Skip to content


       Szűrés lista

Aláírod vagy kirúgnak

Május 17-én jelentette be az EMMI, hogy létrehozzák a Magyar Pedagógus Kart, ami az állami és önkormányzati fenntartású köznevelési intézményekben dolgozó pedagógusok önkormányzattal rendelkező köztestülete lesz. A Kar feladata az etikai kódex megalkotása és a pedagógiai célú közösségi szolgálat megszervezésének ellenőrzése, valamint az ezzel kapcsolatos tanácsadó, információs tevékenység működtetése.


"A testület legalább ilyen fontos hivatása, hogy állást foglaljon az ágazat munkáját szabályozó törvényekkel, jogszabályokkal kapcsolatban.  Az oktatást irányító miniszter szakmai partnereként jogszabályok készítését, módosítását maga is kezdeményezheti.

Jelenleg több mint 160 pedagógusszakmai szervezet működik ismeretlen taglétszámmal és különböző aktivitással.
A megfelelő felhatalmazással, egyértelmű támogatottsággal rendelkező Kar garanciát jelent majd arra, hogy szakmai kérdésekben a pedagógusok tényleges véleményének felhasználásával születnek meg a döntések.

Az Emmi öt pedagógus szakszervezettel megállapodott abban, hogy elfogadják a Magyar Pedagógus Kar felállítását. Rögzítették az érdekvédők azon kívánságát, hogy a testület kizárólag szakmai feladatokat lát el. A testület létrehozásának hírére elindult politikai támadások jól jelzik, milyen nagy szükség van a Karra. A leghangosabban tiltakozók  korántsem képviselik a pedagógus társadalom többségét."

Tehát itt is alkalmazták a szokásos "magyarázatot", miszerint akinek nem tetszik, az rosszat akar.

A pedagógusok számára egyébként kötelező a Magyar Pedagógus Kar tagjának lenni, vagyis ahogy Hoffmann mondta: automatikus a tagság.

A napokban íratják alá velük a kinevezéseik módosítását, amelynek tartalmazza az új bért, és a dokumentum alján pedig szerepel, hogy a tanár 2013. szeptember 1-től a Magyar Pedagógus Kamara tagja.

Arról még nem lehet konkrétumot tudni, hogy ez mit takar, ugyanis az MPK jelenleg még nem létezik, csupán az előkészítő bizottsága alakult meg szeptember 12-én. "A jogszabály szerint a 2013. szeptember 1-ei hatálybalépését követően 8 hónap áll a bizottság rendelkezésére a Nemzeti Pedagógus Kar szervezetének megszervezésére."

De a pedagógusok tagsága kötelező. Néhányan a HVG-nek meséltek az ezt tartalmazó módosítás aláírásának, aláíratásának körülményeiről. A Klik az iskolaigazgatókra testálta ezt a feladatot, és ők kötelesek az aláírást megtagadó pedagógusokról jegyzőkönyvet felvenni.

"Elém tették, aláírtam. Volt választási lehetőségem? Örülök, hogy van munkám. 8 éve dolgozom."

"Tegnap aláírtuk a kinevezés módosítását, de csak azért, mert megfenyegették a dirit, hogy ha nem, akkor fegyelmit kap."

A Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ), amely nemrégiben jelentette be, hogy sztrájkot készít elő (ami az EMMI-nek nem tetszik) a pedagógusok megnövekedett munkaterhei miatt, küldött nekünk egy ilyen kinevezés módosítást. Nagyon komoly hivatalos dokumentum, az alján van pár sor az MPK-ról, szinte csak úgy mellékesen. Összehasonlításképpen kaptunk egy januári kinevezést is.

jan1.jpg

szept1_1.jpg


szept1_2.jpg

Címkék: oktatás fidesz társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr945536183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.09.27. 13:46:15

Legjobb esetben róluk is legombolnak majd évi ötezret a semmiért, mint minden vállalkozásról. Vagy ne adjak ötleteket?

Én is akarok kommentelni 2013.09.27. 13:47:54

Ez majdnem +30 ezer nettó emelés, ami bruttóban +15%.
Ha volt korábban túlórája is, akkor ez könnyen lehet fizetés csökkentés, pláne ha szakkör/előkészítő és egyéb miatt még kapott plusz pénzt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.27. 13:54:29

Tök jó lenne az elképzelés, csak már senki nem hiszi el, hogy ez tényleg jó lenne bárkinek...

Kis ember 2013.09.27. 14:01:49

vótmá'.
Nekem is be kellett lépnem kisdobosnak, aztán úttörőnek.
A kommunista (Hoffmann ugye MSZMP párttag volt) nem változik, csak egyféle megoldást ismer.

Én is akarok kommentelni 2013.09.27. 14:03:24

@ColT:
Elolvastam a posztot, munkatársnőmet megkérdeztem, a férjének mennyivel nőtt a nettója. Azt mondta bő 40 ezerrel. Szóval lesznek itt nyertesek is szép számmal.
4 éve van a pályán és 300+ ezer lett a bruttója. H 11-es kategória.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.27. 14:07:02

@Én is akarok kommentelni: Ismerős tanárnak is nőtt a fizetése, és úgyis bent volt eddig négyig minimum, de még tovább is.
A pasijának meg csökkent :S (Ugyanott dolgozik, csak nem tanárként.)

Amúgy nem a fizetésemelésre gondoltam, hogy jó lesz-e bárkinek is.
Létrehoznak egy érdekvédelmi szervezetet, amibe kötelező belépni. És a fejét a kormány nevezi ki, vagy azok választják, akiknek eszük ágában sincs belépni ilyenbe?
És ha a kormány nevezi ki, az kinek az érdekeit fogja védeni?

Kifejezetten nem vagyok az "amit az aktuális kormány csinál az roossz" felfogás híve, de ilyen esetekben már azt sem hiszem el, amit kérdeznek. Főleg az EMMI kiváló vezetőinek... Rózsika, meg a Balog, aha.

öregember a kocsmából 2013.09.27. 14:12:56

Lényegébe a kormány most csinált magának egy szakszervezet ahova minden pedagógusnak kötelező a belépés ha akar ha nem. Mindezt azért hogy a hozzátartozó szervezettel igazolja majd hogy ők minden milyen faszán csinálnak, ha meg a szervezet tagjai véletlenül nem értenek egye akkor majd jól meglehet őket fenyegetni hogy ebbe az esetbe lehet menni de akkor a szakmát is ellehet hagyni. Vagy én értem ezt félre?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.27. 14:26:49

@öregember a kocsmából: Hát! A saját szakszervezet majd jól támogatja mindenben a kormány szakmailag hihhhetetlenül megalapozott intézkedéseit...

Vidéki 2013.09.27. 15:04:26

Jaj de borzasztó, ettől a szívnek meg kell hasadni:

„A napokban íratják alá velük a kinevezéseik módosítását, amelynek tartalmazza az új bért, és a dokumentum alján pedig szerepel, hogy a tanár 2013. szeptember 1-től a Magyar Pedagógus Kamara tagja.”

„De a pedagógusok tagsága kötelező. Néhányan a HVG-nek meséltek az ezt tartalmazó módosítás aláírásának, aláíratásának körülményeiről.”

Itt okos tanárok hülyéskednek, vagy hülye tanárok okoskodnak és zongorán kíséri őket a HVG és a Vastagbőr.

Ha körülnéznének a HVG okos tanárai a való világban,

mondjuk Budán a Lauder iskolában,

akkor leeshetne náluk a tantusz, hogy ott is van munkaszerződés, amit a tanárnak alá kell írni.

Nem muszáj neki aláírni, de akkor nem is veszik állományba.

A HVG okos tanárai az állami iskolák fenntartóitól mást várnak:
„Lökd ide a pénzt, a többi nem a te dolgod”!

Vidéki 2013.09.27. 15:10:31

@ColT:
írod. "Ismerős tanárnak is nőtt a fizetése, és úgyis bent volt eddig négyig minimum, de még tovább is.
A pasijának meg csökkent :S (Ugyanott dolgozik, csak nem tanárként.)"

Így jár aki nem pedagógus!

Kis ember 2013.09.27. 15:14:53

@Vidéki:
A magadfajta kommunisták nem tudnak különbséget tenni egy munkaszerződés és egy kamarai tagság között?
Ja, emlékszem, annak idején az ilyen Hoffmann Rózsa-féle MSZMP tagok kötöttek bizonyos álásokat párttagsághoz.
Hiába, Vidéki, nem tudsz kibújni a vörös bőrödből. :)

Vidéki 2013.09.27. 15:36:03

@Kis ember: A magadfajta faszisták tudnak-e különbséget tenni egy munkaszerződés és egy kamarai tagság között?

Vidéki 2013.09.27. 15:38:11

@Kis ember: "a kinevezéseik módosítása, amely tartalmazza az új bért," nem része-e a munkaszerződésnek?

Secnir 2013.09.27. 16:04:54

@Vidéki:
de az megvan, hogy ez a pedagógus kamara nem létezik (bármit is takar)?

Kis ember 2013.09.27. 16:08:12

@Vidéki:
Szólj a pártközpontnak, hogy küldjenek egy tehetségesebb Vidékit, mert te elég ergya vagy! Nem lesz ebből hosszútávú meló, hiába vagy csókos. :)
Nem az új munkaszerződés a probléma, hanem az, hogy része a kamarai tagság.
BTW mi az a "faszista"?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.27. 16:13:56

@Vidéki: Mert aki az, annak ugye olyan kurva jó? :D Már majdnem annyit keres, mint egy multinál aki lábat lógat? Kreténség overload?

