Skip to content


       Szűrés lista

Béremelés mindenütt

Magyarország jobban teljesít. Ez egyértelműen látszik az alábbi hírcsokorból is.

1, Pedagógusok
Szegényeket rendesen becsapták. "Az úgynevezett életpályamodell megalkotásakor megígért teljes béremelésnek a 60 százalékát kapják meg szeptembertől, majd a következő 4 évben minimum 5, de akár 10 százalékos béremelés is lesz. Teljesen csak 2017 szeptemberére lesz meg." - jelentette be tegnap Balog Zoltán. Több fideszes is csak pislog ezen az óriási seggszájaskodáson, pláne mivel növelik az intézményben eltöltendő órák számát, vagyis a pedagógusok eddigi túlórapótlékai elvesznek, és korábban a béremelést ígérték kompenzálásként. "Magyarország jövője a gyermekeinkben van (...), ezért ha gyermekekről van szó, akkor semmi sem drága, válság ide, válság oda" - mondta Orbán Viktor, na nem a témához kapcsolódva, hanem a 16 kiemelt sportág vezetőivel kötött megállapodás aláírásakor.

balog0.jpgFotó: MTI / Máthé Zoltán

 

2, Balog Zoltán
Még a miniszter úrnak áll feljebb, hogy számon kérik rajta a pedagógusoknak tett korábbi ígéretét. "Arra a felvetésre, hogy az ellenzék szerint nem tudja teljesíteni az eredeti ígéretét a kormány, Balog Zoltán azt mondta: szeretne abban a helyzetben lenni, hogy 34 százalékos béremelést kap, és sírni kezd azért, hogy 58 százalékost akart. Szerinte a mostani béremelés az ország teljesítőképességének megfelel. Érdemes körülnézni nemcsak keleten és délen, hanem nyugaton is, hol van ma olyan helyzetben az állam, hogy nem azon gondolkodik, a közszféra hány százalékát építse le, hanem egy világos, kiszámítható életstratégiát nyújt azoknak, akik az állam szolgálatába állnak, és ehhez hozzárendeli a megfelelő bért – hangoztatta a miniszter."
Hiszen neki is ugyanannyi és ugyanannyira fontos egy 34 vagy 58%-os béremelés, mint a pedagógusoknak. Ja nem.

balog.jpg

3, Kerényi Imre
Nagy kedvencünk, a NER emblematikus alakja, aki az asztalával meg a festményeivel örökre beégette magát az agyunkba. Szóval ő, aki miniszterelnöki megbízottként "a tudatos nemzeti közjogi gondolkodás megalapozásáért és a kapcsolódó kulturális értékek megőrzéséért” felel, és áprilisban a Belvárosi Polgári Szalonban a Nemzeti Színház élén Alföldi Róbertet követő Vidnyánszky Attilával beszélgetve buzizott egyet, szóval ő nem 34%-os emelést kapott. Hanem 60%-ost. Kerényit 2011. májusában nevezte ki Orbán, eddig havi 375 ezer forintot, idén júniustól viszont már 600 ezer forintot keres. Neki bejött az élet.

Címkék: oktatás abszurd pofátlan kerényi

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr55401003

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.07.14. 10:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2013.07.12. 14:40:13

@Én is akarok kommentelni: Pláne.

@belgabela: Ő hasonlítgatta magát és a fizetését a tanárokéhoz. Hülye hasonlat? Tessék fent panaszkodni. Egyébként olvass feljebb és látod, hogy a "béremelés" sokaknál bércsökkentést jelent az elvont juttatások miatt. Arra persze elég, hogy a hozzád hasonlóak csápoljanak, de erről már az első bejegyzésekkor írtam. Ez volt a cél eleve.

Vidéki 2013.07.12. 14:49:56

Van jó ígéret és van jó ajánlat:

Akkor kellett hinni az ígéretben és elfogadni az ajánlatot, amikor Bajnai 2009-ben elvette a 13. havi juttatást, egyből 7,7 % jövedelemcsökkenést okozva (párosítva bér befagyasztással).

Van jó megszorítás és van rossz, 34 %-os béremelés!

A régi munkásmozgalmi indulóban ezt énekelték a burzsujukról:

Még, még, még és még,
A burzsujnak sohasem elég!

Mendrey László a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezetének (PDSZ) elnöke éppen olyan arcátlanul viselkedik, mint a munkásmozgalmi indulóban megénekelt burzsujok.

Mendrey László szerdán budapesti sajtótájékoztatóján. az emberi erőforrás-miniszter pedagógus-béremelésre vonatkozó bejelentésével kapcsolatban kifejtette:

a jelenlegihez képest 58 százalékos béremelést kellene bevezetni szeptembertől
és nem 34 százalékosat, ugyanis ennyit határoz meg a törvény.

Emlékeztetett arra, hogy egy évtizede húzódik a pedagógusok béremelése,

holott ez jogos jussuk!

Nekik ez jogos jussuk,

nekik ez mindenképpen jár,

mert ők különleges anyagból vannak gyúrva.

Vidéki 2013.07.12. 14:51:14

A többi munkavállalónak nincsen ilyen jogos jussa, mint az arcátlan Mendreyéknek!

Ironfist 2013.07.12. 14:51:36

@belgabela:
"A tanárok meg örülnek, a kb. hatvan százalékos (2015. januárig) béremelésnek. Melyikőtök tiltakozna?"

Lássuk csak, egyrészt csúsztatsz, mert5 a hatvan százalékos béremelés kicsit durva, nem a bérük 60%-át kapják, te pöcs, hanem a beígért emelés hatvan százalékát. Ami alapból is lófasz volt, rizzsel, de így aztán pláne. A fizetésükhöz képest, 34%os emelés volt beígérve, és ENNEK kapják meg a 60%át. Számoljunk csak egy kicsit, mondjuk nem is kezdő pedagógus, lássuk, legyen akár százezer forintos bére! Akkor annak a 34%-a 34ezer, annak a hatvan százaléka 20-ezer körül van. Viszont túlórapótlék nem lesz többet, szakkörpénz nem lesz többet, ezért cserébe pedig valami 20%-kal többet is kell kötelezően dolgozniuk. Hadd tegyem hozzá, ha esetleg te személy szerint nem jártál volna iskolába: nem napi hat órát dolgozik egy tanár, nem is csak nyolcat, mint azt a diákok képzelik. Jóval többet.

De azért akadékoskodj csak, hogy mit háborognak a tanárok! Remélem a te fattyadat is egy olyan tanár fogja tanítani, aki alig tud megélni a fizetéséből, a stressztől felrobban a feje, joga nincs a hepciáskodó szülőkkel, meg a nagypofájú diákokkal szemben, depressziós, mert kilátástalan a helyzete... ja, hogy szinte minden tanár ilyen? Akkor igen, a te fattyadat is valószínűleg ilyen fogja tanítani. És amikor majd felháborodsz azon, hogy "Mé' bukott meg a' Ervinke?" akkor majd jusson eszedbe, hogy milyen szépeket kívánsz te itt a tanároknak, és gondold azt, hogy EZÉRT BUKOTT MEG A KÖLYKÖD BAZMEG!

titan 2013.07.12. 15:01:50

@belgabela: "Mennyit keressen egy miniszter? Mint egy segédmunkás?"
Annyit, amennyi megérdemel, a társadalom számára hasznos tevékenységgel.

