Skip to content


       Szűrés lista

Az önzetlen Századvég segített Zuschlagnak

Ma jelent meg Zuschlag János "Pártházból börtönbe" című könyve, amit Szalai Vivien írt, aki a dubajozásról szóló vagy a Stohl-könyv után megint egy kellően mocskos ügyhöz adta a nevét.
A könyvet a Nap Gazdaság Kiadó kft. adja ki, akinek annyira vág a profiljába a politikai bulvár, mint Szalai Viviennek az illegális pártfinanszírozás.

napi_könyvek.jpg

2013 nyarán viszont a Napi Gazdaság Kiadó kft. megvette a Századvég Gazdaságkutató Zrt., a kormány kedvenc kutató és háttérintézménye.

Olyan megható, hogy ilyen önzetlenül segítenek talpra állni ennek a derék fiatalembernek, és kiadják a könyvét, aminek a megjelenését éppen 27 nappal a választás előttre időzítettek.

századvég.jpg

 
A pénteki interjút Barcza György és G. Fodor Gábor készített Zuschlaggal, aki még tavaly a Századvég Gazdaságkutató vezető elemzője volt, majd a frissen megvásárolt Napi Gazdaság főszerkesztőjének nevezték ki.
G. Fodor Gábor (GFG) meg ugye a Századvég stratégiai igazgatója. S
Magyarul az ex és a jelenlegi Századvéges nagykutya politikai interjút készített a Századvég házi gazdasági újságjába.

G..Fodor Gábor Századvég-igazgató pénteken a Duna TV-ben nyilatkozott:
- A Napi Gazdaság politika melléklete szerkesztőjeként vett részt az interjú elkészítésében.
- Az interjúra úgy tekint, mint egy kordokumentumra, amely betekintést enged az MSZP működési mechanizmusaiba.
 Zuschlag könyve a kampány hajrájában inkább az MSZP-nek és baloldali összefogásnak árt majd, mint használ a Fidesznek.
- A Napi Gazdaság Kiadó gondozásában megjelenő kötet egy tisztán üzleti vállalkozás, egy olyan botránykönyv lesz, amely iránt nagy lesz kereslet.
- A könyv kiadása részükről egy tiszta ügy, a mutyi a mások oldalon van.
- Természetes, hogy az ilyen ügyek kapcsán elindulnak a viták, amelyek finanszírozásról, pártfinanszírozásról szólnak.
- Érti a vádakat, érti, hogy rövidre zárták a Napi Gazdaság-Századvég-Fidesz-vonalat, de azt gondolja, hogy ez egy kordokumentum jellegű interjú.

Zuschlag egy amatőr törtető kis senki, aki még 70 milliót sem bírt lebukás nélkül az MSZP finanszírozásra ellopni, el tudom képzelni, hogy mennyit nevethetett ezen a Simicska-Nyerges-Habony-Kubatov-Papcsák-Rogán-Lázár vonal.

A NER-ben 70 millióért le sem hajolnak, egy üres Word-dokumentumot sem nyitnak meg.

A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, pont a Napi Gazdaság-Századvég-Fidesz vonal miatt. Amúgy adhattak volna a látszatra, más adja ki a könyvet, más készíti az interjút, de úgy néz ki, hogy tök feleslegesnek érezték. Ezzel az erővel a Zsigó-Kocsit páros is készíthette volna az interjút.

A Kreatív Online írt egy baromi jó cikket "Mit keres a Századvég a Napi Gazdaságban?"' címmel, érdemes végigolvasni:
"Barcza mindenki tudomására hozta, hogy kampány van. „A Napi Gazdaság soha nem lesz a kormány ellenzéke” – emlékezett vissza, mi hangzott el az egyik vezetőtől egy korábbi szerkesztőségi ülésen. „Elmondták, hogy nem lesz cenzúra. Amikor visszakérdeztünk, hogy az nem cenzúra-e, hogy átírják a cikket, azt felelték, hogy nem, az a tulajdonosi érdek érvényesítése.

Címkék: zuschlag századvég gfg

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr755852309

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Óda Viktornak 2014.03.14. 19:28:13

 A magyar miniszterelnök elindult, hogy megtekintse az ukrán-magyar határt. Orbán Viktorral tart a Pintér belügyminiszter és a TEK főigazgatója is, Orbán korábbi testőre, Hajdú János. Hosszabb, realista, pártpolitizálástól mentes tudósítás itt. /...

Trackback: Na, kábé ennyire kell komolyan venni Zuschlagot 2014.03.12. 15:46:01

Én ugyan nem olvastam el a FIDESZ legújabb kedvencének könyvét, de hát mire valók a sajtómunkások, ha nem pont arra, hogy megtegyék ők helyettem :-) És persze mindenki a saját szája íze szerint idéz belőle, pl. a Facebook-on állandóan fizetett hirdet...

Trackback: 2014 nokiásdoboza az ötvenmilliós nejlonszatyor 2014.03.10. 11:10:20

A mostani kétharmad létrejöttében jelentős szerepe volt annak az interjúnak, amely szerint Hagyó Miklósnak nokiásdobozokban hordták a kenőpénzt, miközben ő két pofára zabálta a párizsit. Ez egy annyira erőteljes kép volt, hogy mindenkinek beleégett a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.10. 11:10:51

Már a balos Kard blog szerint sem lesz meg biztosan a Böszmefogásnak a 15%-a.

kard.blog.hu/2014/03/08/meg_lesz_a_szociknak_a

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.10. 11:11:42

Annyira nem is utálom én ezt a Cuslág gyereket...vajon ki lesz a következö "bomba" amit kibiztosítanak még április elött? :))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.10. 11:12:23

"Tisztesség, mint olyan, nem létezik", és mellette Cusi fotója.

Legalább őszinte.

Amúgy a NAV járt már péntek óta Zuschlagnál, hogy "Kedves János, ez ötvenmillió új infó számunkra. Fizetetett Ön ezután adót?"

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.10. 11:13:23

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Annyira nem is utálom én ezt a Cuslág gyereket."

Hozzád való.

Transylvanianmixedgrill 2014.03.10. 11:20:55

@Fedor:

Hehe! :) Nekem is ez volt az első gondolatom: Cusi legalább őszinte! :D
Amúgy nincs ebben az egészben semmi kirívó. Cusinak volt egy terméke (ez a sztori), és jókor, jó időben erre a termékre vevőt talált (Fidesz). Nem olvastam még el ma a könyvet, de mint azt mondtam: ami eddig kiszivárgott, az simán hihető, szóval nagyon nem kellett Habonyárpiéknak belenyúlni, kis korrigálással mehetett nyomdába az anyag.
A csinyovnyik bosszút állt.

Johnny336 2014.03.10. 11:26:26

Az a szomorú, hogy már meg sem lepődök a potyogó csontvázakon.

Mondjuk ezt nem vártam, hogy visszatér a srác, de 50 milla onnan, ki tudja mennyi innen, jó kis summa, pár évnyi seggbekukiért a sitkón :D

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.10. 11:27:50

@szavazo26:

Olvass bele, folyamatosan a Kormányt fikázza :))

De a lényeg nem is ez, hanem hogy még szerinte se lesz meg Böszmééknek a 15%-a :))

stoppos76 2014.03.10. 11:35:57

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ementén a logika mentén haladva, a blogok nagy része 2010 előtt jobbos volt.

szavazo26 2014.03.10. 11:37:05

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Attól hogy a kormányt fikázza attól miért baloldali??? Ezt a kétbites gondolkodást nem tudom megérteni...

Ha félreraknád a Fidezs szemüveget akkor látnád hogy a Kard egy jobboldali konzervatív elveket valló blog, akik ragaszkodnak az elveikhez, ép ezért "fikázzák" mostanában folyamatosan a kormányt... de ha van valaki akit a fidesznél is jobban utálnak azok a szocik...

tobeor 2014.03.10. 11:40:23

Csak a szokásos mocsok-kampány, az agymosottak biztos be is fogják szopni, beszopnak azok bármit.
Habony, Géfodor, hazugságok és szarkeverés, agymosottaknak gumicsont, semmi újdonság, a régi bevált recept.

Egy kis apróságban hozott új elemet a sztori, ez pedig nem más, mint Barcza György. Egy új ifjú, aki eladta a lelkét az ördögnek. Barcza György nem is olyan régen még egy ígéretes ifjú közgazdász volt, távol a pártpolitikától, most meg nyakig benne a mocsok-kampányban, értelmes és tisztességes meló helyett cusizik, mint egy gyökér szíjjártó vagy selmeczi. Önként lement kutyába. Ezt nevezem igazi bukásnak.

Barcza valószínűleg úgy döntött nem bírja kivárni azt a pár évtizedet, amíg egy normális pályafutás csúcsán milliárdos bankelnök lehetne belőle, és belépett a seggnyalók közé hol felgyorsítsa a karrierjét és meggazdagodását. Számítása be is fog jönni, mert a mocsok-kampányban való részvétele és a kötelező körös seggnyalás jutalmául talán már pár hónap múlva igen magas tisztségben fogja találni magát mint valamelyik állami bank elnöke, vagy talán államtitkár. Ki lesz fizetve. Csak a gerincét kellett eladnia érte.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.10. 11:42:05

Ha minden jol alakul duplán fogok áprilisban ünnepelni: Gyöz a Fidesz-KDNP 2/3-al (esetleg 3/4-el)
Kiesik a balliberális Böszmefogás azáltal hogy nem érik el a 15%-ot.

Esélyes mindegyik! :)

MÉG TÖBB CUSLÁGOT ÉS SIMON GÁBORT VÁLASZTÁSOKIG!

Johnny336 2014.03.10. 11:46:48

@szavazo26: sok "ismerősöm" elkönyvelt engem fideszesnek, mert röhögök az összefogáson - is. Soha nem mosom le magamról.
Vajon, ha tudnák, hogy Jobbik-szavazó vagyok, megszakítanának velem minden kapcsolatot? :)

Gabe Walker 2014.03.10. 12:05:08

@szavazo26: Teljesen mindegy, hogy mit mondasz ennek a szardarabnak. Ha holnaptól Viktor azt ugatná, hogy ő mindig is kommunisa volt és rohadjon el a polgári, konzervatív MSZP, akkor 10 mp alatt már azt látnád tőle, hogy Buta Belpesti Jobberkonzerv Polgárpöcsűek lett a neve és vígan fikázza a konvervatívokat.

Virág et. 2014.03.10. 12:15:23

@Fedor: És ez még a kisebbik dolog. Ott van az, hogy ha ilyen információi voltak a saját ügyében a többi érintettről, akkor miért nem adta ezt az infot át a nyomozóhatóságnak, amikor a nyomozás folyt? Vagy bármikor a büntetőeljárás során?

Ha - és ez a valószínűbb - az egészre 0 db bizonyítéka van, nincs semmije, csak a sokat nem érő szava, akkor meg ez így rágalmazás, ami egy újabb büntetőeljárás vele szemben. Feltételes alatt jó is az. Ilyet ingyen senki nem vállal be, "valaki" ezért bőségesen fizet a Zuschlagnak. Talán még azt is megígérték, hogy nem lesz következménye a dolognak.

Mire ebben eredmény lesz, úgy kb 2016 lesz. Addigra már teljesen mindegy.

Secnir 2014.03.10. 12:17:02

Zuschlag János "Pártházból börtönbe"
írta Szalai Vivien

erről nekem a rádiókabaré (Varga Ferenc József) jut az eszembe:
József Attila: Első nap az iskolában. Donászy Magda verse.

Arivistus 2014.03.10. 12:18:49

Az teljesen rendben van hogy kampány van és kampányban ilyen dolgokat hoz elő egyik, vagy másik oldal. Ez nem csak Magyarországon van így, hanem mindenhol.

Bár ha jobban belegondolok Zuschlag nyilván kapott némi pénzt a könyvéért, és ezt nyilván a Fidesztől kapta, és pénz forrása pedig nyilván nagyon hasonló azokhoz tevékenységekhez amiket ő is folytatott.

