Skip to content


       Szűrés lista

Parlamenti pénzeső

Egy kis pénteki munkakedv-csináló.

A vagyonnyilatkozatokról sok bőrt lenyúztak már, jó darabig mindenki azt kérdezte, hova tette Feri a 100 milliót, szóba került Kósa ellentmondásos bevallása is, de olyan remek összeállítást senki nem csinált, mint a HVG.

Íme az általuk készített táblázatok:

Így még világosabb, miért ragaszkodnak annyira a számla nélküli költségtérítéshez. A harmadik táblázatban szereplőknek égető szükségük van rá, az teszi ki szinte mindannyiuknak a bevétel felét!

Készülnek is rendesen az ínséges időkre, íme a lista azokról, akik legalább két cégben érdekeltek, mert az egy az már snassz:

Osztalékjövedelmek:

Végül, hogy mindenki lássa a saját háza táját, itt vannak a megyei listavezetők:

 

 

Címkék: parlament

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr14968438

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Törzskocsma 2009.02.27. 15:10:09

Több pénzt a képviselőknek!Tömegdemokráciában divatos dolog azon lovagolni, hogy hűha, mennyi pénzt keresnek a politikusok. Hatökörség. Nyilvánvaló, hogy ezért a "munkáért", amit végeznek, ez is túl sok, sőt, minimum ennyi pénzbüntetést kéne m…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monstress 2009.02.27. 09:07:29

@Lecso5:
Nekem a zaksi merült le, most tõt...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.27. 09:08:20

@triumphator: Igazad van. Elég ha az apukája ad némi fagyipénzt...a zacskó meg ingyen van majdnemhogy.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.27. 09:08:30

Fodor Gábor az SZDSZ elnöke az UTOLSÓ???

Ki hiszi ezt el ?????

monstress 2009.02.27. 09:10:06

@laca42:
Máarc. 16 hétfõ!! :-O
Szerinted hány embert enged el a fõnöke? Fõleg, ha megmondod, hogy forradalmazni mégysz :-P

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.27. 09:10:08

Az első 50-ben
7 Fideszes
1 SZDSZ
1 KDNP
42 MSZP (!)

LOL ... megy a szekér az elvtársaknak ...

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.02.27. 09:13:40

lucius cornelius sulla felix, gyere közénk.

monstress 2009.02.27. 09:13:40

@zero:
De azért mégiscsak gyanús, hogy az SZDSZ ennyire alulreprezentált. Hisz mindenki tudja, amit tud.

Vagy szerintetek az õ érdekeltségi körük már egy fokkal okosabb, és csak a bábokat rakja a kirakatba? (Meg tán 1-2 bábmestert, hogy rajtuk tartsa a szemét :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.27. 09:14:25

Most komolyan ez a legfontosabb miközben diszkriminálják a cigányokat itthon?

Mr. Acid 2009.02.27. 09:14:48

Fasza, egy éves megfeszített munkával majdnem benn lennék a költségtérítés nélküli első 10-ben. Remek...

monstress 2009.02.27. 09:14:59

@laspalmas:
Frankó kis táblázat ez, mára már el is ment az életkedvem.
(A munkakedvem még meg se jött :-D)

Hannibal22 2009.02.27. 09:21:25

@Jancsibohóc: Golyóérett unokát esetleg dédunokát akartál mondani,a lánya (persze ha van) már a nyugdíjkorhatár közelében járhat:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 09:22:28

@Jancsibohóc: óvatosan, lehet, hogy "felvételi követelmény" a körülmetélés :)))

Hát a magam részéről a listán szereplő összes mókusnak kuncze "strabag" gabi tegnapi endlösungját szeretném kívánni...

kéremkaccsojjjakiii

UI: Fodor Gabika szerény pozíciója csak nekem tűnt fel??

Hetfield 2009.02.27. 09:23:17

Kapolyi elvtárs közelít a 80 felé. Tartsuk rajta a szemünket :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 09:25:32

@monstress: Nekem erről a Halálos fegyver 2. részének zárórésze jut eszembe, amikor a főgenya beleröhög Danny Glover pofájába, és ugyanezt mondja... A végeredmény ismert :))

(aki esetleg nem látta: a 9 mm-s nem válogat, és szarik bele a mentelmi jogba...)

Sztyopabá 2009.02.27. 09:29:22

Kapolyi László a Wikipédiáról:
1989-ben megalapította a System Consulting
Kft.-t, melynek ügyvezető igazgatója, a cég fejlődése során átalakult System Consulting Részvénytársasággá ahol az Igazgatótanács elnöke; újabb átalakítás után a vállalkozás Zrt. lett melynek elnök-vezérigazgatója.