öregember a kocsmából 2013.07.12. 15:05:26

@Vidéki: Balfasz fityisz csicska, te olvasod is amit idehánysz vagy csak a Copy-Paste megy?

a jelenlegihez képest 58 százalékos béremelést kellene bevezetni szeptembertől
és nem 34 százalékosat, ugyanis ennyit határoz meg a törvény.

Érted mit mond te húgyagyú? A Hőn szeretet pártod törvénye ez és még ezt se tartják be, te szellemi fogyatékos tirpák. De természetesen erről is szakszervezet tehet. Elmentek ti a bánatos anyátok sötét segglyukába ám.

Én a helyükbe ezt el se fogadnám így, hanem ha éhen döglenék akkor is visszaadnám, nehogy már olyan dologból akarják magukat fényezni a választásokra ami egy nagy átverés.

Vidéki 2013.07.12. 15:24:34

@öregember a kocsmából:

"a helyükbe ezt el se fogadnám így, hanem ha éhen döglenék akkor is visszaadnám, "

Bezzeg az elvtárs boldog volt amikor Bajnai 2009-ben elvette a 13. havi juttatást, egyből 7,7 % jövedelemcsökkenést okozva (párosítva bér befagyasztással).

Menj vissza a fröccsödhöz, ne itt fröcsögj!

Virág et. 2013.07.12. 15:31:32

@Vidéki: 1. Ezt a jogszabályt a Fidesz hozta, nem örökölte. Miért hoznak olyan jogszabályt, amelyet maguk sem tartanak be? Bajnaiék jogszabályt módosítottak a 13. havi miatt, ami miatt egyébként annak idején a Fidesz és követői sírtak, hogy mennyire igazságtalan, mert 12 hónap van egy évben meg a többi demagógia. Nem kell az álságos duma most, kormányról.

2. A 34% béremelés mellé pénzmegvonás (juttatásmegvonás) és plusz munka társul. Tessék így nézni. Ha a te béred áll 10 forint alapbérből és 5 forint pótlékból és én adok neked 34% alapbér emelést, de elveszem a pótlékod, akkor a béred az eddigi 15 forint helyett csak 13,4 forint lesz. Örülni fogsz? (Mondjuk te örülnél, ha Viktor csinálná és sírnál, ha 35 lenne, de a szocik adnák, de a kérdés költői.)

Foresty 2013.07.12. 15:55:02

Fasza, a tanárok bérét is sikerült felcsökkenteni. :)

dr. Aullah 2013.07.12. 15:56:43

@tdk.112: Persze. Mivel őt fizetik ezért. És több néven is van.

uzrksghfskbuzs (törölt) 2013.07.12. 15:59:30

@dr. Aullah: Tudom, tudom, de csak úgy kíváncsiságból rákerestem egy-egy bekezdésére, hátha találok valami DOC fájlt, amiből a hülyeségeit másolja ki. Ehelyett csak ezt találtam. :D

zrobasé 2013.07.12. 16:14:00

na, nem voltam kb 1 hónapig...de látom semmi se változott ! :) ill. :(

magyarország lóban teljesit !!!

nemzeti seggbe nemzeti lófaszt !!!

mindig mindenről visszamenőleg 1000 évre a bajnai tehetett,tehet most, és tehetni fog mindörökké !!!

vidéki, te meg ne hagyd magad !!!

téged azért fizetnek, hogy hazudj,terelj,ne legyen gerinced, és permanensen a nyelved egy seggbe legyen !!!

eddig jól csinálod, ne térj le erről az útról, megérdemelt jutalmad átveheted a pártközpontba !

öregember a kocsmából 2013.07.12. 16:45:02

@Vidéki: Hát boldogabb voltam mint most elhiheted. A Fröccs is olcsóbb volt, meg a dohány se került ennyibe, úgyhogy igen 100x inkább Bajnai amely név említésétől még a szar is megáll bennetek . Ha olyan fasza gyerek a viktorod mint ahogy ti beállítjátok akkor mikor kormányra került és olyan igazságtalannak tartotta a 13 havi megvonását mért nem állította azt vissza.

Ja és a 13 havi nyugdíjat mért nem adta még vissza nekünk pedig annak idején ezt mondta márpedig tudjuk ö sose hazudik: 13. havi nyugdíjjal kapcsolatban kifejtette: kormányra kerülésük esetén a gyest biztosan vissza fogják emelni három évre, a nyugdíj azonban egy nagyobb tétel, "ott óvatosabban kell eljárni, (...) először a gazdaság motorjait meg kell indítani." Mindenhol azt hirdeti hogy jól teljesítünk, a gazdaság rendbe, vagyis ez alapján a motorok megindultak akkor mégis hol a bánatba van a 13 Havi Nyugdíjunk? Csak azért kérdem ezeket mert látom nagyon rá vagy pörögve erre a 13 havi fizetésekre. Na erre válaszolj te elbasszott csontig nyaló fityisz zombi droid.

Illetve most is mi frászt tököl itt 34 meg 56 % mért nem adja úgy vissza az egészet ahogy Bajnai elvette? Nem megyek én vissza a fröccsömhöz inkább azt hozom ide mellém hogy még jobban szórakozzak az ilyen agyhalott fityisz zombikon mint te.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.12. 16:52:17

@dr. Aullah:

Azért nincs munkád, mert elmegy a pénz a zsidók kárpótlására. Ehe ehe...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.12. 16:55:23

@Secnir:

Én úgy emlékszem, Grófkúnóék már most valami 3 milliárdos adósságot görgetnek, de zágsón, majd rögtönöznek, mint Feri.

Kár, hogy az Áfát már nem lehet emelni... bár...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.12. 17:03:49

@öregember a kocsmából:

Ez azért van, mert küzdünk az államadósság ellen:

államadósság 2010 május: 19 933 millió HUF
államadósság 2013 május: 21 765 millió HUF

Magyarország jobban teljesít. (Forrás:www.akk.hu/ktgvetesadossag.ivy)

CyberDog 2013.07.12. 17:09:15

@Vidéki:
Már megint ideevett a fene hazudni te utolsó szarpatkány.

öregember a kocsmából 2013.07.12. 17:43:28

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: viktor megmondta bekel indítani a motorokat és akkor jöhet a 13 havi, hát ha olyan jól teljesítünk hogy lassan az egész világ minket majmol akkor gondolom azok a motorok már mennek. Akkor viszont hol van a 13 havi nyugdíj? És ugye a vezér sose hazudik, vagy lehet hogy mégis?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.07.12. 18:05:51

@öregember a kocsmából:

"Ne azt figyeljétek amit mondok, hanem amit teszek" - a leghíresebb sosemdolgozott magyar

2013.07.12. 18:16:08

Na szóval, kedves "sárgalábú " fideszes agyhalottak és seggnyalók, valamint bérnyaloncok..
Nem tett itt Viktor semmit amióta miniszterelnök, csak hazudott és lopott.
Nem lesz itt béremelés , hanem mindez csak annak folytatása, amit eddig csináltak--hazudnak tovább, minnél nagyobbat, annál jobb gondolják és lopnak éjjel-- nappal..
De minden területen, ahol szakértelem kell és nem seggnyalásból és bérnyalásból élnek--mint a politikusok és a fidesz seggnyalói--nem hogy nött volna, inkább csökkent a bérek összege. ( Na nem a hülye seggfej Kerényire gondoltam, mert ő nyalintós, Viktor jobb keze, akivel Viktor a seggét törli , hogy nyaljon a jobbiknak )

Hogy hogyan lehet megoldani, hogy ne kelljen bért emelni ?

