Skip to content


       Szűrés lista

Bicólámpát a lovakra is?

Igazából nincs semmi bajom Budaházy Györgyel, a kis "ősmagyar" szittya, ki néha kicsit túlzásokba esik ugyan, de korrekt, egyenes ember és külön szimpatikus benne, hogy nem hagyja, hogy hülyének nézzék. Pedig most az volt, és ezt 50.000 forintja bánja. Van egy nagyon fasza mondás felénk: Aki keresi a bajt előbb-utóbb megtalálja.

Történt, hogy Budaházy hazafelé(Érd) tartott lován egy belvárosi megemlékezésről. Mikor is az V. kerületi rendőrök megállították igazoltatni, majd jól fel is jelentették szabálysértés miatt...

- Először is az V. kerületben, a Bank utcában figyelmen kívül hagyta a behajtani tilos táblát és forgalommal szemben poroszkált a városban...

- Ez követően a szerencsétlen állat (nem Budaházy, a paripa), nem tudta szorítani tovább és odaszart az úttestre, Budaházy pedig nem gondoskodott az eltakarításáról. Lehet az állat nem szólt hátra, hogy "apa, kész vagyok".

- És mindennek a tetejében Budaházy lova nem volt kivilágítva, holott már esteledett. Ugye a Kresz kimondja, hogy ugyan lehet lóval közlekedni a városban, de minden "járműre" a jól láthatóság miatt ki kell világítani, elől fehér vagy sárga fénnyel, hátul pedig piros vagy sárga fényt adó lámpával...Abba én nem mennék bele, hogy ez lónál, hogy kell, hogy kinézzen.

So, Budaházy hülye volt, hisz jól tudja, hogy szálka a szervek szemében, mégis gőgösködött a lován, hát persze hogy találtak rá indokot, hogy megbasszák. Gyuri legközelebb fogj egy utánfutót, tereld fel a pacit és vezesd haza nyugalomban, békességben. Otthon aztán kimehetsz a pusztába, kiserdőbe és hódolhatsz a hobbidnak.

Persze csak én gondolom így, zero véleménye és a hivatalos határozat meg  a tovább mögött. 

És nem lejárt szavatosságú egészségügyi csomag volt-e nála? Izzókészlet?? Elakadásjelző? Még ilyen trehány zsarukat ... az én adómból végezzenek sokkal alaposabb munkát! Végül is nem számít, hogy Abszurdisztában ellopnak egy mozdonyt fényes nappal, vagy a mozgó kisvonat alól a sínt, nem, mindez nem számít! A ló ne szarjon az útra és legyen rajta két oldalt index! Innen szeretnék gratulálni az érdi zsaruknak, lehet hogy lefordítom angolra és útjára engedem az interneten, ingyen országimázs ...

A képen jól kiképzett lovak láthatók,  nem szarnak csak úgy spontán a Várban.  Szépen visszatartják egész nap, és az istálló illemhelységét használják. De az index és a lámpa hol marad?

Íme, minden idők egyik legviccesebb határozata. Lehet, hogy mégis van alapja a rendőrvicceknek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Számoljuk össze közösen, hány fehér, sárga és piros lámpát lehet látni a lenti videón! Ja, és a sziréna hol marad?

(fotó: origo.hu)

Címkék: abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr30548500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bezuhov. 2008.07.02. 12:07:25

mi van hammerkem, gurult a gyogyszer? vagy esetleg szemelyes atrocitäsod volt a hatalommal? (te a szavaiddal ävehä.)

Egyebkent remekül leirtad az älmaimat....;))

INkvizítor 2008.07.02. 12:09:08

Kangörény! :)

"Emberölés
166. § (1) Aki mást megöl, bűntettet követ el, és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

az odaszarásról meg :

"Garázdaság
142/A. § (1) Aki olyan kihívóan közösségellenes magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen, elzárással vagy százötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható."


írogatsz itt hülyeségeket össze vissza....

"Most a rendőrség élt a saját lehetőségeivel"
ja.. és hülyét csinált saját magából... :)))

nem vagy te rendőr??

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:13:00

7. § (1) Aki
a) a közterületen, a közforgalom céljait szolgáló épületben, illetőleg közforgalmú közlekedési eszközön szemetel, ezeket beszennyezi,
b) a felügyelete alatt lévő állat által az a) pontban megjelölt helyen okozott szennyezés megszüntetéséről nem gondoskodik,
ötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható.

(218/1999. (XII. 28.) Korm. rendelet az egyes szabálysértésekről). jó lenne, ha a rendőrlovakat - főleg tömegoszlatáson, boiztorsítás, stb. idején nem venné senki egy kalap alá lovagló, lovaskocsizó közlekedőkkel.) A bírság jogos, és még véletlenül sem röhejes. Egyébként meg ha a belváros közepén lovagolsz, nem kell budaházynak lenned ahhoz, hogy szemet szúrj a rendőröknek, függetlenül attól, hogy tilos-e.

Bezuhov. 2008.07.02. 12:15:38

"megis majdnem eltapostak a lovak meg a lajtoskocsi az astorianal az unnepseg vege elott par perccel azon az ominozus korrekt rendori intezkedesekkel teli napon... "

XD gyülnek mär az onläjn forradalmärok ...
Jöhetnek a zsizsakos-pajsos brutälPOlice beszämolok...mär alig värom. Sajna nekem nincsenek ilyen elmenyeim...inkäbb zenet hallgatok, netezek stb....a hatalomdöntes, meg kukagyujtogatäs nekem valahogy nem jön be...de hät kinek a pap, kinek a papne (btw. nekem a länya) :))

hammer 2008.07.02. 12:15:47

Bezuhov

Ha ilyen álmaid vannak, fordulj kérlek gyorsan orvoshoz, mert akkor beteg vagy:)
De... nemsokára változik majd itt a "hatalom" , ezt te is tudod.
A rendőröknek is új parancsnokaik lesznek. A kisdroidok meg majd nekik engedelmeskednek.
Csak nehogy téged hajkurásszanak majd a rendőrlovak, csak nehogy téged húzzanak a földön, miközben rugdosnak, csak nehogy a te szemedet lőjék ki...
Látod én nem kívánok ilyesmit még neked sem. Senkinek, mivel nem vagyok egy primitív, agresszív állat.

