Skip to content


       Szűrés lista

Te már jelentkeztél?

Te már beadtad? 
riadolanc@fidesz.hu
Hála az égnek, hogy már nincsenek keretszámok! 

Két meccs között, két nyugdíj között, közmunkára várva, esetleg közmunkaként gyerünk, védjük meg a Pártállami vagyont!

jelentkezes_riadolanc2.jpg

Ha még valaki habozik, nézze meg újra a Csapd le csacsi!-t (a teljes film itt):

Címkék: fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr245124964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2013.03.09. 18:50:36

A csapd le csacsi részlet jó! Ha harc hát legyen harc mondja a szereplő. itt is harcnak kell lenni, ha beledöglünk is. A Fidesz valami érthetetlen látásmóddal arra esküszik, hogy ellenségkép kell ahhoz , hogy győzhessen. Ha nincs hát gyárt. Sok mindenért hibáztatom Orbánt de a legnagyobb vétke (amiért bűnhődni fog egyszer majd) az a kettéosztott ország az elültetett gyűlölködés. És hibáztatom azokat akik ezt testközelből engedték, ehhez asszisztáltak és azokat akik ennek bedőltek!Soha nem lesz ez az ország olyan (se) mint volt 2002 előtt. Akkor se volt szuper, de a maihoz képest.......
Kubatovot tartom a legsunyibb rejtőzködő fideszesnek.
Őrület ami itt folyik. Riadólánc? Amikor úttörő voltam a '60-as években nagyon szerettük:) Ellenségkép? Az is volt! Rákosi idejében durva módon annyira, hogy belehaltak emberek, később Kádár alatt finomodott az akkori az ellenségkép: a rothadó kapitalizmus volt.
Dezsavű???? :) Jelentem megvan!
Láttam a videót az ellentüntetőkről akik a Fidesz mellett tüntettek! Olyan sokk ért nem térek magamhoz.Idős emberek. Főleg nők. Ennyi gyűlöletet, utálatot, a szar szó szerint fröcsögött ki a szájukon!Döbbenetes volt még nézni is. Erre van szüksége a Fidesznek? Bravó!
De nekünk mire van szükségünk ez itt nagy kérdés!!?? Nyugalomra, békességre. Na ez nem lesz. Szerintem még vér is folyhat a választásokig. Nagy a felelőssége Orbánnak, sajnos ezt nem érzi át, mert őt csak egyetlenegy dolog érdekli: a hatalom megtartása! Bármilyen áron! Bármilyenen........

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.09. 18:53:51

@Horizont: Orbán legnagyobb bűne, hogy szelet vetett, és most vihart arat. Ha polgárháború lesz Magyarországon egyedül ő lesz a felelős érte. Őszintén remélem, hogy meg is fogja kapni érte a büntetését.

M_R 2013.03.09. 19:29:38

Az hogy egy diktátor bűnözőkből toborzott zsoldoshadsereget alkalmaz a népe megfélemlítésére eddig csak egyes dél-amerikai és közép-afrikai banánköztársaságokban volt szokás. Ha Orbán ezeket a "tapasztalt, büntetett előéletű" pártvagyon-őröket fel is fegyverzi (esetleg a TEK költségvetéséből), akkor ezzel elég gyorsan a nagy barát, Fehéroroszország szintjére "fejleszti" az országot -aminek a fidesz-szimpatizánsok ujjongva tapsolnak majd, hiszen akkor aki a kormány ellen lázong azt statáriumot hirdetve a helyszínen agyon is lehet majd lőni.

Marcellusca 2013.03.09. 19:38:52

@Horizont:
"Láttam a videót az ellentüntetőkről akik a Fidesz mellett tüntettek! Olyan sokk ért nem térek magamhoz." - Láttad a nem túl távoli jövőd, Kislyány? :DDDD

Egyébként meg annyira szánalmas ... nem, visszataszító ... nem, felháborító ... az sem, nevetséges ... őőő, izé, kicsinyes, pitiáner ... áááááááá, haggyuk, nem is találok szavakat (ezért sem kommentelek túl gyakran mostanában)!
Valóban orbán bűne az egész. A 2002-es veresége óta mást sem csinál, mint árkokat ás. Össze-vissza, széltében, hosszában az országban. Már nincs két olyan rétege, csoportja az országnak, akiket ne fordított volna szembe, nem ásott volna árkot közéjük. És egyre mélyíti is.

Horizont 2013.03.09. 19:56:22

@Marcellusca: Már látom a jelent:) Fájdalmas! Nem gondoltam, hogy ez lesz mire megöregszem. Most múltam ugye 58. 35-t éltem az előzőben és 23 -at a mostaniban. Beszélhet bárki bármit, akkor is a legjobb időszak így visszagondolva a '60-as évek második fele és a '70 -es évek voltak. Nem nekem személy szerint hanem államilag és az emberek szempontjából. Akkor kezdett romlani a helyzet amikor bejött a GMK-zás. Isten bizony:) Jó tudom akkor is voltak szar dolgok, nem istenítem én a szocializmust.
Megrémített, hogy ilyen idős emberek élnek köztünk! Hiszen én is annak számítok lassan!
Hol vannak a normális vezető pozícióban lévők, hol vannak az értelmiségiek, hol vannak a művészeink?Hol vannak az EMBERI EMBEREK??? Nem lehet, hogy ilyen orbán, matolcsy, kósa, lázár, selmeczi félék határozzák meg 9 millió ember életét? Patkányok akik terjesztik a fertőzést!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.09. 20:05:14

@Marcellusca: Már 2002 előtt is ezt csinálta, csak egyre jobban tökélyre fejleszti az oszd meg, és uralkodj elvet. Azt viszont nem veszi figyelembe, hogy ez őt fgja végül elsöpörni, de nagyon.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.09. 20:10:36

@Horizont: De csak azért volt Neked jó a 60-as 70-es évek, mert nem voltál rendszerüldözött, mint az én családom. Amiről persze ugyanúgy nem tehettél, mint az én családom, mert arról nem tehet senki, hogy hova születik, és kik a szülei. De azért nem vlt ám felhőtlen az a kor sem, ugyanolyan mocskosság volt, mint a jelenlegi magyarországi fideszvilág, csak kicsit másként.

Horizont 2013.03.09. 20:18:15

@Jani haverja: Két külön dologról írunk. Én nem politikailag véleményeztem, hanem emberi oldalról. Nyugalom volt (már akkora) béke, az emberek tudtak örülni, nem volt kinyílva ennyire az olló. gyarapodtunk, nem féltünk, biztonságban éreztük magunkat. Egy csomó "minden" volt akkor amit a mai időkre nem tudunk elmondani mi kisemberek!!!
Nem akartam mérlegre helyezni mikor volt jobb vagy jobb volt -e az az idő. Jó volt. A mainál jobb Ennyi.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.03.09. 20:49:11

Unokatesóm kérését továbbítom: "A szokásos szombat esti böngészés során ne felejtsetek el feliratkozni a riadolanc@fidesz.hu címmel mindenféle idegesítő hírlevélre. Köszi. :)"

;-)

2013.03.09. 21:26:17

Döbbenet, nagyon az. A Csapd le csacsi alapmű, szerintem a sok nyugger, aki ott kajabált a Lendvay utcában, az a munkásőrségtől szerelt le.

