Skip to content


       Szűrés lista

Megnyitották a felújított Thököly utat - öt és fél év után

2005-ben kezdődött a forgalom megváltoztatása a Baross téren, a Keleti-pályudvar előtt. Akkor azt ígérték, hogy 2006-re kész lesz a tér. (32 nap múlva 2014-et fogunk írni, de a tér még mindig le van zárva.)

baross1.jpg

2005. nyarán az MSZP-SZDSZ városvezetés bejelentette, hogy 2006-ben megkezdenék a macskaköves, rossz állapotban lévő Thököly út felújítását. Mindezt Gy. Németh Erzsébet frakcióvezető közölte. A metróépítkezés befejezést 2010-re ígérte. (32 nap múlva 2014-et fogunk írni, de a tér még mindig le van zárva.)

baross2.jpg

2008. február 27-én bejelentették, hogy négy hónapra (!) lezárják a Thököly utat.

mti1.jpg

Aztán 2008. júliusában bejelentették, hogy meghosszabbítják a lezárást egészen 2008 októberig.
Senkinek, semmilyen felelőssége soha még csak fel sem merült, hogy hazudtak, bénáztak és szivatták a budapesti lakosokat. 

mti2.jpg


A felújítást végül a BKK kezdte meg 2013. szeptemberében, ma adták át és nyitották meg a forgalom előtt.  
Öt és fél év után.
Amúgy egy 300 méteres szakaszról van szó.

ps_2013.11.30_19h29m41s_013_.jpg

baross3.jpg

885307_601167749941717_1741080052_o.jpg

Címkék: mszp szdsz bkk

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr195669061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alte trottel 2013.12.01. 09:25:17

Te ZÉRÓ! (ez az IQ-d lenne?)
A poszt végéről lemaradt az "(X)"! A fizetett hirdetés jele.
Vagy nem ismered ezt a bonyolult betűt?

Kandeláber 2013.12.01. 09:43:04

Majd ha a maszopos Horváth Csabi lesz a főpolgármester...
Még a négyes metrón is ingyen utazik mindenki, a budapestitől kezdve a becsuánaföldi négerig bezárólag. :D

Vidéki 2013.12.01. 10:02:56

@Kandeláber:

Horváth Csabi ígérgetései Kazal Lászlót juttatták eszembe.

Kazal László, Kanffy Hugo alakját megszemélyesítve vidéken így érvelt egy akkori választási kampányban.

„Ide figyeljetek, atyafiak, parasztok:

Kánaán lesz ez a vidék, hogyha reám szavaztok,

Olcsóbb lesz a sör és a bor, de felmegy a tök ára,

Aranybullát veretek a községháza falára.”

zsaruvér 2013.12.01. 10:19:04

300 méter ez a nagy szám? Bár ez is eredmény . Bár a Horvátok ennyi idő alatt mintegy 200 km autópályát építettek hidakkal és alagutakkal. Ja és az alagutak hegyekben készültek a hidak szakadékok fölött nem úgy mint nálunk.

CSENDES 2013.12.01. 12:12:23

@zsaruvér: Mit irigykedsz? nekünk is van már völgy hidunk:-))

Kandeláber 2013.12.01. 12:22:55

@CSENDES: Sőt, vaskefénk és időkerekünk is. :D

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.12.01. 15:39:25

A Sagrada Familia sokkat hosszabb ideje épül, és még mindig nincs kész.

Magyarország jobban teljesít.

Sőt, az csak 170 m magas lesz, ha valaha elkészül, de ez az útszakasz 300 m hosszú!!!

Magyarország SOKKAL JOBBAN TELJESÍT!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.12.01. 15:43:49

@zsaruvér:

Ez ortodox lófasz. A hegyeket bele kell hordani a szakadékokba, aztán az egészet átfúrni egy 100 m átmérőjű alagúttal, abba építeni egy gyönyörű, 3 km hosszú hidat (ha nem adja ki a 3 km-t egyenesen, akkor kanyarogjon az a híd!), és az egészet Kerényi Imre házifestőinek képeivel díszíteni.

niklex 2013.12.01. 16:44:59

ennyit ér ,amit bármelyik politikus igér....