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 12:17:31

Bezuhov 2008.07.02. 12:15:38
Tudjuk te vagy az a tipikus birka, akitől itt még mindeg lehetne kommunizmus, mert te otthon ülsz és a kényelmes fotelodból osztod az észt.

Bezuhov. 2008.07.02. 12:19:28

" rendőröknek is új parancsnokaik lesznek. A kisdroidok meg majd nekik engedelmeskednek.
Csak nehogy téged hajkurásszanak majd a rendőrlovak, csak nehogy téged húzzanak a földön, miközben rugdosnak, csak nehogy a te szemedet lőjék ki..."

BRUHAHA...az elöbb mär emlitettem te hös magyar, hogy en alapbol nem gyujtogatässal egybekötött hatalomdöntesre...szoval ezt benezted :D

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:20:18

meg azt sem értem: ha valakinek a kutyája szarja össze az utcát, mindenki ki van akadva és azonnal rendőrért, közterület-felügyelőért kiált, de ha "a nagy hős" paripája csinál oda, akkor már röhögni kell mindjárt...

a posztban van egy jó megállapítás: aki keresi a bajt, az meg is találja...

Bezuhov. 2008.07.02. 12:20:32

* alapbol NEM JAROK (igy akorrekt)

INkvizítor 2008.07.02. 12:22:03

bloodhound!

szerintem nem az odaszaráson burul a nép, hanem a kivilágításon... a szarásért járó bünti jogos amúgy.

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:22:20

more 2008.07.02. 12:05:21 - csak nem te is a bajt kerested? :)

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.02. 12:23:07

Bezuhov, te minek érzed magad? Segítek, egy balfasz vagy. Ha Budaházy árt a fél országnak, akkor most mesélj valamit a politikai elitünkről. Vagy nem nőttél még annyira fel, hogy az öltöny-jómodorban való ártást észrevedd? Szerintem inkább tényleg hallgass zenét. Klezmert. És köszönd meg a rendőröknek, mikor semmikért 20-30 ezrekre büntetnek, okoskodva, és annyi eszük nincs, mint egy marék lepkének.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.02. 12:23:18

Nem tudom már hol láttam egy TV műsorban egy amerikai cowboyt, aki megunta, hogy folyton megbírságolták mert mindenhova lovon járt, így tervezett magára egy mellényt, aminek a hátára rászerelte a szükséges lámpákat(igen, indexet is). Végül szabadalmaztatta és meggazdagodott belőle, szóval egyáltalán nem olyan faszság ez, akinek van kedve guglizzon egy kicsit, biztos megtalálja.
Legközelebb remélem a budaszarházi egy autópályára baktat fel a lovával, és elbassza egy pótkocsis kamion. Bár a lovat sajnálnám.

more 2008.07.02. 12:23:25

megegyszer mondom, mert latom nehezen megy a szovegertes bezuhov: nem vagyok/voltam csurhe, se forradalmar, csak szerettem volna megemlekezni egy olyan dologrol, amit te kirohogsz, mert ugy szocializalodtal ahogy...nem te tehetsz rolad, hanem a kornyezeted.
egyebkent meg hagyjuk a 3eve tortenteket, en el is huztam magyarorszagrol, sok massal egyutt, meghagyjuk az ilyen szeleslatokoru embereknek mint te bezuhov

Bezuhov. 2008.07.02. 12:23:50

"Tudjuk te vagy az a tipikus birka, akitől itt még mindeg lehetne kommunizmus, mert te otthon ülsz és a kényelmes fotelodból osztod az észt. "

ja-ja. meg meg az a pärmillio aki fizeti a majmok utcai cirkuszät, meg a rendörök beret azert, hogy sorfalat älljanak a kukagyujtogatäshoz...nagyon jol eltalältad, baratom

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:24:18

kivilágítás hiányáért is büntetik a parasztbácsit izomból és helyesen, ha nincs lámpa a szekéren, hányan haltak már meg úgy, hogy kivilágítatlan lovaskocsiba - ritkábban lovasba, mert azért a kocsi a gyakoribb - ütköztek. úgyhogy én ezen sem tudok röhögni, már megbocsáss.

is 2008.07.02. 12:25:02

a rendőrló nem jármű közlekedésre, hanem munkaeszköz. a vakvezető kutya sem hobbiállat, és szájkosár nélkül felszállhat a BKV-ra.

a rendőri brutalitásról meg az a véleményem, hogy talán a Szabadság téren álldogáló 8000 embernek kellett volna hazamenni, hogy rendőrök felismerjék, hogy csak 200-an vannak, akik tényleg randalíroznak, akkor 30 perc alatt eltakarították volna őket, és nem alakul ki az a psichés helyzet, ami mindkét felet jellmezte október 23-án. a rendőrség hibás volt 2006. október 23-án, kapjanak mindenféle büntetést, de lássuk, hogy egyszeri eset volt, és tanultak belőle. 2008 nyarán már a boszorkányoktól való félelem kategóriája a brutális rendőrséggel való példálózás (nem lokláis egyedi esetekről beszélek, amik természetesen mindennaposak, és még sokat kell rajtuk dolgozni).

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.07.02. 12:25:14

KRESZ:
III. A közúti forgalommal kapcsolatos fogalmak
a) Vezető: az a személy, aki az úton járművet vezet, vagy állatot hajt (vezet)....

62. § (4) Éjszaka és korlátozott látási viszonyok között az állat, illetőleg állatcsoport bal oldalán előre fehér vagy sárga fényt, hátra piros vagy sárga fényt adó, a járművek vezetői által kellő távolságból észlelhető lámpát kell vinni.
(5) Tilos
a) főútvonalon állatot hajtani, illetőleg vezetni, kivéve ha más út (útszakasz) nem áll rendelkezésre.

