Skip to content


       Szűrés lista

Tállai könnyezett örömében

A múlt csütörtöki Magyar Közlönyben jelent meg, hogy a költségvetés általános tartalékából a kormány 400 millió forintot ad az NB I-be frissen feljutott Mezőkövesd Zsóry Futball Club Kft. fejlesztésére. A Mezőkövesd társadalmi elnöke Tállai András, a belügyminisztérium önkormányzati államtitkára.

Zero remek infografikája már körbejárt a neten, úgyhogy ideje "haza" is kitenni:

Az élvonalbeli induláshoz a következők kellenek: ötezer fős lelátó, ebből legalább ezer ülőhely; külön bejáratú vendégszektor; ezer vendégenként tíz WC; új beléptetőrendszer; világítás. Jelenleg a mezőkövesdi pályán ezek közül egyik sincs meg, de a TAO-pénzeknek és az állami támogatásnak köszönhetően meglesznek.

Tállai még február végén beszélt a csapat felújítással kapcsolatos terveiről, és arról, hogy ha esetleg nem készül el a világításuk időben, akkor Diósgyőrben játszanák hazai meccseiket. "A vészhelyzet azonban csak egy-két hónapig tarthat, néhány találkozót érinthet. Ez az egész életem nagy álmának megvalósulását jelentené, ezért azt mondom, hogy bár már itt tartanánk." - nyilatkozta.

Feljutott a Mezőkövesd az NB I-be, tehát élete nagy álma teljesült, emiatt még könnyezett is örömében, pluszpénzt is kap a kormánytól, és nem érti Tállai, hogy miért foglalkoznak ezzel az emberek.

tallai.jpg"Semmi szokatlan nincs abban, ha a kormány egy kiemelkedően sikeres csapatot támogat" - mondta az Origónak Tállai András, aki nem is érti, miért érdeklődnek annyira az újságírók csütörtök óta. A fideszes államtitkár azt állítja, ő maga "szemernyit sem lobbizott" sem a miniszterelnöknél, sem más kormánytagoknál, a támogatási kérelmet a csapat nyújtotta be. Orbán Viktor és közte mindössze annyi szó esett a feljutásról, hogy a kormányfő gratulált a csapat sikeréhez.

"Utálom, hogy mindig mindenhol összefüggést sejtetnek, hogy biztos a fideszes államtitkár intézte el. Hát nem, én ennek a klubnak már akkor tagja voltam, amikor a Fidesz még nem is létezett, és már akkor - 15 éve - az elnöke, amikor még semmilyen tisztséget nem töltöttem be" - dohogott a politikus, aki egyébként 2002-től 2010-ig a polgármestere is volt Mezőkövesdnek. A támogatási igény Tállai szerint egyébként "messze magasabb" volt a kormány által megítélt 400 millió forintnál, de hogy pontosan mennyi, azt nem árulta el.

Viszont a hajdúsámsoni köznevelés feltételeinek megteremtésére, vagyis iskolaépítésre a Zsóry FC-nek megítélt 400 millió forintnál csak picit magasabb összeg, 475 millió jutott.

Címkék: fidesz foci pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr685409011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2013.07.17. 09:32:40

kérdem én: ha a költségvetés általános tartalékából kap egy labdarúgócsapat pénzt, akkor ez azt jelenti, hogy a költségvetésben szerepelt ENNEK a klubnak a lehetséges támogatása?
továbbmegyek: elfogadható-e így a költségvetés?

ucsacsu 2013.07.17. 09:43:29

Csak azért könnyezett,mert kicsit kaparós volt a házipálesz, amit a felcsutiminiducse főzetett.Én láttam hat méter hosszan volt letarolva a léckerítés.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.17. 09:55:45

"Milyen érdekes". De tényleg, mit fog erre mondani Vidéki-Lencsés-Enrico...?
Mert én már meg sem lepődök, hogy ilyenek történnek...

@Secnir: El hát, miért lett volna a kettőharmados frakciónak porblémája ezzel ^.^

dr. Aullah 2013.07.17. 09:56:54

Ezen az ábrán én is sírtam.

Baldrick68 2013.07.17. 10:00:06

Ez valami genetikai adottság, hogy minden 2. vonalbeli fideszes fizimiskája olyan mint régen a TSZ elnökök?

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2013.07.17. 10:05:17

@Baldrick68: A komcsi nem vész el, csak átalakul.

Žďárský 2013.07.17. 10:09:52

NB1-es csapatot minden faluba!

InversioN 2013.07.17. 10:23:22

@Baldrick68: Engem bűnözőre emlékeztetnek. TSZ-idők embereit nem ismerem személyesen, ezért könnyen meglehet, hogy a két csoport fedi egymást.

tankaranka 2013.07.17. 10:29:47

Lehetnének kisebb léptékü álmai vagy álmodozzan a saját pénzéből. Igen valószinü, hogy a mezőkövesdieknek nem az aranylábú gyerekek a legnagyobb problemája, ez a helyi kiskirály privát hobbija.

uzrksghfskbuzs (törölt) 2013.07.17. 10:42:53

Vastagbőrnek nem tetszik, hogy a kormány a sikeres, nemzeti
összetartozás szempontjából stratégiailag fontos
sportágakat támogatja.

Hol volt Vastagbőr, amikor a Gyurcsány-Bajnai korszak alatt
minden futballcsapat támogatását megvonták,
ezzel tönkretéve számos város turisztikai értékeit.

Vastagbőr sajnálja a pénzt a nemzet ifjúságaira költeni.

Vastagbőr inkább az IMF-nek szeretne fizetni, és visszasírja
a szocialisták extraprofitot termelő multik támogatását.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.07.17. 10:47:01

Kurva kiemelkedő megnyerni a magyar NBII-t. Könyörgöm minek pénzt ölni egy olyan sportba amit max hobbyszinten művelnek?
Az infografika meg no comment kategória.

Virág et. 2013.07.17. 10:47:12

400 millió focicsapatra, kizárólag csak a sikerei miatt persze, semmi köze az államtitkárhoz. Az egészben az a szomorú, hogy a mi pénzünket költik. Tállai is fogja be a száját inkább, ha csak műfelháborodni képes. Az a pénz nem a kormányé, a kormánynak nincs három forintja sem, nem 400 millió. Az közpénz, amiért olyan emberek dolgoztak meg és fizették be adóban, akiknek joguk van megkérdezni, hogy mire cseszik el éppen. És ha már focicsapatot támogatnak, akkor indokolják meg, hogy miért volt ez fontosabb, mint a sok ezer másik támogatásra váró.

InversioN 2013.07.17. 10:57:39

@Virág et.: Közpénz? It? Ebben az országban? Hova képzeled te magad, Norvégiába? Jobbágynak kuss a neve, fizesd csak a védelmi pénzt, ha nem akarod, hogy eltaposson a földesúr.

toportyánzsóti 2013.07.17. 11:02:43

@tdk.112: Köszönjük Emese,elhúzhatsz a fityusz.hu-ra.Ott szeretik a narancsvakegereket,akiknek bejön hogy pár csókos kedvéért 10 000-rek zsebét kifosszák.

InversioN 2013.07.17. 11:04:59

@Virág et.: Különben is, épülget itt szépen a középkor.
-adó a földesúrnak
-adó az egyháznak
-robot (közmunka)
-ajándék (trágya felcsúton, "stratégiai együttműködés" a cégektől)

Secnir 2013.07.17. 11:06:25

@toportyánzsóti:
vidéki-paródia? nem esett le?

InversioN 2013.07.17. 11:06:30

@toportyánzsóti: Szerintem itt valaki nem érti az iróniát :D

ketroot 2013.07.17. 11:07:44

Már párszor leírtam, de megteszem megint:

és ezek fognak újrázni a következő ciklusban.

InversioN 2013.07.17. 11:12:25

@ketroot: persze, ha már vissza az időben, a cirkusz (foci) és kenyér (rezsicsökkentés) a népnek megteszi a hatását, a cézár boldog

Virág et. 2013.07.17. 11:12:45

@InversioN: A középkornak annyi mentsége azért volt, hogy akkor a kutya nem kérdezte meg a jobbágyot, hogy akar-e élete végéig szolga lenni. Ezeket meg négyévente megkérdezik és ujjongva mondanak rá igent.

Konklúzió: a középkori parasztember ebben is okosabb volt, mint a mai birkamenetes narancsdroid.

tryclops 2013.07.17. 11:14:31

@toportyánzsóti: Nyugi, járj ide többet, kezd kialakulni egy házibajnokság Vidéki-paródia versenyszámban. :)

vantaan 2013.07.17. 11:17:50

@tdk.112: Hülyének tetszik lenni vagy Fideszesnek? .... a piacon hallottam Egy árus odaszólt a hordárnak: Te olyan hülye vagy mint Orbán Viktor a kormányzáshoz ..... de azt a barackot teszed vissza!

Algopirin 2013.07.17. 11:39:07

@tdk.112:
Maximálisan egyetértek!

Továbbá furának tartom, hogy Vastagbőr infografikáján lévő számok mellé semmilyen forrásmegjelölést nem tesz.

"Messziről jött ember azt mond amit akar" ahogy azt már Szent István királyunk is megmondta.

De Vastagbőrnek arra volt ideje, hogy balliberális sajtóban megjelenő, nyilván nem teljesen a valóságot fedő tartalommal megjelenő írásokat linkeljen.

Vastagbőr nem szereti a focit, és nem hajlandó észrevenni, hogy a magyar emberek kedvenc sportjába egy újabb csapat kapcsolódik be, akik még több támogatást is érdemelnének, hiszen gyermekeinknek mutatnak jó példát, nem úgy mint a balliberális, a sporthoz egyáltalán nem értő megmondóemberek.

Már Mátyás király idejében is aktívan támogatta az ország vezetése a futtballt, a Vastagbőr által lenézett jobbágyok legnagyobb örömére. Ahogyan azt Mátyás király mondta:
"A focihoz 3 dolog kell: pénz, pénz és pénz!"

Jelenlegi kormányunk jól tudja ezt, hisz a történelmet és a mai ember igényét egyaránt jól ismerik.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.07.17. 11:46:57

Siracusa városának a Könnyező Madonna jutott, Mezőkövesdnek meg a könnyező Tállai.

InversioN 2013.07.17. 11:47:03

@Ted Striker: Így kerek az egész, a pont az i-re, a hab a tortára. Éreztem, hogy valami hiányzik még, hogy szép legyen a sztori :D

InversioN 2013.07.17. 12:05:59

@Algopirin: Lapozgasd még kicsit a "Visszaélés nagy emberek szavaival kezdőknek" című könyvet a teljes sikerhez :D

Transylvanianmixedgrill 2013.07.17. 12:07:08

@InversioN:

Valamiből vissza kell csurgatni azt az ajándék 400 millát, kamatostul... ;)

IdomitottFoka 2013.07.17. 12:29:18

Nagyon örvendetes, hogy az államtitkár szerint semmi fura nincs abban, hogy állami ktgvetésből támogatnak futballcsapatokat, miközben kilóg a seggünk a gatyából. Hiszen Argentínában is így csinálják, akkor itt mérne? Költsék gyógyszerre.

psm 2013.07.17. 12:36:42

Szerintem a magyar foci szégyene, hogy olyan csapatok, mint a Mezőkövesd vagy a Felcsút bekerülhettek az első osztályba. Tévedés ne essék, nem az említett két csapat szégyene, számukra ez dicsőség, hanem a magyar focié.

