Skip to content


       Szűrés lista

A nap képe: Naptárrészlet

Most kaptuk, döbbenetes.

vdszsznaptar.jpg

A hírek szerint májusban jön a folytatás, természetesen nagyon várjuk.

Címkék: máv bizarr gaskó

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr505110036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyan 2013.02.28. 14:19:35

Atyaég! Nem találok szavakat. Azt hittem nem vagyok prűd. Úgy látszik, tévedtem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.28. 14:20:26

Összefossa a lamináltpadlót nagy meglepetésében! :)

Csigataposó 2013.02.28. 14:22:56

Szerintem ez photoshop a wcbe be sincs kotve a viz.

Transylvanianmixedgrill 2013.02.28. 14:30:07

Ha ez a kép április végéig szól, mit várhatunk május elsejétől???
Pedig elég vizuális a fantáziám, de ez már az én képességeimet is kikezdi...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 14:31:40

Ez most komoly? Mert viccnek nagyon durva lenne...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.02.28. 14:32:37

Én nem vagyok ellene alapból a polgárpukkasztásnak, csak épp nem igazán találom az összefüggést a kép és a mondanivaló közt :-)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 14:33:04

A csajnak meg nagyon hajlott a háta, hanyatt csak gödörbe lehet fektetni.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 14:38:01

Ha Matolcsy felmerülhet jegybankelnöknek, Selmecziből is lehetne akár a Nemzeti Kommunikációs Hivatal vezetője. Ez nyilván az egyik promóplakátjuk... Igen, pont ilyen kommunikációs szakemberek tenyésznek ott, ahol Selmeczi Gabriella élvonalbeli szóvivő lehet...

Mondatelemzés:
"Van, amiről az emberek egy része nem akar tudni, de attól még tény marad."
Miről nem akarunk tudni? Hogy a jó(?) nők ugyanolyan barnát szarnak, mint bárki más. A tény, amiről az emberek egy része nem akar tudni, az a szar.
"Tény: A VDSzSz..." bla-bla-bla-bla-bla...

Amiről az emberek nem akarnak tudni, pedig van = tény = VDSzSz = szar

Tehát a VDSzSz a saját naptára szerint egy rakás szar.
Ezt nem én találom ki meg magyarázom félre, kár is próbálkozni ezzel a kibúvóval, a VDSzSz szerint ez tény! Ne vitatkozzunk vele!

Vajon milyen gyorsan rúgják ki azt, aki ezt a naptárat kitalálta, ha ez "kiszivárog"?

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2013.02.28. 14:40:10

kedves vastagbor,
mindig rendszeres olvasotok voltam
aztan kihagytam vagy ket honapot
most atolvastam egyben a januart-februart
...
megyek, felkotom magam

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 14:44:43

Jaj, de hülye vagyok! Most jöttem rá, hogy a csaj háta azért ilyen görbe, mert mindig a vasúti töltés oldalában fektették meg :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 14:46:29

@Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke: NEEE!

Ha már mindenképp fel akarsz kötni valakit, akkor ne magadat, inkább válassz a posztok főszereplői közül valakit!

Hasznosabbat tennél Magyarországnak :)

elkoltozott. 2013.02.28. 14:47:00

@Fedor: Egy emberek egy része nem akar arról tudni hogy a nők is ürítik a belüket:)) Igy jön össze a kép a leírással.
Ez nem prüdség egyszerűen csak izléstelen egy ilyen szervezettől:))

KullWahad 2013.02.28. 14:51:32

Gaskó elvtárshoz lehet fordulni megrökönyödés-ügyben, a VDSZSZ az ő, meg a kurmányzat élcsapata.

dr. Aullah 2013.02.28. 15:09:01

@Fedor: Ott van az összefüggés, hogy SZARNAK MINDENKIRE (kép), lényeg, hogy nekik jó legyen (szöveg)

titan 2013.02.28. 15:19:27

@Csigataposó: lehet pont ez az üzenet: hamarosan ellep mindent a sz@r

ámbátor 2013.02.28. 15:28:40

Ilyenkor lehet mondani, hogy sunáznám, vagy most pont nem aktuális?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 15:29:02

Egyébként meg rinyálunk itt ok nélkül!
A VDSzSz gondolt ránk is, és egy jó(?) nőt rakott a naptárra, ahogy imitálja a szarást.

