Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Skip to content


       Szűrés lista

Nálunk még egy sörfesztiválhoz is pornós kurvák kellenek

Már a Fika blog is írt a múlt héten, a Lurdy-házban hévégén megtartott Első Pesti Nemzetközi Erotikus Sörfesztiválról. A Lurdy-ház finoman lehagyta az "erotikus" szót a saját oldalán:
"A sör szerelmesei több mint 1400 m2-es területen vonultathatják fel és népszerűsítik hagyományos, valamint új, különleges ízvilágú remekeiket. A rendezvény részét képezik a különleges gasztronómiai élményeken túl a látványos kiállítások, versenyek és játékok."

Nos, semmiféle elvárásom nem volt ezzel a rendezvénnyel, de ezt is sikerült alulmúlnia.

Nesze bazdmeg, a magyar Oktoberfest (beszámoló erre, még több kép meg erre):

A pornós-kurva félmeztelen Szalontai akárkicsoda igénytelen műanyagpohárba tölti a sört, és közben olyan a fejet vág, mintha ettől éppen felizgult volna. (Végül is: tökmindegy mit fog a kezében). Ez a magyar sörfesztivál ... én szégyellem magam! A célcsoport valószínűleg a jó munkásemberek és kamionsofőrök tág halmaza, akik valószínűleg az erotika kiállítás 2.0-nak gondolták az eseményt, és ugye milyen király, még sör is vót' ...

A szervezők meg jobban tennék, ha kitakarodnának Prágába vagy Münchenbe (ott van kultúrája a sörivásnak!), és megnéznék, hogyan kell a sörrel és a vendégekkel bánni, és hogy kell egy minőségi sörfesztivált megcsinálni. Mert gondolom valami ilyesmi lett volna a céljuk, bele sem merek gondolni, hogy szándékosan lett ilyen igénytelen.

Ez az igénytelen ország tényleg belesüllyed a csikós-gulyásos-pornós posványba ...
Nálunk nincs egy rendes katonai parádé (mint Edinburgh-ban).
Nálunk nincs rendes sörfesztivál (mint az Oktoberfest).
Nálunk nincs egy épkézláb focicsapat (mint Kolozsvár, vagy BATE Boriszov a BL-ben).
Soroljam tovább? Minek, úgyis tudjuk ...

Valami ilyesmi lenne a minimum: Hagyomány, stílus, igényesség! Nem pedig pornós csaposok!!!
Össze lehet hasonlítani a 2 sörcsapoló hölgyet ... elnézést: "A" sörcsapoló hölgyet a mi pornósunkkal ....

ritus: Tömeg

 

 

Címkék: szex bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/697921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2008.10.06. 13:23:33

Ezeket a pornós csajokat úgy átalakították szexautomatáknak, hogy inkább kiborgok mint humanoidok. Egyedül a hüvely gombájuk lehet igazi. Csapolni meg egész mást szoktak. Nem idevalók. Ha túl sokat vannak függőleges helyzetben, elszédülnek.


Szűrés

Geza 2008.10.06. 13:30:20

:set offopic
Óh '23, óh München, mindig elérzékenyülök a nosztalgiától (:szipp, szipp:) !
:set noofftopic

Viccet félretéve, egyetértek, tényleg siralmas, hogy egy korsó sört is csak ilyen igénytelen módon képesek kiadni. Stílus nulla, "üdvözöljük a Balkán legnagyobb thai-kupleráj-koppintásában, a sör 800, a csaplárkurva 1000, de ha arra van kedve, a tulajt is megdughatja 1200-ért, vagy a sörcsapot egy tizesért".

Aki ez alapján ítél meg minket, az ha nem is jogosan, de érthetően hunyja be még a szemét is köpés közben.
Siralmas.


Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2008.10.06. 13:30:24

A műanyagpohárnál csak Szalontay feje gusztustalanabb ezt még hozzátenném.
Illetve, KKND = Kill Krush 'N' Destroy :)

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 13:32:34

Szeretném felhívni Szalontai művésznő testfestésére:
SÖRfesztiválon dinnye és szőlő motívum a cickón, gratulálok!

Szűrés

DArchAngel 2008.10.06. 13:42:23

zero: a kulcsszó "kultúra".
A kulturált viselkedés nem divat a mai magyarság széles rétegében. Sem a kulturált szórakozás és megnyilvánulás.
Részben azért, mert az ilyen "rendezvényeket" propagálják. Felveszel pár pornóst bagóért (egy-két százezer), vagy kialakítasz egy tuti környezetet, vállalod az esetleges törött korsók költségét (mondjuk az itt lenne), szervezel rendes előadásokat, stb.
S a menedzserek látják vala, hogy olcsó fesztivált csinálni jó, mert akkor olcsóbb lehet a sör is picit, és még több igénytelen alkesz megy el. A kulturált közönség meg menjen a Nemzeti Múzeumba.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 13:49:15

Én voltam itt szombaton, hozzáteszem nem tudtam, hogy ez erotikus sörfeszt lesz... ráadásul nem is volt az, mert kifizettük a beugrót, bent üvöltött a lakodalmas zene, a sör nem volt rossz, de műanyag pohárban jó sem lehet különösebben...

szóval 4-5 sör után szedelődzködtünk, és átültünk egy angol kocsmába :o)

(tényleg nem volt semmi utalás erotikára. lehet, hogy korán mentünk, de azt a miliőt egy sarki kocsma jobban visszaadja, amit a t. rendezők elő akartok hozni.)