A pályázaton elnyert 400 millió mellé ilyen-olyan forrásból még másik 400 milliót is hozzá fognak tenni. Kíváncsi vagyok, milyen stadiont lehet építeni 800 millió forintból. Tegyük fel, hogy szerények lesznek, és csak a minimálisan szükséges 5000 férőhelyes pályát építik meg a minimálisan szükséges 1000 ülőhellyel. Az előző, NB II-es szezonban átlag ezer néző volt kíváncsi a meccsekre, a legtöbb néző 1500 volt. Borítékolható, hogy a most építendő lelátók nagy része az NB I-ben is üres marad, legfeljebb egy-két vendég csapat szurkolói fogják megtölteni (Debrecen, Diósgyőr, esetleg Fradi).

A legnagyobb probléma az ilyen felfújt csapatokkal, hogy csak addig léteznek, amíg a pénzember mögöttük áll. Amint nem lesz Tállai és/vagy nem lesz abban a pozícióban, hogy százmilliókat hozzon a csapatnak, abban a pillanatban a csapatnak is vége, és visszakerül oda, ahol a helye van, valahol az NB II és az NB III határán. Egy 17 ezres város nem tud eltartani egy első osztályú csapatot (az 1800 fős Felcsútról nem is beszélve) Tényleg minden politikától mentesen mondom, hogy sok sikert kívánok nekik, de az én jóslatom, hogy addig fog tartani a dicsőség, amíg a nagy hatalmú támogatók nagy hatalma.

arpi62 2013.07.17. 12:39:32

Emberek nélkülöznek, családokat terhelnek túl "nem megszorítás" adókkal, közben a bundázó futball maffiának adnak újabb 400 millát. Meddig tűrjük ezt?

emberbarát 2013.07.17. 13:04:54

Jöjjön a JOBBIK és tegyen rendet ebben a politikai,gazdasági,erkölcsi és etnikai fertőben!

Tücsök1 2013.07.17. 13:15:59

@Baldrick68: Megrázó élmény élőben is látni ezt az izzadó,zsíros arcot.De nem csak valamikori tsz elnökre hajaz,de úgy is viselkedik,már csak a fekete Volga hiányzik az üllepe alól.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.17. 13:57:48

A vastagbőrnek tisztelnie kellene Miniszterelnökünk forradalmát, nem ilyen sötétben bujkáló, véresszájú módon aláásni NEMZETI KINCSÜNKET, a magyar focit! Mi lenne Magyarországból Áldott Miniszterelnökünk segítő karjai nélkül?!

Gondolom vastagbőr szemét az szúrja, hogy a közpénzt a MAGYAR emberek felemelésére fektetik be, nem pedig az EU-IMF-IZRAEL ördögi háromszög zsebébe tömködik! Az tetszene, mi?!?!

Miféle hazaáruló spionfióka vagy te, vastagbőr? Magyarország Kormánya Kétharmados többséggel került megválasztásra, az emberek ezt akarták, ezt akarják! Milyen jogon támadod te a Nemzeti Kormányt? A szélsőliberális, zsidó és buziimádó fajtádnak Nemzeti ügyekben nem lehet szava, már nem a gyurcsótányok és libatolvajok korát éljük! Szokj hozzá!

Hajrá Mezőkövesd! Hajrá Magyarok! Hajrá Magyarország!

(én is szeretnék nevezni a Vidéki-kontesztre, esetleg felfedeznek és kapok egy zsíros bérkommentelői állást!)

InversioN 2013.07.17. 14:21:21

@vacsad: gyenge, nincsenek nagyképűsködő idézetek :(

Geza 2013.07.17. 14:30:28

Nincs mivel kivilágítani a mezőkövesdi stadiont?
B+, keresztezzétek a cigányokat a szentjánosbogárral, 'oszt még a kisebb borsodi falvak is fényesebbek lesznek, mint Las Vegas!

Édes Istenkém, mi lesz a következő? VB-t rendez Hejőpapi? Olimpiai falut Csincsére?

(Amúgy pár hete volt szerencsétlenségem arrafele járni, olyan kátyúk voltak az utakon, hogy még a traktorok is kerülgették. A vietkong anno ennél kisebb gödröket is használt lövészároknak!
Tállai elvtárs! Ha már ilyen befolyásos főbasszájba ebben a kuplerájban, ugyan mondja már meg don vittorénak, hogy az utakat is csináltassa má' meg a stadionja felé, különben csak gyalog meg lovon lehet majd odamenni. Na nem mintha az adóellenőrökön kívül bárki mást is érdekelne a dolog. Habár az útcsinálás amúgyis annak a miskolci nyikhajnak a specialitása, meg aztán az közelebb is van...)

mojszipupi 2013.07.17. 14:33:05

Akkor h fog könnyezni ha kaszával kapával támadnak az éhezők

CSENDES 2013.07.17. 14:41:04

Zseniálisak a kommentek. :-)))
Én ilyet nem tudok sajna.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.17. 14:43:56

@CSENDES:

"Zseniálisak a kommentek. :-)))
Én ilyet nem tudok sajna."

Komment. Látod, még nekem is megy :)

Secnir 2013.07.17. 14:43:58

"Tállai könnyezett örömében"

erről a címről nekem annyi jut eszembe (és hasonlít is minden elemében), hogy nekem a farkam szokott könnyezni örömében...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.17. 14:47:07

off:

A felcsúti lakosok milyen véleménnyel lehetnek stadionnak csúfolt ízléstelen betondzsungel szükségéreööl...?

Ugyanis ami ott épül, nos az minden, de nem ODA VALÓ TE BAROM ORBÁN !!!

CSENDES 2013.07.17. 14:47:13

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Mondom hogy nem megy, a röhögéstől:-))

Tokány 2013.07.17. 14:47:47

@tdk.112: Ha még beleszúrod valahogy az Oszkóvizzert, 10/10.

Algopirin 2013.07.17. 14:49:40

@emberbarát: na ne viccelj. a jobbik és a rendrakás. ugyanolyan mocskosgecik azok is, mint a többi.

InversioN 2013.07.17. 14:51:46

@Secnir: neked aztán szar nemi életed lehet. nő lennék és Tállaihoz hasonló csúfságot látnék sikítva hagynálak ott :D

Makkasz 2013.07.17. 14:51:53

Mindegy ki intezte el. Baromsag. Sportra 0 tamogatast. Focira pedig kulonosen, stadionokbol legyen lakopark hiteluket fizetni nem kepeseknek.

Blogger Géza 2013.07.17. 14:59:09

Most az a baj, hogy a (Magyarországon) kutya által nem ismert és nézett sportágak kevesebb állami támogatást kapnak, mint a legnépszerűbb labdarúgás? Hát, ez már tényleg a demokrácia vége, hívjuk be a NATO csapatokat, hogy a magyar baseball is kapjon végre sok-sok milliárdot, különben itt a világ vége.

czjanos 2013.07.17. 15:00:54

Én meg (kis naiv) azt hittem, hogy ezt a galádságot is a Gyurcsány tette!

InversioN 2013.07.17. 15:06:06

@Blogger Géza: ha annyian nézik, az azt jelenti, hogy van igény rá, és az emberek hajlandóak fizetni érte. vannak, akik nem szívesen adnak ki rá pénzt, de megnézik a meccset, ha már egyszer közvetítik.úgyhogy a nézettsége semmit nem jelent. ennyi erővel támogassuk az angol focit is, azt is nézik a magyarok!!! (ó, annak nem kell a támogatás? ja bocs...)

CSENDES 2013.07.17. 15:08:55

@Makkasz: Gondolom azt akartad írni, hogy profi (üzleti célú) sportra 0 FT. Vagy szerinted az egészséges gyermekek és felnőttek érdekében kiadott támogatások sem? Közösségi sportcélokra sem? Mert azzal nem tudok egyetérteni. Egyébként emlékeim szerint még éppen Gyurcsány regnálása alatt amatőr focicsapatok kérhettek támogatást és kaptak is. Pl ebből szereztek maguknak 2 garnitúra egyenfelszerelést, hogy amatőr bajnokságokon részt tudjanak venni.

Borenbukk 2013.07.17. 15:09:31

@Blogger Géza: Jajj, Gezu! Nincs meg a kvotad, hogy mar ilyen teljesen menthetetlen ugyekbe is kenytelen vagy beleallni?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 15:14:20

@InversioN:

A kockásinges, kopaszodó faszi Zero, a másik oldalon a magas, szakállas figura Tamás Gáspár Miklós.

A háttérben a szigorú tekintetű zsidó azt nézi, mikor tűnik fel egy keresztény kislány, hogy szájonvághassa.

@Blogger Géza:

Az NBI-es "futballmérkőzések" átlagos látogatottsága tavaly 2930 lúzer/mérkőzés, úgyhogy tényleg jó lenne, ha bekussolnál. Azonkívül, senki nem azt firtatta, hogy a futball összességében több állami támogatást kap, mint a nem olimpiai sportágak, bár, hogy a "profi" futballt minek EGYÁLTALÁN támogatni, nem világos, hanem, hogy a Mezőkövesd szaros kis csapata egyedül kapott többet, mint a nem olimpiai (és nem profi) sportágak HÁROM ÉV ALATT ÖSSZESEN. Ja, és hogy az ELNÖKÚR, mit tesz Isten, egy fideszes HMCS. ERRŐL szólt a cikk, te szerencsétlen szellemi élőhalott.

Makkasz 2013.07.17. 15:19:23

@CSENDES:
Allami alapbol semmilyen sporttamogatasnak nincs ertelme, de elsosorban a "profi" sportra gondoltam. Annak van ertelme, ha egy lakoparkhoz epitesi engedelyt adnak, ott kell hogy legyen egy focipalya, egy tornaterem, medence, de ennek sem igy, eloirasszeruen, hanem a potencialis lakok igenyei miatt kene hogy kialakuljon. Azert nincs ertelme az allami tomegsporttamogatasnak sem, mert ugyanugy lobbi alapjan, pazarloan, sokszor ertelmetlenul kerulnek elkoltesre penzek. A mindennapos testneveles (mivel allam hatokoren belul vannak az iskolak) peldaul annak ellenere hogy a vegtelensegig korrupt fidesz csinalja, szerintem rendben van.

Hetvegen fiaim amator focibajnoksagon vettek reszt (12 es13 evesek). Kaptak ket mezt, ket sportszarat, ket labszarvedot, ket focicipot, ingyen etelt, italt, 2*$35 ertekben vasarlasi utalvanyt, emlektargyakat. Nem allami penzbol, hanem a szegeny fiataloknak szervezett liga szponzoraitol, es maganadomanyokbol. Ez a normalis. Allami rendezessel minden halott dolog, csak ellopjak a penzed. Aki elvarast fogalmaz meg allam fele, barmilyen jo szandekkal, az biztatas a politikusnak hogy az adott szemelytol, gyermekeitol, barataitol es masoktol penzt szedjen be. Ezert az allamtol elvaras BUN, a fontolgatasa hogy "mire koltson az allam", beteges dolog. Te mire szeretnel kolteni? Mennyit? Hogyan lesz olyan munkad es jovedelmed? Hogayn lehet masoknak is, gyerekeidnek is? Ezek a kerdesek. A penzszorasna veget kell vetni.

Abban igazad van, osszehasonlithatatlanul jobb lenne, ha romai parton a csonakhazat mentenek meg mint felcsutra stadion. Orulet ami Moon tortenik.