A cég a rendszerváltáskor fennálló orosz államadósság lebontásában vett részt. Az oroszok ugyan korábban kizárták, hogy adósságukat energiahordozóban törlesszék, Kapolyinak mégis sikerült elérnie, hogy szenet vásárolhasson, amit Ukrajnába, a burstini erőműbe szállított, onnan pedig áramot importált Magyarországra. Sokak szerint támadható az ukrán áramüzlet, és Kapolyinak csak pártkapcsolatai révén volt – és van ma is – lehetősége az áramimportra. Az összesen 900 millió dolláros orosz államadóságból az System Consulting Kft. 120 millió dollárt „bontott le”[1], s Kapolyi László eme üzlet révén Magyarország egyik leggazdagabb emberévé vált.

Petrow 2009.02.27. 09:29:37

@zero: Igen, ezen én is dőltem.
Amúgy egy példa a lista hitelességére a 211. helyen álló honatya.
A tiszteletdíja januárban: www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_adat?p_azon=m033&p_ckl=38
A vagyonbevallása (+200000 Ft jövedelem az illetményhez): www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_vagyonpub.vagyon_kiir?P_FNEV=/vagyon/2008/m033_j0081231k.pdf&p_cont=application/pdf
És a HVG táblázat alapján számított érték: 652 ezer... no comment.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.27. 09:30:09

@Seduxen: Ha csak a felét kapom mint amennyit apuci bevallott, akkor onnantól kezdve nyugodtan hívhattok Grünvald Jákob Zakariásnak

Sztyopabá 2009.02.27. 09:30:44

Előzmény :
1968-ban belépett az MSZMP-be. A Nehézipari Minisztériumba 1976-ban nevezték ki miniszterhelyettesnek. 1981 és 1983 között az Ipari Minisztérium energetikai államtitkára. 1983 és 1987 között a Lázár-, majd a Grósz-kormány ipari minisztere.

1985 és 1988 között az MSZMP Központi Bizottság tagja. 1988-ban és 1989-ben a Minisztertanács energiapolitikai kormánybiztosa.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.02.27. 09:32:18

@Sztyopabá:

azaz egy vérkomcsi. nem volt rendszerváltás.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.27. 09:32:43

Népek! Van-é 200000+1 lőszerünk költségtérítést csökkenteni? Nos?

gidabiga 2009.02.27. 09:34:31

szerintem Fodor Gábornál lefelejtettek egy nullát.
annyira nem vagyok szőke, hogy ezt elhiggyem, hogy csak ennyit keres.
Kuncze tegnapi megnyilvánulásáról a hírtévén kívül adott valami hírt bármelyik média?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.27. 09:35:32

A lista remek és hasznos lesz, amikor majd beindul a lámpavas-biznisz ..

gidabiga 2009.02.27. 09:37:48

a megyei elsőknél pedig 14:5 a maszop javára.
és mindezt úgy, hogy csak 1 megyében van többségük.
bravó.

rolika 2009.02.27. 09:41:00

@zero: :-))) zero, zero, radikalizálódsz? :-DDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.27. 09:44:22

Fodor Gabi szegény, mint a templom egere. Az itt bevallott jövedelmen kívül havi bruttó 15-öt kap tanárként. Egy fél lakása, és egy Saab-ja van.

LOL

mind2 (törölt) 2009.02.27. 09:44:32

@rolika: nem, inkább egyre fásultabb lesz ;)
és aki fásult, annak olyan minden mindegy érzése van, ergo - mint én is - eljut egy pontra amikor már TÉNYLEG minden mindegy. És nem sajnál senkit - és a fejét sem fordítja majd el, ha olyat lát, ami másnak fáj ;) Csak nézi, hogy fizetnek meg azok, akik helyett mi fizetünk 20 éve. Mert remélem megfizetnek.
Rablóbanda

Petrow 2009.02.27. 09:45:28

@rolika: Ahogy Gyenesei papíron független, ő papíron náczul :)

Hannibal22 2009.02.27. 09:47:55

@Sztyopabá: ezt ,hogy kell érteni? Az oroszok az adósságukat nem a zemberek felé hanem kapolyinak törlesztették?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 09:48:09

@zero: bazze, ennyi lámpavas ÖSSZESEN nincs Butapesten. Én inkább a Duna-partot javasolnám megoldásként.

