Skip to content


       Szűrés lista

Kósa fél nap alatt megcáfolta önmagát

Kósa Lajos, a Fidesz alelnöke vasárnap az ATV-ben elismerte, hogy korábban értesült az öszödi beszédről, egy "miskolci fiú" hívta föl, és telefonon bejátszotta neki. A műsorban többször is elmondta, hogy véleménye szerint nem is lehetett kérdés, hogy a miniszterelnök beszédét a sajtóhoz el kell juttatni.

Aztán aludt rá egyet és másnap a Kossuth Rádióban már tagadta, hogy ismerte volna a beszédet, ekkor azt mondta, csak arról tudott, hogy "van egy ilyen".

 
Óriási figura ez a Lajos!

Pedig ugye nem mindegy hogy a legnagyobb ellenzéki párt vezetősége a birtokába jutott felvételt miért nem sajtótájékoztató keretén belül hozta nyilvánosságra, miért futárokkal, titokban juttatta el a sajtóhoz, hogy aztán eljátsszák a teljesen megdöbbent és aggódó demokratákat ...

De vajon hogy került a választási kampány témái közé egy 8 évvel ezelőtti ügy, amikor Pintér Sándor belügyminiszter is megmondta, hogy "nyegtelenek az őszödi beszéd kiszivárogtatásának körülményei, mivel azzal nem követtek el bűncselekményt." ?!

Címkék: öszöd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr175833543

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kósa végleg összezavarodott 2014.02.26. 17:15:28

Nem elég, hogy az őszödi beszéd kikerüléséről Kósa 24 órán belül mást mond a Kossuth rádiónak mint az ATV-nek, bízva abban, hogy nincs átfedés a két célközönség között (ráfaragott, mert van), még egy holnap megjelenő nagyinterjúban is - hát, nem tudom ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2014.02.26. 11:53:08

A véleményem (ha MÉG szabad kinyilvánítani) kósa egy hazug, szarházi ...

Marcellusca 2014.02.26. 11:53:42

Ja, és még felvételek is bizonyítják!!!!!

Secnir 2014.02.26. 11:57:00

azért tartsuk be a helyes sorrendet:
2006: -Nem tudtam róla
2014: -tudtam róla, mindenki tudott róla
2014 +2nap: nem tudtam róla.
:D

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.02.26. 12:00:09

ennyit tudnak, ennyit is érnek, hű seggnyalója a főnökének aki szintén és ugyan így még soha nem hazudott

Algopirin 2014.02.26. 12:02:18

ezek a fontos dolgok.
mindenről szó van ebben a kurva országban csak a lényegről nincs.
ennek rég nem kéne témának lennie már.
8 év alatt a börtönben kellett volna elrohadni mindenkinek akinek ehhez köze volt

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.02.26. 12:06:22

@Secnir:

2014 +3 nap: volt valami 2006-ban? Nem csak sétáltunk egy jót a Viktor felhívására, és Putyin tiszteletére?

miva? 2014.02.26. 12:15:34

Legyünk tisztességesek!

A: Bejátszotta neki a barátja telefonon.

B: Nem hallotta, nem tudta a nyilvánosságra kerülés előtt a hangfelvételben.

Nem feltétlen hazudik. Az is lehet, hogy hiába hall egy felvételt, akkor sem tudja mi áll benne.

Egy harmadik állítással feloldható az ellentmondás szerintem.

C: Debil vagyok.

miva? 2014.02.26. 12:16:26

...előtt, hogy mi áll...

bocsesz

jani888 2014.02.26. 12:24:40

Nem lehet csodálkozni . Ezek ilyen emberek.(oldaltól függetlenül ).Aki nem passzol a társaságba kigolyózzák .

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.26. 12:32:13

Kósa is jobban teljesít - most már ilyen gyorsan tud hülyét csinálni magából :D

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.02.26. 12:47:19

"Azt hol tanulták önök, hogy a valóság az számít egy politikai kampányban? Na, most komolyan?"
Ergo igen, tényleg mondta, másnap meg már nem mondta, de az axiómája szerint egy kampányban egyik nem számít.

Egyébként meg hogyhogy miért téma?:
a) mert Gyurcsányt még mindig a 2006-os eseményekkel lehet a legjobban lejáratni, abból is a szemkilövetős rendőrattakkal, márpedig a baloldalnak jelenleg ő az egyetlen tagja, aki legalább arra veszi a fáradtságot, hogy kidugja a fejét a fedezék mögül;
b) mert még mindig ezzel lehet a legjobban hiszterizálni, hogy a baloldal milyen hazug, miközben a hazugságot nem a Beszéd üzente meg, hanem a Gyurcsány-csomag vagy három hónappal előtte, miközben már jóval előtte is nyílt titok volt; hát nem érdekes, hogy a hazugság addig nem érdekelt senkit, amíg a 100 napos programok, a 13. havi nyugdíjak és az ÁFA-csökkentés fenntarthatóságának hazugságából állt?
c) mert még mindig nem sikerült egyetlen pártnak sem felfognia a szöveg lényegét (igen, sőt, leginkább az MSZP-nek nem!);
d) és mert a Fidesz azzal próbálja elvenni a kiszivárogtatás és az azt követő események élét, hogy oké, hogy tőlük jutott ki a szöveg, na de ez politikai automatizmus volt, így a valódi felelős az eseményekért az, aki az MSZP-től nekik adta... tehát az MSZP, és máris még egy dologgal többért lehet őket utáltatni.

antonz 2014.02.26. 12:48:07

pedig nem mondhatja, h kicsalták belőle ezeket a szavakat, ugyanis mint tudjuk, ő azt mond amit akar, függetlenül a kérdésektől

Žďárský 2014.02.26. 12:48:36

Még a korábbi hírhez (a miskolci telefon) kommenteltem be ezt máshová:
"Van a közönséges hazugság, van a nagyon gyenge politikusi hazugság és van a kib*szottul átlátszó, dedós hazugság. Ki-ki döntse el, Kósáé melyik kategória. Én már döntöttem..."
És lám, az élet napok alatt igazolta a döntésemet...

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.02.26. 13:06:06

a másik:

Kiderült, mit írt Orbán Barrosónak, miután megegyezett Putyinnal

Kikerült a kormány honlapjára az a levél, amelyet Orbán Viktor bő egy héttel azután küldött José Manuel Barrosónak a paksi bővítésről, hogy az oroszokkal már megállapodott a kormány.

hvg.hu/itthon/20140226_Orban_Barrosonak_irt_levelet_kitettek

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.02.26. 13:16:56

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Aha, még mindig itt tart a dolog... "Aláírtam. Nem baj?"

a kormány embere 2014.02.26. 13:44:29

Nincs itt semmi látnivaló!
Mr.20% szavatossági ideje: 12 óra.
Utána megbüdösödik.

dr. Aullah 2014.02.26. 14:01:13

OFF:

Bocsi de van egy remek sztorim, hadd meséljem el. Most voltam szemtanúja az egyik trükknek, amivel kozmetikázzák a munkanélküliek számát:
Behívtak a munkaügyi központba 40 embert, mert van 4 asztalos meló. Az már régen nem izgat, hogy nekem más szakmáim vannak... na mindegy. Meghallgattam, aláírtam. Kezdte a beszélgetést a munkaadó a tényleges asztalos szakmával rendelkezőkkel én meg jöttem volna el, de hóhó... nem úgy van az csak (egésze eddig pontosan így volt). Kellett írni egy papírost, hogy miért jövök el... mert ha nem fogadják el az indokot, AKKOR TÖRÖLNEK A NYILVÁNTARTÁSBÓL! Mondom wtf... két szakmám van, jó lenne, ha olyanra hívnának, nem olyanra, ami nincs. Azt mondja jó, de nem ők intézik ezt, szóval...

Zseniális. Trükkök százai.