Le_Penseur 2013.09.27. 16:15:24

@Vidéki:

Vidéki írja: "Jaj de borzasztó, ettől a szívnek meg kell hasadni"

A szívnek ehhez semmi köze. Létrehoznak egy felülről elrendelt kart, akinek ez nem tetszik, az nemzetellenség. 2013. szeptember 1. napjától minden tanár kötelezően belép a karba (tudom, tudom, fel is mondhat). Bár 2013. szeptember 01. napjától minden tanár tagja a karnak, a kar még sehol sincs. A legkedvezőbb forgatókönyv szerint is csak jövő tavaszra készítik elő a kar szervezeti felépítését.

Kötelezően beléptetni egy ma még nem létező szervezetbe a pedagógusokat? Miért? Mi értelme van ennek? Mi célt szolgál?

A kar létrehozása ellen megszólalókat pedig ugye a pedagógus társadalom ellenségei! remek.

"Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

nigel 2013.09.27. 16:26:49

@Én is akarok kommentelni: Ha 4 éve van a pályán, akkor biztos, hogy nem H 11-es kategóriában van. Maximum a H 2-es kategóriában. Én 11 éve vagyok a pályán és most soroltak be a 4-es kategóriába. Egyébként az áprilisi 145000 Ft-os nettó fizetésemnél kb. 3000 Ft-al fogok kevesebbet keresni. Tehát, akkor viktorék által kitalált számrendszerben ez a 60 %-os fizetésemelés. Akkor nem volt ofő. pótlékom, most van, ami bruttó 15400 Ft. Csak azt nem értem, hogy hova tűnt a 22-60 ezer közötti ofő. pótlék ígérete. Egyébként amikor kedden aláírtam a papíromat, akkor csak egyetlen szó jutott az eszembe: Anyátok!

Secnir 2013.09.27. 16:54:54

@nigel:
érdekes, asszonynak i megemelték (bruttóban 40), aztán elkezdtük számolgatni a nettót - meg azt, hogy mennyi pluszmunka jár a "csodálatos életpályamodell alapú fizetésemelés" mellé. Nem emeltek annyit.
(BTW el is ment gyorsan gyesre ;) )

Apeiron (törölt) 2013.09.27. 17:01:25

@Vidéki: Öregem, te aztán egy zseni vagy. Nem csak hogy pofátlanul csúszatsz, de még egy jóizűt zsidózol is. Hiszem, hogy te nem vagy kommunisa, sem fasiszta, hanem a kettő halmazelméleti uniója.

nigel 2013.09.27. 17:13:09

@Secnir: Kár, hogy férfi vagyok és nem tudok én is gyesre menni. Egyébként meg roppant szívderítő, hogy 2,5 diplomával 11 év tanítás után a fizetésem 145000 Ft nettó. Ebből 10500 Ft a bérlet, 60000 Ft a lakás törlesztő, 6000 Ft a biztosítás, 10000 Ft a közös költség, 6000 Ft a telefonszámla, 5000 Ft a villanyszámla. Marad kb. 40 ropi kajára, ruhára és egyéb kiadásra. De most már legalább megnyugodtam, hogy -3000 Ft fizetésemelést kaptam vikiéktől és ezért cserébe nem kell mást csinálnom, csak leadnom az a pár órát naponta és utána jöhet a bohócfényezés. Az összes tanítási szünetet láblógatással tölthetem, hiszen ott van a 2,5 hónapos nyári szünet + a 2 hét téli és a 2 hét tavaszi f*szlógatás, hiszen nincsen nyári gyakorlat, pedagógus továbbképzés, tantárgyfelosztás és órarendkészítés, folyosófestés, nyári tábor felügyelet, tanmenetkészítés stb. Most már végre csupa móka a pedagógus élete Hálás is leszek életem végéig.

Secnir 2013.09.27. 17:18:25

@nigel:
"Kár, hogy férfi vagyok és nem tudok én is gyesre menni."

megsúgom: tud. kollégám egy évig volt gyesen (mert anya jobban keresett, mint ő).

@Apeiron:
szerintem a halmazok uniója kicsit erős volt. ne operálj (számára) kitalált szavakkal :D
mondjuk az uniót lehet, hogy még érti (ejrópaji unyijó kapcsán)

nigel 2013.09.27. 17:21:17

@Secnir: Igen tudom, hogy van ilyen lehetőség. Mivel, hogy egyedül élek ezt azért nehéz lenne kivitelezni.

2013.09.27. 18:08:59

@Vidéki: Légy szives írd már le, hogy mi a különbség a munkaszerződés és a kötelező pedagógus kamarai tagság között.
Nosza, ugorj neki ! Ha nem megy akkor majd segitséget kérhetsz.

Bee-zony 2013.09.27. 18:23:17

Önként írtad alá, nem? Neem? Akkor ki vagy rúgva.
Így mennek a dolgok a hátsó-hátaztáni narancsisztánban.
Nem azért a húsz fillérért, de a kádárizmusban csak nyomást gyakoroltak a dolgozókra, de nem volt kötelező belépni a szarszervezetbe.
Öröm é bódottá, no school, no job, no problem, és a narancsos bukta is érik.

Három felesleges dolog:
- A férfinak a melle, mert azzal nem szoptathat,
- A pápának a farka, mert azzal gyereket nem csinálhat,
- A magyar szakszervezet, mert az semmire se való.

Apeiron (törölt) 2013.09.27. 18:25:45

@Secnir: Hát mi tudtam tenni? Gondolkodtam én egyszerűbb fogalmakban (tróger) és bonyolultabbakban is (diszjunkt unió), dehát egyik sem írta le azt, amit gondolok (fideszes), ami viszont nem lett volna PC :DDDD

Bee-zony 2013.09.27. 18:25:48

„Az önkéntes szolgaságról
(...)
Három fajta zsarnok lehetséges: az egyiket a nép választja a trónra, a másik fegyverrel szerzi meg azt, míg a harmadik őseitől örökli. Akik a koronát háború révén szerezték, úgy bánnak a néppel, mint leigázott földön szokás. Azok sem különbek, akik trónra születnek, hisz a zsarnokság táplálja őket, vérükké válik a gőg, örökös jobbágynak tekintik a népet, az országot meg tulajdonuknak, legyen természetük fösvény vagy tékozló éppen. Jobbat várhatna attól az ember, aki a néptől kapta hatalmat, s az államot a bizalom adta kezébe; úgy vélem, nem is lenne ez másként, ha nem tenné vakká a nagyság, ha nem kívánna mindhalálig a csúcson maradni, mi több, tovább adni a trónt ivadékainak; különös módon, ha egyszer ezt fejébe vette, minden más zsarnokon túltesz bűnben és kegyetlenségben, hisz más eszközt nem lát, hogy az újabb zsarnokságot bebiztosítsa, mint szigorúan gúzsba kötni a népet, hogy az emlékezetben még frissen élő szabadság utolsó lángja kihunyjon. Így hát, az igazat megvallva, némi különbséget látok ugyan közöttük, de választásra lehetőséget egy fikarcnyit sem; különbözőképpen kerültek a trónra, de egyformán terhes uralmuk: a választottak úgy tesznek, mintha elvadult bikákat kellene istállóba terelni, s eszerint bánnak a néppel; a hódítók zsákmányuknak tekintik; akik meg öröklik a hatalmat, született rabszolgát látnak minden emberi lényben.”
(...)
hu.wikisource.org/wiki/Az_%C3%B6nk%C3%A9ntes_szolgas%C3%A1gr%C3%B3l

Bee-zony 2013.09.27. 18:31:02

@vomit: A legújabb kori (egyébként nagyon régi) használati hierarchia az élővilágban:
zsidók (rabszolgatartók)
emberi erőforrások (a zsidók rabszolgái)
állati erőforrások (az állattartók rabszolgái)
természeti erőforrások (fosszilis üzemanyagok, napenergia, stb.)

A címkék változtak (nem lekvár az, hanem jam, a néger meg fekete, avagy afroamerikai); van ezen kívül valami új?

Egyébként a pszichopata politikusok gondolkodásmódját hűen tükrözi a humán erőforrás kifejezés, mert ők használati eszköznek, tárgynak tekintik a többi embert(vö. „elnöknek látszó tárgy” by Tóta W. Árpád).

Az is korrekt, hogy a vezető erő általában nem a szeretet, hanem a félelem, a valaminek az elvételével (pénz, életfeltételek, élet) való fenyegetés, kényszerítés, zsarolás. Mivel jelenleg a Fidesz Magyarország legnagyobb bűnszervezete, ne is várjatok tőlük mást; aztán következik azon az úton az a rész, hogy „A ló hozta, a puska űzte el a zsarnokot?”
nol.hu/archivum/20130122-lottek_a_zsarnokoknak

A szeretet és a szeretettség érzése a halál után van, amint ez sok újraélesztett vagy újraéledt elbeszéléséből kiderül. Ott már nincs értelme a materiális zsákmányszerzésnek, mert nincs is rá mód, és nem is kell az életben maradáshoz, se a jóléthez. Az egy másik életforma és másik rendszer. A földi, durva materiális rendszerben nagyon keskeny az optimum útja; mint a sakkban, a kvázivégtelen számú lépéslehetőségből csak nagyon kevés az optimális, tökéletes, isteni szintű.