Ezt Balog tudja, igaz államtitkár uraság ?
Nem kell mást tenni, csak pl : az eü-ben eddig dolgozokat át kell tenni, az önkormányzatokhoz.
A sok szerencsétlent még meg is fenyegetik, hogy aki nem írja alá, azt kirúgják, mert van már elég OKJ tanfolyamot végzett segédnővér ,akit be lehet rakni a szakdolgozók, szakápolók helyére, hiszen a cél, hogy minnél többen haljanak meg , igy többet tud az állam spórolni a szerencsétlen embereken.
A halottnak nem kell sem ágy, sem étel, sem ital sem orvosi ellátás, nyugdijat sem kell fizetni --és a lényeg ez !!!!

Miután az önkori átvette a dolgozókat, máris átsorolta őket önkormányzati tulajdonú Intézményben dolgozókká és így nem kell bért emelni , hiszen nem az eü-ben dolgoznak, de amit eddig végeztek azt végzik ezután is és abban a kórházban ahol addig is dolgoztak --csak nincs béremelés. Mert ugye 47. 000 ft-ból is meg lehet élni, mondá a keresztény erkölcsű és templomba járó Zsiga Marcell, o.gy képviselő.( Hogy rohadjon meg !)

Ha valaki kételkedne a sok barom fidesznyik közül, elmondom, utoljára Medgyesi adott ezeknek az átsorolt -- eddig eü-ben, a szociális szférában dolgozóknak béremelést.
De kapott a sok hever, "simicskázva, habonyozva, nyergesezve" kapott a századvég vagy ahogy mifelénk emlegetik a "szarosvég" milliárdokat. De aki dolgozik az nem kapott, mert nem látott ufót, nem nyalt Viktornak, nem usztatott koronát, nem dolgozott sem a szőlőben, sem a bányában a "familiának " és nem volt napszámos az épitkezésnél, ahol Kaya Ibrahim és Joszip Tot volt az ügyvezető és a tulajdonos.
És akkor ezek után a sok barom csaló, ganajturó politikus, mit ugat itt a tisztességről, a becsületről, a keresztényi erkölcsről és a gerincességről ?
Mert ez nekik nincs és nem is lesz !
Megvenni ezeket nem lehet sem trafikokban, sem a stadionokban, ezért gerinctelen tetű mindegyik !

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.12. 18:24:21

@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.):

"Azt figyeljétek, ami másnap a Magyar Nemzetben lesz!"

Megdobbent 2013.07.12. 19:25:38

Valami olyat is hallottam, hogy az igazgaton mulik, hogy kire hany extra fizetetlen tulorat tol, azaz mondjuk gizike szarul szop, ezert +20 tulora, es maris boven realcsokkent penz/ora komboban nyomja, aztan majd szopasorakat vesz, hogy az igazgato csokkentse a kotelezot :> De nem sajnalom oket, megerdemlik mind egy szalig.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.12. 19:33:17

@öregember a kocsmából: Pont ezen csodálkozok. Magyarország jobban teljesít, létesülnek a munkahelyek, aztán valahogy egyre több embert ismersz meg, aki munkanélküli :D

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.12. 19:41:27

@Megdobbent: "De nem sajnalom oket, megerdemlik mind egy szalig. "

Így igaz.

Secnir 2013.07.12. 20:07:02

@CyberDog:
" Már megint ideevett a fene hazudni te utolsó szarpatkány. "
micsoda emberismerő!

:D

Vidéki 2013.07.13. 07:48:27

@Virág et.:

Az elvadult ballib propagandisták hasonlóan gondolkodnak, mint Orwell állatfarmjának állatai, akiknek egyik alaptörvénye így hangzott:

"Négy láb jó, két láb rossz!"

Nincs nehéz helyzetben a balliberális érdekvédelem akkor, amikor az általa képviseltek 40, 50 vagy 60 ezer nettó keresetnövekedésre számíthatnak a mostani kormánytól.

„Mondjunk rá nemet?"

Természetesen nemet mondanak, rossznak tartják, mint Orwell Állatfarmjának állatai a két lábon járást!

a kormány embere 2013.07.13. 08:56:14

@Vidéki:
Hajlandó vagy anyádat megbaszni?
Mondhatsz rá nemet?

Virág et. 2013.07.13. 09:58:52

@Vidéki: Szaladj neki még egyszer a hozzászólásomnak és próbálj meg válaszolni rá. Ezúttal mellébeszélés nélkül.

"Nincs nehéz helyzetben a balliberális érdekvédelem akkor, amikor az általa képviseltek 40, 50 vagy 60 ezer nettó keresetnövekedésre számíthatnak a mostani kormánytól."

Két bökkenő van csak: 1. nem ennyit ígértek, nem ennyi van a jogszabályban. Ez a kisebbik baj lenne, ha nem lenne a 2. pont. 2. A párhuzamosan megvont juttatások és megemelt óraszámok miatt ez nem jelentkezik bérnövekedésként. Sok esetben csökkentés inkább, olvass feljebb példákért.

Idézhető idézetek helyett inkább gondolkodj, válaszolj a saját gondolataid szerint. Akkor is ha nehéz.

Meridian74 2013.07.13. 10:20:27

Kérdésem a következő: akkor most előszedik az iratmegsemmisítőben látványosan ledarált felmondó leveleiket, vagy folytatólagosan meghunyászkodnak?
Ami szarakodás megy a tanárok bére körül, az már nekem fáj, pedig közöm nincs a pedagógiához, mint szakmához... de egyébként ugyanez a szájbakúrt faszrágás megy minden területen magyarországon, ha a bérekről van szó. Szakértelmet, szaktudást elvárják, de az ellenszolgáltatás, hááátt izé, azt majd okosba ugye... éljé meg 67ezer minimálból. Ha tudsz.

Meridian74 2013.07.13. 10:21:17

@Meridian74: ja, és az lemaradt,, hogy a fenti képen látható faszjankó megmondó emberek persze nagyon jól meg vannak fizetve, a semmit érő munkájuk után.

Meridian74 2013.07.13. 10:27:58

@Virág et.: itt hiába elmútnyolcéveznek, részben jogosan. Hanem megígérték ezeknek a szerencsétlen, de hivatásukban elkötelezett embereknek, hogy rendezzük a béreteket, és ha jól számolom, mostmár másfél éve tart ez a fenemód nagy bérrendezés, aminek kapcsán úgy látom minden plusz jövedelemforrást megvontak tőlük, majd kiszúrjáka szemüket cserébe a fentiekkel...

A helyükben azonnal zajosan felállnék, és nemcsak kinyomtatnám a felmondólevelelemet és lobogtatnám, hanem 10ezres tételszámba be is adnám, mondván, új szerződést kérünk, amit csak akkor írunk alá, ha azok teljesítenek minden olyan feltételt amit eddig beígértek. Ellenkező esetben az iskolák üresen fognak kongani szeptemberben, garantáltan.

Meridian74 2013.07.13. 11:24:02

@öregember a kocsmából: "úgyhogy igen 100x inkább Bajnai amely"
NEM! Soha többet ilyen szar gerinctelen sunyi alakokat a kormányba. A libás semmivel sem jobb viktoréknál, és ha viktorék szarok, akkor már ne egy még szarabbra cseréljük le a szardarabot.