Errôl ennyit.

Azhát 2008.07.02. 12:26:05

No, van egy különbség a kutya, meg a ló szarása között (több is, de ez mindenképpen:)
A kutyát meg lehet tanítani szobatisztaságra, csakhogy a gazdik éppen azért viszik le az utcára a kutyát, hogy ott ürítsen, nehogymár otthon. A gazdik ugyanakkor gyalogosan vannak, van idejük összeszedni a kutyaszart.

Ezzel ellentétben a lovakat NEM lehet szobatisztaságra nevelni, a lovasok NEM azért mennek az utcára, hogy a ló ott szarjon és ne otthon, valamint a lovas általában gyorsan halad, nem állhat meg mindig, amikor a ló potyogtat - főleg, hogy észre se veszi, hacsak hátul nincs szeme...

Igen, igen, jelen esetben viszont állt, a ló is meg a gazdája is. Ilyenkor viszont valóban illett volna összeszedni a lócitromokat...

INkvizítor 2008.07.02. 12:26:27

Bezuov!

ahogy elolvasgatlak, fogod te még orbánpatásördögviktor lemondását követelni habzó szájjal...
csak ne csodálkozz ha akkor (is) a Te könygáztól vörös szemedet esetleg eltalálja egy gumilövedék...

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.02. 12:27:32

Bezuhov, te honnan tanulsz gondolkodni? RTL-klub? :) Az igazi cirkusz nem pár millió, hanem sok milliárd, és azt is te fizeted.

Bezuhov. 2008.07.02. 12:27:46

Vjack! Szabad megkerdeznem melyik polgäri gabonakörben szopod a faszt...:DD

Azhát 2008.07.02. 12:28:16

"aki megunta, hogy folyton megbírságolták mert mindenhova lovon járt, így tervezett magára egy mellényt, aminek a hátára rászerelte a szükséges lámpákat(igen, indexet is). Végül szabadalmaztatta és meggazdagodott belőle"

Igen, ez lett volna a másik megjegyzésem: ha a lóra nem lehet, akkor lehet máshova.

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:28:25

Bezuhov 2008.07.02. 12:23:50

azért ez is tízpontos volt... :)

dimitrij 2008.07.02. 12:29:22

budaházy addig kereste magának a bajt, amíg az rá nem talált. feszegette a törvényesség és jogi szabályozás határait, most vele szemben is ez fog történni, vélelmezhetően nem ez lesz az utolsó alkalom, Gyuriból csak egy van, viszont rendőr rengeteg. nem szeretem a rendőröket, de ezt most jól csinálták...

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.02. 12:30:48

Bezuhov, szabad. De a választ találd ki. Élőben is el szoktad mesélni épületes véleményedet az általad csőcseléknek tartott embereknek?

Bezuhov. 2008.07.02. 12:31:12

höm!
mär 2x leirtam, hogy nekem nem hobbim a kormänyvältäs...tul snasz, meg bena, eleg sok idiota üzi mär igy is. Szoval engem a Zorbängeci sem fog utcära vinni...ezt biztosra veheted. en ilyen onläjnradikälis vagyok :)

dimitrij 2008.07.02. 12:32:13

egyébként olcsón megúszta, mennyivel járt volna jobban, ha valami kigyúrt, szétvart kopasz X5 BMW-s gyökérrel került volna közlekedési incidensbe? lehet lova seggében ébredt volna... mondjuk az is illett volna az imidzsébe. :)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.07.02. 12:32:33

Őszintén szólva csak a behajtani tilos a jogos.
Ha az én lovam helyezne el citromot az úttesten megbüntetnének vagy feltakaríttatnák?

Egy fényvisszaverős mellény nem árt, viszont a lóhoz meg a kerékpárhoz sem kell jogosítvány...

Raszputyin · http://zsir.blog.hu 2008.07.02. 12:32:53

...
Targaszekér, automata lócsillapító,
Ötküllős könnyűkerék, sárbaragadásgátló,
Oldalt ornamentikus motívumok,
Vezető oldali búzazsák, sámán fékdobok,
Az elakadásjelző egy vörös hajú szláv,
Egészségügyi csomag a táltosnál
Odanézz, megjelent a lóáldozat!
Na végre, már mi is lehetünk vallásosak
Figyeljél már cseremisz, ne tolakodjál!
Várd meg amíg elsodornak, addig gazdálkodjál!
Húzódjunk le, jön a sztyeppe rendőrség!
Satuhó visszagyí patkófék!
Jó napot kívánok, kengyelpapírok?
Tenyésztési engedély? Kik maguk, szabirok?
Kazár felügyelő úr, gyorsan sodródtunk?
Nem néztetek körül. Menekülünk, menekülünk?
Á, csak éppen erre sodródtunk...
Szekérrel? Családdal? Na haladjunk, haladjunk!
Két halnevet emlősnévre elcseréltem tegnap,
De átvertek egy személyraggal, s nem volt hozzá tárgyrag
Szerencse, hogy zöngés volt, mert visszamentem volna,
Adtam volna olyan szót, hogy nincsen mássalhangzója
Megyek egyre nyugatabbra, szép lápok?
Bunkósbottal horgásznak a szlávok.
Na told el a szekért, de nagyon gyorsan
Üss a lovon egy kettest, azt padlózab
...