Kivlov 2014.02.26. 15:15:31

nem mindegy, hogy ki tudott róla és ki nem?
a lényeg maga a beszéd és elhangzásának körülményei.

csak egy néző 2014.02.26. 15:22:11

Mr 20% Lajos vasárnap esti tv szereplése, példaértékű volt. Annyit pislogott a szerencsétlen,(és azt sem tudta, mit is hazudott előtte egy perccel) hogy Bajnai hozzá képest üvegszeműnek nevezhető.
"A helyzet az az, hogy..."
Amikor Mr 20% Lajos így kezdi a mondatot, akkor a szemén is látszik, hogy éppen hazudni készül. A beszélgetés alatt, kb 8X kezdte így a mellébeszélést. "Hazudtunk reggel délben..." a 25 perces beszélgetésben 2.5 percenként sikerült Lajosunknak összesen 10X mantráznia. Ezzel még a papagájnak kiképzett idióta szóvivő párttársait is sikerült levernie. Nem semmi szellemi tevékenység lássuk be. E nagy patrióta simán lemond a városáról, előnyben részesítve a mentelmi jogát, mert azt hiszem sejti Mr 20%, hogy egy esetleges vagyonosodási vizsgálatnál úgy megbukna, mint Szálasi a népbíróság előtt. Hajrá fidesz, hajrá Lajos!

2014.02.26. 15:23:07

hazudik reggel, éjjel meg este :D

tomwar 2014.02.26. 15:24:45

@Kivlov: Nem a beszed: a tartalma... Es nem a kurvaorszag, mert az speciel igaz.

Kivlov 2014.02.26. 15:27:40

@tomwar:
a beszéd, tartalma, időzítése, elhangzásának körülményei.

Peterpapo 2014.02.26. 15:31:10

@Kivlov:

Alapesetben tényleg mindegy, de így jól látszik, hogy ezek is hazudnak reggel, délben, este.

tomwar 2014.02.26. 15:31:50

@Kivlov: ...es a mostani ujboli felbukkanasa. Pinter szerint az ellenzeki nyomas kenyszeritette Lazart, hogy nyilvanossagra hozza a vizsgalat dokumetumait...Majdnem karaboloztam, amikor meghallottam a radioban, ugy elkezdtem rohogni...

tisztítottVihar 2014.02.26. 15:34:18

Kósát nagyon nem zavarja, hogy beleszart a saját szájába.

Hamajd 2014.02.26. 15:41:43

Valami nagy disznóság (nem disznósajt) lehet az öszödi beszéd körül. Mi van ha most mégis a Ferinek van igaza. Azt a bizonyos záradékot én is szívesen elolvasnám.

Hamajd 2014.02.26. 15:44:12

Kósa Lajos egy vállalható politikus.
(a fidesz számára)

eloi 2014.02.26. 15:44:50

@Kivlov: Nem. Mert ha igaz, hogy a Fideszhez vitték előbb eladni a felvételt és ők nyilván meg is vették, akkor más a felállás a nyilvánosságra kerülést követő zavargások esetében is.
Mert ha előbb felkínálták nekik és már tudtak róla, akkor miért lapítottak? Miért nem kapták kézbe és lobogtatták már másnap A PARLAMENTBEN!!!???
Miért intézték(hagyták) úgy, hogy mintegy "véletlenül" kerüljön egy médiumhoz, aztán többhöz, és miért tettek úgy, mintha akkor hallanák először???? Amely "reakciójukkal" olajat öntöttek a tűzre és szándékosan heccelték fel a népet (csőcseléket). Ergo előre megfontoltan, szándékosan intézték úgy, hogy a dolog ne a rendes helyén, a Parlamentben kerüljön kivizsgálásra, hanem az utcára kerüljön és balhé legyen belőle.
Már akkor is általános vélekedés volt, hogy az akkor ellenzéki Fidesz manipulálta a tömeget és az egész cécót. (Kinek az érdeke, ugye?!) És Kósa ezt a vélekedést most szépen igazolta is. Elszólta magát. És most szépítené, de már kijött a lóláb. A 2006-os balhékért, ha nem is csak ők, de a Fidesz is felelős! Mert hagyta/direkt így intézte, hogy az egész az utcára kerüljön, ne a Parlamentbe, vagy csak a kampányba később. Ők már 2006-ban úgy látták, hogy ez jó lesz arra, hogy kikényszerítsék az előrehozott választásokat. De Magyarország azért még nem Ukrajna.
Állt a bál, de a kormány nem mondott le, nem bukott meg, nem oszlatták fel a Parlamentet, nem lett előrehozott választás. De akár még össze is jöhetett volna. De nem jött.
De megpróbálták.
Ennek a "lólába" bukkant mostan szépen elő.
Ezért bajos a hazudozás, ferdítés, mert mindig emlékezni kell arra, hogy mikor, miről, mit hazudtak. Eltelik pár év, kopik az emlékezet, alább hagy a figyelem, és máris igazat mond a politikus egy interjúban. Vétlenül.

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 15:51:13

A Kósa Lali ?
Ecceru egy "emberke"...
Mindegy mit kérdeznek tole,..úgyis azt válaszol amit akar...

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 15:52:08

@dr kíváncsivagyok:
"A Kósa Lali ?
Ecceru egy "emberke"...
Mindegy mit kérdeznek tole,..úgyis azt válaszol amit akar...

...és ezek , ilyenek vezetik az országot !!!
Ettol meg Gyurcsány is jobb...

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.02.26. 15:53:02

@eloi: kár a borsóért, a címzetted nem a logikus gondolkodásáról híres

csak egy néző 2014.02.26. 15:53:22

@Hamajd:
Van még vállalható politikus társa Lajosnak.
Itt van mindjárt e nagy tudású cukrász papagáj.
"A bukott baloldal bármilyen aljasságra képes, ezért a Fidesz csak egységesen, egy irányú akarattal léphet fel sikeresen ellene. Többek között ezzel az indoklással záratta ki Zsigó Róbert saját pártbeli ellenfeleit a bajai Fideszből. Baja korábbi polgármestere, Révfy Zoltán és egykori helyettese a bajai Fidesz-elnökség szerint rosszindulatú tevékenységével veszélybe sodorta a 2014-es választási győzelmet, megfosztotta párttagságától Révfy Zoltán volt bajai polgármestert és Búcsú Lajos ex alpolgármestert. A kizárásra azt követően került sor, hogy a két bajai politikus nemmel szavazott Zsigó Róbert újabb országgyűlési képviselői jelöltségére."
Zsigó koma egy igazi úriember, azért szerencséjük van a renitenseknek, hogy még nem vettek át mindent a fideszesek a példképüktöl Kim Joung hájfejtől.

eloi 2014.02.26. 15:54:41

@dr kíváncsivagyok: "Ettol meg Gyurcsány is jobb... "
Nem. Nem jobb. Attól, hogy a kaki más-más színű és állagú, még mind kaka.

Kivlov 2014.02.26. 15:57:55

"de a kormány nem mondott le, nem bukott meg"

Na, pont itt a baj. elqrtak az ország "életéből" újabb 4 évet.

de a lényeg akkor is maga a beszéd: a kamuzás meg az egész semmittevés. lényegtelen ki tudott róla és mikor.

stefiapo 2014.02.26. 16:01:39

Most 2014 van nem? Ki a büdös .......t érdekel mi volt 2006-ban!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.02.26. 16:09:01

Azért kerül a kampány témái közé egy 8éves ügy, mert még mindig majd 10 évvel frisebb, mint Gyurcsány 1997-es paksi tanácsadói szerződése (ami szintén a kampány témái közt van).