Nekem leginkább az nem tetszik, hogy a vannak - mindkét oldalon - olyanok akik ennél százszor többet loptak, és ők nem buknak le, mert védi őket a pártjuk, meg a szemben álló párt is, ezt a szerencsétlent pedig hat évre betették a börtönbe.

Secnir 2014.03.10. 12:19:00

@Secnir:
rosszul emlékeztem:
Weöres Sándor: Kezdődik az iskola. Donászy Magda verse.
www.youtube.com/watch?v=7_RHWPp36fU&list=PLp6pP2cJvhebV56SwJ4BL5f0mzlPo5OKF

program készítő 2014.03.10. 12:38:10

A fidesz ellen tudok tenni,még sem kell senkinek.El vannak maguktól ragadtatva a balosok,miben hisznek.Nem is akarnak nyerni,cél a parlamenti fizetés megtartása pár képviselőnek.

István Tamasi 2014.03.10. 12:40:50

A mesefabrikálók nem képesek elszakadni a nokiásdoboz-wiszkisdoboz-nájlonzacskó- ürgebőr ötlettől. Egy nájlonzacskó leszakad 50 milla súlyától, de cusi pofája nem szakad le a hazugságoktól.
Vajon a Szalai-GFG duó mikor kattan rá arra, hogy a mutyivezér apukája és testvére természe3tvédelmi terület közepén működtet tőzegbányát milliárdos haszonnal??

lyken 2014.03.10. 12:55:24

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Olvass bele, folyamatosan a Kormányt fikázza :))"

A Vastagbőr is állandóan a kormányt fikázza. 2010 előtt is, meg azóta is. Csak egyes vakhitűek nem bírják feldolgozni, hogy van aki pártfüggetlenül kimondja, ha közpénzeket lopnak vagy visszaélnek a poziciójukkal odafent.
2010 előtt persze kényelmes volt a vastagbőr, most viszont kényelmetlen lett. Pfujj, egyértelmű, kényelmetlen igazságot kimond=balos=libsi=ellenség. Pazar logika, úgy látszik van olyan társulat ahol ez elég is a boldogsághoz.

Kovács Ferenc 14 2014.03.10. 13:03:32

Gábor Andor: Dr. Senki c. művecskéje jut az eszembe.

lyken 2014.03.10. 13:14:17

Ja, igen, ezt valamelyik pár nappal ezelőtti posztnál linkelte valaki: fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1005928_237139989742992_991434834_n.jpg

Azt értem, hogy vakhit és emiatt a manyup nem téma. Azt is értem, hogy Paks2 nem téma. Azt is értem, hogy a vízlépcsőkényszer se téma, ami duplázza majd Paks2 költségeit. De a gázprémium offshore-ba kifizetve? Zusi 70 misije vs haverok gázprémiumának 50.000 misije. Gondolkodni nem divat? Van a vakhit és aki mást mond az kulák? Emlékezetnek ezek valakikre. Nem csoda, hogy nem akarták rendezni az ügynökmúltat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.10. 13:23:14

Mondom:A fidesz olyan híg alakulat,hogy szinte bárkit befogadnak.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.10. 13:40:27

Ugye, micsoda véletlenek vannak? Az októberben szabadult Zuschlag hirtelen márciusban interjút ad...
Barcza egyébként fantasztikus jelenség. Valaha jó képességű elemző volt, most meg már olyanokat mond, hogy a "konzervatív elemzés a jövőképből indul ki". Én nem tudom, hogy csinálják, de a Fidesz környezetében, úgy tűnik, csak idő kérdése és mindenki elveszti a józan eszét, vagy befordul, mint Pokorni és társai.

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
A Kard rohadtul nem balos. Az brutál jobbos. Ja, hogy a Fidesz nem az.

István Tamasi 2014.03.10. 13:49:44

Ez a vonzódás a börtönviseltekhez, meg hogy azok mind igazat mondanak, a hölgyikénél valami perverzió lehet.

Virág et. 2014.03.10. 13:54:11

@lyken: Ezek egyike sem téma. A jobboldali választót (nézd meg ezt a buta belpesti .... izét itt referenciaként - és ezek szavaznak) nem érdekli a saját oldalának korrupciója. Van elég fanatikus, akik megnyerik nekik a választást. A baloldalon meg nincs elég. Az ún. bizonytalanok meg otthon maradnak és ezzel lényegében Orbánra szavaznak, tehát ez neki jó. Akik másra szavaznak, azok is lényegében a Fideszre szavaznak, mert a jobbik csak addig nem koalíciós partner, amíg nincs rá szükség. Paks és az ukrán helyzet bemutatta, hogy megy ám a közös munka azért, ha kell. A JESZ meg a kisgazdák, meg a többi mikropárt lényegében szavazat-elvesztegetés, illetve fidesz által mesterségesen felfújt nagy 0 pártok összessége. Aki ide szavaz, az akár otthon is maradhat. Vagy szavazhat a fideszre.

Ugyanez áll az LMP-re, annyival hogy ők feltehetően bent lesznek és bentről nem csinálnak majd semmit. Aki ide szavaz, az részben a Fideszre, részben meg arra szavaz, hogy Schifferéknek legyen még négy évig munkájuk.

Leegyszerűsítve: vagy a szocikra vagy a fideszre lehet szavazni és akkor is szavazunk, ha nem is. A fideszre.

közrabszolga 2014.03.10. 13:55:16

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Mészáros Lőrinc, a földbirtokos
A 2012-es fejér megyei földpályázatoknak Mészáros és a családja volt az egyik nagy nyertese. A Fejérben kiosztott földek 23,7 százalékát szerezte meg érdekeltségein, illetve családtagjain keresztül: Búzakalász 66 nevű kft.-je például összesen 984 hektárnyi kajászói, óbaroki, valamint váli földre nyert bérleti jogot. Ehhez nyert még 94 hektárt a felesége, Mészáros Beatrix és 145-öt a testvére, Mészáros János. Ez azt jelenti, hogy az összes birtokot összeszámítva a Mészáros család esetén még papíron sem tartották be a kiírás egyik fő szabályaként húzott 1200 hektáros limitet. A Népszabadság számítása szerint a területalapú támogatásokból évi 70 millió forint folyik be a kasszájukba.

Idén októberben a Blikk azt írta, hogy Mészáros Lőrinc pályázaton kívül is kapott állami földeket, Alcsútdobozon három földdarabhoz jutott. A lap szerint azt nem lehet tudni, hogy mekkora területről van szó, de másnak mindössze egy állami földdarab jutott a településen.

közrabszolga 2014.03.10. 13:57:26

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Mészáros Lőrinc, a trafikos
A felcsúti polgármester környezete a trafikpályázatokon is a legjobb koncessziókat szerezte meg: az ország mind a 19 Auchanjában a felcsúti Mészáros család tagjai és érdekeltségei nyithattak trafikot. A hivatalosan "Vámhatósági engedéllyel rendelkező nemzeti dohányboltok listája" nevű adatbázisból kikereshető, hogy az Auchan hipermarketekben Mészáros János, Jére Csaba, Jére Attila vagy a Lando-ker Bt. nyit boltot. Mészáros János a felcsúti polgármester testvére. A Jéri fivérek Mészáros Lőrinc alvállalkozói, a Lando-ker pedig Mészáros László felcsúti alpolgármester családjának a cége.

közrabszolga 2014.03.10. 13:59:18

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Mészáros Lőrinc, az üzletember
Mészáros négy cégnek is a tulajdonosa, ebből csak egy működik veszteségesen, a felcsúti autójavítója. A feleségével közösen alapított Mészáros és Mészáros Kft., valamint a Búzakalász 66 mezőgazdasági kft. 2010 óta szárnyal. A 2011-ben alapított Búzakalász 66-nak abban az évben már 276 millió forint volt a nettó árbevétele, 2012-ben viszont már több mint egymilliárd forint. A zászlóshajónak számító Mészáros és Mészáros Kft. is durva növekedésbe kezdett: a cég 2010-ről 2011-re 853 millióról több mint kétmilliárd forintra javította az árbevételét, 2012-ben pedig már négy és fél milliárd forintot keresett.
Az építkezéssel foglalkozó cég 2011 óta több közbeszerzésen is indult, nagyrészt pedig nyert is. A közbeszerzési adatbázis szerint konzorciumi partnerként, négy másik céggel (köztük a Közgéppel) együtt részt vesznek például a Duna–Vértes közi hulladéklerakók közel négy és fél milliárd forint értékű rekultivációjában. Ezenkívül például Felsődobszán nyertek árvízvédelmi fejlesztéssel kapcsolatos közbeszerzésen, de Szekszárdon is részt vesznek a főcsatorna vízrendezésében. A Strabaggal közösen is nyertek egy másfél milliárdos közbeszerzést, szintén hulladéklerakók rekultivációjára. Bár a Mészáros és Mészáros Kft. 2001 óta létezik, először 2011-ben indultak közbeszerzésen. Azóta azonban rákapcsoltak, az elmúlt három évben 11 közbeszerzési eljárásban is részt vettek, nyolcon nyertek is.

A Népszabadság szerint a Mészáros és Mészáros Kft. taggyűlése az idén 800 millió forintos osztalékot szavazott meg a tulajdonos Mészáros Lőrincnek és feleségének. Az osztalékot az áprilisi felcsúti taggyűlésen a feleségével együtt szavazták meg maguknak. A vállalkozás 225 főt foglalkoztat, a bérköltség 157 millió forintot tett ki tavaly, így Mészárosék osztaléka közel ötször több az összes dolgozójuk bérénél.

Íme, így gazdagodik egy szorgalmas "nemzeti" disznótartó - mint ahogyan a gazdája is, ellenőrizhetetlenül, átláthatatlanul, egyik napról a másikra...a " munkaalapú társadalomban (?)"...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.10. 14:07:51

@közrabszolga:

A népszabadság szerint...BRUAHAHAHA az aztán kurvára hiteles :DD

Algopirin 2014.03.10. 14:11:31

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: ez a baj látod, hogy nem hiteles forrásból tájékozódnak az emberek.

közrabszolga 2014.03.10. 14:21:13

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: magyar nemzet/hírlap/századvég/hírt tv mint hiteles forrás S Z Á N A L M A S :D :D
foslág börtöntöltelék könyvét a csút ganaj házi cége adja ki hitelesség .... még a kifejezést sem ismerek ott.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.10. 14:28:41

Lassan Simon is kezdheti írni a "kurvajó könyvét" a mai magyar baloldalról, Zuschlaghoz hasonlóan:
index.hu/belfold/2014/03/10/hamis_afrikai_utlevelet_csinaltatott_simon_gabor/

stoppos76 2014.03.10. 14:42:37

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Na ezek innen már nem állnak fel. Ez TKO a javából. Gondolom este bemondják a hiradóban is.

Viszont érdekes eredménye lenne, ha most mi fognánk magunkat és az összes politikust szépen átvilágíthatnánk.

Virág et. 2014.03.10. 14:53:34

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Nekem nagyon gyanús ez az egész. Más ügyben, másnál tartott házkutatás, ahol más nevére fenntartott széfben van egy hamis afrikai útlevél meg tervek, hogy hogyan lehet majd a 240 milliót megmagyarázni (??? ilyet miért tart valaki széfben? meg miért egy helyen a kettő?). Mindez pont pár nappal azután, hogy a sajtónak meg lett szellőztetve, hogy a Sólyomnál ismert zűrös, afrikai kapcsolatokkal rendelkező figura és Simon együtt üzleteltek. Nekem kicsit túl kézenfekvő az egész.

Nyilván 2018 is elmúlik, mire ebben tisztán fogunk látni. Ha fogunk egyáltalán.

Marcellusca 2014.03.10. 14:55:02

@Fedor:
@Virág et.:
Mikor kirobbant ez az álbotrány, már akkor volt két kérdésem (egyikre sem kaptam választ a droidoktól):
Hamis tanúzás?
(50 milla ügyében) adócsalás?