@Jancsibohóc: látom pénzért bármit. Viszont jó ha tudod, hogy ez esetben érvénybe lép az "aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók" tézis. Szóval, ha beházasodsz az "ellenséghez", onnantól kezdve Te is azzá válsz :))

Ja, és laspalmas lesz a komisszár :)))

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.27. 09:49:55

@mind2:

Ez szívemből szólt. Kezdek félni magamtól :(

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.02.27. 09:50:39

@zero: a tetemeket utána elkérhetném trágyának az almafák alá?
legalább úgy valami hasznuk lenne....

mind2 (törölt) 2009.02.27. 09:50:55

Jah, a kuncze meg elmehet a jó édes anyjába.
olyanok ezek mint a vírus, ba***a meg, kiirthatatlanok, és ott lappangnak évtizedekig a gazdaszervezetben, míg meg nem döglesztenek bennünket

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 09:51:27

@gidabiga: természetesen NEM. HírTV, fidesz.hu, mno.hu. Ezek tesznek említést róla...

Mily' meglepő...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 09:53:02

@Lecso5: anno én javasoltam, hogy az új pártnak lehetne az a szlogenje:

Vastagbőr-párt; mi építünk a cigányokra !

(azt már csak a választási siker után tennénk hozzá, hogy ezt az M6-os alapjába építve gondoljuk megvalósítani :))) ).

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.27. 09:53:11

@Seduxen: Jaja! Jól látod, kezdek elkurvulni. Úgy érzem másképp nem fogok tudni előre jutni :D kell a nagyfater zsetonja, még akár meg is dugom érte öregecske kislányát (ha van neki).

A felkelés meg úgy is le lesz verve :D

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.27. 09:53:26

@Seduxen:

Milyen megnyílvánulás? Nem vagyok még elég ideges, mondhatjátok nyugodtan :D

Kampfer 2009.02.27. 09:57:29

Üdv Mindenkinek! :)

@Seduxen:
@laca42:
@mind2: Mindegyikőtökkel egyetértek! És támogatom! Nekem mindegy, hogy lámpavasra húzzuk őket, vagy egyszerűen Zil-platóról hányjuk le őket vasvillával... De én azért mégis éreznék némi hagyományőrző tisztelgést nagy elődeink iránt egy dunaparti kis igazságtétellel! A sok bronzcipő mellé néhány Salamander is odakerülhetne...!
De komolyan! Mi kell ahhoz, hogy egy nép végre megszabadulhasson ettől a zsidó mocsoktól, ettől a gusztostalan fertőtől? Hogy lehet ezeket a gusztostalan véglényeket végre nem számonkérni, hanem eltakarítani az életünkből, ha nem géppuskásokkal és sok-sok lámpavassal???
Ááááá, megyek is és megnézem újra az Összeesküvés c. filmet. Pár (8-10) éve még csak röhögtem volna rajta. De ahogy figyelem a mondatokat benne, szinte látom hazám pusztulását...

Jaaa! És még valami! Te kunceféreg! Te tetves zsidó! Neked és családodnak ciánt! De inkább Zyclone-B-t! Te galandféreg! Hogy irtottak volna ki a fajtáddal együtt, te mocskos állat! A qrva anyádat!
Üdv! Megyek lehiggadni...
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Hetfield 2009.02.27. 09:59:12

"Ciántablettát osztogatna Kuncze Gábor azoknak az embereknek, akik szerinte jobban élnek, mint tizenöt évvel ezelőtt, ám most mégis rosszul érzik magukat ebben az országban."

=politikusok??

Kampfer 2009.02.27. 10:04:40

@Hetfield: :D Megalol...! = szadesz.
Egyébként már azt is értem, hogy a szadesz vezetés miért tett meg éveken át mindent azért, hogy szétverje és tönkretegye a vasutat... Hmmm? Összeáll a kép...
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Sztyopabá 2009.02.27. 10:05:22

@hannibal22: Értsd úgy, hogy ellopták ezt is. Mint minden mást.

IdomitottFoka 2009.02.27. 10:05:59

Nehéz elképzelni, hogy az SZDSZ nem ad javadalmazást a saját elnökének, ezért az kénytelen a képviselői alapfizuval beérni... A legszomorúbb az első listával kapcsolatban, hogy még az elég magas fizetésükkel is akkora nímandok, hogy még költségtérítéssel vacakolnak... Kapolyi meg a fél parlament fizetését megkeresi egy hónap alatt... (ez már szimpla irigykedés volt, az összes többi inkább csak száni, hogy ennyiért adták a lelküket....)