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.02. 12:34:00

Bezuhov, látszik, hogy te egy intelligens ember vagy. Most már ideje lenne a helyesírásodat is felhozni magvas gondolataid szintjére. Ha Így haladsz, még rendőr is lehet belőled.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.02. 12:34:41

Bezuhov: "meg meg az a pärmillio aki fizeti a majmok utcai cirkuszät, meg a rendörök beret azert, hogy sorfalat älljanak a kukagyujtogatäshoz"
... írhattad volna még azt is, hogy a szombati "heppening" rendőri biztosítását is MI fogjuk fizetni. Miért van az a kettős mérce, hogy teszem azt egyik párt rendezvényével összefüggésben szükséges (pont azért, hogy ne menjenek oda a kukagyujtógató elemek) rendőri biztosítás kifizetése sokaknak fáj, de a büszkeségnapi felvonulás biztosítása a gyülekezési joggal függ össze.
Nem, nem vagyok fityeszes, soha semmilyen rendezvényükön nem voltam, nem is leszek, mert őket IS rühellem.
csak érdekelne, ki mit gondol erről a fajta kettős mércéről.

dimitrij 2008.07.02. 12:35:43

"Őszintén szólva csak a behajtani tilos a jogos."


egyrészt nem, másrészt ha mégis, akkor van lehetőség a jogorvoslotra... legfeljebb azt kockáztatja, hogy emelik a bírság összegét.

egyébként volt zöldkártyája a lónak? EU konform, hogy a károsanyag kibocsátás alacsony kell, hogy legyen...

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:35:44

na, jön megint egymás helyesírásának fikázása... hiba a mátrixban, vagy magyar rögvalóság? :)

Bezuhov. 2008.07.02. 12:35:53

"Bezuhov, szabad. De a választ találd ki. Élőben is el szoktad mesélni épületes véleményedet az általad csőcseléknek tartott embereknek? "

ebben az orszägban nyiltan hangoztatani politikai nezeteid? kösz, inkäbb nem...

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 12:36:06

Bezuhov 2008.07.02. 12:31:12
Ja ez a jó ,a puhafiktatúra. Nálunk fejletlenebb tapló nyugati országokban ugyan gyakran megesik a kormányváltás cikluson belül is, dehát nem mindenki tarthat ott ,mint mi.
Ez a borzasztó ebben az országban.. Garázdálkodhat itt a Kúrcsány, Zorbán aki akar biztos lehet benne, hogy 4 évig ő a kiskirály, mert a bégető tömegtől aztán azt csinál amit akar

Bezuhov. 2008.07.02. 12:39:49

@Seduxen

komolyan azt hiszed, hogy a ket dolog egy sulycsoportban van, mert szerintem nem...

dimitrij 2008.07.02. 12:44:01

alkotmányos alapjog a gyülekezés szabadsága.
viszont az nadráyy út kövezetének felszedése dobálási célzattal, illetve molotov koktélok dobálása nem az.

másként: a ratyik, ha bejelentik, akkor felvonulhatnak, ha ez még olya visszatetsző is számunkra. viszont be nem jelentett tüntetéseken mások alkotmányos alapjogait sérteni, illetve btk. tényállásokat megvalósítani, az egy másik kategória...

Bezuhov. 2008.07.02. 12:44:40

@Muad\\\'Dib

kiskomäm...Nyugati orszägokban nem Budahäzy, toroczkai csapatai vältanak kormänyt Kurcsäny takarodj jelszoval.

dimitrij 2008.07.02. 12:45:13

nadráyy: Andrássy út, természetesen.

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:45:59

Seduxen 2008.07.02. 12:34:41 - a szombati happening biztosítása nem egészen amiatt szükséges, mert ha magukra hagyjuk melegeket, szétkapják a fél várost, szóval ez erős csúsztatás

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 12:46:33

Bezuhov 2008.07.02. 12:44:40
Igen, de ott van más aki megteszi. Mert ott nem hozzád hasonló a többség...

Corry 2008.07.02. 12:48:19

Na igen, a behajtani tilos tábla figyelmen kívül hagyása 50 ezerbe fáj.
A Budaházy butaságot csinált. Sokkal kifizetődőbb lett volna a Fletó bácsit műanyag pisztolyozni, mert az csak 30 ezer. És mennyivel élvezetesebb :-)

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:50:45

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 12:46:33

ezzel kimondtad a lényeget. a többség. itt hol a többség? a többség baszta szét az utcákat? nem, a többség otthon volt, és a demokrácia a többség uralma. ha meg ez nem testszik, a rendőrök beverik a fejedet, és a többséget ez inkább megnyugvással tölti el (engem is), és nem azért mert birkák (te csak szeretnéd, ha azok lennének, hogy így igazold magad), hanem mert nem veled értenek egyet.

Dekatlon 2008.07.02. 12:54:09

Ez szíven ütött. Magam is lovagolgatok néha, ezért utánajártam a vonatkozó KRESZ szabályoknak, meg még aoutósokatókat is kérdeztem az ügyben. Az eredmény a követkető: Lovas mint kategória nem létezik a KRESZ-ben, csak állatot terelő gyalogos. Tehát olyan, mintha egy tehenet hajtanál, csak rajta ülsz. Tehát a ló nem jármű, nem is kell asszerint kivilágítani. Az más kérdés, hogy a láthatóságról gondoskodni kell, pl. fényvisszaverő csíkok. Az hogy szarik, az nem KRESZ kategória, egyszerű szemetelés, mint amit a mammer csinál a bernáthegyijével a körúton.

A rendőrök sötétek, és szopatták az ürgét. Ez van.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.02. 12:54:20

Bezuhov: miért nem? Mindkét csoport a gyülekezési jogával kíván élni.
bloodhound: miért, ha van egy politikai gyűlés, ott alapból olyan emberek vannak jelen, akik viszont szétkapják a fél várost?
Na EZ AZ igazi csúsztatás, és kettős mérce.
Ugyanis ha visszaemlékeztek az ominózus eseményekre, ott magán a gyűlésen NEM VOLT SEMMI balhé.
Magukra hagyjuk? Ha annyira akar felvonulni, akkor RENDELJE meg a biztosítást. Pénzért. Én ugyanis, mint adófizető nem kívánnám támogatni a felvonulásokat. Igaz, hogy ebben a fejlett magyar demokráciában qrvára nem kérdezett meg senki.