Belegondolok, hogy semmi sem változott 1989 óta, csak más lett a szereposztás és a pénzünket lenyúlta valamennyi bonviván: hát, kár volt lejönni ezért a fáról...:(((

tomigonzo 2013.03.09. 23:09:15

valaki spamelje mar szet az a qrva postaladajukat

toportyánzsóti 2013.03.10. 05:21:10

Kubatov elvtársnak ritka szar napja volt,na meg a fityuszkának.Normális erkölccsel bíró ember,nem szavaz már rájuk,még vérjobbos sem!Valahol ez már a legalja mindennek!Békés tüntizőket bántalmaztak,kábszerterjesztő maffiatag gyilkost is bevetettek,békamenetes savazókkal provokáltak...Magyarország szégyenei ezek a hatalmuktól elkábultak,akik mára már minden erkölcsi és morális alapelvet megszegtek!

jágör68 2013.03.10. 08:00:02

Ennek az országnak vége. Sajnos nem kár érte....
Már akkor vége volt, amikor a soha-életében-semmit-nem-dolgozott 4 általánost végzett hazaáruló kommunistákat lecseréltük a soha- életükben-semmit-nem-dolgozott kommunista- ÁVH- sok bölcsész- jogászhallgató ivadékaikra.
És mivel a gazdaságnak csúfolt poszkommunista tolvajprivatizátor rablókapitalista rabszolgagazdaság is hasonló ganékkal van tele, nincs min csodálkozni.
A média szintén.
Az utolsó 40 alatti lelépő munkavállaló maj' kaccsojja' le a villanyt!

Eretnek59 2013.03.10. 08:56:16

Tudom ajánlani a spamwiki Pellengér listáját: hu.spam.wikia.com/wiki/Pelleng%C3%A9r
az a betűvel kezdtem lassan már eljutok a c-ig, vki elkezdhetné hátulról, középről h haladjunk vele.

szmoker (Homo Trollicus) 2013.03.10. 12:55:54

@M_R: "Az hogy egy diktátor bűnözőkből toborzott zsoldoshadsereget alkalmaz a népe megfélemlítésére eddig csak egyes dél-amerikai és közép-afrikai banánköztársaságokban volt szokás."

hu.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung
hu.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel

regress 2013.03.10. 13:07:16

@jágör68: hamarabb kikapcsolja a szolgáltató

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.10. 14:04:59

Ebben az egészben az a legszomorúbb, hogy esetleges kormányváltás után ezek a kigyúrt majmok fognak mindenhol tüntetőként megjelenni, és megfélemliteni mindenkit.
Bármit csinálnak, a Szájerfeleség és Polt főügyész nagyszerűen keresztbe tehet az igazságszolgáltatásnak, és másnap megint az utcán vannak.

Magyarul tökmindegy, hogy a fidesz nyer 2014-ben, vagy veszit, ennek az országnak harangoztak egészen addig, amig valaki szépen sorban fejbe nem lövi az összes ilyen hőzöngő gyökeret.

allegretto23 2013.03.10. 14:10:41

@Horizont: Ó, csezd meg, hogy ne mondatnál velem ilyet.... csak 3 évvel vagy nálam idősebb, ennyire máshogy nem emlékezhetünk azokra a "boldog" 60-as, 70-es évekre. Jó volt? Kinek? Miért? Mert már nem jött a fekete autó mindenféle fisz-faszért?! (csak ha valami nagy baromságot mondtál-tettél pont valaki olyan előtt, aki másnap beköpött...) Mert lehetett boldogulni?! Hol? Hogyan? Ha benyáltál a pártnak, beléptél a tsz-be, kussoltál, ahogy kellett... ha kivártad a 8 évedet a trabantra, a 10 évedet a tanácsi lakásra, 15 évedet a telefonra. Megkaptad, ha nem voltál a rendszer ellensége, befogtad a pofádat és fölvonultál május elsején-esetleg kényszeredetten vigyorogva is, de ott voltál. Ha a rendszer barátja voltál, ki se kellett várni, kaptál mindent soron kívül. Ha többet akartál, mint egy ócska trabant, meg a közös lónak túrós háta ikv-s romhalmaz (amit persze arra érdemesebbektől kommunizáltak/raboltak el 49-ben) és ezért tenni is hajlandó voltál (pl. háztáji, gebin, gmk- plussz meló, tudod), és többed lett, mint a többinek, akkor jött a rosszindulat, a hatósági vegzálás, a finánc, a kisajátítás, a köjál, esetleg a rendőrség (meggymag sztori? szabólászlókékfény? megvan?) stb és kiderítette, hogy amit csinálsz, az ellenkezik a szocialista haza érdekeivel.
Ha meg ellenség voltál, vagy a családod volt ellenség, akkor csinálhattál akármit, előmenetelre akkor volt lehetőséged, ha beléptél a pártba- egyébként vegetálhattál. Megzsarolták a szülőt a gyereke hülyesége miatt, a gyereket az apák bűnéért; nem vettek föl az egytemre, mert nem volt elég pontod, meg nem voltál kisz-tag - fölvették viszont tökhülye Mancikát, meg Lacikát, mert apuka/anyuka párttitkár volt, vagy a cucilista hazáért érdemrend kitüntetettje.
Nagyban ment a kinek a kicsodája kerül- tök érdemtelenül- pozícióba, mivel nem kellett hozzá a rokoni fokon ( vagy nem finnyás, hosszú nyelven) kívül egyéb, így mindenki szépen megszokta, hogy nem ágaskodik, nem kiválóskodik, nem pofázik, hanem kussol és dolgozgat (mert fizetgetnek), és, ha már a 70-es évekről van szó- hitelből tehetted mindezt, mert a "teljes foglalkoztatást" (lsd még kmk) abból fizették, meg a jobban teljesítők, a többet és hatékonyabban dolgozók, a minőséget termelő kevesek által megtermelt jövedelemből. Szigorúan a cucilista egyenlőség jegyében- arccal a kommunizmus felé. (Vs. a rothadó kapitalizmus, a nyugat, ahol a kisembert annyira kizsákmányolták, hogy nszk-s műszerész rokon minden 2 évben új autóval jelent meg...)
Megalkuvásért dagonyázhattál, dolgozgathattál (zabálhattál, szaporodhattál, "jól érezhetted magad")annélkül, hogy különösebben kínoztak volna- ennyi volt a "boldog" 60/70-es évek titka. Csak a gerincet, meg a lelket ölte ki az emberből, egy sunyi, zsarolásra, cinikus hallgatásra épülő rendszer volt- személy szerint SEMMIT nem szeretnék látni belőle! (Ha a fent fölsoroltak kísértetiesen hasonlítanának a mostani helyzetre, sajnos nem a véletlen műve, csak a Párt logó színe változott, phej.)