A szerelő 2013.12.01. 16:47:42

Ezt meg hogy sikerült? Ez nem lehet igaz! Valamit tuti elnéztek az egyik irodában. Csak véletlenül kerülhetett rá az aláírás az egyik papírra, ami elindította a lavinát, mert ilyesmi a mi városvezetőinkkel tudatosan nem fordulhatna elő.

abc 2013.12.01. 16:50:16

Ez is a 4 éve elmúltnyolcév hibája...

gumirocker 2013.12.01. 17:03:39

Állj, most tényleg csak 1 sávos lesz a Thököly út autóügyileg?

873ujr3rk 2013.12.01. 17:03:57

nyugalom még nincs kész, csak a fele. a második felét jövőre hazudták.

viva.la.revolucion 2013.12.01. 17:11:29

bkk meg tarlós...
valamelyik végre arra járt és feltünt nekik hogy "bazmeg ez itt le van zárva de minek?"
csodás
fel kéne rúgni mindet

ODIV 2013.12.01. 17:13:28

@gumirocker: Persze, hogy egysávos lesz. Az elmúlt 5 év forgalomszámlálásai alapján alig van rajta forgalom, bőven elég egy sáv. :D

♔batyu♔ 2013.12.01. 17:21:48

Ahogy elnézem, Demszky hívei vannak legjobban felháborodva.

Szabványok 2013.12.01. 17:22:45

Most meg az Árpád-híd .. Hungária körutat tették használhatatlanná. Nemcsakhogy villamos nincs, hanem még két-három sávot az autóktól is elvesznek, munkagépparkolónak, homoktárolónak, stb.
Szerintem 4-5 évig simán elhúzzák és majd a 2018-s választások előtt fogják átadni az Árpád-hidat a villamosforgalomnak.
Az egész városban mindenütt útelzárások. Hónapokon keresztül tart egy 100m-es szakasz felújítása. (Pl. Gábor Áron utca.) Miért? A rossz munkaszervezés miatt. Felbontják, majd úgy hagyják hetekig. Aztán jön pár ember valamit pöszmötöl, majd megint hetekig csak útakadály.

Szabványok 2013.12.01. 17:25:22

@gumirocker: Persze! Ezt hívják úgy, hogy forgalomcsillapítás.
Mit gondolsz, miért volt jó, hogy a Ferenciek-terén a lámpa nélküli sok sáv, aluljáróból csinálnak egy sokfázisú lámpát, betemetik az aluljárót?
Vajon miért kellett bedugacsolni a Margit-híd aluljáróját és egy lámpás zebrát tenni a közepére?
A megoldás: forgalomcsillapítás!

Rodolfo63 2013.12.01. 17:27:34

szóval, 2 hónap munka kellett hozzá - de 7 évig vártak vele...

bár tény, sokáig úgy volt, hogy lesz alatta metró, gondolom demszkyék nem akarták bevállalni, hogy azért ekézzék őket, hogy a frissen felújított utat felbontják a második metró szakasz miatt

♔batyu♔ 2013.12.01. 17:45:21

@Szabványok: Ezek szerint nem nagyon járhatsz te arra. Helyenként már most kész és nem egy sáv van meghagyva.

Hawks 2013.12.01. 18:16:03

hát nem vagyok egy fideszes DE: bassza meg a demszky és a baloldal!!! az ilyen horvátcsabáknak meg gynémeterzsikének lapátot a kezébe és nekik kellett volna kiásniuk, betonozniuk!!! 7 év!!! bazmeg eldurrant az agyam

Éhes_ló 2013.12.01. 18:17:26

Felelős?
Jah, az nincs most sem.

Wanker 2013.12.01. 18:24:08

Bravó Demszky!

"Száz éve Párizsban az volt a jó,
A kommün ezért kötelet adott."

Labancz 2013.12.01. 18:24:14

Azért azt lássuk be, hogy az überfasza Tarlósnak is kellett 3 év, hogy elkészüljön. (Pedig ő már félkészen kapta.)
Mondjuk ez semmit nem von le a Szocik bénázásának "értékéből".

béla a görög (törölt) 2013.12.01. 18:34:23

Ez szinte kizárt dolog... amig a 4-es metró nem jár.

Átadni bármit, át lehet. Influenzát, szifiliszt, Thökölyt ami a Barossnál elakad.
(jönnek a választások, valamit át kell adni, mert muszáj...)