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 12:54:36

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:50:4
Mese habbal. Mivel a demokrácia szerinted a többség uralma, ezért aztán kussoljak én meg mindenki, akkor mehet is a kormány, mert minden közvéleménykutatás szerint bőven a kissebség kormánya. Hopp, önellentmondás...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.02. 12:59:12

a balfaszozás, gecizést, köcsögözést kéretik befejezni...

félreértés ne essék , lehet vitázni, sőt szeretem is olvasni az ellenvéleményeket, de normális hangnemben plíz...

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:59:53

hopp, kisebbség kormánya, de nem a kisebbség az, amelyik otthon ül, és felbassza magát azokon a férgeken, aki felbontják az úttestet is, csak, hogy legyen mivel dobálni, nem a kisebbség az, aki nem ér oda a munkába, mert egyesek, akik kurvára ráérnek, lezárnak egy forgalmas hidat a város szívében. jó lene, ha a kettőt nem kevernéd. én sem szimpatizálok a jelenlegi kormánnyal, de nem fogok a követklezővel se, és az a legnagyobb baj, hogy ezt már előre tudom, nem pedig az, hogy egy kivilágítatlan rendőrló seggébe ért az arcod aznap.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.02. 13:02:04

bloodhound: "a demokrácia a többség uralma".
Korábban kérdeztem, ha egy felvonulás az érintettek mondjuk 80%-át zavarja, akkor ebben az esetben miért a kisebbség jogai érvényesülnek?
Na mindegy, úgysem jutunk soha közös nevezőre.
Ettől függetlenlül én azt kívánnám, hogy ne legyen semmi balhé szombaton, és ne b@sszák szét megint a fél fővárost.

bloodhound v2.0 2008.07.02. 13:02:29

Seduxen 2008.07.02. 12:54:20 - a biztosítás egyébként meg a rendőrség kötelezettsége, gyönyörű lenne, ha magáncégek biztosítanának pl. olyan helyen, ahol felmerül az erőszak lehetősége is akár. innen már csak egy lépés, hogy a pártoknak saját hadseregük legyen...

dimitrij 2008.07.02. 13:03:18

"...mert minden közvéleménykutatás szerint bőven a kissebség kormánya. Hopp, önellentmondás..."


a közvéleménykutatás egy kisérlet arra, hogy modellezze a tömegek véleményének alakulását. ez nem választás, hanem egy talán reprezentatív felmérés. választás 4 évente van, elvben, indokolt esetben előbb is lehet...

az nem indokol új választást, hogy egy közvéleménykutatás szerint az ellenzék népszerűbb, mint a kormánypárt.

komoly fogalmi zavarai vannak egyeseknek. :)

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 13:05:20

bloodhound v2.0 2008.07.02. 12:59:53
Ezt nem értettém én soha. Nem tetszik a jelenlegi kormány. Hallom én ezt már mindenfelöl. Akkor zavarjuk el... Ez is benne van a demokráciában. Jöjjön Orbán. Aztán majd, ha ő is faszságot csinál, őt is el kell zavarni... Ilyen egyszerű lenne ez.
Nem mondtam, hogy én egyetértek azzal, hogy randalírozni kell az utcán, de azzal sem, hogy "ne legyen utcai politizálás". Igenis a tüntetések, sztrájkok a demokrácia eszközei. És azzal nem értek egyet, hogy a rendőrség szelektáljon szimpátia alapján. Komolyabb gond az, hogy a NNYI autója száguldozik , kishíjján elgázol egy rakat embert a buszmegállóban, majd a hatalmas rendőr urak kúrvaanyáznak egy sort a plebsnek és el van intézve...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.07.02. 13:05:37

Dekatlon:
nézz utána újra.

KRESZ:
III. A közúti forgalommal kapcsolatos fogalmak
a) Vezető: az a személy, aki az úton járművet vezet, vagy állatot hajt (vezet)....

62. § (4) Éjszaka és korlátozott látási viszonyok között az állat, illetőleg állatcsoport bal oldalán előre fehér vagy sárga fényt, hátra piros vagy sárga fényt adó, a járművek vezetői által kellő távolságból észlelhető lámpát kell vinni.
(5) Tilos
a) főútvonalon állatot hajtani, illetőleg vezetni, kivéve ha más út (útszakasz) nem áll rendelkezésre.

more 2008.07.02. 13:05:48

bizony bloodhound ezt a rajzot benezted....
amugy meg pl a franciak akik a demokracia atyjainak tartjak magukat es minden szarert tuntetnek, ami nem tetszik, elegge fel lennenek haborodva, ha vki (foleg egy masik francia) betolna nekik, h a csurhe mar megint....(most nem a kukagyujtogatokrol beszelek)
a demokracia marcsak ilyen, akinek valami baja van, az kifejezi vhogy, csak eppen normalis orszagokban erre lepnek is a kormanyok, vagy mar eleve nem tesznek olyan szembeotlo gusztustalansagokat, ami hergelne az embereket

Bezuhov. 2008.07.02. 13:07:45

"innen már csak egy lépés, hogy a pártoknak saját hadseregük legyen... "

szerintem mär reg megvolt ez a lepes...

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 13:08:16

more 2008.07.02. 13:05:48
Hozzáteszem a kukagyújtogatás is benne van a franciákban. Pár éve röhögtem magam halálra, amikor a párizsi tűzoltok kukákat gyújtogattak a belvárosban ,mert el akartak venni tőlük valamilyen korkedvezményt. :) Na mind1 ez nem kapcsolódik a témához, csak eszembejutott

bloodhound v2.0 2008.07.02. 13:08:38

Seduxen 2008.07.02. 13:02:04

kettős mérce? amikor mondjuk a magyar gárda néhány tucat tagja demonstratíve felvonulhat egy mondjuk 80%-ban cigányok lakta településen vagy településrészen, és miért ne vonulhatna fel, akkor bezzeg nem sír a 80% többség után a szád... :) na ez az igazi kettős mérce.... :))) de ez már nagyon off, nem megyek el erre