Hamajd 2014.02.26. 16:12:59

@stefiapo: Engem sem az érdekel, hogy mi volt 2006-ban, az már sokkal jobban érdekel, mi volt 89-ben, hogy ezt a módszerváltást miért nem sikerült rendesen megcsinálni.

eloi 2014.02.26. 16:14:00

@Kivlov: Tényleg nem látod, hogy mindenki kamuzott, kamuzik? Csak az egyiknél legalább maguk között kimondták, mások meg "csak" rutinból csinálják. Nem kedvelem Gyurcsányt, de neki akkor még legalább lényeges volt erről (a saját hazudozásukról) beszélni egy KONGRESSZUSON. (Nem szűk körben, titokban!)
Másoknál ez a napi rutin, nem hogy nem állnak elő egy ilyen vallomással, de még csak nem is tépelődnek rajta. Gyurcsány legalább magukat letolta a hazudozás miatt. Mikor fog ilyen elhangzani másoknál?
Ja, ilyenkor, amikor valamelyik önelégült, kontrollt vesztett elszólja magát.
Ez a szomorú.
Tudod te pl. hogy mi a háttere a paksi szerződésnek? Minek kellett titokban előkészíteni és vihar gyorsan aláírni, MINDENKIT leszarva?! Mennyi elhallgatás, ferdítés, mellébeszélés és hazugság van csupán e körül az egy ügy körül. És ott a többi ezer... Trafik ügy, föld ügy...., felsorolni sem lehet.
Látjuk, hogy MIND így viselkedik. Legalább magunkat ne csapjuk be!
Amikor szavazunk, a legkevésbé taszító rablóbandára szavazunk. Ez a tény.
És az a baj, hogy ezt el is fogadjuk így. :-(

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 16:14:34

"Pintér Sándor belügyminiszter is megmondta, hogy "lényegtelenek az őszödi beszéd kiszivárogtatásának körülményei, mivel azzal nem követtek el bűncselekményt." ?!"

Az lehet,..de a rászervezett megmozdulások már igen !

Kivlov 2014.02.26. 16:16:49

@eloi:
nekem 8.
jobb helyeken ezért kurcsit akkor is fellógatják...

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.02.26. 16:18:05

itt tartunk kérem szépen, volt már fentebb, de hű tükre a jelen állapotoknak:

A sportág hosszú történetében kevés ilyen játékos akadt, most azonban az NB1.hu tudósítója kiment a Vasas-Felcsút ligakupa-mérkőzésre, és zsenit talált. Aki véletlenül pont Orbán Viktor fia.

Talán az sem véletlen, hogy Orbán Gáspár egyáltalán pályára léphetett, hiszen apukája személyesen is jelen volt a Fáy utcai stadionban. Ahol utalgatott arra, hogy a nagy múltú klubhoz nem illenek az ilyen méltatlan körülmények, így nyilvánvaló, hogy Angyalföldön hamarosan BL-döntő rendezésére is alkalmas stadiont emelnek az oda rendeszeresen kilátogató 400 néző kedvéért.

444.hu/2014/02/26/a-kivalo-focista-aki-a-20-percben-sargat-kapott-a-felidoben-pedig-lecsereltek/

DR. INKVIZITOR 2014.02.26. 16:19:24

@csak egy néző:
Nana!
Zsigó a saját műhelyében - szükség esetén - el tudja készíteni a gyors és fájdalommentes kimúlást okozó süteményt...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.26. 16:23:16

@tomwar:

Nektek kurvaország, nekem Édes Hazám! Ha meg nem jó itt élni el lehet innen menni (csak hogy Lopcsányt idézzem)
Nekem egyre jobb, most már alapdijat sem kell makd fizentem a mérőórák után :)
Tudom, fáj nektek, mert már semmivel nem tudtok kampányolni csak zorbánozással meg "mr20%"-ozással. Kevés lesz ez.

Hamajd 2014.02.26. 16:23:50

@Kivlov: Jobb helyeken nem lógatnak, hanem a hatalom közelébe sem engedik az ilyen "kúrcsikat".

lilalalilalázik 2014.02.26. 16:24:08

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: neked nyilván sehol nincs a probléma :D Ha Kósa Lajos odaszellentene az orrod alá Te azt rózsaillatnak éreznéd azonnal! :D

Kivlov 2014.02.26. 16:24:36

@Hamajd:
iagz. jobb helyen már '89ben lógatták volna. :D

tobeor 2014.02.26. 16:30:24

Ne már hogy a fideszesek ne tudják széttrollkodni a legnyilvánvalóbb és legostobább Kósa-hazugságot is... menni fog ez, csak kicsit még komcsizni kell.

Hamajd 2014.02.26. 16:32:41

@Kivlov:

Miért jut nekem mindíg és mindíg eszembe a békés átmenet (nem a békemenet) ?:)))))

tomwar 2014.02.26. 16:32:52

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: SZUPER! Nyilvan az arat meg a vizbul vonja ki azoxigen...

Jo hulye vagy, fillerekert eladod magad, mikozben edeshazamozol, kurvat csinalsz magadbol, az orszagbol...filleres kurvat, raadasul.

Dolgoztam allami es magan energiacegnel, uzemeltetesben evtizedeket...jo hulye segg vagy, ahogy a fonokeid is. A gond az, hogy szopni fogsz te is, en is, ok meg nem....ahogy Feri sem..... De azert elvezd!

csak egy néző 2014.02.26. 16:33:30

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Mi van baromarcú, te vagy a délutános?
'Pécsett a vízdíj 4,2, a csatornadíj 6,2 százalékkal drágul, így egy köbméter ivóvíz bruttó 480,32 forintba kerül."
Remélem van már lovad, vagy csak annak egy része?
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tioZPQDaWz4

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.26. 16:36:10

@csak egy néző:

Csak szólok hogy minden normális országban a közmücégek NONPROFITAK! Ez lesz nálunk is.

Köszönd meg Horn sírjánál Gyuszinak hogy a cukoripartunktol kezdve a közműcégeinkig MINDENT eladtak külföldnek! Most csak visszavásárolják ami a miénk, magyar kézbe kerülnek.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.26. 16:41:03

Hozhatna már a Kormány egy olyan törvényt hogy ezeket a szar hazug vastagbél blogokat betiltja...

Nálatok, libsiknél nagyobb féreg nem létezik, átgázoltok mindenkin aki csak leleplezi a genyóságaitokat, hazudozásaitokat...

Lendvai Ildi néniről mikor lesz poszt aki azt hazudta hogy "nemleszgázáremelééés" aztán 15X emeltek!!
Rola mikor lesz irás?!

Hm?!

Kovács Terpentin 2014.02.26. 16:51:36

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: takarodj már innen! Hányszor kell neked mondani? Minek vagy itt te takony, ha nem tetszik amit látsz? A buzi bárba is lemész, mert idegesítenek a homokosok?

meszena 2014.02.26. 16:56:09

A beszédből valami hír (nem is szöveg, inkább a pletyka) kikerülhetett, akár Kósáig is. Az ügy odáig jutott, hogy Gyurcsányék elhatározták, hogy elébe mennek az eseményeknek. Amikor a szövegek megjelentek délután, este mindenütt a TV-ben a kommunikációban felkészült Gyurcsány magyarázta a bizonyítvány. Az események azonban nem várt fordulatot hozat, Gyurcsány elszámította magát. (Ebben a tervben túl sok volt a feltételezés). A többi, ami eztán következett az Mszp részéről, már csak improvizáció volt. Végső soron aztán ez Gyurcsány Ferenc bukásához is elvezetett. Szerintem ez történt.

kigyurt álat 2014.02.26. 17:01:37

Tökmindegy ki tudott róla, az a helyes, hogy nyilvánosságra került, mert így derült ki (akinek addig nem volt világos), hogy gyurcsány és elvtársai a legocsmányabb hazug férgek a parlamentben.

csak egy néző 2014.02.26. 17:01:37

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Te barom, annyira hülye vagy, ha ettől nőni lehetne, ülve tarthatnád az olajágat a Gellért hegy előtt a Duna-partról.

csak egy néző 2014.02.26. 17:03:41

@kigyurt álat:
Téged sem az eszed miatt tartott meg anyád.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.02.26. 17:04:08

megérkezett a délutáni kumminista különítmény

Marcellusca 2014.02.26. 17:06:24

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"...Angyalföldön hamarosan BL-döntő rendezésére is alkalmas stadiont emelnek..." - Majd, ha mocskosszemétbalos angyalföldi, újlipótvárosi, tripoliszi proli nem balos képviselőt/polgit választ!

gabuscica 2014.02.26. 17:10:40

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: viszonylag unalmas, hogy ugyanazt a hihhhhhhhhhetetlenül briliáns ökörséget tízezredszerre is leírod.

