triumot :)

Walter Hartwell White 2012.07.11. 19:59:42

A szőke k***a a Közgép szóvivője lett? vagy egyébként milyen minőségben jelent és nyilvánult meg?

Asztalos Gábor 2012.07.11. 20:03:26

@pcmci: mert a bérlő kirakásakor a bérlő van birtokon belül. itt meg a közgép volt.

Asztalos Gábor 2012.07.11. 20:04:04

Török Gábor roppant hiteles, amikor az ő blogját meg a KÉSZ Holding támogatja.

ne most 2012.07.11. 20:05:08

OV-nak, Simicskának megvolt a szőke ciklon? Valami élmény beszámoló?

Matolcsy "MSZMP tag" György 2012.07.11. 20:07:58

Bírom, ahogy Fidesz oldalról megy a Strabagozás, közben Orbán kicsi fiának focicsapatát és egyben Orbán kedvenc csapatát a Strabag támogatja.

Akkor most, hogy van ez a Strabag Olajfa Koalíció kedves Fidesznyikek és kedves Szenátorasszony?
kepviselofunky.blog.hu/2012/07/11/orbanek_is_beszalltak_a_stabag_olajfa_koalicioba

Állam-vizsga 2012.07.11. 20:09:00

Telitalálat az LMP akciója. El kell ismerni nagyon jól csinálták. A Fidesz meg bekapta a horgot és visszanyalt a fagyi.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.07.11. 20:09:41

Szarban ébrednek aztán próbálják a dolgot megúszni kb. valahogy így:

www.youtube.com/watch?v=HfTPZ-iUkWE

puffatag 2012.07.11. 20:10:15

@ampelmann: mit akarsz ezzel mondani?

sárkányfő 2012.07.11. 20:11:28

Az milyen már, hogy amikor Orbán kordont bontott, akkor senki nyúlt hozzá, most, hogy az LMP tiltakozik (még csak nem is bontott semmit), akkor rendőrök viszik el őket....

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
igazad van, ez nem baklövés, ez náluk a rendszerből következő minennapi működés.

@¡Viva La Onda!:
A Fidesznek és a Közgépnek KÖZÖS szóvivője van :)
Szerintem a Fidesz és Közgép tulajdonosa is egy és ugyanaz...

Van ez ellen valami kifogásod? Talán furcsállod? Mi ezzel a baj? Csak nem ballib hazaáruló vagy? Csak nem idegenszívű vagy?

Matolcsy "MSZMP tag" György 2012.07.11. 20:14:44

@Asztalos Gábor:

Neked ugye az a jó, ha minél többet lopnak az országtól?
Neked ugye az a jó, ha a befizetett adód jelentős része a kormány haveri körénél köt ki, miközben az ország folyamatosan pusztul lefelé?
Neked ugye az a jó, ha közbeszerzéseknél nem az a döntő, hogy ki adta a legjobb ajánlatot, hanem az, hogy ki pacsizik a Fidesszel?

Ha neked mindez jó, akkor megértem, hogy miért azokat próbálod fikázni, akik erre felhívják a figyelmet, azok helyett akik mindezt elkövetik.

Ajánlom figyelmedbe az alábbi cikket: atlatszo.hu/2012/07/11/nyergesek-elso-milliardja-i-tuntesd-el-az-adossagot/

letmetellyou 2012.07.11. 20:16:58

HAHA! óriási! miért mondott le? végre egy autentikus politikus

pcmci 2012.07.11. 20:16:59

@Asztalos Gábor: ejj gecó, pedig már pont azt kezdtem hinni, hogy az volt a baj, hogy a zelempé is bent volt....

btw, akármit akartál kihozni, nem igazán jön át belőle, hogy mégis mifasznak volt köszönhető nagy hirtelen ez a példásan gyors önkormányzati szolgálatkészség, amikor átlagpolgár örül ha egyáltalán eljut addig, hogy fogadják az önkormiban, ha valami gondja vagyon.

puffatag 2012.07.11. 20:17:58

@sárkányfő: 2010-ben az emberek háromkettede a közgép/vegyépszer koalíciójára szavazott...illetve a középszer vegyi gépesítésére... monta futó barnabás és elmosolyodott (közüzem mekkzavargása)

NA YA! 2012.07.11. 20:22:28

Kiflibarbi és a zarcába tóót mikrofon,....a poszt mááá nem is érdekel!

egy maréknyi dollár 2012.07.11. 20:24:03

Az univerzális szenátorasszony még mindig elképesztően fotogén.
Megszólalásait gondosan nem hallgatom és nem olvasom; egy érdekelne vele kapcsolatban:két megmentés között van-e ideje néha megfújni csodás hangszerét?(szaxi)

Walter Hartwell White 2012.07.11. 20:27:45

@sárkányfő: Jaja, minden vagyok, amit felsoroltál. És büszke rá. :]

A tulajdoni viszonyban is egyetértünk: a Fidesz egy gazdasági maffiának a politikai fedőszerve, így akár lehet közös is a szóvivő...

Virág et. 2012.07.11. 20:31:07

Ahogy azt már sokan megmondták: MIÉRT A FIDESZ SZÓVIVŐJE VÉDI A KÖZGÉPET? Ezek után mégis mi a fene értelme tagadni az összefonódást? A Strabagot mikor védte az MSZP szóvivője? A Strabag tulajdonosa ugyanaz az osztrák üzletember még mindig, aki soha nem volt Mesterházy de még Gyurcsány iskolapajtása sem és ráadásul pártpénztárnok sem.

Ha a Strabag bántaná a szemüket, akkor engedték volna a vizsgálóbizottságot Közgép és Strabag ügyben az LMP-nek. Nem engedték, ez beismerés és ezen a te @Vidéki: szánalmas terelésed sem változtat.

puffatag 2012.07.11. 20:35:57

@Virág et.: nem érted? a miniszterelnök haverjaira szavaztak az emberek 2 éve, ezt akarták...a megfoghatatlan maszopos oligarhák helyett látható csapatot akartak... erről szavazunk 2 év múlva

puffatag 2012.07.11. 20:39:02

@Virág et.: vidéki mindenhova másolgat, a pártközpont utasítására, bár ez mostantól kevés lesz... fizetésemelést fog kérni

egy maréknyi dollár 2012.07.11. 20:43:34

@puffatag: :D , azt is megfújta, igazad van,de én most mégis a szaxira gondoltam.20 éve is ezt az egyet tudtam ennek a tündérilonának a javára írni; azóta pedig sokat romlott a helyzet, az asszonyságról nem is beszélve.

Link Elek 2012.07.11. 20:44:29

@Virág et.:
itt nem osszefonodas van, hanem egyetlen ember altal iranyitott MAFFIA
lopnak, rabolnak, zsarolnak es levezetes kent lopnak, lopnak es lopnak

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.11. 20:49:51

Gabika is inkább maradt volna a családi vendéglátóipari vállalkozásban pincérként. Mindenkinek jobb lenne, neki is. Akkor legalább képességeinek megfelelő munkát végezhetne, bár ebben azért nem vagyok annyira biztos...

2012.07.11. 20:57:42

@jpmjpm: nincs két oldal, az baromság, hogy a nép az ilyen szent, talpig becsületes, és a politikusok mind korruptak. Az nonszensz, olyan nem létezne. Ugyanúgy van mindenféle ember ott is, csak a gátlástalanabbja jobban kihasználja a helyzetét (mert ki tudja).

amúgy a kép az jó trollkodás télleg :)

Öreg Sam 2012.07.11. 21:01:17

A teniszben az ilyen fiaskót "ki nem kényszeritett hibának" nevezik.
A hatalmi őrület egyre töb ilyen hibát generál (ld.levél a legkedvesebb szinészemhez)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.07.11. 21:06:15

@dr. Kóser Malac:

Gondolom, majd mindjárt elmagyarázod, balfasz, ki kivel van, balfasz.

Amit írtam, teljesen független attól, hogy egyébként ki van a Fidesz mögött, felőlem az ufók is lehetnek.

Asztalos Gábor 2012.07.11. 21:09:43

@Matolcsy "MSZMP tag" György:
"
Ha neked mindez jó, akkor megértem, hogy miért azokat próbálod fikázni, akik erre felhívják a figyelmet, azok helyett akik mindezt elkövetik."

Török Gábor mégis mire hívta fel a figyelmet?

Te miért engem fikázol, amikor felhívom arra a figyelmet, hogy bizony Török elemző urat is egy olyan építőipari cég támogatja, amely jelentős állami megbízásokat szerzett?

Pepibubó 2012.07.11. 21:18:41

@NextGeneration:
"Sose lesz itt forradalom, vagy rendszerváltás! Volt helyette rendszerváltozás."

Bizony, így van ez, amikor egy nép átsiklik a szótrükkök fölött!
Én már akkor ezen mérgelődtem, amikor Antall József kinyilatkoztatta, hogy nem rendszerváltás volt itt, hanem rendszerváltozás.
"Idétlen szónak tartom. Az ember fehérneműt vált, nem rendszert."- ezt mondta.

Pedig ugye amit megváltoztatunk, azt megtartjuk, nem leváltjuk. Ezt tette ő és az MDF a kommunista káderek és ügynökök hálózatával. Megváltoztatva megtartotta.

Ő vezette be rendszerváltozás fogalmát. Ennek jegyében engedte, hogy "privatizáció" kódnéven - egycsapásra ezt a fogalmat is lejáratva a hazugsággal - elvtársi kapcsolatok alapján szétlopják a nép vagyonát, továbbá ebből fenntartsák a 22 éve elvtársi alapokon működő "közszolgálati" médiát. Minden pozitív társadalmi fejlődés lehetőségét kiölve.

nápolyi maszti 2012.07.11. 21:19:11

1953-ban a GE hadügyminiszternek jelölt volt elnökét a szenátusi meghallgatásán megkérdezték, mi lesz, ha a GE érdekeivel ellentétesen kell döntenie. Azt válaszolta, hogy szerinte ez nem fordulhat elő, mert "ami jó a Generál Motorsnak, az jó Amerikának. Utolértük Amerikát!.

jpmjpm 2012.07.11. 21:41:06

@A csótány is ember: én a pénz elosztásáról beszéltem. az egyik oldalnak szinte 0 marad, míg a másik oldal számolatlanul rakja zsebre. látom a polituikában nem vagy otthon. a közgép név mond valamit???????????

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.07.11. 21:51:06

ki jön velem hétvégén polgárjogi alapon a siffer kocsibeállójába piknikezni?

Marcellusca 2012.07.11. 21:58:07

@Disintegrator Rising: Megjelentél itt is, te, agyhalott fityiszdroid?
Nem kaptál eleget a Varánus-on?
Kell még egy esti adag?

@MINDENKI!
Ne próbáljatok meg vele kommunikálni!
Reménytelen.
Rosszabb, mint vidéki, enrico együttvéve!!!

Tapmancs 2012.07.11. 21:58:50

Mi a fene ez a "bitch please"? Nem jön be a linkelt kép.

Bebes 2012.07.11. 22:00:23

@Vidéki: "Még csak annyi, hogy a Közgép 2004 és 2010 között 2 mrd-ról 40 mrd-ra növelte az árbevételét. Azaz a szocik alatt meghússzorozták bevételüket."

Akkor követem ezt a nyomvonalat, és mondok 1-2 tényt és számot. Mikor is alakult a Közgép? Ezen a néven, ezzel a profillal 2004 óta működik - a nulláról, ill. az első 2 mrd-ról nem olyan nagy kunszt volt növekedni, kivált 2006-tól, amikor "narancsszínbe borult az ország".

A 2 és a 40 mrd közötti húszszoros növekedést 6 év alatt érték el.

A 40 mrd-nak hányszorosa a 330 mrd (amelyet röpke 2 év alatt abszolváltak)?

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.11. 22:04:01

" "Selmeczi Gabriella az LMP székházat kereste, de nekünk csak irodánk van, mivel nem finanszíroznak minket oligarchák és nem is fognak."

Lehet, hogy ez a jövő gyöztesének első ütős érve a választók felé?

is 2012.07.11. 22:04:20

@Vidéki: "Valóban az LMP-sek korábban a strabagdemokraták tanácsadói voltak."

Úgy érted, hogy Schiffer pl. Orbánt védte mindenféle ügyekben? Vagyis Orbán strabagdemokrata volt?

"Még csak annyi, hogy a Közgép 2004 és 2010 között 2 mrd-ról 40 mrd-ra növelte az árbevételét. Azaz a szocik alatt meghússzorozták bevételüket."

Az az aprócska tény ne zavarjon éleslátásodban, hogy 2006-ban az önkormányzati választást bőven kétharmad felett megnyerte a FIDESZ, és onnan öntötték a közbeszerzést a Közgépre. Azaz a FIDESZes önkormányzatok alatt hízott fel a Közgép. Persze akkor az önkormányzatok teljes vagyona és a hozzátartozó pénzek nem voltak még államosítva, mint most, a tanácsrendszer újjáalakításakor.