Ne felejtsük már el 2010-et, miért is buktak bajnaiék mint rottenbiller. ha visszajönnek, akkor még nagyobb pofájuk lesz minta mostani szarjankóknak.
Ezeknek menniük kellene, örökre. Kell helyettük mások, akik komolyna is gondolják azt amit mondanak, és nem hajlanak meg, mint egy latymatag gumibot.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.07.13. 11:52:22

@Secnir: belgabela 0 bejegyzést írt és 98 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.06.25. óta tag.
belgabela ezekben a blogokban publikált:

Szrintem ez mindent elmond róla.

öregember a kocsmából 2013.07.13. 12:08:44

@Meridian74: Én csak azért mondtam Bajnait mert egyrészt annyira rá vannak izgulva a fijuk hogy mindenhol őt emlegetik, másodrész amit akkor meg kelet csinálnia azt rendesen megcsinálta és nem kertelt. Harmadrész a mostani felhozatalba még ö az aki vállalható.

És ne jöjjön senki nekem a Jobbikkal ezek után, mondván hogy ők még nem bizonyítottak meg különben is ők tényleg mások, mert az a párt aki úgy hirdeti magát hogy a kisemberek pártja meg alulról szerveződik majd ezek után önkori választáson elindítja a 6000 fős város 2 leggazdagabb emberének fiát felsőbb utasításra az semmivel se több mint a többi párt.

Ebbe az országba rendes vezető addig nem lesz amíg a nép tényleg nem veszi kezébe a dolgokat és nem kergeti el az egész politikai és hátországa garnitúráját és nem maga közül választ vezetőt aki mint írtad tényleg nem hajlik meg és nem a maga kis brancsa érdekeit nézi hanem az ország sorsát.

2013.07.13. 15:17:58

@ColT: Ez Borsodban történt konkrétan, de mindez lejátszódott az egész országban is.

A mentálhigiénés és pszichiátriai betegotthonokat átnevezték szociális és gyermekvédelmi központokká, holott gyereket nem hogy nem kezelnek, hanem nem is látnak a volt kórházakban.
Sem most sem máskor sem.

De mindig van egy fideszes seggnyalonc, aki elhiszi hogy majd jó helyet kap a taposásért, a meleg szarig történő benyalásért, de később rádöbben hogy neki is hazudtak és szégyenében kiment Angliába dolgozni !
Ez a fidesz és ez a megyei vezetés. Egy hazug, képmutató és zsivány banda. Ha fideszes vagy, akkor van jó állásod, kapsz orvosként vagy hozzátartozóként trafikot, és belehazudhatsz az emberek szemébe, hogy 47.000 ft-ból, meg lehet élni. Csak azt nem teszi hozzá a baromarcú keresztényi erkölcsöt valló, zsivány hazug pojáca politikus, hogy akkor ha mellette kapsz még 800 ezer ft-ot, mint fideszes -kdnp-s tolvaj, azért hogy hazudj és lopj, mert neki meg van engedve !

Remélem, egyszer -talán, lapátnyéllel hátbaveregethetem-- csak és kizárólag baráti és keresztényi szeretet jegyében-- mind Viktort, mind a B.A.Z-megyei vezetést is.
De teszem majd mindezt--ha lesz rá lehetőség--csak és kizárólag a keresztényi szellemiség és a keresztényi szeretet jegyében !
Közben majd elmormolok egy imát, mint teszi ezt Zsiga Marcell és Orbán Viktor, Tömjén Zsolttal egyetemben, miközben lopnak csalnak és hazudnak, hangoztatva a keresztényi erőt, a keresztény szellemiséget, a keresztényi megbocsájtást és kiabálják hogy hajrá Magyarország, hajrá Magyarok ! ! És lopnak és lopnak , és hazudnak és hazudnak!

tryclops 2013.07.13. 16:28:38

@Vidéki: elvtárs! Tessen már bemenni eligazításra Habony Úrhoz, mert zavart érzek az erőben! Most akkor a 13. havi fizetés jó volt, vagy az elmúltnyolcév része volt az is? Most akkor eladósították a szocik az országot a fedezetlen csekkekel, vagy a Gordonka tört direkt a nemzet lelkére amikor eltörölte? Kérdések, kérdések, kérdések...

DarthVader 2013.07.13. 18:30:15

@tryclops:

Nebazz. Ha esetleg még nem vetted volna észre, a fidesznyikeknek nem jelent problémát egyszerre lelkesedni az "eladósitották" és a "elvettéka13adikat" ügyében. Nincs itt semmi kérdés.

És az is nyilvánvaló, hogy a fidesznyikek nem azért utálják a szocikat, mert LOPTAK, hanem mert a SZOCIK loptak. Amikor a FIDESZ lop, onnantól rendben van. Ennyi a fidesznyikek erkölcseiről.

taga20 2013.07.13. 18:50:25

@DarthVader: Védernagyúr, akko azt a folytogatos trükköt kérem bevetni és végigvinni. nem orbánviktorra gondoltam:)

camilló 2013.07.13. 19:54:47

@Vidéki: Minden munkavállalónak, joga lenne ahhoz mint a pedagógusoknak. A különbség annyi, hogy amióta szétverték a szakszervezeteket, nincs érdekérvényesítés. Ebben oroszlán része van minden politikai pártnak. Ha ki tudják harcolni a béremelést, és örülök neki. Legalább nekik kicsit könnyebb lesz. Csúsztatsz, és még demagóg is vagy! Egy tisztességes melós, örül annak, ha a másik ki tud valamit harcolni, amitől könnyebb lesz az élete. Nem úgy kell gondolkodni, hogy ha megdöglött a tehenem, akkor dögöljön meg a szomszédé is! Jah jobban megy az országnak, tehát a fedezet is meg van rá. Ha meg nem megy jobban, akkor mondják azt, hogy ezért nem adunk. Persze ezt soha nem ismernék el. Nálunk 5 éve nem volt béremelés. Igaz ez a versenyszféra. Azért nincs emelés, mert sajna egyre rosszabbul megy. Nah valahol itt van a kutya eltemetve!

camilló 2013.07.13. 19:57:27

@jános515: Ha indulsz a hátba veregetésre, szólj nekem is!:)

tryclops 2013.07.13. 21:35:36

@DarthVader: Ismerem Agricola/Vidéki kommentpajtást, nem várok tőle választ. Ha kapok abban se lesz köszönet, mert úgyis csak berak egy idézetet aminek a témához semmi köze, és azzal letudta.
Én a gondolkodásra képes kisebbségnek, meg az utókornak írok. :)

tryclops 2013.07.13. 21:38:44

@DarthVader: Ja, meg fizikai örömet okoz rámutatni az érvelésében tátongó fekete lyukakra, Nagyuram!

Mária Pirézia 2013.07.13. 22:44:40

Érdekes amúgy a Fidesz szélkakaspolitikája. Privátban rendkívül elismerték az IMF-et is, ahogy ezt az USA-nak elmondták 2009-ben:
www.cablegatesearch.net/cable.php?id=09BUDAPEST794#para-244712-9

"In private, Fidesz officials praise the IMF and give
high marks to the approach the organization is taking in
Hungary. Matolcsy and Jarai tell us that a Fidesz government
would likely seek a new agreement with the EU and IMF when
the current Stand-By Arrangement expires next October, and
Matolcsy notes that "we would propose some changes" to the
existing agreement."

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.14. 00:34:28

@Vidéki: a fajtád egy rákos daganat a nemzet testén

Vidéki 2013.07.14. 08:45:22

@camilló:

Írja: " Nálunk 5 éve nem volt béremelés. Igaz ez a versenyszféra.