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.10. 14:18:38

@Jani haverja:
Te viszonylag könnyen vagy, már a határ túloldaláról nézed a cirkuszt...
Mi még csak kacsintgatunk kifelé, de nem szeretném a gyerekemet ilyen közegben felnevelni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 14:22:14

@allegretto23: Az utolsó mondatodra:
A vályú mindig marad, csak a disznók változnak. Örök igazság Magyarországon.
Ezt kiegészítve, néha a disznók sem, lásd pl. Pozsgayt, aki az új Alkotmány, akarom mondani Alaptörvény egyik írója, ezt az új Alaptörvényt állítólag azért kellett megírni, hogy véglegesen szakítson a szocializmussal :) Mindezt a Pozsgayval :) Elmeháborodott egy banda.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 14:23:45

@Kőmíves Kelemen: Az egyik legfőbb ok nekünk is a gyerek volt, de ha nem lenne gyerekünk, akkor is kijöttünk volna valószínűleg, mert már nagyon hányhatnékunk volt.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.10. 14:26:45

@Jani haverja:
Nekünk most születik augusztusban az első.
Kivárjuk 2014-et, és ha nem változik a helyzet, akkor nagyon maximum még 1-2 évet, de mire a gyerek öntudatra ébred, én egy nomrális világot akarok körülötte, nem pedig egy orbánkatona-neveldét.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.10. 14:34:59

@Jani haverja:
Ezt olvasd el, ha van 10 perced:
nepszava.com/2013/03/velemeny/bartus-laszlo-szoke-feri.html

Ha csak a fele igaz, menekülni kell. Ha csak a tizede, akkor is kurva nagy szar van...

53mc 2013.03.10. 14:53:43

aztán mi a reménysugár? mesterházi, bajnai, gyurcsányi..? hehehe

Horizont 2013.03.10. 14:55:10

@allegretto23: Mindig belefutok ilyen ellentámadásba:) Igen ennyire másképp emlékezhetünk! Én így éltem meg te úgy élted meg. Nem volt hiba nélküli, írtam is. De most így utólag még inkább úgy érzem nem volt az rossz idő. Nem elemeztem a szocializmust magas röptű szinten. Csak arról írhatok mit és hogyan éltem meg én személy szerint, mint kisember. A rendszerváltáskor (vagy mi volt ) na akkor meginogtam egy kicsit amikor megtudtunk egy csomó dolgot ami azért pofán baszarintott amiről nem tudtunk! Már ne is haragudj, de gondolhatnál arra is, hogy természetesen, mindenki másképp élte meg mert mások voltak a körülményei. Ha leírnám az önéletrajzomat ide akkor tán megértenél:) Nem voltunk kulákok, nem telepítettek ki, nem volt a családban se nyilas, se 56-os, se kommunista. Egy egyszerű, becsületes nagyon, de nagyon szegény kisemberek voltak a nagyszüleim, szüleim. Szüleim '52-ben amikor összeházasodtak egy vaságyuk (!!) volt, annyira szegények voltak, hogy apukám ('29-es születésű) csak felnőtt fejjel járhatta ki a 7. 8. osztályt. És egy zenei zseni volt, de nem tanulhatott. Tehát nekünk a szocializmus csak jót hozott. Egy kisvárosban éltem ahol egyforma szegénységben éltünk a környezetemben. Nem nyaltunk a rendszernek,igaz nem is tettünk be neki, ÉLTÜNK és igen örültünk mindennek! Szerettem úttörőnek lenni, de nem az ideológiája miatt. Tehát még egyszer megírom, ma 58 évesen én Horizont úgy látom , hogy az egyszerű kisembereknek a '60-as évek második fele és a '70 -es évek voltak a legjobb idők!!!! Emberileg, erkölcsileg a magunk kis életében, párt és kommunistaság nélkül. Valószínű nem értesz meg miről is írok. Nem jövök én eltört gerinccel, meg dagonyázással, meg elvtelenséggel. Na de azért olyannal se , hogy "zabálhattunk meg szaporodhattunk"! Én ezt életnek nevezem. ÉLHETTÜNK! Igen szaporodtunk is, szültem 3 csodás gyereket!! Tudom magam hová tenni melyik polcra. Ezért csak olyan vágyaink voltak ami teljesíthető volt.Nem fogom az életemből kidobni az első 36 évem csak azért, mert a szocializmusnak mondott valamiben éltem!
"(Ha a fent fölsoroltak kísértetiesen hasonlítanának a mostani helyzetre, sajnos nem a véletlen műve, csak a Párt logó színe változott, phej.)"
Nem csak a Párt logójának a színe változott hát pont ez az!Hanem az életünk is egy rakás szar lett, erkölcsileg is meg mindenképpen. Tudom ma már, hogy hitelből tartották fenn a szocializmust a vége felé. De nem tudtunk róla. Amiről nem tudunk az nem fáj:) Tehát összegezve nem rakhatod egy kalap alá az embereket életük szerint se. Meg, hogy ki, mit hogyan élt meg. Ha lesöpörték volna a padlásunkat és kitelepítettek volna a Hortobágyra egy akolba akkor biztos másképp látnám. De nem tudom másképp látni, bocsásd ezt meg nekem :)

vallatas 2013.03.10. 15:19:10

@Kőmíves Kelemen:
ez nagyon kemény cikk, köszönöm szépen!
Akkor ez az ultra csoport verte szét Budapestet anno?
Most meg akkor ugye nincs semmi bajuk a jelenlegi kormány intézkedéseivel, akkor bizony ők fizetve voltak :-(

allegretto23 2013.03.10. 15:37:42

@Horizont: Pont ezt nem érted... az, hogy a szockó előmenetelt jelentett sokaknak a legszegényebbek közül, azt nem a szockónak köszönheted. Ha Ausztriában születsz, vagy onnan nyugatabbra, ott ugyanúgy megkapta mindenki a lehetőséget a háború után, sokkal inkább, mint előtte- nem kellett hozzá ez a komcsi maszlag.
M.o egy félfeudalista nyomortanya volt a 20 sz. elején, ehhez képest jelentett némi változást a cucilizmusnak nevezett másik típusú elnyomó rendszer, ahol a pártelit volt fölül és kicsit többet csurgattak az alattvalóknak, mint az ántiban előtte jutott. Ehhez képest most megint van egy pártelit és csatolt részeik, meg van egy végsőkig kizsákmányolt, nyomorgó tömeg is, és az, hogy nem nevezhető -még- feudalizmusnak csak annak köszönhető, hogy a vagyon alapja most éppen nem a föld...( meg, hogy kicsit könnyebben megtanulhatsz néhány nyelvet és elhúzhatsz innen nyugatabbra- még-, ha nem tetszik)
A nagy büdös helyzet az, hogy Magyarországon soha nem volt igazi demokrácia, így minden, amit jónak értékelünk, csak viszonylagos. 90 után lehetett volna demokrácia, de nekünk inkább ez a szockóból ittragadt maffia kellett- meg a langyos mocsár, ahol nem kell kockáztatni, kiválónak lenni, jól teljesíteni-, majd amikor elfogyott a hitel, akkor meg csodálkozunk, hogy a maffia az utolsó fillért is kirázza a zsebünkből, hogy neki legyen miből dőzsölni, meg hatalmon maradni, hogy jó sokáig dőzsölhessen,mi meg vegetálunk a maradékból. Ezt akartuk, ezt kaptuk.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 15:41:27