Transylvanianmixedgrill 2012.07.11. 22:06:31

A témában nekem a DK mai reakciója tetszett. Végre nem csak a hülye semmitmondó, önismételgető oligarházás és diktatúrázás, hanem végre tényeket mutattak be a közgéptársaság hátteréről, és hogy erről nagyon helyesen tájékoztatják az EU-t is, aki a lovettát adja. Látszik, hogy nyomoztak, vagy legalábbis vették a fáradtságot és megbíztak valakiket, hogy nyomozzanak. A nyomozás meg mint tudjuk: munka.
Íme az első alkalom, hogy volt szocikat látunk dolgozni és értelmes végeredményt tesznek le az asztalra. :)

Indriq 2012.07.11. 22:07:46

DE MILYEN KÖZÉRDEKET LÁT EL A KÖZGÉP?????

agatsu 2012.07.11. 22:08:08

végre beugrott!, gabika hókuszpókra emlékeztet

Tapmancs 2012.07.11. 22:08:41

@sz4sz4: thx. Az ilyesmiket valahogy sohasem tartottam poénosnak.

collateral collector (törölt) 2012.07.11. 22:18:37

Az LMP kiment a Közgép nyilvánvaló és pofátlan kivételezettsége ellen demonstrálni, erre a Fidesz képes volt odamenni és védelmébe venni a Közgépet?? Ez kurva vicces. Mondhatnánk, hogy a Fidesz belesétált a tökéletesen megkomponált kelepcébe (hiszen azzal, hogy védelmükbe veszik, ezzel be is ismerik), de biztos, hogy ez egy kiszámított csapda volt? Tényleg tudta az LMP, hogy a Fidesznél _ennyire_ hülyék? Nem csak egyszerűen odamentek demonstrálni (nagyon helyesen teszik, hogy napirenden tartják a témát), és álmukban sem gondolták volna, hogy a Fidesz ekkora szívességet téve nekik ekkora öngólt fog rúgni saját magának?

nápolyi maszti 2012.07.11. 22:21:36

@Transylvanianmixedgrill:
Érdekes egyébként, hogy arról a számomra mindenképp nóvumot jelentő DK-diagramról, amely Simicskát és nejét három, egymást gyakorlatilag száz százalékban tulajdonoló cégen keresztül összeköti a Közgéppel,az origón, indexen például nyoma sincs. Tanulságos az is, ahogy az LMP-odaláncolásról és a Selmezcy-reakcióról beszámoló hírek végén összegzik a Közgép karrierjét: az origo felmondja a kötelező kormányszöveget -- hogy a szocik alatt indult dinamikus növekedésnek, szerényen hallgatva arról, hogy ez főként a narancsos önkormányzatoknak köszönhető.

komolytalan samu 2012.07.11. 22:23:36

@Vidéki: Kommunikációs segédlet megszállottaknak v órabéreseknek.

- először döntsd el: másokat (A)is meg akarsz győzni az igazadról, vagy csak magadat(B)!
- Ha a válasz A : Ne írj hosszan, ha a mondanivalód nem koherens, stílusos MERT dögunalmas lesz!
Kevesen olvassák el és a legtöbb amit elérhetsz, hogy olyanokkal provokálsz vitát, akiket sose győzöl meg.
- Ha a válasz B és ingyen csinálod: elképesztően nyomorúságos lehet ennyi energiát belefektetni olyan maszturbációba, ami fájdalmas és soha nem hoz megkönnyebbülést.
Ha nem ingyen csinálod, szar munkát végzel!

lyia (törölt) 2012.07.11. 22:24:08

Miután a Fidesz (és mennyei összekötője) hadat üzent a liberalizmusnak, Magyarországon nincs is liberális piacgazdaság (hozzáteszem, a szocik idején se nagyon volt).

A magyar vállalkozó úgy fél a versenytől, mint Semjén Zsolt a melegfelvonulástól. Jobban szeret állami nagyberuházáson indulni, mint magánmegrendelők kekeckedő kívánságainak mindenféle aprómunkában megfelelni, jobban szeret pályázati pénzekből élni, mint befektetőket keresni versenyképes projektekhez, jobban szeret trükközni az adókkal mint adózni.

Kell ehhez persze egy politikai osztály is, amelyik jobban szereti, ha az állampogárok függenek az államtól és nem függetlenek tőle, mert aki független, azon nehéz uralkodni.

Kell hozzá a magyar politikai osztály, amely dzsentriként éli világát, hagymázas álmokat álmodik fejlődésről, nemzeti nagylétről, és jólétről, miközben azt lesi, hol lehet altiszt valamennyi rokona, hogyan lehet állami forrásból támogatni a haverokat.

És kell hozzá egy nép.

Transylvanianmixedgrill 2012.07.11. 22:29:48

Most látom, hogy a királyi m1-en a magyar bohócliga Szuperkupájának hazudott szarsemmi meccsét ÉLŐBEN közvetítette/közvetíti a tévé, és imént még az oligarhákat is bemutatták az esőfüggöny mögött. Kíváncsi leszek, tényleg ott van-e a Strabag reklám a mezen?! :P

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.07.11. 22:37:58

@Disintegrator Rising: Mér, Schiffer is tonnaszám lopja a köz pénzét, mint a fidesz-közgép? Mert akkor én megyek. Segg...

Transylvanianmixedgrill 2012.07.11. 22:39:08

Az öröm pillanatai b+b+b+b+: Garancsi István Vidi tulaj oligarcha vette át a Szuperkupát díjat a Vidi játékosok helyett: EPIC ! :P

(Garancsi Istvánról... fideszfigyelo.blog.hu/2010/09/18/orbantol_privatizalt_a_videoton_tulajdonosa)

szanalmas 2012.07.11. 22:41:48

Már ott tart ez az egész, hogy nem csak a képviselők, polgármesterek, minisztériumi és elit közszolgák járandósága a jólét, hanem nyíltan ki van mondva, hogy a nagytőkés haverok támogatása is minimum erkölcsös. Mutyi megideologizálva. Ennyi idóta politikus már a statisztikát és a véletlenszerűséget is megcáfolja. Komolyan elképzelhetetlennek tűnt, hogy a szoci kormány idiótáit túl lehet szárnyalni, de és pedig mégis! És ezen naponta meg tudok döbbenni újra és újra!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.07.11. 22:45:07

@collateral collector: Nyilván úgy voltak vele, h 1 próbát megér, főleg úgy, h eddig mér mindig bejött.

parttalan 2012.07.11. 22:46:50

Ha a Strabag, vagy akármely más (akár külföldi) építőipari cég jobb pályázatot nyújt be közbeszerzési tenderen, akkor őt kell kihozni győztesként. Ezt diktálja a szabadverseny. a demokratikus piacgazdaság. Amelyik kormány ezzel szembemegy, az tojik a nemzeti érdekekre is, hiszen ha a külföldi cég olcsóbban és/vagy jobb kivitelezésben tudná elvégezni a feladatot, akkor az lenne a nemzeti érdek, hogy őt bízzák meg a munkával. Az adófizetők pénzéről már nem is beszélve. Na persze: a kormány és Közgép Dávid harca Strabag Góliáttal és vele együtt az egész nemzetközi karvalytőkével szemben... gazdasági szabadságharcunk újabb frontja.

gnme 2012.07.11. 22:48:06

még egy ilyen kiélt fejű kurvát

hát ránézek azt rosszat álmodok

felfújódott arc .... tipikus alkesz

Makkasz 2012.07.11. 22:53:20

Szep volt LMP!
Ha nem lennétek baloldaliak, megint szavaznék rátok.
Mindenkinek tudni kell, korrupt a komány!
Memérgezi a morát, kinyirja a vállalkozást és a vállalkozási kedvet, versenyképtelen cégeket hoz létre (lásd előző Orbán kormány, Vegyépszer, Betonút).
80%os adóék, eladósodás, magánvagyon államosítás, földek ellopása mellett arrogáns Orbán nemzeti burzsoáziát épít adóforintokból, ahol a rátermettség mértékét a kollégiumi szobatávolság határozza meg.

Ha kell bizonyíték, én adok.

komplikato 2012.07.11. 22:56:32

@sárkányfő: "A Fidesznek és a Közgépnek KÖZÖS szóvivője van :)"
Még érteném is 2in1, de történetesen láttam csóri kis hölgyet, aki valóban a Közgép "szóvivője", hát őt sem irigylem, nem tudom sima megélhetési okokból ment kezdő diplomásként szellemi prostituáltnak vagy csak valamelyik felmenője eléggé "megbízható elvtárs" és azért vették fel szegénykémet, esetleg elvégezte a Fidesz kis "Marxista Egyetem" gyorstalpaló sulit, de ő még nem sejti mi vár rá ... Viszont a pár előre megírt gagyi mondat mellett is fényévekkel tűnt intelligensebb élőlénynek Gabikánál, meg tud hazudni bár a hunyorgás miatt azért ne menjen pókerezni még.

Makkasz 2012.07.11. 23:02:32

@nápolyi maszti:
Pontosan. 2008-ig 30%ot kellett fidesznek adni, 2008-tól 50%ot.
Közgéppel 2007-ben nem akartam együttműködni, mert 2004-ben csak 2 mrd volt a bevételük.
De rájöttem...
Most gondolom 100-at, ezért sokkal keményebb a "tényfeltáró újságírás", 2010 előtt ugyanez a korrupció ment, csak mindkét oldal hallgatott.
Most sem a szocik és Puch verik a palávert, hanem a kimaradt LMP. Remélem nem is lépnek be a brancsba.
@Pepibubó: @Rufus78: @Vidéki: @pcmci: @Dr. Gy. Dr. Fűegér: @¡Viva La Onda!: @Matolcsy "MSZMP tag" György: @Asztalos Gábor:

Makkasz 2012.07.11. 23:08:25

@komplikato: Hát nem IQ bajnokságról igazolták Gabikát, ki vállalta volna a droidok közül is azt, hogy nyugdíjvédelmi bzitosként einstandolja százezrek nyugdíjra megtakarított pénzét, majd elszarják az egészet, közben semmi nem javult.
Történelemkönyvekbe fog bekerülni mint a fidfesz cinizmus és butaság (tudatlan önfeláldozás) mementója.
Tovább lesz ismert a neve mint Viktoré.
Ezek után ez már csak gyerekcsíny volt.
Bírom Schiffert, kár hogy balos.

KopaszMercis 2012.07.11. 23:19:03

Ez a Selgeczi Mabriella megint alkot?

2012.07.11. 23:22:35

azért zero, ez kurvagyenge volt te is érzed.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.07.11. 23:26:29

@Vidéki:
Hiába elempézel, hiába gyöngyöspatázol, akármennyire nyalhatod a kiflibiztos fidesz verzérkar által szétkúrt lottyadt pináját, a tények attól is tények maradnak:
- Oligarchák rángatják a törpecsútit és csapatát.
- 8 éven keresztül basztak bemenni dolgozni a munkahelyükre (Parlament).
- A Közgép nem a nemzeti érdekeket, hanem kizárólag pártérdekeket szolgálja.
- A rácos bárcás ezért nem akarja a vizsgálóbizottságot és menekül a munkája, a "magyar érdekek védelme" elől.

Transylvanianmixedgrill 2012.07.11. 23:28:37

Schiffer épp most cserzte ki a fityiszállamtitkár bőrét az m1-en. :P

milyen szép a Vértes, ó 2012.07.11. 23:28:56

@collateral collector:

Legfeljebb azzal számolhattak, hogy a nagy hirtelenkedésben csinálnak valami vicces baromságot, azzal, hogy ennyire hülyék, nem. :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.07.11. 23:44:33

Béketűrő vagyok, de ezt a kurvát pofáncsaphatná már valaki....

villamos alóli kacaj 2012.07.12. 00:04:14

1989-ben kivívtuk a SZABADSÁGOT.
2010-ben a SZÓLÁST (a szabadságért cserébe).

lecsó kolbász (törölt) 2012.07.12. 00:10:20

Ez a szanaszét szolizott szédült szajha
"szórakoztatja" sziporkáival szegény
szeretett szülőföldünk származottait. Szégyenletes.

2012.07.12. 00:23:20

@jpmjpm: "igazából két oldal van. a politikusok és a nem politikusok"

Masni 2012.07.12. 00:29:57

@Disintegrator Rising: menjél. Szólj, ha megtaláltad. Szerintem még jogsija sincs, nem hogy autófelhajtója. :))))

pruno (törölt) 2012.07.12. 00:38:44

Szegény Selmeczi, milyen csúnya nő. És még buta is.
A Fideszesek most bosszút állnak az elmúlt 8 évért, elsősorban az éhségüket csillapítják, harácsolnak, mert nem tudhatják, hogy mikor esnek el a húsos fazéktól.
Erről szól minden.

Nincs kétségem, hogy a papírforma szerint még korrupció-szűz pártok, az LMP és a Jobbik is így tenne.

Ez nem pártállástól függ, ez egyszerűen azért van, mert ők magyarok, Magyarországon mindig ez ment, már ferencjóska előtt is.
Akkora egy fos ez az ország, annak van igaza, aki összecsomagol és kivándorol Németországba, Angliába.

tamareaf 2012.07.12. 00:55:59

@Vidéki: Kedves Uram, tudhatná, hogy az LMP a Strabag szerződéseit is, illetve az előző kormány alatt köttetett mindennemű közbeszerzés felülvizsgálatát kezdeményezi.

Így már Önnek is megfelel?

dekol84 2012.07.12. 01:09:53

Olvasom a kommenteket, és nem nagyon látok egyetlen fityisz troll-t sem! Mi a kurva anyja van azzal a sok rohadékkal ki ezekre szavazott? Hol vannak most? Miért nem ugatnak eeemúúútnyóóócévről? A sok tetves fasz, aki ezekre szavazott most miért nem áll ki a faszom választottja mellett? Talán kiderült, hogy a köpcös diktátor meztelen és alaposan beszopatta a sok idiótát, aki behúzta nekik az ikszet? Rohadjon meg mind az összes aki a zorbánra voksolt! Most ugasson, amikor kiderül, hogy az agymosójuk egy ócska szemét csaló gecihuszár!

dekol84 2012.07.12. 01:11:59

@pruno: "Akkora egy fos ez az ország, annak van igaza, aki összecsomagol és kivándorol Németországba, Angliába."