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Szerencsétlen az 5,5 évből 3,5 évig az T. 'faék' Pista volt a főpolgi. Nem elég ám utálni a másik oldalt még számolni is tudni kell.
'Rohamtempóban dolgoznak' - ja a szóvivők meg a PR-osok.
A beruházók? Hát ezt tán hagyjuk ahhoz pénz is kéne.

taga20 2013.12.01. 18:37:36

@béla a görög: te béla, az atv-én van faék pista, el ne szalaszd:))

Baluci 2013.12.01. 18:42:38

Sokadik bizonyíték arra a hányingerre, ami ebben a szájbaszexuált országban megy...

♔batyu♔ 2013.12.01. 18:45:58

@Labancz: További 2 évig volt vita, ki fizesse ki azt a 1.7 milliárdot, ami Demszkyék idején kézen-közön eltűnt és amit az alvállalkozók a fővárostól követeltek. Addig állt a beruházás. Végül Tarlós azt mondta, nem vár tovább, mert nem lehet tovább halogatni a kupit amit ott van, így kifizette többek között a te adódból is, erre rögtön megindulhatott újra az építkezés.

Persze a libsik köszönik, SZDSZ, az meg mi, Demszky, az pedig kicsoda, nem értjük.

Bambano 2013.12.01. 18:50:46

Most már értem, miért tartott Debrecenben ennyi ideig az új villamos kiépítése... Lajos nem merte hamarabb befejezni, mint a pesti nagyfőnökök :)

Ekkora útszakaszt az usákok egy éjszaka alatt újítanak fel közműcserével egyetemben...

♔batyu♔ 2013.12.01. 19:01:52

@Bambano: Ott is ellopták a lóvét a libsik?

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2013.12.01. 19:03:34

nagyon nagyon sajnálom ezt a kis országot, sajnos vezetőink kitartó munkával elérték, hogy megérett a pusztulásra. innét már nem nagyon van tovább. 3 éve elkeseredésből jöttem el otthonról.

vackor1 2013.12.01. 19:19:26

@♔batyu♔:
Biza, Debrecenben IS ! az általad oly szeretettel- de ész nélkül - szajkózott "libsik" rendelkeznek a pénz és általában minden felett..
Még ennyi eszed sincs. Gratulálok.

Bambano 2013.12.01. 19:20:25

@♔batyu♔: aligha, mert Lajos 15 éve polgármester... ha loptak is lóvét a libsik, az 1998. előtt volt.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.12.01. 19:24:12

WOW!!!

ezt a sok videkit a poszt toloval egyetemben
az a 300 meteres szakasz azert allt mert az egesz Baross ter fel volt turva es csak a busz mehetett ott
nem baj kerdezzetek meg azt aki arrafele jart az elmult 5 evben

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.12.01. 19:28:09

@Wanker: "Bravó Demszky!

"Száz éve Párizsban az volt a jó,
A kommün ezért kötelet adott.""

Akkor én valamit félre értettem. Azt hittem, hogy 2010 óta nem Demszky a főpolgár, és Erzsébetvárost sem a ballibsik vezetik. Egyébként miért nem a Gyurcsány a hibás egy személyben?

Circus 2013.12.01. 19:33:59

Azért csak egy irányban, mert nemsokára lezárják a Kerepesi utat a százlábú híd átépítése miatt - megint más kérdés, hogy ezt eredetileg szeptemberre igérték, csak valószínűleg valaki a fejéhez kapott (vagy elolvasta, amit akkor kommenteltem, esetleg mindkettő).
Tehát csak azért egy irányba, mert nemsokára úgyis rá lesz terelve a Kerepesi forgalmának fele.

Sajnos azokkal értek egyet, akik szerint ez egyenlő a 2.ütem elmaradásával... holott ki kellene vinni egészen necsak a Bosnyákig, hanem a lakótelepig, de ez másik ezer poszt témája.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.12.01. 19:37:46

Egyébként az egész Thököly utat 1 hónap alatt felújították. Nem tartott ennél tovább. Lezárva volt, nem elkezdték és nem haladtak vele semmit. El sem kezdték, de értelme sem lett volna. Ennek az oka az, hogy a Baross téren építették a metrót, és egy nagy gödör volt a helyén. Csak buszok és taxik mehettek el a tér mellett, így a helyi lakosokon kívül nem hajtott be rá senki, de ők is csak a másik irányból.

Na most hörröghet tovább a sok vidéki paraszt, hogy MSZP így meg úgy, meg az emúlnyócév, de akik a metrót játráltatták, azok miatt alakult ki ez a helyzet.