Erdeke, lelkiismerete, penze csak az egyennek van, az allamnak egyik sincs. Aki mast allit hazudik, csalo.

van_itt_valaki? 2013.07.17. 15:20:10

@Blogger Géza: Nem, bazdmeg. Az a baj, hogy megint egy őskomcsi, őskomcsi módszerekkel nyúlt le mutyi pénzt az őskomcsi kormánypárt támogatásával. Az a baj, hogy egy 17 ezres (!!!) városnak csúfolt falu huszadrangú suttyó csapatának (elvileg) utalnak 400 millió (!!!) Ft-ot, a mi pénzünkből. Az enyémből is. A magyar foci meg hol van? Ma már csak a primitív huligánok járnak meccsekre, az ő igényeiket kéne kielégíteni? Nagy részük egy fillér adót sem fizet be, mi a faszért tömünk pénzt ebbe a nevetséges cirkuszba??? Ez a baj komcsi barátom.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.17. 15:20:58

@Blogger Géza: Az a baj, hogy a lebdarúgásnak nincsenek eredményei, a többinek meg vannak. Ez az első kör. A másik, hogy kicsit talán aránytalan volt ez az össeg, illetve hogy nem a lóláb lóg ki a képviselő csapatánál, hanem bazmeg, a ló kint nyerít.

tryclops 2013.07.17. 15:22:00

@Blogger Géza: Lol, a magyar foci népszerű? Ezt tényleg le merted írni, és nem félsz hogy rádszakad a menyezet? Ha annyira népszerű lenne akkor nem kellene állami pénzen stadionokat építeni te nagyon egyszerű, mert kiteremelné az árát.

A vízilabda meg a kézilabda, az igen, az népszerű. Meg nem mellesleg működik is. De a foci? LOL.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.17. 15:23:04

@Свобода: ECCerű lenne. Átnevezni az NB3-at NB1-nek... ebben már nagy a gyakorlatuk :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.07.17. 15:23:07

jó élénk a graf színe az biztos. :)

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.17. 15:25:38

@InversioN: lehangolsz :( az ember azt hiszi tudná tolni a NER szekerét, erre mégse :(

van_itt_valaki? 2013.07.17. 15:26:53

Ezzel is a huligánokat veszik meg, jó lesz majd a diákok ellen fordítani őket. Ahogy Rákosi idejében, az értelmes emberek ellen használják a primitív prolikat.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.17. 15:27:01

@InversioN: lehangolsz :( azt hinném, hogy egy ilyen balliberális zsidóbérenc is tolhatja a NER szekerét ha akarja, erre kiderül, hogy mégse :(

Vérmókus,Maghrebi Spirituszos Rezsóvégfelhasználó 2013.07.17. 15:28:20

Ha jól számolom, akkor falábúnként a tarcsival együtt kb. 35 milla jut fejenként. Egy munkahely kialakításának a költsége a versenyszférában kb. 2,5 milla. Szóval ebből a lóvéból kb. 80 mukahelyet lehetett volna létrehozni. Nem mellékesen, azok, talán valamit termeltek is volna. Dehát, így mulat egy falusi türhő-bunkó volt tanácselnök....

Vérmókus,Maghrebi Spirituszos Rezsóvégfelhasználó 2013.07.17. 15:29:47

(csak mellékesen: ha a saját faszával verné a csalánt, mindenki, még ő is jobban élvezné)

Blogger Géza 2013.07.17. 15:38:12

@tryclops: Az én ismerőseim körében csak focimeccseket szoktak elemezni, illetve annak nézésre gyűlnek össze, senkit nem érdekel egy magyar-magyar kézilabdameccs.

csak egy néző 2013.07.17. 15:41:47

@tdk.112:
"Hol volt Vastagbőr, amikor a Gyurcsány-Bajnai korszak alatt
minden futballcsapat támogatását megvonták, (helyesen)
ezzel tönkretéve számos város turisztikai értékeit."
Baromarcú barátom, meséld már el, hogy melyik az a város, ahová az emberek a fasorban sem lévő focicsapat miatt látogatott el.
Ha lehet ne vedd turisztikai látogatásnak, amikor a büdös, bunkó focihuligánok látogattak meg és tettek tönkre egy-egy várost.

Blogger Géza 2013.07.17. 15:42:16

@ColT: Hogyne lennének, feljutottak az NB I-be, ez nekik egy nagy eredmény. A finanszírozásnál meg nyilván figyelembe a népszerűséget. Én is alapíthatok egy sportágat (fedett pályás ki néz magasabbra), amit 10 országban művelnek, 200-an követnek, én leszek benne a világbajnok, és akkor mi van?

Blogger Géza 2013.07.17. 15:43:58

@van_itt_valaki?: Jah, értem, tehát az a fő baj, hogy a Mezőkövesd egy suttyó falu. Hát, ez is egy vélemény.

titan 2013.07.17. 15:44:58

@Blogger Géza: kitalálhatsz, de hogy abból EB-t és VB-t még csak nem is rendeznek, az úgy nagyjából 100%

csak egy néző 2013.07.17. 15:46:46

@Blogger Géza:
Gézuka, el vagy tévedve, nem Mezőkövesd suttyó, hanem csak te, de nagyon.

Blogger Géza 2013.07.17. 15:47:02

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Mert nyilván a nem olimpiai sportágak körül bábáskodók között nyilván nincs senki, aki a Fideszhez lenne köthető... Marhaság. Amúgy ez egy ördögi kör, ha nem költünk pénzt a labdarúgásra, mitől várjuk, hogy jobb legyen?

csak egy néző 2013.07.17. 15:49:05

@van_itt_valaki?:
Igazad lehet, csak nem 2006-os balhéért kap új stadiont a Fradi és a Loki??

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.17. 15:49:26

@Blogger Géza: Sajnos személyes tapasztalataim alapján (2 évet húztam le anno egy kövesdi középiskolában) azt kell mondjam:igen, egy suttyó falu. A matyónál csak a hajdú idiótább állatfaj.

titan 2013.07.17. 15:49:33

@Blogger Géza: "ha nem költünk pénzt a labdarúgásra, mitől várjuk, hogy jobb legyen?" látod, ez igaz, de itt nem is erről van szó, hanem az aránytalanságról.

Blogger Géza 2013.07.17. 15:49:46

@titan: Meg lennél lepve, mi mindenből rendeznek VB-t. Még kő-papír-ollóból is. :)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 15:49:58

@Blogger Géza:

Íme, a magyar nem olimpiai sportágak:

Baseball és Softball
Billiárd
Bowling és Teke
Bridzs
Búvár-úszás
Darts
Élet és Vízimentő
Erőemelő
Fallabda
Floorball

Golyósportok
Hegy és Sportmászó
Hullánlovas és Kitesurf
Karate
Kendo, Iaido
Kick-box
Korfball
Kung Fu
Autósport
Kutyasport
Lábtenisz
Minigolf
Modellező
Motoros Vízisport
Motorsport
Nanbudo
Görkorcsolya
Rádióamatőr
Repülő
Sakk
Sárkányhajó
Sportturisztika
Sumo
Tájékozodási futás
Táncsport
Testépítő és Fittness
Vízisí és Wakeboard
Horgászsport
Frizbi
Ugróköteles
Lábtoll-labda
Agility
Postagalamb
Amerikai Football
Nordic Walking
Mountainboard
Lovaspoló
Szkander
Kempo
Drift
Kajak-kenu vadvizi
Lovas sport
Rogby
Kajak-kenu maraton

Hát öcsém, ha ezeket szerinted "10 országban művelik, és 200-an követik", akkor te még annál is hülyébb vagy, mint amilyennek hittelek. (És kibaszott hülyének hittelek.)

De ennyire azért nem vagy te hülye, csak szokás szerint azt sem tudod, miről beszélsz, vagy hazudsz.

van_itt_valaki? 2013.07.17. 15:50:01

@Blogger Géza: Látom a te értelmi képességeid is idáig terjednek, ennyit bírtál kiolvasni a kommentből. Semmi baj, így már tiszta, te is egy focihuligán vagy.

xvxvxv 2013.07.17. 15:50:11

@Blogger Géza: ha a tetves, gerinctelen, tolvaj, fideszbolsi fajtádnak kéne saját zsebből ezt a pénzt kifizetni (a személyes vagyonukból támogatunk egy klubot), rögtön nem lenne ekkora a seggnyaló pofád. de neked ott van a szinekúrás állás, a segged lyuka sem fázik meg, csak kommentelni kell a hazaáruló tolvaj fideszbolsik mellett. mit it érdekel téged 400 misi átutalása? neked ott van elsején a pénz a számládon, és az az érdeked, hogy 2014 után is utaljanak - a többit leszarod, ezért csak egy szarjancsi operett-magyarnak kell lenned. nem megéri?

2006-ban kidagadtak volna a nyaki ütőereid, csorgott volna a nyál hörgés közben a szád széléről, tolvaj komcsiz-tál volna egy ugyanilyen esetben. most meg simaszájúan teszed a hülyét: "miért is baj ez?"

te, féreg, hát milyen ember vagy te?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 15:51:23

Érdekes, eddig úgy tudtam, a bridzs a téli olimpián szerepel.

tryclops 2013.07.17. 15:51:29

@Blogger Géza: Én sem gondoltam mást. Tehát te és a haverok csak magyar focit néztek, ergo ez a legnépszerűbb sportág.
Bíró Úr, nincs több kérdésem.

Transylvanianmixedgrill 2013.07.17. 15:51:29

@Blogger Géza:

Mutatok neked valamit drága barátom:

www.nemzetisport.hu/

Az van odaírva, hogy Nemzeti Sport, ugye? Namost, ez a magát Nemzeti Sportnak nevező magyarfoci napilap például nagyon sokat tehet róla, hogy te és mások is úgy gondolják, hogy az emberek focit szeretnek nézni, és mást nem. Ugyanis ez és az ehhez hasonló lapok valami hihetetlen elhivatottsággal dolgoznak azon, hogy csak a foci és csak és kizárólag az a kurva foci jelentse az embereknek azt, hogy SPORT. És tudod miért, roppant egyszerű a válasz: mert ennyit értenek a sporthoz, és mert nekik ez a legkényelmesebb. Úgy is mondhatnám: ehhez értenek. Nekik ez a kényelmes, a régi focista haverok klubjaiba elmenni, ott lebzselni és arról írni fantasztikus cikkeket tízpercenként, hogy melyik NB 1-es focista mekkorát fingott ma. És ha felmennek a netre, onnan is a fociról a legkönnyebb anyagokat beszerezni, be is állt a spirál. Van ott persze néhány sor más sportágaknak is, na de ott is csak az a pár kiemelt olimpiai sport, a többi az voltaképp nem is létezik, még akkor se, ha te küldöd nekik az anyagot, hogy figyuzzatok már, meg se kell írnotok a világraszóló hírt XY sportágról, itt a beszámoló, itt a fénykép, itt a cikk, két Coulibaly fingás közé csak beférne, legalább online. De nem fér be, mert ha beférne, akkor kiderülne, hogy a Coulibaly fingás az mégis csak fingás, ennyi az értéke.

Egyébiránt: amikor azt hallom, hogy mert a többi sport nem érdekel senkit, mindig azt szoktam mondani, hogy ott van a POKER esete Magyarországon, mint ellenpélda. Amíg a SPORT tv fel nem karolta a pokert a Kordával, azt se tudták az emberek, hogy van póker. Most meg póker világbajnokaink vannak és szarrá keresik magukat. Mert itthon mindig annyira népszerű valamilyen sportág amennyire a sajtó és a média szeretné, hogy az legyen. Ha holnap egy éven keresztül minden nap mondjuk karate közvetítéseket mutatnának a tévében és karate sportműsorok mennének a tévében, a Nemzeti Sport nagyszerűségéről elkezdene karate híreket írni tízpercenként, akkor hidd el nekem, hogy a karate lenne itthon a menő. De nem ír, mert nekik az az érdekük, hogy foci és a hozzá kapcsolódó. olcsón legyártható (értsd: nem kell hozzá szakértőnek lenni) hír legyen a menő.