Marcellusca 2014.03.10. 15:05:43

@lyken: Haggyadmán! Akko' még nem volt regelve. Nem volt, ezért nem tartozhatott a NER-hez, nem is létezett élet 2010 előtt. :D

Arni83 2014.03.10. 16:19:34

Fél a baloldal, hogy csúnya dolgok kerülnek ki és ezért próbálják előre lejáratni Zuschlagot, vagy mi van itt? Amúgy meg az a legjobb, amikor adott médium bőszen magyaráz, hogy egy másik az adott oldal kedvence, közben meg ők a legnagyobb seggnyalók a túloldalon :D Na mindegy, böszmék, vagyis büszkék lehettek, mert jól megmondtátok! Ilyenkor jár a jutalomfalat a Jókai utcából, vagy csak önsztorgalomból csináljátok?

Virág et. 2014.03.10. 16:22:59

@Arni83: Ezért kár volt regisztrálni. 12 egy tucat narancsidiótából van itt már elég.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.10. 16:46:48

"Fut a csiga az erdőben, és összetalálkozik a medvével. A medve megkérdezi:
- Miért futsz csiga?
- Te még nem hallottad? Kitört a kommunizmus az erdőben! Nekem van házam, a feleségemnek van háza és a gyerekeinknek van háza. Gyorsan elmegyek mielőtt mindenünk elveszik!
Erre a medve is elkezd futni. Futásközben találkozik a rókával. A róka megkérdezi:
- Miért futsz medve?
- Te még nem hallottad? Kitört a kommunizmus az erdőben! Nekem van bundám, a feleségemnek van bundája és a gyerekeinknek is van bundája. Gyorsan elmegyek mielőtt mindenünk elveszik!
Erre a róka is elkezd futni. Egyszer csak megáll. Gondolja magában:
- Várjunk csak! Vörös is vagyok, sunyi is vagyok... inkább beállok a pártba! ""
:D

lyken 2014.03.10. 17:02:11

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "A népszabi nem hiteles"
Mondjuk hogy igen. Vagy nem. De... A birkamenetesek szerint a Vastagbőr se az. Csak a magyar nemzet.
De tekintsünk el ettől a bagatel kérdéstől.
Az mennyire hiteles, hogy Zusit megvették 50 misivel a szocik őszerinte, hogy elvigye a balhét? Aztán most higyjük el, hogy ingyen sztorizgat a választások előtt egy hónappal. Saccra az ugrik be az embernek, hogy az eddigi 50 misit valaki felüllicitálta és telik szépen neki is nyugdíjas korára a simonszámla, két pártkasszából....

"- Várjunk csak! Vörös is vagyok, sunyi is vagyok... inkább beállok a pártba! "
Teljesen megértünk. Magyarországon a rókák 90%-a narancs színű. Az amit Vörös rókának (Vulpes vulpes) hívunk, az megnevezése ellenére az RGB skálán narancssárga, nem pedig piros. A vicc pont ezért tökéletesen passzol a jelen aktuálpolitikához.

Bee-zony 2014.03.10. 17:17:03

Van itt egy dubajkurva – politikuskurva vonal is, és Szalai Vivien van otthon kurva témában. Az csak most derült ki, hogy Cusi nem csak a lopásban nem profi, hanem írni sem tud, és kellett mellé egy „néger”. Nincs szó arról, hogy megírta volna a könyvét a börtönben, mint Hitler. Cusi csak zsidóviccben profi, azért kapta a hat évet. Zsidókkal nem viccelünk a zsidó maffiában.

„Megjelent az év legnagyobb port kavaró könyve, a Zuschlag János: Pártházból börtönbe. A könyv a politika ijesztő mélységeibe viszi el az olvasót, kiderül, kik és miért hagyták cserben a volt szocialista politikust, és honnan, hova kerülnek a kenőpénzek. S ez még nem minden!”

A maffideszről is lesz könyv? Hány ezer oldalas?

Cusi következő kötetének címe várhatóan „Pártházból fogházba”, az alcíme „A kishalakat megeszik a nagyhalak” és véletlenül pont a 2018-as választás előtt fog megjelenni.

„Tisztesség mint olyan, nem létezik.” Ez a négypárti politikai közös pont, az origó a T. Házban, és azon kívül is, Budapesttől Kijevig és azon is túl, jobbra és balra, fel és le.
Amikor ezek nem az ország irányítására, hanem a végleges semlegesítésükre lesznek megválasztva, onnantól kezdve a tisztesség mint olyan, létezni fog. Amíg ez nincs, addig fordított világ van.
Volt már, de megint, még mindig passzol: Monkey Business
www.youtube.com/watch?v=M1owcncKCHg

jani888 2014.03.10. 18:57:54

Zuschlagot nyilván - saját jól felfogott érdekükben -jól megfizetik és természetesen a bosszúvágy is dolgozik benne .Ez a világ nem az önzetlenségről, semlegességről és visszafogottságról szól .Miért is kéne ? Most jelenik meg Ferenczi Krisztina könyve az Orbán vagyonokról ,gondolom abban Orbán minimum az ördög .Vagy ott voltak például Debreceni József mocskolódó Orbán-könyvei .Megemlíthetjük még Kende Péter -teljesen elfogulatlan- zsengéjét is ebben a témakörben...

lyken 2014.03.10. 19:20:02

@jani888: Közi. Mg ha fenntartásokkal kezelem egy-két pontját, akkor is érdekes olvasmány: mandiner.hu/cikk/20140209_gyurcsany_ferenc_orban_vagyoni_helyzete_atlathatatlan

Kovács Nóra Anna 2014.03.10. 19:42:20

Cusinak ezen a könyvborítón hogyhogy nincs olyan tenyérbemászó p...ofája, mint egyébként?

jani888 2014.03.10. 19:53:22

@lyken: Én még fenntartásokkal sem kezelem . Csak az a véleményem ,hogy a jelenlegi politikai "elit" -beleértve a huszonnégy év szinte összes szereplőjét -egyaránt korrupt ,csaló gazember...

Derabitz 2014.03.10. 19:56:06

A jobboldalnak támadt hirtelen egy igazmondó juhászbojtára Cusi személyében.
Sztem. 2018-ban már listás jelölt lesz a polgári oldalon.

vitéž munkášőr 2014.03.10. 20:08:36

aki ezt a szardarabot továbbra is becézgeti (Cusi), annak a kommentjét továbbgörgetem

köszönöm megértésüket!

Meridian74 2014.03.10. 21:11:24

"el tudom képzelni, hogy mennyit nevethetett ezen a Simicska-Nyerges-Habony-Kubatov-Papcsák-Rogán-Lázár vonal."

És ezek után mégis vagy ezekre szavaztok, vagy azokra, akiken kacagtak. Normálisak vagytok?

Meridian74 2014.03.10. 21:16:22

@István Tamasi: fogadjunk hogy nem szakad le a nejlonzacsi füle. Adj nekem 50 millát, próbáljuk ki, de ha nem szaka dle megtartom, ok? 20 ezresekben kérem... az 25 köteg csupán. A 25 Ft-os tesco-s zacsi kibírja.

orgoványi erdőjáró 2014.03.11. 00:22:15

@jani888: az más. A Patásorbánt lehet, sőt kell szidni és rágalmazni. Hiszen az igazi demokraták és ajópéer úriemberek azt teszik. Ellenben Zuslag könyve szemenszedett hazugság és náci rágalom. A tisztességes, becsületes MSZP lejáratását akarja. A szemét.

parandroid 2014.03.11. 00:40:04

@orgoványi erdőjáró: ugyanez fordítva: zuschlág a szemét szoci bűnöző, akkor is hazudik, amikor kérdez. aztán mond valamit, ami jó a főnöknek, és zuschlág hirtelen a hiteles hírforrássá változik. és az sem szúr szemet, hogy a főnök lapjában jelenik meg interjú vele, a főnök kutatóintézetének pénzén kiadott könyv megjelenésének apropóján. zuschlág szavahihető, mert a szomszéd tehenét gyilkolja.

egyébként kende péter: a viktor című könyve is szóról szóra igaz. tudom, hát le van írva. azt mondta a péter, hogy az úgy volt.

2014.03.11. 00:49:06

valaki összefoglalná két mondatban, hogy most hirtelen miért lesz jobb választás a gumicsizmás , attól, hogy egy börtönviselt és a halál faszára elzavart társaságról kiderül, hogy nem X milliót loptak anno, hanem X+50 et?

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.11. 01:18:58

Most nagy szarba került a Zorban. Sehol se bujhat el ezena sar golyon, meg talalom.

P.Freddy 2014.03.11. 01:30:23

@orgoványi erdőjáró:

" A Patásorbánt lehet, sőt kell szidni és rágalmazni."

Nem, dehogy. Node a Lázár János, na az más tészta.

Először erőszakkal meg akar venni egy céget, majd ráküldi a fegyveres TEK-et a NAV-al (tök jó ez a békés Orbanisztán, ugyi?), majd kizsarolja az eladást.

Érdekes módon másnap a tulajdonos meghalt.

Érdekes módon, amerre ez a Lázár gyerek jár, aki a Fidesz második legfontosabb embere, ott mi történik? Valahogy mindig meghal valaki.

Hol az autópályán, hol egy fegyveres adóellenőrzés után, hol úgy hogy nem is tudunk róla.

Nocsak, nocsak. Hajrá Fidesz-szavazók, ne legyetek Lázár útjában, oszt jónapot! :)))

vrana 2014.03.11. 01:42:15

Csak azt nem értem,
1. hogy ha felvettem 50 M-et, bizonylat nélkül és adómentesen, akkor mééér nem vagyok már megint a börtönben?
2. hogy ha én lennék a párt és nem akarnék indítani valakit a színeimben, akkor egyszerűen nem írnám fel a listára - és nem adnék neki 50 milkát. (Akkor az összes állampolgár vagy párttag kapott feketén egy ötvenest, mert nem írták fel a listára? És akkor én miért nem kaptam?) Bühühü

Pop40 2014.03.11. 01:48:20

Ritka balfasz az ellenzéki szövetség, de ha a szocikkal csak ennyi a gond, akkor kicsit nyugodtabban szavazok rájuk jövő hónapban.

A fidesz teljes propagandagépezete egy Simont meg egy ezeréves Cuslág sztorit bírt előásni, 200 milla értékben. Ennél a fideszes maffia, Simicskától a milliárdos gázszerelőig, reggeli közben többet lop el.

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.11. 02:03:48

@Pop40: Ity van semi eselyuk se penzuk s utleveluk a nepharag mek a nyakukon.

bkkzol 2014.03.11. 04:17:55

Látjátok vannak még önzetlen , tisztaszívű emberek!

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.03.11. 05:01:21

Szalai Vivien az meg ki a lófütyi? Amit csak ír, tűzrevaló.

Amúgy Zuschlag könyvét sem fogja sok ember megvenni vagy elolvasni a választásokig az biztos, de a bulvár tele van már szemelvényekkel belőle. A Fidesz ismét bizonyította, hogy magasan veri az ellenzéket propagandában. Korrupcióban is, de propagandában is erősebb.
Én már nem is tudom melyiket utálom jobban. Az mondjuk érdekes lesz, ha nem lesz meg a 15% az ellenzéki összefogásnak. A 2/3 is meglehet a Fidesznek. Csodás jövő elé néz az ország.

az mondjuk mulatságos sztori, hogy Zuschi kapott 50 milliót a nem indításáért cserébe. Mintha egy nemindított politikai hulla ilyen jó alkupozícióban lenne...
hogy még ő követelhet 50 millát
egyszerűen összeállítják a listát és nincs rajta, ennyi, nem magyarázkodnak neki, meg még fizetnek...

a Fidesz mondjuk jól befogadta már Zuschit, mert olyan, mint ők
aki azt hiszi, hogy egyik oldal is különb, az nagyon buta

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.03.11. 05:03:55

ja, Zuschi és Simon a két antikrisztus, közben a Fidesz cégbirodalom ezermilliárdokat nyúlt le
egyik szebb, mint a másik
akár össze is olvadhatnak az ellenzék és a kormánypártok, hasonló a felfogásuk sok mindenben, csak a személyes gazdasági érdekeik ellentétesek

Lecsó75 2014.03.11. 06:33:02

Szalai Vivient ki üzemelteti mostanában?