Történelemismétlés-érzésem volt, úgyhogy elővettem Fekete Gyula: Fortélyos félelem igazgat – Magyarország 1919-1945 között c. könyvét (Képes történelem, Bp., 1974); mert itt vagy vörösterror van, vagy fehérterror, de normális élet az nincs – és amíg talmudista zsidók vannak, addig nem is lesz, mert olyan a rendszer, mint egy felfordított inga, vagy balszélső, vagy jobbszélső állásban van, a középen csak átlendül. Ugye hogy a Varsói Szerződésből lendületből be „kellett” lépni a NATO-ba? Csak semmi semlegesség, hanem mindig ahhoz a nagykutyához kell tartozni, amelyik a szélsőbal judeonáciknak vagy a szélsőjobb náci-náciknak, a megosztóknak és megosztottaknak jobban megfelel. A vörösök és fehérek egymásnak feszülnek, és arról szól az egész, hogy ki tudja elnyomni a másikat.
A Talmud a politikai inga bal szélső állása, ami aztán idővel törvényszerűen jobbszélső, vagyis talmudi szerepcserés tükör-állásba kerül, hogy mindenki azt kapja vissza, amit adott. A bolondóra így működik, leng a balszéltől jobbszélig és vissza.
Mindeközben Rákosi alatt is a fortélyos félelem igazgatott, Kádár alatt is, és Orbán alatt is; hitetés, fenyegetés, zsarolás.
Megint leírom, sokadszor, hogy ha rosszak az ideológiai-világnézeti alapok, akkor rossz az is, ami rá épül. Meg kell szabadulni minden zsidó és zsidó eredetű vallástól (ábrahámi vallások, judaizmus, kereszténység, iszlám) és politikai ideológiától (mint pl. marxizmus, szocializmus), és nagyjából normálisan működő és békés lesz a világ (talán marad még kb. 10%-nyi konfliktus és harc a primitív törzsek között).
Addig, amíg nincsenek valóban új és jó dolgok társadalmilag, addig a régi dolgok megismétlése lesz, a történelemismétlés; és a zsidók azok, akik semmit sem felejtenek és semmit sem tanulnak a történelemből; hogy is tanulnának, amikor ott van kerékkötőnek a judaizmus, és emiatt akárhányszor megismétlik ugyanazt a hibát, hiába mindig ugyanaz az ok okozata; addig mennek bele ugyanabba a zsákutcába, amíg vagy ők szűnnek meg teljesen, vagy a judaizmus; és ennek az árát mindenki megfizeti, aki benne van abban a rossz rendszerben.

Kis ember 2013.09.27. 18:47:15

@Bee-zony:
Mondd, te teljesen hülye vagy, vagy elkezdődött már a kezelésed?

kifordított nagyanyó 2013.09.27. 18:47:43

vikiéknél így szokás.
Náluk ez a demokrácia.

dr. Aullah 2013.09.27. 18:52:28

Anyámnak 35 év után kb 10%-al lesz több a fizuja és kb 50%-al kell többet dolgoznia. Minden nap! 0-ik órája van, szóval hogy kicsesztek vele. 4 éve van a nyugdíjig, addig vajon előbbre jut a létrán? Nem kell válaszolni.

Bee-zony 2013.09.27. 19:01:29

@Kis ember: Nem mondom. Csak annyit, hogy argomentum ad hominem érvelési hiba. Művelődj, nézz utána, akár itt a ’bőrön a régebbi kommentek között is.

Kis ember 2013.09.27. 19:11:56

@Bee-zony:
Én nem érvelek neked, mert felesleges. A hogyléted felől érdeklődöm.
Hogy jött ide, amit írtál? Biztos, hogy tudatodnál vagy? Nem máshova akartad ezt betenni?

Bee-zony 2013.09.27. 19:13:58

Mivel tapasztalom, hogy sokan még mindig alulinformáltak a zsidókkal kapcsolatban – amin nem csodálkozom, mert a judeonácik igyekeznek tabuvá tenni saját magukat, és persze nincs is róluk szó az általuk uralt főáramlat-médiában – úgyhogy segítek ezen egy kicsit, néhány csepp a tudás tengeréből:

Izrael népe - Felsőbbrendű zsidóság (Teljes)
www.youtube.com/watch?v=-j1srC7CKUE

Egy tiszteletre méltó zsidó kimondja az igazságot Izraelről
www.youtube.com/watch?v=4KuzdUVp6Fw

Havas Henrik a 'zsidó maffia' működéséről
www.youtube.com/watch?v=YFoZiQn1U6M

Zsidó Maffia Budapesten
www.youtube.com/watch?v=gcitZBjY_rU

Bee-zony 2013.09.27. 19:41:43

@Kis ember: Kösz, lehetnék jobban is, de majd megoldom.
Nem azt írtam, hogy érvelj, hanem azt hogy művelődj. Egyébként ha már eldöntötted, hogy felesleges nekem érvelni, akkor mi marad? Ami még feleslegesebb?
A kezdetről röviden annyit, hogy erre a kommentre reagáltam:
„nem veletlenul hivjak emberi eroforrasnak azt a miniszteriumot”
A többi az ok-okozati sor.
Akinek ennyi nem elegendő, azt sajnálom; esetleg kezdje az egészet elölről, az óvodától, vagy fogadjon fel magántanárt… én a nehéz felfogásúakkal már nem fárasztom magam, pláne ha a szándékosság gyanúja is felmerül; aki nem akarja megérteni, az hülyén hal meg, ’oszt jónapot. Hülyének lenni jog a mintaállam „szabadság hazájában”, és nem más mondta ezt, mint a zsidó felmenőjű J. Kerry külügyér, M. János másik külügyér ideológiai tesója.
John Kerry: “In America You Have A Right To Be Stupid”
www.youtube.com/watch?v=3VwHuVvmLjw
Arról nem szólt, hogy okosnak és bölcsnek lenni is jog e…

Kis ember 2013.09.27. 19:48:02

@Bee-zony:
Nos a diagnózisom helyesnek bizonyult. Te komplett elmebeteg vagy. Ez még nem lenne baj, ha szórakoztató lennél, de unalmas is vagy. Úgyhogy amíg laspalmas véglek ki nem baszarint innen én már szűrésre tettelek.

Én is akarok kommentelni 2013.09.27. 21:24:36

@nigel:
Pedig 4 éve van a pályán, csak neki beszámították azt a sok év munkaviszonyt a besorolásnál, amit nem tanárként szerzett. Ő is meglepődött ezen, de nagy duzzogva csak elfogadta a majd' 200k nettós havi fizut :)

nigel 2013.09.27. 22:17:45

@Én is akarok kommentelni: Szerencséje volt! Nálunk nem volt mindenki ilyen szerencsés. :(

Bee-zony 2013.09.27. 22:20:16

Én szórakoztassam a judeonácikat? Szórakoztassa őket az Ausvicc és az Imre Kertesz holokausztbohóc; és hogy ők milyen unalmasak a háromezer évnyi (meg amennyivel több) kártékonyságukkal… Aki csak hülyézni, fikázni, tehát kártékonykodni tud… Hát igen, mérlegre téve mindent pro és kontra, jobb az élet a judeonácik nélkül – mint ahogy háborúk és világháború nélkül is jobb.
Nem ugranak már többségileg a gójok, és nem is dőlnek be, ha a judeonácik füttyentenek, hogy gójok, essetek egymásnak és menjetek háborúba a zsidó érdekekért.
A nagyhatalmi idegháborúban már eljött a fordulópont, Szíria, a judeonácik Sztálingrádja…
Abból lesz a vesztő, akinek az oldalán az állami Magyarország van, ez már több mint száz éve mindig bejön, és a náci-náci ellensúly nélkül hatalomra jutott judeonácik nem hagyják, hogy átálljon, úgyhogy legalább a végeredményt illetően van ennyi bizonyosság, a többi pedig a napi lépések. A kettősség pedig az, hogy (a politikacsinálói és többségi) Magyarország megint a rossz oldalon áll és rákapál, viszont ugyanakkor a lakmuszpapír bizonyosságával jelzi, hogy melyik oldal a vesztő.

Ehhez még két adalék:
1. Oktatás: nyolcadikos koromban bejött az osztályba két zsidó nő, és szexuális felvilágosítás címszó alatt előadtak egy olyan szöveget, aminek az volt a lényege, hogy ha dugni akartok, dugjatok, de gyerek ne legyen. Azóta persze már kinőttem a judeonáci propagandát – én legalábbis kinőttem –, és tudom, hogy az ellenkezőjét kell tenni annak, amit mondanak, az a helyes a normálisok számára (ti. azért dugjatok, hogy legyenek gyerekek), a kártékonyak, degeneráltak, sátániak pedig kövessék csak a saját receptjüket és haljanak ki minél gyorsabban. És ez még a „másik átkosban” volt… Mekkora változás lett itt azóta, hát… a lényeget illetően semmi, csak a romlás állapota lett előrehaladottabb.

2. Tájékoztatás: 1987 tele, egy hétfői nap reggele, kinézek az ablakon, hóvihar van odakint. Bekapcsolom a Kossuth rádiót, hátha többet tudok meg, hírek, időjárásjelentés: havazás, mínusz 10 fok, erős szél. A hófúvás, hóvihar, ilyenek valahogy hiányoztak a szótárukból. De ez semmi ahhoz képest, hogy nem mondták be, hogy nem járnak a villamosok. Az pedig nyilván direkt jó valakiknek, ha a munkába induló jómunkásemberek negyed órákat állnak a hóviharban a villamosmegállókban, a nem járó villamosokra várva, aztán pl. elindulnak a metróhoz, ahol megállapítják, hogy a metró jár, csak épp nem lehet felférni rá – tehát maradtak közlekedési eszköznek a még el nem akadt buszok. Túléltem, és eddig ez volt az egyetlen alkalom, amikor egy buszmegállónyi távolság gyalogos leküzdése után a buszon gőzölögni kezdett a fejem (és a bajszomon kis jégcsapok lógtak, de az szóra sem érdemes). Ezek után már direkt figyeltem a Kossuth rádió híreit aznap: 8 órakor felsorolta a bemondó az összes villamost, hogy nem járnak. Az a kis „apróság” nem lett megemlítve, hogy nem onnantól kezdve nem járnak, hanem üzemkezdettől ki sem álltak a remízből. A nyerő kérdés pedig az, hogy ki nem (volt) zsidó (akkor) a Kossuth rádióban…
Nem hiszem, hogy most ugyanilyen helyzetben jobb lenne a tájékoztatás a Kossuth rádióban (-ból). A saját szemének higgyen; amit államilag mondanak, annyi saját érzékszervileg is tudható, tehát a szöveg figyelmen kívül hagyható, ami lényeges és saját érzékszervileg még nem tudható, azt pedig elhallgatják. Nincs kétségem afelől, hogy egy atomcsapást is csak utólag jelentenének be, úgyhogy ilyen témában állami médiából előre tájékozódni nem igazán sanszos. Hogy lenne az, amikor tapasztalható szempont a tudatlanságban tartás?
Valamint, ha már kb. 5 cm-es havat lát, akkor arra készüljön, hogy nem járnak a villamosok.
Tájékoztatás: saját szem, saját fül, saját tapasztalat. A többi, főleg államilag, általában a félrevezetés és a manipulálás forrása és eszköze – már sok évtizede Magyarországon (és akkor még a kódolt és dekódolandó szövegekről még nem is volt szó: pl. fiatalok gyerekcsínye = cigánybanda aljas indokú bűncselekménye; a nemzetközi közösség = a világzsidóság, stb.).

bonebear · http://cinca.blog.hu 2013.09.27. 23:53:46

Ha jól érzem, akkor itt egy félkatonai hierarchikus rendszer készül, és hogy ne jogszabályokkal kelljen az alanyokat direktben vezérelni, rábízzák egy teljhatalmú szervezetre a piszkos munkát. Ebből sosem lessz finn csoda...