Mit akartok?! Hogy az elégedetlenségek hatására legközelebb Gaskót lássuk ugyanebben a pózban?! Vagy hogy Sárika, a resti vécésnénijének Tena Lady-jét fotosopolják oda?!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 15:37:00

@Rufus78: Én már tudom, hogy mi lesz a következőkön: Lóvasút részletekben.

Először egy ló, de mivel drága a nyomdafesték az első részlet csak a lónak egy része... :)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 15:41:17

@Jani haverja:
Röhögni fogsz, de a lóvasút, mint koncepció már nekem is eszembe jutott... csak más miatt:). Persze ízlések és pofonok, de a "ló" szerintem már megvan, egészben... kék köntösben ül a vécén:)...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 15:43:37

@Rufus78: Nem, én konkrétan a lóf@szra gondoltam, de az általad leírt lgika sem rossz :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 15:45:03

@Rufus78: "Alatta meg a szöveg: Kedves vasutasok, fogadjátok szeretettel ezt a VDSZSZ-től."

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 15:47:09

@Jani haverja:
Jó, hát a lóf@szt eredetileg is értettem;)...

A képtől akkor nem teljesen függetlenül: régi munkahelyem népszerű mondása volt:
"- Miért nem lép be a ló a szakszervezetbe?
- Mert amit ott kaphat, az neki is van."

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 15:50:29

@ámbátor:
Aktuális lehet, de csak ha szereted a pisi-kaki szexet.

mrZ (törölt) 2013.02.28. 16:45:32

Átlagosan!!!!

A sínbohócoknak 2.500, neki meg 16millió.

Horizont 2013.02.28. 17:14:29

Átvágva érzem magam! Azt hittem ez vicc és egy kicsit kárpótolni akart bennünket a Laspalmas a napi rendszeres sokkhatásoktól. Ettől már csak az lett volna nagyobb poén ha Zsiga Marcika ül a budin:)
Tévedtem semmi humor nincs ebben, ez tény és tény! Remek! (mellesleg milyen nő az aki ilyen fotóhoz adja magát?)
www.vdszsz.hu/page/1/art/3939/akt/0/html/naptart-reszletre-i-resz.html
Egy hozzászólás alatta:
"MÁR AKI KAPOTT.14 ÉV SZOLGÁLAT UTÁN ÉN SZEMÉLY SZERINT EGY FILLÉRT SEM KAPTAM!!JELEZTEM A DRÁGA TISZTSÉG VISELŐNKNEK AKI NEM TETT EDDIG SEMMIT SEM."

Egy éve is csináltak naptárat!
www.vdszsz.hu/page/1130/userid/13739/BlogID/117/akt/1110/html/ut?s-erdekvedelem.html

Innen is erőteljesen csókoltatom Gaskó pajtást meg az ő szerény kicsike fizetésecskéjét:)

:: M/OR :: 2013.02.28. 17:17:28

Van amiről az emberek egy része nem akar tudni, de attól még tény marad: a szép/csinos nők is szarnak. Büdöset. A vasutasnők pedig még büdösebbet. Kivéve a VDSZSZ tagok. Mert ők nem is szarnak. Ez tény! :D

Vidéki 2013.02.28. 18:01:57

Tanulság: Az osztályharcban a budit is fel lehet használni a dolgozó tömegek meggyőzése érdekében.

Vidéki 2013.02.28. 18:16:11

Az osztályharc nem áll le a WC ajtónál sem!

Horizont 2013.02.28. 18:27:32

@Vidéki: Tanulság neked bármiről? Viccelsz? A te helyed van ott a budiban de nem a deszkán hanem nyakig a szarban vezetőiddel együtt. Megspórolhatnád a seggük nyalását!:) Osztályharc helyett nehogy más harc legyen aztán már nem is nyakig fog érni a szar hanem a fejed búbjáig!

Vidéki 2013.02.28. 18:47:32

@Horizont:

Tiéd a meló,
Magadnak szarsz,
Ezt tanítja,
Lenin és Marx!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 18:53:24

@Vidéki:
Milyen osztályharcról beszélsz? Ma is kimaradt a Cavinton? Nézegesd csak meg a kép alatt az "Ajánlott bejegyzéseket', leginkább az első kettőt, hátha egy kicsit frissít a memóriádon...

Megvárom...