Terézágyú 2014.02.26. 17:14:16

@eloi:
"Ők már 2006-ban úgy látták, hogy ez jó lesz arra, hogy kikényszerítsék az előrehozott választásokat. De Magyarország azért még nem Ukrajna.
Állt a bál, de a kormány nem mondott le, nem bukott meg, nem oszlatták fel a Parlamentet, nem lett előrehozott választás."

Erre mondhatja most egy egész ország - utólag:
SAJNOS, hogy nem lettek előrehozott választások... mert akkor nem lett volna a fityesznek kétharmada, nem betonozhatta volna így be magát és az embereit; akkor csak négy éve lett volna, nem nyolc (vagy több) mint így...

Jobb lett volna, ha akkor lemond a kormány... még a szociknak is jobb lenne, mert akkor az mszp sem állna ilyen rosszul

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.02.26. 17:16:23

Lajost nem az eszéért szeretjük, hanem... hanem... sz'al... olyan jópofa gyerek, na!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.26. 17:17:06

Lendvai Ildikó: "nem lesz gázáremelééés"
Tényleg nem, csak tizenötször :DD

gabuscica 2014.02.26. 17:17:44

"Pedig ugye nem mindegy hogy a legnagyobb ellenzéki párt vezetősége a birtokába jutott felvételt miért nem sajtótájékoztató keretén belül hozta nyilvánosságra, miért futárokkal, titokban juttatta el a sajtóhoz, hogy aztán eljátsszák a teljesen megdöbbent és aggódó demokratákat..."

Itt (is) hazudtok óriásit. Ugyanis ti magatok is úgy tudjátok, Kósa egy miskolci fiú telefonos szemelvényeiből tudott a beszédről. Tehát nem is volt abban a helzetben, hogy bemotorozzon vele a Kossuth Rádióba, mely kinek is a kezén volt 2006-ban? Röhögni fogsz: a tietekén!!! Valaki odazuttyan egy CD-vel, és a következő hírekben beolvassátok. Kérdés: fideszes volt a motoros? :D :D Ne égesd magad... Amíg erre nem találtok ügyes választ, kínban fetrengtek, mint Fletovics maga.

gabuscica 2014.02.26. 17:18:40

@Kovács Terpentin: azért a kedvemért megtanulhatnál helyesen írni.

gabuscica 2014.02.26. 17:20:25

@meszena: ki volt a Bródy Sándor utcai motoros?

gabuscica 2014.02.26. 17:22:13

@Terézágyú: "SAJNOS, hogy nem lettek előrehozott választások... mert akkor nem lett volna a fityesznek kétharmada" - tény és való: nem lett volna. Ezt legalább 10 jobboldali újságíró elmagyarázta nektek. Még akkor. Csak ti görcsösen ragaszkodtatok a hatalomhoz. SAJNOS.

gabuscica 2014.02.26. 17:23:10

@Kivlov: így van, ebbe bukott bele Gyurcsány, nem abba, hogy ő szivárogtatta-e ki vagy se'.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.02.26. 17:24:30

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Hacsak közben rá nem jönnek, hogy nem FIDESZ-es a polgármester.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.02.26. 17:26:45

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ezt mér másutt megcáfolták, nem véletlen, hogy nem mersz országot írni (mert Oroszország és belarusz lenne belőle).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.02.26. 17:27:30

@gabuscica: Viszont a FIDESZ dúlása közepén ért volna a válság. Abba meg belerokkant volna az ország.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.02.26. 17:32:14

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: A megkérdezettek 80%-a nem válaszol ezekre a kérdésekre. Csak hogy ne lovald bele magad túlzottan a siker reményébe. Tudod, a háttérhatalom mindig eléri célját, még ha nem b-vel is kezdődik a neve.

Terézágyú 2014.02.26. 17:32:41

@gabuscica:
"Csak ti görcsösen ragaszkodtatok a hatalomhoz"

Milyen TI???????????????????????????? Milyen kibaszott kurva hatalomhoz ragaszkodtam én????????????

Én vagyok gyurcsány, te barom????????????????

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 17:34:50

Kósa egy hazug senki....
Ennyi...
Viszont ha az Orvbán által elkovetett mocsokságokat Gyurcsány tette volna,..akkor Ukrajna egy nyugodt hely lett volna...
égne Pest , mint a Reichtag...

gabuscica 2014.02.26. 17:35:00

@Terézágyú: stílusod alapján gyanús. Esetleg Szanyi kapitány. Csillapodjatok.

gabuscica 2014.02.26. 17:35:56

@dr kíváncsivagyok: doki, Reichstag lesz az, amire gondoltál.

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 17:36:23

@gabuscica:

" Ezt legalább 10 jobboldali újságíró elmagyarázta nektek. "

Ja,..az igazság mennyei forrásai....

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 17:37:29

@gabuscica:
"doki, Reichstag lesz az, amire gondoltál.

De azért értetted ?

gabuscica 2014.02.26. 17:37:47

@dr kíváncsivagyok: ha nem vetted volna észre: ők tudták, ti meg nem.

gabuscica 2014.02.26. 17:39:18

@dr kíváncsivagyok: sőt, a kórképet is felállítottam.

(Mármint rólad.)

miva? 2014.02.26. 17:42:11

@gabuscica: Álljon meg a menet. Kósa este még meghallgatta telefonon az anyagot, reggelre meg már csak hallott róla hogy van, és nem hallgatta meg. Ez az állítás. Ezt maga mondja. Ez hogy van?

Amadeus62 2014.02.26. 17:42:34

Ez a kósa akkora egy hülye fasz, hogy még hazudni sem tud rendesen. Van még mit tanulnia lázártól és rogántól a két legfőbb simlistől!

fvipera 2014.02.26. 17:43:20

mondott olyat kósa, hogy "hazudtam". nem mondott. akkor nyugodtan haladjanak tovább, nincs itt semmi látnivaló

gabuscica 2014.02.26. 17:45:00

@miva?: ne hazudj. Este azt mondta, szemelvényeket hallott belőle telefoban egy miskolci fiútól. Másnap reggel meg azt, hogy nem ismerte az EGÉSZET. Ebbe csak olyan gyopárok látnak bele ellentmondást, akik eleve gyűlölködve harapták bele magukat ebbe a világba.

Amadeus62 2014.02.26. 17:46:15

@fvipera:

www.youtube.com/watch?v=qL3Pysp6dR8

Ennyi kéremszépen! És egy ilyen méretes tahó vezeti az ország második legnagyobb városát!

Nekünk már annyi!

miva? 2014.02.26. 17:46:16

@Amadeus62: Lázár is belefutott a pofonba. Kellett a bizottsággal takarózni! Azt gondolta, hogy majd nem merik megmondani az igazat, vagy csak egy új szabadságharcot akart kirobbantani, amely során a despota nyugat karmai közül Putyin puha ölébe menekülhetünk.

miva? 2014.02.26. 17:47:51

@gabuscica: Nem azt mondta. Hallgasd meg! Azt mondta, hogy meghallgatta telefonon. Szemelvényekről szó nincs a két felvételen!!!

Másnap azt mondta, hogy nincs tisztában a tartalmával, mert csak azt tudta, hogy van egy ilyen anyag!!!

Itt hallgatható meg!

Ezen az oldalon!

Te hazudsz!