Blogger Géza 2013.07.17. 15:51:38

@vacsad: Köszönjük a hajdúságiak nevében is ezt a kimerítő néprajzi beszámolót!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.07.17. 15:52:35

Ez a bloggergéza egy zsidólibsi.... ne is figyeljetek oda rája....

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.17. 15:52:57

@Dinos Aurus:

"addig fog tartani a dicsőség, amíg a nagy hatalmú támogatók nagy hatalma."

Stadler, emlékszel? Kísértitesen hasonlít a két "eset".

Az is borítékolható, hogy a Viktor/Mészáros/Tállai szintén hasonló sorsra jutnak, mint az öreg Stadler... :D :D :D

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.17. 15:53:56

@Blogger Géza: Nagyon szívesen, látom talált. Mezőkövesd és Debrecen között csak méretbeli különbség van, nagyobbacska falu mind a kettő, paraszti mentalitással (és itt nem a paraszti józan észre gondolok, ami létező dolog, hanem az igazi ostoba türhő paraszt attitűdre).

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 15:55:17

@xvxvxv:

Tedd hozzá, ha mondjuk nem 400 milliót, hanem 10 milliárdot utaltak volna az NB III-as Terpeszállás FC-nek, ez a fasz BETŰ SZERINT ezeket a baromságokat írta volna be.

csiri bá 2013.07.17. 15:56:35

@Blogger Géza: "..a legnépszerűbb labdarúgás? "...

www.nb1.hu/hirek/elkeszult-az-nb-i-es-szezon-nezoszam-elemzese

Tavaly májusban arról számoltunk be, hogy az NB I tavaszi átlagnézőszáma 3645 fő volt. Az őszi adatok ehhez képest mintegy 800 fővel voltak elmaradva. Szomorú az a tény, hogy a teljes 2012/13-as bajnokságot tekintve az élvonalbeli látogatottsága 2728 főre csökkent.

CSENDES 2013.07.17. 15:58:05

@Makkasz: Kaptak ket mezt, ket sportszarat, ket labszarvedot, ket focicipot, ingyen etelt, italt, 2*$35 ertekben vasarlasi utalvanyt, emlektargyakat. Nem allami penzbol, hanem a szegeny fiataloknak szervezett liga szponzoraitol, es maganadomanyokbol...

No ilyet a Gyurcsány idején lehet hogy Eu-s pályázatból, de a fiamék is megpályáztak. Rájuk utaltam. Vettek a pénzből 1 fekete és egy fehér mezt és gatyát. Erre futotta, de azért jó volt. Szerintem ez támogatható lenne.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 15:58:21

@Blogger Géza: Horgászsport, darts, billiárd, Go, sakk, motorsportok, hát ezeket világszerte a kutya sem nézi...

A lovaspóló lehet, hogy befut, de ugye még csak pár éves, még ismerkednek vele a népek... :DDD

vantaan 2013.07.17. 15:58:46

@Blogger Géza: Géza kérlek alássan Te ehhez nem értesz! ...vagy csak ehhez értesz? Nyalni Orbán seggét ezerrel? Egy bundabotrányba keveredett csapatot megkínálni 400 millával TÖBB mint POFÁTLANSÁG ....s ráadásul akkor amikor gyerekek éheznek, családi pótlékot csökkentenek, nincs gyógyszer és kötöző szer a kórházakban ..... s még Habony Árpi is valami szaros kis 44 millás mercibe kénytelen tanácsot adni. GONDOLKODJ EL ezen !

tryclops 2013.07.17. 16:03:21

Nem tudom visszafogni magam. :)
@Blogger Géza: Folytatva a logikádat: Mivel én meg a cimbik a Forma-1-et nézzük, ezért szerintem ez a legnépszerűbb magyar sportág. A legjobb magyar csapat a Lotus, és a legmagyarabb sportember a Raikonnen.
KÖVETELEM hogy a magyar kormány támogassa rendesen a legnépszerűbb magyar sportágat, és Berni bácsinak is küldjenek 400 milliót!
Különben tüntetek!

Transylvanianmixedgrill 2013.07.17. 16:09:26

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Horgászsport szintén tökéletes példa. Itt van a Fishing&Hunting csatorna, amit bevállalt az egyik kábeltévé, és most annyira menő, hogy átvette egy csomó társaság. Ugyanis kiderült, hogy profin megcsinált horgász vadász műsorokat néznek az emberek. Érdekli őket, csak kellett valaki, aki ezt felismerje és pénzt áldozzon egy ilyen csatornába. És érdekes mód, az Extreme TV sem halt ki, ahol ugye exterém sportok mennek éjjel nappal. Fogadásom van rá, hogy ha netán holnap beindulna egy tematikus tánccsatorna vagy mondjuk egy tematikus küzdősport csatorna, az is menő lenne. Csak be kéne fektetni.

Makkasz 2013.07.17. 16:09:50

@CSENDES: Sajnos nem. A palyazat, tamogathato, allami penzbol megy. Ha EU-s akkor is adofizetok penzebol. Minden ilyen felesleges. Civil kezdemenyezesnek, szulok, edzok onkentes munkajanak van ertelme. Ne haragudj, de mindenki ker penzt a sajat hulyesegere. Egyik lepket gyujt, a masik barlangaszik, a harmadik magas szinten dominozik, a negyedik eskuszik a nyurgaponty telepites fontossagara, fittseg novelesre, turisztikai hasznossagara.. Nem, ezek barmelyike hulyeseg (lehet sajat szempontunkbol a sport es a gyermekfoci jo, de masnak az ha kap hust a gyerek, masnak meg az ha egyutt vitorlazhatnak). Nem vagyunk egyformak. Az allamnak ki kell vonulnia eletunkbol. Ehhez eloszor nekunk kell megszunteti az allam iranti minden elvarasunkat. Az allam nem tud jol gazdalkodni, segiteni, tamogatni. Ahhoz elobb valakitol el kell vennie. Az allam kereteket tud adni (nem penzt, hanem jogszabalyit), koordinalni kepes. Ennyi. Ha penzt kersz ujabb adot kersz. penz nem a semmibol szivarog at egy dimenziosk kozti resen.

_most_ 2013.07.17. 16:11:02

@Blogger Géza: csak azt nem értem, ha annyira népszerű a magyar foci, akkor a jegyeladásokból, tévés közvetítés jogdíjaiból meg egyéb bevételekből miért nem tudják finanszírozni magukat a csapatok? Meg tavaly ügye az Eger egész évben nem játszhatott otthon, mert nem volt világítás, mégse kaptak semmilyen támogatást, csődbe is mentek, most meg a Mezőkövesdhez csak úgy hozzávágnak 400 milliót, nem értem én ezt.

Blogger Géza 2013.07.17. 16:11:53

@tryclops: Légy erős, a hazai Forma-1 futam ennél sokkal komolyabb állami támogatásokat kapott.

" A forint gyengülése miatt idén az
előirányzott 3,14 milliárd
forintnál 1,74 milliárddal kerül
többe a magyar államnak a futam
megrendezése."

www.erdon.ro/marad-az-allami-tamogatas--a-j246voben-is-lesz-magyar-nagydij/news-20090603-04275645

illaim 2013.07.17. 16:11:56

@Blogger Géza: Költsél gézuka, mag a gazdád is csak ! Csak a magadét és ne a közpénzt !
Akkor elvárhatod,hogy a pénzedért teljesítmény legyen ! Géza elvti !

van_itt_valaki? 2013.07.17. 16:15:32

@Makkasz: Igen, kapitalizmusban és demokráciában így megy. De ez az ország kommunizmust akar, meg, személyi kultuszt. Egy Rákosit, egy Kádárt, vagy most épp egy Orbánt. Aki majd jól megmondja a gonosz nyugatnak, akit lehet követni, isteníteni. Aki leveszi a terhet a vállunkról, hogy bármiért is felelősek vagyunk a nyomorult kis életünkben. Aki ad ellenségképet, akiket lehet utálni a nyomorult életünk miatt.

Blogger Géza 2013.07.17. 16:15:50

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Meggyőztél. Egymilliárdot a postagalambászatra! Igazi tömegsport, megmozgatja az egész emberi testet, és teljesen modern dolog! Kettőt az agiltiyre! Hármat a drfitre! Négyet annak, aki elmondja, ez mi a rosseb!

Blogger Géza 2013.07.17. 16:17:46

@illaim: Én még nem hallottam olyan államról, ahol ne támogatnák állami pénzből a sportot. De ha majd egyszer olyan gazdagok és egészségtudatosak leszünk, hogy anélkül is mind virágozni fog, akkor majd meg fog szűnni az állami támogatás. (Egyik kormány alatt sem szűnt meg, és nem is fog.)

Blogger Géza 2013.07.17. 16:21:53

@_most_: Látod, ezt én sem értem! Eger polgármestere nem fideszes? Akkor a ti logikátok szerint kellene oda ömlenie a pénznek... Magyarázd ezt el!

Makkasz 2013.07.17. 16:22:14

@van_itt_valaki?: Igy van. Vilagmagvalto remenyeimet mar feladtam. Abban meg bizom, hogy sikerul ravilagitani, addig amig en varok valamit az allamtol, az megoldja, az en penzembol, vagy masok elvarasait oldja meg, szinten az en penzembol. Valamint arra raebreszteni az embereket, hogy EU penz sincs ingyen, ha EU polgarok adojabol van (es mi is EU polgarok vagyunk ugye?), akkor azt a penzt is vedeni kell.

Azzal az orulettel, hogy fideszhivok kepesek felulemelkedni azon a visszataszito baromsagon amit a stadionepiutesek jelentenek, nem tudok mit kezdeni. A fociba tett minden filler, az atlagosan 400 fos nezettsegheaz stadionepitesek egy szegeny e lepusztulo, szegenyedo orszagban, bizony akasztofaert kialt.

Transylvanianmixedgrill 2013.07.17. 16:22:24

@Blogger Géza:

Kedves vak és olvasni nem tudó barátom. Mint azt itt az olvtársakkal együtt levezettük, itthon a Magyar Focit NEM NÉZI SENKI. Érted? Nem járnak meccsre az emberek. Azt meg nem tudjuk, hogy egy postagalambversenyre hányan járnak, ugyanis a nagytudású Nemzeti Sport és csatlósai nem adnak róla hírt, csak arról, hogy bundázó U-17-esek ma barnát szartak-e vagy feketét Alcsúton. Érted már?

Blogger Géza 2013.07.17. 16:29:28

@Transylvanianmixedgrill: Te buta tyúk, ez a legnézettebb sportág eben az országban, akármennyire nem vagy képes ezt felfogni. :) Nem csak a bajnokság nézőszáma a mérvadó, hanem tévéközvetítések, kupameccsek, válogatott stb.

2013.07.17. 16:31:41

Jövőre kiesnek. Remélem akkor visszafizetik.

vantaan 2013.07.17. 16:32:26

@Blogger Géza: Géza kérem maga tudatlan! pl. az angol, a német vagy a spanyol állam egyetlen petákkal sem támogat egyetlen klubcsapatot sem! Itt kérem az állam meglopása leledzik! Tehát ELLOPJÁK A PÉNZT! ...azt a pénzt amit sportra is lehetne költeni.