Csak mert hogy a plakáton szereplő, 2012-ben kifizetett átlagos 32.000 Ft pontosan annak az 5 milliárd forintnak az időarányos része, amit Orbán Viktor s.k. kormányhatározatban biztosított a vasutasoknak, "pénzügyi ösztönzés" címszó alatt. Vagyis bár a VDSzSz éppen megpróbálja elhappolni a dicsőséget, de azért ha megkérdezik az egyszeri vasutast, hogy kinek a kormányzása alatt, kinek köszönhetően kaptak átlagos 32.000 Ft-ot, akkor azért mégiscsak az lesz az egybehangzó válasz: "Orbán Viktor s.k. na'ccságos úrnak!".

Vagyis a mondatod szöveghelyesen úgy kéne hangozzon:
"A kormánypropagandában a budit is fel lehet használni a dolgozó tömegek meggyőzése érdekében. A kormánypropaganda nem áll le a WC-ajtónál sem!"

Ezt a mondatot egyébként szerintem pólóra kéne nyomtatni, annyira tökéletes esszenciája a TELJES magyar politikai élet ostobaságának, tehetetlenségének és csőlátásának:
"Van, amiről az emberek egy része nem akar tudni, de attól még tény marad."

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 19:07:53

@Horizont: A tavalyi naptárban annyira erőlködött a csaj a krampáccsal, hogy beszart, és az lett az idei naptár :)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.02.28. 19:11:17

egy fiatal nő ül egy tök üres, laminált parkettával borított padlójú szobában, amelynek a közepére letettek egy WC-t, nyilvánvalóan bármiféle szennyvíz-csatlakozás nélkül, azaz még csak az illúziója sem lehet meg annak, hogy pisil vagy kakil a néni.

én kétségkívül nem akartam tudni arról, hogy valaki ezt komolyan viccnek gondolja.

Vidéki 2013.02.28. 19:23:42

@Rufus78:

A szöveg azt hangsúlyozza, hogy a munkásosztály és élcsapata, a VDSzSz "az osztályharcban vasba öltözött" és meghátrálásra késztette a munkáltatót.

A munkáltatót arra kényszerítette, hogy 2012-ben a vasutasok számára netto 32000 forint karácsonyi jutalmat adjon.

Nem sok ilyen harcedzett szakszervezet van, amely az osztályharc arénájában a munkáltatókat képes két vállra fektetni és védenceiknek ekkora karácsonyi jutalmat kiharcolni.

manigerzson 2013.02.28. 19:25:53

és még bugyi sincs rajta...

Secnir 2013.02.28. 19:53:58

@Vidéki:
" A szöveg azt hangsúlyozza, hogy a munkásosztály és élcsapata, a VDSzSz "az osztályharcban vasba öltözött" és meghátrálásra késztette a munkáltatót. A munkáltatót arra kényszerítette, hogy 2012-ben a vasutasok számára netto 32000 forint karácsonyi jutalmat adjon. Nem sok ilyen harcedzett szakszervezet van, amely az osztályharc arénájában a munkáltatókat képes két vállra fektetni és védenceiknek ekkora karácsonyi jutalmat kiharcolni. "

aranyhalmemória jáccik?
gyurcsány apád megvan? ő volt az, aki elismerte, hogy a vasutasoknak jár cirka 5 mrd forint ki nem fizetett rész a máv-cargo után. és meg is ígérte, hogy a kifizeti. csak ugye jött bajnai, ő ugye tudta parkoltatni gaskót, és jött viktor, aki megígérte(!) hogy kifizeti(!). az teljesen mellékes, hogy bajnai belevette a 2010-es ktsgvetésbe - egyben, míg orbán többfelé bontotta, és évente adagolta ki a vasutasoknak, mint jutalmat.
ügyes, no, határozottan ügyes. te meg tájékozatlan.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 19:55:27

@Vidéki:
Bár kellemes meglepetés, hogy ma még sem a jól megszokott panelek nem kerültek elő, sem terelés nem volt a kommentjeink kapcsán, sőt, mintha te is éreznéd, hogy a kép kapcsán a képpel és annak tartalmával van a baj, nem velünk, de...