Én csak köszönetet szeretnék mondani tarlósnak, hogy megoldották azt a problémát három év alatt, amit ők okoztak előtte a metroproject lassításával. Mint ahogyan a devizahitelesek is hákát rebeghetnek a megmentésükért.

LallyPop 2013.12.01. 19:48:09

Hajrá Tarlós! Tarlós for President!

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.12.01. 19:55:35

@Circus: "Sajnos azokkal értek egyet, akik szerint ez egyenlő a 2.ütem elmaradásával..."

az mar akkor eldolt amikor nem hagytak tovabb rohadni a kinti villamossint a kockakovekkel, hanem frankon par 100 milliobol vegigaszfaltoztak

Kepa 2013.12.01. 20:31:59

Elkeszult, kicsit lassan, de vege lett. Hogy jon ide a politika ?

Mar az aszfalt is narancs szinu ?? (vagy voros ? Nehogy megszoljanak :) )

Oruljetek, hogy kesz van, lepjetek tovabb...

Azert mutatja, a magyar dolgok lassusagat, hogy valaki azt irta : Tarlos for President ! Mindez egy 300 meternyi aszfalt miatt ?!?!
Hat nem csoda, hogy Montenegroval vagyunk egy szinten. (vasarloero-paritas alapjan)

superfrog 2013.12.01. 20:42:55

nem tartozik ide, csak annyiban hogy mennyire impotens az egész banda. a thököly út melett van a verseny utca. úgy néz ki mint drezda a II vh után. nem nagy forgalmú, de 2 buszjárat jár rajta. amit a bkv ott elkúr alkatrészre, abból a thökölyvel egyetemben fel lehetne újítani. fogadni merek, hogy arra a 300 méterre senki nem gondol, de tényleg botrány hogy néz ki, és mennyi pénzt visz a bkv-n keresztül (nagyon tönkretesz mindent ami rámegy és nem tank) persze vágom hogy nem lenne hírértéke, és az ott lakó cigókat se izgatja. úgyhogy fizetjük a buszalkatrészeken keresztül a faszkodást. egyébként 20 éve meg kellett volna csinálni, úgyhogy kb az egész banda ennyit ér

Sírköves Slomó 2013.12.01. 20:44:20

@superfrog: Kit érdekel ez amikor felrúgták a hanukagyertyát?

superfrog 2013.12.01. 20:57:43

@Sírköves Slomó: huuuuu vazze tényleg. én sem tudom felmérni mi az ami igazán fontos .........
:)))

Sírköves Slomó 2013.12.01. 21:03:52

@superfrog: Ez vicces? Határolódj el mér nem teszi ezt meg senki ahhoz vérnek kell folyni?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.01. 21:09:30

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Most igyekszel fölényitni az ernyőt az esőnek?
Természetesen Tarlós a köcsög...
Köszönjük, kedves MSZP-SZDSZ!

billy reed 2013.12.01. 21:10:16

@Kandeláber:
"Majd ha a maszopos Horváth Csabi lesz a főpolgármester...
Még a négyes metrón is ingyen utazik mindenki, a budapestitől kezdve a becsuánaföldi négerig bezárólag. :D "

Ez biztos vicces - gondolom -, de hogy jön ide?
Olyan jól elbeszélgettek vidéki-vel, "öröm" olvasni.

@♔batyu♔: Úgy látszik nem sokat tudsz Debrecenről. Ott nem a "libsik" irányítanak, hanem Kósa et.

superfrog 2013.12.01. 21:13:58

@Sírköves Slomó: nem tartozik ide, de kb kit érdekel a hanuka gyertya, főleg úgy egyes vallási csoportok simán kapnak engedélyt közterületi "reklámra" míg mások nem. de én most pénzről beszéltem. ha nem lesz hanuka gyertya, akkor aztán jó nagy szarban leszünk, de mintha vagy 90-es végéig senkinek sem hiányzott ez, viszont a buszokra dobáljuk a pénzt. ez fontos. hanukát meg ott kell tartani, ahová való. (függetlenül attól hogy nem értem miért kell basztatni azt a gyertyát, de kb tényleg ez ami igazán fontos pesten, ez a legnagyobb bajunk? mert akkor én egy tök másik pesten élek)

Sírköves Slomó 2013.12.01. 21:18:02

@superfrog: Nekem akkor is hiányzott az a minimum hogy kifizetik az adófizetők ezt és a kártérítést is ükunokám szintjéig.