Milyen igazad van barátom! De mielőtt itthagyom ezt a trágyadombot, megnézem, hogy a sok idióta barom fityisz szavazó, hogy nyársalja fel ezt a szemét bagázst, akinek 2010-ben még a szekerét tolta! Seggfej mind, aki ezekre szavazott!

2012.07.12. 01:52:00

@Vidéki: Hogy te mennyi marhaságot összehordtál itt.

Az LMP soha nem volt a "strabagdemokraták" tanácsadója.

Igen, a Közgép a szocik alatt is fejlődött, a kormányváltás óta viszont ahol csak elindul, nyer, még akkor is, ha drágább. Még a látszatát se próbálják előadni a tisztességes eljárásnak.. Amúgy pedig ugyanúgy tömi a Strabagot is megbízásokkal, csak épp lehúzza a fölét róla.

Gyöngyöspata hogy jön az oligarchákhoz? Az ehhez képest egy piszlicsáré ügy. Arról nem beszélve, hogy az LMP csak igen érintőlegesen foglalkozott a Gyöngyöspatával. Richard Field csak volt az LMP támogatója, nem a párt képviselője. Amúgy viszont nagyon rendes dolog volt, amit ott csinált, ellentétben a Jobbik és csatlósainak szerepével.

kacsa! 2012.07.12. 05:53:54

Amatőr dolognak tartom ezt a jól odaláncolom magam és megváltozik hipp-hopp minden, de ezért a képért megérte. Az LMP (saját érdekében) nagyon helyesen tartja melegen ezt az oligarchás vonalat, ez kell a sok birkának, hadd zabálja két pofával, sok narancslével.

Megdobbent 2012.07.12. 05:56:37

Gabika megvedte a nyugdíját, na bumm.

Virág et. 2012.07.12. 06:16:52

@puffatag: Hát igen, a nagy érv, hogy MAGYAR cég nyeri (vagy nyeli?) így végre a közpénzeket. Persze. Nekem is van magyar cégem, én is szeretnék évi 2-300 milliárdot. Megígérem, én is tudok alvállalkozókat keresni, akik majd megcsinálják a tényleges munkát, vagy konzorciumi partnereket mint a Közgépnek a Strabag ma is (Vidéki? hallod?). Ennyiből futja rá.

Virág et. 2012.07.12. 06:19:53

Ha Ferenc az elmúltnyolcévben lapátolta volna a közpénzt pl. az Altusnak, akkor a Fidesznek az is rendben lett volna, mert ugye az is magyar cég? Bárki lophat bármennyit, ha magyar cég van a fogadóoldalon, akkor nincs semmi baj? Nem azzal van a baja az embereknek, hogy a Közgép ott nyer, ahol az ő pályázata a legjobb, hanem hogy a Közgép mindenhol nyer, ahol indul és azt senki nem tudja nekem laikusként sem megmagyarázni, hogy mindenhol ők a legjobbak. Ehhez nagyon Vidékinek kell lenni. Vagy hülyének.

kormányzó 2012.07.12. 06:42:09

Ez már nagyon emlékeztet hitler,Sztálingrad fóbiájára.
Inkább pusztuljon a zország,de a közpénzt nem adjuk!

@Vidéki:
Az is hasznos lenne,ha te és nertársaid, kollektíve lemészárolnátok egymást.
,Képzeld,találkoztam a kedves mamáddal.
Azt mondta.igazán aranyos tőled,hogy exrokiként bejuttattad udvar-takarítónak a Nagy Magyar Vállalkozáshoz..Ezt komoly szakmai előre lépésnek tarja, a gát-építő kubikus státuszhoz képest.
Bár azt megjegyezte,hogy a keresztapus fogdmegjei,lehettek volna alaposabbak is,mert épp a két legnagyobb szarkupacot hagyták ott.Valami lajost,meg zsoltot említett.
Amúgy jól van,teszi a dolgát,fizeti az internetedet továbbra is.

kormányzó 2012.07.12. 06:45:53

@Virág et.:
Látod,ezért lopják a földet is a parasztok elől!
Hiszen, MAGYAR kézben marad!!!

No quarter 2012.07.12. 06:52:45

Az embereknek fogalma sincs a számokról, az egy millió és az egy milliárd közötti ezerszeres külömbséget nem értik, nem látják. Egy kis segítséggel azonban hátha sikerül: a Közgép eddig kb. 350 milliárd forintos megrendelést nyert el, ami annyi, mintha a két éve (730 nap) regnáló Fidesz alatt minden nap durván 480 milliós megbízást kap. Mivel nem napra pontos az adat, némi elcsúszás van lefelé, de gondolom hamar lesz utánpótlás és akkor felkerekedik a szám. Szombat, vasárnap, karácsony, húsvét inkluzíve...

lobster thermidor 2012.07.12. 06:56:52

Azért azt illene mindenkinek tudnia,hogy egy közbeszerzési pályázati kírást az arra jelentkezőnek meg kell vásárolnia, és ha nem ő a nyerő, akkor a pénzt bebukta. Majd számításokkal alátámasztott árajánlatot kell tennie. Ez nagyobb projektek esetében elég komoly munkát, anyagi ráfordítást, és sok esetben több hónapos előkészítő munkát igényel. Mondjuk ha valamelyik cég sorozatban már az ötödik pályázaton nem nyer, és csak azt látja, hogy a fidesz-közgép viszi el a munkát, meggondolja, hogy feleslegesen töltse az idejét mindenféle pályázgatásokkal, dobálja ki a pénzét mindenféle hülye pályázati papírokra. Na pláne, ha a pályázati kiírások, és a döntések indoklásai olyan módon vannak megfogalmazva, hogy még a vak is látja, hogy csak simicskáék lehetnek a nyerők. Mert a pályázatok jó része "testre szabva" van kiírva.
Az okosabb külföldi cég fogja magát, és elpakol az országból, a csóró magyarja pedig szívja a fogát, és megpróbálja valahogy bekönyörögni, bevásárolni magát a közgép, vagy valamelyik kifizetője alá alvállalkozónak. Persze ennek súlyos ára van, mert sokan tolonganak munkáért, és nyilván a közgép birodalom a helyzetet kihasználva a legszarabb feltételekkel, fillérekért dolgoztatja a tényleges munkát végző, a kifizetési sor végén álló alvállalkozókat.
Jómagam több pályázaton, és egy kiemelt műemlék rekonstrukciós munkái során személyesen tapasztaltam meg a rendszer működését, még orbán első országlása során.

nu pagagyí 2012.07.12. 07:11:08

Az is csak egy véletlen volt, hogy kiderült, Simicska a Közgép tulajdonosa. Úgy irányította a céget, hogy még az ott dolgozók sem voltak tisztában vele, ki is az igazi főnök. Félek, a Közgép csak a jéghegy csúcsa, 2014-re nem lesz olyan komolyabb piaci szegmens, ami terepe lehetne valamiféle versenynek. A NER teljes kiépülése után az ország 99%-ának csak a kiszolgáltatott alkalmazotti lét, vagy a még kiszolgáltatottabb önfoglalkoztatás marad, fodrászként, kisiparosként.

lobster thermidor 2012.07.12. 07:11:22

@Vidéki:

Nem elég, hogy csonthülye vagy, de ezt még írásba is adod!
Ha fingod nincs a Vöröskeresztről, akkor minek irkálsz mindenféle hülyeségeket?!

A Magyar Vöröskereszt elnöke Habsburg György, teljes nevén Paul Georg Maria Joseph Dominikus von Habsburg-Lotharingen. Róla azért talán elmondható, hogy születése okán nem feltétlenül "ballibsi", és a nevét sem adná egy olyan akcióhoz, amiről te beszélsz, vagyis inkább lázálmaid nyomán félrebeszélsz.
Ne fáraszd magad, nem kell itt mindenféléket összehordanod.
A tények, és selmeczi szőkenő gabriella megnyilvánulásai magukért beszélnek!

tisztítottVihar 2012.07.12. 07:19:20

Érdekes egy vállalkozó ez a Talicska Lajos! Csak akkor sikeres, amikor a Fidesz van hatalmon. Hogy is van ez?

nu pagagyí 2012.07.12. 07:41:26

Selmeczinek sikerült demonstrálnia, hogy a magántőke tényleg benyomult a politikába, "sikerült politikai pozíciókat szereznie gazdasági hatalma mellé (Orbán)". Mi sem bizonyítja jobban, hogy a kormánypárt szóvivőjeként, fel sem merül benne, hogy a többmilliárdos közbeszerzéseket bonyolító, elvileg politikától független "szakemberek", esetleg személyes anyagi érdekből, némi korrupciós szolgáltatás fejében hozzák ki az összes zsíros megrendelésnél ezt a magáncéget győztesnek. Nyilván, azért nem merül fel benne, mert pontosan tudja, hogy a kormánypárt, a közhivatalok és az állandóan nyertes magántőkés között nincs semmiféle határvonal, a politika magánérdekeket szolgál a magánérdek pedig a politikát. A NER-ben eltűnt a közérdek.

Kutchek (törölt) 2012.07.12. 08:00:26

Ezzel az előadással Gabika nálam beérte Szíjjártót.

Kiváncsi vagyok mikor állnak ki egy friss munkanélküli, egy rokkantnyugdíjas, egy csődbe ment vállalkozó, egy tandíj miatt egyetemről lemaradt gyerek háza elé, hogy azokat is megvédjék.

belekotty 2012.07.12. 08:01:58

Ajaj, Gabika megvédi a Közgépet. Simicska helyében sürgősen eladnám a tulajdonrészem.

masni55 2012.07.12. 08:14:52

@lyia: Profi összefoglaló! :D

lobster thermidor 2012.07.12. 08:16:56

@nu pagagyí:

Bocs, de ez már túlhaladott állapot!
Azért ülnek a Nemzetgazdasági Minisztériumban a volt közgépesek, a miniszter asszonytól, a tanácsadón keresztül, a pályázatkiírókig, hogy ezt a vádat ne tudják rájuk sütni.
Itt a rendszer mozgatója a simicska-nyerges duó, így szó nincs már korrupcióról, vagy a kiírók magánérdekeiről, hiszen azok ők maguk, vagy a saját családtagjaik, lásd nyerges zsolt testvére!
Itt kiépült a lenyúlás legmagasabb foka, amit a nyugati világban maffiának neveznek. Ez történt a rendőrséggel is a nemrégiben napvilágot látott korrupciónak tűnő ügyben, csak ott még egy csöppet zavarosabb a kép, mert a keresztapa jelenleg éppen a belügyminiszteri posztot tölti be.
Egyébként gabika foglalkozhatna például ezzel az üggyel is, nekem kifejezetten tetszene, amint szőke loboncát rázva pintér főrendőrt védi meg.:)

barli 2012.07.12. 08:35:07

Én a fidesz helyében körbeparavánoznám az összebilincselt ürgéket, oszt otthagynám öket a 38 fokban. Esetleg letennék tölük három méterre két mobilwct meg egy hurkasütöt. Nincs annál megalázóbb, amikor valaki magát szabadítja ki a lebilincselésből. Esetleg kitennék két baszom hangfalat mozgalmi dalokkal.

ui: ez nem azt jelenti hogy szerintem nincs igazuk, csak a reakciójuk meg a rendőrség reakciója nem tetszik.

Hathajó 2012.07.12. 08:46:48

Remélem kedves Gabriella pont olyan hatékonyan fogja megvédeni a Közgépet, ahogy annak idején a sok lusta lúzer nyugdíjával tett.
Miután megvédte a közgépet,eltőzsdézni viszont csak azért nem tudja majd, mert a közgépből akkor lesz tőzsdeképes átlátható cég, mikor a Cosa Nostrából.

Vidéki 2012.07.12. 08:53:24

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Nomen est Omen!
A nevedben szereplő „Evil” (Gonosz) jellemez téged.

Jellemzi azt, hogy téged nem a józan ész, a valóság, hanem a gonoszság vezérel.
Ez kiviláglik gyűlöletfröcsögő, tényeket semmibe vevő hozzászólásodból:

- Oligarchák rángatják a törpecsútit és csapatát.

- 8 éven keresztül basztak bemenni dolgozni a munkahelyükre (Parlament).

- A Közgép nem a nemzeti érdekeket, hanem kizárólag pártérdekeket szolgálja.

- A rácos bárcás ezért nem akarja a vizsgálóbizottságot és menekül a munkája, a "magyar érdekek védelme" elől.”

Ilyen hozzád hasonló Gonoszok állítják arcátlanul azt, hogy majd ők fognak elvezetni minket a tejjel-mézzel folyó Kánaán földjére.

Vidéki 2012.07.12. 09:08:35

@lobster thermidor:

Írod: „Ha fingod nincs a Vöröskeresztről, akkor minek irkálsz mindenféle hülyeségeket?!”

Neked viszont ha képes vagy ezt leírni, fingod sincs arról, hogy én mit írtam a Vöröskereszttel kapcsolatban, és egy árva hangot sem fűztél ahhoz, csak mellé beszéltél:

Én ezt írtam:

„Az LMP 2010-es választási kampányát a „csendes amerikai” Richard Field (papírforma szerint ingatlan befektető) támogatta sok millióval.

Tavaly azt tapasztaltuk, hogy ez a mecénás, a „csendes amerikai” a Magyar Vöröskeresztet is támogatta pénzzel.

Elérte, hogy a Vöröskereszt evakuálta a derék romákat Gyöngyöspatáról, ahol azok állítólag a gonosz magyarok rasszista támadásai miatt életveszélyben voltak.