De akkor sem hagyott nyugodni, ahogy ezt az osztályharcot előhoztad. Így aztán egy kicsit körülnéztem, és az egyik kapcsolódó cikkben -ugyanennek az átlagos 32.000 Ft-nak a kapcsán- ezt találtam:
" Vidéki 2011.11.30. 20:52:27
Ha a Geuronet semmiféle tevékenységet nem folytatott a MÁV CARGO privatizációja kapcsán, mégis megillethette a semmiért kb 2 milliárd forint, akkor miért ne illethetné pénz a MÁV dolgozókat, akiknek cégét a MÁV-ot kár érte a nyereséges MÁV CARGO privatizációja kapcsán.
Persze a közvélemény deformáló értelmiség pihent agyában : "Amit szabad Jupiternek, azt nem szabad az ökörnek.". Jupiter szerepét ők a Geuronet Bt.-re osztják, míg a MÁV dolgozóknak az ""Ökör" hálátlan szerepét akarják juttatni.".

Szóval hogy is van ez a "meghátrálásra késztette a munkáltatót" szöveggel? Ha megérdemelték a vasutasok, akkor most miért gúnyolódsz a VDSzSz-en "osztályharcot" kiáltva? A VDSzSz csak megpróbálja összeszedni a népszerűségmorzsákat, amik a kormány asztaláról lehullottak az átlag 32.000 Ft kiosztásával, és csak őket minősíti, hogy ezt szó szerint ilyen "szarul" teszik. Mert ne legyen kétség, jól jön a promó a VDSzSz-nek és a kormánynak is, főleg, ha ehhez csak egy "kis" közpénzt kell szétosztani, de bárki hiheti azt komolyan, hogy itt valódi "kényszerítésről", valódi "meghátrálásról" lehetett szó?!

Mivel annyira szereted az idézeteket és a hasonlatokat:
Nem olyan ez egy kicsit, mint a viccben a tyúk, amelyik fut még egy pár kört a kakas előtt, csak nehogy kurvának nézzék?
Aztán a szerepeket mindenki nyugodtan ossza le magának:)...

Secnir 2013.02.28. 19:58:47

@Rufus78:
na, látom, van más is, aki emlékszik rajtam kívül a múltra...

Horizont 2013.02.28. 20:01:49

@Vidéki: Hű de vicces a fiú, hogy oda ne rohanjak! Szar itt minden, szar a pártod, kormányod, szar az életed a humorod és Gaskó is szar! Azért ez a Lenin és Marx nagyon gondolkodóba ejtett veled kapcsolatban:)))))

Vidéki 2013.02.28. 20:55:41

@Rufus78:

Ne keverd a szezont a fazonnal!

Ha a Geuronet semmiféle tevékenységet nem folytatott a MÁV CARGO privatizációja kapcsán, mégis megillethette a semmiért kb 2 milliárd forint, akkor miért ne illethetné pénz a MÁV dolgozókat, akiknek cégét a MÁV-ot kár érte a nyereséges MÁV CARGO privatizációja kapcsán.

Annak idején az illetékes elvtársak, mindenre kiterjedő, nagyon alapos vizsgálata kiderítette, hogy "a Geuronet semmiféle tevékenységet nem folytatott a MÁV CARGO privatizációja kapcsán".

Azon a jogcímen, ahogyan a Geuronet Bt számláján 2 milliárd forint landolt, a te számládon is landolhatott volna.

Te sem folytattál semmiféle tevékenységet a MÁV CARGO privatizációja kapcsán.

Tudtommal a Geuronet nem fizette be az államkasszába a véletlenül számlájukra érkezett 2 milliárd forintot.

Ergo: Nem ebből a pénzből fizettek ki 2012-ben a vasutasok számára netto 32000 forint karácsonyi jutalmat.

Secnir 2013.02.28. 21:01:06

mindamellett erről is tessék megemlékezni:
index.hu/belfold/2013/02/28/tabornokok_pere_mindenkit_felmentettek/
viszkisdoboz.blog.hu
én vettem magamnak a fáradságot, végigolvastam.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 21:09:37

@Vidéki:
Nem is mondtam, hogy a Geuronet 2 milliárdjából fizették ki, hanem abból az 5 milliárdból, ami szerinted a vasutasoknak járt, és amire az erkölcsi alapot többek között szerinted a Geuronet 2 milliárdja teremtette meg, és amit Orbán Viktor s.k. volt nekik kedves átnyújtani 2011. novemberében!

Nem baj, hogy ha nem tetszik, hogy Gaskó Orbán hátára felkapaszkodva akar egy kis népszerűséget gründolni magának, csak azért jusson eszedbe, hogy nagyon sokáig milyen viszonyban voltak (vagy még vannak?) ők ketten...