Hannibal22 2009.02.27. 10:06:15

Operation lamppost glowing! The action of the élite corps of the vastagbőr at Gábor Fodor flat.
Starring: mind2,zero,kampfer radicals
www.vilko.hu/gallery/gallery_step.php?id=2783

mind2 (törölt) 2009.02.27. 10:06:19

@Tarackos Sül: 56-ról mindig eszembe jut a Rádiónál felakasztott ávósok ( parasztgyerekek voltak ? ) képe. Nagyon sokáig nem tudtam feldolgozni a képeket, mert lelkileg képtelen voltam rá. Mint ahogy a többi felvételt sem.
De azt, hogy az akkori lélektani helyzetet, közhangulatot 2009 - ben kell megértenem- átélnem, azt azért nem gondoltam volna. És ez független attól, hogy a XXI. században élünk. Az emberben megbúvó - de többé - kevésbé szocializált/ elfojtott - indulatok bennünk élnek.
Csak gratulálni szeretnék ezúton is ennek a gátlástalan rablóbandának, hogy sikerült szembenéznem és megértenem , sőt megszeretnem és fel is mentenem a saját ősi - barbár ösztöneimet.

monstress 2009.02.27. 10:07:30

@Seduxen:
@laca42:
@zero:
Nahát, csak fél órára tûnök el, s közben népfelkelés támad?
Nem bánom, ki-ki hozza a 9mm-est, a lámpavasat meg a dunapartot, oszt nézzünk farkasszemet velük! Én ott leszek!

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.27. 10:07:51

@IdomitottFoka:

Ameddig az ilyen emberek nem tűnnek el/pusztulnak ki, addig jobb soha nem lesz, csak rosszabb. És nemhogy eltűnnének, már itt az új generáció, az IFJÚ SZOCIALISTÁK!

/félelemtől reszkető smiley

monstress 2009.02.27. 10:13:15

@Tarackos Sül:
Húúú, ez naggyon jó, bár erõsen hiányolom a(z audio)vizuális segédeszközök használatát :-D :-D
De most komolyan, hogy leltél rá erre az oldalra? :-P

monstress 2009.02.27. 10:16:13

@Tarackos Sül:
Brrrrr, virágzó körte! Basszus!
Na megyek reggelizni :-P

mind2 (törölt) 2009.02.27. 10:18:27

@Tarackos Sül: tudod miért vagyok rohadt mérges ????
Hogy nem oszlatják fel magukat, hogy úgy csinálnak, mintha nem is ebben az országban élnének, kiröhögnek bennünket, jókat szórakoznak, és halvány lila fi***uk nincs arról, hogy közben mi megy ebben a szerencsétlen országban. Mérhetetlen cinizmus amit látok, érzek, valami hihetetlen magabiztossággal együtt. Ba***a meg, ezek ha tehetnék a népet váltanák le....
Egyszerűen elképesztő. Még mindig csak taktikázik az a két f*s párt is, nekik semmi sem drága, ba***a meg, egyik sem szereti ezt az országot, a hatalom mindennél fontosabb.
Ha még az ország beledöglik, akkor is.
Nagyon remélem , hogy lesz elszámoltatás.
Nagyon remélem, hogy tele lesznek a fogdák, meg a bíróságok, és a börtönök is.
Ekkora szart, mint amit ezek csináltak, nem lehet büntetlenül hagyni.

gidabiga 2009.02.27. 10:23:35

@mind2:

pedig büntetlenül marad, hidd el.

lesz egy-két per, de mire ítéletet mondanának, elévül minden.
és magukban röhögnek rajtunk továbbra is.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.27. 10:24:18

@mind2:

Ha Isten egy, cinikus és méltó büntetést találhatott ki nekünk, magyaroknak, az az, hogy saját fattyaink uralkodjanak rajtunk. Magyar & Hatalom a létező legrosszabb kombináció, amint azt látni lehet.

Van az öregnek némi humorérzéke :D

IdomitottFoka 2009.02.27. 10:25:15

@Tarackos Sül:

Nem hinném, hogy valaha is eltűnnének az ilyen olcsójánosok, olyan leniniek (éltek, élnek, élni fognak). Időnként háttérbe szorítják őket nagyobb formátumú szervezetek (vö. "Léhűtők, hitványok, lelketlen szolgálók, haszonlesők..." a király is egy intézmény, bár én a legkevésbé sem vagyok monarchista).

Rwindx 2009.02.27. 10:27:50

A dunába ne légyszi, így is tele van mocsokkal. Ne szennyezzük mégjobban!
Vasvilla + komposztálás sokkal jobb.

mind2 (törölt) 2009.02.27. 10:32:30

@gidabiga: lehet, hogy kinevetsz , de nekem már megfordult a fejemben, hogy próbapereket kéne indítani.. tudom, jogi abszurdum, és magánvádasan nem is lehet... de ez a kár akkora, hogy nem létezik, nem lehet ráhúzni valami jogi kabátot.
Igen, törvényeket kéne módosítani, először az Alkotmányt, aztán a többit, hogy ne tudjanak menekülni, és minden tekintetben elszámoltathatóak legyenek. Ha van olyan, hogy emberiség elleni bűntett, akkor miért ne lehetne ország elleni bűntett is ?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.27. 10:33:29

@Tarackos Sül:

Van is egy olyan mondás, hogy Isten a legnagyobb bábjátékos, és remekül szórakozik...