Azért nincs emelés, mert sajna egyre rosszabbul megy.

Nah valahol itt van a kutya eltemetve!"

Ott van a kutya eltemetve, hogy a "Versenyszférában" a Szakszervezetek mintha nem is lennének. A nem versenyszférában viszont hatalmas a mellényük.

Létezik az MSZOSZ is amelynek feladata lenne őrködni a munkaügyi törvények és munkavédelmi szabályok betartása felett. Ehelyett azt tapasztaljuk, hogy a törvények durva és rendszeres megsértése sem éri el ingerküszöbüket (a Versenyszférában!).

Nem ők, hanem oknyomozó újságírók leplezik le helyettük az olyan durva törvénysértéseket is, mint amelyek a munkaerő kölcsönzés területén rendszeresek.

Rendkívül jó cikk (2010Júli. 21. idején) rámutat a vérző sebekre:

Egy kisbusz valamennyi utasa egy balesetben dél-magyarországon meghalt.

Oknyomozó újságírók (Nem a Népszavától, az MSZP szócsövétől) (és miért nem a szakszervezetek?)

utánajártak az ügynek és kiderítették, hogy mindannyian egy munkaerő kölcsönzéssel foglalkozó vállalat alkalmazottai voltak, amelyik nagy távolságból szállította egy dél-magyarországi baromfi feldolgozóba őket.

1. "Még az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség sem jött rá, hogy az üzem feketemunkásokat alkalmaz."

2. "Rafael a dolgozóknak 400 forintos órabért fizetett, kevesebbet a bruttó minimálbérnél."

3. "ahhoz, hogy a munkahely a hatóságok szemében fehérnek látszódjon, szükség van még legalább két szereplőre. Az első a számlás ember, vagyis egy "nullás" vállalkozó, akinek nincs köztartozása, mert cégét frissen, adócsalás céljára alapította."

4. "A számlás embert időnként le kell lecserélni, mert néhány hónapon belül elveszíti adóügyi "ártatlanságát".

5. " A kikölcsönzöttek (helyi szóval: a rabszolgák) és a számlás emberek többnyire nem cigányok, a "vállalkozó" viszont roma."

A Tesco nagy, a Tesco erős, a Tesco gazdag mégis igénybe veszi svindlerek segítségét munkaerő kölcsönzés formájában a Szakszervezet viszont hallgat, mint a csuka.

„egy 34 éves monori férfit szintén közokirat-hamisítás bűntette miatt hallgattak ki gyanúsítottként, mivel a rendelkezésre álló adatok szerint közreműködött abban, hogy több személy, oktatáson illetve vizsgán való megjelenés nélkül - különböző pénzösszegek fejében - hamis gépkezelői jogosítványt szerezzen, vagy a meglévő jogosítványba hamis vizsgabejegyzés, illetve orvosi alkalmasságot igazoló pecsét kerüljön.”

„ az iratok magas színvonalú hamisítványok voltak, legföljebb egy szakértő ismerhette volna fel, hogy nem eredetiek.”

A Tesco mossa kezeit: „A rendőrségi vizsgálat nem Tescós munkavállalókra vonatkozott. Az érintettek egy magyar munkaerő kölcsönző cég alkalmazottai voltak.”

A Tesco egy ma született bárány.

A Népszava, az MSZP szócsöve a Tesco mellé állva sugallja: „mi, vagy ki állhat a másfél éve a Tesco ellen indult sajtó támadások mögött, amelyek egy kormány közeli napilapban jelennek meg rendszeresen?

A Népszava cikkírójának eszébe sem jut, hogy átgondolja, hogy a Tesco miért dolgoztatja egy magyar munkaerő kölcsönző cég alkalmazottait, ahelyett, hogy saját állományába venné azokat, akiket dolgoztat.

Vannak jelei annak. hogy a munkáltatók ügyesen megtalálják a kiskapukat, hogy kikerüljék a Munka Törvénykönyvében meglévő túlzásokat és kockázataikat minimalizálva olyan megoldásokat találnak, amelyek a nullára csökkentik a munkavállalók elméletben létező jogait.

A munkavállalók elméletben létező jogait lenullázó egyik ilyen módszer a „munkaerő kölcsönzés”.

Aki kölcsönveszi a munkaerőt, az ártatlan képpel moshatja kezeit, hogy nem ő követi el törvénysértést.

Ő csak mérhetetlenül jóhiszeműen, miként „Mindentelhisz nagymama” a TV mesesorozatból, elhiszi, hogy vállalkozó aki kölcsönzi neki a munkaerőt, az törvénytisztelő, tisztalelkű személy.

A Versenyszférában ezt meg lehet tenni!

Nem hallottam róla, hogy pedagógusok ilyen konstrukcióban lettek volna foglalkoztatva!

Vidéki 2013.07.14. 09:01:49

@tryclops: Te még 50 %-al rondább lehetsz, mint az egyszemű óriások a görög mitológiában.

"Az első küklópszok Gaia és Uranosz gyermekei voltak. Csúf óriások voltak mindannyian homlokuk közepén egyetlen kerek szemmel.

Amikor megszülettek, apjuk Uranosz többi gyermekével együtt a Tartaroszba vetette őket,

mert csúfságukat nem bírta elviselni "(Wikipedia)

tryclops 2013.07.14. 09:50:57

@Vidéki: Ezt már egyszer tisztáztuk: Nem "CY-" hanem "TRY-".
Szóval nem 50%-al vagyok rondább, hanem 100%-al, hiszen HÁROM szem az 150%.
Matek. Menj el korrepetálásra Gyuri bácsihoz. :P

Vidéki 2013.07.14. 09:55:33

@tryclops:

Kedves akartam lenni hozzád, ezért fényeztem a valóságot veled kapcsolatba és írtam csak 50 %-ot!

Vedd észre a jóakaratot!

2013.07.14. 10:14:55

@Vidéki: Nem bántani akarlak--most--de dolgoztál te már versenyszférában ?
Voltál már cégnél vezető vagy ne adj íisten tulajdonos cégvezető ?

Vagy netán dolgoztál már munkaügyesként vagy ahogyan most divat ezeket a beosztásokat nevezni--voltál már HR-es ?

2013.07.14. 10:15:46

@jános515: Bocs, nyomdahiba.......ne adj Isten......

global001 2013.07.14. 14:46:16

@Vidéki:

" Bezzeg az elvtárs boldog volt amikor Bajnai 2009-ben elvette a 13. havi juttatást, egyből 7,7 % jövedelemcsökkenést okozva (párosítva bér befagyasztással). "

DROIDKA !!

Mi akadályozta meg viktorkádat, hogy 3 év alatt ne adja vissza a 13. havi fizetésüket ?????

De a hozzád hasonló idiótákat lehet ezzel a maszlaggal szopatni ... :))

Így kell csinálni:

Egyéni képviselői indítvány, másnap megszavaz, következő héten már életbe is léphet ...