EZ TÖBB mint POFÁTLANSÁG ....s ráadásul akkor amikor gyerekek éheznek, családi pótlékot csökkentenek, nincs gyógyszer és kötöző szer a kórházakban ..... s még Habony Árpi is valami szaros kis 44 millás mercibe kénytelen tanácsot adni. GONDOLKODJ EL ezen

van_itt_valaki? 2013.07.17. 16:37:07

@Blogger Géza: Te büdös komcsi, hiába kiabálod, akkor is lószar nézi a magyar bajnokságot, még tv-n is. Csak max a prolik. Mikor nézett bárki is utoljára Mezőkövesd-Ököritófülpös meccset???

salv 2013.07.17. 16:37:36

Erre egyetlen forintot költeni is bűn.

van_itt_valaki? 2013.07.17. 16:39:22

@vantaan: Nem érti a bolsevik disznaja, hisz Orbán elvtárs köreit nem szabad bántani, ami onnan kikerül, az mind jó, értem?

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.07.17. 16:39:24

Eleve, ki a túrót érdekel, hogy 22 izzadt férfi hogyan futkos egy bőrgolyó után? És még pénzt is ad érte? Na ja, a sajátjából nem, de máséból könnyedén. A buzi hobbiját mindenki finanszírozza maga.

titan 2013.07.17. 16:46:03

@Blogger Géza: légy szíves, áruld el, hány sikeres válogatott játékost adott az országnak (vagy akár másnak) a szóban forgó csapat! Ezen kívül légy szíves, azt is írd meg, hogy a magyar válogatott hány érmet szerzett az utóbbi mondjuk 2,5 évtizedben! Köszönöm.

S.O.A. 2013.07.17. 16:47:00

@Blogger Géza: ide figyelj, te faszorrú... ha már mindenáron Focisztánban kell élni, akkor abból a 400 millióból támogatni lehetett volna egy teljes régió amatőr labdarúgásást (megyei bajnokságok), és utánpótlás nevelését, tömegsport címszó alatt. És akkor Focisztánban nem a "profik", meg a csókos haverok zsebében landol a pofátlanul a költségvetési tartalékból utalt összeg, hanem sportol kicsit a nép egy része. De azért Hajrá Mezőkövösed, még a fradinak is szurkolni fogok, hogy verjék szarrá őket és húzzanak vissza a másodosztályba szépen ügyesen... addigra már meg is lesz az új kormány...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.17. 16:51:02

@Blogger Géza: Mi van? Érdekes, elég sok más csapat is feljut NB1-be, aztán nem kapnak tizedennyit se. Ja bocs. Azoknak nem képviselő a tulajuk.
ÉS megm agyarázza hogy ez így jó. Eszem megáll.

S.O.A. 2013.07.17. 16:51:35

400 millió forint a Mezőkövesdnek... 400 millió forint a Mezőkövesdnek...

Ott volt valaki tavasszal az arénában a divízió 1-es hoki VILÁGBAJNOKSÁGON?
Ott volt valaki Veszprémben a Győri Eto BL GYŐZELMÉNÉL??

Blogger Géza, remélem kapaszkodtok a haverjaitokkal a langyos aranyászokba, és hatalmas okosságokat böfögve véigszurkoljátok majd a tévé előtt valamelyikőtök kispolgári kanapéján a hatalmas Mezőkvesd Haver FC - Felcsút Család-Haver Fc meccset. Remélem be is szartok az izgalomtól közben...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.17. 16:52:40

@Blogger Géza: A F1-hez annyit, hogy annak volt valamije, amije a magyar focinak sosem. Bevétele.

_most_ 2013.07.17. 16:54:14

@Blogger Géza: egyszerű a magyarázat, az egri csapat tulajdonosa nem volt fideszes, nagyon jól tudod, hogy a fidesz közeli tulajdonossal rendelkező focicsapatok nincsenek anyagi gondjaik :D

Secnir 2013.07.17. 16:56:32

@InversioN:
nem azt mondtam, hogy tállyiRA könnyezett, hanem azt, hogy a könnyező tállay pont olyan, mint a könnyező farkam.
na.

kerület 2013.07.17. 17:16:36

@Blogger Géza: Miért is gyengült a Ft? Ráadásul az f1 nem egy csapat, vagyis szar a példád. Ha 400 Mft-ot az nb1 kapott volna, akkor talán érthető lenne a példád. De számoljunk csak: van 30 forduló, fordulónként 15 meccs, vagyis összesen 2800*15*30 ember látta az évi meccseket. Ez összesen 1,26 millió fő. Az f1 három napja kb. 150-200 ezer ember, emellett vannak wtc, formula reneault, haai pályaversenyek, meg motorverseny, meg mit tudom én mi. Ráadásul ezek nagy többsége nem csak szotyit vesz köpködni, hanem sokkal több szolgáltatásra, termékre költ. (És akkor még csak a 400 milliós matyómutyit állítottam szembe az f1-gyel, A többi stadionról, felcsútról nem is beszéltem.
Összességében: elmehetsz Te a bús picsába. Bár már most is állandóan ott tartod a nyelved,fejed.....

kerület 2013.07.17. 17:17:58

@Blogger Géza: A csapat nem a polgié volt. Nem is kaptak semmit.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.17. 17:24:56

@kerület: Csak a pontosság kedvéért: WTCC (túraautó-vb), a bajnokságban rekord nézőszámmal, F1 (25 éve kizárólagosan nálunk a régióban, elmondhatatlan presztízst jelent), ELMS (hosszútávú bajnokság), WSR (F1-utánpótlásnevelő, szintén rekord nézőszámmal a helyszínen), Superstars Series (egy olasz túraautó bajnokság nívós nevezőkkel, szintén a Hungaroring tartja a rekordot a nézők számában), illetve az OB versenyek, kétévente a Ferrari Challenge (ezen nincs mit magyarázni, igen erős presztízsű sorozat) plusz még a 12 órás megbízhatósági.
és ezek csak a rendszeres programok.

Gyulay-t ki nem állhatom, de el kell ismerni, menedzsmentben érti a dolgát, sose ment olyan jól a Ringnek mint mostanában.

indapass90210 2013.07.17. 17:36:22

Miért van lassan az összes fideszes funkcinak téeszelnök kinézete?

tryclops 2013.07.17. 17:36:24

@Blogger Géza: Gézukám, mondom hogy nézem az F-1-et, nem kell elmagyaráznod, hogy mennyit költünk évente licenszre. De ha holnaptól nem fizetjük ki, mert úgy dönt valaki hogy nem éri meg, nem fogok üvöltve tiltakozni hogy dejaformaeggyetazttámogassákikszcsilliárdforittalmerténaztakromnézni!!!!
Ha van Hungaroring jó, ha nincs majd nézem mi van Montreálban. Vagy Szocsiban. Ugyanígy, ha az állami csatorna holnaptól nem közvetíti, akkor beszerzem máshogy. Ennyi.
A különbség meg az F-1 és a magyar foci között néhány millió néző. És próbáltam már magyar NB1 közvetítést nézni, csak kb 5 perc múlva elaludtam rajta...

Ja, és a Barcelona mikor kapott utoljára állami támogatást? Vagy a Chelasea?

vénkujon 2013.07.17. 17:47:20

ízlelgessétek:
mondjuk m1: 17.30-tól felcsút-mezőkövesd... hehehe

szuperkrumpli 2013.07.17. 17:48:41

Remélem ezentúl minden feljutó csapat kap ajándékba pár száz millát az adófizetőktől! Ezek az aranylábú fiúk minden pénzt megérnek!

Le_Penseur 2013.07.17. 17:53:02

@Dövan:
Gondolom azért, mert tsz elnök, pártitkár, munkásőr, kisztitkár, esetleg tanácsi dolgozó volt jó részük időszámításuk előtt....

gézával jól elvan a publikum. Ismét elérte a célját!

lobster thermidor 2013.07.17. 17:54:26

A legszomorúbb az egész dologban az, hogy ez a másodosztályú zsírtahó fideszes teljesen természetesnek tartja, hogy a közpénzekből minden olyasmit támogatnak, ami valamelyik banditának a kedvenc szórakozása.
Abramovics, Berlusconi, és a többi, számomra koránt sem annyira szimpatikus csapattulajdonos ezekhez képest a magas erkölcs mintapéldája, mert azok az urak legalább a saját ilyen - olyan módon összeszedett magánvagyonukból pénzelik kedvteléseiket. Ellenben a hazai nagy - nagy "sportbarátok" egy fillért nem áldoznak az összeharácsolt pénzükből, ellenben törvényeket barkácsolnak arra, hogy hogyan tudnának még több pénzt kiszakítani a közös kasszából a csapatuk számára, aminek a végállomása a legtöbb esetben valahogy mindig a saját zsebük tájékán van.

Blogger Géza 2013.07.17. 18:08:58

@tryclops: Én sem tiltakozom üvöltve, mások hőbörögnek itt. :) És még egyszer mondom: MAJD ha ilyen sikeres klubcsapataink lesznek, amelyek megélnek a jövőben az akkor már remélhetőleg sokkal tehetősebb magyar lakosságtól befolyó bevételekből , akkor nekünk sem kell (ennyit) erre költeni. De ha semmit nem fektetsz bele ebbe a sportágba, mitől lesz majd jobb? Hm?

Blogger Géza 2013.07.17. 18:10:40

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Tehát min. 5 évet jósolsz a Mezőkövesdnek az NBI-ben, ez derék dolog, együtt szurkolok én is veled, hajrá!

Aram Hacsakúgynem 2013.07.17. 18:13:48

@Blogger Géza: hogy neked még van-e ennél lejjebb, illetve ha igen, hol az alja, csak azt szeretném megtudni...

Blogger Géza 2013.07.17. 18:23:21

@szuperkrumpli: Az az igazság, hogy időnként miden település "kap valami ajándékot" a közösből. Van, amelyik kulturális főváros lesz egy időre, és emiatt ömlik oda a pénz, van, ahova elvezetik az autópályát, van, ahol felújítják a főteret, van, ahol a vasútállomást... Most Mezőkövesd a futballéletének fejlesztésére kapott egy (nemzetgazdasági szinten elhanyagolható mértékű) ajándékot a közösből. Nyilván az optimális pillanatban, mert tudnivaló, hogy sok csapatnak igen nagy anyagi megterhelés a feljutás, ez ilyenkor a legjobbkor jön. Kb. fejenként 40 Ft értékben most egész Magyarország kicsit megtámogatja őket (úgyis mondhatnák az általuk befizetett adó egy kis részét így direktben visszakapják). Lehet tőlük sajnálni, de szerintem dőreség. Nekik meg biztos nagyon jól esik.

Melchi Zadok 2013.07.17. 18:28:39

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! kicsit meg vagyok zavarodva. Blogger Géza is a Vidéki konteszt egyik pályázója, vagy ő csak szimplán egy fideszes?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 18:42:55

@Transylvanianmixedgrill:

Többek közt pont a Fishing & Hunting ugrott be. :DDD

Na, itt van kis kikapcsolódásnak egy tétnélküli edzőmeccs tegnapról, nem tudom, mennyire érzékelhető, hogy annyian vannak a lelátón, mint nálunk egy teljes idényben az összes meccsen összesen...:
www.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/felkeszules-giroud-mesterharmas-megint-hetet-vagott-az-arsenal-2263085

Indazs 2013.07.17. 18:45:18

"Blogger Géza vagyok (igazából nem) és a legnépszerűbb a foci, mert mi asztat nézzük a haverokkal és mindenki, akit ismerek, erről szokik beszélni. A mecsek után, mikor összetörjük a metrót, a Szőke Ferivel, meg egy másik cellatársával megbeszélyük, hogy a következő balynoki fordulóig miccsináljunk. Kubatov is szokik segíteni, de újra azért nem gyújcsuk fel a TV-t. A tökömet a lovaspólóba!."
Valahogy így képzelem el.
Az F1 futamra érkező tízezrek pedig nagyjából visszatermelik az államnak a támogatásra fordított összeget, nem is beszélve arról, hogy az egész világ nézi, ami jó reklám lenne az országnak, ha a faszkalap vezetők nem csesznék el.

bgp 2013.07.17. 18:46:46

@Melchi Zadok: Tuti a pártirodából tolja.

bgp 2013.07.17. 18:47:56

@vénkujon: Felcsút fog nyerni, mert Viktor a kiráj!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 18:49:42

@Blogger Géza: "Meggyőztél. Egymilliárdot a postagalambászatra! Igazi tömegsport, megmozgatja az egész emberi testet, és teljesen modern dolog! Kettőt az agiltiyre! "

Az agilityket egy évben többen nézik, nyugodt lehetsz, világszerte, mint ahányan összesen ismerik szeretett vezéredet. De hát pontosan tudod te, mit akarok mondani, csak szokás szerint terelsz... és a motorsportot meg a billiárdot? Azt se nézik mi?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.17. 18:53:24

@Blogger Géza: "Meggyőztél. Egymilliárdot a postagalambászatra!"