@Kőmíves Kelemen: Elolvastam, sajnos jól vonod le a következtetéseket :(

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 15:42:55

@53mc: Ez Magyarország baja, hogy már ezek is reménysugarak :( Ezért nem lesz normális világ egyhamar Magyarországon :(

Vannak a fideszkommunisták, meg az egyéb kommunisták, ebből lehet választani.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 15:50:40

@allegretto23: Tökéletes összefoglalást írtál. Sajnos ez volt-van Magyarországon, és a jövőt sem látom fényesebbnek :(

allegretto23 2013.03.10. 15:52:14

@Kőmíves Kelemen: Már a magyar foci szóösszetételtől is hányingert kapok, így a fradi belügyeiben nem vagyok járatos, de a gazdaság egyéb szereplői között köztudomású, hogy 2010 óta gyakori, hogy megjelennek érdekes emberek jólműködő vállalkozásoknál és tesznek egy visszautasíthatatlan ajánlatot...a vételár minimális, a cég új, háttérben mindig egy offshore számla, ha nemet mondasz, számíthatsz egy közeli rendőrségi/nav eljárásra és az azt követő felszámolásra, esetleg hosszabb kórházi ápolással egybekötve. Esetleg megtámogatnak néhány lejárató cikkel is előzetesen, hogy jobban menjen a biznic és föltornázzák a vételárat... Amikor átvették, azonnal megjelenik néhány kigyúrt, értelmiségivel össze nem téveszthető alak, aki a tuajdonra onnantól vigyáz. Reklamálni, hivatalosan eljárni a zsarolókkal szemben erősen ellenjavallott, ezért mindenki kussol róla. Maffia, állami támogatással.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.10. 15:55:54

@allegretto23:
Igen, erről én is hallottam már hireket.

Nekem egyik barátomat kereste meg egy vállalkozás, amibe kellett volna szellemi tőkével beszállni, az EU-s milliárdok megszerzése érdekében.
Visszautasitották őket (finoman), mert szeretnek nyugodtan aludni.

A biznisz egyébként pörög nélkülük is, tényleg szipkázzák el rá a százmilliókat...

Horizont 2013.03.10. 16:06:21

@allegretto23: Nem ezt akartuk csak ezt kaptuk. Nem szeretnék veled vitatkozni (senkivel sem) én mindig a körülményekhez képest mérek mindent. A körülményekhez képest jó volt. Neked meg nem volt jó. Csak ilyen "lenti" szinten tudok ítélkezni, istenem ilyen földhöz ragadt vagyok. Ma a demokráciában és a szabad világban tizedannyi sincs egy kisembernek és nem csak kizárólag anyagiakra gondolok!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 17:04:10

@Horizont: Csak tudod az a baj, hogy ezek a rohadék kommunisták pont az ilyen jóindulatú, becsületes embereket használták, és használják ki most is, mint amilyenek Ti voltatok-vagytok. És ez a rendszerváltás után sem változott, Magyarországon azóta is csak a volt MSZMP, és KISZ tagokból állnak a pártok tagságának túlnyomó része, illetve azok gyerekeiből. És ez az összes pártra igaz sajnos.

Viszont azt azért ne felejtsük el, hogy a 60-as, 70-es években még a Te kommentedért is jött volna a fekete autó, pedig Te most tulajdonképen még dícsérted is azt a rendszert. Most egyelőre Magyarországon még nagyjából szólásszabadság van, bár meglátásom szerint nem fog ez sokáig így maradni, legalábbis a Fidesz erősen dolgozik rajta, hogy ez ne így legyen sokáig :(

allegretto23 2013.03.10. 17:18:02

@Horizont: Tényleg nem fogok veled vitatkozni, fölösleges. Ha így van, ahogy írod, akkor neked nem kell elkeseredned, nektek nem is soká itt lesz a Kánaán... Viktor elveszi a gonosz multiktól a víz-, gáz-, meg áramszolgáltatást, csökkent nektek a rezsin 30%-ot (majd a hülyevállalkozó kifizeti adóba'), csökkenti az áfát a magyar élelmiszereken, hogy jó óccsón tudja Csányi (és más jó-) elvtárs eladni az ehetetlenre ócskásított pick szalámit, meg a tehenet csak messziről látott tejet (akkorra már minden tej- meg húsüzem, meg a legtöbb termőföld az övéié lesz), és Selmeczi elvtársnő meg gondoskodik róla (megvédi!), hogy a nyugdíjatok mindig több legyen (egy kicsivel) mint ami az éhenhaláshoz kell, sőt szép kártyával mehettek szotüdülőbe is... Mint a régi szép időkben. Majd legföljebb nem fogtok autóval menni- hacsak közben nem sikerül az arabokkal megegyezni, hogy óccsó olajt adjanak ( az akkorra 60% haveri zsebben landolt) MOL-nak fűalatt bonyolított politikai támogatásért, meg pl. kedvezményes egyetemi taníttatásért cserébe... (hol/mikor is volt az nagy divat, hogy baráti arab országok ifjú reménységei benyomva randalíroztak hét végén az egyetemi városokban a rendőrségtől nem háborgatva, és szakmányban csinálták fel a buta vidéki libuskákat, majd elegánsan leléptek haza?)
Cserébe meg csak annyit fog elvárni, hogy kussoljatok és hagyjátok őt meg a kápóit habzsidőzsizni... szép, "új" világ.

allegretto23 2013.03.10. 17:32:41

@Horizont: Neked van NyEurópában, Ámerikában, etc közeli ismerősöd? Nekem elég sok van, barátok, volt kollégák (lassan már egyedül én vagyok még itthon), mind csupa-csupa kisember. Élik a szerény életüket, jól vannak, nyugodtak, még azok is, akik most mentek ki és, mint újrakezdőnek, nem megy valami fényesen még. Amikor meglátogatom őket nem látom azt a nyomort, reménytelenséget, hajszoltságot, amit itthon - üvölthetnékem van mindig, amikor landol a repülő Ferihegyen. Bullshit. ITT szar (volt, van és - sajnos- lesz)- OTT nem.