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.06. 13:55:52

Uraim, azért azt tessék értékelni, hogy milyen "átszellemült" fejjel csapolja a sört eme médiaszexipari-szakmunkás...
sőt, a képek alapján úgy nézett ki, hogy a banánnal sem bánik rosszul, bár ez gondolom "munkahelyi ártalom" :-)))

Szűrés

Geza 2008.10.06. 13:57:31

zero · 2008.10.06. 13:32:34:
"SÖRfesztiválon dinnye és szőlő motívum a cickón"
Most őszintén, lóvesét mégsem festhetnek ki :).

Amúgy egy lényegi információt még hiányoltam a híradásokból: milyen sört mérnek ottan? Mert ha ez fel se merül, akkor ez biza mindenről szól, csak az árpaléről nem...

Most komolyan, ha ti betévedtek egy lélekemelő műintézménybe, csak úgy kértek egy sört, vagy először megkérditek, hogy milyük van?


Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.06. 13:59:57

"Most komolyan, ha ti betévedtek egy lélekemelő műintézménybe, csak úgy kértek egy sört, vagy először megkérditek, hogy milyük van?"

Geza: erről a Valami Amerika egyik jelenete jut eszembe, amikor a nagymellű felszolgáló odamegy SzabóGyőzőékhez, és megkérdezi, hogy "mit hozhat".
Erre a válasz: "Már kihoztad..."

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 14:01:57

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 13:49:15

Kicsi a világ, tudtam hogy vmelyik szeszimádó törzsolvasó volt kint, de hogy pont Te, Főnök?! xD

Szűrés

Haloperidol 2008.10.06. 14:13:29

Kíváncsi vagyok arra, hogy szerintetek az mennyire növeli egy sörfesztivál forgalmát, hogy pinát is raknak mellé? Szerintem az igazán piacképes, kultúrált fogyasztókat inkább elilyeszti ez. Én például szívesen megyek kultúrált bor/sör/pálinkafesztiválra, ahol nem csak beb***ni lehet, hanem va valami látnivaló is... De egy ilyen fesztiválra be nem tenném a lábam, pláne nem családostul!

Szűrés

Haloperidol 2008.10.06. 14:14:15

Bocsi, elijeszti természetesen pontos jével:-)

Szűrés

DArchAngel 2008.10.06. 14:19:46

Szegeden mondjuk nem kellett a sörfesztiválhoz pornós, csak egy kis belépődíj (hogy nem menjen mindenki balhézni), kis szervezés és néhány előadó. Mégis tele volt a hely, és tényleg voltak jó sörök.

Szűrés

Bezuhov. 2008.10.06. 14:28:46

de csak azért, hogy védjem a bajor menyecskék jóhírnevét :DD

Szűrés

Corry 2008.10.06. 14:37:46

Bezuhov, miután baraktad ezeket a képeket, légyszi nézd meg a dinnyecsöcsű példány és a bajor csajok közti különbséget. Mert kábé ennyiről lenne szó.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 14:44:26

"Kicsi a világ, tudtam hogy vmelyik szeszimádó törzsolvasó volt kint, de hogy pont Te, Főnök?! xD "

Arcodon egy fagyott mosoly, hisz mindenki tudja, hogy egy szeszimádó szexipari-szakmunkás törzsolvasóban reménykedtél :o)



Szűrés

derelyegrádi szellem 2008.10.06. 15:02:03

Tényleg ennyire primitív lett ez az ország? Szégyen!

Ezek még tényleg itt tartanak, szerintük csak úgy lehet az embereket bevinni egy rendezvényre, ha egy kurva félmeztelenül méri a sört?

De nem egyedülálló a dolog. A ruhaüzletesek (különösen plázákban), de kávéházasok, éttermesek is azt hiszik, arra megy be valaki az üzetükbe ha lagalább 100 decibellel üvölt valami rádió, vagy tzuk-tzuk zene.

Vagy 6-7 éve voltam egyszer a Co-Co Beach-en. Ezerrel ordít valami zene+stroboszkóp (nappal bazmeg!), kitetovált nagyon rossz gengszterek a pultnál, ahol egy jó 5 méter magas emelvényen egy kurva vonaglik bőrcuccabn meg egy "napoleon" csizmában. Nem hittem el, hogy ide vágyik valaki.

A Petőfi sétányon az éttermekből olyan zaj (zene stb). hogy be se mennék. Nem is mentem.

Kedves "vendéglátósok": A ZAJ A PRIMITÍV EMBEREK OLCSÓ VÍGASZA. Meg a sört csapoló félmeztelen lotyó is.

Minőségi, kultúrált rendezvényekre, éttermekre vágyunk. Ha lesz (egyébként van egy-kettő) el is megyünk, és költeni is fogunk.

ADDIG NEM!



Szűrés

110/800 2008.10.06. 15:07:02

itthon nincs hagyománya a sörfesztiváloknak, valamivel ki kellett színezni a szervezőknek :D de könyörgöm, legalább igényes pinák lennének, nem ilyen szétszbaott bábuk...