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2013.09.28. 00:24:06

@Bee-zony: Szasz anyabaszó elmebeteg náci szar! Bevetted már a gyógyszert? Vagy adjam be úgy neked is ahogy a fajtársaidnak szoktam, disznószaros szívlapáttal, homloklebenyen keresztül?
NA TAKARODJ VISSZA A FAJTÁDHOZ!

feketeesfeher 2013.09.28. 00:50:40

@Bee-zony:
"havazás, mínusz 10 fok, erős szél. A hófúvás, hóvihar, ilyenek valahogy hiányoztak a szótárukból."

Akinek a "havazás, mínusz 10 fok erős szél"-ből nem jön le a hóvihar, azzal nincs nagyon mit kezdeni. :)))))

Amúgy vicces fóbiáid vannak.

különvélemény 2013.09.28. 00:56:16

Olyan vicces lenne, ha a fityesz el tudná baxni a magyar oktatást, csakhogy elkésett vagy 20 évet....

Bee-zony 2013.09.28. 01:41:27

A problémám a Magyar Pedagógus Kar létrehozásával „csak” ennyi:
Lényegében van egy papírlap, a fejlécén az, hogy Magyar Pedagógusi Kar, a papíron törzsszövegként pedig az, hogy X. Y. belép(ett). A tartalom majd csak később következik…
Ennek már csak egy teljesen üres aláíratandó lap lehet a további lépése…
Tudja-e a belépő, hogy konkrétan milyen feltételekkel mibe lépett bele?
Nyilván nem, mert honnan tudná, ha ez nincs nyilvánosságra hozva…
Akkor viszont van-e valami akadálya, hogy az alábbi legyen a MPK alapszabálya?
1. A Magyar Pedagógusi Karba a belépés kötelező a tanerők számára.
2. A Magyar Pedagógusi Karba belépettek nem léphetnek ki.
3. A Magyar Pedagógusi Kar tagjai számára harakiri elkövetése kötelező.

A továbbiakban, mi az akadálya, hogy Olstein-Orsós-Orbán és a Likud testvérpártja a MPK élére egy unterführer pártapparátcsikot nevezzen ki, aki közvetlenül Ovi seggéből lóg ki, és aki alá tartozik az összes tanár, akiket köremailben napi szinten tud utasítani szarszervezetileg?
Nagy perspektíva van egy ilyen teljesen központosított szervezetben… Ezért tekintem ezt jelentős lépésnek azon orwelli diktatórikus maffia kiépítésében, ahol már minden tag így vagy úgy meg van fogva, zsarolva, és ahol fortélyos félelem igazgat. Aki pedig nem maffiatag, az csak áldozat lehet ebben a rendszerben. Ki van ez találva, pokolian tökéletes. A. J. Finkelstein és társai „megérik a pénzünket”, mert akárki nem tudja ennyire pokolivá tenni az életünket... Aki nem ezt akarta - már késő, már szavaztál, vagy legalábbis a politikailag aktív többség megtette. Igaz hogy pokol, de még nyitva van az ajtó. Ha már az ajtó is zárva lesz, akkor lesz a nagy gebasz. Igen, van még lejjebb is, ez még mindig nem a gödör alja...

Csigataposó 2013.09.28. 01:54:49

@kifordított nagyanyó: Latod ezert vagy te remenytelen helyzetben. Varhatod, hogy ertelmes ember a joobikra szavazzon, ha idejon egy ilyen bizony (vagy elemegyek egy jobbik rendezvenyre es ott emberek fele ilyen). Az meg kisebbik baj hogy en zokon vennem ha ilyenekkel egyivasunak velenenek, de az zarja ki a jobbikot, hogy ahol ilyen a kemenymag ott ilyenekbol lesznek a trafik nyertesek meg az ilyeneknek fongak a kedveben jarni a "lex"ekkel. Azt meg nem szivesen vennem.

Gerilgfx 2013.09.28. 02:14:15

autómatikus járdánjárási kar nem lesz? esetleg oda is lehetne havi párszáz forintot befizetni, hogy épüljön a járda.

Bee-zony 2013.09.28. 02:23:19

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): Milyen bunkók ezek a judeonácik… Aztán csodálkoznak, ha megkapják érte az Ausviccet.
Büdöske, mindenhonnan jön belőled a fing, szedjél Espumisant, különben sok lesz a fing adó.
Vagy szállj el, mint egy léggömb.

Azt miből gondolod , hogy itt csak judeonácik vannak?
Nem vagy te eltévedve?
Alijázzál Izrühellbe.

Egyébként meg a kedves szüleidet fenyegesd a szívednek kedves lapáttal, akik a világra hoztak, mert igen nagy hibát követtek el, és kárt okoztak azzal, hogy nem inkább hokedlit vagy nokedlit csináltak helyetted, mert az egyénileg és társadalmilag hasznos lett volna, nem úgy, mint te. Elkúrták, nem kicsit, nagyon. Ehhez értetek, ahogy a Gyurcsány haverod is, aki ha zsidóznak zsidó (mint a neje), ha cigányoznak cigány (mint a fajtája), de olyat nem mondott, hogy ha magyaroznak magyar.
Történelmet is ismételtek, leszálló ágban is van már a judeonáci birodalom… le vagy sajnálva.

Bee-zony 2013.09.28. 03:18:32

@feketeesfeher: Már akkor is untam, hogy vissza kell kódolni a szöveget. Egyszerűen, röviden, közérthetően miért nem megy?
Piros a ház teteje, és több mint 100 fokos, semmi pánik. Aha, értem, tűz van, és meneküljön mindenki.
Egyébként az sem tetszik, akinek a 40 C fok hő„mérséklet”. Nekem ez már hőfok. Akinek ez hőmérséklet, annak baj van a mértékével, és lubickoljon forró (sőt forrásban levő) vízben, hátha az segít a logikátlan fején.

Nem annyira fóbiám van, mint inkább herótom (biztos ismered, a jiddisből került át), tehát elegem van.

Bee-zony 2013.09.28. 03:23:40

@Csigataposó: Pontosítok: a trafikok már el vannak foglalva, tehát azokat először vissza kell foglalni. Egyébként nem érdekelnek a trafikok. Téged miért igen? Van egy trafikod, vagy valakinek a környezetedben?
Nem kell a „lex”-ekkel a kedvemben járni, elegendő, ha én írom. :) Példa már van ilyenre, úgyhogy pl. a fidesznyikek befoghatják a bagólesőjüket.

Bee-zony 2013.09.28. 03:41:24

@kifordított nagyanyó: Szerintem csigataposó akkor sem szavazna a Jobbikra, ha én nem vagyok, távol áll ő attól. A manipuláláshoz viszont közel áll, úgyhogy nyugodtan szavazz arra, akire akarsz, ne hagyd magad befolyásolni, akár direktbe jön valaki hit(el)térítő, akár hátulról mellbe...

brumeszkosz 2013.09.28. 07:33:42

Az még rendben is van, hogy a tanárok fizetnek orbánnak sarcot kamarai tagságként, hisz az elmult nyóc évben egyfolytában orbáncot dicsőitették a katedráról. Most fizessenek ezt akarták, he he... De az egézségügyben dolgozóknak miért kötelező a semmiért?????
Egy kibaszott kamara tegye magát vonzóvá és akkor aki érdemesnek látja az majd tagja lesz. De mi az ,hogy kötelező???? Ilyen csak a Kádár rendszerben volt fidesz komcsik!!!!

lucernaböde 2013.09.28. 07:50:48

@Vidéki: Tévedésben vagy több dolgot illetően. Tisztázzuk a legegyszerűbbet!
A tanároknak általában nem munkaszerződése van, hanem kinevezése közalkalmazotti jogviszonyba. Tehát most kinevezés módosítást írattak alá.
A munkaszerződés teljesen más tészta, az polgári jogi jogviszony. Olyan csak a nem állami fenntartású intézményekben dolgozóknak, illetve az óraadóknak van.

bgp 2013.09.28. 08:32:02

@ColT: >Kifejezetten nem vagyok az "amit az aktuális kormány csinál az roossz" felfogás híve, de ilyen esetekben már azt sem hiszem el, amit kérdeznek.

Az elmúltnégyévben csak egy döntésükkel értettem egyet. (Nem az egykulcsossal).
Szerintem nyugodtan lehet egy szabálynak venni, hogy amit tesznek az rossz.