Vagy mit képzelsz itt már mindnkit vérig lehet sérteni következmény nélkül?

Sírköves Slomó 2013.12.01. 21:19:40

@superfrog: Ezzel megadod az engedélyt a Dunába lövéshez! Régen is ilyen közömbösekkel kezdődött minden, aztán mi lett a vége? Alig éltem túl! Elég!

superfrog 2013.12.01. 21:20:37

@Sírköves Slomó: ez provokáció, talán ideje lenne téged innen bannolni, nem vagyok erre vevő, már szűröm is a baromságaidat, keress mást a homokozódba a játékodhoz.....................

Sírköves Slomó 2013.12.01. 21:22:37

@superfrog: Persze hogy provokáció menórát rugdosni hanukakor! Ezt mondom, te meg lapítasz és még posztot se írtál róla te náci!

thoma24 2013.12.01. 21:26:45

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: a Thököly utat Tarlós 4 év alatt aszfaltoztatta le. A már majdnem kész 4-es metrót 4 évig tartott üzembe helyezni. Tarlós valóban "rohamtempóban" dolgozik/dolgoztat :DDD

soproni1 2013.12.01. 21:28:03

Magyar munkához idő kell......

thoma24 2013.12.01. 21:34:00

@superfrog: jártál mostanában arra?
nekem úgy rémlik, mintha hónapok óta le lenne aszfaltozva...

thoma24 2013.12.01. 21:35:02

@soproni1: jó munkához idő kell. sz*rhoz még több!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.12.01. 21:46:56

és itt is az lesz, hogy valami megint eszükbe jut, és elkezdik megint átépíteni?
persze sok állami dolgozónak lesz így munkája!

Rotoxis 2013.12.01. 21:49:12

@superfrog: A Verseny utcát már hónapokkal ezelőtt felújították! A Százház és a Jobbágy maradt kockás.

Prakt! 2013.12.01. 22:09:46

2010 - Audi bejelenti hogy győri gyárát bővíti, több km autóút, új elkerülő...
2013 - A gyár áll, és autókat gyártanak.

2005 - Budapest nekiáll felújítani egy 300 méteres útszakaszt.
2013 - befejezik

Démonmac1 2013.12.01. 22:31:14

nem kapkodta el a fityisz ezt a melót se, bezzeg, ha stadion lett volna..:)

aFx 2013.12.01. 22:31:30

emlékszem, 2006ban két hétig nem voltam Budapesten, mire visszaértem ott állt a felirat, hogy most pár hónapig akkor pótlóbuszok járnak a Fehérvárin. amiből végülis emlékeim szerint két év lett és csak napi átlag 40 percet buktam ezen a mutatványon ez idő alatt. plusz feltúrták a körteret.

végül a villamosok visszakerültek, én meg ettől függetlenül elköltöztem messzire.

azóta évente egyszer kb egy hetet vagyok Magyarországon, de Budapesten áll az idő: a keleti és a körtér még mindig majdnem ugyanúgy fel van túrva, mint sok-sok éve. áll az idő, ami nekem túristaként ugyan jó, mert a több évnyi rutinból még mindig eligazodok, de nem költöznék vissza.

Szúnyog 2013.12.01. 22:59:37

A következő poszt gondolom a fóti "csalásról" fog szólni.

zila5 2013.12.01. 23:13:59

Ne csodálkozzon senki, erre mifelénk egy megbillent Király utcai térkő visszaegyenesítéséből negyed oldalas újsághír születik a kerületi lapban, előtte-utána fotóval.

2013.12.01. 23:37:28

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: úgynevezett látszatépítkezés megy felbontják az utat aztán leburkolják, néhol rosszabb minőségű lett mint volt. ha neked örömet okoz hogy nem lehet közlekedni mert két utcánként valami faszság van fejlesztés néven, akkor szavazzál még rájuk. persze hogy a választások előtt fél évvel kezdenek bele mindenbe, előtte nem volt szabad ránézni se a városra.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.01. 23:43:52

Sose fogjuk megtudni, hogy milyen valódi ok miatt volt eddig lezárva. ... Ziher, hogy nem azért mert a keletis szakasza blokkolva volt - hiszen a buszok mindvégig járhattak rajta.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.01. 23:49:36

@Circus: mégis miből gondoltad, hogy lesz valaha is II-dik ütem? miután az egészet azzal kellett volna kezdeni, de mégsem azzal kezdték, hanem a belső - senkinek se kellő - szakasszal, tuti hogy nem lesz belőle soha semmi - lásd 3-as metró kápmegyeri III-dik üteme...

tiborc2008 2013.12.02. 02:02:24

Respect Tarlósnak, csak ki tudja, a levitézlett orrtúró kis pöcsöt miért nem teszi már lapátra?