Jenyei 2014.03.11. 06:36:16

Mint ha beteg lenne az ember: egyszerre kell köpni és okádni ezektől. Mocskos tetű egy banda.

Occam beretvája 2014.03.11. 06:46:37

@Meridian74: Ne fogadj. A tecsós zacsi nem bírja ki.
De egy vastagabb reklámszatyor az simán.
20 kg a tömege.
Tudom mert én is kaptam. :-))))))
Én azért a hónom alá csaptam.
Biztos ami biztos, mert azért én sem kaptam minden nap.:-)

exkalibur 2014.03.11. 06:49:31

Most hogy így nyilvánosan bevallotta az 50 milliót, akár le is adózhatna utána.

torró 2014.03.11. 06:59:07

Egy valamit képtelen a baloldali megérteni. A baj nem azzal van, hogy a Simon, vagy a Zuschlág mennyit lopott, / amúgy azt az ötven millát használta fel az állítólag általa elsíbolt pénz törlesztésére/, hanem a tipikus hazudós kommunikációval. Sokkal többre mennének ha azt mondanák , I,m sory gyerekek igen ez van elk...uk . Ehelyett hülye magyarázkodásokba kezdenek, némelyikük azt mondja, ő nem is tudja ki az a Zuschlág. Meg hogy a Simon már nem tag, így semmi közük hozzá. De van. Az ominózus pénzek, / a mi Ferenc szerint jobb ha nem tudjuk honnan jöttek/ még abban az időben folytak be. De mint mondtam nem ez a lényeg. Mikor nyakig vagy a szarban, ne kapálózz mert még jobban bele csúszol.

Occam beretvája 2014.03.11. 07:00:47

@exkalibur: Az adócsalás elévülése öt év, az adóbevallás beadásától számítva. :-)

jjoey 2014.03.11. 07:01:40

Remélem szolidaritásból a könyvvel van ennyi helyesírási és ragozási hiba a posztban. Kellemesebb lenne olvasni a hibák nélkül.
Igaz, az utóbbi időben egyre több blog és index cikk helyesírási hibától hemzseg, vagy sose tanultatok meg írni rendesen?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.11. 07:07:09

Azt szeretem a magadfajta ballib seggnyalókban, hogy egyből azon kezd gondolkodni ki és mennyiért írta le az igazságot.

Maga az igazság, miszerint az MSZP egy hányingert keltően gerinctelen majmok gyülekezete a z mellékes.

Tolvajok, kenőpénzek, hamis útlevelek, lopott pénzek,... meg ki tudja mennyi szar ömlik az MSZP-re, ez az MSZP csicska pedig itt Fideszezik.

bendeguz33 2014.03.11. 07:12:22

Az ellenségem ellensége az én barátom és az én barátom az derék ember. Aki egy ilyen emberrel összefog az sem lehet tisztességes. Gusztustalan !

Hannibal ante portas 2014.03.11. 07:21:57

Mikor jelenjen meg egy ilyen könyv? Véletlenül nem éppen kampányidőben szoktak megjelenni Kebde Péter, Debreczeni József meg az Élet és Irodalom kíváló, utolsó szóig igaz tényfeltáró könyvei? A Fidesz csak tanult kíváló párttársától. A saját fegyverükkel szúrja tökön őket. Tetszik ez nekem.

exkalibur 2014.03.11. 07:23:51

@Occam beretvája: a manóba.... Ezen a problémán már csak egy visszamenőleges hatályú törvénymódosítás segíthet.

==T== 2014.03.11. 07:27:57

Nem igazán értem, hogy ebbe nmégis mi a Vastagbőr.

Ha csak az nem, amikről Cusi említést tesz a könyvében, és melyeket amúgy simán el tudok hinni.

Occam beretvája 2014.03.11. 07:30:50

@exkalibur :Ne. Segíthetne.
Igény az volna rá. Már mint a választók részéről.
De az a párt még csak meg sem alakult.

bgp 2014.03.11. 07:33:05

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: persze hogy nem utálod, most hogy őt is a főnököd fizeti :D

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.11. 07:33:59

@==T==:
Az, ahogyan két lopás között a Párt egyik pénzmosodájában pár talpnyaló felkarol egy a fél éve szabadult bűnözőt és könyvet iratnak vele.

huttinger 2014.03.11. 07:34:59

A választások után jelenik meg majd a könyv 2. része.

A börtönből a pártházba címmel.

huttinger 2014.03.11. 07:37:26

@==T==:

"""..melyeket amúgy simán el tudok hinni."""

Te? Bármit. Pl. azt is elhitted, hogy csökkent az államadósság. Meg hogy a gaz multik semmit nem hárítanak majd át a lakosságra. Belőletek él a fidesz.

Occam beretvája 2014.03.11. 07:37:27

@Lord_Valdez: Bizony ez már csak így megy.
Ahogy anno felkarolták a degenerált Kendét vagy az angolna simaságú Debrecenit

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.03.11. 07:39:39

Hát borzasztó. Nem is tudom, olvassatok akkor valamit a Doktorkendétől, nem tudok jobbat.

==T== 2014.03.11. 07:43:38

@Lord_Valdez: Miért ne írathatnának? Stohlnak is megjelent könyve. Cusi legalább érdemi dolgokról számolt be most is szabad lábon lévő emberkékről.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.03.11. 07:44:40

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ide figyelj te ökör. Akkor szavazz a Fideszedre, mert ők nem lopják ki a szemedet. Csak a felcsúti stadionnal a négy év alatt becsületes? munkával milliárdossá lett felcsúti polgármesterrel, Mr 20% debreceni polgármesterrel, Lézer "akinek annyija van az annyit is ér" Johnnyval, Simicskával, és a többi nyakadon élősködő szemétládával kell együtt élj még egy darabig. Én tudom, hogy az nem zavar ha ezek lopják ki a szemedet, és veszik el a gyerekeid jövőjét, mert ők jó Fideszes elvtársak, akik alig kommunistábbak Kádárnál, csak nem jó időben születtek. Te barom szűnj már meg ezeken a blogokon és keress magadnak valami jó helyet kuruc.infón.

belekotty 2014.03.11. 07:50:31

Azé ez érdekes.
zéró 11.01-kor tette közzé a posztot : "Szerző: zero
- 2014.03.10. 11:01 "

Az őrszemes kilenc perc alatt rácsapott.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.10. 11:10:51

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.11. 07:57:46

@Occam beretvája:
Igen? Kik és kit?

@==T==:
Persze, hogy megírhatja, csak pofátlan dolog.
Ahogy zero írta: "A NER-ben 70 millióért le sem hajolnak, egy üres Word-dokumentumot sem nyitnak meg."
Mintha Al Capone egy frissen szabadult zsebtolvaj vallomása alapján aggódna a közbiztonságért.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 08:34:02

A mai nap eddigi legjobb hozzászólása: vajon Kósát miért hívják százalékosnak (volt Mr 10% de újabb gúnyneve Mr 20%)
Csak nem leértékelések miatt :-))

SirTocy 2014.03.11. 08:43:55

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Örülök, hogy ezzel a HSZ-szel végre beismerted, hogy fingod sincs arról, hogyan is néz ki a politikai spektrum, azaz hogy pontosan mitől is lesz egy párt jobb- vagy baloldali, csak csaholod tovább, amit a főnökeid leugatnak neked fentről.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 08:48:59

Mi a gond? Minden párt felhasználja az ellenfél kiábrándultjait, ez bevett módszer.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 08:55:17

@maxval a gondolkodó birca:
Igaz. Így tért meg Szűrös és Pozsgay is.
Bár ha jobban belegondolok végül is nem, ők csak megtalálták az új kommunistákaty

igazi hős 2014.03.11. 08:58:54

@Transylvanianmixedgrill: "A csinyovnyik bosszút állt. " A bosszú nagyon nem kifizetődő, viszont ennek a sztorinak most volt a legmagasabb az árfolyama, most kellett pénzzé (vagy más típusú támogatássá) tenni.

fvipera 2014.03.11. 09:00:59

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: vicces, amikor leszopod cuslágot, szűröst, pozsgait.

fvipera 2014.03.11. 09:01:46

@maxval a gondolkodó birca: felhasználhatja, de neked nem lenne muszáj leszopnod őket. vagy igen?

ob.szerver 2014.03.11. 09:03:11

Ameddig Cusi nem jött elő a történetével a múlt héten, azt gondoltam, hogy volt egy pár tízmilliós szoci lenyúlás, amiért Cusi elvitte a balhét, és amiért majd kárpótolni fogják.

Erre most itt az 50milliótfizetteknylonszatyorbanhogyneinduljak című történet, amely olyan szinten szánalmas, hogy még a fideszbarmok közül is csak a legostobábbak vehetik komolyan. Egyúttal kiváló önismereti teszt is a számukra.

Ezzel dőlt is a prekoncepcióm. Cusi lopott, lebukott (mikor is? a szoclib kormányzás alatt!), majd bosszúból és pénzért lepaktált a Századvéggel.

Ennyi volt. Lapozzunk.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:04:08

@maxval a gondolkodó birca:
De a konkrét kérdésre válaszolva: semmi baj, azon túl, hogy ahogy történt az egész es maga SJ szemelye az egész sztori hitelességet ássa alá. Bár én is azt gondolom, hogy ez a történet (is) igaz lehet. De akkor ne álljunk meg félúton, vegyük elő, hogy a Fidesz hogy intézte anno az ilyen palyaztatasokat, stb.
Tehát a lényeg az, h ez nem tényfeltárás, es akkor az összes szemet szoci meg jobbos politikust csukjuk le, hanem csak simán egy fideszes figyelemelterelés a rengeteg fideszes szarról ami ezeknél nagyságrendekkel szemetebb ügy. Ez s baj

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.03.11. 09:04:09

@István Tamasi: Erre sohasem fognak rákattani, mert az nem megengedett nekik. Helyette ott van Zuschlag, Simon, az sokkal jobb, mer a két ember durván 300 millióján jól el lehet rugózni a választások előtt. És addig sem érdekli a zembereket Mészáros Lőrinc 6,9 milliárdja, és a Felcsúti Csüngőhasú vagyonosodása. Pedig az is megérne egy misét, hogy miképpen lett a Felcsúti Maradonának és nejének akkora vagyona, amikor egyikük sem dolgozott ténylegesen, csak politizáltak és gyereket neveltek.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:07:23

@Csekkliszt#10:

Nem, az egész más eset. Ők nem voltak eleve kiábrándultak, szakadárok.

Dr.Korász 2014.03.11. 09:08:02

Haha, kedves Zero. Te ezt szurted le a Cusi-ugybol?? IDIOTA!!!! Vedd meg a konyvet, olvasd el es a tartalmarol irj. Es hagyd mar azokat a marhasagokat, hogy "onzetlen" Szazadveg. Figyu, elmagyarazom, mert az Orban-gyulolet elvette toled a jozan gondolkodas kepesseget. 1. Nana, hogy nem veletlen az idozites. Ahogy azt te is megirtad, a Szazadveg a jobboldali ertelmisegi boszorkanykonyha termeke. 2. Eleg jo uzlet a Szazadvegnek (Napi Gazdasagnak) a Cusi-konyv kiadasa. Nem lennek meglepve ha par napon belul az eladasi lista elere kerulne. 3. Idiota vagy, keszulj fel, hogy az elkovetkezo negy ev keserves idoszak lesz az olyan fanyalgo, gyulolkodo liberalisoknak (vagy mittomen kiknek), mint te....

fvipera 2014.03.11. 09:09:24

orbán számláit ugyanúgy fogják majd zárolni, mint janukovicsét. lesz majd sírás rívás, amikor elbukja a 2 MD EUR-t.