"A cigányok menekülnek, Gyöngyöspata csatatér" – a külföldi sajtó ilyen és ehhez hasonló címekkel tudósított a Gyöngyöspatán történtekről.

Az újságok többsége az AP, az AFP és a DPA hírügynökségek anyagait használta, és azokból emeltek ki egy-egy hangzatos mondatot, a magyar hatóságok állásfoglalásának ismertetése nélkül.

A brit Daily Telegraph írásában

a Vöröskereszt szervezet közleményére hivatkozva

azt állították, hogy a II. világháború és 1956 óta nem hajtottak végre a gyöngyöspataihoz hasonló mentőakciót az ország területén.

Az LMP-nek nem a budapesti flaszteron kellett volna gyűjtenie az aláírásokat, hanem mondjuk a gyöngyöspatai cigányok között, akiket jótevőjük Richard Field, aki az LMP patrónusa is volt és aki evakuálta a derék romákat Gyöngyöspatáról, ahol azok állítólag a gonosz magyarok rasszista támadásai miatt életveszélyben voltak.”

Beszélj mellé, mint „Bodóné, mikor a bor árát kérték,

de akár elővehetnéd (ha nem fájna)

a brit Daily Telegraph cikkét, amely írásában a Vöröskereszt szervezet közleményére hivatkozva azt állították, hogy a II. világháború és 1956 óta nem hajtottak végre a gyöngyöspataihoz. hasonló mentőakciót az ország területén.

goldengiccs 2012.07.12. 09:09:03

undorító szájszerve van ennek a nőnek
hányadékfejű!

Melchi Zadok 2012.07.12. 09:25:04

Ismet itt van Videki, mar nyugodtan beszelgethetunk a huvelygombarol.

sivatagi n. 2012.07.12. 09:33:29

Közben a balliberálisok kedvenc cigányai Hórák Nóra és Ophélie Bretnacher után egy újabb fiatal lányt erőszakoltak meg és nyírtak ki.

index.hu/belfold/2012/07/11/holttestet_talaltak_a_rendorok_pecsett/

De hát fő a vicces-bilincselős performansz és a cigánybűnözők nyaraltatása Csillebércen.

lobster thermidor 2012.07.12. 09:35:00

@Vidéki:

Most ezzel mit akarsz bizonyítani?
Jócskán meglepődnél ha tudnád, hogy még kik támogatták, támogatják a Vöröskeresztet.
Az, hogy a te agyadban máris bűnöd összeesküvés elméletek fogalmazódnak meg néhány újságcikk nyomán, még az égvilágon semmit nem bizonyít.
Ezen elméletek szerint akkor a sri lankai cunami áldozatainak pénzt gyűjtő, és küldő solymári óvodások is a mindent behálózó ázsiai drogmaffia támogatói, mert ezekről a dolgokról még a Magyar Nemzetben is olvashattunk.
Vagy netán véleményed szerint Habsburg György egy világméretű összeesküvés részeseként, a "libsibolsik" kesztyűbábjaként Richard Field parancsait teljesíti a Vöröskereszt álcája mögé bújva?
Így akarván megbuktatni az LMP közreműködésével a talpig becsületes simicska, és nyerges család szerényen és szorgalmas munkával felépített vállalatbirodalmát?

Másrészről meséld már el, hogy mi a tököm köze van ennek az egésznek ahhoz, hogy a fideszes fiúk a közgép zsebébe tolják a magyar nemzeti jövedelem néhány százalékát, és ez ellen tiltakozik az LMP néven egzisztáló pártalakulat. Minden józan gondolkodású magyar adófizetőnek tiltakoznia kellene az ilyen disznóságok ellen!

lobster thermidor 2012.07.12. 09:43:55

@sivatagi n.:

Na persze, mert a szerencsétlen lány a halotti görcsbe merevedő jobb keze mutató, és hüvelyk ujjával végső haláltusája közben egy a cigány elkövetőre utaló "C" betűt formált, hogy holtában is segítse a rendőröket gyilkosai mielőbbi feltalálásában.

Nyugodj békében Bándy Kata!

nu pagagyí 2012.07.12. 09:52:20

Valaki magyarázza meg nekem, hogy mi a probléma az előző ciklusban bonyolított PPP konstrukciókkal, ami lényegében ugyanaz, mint manapság 5 éves lízingre 11 milliárdot elkölteni.
index.hu/gazdasag/magyar/2012/07/12/milliardokert_vesz_autokat_a_magyar_kozut/

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.12. 09:52:41

tehát most már mindenki számára kiderült, hogy az LMP egy troll :x

eddig sem volt semmilyen építő jellegű, konkrét javaslatuk, és állandóan csak kötözködtek, miközben nem csináltak semmit 8 évig

nehéz lesz így nekik 2014-ben....

Kutchek (törölt) 2012.07.12. 09:56:00

@wmiki: "eddig sem volt semmilyen építő jellegű, konkrét javaslatuk, és állandóan csak kötözködtek, miközben nem csináltak semmit 8 évig"

Most melyik pártról is van szó?! :)

Vidéki 2012.07.12. 09:56:44

@lobster thermidor:

lobster thermidor 2012.07.12. 09:35:00

Megpróbálod „félrevinni az éneket”:

„Jócskán meglepődnél ha tudnád, hogy még kik támogatták, támogatják a Vöröskeresztet.
Az, hogy a te agyadban máris bűnöd összeesküvés elméletek fogalmazódnak meg néhány újságcikk nyomán, még az égvilágon semmit nem bizonyít.”

Nem akármilyen újságcikkekről van szó, amelyek semleges tartalmúak lennének, ahogyan te próbálod beállítani.

"A cigányok menekülnek, Gyöngyöspata csatatér" – a külföldi sajtó ilyen és ehhez hasonló címekkel tudósított a Gyöngyöspatán történtekről.

Az újságok többsége az AP, az AFP és a DPA hírügynökségek anyagait használta, és azokból emeltek ki egy-egy hangzatos mondatot, a magyar hatóságok állásfoglalásának ismertetése nélkül.

A brit Daily Telegraph írásában

a Vöröskereszt szervezet közleményére hivatkozva

azt állították, hogy a II. világháború és 1956 óta nem hajtottak végre a gyöngyöspataihoz hasonló mentőakciót az ország területén.”

Sokan érdekeltek Magyarország lejáratásában.

Ezek közé tartozott a „csendes amerikai” Richard Field is, az LMP patrónusa,

aki jókedvűen adakozott 2010-ben az LMP választási kampányára,

majd később a Vöröskereszt javaára,

amiért „hálából” a Vöröskereszt megszervezte a gyöngyöspatai „életveszélyes helyzetben lévő” derék gyöngyöspatai romák evakuálását,

ami egetverő magyarellenes rágalomhadjáratot váltott ki a „művelt nyugaton”.

A „művelt nyugaton” sikereket elérésére törekvő magyarul (is) beszélő (élet)művészek felismerték, mi a „conditio sine qua non” azaz a feltétel ami nélkül nincsen siker: a témaválasztás:

A magyarországi kisebbségek sanyarú sorsával kell foglalkozni, akik vannak szolgáltatva a gonosz rasszista/fasiszta magyarok perverz indulatainak.

Belföldön és külföldön Magyarországot a rasszizmus antiszemitizmus, fasizmus és az újnácizmus darázsfészkeként festik le.

A rágalomáriát előadó kórus számára nagyon hatásos annak a téveszmének általános elterjesztése, miszerint Magyarország csaknem 70 évvel a nácizmus totális veresége után is napjainkban egy náci ország, amelytől Európának rettegnie kell.

bgp 2012.07.12. 10:07:22

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: Nagyjából stimmel, de nem pártérdeket, hanem magánérdekeket.

tommybravo 2012.07.12. 10:11:01

@sivatagi n.: Horák Nórát nem cigányok ölték meg (ld: barikad.hu/node/31463 ), a francia csajról senki nem tudja, hogyan halt meg, de a halottkém szerint idegenkezűségnek nincs nyoma. A pécsi lányról is csak te tudod, hogy cigányok voltak.

Röviden: egy hülye fasz vagy.

tommybravo 2012.07.12. 10:12:37

@sivatagi n.: Hogy jönnek ide a dzsipók, te baromarcú, csak azt áruld el nekem?

kormányzó 2012.07.12. 10:14:30

@Vidéki:
"Sokan érdekeltek Magyarország lejáratásában."
A sor elején ott virít orbán "dikmán" viktor,és a fidesz-kdnp-közgép-dolomit bűnszövetkezet,szorosan követi őket @Vidéki síró-szasz újfasiszta megmagyarázó,a nemzeti tragédia intézettől.
Kedves Mama? Jól van?
Láttam,ügyesen tologatta a japánert az udvaron.Rendes tőled,hogy munkát szereztél neki.Legközelebb esetleg, be is jelentik a foglalkoztatását?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.07.12. 10:16:22

@Vidéki:
"A nevedben szereplő „Evil” (Gonosz) jellemez téged."

Ultima ratio?
Gyenge a terelésed fideszkurva!
Ne a nickemmel foglalkozzál, cigányozzál, hanem az egyszerű tényekkel.
A hozzászólásaidból látszik, hogy téged nem a józan ész, a valóság, hanem a szaros seggek nyalása vezérel. Ez kiviláglik a kommunistákat védő, tényeket semmibe vevő hozzászólásaiból.

Vidéki 2012.07.12. 10:26:16

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Te is cigányoztál, amikor azt írtad Ne cigányozzál.

Vidéki 2012.07.12. 10:27:21

@kormányzó:

Kormányozd beteg lelkedet!

renevol 2012.07.12. 10:29:31

Türelmesen várom, hogy a nácik mikor kezdik már rendszeresen szétbarmolni Budapest utcáit.
Vagy az csak egy nem-Fideszes kormány alatt elképzelhető?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.07.12. 10:29:47

@sivatagi n.:
Az exkomcsi politikusaink és rendőr seggnyalóik mellett ezek a "rendőrségi pszichológusok" a legnagyobb ellenzői a polgári fegyvertartásnak.
Nagypofájúan nyilatkozzák, hogy a magyar állampolgárok gyerekek, akik nem képesek megtanulni a lőfegyver használatát, de a sokkal bonyolultabb gépjárművel kezelését igen, és még 4 évente is dönthet, 10 milliók sorsáról...

Én nem tudom sajnálni azt ami történt vele PONT!

Szelid sunmalac 2012.07.12. 10:30:05

@Vidéki: Nem szemelyeskedni akarok, felre ne erts! Egesz egyszeruen csak tenyleg kivancsi vagoky, mert a sok hulyetol annyi mindent hall az ember, de e inkabb teged kerdezlek. Te hivatalbol irsz ilyeneket, vagy tenyleg igy gondolod?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.07.12. 10:32:23

@lobster thermidor:
"Másrészről meséld már el, hogy mi a tököm köze van ennek az egésznek ahhoz, hogy a fideszes fiúk a közgép zsebébe tolják a magyar nemzeti jövedelem néhány százalékát, és ez ellen tiltakozik az LMP néven egzisztáló pártalakulat."

Semmi. Csak terel. Átlátszó troll magatartás. Nekem értelmes válasz helyett a nickemmel foglalkozik. Szánalmas mint a kiflitolvaj selmeci.

zrobasé 2012.07.12. 10:32:53

@Vidéki: szádat befogod, te fizetett provokátor és propagandista...amig az én adómból kapod a fizetésed, addig én mondom meg neked, mit csinálhatsz és mit nem !
úgyhogy kussoljál el te kis közgépes-strabagos minisztériumi senkiházi kalauzhal !!!
majd ha a kezeidet nem lopásra használod, na, majd talán akkor beszélhetsz ! addig húzd meg magad, mert igy naponta fog leköpni a két kölköd, és simán letagadják, hogy te vagy az apjuk !!!

Démonmac1 2012.07.12. 10:33:05

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:
ha lenne fegyvertartás, sokkal több probléma lenne mint eddig.
A tévedésből lelövöm mert gyanúsan viselkedett esete nem ismerős?
akinek van politikai kapcsolata és elég pénze, az bármit megúszhat agyarországon.
jönnek az ügyvédek, oszt jónapot.

val 2012.07.12. 10:36:50

"A láthatatlan párt, amelyik csak bilincsben látszik". Provokatív, de milyen igaz.
Az LMP-ről egyeseknek az SZDSZ, másoknak Richard Field és Soros György (mint oligarchák) jutnak az eszébe:

Nemzetközi hátszél

Richard Field nemcsak az LMP-t, hanem a Seres Mária nevével fémjelzett Civil Mozgalmat is támogatta. Érdekes egybeesés, hogy Field személyén túl mindkét szervezet választási ígéretei között felbukkan a törekvés, hogy dekriminalizálja a kannabisz származékok fogyasztását.

A jogvédő szervezet kötelékében dolgozott az LMP korábbi frakcióvezetője, Schiffer András. A politikus az LMP szervezése miatt lépett ki a társaság kötelékéből. A TASZ kiterjedt nemzetközi kapcsolatokkal rendelkezik. Kiemelt támogatói és pártolói között felbukkan az LMP-t pénzinjekcióval parlamentbe segítő Richard Field apjának társelnöklésével működő Common Sense for Drug Policy, Soros György a Magyar Soros Alapítvány, illetve a hozzáköthető Open Society Institute, valamint az osztrák Erste Alapítvány. Az LMP képviselői közül Osztolykán Ágnes kötődött a legszorosabban a Soros Alapítványhoz, hiszen a párt honlapján közölt bemutatkozása szerint annak munkatársaként dolgozott.

soros

Osztolykán a Soros Alapítványból ejtőernyőzőtt

Az LMP minden a gazdasági hátterére vonatkozó célozgatást azzal hárít el, hogy egyedül a pártnak volt nyitott kampányszámlája. A szervezet az országgyűlési választás után eladósodott, majd bejelentették, hogy a 2010-es önkormányzati képviselőjelöltjeik és polgármester-jelöltjeik mellett csak szerény eszközökkel tudnak majd korteskedni.
Forrás: barikad.hu/lehet_mas_az_oligarcha-20120711

kormányzó 2012.07.12. 10:40:15

@Vidéki:
Szinte belebetegedett a lelkem, amikor láttam a Kedves Mamádat, a púposra rakott kézikocsival.
Kérdeztem is Tőle,mire ez a hajsza?Azt mondta,sokba kerülsz neki,de inkább nem panaszkodik,mert mégiscsak szívesebben dolgozik a közpénznél,mint a távoli gátépítésen.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.07.12. 10:44:23

"ha lenne fegyvertartás, sokkal több probléma lenne mint eddig."