Amadeus62 2014.02.26. 17:49:09

@miva?:

Akkor rogántól a belvárosi tyúkszaros talpú kiskakastól!

miva? 2014.02.26. 17:50:35

@Amadeus62: Na ő már példaértékű. Egyébként ő tényleg profin nyomja.

gabuscica 2014.02.26. 17:51:42

@miva?: most már nemcsak fröcsögsz, de kínodban saját magadnak is ellentmondasz... A linket pedig lefelejtetted. Talán nem véletlenül...

miva? 2014.02.26. 17:54:50

Ezen, ahol vitázunk. :D

tobeor 2014.02.26. 17:55:00

Na, remélem sikerült már széttrolkodni a posztot :) Nehogymár Kósa Pinokkióról legyen szó, meg az ostoba hazudozásairól :) Hajrá trollok...

2014.02.26. 17:56:09

@kigyurt álat: " az a helyes, hogy nyilvánosságra került, mert így derült ki"

Tévedsz. Nem "derült ki", hanem gyakorlatilag eladták Gyurcsányt 30 ezüstpénzért a narancsos bolsevikoknak. Azok meg, ha becsületesek lettek volna, azonnal a sajtóhoz rohantak volna vele, vagy felkúrják teljes egészében a jutubra. Nem ezt tették, hanem puccsot készítettek elő, hogy majd hívatkozhasson arra a felcsúti vajda, hogy "a forradalom 50-ik évfordulóján valóban megdöntöttük a kommunistákat". Valami ehhez hasonló forgatókönyv készült, mert elég sokáig éltek vissza az infóval. Jó reggelt.

2014.02.26. 18:00:46

Ez az szarházi apparátcsikk még lóghat azért a lámpavason. Ha valaki emlékszik rá, ő döntötte be a forintot a "fülkeforradalom" után. Szép meglepetést tartogatott a sok ostoba devizahitelesnek, akik mind a bolsevik Orbánra szavaztak. Most lehet menni Putyinhoz, majd ő lerendezi a devizánkat. Szartak ezek mindig is az emberek bajaira. Egyet tudtak mindik ezek az Orbán-komcsik: haverok, buli, hanta...

miva? 2014.02.26. 18:02:06

@gabuscica:

Megtalálod?

"Nézze! felhívott egy barátom - aki egyébként Fideszes - Miskolcról, és ő maga mondta, hogy... hogy van egy ilyen beszéd a birtokában, másokhoz is eljutott, mit csináljunk? ÉN MEGHALGATTAM, EGYSZER CSAK BEJÁTSZOTTA A TELEFONBA, mondtam hogy mi mi mit csinálnák, hát ez közérdekű adat, ..."

"Tegnap azt mondta egy tv interjúban, hogy még a nyilvánosságra kerülés előtt hallotta. Tudta hogy mi áll ebben a bizonyos hangfelvételben.

Nem, nem, egy, nem ezt mondtam. Annyit mondtam, hogy tudtam hogy van egy ilyen, mert nyilván nem csak nekem, hanem számos ellenzéki politikusnak ezt eljuttatták, vagy ez a hír terjedt, ..."

Miről beszélünk?

1kutya 2014.02.26. 18:03:59

szegény Kósa tanár úr (twenty percent Lajos édesapja) egy nagyon rendes, jóravaló tanárember volt! most gondolom forog a sírjában :(

miva? 2014.02.26. 18:04:58

De eltűnt gabuscica, pedig eddig szorgalmas volt :D

miva? 2014.02.26. 18:08:48

Nem gondoltam volna, hogy így lett elválasztva a világosság a setétségtől :D

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 18:11:39

#friss Tárki kutatás :

A Fidesz toronymagasan vezet !
( Aztán : a kormányváltásra szavazók 40 %
maradjon a kormány 39 %...

Hahó, mi van ? )

2 kezű mester 2014.02.26. 18:15:24

Mé nem olyanokról kérdezték amire tudja a pontos választ?? Ez az ember vezető szerepben van ma Mo-on? Elkeserítő...

2 kezű mester 2014.02.26. 18:16:28

@dr kíváncsivagyok: Az is Simicska cége...,mit vársz tőle

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 18:18:53

Én ellenzéki vagyok,...még egy kis ideig...,
de vannak szimpatikus Fideszes politikusaim...
Pokorni , meg ...na , biztosan van még...
de ez a jellemtelen hazudozó szarjankó Kósa még a Fidesznek is kínos...
vagy nem ?
Egyik kutya , másik még kutyább...

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 18:20:05

@2 kezű mester:
" Az is Simicska cége...,mit vársz tőle "

Ezt is jól benézik , mit 2002 - meg 2006 - ot...

Észmegálló 2014.02.26. 18:21:06

Ez a Kósa vagy egy olyan kapitális barom, ami egyszer terem egy évszázadban, vagy Gyurcsány beépített ügynöke.

miva? 2014.02.26. 18:22:59

"Nézze! felhívott egy barátom - aki egyébként Fideszes - Miskolcról, és ő maga mondta, hogy... hogy van egy ilyen beszéd a birtokában, másokhoz is eljutott, mit csináljunk? ÉN MEGHALGATTAM, EGYSZER CSAK BEJÁTSZOTTA A TELEFONBA, mondtam hogy mi mi mit csinálnák, hát ez közérdekű adat, ..."

"Tegnap azt mondta egy tv interjúban, hogy még a nyilvánosságra kerülés előtt hallotta. Tudta hogy mi áll ebben a bizonyos hangfelvételben.

Nem, nem, egy, nem ezt mondtam. Annyit mondtam, hogy tudtam hogy van egy ilyen, mert nyilván nem csak nekem, hanem számos ellenzéki politikusnak ezt eljuttatták, vagy ez a hír terjedt, ..."

Nem nagyon reagál a Fidesz oldal.

dr kíváncsivagyok 2014.02.26. 18:23:49

@Viktor Mutyin:

"Szép meglepetést tartogatott a sok ostoba devizahitelesnek, akik mind a bolsevik Orbánra szavaztak. Most lehet menni Putyinhoz, majd ő lerendezi a devizánkat. "

Csak feltevés...
2010 - ben 267 volt az euro a kormányváltáskor .
ha marad Bajnai , vajon menni lenne ?
Annak tukrében , hogy mindenki (még orvbán is !!) dicsérte a gazdaságpolitikáját ...
A 4 évi Orvbáni rombolás legjoban a devizásoknak ártott !!!

miva? 2014.02.26. 18:32:53

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:

Átlátszó :D

Debreceni már rég paprikajancsivá járatta le magát.

2 kezű mester 2014.02.26. 18:35:56

@miva?: Mit reagáljanak? Ők csak a rezsicsökkentés mesét ismerik meg a tapsolást a békemeneten :) ,le kell fordítani nekik mert nem értik ......megpróbálom ......beeeeee,bbbebebebe..beeee bebebeeeee :)))))))

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.02.26. 18:36:24

az hogy Kosa is benne van igy nem is biztos hogy allamrend megdontesere valo kiserletet grundoltak, sokkal valoszinubb hogy a kesobbiekben is megjatszott devizaugyleteiket biztositottak be, ezt bennfentes kereskedesnek hivjak

miva? 2014.02.26. 18:40:57

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Csak az elején hozzáfűztem, hogy az átlátszós sztori meg a könyve miatt kb annyi hitele van előttem, mint kósának. De már elolvastam.

Tücsök1 2014.02.26. 18:47:29

@Amadeus62: És láss csodát! A holnapi hetiválasz címlapján a Lajosunk orcája ragyog. Remélem teleplakátolták már vele a várost!

miva? 2014.02.26. 18:48:36

Félreértés ne essék, zseniális emberről beszélünk. Kicsit szervilisen ugyan - metsző okosság haha - de gyönyörűen tudja tálalni a féligazságokat. Tényleg koherens. Le a kalappal!

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.02.26. 19:01:41

@miva?: attol fuggetlenul az alapfeltevese amit probal alatamasztani az kozelebb all az igazsaghoz mint az hogy Orban csak ugy Băile Tușnad -on veletlenul megemlitette

pl. nezd meg azt az orban reakciot milyen jol felkesuzlt volt amikor kerdeztek hogy most szoljon mar hozza a zemberekhez akik kint vannak

Ómacicka Bábó 2014.02.26. 19:16:28

Mi a retek van levonult a csapat ? Hová lettek a fideszfanok? Vége a műszaknak?