Horizont 2013.03.10. 17:36:42

@allegretto23: Látod ezért nem érdemes belemenni egy vitába se , mert az nem jó ízű. Miről is beszélsz itt össze-vissza ilyen sértőn, bántón? Mi az, hogy NEKTEK nem kell elkeserednetek??? Meg nektek itt lesz a Kánaán! Milyen zöldségek ezek? Honnan tudod, hogy mi az én véleményem a rezsicsökkentésről meg a többi baromságról? Kikérem magamnak ezt a stílust!!!! Bántottalak én téged???? Jó, hogy azt nem mondod, hogy én voltam az egyik barom rikácsoló a Fidesz székháznál. Ezzel erővel! Kedvesem célt tévesztettél a kommenteddel, nem is értem ezt miért írtad nekem??!!! Nem akarlak megbántani ezért most itt fejezzük is be. Nagy csalódást okoztál!

Horizont 2013.03.10. 17:44:26

@Jani haverja: Te se legyél már ilyen! Nekem is csak ez az egy kis tyúkszaros éltem van. Leszartam régen a politikát én éltem a magam életét ami nekem és családomnak fontos volt. Te aki kihúztad a csíkot a családoddal együtt mert nem tetszett itthon te megcsinálhattad, hogy magadra , magatokra gondolsz én aki itthon maradtam egész életemben nekem ilyen magasztos szent duma mentén kellett volna élnem , hogy jajj a csúnya szocializmus jajj a párttagok, jajj a gyerekeik. Leszartam leszarom! Jó lenne ha nem akarnátok nekem utólag se megszabni, hogy nekem milyennek kellett volna legyen és milyen legyen a komfortérzésem az életem mindennapjaiban!

allegretto23 2013.03.10. 18:18:09

@Horizont: Ok, igazad van, nem kellett volna veled személy szerint szemétkednem, bocsánatot kérek.
Nem veled van bajom, megértem, hogy a háború előtti nyomorhoz képest a szockó nektek jobbat hozott, ezért neked az a viszonyítási alap. Nem személy szerint rád gondoltam- egyes szám második személy nem Te vagy, hanem Akárki -egy jellemző érvrendszerrel.

Minden tiszteletem ellenére azért had jegyezzem meg, hogy Jani haverja mondta ki az igazságot: pontosan ez az a mentalitás, ami Kádárt és Orbánt is sikeressé tehette. Sajnálom, de ami most van, az pontosan a szockó következménye, az akkori viszonylagos jólété, az akkori alkuké és megalkuvásé- és ugyanazok a haszonélvezői is.
Volt egy kis zavar az erőben az elmúlthúszévben, amikor nem kádárnépe szája íze szerint mentek a dolgok, de most nagyon igyekszik Orbán, hogy kádárnépe visszakapja a nyugodt életét- erre zseniálisan ráérzett. Biztonságot, alacsony, de még kielégítő életszínvonalat a zembereknek és cserébe a nép hallgatni fog, elnézi majd az urainak, ha lopnak a közösből, ha részegen karamboloznak, ha vadászgatás közben lelőnek egy-két hajtót (a baráti igazságszolgáltatás majd elsikálja, mint AZELŐTT); akkor is az volt, ők, ott magaspozícióban csináltak, amit akartak, éltek mint marci hevesen- most is ez készül. Egy-két lázadozó meg majd megszívja, mint akkoriban - a többi meg elnézően hallgat és örül, hogy luk van a száján.
Erre vagyok dühös, nem rád személy szerint. Mégegyszer: elnézést, nem akartalak megbántani.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 18:24:02

@Horizont: Dehogy akarlak én bántani! Teljesen normális jóindulatú embernek ismertelek meg a kommentjeid alapján, minek bántanálak :) Van éppen elég hülye kommentelő itt is, meg máshol is :)

Én csak azt írtam le, hogy sajnos nem változik semmi a nap alatt, legalábbis Magyarországon. Az én szüleim kimehettek volna, illetve kintmaradhattak volna még az én születésem előtt egy évvel, de nem tették, részben hazaszeretetből, részben pedig a saját szüleik iránti tiszteletből, szeretetből, és féltésből (akkoriban a disszidálásért büntették az otthonmaradt családot). Pedig jól megverte őket a Kádár rendszer csak azért, mert az őseik nemesek voltak. Reménykedtek is a változásban, ami a rendszerváltás után sem következett be.
Én ebből tanultam, én a saját életemet, meg a gyerekem életét már nem fogom elpocsékolni egy olyan országban, amiben soha nem lesz változás.

Én megértem azokat is, akik valamilyen oknál fogva (nagyon sok ok lehetséges) nem tudják megtenni, azt amit mi megtettünk. Viszont ettől függetlenül az otthonmaradtaknak (Nektek) tisztában kell lenni azzal, hogy a sorsotok jobbra fordulásáért Ti is felelősséggel tartoztok. Ez akkor, amikor Magyarországon megszálló szovjet csapatok voltak, addig nem volt ilyen egyértelmű, elég csak '56-ra gondolni. Viszont most már régen nemhogy szovjet katonák nem állomásoznak Magyarországon, hanem már Szovjetúnió sincs, és mégis ugyanaz a söpredék irányítja Magyarországot most is. Erről viszont a magyar átlagemberek tehetnek. Nem kell nagy dolgokra gondolni, csak olyan kis dolgokra, hogy ki hova húzza az X-et egy választáskor. Én nagyon meglepődtem pl. amikor az akkori MDF nyerte meg az első demokratikus választásokat 1990-ben. Ott kezdődött az a visszafordíthatatlan folyamat, aminek az egyenes következménye a mostani állapot. És hidd el, az egy luxus, és egyben egy kivételes áldott állapot egy társadalomban, amikor a közembernek nem kell foglalkozni a politikával. Azért előtte a közembernek tenni kell, sokat, és mellesleg még szerencséjének is kell lennie. Itt Albániában ez majdnem így van, de mégsem. Itt április 23-a körül lesznek még lövöldözések, előre mondom (akkor lesznek a választások itt). De már kevesebb lesz, mint ami 1996-97-ben volt, jóval kevesebb. Sajnos ilyen a politika. A nyugatiaknak marha nagy szerencséjük volt a II. Vh. után, hogy nem kellett megélniük a szocializmust, és ennek máig ható következményeit. Ők megengedhetik maguknak, hogy nem (vagy csak nagyon keveset) foglalkoznak a politikával. Kelet-Európában ez nem így van. Kelet-Európának valahogy meg kell tisztulnia a kommunista söpredéktől, ez minden Kelet-Európa-i országban különböző fázisban van jelenleg, és Magyarország sajnos messze a legutolsó ebben.