"Aki kutyákkal fekszik, az bolhákkal ébred.".

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.02.28. 21:16:26

@Secnir:
Jól rémlik, hogy ez volt az az ügy, amit a DHL borított ki?
Nahát, hogy pont itt is mindenki ártatlan volt, csak a beszállítók akarták bemocskolni a feddhetetlen életűeket...

Ha az én emlékezőtehetségemen múlna, nem biztos, hogy a "rémlésen" kívül bármi lenne, de szerencsére vannak ilyen "emlékezetserkentő" és "-megtartó" blogok...

Secnir 2013.02.28. 22:08:26

@Rufus78:
nem, a DHL az a nemzetbiztonsági bt. rektorát akarta bemártani.

Secnir 2013.02.28. 22:16:43

@Rufus78:
...illetve azon keresztül...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 22:39:47

@Secnir: Ez netto hülyeség. Én úgy tudtam, hogy Magyarországon MINDENKIT elszámoltatnak. Nem úgy van? Azt hittem, hogy az elmúlt másfél év alatt, amíg nem tartózkodtam Magyarországon, már rég megtörtént az elszámoltatás...

DDD

babo81 2013.03.01. 00:03:54

@Jani haverja: Nem görbe a spiné háta,az amit te annak látsz nem más mint a budi teteje! :) Kéne már egy szemüveg aranyapám! ;-)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.01. 07:51:10

@Secnir:
Ja, így már megvan, az a Nemzetvédelmi Egyetem volt. Tudtam, hogy valami katonás volt az is:)...

kuki123 2013.03.01. 08:21:44

OFF:

index.hu/gazdasag/2013/03/01/matolcsy_gyorgy_az_mnb_uj_elnoke/

döbbenetes, ezek tényleg ennyire hülyék baszki
Ezek nem megjátszák ezek tényleg ennyire képesek

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.01. 08:42:34

@kuki123:
De most miért is lenne baj, hogy egy seggpöttyökről hadolváló, jobbagyféltekés-sámánisztikus gazdaságpolitikát vízionáló, a számokhoz és a valósághoz nem különösebben vonzódó és kötődő, címeres balfasz lett a magyar pénzügyi élet egyik meghatározó figurája?

Ő aztán tutira garantálni fogja a jegybank függetlenségét... leginkább a józan észtől.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.01. 08:49:41

Zero, laspalmas, szerintem gyorsan nyomjatok ki valami kamuposztot, különben szarós VDSzSz-plakát ide, szarós VDSzSz-plakát oda, Matolcsyval lesz tele a poszt:)!

spinat 2013.03.01. 09:16:19

az is hülye, aki a nappali közepére rakatja a vécét. Ez is tény.

titan 2013.03.01. 09:32:57

@Jani haverja: nekem is megvannak az emlékeim, meg arról is, hogy ki tolta még az előző kormány alatt Gaskó szekerét.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.03.01. 09:42:59

@spinat:

Viszont, ha hánynod kell, nem kell kirohangálni. Super Bowl alatt is praktikus. De vajon mi van a WC-ben, ha a kagyló a nappaliban?

titan 2013.03.01. 09:45:06

@spinat: a tényt nem nagy betűvel szokták valamikor írni? :)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.01. 10:29:36

@Ironfist:
Nem azt mondtam, hogy nem panelekben "kommunikál", hanem azt, hogy nem a "jól megszokott", unásig ismertekben :).

Egyébként levetted szűrőről?

kifordított nagyanyó 2013.03.01. 10:47:51

@Ironfist:
@Rufus78:
Úgy látszik az eddigi vidékit leváltották,és egy értelmesebbet ültettek a helyére.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.03.01. 10:50:46

van amiről az emberek egy része nem akar tudni, de attól még tény marad...

például eme szakszervezet tagsága sem akar tudni arról, hogy:
- mennyien rühellik őket a kollégáik és az utasok közül is
- hogy erre a pénzre nem volt normális jogalap, és hogy erkölcsileg is elfogadhatatlan a kizsarolása
- ezzel nem oldanak meg semmit

mindegy, én tartom magamat ahhoz, amit egykoron mondtam: ezektől nem fogadok el ilyen mocskos pénzt és már most be van készítve ez a bizonyos összeg, hogy ugyanannak a civil szervezetnek adjam, mint a tavalyi adagot. Ők egy kicsit több jót adnak a világnak, mint ezek...