WildBear 2014.03.11. 09:09:56

Letölthető valahonnan a könyv ?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:10:20

@Csekkliszt#10:

Persze, hogy nem hiteles. De kit érdekel ez? Ez olyan, mint a mosópor reklám, felnőtt ember nem hiszi el, hogy x márka az egyetlen jó és minden más szar. Aki meg elhiszi, az meg is érdemli.

Szóval az ilyen típusú kampányakció eleve nem is törekszik hitelességre, Nem is célja ez.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:13:37

@maxval a gondolkodó birca:
Ez stimm, bulvár sztori. Azt kérdezted mi a baj vele?
Az, hogy elterelés a sokkal szemetebb dolgoktól. Lehet h te ezt érted de több millió magyar nem es csak ezen a szinten képes feldolgozni dolgokat.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:18:10

@Csekkliszt#10:

Dehát ERRŐL szól a kampány: elterelni a saját hibákról a figyelmet a mások hibáira, ill. kieemelni a saját pozitívumokat, miközben elhallgatni a mások pozitívumait. Így van ez az egész világon, ahol demokratikus választások vannak.

Gandalf(helyett) 2014.03.11. 09:24:42

Egészen egyszerű a képlet.
Sorra jönnek ki a fidesz közeli körök viselt dolgait tárgyaló könyvek (Fideszes rablógazdaság, Magyar Polip, Orbán vagyonok nyomában, stb.). Igaz ezeket nem úgy "hányták" össze, mint ezt a fércművet (mellesleg zuschlag a közelükbe sem érhet), de kellett valami az ellenoldalon is. Az, hogy csak egy börtöntölteléket találtak, aki a nevét is adja hozzá - jó, vagy nem is annyira jó pénzért, lehet más érdek is, amit később válthat pénzzé - már mellékes.
Elég ha van min csámcsogni a híveknek.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:25:11

@maxval a gondolkodó birca:
Nem egészen. Demokratikus országban -ezek mellett- a programokról szól a vita, a miniszterelnök ki mer állni személyes vitákra (nemcsak akkor amikor ő ugy gondolja, hanem ha egyszer ezt ő akarta, akkor ezentúl mindig), stb. De természetesen ez a választás már eleve elcsalt es csak jogtechnikai szempontbol "demokratikus" - Fidesz ebben ügyes es cinikus, hogy ugy csinál mintha törvényes lenne az o ténykedése pedig nem az, hiába van rá törvény.

SirTocy 2014.03.11. 09:30:44

@Dr.Korász: Majd jó, hogy nem te mondod meg, miről írjon egy blog szerkesztője a saját blogján. :)

DezInf 2014.03.11. 09:36:45

Azért ez a Cusi sztori sem tegnap kezdődött.

Idézet a wikiből:

"2006 októberében az MSZP elindította az önkormányzati választásokon, kompenzációs listáról szerzett mandátumot. 2007 januárjában a politikust a Bács-Kiskun megyei szocialisták ügyvezető elnöküknek választották meg."

Ez csak egy apró adalék az 50 millás sztorihoz:)))
Jól megharagudhatott, ha az 50 milla mellé még kapott önkormis lehetőséget meg vezető politikai tisztséget .......

Azt ugye tudjátok, hogy cusit a hörtévé leplezte le kb. egy hónapja?

Büszkén hozták a híradójukban, hogy cusi kamu pártok alapításában segédkezik, az országos listával járó pénzekre hajt. Aláfestésként meg bevágtak egy videofelvételt ahogy cusi egy dagadt aktatáskával masírozik egy irodaházba befelé.

A hörszerkesztők nem vették észre, hogy cusi is a tiltott személyek listáján van.
Azok kerülnek erre, akikre még nagy feladatok várnak a választási kampányban.

Ezt észre is vették utólag -vagy a fejükre koppintottak fentről- mert gyorsan eltüntették a "leleplező felvételt" a hírfolyamukból.

Azzal mindenki tisztában volt, hogy az összes ellenzéki párt távol tartja magát cusitól az ismert előzmények miatt.
Cusi meg önmagától ilyet nem merne bevállalni, mert ........
Csak a harmadik variáció maradt valószínű, hogy a fidex megbízását teljesíti az államhatalmi szervek védőernyője alatt.
Annyira azért cusi sem hülye, hogy újra börtönbe kerüljön.
Annyi esze viszont van, hogy a lehető legtöbbet hozza ki saját magának az adott helyzetből.
- aki a kicsit nem becsüli ..... az nem is cusi ...

Ferink rögtön kapcsolt, a DK-sok azért annyira nem hülyék, hogy ne tudtak volna alapvető következtetéseket levonni a történésekből.
Egyértelmű volt, hogy a fidesz felhasználja cusi tehetségét az ellenség "felszalámizásához". Ha meg védelmet kap, akkor azt is tudták nem csak ebben fogja cusi a mérhetetlen tehetségét kamatoztatni.

A könyve így elvesztette a meglepetés varázsát. Ferink készült rá, csuklóból ment a válaszvideó.

Szóval ennyit arról, ha a tehetség szolgalelkű szorgalommal párosodik :))))

A Simon sztori is egyre színesedik. Hirtelen olyan emberkék kerülnek elő, akik saját érdekükben régóta szoros kapcsolatot ápolnak különböző titokosszolgálatokkal.
Kezd az egész ügy bonyolultabbá válni.
A titokosszolgák megint aktív részeseinek tűnnek a választási kampánynak.

Valakik kezdik a nemszoci szálakat elvarrni, meg átfesteni.

elwood 2014.03.11. 09:37:06

én az "mszmp feliratú titkos széf"-en röhögök azóta is. lehet, hogy kádár is rá van festve.
ez már tiszta ügrebőrbe varrt bádogdoboz a békaembereknek kategória.

annyira lesír róla a mese, hogy az már szép. a nokiás dobozról is kiderült, hogy kitaláció, csak az egybites fidesznyiknek való mentális kapaszkodó, sztem a nejlonszatyor következő. majd a jövő héten fel is mutatnak egy nejlonszatyrot bizonyítékul.

kifordított nagyanyó 2014.03.11. 09:37:54

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Na most akkor cseréld ki az MSZP-t fideszre.
Igaz úgy is,ugye?
Gyökér.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:38:12

@fvipera:
Ez a vagyonzárolás tök érdekes vagy kicsit vicces is. Az EU már régóta tudott Janukovics viselt dolgairól pénzeirol stb. Amíg államfő volt addig okés volt de ahogy bukott, azonnal lecsaptak rá. Ebből következik:
- csuti es talicska, mr20%, arrogáns, lézeres, gazszerelő stb rablott vagyona is ismert es zarolás alá fog kerülni
- a politika ezen a szinten is tök mocsok, mert Janukovics pénze előtte is rabolt volt, de amíg jo elvtárs volt, addig védettséget élvezett es ebbe az EU USA is partner volt
- a mostani ellenzék kormányképtelen, különben az EU támogatná őket adatokkal a csuti dolgairól - tuti, hogy lehallgattál őket is-, de amíg esélytelenek addig nincs érdekükben megbuktatni a csutit mert politikai vákuum lenne

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:39:06

@Csekkliszt#10:

A választás nincs elcsalva, ez butaság.

S más országokban is hasonló a kampány. A progamok jellemzően az emberek 1-2 %-át érdeklik.

Nézd meg az amerikai kampányt. Ott pl. az egyik fő érv a republikánus jelölt ellen az volt, hogy 15 évvel ezelőtt a kutyáját a kocsija felső csomagtartójához kötve szállította. Ez nem vicc, a médiák ezzel foglalkoztak 2-3 héten keresztül. Bár a kutyának semmi baja nem esett, s a gazda az egészet azért csinálta, mert a kutya rosszul volt, de komoly érvként merült fel, hogy lehet-e elnök egy "állatkínzó".

kifordított nagyanyó 2014.03.11. 09:42:01

@Dr.Korász: Mindenkinek szar lesz aki nem fideszbirka,vagy nem kap pénzt vikiéktől (tőlünk,európától).
Apropó:trafikod jól megy?

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:44:01

@maxval a gondolkodó birca:
De, a választásokat a Fidesz elcsalta előre. Szerintem ez elég jól összefoglalja hogy hogyan:

nepszava.com/2014/03/velemeny/marko-bea-hogyan-csaljuk-el-a-valasztast.html

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:46:08

@Gandalf(helyett):

Nem, ez nem a híveknek szól. Ez a bizonytalanoknak, pártfüggetleneknek szól. A híveket nincs miért győzködni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:47:33

@Csekkliszt#10:

Amerikai Népszavát értelmes ember nem olvas.

De a cikkban leírtak kimerítik a csúsztatás fogalmát.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:48:45

@maxval a gondolkodó birca:
Jo, ez jo sztori. De az usaban le lehet tartóztatni Illinois demokrata párti kormányzóját korrupció miatt, van független ügyészség, ebből a szempontból felnőttek , nem lehet eltussolni ügyeket

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:53:35

@maxval a gondolkodó birca:
:-) de olvas. En értem h nem szereted mert nyíltan katolicizmus ellenes, pontosabban az uralkodó politikai katolicizmust szapulja, nyilván Bartus nem egy könnyen szerethető ember, de a mai politikai valóságot ők írják le a legjobban.
A választások el-nem-csalását akkor hagyjuk, kb ugyanaz a technika amivel a nyugdíj vagyont is megvédték.

buddha 2014.03.11. 09:57:54

masik 50 milliot meg a csuti torpetol kapott,ez a homoszexualis szerencsetlen

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 10:01:41

Így lehet egy magasztos és ossznépi kifejezést lejaratni , tonkretenni :

"Negyedévente kell jelenteniük a kezelőorvosoknak a szívinfarktussal kapcsolatos megbetegedéseket a Nemzeti Szívinfarktus Regiszter részére."

Ha már minden nemzeti lesz , a trafiktól a szívinfarktusig,...akkor mi lesz a tartalma ?
Ócska bóvli...

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 10:02:56

@maxval a gondolkodó birca:

"A választás nincs elcsalva, ez butaság."

nyugtával dícsérd a napot...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 10:03:18

@Csekkliszt#10:

Ha szerinted Bartus értelmes ember, akkor veled valami nagy gond van.

Netuddki. 2014.03.11. 10:03:38

De nemcsak ez bammeg! A (fideszes) "köz" rádióban már napok óta reklámozzák a pótjegy kartárs könyvét. Ingyen és bérmentve? Semmi nincs ingyen, közpénzből B+!
Ha már ekkora a nekibuzdulás nem ártana beárazni mennyi közpénz folyt el erre a "reklámra"! No meg hol a 800 (meg a többi) milka közpénz amiből a fidesz a "Magyarország jobban teljesít" kampányt csinálta? Hol van a csuti pógi vagyonnyilatkozata?
Ezek a kérdések nem azt jelentik, hogy a politika többi szereplőit nem kéne vizsgálni, mint az összefosást például, de ennek az egésznek nagyon olyan szaga van, hogy az orbánék a saját disznóságaikat akarják ezekkel az ügyekkel takargatni.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 10:08:54

@maxval a gondolkodó birca:
Bartus rohadt értelmes ember. És nagyon művelt is. Nem szerethető és sok dolga nekem sem tetszik, pl a hitgyülis dolgai (nem vallási okból), meg amennyire csak egyfajta véleményt tart elfogadhatónak de zseniális a kovetkezetessége és tisztánlátása.
Persze az is lehet h velem van a baj:-)

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.11. 10:09:48

Az orszag a csod fele rohan minden ertelmisegi elmenekul afrikaba akinek esze van.

Netuddki. 2014.03.11. 10:10:51

@maxval a gondolkodó birca: Jaj B+, nyomatod már megint a baromságaidat! Mivel Bulgáriában lakol, fingod nincsen mit tett a fidesz itt azért, hogy neki lejtsen a pálya a választásokon. Szóval ennyit rólad.