Isten őrizz Gezja! 400 milliót a Mezőkövesdre! :DDD

Szarfaszú büdös szellemi prostituált bértroll. :D

InversioN 2013.07.17. 18:53:55

@Secnir: én is pont így értettem :)

Tyreo 2013.07.17. 19:21:08

@Blogger Géza: A te érdekedben remélem, hogy ezért fizetnek neked...
De azért egy kérdés. Nekünk tavaly kellett kiköltöznünk a karate termünkből. Mert télen a rezsivel együtt már nem tudtuk fizetni a termet s felgyűlt az adósságunk. Most egy kisebb és rosszabbul felszerelt teremben kell edzenünk. Nehezebben férünk is el és a zsákokról is lemondhattunk.
Na már most. Ha tényleg a népek egészségre nevelése lenne a cél, akkor nem inkább az ilyen klubokat kéne támogatni? Eleve. nekünk körülbelül maximum évi 150000Ft kellett volna.
Házi feladat.
Hány tényleg amatőr és tényleg hasznos klubot lehetett volna megmenteni ebből a 400 millióból? (feltételezve a hasonló hiányt a klubok költségvetésében)

vénkujon 2013.07.17. 19:25:54

@bgp: jaja. én is fix 1-re veszem.:D

uzrksghfskbuzs (törölt) 2013.07.17. 19:26:47

Szerintem rájöttek, hogy Vidékit már senki nem veszi komolyan, és most küldték Gézát. Vagy csak egy újabb nicknév, de nem hiszem, mert ez nem Vidéki-stílus.

_most_ 2013.07.17. 19:34:30

@Blogger Géza:amíg ennek a nemzetgazdaságilag elhanyagolható összegnek a felén osztozik 38 sportág, a kormány naponta jelenti be az újabb megszorításokat, egyetemek kerülnek csődközelbe, addig egy ilyen teljesen lényegtelen falusi focicsapat ne kapjon 400 milliót.

Blogger Géza 2013.07.17. 19:37:26

@_most_: Falusi a nénikéd. :) Egy NBI-s csapatról beszélsz!. :)

Blogger Géza 2013.07.17. 19:42:59

@Tyreo: Sajnos nem fizetnek semmit, de igazán elintézhetnéd! Addig is majd pityergek egy kicsit a zsákjaitok miatt... Addig meg a zsákjaitok senkit nem érdeklő püfölése helyett gyúrjatok ilyenekre, mint: marketing, lobbizás, alkalmazkodás... Ha ilyen hülye blogokat olvasol, megrekedsz azon a szinten, ahol most vagy. Emelkedj fel, a NER téged is vár. :)

látjátok feleim szümtükkel 2013.07.17. 19:45:12

Én nem értem ezt az értetlenkedést, ami a mezőkövesdi stadion körül folyik. Ha a felcsúti 1789 főnek jár, akkor a mezőkövesdieknek miér ne járnan, ők csak több szavazatot hoznak a maguk több, mint 20 ezres lélekszámával. Nem?

InversioN 2013.07.17. 19:47:43

@tdk.112: a kommentjeiből ítélve géza nem narancsos, csak egy büdös nagy troll aki a konfliktus szítását élvezi. néha még vicces is tud lenni.

csak egy néző 2013.07.17. 19:48:18

@Blogger Géza
Gejza barátom, szinte látlak magam elött. Te olyan baromarcú, köcsög lehetsz, mint a fityeszes szóvivők, élén az idióta Kocsis Mátécska, Hoppálka, Selmgeci luvnya. Bármivel is próbálnak náluk érvelni, vagy más véleményt mondani, ezek a kretének és, mint te is, mint egy betanított papagáj, csak mondják azt, amit kiadtak nekik a pártközpontból megtanulandó véleményként.

_most_ 2013.07.17. 19:51:34

@Blogger Géza: nem nb1, hanem mb1, aminek erősségét mi sem bizonyítja jobban, hogy c.ronaldo-nak meg messi-nek se sikerült gólta rúgni mb1-es meccsen :D

Mr. Waszabi 2013.07.17. 19:59:45

Khm. Zuschkagot mennyiért is varrták be? 75 millióért? Mennyit kel ülni 400-ért? Vagy a többim, tavaly-idén, mAtolcsy-Varga csomagok közt elosztogatott milliárdokért?
Gyanítom, hogy arányosan többet. A nemzet átbaszásáért mennyit szab a BTK jelenleg?
Börtön kéne építeni, hozzájárulok, tényleg.

vantaan 2013.07.17. 19:59:54

@Blogger Géza: .Géza ráadásul most amikor gyerekek éheznek,
családi pótlékot csökkentenek,
nincs gyógyszer és kötöző szer a kórházakban ???? 400 milla saját zsebbe?

..... s még Habony Árpi is valami szaros kis 44 millás mercibe kénytelen tanácsot adni. GONDOLKODJ EL ezen

DezInf 2013.07.17. 20:05:33

@Blogger Géza:

Gejza,téged is vár valami,de az remélem ütős lesz és hatékony:)))

Amúgy a fizetésemelésedet megkaptad?

Blogger Géza 2013.07.17. 20:06:59

@vantaan: Bármelyik szociológus vagy hasonló bármelyik országban azonnal talál egy "éhező" gyereket, ha akar. Mondjuk én inkább azt látom, hogy marha fejlettek és egyre kövérebbek, lehet, én egy másik országban mozgok.

Amúgy Ron Werber Trabanttal jár? Akkor meg mi a bajod? Irigykedsz? Legyél profi tanácsadó, és majd neked is jobban megy, ne itt nyavalyogj. Meg az "éhező" gyerekek szülei is kapják össze magukat, nyavalygásból meg irigységből még soha nem lett nagyobb a GDP.

Blogger Géza 2013.07.17. 20:08:33

@DezInf: Megkaptam. :) A jók mindig elnyerik méltó jutalmukat, én ezt tapasztalom az életben. :)

Minorkavidor 2013.07.17. 20:10:28

@Secnir:

Így nem, csak ha van sportrublika, azon belül meg csapatok stb.. támogatása.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.07.17. 20:15:01

Micsoda tetves büdösszájú libsibolsi irigy bunkók vagytok!
400 milla a feljutásért!
400 milla mert megérdemlik!
Teljesítményt nyújtottak!
Talán a Vidi nem vitte-e jó hírét a magyar focinak a belefeccölt milliók/milliárdok ellenében?
Hát nem voltatok büszkék hogy továbbjutottak az EL-selejtezőkörben könnyedén hogy ezen a héten már nehezebb ellenfél ellen...vagyis...khmmmm....

Tücsök1 2013.07.17. 20:19:51

@tryclops: Tegnapi hír,hogy MÁV,GYESEV,BKV viszonylatokon ingyen lehet utazni a Forma I-re. Ezt jól kibuliztad magadnak!

Minorkavidor 2013.07.17. 20:19:57

@Mr. Waszabi:

Zuhschlag netto 20-ért kapott 6 évet, összesen 70 millióról szólt az ügy, de 50-et megtérített. Ám a bíró ezt nem vette enyhítő körülményként. A BTK MAX. 20 éves börtönt ismer, ennyi jár az egyszerű életfogytiglanra ítéltnek is. Ha végleg benn akarják tartani az életfogytost, akkor tényleges életfogyt az ítélet megnevezése.
Ha 20 évvel számolunk, mivel 20 milláért járt 6 év, akkor 20 év az 67 millió kerekítve.
Az amcsiknál van többszörös életfogyt, illetve több száz éves bünti is. A maximumot egy fekete fickó tartja, akit 1000(!) EZER! évre ítélt a bíró A szám nem elírás!!!

poor 2013.07.17. 20:26:17

Blogger Géza
Szemét aljas fityiszes. Remélem kibasznak a seggnyaló állásodból, mert a versenyszférában tuti nem tudsz elhelyezkedni és a gyerekeid éhezni fognak. Hazudos barmok nektek csak a saját zsebetek számít. TAKARODJATOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bezzeg a választás előtt nem ezt ugattátok!

punkfrog 2013.07.17. 20:26:29

@kerület:
csak 8 meccs van fordulónként.így az össz. nézőszám csak 672000 egy teljes idényben.:)))

Mr. Waszabi 2013.07.17. 20:27:19

@Minorkavidor: igazán nem vagyok sem mohó, sem rosszindulatú. Legyünk nagylelkűek: ha 75 misiért 6 év jár, akkor mennyi jár pár ezer milliárdért? Mégha elosztjuk is az összes kormánytag és képviselő közt, akkor is gyanús, hogy sokkal több jön ki, mint a jelenlegi hivatalos életfogytiglan. :)
Én amondó vagyok, hogy megéri börötönöket építeni Orbánék számára. Sokan lesznek, és nehogy már recski barakokkban kelljen szenvedniük. Legyen színes tvjük, sőt kábel tv is a cellákban. A lényeg, hogy rács mögött üljenek, védve legyen hülyeségeiktől a nemzet teste. Náluknál jobban soha semmit nem fogok szégyellni a magyar történelemből...

_most_ 2013.07.17. 20:28:20

@csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj!: azért a vidi az más, tavaly az el csoportkörbe jutott a vidi, ahol megverte a sportingot, meg a baselt is.

Minorkavidor 2013.07.17. 20:29:24

@Blogger Géza:

Ja, csak a kúlturális főváros címet elnyert Pécs egy "kicsit" komolyabb dologra kapta a pénzt pl. a Tudásközpontra, mely egy 1 millió kötetes könyvtárat jelent, többen használjuk egy nap, mint ahányan meccseire egy egész szezonban kilátogatnak. Amúgy meg a foci jobb helyeken üzleti vállalkozás. Ha nem bírják a "profi" csapatot fenntartani, legyen ismét amatör vagy félamator státuszú a csapat.

poor 2013.07.17. 20:30:43

@Blogger Géza:
) A jók mindig elnyerik méltó jutalmukat, én ezt tapasztalom az életben. :)

Baromarcú hazudós seggnyaló! Én meg azt tapasztalom hogy csak az ilyen seggnyalók érvényesülnek. Ezért tart itt az ország és megyünk miattatok lefelé. TAKARODJ!!!!!!!!

tryclops 2013.07.17. 20:31:04

@Tücsök1: Megszavazták végre? Király, mostmár akkor bevallhatom, hogy valójában Vidéki vagyok, és én lobbiztam ki.
Éljen a NER, a jók elnyerik jutalmukat! Ti meg? Kabbe pöcsök, én leléptem! :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.07.17. 20:34:44

@_most_: Okés, ha a tavalyi csoportkör el nem évülhetetlen eredménynek számít ami minden támogatást igazol akkor tévedtem. Talán szólok is asszonynak hogy mostantól az ő fizujából élünk és az én havi fixemet betoljuk Székesfehérvárra akik olyan dicsőségcunamit adtak nekünk hogy soha többé nem kell magyarként lehajtani a fejünket. Megvertek egy svájci meg egy portugál csapatkát, istenem, ettől lesz a fiam igaz ember...