REPARATUR 2008.07.02. 13:10:29

szerintem meg fel kéne jelenteni a lovasrendőröket. Tomcatnek szólhatna valaki. :)

dimitrij 2008.07.02. 13:10:30

"Akkor zavarjuk el... Ez is benne van a demokráciában"


ostobaság, a dolog nem működhet így. ez kb. az a szint lenne, mint arról szavazni, hogy legyen-e ingyen a sör? vannak helyzetek, amikor a kormánynak népszerűtlen dolgokat kell bevállania, hogy hosszabb távon jó legyen, ezt lehetetlenítené el, ha havonta elzavarnánk az új kormányt... ráadásul működésképtelen lenne az ország, mert a többi párt rövid idő alatt kijárná az új választást.

ez nem azt jelenti, hogy az jó, ami most történik, mert ennél sok rosszabb nem történhet, kisebbségi kormány, gazdasági problémák... de ha ingyensörre szavaznánk, akkor a segélyből élők és társaik irányíthatnák az országot, és nekik nem csak a sőr lenne ingyen... illetve nem ingyen, mert annak az árát is meg kellene fizetnie valakinek, és mehin azok szívnának, akik fizetnek tisztességgel adót és járulékot, az a kb. 1,8 millió ember... :(

Barrera 2008.07.02. 13:11:30

Büszke huszár végén a napnak,
lovának motyog, míg készül az abrak:
Utállak téged, dögölj meg baszki!
Hogyan volt képed az aszfaltra szarni?
Erre tanítottalak? Én, az apád?
Pedig volt is nálam vödör meg lapát!
Jól tudod, legutóbb is mentem,
lószaros kezem a mentémbe kentem,
de felszedtem mind, az utolsó szálig,
pofáztam aztán neked hazáig!
Hiába tett, hiába szó,
hülye ló maradsz, aszfaltra szaró!
Mehetek yardra, állhatok sorba,
büszkeségemen esett jókora csorba,
tizedesnek rimánkodtam pici kis kegyér'
Na...rendőr bácsi! Genyózni nem ér!

dimitrij 2008.07.02. 13:12:49

more 2008.07.02. 13:05:48


milyen népszerűek voltak a kocsigyújtogató kisebbségek Párizsban, meg a többi nagyvárosban, ugye? mert Budaházy pont azt a szintet képviseli...

Kaa 2008.07.02. 13:13:46

Mondjuk ki, Budaházy egy igen egyszerű agyberendezésű kocsmai megmondóember, aki köztörvényes bűncselekményei miatt lett ismert. Sitten a helye.

Bezuhov. 2008.07.02. 13:15:06

ejha Muad\\\'Dib , komoly gondolatok ezek...

milyen faxa lesz mär, felevente kormänykergetni fogunk...ha eppen agazdasägi ügyekben magasan kepzett toroczkaji-budahazy fele felkegyelmüeknek valami nem tetszik az aktuälis kormäny intezkedesein.

more 2008.07.02. 13:19:43

Muad\\\'Dib
persze, ritka abnormalis nepseg a franciak:)) imadnak randalirozni, de nem ez a lenyeg, ez csak egy pelda volt. tavaly londonban egy napra leallt az osszes metro sztrajk miatt, megbenult az egesz varos, persze, szetvetett mindenkit az ideg, de magat az okot elfogadta mindenki. csak nalunk nem szokas ez...

Dekatlon 2008.07.02. 13:21:48

szomorutojas 2008.07.02. 13:05:37

Azért nagyon mást én se mondtam.
- Nincs lovas kategória, csak (bármilyen) állatot terelő gyalogos.
- A ló nem jármű.
_ De gondoskodni kell a láthatóságáról. (Na itt tévedtem, mivel láthatóságról volt szó, azt hittem elég a fényvisszaverő anyag)

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 13:23:46

Bezuhov 2008.07.02. 13:15:06
Igen, mert csak ők mondják, hogy komoly gond van itthon. Meg persze a mocskos uszító britt The Economist, meg mindenki. Dehát te már csak tudod, hogy kormányt váltani a 4 év letelte elött tilos. Ezt nyugaton is tudnák, ha olyan régen élnének demokráciában, mint mi

sjbee 2008.07.02. 13:25:47

bloodhound v2.0 2008.07.02. 13:02:29
"a biztosítás egyébként meg a rendőrség kötelezettsége, gyönyörű lenne, ha magáncégek biztosítanának pl. olyan helyen, ahol felmerül az erőszak lehetősége is akár. "

Akkor te még nem hallottál az In-Kal Security-ről gondolom.

dimitrij 2008.07.02. 13:30:17

"Igen, mert csak ők mondják, hogy komoly gond van itthon. Meg persze a mocskos uszító britt The Economist, meg mindenki. Dehát te már csak tudod, hogy kormányt váltani a 4 év letelte elött tilos. Ezt nyugaton is tudnák, ha olyan régen élnének demokráciában, mint mi "


te télleg funkcionális analfabéta vagy? :)

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 13:34:49

dimitrij · bankoljunk.blog.hu 2008.07.02. 13:30:17
"Bezuhov 2008.07.02. 13:15:06
ejha Muad\\\'Dib , komoly gondolatok ezek...
milyen faxa lesz mär, felevente kormänykergetni fogunk...ha eppen agazdasägi ügyekben magasan kepzett toroczkaji-budahazy fele felkegyelmüeknek valami nem tetszik az aktuälis kormäny intezkedesein."
Mit akartál mondani? Jeleztem, hogy kissé nagyobb ez a tábor, mint a Budaházy féle....

dimitrij 2008.07.02. 13:37:19

ezt akartam mondani (bocs a floodért):

a dolog nem működhet így. ez kb. az a szint lenne, mint arról szavazni, hogy legyen-e ingyen a sör? vannak helyzetek, amikor a kormánynak népszerűtlen dolgokat kell bevállania, hogy hosszabb távon jó legyen, ezt lehetetlenítené el, ha havonta elzavarnánk az új kormányt... ráadásul működésképtelen lenne az ország, mert a többi párt rövid idő alatt kijárná az új választást.