2004-ben a gázriasztók felszabadítása előtt pontosan ugyanezt hangoztatták az olyan tudatlan baromarcúak, mint te. Ezt az állítást maga az élet cáfolta.
Ahol van polgári fegyvertartás ott szignifikánsan alacsonyabb az erőszakos bűnelkövetések száma, mint ahol tiltó fegyverjog van hatályban. Ez tény. Csehország, Szlovákia több mint 20%-al csökkent az erőszakos bűnözés. USA azon tagállamaiban ahol shall-issue rendszer van, szintén. Svájc a legbiztonságosabb európai állam.
Banánországban két hét alatt rend lett.
www.kaliberinfo.hu/hirek/tiz-eve-nem-volt-annyi-b%C5%B1ncselekmeny-mint-tavaly

kormányzó 2012.07.12. 10:45:26

@val:
Ez érdekes,folytatás lesz?
-mszp?
-fidesz?
-KDNP???
jobbik?

Vidéki 2012.07.12. 10:46:05

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Én így gondolom és leírom, ha a "toleráns szuper demokraták) "Gondolatrendőrsége" meg nem akadályoz ebben.

kormányzó 2012.07.12. 10:48:43

@renevol:
Majd a választások előtt,hogy "igényelje a rendrakást" a NÉP!

Kakimaki0123456789 2012.07.12. 10:49:21

Egy kis memoria-frissites:
Talicskával tolta be, majd adta le a Tarlós Istvánra leadott ajánlószelvényeket a Fidesz-KDNP főpolgármester-jelöltjének kampányfőnöke. Az akcióval azt akarták megmutatni, hogy ezentúl a politikusok befelé jönnek talicskával, nem pedig azzal tolják kifelé a közpénzt, mint az előző városvezetés idején.
www.origo.hu/itthon/onkormanyzativalasztas2010/hirek/20100831-talicskaval-toltak-be-tarlos-kopogtatocedulait.html

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2012.07.12. 10:51:44

@zoktolk: hát ez igazán fantasztikus, már csak a levezetés hiányzik, hogy pl ebből kikövetkeztethető, hogy földönkívüliek.

tudi 2012.07.12. 11:03:26

Hát gyerekek én nem vagyok az a tipikus LMP szavazó, de ez a két húzásuk erősen + pontos. Mivel csak leláncolták magukat a bejárat elé semmivel sem akadályozták a cég működését az, hogy a rendőrség levitte őket egyrészt a rendőrség (maradék) tekintélyét csökkenti a normálisan gondolkodó választó polgárok körében, meg a Fideszét is ráadásul remek kampánytémát adott az ellenzéknek.

lobster thermidor 2012.07.12. 11:06:33

@Vidéki:

Még egyszer megkérdezem, talán most megérted!
Mit bizonyít a te rögeszmés állításod, amelyben teljes mértékben összemosol két egymáshoz nem köthető dolgot?
Most akkor így nem visz mindent a közgép?
Vagy ezt is Field intézte úgy, nem azok, akik beültették a fél nyerges-klánt, a Nemzetgazdasági Minisztérium vezetésébe?
Mondd meg gyorsan, hogy most a Richard Field, vagy a közgép társtulajdonos nyerges testvére felügyeli az EU-s pályázati pénzek elosztását?
Szerintem ők járatják le Magyarországot, de nagyon!
Vagy ez a néhány apróság is a nemzetközi sajtó Magyarországot lejárató hecckampánya?

Tán cigányozás helyett kellene néhány komoly érvet felsorakoztatnod a tények ellenében, különben súlytalan minden idepöttyintett mondatod.

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Ha érvei nincsenek, hát megteszi helyette egy kis személyeskedés. De attól még nem lesz igaza, ha közben még hülyét is csinál magából.:)

Szelid sunmalac 2012.07.12. 11:07:30

@Vidéki: Ugy tunik szerencsere nem akadalyoz senki

Koky_ 2012.07.12. 11:21:06

@Kutchek: Jajj te szegény! Hozzászóltál ehhez a csatakoshajú wnikihez. Nem fogsz szabadulni tőle, jobb ha nem eteted a trollt :)

murunga 2012.07.12. 11:24:35

MAGÁNLAKSÉRTÉS - EPIC LOL! :DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.12. 11:31:26

""Selmeczi Gabriella hangsúlyozta, Magyarországon az uniónak megfelelően működnek a közbeszerzéseket illető törvények.""

Ez így van.
Az egész Közgép-sztorival kapcsolatban az a legszomorúbb, hogy ezt teljesen törvényesen csinálják, és hogy ez így ebben a formában nem ütközik semmibe.

Undorító bazmeg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.12. 11:34:31

@lobster thermidor: Mondjuk az a dologban a gáz, hogy egy cég nyeri el a beszerzéseket, irreális árakon, emiatt semmi nem történik, csak Simlicska bankszámlája - esetleg offshore - hízik, illetve ellehetetlenül egy rakás egyéb cég, akik más esetben munkásokat fizetnének.
Illetve hogy feleslegesen drágán fizet az ország a mi adónkból+EU pénzekből szolgáltatásokért, amikor amúgy sincs lóvé.

molaris 2012.07.12. 11:52:16

Én, pár éve azt mondtam: ekkora barmokat, mint a ni libkomcsijaink, sehol nem találni a világban!!
Töredelmesen bevallom, tévedtem. Van itthoni utánpótlás.
Várom, hogy végre színre lépjen egy igazi, nemzeti jobb!!!

Kandeláber 2012.07.12. 11:56:36

Öngól a strabagozás, ott virít a logójuk a Videoton mezén.
Viszont bosszantó, hogy a DK-kommancsok megint ugrottak az LMP ötletére.
Szerencsére nem kullogtak utánuk a Haraszti útra, de Molnár Csaba azért nyalatkozott egyet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.12. 12:00:05

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: Én igen.
@Démonmac1: Lófaszt.

Poszthoz.Gyerünk gabika próbáld megmagyarázni!

pástétom 2012.07.12. 12:49:35

@Kandeláber: A DK (és az MSZP) is legalább olyan régóta foglalkozik a fideszközeli cégek ügyeivel, te elempés fasz.

Kandeláber 2012.07.12. 13:01:55

@pástétom: Választékos a stílusod, atya.
Személyesen Szanyi kapitányhoz van szerencsém?

Kopasz Szuzukis 2012.07.12. 13:16:30

@egy maréknyi dollár:
Univerzális, fotogén szenátorasszonyunk mostanság is nagy gondot fordít az ápolásra. Mindennap akkurátusan kioralizálja a vadgesztenye illatú fehérjét. De csak a megfelelő helyekről begyűjtve.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.12. 13:21:35

@dekol84: Azok is most nagyon szidják a viktort.
Ezt itt egy párszor már leírtam konkrét példával.:))

Vidéki 2012.07.12. 13:27:20

@lobster thermidor:

„Súlytalan minden idepöttyintett mondatod.”.

A jogállami út az volna, ha

habzószájú rágalmazás,

a közérdekű üzem megzavarása,

a személyi szabadság megsértése és a magánlaksértés,

sajátmaguk látványos megláncolása helyett,

ha valóban van bizonyítékuk a jogsértésre, álljanak elő, tegyenek feljelentést:

Bízzák az állam erre szakosodott intézményeire az ügyek kivizsgálását és elbírálását !

Az LMP nem helyesen cselekszik, ha

uszít a független bíróság ellenében,

úgy, hogy az eseményekről saját verzióját adja elő,

miközben nem adnak lehetőséget az ügyek részleteinek alaposabb megismerésére,

valamint nem rendelkeznek azzal a hatalmas jogi tapasztalattal, tehetséggel és hozzáértéssel, amivel a bírói tisztségre jelöltek rendelkeznek.

Az LMP laikus létére veszi a bátorságot, hogy a bírák bírájának szerepében tetszelegjen.

Ez csúnya dolog, rossz dolog és a harmadik hatalmi ág függetlensége ellen irányul.!

Ettől Lehet Más a Politika?

Nem ezt várom el állítólagosan hiper-szuper demokratáktól, akiknek szavait nemzedékek isszák!

Kandeláber 2012.07.12. 13:32:12

@Vidéki: Ez a"független bíróság" szöveg nagyon elkopott már.
Sorban jönnek olyan elsőfokú - néha másodfokú - ítéletek, amelyek a "független" bírák habitusából erednek, mint a győri ítélőtáblás nyuggerlétre kárhoztatott, sértődött trotlié a Cozma-ügyben.

ketroot 2012.07.12. 13:34:40

@sivatagi n.:

Ezt most nagyon muszáj volt ide?

zrobasé 2012.07.12. 13:37:16

@Vidéki:
-habzószájú rágalmazás : igen, ezt csinálta Selmeczi Gabriella,bár őt miért bántod ?
-közérdekű üzem megzavarása : menj, és hazudozás helyett nézd már meg, hogy a közgép mióta közérdekű üzem ?!
-ha valóban van bizonyítékuk a jogsértésre, álljanak elő, tegyenek feljelentést : megtették, úgyhogy ne hazudj tovább

jobb lenne, ha te is rendes állást keresnél, mert igy, hazudozással csak azt éred el, hogy a kölkeid rászarnak a fejedre, mert egy ilyen hazug, undoritó, pióca apa nem kell nekik !!!

bár megértem, neked jó ez igy, kapod a pénzt az adózóktól, meg egy kicsi csurran cseppen a strabagtól meg a közgéptől is, persze apád ügynök volt, de az most nem érdekes, és te, mint jó kommunista a sztahanovi utat követed, csak a hazugságaid már messziről látszódnak...

na, hess, menj, keress állást, kalauzhal

százfogú c.zenekar 2012.07.12. 13:45:15

Egy régi, klasszikus jutott eszembe, hogyaszongya:
"Kicsi vagyok,
Székre állok,
Onnan egy nagyot kiáltok:
Újgazdagok, a kurva anyátok!"

százfogú c.zenekar 2012.07.12. 13:48:23

@Vidéki: Nab@zmeg, a te hozzászólásodról is egy klasszikus jutott eszembe:
"Ha ez még egyszer elöfordul, megb@szom a narkós kurva anyátokat!"
Na, ezt üzenem a fönöködnek!

százfogú c.zenekar 2012.07.12. 13:51:29

@százfogú c.zenekar: mármint a viktornak, ha nem esett volna le:)

2012.07.12. 13:58:22

@val: Ahhahha, Osztolykán a Soros alapítványnál dolgozott. Azta, micsoda összefüggés. Az tényleg egy nagyon bűnös dolog, egy alapítványnál dolgozni. És akkor mi van? A Soros Alapítvány már réges rég kiszállt Magyarországból, de amit addig tett, azzal is köszönettel tartozunk neki. Például Orbán is a Soros Alapítvány ösztöndíjasa volt, mint ahogy sokan mások is.

Nem kellene a barikádos marhaságokat mind beszopni. A többivel nem is fárasztom magam, egytől egyik ökörség.

2012.07.12. 14:02:37

@Vidéki: Miután a jog is a Fidesz kezében van, az ügyészségtől kezdve a bírákon át a Közbeszerzési Bizottságig, nyilvánvaló, hogy papíron ez mind törvényes volt. Ahogy a törvényesség bizonyára a Médiatanács azon határozata is, amely a papírlap üres oldaláról hiányolja az aláírásokat. Ha kell, a Fidesz 1 óra leforgása alatt átírja az Alkotmányt is, nem probléma ez náluk.

A Fidesz legálisan rabolja le az országot, ahogy Hitler is törvényesen került hatalomra (ez most nem párhuzam, csak példa). Ettől még lehet gaztett, amit művelnek.

sivatagi n. 2012.07.12. 14:20:22

@tommybravo: mi van libbant cigány, te is benne voltál?

kormányzó 2012.07.12. 14:23:20

@Vidéki:
Anyaszomorító!
Nem égett a pofád ,amikor a " jogállami út" kijött az agyad pótlékából?

@iii:
Nyugodtan tegyél egyenlőségjelet hitler, és orbán "dikmán" közé.
Mindkettő más nemzeteket pusztított.hitler többek közt a zsidókat,szlávokat,orbán "dikmán" pedig a magyarokat.

sivatagi n. 2012.07.12. 14:23:42

@tommybravo:

Horák Nórát is cigányok ölték meg.
De ne aggódj, Pécsen is találnak majd valami lúzer hajléktalant, akire ráhúzzák a gyilkosságot és a kis cigány kedvenceid ismét megússzák büntetlenül.

tommybravo 2012.07.12. 14:25:02

@sivatagi n.: Ha már a barikádnak sem hiszel, akkor nem tudom, mire hivatkozzak, zsenike.

sivatagi n. 2012.07.12. 14:30:54

@tommybravo:

A zsidóbérenc MTI hírét vette át a Barikád, amit mondjuk magasról leszarok, mint ahogy téged is. Szopd csak be továbbra is a cionista moslékot, amit a hozzád hasonló agyhalottaknak gyártanak.