Ja, hogy most sincs rá pénz ... akkor marad a "köcsög bajnai elvette a 13. havi fizetésüket" duma, a hozzád hasonló nyomorult meg simán rácuppan a fideszes faszra ... :))

Pelso.. 2013.07.14. 19:24:57

@Vidéki: "keresetnövekedésre számíthatnak a mostani kormánytól."
Jellemzően primitív s ócska szöveg a kormány érdemének mutatni az ilyesmit.

camilló 2013.07.14. 20:47:25

@Vidéki: Mellébeszélsz! Tökéletesen tisztában vagyok, mi történik a munkaerő piacon. Nem cikkekből tudom, hanem benne élek. A munkavállalók félnek belépni a szakszervezetekbe a versenyszférában. Köszönhető ez a Fidesz által elfogadott Munka Törvénykönyvének is. Még egyszer leírom, egy tisztességes munkás, örül annak, ha mások ki tudnak harcolni maguknak béremelést, jogokat, bármit, amivel könnyebbé tudják tenni az életüket. Ez valahogy úgy működne, hogy ha én szolidáris vagyok, akkor számíthatok mások szolidaritására. Az elmúlt 23 év egyik bűne, a szakszervezetek szétverése, és megosztása. Valami hasonló folyik most, mint a felszabadulás előtt. Akkor is voltak "sárga" szakszervezetek, és most is. Talán elég, ha Gaskót említem. Nem volt jó az MSzP kormányzása idején sem, de most ezerszer nehezebb. Álszent, tolvaj, munkásokat megnyomorító kormány van, aki port hint mindenki szemébe. Teheti, még egy darabig. Amíg ilyen Munka Törvénykönyve van, semmit nem lehet tenni, jogszerűen. Eljön az idő, amikor nem jogszerű eszközökkel fogják az emberek kiharcolni a jogaikat. Clausewitz írta, ha jól emlékszem: "A háború, a politika folytatása, más eszközökkel."

Pagnar 2013.07.15. 00:54:04

De persze lehetne meg nagyobb béremelést is adni hitelből...mint ahogy azt a ballibsiktől megszokhattuk.
De az hogy mi lesz par év mulva amikor vissza is kell fizetni kamatostul, az mar kit érdekel. A sok egybites fasz csak annyit tud kinyögni, hogy "akko' jobb vót"
Ok - okozat, elvtársak.

Ettöl függetlenül az ilyen tetű Balog Zoltánokat végleg el kellene tüntetni a politikából.

2013.07.15. 06:49:42

@Pagnar: Itt is megkérlek, ha lehet akkor az elhunyt szüleimet légy oly kedves és felejtsd el, és ha lehet ne vedd a szádra őket, mert ha megtudom hogy ki vagy, hol laksz , akkor esetleg majd meglepetés érhet.
Akkor foglalkozz az én szüleimmel, ha én is megemlitem a te szüleidet. De mivel én nem tettem ilyet, úgy kérlek, nyomatékosan--ne foglalkozz más szüleivel és az enyémmel sem.
Mert igy jogosan mondják rád és gondolják rólad, hogy bunkó, tahó és idióta, barom vagy.
És mint a lényed mutatja, igazuk van ! Valóban az vagy .

Melchi Zadok 2013.07.15. 08:52:28

@Meridian74: ez a meglatasod ugy ahogy van egy beegett teves prekoncepcio, amitol keptelen vagy megszabadulni. Aki x+n elbukott per utan libasozik, illetve nem latja bajnai es orban kozott hatlas kulonbseget az elozo javara, az ugyanezzel erovel akar szavazhatna fideszre is.
Ahogy 2010-ben is tetted.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.07.15. 09:09:41

@jános515:
Pagnar 0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.07.05. óta tag.

Ő új fiú vagy egy régi nick újjászületett változata. Mostanában egyre több van belőlük, gondolom a Habony-Navracsicska ütemterv szerint mostanság élesítették őket.

Geza 2013.07.15. 10:24:58

@öregember a kocsmából: "...úgyhogy igen 100x inkább Bajnai..."
Már megbocsásson, de maga veszélyesen hülye. A rablóbanda egyik tagja kegyetlenül kifosztja magát, és erre maga mindenét odaadja a másiknak.

Vegye már észre (meg a többi hasonlóan 'gondolkozó' is), hogy nem a 'ha nem vittore, akkor a libás' a felállás. Attól, hogy vittore és csapata még tolvajnak is dilettáns (ami igaz), még nem lesz a pisla libás se alkalmasabb egy fokkal se. Kontár tolvaj az is.

Pont ez az 'inkább X, semhogy Y legyen' gondolatmenet vezetett a fityesz 2/3-os eredményéhez, csak akkor a maszop volt a mumus és a fityeszt várta megváltónak mindenki.

Most meg a fityesz a mumus és a libást várják megváltónak. Hát már elnézést, de nem ismerik fel, hogy ugyanarra a lőcsre készülnek rábukni, csak most bongyorítva van a szőr a tövén?!
Öt év múlva meg mi lesz, akkor a libás lesz a mumus és a változatosság kedvéért a maszop a megváltó?!

Vegye már észre, hogy nem csak azért van a feje, hogy ne essen ki az arca a fülei közül: kezdjen már végre _gondolkozni_ ! Már ha még emlékszik, hogy mit jelent ez a szó...

ronalt 2013.07.15. 10:31:36

@Geza: Van olyan párt aki az összeset kenterbe verné és még el is képzelhető róla, hogy tisztességes? Mert arra szívesen szavaznék :)

Geza 2013.07.15. 10:55:00

@ronalt:
Hát, fogas kérdés... (Egy tippem lenne, de egyrészt Németországban volt, másrészt '45-ben feloszlatták :) ...)
Itt és most sajnos ilyet nem tudok. Egy darabig reméltem, hogy a Jobbik talán az lesz, de náluk is jócskán kezdenek a megélhetési politikusok dominanciába kerülni.

Szerintem a legjobban talán azzal járnánk, ha a 'közös történelmi múltra' való tekintettel visszahívnánk királynak II. Szulejmán vagy Dzsingisz kán valamelyik leszármazottját :).
Rosszabb nemigen lehetne, mint ez jelenlegi töketlenkedés és lerabolgatás...

ronalt 2013.07.15. 11:29:40

@Geza: Akkor marad a "szavazzunk a kisebbik rosszra" :)

Geza 2013.07.15. 14:53:13

@ronalt:
Áhh, max. a háztetőről a jó öreg 7.62x54-essel.

Tudod, olyan ez, mint a szocreál rémfilmekben, amikor kiteszik eléd a három gumibotot, letépik a gatyádat és megkérnek, hogy válassz 'kedvest' magadnak. "A kisebbik rosszat"? Hát van-e olyan egyáltalán?

Széplelkek elmehetnek szavazni és 'jelzésértékűen' érvénytelenül kitölteni (mintha bárki is venné ezt a 'jelzést'), esetleg lehet a közepére stilizált pöcsöt rajzolni és elmés beszólásokat írni köré (ez legalább a kiértékelő ember szókincsének jót tesz), de ez mindegy, mert a buli nem a szavazáson, hanem a jelölésen dől el.

Lehet azt csinálni, hogy nem megy el az ember szavazni, ez picivel többet ér mint a fentiek, de annyival már nem, hogy haszna is legyen.

És persze lehet lábbal is szavazni, ahogy eddig tette kb. félmillió honfitársunk, ráadásul azok közül, akik termelni is tudnak, és nem csak fogyasztani.

Én személy szerint várok: ha a választásokig feltűnik valaki, aki
- még nem járatta le magát
- nem áll szóba olyannal, aki igen
- betonkeményen kiáll amellett, amit vállalt, és nem alkuszik meg
- a programját akarja végigvinni, és nem a választásokat megnyerni
- a programja Magyarországnak hasznos, és nem az XYZ Pártnak vagy X. Y. képviselőnek vagy Z. országnak (majdnem 'Zs országot' írtam...)
szóval ha feltűnik egy ilyesvalaki, arra lehet, hogy szavazok. A jelenlegi, politikásat játszó élősködő brigádra nem.