Minorkavidor 2013.07.17. 20:39:34

@vantaan:

Az angol, a német valóban nem, de a spanyol igen! Eddig legalábbis, az aranylábúakra kedvezőbb adózási szabályok vonatkoztak. Most készülnek megszüntetni a kedvezőbb elbírálást, és az egyszerű halandókkal azonos kulcsokkal adóztatni őket.

DezInf 2013.07.17. 20:41:01

@Blogger Géza:

Életfogytiglani kényszermunka. Erre hajtasz,valld beeeeeeeee.........
Esélyed van rá,csak idő kérdése és akár még a bónuszt is megnyerheted :)
Mindenkinek érdemei szerint.
A fizetési listákkal az a baj, hogy mindig akad valaki, aki eltesz egy másolatot pusztán önvédelemből. Eljön az az idő,amikor ezek előkerülnek...... élvezd az édes életet..... legyen mire emlékezned:)))

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.17. 20:43:34

@Tücsök1: Ez nem tegnapi hír, hanem úgy három hetes és tavaly is volt ilyen akció... bár szerintem nem éri meg, de népszerűnek tűnik.

Tücsök1 2013.07.17. 20:48:06

Bár nem vagyok kövesdi,de 30 éve kötődöm Zsóry fürdőhöz.Meg kell védenem az ottani nagyon kedves,jószándékú embereket. Igaz, hogy az ő hibájukből lehetett ez a jól fejlett tokájú,elhízott ember a város polgármestere,ogy képviselője.Regnálása alatt vezették be a m2 alapú ingatlanadót-ezúton is hálásan köszönjük.Ne bántsátok a kövesdi embereket,ez a tahó a "jószándékával" céltáblát csinált szerencsétlenekből,gondolom bánják már az egészet,mint a kilencet köjkedző eb.Én is megkönnyezem azt a 400 millát,amit ezernyi okosabb dologra lehetne fordítani.Sőt, a bicska nyílik ki a zsebemben az egész sztoritól!Hogy jön ehhez egy ilyen felkapaszkodott senki, hogy a költségvetesi tartalék terhére kibulizzon magának egy ekkora összeget? Nem mellesleg ezzel a húzással szeretett városának okozza a legnagyobb károkat.A környékbeliek nem fogják elfelejteni a kövesdieknek,hogy pofára kaptak ennyi pénzt.Az irigység és sétettség alattomosan dolgozni fog bennük.Nem tudom meddig húzza majd a csapat az I. osztályban,de az esetleges kudarc vagy kiesés után ott marad a város nyakán egy finanszírozhatatlan objektum,minden terhével együtt,és hol lesz már akkor a fidesz és Tállai.Nem mellesleg,lehet hogy a klub elnöke Tállai,de a szponzorok között nem találtam a nevét.Zsíros orcáján kívül mivel járult hozzá a klub működéséhez? A költségvetési pénzek lenyúlását nem ér emlegetni!

kvadrillio 2013.07.17. 20:49:01

jahhhh.....mer Orbán a magyarok Berlusconijahhh !

csak míg Berlusconin ak a fasza-jár, Orbánnak a lába-jár.....szereti a focit na !

és M.országot a grundjának tekinti......., ahol rugdalhattyaja gömbölyűt ő mega fijja.....

Tücsök1 2013.07.17. 20:55:29

@vacsad: Bocs,én tegnap este hallottam.

Netuddki. 2013.07.17. 21:12:24

@InversioN: "Engem bűnözőre emlékeztetnek. TSZ-idők embereit nem ismerem személyesen, ezért könnyen meglehet, hogy a két csoport fedi egymást."

Mivel 1998-2002 között lecserélték a TSZ elnököket fideszes káderekre, ez igencsak valószínű. Mellesleg az volt az a bizonyos utolsó szeg a TSZ-ek koporsójába...

Netuddki. 2013.07.17. 21:14:53

@Tücsök1: Mit sírsz? Mégis ki választotta meg polgármesternek ez a vágásérett sertést?

regress 2013.07.17. 21:25:21

hazudik ez a malacfejű parasztgyerek

csak egy néző 2013.07.17. 21:25:30

Ebben a lúzer országban bárkiből lehet egy senki, ahogy ebből a zsírdisznó Tállaiból is. Egy mostani hír:
"A Tolna Megyei Kormányhivatal Igazságügyi Szolgálatának osztályvezetőjét tetten érték sírrongálás közben. A hivatal szerint pszichiátriai kezelés alatt áll. (MTI)"
Ime a példa, hogy akár még miniszter is lehet egy elmebeteg.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.07.17. 21:25:49

Kormány 400 milliót ad egy - a polgármester és klubvezető szerint - kiemelkedően sikeres csapatnak.
Nyíregyháza, Szolnok, Eger, Mezőkövesd. Hogy mi a közös ezekben a városokban? Az hogy mindegyik város focicsapata nyárt már NB II-t. De ettől még nem hiszem, hogy kiemelkedően sikeresek lennének (mindamellett hogy nyilván siker a csapatoknak, hogy megnyerték a másodosztályt)

Ehhez képest nem is nagy összeg a másik feljutó csapathoz képest, ahol építenek egy 3500 fős stadiont a 1800 fős településnek (Ár: 3, 8 milliárd Ft).

Én hiszem, hogy jelenleg is jó magyar csapatok vannak és a magyar válogatott is jól játszik. Eb-n, Vb-n BL-ben is keményen harcol a csapat. Megérdemlik a több pénzt. Idén például BL-t nyert a Győr. Ja, persze ott van a foci is.

béla a görög (törölt) 2013.07.17. 21:26:26

Még az unokáikat is köpdösni fogják...

Tyreo 2013.07.17. 21:32:22

@Blogger Géza: Bocsi. Veled ellentétben én nem leszek seggnyaló.

Tücsök1 2013.07.17. 21:38:15

@kovi1970: Bocs,de nem én és a családom.Mi csupán üdülőtulajdonosként hagyjuk a vérünket szívni.Szerintem ezek után Tállai minden ténykedése további erkölcsi és anyagi károkat okoz a városnak.

dr. Aullah 2013.07.17. 21:49:36

Ne etessétek már. Tudjátok, hogy ŐT EZÉRT FIZETIK.

zembertelen 2013.07.17. 22:06:54

Mit is művelt ez a bunkó az éhség menetével?

vomit 2013.07.17. 22:49:14

@csiri bá: a konnyezo nb1-es szentek se matekkal keresik a kenyeruket.
"NB I tavaszi átlagnézőszáma 3645 fő volt. Az őszi adatok ehhez képest mintegy 800 fővel voltak elmaradva. Szomorú az a tény, hogy a teljes 2012/13-as bajnokságot tekintve az élvonalbeli látogatottsága 2728 főre "

az elvonali mintegy -800 igazabol -917

bulista 2013.07.17. 23:00:27

@csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj!: Hát még a Nagy Rába ETO!!! A mai este után az "impralista" nagycsapatok lába reszketni kezd, ha meghallják a "Gyor" nevet! Vagy lehet, hogy az egész világ rajtunk nevet? És ez nem ér meg nektek koszos pár milliárdot?
Szégyelljétek magatokat!

Hogy pár ezer gyerek éhezik? Legalább nem híznak el!
Hogy a kórházakban betegek halnak meg, mert nem győzik kivárni, amíg sorra kerülnek a váró listákon? Ugyan kérem, senki nem élhet örökké!

Itt kérném az a lényeg, hogy a Mi Bölcs Vezérünk, és hívei, mint pl.,: a Kókler Gejza NER-társ szeretik a focit a többi csak liberálbolsi ajvékolás!

vantaan 2013.07.18. 07:05:45

@Blogger Géza: ELLOPJÁK AZT A PÉNZT! ...azt a pénzt amit sportra is lehetne költeni .

EZ TÖBB mint POFÁTLANSÁG ....s ráadásul akkor:
- amikor gyerekek éheznek,
- családi pótlékot csökkentenek,
-cukor betegektől vonják meg a támogatott gyógyszert
-nincs gyógyszer és kötöző szer a kórházakban,
-az utak járhatatlanok a sok kátyúk miatt,
-a lovas sport egyik ágában még nemzeti zászlóra sem jut úgy megy ki az Európa bajnokságra versenyző (az Európa bajnok magyar lánynak saját zsebből kellett venni még a zászlót is)
-családokat lakoltatnak ki pénzügyi gondok miatt
-nincs taneszköz az egyetemeken ,az iskolákban.

..... s még Habony Árpi is valami szaros kis 44 millás mercibe kénytelen tanácsot adni. GONDOLKODJ EL ezen

Tücsök1 2013.07.18. 07:21:17

Mindjárt reggel könnyezéssel kezdem.KIKAPOTT A RÁBA.

vantaan 2013.07.18. 07:31:29

@Tücsök1: Kitől? A Rába? ....na neee! Ez valami rémhír csak!
Azt tudom a KooTeePee döntetlent játszott otthon.

vantaan 2013.07.18. 08:07:38

@Blogger Géza: Nem látták el rendesen és meghalt egy kislány az egri kórházban ..... közben meg 400 milla a Tállainak focira.

lobster thermidor 2013.07.18. 08:16:12

@Mr. Waszabi:

Az még hozzátartozik az igazsághoz, hogy a nyálas kis Zuschlag azonnal visszafizette az elsíbolt pénzt az utolsó fillérig !
Ezek a gazemberek soha nem fognak semmit visszaadni a népnek, pedig velük kapcsolatban nem "rongyos" 75 millió ellopásáról beszélgetünk.

Blogger Géza 2013.07.18. 08:20:00

@vantaan: Aminek aztán az égegyadta világon semmi köze nincs a sporttámogatáshoz. Vagy személyesen Lendvai Ildikóhoz van szerencsénk, aki mindent átszámolt lélegeztetőgépre? :)

vantaan 2013.07.18. 08:20:58

@Blogger Géza:
" Nem elég siket a hatósági igazolványhoz
Csak hallókészülékekkel hall, szájról olvas, de az orvosi bizottság szerint mégsem kellő mértékben romlott a hallása annak a makói fúnak, akinek most nem újították meg azt a hatósági igazolványát, amellyel utazási kedvezményre, emelt összegű családi pótlékra jogosult."
....bezzeg focira és Tállainak 400 milla van!

vantaan 2013.07.18. 08:25:15

@Blogger Géza: Soroljam még Géza? Pofátlan szemét tolvaj banda ez.

lobster thermidor 2013.07.18. 08:33:55

@vantaan:

A családokkal 3 hónappal előre kifizettetik a tankönyvek árát, mit sem törődve azzal, hogy a hónapról hónapra élők, ilyenek legalább 5 millióan vannak a mai Magyarországon, ha nem a "rezsicsökkentett" villany, és gázszámlára, de arra spóroltak esetleg, hogy elvigyék a gyerekeiket nyaralni, azoktól gyorsan begyűjtik előre a pénzt.
Ennél aljasabb módszert még nem láttam!
Elveszik a pénzt a semmire, nehogy azt gondolják a szerencsétlenek, hogy csak úgy szabadon eldőzsölhetik azt a pénzt, -nyilván a sok adólevonás után a maradéknak is sokkal jobb helye van az államnál. Ők majd újraosztják a Tálainak, vagy más fideszes brigantinak.

kifordított nagyanyó 2013.07.18. 08:34:19

Nem akarom védeni ezt a gyökeret,de a kép alapján ebből az emberből egyszerűen nem nézem ki ,hogy értené a probléma lényegét.
A kommentek meg tényleg kurvajók!:))

vantaan 2013.07.18. 08:42:30

@Blogger Géza:" Magyar zászlóra sem kapott pénzt az Európa-bajnok lovas a pénteken végződött ifjúsági Európa-bajnokság egyik győztese egy magyar lány, Banovics Fanni.
A csapatversenyt egy nemzetközi egység nyerte meg, benne a tizennyolc éves magyar Banovics Fannival. Különös tekintettel arra, hogy a Magyar Lovassport Szövetség elnöke a mostani kormányzattal jó viszonyt ápoló Lázár Vilmos, azt hihetnénk, hogy anyagiakban nincs hiány.