Perillustris pedig ezt írta itt egyszer: "egyre biztosabb vagyok benne, hogy egy idegen civilizáció valóságshow-jának szereplői vagyunk"

Nem lesz itt semmiféle büntetés, szépen elsikkad minden, a mostaniak helyett száz meg ezer másik jön, aki még ügyesebb, még gátlástalanabb.

monstress 2009.02.27. 10:33:46

@mind2:
Na de látod a táblázatot, értheted, hogy miért nem abban az országban élnek, amiben mi! Fel sem fogják ésszel, mi folyik itt, még ha akarnák sem menne!
Enyingi cigánymaffiát kéne a parlamentre ráereszteni egy álmos kedd délelõtt, attól majd talán észhez térnének. Nem követnének el semmit, csak vonulnának a szmaurájkardjukkal meg a baseballütõkkel. Az egész 7 perc alatt lezajlana.
Nem kell félni, nem fog fájni :-P

monstress 2009.02.27. 10:34:59

@mind2:
Ebben különben én is benne lennék, de még mindig 2 szó: mentelmi jog.

monstress 2009.02.27. 10:38:11

Erõsen gondolkodom.
Ahelyett, hogy megint magunkat vernénk a földhöz március 15-én/körül, el kéne inkább küldeni néhány buszt egy-két szabolcsi meg borsodi településre, hogy hozzanak már romákokat városnézni a kossuth térre, meg turistának a parlamentbe. Hogy lássanak már közelrõl is "szegényembert" a disznófejû nagyurak.

mind2 (törölt) 2009.02.27. 10:38:50

@Tarackos Sül: igen, ezen én is elgondolkodtam már, hogy miért a leghitványabbakat emeli fölénk...
hogy lelketlenek, nincs lelkiismeretük, nem szeretik az országot és még akinek voltak is elvei, abból is csak egy elkurvult bérszavazó lesz köztük...
Hogy miért halnak bele a jók a tehetetlenségbe, és miért a sz*r úszik a felszínen.
Igen, Isten márpedig van. Észt adott nekünk, nem vagyunk buta nép. Csak öngyilkos.

gidabiga 2009.02.27. 10:39:56

@mind2:

nem nevetlek ki, én is nagyon szeretném, ha lenne itt felelősségrevonás.
de alkotmányt csak úgy lehet módosítani, ha 2/3 arra szavaz.
és ha a fidesz így folytatja, nem lesz neki 2/3 többsége.
na jó, ha a jobbik bekerül, ők megszavaznák velük, de a többi nem.

gondolj csak bele, nem tudták átvinni most a törvényhozáson azt, hogy az állampárti múltat vizsgálhassák.
az emeszpé és az emdéef leszavazta.

ha esetleg a dolgozó, adófizető valamint dolgozni akaró emberek összefognának és együtt perelnék be az államot az elszegényedésük miatt, abból lehetne nagy durranás.
szerintem.
de nem tudom, ilyen lehetséges-e.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 10:46:57

@Tarackos Sül: kuncze gabi bácsi ciánkapszulát osztogatna az "elégedetlenkedőknek".

Lássuk csak, mi volt eddig az opció?

Kötél (KövérLaci), El lehet menni (fletó), cián (kuncze)...

Még valaki? Valami kedvességet az adófizetőknek, akiknek a pénzét ellopjátok, hogy baszna szájba titeket hat taliga aprómajom, meg az enyingi maffia összes férfitagja is a jó büdös kurva anyját az összesnek....

Az EREDETI 2009.02.27. 10:46:59

@gidabiga: hihetetlen, erre nem nagyon lehet mit mondani.

mind2 (törölt) 2009.02.27. 10:49:14

@gidabiga: én nem hazai bíróságokra gondoltam, és az sem érdekelne, hogy jogi nonszensz, csak legyen hírverés körülötte.., ott van Hága, vagy Strassbourg...és egy kereset valamilyen jogcímen ( elnézést a jogi végzettségűektől nagy bennem a düh :( )

@monstress: addig itt nem lesz semmi, amíg civilek nem mennek ki tízezer számra, csendesen, táblákkal, anélkül, hogy egy politikai kalandor csoportocska, vagy fizetett provokatőr banda rátelepedjen rá az egészre

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 10:49:20

@Kampfer: nekem is ez jutott eszembe, hogy gabi bá' sokkal autentikusabb lett volna, ha inkább zyklon b-t kínálgat.

btw: asszem Németországban működik annak a cégnek a jogutódja, aki anno ezt gyártotta. (Asszem tavalyelőtt volt is egy kisebb hiszti, hogy most ezen cég végzi a zsidó holocaust emlékművek graffiti-mentesítését... van benne némi irónia. hiába az élet a legnagyobb rendező...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 10:54:25

@mind2: én néha arra gondolok, hogy inkább egy AK47-es, néhány plus tár, és megpróbálni betörni a parlamentbe. ha csöpp szerencsém van, és csak 5-t, 10-t agyon tudok lőni, mielőtt leszednek a "szekusok", már megérte... legalább egy párat magam elé küldenék a pokolba...