Bee-zony 2013.09.28. 08:54:01

@Megszámolt kórházi ló: Az nem tűnt fel, hogy most sem kötelező belépni a tanerőknek a pártba, „csak” a még nem is létező MPK köztestületbe, ami kb. egyesített szakszervezet, csak a részletei még nincsenek meghatározva, úgyhogy lehet belőle „érdekes” képződmény…
A kötelező párttagságnál még a Fidesz sem tart, az néhány kockával odébb van az általuk járt pályán.
Azt viszont a vak is láthatja, hogy a Fidesz-KDNP diktatúrát épít, kockáról-kockára.

Nem vagy benne a Likud testvérpártjában? Sem az MSZP-ben? Akkor lehet a problémára megoldás, a legközelebbi forradalom esetén, egyik nap Fidesz, másik nap MSZP eltakarítás, váltott műszakban, és akkor már csak az marad a kérdés, hogy mi és ki legyen helyettük. Ha csak a nevek változnak, a rendszer a régi marad, az nem jó. Fehérterror, vörösterror, judeonácik, nemzetiszocialisták, és a többi történelemismétlő kizárva. Hogy bármelyik megint hatalomra kerüljön, azért nem érdemes kisujjat sem mozdítani, és akkor inkább rohadjanak meg csendben, és akkor annyi a teendő, hogy el kell húzni a rothadásból amíg tart. A terv, B terv megvan...

Bee-zony 2013.09.28. 08:56:47

@Megszámolt kórházi ló: Ez megy vissza a feladónak, immár helyesen:
Mi van mocskos judeonáci? Apádat a zsinagógában nem tanították meg gumit húzni?

tisztapista 2013.09.28. 09:01:33

A sz.r akkor is sz.r marad, ha Pedagőgös Karba tömörítik.
Az oktatás színvonalát kellene javítani, nem tanárkamarát gründolni.

A színvonal pedig olyan tanárokkal lenne növelhető, akik nem utolső esélyként választják a tanári pályát (mert máshova nem vették fel, a diploma pedig kell, mert szalag mellett dolgozni büdös), hanem kreatívak, elhivatottak és gyerekek tudása érdekli őket, nem az, hogy ledarálják a hosszú és semmitmondó tananyagot.

Ehhez persze a vatikánbérenc H. Rózsát is el kellene kergetni, a KDNP nevű lobbiszervezettel együtt.

És bevezetni a finn oktatási modellt, annak minden pozitív következményével.

incognita 2013.09.28. 09:16:29

Az én bruttóm osztályfőnöki pótlékkal 254 ezer lesz. Öt éve tanítok, döntő többségben hátrányos helyzetű gyerekeket. Egyetemi végzettségem van, és a maximálisan megtartható óraszám szerepel az órarendemben, évente több osztályt érettségiztetek. Nagyon szeretem a hivatásomat, szeretem ezeket a gyerekeket, a kollégáimat, de az utóbbi néhány hónapban tapasztalható változások rettenetesek. És itt nem csak a feltételek megváltozására gondolok. Olvasta pl. valaki már a szakiskolás kerettanterveket? Kiváló vérnyomás-fokozó.

Az átsorolási szerződést, mint nálunk mindenki, szünetben írtam alá. Sürgettek. Elolvasni sem volt lehetőségem, csak az összeget néztem meg rajta akkor. Azt, hogy szeptember 1-től, visszamenőleg a Pedagógus Kar tagja vagyok, tegnap tudtam meg. A Pedagógus Karról többet nem is tudok ezen kívül :P.

tisztapista 2013.09.28. 09:21:48

Sokan azt hiszik, a pedagógusokkal mindent meg lehet csinálni. És milyen igazuk van! A hazai oktatási rendszer és a tanári pálya a tantestületekig bezárólag úgy van kialakítva, hogy a legalja rabszolga morált fejleszti ki a megnyomorított lelkű, közepes színvonalon dolgozó pedagógusokban.

1. A tananyag használhatatlan.
2. Még ezt a használhatatlan tananyagot sem bírja leadni a tanár, mert ő sem érti. És hogy az ismeretek leadása közben milyen kompetenciákat kellene fejleszteni, azt már végképp nem érti. Bizonyos oktatási stratégiákban és tantervekben benne van, de azt a tanár nem olvassa, csak a tankönyvet - jó esetben.
3. Annak ellenére, hogy a tanár alacsony színvonalon darálja le a használhattalan anyagot, ennek semmi következménye nincs. Nincs állandó visszamérés, nincs következménye, ha a diákok nagy része bojkottálja a tantárgyat a tanár stílusa miatt, vagy a tantárgy teljes életidegensége miatt.
4. Ja, van visszamérés, pl. a PISA teszt, amelyen bukunk, és utána magyarázkodunk. De valódi minőségbiztosítást, visszamérésen alapuló tanár-értékelést ezután sem vezetünk be az iskolákban.
5. A tanár így pontosan ugyanolyan selejtet gyárt, mint Józsi bácsi a gyárban, akinek 10 évig sem szólnak, hogy a gépbe fordítva rakja be a nyersanyagot. A tanárnak sem szólnak, ő is megmarad a selejtgyártás mellett.
6. A sok selejtgyártót ezután összezárjuk egy egymást fúró, versengő hangulatú tanári karba, ahol a legizgalmasabb oktatáspolitikai téma, amiről szó van, az az alacsony bérezés. Emiatt sírnak rendszeresen, pedig közben selejtet gyártanak, ezért épeszű ember soha nem adna nekik magasabb bért.
7. A középszerűség egyébként 5-10 év után végérvényesen deformálja a tanárok lelkét is, hiszen ők is látják, hogy a munkájuknak nincs értelme, és az őszintébb még magának is bevallja, hogy rosszul csinálja a dolgot. Aki viszont a középszerűséggel alkut köt a megélhetés érdekében, az a mindenkori hoffmanrózsák tilitoli bábja lesz, és soha nem kell félni tőle, hogy önálló gondolata lesz az okatásnak csúfolt gyermekmegőrzésről.
8. És miért is ne kötne alkut, amikor végtére is a legkevésbé tehetséges embereket szedte össze a tanárképzés, a legalja pontszámmal, a leggyengébb idegrenszerrel (tisztelet a számos kivételnek) akikből soha nem lesz igazi pedagógus, mert arra születni kell, de legalábbis folyamatos önkrtikával és igényességgel képezni saját magát a tanárnak, mert a sarló-kalapács időszakban szerzett tanári diplomája a fészbuk korszakban egy fabatkát sem ér.

safranek 2013.09.28. 09:23:51

20-as évek Olaszország és később Németország. Gondolom a történelem tanároknak ismerős helyzet. Szakszervezetek ellehetetlenítése, nagy, köszöz állami szervezetek által irányított munkavállalók és munkaadók.

Mária 2013.09.28. 09:25:59

IGEN, lépjetek be a tanárkamarába és befolyásoljátok a döntéseket, vagy ha ez nem megy, akkor bomlasszátok belülről a rendszert.

Aki kamarai tag, annak beleszólása KELL, hogy legyen a kamarai döntésekbe.

Mit nem lehet érteni ezen? (ah, ezek csak tanárok... legyint...)

Csumpitáz Béla 2013.09.28. 09:26:30

@Bee-zony: te kis szerencsétlen, kisebbségi komplexusban szenvedő, kudarcember. Hát nem sikerült elérned semmit az életben, ezért a Föld népességének 3 ezrelékét sem kitevő zsidókat hibáztatod. Ha igazad lenne, hogy ők az okozói minden bajnak a Földön, akkor az emberiség meg is érdemli ezt, nem? És hol van ilyenkor a Te Istened, ami hagyja, hogy Mózes népe így kibasszon az övéivel? Ha-haHa

Mária 2013.09.28. 09:34:10

@safranek:

Bartuslaci szerintem alapjában véve okos ember, aki néha bődületes hülyeségekkel áll elő.

Magyarországon szerintem nem a fasizmus épül, hanem a közöny, a tohonyaság és a mérhetetlen kreténség eredője mutat fasisztoid jellemzőket.

Bee-zony 2013.09.28. 09:34:11

@Megszámolt kórházi ló: Figyelj, te kis judeonáci:
1. Aki szándékosan valótlant állít, az hazudik.
2. Aki nem szándékosan állít valótlant, az téved.
3. …és az is te vagy.

„Ilyen volt a Mesetél
index.hu/belfold/2012/02/03/ez_lehet_a_kommunizmus_utani_generaciok_mesetele/
(...)
Annak, aki még nem élt akkor, Juszuf66-nál, az idokep.hu kommentelőjénél jobban senki sem magyarázhatná el, mi is történt Kádár János népével meteorológiai értelemben:
"Az 1987 január 12-13-i havazás csak egy állomása volt a télnek és nem csak erről volt emlékezetes.”
(...)

„A '86-'87-es tél
www.idokep.hu/hirek/a-86-87-es-tel-
(...)
1987. január 10-én este már szinte az egész országra kiterjedt a havazás, és ez megszakítás nélkül folytatódott is 36-48 órán keresztül.
Január 12-én reggelre az ország túlnyomó részét már 20-40 cm-es, a magasabban fekvő területeket még ennél is vastagabb hótakaró borította. A Kárpát-medence felett átmenetileg egy gyenge magasnyomású képződmény alakult ki, de ezt újból ciklontevékenység követte: az újabb havazásos időszakban ismét megerősödött a légmozgás, mely megint hófúvásokat eredményezett.
A több napos, országos havazást követeően 1987. január 16-án reggel a hegyvidékeken 50-77 cm közötti, míg a síkvidékeken átlagosan 20 és 50 cm közötti hótakarót mértek.”