Kandeláber 2012.07.12. 14:32:14

@pástétom: "elempés fasz".
Ez lennék én?
Mégsem Szanyi kapitány vagy, hanem gréczyzsóti.
Orrolsz Schifferre, mert felnyomta Fletót.
Kben sohasem voltam "elempés", de ez a perfomanszuk tetszetős volt.
A DK egyébként még a MASZOP-nál is undorítóbb.
Bauer, Eörsi, Kuncze, Debreczeni, Dániel, Vágó I.
Brrrr...

tommybravo 2012.07.12. 14:32:45

@sivatagi n.: Olvass, te analfabéta: bosszuallo.blogger.hu/2010/11/22/horak-nora-halalanak-2-evfordulojan-iteltek-el-a-gyilkosat
Részletek, vallomás, ítélet. Ha hülye akarsz maradni, akkor persze erről mind nem kell tudomást venned.

2012.07.12. 14:32:48

@sivatagi n.: Most cigányozunk? Ééérdekes, amikor "fehér ember" gyilkolja le a családját meg két gyerekét, öli meg puskával a szomszédját, akkor valahogy nem kerül elő a "magyarbűnözés".

Aki bűnöző, az bűnöző, teljesen lényegtelen, milyen a bőre színe. Ezt kellene már megtanulni.

Kandeláber 2012.07.12. 14:48:18

@sivatagi n.: Itt 22 éve ZOG kormányok vannak.
Mit vársz?

Vidéki 2012.07.12. 14:50:14

@Kandeláber:

Írod: „Ez a"független bíróság" szöveg nagyon elkopott már.”

Lehet, hogy nem tökéletes, de még mindig jobb, mintha az LMP akarná eljátszani a leges- legfőbb bíró, Bölcs Salamon szerepét.

Vidéki 2012.07.12. 14:54:12

@százfogú c.zenekar:

Írod: ""Ha ez még egyszer elöfordul, megb@szom a narkós kurva anyátokat!"

Ettől aztán "A munkásosztály a Paradicsomba megy."

Kandeláber 2012.07.12. 14:59:02

@Vidéki: Csak egy ítéletre utaltam, amely egyébként jobboldali és baloldali jogászok is bíráltak, de sok ilyen van.
Nem állnak a helyzet magaslatán a bíróságok.
Emlékezz 2006-ra: a letartóztatottak 90 %-át a másodfok kiengedte!
Mint már írtam, nem vagyok LMP-s, de ez az akció tetszetős volt.
Visszasírod, amikor a Parlamentben matyóruhás nyanyák és műbőrkalapos párttitkárok ücsörögtek?

Vidéki 2012.07.12. 15:01:59

@iii:

El vagy varázsolva.

Írod: „ahogy Hitler is törvényesen került hatalomra (ez most nem párhuzam, csak példa). „

Más kormányok is törvényesen került hatalomra.
Ebből nem következik, hogy ők is mind Hitler utánzói lennének!

Vidéki 2012.07.12. 15:06:27

@Kandeláber:

Írod: „Nem állnak a helyzet magaslatán a bíróságok.”

De még rosszabb lenne, ha egy párt, mondjuk az LMP írná elő a bíróságoknak, hogy milyen ítélet kívánatos, sőt a vádirat és az ítélet egyszerre szülessen meg mondjuk az LMP akaratából..

pástétom 2012.07.12. 15:06:58

@Kandeláber:" A DK egyébként még a MASZOP-nál is undorítóbb.
Bauer, Eörsi, Kuncze, Debreczeni, Dániel, Vágó I.
Brrrr... "

Ízlések és pofonok. De a Közgéppel nem az lmp volt az első, aki foglalkozni kezdett. Ennyit a rárepülésről...

Egyébként meg Szanyi, Gréczy...áá, ugyan már. Szerintem van neked ennél nagyobb fantáziád is, találgass még. :)

Vidéki 2012.07.12. 15:14:35

@pástétom:

Csak nem a strabagdemokratákra gondolsz?

Ádámka Auditore 2012.07.12. 15:47:39

OFF:

Mi a jobb annál, ha Matolcsy közgazdászt játszik? Ha Matolcsy történészkedik. Mint history nerd, ez már kissé érzékenyen érint és a segítségeteket kérem.

mandiner.hu/cikk/20120712_matolcsy_gyorgy_felidoben

1940 május 10. - én a magyar nép miféle szabadságharcot vívott? Ha még felmerül egy olyan történelemértelmezés lehetősége is, amit hungarista vagy egyéb nemzetiszocialista oldalakon olvashatunk, miszerint a II. világháború a német nép által indított világszabadságharc volt, esetleg a revíziós sikerekre gondol, akkor is miért pont ez a dátum, mikor 1940 augusztus 30. a II. bécsi döntés időpontja, mikor visszakaptuk É-Erdélyt és Székelyföldet vagy miért nem 1940 novembere, mikor csatlakoztunk a háromhatalmi egyezményhez? Esetleg miért nem 1941 április 11, mikor gróf Teleky Pál öngyilkossága után (ápr 3.) pár nappal a magyar csapatok is csatlakoztak a Jugoszlávia elleni német offenzívához?

Ha nem a magyar népre gondol, akkor a tengelyhatalmakkal vagy a szövetségesekkel szimpatizál? A 2. világháború végső kimenetelét tekintve a dunkerque-i csata mit döntött el? Nem volt annaknagyobb szerepe, mikor Angliában szétb*szták a Luftwaffe-t? Nem volt sorsdöntőbb a moszkvai csata vagy sztálingrád, ahol megállították a német előrenyomulást? Esetleg el-alameini csata, ahol megpecsételődött az Africa Corps sorsa?

Aki ezt ki tudja bogozni, ráadásul megvilágítja nekem még azt is, hogyan állítható párhuzamba a jelenlegi magyar helyzettel, kap tőlem egy csokit.

mim 2012.07.12. 16:19:30

@Vidéki: Miért lenne roszabb ha LMP lenne a "főnöke" a bíráknak? Ugyanolyan rosz lenne. Az a fontos, hogy ne 1 főnöke, hanem sok főnöke legyen a bíráknak. Így nem szerezhető abszolút kontrol felettük.

százfogú c.zenekar 2012.07.12. 16:29:09

@Vidéki: Most is egy párt határozza meg a bírósági ítéleteket, csak az nem az elempé, hanem a te pártod, kisköcsög!

százfogú c.zenekar 2012.07.12. 16:33:38

@sivatagi n.: fogadok, hogy párszor már azért kiverted néhány meztelen cigánylány képére a zinterneten...
Mind ugyanolyanok vagytok, kifelé nagyon gyülöltök mindenkit, aki nem olyan, mint ti, mikor meg nem lát senki, akkor azért belenyaltok a csokiba.

jágör68 2012.07.12. 17:25:18

Attól, hogy magyar cég- legfeljebb magyarországi- még lehet maffiózó.
Jellemzően nem is a külföldi, hanem a magyar munkaadók a legnagyobb tetvek- adócsalás, számlagyártás, kamu- minimálbér, feketéztetés stb, stb.
Hülye az, aki hagyja.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.07.12. 17:58:40

"Selmeczi Gabriella hangsúlyozta, Magyarországon az uniónak megfelelően működnek a közbeszerzéseket illető törvények."

hvg.hu/itthon/20120711_polt_peter_buncselekmenyek#utm_source=hvg_daily&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter2012_07_11&utm_content=normal

Baldrick68 2012.07.12. 18:06:36

@renevol:
Ezt már én is feltettem az egyik blogon egy naaagyon nemzeti jóembernek aki azon büszkélkedett hogy 2006 -ban tüntetett a szocik ellen.

A kérdésem a következő volt:
Nekem összesen két kérdésem van:
1. 2006 -ban végülis mi a francért kellett kifosztani a büfét és felgyújtani a kukákat????
2. Most miért NEM tüntetnek?

- Feri hazudott? Ha Orbán lenne Pinikkio az orra már beleakadt volna a holdba.
- Mert Feri elkúrta? Matolcsy Gyuri heee????
- Mert Feriék loptak? Simicska, Gyerges heee???

Azóta sem jött válasz.

Baldrick68 2012.07.12. 18:08:06

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:
Ja nem is tudtam hogy Selmeci kisasszony is utazik a Standup Comedy műfajban.
Kezdésnek nem rossz.

Kandeláber 2012.07.12. 18:29:32

Most, hogy elolvastam Vágó írását a "börtönéletről", kiábrándultam a kis pöcsökből.
Hagyján, hogy a tanyasi paraszt azt sem tudta, hogy nem Soroksáron, hanem Erzsébeten ücsörgött az előállítóban, de egy infantilis, a hetedik általánost háromszor ismétlő kis idióta stílusában firkált az "élményekről".
Ezek sem különbek a többinél.

Kandeláber 2012.07.12. 19:12:54

Egyébként kitalálhatnának már valami újat a láncolás helyett.
Mondjuk öntsék le magukat benzinnel, és gyújtsák meg egymást.
Kirobbanó siker lenne, ahogy Rebeka lángol...

lobster thermidor 2012.07.12. 19:16:28

@Vidéki:

Neked nem nagyon érdemes bármit mondani, hiszen láthatóan súlyos zűrzavar uralkodik a buksidban.
Ugyanis épeszű felnőtt ember nem hivatkozhat olyan agyament, nyilvánvaló hazugságokra, amiket itt te is évként felhozol.

A közgép NEM közérdekű üzem!
Senki nem sértette senkinek sem a személyi szabadságát, legfeljebb saját magáét néhány LMP-s politikus, az önként felrakott lánccal!
A magánlaksértés pedig ha a gyártelep közérdekű üzem, akkor szintén nem áll meg.
El kellene dönteni, hogy ez, vagy az, vagy mi az ami...!
Végül neked pedig javaslom, hogy a továbbiakban ne keveredj vitába önálló vélemény nélkül, és ily csekélyke tudással.

trin 2012.07.12. 19:39:31

amikor felmerül a közép közpénznyelése, megy mindig a hátramutogatás a strabagra.

kérdezném, tud valaki esetleg egy tényleges összehasonlítást az arányokról? nem vagyok képben, nem tudom, hogy tényleg korábban (elmúttnyolcév) is ekkora tételben ment a pénzlapátolás?

(elnézést, nem provokációnak szánom, tényleg érdekelne, tudom, kicsit buta a kérdés... és nagyon unom már a környezetemben ezt a folyamatos önfelmentést, hogyha valakinek korábban szabadott, akkor másnak is...) (szerintem senkinek sem szabad...)

Vidéki 2012.07.12. 20:18:53

@lobster thermidor:

Szerinted: „A közgép NEM közérdekű üzem! „

Futó Barnabás híres ügyvéd szerint viszont:

„megvalósult a közérdekű üzem megzavarása, a személyi szabadság megsértése és a magánlaksértés is.”

Futó Barnabás híres ügyvéd, ért a joghoz, míg te annyit sem értesz hozzá, mint hajdú a harangöntéshez.

Kandeláber 2012.07.12. 21:01:00

@Vidéki: Érdekes lenne, ha a jogi személy területére belépés is magánlaksértésnek minősülne.
Az ügyvédnek nagyon melege lehetett, amikor ezt mondta.

Horizont 2012.07.12. 21:03:17

@Vidéki: Most már olyan vagy mint egy hittérítő! Vagy egy szektatag!Idejársz hátha megtudsz minket téríteni és megszeretjük a Fideszt a KDNP-vel együtt. Ne reménykedj!Sőt....

@Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül): Ha nem lenne szomorú nevetnék rajta.

@Kandeláber: Milyen kedves fiú vagy te......A Fidesznek is ezt kívánod? Vagy a haverjaidnak? Esetleg a rokonoknak? Soroljam még??

Vidéki 2012.07.12. 21:30:14

@Horizont:

Ha nekem nem hiszel, higgyél Futó Barnabásnak!

tommybravo 2012.07.12. 21:41:05

@Vidéki: Futó a Közgép ügyvédje, te gyökér. Még szép, hogy őket védi!

Vidéki 2012.07.12. 21:53:25

@tommybravo:

Attól még lehet igaza, attól még ismerheti alaposan a jogot, nem úgy mint te!

zrobasé 2012.07.12. 22:09:42

@Vidéki:
közérdekű üzem a közmű, a közforgalmú tömegközlekedési üzem, a távközlési üzem, valamint a hadianyagot, energiát, vagy üzemi felhasználásra szánt alapanyagot termelő üzem.

tééényleg, hát a közgép pont ezekkel foglalkozik, piócavidéki...

na, huzzál haza, és hazudj a kölkeidnek, ők még talán hisznek neked, kalauzhal...

tommybravo 2012.07.12. 22:57:13

@Vidéki: Te tènyleg reménytelen vagy.

Ironfist 2012.07.13. 00:36:51

Olvasgattam itt a kommenteket, és pár dolgot hozzáfűznék:

1.-Azzal, hogy Vidékinek reagáltok, sőt, hogy olvassátok, csak saját magatoknak ártotok, ugyanis csak felbassza az agyatokat. ÚGYSEM FOG VÁLASZOLNI arra, amit kérdeztek tőle, csak terelni fog, és hazudni, hogy mentse a fidesz maradék tekintélyét... már ha valaha is volt nekik olyan.