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 15:15:49

"Kedves "vendéglátósok": A ZAJ A PRIMITÍV EMBEREK OLCSÓ VÍGASZA. Meg a sört csapoló félmeztelen lotyó is. "

Tényleg, óbudán tud valaki normális éttermet? Nem akarok heroináron ebédelni/vacsorázni, de néha elugranék 2-3-4k -ért valami normális kajára, esetleg +egy sörre.

Tegnap 1 órát bolyongtam, végül rendeltem egy pizzát :o)

Szűrés

Geza 2008.10.06. 15:28:08

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 15:15:49:
Óriás Bécsiszelet (Dereglye utca, a Kolosy tértől egy pár percre, www.becsiszelet.hu ) ?



Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 15:33:58

Uramisten a Bécsiszelet mekkora jó hely!!
Akkor a rántotthús, mint egy nagy lapostányér, és másik tányéron hozzák ki a köretet :-))

Én is elnézek oda :-)

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 15:52:52

Geza: az ég áldjon meg érte,ha tényleg olyan jó a hely, mint ahogy hangzik... majd lecsekkolom :o)

köszii

Szűrés

Lithium78 2008.10.06. 16:03:36

Hmm... azon filózok, h így talán még fel lehetne dobni a pécsi 2010 EKF programot is. ugyan semmi nem készül el, de lesznek nagymellű nők mindenfelé, és békítik a népet :)
megyek és beszélek a polgármesterrel!

Szűrés

INkvizitor 2008.10.06. 16:05:06

ahhhhh :)))

sör+pina, má' ez a recept sem válik be!
(meleg sör műanyag pohárban, és csúnya de olcsó pina szilikonnal bélelve :))))

hát Nektek már semmi sem elég!!! :))))

Szűrés

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.06. 16:07:49

Mennyi undorító álszenteskedő, prűd fickó jár ide! ;)

Mi legalábbis ezt kaptuk a Fikán, amikor Rékuc felvetette ugyanezt a problémát.

Pár hülye odáig merészkedett, hogy neki az lenne a természetes, ha az utcán kefélő párok közepette séta-fikálna. Mások a lányok böcsületét védték, biztos csak lojálisak kívántak lenni a kedves mamához/ asszonyhoz/ saját magukhoz.

Én személy szerint szörnyen érzem magam ebben a primitív világban. De az megnyugtat némileg, hogy nem mindenki gondolja, mindent lehet!

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 16:12:11

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.10.06. 14:15:15
;)))))

Remélem maximálisan elégedett vagy ezzel a poszttal, mert nagyon nehéz ám a te kedvedbe járni ...:-)

Köszi a bögyös bajor menyecskékről a fotókat!!!

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 16:14:48

Basszus, pedig megfogadtam, hogy ez a hét kisebbségmentes hét lesz a Vastagbőrőn, de most olvasom a mno.hu-n hogy lehet hogy kábellopás okozta a vonatbalesetet???

Ha ez igaz, akkor ezzel betelt a pohár ....

Szűrés

INkvizitor 2008.10.06. 16:27:17

zero!

origo is azt írta, hogy lehet hogy kábel lopás volt!!

(azt még azért mindíg nem értem hogy mi köze a "kisebbségmentes hét-nek" a kábellopáshoz? :))))

mert csak a szemét kisebbségek lophatnak kábelt!! mindíg ezek a pirézek!! :)))

az fel sem merült benned hogy álástalan brókerek, vagy new yorki bankok frissen kírúgott vezetői lehettek?!

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 16:30:27

INkvizitor 2008.10.06. 16:27:17

Igazad van, sajnálom, prekoncepcióktól hemzsegő volt a komment, nem volt PC!

Minden érintettől elnézést!

ui: ha nekem volt igazam, jössz egy sörrel!

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 16:36:22

"Basszus, pedig megfogadtam, hogy ez a hét kisebbségmentes hét lesz a Vastagbőrőn, de most olvasom a mno.hu-n hogy lehet hogy kábellopás okozta a vonatbalesetet???"

Ne csessz fel, 2-3 órája dumáltuk, hogy ha kábellopás miatt lett volna, akkor is max. közúti veszélyeztetés lenne a vád... pedig az tényleg csak félig volt komoly megjegyzés.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 16:48:06

"pedig az tényleg csak félig volt komoly megjegyzés. "

kicsit magyartalan, de értitek... megint belengettétek a piros posztót :o)

Szűrés

Bezuhov. 2008.10.06. 16:56:16

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 16:12:11

"Köszi a bögyös bajor menyecskékről a fotókat!!!"

Kérlek! Váljon egészségedre! =P

Úgy gondoltam, hogy a cikkbe beszúrt bajor hölgyek - bár nagyon fontos, humanitárius feladatot látnak éppen el - nem hangsúlyozzák eléggé az általam úgy nagyra tartott népviseleti hagyományaikat, és azok nőinemű ápolóit :))



Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2008.10.06. 17:07:53

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.10.06. 16:30:27

Igazad van, sajnálom, prekoncepcióktól hemzsegő volt a komment, nem volt PC!

Én úgy mondanám, hogy a mocskos antiszemita, nácifasisztoid, rásszistá éned megint előtört :D

Szűrés

INkvizitor 2008.10.06. 17:09:24

Zero! :))
"ui: ha nekem volt igazam, jössz egy sörrel!"