Csééé 2014.02.26. 19:40:24

"aki hazudik az csal aki hazudik az lop hazudni csalni csúnya dolog"

Boka1 2014.02.26. 19:54:28

Azért arra kiváncsi lennék, hogy a Rózsa Flores-nek meg annak a román gyereknek miért kellett meghalnia.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.26. 20:16:41

Barom MSZP csicskák !

Az összes eddigi nyilatkozat, és nyilvánosságra hozott jelentés, vizsgálat szerint a felvételt a böszme Elkúró szivárogtatta ki.

Ki nem szarja le, hogy a Fidesz melyik tagjának küldték el postán, mielőtt eljutott a sajtóig ?

Mi a faszt változtat ez a gerinctelen patkány MSZP viselkedésén, Elkúrásán ?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.26. 20:26:01

@miva?:

Nem értem a problémád.

A Kósa elsőre azt mondta, hogy bizonyos részleteket bejátszottak neki, másodjára meg azt, hogy csak részleteket ismert elötte.

Mi a fasz az ellentmondás ebben ? Semmi.

Azt viszont már tényként elkönyvelhetjük a rendelkezésre álló bizonyítékok alapján, hogy GYurcsány volt az, aki eljuttatta a Fideszhez a felvételt, hogy az önkormányzati választások elött rémitgeszthesse az ostoba MSZP csicskákat a tüntetőkkel.

Csak azzal nem számolt hogy ez lesz a baloldal, és saját veszte is, mert az emberek nem hülyék !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

csak egy néző 2014.02.26. 20:30:54

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Hozzád képest egy papagáj is IQ bajnok. Csoda, hogy tudsz egyszerre írni és lélegezni, modjuk még az is kár beléd.

nál 2014.02.26. 20:46:40

@csak egy néző:
Mivel ide is meg a Fedor blogba is ugyanazt kommentelte, és amúgy is szereti az elmés hozzászólásait többször elsütni, simán elképzelhető, hogy mások írják meg neki, ő meg csak szorgosan kopipészteli.
Így legalább könnyen megjegyzi, hogy kontrolcé, belégzés, kontrolvé, kilégzés...

Totof 2014.02.26. 20:53:33

@nál: Valami hasonló történhetett, mert az, hogy már korábban minden mondatával egy másik agyhalott beégett, cseppet sem zavarja.

csak egy néző 2014.02.26. 20:56:27

@nál:
Ez a két köcsög @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: @Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: ma a délutános patkány. Ahogy megjelenik egy blog, azonnal lecsapnak és Gyurcsányoznak. Ezeket a férgeket az alapján fizetik, hogy hány helyre tudnak oda sz...ni. Ezek valami mazohista patkányok, imádják, ha itt elküldik őket a k. anyjukba.

Totof 2014.02.26. 21:12:29

Úgy látom, most van eligazítás meg műszakváltás. Mindjárt jön Géza meg Vidéki osztani az észt.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.26. 21:43:02

@csak egy néző:

Hülye vagy gyerek..

Az Egész blogszféra tudja, hogy éppen titeket fizet az Elkúró és csapata.

Csak ahhoz is hülye vagy, hogy megjátszd !

Védd csak a szemkilövő tetveket, az azonosító nélkül ellenzékieket gyepáltató főnökeid.
Ezért fizetnek elvégre!

Totof 2014.02.26. 21:46:37

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Megkaptad az ukázt, hogy mivel kell előjönni? Remélem értelmezni is tudtad, nehogy úgy járj, mint Lala.

csak egy néző 2014.02.26. 22:07:59

@Totof:
Valószínüleg délelőtt volt az eligazítás, hogy eröltetni kell ezeknek a patkányoknak ezt az öszödi vonalat, ezt kell sulykolni, ezt 8 évvel ezelőtti szivárogtatást, mintha ez olyan fontos lenne, ki nem szarja le, hogy ki szivárogtatott akkor, úgy tesznek, mintha ma is Gyurcsány lenne az ellenfelük ezzel elterelik magukról a kormányzásukról és a mocskos dolgaikról a figyelmet.
Meg kell hagyni jól dolgozik a Birnbaum és a Finkelnstein. Ügyes taktika.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.02.26. 22:09:09

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: hogy szakadt volna be a fejed anyad pecsajaba...

Orbanek fegyveresen akartak megdontetni a hatalmat, azert jatszadoztak igy el a balfaszkakkal, mint te magad vagy es a b(alfasz- )kozeppel

te is az ukran polgarhaborut akartad volna 2006ban, mint Viktorod?
a gond az hogy teged agyonlottek volna mig a felcsuti mini-duce -t meg nem...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.02.26. 22:12:26

@Totof: halali a fazon, semmi mas blogban nem szolt hozza csak politikaban...
csak amilyen durvan tolja, lehet hogy valojaban a maszop szekeret tolja

Totof 2014.02.26. 22:16:21

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Én is csak politikai blogokban kommentelek, mégse tolom más szekerét, ettől még lehetne annyira normális is, amennyire nem az. Máshol viszont nem lehet ilyen jót szórakozni, hogy szopatják magukat az ilyenek.

fvipera 2014.02.26. 22:53:05

@Totof: ismétlésszám, hangerő. ezek a meggyőzés fő eszközei

fvipera 2014.02.26. 22:56:35

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: jól értelek? gyorcsány azért juttatta el orbánhoz a felvételt, mert előre látta, hogy orbán felhergeli az ultrákat és felgyújtatja velük a TV székházat? biztos ezt diktálta neked habony?

miva? 2014.02.27. 07:25:31

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Nézze! felhívott egy barátom - aki egyébként Fideszes - Miskolcról, és ő maga mondta, hogy... hogy van egy ilyen beszéd a birtokában, másokhoz is eljutott, mit csináljunk? ÉN MEGHALGATTAM, EGYSZER CSAK BEJÁTSZOTTA A TELEFONBA, mondtam hogy mi mi mit csinálnák, hát ez közérdekű adat, ..."

"Tegnap azt mondta egy tv interjúban, hogy még a nyilvánosságra kerülés előtt hallotta. Tudta hogy mi áll ebben a bizonyos hangfelvételben.

Nem, nem, egy, nem ezt mondtam. Annyit mondtam, hogy tudtam hogy van egy ilyen, mert nyilván nem csak nekem, hanem számos ellenzéki politikusnak ezt eljuttatták, vagy ez a hír terjedt, ..."

Ezt mondta, semmiféle részletekről szó nem volt :D

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2014.02.27. 08:00:49

"Kósa fél nap alatt megcáfolta önmagát"

Mindegyik narancskomcsi ezt csinálja.
Elég csak az itteni debil, hazaáruló, troll seggnyaló hsz-kat elolvasni. X-DDD

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2014.02.27. 08:10:51

@Hamajd:
"az már sokkal jobban érdekel, mi volt 89-ben, hogy ezt a módszerváltást miért nem sikerült rendesen megcsinálni."

Ez lesz ha mszmp-s komcsik tárgyalnak a kisz-es komcsikkal az ún. "rendszerváltásról". 8-o

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2014.02.27. 08:15:17

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
"Hozhatna már a Kormány egy olyan törvényt hogy ezeket a szar hazug vastagbél blogokat betiltja..."

Kezdhetik az mno-val. X-DDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.02.27. 08:36:14

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Többek között ennek a blognak köszönhető,hogy a gazdád most ott van ahol.
te idióta barom.

miva? 2014.02.27. 08:38:58

Érdekes ez. Egyrészt bérretegünk, és csupa szeretet meg odaadás a Fidesz meg a Jobbik, másrészt be kellene tiltani minden ellenzéki médiumot, büntetni a kommenteket, stb.

És ezt gyakran egy kommenten belül is tudják produkálni.