ez nem azt jelenti, hogy az jó, ami most történik, mert ennél sok rosszabb nem történhet, kisebbségi kormány, gazdasági problémák... de ha ingyensörre szavaznánk, akkor a segélyből élők és társaik irányíthatnák az országot, és nekik nem csak a sőr lenne ingyen... illetve nem ingyen, mert annak az árát is meg kellene fizetnie valakinek, és mehin azok szívnának, akik fizetnek tisztességgel adót és járulékot, az a kb. 1,8 millió ember... :(


mi nem érthető ezen?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.02. 13:42:04

szomorutojas

62. § (4) Éjszaka és korlátozott látási viszonyok között az állat, illetőleg állatcsoport bal oldalán előre fehér vagy sárga fényt, hátra piros vagy sárga fényt adó, a járművek vezetői által kellő távolságból észlelhető lámpát kell vinni.

ha ez igaz, akkor szerintem Budaházy az első az országban akit ezért megbüntettek :-)

Végül is precdensteremtő a határozat xD

Muad\\\'Dib 2008.07.02. 13:43:46

dimitrij · bankoljunk.blog.hu 2008.07.02. 13:37:19
Nem értjük egymást. Rámutattam, hogy ilyen jellegű komoly problémáknál nyugaton egyértelmű, hogy menjen a kormány. Természetesen nem minden gonddal kell kormányt váltani, de van amikor szükséges lenne. Sajnos a magyar társadalom nem alkalmas erre. Külföldön ugyanis a jobb és baloldali emberek együtt szokták elzavarni az alkalmatlan kormányt. Itt ez nem megy, mert ,ha vki maszopos akkor sem zavarná el Kúrcsányt, ha a mamáját verné agyon szálkás baseballütővel és aki fityeszes azt is elnézné Orbánnak, ha a nejét dugná. ez a rohadt szomorú...

Dekatlon 2008.07.02. 13:43:50

szomorutojas 2008.07.02. 13:05:37

Ja mégegy:
Ha figyelmesen olvasod az általad beidézett KRESZ részletet, az még kevesebbet mond:
a lovat EGYÁLTALÁN nem kell kivilágítani, hanem a vezető lovas kezében kell legyen piros/sárga/fehér lámpa. Mondjuk, hogy hogy lehet úgy lovagolni, azt nem tudom, de ideidézem az idézetedet:

"
...az állat, illetőleg állatcsoport bal oldalán előre fehér vagy sárga fényt, hátra piros vagy sárga fényt adó, a járművek vezetői által kellő távolságból észlelhető lámpát kell vinni...
"

az állat bal oldalán kell vinni, érted, nem rászerelni, vinni, kézben, mellette... :))

TD223 2008.07.02. 13:44:43

Lesz valaha egy rendőrfőkapitány, főzsaru, aki végre elzavarja bűnüldözni a zsarukat?

Dekatlon 2008.07.02. 13:47:32

Remélem tényleg precedensteremtő, és ha már elegen háborognak emiatt, előveszik a KRESZ-t és módosítják.
Döbbenet, hogy a lovas ember a KRESZ szerint egyenértékű a kutyát sétáltatóval.
Tudom naív vagyok.

Fantómas 2008.07.02. 13:48:06

Kik adják a lovat ez alá a senkiházy alá? Már rég a sitten lenne a helye, ehelyett a belvárosban parádézik.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.02. 13:48:40

TD223

Kicsit olyan érzésem volt, hogy ha összeseperte volna Budaházy a lószart és 4 lámpa van a lovon, 2 kezében 1 meg a foga között, akkor is megbüntetik valamiért ....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.02. 13:55:22

bloodhound: ezt ki mondta Neked, te szerencsétlen, hogy az nem zavar!? tiltottak már be melegfelvonulást ebben az országban? tiltottak már be gárda felvonulást ? gondolkozz!
De ha problémát okoz, akkor azért leírom: nem, nem tetszik, hogy félkatonai szervezetek alakulnak ebben az országban. nem, nem tetszik, hogy ezek ráadásul magukat holmi irgalmas szamaritánusnak állítják be. nem, nem tetszik a puszta megjelenésük sem. nem, nem szeretném ha a fajtájuk miatt polgárháborús helyzet lenne. mint ahogy megannyi dolog sem tetszik. de ha a "megannyi" dolognak hangot ad az ember, akkor elhordják mindennek. csak mert véleménye van. és az esetleg nem egyezik a ballib értékrendszerrel.
a másik: miért kellene MAGÁNCÉGGEL biztosítani? ha focimeccsen extra rendőri biztosítást kérsz, az fizetős szolgáltatás. nekem nem a felvonulással van bajom, csinálják, ám legyen, a környékére nem megyek. de akkor fizessék azok, akik ezt igénylik. ne én.

TD223 2008.07.02. 13:55:31

Ez így van. Képzelem, hogy röhögnek benn az örsön, hogy jól kibasztunk B-val már megint. Közben meg valahol drogot árulnak, lopnak, késelnek...

Dekatlon 2008.07.02. 13:56:28

Akkor estleg megszondáztatják, aztán a rendőr is belefúj, hogy biztos legyen a siker, illetve a ló alvázszáma is gondolom hiányzott :))
De szeretném látni hogy egyeszer egy este kivilágítatlan kutyát szarató állampolgárt ugyanígy utolér a törvény szigora. Ne is legyen 50000 csak 10000, elvégre a kutya kisebb... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.02. 13:56:29

zero: fogadjunk, hogy nem volt rajta sapka :-)
(esetleg az eü-láda, az a jollyjoker...)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.02. 13:57:31

Mr. Bungle

A magyar jogrendszert hibáztasd .... ha elítélik,akkor majd szépen bemegy a börtönbe ...

ha nem tudják elítélni, az nem igazán Budaházy (aki, valljuk be, nem a jogtudományok címzetes professzora) tehet ....