2.- Nem tudom, sivatagi n-től hogy került ide a cigányozás, meg a zsidózás, de gratulálok! Igen, mind tudjuk, hogy a cigányok többsége bünöző, nem kell bemutatnod őket! És azt is tudjuk, hogy a hozzád hasonlók mindenkit lecigányoznak/rajvédőznek/zsidóbérenceznek, aki egy hajszálnyival is eltérő véleményt fogalmaz meg erről, mint ti, magatokat sem kell bemutatnod! Azon viszont meglepődtem, hogy már a Barikádot is zsidóbérenc honlapnak tartod. Mi van, szakadás a széljobbnál? Végül mégse tudtatok megegyezni, hogy Goro-t (gy.k.: www.google.com ) rakjátok-e a kettős keresztetekre?

3.- Valaki megemlítette, hogy nem ért egyet a rendőrséggel, hogy elvitték az LMP-t onnan. Sajnos, ha ez a parancsuk, akkor is el kell vinniük onnan őket, ha történetesen amúgy LMP párttagok is volnának.

4.- Valaki mondta, hogy egy nemzetieskedő pöcsögnek feltette a kérdést, miszerint most miért nem tüntetnek. Na, erre meg az a válasz, hogy most nem bújtja fel/fizeti meg őket a fidesz, hogy fisztogassanak, romboljanak, csürhe módjára lejárassák az országot. Régen ezt azért kellett megtenni, mert a fidesz (vagyis inkább személyesen Orbán Viktor) mindent, vagyis úgy értem MINDENT megtett azért, hogy ő ülhessen a trónra megint. Szabályosan bele volt betegedve, hogy nem ő uralkodott, az első két évben annyira meg is volt sértődve, hogy a színét se lehetett látni, utána pedig mint egy féreg, ami belülről rág, mindenbe belekapaszkodott, hogy ő legyen ismét a miniszterelnök. Így például a csőcselékbe is, akiket megfizetett, meg a birkákba, akik kint éljeneztek neki, aztán egybeeresztette őket, és - tadaa - kész a rendbontás. Aztán mikor a rendőrség a dolgát végezte - nem elég jól... - akkor még a rendőri brutalitást hozza fel. A "jajkilövettékvalakiszemét" már-már egy magyar mém lett, alapból is elég szánalmas volt ezzel példálózni, de már jó ideje átcsapott vércikibe.

Virág et. 2012.07.13. 06:02:00

@Ironfist: Na. Vidéki más kategóriás szerencsétlen - ő legalább néha-néha szórakoztató, mert annyira képtelenül próbál terelni, hogy az komikus. Nem lehet nem röhögni rajta.

Sivatagi n vagy egy taknyos kölyök vagy hihetetlenül egyszerű. Vagy mindkettő. Az ilyen zsebnácikat betenném a Kolompár-sorra a bv-be, hogy ugyan számolják már meg a fehér - nem fehér arányt, aztán jöjjenek vissza és pofázzanak, hogy a cigányokat kimosdatja az igazságszolgáltatás. De ezek szerencsére a büntetőjoghoz is csak annyira értenek, mint bármi máshoz az életben - semennyire. Ezért vannak politikailag ott, ahol.

Virág et. 2012.07.13. 06:11:35

Soha nem gondoltam, hogy egyszer Bayert fogok idézni, de ezzel most egyetértek:

www.magyarhirlap.hu/velemeny/gyilkosok.html

sivatagi n nyilván ott van valahol ezek között a kurucon keménykedő senkik között. Ott is a helye. Azzal is egyetértek, hogy ez a jobbik igazi arca, erre tessék majd nem leadni a szavazatokat 14-ben. Akkor már inkább a fidesz, azok szimplán csak lopnak és hazudnak, ezek ráadásul teljesen elmebetegek is.

Secnir 2012.07.13. 07:12:32

@Vidéki:
helló seggfej!
"Futó Barnabás híres ügyvéd szerint viszont:
„megvalósult a közérdekű üzem megzavarása, a személyi szabadság megsértése és a magánlaksértés is.”"

helyesen

Futó Barnabás, a Közgép ügyvédjének véleménye szerint:"

„megvalósult a közérdekű üzem megzavarása, a személyi szabadság megsértése és a magánlaksértés is.”
közérdekű üzemet nem zavartak, mivel sem víz, gáz, etc. nem lett bojkottálva
személyi szabadságot nem sértettek, mivel nem fogtak el senkit és beengedtek mindenkit
magánlaksértés nem történt, hiszen a telephelyre nem hatoltak be, hanem előtte, közterületen álltak meg.

Virág et. 2012.07.13. 08:28:04

@Vidéki: Futó Barnavás a Közgép ügyvédje, neki az ügyfele érdekeit kell képviselnie és nem feltétlen az igazat mondania, hanem a "meggyőződését". Ez a feladata.

Egyébként a Közgép nem közérdekű üzem, személyi szabadságában senki nem lett korlátozva és a magánlaksértésről csak azért nem tudok nyialtkozni, mert a részleteket nem ismerem. De gyanítom, hogy az sem áll meg.

Ne legyél hülyébb, mint szoktál.

Kandeláber 2012.07.13. 08:34:20

Nem volt ott semmilyen bűncselekmény.
Magánlaksértés csak akkor lehetne, ha természetes személy lenne a sértett.
A KÖZGÉP nem közérdekű üzem.
Személyi szabadság megsértése: senkit sem akadályoztak a helyváltoztatásban.
Annyi pénzért, amennyit az ügyvéd kap az állandó megbízásárt a KÖZGÉP-től, bárki mondana hülyeségeket.
Max. valami szabálysértés történhetett, a rendőrök szerint intézkedés akadályozása, most kivételesen igazuk lehet.
Viszont ami baromságot összehordott Vágó a "fogságról" a neten, a szimpatikus akció ellenében nagyon ellenszenves.

Virág et. 2012.07.13. 08:42:18

@Kandeláber: A magánlaksértés valóban nem valósulhat meg gyárban vagy üzemben, de a Közgép-telephely tulajdoni viszonyainak részleteit nem ismerem, ezért inkább nem mondok semmit. A másik kettő viszont egyértelműen kizárt, ehhez különösebb részletek sem kellenek.

Vidéki 2012.07.13. 09:23:41

„az LMP – zöld párt lévén –

egész egyszerűen az oldszkúl, grínpíszes polgári ellenállási tradíciót követi,

amelyben az akciók normál forgatókönyve, hogy az aktivisták leláncolják+elvitetik magukat.

Lehetne ugyan innovatívabb a legkisebb ellenzéki párt, de mondjuk a tegnapi performanszuk, be kell látni, sikeres volt. „(Rogán)

Vidéki 2012.07.13. 09:30:04

@Virág et.:

Írod: "Ne legyél hülyébb, mint szoktál.”

Te pedig ne ócsárold a híres ügyvédet Futó Barnabást,

akit ország-világ ismer

és meghajol szakterületén nyújtott teljesítménye előtt,

Miközben Virág elvtársról nem szól a fáma.

Vidéki 2012.07.13. 09:33:18

@Kandeláber:

Írod: „Viszont ami baromságot összehordott Vágó a "fogságról" a neten, a szimpatikus akció ellenében nagyon ellenszenves.”

Megtörte őt a rabság!

Virág et. 2012.07.13. 09:47:14

@Vidéki: A Virág elvtárs nevet többen ismerik, mint Futó Barnabást, ebben biztos lehetsz. :) Egyébként hagyd ezt a "híres ügyvéd"-ezést, mert szánalmas. Egyrészt a hírnév és a szakértelem nem egyenlő (Bárándy Péter? Magyar György?), másrészt ócsárolta a fene. Egyszerűen egy ügyvédnek nem az a feladata (pláne a sajtónak nyilatkozva), hogy az igazat mondja, hanem hogy az ügyfele érdekében kialakított meggyőződését.

Miért vagy ennyire hülye? Mit nem értesz ezen?

Btk. 260. § (7) bekezdés: kozérdekű üzem a "... közmű, a közforgalmú tömegközlekedési üzem, a távközlési üzem, valamint a hadianyagot, energiát vagy üzemi felhasználásra szánt alapanyagot termelő üzem.alapanyagot termelő üzem" A Közgép ezek közül egyik sem. A másik, hogy tényállási elem, hogy "jelentős mértékben" kell a működést megzavarni. A jelentős mértéket nem te és nem is a híres ügyvéd határozza meg, hanem a bírósági gyakorlat. Ha 20 ember leül a bejárat elé, az nem jelentős mérték.

A személyi szabadság megfosztásához kellene egy természetes személy sértett, akit az LMP-sek lefogtak vagy bezártak vagy egyéb módon személyi szabadságától MEGFOSZTOTTÁK. Érted? Nem, mi?

A magánlaksértés az ún. házi jog védelmének eszköze és tényállásilag kizárt üzemben vagy gyárban a megvalósítása.

Ez másodéves egyetemi tananyag.

Virág et. 2012.07.13. 09:52:20

@Vidéki: Egyébként kíváncsi lennék Futó doktor teljesítményére, ami előtt az ország "meghajol". Tessék példákat írni, itt az alkalom!

Vidéki 2012.07.13. 10:03:13

@Virág et.:

Futó Barnabás különféle ügyekben gyakran szerepelt a TV-ben és a sajtóban.

Nekem is volt szerencsém gyakran hallani és olvasni.

Érveinek ereje, nem túl hosszú lére eresztett mondatainak tömörsége, okfejtésének világossága nagyon is meggyőző volt számomra.

Ezzel szemben Virág elvtárssal ilyen értelemben nem találkoztam.

Ezért fenntartom javaslatomat: Ne tessék ócsárolni Futó Barnabást.

Virág et. 2012.07.13. 10:09:18

@Vidéki: Sokat szerepelt a tévében? Ez az érv? :) Tudod ki szerepel még többet? Magyar György, a volt szoci miniszter Bárándy és Gyurcsány védője, Zamecsnik. Őket is szereted? Vagy itt is a narancs határozza meg az álláspontod? Te, örgem, egy vicc vagy. :)

Egyébként megint javasolnám, hogy ugyan mutasd már meg hol ócsároltam én Futót. Az, hogy neked fogalmad sincs, mi egy ügyvéd feladata (és miben különbözik, pl. a bíróságtól), az nem az én hibám vagy szegénységi bizonyítványom.

Virág elvtárs nevét meg mindenki ismeri és ide bökőt, hogy többen mint a híres ügyvédét:

hu.wikipedia.org/wiki/A_tanu

tommybravo 2012.07.13. 10:14:13

@Vidéki:

"Vito Corleone különféle ügyekben gyakran szerepelt a TV-ben és a sajtóban.

Nekem is volt szerencsém gyakran hallani és olvasni.

Érveinek ereje, nem túl hosszú lére eresztett mondatainak tömörsége, okfejtésének világossága nagyon is meggyőző volt számomra.

Ezzel szemben Virág elvtárssal ilyen értelemben nem találkoztam.

Ezért fenntartom javaslatomat: Ne tessék ócsárolni Vito Corleonét."

Ironfist 2012.07.13. 10:59:22

@tommybravo:

"@Vidéki:
Adolf Hitler különféle ügyekben gyakran szerepelt a TV-ben és a sajtóban.

Nekem is volt szerencsém gyakran hallani és olvasni.

Érveinek ereje, nem túl hosszú lére eresztett mondatainak tömörsége, okfejtésének világossága nagyon is meggyőző volt számomra.

Ezzel szemben Virág elvtárssal ilyen értelemben nem találkoztam.

Ezért fenntartom javaslatomat: Ne tessék ócsárolni Adolf Hitlert."

Egyébként kezdem azt hinni, hogy Vidéki direkt ki akar hasznáni minden érvelési hibát, amit csak ismerünk. Csak teszi ezt oly módon, mintha gyerekeket akarna meggyőzni valamiről. Különösen szereti ezt:
hu.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_verecundiam

Ironfist 2012.07.13. 11:07:15

@Virág et.:
Egyébként mikor, és hol is szerepelt ez a naaaagyon híres ügyvéd a tévében? :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.13. 12:05:49

Már megint nem lehet kommentelni a másikhoz.
Mi a fene van mostanában?

Vidéki 2012.07.13. 12:23:55

@Ironfist:

Elvtárs a csákányt jó mélyre vágd!

A Hitler hasonlat is jó mély volt.

Vidéki 2012.07.13. 12:35:09

@Virág et.:
Írod: „Virág elvtárs nevét meg mindenki ismeri és ide bökőt, hogy többen mint a híres ügyvédét”

Én is emlékszem, hogy ez a Virág elvtárs milyen csúnyán kibabrált Pelikán elvtárssal

De én még régebbre tudok visszanyúlni, egy népdalhoz gyermekkoromból:

„Virágéknál ég a világ,

Sütik már a rántott békát,

Zimme zumm, zimme zumm,

Rece-fice bum-bum-bumm”

Virág et. 2012.07.13. 14:58:13

@Ironfist: Nem tudom, de Vidéki majd biztos kisegít. Gondolom Obersovszkyval beszélgetett az elmúltnyolcévről vagy a Schmitt Pál elleni nemzetközi összeesküvésről (ugyanis ő képviseli a SOTE-val szemben, persze), vagy valami ilyesmi.