Kiderült: van. „Bécsújhelyre úgy mentünk, hogy egy zászlót sem kaptunk a szövetségtől. Mi fizettük az útiköltséget, a szállást, a lovak költségeit, mindent” – közölte Banovics, aki az utazás előtt egy Facebook-bejegyzésében azt írta: „Volna valaki, aki holnap kölcsön tudna adni egy nagyobb méretű magyar zászlót, hogy ki tudjam vinni az Európa-bajnokságra, ami öt napig tart? Nagyon megköszönném!” A sportoló kérdésünkre azt mondta: sem a Magyar Lovas Szövetség, sem annak reining szakága egy fillérrel sem támogatta sem őt, sem a szintén csapatban indult, ott ötödik helyezést elért Bencze Cintiát. A fő támogatója mamája, Szabó Judit, aki mindent megtesz a versenyzés anyagi alapjainak biztosítása érdekében."

No ennek van köze a sporttámogatáshoz. !!!!! ...vagy nincs ennek sem?

vantaan 2013.07.18. 09:04:00

@lobster thermidor: Tolvaj banda ez ! Lopnak, csalnak, hazudnak!

Mate Toth 2013.07.18. 09:22:17

@lobster thermidor: Véres szájú Fradi drukker vagyok.De Kubatov miatt utálom magam!

Blogger Géza 2013.07.18. 09:25:21

@vantaan: Hogyne a reining biztos egy nagyon népszerű sport, megkérdezel 100 embert az utcán, 100-nak gőze sincs, mi az. :) . Amúgy az elmúlt mondjuk 20 évben milyen zászló alatt versenyeztek, az hova lett? Az egész Lovas szövetségnek nincs egy magyar zászlaja? Nyilván van, csak épp a szervezés, ugye... Talán próbáljanak a szövetségen belül többet kommunikálni egymással, ne mindig mástól várjanak segítséget. Ez megint az a tipikus magyar balfaszkodás. Mindenki saját kiskirályságot akar saját zászlóval stb. Amúgy amikor én sportoltam, meg sportolok, soha nem vettem rá igénybe állami támogatást, mert nem érdekli a szélesebb néptömegeket, mit is csinálok. Gondolom, ezt a Cinitiát is ismerik egy pár tucatnyian az országban, ennyi.

Blogger Géza 2013.07.18. 09:28:50

@vantaan: Mi köze a makói orvosoknak a mezőkövesdi focistákhoz? Neked most már minden hírről Mezőkövesd fog eszedbe jutni? :) Amúgy nem értem, miért kéne utazási kedvezményt kapnia annak, aki hallókészülékkel hall, akkor kevesebb dízelt fogyaszt a busz? Én szinte az összes utazási kedvezményt eltörölném, nem csak ezét a makóiét.

vantaan 2013.07.18. 09:32:58

@Blogger Géza: mi köze mindannyian Orbán seggét nyalják. lopnak, csalnak, hazudnak.

Agyalap 2013.07.18. 10:10:03

@Blogger Géza: Arra a focira egy fillért költeni is bűn.
Hogy miért? Vegyünk egy példát, mondjuk Videoton. Pótkocsis vontatóval önti bele a pénzt a Közgép, és hasonló kormányközeli cégek, össze is vásárolnak valag focistát meg edzőt, és mekkora a teljesítmény? Megveri őket a macedón bajnokság harmadik helyezettje. Ezzel körönként rohadt nagy leosztott pénztől esnek el, de nem érdekli őket - úgyis megkapják itthon viktortól. A játékosok sem fociznak - minek, ha szar játékkal prémium nélkül is milliókat tehetnek zsebre. Ebből így soha nem lesz semmi. A Mezőkövesd is addig játszott jól, amíg valamit el nem ért. most azt NBI-ben már minek mutassanak? Rajtuk a figyelem, pénz is jön, hátra lehet dőlni.
A hallókészülékes példán pedig kiderül milyen széles a látóköröd, gondolom aki hallássérült, annak nincsenek extra kiadásai, úgysem hallja mit mondanak a boltban, mindenért 100 Ft-ot fizet. Nem kell neki esetleg hallókészüléket venni, orvosra költeni (tudom, az ingyenes - a kormány szerint), elektronikai eszközöket, egyebet vásárolni. És külónben is egyszerűbb az élete, mert nem hallja a híreket - kvázi nem bosszantja magát semmin.

Agyalap 2013.07.18. 10:16:20

@Agyalap: Ezzel nem arra célzok, hogy mindenkinek kedvezmény járjon a vasúton, hanem arra, hogy az utazók több mint fele kedvezményt használ. Na pont nem a fogyatékkal élőktől venném el először, hanem a maradék kb 40%-tól, aki megtalálja a kiskaput.
Példa egyik kollégám kapott egy fülest egy MÁV-ostól, ha letölti és kinyomtatja ezt és ezt a papírt, 10 50%-os utazást vehet igénybe vele. Semmi köze a MÁV-hoz, nem handicapped, nem gyerek... Akkor mi? Csaló? A MÁV megadja neki a lehetőséget.

lobster thermidor 2013.07.18. 10:37:24

@Mate Toth:

Ha bizonyos színkombinációkban nem is értünk egyet, legalább ez már egy közös kiindulási alap. :)

lobster thermidor 2013.07.18. 10:42:54

@vantaan:

Az nem volt kétséges eddig sem, hogy a sport, benne a lovassport legfeljebb propaganda célokat szolgál. Azon már meg sem lepődik az ember, hogy a soha nem látott mélységekbe süllyedt morális viszonyok között az egyik fő kedvezményezett, Lázár - csak magát támogatja.

CyberDog 2013.07.18. 14:26:39

@Blogger Géza:
"Mi köze a makói
orvosoknak a mezőkövesdi
focistákhoz?"
A kérdés az hogy a te nyelvednek mi köze van a tállai ánuszához?

lyken 2013.07.18. 15:38:55

Gyönyörű. Aki csak úgy hozza az eredményt ott ~4500 ft/fő pénz jut évente, de ha valaki a NER barátjának a barátja, ott 4 millió forint/fő pénzecske jut. Gyönyörű, na.

Horizont 2013.07.18. 19:27:34

Azzal kezdem, hogy én nem értek a focihoz :))) Én hangosan zokogok! Azon, hogy az állam pénzét (vagyis a mi adóforintjainkat) úgy használják mintha a sajátjuk lenne! Mi a kedvencük, mit, kit szeretnek, ki lobbizik jobban, kinek hosszabb a nyelve, ezeknek és ezekre "kiszorítanak" pár száz millácskát. Képzeljük el ha Orbán vadászni szeretne? Na el sem merem képzelni sem!
A másik amin hangosan zokogok, hogy ez a tokás nyálas vadparaszt fel sem fogja miről van szó! Neki ez természetes. Nekünk meg döbbenetes!
Tállai 1998-ban belép a Fideszbe, 1998.június 18.-tól Országgyűlési képviselő (FIDESZ). Milyen jó kis egybeesés! Na elvégezte a Pénzügyi és Számviteli Főiskolát. Ennyi. Na még ezt se néztem ki belőle!
Remélem a Fidesz kinyírja magát a trafikmutyival meg ezzel a stadion őrülettel vagy azzal az őrülttel aki irányít mindenkit és mindent!

Ironfist 2013.07.19. 00:15:48

@Horizont:
Amúgy azt vágod, hogy ha ezt most képesek lesznek elveszíteni jövőre, akkor
a.- az ország, amit tönkretettek, és jelenleg zuhanórepülésben van, nem fog hirtelen megállni attól, mert más ül a trónon.
b.- a következő választásokat megint a fidesz nyeri, mert rá lehet fogni a szocikra, hogy elbaszták az országot - holott csak rendbe rakni nem sikerült a fidesz után - megint
c.- miután az összes közjogi méltóság székében fidesz pártkatona ül, mindent meg tudnak/fognak akadályozni, ami az ország megmentésére irányul(na), csak, hogy rá lehessen fogni a szocikra - megint - hogy tönkretették az országot.

Kérdés van?

Tücsök1 2013.07.19. 06:04:59

@lobster thermidor: Kérdés,hogyan is került be a lovassport a nemzeti alaptantervbe. Ettől,hogy már minden nemzeti,kiütéseket kapok!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.07.19. 07:29:05

@InversioN:
"Különben is, épülget itt szépen a középkor. "

Inkább a három T rendszere épült fel megint.
Termőföld, Trafik, Takarékszövetkezet. :-)

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.07.19. 07:45:35

@emberbarát:
Aha, majd a polgári körös zázrivecz és narancskommunistákkal ezer módon együttműködő pártja fog rendet tenni.
Hány éves vagy királyfi?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.07.19. 08:01:42

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
+
Dinamikus lövészet
Elöltöltős lövészet

Lehetne még sorolni, de felesleges ezeknek. A primitív emberek megrekednek a focinál. (Lásd a gyűrött fejű, pszichoszomatikus törpecsútit)

lobster thermidor 2013.07.19. 09:54:04

@Mate Toth:

Áááá..., annyira halványan, hogy az már nem is lila.:)

Agyalap 2013.07.19. 10:06:35

A jégkorong és a futball eredményessége nem összehasonlítható Magyarországon.
Gyengébbek kedvéért: nem a fociválogatott szokott játszani a világ legjobbjai közé kerülésért...

Jégkorongban nagy a támogatás. Kb a curling sporttal lehet egy szinten. A sakozók többet kapnak. Mégis ha egy csapat bekerülne is az NBI-be, de nincs meg hozzá a háttere, (nem csak létesítmény, de a bankszámlán is megfelelő összeg) nem engedik. Nem kap az állambácsitól milliókat, csak így egyszerűen szólnak neki, hogy : Öcsi ne gyere!
Igaz, hogy hokimeccsre sem azok a túlképzett absztinens úrigyerekek járnak mint futballmeccsre.

Magyarországon kb 10 embert kivéve nincs foci. Az meg egy csapatnyi sincs. Nem is vagyunk sehol.

Walter Hartwell White 2013.07.21. 11:50:38

Közben miniszterálnok úr már megint régi vesszőparipájáról, az olimpiáról álmodik:

nol.hu/specialis/rss_valogatas/orban__a_vizes-vb_lepcso_az_olimpiarendezeshez?ref=sso

Nem számít, hogy a seggünk kilóg a gatyából, csak az ő elképzelései megvalósuljanak.
Az pedig külön egy ordas baromság, hogy a (csak a fejében létező) gazdasági eredményeink miatt látnak bennünket alkalmasnak a vizes VB rendezésére. Eddig is rendezett hazánk sporteseményeket, felesleges ilyen nyakatekert, hátulról előrángatott érvrendszerrel megtámogatni.

süti beállítások módosítása