A szó szerint bemásolt szöveghez valahogy nem szólnak hozzá. Olyankor jön a "Kim nekem Kósa?"

Pedig előtte még egy "Hazudsz! Ezt meg ezt mondta" felütéssel indítanak. Aztán persze kiderül hogy ki hazudik, és el is sumákolják a választ.

pedoatya 2014.02.27. 10:32:14

"Kósa fél nap alatt megcáfolta önmagát"

Az nem lehet,hogy egyik nap így emlékszik,másik nap úgy emlékszik???
Miért kell egyből rosszra gondolni??

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.02.27. 10:57:37

@pedoatya:
"Az nem lehet,hogy egyik nap így emlékszik,másik nap úgy emlékszik???"

De, csak azt súlyos időskori demenciának hívják, és ezesetben Kósának érdemes lenne felkeresnie orvosát, gyógyszerészét.

gabuscica 2014.02.27. 11:10:59

Minden csoda fél napig tart - ezt a tömör hazugsággyűjteményt már lupéval is alig lehet megtalálni.

A sok fröcsögő gyűlölködést végre váltsuk fel higgadt, logikai érveléssel. Figyelem! Nem a Nagy Őszödi Rejtély megfejtése a célunk, amint a posztolónak sem, hanem Kósa szavainak megfejtése.

Az embedben két részletet látunk, mindkettő manipuláció. Az a felfogás pedig, hogy Kósa megcáfolta volna magát, velejéig romlott, ugyanis Kósa két kijelentése NEM UGYANARRA A TÁRGYRA VONATKOZOTT.

Az első filmben Kósa a beszéd RÉSZLETEIRŐL beszél, amelyet a kirobbanás vasárnapjának délelőttjén tudott meg egy miskolci fiú telefonhívásából. Az első manipuláció az, hogy ez szó szerint benne van a filmben, de nincs benne a belőle kivágott rövid bejátszásban. Másodszor Kósa a beszéd EGÉSZÉRŐL beszél. A második manipuláció az, hogy a riporternő nyilván nem hagyta szó nélkül Kósa bejelentését (különben ütődött), ám ezt és Kósa reakcióját kiirtották az oktatófilm-készítés gyakorlott mesterei.

Gyurcsány célja az volt, hogy kimutassa, a Fidesz szervezte ellene az elemi erejű, az őt és az MSzP-t egyaránt elsöprő népharagot. Ennek érdekében hazudnak, csaholnak és manipulálnak a megbízottjai, a jelek szerint kevés sikerrel.

Hamajd 2014.02.27. 12:58:22

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Azért az ellenzéki kerekasztalnál ültek még mások is, csak vagy kisebbségben voltak, vagy nem voltak elég potensek.:(((

Kovács Terpentin 2014.02.27. 14:24:18

@gabuscica: Drágám! Én tudom, hogy ha az embereknek nincs igazuk, akkor a hejesírásssal dobáloznak. Majd, ha szépen bemutatkozol, akkor megbeszélhetjük, hogy mi legyen a jövőben!
Okés?
Puszi

Editor_ 2014.02.27. 17:56:17

Kósa nagyjelenete sokat elárul ennek az embernek a képességeiről. koznaplo.blog.hu/2014/02/27/megkavarodott_kosa_orom_volt_nezni

Bee-zony 2014.02.27. 20:01:36

@dr. Aullah: Off

„Orbán: Ötmillió embernek kellene dolgoznia
Szamárság azt firtatni, hogy miért javul a foglalkoztatás – mondta Orbán Viktor szokásos péntek reggeli állami rádiós interjúján.” (...)
index.hu/gazdasag/2014/02/21/orban_otmillio_embernek_kellene_dolgoznia/

…és 5 millió ember dolgozni fog.
Opciók:
a) közmunka
b) rabszolgamunka
c) csak papíron
d) külföldre menekül, és nem rontja a statisztikát

Tadam, újabb sikerpropaganda, 1 millió új munkahely…

Állatfarm: aki Orbánra hallgat, birka, aki kérdez az szamár, a politikusok pedig disznók.

On

Vidéki 2014.02.27. 22:11:01

FN24 írta 2006.09.17.-én: „ Gyurcsány: hazudtunk éjjel, nappal” cikkében

"A miniszterelnök (akkoriban Gyurcsány) blogjára még vasárnap este felkerült az eredeti, teljes szöveg is.

A kormányfő internetes naplójában azt hangsúlyozza: nem bánja, hogy nyilvánosságra került a felvétel. Nem szégyelli, hogy kimondta az igazságot."

Miért kell akkor csócsálni, hogy az ATV-ben Kósa Lajos azt mondta volna, amit másnap pontosított?

"Lendvai Ildikó,az MSZP frakcióvezetője...úgy fogalmazott,

egyáltalán nem bánják, hogy ez a hangfelvétel kikerült,

mert segít tisztázni, miért nem vártak kényszerűen az önkormányzati választások végéig a szükséges intézkedésekkel".(FN24 írta 2006.09.17.-én:)

Vidéki 2014.02.27. 22:22:05

Ez egy öntelt macchiavellista alak őszinteségi rohama volt, aki már annyira bűzlött az önhittségtől, hogy azt képzelte, hogy ő akkora nagy és pótolhatatlan ember, hogy ö akármit megengedhet magának.

Önhittségében azt képzelte, hogy szónoklata egy politikai csúcsteljesítmény volt, amivel lepipálta a híres római szónokot, Cicerót is.

Ezért ércnél maradandóbb emléket akart állítani magának, ezért hozta nyilvánosságra, "blogjára még vasárnap este felkerült az eredeti, teljes szöveg is."

Kovács Ferenc 14 2014.02.28. 06:33:31

Osztán kijafaszt érdekel, hogy mit mondott ez a kósa? Ki ez? Mi ez? És min változtat az, hogy hallotta-e azt a kva beszédet, mielőtt bejátszották a rádióban, avagy sem? Nem ezzel kellene már foglalkozni 2014-ben, választások előtt, hanem hogy miről karattyol a felcsúti törpe a saját apparatcsikaiknak a saját zárt ajtói mögött, no meg hogy ehhez képest milyen alternatívák vannak. Mert vannak. Én vagy fél tucat olyan szervezetnek írtam alá ajánlólapot az elmúlt másfél hétben, amelyik se a gyurcsányi, se az orbáni slepphez nem volt közvetlenül köthető. Ki a faszt érdekelnek ma már olyan politikai hullák, mint orbánc meg gyurcsótány?

Zedder 2014.02.28. 08:54:49

@Kovács Ferenc 14: hogy kit érdekel? Láthatóan van legalább 1-2 millió szellemi toprongy, akiknek még 2014-ben is gyurcsányozással indul és végződik a napjuk. Őket nem érdekli, hogy mi van a világban, őket az érdekli, hogy "magyarország jobban teljesít". Kár, hogy ezt azon a nyamvadt 93000 km2-en kívül senki sem látja és hiszi el. A másik oldalnak szintén megvan ez a pámilliós szellemileg sérült bázisa. A világ közben meg elhúz a magyarok mellett, és majd a történelem szemétdombja talán megállítja a hanyatlást.

Mivel a népet lecserélni nem lehet, és jelentős változásra sem lehet számítani a jövőben, ezért az van, hogy aki nem csak túlélni, hanem rendes életet akar élni, az szépen lepattan, és ennyi. Az utolsónak a villanyt sem kell lekapcsolnia majd, a közműcégek elleni háború miatt magától szétrohad az egész.

Vidéki 2014.02.28. 10:57:39

@Zedder:

Írja ""magyarország jobban teljesít". Kár, hogy ezt azon a nyamvadt 93000 km2-en kívül senki sem látja és hiszi el."

Nem úgy van az, ahogyan a bal féltekés Zedder látomásaiban szerepel.

A magyar kormány 2014-re 2 % GDP növekedésre számít.