úgy legyen!

De ha nekem (álástalan new yorki bankárok) akkor ígérd meg hogy elindulsz a legközelebbi OCÖ választáson képviselőnek kolompár orbán támogatásában!!! :)))))))))))

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2008.10.06. 17:11:27

"Ne csessz fel, 2-3 órája dumáltuk, hogy ha kábellopás miatt lett volna, akkor is max. közúti veszélyeztetés lenne a vád... pedig az tényleg csak félig volt komoly megjegyzés."

Igen, az is benne van a cikkben, hogy pontosan emiatt indítanak nyomozást. Pofámleszakad.

Szűrés

derelyegrádi szellem 2008.10.06. 17:17:59

"Ne csessz fel, 2-3 órája dumáltuk, hogy ha kábellopás miatt lett volna, akkor is max. közúti veszélyeztetés lenne a vád... pedig az tényleg csak félig volt komoly megjegyzés."

Én meg azt fogadtam meg, hogy e héten nem leszek jogász, de muszáj.

A vasúti kábel lopás soha nem lehet "közúti veszélyeztetés", mert ahhoz a közúti közlekedés szabályait kell megsérteni, arről itt szó sem lehet, pl azért mert a kábellopó nem áll a közúti közlekedés szabályainak hatálya alatt, ez csak olyan lehet, aki közúti közlekedésben részt vesz, meg a vasút nem közút.

Ez közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény (Btk 184. §), ami halálos tömegszerencsétlenség (1 halott, leglább 10 súlyos sérült) eredménnyel bizony az 5-15-ig megy.

Szűrés

INkvizitor 2008.10.06. 17:23:46

derelyegrádi szellem!

5-15-ig!! ide non-stop kell!!! ha már akasztani nem eu komform.

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2008.10.06. 17:26:06

derelyegrádi szellem 2008.10.06. 17:17:59
Hát nem.

"A rendőrség vasúti közlekedés gondatlan veszélyeztetése miatt eljárást indított. "

Szűrés

irrelevant 2008.10.06. 17:26:36

Ki az a beteg ember, aki egy ilyen nőre felizgul? Pláne ki az, aki azt szeretné, hogy egy ilyen... valami töltse ki neki a sört? El nem tudom képzelni, hogy ez valakinek hogyan okozhat örömet.

A legszarabb az egészben, hogy ez a valami szerepelt egy huszadrangú kiszavazóshowban, majd kiderült, hogy szerepelt egy huszadrangú pornófilmben is. Ennyit tett le az asztalra és már az egész ország ismeri, sört csapol valami rendezvényen valószínűleg százezres órabérért, és nyilván tömegcsalogató hatása is van. Milyen világ ez???

Szűrés

derelyegrádi szellem 2008.10.06. 17:30:02

inkvizitor

én tudom hogy név a kötelez, de nem lehet életfogytot kiszabni, mert a Törvény nem úgy szól.

Akasztani pedig eu komform, pl az angol büntető törvénykönyv a mai napig tartalmazza a halálbüntetést, nyílt tengeri kalózkodásért és hazaárulásért lehet kiszabni. Csak aláírtak egy egyezményt, hogy nem szabják ki. De azt az egyezményt pont ugyazzal a mozdulattal lehet felmondani, mint amivel kötötték, ha szükség úgy hozza. Itthon nem ez a helyzet, mert AB határozat nyilvánította alkotmányellenessé.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 17:30:12

derelyegrádi szellem:
Igazad van!
Amikor a síneket lopták, akkor közüzem megzavarása, vagy veszélyeztetés volt a vád.

A közúti kimaradt természetesen, de a probléma ettől nem változik: ezeknek nincs semmi visszatartó erelye, a büntetési tételnek baleset nélkül(!) is el kéne érnie a minimum 5-10 évet.

Szűrés

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.06. 17:33:13

" derelyegrádi szellem 2008.10.06. 15:02:03
Tényleg ennyire primitív lett ez az ország? Szégyen!
Ezek még tényleg itt tartanak, szerintük csak úgy lehet az embereket bevinni egy rendezvényre, ha egy kurva félmeztelenül méri a sört?"

A Szuperigényes Csehországban (Brnoban, de tutira Prágában is) rendszeresen van olyan, hogy a pubokban félmeztelenül szolgálnak fel a pincérlányok, csk úgy mondom.


Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 17:33:43

(Persze, amíg nem derül ki pontosan, hogy mi történt, addig fölösleges 150-re tornászni egymás vérnyomását.)


Szűrés

tobey 2008.10.06. 17:33:48

ilyenkor amúgy nem ellenőriz senki? nem büntet senki? ezeknek a riherongyoknak lehet kiszolgálni, pult mögé beállni?

Szűrés

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.06. 17:36:15

Egyszer annyi jattot adtam az egyiknek, hogy másnap nem hittem el énse, úgyhogy nem vagyok valami sikeres ember.

Szűrés

Corry 2008.10.06. 17:37:49

És mi van akkor, ha senem bankárok senem pirézek voltak a kábeltolvajok??
Szerintem ennyi felvonulás után már kizárt a kábellopás eshetősége a pirézeknél...