Horizont 2013.03.10. 18:35:28

@allegretto23: Jól van elnézem:) Szerintem meg ez már nem így működik ahogy írod! Nem működhet ma már így! Mert a régi szép ánti időben nem tudtunk semmiről ami mocskos volt . nem jelent meg az újságban, nem beszéltek róla arra felénk vidéken, nem adta le a tv, nem volt internet, a riadólánc is más célt szolgált. nem kaphatja vissza a nép Kádár nyugodt életét. Mert az már nincs, még olyan szinten se. Itt már nem arról szól a nóta, hogy kinek a száját fogja be egy kis rezsicsökkentéssel meg ilyen vadbaromságokkal. Itt már a gyűlölködés mentén megy a nép között a dolog. Ki kit utál? Utálom Gyurcsányt Bajnait akkor csak a Fideszt imádhatom éljen Orbán! Itt már nincsenek elvek, jobb és baloldal semmi nincs már itt. Csak a gyűlölet amit Orbán sikeresen elültetett ebben az országban amit előtte jól kettéosztott! Orbán a hátam közepére se kéne, na de ki kéne akkor ? Ki van?
Ja és én mélyen elítélem azt, hogy a világ csak az anyagiakban tud gondolkozni. Azt meg még jobban, hogy az emberek a pénzen kívül nem látnak semmit. Tisztelet a kivételnek. Tudom, hogy szükséges a pénz, na de hol van a sok minden más?Isten bizony azt hittem, amikor ráébredtem, hogy mit is tud nyújtani az internet, hogy majd milyen felvilágosultak lesznek az emberek miután mindenről fognak tudni. De nem..... Döbbenetes, hogy mennyire nem!Végigkísértem Orbánt az elmúlt 25 évben mondjuk! Szerintem ő lett nemzetünk nagy tragédiája.Ő okozta a legtöbb bajt! Mellette mindenki más csak kis szar volt, van, lesz!
Sorsunk csak a végzet lehet, remény sincs már semmi jóra és szépre!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 18:47:45

@Horizont: Orbán nem ok, hanem végtermék. Kitermelődött, ugyanúgy, mint Hitler, vagy Mussolini, vagy bármelyik hasonló. Ha meg sem született volna, akkor sem lenne most jobb Magyarországnak, mert akkor most éppen más nevű ember tenné ugyanazt, mint amit ő tesz most.

És ez a nagyon szomorú dolog.

És abban meg teljesen igazad van, hogy nem csak a pénz a fontos. Csakhogy amíg Magyarországon olyan helyzetbe hozzák az embereket, hogy a pénzért kénytelenek szinte mindent megtenni, addig ott csak az lesz a fontos. Mert enni kell, meg az embernek a gyerekét is kell taníttatni. Ezzel nem is lenne semmi probléma, ez mindenhol így van a világban, az viszont normálisabb helyeken nincs így, hogy a politika a nem megalkuvókat gyakorlatilag kizárja a mindenféle érvényesülésből. Írok egy példát, hogy megértsd: A Tirana megyei adórendőrség (itt ilyen is van) főnöke egy nagyon ismert ellenzéki, aki a jelenlegi kormánypárt elleni tüntetéseket is szervezte, illetve egyik fő szervezője. Mégsem rúgták ki, mert a munkáját tisztességesen, és jól végzi. Ez csak egy nagyon apró dolog, de ilyen apró dolgokból állnak össze a nagy dolgok. Elképzelhető ez Magyarországon? Amíg az ilyen dolgokat nem követeli ki a nép magának a politikusoktól, addig csak egyre rosszabb helyzet lesz Magyarországon.

Horizont 2013.03.10. 18:54:29

@Jani haverja: Na látod! Már nincs szocializmus és lám, lám minden sokkal szarabb! Már rég kint kéne menetelni az utcán min. 2 millió embernek! Én megemelem a kalapom azok előtt a fiatalok előtt akik a székháznál voltak. Én mindig bevallom, hogy én egy párt nélküli baloldali érzelmű ember vagyok. De milyen is lehetnék? Csak ez illik az én életembe, elveimbe. Csak kihúzták alólam az összes mindent ami ehhez tartozik!
Eszembe jutott ez a Zsiga gyerek a 40 milliós házával és a takony kis sunyi képével. Ott helyben a miskolciaknak ki kellett volna menniük a Polgármesteri Hivatal elé, vagy az utcájába és feltörni az aszfaltot, vagy a város összes utcáját felmosni a nyálaskával. E helyett még majd újra is fogják választani. Ezért mondom, hogy ezt érdemeljük! Nincs lázadás, nincs felhördülés, (csak úgy kicsinykékben). Nagy baj, hogy az elmúlt 30-40 évben nem hullt ki a férgese , sőt újra termelődött és még mutálódott is! Nem jönnek könnyű évek ránk.....és még ez rózsaszín megfogalmazás is:)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 20:06:42

@Horizont: Én pont erre írtam, hogy minden Magyarországon élőnek felelőssége van abban, hogy ilyen dolgok megtörténhetnek Magyarországon, de még nekünk, nem Magyarországon élőknek is felelősségünk van. Ez pl. az egyik ok, amiért én kommentelgetek többek között ide is.

És tényleg nagyon becsülni kell ezeket a tüntetőket, legyenek minél többen, minél többen vannak, annál jobb lesz Magyarországnak.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.10. 23:43:02

@Horizont: Az előző posztba is bemásoltam ezt a most kapott régi kommunista viccet, de muszáj ide is bemásolnom, mert annyira találó az Orbán rezsimre is:

- Lesz-e pénz kommunizmusban?
- A jugoszláv revizionisták szerint lesz.
A kínai dogmatikusok szerint nem lesz.
Mi, igazi leninista szovjet kommunisták természetesen dialektikusan viszonyulunk ehhez a kérdéshez: van akinek lesz, van akinek nem lesz.

DDD

kifordított nagyanyó 2013.03.11. 10:22:53

@allegretto23:
@Horizont:
Talán az a rendszwer akkor is nyugisabb volt,mint a mostani.
De mindkettőnek meg vannak/voltak a hátrányai előnyei.

Vakmacska 2013.03.11. 13:57:38

@Jani haverja: nem akarsz részletesebben írni erről hogy az albánok hogy jutottak el magasabbra (ha jól értem amit írsz) mélyebbről, elvileg mint mi voltunk 89-ben? Tényleg érdekelne.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.11. 14:52:33

@Vakmacska: Húha, ez hosszú meg bonyolult :)
Röviden: Itt 1992-ben volt a rendszerváltás, egy koldusszegény ország maradt a szocialista uralom után. Aztán ezt a koldusszegény országot a demokratikusan megválasztott politikusok még jobban szétlopták, még hatásosabban, még furmányosabban, mint Magyarországon valaha is elképzelhető lenne. Többek között államilag hallgatólagosan támogatott piramisjátékszerű "befektetési alapok" létrehozásával, amiben vastagon benne volt az olasz maffia is. Emiatt az amúgy is koldusszegény emberek még jobban elszegényedtek. 1996 végén már elég kemény volt a helyzet, és 1997-ben gyakorlatilag polgárháború tört itt ki. Néhány politikust lelőttek, a többiek meg megtanulták a játékszabályokat. A közemberek meg megtanulták, hogy ne mindent az államtól várjanak, hanem gondoskodjanak saját magukról, a családjukról, stb. Azóta van itt jó világ, és azóta van itt fejlődés is. Persze a polgárháború sok szörnyűséget hozott a közembernek is, de utólag szinte mindenki azt mondja itt, hogy hosszú távon megérte.