És ha csak aközül lehet majd választani, hogy ki pisáljon a fejemre, akkor egyiket sem fogom választani. Ha lesz még elég ember, hogy hanyatt lökjük őket, akkor ez lesz a program, ha pedig senki mást nem érdekel a dolog, akkor legfeljebb megvonom a vállam és arrébb állok...

Meridian74 2013.07.15. 19:04:45

@Melchi Zadok: te ezt a magyar bíróságra alapozod amit mondasz. De azt mindenki jól tudja, hogy az elmúlt 23 évben a poltikusok szanaszét lopták az ország vagyonát, így vagy úgy, különböző módszerekkel. Pl Gyurcsány megbukott a Fitelina ügyben, és mi volt a jogi válasz: elévült, mert mire kiderült a döntő bizonyíték, 5 vagy 10 év eltelt, és innentől már nem számít. Azaza a tolvaj már nem is tolvaj.
Ugyanez érvényes Bajnaira is. Linkeltem ő és az apja tevékenységeit felsoroló oldalt, ahol a HajdúBét az egy kis mákszem volt a többihez képest... Ha jól emlékszem 9 céget tettek tönkre, lopták ki a vagyonát ügyes offshore céges és banki közreműködésekkel, majd minden esetben a termelők hoppon maradtak. Az árujukat még elvették, átvették, de pénzt azt már nem kaptak érte.
Jöhetsz nekem ilyen olyan perekkel amit ellene elvesztettek, vagy éppen ő megnyert, ez csak azt bizonyítja, vannak olyan jó kapcsolatai, hoyg megfelelő személyeket megkenjen, és ezzel a bírósági pereket megússza. Lásd Hunvald ügy. Mi volt az első reakciója, amikor tudomására jutott, hoyg megfigyelik? Felhívta valamely mazsihiszes cimbijét, hoyg figyelj már szarakodnak velem, amire a válasz az volt, oké oké, utánanézünk és intézkedünk ez ügyben. Meg is úszta a 15 rendbeli okirathammisítást, csalást és hivatali visszaélést, mennyi vel is? Vicc ország ez.

A hajdú bétnél meg a termelők megtették a feljelentést, de a feljelentésük az ügységégik nem ért el, olyan szinten le volt vajazva az egész. Gondolod, majd ezek után később majd másképpen fognak ítélkezni a bíróságokon is? Ugyan már, aki millirdokat lop és leteszi a megfelelő helyeken a juatlékot borítékba, az gond nélkül megúszhat itt mindent.

De ettől még tudjuk mit tett, és becsületét veszti - még akkor is ha jogilag nem ítélik el. Ettől még egy szar ember nem lesz jó ember.

Meridian74 2013.07.15. 19:05:41

"ügységégik" = ügyészségig

Meridian74 2013.07.15. 19:23:25

A másik dolgo. 2009 óta figyelem a Jobbikot, éppen ezért 2010-ben már nem a fideszre, hanem rájuk szavaztam. Korábban fidesszel szimpatizáltam, tudtam persze hoyg ők sem tiszták teljesen. De 2010-ben, amikor látszott az, hogy ha egy kukkot sem szólnakakkor is ők nyerik a választásokat, ezért aztán téynleges választási programjuk sem volt - nehoyg valamit is számon lehessen kérni rajtuk, csak a elszámoltatás hangoztaták, na akkor már tudtam, hoyg ezekre nem szabad szavazni, mert csak a hatalom kell nekik, nem más. Elszámoltatás sem lesz, ugyan nekikezdenek látszólagosan, de ténylges eredmény nem lesz. Pedig a 2/3-ukkal bármit megtehettek volna. Ha akarták volna, akkor falhoz állíthatták volna az összes volt komcsit és helyben agyonlövethették volna, és az emberek sírtak volna az örömükben, teljes mértékben leszarták volna az EU ilyen-olyan nem tetszését. De ehelyett ezt a 2/3-ot csak saját klientúrájuk pozocióba emelésére használták fel, ehhez igazítottak minden törvényt, és lásd legutóbb atrafik ügyet is, ami egy védhetetlen dolog, és mégis ezerrel védik. Persze, hiszen érdekből, személyes anyagi érdekből csinálják. Különben inkább a dohányzást tiltották volna be, vagy emelték volna 10x-ére az árát, és iskolák minimum 500m-es körzetében szüntették volna be az árusítását, de nem, még fagyit is lehet kapni a dohányboltokban. Fagyit ki fog venni? Nem a 40 éves láncdohányos, mert annak nemigen lesz arra pénze, hanem lurkók, akik odatévednek, és a doboz cigi mellett alibiből vesznek majd fagyit is...

Amúgy nem tudom mennyire nehéz dohány magot beszerezni, de a cigisek helyében én otthon saját magamnak termeszteném a dohányt. Ez mégse tiltott drog, mint a marihuana, csak jövedéki adóval sújtott termék, de ha nem kereskedsz vele (azaz nem adsz másnak belőle el), akkor nem valósul meg a jövedéski adócsalás sem.

Ki lehet számolni, ha napi egy dobozt elszív, az nagyjából egy tő dohány (vagy kevesebb vagy több), akkor ültet 400 tő dohánynövényt és azt szépen levágja megszárítja, összetöri és üvegekben elteszi, és időnként sodor magának cigit, vagy akár szivart is...
Paradicsom vagy "egyenesített" uborka helyett elfér a konyhakertben ez is akár... vagy köztük...

jaegtoer 2013.07.15. 19:42:26

@Meridian74:

"Amúgy nem tudom mennyire nehéz dohány magot beszerezni, de a cigisek helyében én otthon saját magamnak termeszteném a dohányt."

láttál már dohányt "lábon"?

Meridian74 2013.07.15. 20:00:29

@jaegtoer: nem, de nem dohányzom. Akinek ez szükséglet, az meg úgyis utánanéz ennek. De ha már úgyis szóba került, kerestem képeket és úgy látom egy tőből több (sok) doboz cigi is kijön.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.07.16. 01:13:10

a 34% os emeles az szep dolog es ezt szerintem csak a hibbantak tagadjak
az is igaz, hogy az eddig okosba halaszgato pedagogusoktol elveszik az u.n. tuloradijat ami a 24 * 45 percen feluli penzkent kaptak meg par helyen
ami hianyzik az az, hogy kirugdossak onnan a selejtet, de remeljuk ami kesik nem mulik, es megbecsultebb lesz a szakma

vantaan 2013.07.16. 04:35:59

@Meridian74: Elszámoltatást? Kezd apáddal! ....de tényleg!

vantaan 2013.07.16. 04:38:55

@Geza: Pedig Bajnai kormány 110x jobb volt mint ez a tolvaj banda! Ezek csak lopnak, lopnak és lopnak. Lopnak éjjel lopnak nappal s még lopnak közte is. Mit akarsz ezektől?

Meridian74 2013.07.16. 07:27:53

@vantaan: mi van az apámmal? Végig gyűlölte a kommunistákat, soha nem hajolt be nekik.

Meridian74 2013.07.16. 07:28:35

@vantaan: A bajnaiék is loptak, csak strucc módjára nem akarsz tudomást venni róla.

vantaan 2013.07.16. 07:35:42

@Meridian74: Ezt hazudta az öreg? ...vagy tudod mit csinált és most Te hazudsz?