Labancz 2013.12.02. 04:02:53

@♔batyu♔: ezt az összeget is fel lehet írni a kéménybe korommal. :(
Minden politikus szüljön sünt! De farfekvéssel! Mikor küldjük el már mindet a p*csába?!

Don Quixote de la Ferko 2013.12.02. 04:08:06

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

Láthatóan kimaradt az életedből 3 év. Emlékeztetnélek, 2010 óta fidesz és tarlós uralom van.

Tudod, minden szép, minden jó, hasítunk, szóval nem kicsit nevetséges a szocizásod már az elsőben.

nemecsek ernő áruló 2013.12.02. 06:23:32

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Azért én még kíváncsi leszek, milyen gyorsan reped meg a burkolat és válik szükségessé az új felújítás. 2002-ben az M7 több szakaszán erre két-három hónapot kellett várni. :)

nemecsek ernő áruló 2013.12.02. 06:29:36

@♔batyu♔: El. Floridába mentek belőle kókuszból szürcsölni a koktélt. :D

Faus to 2013.12.02. 07:37:05

@Szabványok: azért azt hozzátenném, hogy az 1-es villamos felújítása miatt a XIII. kerület egyéb részein igen megnőtt az autóforgalom, pl. Tatai út, ami elég jó menekülőút volt addig, amíg le nem zárták csatornázás miatt. Jól össze vannak hangolva mostanában is a munkák....

MACISAJT 2013.12.02. 07:38:12

@thoma24: (": a Thököly utat Tarlós 4 év alatt aszfaltoztatta le. A már majdnem kész 4-es metrót 4 évig tartott üzembe helyezni. Tarlós valóban "rohamtempóban" dolgozik/dolgoztat :DDD ")

Csak halkan szólok: az mszp-szdsz demszkigrádi városvezetésnek romjait betömködni jóval több időt és pénzt igényel mint akár egy új fővárost felépíteni a semmiből.
Nézd meg akár a "Bálnát", a négyes metrót, az összes metrót, a BKV-t magát...

Virág et. 2013.12.02. 08:33:34

@MACISAJT: Gondolom ez lesz az év most mindenre, hogy miért nem sikerült semmi abból, amit ígértek.
Az meg közben fel sem tűnik, hogy amiért ellenzékben - okkal - szót emeltek, azt kormányon duplán megcsinálják. Egy-két példa, gondolatébresztőnek:
- Thököly út 2 éves felújítását még 3 és fél év alatt be is fejezték. Gondolom Demszky miatt nem fogott az aszfalt sem.
- 4-es metró. Kell erről beszélni? Semmi eredmény ebben a ciklusban sem.
- 2.88 milliárd forintos autópálya ár / km. Ebből lett 4-5 év alatt 3.6 milliárd forintos autópálya ár / km. Demszky miatt, nem vitás.
- manyup pénzekre szemet vetés. 2010 előtt schmittpali védi meg a kommunistáktól a megtakarításainkat, 2010 után schmittpali írja alá ugyanannak a lenyúlását. :) Ez egyébként a NER legszebb modellezése.
- politikus közt. elnök. Szily miatt ment a fideszes hiszti (okkal), hogy aktív pártpolitikus a jelölt, aztán az alelnök schmittpaliból meg később az alapító tag, képviselő Áderből csinálnak közt. elnököt.

Igazából reggelig folytathatnám. Ez a baj veletek, Fideszdroidokkal. Sírtok a kettős mérce miatt, de amikor a lieblingjeitek gyakorolják, akkor maszatoltok, mellébeszéltek. Innen meg nehéz komolyan venni bármit is, amit mondotok. Ha 14-ben kormányváltás lesz, mind cserélitek le e nicketeket vagy kotródtok el a blog.hu-ról, mert arcotok már nem marad a kritikára. Ez evidencia.