1987. január 12 hétfő, munkakezdési nap. Erről írtam, igen: „1987 tele, egy hétfői nap reggele…”
Arra már nem emlékszem, hogy előtte hétvégén mekkora hó volt Bp.-n, vagy volt-e egyáltalán, de az addig nem is volt érdekes, amíg nem kellett bemenni a munkahelyre… Meleg szobából a hófúvás és az akármekkora hó is tök’ jól néz ki.

Ami a nácizást illeti a részedről, tudom, hogy a judeonácik mindösszesen két biten képezik le az emberiséget, úm:
1. bit: Zsidó vagy gój?
2. bit: Ha gój, akkor birka (leigázható, nem ellenálló, rabszolga) gój, vagy náci (nem leigázható, ellenálló, inkább harcoló) gój?
Ennek alapján a judeonácik a legprimitívebb emberek – vagy másként mondva kétlábú laposkörmű állatok.
Amikor lenácizol, nagy tévedésben vagy, mert a judaista (másként mondva judeonáci) és a nemzetiszocialista (náci-náci) rendszert egyaránt elutasítom, lévén hogy egyik a másiknak tükörképe, minimális eltérésekkel, pl. hogy az egyik kiválasztottnak, a másik felsőbbrendűnek nevezi (képzeli) magát. Tehát nem követem, és nem vagyok a híve egyik rendszernek sem, akkor sem, ha én lennék valamelyik rendszer kedvezményezettje, mert elvből elutasítom mind a két rendszert és eszmét.
Sokszor leírtam már, hogy szerintem melyik rendszer és eszme a jó. Az ismétlés a tudás azannya… tehát dióhéjban: át kell térni a ragadozó, élősködő (kihasználó, kizsákmányoló, kettősmércés, ragadozó-hierarchiás, stb.) rendszerekről az együttműködő, kölcsönösen előnyös, nyer-nyer helyzetű, igazságos rendszerre, mert a technikai civilizációban a ragadozó és élősködő rendszerek a bennük lévő igazságtalanságok és konfliktusok miatt a technikai civilizációban nem sokáig tarthatók fenn, mert a pusztítás hatásfoka már olyan nagy, hogy az x-edik világháborúban (kb. az ötödik) már a teljes faj megsemmisülhet, amely világháború másként mondva kollektív öngyilkosság, ami game over, és az nem jó.
Ettől a rendszertől a judaizmus és a nemzetiszocializmus áll a legtávolabb a ragadozó-hierarchiájával és a fajelméletével.
Vannak még hozzá szabad bitek a fejedben, hogy ezt fel tudd fogni?

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2013.09.28. 09:38:25

@Bee-zony:

A Fidesz felfalta egykori önmagát is, és nem csak más rivális pártokat és tömegszervezeteket. Fidesz már nincs, hiszen többszörös átalakulással megszűnt létezni.

Fidesz--> FMPP--> FMPSZ.

Fiatal Demokraták Szövetsége
F. Magyar Polgári Párt
F. Magyar Polgári Szövetség

Tehát ma már csak F.MPSZ van, aminek a céljai teljesen mások, mint a volt Fidesznek. Más európai pártszövetség tagja, mint a hajdani Fidesz. A volt Fideszre és programjára én még szavaztam, de a mai párt már szöges ellentéte hajdani önmagának. Már nem egy a köz, hanem hatalmi célokért küzdő ugyanolyan párt, mint az MSZP. Egyik írótársam használta a jelzőt hazánk államformájára; többpárti diktatúra. Az éppen hatalmon lévő párt diktatúrája. Tehát ne használjuk a Fidesz jelzőt, mert ezzel csak magunkat és másokat csapjuk be.

Még akkor sincs már Fidesz, ha úgy tekintünk rá, hogy felnőtt és egy felnőtt embert nem illik gyerekkori nevén becézgetni.

F.MPSZ van és Fideszke már nincs.

draft22 2013.09.28. 09:43:32

@Bee-zony: Te ugye zsidó vagy? Olyan otthonosan mozogsz a témában. A kompenzálás nem megoldás, egy szakember segíthet.
on
Az ilyen szervezetek lényege, hogy a szervezetből való kizárás automatikusan a munkahely elvesztésével jár. Nagyjából arról van szó, hogy a tag, jelenesetben a tanár (munkavállaló), az eddig törvényileg, szmsz-ben, munkaszerződésben stb. rögzített, feltételeken túl egyéb szabályoknak is meg kell felelnie, és a szabályok "meghozása" és kontrollja teljes egészében központosított.

Rob67 2013.09.28. 09:52:19

@Vidéki: Te budos paraszt. eddig lekommunistaztal minket. Ma mar a partod lett nyiltan kommunista ugyhogy igy leszunk neked, nektek mi a fasisztak.
Hogy szorultal volna anyadba te alszent koponyegforgato fereg...
Am legyen. Inkabb leszek a te szemedben egy elvhu 'fasiszta' mint egy gerinctelen, elvtelen es gondolkodasmentes partkatona. Lebaralis, majd konzervativ, majd kereszteny, majd pedig kommunista... Ahogy a fonok politikai eszjarasa kivanja.
Milyen ember vagy te?
Tukor van?
Es vajon mitol fasiszta aki nem ert egyet egy kormanykozeli szakszervzettel?
Orvos latott mucikam? Dr Mikola eleg lesz...
Komcsinak komcsit.

Bee-zony 2013.09.28. 10:00:52

@tisztapista: Pontosan. Csak van rá egy fogadásom, hogy ezek (a judeonácik) nem vezetik be a finn rendszert se Észak-Amerikában, se Magyarországon (vagy esetleg bevezetnek valamit, amit ők annak neveznek, és gyorsan elszabotálják), mert nem az az érdekük, hanem csak az, hogy a gój rabszolgák ki legyenek annyira képezve, hogy a technikai eszközöket és az adminisztrációt kezelni tudják, viszont ne legyenek annyira intelligensek, hogy át tudják látni, hogy mi miért és hogyan van társadalmilag, és nehogy fel tudjanak lázadni és a kezükbe venni a sorsukat.
Az USA-ban, mivel nem sikerül megváltoztatni a kúrmányt (mind a két váltópárt tele van zsidóval, ahogy itt is), az otthoni oktatás (homeschooling) a működő alternatíva.
Magyarországon vajon mekkora lenne az (állami) ellenállás ezügyben?
A finnek egyrészt szerencsések, hogy nincs ott annyi judeonáci, hogy uralni tudják az oktatási rendszert, másrészt pedig nem is buták, tudják, hogy nekik mi a jó, és aszerint teszik a lépéseket; valamint korrektek, és utálják a korruptakat – ezért szeretem a „halszagú rokonokat”.
A két nagy pártra ne számítson senki, hogy majd ők megcsinálják - tehát maradnak a többiek...

draft22 2013.09.28. 10:16:32

@Bee-zony: Figyelj te büdös antimagyar patkány! Takarodj vissza a csatornába! Világos patkány?

draft22 2013.09.28. 10:18:27

@Farkantoán Chatpartnеr: Nem náci csak egy frusztrált (a patkányoknak nincsenek (politikai nézeteik)

dr kíváncsivagyok 2013.09.28. 10:33:29

Nem baj bazmeg,...erre van pénz : " Orvbán sportügyi tanácsadója 2.2 milliárdot kap !"

dr kíváncsivagyok 2013.09.28. 10:36:14

Namármost ! Milyen szakszervezet az , ahol a munkaadó ( a kormány ...) választja vezetőt ??????????

draft22 2013.09.28. 10:37:16

@dr kíváncsivagyok: Ez nem szakszervezet, hanem kamara.

draft22 2013.09.28. 10:37:59

@draft21: amelyet kötelezően, és felülről hoznak létre a kommunisták

dr kíváncsivagyok 2013.09.28. 10:42:35

@Bee-zony:
Hé , náci...itt okos emberek cserélnek eszmét .
Te mit keresel itt a 67 - es IQ - val ?

dr kíváncsivagyok 2013.09.28. 10:45:06

@draft21: Tévedés !
A kormány propagandája szerint " érdekvédelmi szervezet "...., a szakszervezetek ( melyek eddig jól- rosszul , de működtek a pedagógusok érdekében ) helyett !!!!
Már tiltakozni is csak állami engedéllyel lehet majd ?!

safranek 2013.09.28. 10:51:23

@Mária: Sajnos nem. Gondolj bele, hogy milyen rendszerben szocializálódtak a Fidesz-esek.

Kis ember 2013.09.28. 10:51:44

@Mária:
"IGEN, lépjetek be a tanárkamarába és befolyásoljátok a döntéseket, vagy ha ez nem megy, akkor bomlasszátok belülről a rendszert."
Muhaha, a hetvenes években PONT ÍGY érveltek amellet, hogy lépj be a Pártba.
:)

safranek 2013.09.28. 11:01:23

A@Mária: Abban viszont igazad van, hogy közöny van, de ezt is ők állították elő. Tipikusan a diktatúra eszköze az oszd meg és uralkodj, és a cirkuszt és kenyeret. A társadalom egyes rétegeinek befogták a száját rezsicsökkentéssel, a 16%-os adóval és hasonló kisebb üveggyöngyökkel. Közben észre sem veszik a zemberek, hogy it ott megnyirbálják a jogaikat. Azt hiszik, hogy ezek most nem fontosak, csak később, amikor majd szorítja a nyakukat, akkor jönnek rá, hogy nem kellett volna feladniuk a jogaikat néhány adományért.
Más részről meg mit érdekli ez eccerű honpolgárt a Zalkotmány, a Felső és közoktatás, a pedagógus, a rendvédelmis, a tűzoltó, amikor azt látja, hogy 756Ft-al kisebb a villanyszámlája. Pár száz forinton megvették az embereket. Hogy tüntessen a pedagógus, amikor az utca embereének azt kommunikálják, hogy hatalmas béremelést kaptak. Ki fogja támogatni őket? Ki mernek menni az utcára, ha egy másik utcában ott tobzódik majd a Békemenet, hogy megvédje a Pedagógus életpályamodellt meg a rezsit. Mert hidd el az lesz, hogy a pedagógusokra is ráfogják hogy a rezsicsökkentés ellen vannak.
A legfelháborítóbb viszont az a kinyilatkoztatásuk volt, amikor azt mondták, hogy a nép ebből ért, a többit meg hagyja rájuk. Szóval idióta birkának nézik és nevelik az emberek nagy részét.