Ehhez képest az eropunijó . 2014-re 2,3 % magyar GDP növekedésre számít.

Tehát az eropunijó nem csak, hogy azt gondolja, hogy Magyarország jobban teljesít, hanem úgy gondolja, hogy

Magyarország még jobban teljesít!

Vidéki 2014.02.28. 11:06:25

@Zedder:

A magyargyűlölettől csöpögő Zedder elvtárs sajnálkozik: "a népet lecserélni nem lehet, ", mégis erre törekszik.

A magyargyűlölettől csöpögő Zedder elvtárs szíve a közműcégekért dobog: " Az utolsónak a villanyt sem kell lekapcsolnia majd, a közműcégek elleni háború miatt magától szétrohad az egész."

A magyargyűlölettől csöpögő Zedder elvtárs a közműcégek fogadott/fogadatlan prókátorának szerepében tetszeleg!

Amerikában több mint 2000 non-profit közvagyonban lévő áramszolgáltató van, melyek a lakosság szolgálatát tekintik elsődleges céljuknak.

Téves eszme lenne a nonprofit szóról azonnal a szocializmusra asszociálni.

Mikor Gerald Fordot az Egyesült Államokban elnökké nyilvánították, született Magyarországon a vicc:

"Miért nincs Amerikában szocializmus?

Mert ott Ford az elnök és nem Trabant!"

nál 2014.02.28. 13:02:22

@Vidéki:
Azt írod:
"Amerikában több mint 2000 non-profit közvagyonban lévő áramszolgáltató van, melyek a lakosság szolgálatát tekintik elsődleges céljuknak."

Erre a számra van valami forrásod?
Mert valóban vannak non-profit elektromos energia szolgáltatók, azonban egyrészt kb. a lakosság 10%-át szolgálják ki ezek, másrészt pedig az ô modelljük nagyon-nagyon eltér attól, ami nálunk volt, van, illetve tervbe van véve.
Itt egy pdf:
Electricity Regulation In the US: A Guide
www.raponline.org/docs/RAP_Lazar_ElectricityRegulationInTheUS_Guide_2011_03.pdf
(Ugye az angollal nincs gondod?)

A Glossaryban azt írják a Cooperative Electric Utility (Co-op) címszó alatt:
"Cooperative Electric Utility (Co-op): A private non-profit electric utility legally established to be owned by and operated for the benefit of those using its service. About 10% of Americans are served by co-ops."

Ha a dokumentumban rákeresel a co-op kifejezésre, az Industry Structure fejezetben még az alábbiakat találhatod:
"Cooperatives (co-ops), mostly in rural areas, which are private nonprofit entities governed by a board elected by the customers of the utility. Most co-ops were formed in the years following the Great Depression, to extend electric service to remote areas that IOUs were unwilling to serve; there are also some urban cooperatives;"
Ehhez a szakaszhoz lábjegyzet még:
"While public power districts conduct elections like other governments, with a one-person, one-vote principle, co-op elections are normally limited to the consumers of the utility — typically on a one-meter, one-vote basis, including business consumers and persons ineligible to vote in general government elections."

Szerintem ez köszönôviszonyban sincs a jelenlegi itthoni helyzettel, tehát ezekkel példálózni értelmetlen.

Vidéki 2014.02.28. 14:16:17

@nál:
A Világgazdaság is foglalkozott a témával:

A VG.hu-n olvasható: Életképes-e az állami, nonprofit energiaszolgáltatás?
2014. 2. 14. 05:00|
Drucker György, az Ex Libris Consulting igazgatója
"Van ilyen is

Ténylegesen létezik széles skálán világszerte több ezer olyan vállalkozás, amely nem magánbefektetői tulajdonban végez közüzemi szolgáltatást, és nem fizet osztalékot.

Egyik jelentős típusuk az USA-ban a Public Power Utility-nek nevezett helyi áramszolgáltató vállalat, amely önkormányzati tulajdonban működik. Fő vonzereje, hogy adómentesen juthat finanszírozáshoz,
egyébként költségalapú árakon dolgozik, és kemény befizetéseket teljesít a helyi fejlesztési alapokba."

Mindenesetre a mult században bekövetkezett hatalmas világgazdasági válság alatt nem működtek olyan tökéletesen a piaci automatizmusok, ahogyan azt a piaci automatizmusok mindenhatóságában vakon hívők képzelték.

Franklin Delano Roosevelt elnök és kreatív csapata talált olyan (unortodox) módszereket, amelyek segítették a válságból kilábalást, állami beavatkozás felhasználásával.

Az elnök szíve csücske volt a TVA (Tenessee Valley Authority), amelynek keretében húsznál több vízierőművet építette.

Roosevelt elnök az összeomlott bankrendszert is állami beavatkozással gyógyította meg.

Ennek a pénzemberek eleinte örültek, később dühödten támadták az elnököt..

Roosevelt erre egy példázattal válaszolt:

Egy jól öltözött cilinderes úr beleesett a vízbe és fuldokolt. Egy életmentő kimentette.

Később a jól öltözött úr keményen bírálta az életmentőt, mert cilindere odaveszett.

nál 2014.02.28. 14:59:23

@Vidéki:
A public power utilityk mûködésérôl ezt találtam:
(link: www.whypublicpower.org/WhatIsPublicPower/Difference.aspx)
"No Stockholders, Just Neighbors.
Other utility companies are sometimes called “public” because they provide electric services to everyone—but that doesn’t make them true public power utilities.
Because local public power utilities are owned and operated by the communities they serve, there are no stockholders to please or profits to make. Rates are set locally—usually by citizen-controlled boards in open meetings where community members can influence local energy policies. Local needs are considered when decisions are made about rates and services, power generation and green alternatives. And that way, public power revenues can be reinvested in community programs and projects that do the common good.
Public power utilities are not-for-profit. They’re local. And that makes all the difference."

Tehát Drucker György azon kijelentése, hogy "önkormányzati tulajdonban működik" vagy tudatlanságból fakad, vagy csúsztatás. A legfontosabb különbség pont az, hogy a döntéseket nem állami, közigazgatási szervek hozzák, hanem maguk az érintett fogyasztók.

Egyébként ha már Druckner véleményét boncolgatjuk, ô az általad idézett szakasz után azt is hozzáteszi:
"A másik véglet például szomszédunkban a Naftogaz Ukraini, amelynek állami cégként – az adott árszabályozás mellett – hosszú ideje nem az osztalékfizetés a fő problémája. Talán nem mindegy, hogy a mi esetleges változatunk melyikhez esik közelebb."

A jelenlegi állapotok alapján pedig mi pont az ukrán példához kezdünk hasonlítani...

Végezetül van itt egy kis videó is egyébként a PPU-król:
www.youtube.com/watch?v=aJSLKIRt8gM

Ahogy ebben is elhangzik, és a fenti idézet is kiemeli, ezeknek a legfontosabb tulajdonsága az, hogy a fogyasztók felelôsek a döntéshozatalért. Ezek tehát alulról szervezôdô társulási formák, ahol mindenkinek joga van beleszólni az árképzésbe, a beruházásokba, és összességében a rövid- és hosszútávú stratégia kialakításába, tehát pont ellentétes a rezsiharcolók által képviselt felülrôl jövô, állami szintû döntéshozatali rendszerrel.
Egyébként ez az amerikai egy nagyon szimpatikus rendszer, de ha mi is ilyet szeretnénk, ahhoz az államnak kizárólag a jogi feltételeket kellene megteremtenie, ehhez a szándék azonban láthatóan hiányzik.

Vidéki 2014.02.28. 17:06:59

Írod: "a fogyasztók felelôsek a döntéshozatalért."

Ez valami olyasmi, mint mikor a "nyúl hordja a puskát!"

nál 2014.02.28. 17:25:54

@Vidéki:
Nem, egyáltalán nem. Ez inkább olyasmi, hogy az embereket felnőttekként kezeljük, és nem önálló akarat és felelősség nélküli droidokként.

süti beállítások módosítása