Meridian74 2013.07.16. 07:38:57

@vantaan: éltem én az előző rendszerben is, és emlékszem is mi volt akkoriban, nem úgy mint te, tehát tudom mit csinált az öregem.

vantaan 2013.07.16. 07:41:06

@Meridian74: Mit loptak a Bajnaiék? Trafikot? Földet? Ilyen-olyan koncessziót? Nyugellátást? Rokkant kártyát? Járandóságot? Emelt családi pótlékot? Nyugellátást? Magyar jövőt? ........ stb, stb
Mit loptak Bajnaiék?.

vantaan 2013.07.16. 07:43:13

@Meridian74: Mi volt az előző rendszerben? Például? ...például Orbán apja párttitkár! .... vagy mi volt?

Ironfist 2013.07.16. 08:08:25

@Geza:
"szóval ha feltűnik egy ilyesvalaki, arra lehet, hogy szavazok. A jelenlegi, politikásat játszó élősködő brigádra nem."

És a szavazatod biztosan elveszik akkor, mert egy ilyen ember/párt nem is fogja tudni jelöltetni sem magát.

@vantaan:
"Mi volt az előző rendszerben?"

Megmutassam, mi volt az előző rendszerben? Például ez:
Kövér László - MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke
Járai Zsigmond – MSZMP-tag, az utolsó kommunista kormány államtitkára
Matolcsy György – MSZMP-tag, III/2-es ügynök
Martonyi János – MSZMP-tag, kommunista kormány tagja, III/2 együttműködő
Pintér Sándor - MSZMP-titkár
Schmitt Pál - az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban
Hoffmann Rózsa - MSZMP-tag
Mikola István - MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke
Stumpf István - MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke
Fónagy János - MSZMP-tag
Vonza András - MSZMP-tag
Ligetvári Ferenc - MSZMP-tag
Chikán Attila - MSZMP-tag
Boros Imre – MSZMP-titkár, III/III együttműködő D-008
Turi-Kovács Béla - MSZMP-tag
Harrach Péter - MSZMP-tag
Kerényi Imre - MSZMP alapszervezeti titkár, moszkvai nagykövet, jelenleg a Fidesz kultúrpápája
Pozsgay Imre - MSZMP KB-tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB-titkár
Boross Péter – MSZMP-tag, DÉLBUDA III/III
Balogh Gyula - MSZMP-tag
Csintalan Sándor – MSZMP-tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV egyik fő ideológusa
Orbán Viktor - gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár
Varga Mihály - KISZ-titkár
Rogán Antal - KISZ-titkár
Deutsch Tamás - KISZ-titkár
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Szita Károly - III/III együttműködő

vantaan 2013.07.16. 08:35:12

@Ironfist: ...és ? Ezért van 2/3-ad! Mert beetted 2010-ben a hígszart csak fülkeforradalomnak hazudták! S most is ezeknek lapátolsz!

Ironfist 2013.07.16. 08:50:09

@vantaan:
Én? Ne sértegess, soha nem szavaztam a fideszre!

vantaan 2013.07.16. 08:59:21

@Ironfist: Korán van még!

Remélem igazat írtál! ...mert aki a Fideszre szavaz az HAZAÁRULÓ!

Meridian74 2013.07.16. 09:07:44

@vantaan: Ne erőlködjél, mert beszarsz. Ha eleve ilyen kérdést felteszel, hogy mit loptak Bajnaiék, akkor nyugodtan leülhetsz (egy WC-re), egyes. Nem magyarázom neked, mert NEM AKAROD érteni, még az is lehet, hogy valószínűleg fizetett megmondóemberke vagy.

Ironfist 2013.07.16. 09:08:10

@vantaan:
Szerinted beírtam volna, hogy a teljes fideszvezérkar kommunistákból áll, ha fideszes lennék? :D

Meridian74 2013.07.16. 09:09:43

@Ironfist: ezek csak a Fideszes komcsik. Az MSZP-ben ez sokkal "jobb" az arány... alig van olyan aki ne lett volna "valaki" a múlt rendszerben - vagy ne kötődött volna szorosan (azaz ne lett volna közvetlen haszonélvezője) ahhoz...

vantaan 2013.07.16. 09:16:55

@Meridian74: no sorold ne menekülj! Übereld a trafik ügyet! Loptok csaltok hazudtok! A magyart meg elüldözitek az országból! Ezek vagytok Ti fölkapaszkodott komcsik.

Meridian74 2013.07.16. 09:39:16

@vantaan: megtették ezt már sokan mások, nekem nem kell sorolnom. Íme az egyik gyűjtemény. De sokkal jobban tennéd, ha inkább személyesen kérdeznéd meg a kárvallottak. Nem nehéz megkeresni őket, időnként szerveznek tüntetést ők Bajnai ellen, a korámy is most költ el a mi pénzünkből (és nem az övéből!) százmilliókat, a kárpótlásra.
De íme egy életrajzi összefoglaló - kicsitz másképpen, mintahogyan a te szelektív memóriádban van:
www.jobbegyenes.com/?page=content&content=alkategoria-1-hirei&almenu=9&bovebben=28

vantaan 2013.07.16. 09:49:34

@Meridian74: Ne hazudj! ...és übereld a trafik mutyit! Tehát Te is fideszkomcsi vagy! Miért nem ezzel kezdted? Hazaáruló banda loptok csaltok hazudtok s pofátlanul másra mutogattok!

Meridian74 2013.07.16. 09:52:44

@vantaan: te egyszerűen agyilag zokni vagy.

vantaan 2013.07.16. 09:55:47

@Meridian74: Lebuktál komcsi! Nyalod Orbán seggét s közben arról papolsz hogy francia krémessel kented össze magad ....de bűzlesz!

Meridian74 2013.07.16. 10:03:52

@vantaan: Muhahahaaa... te tényleg hüje vagy. Olvass már vissza, mikor szavaztam utoljára a Fideszre, seggfej.

vantaan 2013.07.16. 11:47:36

@Meridian74: Eszed a Fidesz szart ne hazudj! Komcsi vagy . Minden hozzászólásodon látszik!

Meridian74 2013.07.16. 12:55:16

@vantaan: lám-lám, íme, egy tipikus bajnai-szavazó. ilyenek mind, mint te.

vantaan 2013.07.16. 13:09:21

@Meridian74: Edd a Fidesz szart komcsi! Mutyi mutyi hátán , a beteg gyerekektől veszik el a gyógyulás lehetőségét ...Te meg továbbra is Fidesz szart eszel!

Meridian74 2013.07.16. 13:11:59

@vantaan: szerencsétlen agyhalott... mit mekegsz? Nem értelek.

titan 2013.07.16. 16:34:50

@Meridian74: jól emlékszem, hogy a dohánytermékek jövedékiadókötelesek? Csak mert akkor az otthoni dohánytermesztés és cigikészítés adócsalásnak számít. Legalábbis ez volt, amikor egy hasonló esetben megbüntették azt, aki a használt sütőolajból állított elő saját felhasználásra biodízelt.

kifordított nagyanyó 2013.07.17. 08:42:52

@Geza: XD az összes kommentedre!
Gecijó vagy.
Nálam jobbik.
Aztán Bokros.
bajnaiban nem nagyon bízom,de akkor egye fene legyen ő.
Mondjuk a fideszbirka fejesrob szerint valakiknek a samesza.
Ettől én is tartok de ki a fene jöhetne?

süti beállítások módosítása