Ádámka Auditore 2012.07.13. 15:13:54

@Virág et.: Zamencsik azért elég nagy koponya a gazdasági bcs-k terén. Meg a sztárügyvédi allűröket sem igazán kedveli. Olvastam vele egy interjút, ahol kifejezetten meg is mondta, hogy az a sztárügyvéd, akit a média azzá tesz, semmi köze a felkészültséghez és a szaktudáshoz. Ugyanolyan kiüresedett fogalom itt is sztárság, mint az élet minden területén ebben az elcseszett kirakatcivilizációban. Csak exemplifikatív jelleggel vegyünk pár oktatót, akiktől úgy érzem, eddig rengeteget tanultam meg akiknek az eddigi tapasztalataim alapján még az egyetemi átlaghoz képest is kiemelkedőnek tartom a tudását, felkészültségét, tapasztalatait vagy néhány olyan gyakorló jogászt, akit valamennyire ismerek és szintén kiemelkedőnek tartom a munkásságukat. Dr. Kiss Daisy-t például - Isten nyugosztalja - a szakmabelieken kívül pl. hányan ismerték? Dr. Varga Istvánt vagy Dr. Éless Tamást hányan ismerik? Dr. Réti Lászlót? Dr. Filó Mihályt? Dr. Fazekas Mariannát? Dr. Gellér Balázst? (Jó, ő néha szokott nyilatkozni talán...) Pedig messze a legjobbak közt vannak szerintem.

Horizont 2012.07.13. 17:16:56

@Vidéki:
"Ha nekem nem hiszel, higgyél Futó Barnabásnak!" Az oldalam fogtam a röhögéstől:))
Egy ügyvédnek hinni???? Na mindjárt gondoltam, hogy te hiszel! Higgyél b+ :)
Te a Fidesznek is hiszel, pedig jobban tennéd ha még magadnak se hinnél!!!!
Ügyvéd, politikus, holdudvar, pártszimpatizáns egykutya!!!!Tanuld meg édes fiam:)
Bocs nem bántom meg a kutyákat, ők ezerszer jobbak. Vagy milliószor:)

Vidéki 2012.07.13. 19:14:39

@Horizont:

Betegesen cinikus nihilista vagy.

Nem vagy képes bízni emberekben, csak a kutyákban. Állításod szerint a kutyák ezerszer jobbak.

A teteje mindennek, ahogyan az ügyvédekről gondolkodsz: „Egy ügyvédnek hinni???? „

Ha én ügyvéd volnék, kikérném magamnak.

Segíthetne rajtad, ha többet olvasnál a Nobel-békedíjas Muhammad Yunustól.

Nagyon érdekes az origo interjú a Nobel-békedíjas Muhammad Yunusszal:

„A kapitalizmus pedig egy tévedésen alapul, nem vesz tudomást ugyanis arról, hogy mindenkiben ott van az önzetlenségre való hajlam.”

Muhammad Yunus jól látja:

„Egyszerre vagyunk önzőek és önzetlenek is.”

Vidéki 2012.07.13. 19:18:42

@Horizont:

Ha "mindenkiben ott van az önzetlenségre való hajlam.”, akkor az ügyvédekben is.

Tudniillik ők is a mindenki halmazához tartoznak.

Tetszik érteni?

Horizont 2012.07.13. 19:47:31

@Vidéki:
Jajj te Vidéki! Egyre mulatságosabb vagy!Körberöhöglek annyi baromságot szedsz össze! Nem tetszik érteni!! Érted? Hát képzeld b+ nincs ott mindenkiben az önzetlenségre való hajlam!!!!
A sztárügyvédek? Csak nem azt hiszed, hogy az önzetlenség motiválja őket?? A pénznek (nagy súlyos pénznek)ehhez semmi köze ugye????? Hahahahahahahaha Kit akarsz te itt beetetni?Előbb kelj fel csillagom:)
Ja a kutyákról! Na van jó pár ember akit egy lapon se említenék egy megbízható, barátságos, ember és gyerekszerető kutyussal. Mert az olyan ember rá se férne arra a lapra! Te csak nyalogasd tovább a Fidesz és most már az ügyvédek seggét:)))))Bővíted a listát?:)))))))))

Zuzu Petals 2012.07.13. 19:59:47

@Vidéki: Vannak korrekt ügyvédek/jogászok. Pl. Schiffer András, aki kicsit azért többet tett le az asztalra, mint Futó úr...

Vidéki 2012.07.13. 21:31:22

@Horizont:

Emlékeztetlek arra a közmondásra, miszerint: „A pénz nem boldogít”.

Másrészt egy operettben ezt éneklik:

„És mégis, mégis furcsa egy dolog,

Szegény királynők mégsem boldogok.

Egy kis cseléd, higgyétek nékem el,

Nem cserélne Őfelségivel!”

Vidéki 2012.07.13. 21:37:50

@Horizont:

Másrészt „Ja a kutyákról! „

Ha súlyosan megbetegszel például,

csak emberek, mondjuk orvosok,

vagy azok az emberek akik a hatékony gyógyszereket és eszközöket gyártották,

segíthetnek ki a bajból nem a kutyák.

Horizont 2012.07.13. 22:41:20

@Vidéki: Te egy robot vagy? Nem érted meg amiről írok? A pénz nem boldogít? Tényleg? Akkor szaladj a fideszes főnökeidhez és mond el nekik, mert megsúgom ezt ők nem tudják.....és még sok minden mást se veled együtt!!!

Ironfist 2012.07.13. 23:16:22

@Horizont:
"Te egy robot vagy? Nem érted meg amiről írok?"
A kérdőjeleket cseréld le pontokra, és meg is kaptad a választ :)

Horizont 2012.07.14. 08:14:34

@Ironfist:
A választ már rég megkaptam:) De azt mégse értem honnan a francból tud összeszedni ennyi baromságot??:)

2012.07.14. 21:18:13

@Kandeláber: Én azt betudom a tumbler-pszichózisnak, ott az ilyen laza stílus járja. Még mindig fényévekkel jobb, mint Dajcstomi twitter posztjai.

lobster thermidor 2012.07.15. 11:09:27

@Vidéki:

Te meg valóban egy méretes sudribunkó vagy!
Nem Futó mondja meg, hogy mi a közérdekű üzem, hanem a törvényi előírások. Azok szépen. pontosan felsorolják ki, mi, és milyen tevékenységet ellátók tartoznak ebbe a körbe.
Azokat meg nem Futó bácsi napi kívánságai szerint alakítják. Hozzáteszem még...
Bármennyire szeretnél hinni benne, a közgép még véletlenül sem az, aminek az ügyvéd hazudja.

Ádámka Auditore 2012.07.15. 12:02:33

@Horizont: Attól függ, hogy milyen nézeteket vall az a jogász, milyen belső morális értékek vezérlik őt. Ha hiszed, ha nem, van nagyon sok tisztességes és lelkiismeretes kolléga is, nem csak bohóckodó prókátorok. Bárcsak ismernéd Rétit vagy Léhman Györgyöt vagy például Susan Chana Laskot az USA-ból..:) Meg vannak természetesen utolsó szemétládák is, most nem akarok publikusan neveket mondani. Én például tipikusan azért választottam ezt a hivatást, mert nem bírom egyszerűen elviselni, mikor másokat kihasználnak, kisemmiznek vagy megaláznak és képes vagyok azért elqúrni a fiatalságomat, hogy később nehéz vagy akár krízishelyzetbe került embereken tudjak segíteni. Ez az egy motivál, semmi más. Ha pénz kellene, kimennék Ausztriába recepciósnak, sokkal jobban járnék. Nekem például - akárhogy szépíti Virág, a szakszerűtlen buga az szakszerűtlen buga - ilyen szemenszedett hazugságokhoz és ennyi ökörségekhez nem lenne gyomrom, mint Futónak. Normális keretek közt is lehet képviselni a megbízó vagy a munkáltató érdekeit, nem kell ahhoz hazudni. Ha nem tetszik a főnöknek, hogy nekem a szakmaiság és a tisztesség fontosabb az ő presztízsénél, akkor alkalmazzon mást. (Persze én tipikusan nem vagyok az a pofátlan "corporate lawyer" alkat, azért is "menekülök" a családjog és a gyermekvédelem felé, ahol szintén vannak csúnya dolgok, de nem annyira, mint egy pénzéhes, beteg szar kapitalista majom, akiktől alkatilag rosszul vagyok és akiről úgy vélem, hogy a gondolkodása tönkrevágta az egész világot.)

Csak gondolj már bele józan paraszti ésszel például, hogy ha valakit nem kötöznek meg, nem zárnak be, nem tartanak fogva egyéb módon, akkor akár még elméleti síkon is szóba jöhet a személyi szabadság megsértése? Ennyi erővel már még akár emberrablást is vizionálhatnék, nem? Hol tettek ilyet az LMP-sek? Az jogász egyáltalán, akinek a gondolkodása reflexszerűen nem abból indul ki, hogy minden jogi keretfogalmak tartalmát rendkívül precízen és egzakt módon vagy különféle normák definiálják, szükség esetén pedig értelmező rendelkezések vagy a bírói gyakorlat tölti meg tartalommal? Jó, vannak természetesen határozatlan jogfogalmak is, ahol kifejezetten széles értelmezési kereteket ad a jogalkotó, szerves részei a jogalkalmazói munkának, (a közgondolkodásban tipikusan gumijogszabályokként ismertek) de azokkal meg akkor is kínszenvedés dolgozni és mi a dogmatikát meg a minél pontosabb, objektívebb és szűkebb értelmezési kereteket szeretjük, bár ezt is jogesete válogatja, mikor melyik jön jól és hogyan lehet taktikázni. Személy szerint nekem a pontos definíció és tartalom a biztos és úgy gondolom - helyesen vagy helytelenül - h. inkább azok szolgálják a jogbiztonságot és a jog kiszámíthatóságát, mint elemi társadalmi érdeket.

Ádámka Auditore 2012.07.15. 12:05:51

@Ádámka Auditore: *Léhmann sry, két n-el írja a nevét.

Ádámka Auditore 2012.07.15. 12:18:02

@Horizont: Akkor egy nehéz napjuk után beszéljenek otthon a pénznek a gondolataikról és az érzéseikről (már ha van nekik olyan egyáltalán), majd pedig egyék meg a pénzüket.

Tuti boldog lehetett és minőségi életet élhetett:

www.virtualvermont.com/history/hgreen.html

Horizont 2012.07.15. 12:46:04

@Ádámka Auditore:
Tudod én olyan messze vagyok minden joggal foglakozó embertől mint Makó Jeruzsálemtől:)
"Ügyem" se volt. Csak ilyen józan paraszti ésszel figyelek. Nem szokásom az általánosítás, tudom, hogy vannak rendes ügyvédek is. De itt a sztárügyvédekről írtam csak (lehet félreérthetően). Na ők nagyon lejáratják a szakmát (szerintem). Ruttner Györgyről olvastam a múltkor, milliárdos. De nem irigylem tőle, bocs. Amikor szemrebbenés nélkül hazudnak, olyanok mint a politikusok:) Laikusként azt is nehéz megérteni amikor gyilkost véd, mondjuk gyerekgyilkost?Jó oké ez csak egy szeletkéje az ügyvédeskedésnek!
Csak azt kívánom neked, hogy ne add fel az álmaidat és az elveidet!!!!!:)

Kandeláber 2012.07.15. 13:17:08

@iii: Azokat nem olvastam, csak Vágóét.
A tahója azt írta, hogy Soroksáron raboskodott, holott az Erzsébeti kapitányságon volt.

2012.07.15. 16:26:57

@Kandeláber: Ez tényleg felháborító. Egy képviselőnek illene tudnia, melyik kapitányságon raboskodik.

sivatagi n. 2012.07.16. 12:03:01

@tommybravo: @iii: @százfogú c.zenekar: @Ironfist:

Íme Bándy Kata cigány gyilkosa - beismerő vallomást tett
kuruc.info/r/2/98768/

Ennyit rólatok libbant cigányseggnyalók.

Ironfist 2012.07.16. 12:43:24

@sivatagi n.:
Elképesztő. Nézzék meg, hölgyeim, és uraim! Az emberiség legsötétebb példányát láthatjuk, aki még mindig azt hiszi, hogy mi volnánk a ballibsik! Még mindig képtelen felfogni, hogy azért, mert mi nem fröcsögünk véresen habzó szájjal, attól még mi normális magyarok vagyunk, vele, álmagyar, szenteskedő seggfejjel ellentétben!

2012.07.16. 15:19:03

@sivatagi n.: És akkor mi van? Senki nem állította, hogy cigány nem követhet el gyilkosságot. Sőt, arányaiban többet követ el, mert több köztük a tanulatlan, munkanélküli, társadalmon kívüli elem.

Amikor bezzeg "fehér ember" gyilkolta le a családját, akkor nem hörögtek a kurucinfón, hanem lapítottak, ugye picinyem?

Éppen most állítok össze egy oldalt, amin azt szedem össze, hogy a tényleges életfogytigra ítéltek közül (20 fő) hány roma van. Még nem szedtem össze, így nem tudom az eredményt. Lehet tippelni, az első ötből amit találtam, 0 az arány.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.07.17. 11:10:19

Ja, valóban k#rva jól működik a közbeszerzés ebben az országban. Magyarul mindenre kiírják, ott is, ahol civilizált országokban mentesség van, épp emiatt lassú és drága az egész, illetve egy csomó mindent halomra dönt...

Szúrófény 2012.08.24. 06:56:45

@Kandeláber: Várok egy hírre, mikor az LMPre mások tesznek bilincset,, láncot!

Trockíj jövőképe!
Válasz Lenin Mi a teendő? Brosúrájára! 1903

Ön a pártot a proletáriátus helyébe foglya tenni, aztán a központi bizottságot a párt helyébe, a párt főtitkárát a központi bizottság helyébe, így a proletáriátus nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!

Ön a FIDESZT az egy párt helyébe foglya tenni, majd a kollégiumi brancsot a párt helyébe, a pártelnököt a kollégiumi brancs helyébe, így a FIDESZ nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!

„Játszom egy gondolattal, játszik velem egy gondolat!”

süti beállítások módosítása