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.11. 10:11:15

@Csekkliszt#10: Ity van kene meg 10 bartus hogy az emeszpe is 3 honap alatt lemenjen 1%-ra. Kar hoty keves ilyen okos elvtarsunk marat.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 10:18:43

@Csekkliszt#10:

Intoleráns elmebeteg Bartus, ez van. Tipikus diktátor, aki azért dühöng, mert nincs elég híve, csak 100-150 törzskommenelő a blogjában. Ettől még lehet művelt, a 2 nem zárja ki egymást.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 10:19:18

@kovi1970:

Jobban ismerem a magyar választási rendszert, mint a Mo-n élők 99,9 %-a.

Kivlov 2014.03.11. 10:45:55

hehehehe, ezzel a nagy összefosásnak végleg vége... :D

orgoványi erdőjáró 2014.03.11. 10:54:12

@parandroid: cuslág egy mocskos bűnöző, csak az elvtársai kicsinálták, mire ő bosszút áll és elmondja, hogy mi a módi a szocimaffia berkein belül, ezáltal elégtételt vesz rajtuk. Ez nem változtat semmin, csak nyilvánosságra kerül az, emit eddig is tudtunk: a maszop kun béláék és szamueliék óta nem változott sokat, a módszerek finomodtak ugyan egy kicsit, de a mentalitás megmaradt. Politikai hullák egytől egyig.

orgoványi erdőjáró 2014.03.11. 10:59:24

@P.Freddy: Orvosod mit mondott? Vagy őt is zsarolja ez a Lázár a TEK-kell? Mi ez a baromság? Mert akkor a Gyurcsány engem meg gyíkká változtatott 8 éve. De már elmúlt.

Lali73 2014.03.11. 11:07:52

"Zuschlag egy amatőr törtető kis senki, aki még 70 milliót sem bírt lebukás nélkül az MSZP finanszírozásra ellopni"
Simon viszont az MSZP elnökhelyettese volt. Ő már 240 millióról nem tud elszámolni - az egyik számláján.
A poszt egyébként akkor lenne érdekes, ha a Népszava vagy a Népszabi tényfeltáró újságíróit és kiadóit kapcsolná a (volt) szoci politikusok leleplezéséhez.
Tényleg azon csodálkozol, hogy nem ők adták ki a könyvet?

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 11:12:53

@Lali73:

"Simon viszont az MSZP elnökhelyettese volt. Ő már 240 millióról nem tud elszámolni - az egyik számláján."

Vajon Mészáros Lorinc el fog tudni számolni a milliárdjaival ?!

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 11:14:45

@maxval a gondolkodó birca:

"Tehát a biztos győztes csalni fog? :-) "

Nem ,nem,...bárki gyoz , a fidesz már csalt...

Dubicsák 2014.03.11. 11:16:30

Szerintem jól sikerült a könyv! Örülök, hogy megjelent! Kíváncsi lennék, hogy Siomon mit mondana...ha van esze még a böri előtt kitálal! ;-)

Dubicsák 2014.03.11. 11:17:33

@dr kíváncsivagyok:
Miért csalt volna? Istenem, ezt a tipikus, buta hozzáállást...dokikám, vissza kéne menni az opniba ;-)

Kowalski76 2014.03.11. 11:18:14

"A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, pont a Napi Gazdaság-Századvég-Fidesz vonal miatt." Aha, mert a nepszabadsag nyilvan kiadta volna. Nem kene hulyenek nezni az olvasokat. Az ilyen konyveket nem a kiado, hanem annak iroja miatt kell helyen kezelni elsosorban. Nyilvan a szocialistak is tudtak a konyvrol, csak nem akartak megint fizetni a hallgatasert, a szerzo meg bosszut allt. Ahogy a cimlapon is szerepel ezekben a korokben tissztesseg, mint olyan nem letezik. Erdeklodve varom aprilis 6-at.

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 11:18:49

@maxval a gondolkodó birca:
"Tehát a biztos győztes csalni fog? :-)"

A Fidesz tisztességtelen választási rendszert hozott létre...
A tisztességtelen elonyszerzés szininímája a csalás !

Nem...nem csalt , csak tisztességtelen elonyt szerzett !
Nem szar,..ha kaka...

mikka 2014.03.11. 11:21:29

Olyan megható hogy ti, faszkalapok, nem azzal foglalkoztok hogy a szocialista párt nagyobb része bukott tolvaj, bűnöző..hanem azzal hogy ki adja ki a Zuschlag könyvet.... Mert majd pont a Népszabadság fogja kiadni ugye? Faszkalapok vagytok..bértollnokok..

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 11:23:37

@dr kíváncsivagyok:

Ez egyszerűen nem igaz. Nincs egyetlen elem sem a választási rendszerben, mely kifejezetten a Fideszt részesíti előnyben.

ö...mikó? 2014.03.11. 11:27:11

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Te kutya, te senki! Nagybetűvel írod a kormányt? :D Szánalmas besúgó lélek, az ilyenek mint te, építették a kommunizmust. Igazi építőköve vagy a birkákra épülő rendszereknek, igazi kommunista felszopó. Mielőtt: az MSZP is elmehet a rákba, és te őket is ugyanúgy szopnád, ha éppen ők lennének az általad vélt erősebb kutya. Te kutya.

gúnyolódó közös képviselő 2014.03.11. 11:37:19

A választások után ezektől is megkapja majd, hogy Zuschlag, takarodj!

Bee-zony 2014.03.11. 11:42:52

„Közmunkásokkal gyűjtött aláírást a Szili-párt jelöltje”
index.hu/belfold/2014/03/11/kozmunkasokkal_gyujtott_alairast_a_szili-part_jeloltje/

Korrupt szar ez az egész választás, és a maffidesznek „köszönhetjük”, ők biztosítják rá a lehetőséget, mert nekik az jó, ha szétforgácsolódik az ellenzék – és mindeközben nő a korrupciós index is, de a maffideszt ez érdekli a legkevésbé.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 11:46:45

Kérdés : ha szoci v balos, vagy liberális lett volna az öreg képviselő aki fogdosta ZJ, nem megírta volna, ha már könyvet ír a mocsok szocikról?
De ha nem szoci balos liberális, akkor milyen parthoz tartozott ?

Bee-zony 2014.03.11. 11:47:25

@dr kíváncsivagyok: Ez talált. Nemzeti Szívinfarktus, regisztrálva. Ez az, amit a kúrmány ingyen és bérmentve biztosít, és egyre gyakrabban. Nem, nem akarok szívinfarktust kapni, pláne nem nemzetit. A nemzeti szívinfarktus ellen ellen leginkább a határok védenek....

Jenyei 2014.03.11. 12:03:41

@Pop40: érdekes, hogy Bayer már 20+ éve megírta ezt, ld. Kolumbia-alsó, Varga Tamás letöltendő, stb.. Reakció? Kétharmad meghosszabbítva. És még Fletóra haragszunk, hogy kurva-országozott :)

Bee-zony 2014.03.11. 12:09:34

„Zuschlag János őszödi beszéde
index.hu/belfold/2014/03/11/zuschlag_janos_oszodi_beszede/
(…)
Egy beteg társadalom beteg politikai elitjéből csak beteg tulajdonságokkal emelkedhet ki valaki.”
(…)
Pontos a diagnózis, szerintem is.

♔bаtyu♔ 2014.03.11. 12:28:21

Azért az az Index hadjárat Zuhslag ellen, már nekem kínos. Cikkek, sőt vezércikk, blogok.

Most ez vagy a kiadó műve, vagy pedig lehet jó pár igazság a könyvében és azok műve akiket érint.

Bee-zony 2014.03.11. 12:28:33

@Csekkliszt#10: „Terry Black megszólalt Zuschlag-ügyben
márc. 11. 11:14
Na kezd kicsit elegem lenni a sok sok hazudozásból ! T.Zuschlag János !
Önt nem kellett megrontani sem egy Liftben sem máshol. Normális körülmények közt ez az ön magánügye lenne de mivel megrontásról beszél így megcáfolom az ön szavait. Ön sokkal korábban is folytatott férfiakkal kapcsolatot , volt időszak amikor egy fiatalemberrel aki éppen a FIDESZ sajtóosztályán dolgozott. Mért kell valótlanságokat állítani és ezt ráadásul nyilvánosan ?!”

Csekkliszt#10 2014.03.11. 12:30:19

Én ezt a 3 gyereket ZJ, Szijjarto, Novák ugyanolyannak látom: fiatal, mitugrasz, elvtelen

luis5 2014.03.11. 12:31:38

Mire ez a nagy indulat?
Mit tudtunk meg az mszp-ről ami eddig nem volt ismert? Gerinctelen tolvajok gyülekezete, akik egymást is megfojtanák egy kanál vízben. Zuschlagnak mázlija van mert 50 éve már elporladt volna...
Ja, és az vesse a Fideszre az első követ aki szerint fordított esetben az Összerogyás akármelyik gittegylete nem nyújtott volna segítséget a könyv megjelenéséhez.
Piacgazdaság van emberek! Április 7-én ki a franc venné meg?

Meridian74 2014.03.11. 12:37:26

@Occam beretvája: ne haragudj, de egy 100-as köteg pénznek szvsz nincs 80dkg körül a súlya.
De ha mégis a 25 ft-os tescos zacskó 20kg-ot kibír. egyébként sem fülénél lóbálva viszi ezt így az ember, hanem összetekerve kézben...

flort 2014.03.11. 12:41:17

@maxval a gondolkodó birca: ha elolvastad, nem vagy értelmes ember.

Ha nem olvastad, honnan tudod, hogy csúsztatás?

belekotty 2014.03.11. 12:43:18

@♔bаtyu♔: Azért az a batyu hadjárat az emeszpé ellen, már nekem kínos. Röfik, röfi, röfik.

flort 2014.03.11. 12:43:53

@kovi1970: nem lakik Bulgáriában, az csak egy manír

belekotty 2014.03.11. 12:44:23

@ö...mikó?: jaj, hagyd már. Ő volt az a fiatalember a fideszből akivel cusi összemelegedett.

citrix 2014.03.11. 12:46:02

Csodálom hogy a cöf-nek csúfolt sereglet nemnyúlt szegény Zuschlag hóna alá.Akinek nylonzacskóban 50 milliót adott az mszp csak ne induljon a választáson... Annyira szép történet a Nokiás dobozok után már csak zacskóra futja,ejnye.Mit mondjak,ha adnának 50 milliót tök mindegy milyen alkalmatosságban,isten bizony nem indulnék a választáson.És hallgatnék róla a sírig.

maxval a nem gondolkodó birca 2014.03.11. 12:50:58

Szeretek megosztókat kommentezni. Ezzel mutatom, hogy gondolkodom.

♔bаtyu♔ 2014.03.11. 13:00:05

@maxval a nem gondolkodó birca: Ja, én is. Meg kell mozgatni az állóvizet néha.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.03.11. 13:05:30

Fogy a pia, kell a money,
Bulvárkönyvet ír hát Jani.
Akkor jó a pletyka, ha mar,
Best sellerré is lesz hamar.

Olvasmány lesz, kötelező.
Címlapon áll János. Ez Ő!
Aki járkált faltól falig,
S nem hazudik. Csupán alig.

Gandalf(helyett) 2014.03.11. 13:33:05

@maxval a gondolkodó birca: Szerintem tévedsz. A bizonytalanok, pártfüggetlenek, ha ezt a fércművet valóban megveszik, elolvassák, az csak arra ösztönzi őket, hogy azt ne válasszák, aki erre pénzt adott (mert a bizonytalanok épp bizonytalanságuk miatt - még - gondolkodnak).

Ez leginkább az egyenszöveget mantrázóknak ad némi muníciót, abból sem sokat (újabb sz*rkupac-folyamot lökhetnek napszosszat).

Meridian74 2014.03.11. 13:35:46

@Meridian74: utána is jártam a dolognak, egy papírpénz súlya ~1g.
100db =100g = 10dkg =0.1Kg

1köteg =100db papírpénz.
25köteg súlya= 25x0.1Kg = 2.5Kg

Két és fél kilót a legótvarabb tescos zacsi is kíbír.