Hetfield 2009.02.27. 10:55:59

@Seduxen: ...hogy azután jöjjenek azok, akik eddig kimaradtak a buliból! Nem éri meg!

mind2 (törölt) 2009.02.27. 10:57:21

@Seduxen: csípem Kövért, és meg is védem. Az ominózus köteles mondat így szólt :
"Szóval egy pillanatra fogadjuk el azt, hogy csak ennyire vagyunk képesek. Hogy egy képesség nélküli, alkalmatlan, tehetségtelen néppé lettünk az elmúlt néhány évtizedben. Csak én erre azt mondom, hölgyeim és uraim, hogy így viszont nem érdemes élni. Tehát, hogyha így gondoljuk, akkor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonylag erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat. Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják sulykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elöl jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk."

És most jöjjön gyurcsány feri , hogy ebből a mondatból mit csinált :
Mi csináltuk meg a "köteles akciót is". Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés" – vall a kötetben Magyarország első embere.

monstress 2009.02.27. 10:57:45

@mind2:
Igen, tessék példát venni Bangkokról! Minden nap heteken keresztül (most tessék megkapaszkodni!) másfél milliónyi ember csendes protestálásban!

Én mindig vonulok, bele is fér a napomba, meg aztán itt a Kossuth tér is, de kevéskék vagyunk. Még.

De arra várni, hogy Brüsszel meg Hága mögénk fog állni, meg enyhén szólva naivitás. Egyrészt: segíts magadon..., másrészt, nekik ez így a lehetõ legjobb, minden a nyugati tôke kiszolgálására van beállítva, szóval akkor minek?

mind2 (törölt) 2009.02.27. 11:04:15

@monstress: nem várom, hogy mögénk álljon. csak egy kereset, aminek nagy hírverést kéne csapni, és persze elutasítanák, de akkor is...:)

mind2 (törölt) 2009.02.27. 11:05:25

@monstress: jó, majd megkérjük a Seres Máriát, neki már van egy civil logisztikai bázisa :::))))

Az EREDETI 2009.02.27. 11:05:59

@Seduxen: ha olyanok azok a szekusok mint a rendőrök...

gidabiga 2009.02.27. 11:09:25

mind2 2009.02.27. 10:49:14

a provokátorokat akkor is ráküldik a tüntetésre, ha az csendes.
és jön a vízágyú, a szemkilövés és a füstbomba.
a provokátorok pedig megkapják a pénzüket, hogy jól végezték a dolgukat.

nekem meg jó nagy a szám, vidéken, egy igazi jobboldali városban élek és őszintén szólva fosnék elmenni egy tüntetésre.
de ha az ország megmozdul, azt hiszem, megtenném én is.

vinyi 2009.02.27. 11:11:42

Mondjuk Magda azért kilóg a sorból némiképpen. A rektori/főigazgatói fizetések eléggé magasak, ráadásul náluk túlnyomórészt pénzes hallgatók tanulnak amiből mindenki kaszál. Ott bármelyik tanár a dupláját keresi egy átlag főiskolai tanárénak, vagy többet is.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 11:16:55

@mind2: hát én vitába szállnék veled - és nem az ominózus "köteles-sztori" kapcsán, mert azzal tisztában vagyok, hogy kiforgatták - mint a 23 millió romános riogatás is egy ócska blöff volt, de mindegy - a szavait, de szerintem ő is, mikola is, meg még lehetne sorolni számomra abszolút vállalhatatlan ember a fideszben. Ha ezektől megválnának, ki lehetne fogni a szelet a maszop vitorlájából.

De ennél is tovább megyek: egy új pártelnök, miniszterelnök-jelölt sem ártana.