Rosszindulatú Vászka 2008.07.02. 13:58:36

Mérrnem ment traktorral? Ja, az ki van tiltva...
T34? Ja, azt meg elvitték....
Póstásbringája gondolom nincs...


Eccer engem meg megbűntettek gyorshajtásért, pedig csak siettem és ki is voltam világítva. Üldöz a rencer... üldözz...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.02. 14:00:50

Dekatlon

Tényleg, ez eszembe sem jutott!

Minden parkban egy posztos rendőr, aki nem szedi össze a kutyája szarát, 10 000 ft helyszíni bírság.

Este küldjük a pénzszállítót, összeszedni a napi bevételt ...:)

Dekatlon 2008.07.02. 14:07:34

Pedig működne! :)
Rendőrségnek bevétel, a vársosban meg kevesebb akna.

HgGina 2008.07.02. 14:09:42

Ha legközelebb lovasrendőrt látok, és nincs kivilágítva, esetleg a behajtani tilos táblánál behajt forgalommal szemben, esetleg a rendőrló odacsinál, lefényképezem, és megteszem a feljelentést.
A fene a belébe ennek a sok büdös léhűtő rendőrnek.
Hogy lenne lócitromszagú az összes befőttjük.

HgGina 2008.07.02. 14:11:37

És azt is büntessék meg, aki a rendőrkutya szarát se szedi fel.

ihatethisindapassthingy 2008.07.02. 14:13:31

Muad\\\'Dib, részemről olvasom a The Economistot, pontosan melyik cikk(ek)re gondolsz? Kevés a magyar vonatkozású és a legutóbbi elég rendesen elitélte az *egész* magyar politikai elitet, nem csak Fletóékat ("In short, Hungary's politicians are doing what they do best: squabbling for short-term advantage, while leaving structural problems untouched.") -- és ebben azért benne van a Fidesz keze is, bőven.

ihatethisindapassthingy 2008.07.02. 14:17:25

Muad\\\'Dib, a rákövetkező hozzászólásoddal már egyet tudok érteni, kivéve talán a kormányváltást, de azzal sem azért, mert jelenlegileg alkalmasak lennének a feladatra, hanem mert... eh, a másik se jobb.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.02. 14:31:31

anélkül, hogy a vitához hozzászólnék, csak a tisztánlátás végett, a hammer nevű kommentelő nem én vagyok

James L2 2008.07.02. 14:31:34

Nem tartozik szorosan a tárgyhoz, de vannak, akik ki tudják világítani a lovat. A belinkelt képek angol rendőr lovakat ábrázolnak láthatósági mellényben. Lámpa nincs rajtuk, de még világos van.
indafoto.hu/James_L2/image/1228925-3dd1a3ae
indafoto.hu/James_L2/image/1228923-655d5221

ladislaus 2008.07.02. 15:08:12

ez már off... de szoljunk hozzá ehhez is:
"akkor RENDELJE meg a biztosítást. Pénzért. Én ugyanis, mint adófizető nem kívánnám támogatni a felvonulásokat."

Te sületlen! szerinted a biztositást nem a Te adodbol (is) fizetik? Legalább ha off-olsz akkor logikusan tedd!

ladislaus 2008.07.02. 15:12:12

(5) Tilos
a) főútvonalon állatot hajtani, illetőleg vezetni, kivéve ha más út (útszakasz) nem áll rendelkezésre.

Bank utca nem foutvonal tudtommal... Amugy meg ez egy faszság. takarittassa fel és engedje utjára. Idioták a rendorok itt. (mármint ezesetben) nyáron 8kor hol van még sotét??? Ugyanmár!!! De bezzeg 140el mehet a subarujuk a Rákoczin mi? Faszok.

Dallas 2008.07.02. 15:51:05

Bezuhov 2008.07.02. 12:27:46
Vjack! Szabad megkerdeznem melyik polgäri gabonakörben szopod a faszt...:DD

Recpect, ez odavert! :))

georg 48 2008.07.02. 15:58:17

Namármost! Azt kérdezném, mia büdös faszból él ez a tróger budaházi? A franc tudja, már mennyire büntették, de megse kottyan neki. Ebből is látszik, hogy valakik állnak mögötte és pénzelik. Én személy szerint a kezét kitépném és a hátába szúrnám. Ennyi.

Dr Kangörény 2008.07.02. 16:00:03

höm, hol a tiltás? A törvény nem tiltja a gyilkolást, pusztán az árát határozza meg. A szarást pedig szerintem nem a hivatkozott § díjazza. :-)
A csatolt jogszabályi idézetek engem támasztanak alá. :-)

Nem, nem vagyok rendőr, de szeretem amikor két olyan ember (csoport, stb.) szivatja egymást, akiket nem kedvelek. Nem bánnám, ha a rendőrség sokszor csinálna így hülyét magából Budaházyval szemben. Igazából itt egy hosszú listát tudnék írni, hogy kiket szivathatnának meg hasonló módon.

Kiricsi Karola (törölt) 2008.07.02. 16:08:59

És Horthy Mikit vajon mennyire büntették? Vagy a fehér ló az foszforeszkál?

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.07.07. 14:46:16

nem, nem Budaházy az elsô, lovas ismerôsök rendszeresen panaszkodtak, hogy ha pár kilométert meg kell tenni közúton, akkor behajtják rajtuk. Persze nem egy BUDAHÁZY, hogy ebbôl ekkora hír legyen, de a büntetés meg szokott történni.

Ha a kutyát közúton (tehát az útfelületen) hajtják, vezetik, akkor valóban ki kell világítani. Bár valószínûleg egy kutya elütése és egy lóval való ütközés közti különbséget fel tudja mérni mindenki, és a szabályt ez esetben rugalmasan alkalmazzák a rendôrök.

Nota bene: Budaházyt nem egy macskáért büntették meg, hanem egy 800-1000 kg-os állat kivilágítatlan hajtásáért.

Nem azért büntették meg, mert fôúton ment, hanem azért, mert kivilágítatlanul. Azt csak a teljesség kedvéért másoltam be.

süti beállítások módosítása