Ironfist 2013.03.01. 10:53:10

Amúgy sajna nem értek a fotóboltoláshoz, de valaki átalakíthatná a képet úgy, hogy a csaj feje helyén Gaskó pofája éktelenkedik, a szöveget meg csupán egy kicsivel módosítani: Tény, hogy megalkudtam Orbánnal: ő hatalmat kapott, én meg aprópénzt. :D

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2013.03.01. 11:32:19

@Horizont:

Figyelted a VDeSzeSz kommentfelületét bazmeg???!!!

A félreértések elkerülése végett az IP-címedet mutatja a komment-mező:

Tehát mielőtt odaírnád a VDeSzeSz kommentekbe, hogy a köztörvényes gaskó a puccsita zorbán szekértolója volt ötmilliárdért, akkor jobb, ha a pallós árnyékában a véleményedet változtatod.

spinat 2013.03.01. 12:02:55

@titan: ja, a Nagytétényt esetleg.

Ironfist 2013.03.01. 12:36:40

@Rufus78:
"Nem azt mondtam, hogy nem panelekben "kommunikál", hanem azt, hogy nem a "jól megszokott", unásig ismertekben :)."

Miért, ez mennyiben különbözik attól, amit eddig mondott? Ugyanúgy terelés, ugyanúgy semmi értelme, és ugyanúgy megtalálható tíz másik politikai blogon szóról-szóra.

"Egyébként levetted szűrőről?"

Nem én, csak amit begúgliztam, az be volt idézve.

@Horizont:
"(mellesleg milyen nő az aki ilyen fotóhoz adja magát?)"

Színész/modell?

@kifordított nagyanyó:
"Úgy látszik az eddigi vidékit leváltották,és egy értelmesebbet ültettek a helyére."

Ne gondold, ez ugyanaz a bot/bérdroid troll, aki eddig volt.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.03.01. 13:26:36

Kamu!

Mindenki tudja, hogy a nők nem kakilnak!

Bee-zony 2013.03.01. 14:26:02

Egy melléknév fokozása: hülye, hülyébb, leghülyébb, postás, rendőr, vasutas. Ez sem változott.
És ezt a nőt sem az eszéért szeretik, aki bevállalta...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.01. 14:59:26

@Rufus78:
Én kis naív... Rezignált tudomásulvétel, ennyi...
Kérem, az utolsó kapcsolja le a villanyt...

titan 2013.03.01. 15:17:46

@spinat: csak arra utaltam, hogy volt egy troll, aki mindenre amit mondott azt írta: ez TÉNY

Horizont 2013.03.01. 17:34:16

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:
Hát nem figyeltem bazmeg:))) Leszarom amúgy! Én aztán nem kommenteltem oda, csak idéztem ide, vagy azért is bevarrnak? :)) Gaskónak elvből sem kommentelnék, sok mindenem nincs már de azért valamilyen tartásom van még és elveim is maradtak. Bár az elveim a szocializmusban szocializálódtak, gondolom ez nem egy nyerő formula:))))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.01. 19:48:12

@babo81: Bocs, utána már én is rájöttem, csak a szikrázó napfényben kint interneteztem a tetőteraszon (nem Magyarországon), és a napsütés olyan erős volt, hogy nem láttam a monitort rendesen. Később észrevettem én is a bakit :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.01. 19:50:17

@titan: Gaskó az mindenkihez próbál dörgölőzködni, tipikus hintáslegény, ahogy mondani szokták.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.01. 19:51:26

@Ironfist: Nem először csinálja, pedig sokszor lebuktattuk ár :)

LuciFerko 2013.03.03. 16:28:57

szó szerint beszarás :D

ingenium rusticus 2 / reloaded 2013.03.05. 05:08:44

Van amiről az emberek egy része nem akar tudni, de attól még tény marad:

A VDSzSz bármilyen pofátlansággal is bukna le, képesek bárhová vissza lapátolni a szart.

Ez a valódi üzenet.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.05. 22:08:38

@ingenium rusticus 2 / reloaded: Holló a hollónak csak akkor vájja ki a szemét, ha súlyos érdeke fűződik hozzá...

Modern magyar közmondás...

DDD

süti beállítások módosítása