2013.09.28. 11:03:52

Mennyi szűklátókörű, begyepesedett, barátok közt szintű ember kommentel itt:). A világ közepe nem Budapest, nem Magyarország. Utazz, láss világot és rájössz, hogy amit fontosnak gondoltál itthon, az a világ másik végéről egy nevetségesen apró probléma. Annyira beleívodott az egyszeri emberekbe a keresztény világkép felsőbbrendűsége, hogy azt hiszik az legjobb dolog a világon. Egy nincstelen thaiföldi, buddhista vallású ember boldogabban él, mint a magyar lakosság nagy része. Ő nem egy törtető, hataloméhes, mindenkit elnyomó vallásban nőtt föl, nem az a természetes neki, ami nekünk.
Buddha tanításáiból egy (mint a Tízparancsolat mifelénk):5. Helyes életmód – Olyan életvitel, melyben javainkat békés úton, tisztességesen és másoknak szenvedést nem okozva szerezzük meg.

Bee-zony 2013.09.28. 11:07:37

@Csumpitáz Béla: Még egy zsidó sablonszöveg (de uncsi már), tessék, itt van rá a gój sablonszöveg válasz:

„A zsidókat azért nem szeretik, mert tehetségesebbek és sikeresebbek, mint környezetük.

A zsidók… Azért sikeresek, mert csoportban működnek, gátlástalanok, istenük a pénz és a hatalom. A tehetséges népeket önmagában pozitív tulajdonságaikért nem utálják.”

„A zsidó mindig és mindenütt békés, kulturált, humoros polgárok, akik legnagyobb vágya a beilleszkedés, csupán apróbb szeszélyeiknek szeretnék tovább hódolni, azonban gonosz környezetük ezt megtagadja tőlük és kirekeszti őket.

A zsidók mindenhová beszivárognak, majd csaló kereskedelmi gyakorlatukkal és uzsorájukkal tűnnek fel kellemetlenül, amit becstelen talmudi törvényeik tesznek lehetővé. Később ráteszik kezüket az iparra, kultúrára és politikára is, kiszorítani akarva az eredeti népcsoportot. Óva intik egymást a tényleges beilleszkedéstől (asszimiláció), és az állam bomlasztásán fáradoznak, gúnyt, gyűlöletet és megvetést hirdetve az eredeti lakosság ellen, és szeretetet minden iránt, ami az államot tönkreteszi, különösen a banki uzsora, idegenek befogadása, fajkeveredés és nyitott határok iránt. Liberálisok mindennel szemben, ami az államot és annak lakosait pusztítja, vadul és engesztelhetetlenül intoleránsak minden ellen, ami hegemóniájukat veszélyezteti és nemzeti. Zsidóságukat általában nem fitogtatják, magukat liberálisnak vagy mélyen hívő bolsevistának tüntetve fel, ezzel hintve port környezetük szemébe.”

Zsidó hazugságok
hu.metapedia.org/wiki/Zsid%C3%B3_hazugs%C3%A1gok

Nem állítottam, hogy ők MINDEN baj okozói, „csak” soknak, túl soknak, és őket követik a cigányok a sorban, és ez az a „szendvics”, amit utálok, de nem azért, hogy én mire vittem az életben vagy mire nem, hanem azért, amilyenek: kártékonyak, és ez a tulajdonságuk független az én életutamtól. Másként mondva, akár sikeres vagyok akár nem, ők többségükben akkor is kártékonyak, és nem bűnbakok, hanem bűnözők, bűnösök.
Az nem semmi, hogy egy viszonylag kis létszámú nép milyen nagy kárt tud tenni, de a judaisták ebben profik, erre specializálódtak, pénz, hatalom, média megszerzése, és az ezen eszközök általi károkozás (atombombás hadsereg irányítása, „csak” ennyi is bőven elég a nagy károkozáshoz, és „véletlenül” pont a zsidó állam környékén vannak nagy háborúk 2001 óta folyamatosan, nahát. Meddig is fog ez terjedni?).

Fogalmad sincs az én istenemről, úgyhogy mellé.

Bee-zony 2013.09.28. 11:11:30

@vilagnezet.blog.hu: Az idővonal szerint és terminus technikusilag igazad van. Viszont a másik oldala a dolognak az, hogy hányan tudják, hogy az FMPSZ a Fideszként ismert párt? Az egyik pongyola meghatározás, de széles körben ismert, a másik pontos, de nem sokak által ismert. Akkor most…? Fidesz-KDNP FMPSZ kaméleonpárt?

vladimir964 2013.09.28. 11:11:47

Ez az egész beléptetősdi kísértetiesen emlékeztet annak idején, katonakormban történtekre. (80-as évek)
Összeterelték az egész bagázst az ebédlőbe, majd az egyik tiszt aszongya:
-Elvtársak, mindenki emelje fel a jobb kezét! (ennyi!!!!)
Persze felemeltük, mert nem tudtuk mi a faszt akar, ennél nagyobb ökörségeket is átéltünk az alapkiképzésen. Ezután így folytatta:
-Köszönöm elvtársak, önök önként beléptek a KISZ be!
Nos, egy volt KISZ titkár vezette párttól nem is lehet mást várni.

Bee-zony 2013.09.28. 11:21:59

@Farkantoán Chatpartnеr: @draft21: @dr kíváncsivagyok: Judeonácik „kulturált bemutatkozása”… és egyben annak bizonyítása, hogy érettek a valódi égőáldozatra.

fizetekmegegysort 2013.09.28. 11:31:06

Remek ötletem támadt! Hozzuk létre a Nemzeti Fidesz Kommentelők Karát. Csak hogy legyen beleszólásuk a szakmai koordinációba. Okt.1-el minden trollnak legyen kötelező belépni, függeltenül attól, hogy sehol nem lészen leírva, mi is ez, mert jogilag még nem létezik a kar. Ha nem írják alá pápá bérkommentelés. Aztán majd ha beléptek, már nyugodtan BÁRMIT beleírhatunk az alapszabàlyzatba... Mittudomén kötelező kari tagdîj évi egy milla a Nemzeti Adósságcsökkentő Alapba, havi egy "Fideszista szombat", amikor önként kötelező ingyé dógozni, 200 km-re lèvő komment fesztivál kötelező látogatása...értitek? BÁRMI!
Vidéki, kedves, ugye szó nélkül aláírod, mert azt mondtuk, szakmai szervezet lesz?! :)

tisztapista 2013.09.28. 11:53:54

@fizetekmegegysort: "Remek ötletem támadt! Hozzuk létre a Nemzeti Fidesz Kommentelők Karát. Csak hogy legyen beleszólásuk a szakmai koordinációba. Okt.1-el minden trollnak legyen kötelező belépni, függeltenül attól, hogy sehol nem lészen leírva, mi is ez, mert jogilag még nem létezik a kar. "

Már elkéstél. A mai konferencia előtt szól a Habony, hogy van egy ilyen. Én már alá is írtam. Most jött az sms, hogy mehetek rezsiharcot népszerűsíteni Szabolcsba. Csak 20 hétvégéről van szó a választásig, én még jól jártam.

azAndor · http://mohacsivalosag.blogspot.hu/ 2013.09.28. 14:36:05

Pár kommentelő azért átgondolhatná kétszer, mielőtt leírja a gondolatait.....

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.09.28. 15:53:56

@Csumpitáz Béla:
Ajvé!
Ne légy már mesüge, hogy leállsz ezzel a tréfli gójjal szövegelni!
Nem látod, hogy csak irigy kiválasztott népünkre! :-)

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.09.28. 18:14:22

@Bee-zony: Művelődtem, itt a lista (nem teljes, pl. Szerb Antalt kihagytam, mert úgysem mond Neked semmit, meg a birkózó és vívó olimpiai bajnokokat is, mert túl sokan vannak):
Nemzeti Sportuszoda
Pick-szalámi
Herz szalámi
Herendi porcelán
Tungsram
Rejtő Jenő
Richter gyógyszergyár
Szép vagy, gyönyörű vagy, Magyarország
Mi bennük a közös?

vomit 2013.09.29. 10:34:55

@Bee-zony:
"legyenek annyira képezve, hogy a technikai eszközöket és az adminisztrációt kezelni tudják, viszont ne legyenek annyira intelligensek, hogy át tudják látni, hogy mi miért és hogyan van társadalmilag, és nehogy fel tudjanak lázadni és a kezükbe venni a sorsukat."
ehhez es a tanaras ugyhoz egy nagyon is ontopik klasszikus felvetel, hatha valaki egy ko alatt elt eddig, netan csak most esik le a halyog a szemerol:
youtu.be/wbhqn7mBmbo?t=1m30s
"Szófogadó dolgozókat akarnak. Olyan embereket, akik pont annyira okosak, hogy képesek legyenek a gépeket kezelni, és a papírmunkát elvégezni, de pont annyira ostobák, hogy passzívan elfogadják az egyre szarabb munkákat, kevesebb fizetéssel, hosszabb munkaidővel, kevesebb kedvezménnyel, túlóra fizetése nélkül."