Összegezve: kellene már egy kis vérfrissítés oda :))

OFF: tegnap megnéztem ennek a LehetMásAPolitika c. szervezetnek a honlapját. Bazz, szerintem ez szadesz 2.0. De cáfoljatok, ha nem... Én ezt éreztem...

gidabiga 2009.02.27. 11:18:11

@Seduxen:

valamelyik nap én is megnéztem és ugyanezt éreztem.
lehet, hogy majd oda menekülnek a süllyedő hajóról.

monstress 2009.02.27. 11:40:21

@gidabiga:
A szemét csak a fasiszta csõcseléknek lövik ki, azok meg megérdemlik :-P

monstress 2009.02.27. 11:42:22

@Seduxen:
A Humanista Párt a szadesz 2.0, az LMP szerintem már csak a 2.0.3-as helyre pályázhat :-)

koppany 2009.02.27. 11:46:18

Pl.: A Czirának aki 101. annak még jön 600 ezer amiért polgármester!
És még mennyinek..
Ez a lista lehetne a top bűnözők listája is!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 11:47:36

@monstress: remélem mindegyiket (ergo: az 1.0, a 2.0-t, meg a 2.0.3-t is elpusztítja valami trójai :)))) ).

Mighty 2009.02.27. 12:45:26

Mi a tevékenységi köre a Hátszél kft-nek?
A google csak hírekben talál rá, cegnyilvantarto.hu-n nincs ilyen cég.

Hol lehetne még rákeresni?

mumli 2009.02.27. 12:51:33

baszki!!
eddig dolgoztam, de most leteszem a lantot és a nap hátralevő részében olvasok. és még így is több hasznot hajtottam, mint ezek a pénzlopók.
Csizmár gábor annyit keres egy hónapban mint én egész évben. És ő tutira az egész napot végigolvassa!!
ennyi!!!felháborító!!!.

mind2 (törölt) 2009.02.27. 12:54:26

@Seduxen: nem tudsz velem vitatkozni, mert a Mikola- Szíjjártó...stb embereket én sem csippantom, elhasználtak, többet ártanak, mint használnak, egyértelműen gyenge pontjai a fidesznek. És a pocsék kommunikáció mellett a stratégiával is van kicsi baj, nem is igazán értem, hogy miért nem profibbak... ész van hozzá, csak nem jól használják.
De a Kövért akkor is bírom, egyszerűen őszintének érzem, azért :)

gidabiga 2009.02.27. 13:12:07

@mind2:


az jó, hogy már vagyunk ketten, akik bírjuk :D
én is azért, mert kendőzetlen, őszinte, egyenes.

egyszer együtt néztünk valamilyen politikai műsort a szüleimmel és akkor megjegyeztem, hogy én kedvelem a pasit.
apám azt mondta, hogy mindig tudta, hogy nem vagyok normális, de azt nem gondolta, hogy ennyire nem.

családomról tudni kell, hogy a férjem és én vagyunk a fekete bárány mindkét oldalról.
szinte az összes többi szoci szavazó.
tesóm nem szavaz inkább sehova,
unokatestvéreimnek most kezd felnyílni a szemük.

mumli 2009.02.27. 13:15:46

tegnap néztem az a'la carte-ot az mtv1-en (öregszem :P) egész érdekes dolgokat mondtak a svéd képviselőkről, lojális afgán munkásokról, meg amúgy az egész válság-témáról a valamilyen Péter (?) gazdasági elemző (kb. mintha a Vastagbőrről lépett volna át, csak nem beszélt annyira nácziasan :))
ajánlom mindenkinek, ha lesz ismétlése, ne hagyjátok ki.

Tündér_Lala 2009.02.27. 13:30:53

Azért kell sok pénzt kapniuk, hogy a tehetséges emberek menjenek képviselőnek.
A baj csupán az, hogy gyakorlatban a kontra szelekció működik. Csak parancsra szavazhatnak. Közük nincs a dolgokhoz, a pártok vezérkara dönt mindenben stb. Vagyis a saját vélemény nélküli, puha gerincű, csak a sok pénz besöprését szem elött tartó embereknek való. Ha valaki keményen próbálná képviselni a saját véleményét, az hamar kikopna onnan. Kúrcsány javaslatával ellentétben, éppen a területi bekerülést kellene preferálni a listással ellentétben.

Tündér_Lala 2009.02.27. 13:35:53

Kövért egyébként én is csípem.Mi a baj vele ? Nem köntörfalaz, hanem magyarul fogalmaz. Kellő gátlástalansággal különben bárkit szét lehet rágalmazni és mint tudjuk tudatos, cinikus gátlástalan ocsmányságban nincs hiány. Még büszkék is rá.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.27. 13:44:27

@Tündér_Lala: @mind2: talán néha célravezetőbb lenne diplomatikusnak lenni, disztingválni.

Pláne ebben az egészségesnek nem nevezhető belpolitikai szubkulturá(latlanság)ban...

Többet érne...

Én akkor is azt gondolom, hogy ezen emberkék miatt bukták (és lehet, hogy fogják is) a választásokat...