Netuddki. 2014.03.11. 13:50:30

index.hu/belfold/2014/03/11/zuschlag_janos_oszodi_beszede/
"A nagyobbik kormánypártban azt beszélik, valóban erősen kezelésbe kellett venni Zuschlag eredeti szövegét, az ugyanis a végleges változatnál sokkal kevésbé volt kihegyezve a szocialista vezetőkre, sőt, végkicsengésében inkább a teljes politikai elitből való kiábrándulás felé terelte az olvasókat. Ezt pedig a Fideszben nem hagyhatták annyiban."

A cuslágot a fidesz futtatja. Hát ez oltári egy öntökönszúrás volt a fidesz részéről a kampány finisében. Főleg, hogy a "köz" médiát is ráállították a cuslágregény reklámozására. Mindezt közpénzből persze. Na ez a legnagyobb öntökönszúrás szerintem...

ö...mikó? 2014.03.11. 13:50:49

@belekotty: :D :D :D, lehet, most biztos féltékeny, hogy a régi jó kommunisták (Szűrős, Aczél, stb...) már nem az ő seggét k*rják.... :D

Vombatus Ursinus 2014.03.11. 13:53:01

@maxval a nem gondolkodó birca: :)))

Az eredeti "birca" egy hónap alatt majdnem 1800 hozzászólást írt a Blog.hu-ra. Ja, és nem troll. :)))

ö...mikó? 2014.03.11. 13:54:38

@Csekkliszt#10: Csakis KDNP. Azok ilyen képmutató buzik.

Netuddki. 2014.03.11. 13:56:15

Télleg melyik képviselő molesztálta a cuslágot a liftben? Csak nem a tömjénzsóti?

ö...mikó? 2014.03.11. 13:59:16

@kovi1970: Vagy a kuncze bácsi, náluk is hagyomány.

flort 2014.03.11. 14:09:47

@maxval a nem gondolkodó birca: Volt egy Lencsés István névvel kommentelő (Isten nyugosztalja ezt a nicket), ő meg azzal kérkedett, hogy ő nem anoním.

Amúgy szerintem a gondolkodást nem az egymondatos provokatív odaböffentések jelzik, hanem a kétely. De mindegy, aki szerint a CÖF civil egyesület, azzal nehéz érdemi párbeszédet folytatni.

További jó munkát!

ertelmetlensegi 2014.03.11. 14:21:40

Míg Zuschlag a megérdemelt börtönbüntetését töltötte, addig a Kedves Vezetőnk felemelte az ÁFA-t, és járulékokat és rengeteg adót kivetett. Zuschlag kijött a szabad levegőre és még men ért rá megtapasztalni a megszorításokat. Az Euro árfolyamot sem nézte meg? Hol van már a 250 Ft Euro?

belekotty 2014.03.11. 14:30:42

@♔bаtyu♔: Miből vetted hogy én emeszpés lennék?

belekotty 2014.03.11. 14:31:17

@ö...mikó?: Odatartja a seggét mind2 oldalnak.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 15:00:46

@Bee-zony:
...Terry black szerint ZJ fideszes fiúval volt együtt : jesszus, ez egyre cudarabb

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.11. 15:26:16

@Meridian74: rendben, most bizonyitottad, hogy lehetseges.

azt ugyan nem, hogy valoban megtortent..:-)

Meridian74 2014.03.11. 16:50:50

@ausländer Sipi:
tudod, én erre reagáltam eredetileg, ha figyeltél...:

"István Tamasi 2014.03.10. 12:40:50
A mesefabrikálók nem képesek elszakadni a nokiásdoboz-wiszkisdoboz-nájlonzacskó- ürgebőr ötlettől. Egy nájlonzacskó leszakad 50 milla súlyától, de cusi pofája nem szakad le a hazugságoktól.
... "

Ebben biztosan nem hazudott zuschlag, mivel a nejlonzacsiba bele is fér, és el is bírja ezt az összeget... egyébként meglepő, hogy milyen kevés helyen elfér ekkora összeg, nem?
Persze 20ezresekkel, ami meg forint, mint pénz "értéktelenségét" jelképezi... hol van már ez a a "havi 200 pengő fix" -hez képest? Ahol a 200 pengő elég volt havi elfogadható szintű életvitelhez?

Meridian74 2014.03.11. 16:54:13

@citrix: "Annyira szép történet a Nokiás dobozok után már csak zacskóra futja,ejnye."
Már bocsánat, de a nejlonzacskó volt előbb, és később a nokiás doboz, csak ezzel ellentétes sorrendben került nyilvánosságra.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.11. 17:25:03

@Meridian74: reszletkerdes.

ettol meg hazudott cuslag. mar regen rajta kellene lennie az nemzeti avh-nak - ado - es vamugyi hivatal - ha igaz lenne, de teljesen atlatszoan a szazadveg otlete a sztori.

Meridian74 2014.03.11. 18:24:17

@ausländer Sipi: attól hogy valaki elkiáltotta magát hogy kapott 50 milliót azért még nem fog kezét lábát törve az APEH rohanni és ellenőrizni. Nehéz ezt biznyítani egyébként, hoyg valóban így történt. Hiába írta le a könyvében, bárki azt ír amit akar. Ha rágalo, akkor az mszp majd jól bepereli, ha meg nem, akkor nem, de így akkor sem lehet bizonyítani.

Ez bemondásos alapon nem műxik. De még úgy is kétséges, ha valaki ezért külön feljelenti, még akkor sem fognak menni, csak esetleg. De nem azért mert zuslag a fidesz embere volna.

Konkrét saját tapasztalatom van. Az előző munkahelyemet egyrészt bepereltem munkaügyi bíróságon (a pert megnyertem) másrészt feljenetettem adócsalással is, konkrétan tételesen leírtam azt hol és hogyna történik az adócsalás. Éppen csak a nevemet nem adtam az egészhez azaz névtelenül tettem, de előtte telefon leegyeztettem az akkor még APEHnak hívott szüleménynél mégis mit kell vagy mit kellene tennem ez ügyben. Továbbá ha azt vesszük állampolgári kötelezettségemnek is eleget tettem ezáltal. Nos, ezek után nem történt semmi, pedig több példányban, a megadott címre beadtam az észrevételemet.

Azóta is "ellenőrzik" nagy serényen azt a céget...

Occam beretvája 2014.03.11. 18:46:15

@Meridian74: Igazad van ezt elkúrtam. Nem kicsit nagyon. 1db bankjegy 0,85 gramm azaz nem cirka 20 kg hanem 2 kg.Mentségemre legyen mondva amikor mentem a maszop székházba akkor mindig
erősen be voltam kokózva.
De a mackón tényleg volt egy MSZP-s öntapi. :-)

Selmeczi Gabriella megdöbbent 2014.03.11. 20:42:44

@orgoványi erdőjáró: Olvass utána és rájössz. Persze nem a Hírtévén fogod megtalálni a sztorit, ami nagyon is igaz, sajnos. Hát így vagytok ti meghülyítve, és ennyi ésszel szavaztok a Fideszre. Meg is érdemli az ország, már Széchenyi is megmondta.

Vidéki 2014.03.11. 21:29:56

"A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, "

Ha Vastagbőr helyén kezeli az egészet, homályosítson már fel bennünket, vajon kik lehettek azok a jótét lelkek, akik ötven millió forintot befizettek azért, hogy csökkentsék a a per tárgyát képező kár összegét?

Ha Vastagbőr azzal akar megetetni bennünket, hogy ez a pénz az égből hullott, miként a manna a pusztában bolyongó nép számára, azt nem tartanám elfogadható magyarázatnak!

"– Ötvenmillió forintot valakik befizettek ön helyett, hogy csökkentsék a kárt. Azért ez segítség. Ön tudott erről?
– Higgye el, nem engem védtek, nem engem segítettek, hanem saját magukat meg az egész rendszert. Amúgy nem tudtam róla. Jött az ügyvédem, és közölte, hogy letéti számlájáról kárenyhítés címén átutalt ötvenmillió forintot." (Napi.hu)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.12. 09:52:46

"A NER-ben 70 millióért le sem hajolnak, egy üres Word-dokumentumot sem nyitnak meg." - megy a Szellemi mannába! :-DDD

mióta a Nemzet Lajosa megvette a Napi Gazdaságot, gyakorlatilag olvashatatlan. ki az a gazdaság iránt érdeklődő szakember, aki kormánypropagandát kívánna olvasni egy üzleti napilapban???

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.12. 10:24:01

@Vidéki: te papa! nem ez volt az az ötvenmillió, amit nilontacsiban kapott? :-DDD

orgoványi erdőjáró 2014.03.12. 12:16:50

@Selmeczi Gabriella megdöbbent: Még szerencse, hogy nálatok van a bölcsek köve. Láttuk már, hogy a 4+8 év alatt hova vitte az országot az ilyen, " baloldali, européer értelmiségi"-nek csúfolt kormányzás.

orgoványi erdőjáró 2014.03.12. 12:21:02

@Selmeczi Gabriella megdöbbent: A Welt egy liberális sajtóorgánum - finoman fogalmazva. Ha onnan tájékozódsz, akkor "így vagytok ti meghülyítve, és ennyi ésszel szavaztok az MSZP-re. Meg is érdemli az ország, már Széchenyi is megmondta. "

titan 2014.03.12. 12:38:35

@orgoványi erdőjáró: szerintem ő a Welt 2000 nevű cégre gondolt....

orgoványi erdőjáró 2014.03.12. 12:41:24

@titan: az más :-) Ezért célszerű pontosan fogalmazni....

Meridian74 2014.03.12. 16:03:04

@Occam beretvája: vájjá, vájjá, vájjá mááán! Akkó' te nem 50 misit kaptál, hanem fél milliárdot... mi lett akkó' a 450-el? Jaaa, tudom már. Simon Gábornak lett átpasszintva.! ;) _D

Occam beretvája 2014.03.12. 17:03:29

@Meridian74: Aza zigasság hogy úgy kerültem bele mint Pilátus a krédóba.Kerestek egy vérfideszes faszit akinek olcsóbban korpásodik a haja mint a taxisgyuszinak.Asztat monták hogy 1% -ért csináljam meg a kézbesítést. Montam hogy 10%, és ennyiért garantálom a full amnéziát.Persze alkudoztak hogy ez nagyon sok, mire montam akkor talán írassanak ki a Pozsemánszki úrral egy tendertetet.
Így lett enyém meló.
Gábor?
Erre nem emlékszem.
A faszi Simon Judásként mutatkozott be ahogy a felső kapcsolatom előre megmondta.
Csodálkoztam is hogy miért bibliai mozgalmi neveket választanak de asztán eszembe jutott
hogy valószínű ferenc testvér sorozatos bérmálkozása indíthatta el a konspirációs névválasztást
Minden esetre a faszi a legkevésbé sem nézett sem zelótának sem apostolnak, inkább olyan
mókásőr parancsnokra hajazott.
A Király fürdő kötényesében történt meg az esemény.
A jelszó, kérdés:-Milyen jó a fürdő túra?
válasz: -Mint a privatizált diktatúra.
Még jó hogy a kaviárszoccerek bíztak meg a melóval mert ha a szadesznek vittem volna a gempát akkor lehet még az ánuszom érintetlensége is veszélybe került volna.
Az meg nem volt benne a 10 percentbe.
Hát így történt. :-))

Vidéki 2014.03.12. 17:43:12

Az MSZP második embere, az MSZP alelnöke, a "Szegénymenet" élén masírozó Simon Gábor kettős állampolgár-e?

Magyar állampolgár és bissau-guineai állampolgár?

Az MSZP miért nem káderozta le alelnökét?

Miért tűrt meg kettős állampoigárt a párt csúcsain?

"Simonnak a házban külön széfje volt, amelyből számára terhelő dokumentumok mellett előkerült egy Gabriel D. (a Népszabadság szerint Gabriel Derdak) névre kiállított, de Simon Gábor fényképét és adatait tartalmazó bissau-guineai útlevél is, amelyet egy nagyobb összeget tartalmazó bankszámla nyitásánál használtak."