Bee-zony 2013.09.30. 07:25:58

@Kuviklacz: Milyen „jó”, hogy te döntöd el, hogy ki mit mond nekem…
Adalékok azoknak, akik eddig még nem tudták:

Szerb Antal:
„A zsidó a legősibb és legtisztább faj, a többiek csak korcsosodnak és pusztulnak? - Újabb levél Tarlósnak”
kuruc.info/r/7/113023/

A herendi porcelán zsidók által átvett dolog (mint pl. a Klubrádió).
„Herendi porcelán”
hu.metapedia.org/wiki/Herendi_porcel%C3%A1n

Tungsram:
„Leégett remények”
nol.hu/kult/leegett_remenyek

Teljesebb lista:
„Mit kaptunk a rómaiaktól? – zsidók a gazdaságban és kultúrában”
www.magyarzsido.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=15:zsidok-a-magyar-kulturaban-&catid=3:kultura&Itemid=3

Voltak olyan zsidók is (ezerből hány van ilyen?), akik adtak valami pozitívot országnak-világnak, és mégis szemét módon elbánt velük a fajelméleten alapuló náci-nyilas rezsim, pl. „a gójok legjobbjait is öld meg” fordítottja alapján (ti. „a zsidók legjobbjait is öld meg”). Ragadozóeszme volt és van még mindig, szerepcserével, a politikai inga kilengett, és kileng szélsőbalról szélsőjobbra – eleget értekeztem már (itt is) erről, és az is egyértelmű, hogy a judaizmus az első ok, a nemzetiszocialista fajelmélet pedig a második, és az első ok tükörképe.
Mi változott azóta? A judeonáci rezsim megint nyomul, a pénzt és médiát megszerzett judeonácik ezt politikai hatalommá konvertálják, és ők és a rezsimjük gój tagjai lopnak, csalnak, hazudnak, szellemi és anyagi károkat okoznak, és cigánybűnözőket tenyésztenek olyan arányban, hogy már „visszanyal a fagyi”…
Tehát:
1. Ha nincs judaizmus, és az ennek megfelelő ragadozó-élősködő mentalitás, akkor megszűnik a probléma.
2. Ha viszont van judaizmus, akkor előbb-utóbb ismét, természet-törvényszerűen meglesz a tükörképe is, és következik a történelemismétlés, ugyanaz a kör, akárhányadik forduló.
3. Normális rendszer nem származási címke alapján osztályozza az embereket, hanem a mentalitásuk és a tetteik alapján.
4. A 3-as pont alapján sem a judaizmus, sem bármely tükörképe nem normális rendszer. Hogy mennyire nem normális, azt most is lehet érezni a judeonácik által uralt területeken minden nap.
5. A normális világnézet és rendszer nem judaista, és nem is a tükörképe, –tehát nem ragadozó, nem élősködő, nem kiválasztottságos vagy felsőbbrendűséges (tehát kettősmércés) tanokat hirdet, hanem együttműködést és kölcsönösen előnyös, nyer-nyer helyzetet hirdet és valósít meg, azokkal, akikkel lehet, akik erre megfelelőek, és nem szabotálják el, nem térnek el ettől, és nem esnek vissza a „dzsungelbe” a csimpánzok világába. Ehhez képest jelenleg Magyarországon még mindig a ragadozás és élősködés, a korrupció és bűnözés a többségi életforma.
Az állatfarmi, ragadozó, élősködő rendszert és a hozzá tartozó személyeket kell leváltani, és ehhez kell jutni odáig is, elég volt a motivált és kitartó, rafinált módú társadalom-öngyilkosokból. Át kell térni az együttműködő, egymással békében élni tudó, „elefánt típusú” életformára, máskülönben konfliktus, társadalmi baj és harc van, akár a világháború szintjéig is, úgyhogy az ideológiai alapként szolgáló zsidó vallásoknak és zsidó politikai ideológiáknak a történelmi könyvespolcon van a helye, ezeket a tanokat és rendszereket le kell váltani. Akik a régi dolgokat szeretik, azoknak ott vannak a távol-keleti vallások, buddhizmus, hinduizmus, kínai univerzalizmus, akik pedig újat akarnak, azoknak létre kell ezt hozni. Csak így nem lesz történelemismétlés, és csak így lesz egy új fejezet, korszakváltás; és persze elvárás, hogy ez jobb legyen, mint a régi volt, sokkal jobb.

Bee-zony 2013.09.30. 08:57:56

@vomit: 3 dolog ezzel kapcsolatban:
Egy zsidó leplezi le a (zsidó) „klub” disznóságait… Amíg a gójok fejében nem működő szürke massza van agyként, addig továbbra is a zsidók fogják irányítani, ha nem is mindenkit, de a Nyugatot, és csak az a kérdés, hogy melyik zsidók, mert a zsidó az nem hülye, „csak” az aljasok vannak köztük többségben. Talmudi tanokkal a fejükben hogy lenne az másként? - és egy vallás híve nem fogja a vallását kritizálni, kivéve, ha a vallás tantételei között szerepel a kritikus gondolkodás, a megfigyelés, elemzés, szintézis is, mint elvárás; de a zsidó vallások pont nem ilyenek, hanem mindegyiket átlengi a „te ne gondolkodj, megtették azt már mások helyetted, te csak kövesd őket vakon” szelleme. Aztán jutnak, ahová jutnak vele, a földi pokolba.

Hogy milyen fontos a lázadás, az ellenállás és az önfeláldozás képessége – ezért sikeresek pl. az oroszok, mert ezt tudják. Ott volt „Fegyverbe!” plakát, itt meg, juj azt nem szabad, mert zokon veszik az elnyomók… Persze nem maga a plakát a fontos, hanem az ellenállás. Az indiaiak is tudják ezt, és Gandhi vezetésével ellenálltak a gyarmatosítóknak, ahogy kell.
Magyarországon melyik a sanszosabb, az hogy az elnyomóktól való megszabadulás érdekében összefog és feláldozza magát ötszázezer ember, vagy az, hogy az ellenálló országok úgy leatombombázzák a judeonáci fészket, hogy lesz ötmillió halott, és hogy az áldozat nemhozatalból lesz a sokkal több áldozat?
Aki nem akar ekkora áldozatot hozni, az legalább azt a kis áldozatot hozza meg, hogy gondolkodik, és nem marad judeonáci irányítású országban, hanem elmegy onnan valamelyik ellenálló országba, és a jó oldalt gyarapítja a létszámával – és nem a judeonáci és a náci-náci (ragadozóeszmés, imperialista, világuralmista) állami banda és szövetségesei a jó oldal… Nem mintha könnyű lenne megfelelő országot találni, de a nácik uralma idején sem volt ezt könnyű.

Úgy érzem, hogy az USA-ból, a „mosolygó, kedélyes fasizmus” (by Erich Fromm) országából jönnek az instrukciók Magyarországra a diktatúra építésére, ami a felszín alatt nem mosolygó és nem kedélyes, hanem szisztematikus, brutális és kegyetlen. Alakul a világdiktatúra lépésről-lépésre a gyarmaton is. Olstein-Orsós-Orbánék nem úgy tesznek, mintha kormányoznának (ti. nem úgy, mint az elődeik), hanem végrehajtóként a diktatúrát építik; először a virtuális szögesdrót-behálózás épül, végül a valódi kerítés, tehát lesz ez az egész még sokkal rosszabb is. Hogy ne ez történjen, ahhoz rengeteg megteendő van. A jelenlegi államot képviselők szisztematikusan haladnak az észak-koreai szint felé, lépésről-lépésre és fokról-fokra melegítik fel a vizet a fazékban a békák megfőzéséhez, hogy eközben a békák ne ugorjanak ki belőle, és végül egyrészt a szögesdrótos és aknazáras határon már nehéz lesz kiugrani, másrészt az egyoldalúan felfegyverkezett rezsimet nehéz lesz megdönteni, és Magyarország Észak-Korea sorsára jut, judeonáci urakkal és gój rabszolgákkal, illetve halottakkal. Tehát vagy lázadás és kellő szintű és létszámú áldozathozatal kell, vagy fizikailag-földrajzilag is átállni a jó oldalra – még mindig ugyanaz az ábra és a választék, mint ami a náci Németország esetében is volt; és persze hogy, mert most is ugyanúgy ragadozóeszmések uralkodnak és nyomulnak, csak most bal oldalról jön a bolondóra ingája, és nem fekete farkas a ragadozó, hanem sunyi és ravasz, lassan haladó és türelmes vörös róka, viszont a cél mindkét esetben ugyanaz, csak a módszer más. Náci-náciknak, judeonáciknak, és minden más ragadozónak, élősködőnek ellent kell állni, és nem az ő rendszerükben élni és dolgozni, hanem olyanban, ami nem ragadozó és nem élősködő, hanem együttműködő és igazságos, amelyikben nincsenek becsapók és becsapottak, kizsákmányolók és kizsákmányoltak, stb., tehát két érdek-ellentétű fél, akik aztán ebből kifolyólag gyepálják egymást, az egyik hogy megszabaduljon a kifosztóitól, a másik azért, hogy továbbra is fenntartsa a zsákmányszerzői uralmát; ebből pedig nem lesz béke, csak akkor, ha már nem ilyen a rendszer, és a mentalitás. Ehhez valóban rendszert kell váltani, nem csak módszert, köpönyeget és kaméleonszínt.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.09.30. 10:07:23

@Vidéki: Azért van egy kis különbség a között, hogy a szerződésmódosításod aláírásával tolnak bele egy ilyen pöcébe, vagy pedig csak szimplán TÁJÉKOZTATNAK, hogy "bocs, hó elejétől új törvény van, amitől te automatikusan tag vagy". Akkor is, ha nem íratnak alá veled új szerződést, akkor is, ha esetleg ezt a mondatot kihúzod a papírról, vö: index.hu/kulfold/2013/08/09/kitolt_a_bankkal_a_ravasz_ugyfel/ . Amúgy meg nagyon ismerős ez a dolog valahonnan...

süti beállítások módosítása