Itt egy összefoglaló, ami igaz, hogy nem teljesen pontos, meg kicsit "külföldi szemszögből" láttatja a dolgokat, meg az összes okot sem fejti ki, meg az összes következmény sincs benne, de azért nagyjából jó tájékozódási pont:
en.wikipedia.org/wiki/Albanian_Rebellion_of_1997

Egyébként - ha GDP szerint nézed - Albánia még mindig nem érte el Magyarországot, csak itt viszont 1997 óta folyamatos a fejlődés, és nyugodtabb a légkör, ezért tervezhetőbb és nyugodtabb is itt az élet mind egy alkalmazottnak, mind egy vállalkozásnak. Meg azt sem szabad elfelejteni, hogy mivel itt minden jóval olcsóbb, mint Magyarországon, úgyhogy a relatív életszínvonal (a pénzedből mit tudsz megvenni) nem is olyan rossz, sőt sok esetben kimondottan jó.

Remélem tudtam valamit segíteni, ha több érdekel, nyugodtan keress meg privátban.

Vakmacska 2013.03.11. 15:17:40

@Jani haverja: Durva, amennyire el bírtam olvasni, ide ugye nem sok jutott a hírekből, kivéve a piramisjátékot azért ha jól látom úgy lett vége hogy jött a csősz nemzetközi szinten és mindenkit kizavart a grundról....és utána tanulták meg a játékszabályokat. Ez mondjuk nem valami szívderítő, ráadásul van pár izé, analógia a sztoriban. De hová lett az sok-sok gengszter? Volt elég börtön, elmenekültek vagy lelőtték őket vagy megtértek vagy mi?

Olvastam a határátkelős posztodat anno, az igen tetszett.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.11. 16:24:26

@Vakmacska: A nemzetközi "csőszöknek" be kellett avatkozniuk, mert az itteni állapotok destabilizálták volna az egész térséget, ami már akkor sem volt stabil (volt Jugoszlávia). Viszont az összes külföldi katona rögtön kivonult innen, mihelyt rend lett.

A sok gengszter közül néhányan meghaltak, néhányan meg hamis iratokkal főleg Olaszországba menekültek, ahol is nyomuk veszett, meg a pénz kb. 90%-ának is.

Azt meg, hogy sok analógia van a sztoriban, azt nem csak Te vetted észre, ezért károgok én itt, mert sejtem erősen, hogy Magyarországon is hasonló fog történni, ami szerencsés esetben hosszútávon még jó is lehet, de rövidtávon katasztrófa, és féltem a saját honfitársaimat. Rengeteg egyéni tragédiát hallottam itt, onnantól kezdve, hogy valakinek a rokona meghalt a kórházban, mert napokig nem volt áram, egészen addig, hogy valakinek a 10 éves kisfia játszott az apjának a muszájból (önvédelem) elől hagyott pisztolyával, és lelőtte a szomszéd gyereket véletlenül, majd megijedt, és öngyilkos lett ő is 10 évesen! Szóval széles a palettája az egyéni tragédiáknak.
Viszont más forgatókönyvet nem nagyon látok Magyarország számára (a csodán kívül), persze, hogy az ilyen dolgok mikor fognak bekövetkezni, az teljesen a véletlen műve, ugyanúgy, mint az, amikor elkezdesz húzni-húzni egy cérnát, nem tudod megmondani előre, hogy pontosan mikor, és pontosan hol fog elszakadni, de azt biztosan tudod, hogy előbb-utóbb el fog szakadni valahol.

A Határátkelős dícséretet meg köszönöm, nem az én egyedüli művem egyébként, ketten írtuk mindkét posztot a feleségemmel, csak az én nevem alatt fut :)

Bee-zony 2013.03.11. 17:01:06

T. Kis Napóleon (Törpe és Töketlen) megint hozta a formáját. Ha egy kicsit is büdös a helyzet, akkor nem nyilatkozik, oda se megy (vö. 2006. szeptember 18. és környéke) vagy ha ott van, gyorsan elhúzza a csíkot (vö. 2006. október 23. Fidesz nagygyűlés), és a csicskáira bízza az egészet. Nem mintha a tökösebb diktátorral jobb lenne a helyzet (vö. Idrísz király vs. Kadhafi ezredes), csak így szokott történni.
Lenne egy tökös a bandában, aki ilyenkor jól megpuccsolná... Most még nincs, de lehet hogy lesz.
A Fidesz Magyarország legnagyobb méretű és legnagyobb támogatottságú bűnszövetkezete, ezért van hatalmon, ennyi.

Bee-zony 2013.03.11. 17:13:15

@allegretto23: Akkor volt fiatal, a dolgok az ő szintjén viszonylag működtek, most viszont nyakig benne van a politikai szarban, és az általános erkölcsi-szellemi-gazdasági hanyatlásban. Ehhez képest jobb volt a '60-as, '70-es évek, Kádárostul, Czinegéstől, Biszkustól...
Egy mai tizenéves pedig valószínűleg azt fogja mondani, hogy a 2010-es évek milyen jó volt a polgárháborúhoz és a III. vh.-hoz képest, és ebben igaza is van, mert ő is azt tapasztalja meg, hogy van lejjebb. A felszálló ágat azok tapasztalják meg, akik a polgárháború és a vh. idején fiatalok. Nincs abban semmi különös, hogy a különböző élethelyzetek miatt más a tapasztalat és a viszonyulás, sem abban, ha valaki objektív történelmi áttekintést akar valamely korról, amiben benne vannak a kedvezményezettek, az átlagosak, és a hátrányos helyzetűek egyaránt, és pl. ennek alapján átlagot számolunk az egyes korszakokra. A közérzet sok mindentől függ, de leginkább az egyéni sorstól, amire különböző mértékben hat a politika, és a hatalmon lévők. Jelenleg a Fidesz-KDNP klikk és a gazdagok járnak jól, a többiek, a többség pedig rosszul, úgyhogy van mire rosszallónak és elutasítónak lenni, egyre többeknek és egyre jobban.