Tapasztalhattuk már párszor, hogy a szart is el lehet adni, ha az marcipánba van csomagolva... (btw: agyhalott-blog)...

gidabiga 2009.02.27. 13:50:19

@Seduxen:

azért bukták el, mert lekvárok.

a másik oldalon is mondtak mindig hülyeségeket, de az ő embereik meg tudták magyarázni.
ha mással nem orbánpatásördöggel.
de elhitették a szavazóikkal, hogy nekik van igazuk.

de ilyen baloldali médiatúlsúllyal a jobboldal még akkor sem magyarázhatná meg, ha tudná.

viszont nem is tudja.

Horizont 2009.02.27. 15:39:22

Mikor csúszhattak át politikusaink ebbe az eszement pénzszerzési központú világukba? Ebbe a mindenáron, mindent bezsebelek prototipusba? És mikor veszíthették el (ha megvolt) azt a részét önmaguknak, hogy a közösségért lettem ide delegálva? Már nem egy országban élnek velünk!
Bánná a fene, hogy ennyit keresnek ha minden tündi-bündi lenne, és teljesítményük is lenne.
Magda Sándorra szoktam felfigyelni, ő van legközelebb.Fóiskolai rektorként több mint 4 milliót keres,3 cégben van, plusz a képviselői fizetés és természetesen felveszi a költségtérítést is.Egy hónapban keres annyit mint én 4 ÉV (!!) alatt.Hozzá még arrogáns, bunkó, pökhendi.
Feltűnt a listán az érettségizett Gál J. Zoltán.
Osztalékjövedelme volt: GJZ Bt.-től??
Na ez mit takarhat??
Eljön még a képviselőink nagy pofára esésének ideje is! Az életben mindig mindenért fizetni kell előbb vagy utóbb -mondta mindig nagymamám.
Nagyon remélem inkább előbb mint utóbb:(((

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.27. 17:01:04

@Horizont:

"Osztalékjövedelme volt: GJZ Bt.-től??
Na ez mit takarhat??"

Szerintem ötletesen a Gál J. Zoltán Bt-t, ami stílszerűen ingatlanokkal foglalkozik. :)

delano 2009.02.27. 19:13:23

Rájöttem, hogy nincs is itt semmiféle válság. Ez csak valami legenda.
A fenti 386 fős mintán világosan látszik, hogy a lakosság 100%-as rendkívül jól keres, alig fizet adót, és még dolgozni is csak egészen minimálisat kell. :)

delano 2009.02.27. 19:54:13

Csak egy rövid kalkuláció a kispályásokról: felvesz havi 450.000 költségtérítést adómantesen, ez megfelel kb egymilliós bruttónak. Én legalábbis kb 45%-át kapom kézhez a bruttómnak. Ehhez hozzájön a hivatalos kb 500 ezres bruttójuk, így olyan, mintha a legszegényebb képviselők havi 1.500.000-ra lennének bejelentve.

Ezektután közlik, hogy a legújabb Gyurcsány csomag szerint évi 3 milló, tehát havi bruttó 250.000 felett 38%-os szja-t kell fizetni, mert az már magas jövedelemnek számít.

A legalacsonyabb (!) jövedelmű képviselők 6-szor (!) keresnek többet, mint az általuk megállapított "jóléti határ". Bravó

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.02.27. 20:12:20

Gyenesei István - Hátszél Kft. ..
wáhháháháháháháháhá! :-DD
Ilyen erővel fletó meg adhatott volna a zéertéjének Altus helyett lopunkcsalunkhazudunk zrt. nevet.

fairi 2009.02.28. 00:37:11

Nem semmi ez a Nagy Sándor se,keres havi 2 millió Ft-ot,és felvesz 417000 Ft költségtérítést!!!
Ám Magda Sándornak van bőr a képén,5 millió havonta,erre felvesz 350 000 Ft költségtérítést!!!!

Ilyen mérhetetlen cinizmust,pofátlanságot!!!!
teljesen mindegy itt,h egyik fideszes,másik mszp-s,ez tényleg vastagbőr kell,de olyan h a NASA is megirigyelné,és mikor ezt a két ember(+hozzájuk hasonlók) lámpavasra kerül,eladjuk az amcsiknak az arcbőrüket űrsikló hővédő pajzsnak xDxDxD

picur3ka 2009.02.28. 12:34:09

Tiz milla havi jovedelem felett, mi az adokulcs, Feri? Szaz felett meg mar nem is beszelve...Van vagy 500 milla a havi jovedelmuk nekik, hogy fest az az eves gdp atlagaban, meg a valasztasi kampany, meg a haverok, etc. meg is van hogy hol a hitel nagy resze. Aaaaaaaaa.... jut meg valami masra, mint a roma programokra? Beveszem a gyogyszaromat...

süti beállítások módosítása