De az eredeti poszthoz is hozzászólva a rendezők szemmel láthatóan az egyszeri viccet akartáők megvalósítani: vagy olcsóbban kell adnunk a sört, vagy szebb csaposnőt kell felvennünk. Inkább a sört adjátok olcsóbban, de az se baj, ha olyat adnátok mint Münchenben :-))))

De azt a Bécsi szelet vendéglőt tényleg meg kéne néznünk, mert a közelben van...

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2008.10.06. 17:38:21

Aki jattot ad félmeztelen kurváknak az alapból nem lehet sikeres ember :)

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 17:39:03

"A Szuperigényes Csehországban (Brnoban, de tutira Prágában is) rendszeresen van olyan, hogy a pubokban félmeztelenül szolgálnak fel a pincérlányok, csk úgy mondom."

Prágában night klubbok vannak, egy normál kocsmában nincs ilyen.
Olyan nem igazán fordulhat elő, hogy bemész gyanútlanul egy helyre és a képedbe tolnak egy pinát. :o)

Még az éjszakai rockdiszkókban (összesen találtunk kettőt) sem volt még csak hasonló sem.

A night klubok pedig bordélyházak, ott nem a csajokkal adják el a sört, hanem épp fordítva, sörrel a csajokat :o)

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 17:54:26

Combi: igazatok van mindkettőtöknek, a "közúti" -val volt a baj :o)

Szűrés

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.06. 18:01:16

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.10.06. 17:38:21

1etértek... Amúgy egyik ismerősöm Sodexo Passal fizetett ott ki egy kurvát :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 17:39:03

Hát, pedig Brnoban ezek normál pub kategóriájú helyek a történelmi belvárosban, szombatonként már 6 órától félmeztelen pincérlányokkal... :) Szóval nem pinát tolnak arcba...
Ez mind kb két éve volt, azóta lehet, hogy előrelépés történt e tekintetben is.


Szűrés

nigel 2008.10.06. 18:14:36

Kedves Zero! Miért csodálkozol Te ezen, hisz az ország a ribancok és a büdös bunkók országa. Már Feltó is megmondta, hogy : Kurvaország ez!

Utóirat: Slotáról nem írtok egy jó kis cikket? A gyökérje is megérdemelne egy l*f*szt a p*csájába.

Szűrés

nigel 2008.10.06. 18:17:36

Aki kíváncsi az ország valós szociológiai állapotára az nézzen egy hétig Maunika, vagy Balázs sót. Utánna biztos nem fog semmin csodálkozni.

Szűrés

Johnson Doe 2008.10.06. 18:45:11

" tobey 2008.10.06. 17:33:48
ilyenkor amúgy nem ellenőriz senki? nem büntet senki? ezeknek a riherongyoknak lehet kiszolgálni, pult mögé beállni? "
Viccelsz? :) Az ellenőrt is "megcsapolnák" párszor, nem lenne ott fennakadás. :-D De próbálj meg házibulit szervezni, ahol szabadban főzöd a gulyást...

Szűrés

derelyegrádi szellem 2008.10.06. 19:00:52

combi

én nem azt írtam le, hogy hatóságok miért indítottak eljárást, hanem azt, hogy meglátásom szerint miért kéne.

Olyan törvényi tényállás pedig, hogy "vasúti közlekedés gondatlan veszélyeztetése" nem létezik.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 19:03:19

lowfast: Brnoról pedig én nem tudok semmit, csak átutazóban voltam. Prágában idén tavasszal voltunk utoljára, egy hét alatt körbejártunk (számunkra) megszámlálhatatlan kocsmát, és semmi ilyesmit nem tapasztaltunk.

Egyedül Prágát próbáltam megvédeni egy kicsit, mert vagy -már a bejáratnál- egyértelmű volt, hogy milyen a hely, vagy pedig valami statisztikai lehetetlenség révén úgy választottunk, hogy elkerültük a csöcsös kocsmákat :o)

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 19:06:16

"Olyan törvényi tényállás pedig, hogy "vasúti közlekedés gondatlan veszélyeztetése" nem létezik. "

Ha esetleg mégis létezne, akkor sem szabadna, mert ez már terrorizmus :o) (így belegondolva nem is olyan nagy hülyeség, ha valaki egy reptér irányítótornyát buherálja, arra simán rákennék, a vasút miért lenne más?)

Szűrés

derelyegrádi szellem 2008.10.06. 19:07:56

főnök

a "közüzem megzavarása" pedig helyesen: közérdekű üzem működésének megzavarása (bűntett).

Sinlopásra, meg sincsavarlopásra is szokták alkalmazni (elég ritkán), ami alapvetően nem teljesen helyes, de én is alkalmaznám, mert az alapesetben 5-ig megy.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 19:16:01

"a "közüzem megzavarása" pedig helyesen: közérdekű üzem működésének megzavarása (bűntett). "

Igenis, értettem, köszöntem :o)

"Sinlopásra, meg sincsavarlopásra is szokták alkalmazni (elég ritkán), ami alapvetően nem teljesen helyes, de én is alkalmaznám, mert az alapesetben 5-ig megy."