Ennyit is értek.

lyken 2013.12.02. 09:10:31

@Kepa: "Oruljetek, hogy kesz van, lepjetek tovabb..."
Sokan pontosan ezt teszik. Lépnek tovább. Nyugat fele.

jet set 2013.12.02. 09:53:16

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: És miért kellett lezárni egy évtizedre a Baross teret?

Vádló Bitófa 2013.12.02. 09:58:59

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:
"Tarlósnak sok hibája van, de még mindig ezerszer jobb, mint Demszky vagy Horváth Csaba. "

Azoknál egy kupac kutyasz*r is ezerszer jobb polgármester lenne...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.12.02. 10:43:07

@városjáró: igen volt egy buszsav WOW
akkor most legyen mellette egy autos sav is a felujitasok kozott?
tudod a buszsav az egy olyan valami, amit fenn szoktak tartjani a buszoknak

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.12.02. 10:46:58

@jet set: "És miért kellett lezárni egy évtizedre a Baross teret?"

a teljes kozmukivaltas es a metromegallok fentrol valo epitese elegge sok ideig tart, ez nem egy csaladi haziko amit egy szezonban brutalis penz betolassal at is adnak...

a kozvetett valasz meg az hogy igy tobbe kerult az a resz es tobbet lehetett lopni abbol

nem mellesleg a kozmukivaltas elegge draga szokott lenni, ezt most lenyomtak az EU torkan
nem mellesleg a metromegallok szepek lettek, nem mondom egy-ket metromegallonal nem kellett volna de a Keletinel kell hogy szep legyen

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.02. 11:02:28

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:
Az út szélessége semmit se csökkent a lezárás alatt. Max a Keleti előtti szakaszra foghatnád rá - ha jogos lenne, de nem az! - hogy keskeny volt. De nem volt az. Egy tank leszállhatott volna oda percenként, akkora tartalékokkal terelgették ott a buszokat éveken át. SZÓVAL EZ BUKÓ!

Secnir 2013.12.02. 11:21:36

@Virág et.:
"Ez a baj veletek, Fideszdroidokkal."

nem akarok nyelvtannáculni, de a fideszdroidok az kisbetű.

Virág et. 2013.12.02. 11:26:35

@Secnir: Igaz. Másnak indult, ahol a Fidesz még tulajdonnév, de aztán szimpla droid lett belőle.

Geza 2013.12.02. 11:30:03

Én már csak azt várom, hogy vitézi dávidkát, a bkk-t, tarlóst, demszkit, meg úgy általában az egész bagázst valamelyik ilyen útba aszfaltozzák már be derékig, aztán én meg Guinness-kísérlet gyanánt megpróbálhassak átugratni fölöttük egy úthengerrel.

Az összevissza irányított kis utcákkal, a folyton feltúrt ám mégis folyton kátyús útburkolattal, az állandóan legalább fél pályás útlezárásokkal, a piroshullámra állított lámpákkal, a szotykos drága és lassú bkv-val, az autófeltörések gyakorisága ellenére fizetős parkolással, egyszóval ezzel a 'budapestiséggel' sikerült elérniük, hogy a város kocsival közlekedhetetlen, gyalogos-tüdővel lélegezhetetlen, vidékinek átjárhatatlan, itt lakónak élhetetlen, egy undorító, megyényi méretűre hízott hormonzavaros topatelep, Kelet-Közép-Európa szégyene lett.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.12.02. 11:50:24

@Vádló Bitófa:

Egyet is értenék veled, ha nem egy századik nikkje lennél valamelyik Habyony-katonának:

"Vádló Bitófa 0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban

2013.10.10. óta tag"

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.12.02. 12:19:59

@városjáró: most melyik utrol beszelsz? volt vagy harom... olyan is volt hogy ossze - vissza kanyargott a busz
de legtobbszor arra emlekszem, hogy a palyaurvar fobejarata elotti piros lapma a masodik buszt allandoan megfogta
mennyivel szebb lett volna ha nem 1 pirost kellett volna minden masodik busznak allnia hanem 3-at mindegyik busznak mert a libsibolsi autosok beengedtek volna magukat a buszsavba