Utána kellene nézni vannak-e még bissau-guineaiak és hányan az MSZP csúcsain!

lyken 2014.03.12. 21:33:57

Emlékeztek rá, hgy Gyurka csesztette adatok jogosulatlan kiadásával az előz MNB garnitúrát? www.origo.hu/gazdasag/20140123-nem-veszelyeztettek-az-orszagot-az-imf-nek-kuldott-adatok.html

Bár az előző garnitúrát felmentették a vádak alól, most kiderült, hogy maga Gyurka felkarig benne matat a témában: index.hu/gazdasag/bankesbiztositas/2014/03/12/matolcsy_kifecsegett/

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.12. 22:23:12

@lyken:
És ebben a legviccesebb, hogy mindehhez egy frankó összeesküvés-elméletet is rittyentett.

Csekkliszt#10 2014.03.12. 22:58:30

@Lord_Valdez:
Annak a faszinak fogalma sincs h mi merre. Nem hiába őt választotta orban. Ő a legsötétebb. Es ha igaz a városi pletyka, már bankot is vett magának. Gondolom majd jól megtömi olcsó MNB forrással.

Vidéki 2014.03.13. 08:14:53

Simon Gábor volt MSZP-elnökhelyettes és parlamenti képviselő Gabriel Derdák névre kiállított bissau-guineai útlevelébe lakcímként az ottani elnöki palota került - tudta meg a Blikk.

A Blikk információi szerint Simon Gábor útlevelében a fővárosban, Bissauban lévő Rua de Bolama 8 cím szerepel állandó lakcímként. Az országról rendkívül kevés információ érhető el, s a telefonos kapcsolat is akadozik, ám a Google műholdas térképe a fenti címre a korábbi elnöki palotát adja ki találatként.

shm 2014.03.13. 09:58:10

@Csekkliszt#10:

Nem, értelmes ember azért nem olvas Amerikai Népszavát, amiért nem olvas köteteket az etruszk-magyar nyelvrokonságról, vagy a gyíkemberek világösszeesküvéséről sem.

Az ilyen helyek ugyanis gyakorló elmebetegek parakozmoszai, mind a szerzőik, mind az olvasóik óhatatlanul elvesztik a kapcsolatot a valósággal, annyira belekattannak a maguk rögeszméinek bizonygatásába. Ennek része a "jajj, de hülye a világ/a többség/a nem-hívő. hát még mindig nem értik?" gondolatmenet, amely aztán végleg beteszi a kaput az önreflexió, a saját narratíva abszolút igazságával szemben felmerülő leghalványabb kétely előtt is.

A Vastagbőr jelen posztja is erően súrolja ezt a kategóriát. Szerény nézetem szerint azon picsogni, hogy mekkora egy geci a Fidesz, hogy készségesen futtatja Zuschlagot, amikor az alárakna egykori bandájának, akik hagyták hat évet ülni egy kiflicsücsökért, egyértelmű jele annak, hogy egy blog/lap/site konkrét pártirányítás alatt áll.

Kívülállóként, mezei választóként csak örülni lehet neki, ha néha egy soldato nyilvánosan is köp valamit az ún. politikai felépítmény működéséről, még ha csak utólag is, még ha csak olyanokat is, amiből egyik gengszternek sem lehet semmi baja.

Engem például kifejezetten érdekelnének fideszes dezertőrök élménybeszámolói is.

shm 2014.03.13. 10:05:46

@Vidéki:

""A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, "

Ha Vastagbőr helyén kezeli az egészet, homályosítson már fel bennünket, vajon kik lehettek azok a jótét lelkek, akik ötven millió forintot befizettek azért, hogy csökkentsék a a per tárgyát képező kár összegét?"

Mit értetlenkedsz, fordítsak?

"de helyén kell kezelni az egészet" = semmi sem igaz, Zuschlag magányos bűnöző volt, sőt, nyilván már eleve a Zorbán építette be az MSZP-be, amely - mint elnökétől tudjuk - becsületes emberek értékalapú közössége. Zuschlag az ocsú, amelyet kivetettek maguk közül.

Teccikérteni?

A nemzetközi helyzet fokozódik, és az európai értelemben vett demokratikus pártoknak (ezen a héten Összeváltás néven) súlyos, történelmi feleőssége van.

Rajtuk áll, hogy Orbánnak háromnegyede lesz, vagy csoda történik, és csak kétharmada.

Csekkliszt#10 2014.03.13. 10:38:22

@shm:
Hát, ha ezt sem hiszed el, hogy Jézus pártus király volt, akkor nincs miről beszelgetnunk! Természetesen a kérdés az, hogy hol húzza meg az ember a határt az agyamentség es a valóság között. Szerintem az AN írásaiban zseniálisan tarja fel az orbáni rendszer fasiszta jellegét, de ehhez tényleg érdes tudni mi az, hogy fasizmus, mi a különbség a nácizmussal, stb.
Szerintem azért kell picsogni, h mekkora geci a Fidesz, MSZP , stb mert a politikai pártoknak felelősségre vonható intézményeknek kellene lenniük, es társadalom jobbításán kellene munkalkodniuk - es most hagyjuk, hogy ez sci-fi-e vagy sem, de amikor Angliában éltem, ott pl a választási vita érzelmes volt es valós problémákról szólt, számonkérhető arcokkal es programokkal. A választókat csak a kellő mértékben néztek hujenek es a verseny nem arról kene szólnia h ki tud több lebutított debilt megszólaltatni, stb. Tehát van szerepe a tájékozodasnak, főleg h az interneten kívüli (köz)média semmilyen hasznos szerepet nem tolt be ebben sőt észak Korea szintjén van, v legalábbis arra törekszik.

Egy darabig nem fogsz látni Fidesz renegátot, mert az egy katonai dezertőr es azonnal (politikai) halott, de ha a kozkatona kussol, akkor barmekkora gaztettet elkovethet, a rendszer megvédi. Ez a maffia állam. De minden erőszakszervezet, így a Fidesz maffia is tarthatatlan, borulni fog. Na akkor olyan történeteket fogunk megtudni, hogy ahhoz képest a szabadkőműves gyikember elmélet főiskolai tananyag lesz, nem fogja a sok zombi hinni, hogy ezekre szavazott. Pedig sok történet mar szájon forog, Mr húsz százalék, arrogáns, fideszes cégvásárlások de ezek nem érik el a toleranciaküszöböt. Mert nekünk Mohács kell :-(( de majd lesznek téglák, ebben biztos lehetsz.
Addig meg el lehet gondolkodni h a ZJ féle bulvár a rémisztőbb v az hogy gyakorló elmebeteg a Magyar Jobbkéz, aki Frei könyvéből olvassa ki, hogy ki támadja meg Magyarországot.

Csekkliszt#10 2014.03.13. 10:55:36

@shm:
Ezzel nehéz vitatkozni: OV "centralis erőtere" (kötcsei beszed) az maga a fasizmus
"Mussolini meghatározása szerint „a fasiszta állam nem más, mint hatalom- és uralomakarás”. Tagadja a demokráciát, a parlamentarizmust. A fasizmus atyja úgy határozta meg a célt, hogy „egy párt, amely teljesen és kizárólagosan kormányoz egy nemzetet”. Egy másik idézet így szól: „egy olyan kormányzati rendszert próbálunk felépíteni, amely minimálisra csökkenti a duális erőtér visszaállásának esélyét, és helyette hosszú távon egy nagy centrális erőtérben rendezi el a politikai kérdéseket; vagy ellenkormányzásra készülünk, és akkor a duális erőtér vissza fog állni. Nem ellenkormányzást kell folytatni, hanem a nemzeti ügyek kormányzását kell megvalósítani. Az állandó harc helyett az állandó kormányzás politikáját folytassuk.” Ez utóbbi Orbán Viktor kötcsei programbeszédének részlete. Ha Mussolini definícióját vesszük alapul, akkor Orbán kötcsei beszéde egy fasiszta állam építésének programja. Orbán és Mussolini ugyanazt mondja. És ..... ugyanazt is csinálja." AN

Vidéki 2014.03.13. 12:30:52

@shm:

Miért nem tudhatja meg a jónép,

hogy személy szerint kik voltak azok a "jókedvű adakozók", akik ötven millió forintot befizettek (és fejenként mennyit) azért, hogy csökkentsék a Zuschlag per tárgyát képező kár összegét:

"Valószínűsíthetően úgy kerülték meg a problémát, hogy a védőügyvédre bízták a pénzt, aki az ügyvédi letéti számlájáról fizetett, és így az ügyvédi "titoktartáson" keresztül anonim maradhatott a tényleges fizető. És így feltételezhető, hogy a pénznek védőügyvéd számlájára kerülésének a forrása nem követhető, illetve a védőügyvéd nem kötelezhető, hogy ismertesse kitől származik a pénz."

A magyarországi jog(ász)államban az ügyvéd jogi helyzete hasonlít a gyóntató pap helyzetéhez.

Ezen a ponton az igazságszolgáltatás átalakul jogszolgáltatássá, megáll az ész és úgy marad.

Nem derülhet fény azok személyére és pénzügyi forrásaik eredetére akik a háttérből keverték a kártyákat!

lyken 2014.03.13. 17:18:59

@Lord_Valdez: Nem, ebben az a legviccesebb, hogy egy ilen az USA-ban vagy az Egyesült Királyságban 5-10 év, meg némi vagyonelkobzás. Akkor is ha politikus az ember.
Persze ha valaki a NER csodálatos világának tagja, akkor minden más. Pláne, ha megfigyeled, hogy ő elvileg a független MNB elnöke, mégis a kormány tetteit mosdatja. Ez igencsak furcsa. Legalább a látszatra adhatnának, hogy nem a "miniszterelnök úr" kifutófiúi, hanem közalkalmazottak akik az ország pénzén az országért dolgoznak, a politikától FÜGGETLENÜL.

shm 2014.03.13. 18:07:27

@Csekkliszt#10:

"Szerintem az AN írásaiban zseniálisan tarja fel az orbáni rendszer fasiszta jellegét,"

Akkor olvasd, baszod, mondtam én, hogy kiütöm az ufómagazint a villamoson a békésen hazautazó csemegpénztárosnők kezéből? Olvasd, lelkedezz, milyen "zseniálisan tárja fel".

De ez szemernyit sem változtat azon a tényen, hogy értelmes ember nem olvas Amerikai Népszavát. Egyes vélemények szerint abból a célból esetleg, hogy visítva röhögjön rajta, de a magam részéről azt sem tartom különösebben nívós elfoglaltságnak.

shm 2014.03.13. 18:11:59

@Vidéki:

Szerintem nagyjából mindegy is, pontosan ki fizette ki Zuschlagot, nyilvánvalóan azért kapta a pénzt, hogy fogja be a pofáját. És nyilván nem a jobboldalról tudott ő olyasmit, ami kínos lett volna, ha kinyitja.

Hogy most meg a kormány tolt neki egy kis zsozsót, hogy beszéljen? Hát ja, megtehetik, van pénzük és van Zuschlag is, a baloldalról nem kell kamu lejáratóvideókat készíteni, van anyag elég.

Ahhoz viszont kéregvastag pofa kell, hogy ezek után a baloldal még ki is kérje magának a gyanúsításokat.

Vidéki 2014.03.14. 08:14:43

@shm:

Egyébként az aki nem kettős állampolgár, vagy pláne nem bissau-guineai,

annak kicsi az esélye arra, hogy megtudhassa, hogy kik azok a személyek

és pénzügyi forrásaik honnan erednek,

akik a háttérből keverték a kártyákat a Zuschlag ügyben, és tejeltek az ügyvéd számlájára kárenyhítés céljából 50 millió forintot? !

mi vok én 2014.03.24. 15:22:48

Most olvastam el könyvét nagyon ajánlom a MAGYAR társadalomnak, bizony rengeteg igazság van benne.. "A POLITIKUSOKNAK PEDIG PÁRTTÓL FÜGGETLENÜL EGYETLEN SZÓT SEM SZABAD ELHINNI" ezt jól aláhúztam, megerősítve tapasztalataimat! poly-mix.com

vegyészmérnök (törölt) 2014.03.24. 18:19:14


süti beállítások módosítása