Én olyat alkalmaznék, ami 5-nél kezdődik.
Az egyik karomat rá merném tenni (természetesen nem, de a sörömben fogadnék rá), hogy a felderített esetek 90% -ban nem letöltendő a büntetés. A maradék 10 -ben is csak azért, mert mondjuk visszaeső az emberünk, esetleg van mellette még valami. Pedig minden ilyen esetben csak a szerencsén múlik, hogy nem történik baleset.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 19:47:09

misikeh: Köszi Neked is, ma ettem utoljára kínait vacsira :o)

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.06. 20:09:28

"A Szuperigényes Csehországban (Brnoban, de tutira Prágában is) rendszeresen van olyan, hogy a pubokban félmeztelenül szolgálnak fel a pincérlányok, csk úgy mondom."

weheh, és nem is rondák azok a lányok, és nem mellékes az sem hogy ott SÖRT szolgálnak fel, tehát ismétlem SÖRT.

Itthon a szar mellé lepukkant kurva jár. Nem tudom ezen miért kell háborogni :)

Más. Amennyiben bebizonyosodik 100%-ig, hogy a retkescigányok (szkúzi, de kinyílt az a bizonyos bicska) miatt történt a mai vonatbaleset, a jövőben első sorból fogom szórni a Molotov-koktélt, repeszgránátot, seprűnyelet, strucctojást, tolószéket a tarkákra, norvégokra, trollokra, turbómagyarokra, dízelekre, usw.

Szűrés

dr.justice 2008.10.06. 20:33:09

Kicsit túllihegettnek érzem a storyt, mert

1. Miért baj, az ha sörhöz meztelen női mell látványa is járul ? A másként gondolkozóktól most eltekintek és attól is, hogy mekkora qrva az érintett nő.

2. Kérem jelentkezzen már, aki kultúrszomja oltására szokott sört inni. Csak őszintén.

3. Vasúton elég nehéz bármilyen közúti közlekedési szabályt megszegni.

Szűrés

dr.justice 2008.10.06. 20:38:29

4. A műanyag pohár és a "lakodalmas" zene (?) szerintem már behatárolja a minőségi szórakozás mezsgyéjét . Ezen a mellek csak javíthatnak.

Szűrés

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.06. 20:55:50

Aki szerint Magyarország egy tapló, szürreális ország, ahol a kockát gurítják, a karikát meg cipelik, annak szerintem igaza van, de: ne fikázzuk már magunkat olyasmiért is, ami máshol is ugyanilyen, ja, és bizony Csehország is tele van szakadt kurvákkal és celebekkel, bizony. kb. másfél évig ott dolgoztam. Igaz, csehül nem tanultam meg, úgyhogy tényleg nem vagyok valami sikeres ember.


Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.06. 20:59:19

Lassan már a gyerekpelenkát is csak guminővel egybecsomagolva lehet megvenni. Ezek a pornótündérek beszivárogtak mindenhova. Ez az igazi invázió, nem az ufók támadása A Függetlenség Napjá-ban.

De hogy lemondott a közlekedési miniszter a vonatbaleset miatt? Miután a bicikli-bulit túlélte, sőt felfelé bukott? Hallatlan.
index.hu/politika/belfold/szbpl081006/

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 21:04:30

Valaki kössön még belém, hogy hülyeség volt amit írtam. :o) (Mondjuk teljesen jogos, de akkor is)

"4. A műanyag pohár és a "lakodalmas" zene (?) szerintem már behatárolja a minőségi szórakozás mezsgyéjét . Ezen a mellek csak javíthatnak."

A lakodalmas után volt valami (fiú) táncegyüttes is, az tette be a kiskaput.



Szűrés

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.06. 21:05:11

Jancsibohóc 2008.10.06. 20:09:28

Az ottani luvnyák és az itteniek között semmi különbség nincs, elhiheted, sőt, megkockáztatom itthon több jó bőrt látni.


Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 21:06:12

"De hogy lemondott a közlekedési miniszter a vonatbaleset miatt?"

Pedig egyértelműen megszavaztuk, hogy mindenki marad a helyén... itt valami bűzlik

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.06. 21:09:40

Jó estét, kedves FFFerenc! :)
Ha a szavazás ilyen sikeres volt, akkor mégis mi történhetett? Megint a zorbán, ugye?

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.06. 21:18:09

lowfast elhiszem annak ellenére, hogy rendszeresen járok Csehországba is :)
Amúgy a hangsúly a SÖRÖN volt. De majd te elmondod, hogy egy Budweiser, vagy a Kelt is olyan fasza mint a Borsodi :D

Szűrés

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.06. 21:33:52

Jancsibohóc 2008.10.06. 21:18:09

Tuti igazad van, de nekünk a szaron kívül már csak a patriótizmus maradt, ez FONTOS :)

Amúgy írtam anno egy szösszenetet, hogy én hogy tapasztaltam csehországot ( természetesen mattrészegen), ha érdekel, ide:

hemar.freeblog.hu/archives/2006/11/15/Nepitelet_Cseh_Koztarsasag_I/

A központozásért meg elnézést. :D

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 21:35:47

Jancsibohóc 2008.10.06. 21:18:09
a dreher lager volt a kedvenc hazai söröm, az szerintem sok cseh sört kenterbe vert :o)
aki azt megszüntette, az egy gyökér, innen üzenem

laspalmas 2008.10.06. 21:09:40
Jahh, ezek a vakondok már mindenütt ott vannak :o)

további jó mulatást, megyek letudom a mára előírt szociális életet



Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.06. 21:38:15

"hemar.freeblog.hu/archives/2006/11/15/Nepitelet_Cseh_Koztarsasag_I/"

ez krva jó! :o)