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.02. 13:08:03

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:
Egyetlen terelt útvonal volt csak - legfeljebb a Park Szállónál tilitoliztak vele párszor. Jött a busz a Rákóczi felől, elhalad a Park Szálló előtt, vett a lámpánál egy balost, befutott a pályaudvar elé, onnan továbbment egy jobbossal a Thökölyre és kész - visszafele is ez volt csak értelemszerűen a Rákóczi felé. Kifele menet a buszokon kívül csak a taxik hajthattak be, a Dózsa felől viszont az Arzenál áruház vonaláig a helybe érkezők is (mikor igen-mikor nem). Az utóbbi 3 évben ez a verzió futott - sőt lehet hogy a lezárás kezdete óta. Mivel a Thököly ezen szakaszához nem nyúltak, minden további nélkül elfért volna rajta autós és buszos egyaránt (ahogy korábban is). A torlódást - ahogy fentebb már írtam - rossz esetben a Keleti előtti rész jelentette volna, de operatív módon ott is megoldhatták volna a dolgot, ha akarták volna. Nem akarták. Hogy mért, azt soha nem fogja beismerni aki tudja.

Rav Antal 2013.12.02. 14:29:29

A legszebb:

Ma ugyanannyira lehetett közlekedni a Thökölyn, mint eddig: sehogy. Csak még dugó is volt.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.12.02. 14:34:02

@városjáró: nezd meg a mostani google map -et
ami most fent van, az mar a MASODIK utvonal, kintrol haladva a Baross ter bejaratanal azonnal elmegy a palyaudvar fele, majd a parkolo autok mellett halad el kozepen es bekanyarodik a palyaudvar ele

megis azon hol birt volna meg el plusz 6 metert ami 2*1 forgalmi sav?
kontener nem kellett volna hanem el is szallasolhattak volna a melosokat a kornyezo lakasokban?
a szobrot is odebbcsurhattak volna, elvegre mindent a kedves autosok kedveert?
a gyalogoknak se kell a 4 meter, elfertek volna fel meteren is?
az egesz melyepitesi tervet felulirhattak volna?

en nem ertek a forgalomszervezeshez sem es a melyepiteshez sem, te gondolom mindkettobol letetted a maszter digrit es a konkret epitesi tervekkel is tisztaban vagy...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.02. 15:00:37

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:
Valóban becsalinkázott a Keleti oldalához is a nyomvonal, de akkoriban nagy saras, murvás
holt parkolóterek is voltak a pályaudvar melletti placcon, aminek a helyén simán futhatott volna egy szélesebb (kocsi+busz) pálya. Akkori melóm végett csomót jártam kocsival a keleti oldalába. Láttam a sok ki nem használt de forgalomtól - és bármiféle munkálattól - elzárt zárványrészeket. Meg lehetett volna oldani (még úgy is, hogy a gyalogosokra is gondoljanak közben). Ha pedig ennek netán az lett volna az "ára", hogy a munkálatok idejére egy egyébként is arrébb rakandó zárványszobrot (amit senki nem csodál, senki nem használ ott az ótvar szélén) raktárba kell tenni, hát raktárba kell tenni. Most is ott van még - nemde?

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.02. 15:07:02

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:
Építési tervek? Itt? Most hallom a hírekben hogy újabb hónapokra szevasz van a Kossuth téri 2-es villamosnak, mert most épp a KIM felújításának felvonulási területe kell hogy igénybe vehesse a pálya területét... Most derül ki, mi? Persze...

Circus 2013.12.02. 15:23:25

@városjáró: az eredeti tervekből, meg mert azért abban legalább lenne logika.

a Kossuth tér meg nem elsősorban a felújítások/építkezés miatt van lezárva.
Építési területen nehéz tüntetni.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.02. 15:50:39

@Circus: hát ejgen, az eredeti tervek... de rég is volt az... és de hamar átírták őket... és aztán még hányszor...
hu.wikipedia.org/wiki/M4-es_metr%C3%B3vonal
www.metro4.hu/bpmetrok_4.php

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.12.04. 23:26:26

@városjáró: ugye kanyargasrol es csuklos buszokrol beszelunk?
amikor van ugy, hogy meg kell varni az egyiknek a masikat hogy legyen ivje

de abban igazad van megoldhattak volna, van az a penz amibol meg lehetett volna oldani, de miert is? az aki elvezte volna a megoldasnak a gyumolcset bedobott volna pl. 500 Ft -ot az athaladasert?

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.05. 11:23:57

300 milliárdból nem kifért volna?

süti beállítások módosítása