Horizont 2013.03.11. 17:44:32

@Bee-zony: "Akkor volt fiatal" .... Ezt rólam írtad? :) Csak annyit írnék ehhez a témához, hogyha valami (nagy részt) szart kap az ember államilag és kisemberként éli a hétköznapjait akkor a (nagy részt) szarért szeretne kárpótlást kapni az ő kicsi kis életében. Eszmei meg akármilyen szinten lehet (sőt szerintetek biztosan) szar volt a szocializmus de kaptunk cserébe "valamit" !Nem a Trabantra és a víkend telekre gondoltam, hanem a nyugalmas biztonságérzetre. Ebbe nagyon sok minden belefér ami kell az (alap)élethez. Ma viszont nagyon nagy a szar, kárpótlás meg sehol, biztonságérzet meg végképp elszállt! És így oda is lett minden amit még életnek nevezhetnénk (az anyagiakon kívül) Ehhez nincs köze, hogy fiatal voltam -e vagy sem! Azt tudtam (megéltem), hogy mennyivel jobb nekem mint az 1917-ben született Nagymamámnak és mennyivel jobb nekem mint az 1929-ben született Édesapámnak és az 1936-ban született édesanyámnak. De az én felnőtt gyerekeim nem érzik azt, hogy nekik most mennyivel jobb mint az 1954-ben született anyjuknak!:(( És ez az egyik nagy baj.....

Jani haverjának albán haverja 2013.03.11. 17:58:59

VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR
VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR,VIKTOR

Én már jelentkeztem, megvédjük Viktort és a pártot a felforgatóktól akik a bukásunkat szeretnék.

allegretto23 2013.03.11. 21:08:35

@Bee-zony: Én is akkor voltam fiatal. Azóta már kiegyeztünk Horizonttal, hogy neki nyugis volt- nekem meglehetőst zaklatottra sikeredett; az ő családjának felemelkedés volt - az én családomban tragédiák sorozatának volt okozója; számára a derűs, boldog fiatalsága volt- számomra egy gusztustalan mocsár, ami lehúzott.
Amikor már naponta fogott el a hányinger az egész kádári mocsoktól, elhúztam nyugatra, aztán visszajöttem a rendszerváltás után, mert elhittem - mert hinni akartam - hogy a ruszkik, meg a komcsik voltak az okai az egész okádék rendszernek... keserű kijózanodás volt, amikor rá kellett jönnöm, hogy a fenét: kádárnépe él és virul és most megválasztotta ezt a populista minikádárt és minden olyan "szép" lesz hamarosan, mint volt- csak gondolkodni (dolgozni/tanulni/versenyezni/kihívásoknak megfelelni) ne kelljen.
Jön majd a párttitkár elvtárs megint, lehet fogadni csokorral, meg nyálaspuszival, bántani csak azt fogják, aki "másmilyen" ( "nem olyan mint mink, na, azt meg csak bánccsák nyugodtan- minek különcködik?!- mink jól elleszünk, csak az egészség meglegyen, egy kis körömpörkölt vasárnap, meg az az egy-két sör meló után; lopni egy kicsit ugyan sokat lopnak- de hát a közösből, azt meg ugye mán megszoktuk ;)"
kádárnépe eladta a jövőjét 300 forintért, ahogy eladta előtte a lelkét a viszonylagos nyugalmáért. Csak már ruszkik sincsenek, hogy mutogassunk rájuk.

Bee-zony 2013.03.11. 21:43:17

@Horizont: Abban a helyzetben, amiben vagy, persze hogy igazad van.
Egyébként, mé', nem akkor voltál fiatal?
Nem is ástad bele a politikába magad annyira, mint manapság, és jobban is jártál.
Nekem nem ártottál, én sem neked, úgyhogy nincs akadálya, hogy boldogan éljünk egymás viszonylatában. Csak az ártalmasokat kell kiszűrni, és az ártalmas hatásukat kizárni, a kevés jó marad, és megvan a nyugalom és boldogság. Persze ez csak a rendezőelv, és ettől az országos minőség ugyanaz marad, úgyhogy az országos szintű javüláshoz ennyi nem elegendő.
Most azt játszom, hogy a fix pont az életemben a halálom, és ez a viszonyítási pont, egy nap és 40 év között: tehát mi az, ami benne legyen, és mi az, ami nem kell, ami tévút és időveszteség.
Vannak a kerülendők, a kiküszöbölendők, és a keresendők, ez a normális és boldog élet titka, de ezt az tudja igazán, aki rossz irányba haladt, és alaposan belement valamelyik zsákutcába; ahogy az egészséget is az értékeli igazán, aki volt beteg.
Jobb ha megvan a halál mint viszonyítási pont, és amink van életként, az a jelen és a halál közötti nagyon is véges, és naponta fogyó időtáv; ami az illető szerint a lényeg legyen meg, az időelvonókat és időpocsékolókat ki kell hagyni. Ez a tudomány, hogy mi a fontos, és mi nem az, mi és ki a kerülendő, és mi és ki a keresendő, az állandó döntés, és állandó válogatás az utak és a személyek között, kapcsolódik vagy elutasít, és ha kapcsolódik, akkor mi az optimális szint...
Így már nem olyan szar játék az élet, és persze a grafikája, az mindig jó.
Március 15-ével be is fejezem a kommentelést, onnantól már csak közlök, ha van mit.

Bee-zony 2013.03.11. 22:11:37

@allegretto23: A rendszerváltás azért lett csak illúzió, mert nem volt olyan csapat, akik valóban rendszert tudtak volna váltani. Honnan lettek volna ehhez motivált és hozzáértő emberek az akkori egypárton és körein kívül? A 22-es csapdája, hogy jó erkölcsű emberek nem léptek be az MSZMP-be, és ennek az éremnek a másik oldala, hogy nem is értettek a politikához eléggé. Ebből a helyzetből aztán módszerváltás és hatalomátmentés lett a régi káderek részéről, közben pedig ment a hitetés, a néphülyítés ezerrel, és most sem vagyunk sokkal előrébb: a régi ideológiák, és a régi káderek (gyerekei) folytatódnak.
Lehet más a politika? Így nem.
Ártunk és kúrmányunk naponta leszerepel, de hiába, mert a többiek sem jobbak, vagy legalábbis nem annyival, hogy hatalomra tudtak volna kerülni, és még ha lenne is új csapat, és oly jók is lennének erkölcsileg, akkor is ott van az a nagy kérdés, hogy honnan lenne meg a többségi támogatottságuk? Attól a többségtől, akik nem olyanok, mint ők? A többség inkább a saját szintjét választja.
Mindazonáltal, az is jelentős lépés, ha legalább meg van jelenítve egy valóban jó program és párt, hogy választható legyen. Hány kis párt indul négyévente? Eléggé sok, aztán elvéreznek, leginkább a jó program, a céltudatosság és a kitartás hiányán, és megint győznek a már megalapozott és bejáratott tömegpártok, mert még mindig nem buktak meg eléggé.

Az egészség valóban fontos, fontosabb annál is, hogy milyen rendszer van éppen.

süti beállítások módosítása