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.06. 21:47:46

lowfast :D marha jó az a post :D

Félkupica egy ideje én szegény :D "szarabbnál szarabb" labanc sörökön érlelődöm mint Gösser, Zipfer, Puntigamer, Wieselburger :D, de aszondom' hogy a Budweiser-nek nincs párja ;)

Na de megyek aludni,mert reggel hatkor indulok vissza labancországiába, hogy majd csütörtökön visszajöhessek, hogy majd pénteken írhassak egy ZH-t :D
Mindenkinek jó éjt, és Zikkájl! :D

Szűrés

Ombudsmanyus 2008.10.06. 22:11:36

A kábellopás már nem annyira bűn. A Magyar Tarka óta tombol a tolerancia az országban. Gyere Gazsi, ha lopni akarsz, már lophatsz tőlem is. Szeressük egymást gyerekek!

Más.

Aki műanyag pohárból képes meginni a sört, az meg is érdemli.

Ha meg már sör, akkor a Soproni Fekete Démon, vagy a Kinizsi az igazi magyar sör. Szerintem.


Szűrés

GatyaPityu 2008.10.06. 22:34:36

Én utálom sört... Meg a focit is. :-)
Ja, bocsi, ha ez senkit sem érdekelt. :-)

Egyébként szerintem nem tudatosan lett ilyen igénytelen a sörfesztivál, a szervezők abból indultak ki, hogy "kurvaországban" szinte mindent kurvákkal kell / lehet eladni, mert széles tömegeknél erre van igény. Nyilván ezért kell minden este főműsoridőben, s a híradó utáni bulvárműsorokban is legalább egy csöcshöz kapcsolatható témájú riportnak lennie. (Nem tudom így van-e még, én már régen nem ilyen műsorokat). De ha jól tévedek még a Sas Józsi is cicikkel adja el a szilveszteri "kabaréját"

Szűrés

Horizont 2008.10.06. 22:35:41

Ha én férfi lennék még a sörtől is elmenne a kedvem ha ilyen rusnya, kivénhedt, löttyedt kurvák csapolnák!
Ez még a "kőbányaira" is szégyen!

Más:várjátok meg vizsgálat eredményét a vonatbalesettel kapcsolatban.
Még minden lehet sajnos.

Szűrés

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.10.06. 22:42:17

Nagy Fehér Főnök (És egyebek étteremügyben):
Óbudai vagyok és szakács, így azt hiszem elég autentikus véleményt tudok mondani :)
Az utolsó még működő és jó étterem Óbudán a Zöldkapu (Szölő utca akármennyi, a Selmeci sarkán)

A Bécsiszeletben dolgoztam (igaz, a hálózat egy másik boltjában) és ne akarjátok tudni, hogy miből készül a "borjú" bécsi... (persze lehet, hogy ez az óbudai boltjukra nem áll, akkor apologize).

Budán baromi jó étterem: Hyppolit Étterem, Attila út 125.
Én vagyok a konyhafőnök :DDDD, gondolom ennyi spam belefér...

Szűrés

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.10.06. 22:49:28

"... műanyagpohárba tölti a sört, és közben olyan a fejet vág, mintha ettől éppen felizgult volna." Zero ettől még mindig fetrengek a röhögéstől

Szűrés

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.07. 00:05:29

Félkupica_Fehér_Főnök , Jancsibohóc:
Köszönöm :D Úgy rémlik aránylag rohadtul másnapos-félrészeg voltam amikor írtam, azért lett ilyen acetonszagúan lendületes.

zero: Ha a post képeit egy olyan táblázatba teszed, ami olyan széles mint a legszélesebb kép, és annyi sorból áll ahány kép van, akkor nem fog a

83 komment
Címkék: bizarr szex
A bejegyzés trackback címe:

rész eltolódni jobbra a képek mellé. Legalábbis nálam valami ilyesmi történik firefoksz alatt, márha érthető, miről hadoválok itten

Szűrés

kacsa! 2008.10.07. 01:20:05

Ez a Szalontay valami rémundorító. Ilyen ronda műfejet még nem láttam.

Szűrés

Csillagszemű Juhász 2008.10.07. 08:39:20

Én most voltam az Oktoberfesten. Az tényleg nem ilyen. Bár kultúra ott sem mindig van. Megy itt a hőbörgés Szalontai miatt, de ti is lehoztok hetenete egy posztot róla. Ménem hagyjátok már a vérbe ezt a "nőt"? Esküszöm, ha nem olvasom a blogot meg sem tudom ki ez.

Szűrés

Carnivora (törölt) 2008.10.07. 08:56:49

Mivel jelenleg ribancokból nagyhatalomnak számítunk, így erre építenek mindent. Másban úgysem nagyon tűnik ki az ország ... az angol kölkök is elrepülnek max. pár napra dugnak egy jót, és hazamennek. Ez a turisztikai érték.-

Szűrés

Geza 2008.10.07. 09:29:32

És még annak idején vagy tíz éve mindenféle holdkórosnak lett lehörögve, aki szerint az állami filozófia az volt, hogy "a fiadból talpnyalót csinálunk, a lányodból kurvát, és ha ez neked nem tetszik, akkor belőled meg munkanélkülit".
Ahogy a híreket olvasom talpnyalóval Dunát lehetne rekeszteni, kurvából se szorulunk behozatalra, munkanélküliből is van elég, úgyhogy olyan nagyon nagy hülyeség mégsem lehetett az a mondás.
Kíváncsi vagyok, hogy tíz év múlva a mai 'összeesküvés-elméletek' közül melyikről derül ki, hogy alábecsülte a valóságot...


Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.07. 09:45:05

Csillagszemű Juhász 2008.10.07. 08:39:20

Sajnos Molnár Anikóról alig van mostanában sztori, így marad Szalontai :-))

Szűrés

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.10.07. 09:48:39

Nem pornós kurvák. SZÍNÉSZNŐK. Pardon.

Szűrés

Geza 2008.10.07. 09:57:10

vero 2008.10.07. 09:48:39
"Nem pornós kurvák. SZÍNÉSZNŐK. Pardon."
Aha. És nem pénzért basznak, hanem csak síkosítót árulnak pénzért, ingyen termékbemutatóval, persze...
A bankrabló sem bankrabló, csak spontán privatizációval foglalkozó fegyveres kéregető, a gyilkos is csak eutanaziológus-természetgyógyász, a tolvaj sikerdíj-rendszerben szponzorált vagyonbiztonsági tesztelő, a szemérmetlen hazug pedig csak nem bontja ki az valóság minden részletét a szenvedélyes igazságbeszéde során ... (hoppá, ez már volt valahol).

Kéremszépen, akit pénzért tosznak, az kurva, ribanc, riherongy, szajha, bérnőstény, de semmiképp sem színésznő.


Szűrés

GatyaPityu 2008.10.07. 10:06:54

kacsa! 2008.10.07. 01:20:05
Ez a Szalontay valami rémundorító. Ilyen ronda műfejet még nem láttam.

RE:
Szerintem egy másik, - akire persze már szinte senki nem emléxik, mert lejárt a tizenöt perc hírneve, - szóval egy másik, korábbi "Én sosem pornóztam, kurválkodtam" valóságsóó szereplőnek, Pandora (aka. Németh Judit) művésznőnek sokkal gázosabb fejszerkezete van!
Akit érdekel, itt megcsodálhatja, de előre szólok, hogy korhatáros link, úgyhogy az irodákban csak óvatosan... :-)
www.goldengate.hu/film/drms/pandora_letoltes

Szűrés

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.10.07. 10:59:26

Geza // Igen, igen. Ahogy ma a cigány is roma, a reggeli ital is tej, a csiger is bor és Ferenc is igazságbeszédet mondott. Jól látod a helyzetet.

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.07. 11:47:52

Atro,Kacsa:

Én sem értettem sosem a mindenkori férfiízlést. Ott van Chicolina, meg a donatellácska anyukája, (hirtelen nem jut eszembe*) azokról láttam fiatalkori képet, egyenesen taszítóak voltak számomra, anno pedig jól megéltek, mint szexszimbólum.

megvan, Kiszel Tünde*

Szűrés

Geza 2008.10.07. 12:00:30

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.10.07. 11:47:52:
Egyrészt a férfiízlés természetes fejlődésének van egy olyan stádiuma, amikor már egy női bicikli látványa is izgatólag hat és a darázsfészket is megdugná az ember fia, ha a kis rohadékok nem csípnének annyira :), másrészt meg amíg kiéhezett férfiak vannak (akár önhibájukból, akár nem), addig minden olyan dologra lesz kereslet, aminek melle és picsája van (lásd még a régi Kretén Magazin 'melpi' nevű kreálmányát) :) ...
(Ez utóbbi hatás egyébként annál erősebben érvényesül, minél kevesebb normális, ízlésés (erotikus, de nem gusztustalan) ábrázolás férhető hozzá az érdeklődők számára.)


Szűrés

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.07. 12:17:10

Azért örülök, hogy Szalontai művésznőt kirúgták a Bár-ból. Van tehát remény, még a kamionsofőrök és a jó munkásemberek se süllyednek egy szint alá...

Szűrés

Geza 2008.10.07. 12:37:07

Susybaby · 2008.10.07. 12:17:10:
Ne reménykedj, szerintem a szervezők már próbálják a havasi birkákat csapolni tanítani :)...


Szűrés

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.07. 13:08:33

Géza, a havasi bárányok legalább tudnak hallgatni. :-)

Szűrés

MizBig 2008.10.08. 14:20:02

Engem az zavar a leginkább, hogy az ilyen erotikusnak csúfolt sörfesztiválok meg parádék nyomán egyesek majd feljogosítva érzik magukat arra, hogy bárki mellét bámulják, sőt, megjegyzéseket tegyenek, holott max. ahhoz lenne joguk, hogy keressenek egy odút, űzzék ki belőle a darazsakat, aztán hajrá. :-) Esetleg odakötözhetnek még két ilyen furcsa lufit, mint ami a mellékelt képen látható.

Szűrés

süti beállítások módosítása